• Marcel_
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-06 22:41
Ik heb hem gisteren opgehaald en kreeg hem gratis mee terwijl ik er de vorige keer € 20,- voor betaald heb. Heb er maar niets van gezegd voor het vriendelijke meisje me liet betalen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 00:14
Ik heb Maandag m'n nieuwe op3 teruggestuurd. Iemand ervaring hoelang het duurt voor het geld wordt terug gestort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostprins
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 12-12-2016
Goedenmiddag,

ik heb afgelopen donderdag een OnePlus 3 besteld op de site EglobalCentral.nl. Direct betaald met iDeal. Nu is het maandag en staat mijn betaling nog op 'in afwachting tot betaling' en ze zeggen er bij dat het 2-3 dagen kan duren. Heeft iemand hier ook ervaring mee en hoelang kan dit duren? Krijg ik mijn OnePlus nog wel binnen de geschatte 8 lever dagen?

Ik hoor graag van jullie,

Met vriendelijk groet,
Joost Prins

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:19

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Topicstarter
De enige persoon die dit kan beantwoorden is Eglobal zelf, waarom heb je het toestel overigens daar besteld en niet gewoon op OnePlus.net? Eglobal is nogal duur als ik het zo bekijk.

[ Voor 23% gewijzigd door rens-br op 12-12-2016 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabantsss
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 20-10-2021
In de aan bieding bij flipkart voor ongeveer 280 euro: https://www.flipkart.com/...J0RD&pid=MOBEZVCGTMQTRBBB

[ Voor 37% gewijzigd door Brabantsss op 17-12-2016 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 475056

Daar is 'ie inmiddels uitverkocht... Ik ben zelf ook nog op zoek naar een fatsoenlijk adres om een nieuwe te bestellen.
Mijn vriendin heeft haar OnePlus 3 een kwartiertje in de wasmachine laten draaien. Functietoetsen werken nu niet meer en ik ben bang dat het ding na verloop van tijd nog wel meer gebreken zal vertonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Anoniem: 475056 schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 08:58:
Daar is 'ie inmiddels uitverkocht... Ik ben zelf ook nog op zoek naar een fatsoenlijk adres om een nieuwe te bestellen.
Mijn vriendin heeft haar OnePlus 3 een kwartiertje in de wasmachine laten draaien. Functietoetsen werken nu niet meer en ik ben bang dat het ding na verloop van tijd nog wel meer gebreken zal vertonen.
Jezus dat is een dure grap... Maar hoe krijg je dat nou weer voor elkaar? Een OnePlus 3 is geen pak zakdoeken en je voelt hem zitten als je je broek oppakt.

Kan je niet een tweedehands OnePlus 2-3 kopen? Dan heb je een redelijk goedkope oplossing en duurt het niet 10+ dagen voordat een nieuwe aankomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 475056

Ja, eh... Geen idee. In ieder geval: via de V&A werd er de volgende dag een aangeboden en ben 'm gelijk op gaan halen. 350,- voor een 5 maand oude telefoon met nog een half jaar garantie was wel een aardig idee.

Gek genoeg doen de functietoetsen van het oude toestel het ook weer. Blijkbaar kunnen die telefoons best wat hebben. Ben benieuwd wat de verzekering er van gaat vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xygen500
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18-06 13:38
Wordt de OP3 nog verkocht door OnePlus zelf of is het alleen nog de OP3T?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Topicstarter
0xygen500 schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 14:54:
Wordt de OP3 nog verkocht door OnePlus zelf of is het alleen nog de OP3T?
Alleen de OnePlus 3T, maar daar was je waarschijnlijk zelf ook wel achter gekomen als je op OnePlus.net had gekeken. Er staat namelijk geen 'buy' knop bij de OP3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xygen500
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18-06 13:38
rens-br schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 15:07:
[...]

Alleen de OnePlus 3T, maar daar was je waarschijnlijk zelf ook wel achter gekomen als je op OnePlus.net had gekeken. Er staat namelijk geen 'buy' knop bij de OP3.
Ik was er achter gekomen inderdaad, vroeg mij alleen af of dit tijdelijk is of permanent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Topicstarter
Permanent. De OnePlus 3T heeft de OnePlus 3 vervangen.
Pagina: 1 ... 36 37 Laatste

Let op:
Het is inmiddels duidelijk dat de OnePlus 3 geleverd wordt, het is daarom niet nodig om jouw persoonlijke verzendstatus te vermelden. Het is ronduit vervelend om te lezen dat jouw OP3 in een specifiek distributiecentrum van DHL ligt.

Berichten over wanneer besteld en wanneer binnen zijn prima, maar nogmaals, ga niet je complete verzendstatus bij elke mutatie neerplempen. Typ een inhoudelijk bericht of laat het achterwege!

Verder weten wij net zo veel als jullie. Vragen wanneer een toestel weer in stock komt heeft dus geen zin.

Berichten over Ervaringen & Discussie mogen hier: [OnePlus 3] Ervaringen & Discussie - Deel 2.
Berichten over Accessoires: [OnePlus 3] Het grote Accessoires topic.
Referalls en kortingscodes: [OnePlus] Referral Systeem.