[OnePlus 3] Ervaringen & Discussie Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 41 ... 80 Laatste
Acties:
  • 492.431 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hiechel
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-11-2020
rens-br schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 08:37:

Ik had de screenschots bekeken in Google Play: TouchDown for Smartphones en daar stonden wel drie punten, maar alleen in de scherm-knoppen balk. Niet rechts of links boven in, waar je de puntjes meestal verwacht.
Tip installeer Touchdown HD in plaats van de normale Touchdown. De licentie voor Touchdown is ook geldig voor Touchdown HD. Recentelijk contact gehad met de support desk van Symantec en zij raden zelfs aan om Touchdown niet meer te gebruiken maar Touchdown HD te gebruiken. Overigens ziet Touchdown HD er een stuk mooier uit en je hebt inderdaad de drie puntjes rechts boven in de hoek staan waarmee je een menu krijgt waar de 'Sync' knop staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P1nGu1n
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:08
Hiechel schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 08:58:
[...]

Tip installeer Touchdown HD in plaats van de normale Touchdown. De licentie voor Touchdown is ook geldig voor Touchdown HD. Recentelijk contact gehad met de support desk van Symantec en zij raden zelfs aan om Touchdown niet meer te gebruiken maar Touchdown HD te gebruiken. Overigens ziet Touchdown HD er een stuk mooier uit en je hebt inderdaad de drie puntjes rechts boven in de hoek staan waarmee je een menu krijgt waar de 'Sync' knop staat.
offtopic:
Ziet die app er nog zo uit als op de screenshots? :+ Sexy looks die uit het Froyo tijdperk stammen _O-

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik loop tegen het volgende probleem aan bij de One plus 3. Normaal gesproken heb ik mijn navigatieknoppen niet on screen zitten. (de hardware-knoppen dus). Alleen krijg ik het dan niet voor elkaar om in een menu te komen bij bepaalde apps (bijv. de NOS teletekst-app).

Als ik dan schakel naar de sofware knoppen komt er bij deze app wel de mogelijkheid om er in te komen (rechts onderin 3 punten boven elkaar).

Heeft iemand enig idee hoe ik hier bij de hardware matige knoppen ook in kan komen. Ik heb al zitten kijken 'knoppen' maar geen optie kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:19
Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 10:12:
Heeft iemand enig idee hoe ik hier bij de hardware matige knoppen ook in kan komen. Ik heb al zitten kijken 'knoppen' maar geen optie kunnen vinden.
Precies hetzelfde probleem dus als hierboven: Vaevictis_ in "[OnePlus 3] Ervaringen & Discussie - Dee..."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Neyluzz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:56
Chris.nl schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 23:14:
[...]

Ik heb gisteren nog zitten spelen met m'n OPX en daar CM opgezet, misschien dat ik die weer even als daily driver ga gebruiken. Je mag/kan ook best tevreden blijven met je OP2, over een maand of 6(?) komen de geruchten over de OP4 alweer.... Misschien lukt het je om de OP3 over te slaan.

[...]

Nee, die is nieuw voor me! Ben je 100% stock of loop je kans op bugs door 3th party apps?
100% Stock op 3.2.2. Ik zal nog wat tests doen om eea uit te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaevictis_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:10
Prulleman schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 08:28:
[...]

oei... het verdwijnen van de menu button is al wat langer geleden hoor, volgens mij had ICS (4.0) (of zelfs 3.0 voor tablets) al geen menu button meer.

in 2012 worden developers al aangespoord om menu buttons in de software in te bouwen...
http://android-developers...odbye-to-menu-button.html

zoals hierboven genoemd, je hebt nu ergens 3 puntjes, 3 streepjes of je kan je menu/instellingen vanuit de linkerkant naar rechts slepen
ook touchdown zou de 3 puntjes moeten hebben:

[afbeelding]

dit plaatje is ook oud, als je geen puntjes hebt, probeer eens de linkerkant naar rechts te trekken

[...]

helaas is dit bij OOS 3 eruit gehaald, bij CM kan je dit volgens mij nog wel instellen, maar bij de stock rom dus niet..
Dan weet ik genoeg. De app draait in Classic View - mode. Dus dat zal het zijn, maakt de app meteen onbruikbaar |:(

Het toestel wat ik hiervoor had was een Jiayu S3 Advanced, die had nog een menu button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User_TS
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 23-10-2024
-Probleempje met Navigatie via google maps, 'kan google maps niet bereiken' . Ik heb alleen gps aanstaan en wil niet via mobiele data mijn data verspillen, dit duurd dus vrij lang om een connectie te krijgen of lukt soms helemaal niet.

Gps Fix duurd ook best lang, bij mijn LG G3 was dit supersnel.

-Is het mogelijk om de GPS (locatie) zo in te stellen naar alleen GPS en niet via WIFI/Mobiele data ? Telkens moet ik dit veranderen en dat is super irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpiriTNL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:17
User_TS schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 11:33:
-Probleempje met Navigatie via google maps, 'kan google maps niet bereiken' . Ik heb alleen gps aanstaan en wil niet via mobiele data mijn data verspillen, dit duurd dus vrij lang om een connectie te krijgen of lukt soms helemaal niet.

Gps Fix duurd ook best lang, bij mijn LG G3 was dit supersnel.

-Is het mogelijk om de GPS (locatie) zo in te stellen naar alleen GPS en niet via WIFI/Mobiele data ? Telkens moet ik dit veranderen en dat is super irritant.
Je weet dat maps data gebruikt ?
Dus als data uit hebt staan zal maps niet werken.

je kan de GPS instellen bij locatie. Gebruik dan de modus 'alleen apparaat'.
Dan gebruikt hij alleen de GPS.

Voor wat de snelheid kan ik niets zeggen, ik heb alles aanstaan en hij heeft binnen enkele seconden een fix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Op de modus 'alleen apparaat' had ik zojuist binnenshuis na 5 sec een satellietfix. Lijkt me meer dan prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User_TS
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 23-10-2024
SpiriTNL schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 11:37:
[...]

Je weet dat maps data gebruikt ?
Dus als data uit hebt staan zal maps niet werken.

je kan de GPS instellen bij locatie. Gebruik dan de modus 'alleen apparaat'.
Dan gebruikt hij alleen de GPS.

Voor wat de snelheid kan ik niets zeggen, ik heb alles aanstaan en hij heeft binnen enkele seconden een fix.
Dat ik GPS alleen kan instellen snap ik wel, alleen de volgende keer als ik het weer opstart staat alles weer aan dus moet ik het steeds opnieuw instellen...dat bedoel ik ermee.

Data (mobiele) heb ik gewoon aanstaan ja, het enige wat volgens mij de meeste data verbruikt is icm die GPS/DATA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-09 15:24
Die Shelf valt me wel tegen. Op zich vind ik het een zeer goed idee maar de uitwerking is wel matig.
* De achtergrond foto instellen: hier krijg je een veel beperkter aantal locaties dan bij het instellen van de home/lockscreen achtergrond. Zo kan ik bvb niet aan foto's op OneDrive. Ik zou hier zelfs gewoon de foto's willen zien die ik op home/lockscreen al eens gekozen had.
* Widgets moeten blijkbaar 2 rijen hoog zijn. Vrij ridicule bug. Widgets van 1 hoog worden vanzelf uitgerokken tot 2 hoog wat geen zicht is. Bij sommige krijg je een lege ruimte eronder en boven van een half hoog, bij resizable widgets krijg je een widget die te hoog is en daardoor visueel maar lelijk is.
* Als je helemaal naar beneden schuift verdwijnt ineens de + knop om een nieuwe widget toe te voegen. Ok, op zich geen probleem, maar snap de reden niet waarom.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Laatst online: 22:19
Modbreak:Graag vanaf nu verder over de OnePlus 3. Verder procedures of afhandeling van RMA kan besproken worden in: [OnePlus] RMA & Support. Alle berichten zijn daar naar toe verplaatst.

[ Voor 12% gewijzigd door rens-br op 03-08-2016 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaevictis_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:10
Je zou de app button savior kunnen gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
knip
Hoe interessant ook, dit hoort niet hier mij in prijzen en levertijden.

[ Voor 174% gewijzigd door 13art op 03-08-2016 18:12 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmypop1
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 24-09 08:51
Ondertussen al heel wat genavigeerd met waze in Oostenrijk en geen reboots meer gehad. Hier heb ik wel continu goeie data verbinding waar ik in Duitsland hele stukken geen verbinding had. Toen gebeurden de reboots ook. Is gerelateerd aan de data connectie denk ik dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Dit is inderdaad bizar, want er was hier bij mijn weten nog niets te merken van vertragingen. Ook wel een bummer voor wie net van plan was er ene te bestellen.
Dit hoort dus niet hier

[ Voor 22% gewijzigd door 13art op 03-08-2016 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Galukon schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 06:24:
For god sakes just buy it. Wat doe je als Android 8 uit komt dan? :+ of Android 7.0.1 of 7.1. We zijn vgm zo ver dat het bijna niet meer voorkomt dat een telefoon dood is na een upgrade.

You know you want it ;)
Android 8 gaat nog minimaal 1 jaar duren denk ik. Een 0.1 of 0.0.1 update is allang niet meer zo erg als een "naar 8" update voor mij :p.

I know you want me, I know I want ya, want ya. 8)
Knip
Sow. Dat is wel heel ziek. Maar dat komt voor mij eigenlijk wel goed uit. :)
Met de nieuwe stock zullen ze dan waarschijnlijk Android Nougat er standaard op hebben staan :D. Mits OnePlus snel genoeg is om een nieuwe versie van OxygenOS te ontwikkelen.

Niet hier reageren als het hier ook niet hoort

[ Voor 55% gewijzigd door 13art op 03-08-2016 18:11 ]

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galukon
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:01
Anonymoussaurus schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 17:42:
[...]

Android 8 gaat nog minimaal 1 jaar duren denk ik. Een 0.1 of 0.0.1 update is allang niet meer zo erg als een "naar 8" update voor mij :p.

I know you want me, I know I want ya, want ya. 8)
Mag je hier wel reageren als je m niet hebt? :P
You can come back when you have it or elseee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Laatst online: 31-03 19:19
Weet iemand hoe ik de "app drawer" menu in het zwart kan krijgen? In plaats van dat velle witte zonder een andere thema te downloaden?

Of is dit niet standaard mogenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan met Nova Launcher

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:36

Laguna

Connaisseur

038Robijno schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 20:50:
Weet iemand hoe ik de "app drawer" menu in het zwart kan krijgen? In plaats van dat velle witte zonder een andere thema te downloaden?

Of is dit niet standaard mogenlijk?
Daar is helemaal geen custom launcher voor nodig. Gewoon naar instellingen -> aanpassing -> donkere modus.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LordKnox
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-09 20:43

LordKnox

Opperbaas.

Weet iemand hoe ik een wallpaper kan centreren op de eerste screen van al mijn homescreens. Nu centreert de wallpaper zich op de middelste screen maar ik wil dus dat die centreert op de default homescreen (in mijn geval de meest linkse). Als iemand een manier weet waarop mijn homescreen kan aanpassen zodat een ander scherm mijn default scherm is, vind ik het ook goed. Dat lukt nog voor geen meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 24-09 11:55
Ik heb 2 vragen over contacten in de OP3.
Ik zou graag de profielfoto's van whatsapp willen gebruiken in de contactenapp, zodat vrijwel elk contact netjes een foto heeft. De enige oplossing die ik kan vinden is deze app Google Play: Contact Photo Sync, maar daarmee moet het handmatig, en dat is niet handig voor 350+ contacten.

Als tweede: vanuit eerdere HTC telefoons die ik heb gehad waren contacten "gebundeld", dus skype, mail, whatsapp, twitter, alles in 1 contact van dezelfde persoon. Als ik nu zoek in mijn lijst op bijvoorbeeld "piet jansen", en deze persoon heeft twitter, mail en telefoon, dan krijg ik 3 contacten te zien.
iamjustin schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 10:32:
Weet iemand hoe ik een wallpaper kan centreren op de eerste screen van al mijn homescreens. Nu centreert de wallpaper zich op de middelste screen maar ik wil dus dat die centreert op de default homescreen (in mijn geval de meest linkse). Als iemand een manier weet waarop mijn homescreen kan aanpassen zodat een ander scherm mijn default scherm is, vind ik het ook goed. Dat lukt nog voor geen meter.
Andere launcher?

[ Voor 27% gewijzigd door yannickie111 op 04-08-2016 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 00:35
Weet iemand of de sRGB modus ook nog invloed heeft op de accuduur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:09

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

yannickie111 schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 11:35:
Ik heb 2 vragen over contacten in de OP3.
Ik zou graag de profielfoto's van whatsapp willen gebruiken in de contactenapp, zodat vrijwel elk contact netjes een foto heeft. De enige oplossing die ik kan vinden is deze app Google Play: Contact Photo Sync, maar daarmee moet het handmatig, en dat is niet handig voor 350+ contacten.
Deze app ook een keer gebruikt, was toen de enigste optie. Ben benieuwd
Als tweede: vanuit eerdere HTC telefoons die ik heb gehad waren contacten "gebundeld", dus skype, mail, whatsapp, twitter, alles in 1 contact van dezelfde persoon. Als ik nu zoek in mijn lijst op bijvoorbeeld "piet jansen", en deze persoon heeft twitter, mail en telefoon, dan krijg ik 3 contacten te zien.
Ik gebruik de telefoonapp Google Play: True Phone Dialer & Contacts , daar kon ik ze in samenvoegen. Is de standaard dialer kon ik het ook niet vinden.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emaerka
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 03-07 12:49
Ik wil echt heel graag de OP3 met een kabel verbinden aan de TV, voor het spelen van bijvoorbeeld real racing 3 (met controller), weet iemand of het mogelijk is? (met chromecast is er teveel vertraging)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 24-09 11:55
janvanduschoten schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 12:22:
[...]
Deze app ook een keer gebruikt, was toen de enigste optie. Ben benieuwd
Worden ze dan wel automatisch geupdate als de whatsappfoto geupdated wordt? Is wel echt een partij zinloze werkverschaffing... :+ Moet toch anders kunnen in 2016.
[...]
Ik gebruik de telefoonapp Google Play: True Phone Dialer & Contacts , daar kon ik ze in samenvoegen. Is de standaard dialer kon ik het ook niet vinden.
Nadat je deze app gebruikt hebt, kun je dan wel weer "gewoon" de normale dialer gebruiken (met samengevoegde contacten)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P1nGu1n
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:08
emaerka schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 12:35:
Ik wil echt heel graag de OP3 met een kabel verbinden aan de TV, voor het spelen van bijvoorbeeld real racing 3 (met controller), weet iemand of het mogelijk is? (met chromecast is er teveel vertraging)
De OP3 ondersteunt geen MHL, SlimPort of DisplayPort en AFAIK geen andere USB Type-C alternate mode

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:09

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

yannickie111 schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 12:51:
[...]

Worden ze dan wel automatisch geupdate als de whatsappfoto geupdated wordt? Is wel echt een partij zinloze werkverschaffing... :+ Moet toch anders kunnen in 2016.
Volgens mij neemt hij dan de huidige foto over en verder niet, dus geen update later meer. Ben ook wel benieuwd of er wat anders & handiger& sneller is :p
Nadat je deze app gebruikt hebt, kun je dan wel weer "gewoon" de normale dialer gebruiken (met samengevoegde contacten)?
Durf ik niet te zeggen eerlijk gezegd, zou je even met 1 contact kunnen/moeten testen of dat zo is. In m'n stock dailer heb ik iig geen duplicaten staan.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simthadim
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-02 13:25
Vandaag voor het eerst sinds de update naar 3.2.2 de GPS en kompas gebruikt. Kompas is een drama: verschil van tussen de 40 en 150 graden.
GPS is ook niet zo fijn: was al niet heel accuraat, maar nu lijkt het minder (kan ook aan mij liggen).

Meer mensen met kompas issues?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StecaGrid
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 24-09 06:56
Hebben jullie ook dat WhatsApp geen aantal ongelezen berichten weergeeft in de icoon? Ik gebruik nova launcher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
StecaGrid schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 18:11:
Hebben jullie ook dat WhatsApp geen aantal ongelezen berichten weergeeft in de icoon? Ik gebruik nova launcher
Dan gebruik je nova launcher niet goed... Check alle instellingen eens? Je moet hier trouwens wel de betaalde Nova launcher Prime voor hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StecaGrid
Chris.nl schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 18:15:
[...]
Je moet hier trouwens wel de betaalde Nova launcher Prime voor hebben.
Daar gaat het mis..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-08 12:35
Vraagje over Cast.

Ik kijk graag anime en via de Crunchyroll app op de telefoon is dit prima te doen, maar ik heb hier ook een pracht van een OLED scherm staan en daar cast ik het heen. Allemaal geen probleem en werkt soepel en prima, behalve dat er geen geluid is. Heeft iemand enig idee hoe ik dit voor elkaar kan krijgen? Via de televisie gaat het via Screen share.

[ Voor 6% gewijzigd door devilsnight op 04-08-2016 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
devilsnight schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 19:05:
Vraagje over Cast.

Ik kijk graag anime en via de Crunchyroll app op de telefoon is dit prima te doen, maar ik heb hier ook een pracht van een OLED scherm staan en daar cast ik het heen. Allemaal geen probleem en werkt soepel en prima, behalve dat er geen geluid is. Heeft iemand enig idee hoe ik dit voor elkaar kan krijgen? Via de televisie gaat het via Screen share.
Geluid zou dan via de chromecast/tv afgespeeld moeten worden. Zitten er wel speakers in dat scherm? Al gespeeld met volumeknop op OP3 tijdens casten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Chris.nl schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 19:09:
[...]

Geluid zou dan via de chromecast/tv afgespeeld moeten worden. Zitten er wel speakers in dat scherm? Al gespeeld met volumeknop op OP3 tijdens casten?
Yep. De TV heeft absoluut speakers, zou schandalig geweest zijn als zo'n TV dat niet had gehad. :)

Ook al volumeknop geprobeerd op de telefoon. Op de televisie heb ik bij audio al een tijdje TV speakers staan, dus dat lijkt allemaal goed te zitten verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Laatst online: 31-03 19:19
Weet iemand of ik ook de app pictogrammen kan verkleinen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
devilsnight schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 19:14:
[...]

Yep. De TV heeft absoluut speakers, zou schandalig geweest zijn als zo'n TV dat niet had gehad. :)

Ook al volumeknop geprobeerd op de telefoon. Op de televisie heb ik bij audio al een tijdje TV speakers staan, dus dat lijkt allemaal goed te zitten verder.
Tja, als een andere app wel goed cast met geluid dan zou ik' t ook niet weten...

- edit -

Oe, wacht... Is die screen-share iets anders dan scherm casten misschien?

[ Voor 8% gewijzigd door Chris.nl op 04-08-2016 19:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• devilsnight
Chris.nl schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 19:20:
[...]

Tja, als een andere app wel goed cast met geluid dan zou ik' t ook niet weten...

- edit -

Oe, wacht... Is die screen-share iets anders dan scherm casten misschien?
Gelukt!

Geen idee hoe ik het deed...maar ik deed opnieuw screen share en cast via de Oneplus 3 en klaar. Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Werd vrijwel instant ontkracht door de CEO op Twitter.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnRGS
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 20-09-2024
simthadim schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 17:39:
Vandaag voor het eerst sinds de update naar 3.2.2 de GPS en kompas gebruikt. Kompas is een drama: verschil van tussen de 40 en 150 graden.
GPS is ook niet zo fijn: was al niet heel accuraat, maar nu lijkt het minder (kan ook aan mij liggen).

Meer mensen met kompas issues?
Geen kompas issues (kan zijn dat een calibratie alles verhelpt!), wel GPS. Voor de update werkte GPS prima bij mij, ook stabiel en accuraat genoeg om mee te navigeren. Nu vliegt hij alle kanten op en valt hij af en toe zelfs weg. Iemand anders hier nog problemen mee? Heb veel GPS nodig en vooral als ik straks een citytrip maak... Niet erg handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roT-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:34
P1nGu1n schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 13:16:
[...]

De OP3 ondersteunt geen MHL, SlimPort of DisplayPort en AFAIK geen andere USB Type-C alternate mode
Dit vind ik interesant.. Bestaat er wel een andere mogelijkheid? Chromecast is idd te traag.. Miracast? Andere telefoon? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twixie
Zonde dat de gestures niet werken op het lock screen. Ik heb nu een flip case, maar die zorgt er dus voor dat bij het openen van de case, de OP3 aan gaat op het lock screen. Maar dan werken de gestures niet meer. Of kortom, de gestures zijn nu waardeloos, want je moet eigenlijk na het openen van de case het scherm terug uitzetten met de power knop en dan de gesture doen.
Hopelijk fixen ze dit een toekomstige update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jannes_beterams
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-06-2024
Fijne website, meteen drie mallware popups op mij telefoon. Trieste bedoening :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Jeroenneman schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 19:30:
Werd vrijwel instant ontkracht door de CEO op Twitter.
Tsja. Dat kan wel zo zijn, maar geen enkele CEO zou zeggen: "ja! Dat klopt helemaal!". We zullen het zien.
jannes_beterams schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 20:22:
Fijne website, meteen drie mallware popups op mij telefoon. Trieste bedoening :(
Daar kan ik weinig aan veranderen. Die had ik ook. Gewoon pagina opnieuw openen.

Je kunt zeggen wat je wilt, maar door die website, hebben wij veel informatie kunnen vrijgeven in het vorige topic over geruchten van de OnePlus 3. Ze zijn vaak ook snel met het komen van geruchten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-09 04:26
Ik gebruik dat al lang. Eigenlijk nog nooit problemen mee gehad.

Maar nu, op mijn Oneplus 3, vindt ik dat Tesla ontzettend traag reageert. Wanneer ik een melding van een nieuwe e-mail hoor en mijn toestel ontgrendel, staat het icoon van een nieuw bericht in de statusbalk bovenaan. Het cijfertje van Tesla zelf, komt pas veel later.
Omgekeerd eveneens: wanneer ik mijn nieuwe e-mails gelezen heb, duurt het soms tientallen seconden alvorens het cijfertje van ongelezen mails verdwenen is. Dit was voordien nooit zo.

Het is overigens niet alleen bij mails, maar ook Whatsapp etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Ik las net de volgende kleine tip op het 1+3 forum. Blijkbaar kun je in het batterij-icoontje in de statusbalk ook een percentage laten tonen. Hiervoor moet je SysteemUI Tuner aanzetten dat blijkbaar wat experimentele features enablet. In het snelstart menu moet je eerst het instellingen-tandwieltje ingedrukt houden en dan loslaten. Dit enablet SysteemUI Tuner wat dan toegevoegd wordt aan je instellingen (helemaal onderaan). Daar heb je dan wel geteld 1 feature, namelijk om dat percentage te tonen.
EDIT: na wat gegoogle blijkt dit een standaard Marshmallow feature te zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door Twixie op 05-08-2016 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TotalCrash
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-11-2019
Drossie schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 14:04:
[...]

Ik gebruik dat al lang. Eigenlijk nog nooit problemen mee gehad.

Maar nu, op mijn Oneplus 3, vindt ik dat Tesla ontzettend traag reageert. Wanneer ik een melding van een nieuwe e-mail hoor en mijn toestel ontgrendel, staat het icoon van een nieuw bericht in de statusbalk bovenaan. Het cijfertje van Tesla zelf, komt pas veel later.
Omgekeerd eveneens: wanneer ik mijn nieuwe e-mails gelezen heb, duurt het soms tientallen seconden alvorens het cijfertje van ongelezen mails verdwenen is. Dit was voordien nooit zo.

Het is overigens niet alleen bij mails, maar ook Whatsapp etc...
Heb Nova gekocht en TeslaUnread erbij genomen.. Geen problemen met vertraging oid. Misschien reinstall kan wonderen doen?

Ik heb wel een klein 'nadeel': als ik een notificatie 'dismiss' ( door links of rechts te swipen ) dat het toch bij mijn teller blijft staan. Soms ergerlijk aangezien ik vaak standaard smsjes krijg die ik als ik swipe gewoon op gelezen mogen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Zag net de tourbus van de EuroTour staan op de Zuidas hier in Amsterdam, zag er verder niet echt interessant of druk uit

https://oneplus.net/fr/eurotour

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StecaGrid
shoombak schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 15:01:
Zag net de tourbus van de EuroTour staan op de Zuidas hier in Amsterdam, zag er verder niet echt interessant of druk uit

https://oneplus.net/fr/eurotour
Je kan een gratis batterypack krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:27
Best bijzonder dat ze dus nu met die tourbus komen, terwijl de telefoon tijdelijk niet leverbaar is. Een tegenvaller, had net besloten de telefoon te bestellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
bazzemans schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 15:36:
Best bijzonder dat ze dus nu met die tourbus komen, terwijl de telefoon tijdelijk niet leverbaar is. Een tegenvaller, had net besloten de telefoon te bestellen.
Je kunt nog bestellen. Zie ook dit bericht: Information on OnePlus 3 Availability in Europe
Edit: Those who have ordered do not need to worry. Please go by the estimated delivery date and wait for your package. This only applies to new orders after Aug 9.
Je kunt dus nog bestellen als het goed is :).

Verdere discussie hierover kan gevoerd worden in [OnePlus 3] Levertijden & Prijzen

[ Voor 7% gewijzigd door Anonymoussaurus op 05-08-2016 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 00:35
Dayum Dash Charge <3
3%-81% in +-40 minuten.
81%-100% 20 minuten maar die eerste 80%, wow!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Deze zou ik dus direct bestellen zonder twijfel om mijn Z3 Compact te vervangen. Hier wacht ik dus op. Hopelijk komt hij toch uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 01:20:
[...]

Deze zou ik dus direct bestellen zonder twijfel om mijn Z3 Compact te vervangen. Hier wacht ik dus op. Hopelijk komt hij toch uit.
Same here! Dat zou echt een uitkomst zijn. 5,5" blijft voor mijn broekzakken toch net iets te groot vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derekboy2000
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 21-03 00:01
Kan iemand mij argumenten geven waarom ik voor een OP3 zou gaan en niet voor en iPhone of Samsung etc.

Mijn moeder doet erg moeilijk en wil dat ik een iPhone SE koop. Omdat OnePlus niet zo bekend is.

Ik volg dit topic al een tijd. En ik hoop dat jullie me hier even mee kunnen helpen

Dit hoort meer thuis in het mobile aankoopadvies topic. Wij zijn er hier niet om je over te halen een op3 te kopen maar om ervaringen uit te wisselen over de op3.

[ Voor 23% gewijzigd door 13art op 07-08-2016 16:32 ]

Wie hardloopt ziet het niet en wie zacht loopt denkt er niet aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-09 20:57

DarkSide

theres no place like ::1

Derekboy2000 schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 16:29:
Kan iemand mij argumenten geven waarom ik voor een OP3 zou gaan en niet voor en iPhone of Samsung etc.

Mijn moeder doet erg moeilijk en wil dat ik een iPhone SE koop. Omdat OnePlus niet zo bekend is.

Ik volg dit topic al een tijd. En ik hoop dat jullie me hier even mee kunnen helpen
Wat maakt bekendheid uit?
Eerst zelf opgeven wat je zoekt in een telefoon, wat je er mee gaat doen, en of je 16,32,64 of 128GGB interne ruimte nodig hebt, en meer van dit soort zaken.
Gewoon een OP3 kopen is sowieso niet slim, net als gewoon een iPhone SE kopen omdat die bekender is.

Eerst zelf afvragen of je iOS of android wil. In geval van iOS zal ik geen SE kopen. vind ik veel te klein.
Maar zou ik gewoon een iPhone 6 kopen.

Als je android wilt, Dan zou ik wel voor de OP3 kiezen vanwege de prijs kwaliteits verhouding.
Je betaalt nog steeds meer voor een Galaxy S7. En ben zelf geen Samsung fan.

Daarbij ga ik er vanuit dat je over de Galaxy S7 praat en niet over andere budget telefoons van Samsung oid.
Dus wat verwacht je van een telefoon, wat moet hij mininaal hebben en wat is je budget

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18:05

Tags NL

Harmful or Harmless?

Derekboy2000 schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 16:29:

[mbr] Dit hoort meer thuis in het mobile aankoopadvies topic. Wij zijn er hier niet om je over te halen een op3 te kopen maar om ervaringen uit te wisselen over de op3. [/mbr]
Omdat zij het niet kent, wil het niet zeggen dat het onbekend is ;) Verkoopresultaten in het eerste jaar waren in ieder geval 1.5 miljoen, not bad right? iPhone SE is duur voor wat je ervoor krijgt, OnePlus 3 is echt waar voor je geld. Ruim!

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 14:10
Zijn er hier andere OP3 gebruikers die het probleem hebben dat widgets niet meer updaten? Ik heb zowel een klokwidget (van de app Timely) en een agendawidget (van Simple Calender) die beide niet meer updaten. De tijd en afspraken blijven gewoon staan. Dit is tijdelijk verholpen na opnieuw opstarten, maar na een tijdje weer terug bij af. Iemand een idee wat hier een oplossing voor zou kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derekboy2000
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 21-03 00:01
DarkSide schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 16:37:
[...]

Wat maakt bekendheid uit?
Eerst zelf opgeven wat je zoekt in een telefoon, wat je er mee gaat doen, en of je 16,32,64 of 128GGB interne ruimte nodig hebt, en meer van dit soort zaken.
Gewoon een OP3 kopen is sowieso niet slim, net als gewoon een iPhone SE kopen omdat die bekender is.

Eerst zelf afvragen of je iOS of android wil. In geval van iOS zal ik geen SE kopen. vind ik veel te klein.
Maar zou ik gewoon een iPhone 6 kopen.

Als je android wilt, Dan zou ik wel voor de OP3 kiezen vanwege de prijs kwaliteits verhouding.
Je betaalt nog steeds meer voor een Galaxy S7. En ben zelf geen Samsung fan.

Daarbij ga ik er vanuit dat je over de Galaxy S7 praat en niet over andere budget telefoons van Samsung oid.
Dus wat verwacht je van een telefoon, wat moet hij mininaal hebben en wat is je budget
Ik heb zelf al redelijk onderzoek gedaan. Ik heb de 6gb nodig voor gamen en foto's bewerken, en grote opslag is handig. Ik houd niet van dat 'kinderlijke' ios. Dus word het android. Zoals ik ook al zei. Ik volg dit topic allang. Vanaf het begin zelfs.
Ik ben 100% voor OP3, mooie telefoon, hoge specs en lage prijs.
Maar me moeder werkt tegen.
GiveMeThoseTags schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 16:40:
[...]

Omdat zij het niet kent, wil het niet zeggen dat het onbekend is ;) Verkoopresultaten in het eerste jaar waren in ieder geval 1.5 miljoen, not bad right? iPhone SE is duur voor wat je ervoor krijgt, OnePlus 3 is echt waar voor je geld. Ruim!
iPhone is puur voor de naam betalen. En niet voor de telefoon ;)
En een sperzieboon weet nog meer over telefoons dan me moeder. Zij is een iPhone fanaat met een iPod, iPad en een iPhone

En sorry, voor het hier plaatsen. Zag het net pas over verkoopadvies.

Wie hardloopt ziet het niet en wie zacht loopt denkt er niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasfrikandel
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-07 00:47
Liet mn oneplus net in wat water vallen, eerst leek er niks aan de hand en nu slaat die vast in een bootloop.
Heb m maar in rijst gelegd

[ Voor 9% gewijzigd door dasfrikandel op 07-08-2016 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jannes_beterams
Ik hoor nu niemand meer over de slechte video's, maar net even gekeken zelf. Helaas is er echt niets van te maken door het continu aan opnieuw focussen. Vreselijk jammer en vraag me af of ze hier nog iets aan gaan doen. Zou mooi zijn in ieder geval...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• youri_ajax
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 16:51
jannes_beterams schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 19:55:
Ik hoor nu niemand meer over de slechte video's, maar net even gekeken zelf. Helaas is er echt niets van te maken door het continu aan opnieuw focussen. Vreselijk jammer en vraag me af of ze hier nog iets aan gaan doen. Zou mooi zijn in ieder geval...
De camera app van Cyanogenmod "Snap" schijnt ook best goed te zijn, misschien is dat een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephrex
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02-10-2024
jannes_beterams schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 19:55:
Het lukt mij niet om dit voor elkaar te krijgen. Alleen als ik echt met mijn neus ergens bovenop ga zitten ineens wil hij niet focussen. Misschien dat mijn vorige telefoon (MotoX 2014) ook al niet super was. Dat kan natuurlijk ook.

Leuke video nog mss:

En ik ben het er mee eens, het is geen hoogstaande video kwaliteit, of hoe je dat ook noemt. Maar ik vind het echt niet slecht voor een telefoon. Want laten we eerlijk zijn. We hebben het over een telefoon die foto's en video's kan maken onder andere. Niet een videocamera die kan bellen..

EDIT: Net de video weer voor de zoveelste keer bekeken. Op 1:33 filmt hij een trappenhuis en schokt het beeld een stuk. Is dat het effect wat je bedoeld?

[ Voor 7% gewijzigd door Zephrex op 08-08-2016 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_86
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-06 19:23
Ik schrok net van mijn OP3 :o

Toen ik de USB van mijn PC ontkoppelde begon het scherm ineens met roze te flikkeren over het normale beeld heen zeg maar, leek wel een soort van kortsluiting. Heb hem meteen uitgezet en opnieuw aangezet en nu doet hij het gelukkig weer normaal.

Moet ik me zorgen gaan maken?

[ Voor 3% gewijzigd door Dennis_86 op 08-08-2016 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jannes_beterams
Zephrex schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 09:53:
[...]

Het lukt mij niet om dit voor elkaar te krijgen. Alleen als ik echt met mijn neus ergens bovenop ga zitten ineens wil hij niet focussen. Misschien dat mijn vorige telefoon (MotoX 2014) ook al niet super was. Dat kan natuurlijk ook.

Leuke video nog mss:

[video]

En ik ben het er mee eens, het is geen hoogstaande video kwaliteit, of hoe je dat ook noemt. Maar ik vind het echt niet slecht voor een telefoon. Want laten we eerlijk zijn. We hebben het over een telefoon die foto's en video's kan maken onder andere. Niet een videocamera die kan bellen..

EDIT: Net de video weer voor de zoveelste keer bekeken. Op 1:33 filmt hij een trappenhuis en schokt het beeld een stuk. Is dat het effect wat je bedoeld?
Ik ga een aantal filmpjes laten zien die het laten zien ;) Het effect staat eigenlijk niet echt op die filmpjes. Is echt een zware blur die ik om de seconde krijg door het scherpstellen. Misschien wel een defect als ik die filmbeelden zie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-08 07:45

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Dennis_86 schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 10:21:
Ik schrok net van mijn OP3 :o

Toen ik de USB van mijn PC ontkoppelde begon het scherm ineens met roze te flikkeren over het normale beeld heen zeg maar, leek wel een soort van kortsluiting. Heb hem meteen uitgezet en opnieuw aangezet en nu doet hij het gelukkig weer normaal.

Moet ik me zorgen gaan maken?
Had je hem eerst softwarematig ontkoppeld of trok je gewoon de stekker er uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_86
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-06 19:23
InflatableMouse schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 11:52:
[...]

Had je hem eerst softwarematig ontkoppeld of trok je gewoon de stekker er uit?
Dat 2e, denk ook dat het daar door komt, maar dan nog moet dat niet kunnen. Deed ik bij mijn iPhone ook altijd :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephrex
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02-10-2024
jannes_beterams schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 10:36:
[...]

Ik ga een aantal filmpjes laten zien die het laten zien ;) Het effect staat eigenlijk niet echt op die filmpjes. Is echt een zware blur die ik om de seconde krijg door het scherpstellen. Misschien wel een defect als ik die filmbeelden zie!
De filmbeelden die ik zo zie vind ik niet lelijk. Dus misschien is het indd een defect bij jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Dennis_86 schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 11:59:
[...]

Dat 2e, denk ook dat het daar door komt, maar dan nog moet dat niet kunnen. Deed ik bij mijn iPhone ook altijd :o
Sja dat lostrekken kan 1000 keer goed gaan, maar het hoeft maar 1 keer fout te gaan.

Persoonlijk doe ik altijd eerst ontkoppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
InflatableMouse schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 14:38:
Sja dat lostrekken kan 1000 keer goed gaan, maar het hoeft maar 1 keer fout te gaan.

Persoonlijk doe ik altijd eerst ontkoppelen.
Maar, hoe? Als ik met mijn OnePlus 2 hem via Windows uit wil werpen, dan krijg ik een foutmelding ("kan apparaat niet ontkoppelen omdat het in gebruik is" ofzo). Dat komt omdat hij bij "verwisselbare media" ook de driver laat zien. Om de drivers te installeren.

Ik zou niet weten hoe je hem anders moet ontkoppelen. Misschien via OxygenOS op "opladen via USB" zetten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• freggy
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Ontkoppelen is niet strict noodzakelijk. In tegenstelling tot bvb. een USB harde schijf, wordt de telefoon niet gezien als een USB mass storage device met een FAT32 file system, maar in de plaats daarvan wordt MTP of PTP gebruikt om bestanden te transfereren. Het is dus alsof je bestanden transfereert over een netwerk via FTP. Je kan dus niet je file systeem corrumperen om de simpele reden dat je PC nooit het onderliggende file systeem te zien krijgt. In het slechtste geval is enkel het bestand dat je op dat moment aan het transferen bent, incompleet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Anonymoussaurus schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 15:52:
[...]

Maar, hoe? Als ik met mijn OnePlus 2 hem via Windows uit wil werpen, dan krijg ik een foutmelding ("kan apparaat niet ontkoppelen omdat het in gebruik is" ofzo). Dat komt omdat hij bij "verwisselbare media" ook de driver laat zien. Om de drivers te installeren.

Ik zou niet weten hoe je hem anders moet ontkoppelen. Misschien via OxygenOS op "opladen via USB" zetten?
Inderdaad, ontkoppelen is vaak niet eens een optie. Zelf trek ik um los wanneer er geen bestandsoverdracht meer plaatsvindt oid.
offtopic:
Ik gebruik de PC steeds minder vaak om bestanden over te zetten, Dropbox, FTP of een OTG kabeltje komen in de praktijk vaker voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Ik zit niet op Windows, maar op Linux. Ik kan altijd uitwerpen. Als ik er aan denk doe ik handmatig effe 'sync' commandotje maar in principe doet 'uitwerpen' dat standaard.

Mischien maakt het niets uit en ligt het er niet aan hoor, dat zou kunnen. Better safe than sorry is mijn motto. Ding kost toch 400 euro :). Dan is 'uitwerpen' mischien niet nodig maar het kost me 1 seconde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HouseL
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 21:30
jannes_beterams schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 18:01:
Vandaag een vreemd probleem met de audio opgelost door te rebooten. Ik kreeg bijna geen geluid meer uit mijn OP3, muziek afspelen zeer zacht en ringtoned hoorde ik ook niet meer. Dit terwijl ik alle schuifjes open had staan. Ook ging audio over bluetooth niet meer. hij gaf aan dat hij connected was, maar speelde audio over telefoon. Rebooten hielp!Toch vreemd en vooral onbetrouwbaar. Iemand ook zoiets gehad?

Verder iemand tips voor een toetsenbord? swiftkey werk voor mij echt niet en auto aanvullen vind ik ook niet fijn...
Dit komt bij mij met enige regelmaat voor. Eerst ook dmv rebooten het geluid weer op normale sterke gekregen, maar kwam er later achter dat dit ook mogelijk is dmv het sluiten van alle applicaties (uiteraard allemaal in één keer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SolarOrbiter
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:03
Vandaag voor het eerst twee keer achter elkaar gehad dat de OP3 uitviel tijdens een tango call. Heb de laatste versie van oxygenos staan.
Tot vanavond geen 1 vastloper of reboot gehad. Werkt super, maar dit vind ik wel minder. Hoop niet dat dit door blijft gaan.ga ff cache schoonmaken. Wellicht dat dit helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasfrikandel
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-07 00:47
Mn oneplus doet t oppeens weer, na dood te zijn geweest vanwege waterschade. Had m op de magnetron gelegd, helemaal vergeten vervolgens. Ging mn eten in de magnetron opwarmen en toen deed mn telefoon het oppeens weer ;p Alleen de recent button,( dus de rechtste) doet niks meer, maar heb de functie daarvan weer gekoppeld aan de linker

[ Voor 20% gewijzigd door dasfrikandel op 08-08-2016 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:47

Vos

AFCA

Jamesl schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 00:26:
Dayum Dash Charge <3
3%-81% in +-40 minuten.
81%-100% 20 minuten maar die eerste 80%, wow!
Vind het ook ideaal, ben op vakantie in VS en heb soms beperkt toegang tot stopcontact. Dan is het snelle ergens kunnen laden ideaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonVOO
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-08 11:32
Edzeau schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 16:50:
Zijn er hier andere OP3 gebruikers die het probleem hebben dat widgets niet meer updaten? Ik heb zowel een klokwidget (van de app Timely) en een agendawidget (van Simple Calender) die beide niet meer updaten. De tijd en afspraken blijven gewoon staan. Dit is tijdelijk verholpen na opnieuw opstarten, maar na een tijdje weer terug bij af. Iemand een idee wat hier een oplossing voor zou kunnen zijn?
Ik heb het zelfde probleem. Alleen opnieuw opstarten levert een tijdelijke oplossing. Jij inmiddels al een oplossing hiervoor gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 14:10
RonVOO schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 08:40:
[...]

Ik heb het zelfde probleem. Alleen opnieuw opstarten levert een tijdelijke oplossing. Jij inmiddels al een oplossing hiervoor gevonden?
Ik heb helaas nog geen oplossing, echter is het de afgelopen dagen ook niet meer voorgekomen. Hopen dat het een tijdelijke bug was. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TotalCrash
Edzeau schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 10:03:
[...]

Ik heb helaas nog geen oplossing, echter is het de afgelopen dagen ook niet meer voorgekomen. Hopen dat het een tijdelijke bug was. :)
Ik heb een widget app Transparent weather clock, die altijd up-to-date is. Geen problem voorlopig.

Wel een probleem heb ik nog steeds met Spotify. Als ik dit laat spelen voor langer dan 15-20 minuten zonder de telefoon aan te raken, dan gaat hij stil. Denk dat Doze dan wordt geactiveerd.
Ik heb nu de Battery optimization aangezet en zie of er een verandering te zien is of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Laatst online: 19:36
Iemand anders ook zo geirriteerd aan het feit dat het standaard google toetsenbord autocorrect toepast ondanks dat ik alle woordenboek functie heb uitgezet? bug? Soms zin om dat ding door de kamer te smijten omdat de hele tekst weer blijkt te zijn aangepast.

Net weer gekeken, autocorrect stond weer aan... :/

En ik kan die malware Swiftkey ook niet deinstallereen. Vet minpunt voor Oxygen. Denk erover om te rooten

[ Voor 8% gewijzigd door Geronimous op 09-08-2016 13:01 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Deaken
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 31-08 17:14

The Deaken

Nexus

Jeroenimoes schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 12:54:
Iemand anders ook zo geirriteerd aan het feit dat het standaard google toetsenbord autocorrect toepast ondanks dat ik alle woordenboek functie heb uitgezet? bug? Soms zin om dat ding door de kamer te smijten omdat de hele tekst weer blijkt te zijn aangepast.

En ik kan die malware Swiftkey ook niet deinstallereen. Vet minpunt voor Oxygen. Denk erover om te rooten
Is toch juist handig autocorrect? En anders de woorden toevoegen aan het woordenboek?

Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
The Deaken schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 13:12:
[...]

Is toch juist handig autocorrect? En anders de woorden toevoegen aan het woordenboek?
Ik laat de woordvoorspelling ook aan staan, dan kan ik zelf snel 'correcten' maar ik typ zo afwisselend tussen talen dat ik vergeet om het toetsenbord om te gooien, waardoor autocorrect dus bijv. een hele engelse text naar nederlands heeft gecorrigeerd. Om dan je hele text weer na te gaan is frustrerend.

Wat dat betreft hoop ik dat Google snel Apple kopieert met hun multilingual toetsenbord in iOS 10...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TotalCrash
Jeroenimoes schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 13:16:
[...]

Ik laat de woordvoorspelling ook aan staan, dan kan ik zelf snel 'correcten' maar ik typ zo afwisselend tussen talen dat ik vergeet om het toetsenbord om te gooien, waardoor autocorrect dus bijv. een hele engelse text naar nederlands heeft gecorrigeerd. Om dan je hele text weer na te gaan is frustrerend.

Wat dat betreft hoop ik dat Google snel Apple kopieert met hun multilingual toetsenbord in iOS 10...
Daarin vind ik net Swiftkey echt enorm handig. Heb 3 talen aanstaan waardoor ik makkelijk van de ene taal naar de andere kan switchen zonder een knop aan te raken. Er zijn soms wel wat twijfel gevallen maar Swiftkey kan wel de beste er meestal uit kiezen. Ik vind het zelfs veel handiger dan mijn vroegere Windows Phone 8.1 keyboard ( WM10 keyboard was rotslecht ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
TotalCrash schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 13:19:
[...]

Daarin vind ik net Swiftkey echt enorm handig. Heb 3 talen aanstaan waardoor ik makkelijk van de ene taal naar de andere kan switchen zonder een knop aan te raken. Er zijn soms wel wat twijfel gevallen maar Swiftkey kan wel de beste er meestal uit kiezen. Ik vind het zelfs veel handiger dan mijn vroegere Windows Phone 8.1 keyboard ( WM10 keyboard was rotslecht ).
Wist niet dat swiftkey dat kon... ik vond het maar een veel te bloated malware ding. Ik wil geen toetsenbord waar ik op moet inloggen met een account, dat allerlei statistieken bijhoud over welke onderwerpen ik typ etc... misschien eens een kans geven.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:30
Jeroenimoes schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 13:28:
[...]

Wist niet dat swiftkey dat kon... ik vond het maar een veel te bloated malware ding. Ik wil geen toetsenbord waar ik op moet inloggen met een account, dat allerlei statistieken bijhoud over welke onderwerpen ik typ etc... misschien eens een kans geven.
Inloggen? Is niet verplicht toch? Heb ik volgens mij nog nooit gedaan, dat terwijl ik Swiftkey al jaren op allerlei telefoons gebruik. Ik vind het echt een zalig toetsenbord :) Al zijn de skins niet geweldig, maar dat is van ondergeschikt belang.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Rossi46 schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 13:29:
[...]

Inloggen? Is niet verplicht toch? Heb ik volgens mij nog nooit gedaan, dat terwijl ik Swiftkey al jaren op allerlei telefoons gebruik. Ik vind het echt een zalig toetsenbord :) Al zijn de skins niet geweldig, maar dat is van ondergeschikt belang.
Inloggen is inderdaad niet verplicht, ik gebruik hem ook al jaren zonder dat er statistieken of typegedrag van mij wordt bijgehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TotalCrash
[...]

Ik denk ook niet dat je moet inloggen, alhoewel ik het wel doe, voor het geval ik ooit mijn setup kwijt geraak heb ik toch mijn instellingen.
Voor meerdere talen: open Swiftkey - drie lijntjes aan de kant - Settings - Languages en dan kan je selecteren. blijkbaar kan je ook meerdere toetsenbord lay-outs instellen per taal, maar dat hoeft gelukkig niet voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
Dit haat ik dus; als dit daadwerkelijk komt, waarom kondigen ze dat verdomme niet gewoon meteen aan? Als ik de keuze had gehad was ik zonder enige twijfel voor de mini gegaan.

Dus mocht iemand mijn OP3 willen overnemen als dit bevestigd wordt...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morbid2002
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-09 08:53
Wellicht iets wat al is geschreven, maar waar is veel last van heb is rotatie en clips/filmpjes in full screen. Het beeld draait niet mee, of het filmpje wordt niet volledig scherm. Zowel op youtube.nl, geenstijl als bijvoorbeeld de facebook app.

Redelijk irritant... herkent iemand dit?

PS: deze week de eerste reboot tijdens een telefoontje... :X

[ Voor 9% gewijzigd door Morbid2002 op 09-08-2016 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiakNL
  • Laatst online: 21-09 23:57
Hey iedereen,

2 vraagjes

Vraag1:
Ik heb zojuist mijn nieuwe OP3 binnen gekregen en ik merk dat mijn mobiel signaal steeds wegvalt (1 keer per minuut val van vol bereik naar "no service")

Nu weet ik niet of dit aan mijn provider ligt of aan de OP3?

Ik zit momenteel bij Simyo (pre paid) en ik woon in Veenendaal. (Antenne van de vorige telefoon was stuk toen ik over was gestapt op simyo dus ik heb geen referentie kader)

EDIT:
Simyo maakt wel gebruik van het KPN netwerk. Toen mijn vorige telefoon het nog wel deed dacht ik dit probleem ook gezien te hebben, maar dat durf ik niet mer zekerheid te zeggen.

Vraag2:

Oxygen OS

Ik zie dat er versie 3.1.3 er nu opstaat.

Ik lees op het internet dat versie 3.2.?? al uit is. Waarom zegt mijn OP3 dat er geen updates zijn?

Bedankt voor jullie tijd en moeite!

Met vriendelijke groet,

ManiakNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:14
Als je denkt het ook te hebben gehad met je vorige telefoon, zou ik de SIM kaart vervangen, dat is de enige overeenkomst wat je zelf kan doen (kan natuurlijk ook aan het signaal liggen bij jou die ergens mee stoort).

Bij mij ging de telefoon gelijk na binnenkomst al updaten naar 3.2.2 toen ik hem op de Wifi aansloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Waarom gebruik je SwiftKey niet gewoon? Werkt perfect bij mij, en heb automatische zooi uitstaan. Alleen suggesties doet hij, en dan voeg ik zo nu en dan een woord toe. Werkt top.
Jeroenimoes schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 13:16:

Ja, en laat SwiftKey dat nou net ondersteunen ;).
Rossi46 schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 13:29:
Je hoeft inderdaad niet in te loggen met SwiftKey. Dat is optioneel. Zodat hij je woordenboek kan synchroniseren met andere toestellen waar je op bent ingelogd.
Jeroenimoes schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 14:21:
Dit haat ik dus; als dit daadwerkelijk komt, waarom kondigen ze dat verdomme niet gewoon meteen aan? Als ik de keuze had gehad was ik zonder enige twijfel voor de mini gegaan.

Tsja. Omdat ze druk waren met de OnePlus 3?
ManiakNL schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 20:34:
Vraag2:

Oxygen OS

Ik zie dat er versie 3.1.3 er nu opstaat.

Ik lees op het internet dat versie 3.2.?? al uit is. Waarom zegt mijn OP3 dat er geen updates zijn?

Bedankt voor jullie tijd en moeite!

Met vriendelijke groet,

ManiakNL
Ben je verbonden met Wi-Fi? Zo ja, heb je je bootloader unlocked of heb je je telefoon geroot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiakNL
  • Laatst online: 21-09 23:57
swhnld schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 20:46:
Als je denkt het ook te hebben gehad met je vorige telefoon, zou ik de SIM kaart vervangen, dat is de enige overeenkomst wat je zelf kan doen (kan natuurlijk ook aan het signaal liggen bij jou die ergens mee stoort).

Bij mij ging de telefoon gelijk na binnenkomst al updaten naar 3.2.2 toen ik hem op de Wifi aansloot.
Hallo, bedankt voor je antwoord,

Toen ik het bij mijn vorige telefoon merkte had ik nog een KPN simkaart

In middels heb een nieuwe simkaart van Simyo (maar toen was de antenne van mijn vorige telefoon al stuk dus kon ik er niks mee) De simkaart is nu denk ik 2 maanden oud

EDIT:

Is er een app op mijn telefoon waarmee ik kan testen of de antenne in mijn telefoon het goed doet?
Of zou ik echt moeten gaan gokken op weer een andere provider en hopen dat het probleem daar zit?
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 21:00:

Ben je verbonden met Wi-Fi? Zo ja, heb je je bootloader unlocked of heb je je telefoon geroot?
Hallo, bedankt voor je antwoord

Verbonden met WiFi: Ja
Bootloader unlocked: Nee
Telefoon geroot: Nee (ben ik wel van plan maar nu nog niet)

[ Voor 28% gewijzigd door ManiakNL op 09-08-2016 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galukon
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:01
ManiakNL schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 21:04:
[...]

Hallo, bedankt voor je antwoord,

Toen ik het bij mijn vorige telefoon merkte had ik nog een KPN simkaart

In middels heb een nieuwe simkaart van Simyo (maar toen was de antenne van mijn vorige telefoon al stuk dus kon ik er niks mee) De simkaart is nu denk ik 2 maanden oud

EDIT:

Is er een app op mijn telefoon waarmee ik kan testen of de antenne in mijn telefoon het goed doet?
Of zou ik echt moeten gaan gokken op weer een andere provider en hopen dat het probleem daar zit?

[...]

Hallo, bedankt voor je antwoord

Verbonden met WiFi: Ja
Bootloader unlocked: Nee
Telefoon geroot: Nee (ben ik wel van plan maar nu nog niet)
Volgens mij was dit opgelost in een firmware update. Gewoon paar keer refreshen voor updates. Anders dagjr wachten en weer proberen. Je kan ook adb sideloaden vgm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17

Ach, zoveel last kan je toch niet hebben van SwiftKey? Je telefoon speciaal rooten om 1 app te verwijderen die relatief gezien niet veel ruimte inneemt en die je ook nog eens kan uitschakelen.. :P

Oh, en malware.. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:00
Jeroenimoes schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 14:21:
[...]

Wees gerust / teleurgesteld :) Carl Pei zegt op Twitter dat deze er niet komt.

Bekijk de Tweet van @getpeid: https://twitter.com/getpeid/status/761085933479268356?s=09

[ Voor 4% gewijzigd door Kees_frl op 09-08-2016 23:59 ]

WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV

Pagina: 1 ... 41 ... 80 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Levertijden & Prijzen moeten hier: [OnePlus 3] Levertijden & Prijzen.
- Accessoires: [OnePlus 3] Het grote Accessoires topic.
- Rooten & Custom roms: [OnePlus 3] Rooten & Custom ROM's.
- RMA/Retour: [OnePlus] RMA & Support.

- OnePlus 3T: [OnePlus 3T] Ervaringen & Discussie.