Ik heb niks ingeschakeld..Li1quid schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 17:06:
[...]
Toevallig beeld stabilisatie van YT zelf laten opstaan? Dit euhm.. ziet er triestig uit.
[ Voor 21% gewijzigd door Luca op 26-07-2016 21:05 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ik heb niks ingeschakeld..Li1quid schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 17:06:
[...]
Toevallig beeld stabilisatie van YT zelf laten opstaan? Dit euhm.. ziet er triestig uit.
[ Voor 21% gewijzigd door Luca op 26-07-2016 21:05 ]
[ Voor 41% gewijzigd door joopdroid op 26-07-2016 22:30 ]
Ja. Zie: https://forums.oneplus.ne...soon-on-oneplus-3.456997/Pinocan1980 schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 16:40:
Ik ben benieuwd of de nieuwe update de problemen met de slider en vingerprintscanner in de broekzak oplost? Zo ja dan hebben ze er een nieuwe klant bij
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
Wat is er precies gewijzigd aan de slider? Kan de je functies aanpassen nu?yannickie111 schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 20:55:
[...]
Zoals ik eerder in dit topic heb gezegd was dit voor mij ook het grootste faalpunt van de OP3, en ik kan je vertellen dat je opgelost is/lijkt te zijn na de update van vanmiddag!
Dat is mij niet helemaal duidelijk. (het ging mij vooral om de fingerprint broekzak fix)Drossie schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 23:06:
[...]
Wat is er precies gewijzigd aan de slider? Kan de je functies aanpassen nu?
[ Voor 10% gewijzigd door yannickie111 op 26-07-2016 23:11 ]
Net als bij de vorige update naar 3.2.1 bij mij geen resultaat met Snap VPN. UK & DE geprobeerd.Danny.G schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 12:12:
Voor de mensen die niet kunnen/willen wachten
Wil je de update alvast downloaden en komt hij niet tevoorschijn als je gaat zoeken naar een update? Download Free VPN Proxy by Snap, verbind met een Engels/Duitse server, zoek voor de update in de telefoon instellingen en wanneer hij gevonden is moet je de VPN verbinding weer annuleren. Tada.
Reisplannen met EV? Lees mijn nieuwsbrief en blog! electricfelix.com - FeWipS®
In the window.
De hardware is eigenlijk op alle telefoons aanwezig: Versnellingssensoren en positie sensoren (ik weet niet of dit de goede naam is, dezelfde sensoren die bepalen of je scherm moet kantelen.yannickie111 schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 23:59:
Ik mis het niet direct, maar heeft de OP3 eigenlijk een stappenteller (niet alleen een app, maar ook de hardware?).
Bij mijn G4 kon ik het amper uitzetten.
aha, de kleuren zijn anders..... Iets meer informatie zou wel handig zijn.... Maar het belangrijkste ontbreekt, kijk je je foto's op je toestel en zo ja staat deze op normaal of sRGB?devilsnight schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 00:27:
Hey mensen, even een vraagje over de camera.
Ik wilde vandaag wat foto's make van een game op mijn TV maar ik merk dat de foto's zelf het TV beeld niet goed overnemen. Zoals ik de game zelf ervaar met mijn eigen ogen, zo ziet de foto er qua kleuren helemaal niet uit. Hoe verander ik dit?
Als je niet de srgb modus hebt ingesteld: Probeer eens de foto's te bekijken op een ander apparaat, misschien valt het dan mee.devilsnight schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 00:27:
Ik wilde vandaag wat foto's make van een game op mijn TV maar ik merk dat de foto's zelf het TV beeld niet goed overnemen. Zoals ik de game zelf ervaar met mijn eigen ogen, zo ziet de foto er qua kleuren helemaal niet uit. Hoe verander ik dit?
Het is uberhaupt zeer lastig om een foto van een ander beeldscherm te nemen en hierbij de kleuren goed te krijgen.devilsnight schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 00:27:
gebeurt mij ook, met name bij whatsapp berichten. wel een lednotificatie trouwens, maar geen geluid of trilling.Necris Phayder schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 11:13:
- Ik krijg vaak totaal geen geluid en tril signaal wanneer ik bv. een Whatsapp, sms bericht of email ontvang.
Hier het zelfde, vooral als de telefoon er nog niet aan verbonden is dan hoor ik hem duidelijk, maar als de telefoon eenmaal laad hoor ik eigenlijk nauwelijks wat.Necris Phayder schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 11:13:
M.b.t. de dash lader, maakt deze bij andere ook een redelijk goed hoorbaar geluid wanneer deze ingeplugd zit in het stopcontact? Zo'n soort geluid wat je ook weleens hoort bij oudere notebook adapters. Ik heb 2 dash laders maar beide maken dit geluid.
Accu verbruikt bij mij nauwelijks wat als ik de telefoon niet gebruik, verliest gok ik maar 2% of iets dergelijks in de nacht. Kun je bij de accu status niet zien welk process of app hier verantwoordelijk voor is?Necris Phayder schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 11:13:
- Accu vind ik echt snel leeg gaan terwijl ik totaal geen zware gebruiker ben. Ook 's nachts, wanneer er dus zo goed als niets gebeurd, verbruikt hij zomaar 17%. Gisteravond had ik het toestel volledig opgeladen en vanochtend had ik nog 83%. In de accu instelling gekeken en zag dat er rond 05.00uur een grote daling was terwijl ik geen mailtje, appje of wat dan ook ontvangen hebt.
Hier zelf ook geen problemen mee. Wifi is bij mij nog nooit spontaan weg gevallen. Ligt het niet aan je router?- Toestel verbreekt soms spontaan de wifi verbinding. Is heel leuk voor je databundeltje wanneer je op bed vlak voor het slapen gaan nog even wat youtube filmpjes zit te kijken... Het probleem m.b.t. het HD kijken op YouTube heb ik dan weer geen last van zoals ik hier over sommige van jullie lees.
Dit is als het goed is inderdaad aangepakt in versie 3.2.2 van oxygenOS. Deze update is nu uit aan het rollen, wil je niet wachten kun je proberen de update binnen te halen met snap VPN. Zie eerdere berichten hierover.- Het is al een aantal keer gebeurd dat het toestel in de Stil stand staat terwijl het schuifje gewoon in de onderste stand staat en alle volumes open staan. Maar ik lees dat met de release van de update van gister dit aangepakt zou moeten zijn. Even wachten tot ik deze ontvang dus.
Ik hoor niets bij mijn dash charger.... de telefoon ligt op te laden op het nachtkastje naast bed, maar hoor geen geluid. Kan ook aan mijn gehoor liggenM.b.t. de dash lader, maakt deze bij andere ook een redelijk goed hoorbaar geluid wanneer deze ingeplugd zit in het stopcontact? Zo'n soort geluid wat je ook weleens hoort bij oudere notebook adapters. Ik heb 2 dash laders maar beide maken dit geluid.
Dit heb ik ook, tot ik mijn telefoon aan de lader leg dan stopt het piepende geluid. Ik weet niet of jij dit geluid hoort met de telefoon eraan gekoppeld?M.b.t. de dash lader, maakt deze bij andere ook een redelijk goed hoorbaar geluid wanneer deze ingeplugd zit in het stopcontact? Zo'n soort geluid wat je ook weleens hoort bij oudere notebook adapters. Ik heb 2 dash laders maar beide maken dit geluid.
Kan de travo zijn in de oplader. Indien die speling heeft kan je een hoog geluid horen (heeft mijn laptop ook). Geen last van mijn dash lader.Necris Phayder schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 11:13:
M.b.t. de dash lader, maakt deze bij andere ook een redelijk goed hoorbaar geluid wanneer deze ingeplugd zit in het stopcontact? Zo'n soort geluid wat je ook weleens hoort bij oudere notebook adapters. Ik heb 2 dash laders maar beide maken dit geluid.
Degene welke het meest verbruikte was Android-Systeem met 8%. Hier kan ik dus vrij weinig mee.NG00 schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 11:48:
Accu verbruikt bij mij nauwelijks wat als ik de telefoon niet gebruik, verliest gok ik maar 2% of iets dergelijks in de nacht. Kun je bij de accu status niet zien welk process of app hier verantwoordelijk voor is?
Dit dacht ik dus ook maar bij mijn laptop, tablet en o.a. bv. mijn Chromecast heb ik hier geen enkel probleem mee.Hier zelf ook geen problemen mee. Wifi is bij mij nog nooit spontaan weg gevallen. Ligt het niet aan je router?
Ik hoor niets bij mijn dash charger.... de telefoon ligt op te laden op het nachtkastje naast bed, maar hoor geen geluid. Kan ook aan mijn gehoor liggen
Hiechel schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 12:39:
Dit heb ik ook, tot ik mijn telefoon aan de lader leg dan stopt het piepende geluid. Ik weet niet of jij dit geluid hoort met de telefoon eraan gekoppeld?
Ik heb contact opgenomen met de servicedesk van OP en blijkbaar krijgen ze dit vaker te horen. Dit is volgens hun Coil Noise en kan verders geen kwaad. Dat zal best maar het is toch best iritant als je op bed ligt en dat ding ligt naast je te zoemen. Ze sturen i.i.g. een nieuwe op, misschien dat deze beter is. Wel netjes al zeg ik het zelf..simthadim schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 12:48:
Kan de travo zijn in de oplader. Indien die speling heeft kan je een hoog geluid horen (heeft mijn laptop ook). Geen last van mijn dash lader.
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar je zou GSam battery monitor eens kunnen installeren (of een andere battery monitor). Hiermee kun je veel verder in detail treden wat betreft het verbruik van je batterij. Is ook al eens eerder benoemd hier in dit topic.Necris Phayder schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 13:17:
Degene welke het meest verbruikte was Android-Systeem met 8%. Hier kan ik dus vrij weinig mee.
Netjes van oneplus dat ze je een nieuwe dash charger opsturen!Ik heb contact opgenomen met de servicedesk van OP en blijkbaar krijgen ze dit vaker te horen. Dit is volgens hun Coil Noise en kan verders geen kwaad. Dat zal best maar het is toch best iritant als je op bed ligt en dat ding ligt naast je te zoemen. Ze sturen i.i.g. een nieuwe op, misschien dat deze beter is. Wel netjes al zeg ik het zelf..
Waarom gebruik je eigenlijk de dash lader 's nachts bij je bed? Kun je net zo goed een willekeurige USB lader met lage output gebruiken aangezien je meestal toch wel een aantal uren slaapt?Necris Phayder schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 13:17:
Dat zal best maar het is toch best iritant als je op bed ligt en dat ding ligt naast je te zoemen.
Je moet doen wat je niet laten kunt, en laten wat je niet doen kunt.
Bijvoorbeeld Uncharted 4. In een jungle level zag de vegetatie er echt mooi uit op de TV en op de telefoon zelf voordat ik de foto maakte qua kleur helemaal anders. Groen was gewoon raar licht groen en het klopte niet. Maar dit was inderdaad wel alleen op de telefoon zelf. Het was ook in de avond inderdaad met licht aan in de woonkamer.Prulleman schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 07:55:
[...]
aha, de kleuren zijn anders..... Iets meer informatie zou wel handig zijn.... Maar het belangrijkste ontbreekt, kijk je je foto's op je toestel en zo ja staat deze op normaal of sRGB?
Hier ook last van. Dit lijkt een bug te zijn. Dit gebeurt iedere keer als ik de slider gebruik. Zet de slider op no notifications. vervolgens zet ik het terug. daarna ontvang ik geen geluidjes meer me Whatsapp ea.habermas schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 11:30:
[...]
gebeurt mij ook, met name bij whatsapp berichten. wel een lednotificatie trouwens, maar geen geluid of trilling.
Een goedwerkende GPS (app) is voor mij een vereiste. Maar de vele voorbeelden doen mij niet echt overtuigen.TomONeill schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 07:32:
Jammer dat er geen update voor de GPS is... Wel een beetje waardeloos zo. Ben bang dat dit niet met een software update te fixen is.
Soms werkt het om de adapter andersom in het stop contact te stoppen, en ook een andere groep zou uit kunnen maken.Necris Phayder schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 13:17:
[...]
Ik heb contact opgenomen met de servicedesk van OP en blijkbaar krijgen ze dit vaker te horen. Dit is volgens hun Coil Noise en kan verders geen kwaad. Dat zal best maar het is toch best iritant als je op bed ligt en dat ding ligt naast je te zoemen. Ze sturen i.i.g. een nieuwe op, misschien dat deze beter is. Wel netjes al zeg ik het zelf..
Zelf gebruik ik altijd Google Maps. Gebruik het regelmatig, vooral voor de verkeersinfo. Met mijn OP3 nog nooit problemen ervaring qua GPS. Wel soms dat hij tijdelijk aangaf dat ik op een andere weg zat die naast de mijne lag. Dit had ik echter bij mijn vorige HTC's altijd ook al. Afwijkingen van meters en van punt naar punt schieten heb ik nog niet kunnen ontdekken bij standaard Maps gebruik.RobWu schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 14:19:
[...]
Een goedwerkende GPS (app) is voor mij een vereiste. Maar de vele voorbeelden doen mij niet echt overtuigen.
Als ik in de auto zit is het vaak voor langere ritten, en gebruik daarvoor nu Here+ op mijn huidige Lumia.
En dat werkt vrijwel vlekkeloos, met zo heel af en toe een hapering. Maar GPS locatie is altijd 'spot-on'.
Wat ik niet echt kan achterhalen in de thread is wat mensen gebruiken voor hun GPS tests.
Is dit de standaard Android Maps, of gebruiken mensen hiervoor een dedicated app als TomTom, Here, Copilot, Navigon etc.?
thanks!
Rij regelmatig met Sygic, nog 0 keer gehad dat hij een afwijkende locatie aangaf. Ook een enkele keer (te voet) Google Maps gebruikt, was ook prima nauwkeurig.RobWu schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 14:54:
Zeker op onbekende wegen, en in het buitenland is 'tijdelijk op een andere weg' op je GPS niet echt wenselijk.
Zeker niet als er geen mogelijkheid is om direct te keren, wat in België en Duitsland veel voorkomt. Daar liggen de afslagen vaak een stuk verder uit elkaar dan in NL.
Zeker rondom wat ingewikkelder knooppunten en fly-overs is nauwkeurigheid een vereiste imho.
Dus als er mensen zijn die GPS met regelmaat gebruiken met o.a. TomTom, Here oid. dan hoor ik graag hoe de nauwkeurigheid is.
Ik heb al eerder telefoons gehad met 'magere GPS', en er is niets irritanter dan een heel stuk omrijden omdat de GPS denkt dat je ergens anders rijd/bent. ;-)
Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.
licht grijs in het edit scherm betekend gedeactiveerd, tik er maar eens 1 keer op, dan wordt ie wit en als je dan opslaat staat ie er welBertje9999 schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 13:02:
Hallo,
Na de laatste update kan ik alsnog de NFC-toggle niet op de juiste plek wegzetten. Ook de netwerk provider krijg ik niet op een andere plek. Ik kan de layout wel wijzigen en opslaan, maar als ik het resultaat wil zien, zijn ze beide niet zichtbaar. De beide iconen zijn wel lichtgrijs weergegeven, dus lijken niet te werken. In de vorige release kon ik "bladeren" naar een tweede quick setting scherm waar de toggles wel zichtbaar waren.![]()
In de link heb ik een print screen gemaakt: http://www.datkanikzelf.nl/temp/fotokladblok/l4tgby0o.png
Vanmorgen trouwens (door de "slider heen") toch een notificatie ontvangen en het "minnetje met de cirkel eromheen" was uit mijn statusbalk...
![]()
Heeft iemand een tip m.b.t. de toggle's?
Prulleman schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 15:03:
[...]
licht grijs in het edit scherm betekend gedeactiveerd, tik er maar eens 1 keer op, dan wordt ie wit en als je dan opslaat staat ie er wel
Met Here genavigeerd in NL, Duitsland en ook in Spanje, geen enkel probleem, goed nauwkeurig. Ook te voet met Google maps en Pokemon GO geen probleem. Dus zeker niet elke OP3 heeft een onnauwkeurige gps.RobWu schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 14:54:
Zeker op onbekende wegen, en in het buitenland is 'tijdelijk op een andere weg' op je GPS niet echt wenselijk.
Zeker niet als er geen mogelijkheid is om direct te keren, wat in België en Duitsland veel voorkomt. Daar liggen de afslagen vaak een stuk verder uit elkaar dan in NL.
Zeker rondom wat ingewikkelder knooppunten en fly-overs is nauwkeurigheid een vereiste imho.
Dus als er mensen zijn die GPS met regelmaat gebruiken met o.a. TomTom, Here oid. dan hoor ik graag hoe de nauwkeurigheid is.
Ik heb al eerder telefoons gehad met 'magere GPS', en er is niets irritanter dan een heel stuk omrijden omdat de GPS denkt dat je ergens anders rijd/bent. ;-)
Ik gebruik GPS meerdere uren per week in de auto, en geregeld bij wandelen op kleine paadjes. Nog nooit probleem met snelheid GPS fix gehad, nog nooit probleem met nauwkeurigheid gehad.RobWu schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 14:54:
Heb ook last van dit probleem helaas. Vannacht alle apps afgesloten en wifi uitgeschakeld. Telefoon op stil en verder dus niet aangeraakt -> -10% batterij. Zo is het elke nacht wel, het max. verlies op één nacht was 24% (zonder het toetel ook maar 1x aan te raken voor alle duidelijkheid).Necris Phayder schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 11:13:
- Accu vind ik echt snel leeg gaan terwijl ik totaal geen zware gebruiker ben. Ook 's nachts, wanneer er dus zo goed als niets gebeurd, verbruikt hij zomaar 17%. Gisteravond had ik het toestel volledig opgeladen en vanochtend had ik nog 83%. In de accu instelling gekeken en zag dat er rond 05.00uur een grote daling was terwijl ik geen mailtje, appje of wat dan ook ontvangen hebt.
Ook dit probleem herken ik, op de ene router beneden nog geen verbinding verloren. Op de andere wifi router op mijn kamer komt er regelmatig een uitroepteken bij de wifi te staan en verbreekt hij de verbinding. Bereik is volledig vol aangezien de router op nog geen meter van mij staat. Andere apparaten die ik gebruik verliezen nooit verbinding op deze router.- Toestel verbreekt soms spontaan de wifi verbinding. Is heel leuk voor je databundeltje wanneer je op bed vlak voor het slapen gaan nog even wat youtube filmpjes zit te kijken... Het probleem m.b.t. het HD kijken op YouTube heb ik dan weer geen last van zoals ik hier over sommige van jullie lees.
PSN: Carreon_TO
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Tja, maar dit is echt iets typisch dat in veel gevallen KAN voorkomen, ook als je een prima GPS functie hebt op je telefoon. Het is eerder een mindset en ik rijd nooit meer puur op GPS. Ik heb me aangeleerd om ook de borden en 'general direction' vooraf te weten en te volgen. Bij twijfel met GPS volg ik eerder mn intuitie en de borden, want het zou niet de eerste keer zijn dat ik dankzij de GPS aanwijzingen toch de verkeerde afslag neemRobWu schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 14:54:
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Minder op je duim zuigenJamesl schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 19:45:
Mijn vingerafdruk werkt soms op geen enkele manier, andere hier last van?
Meestal herkend die hem juist in een milliseconde...
[ Voor 8% gewijzigd door anessie op 27-07-2016 19:49 ]
De bewuste vingerafdruk verwijderen en opnieuw toevoegen. Let er hierbij op dat je je vinger tijdens het toevoegen op veel verschillende posities op de sensor legt zodat ieder deel van je vinger de sensor een keer geraakt heeft. Waarschijnlijk is dat nu niet het geval en herkent hij dat deel van je vinger simpelweg niet.Jamesl schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 19:45:
Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.
Heb je OxygenOS 3.2.2 erop staan? Loop je misschien tegen de broekzakmodus aan door de nabijheidssensor perongeluk af te dekken?Jamesl schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 19:45:
Nee 3.2.1, ik heb geen software update zie ik?Chris.nl schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 19:50:
[...]
Heb je OxygenOS 3.2.2 erop staan? Loop je misschien tegen de broekzakmodus aan door de nabijheidssensor perongeluk af te dekken?
Kan even duren voordat die in alle landen beschikbaar is. Vooralsnog kan dat volgens mij alleen handmatig. Maar dan heb je dus ergens anders last van, al opnieuw je vinger gescand?Jamesl schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 20:08:
[...]
Nee 3.2.1, ik heb geen software update zie ik?
Inderdaad even opnieuw toevoegen en misschien vingerafdrukken verwijderen van de sensor?Jamesl schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 19:45:
Inderdaad, als mijn vinger wat vettig of nat is, dan lukt het niet altijd. Pak ik altijd even een andere vinger (heb er vier opgeslagen, beide duim en wijsvingers) de keer daarna pakt hij hem wel gewoon weer.Jamesl schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 20:25:
Het gebeurt ook niet altijd, had er opeens net even last van. Vinger opnieuw gescand en even aankijken, wellicht zat er een vuiltje op of was mijn duim vettig oid
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Je kunt proberen hem even een half uurtje aan de lader te laten liggen, als ze helemaal leeggetrokken zijn wil het soms wel even duren met een telefoon batterij om weer leven te geven, standaard advies is daarom ook ze niet hele maal leeg te trekken maar tijdig aan de lader te leggen.macindroid schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 21:07:
Super blij met m'n oneplus 3. Maar lik heb net de batterij leeg laten lopen terwijl ik aan het browsen was. Hij viel uit naar meerdere batterijwaarschuwingen. Nu heb ik hem in de lader gehangen en doet hij helemaal niks.. Zelfs geen ledje...
Heb verschillende stopcontacten geprobeerd en heb de kabel al aan een andere USB oplader aangesloten maar hij reageert nergens op... Vrees dat ik een repair moet aanvragen, of zijn er nog trucjes om het te reviven?
Thx maar dat half uurtje heeft ie er intussen wel op zittenswhnld schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 21:13:
[...]
Je kunt proberen hem even een half uurtje aan de lader te laten liggen, als ze helemaal leeggetrokken zijn wil het soms wel even duren met een telefoon batterij om weer leven te geven, standaard advies is daarom ook ze niet hele maal leeg te trekken maar tijdig aan de lader te leggen.
Misschien opstarten met Powerknop en volume knop naar boven(of onder weet het niet 100% zeker meer)? Anders vrees ik het ergstemacindroid schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 21:18:
[...]
Thx maar dat half uurtje heeft ie er intussen wel op zitten
Had ik al geprobeerd, deed niks.Jamesl schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 21:56:
[...]
Misschien opstarten met Powerknop en volume knop naar boven(of onder weet het niet 100% zeker meer)? Anders vrees ik het ergste
Same here, vet irritantSolarOrbiter schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 13:58:
[...]
Hier ook last van. Dit lijkt een bug te zijn. Dit gebeurt iedere keer als ik de slider gebruik. Zet de slider op no notifications. vervolgens zet ik het terug. daarna ontvang ik geen geluidjes meer me Whatsapp ea.
workaround wat ik doe is: zodra ik de slider weer terug heb gezet naar normale stand, klik ik 1 keer omhoog 1 keer omlaag met de volume knop, daarna komen de geluidjes weer netjes aan.
heb nog niet de laatste OTA erop gezet, wellicht dat het hiermee wordt opgelost.
Bekend 'euvel' van ook de vorige telefoons van OnePlus. Soms wel een nacht (8 uur) aan de lader moeten hangen voor hij weer aan ging. Niets om je zorgen over te maken in ieder gevalmacindroid schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 22:23:
[...]
Had ik al geprobeerd, deed niks.
Nu heb van het stroom afgehaald na een uurtje, nog eens geprobeerd en kom in de recovery mode o.i.d. Daar hem kunnen rebooten. Hem meteen weer aan de lader gehangen, en daar geeft hij nu slechts 4% aan...
Hij lijkt dus te zijn vast gelopen maar bij het vastlopen heeft ie niet kunnen opladen. Hij heeft er zeker al een uur aangelegen namelijk.
Blijf het vreemd vinden maar t lijkt gefixt![]()
Toch even de info erbij gegeven, wellicht dat iemand t ooit tegenkomt.
Thx voor het meedenken!
Reken eens door, 10% in half uur is 5 uur screen on.. prima tochdevilsnight schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 22:55:
Uurtje geleden ongeveer opgeladen naar 100% en ik denk ongeveer een halfuurtje of ietsje meer een beetje op internet gekeken met alle settings verder zoals ik al sinds vorige week had. Maar nu staat het al op 91%. Dat vind ik dan wel weer redelijk snel. bijna 10 procent terwijl ik alleen een beetje browse in een uurtje, en een hele nacht op standby deed hetzelfde. Maar het zal vast wel kloppen.
Zo had ik het nog niet bekeken. Point taken!Prulleman schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 00:03:
[...]
Reken eens door, 10% in half uur is 5 uur screen on.. prima toch
[ Voor 83% gewijzigd door 13art op 28-07-2016 10:40 ]
Ja, je krijgt een afzonderlijke mail en betalingsinstructies van de verzekeringsmaatschappij. Ik had per ongeluk de verzekering erbij genomen. Had op die buttons geklikt voor verzekering om eens te checken wat dat allemaal inhield, maar doordat ik afgeleid werd er niet meer op gelet dat die nog geselecteerd waren. In de volgende stappen moest ik gewoon €399 betalen en was me daardoor ook van geen kwaad bewust. Een uur na bestelling krijg ik ineens een mail voor het betalen van die verzekering.anessie schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 06:14:
Vraagje: als je afrekent en je neemt protection plan, dan komt die factuur daarvan apart?
Gold kon toch pas besteld worden van 1 aug? Bij mij geeft die ook nog gewoon aan out of stockanessie schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 06:14:
Is er nog iemand die de Oneplus 3 Gold kon bestellen vanochtend (op https://oneplus.net/be_nl/oneplus-3)?
edit: 10 minuten na mijn post was de OP3 GOLD EU alweer out of stock.
Vraagje: als je afrekent en je neemt protection plan, dan komt die factuur daarvan apart?
Mijn paypalrekening was 399.
Telefoon is voor een vriendin en mede dat ik geen problemen wil omdat ik op reis ben binnekort heb ik dan toch maar niet besteld.
[ Voor 4% gewijzigd door 13art op 28-07-2016 10:41 ]
Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12
Out of the box is het een prima toestel, alleen wel de update uitvoeren naar de laatste versie maar daar vraagt ie zelf om na de setup.Telfordia schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 13:54:
Mij lijkt de OP3 erg mooi. Ik ben alleen nog niet zo thuis in Android. Is het toestel out of the box te gebruiken of moet je er zelf nog veel aan 'tweaken' zoals de kleuren van het scherm zoals ik ergens las?
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Klopt! Ik krijg hem hier nu ook binnen. (na het mislukken van het verkrijgen van de update via een VPN verbinding).MethinX schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 14:06:
OTA 3.2.2 wordt nu ook in NL uitgerold, kreeg hem net aangeboden toen ik "check updates" deed.
Iemand hier al gemerkt dat de bug met het vanzelf op stil gaan op de oude ingestelde tijd daadwerkelijk is opgelost?
Artiest voorheen bekend als b3n666
Keep on running
Nope, de kabel bij mijn OP2 had geen gewone USB aansluiting. Paste ook niet in mijn laptop etc. maar alleen in de charger die ik daarbij kreeg. Overigens heeft de USB kabel die ik bij de OP3 kreeg wel een 'normale' USB saansluiting. Vond het toen ook vreemd....ZorbaR schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 15:28:
Alle kabels op OnePlus zijn met een gewone USB aansluiting aan de niet-telefoon kant.
Duurt wat langer vanuit China: http://ebay.eu/2ak1zmut_o_c schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 15:23:
Weet iemand waar je een usb c verloopje kan kopen?
Heb net de 3 besteld inclusief 2 usb type c kabels (die van 10 eu) maar merk nu pas dat de niet telefoon kant ook usb c is? Aangezien mijn powerbank en pc's allemaal nog de ouderwetse aansluiting hebben zoek ik een verloopje maar kan op Amazon niks vinden.
https://oneplus.net/nl/oneplus-usb-type-c-adaptert_o_c schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 15:23:
Weet iemand waar je een usb c verloopje kan kopen?
Heb net de 3 besteld inclusief 2 usb type c kabels (die van 10 eu) maar merk nu pas dat de niet telefoon kant ook usb c is? Aangezien mijn powerbank en pc's allemaal nog de ouderwetse aansluiting hebben zoek ik een verloopje maar kan op Amazon niks vinden.
Vanochtend 3.2.2 Full over m'n 3.2.1 geflashed met TWRP en daarna de SuperSU zip, alles weer helemaal in orde.P1nGu1n schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 13:15:
Full zip is ook al beschikbaar: http://otafs.coloros.com/...1520_5926eed75c18470f.zip
Source: http://forum.xda-develope...-3-2-2-released-t3426304p
Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S
Kijk, dat klinkt veelbelovend. Hopelijk is het probleem bij mij ook weg na deze update. Deze is nu aan het downloaden met een schamele 20-25kb/sFlowDesign schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 16:09:
So far is ie niet meer vanzelf in Priority of Silent mode gegaan, had ik ook last van.
En ik heb nu weer notoficatiegeluid bij Whatsapp.
Hydrogen is de Chinese software versie van Oneplus.charrrt744 schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 16:44:
Waarom draait de soft gold op hydrogen os ipv oxygen?
aaah dus als hij in EU uitkomt zal dat wel goed zitten, lijkt meswhnld schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 16:53:
[...]
Hydrogen is de Chinese software versie van Oneplus.
Oxygen de internationale.
Dus dan moet je Hydrogen vervangen met Oxygen wil je er hier het meeste uit halen.
Misschien dat één van deze twee sneller gaat?Necris Phayder schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 16:36:
[...]
Kijk, dat klinkt veelbelovend. Hopelijk is het probleem bij mij ook weg na deze update. Deze is nu aan het downloaden met een schamele 20-25kb/s
Bij mij gebeurt er helemaal niets als ik de proximity sensor bedek.Dennis_86 schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 16:52:
De nieuwe 'zakmodus' werkt prima, kleine kanttekening is dat als je je vinger over de sensor houdt en dan toch je vingerafdruk scant hij wel trilt (of hem accepteert als hij juist is)
Mogen ze van mij ook nog wel uitschakelen
[ Voor 3% gewijzigd door Laguna op 29-07-2016 09:27 ]
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Dan klopt er bij jou iets niet ben ik bang.Dennis_86 schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 16:52:
De nieuwe 'zakmodus' werkt prima, kleine kanttekening is dat als je je vinger over de sensor houdt en dan toch je vingerafdruk scant hij wel trilt (of hem accepteert als hij juist is)
Mogen ze van mij ook nog wel uitschakelen
Had ik ook. Door de powerknop ingedrukt te houden. Ging de telefoon opladen.macindroid schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 21:07:
Super blij met m'n oneplus 3. Maar lik heb net de batterij leeg laten lopen terwijl ik aan het browsen was. Hij viel uit naar meerdere batterijwaarschuwingen. Nu heb ik hem in de lader gehangen en doet hij helemaal niks.. Zelfs geen ledje...
Heb verschillende stopcontacten geprobeerd en heb de kabel al aan een andere USB oplader aangesloten maar hij reageert nergens op... Vrees dat ik een repair moet aanvragen, of zijn er nog trucjes om het te reviven?
Huh¿ ik heb de OP2 kabel gewoon prima kunnen gebruiken bij mijn pc?Redinox schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 15:41:
[...]
Nope, de kabel bij mijn OP2 had geen gewone USB aansluiting. Paste ook niet in mijn laptop etc. maar alleen in de charger die ik daarbij kreeg. Overigens heeft de USB kabel die ik bij de OP3 kreeg wel een 'normale' USB saansluiting. Vond het toen ook vreemd....
Fan van: Unraid, ProxMox, Pi-hole, PlexMediaServer, OPNsense. Meer een gluurder dan een reaguurder.
Verwijderd
Wat een fluttest zeg... Je ziet precies 0 resultaat!powerflyer schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 19:30:
De duurzaamheid test van OnePlus:
YouTube: OnePlus 3 - Durability Test
Zo je hebt even serieus ingekocht zegVerwijderd schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 18:59:
eindelijk.
Had van DHL een tijd tussen 1400 en 2100, red middag en avond blok aan elkaar vast.
gelukkig was het even voor half 6 bingo aan de voordeur
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
tot nu toe, prima happy. goed verplakt, voldoende dempingsschuim toegevoegd.
alles in de seals, geen klachten.
update draaid inmiddels, nu kijken of ik heb snel ready to go krijg voor dat de slaap me roept
Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic
Welke versie heb je erop staan?Mole schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 17:04:
Het viel me gisteren op dat hij tijdens werkdag op silent stond, zonder dat ik dat zelf gedaan had. Vandaag is wat beter op gelet. Vandaag weer om 0900 op silent. Ik plan mijn werkdagen altijd in in Google Calendar, en die beginnen om 0900. Netjes half uur vooraf een notificatie, en 09.00... silent.
Nou is het me niet opgevallen of hij ook automagisch weer terug gaat naar geluid aan, want zo lang kon ik niet wachten.
Haha, voel ik me ff domgeenwindows schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 18:35:
[...]
Huh¿ ik heb de OP2 kabel gewoon prima kunnen gebruiken bij mijn pc?
wat ik juist fijn vond aan de op2 kabel is dat ie op elke manier gewoon past en werkt, de op3 kabel past dan weer op één manier...
Same. Volgens mij ligt het vooral aan de fingerprint in broekzak.TotalCrash schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 22:42:
Had al een tijdje last dat de batterij toch wel redelijk snel leeg ging. Nu net de nieuwe 3.2.2 gedraaid en toch gemerkt dat het een stuk beter ging. Sinds deze morgen om 7u opgeladen en hele tijd foto's getrokken en toch nog gekomen aan 42% op dit moment. Word ik toch blij van.
Iemand nog iets gemerkt van een verbeterde batterij na de update?
Het kan ook gewoon aan de fingerprint reader liggen die nu niet meer actief is.
Ik doe geen backups en bij mij gaat er zo'n 4-5% af per nacht. Batterij is trouwens sowieso wel echt super, en dash charge is mega handig. Ik leg hem 's ochtends voordat ik naar m'n werk ff een halfuurtje aan de lader en dan kan ik er wel weer anderhalve dag mee vooruit.yannickie111 schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 22:53:
[...]
Same. Volgens mij ligt het vooral aan de fingerprint in broekzak.
Wat hier eerder overigens gezegd werd, dat er een procent of 15 verdwijnt in de nacht. Dit ligt volgens mij inderdaad vooral aan back ups ed. Overdag is mijn standby tijd veel beter.
Bij mij weet ik zeker dat het aan de fingerprint sensor ligt. Zit de telefoon in mijn broekzak dan voel ik hem regelmatig trillen (geen melding o.i.d.). Ook voelt de telefoon warm aan rond de camera (neem hierdoor aan dat daar de processor in de buurt zit). De batterij is na een uurtje of vijf zonder gebruik maar in m'n broekzak van een spijkerbroek zo'n 40-50 % minder. Ligt de telefoon op m'n nachtkastje als ik slaap gaat er zo'n 2 tot 5% van af. Werk en slaap onregelmatig tussen de 4 en 10 uur dus heb helaas geen vaste maatstaf.yannickie111 schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 22:53:
[...]Same. Volgens mij ligt het vooral aan de fingerprint in broekzak.
Wat hier eerder overigens gezegd werd, dat er een procent of 15 verdwijnt in de nacht. Dit ligt volgens mij inderdaad vooral aan back ups ed. Overdag is mijn standby tijd veel beter.
ook als je eerst het scherm activeert dmv power knop (terwijl je vinger over de sensor zit) ?FlowDesign schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 17:55:
[...]
Dan klopt er bij jou iets niet ben ik bang.
Als ik m'n hand over het bovenste deel van de telefoon leg dan kan ik vingers op de scanner leggen wat ik wil maar er gebeurt dan helemaal niets (wat dus de bedoeling is).
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq