[OnePlus 3] Ervaringen & Discussie Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 42 ... 80 Laatste
Acties:
  • 492.430 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_o_c
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-09 19:00
Heb vandaag ook mijn Oneplus 3 binnen gekregen samen met de flip cover.

Mooie telefoon. Kwa design is het net mijn oude HTC M7 en dat is niet slecht. Telefoon voelt wat mij betreft helemaal niet groot aan en ik wil nu al niet meer terug naar de M7, zelfs niet met de flip cover.

Scherm ziet er op het eerste oog ook gewoon goed uit. Wat me wel opvalt is dat de kleur balans niet al te best is, zelfs met RGB aan. In RGB modus is alles enorm geel.

De software is ook een beetje kaal. Ik mis veel van de handige widgets die je bij HTC wel heb. Bv een klok en weer widget die goed met elkaar zijn geintegreed. Heb nu een andere widget gedownload maar het werkt niet zo goed als bij HTC. Zelfde geld voor veel andere apps. Bv in de phone/contact app geen standaard tab kunnen instellen etc. Dat zijn wat mij betreft toch wat dingen die beter kunnen want ik heb persoonlijk weinig behoefte om een eerst een heel aantal apps te moeten opzoeken.

Heb ook nog twee vraagjes
- Is het mogelijk om de telefoon op stil te zetten zonder de slider te gebruiken? Met de volume knop gaat het van geluid naar tril, zonder stil ertussen in zoals normaal.
- Is er een app die als alternatief gebruikt kan worden voor HTC's blinkfeed?

Artiest voorheen bekend als b3n666

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online
t_o_c schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 00:03:
Scherm ziet er op het eerste oog ook gewoon goed uit. Wat me wel opvalt is dat de kleur balans niet al te best is, zelfs met RGB aan. In RGB modus is alles enorm geel.
Is het niet zo dat dat gele, gewoon gewenning is? Of is het echt daadwerkelijk te geel?
- Is het mogelijk om de telefoon op stil te zetten zonder de slider te gebruiken? Met de volume knop gaat het van geluid naar tril, zonder stil ertussen in zoals normaal.
Nee. Dat kan voor zover ik weet niet. Is dat erg dan? Is toch juist handig? Dan hoef je namelijk alleen maar de slider om te zetten :).

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:05
t_o_c schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 00:03:
Heb vandaag ook mijn Oneplus 3 binnen gekregen samen met de flip cover.

Mooie telefoon. Kwa design is het net mijn oude HTC M7 en dat is niet slecht. Telefoon voelt wat mij betreft helemaal niet groot aan en ik wil nu al niet meer terug naar de M7, zelfs niet met de flip cover.

De software is ook een beetje kaal. Ik mis veel van de handige widgets die je bij HTC wel heb. Bv een klok en weer widget die goed met elkaar zijn geintegreed. Heb nu een andere widget gedownload maar het werkt niet zo goed als bij HTC. Zelfde geld voor veel andere apps. Bv in de phone/contact app geen standaard tab kunnen instellen etc. Dat zijn wat mij betreft toch wat dingen die beter kunnen want ik heb persoonlijk weinig behoefte om een eerst een heel aantal apps te moeten opzoeken.
Zelf gebruik ik Google Play: Beautiful Widgets Pro maar Google Play: Transparante klok en weer heeft ook een mooie widget.
Heb ook nog twee vraagjes
- Is er een app die als alternatief gebruikt kan worden voor HTC's blinkfeed?
nieuws: HTC Sense Home 8 komt uit in open bèta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:51
ManiakNL schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 21:04:
[...]

Hallo, bedankt voor je antwoord,

Toen ik het bij mijn vorige telefoon merkte had ik nog een KPN simkaart

In middels heb een nieuwe simkaart van Simyo (maar toen was de antenne van mijn vorige telefoon al stuk dus kon ik er niks mee) De simkaart is nu denk ik 2 maanden oud

EDIT:

Is er een app op mijn telefoon waarmee ik kan testen of de antenne in mijn telefoon het goed doet?
Of zou ik echt moeten gaan gokken op weer een andere provider en hopen dat het probleem daar zit?

[...]

Hallo, bedankt voor je antwoord

Verbonden met WiFi: Ja
Bootloader unlocked: Nee
Telefoon geroot: Nee (ben ik wel van plan maar nu nog niet)
Zelfde probleem hier ook met Simpel. Volgens mij komt het doordat voorkeursnetwerktype staat ingesteld op LTE, terwijl Simpel dat niet heeft. Na het zetten van de voorkeur op 3G heeft het probleem zich niet meer voorgedaan. Kijk bij instellingen, mobiele netwerken, voorkeursnetwerktype.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:36
Bedankt voor het herhalen van wat al gezegd was. Waarom ik sceptisch ben voor Swiftkey? Het is in het nieuws geweest voor een datalek. Ik snap de noodzaak niet voor een toetsenbord om verbinding te zoeken met internet en clouddiensten. Veel makkelijker krijg je 'keyloggers' of het verzamelen van de manier waarop iemand zijn mobiel gebruikt niet. Je moet je wel bewust zijn dat we in het tijdperk van 'de grote data' leven en bedrijven erop zijn gebrand om zoveel mogelijk informatie over ons vast te leggen.
Bovendien speelt bij mij een stukje intuitie mee; ik vind die cloudpraktijken van Swiftkey al verdaacht, en mijn intuitie over hun 'rommelige' app (kan het niet uitleggen) en het datalek maken mij voorzichtig.

Tevens echt debiel dat je die voorgeinstalleerde apps niet eenvoudig kan uninstallen. Ik dacht dat OnePlus anders was... jaja, het is nog altijd veel minder preinstall, maar desalniettemin, preinstall. Ikwil helemaal zelf bepalen wat er op mijn toestel staat, ook als het maar om 1 appje gaat "dat niet teveel ruimte in beslag neemt en je 'zelfs' kan uitschakelen!"...
Tsja. Omdat ze druk waren met de OnePlus 3?
[...]
Danny.G schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 22:29:
[...]

Ach, zoveel last kan je toch niet hebben van SwiftKey? Je telefoon speciaal rooten om 1 app te verwijderen die relatief gezien niet veel ruimte inneemt en die je ook nog eens kan uitschakelen.. :P

Oh, en malware.. :')
Hah - fanboy-ik-moet-voor-hen-in-de-bres-springen reactie op kritiek. Het kost het ontwikkelteam helemaal geen tijd als de marketingafdeling gewoon het product al aankondigd. Gelukkig is het gerucht ontkracht, anders was het gewoon vreemd geweest. Blijf ik bij.

[ Voor 10% gewijzigd door Geronimous op 10-08-2016 08:50 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
Jeroenimoes schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 08:48:
[...]

Bedankt voor het herhalen van wat al gezegd was. Waarom ik sceptisch ben voor Swiftkey? Het is in het nieuws geweest voor een datalek. Ik snap de noodzaak niet voor een toetsenbord om verbinding te zoeken met internet en clouddiensten. Veel makkelijker krijg je 'keyloggers' of het verzamelen van de manier waarop iemand zijn mobiel gebruikt niet. Je moet je wel bewust zijn dat we in het tijdperk van 'de grote data' leven en bedrijven erop zijn gebrand om zoveel mogelijk informatie over ons vast te leggen.
Bovendien speelt bij mij een stukje intuitie mee; ik vind die cloudpraktijken van Swiftkey al verdaacht, en mijn intuitie over hun 'rommelige' app (kan het niet uitleggen) en het datalek maken mij voorzichtig.

Tevens echt debiel dat je die voorgeinstalleerde apps niet eenvoudig kan uninstallen. Ik dacht dat OnePlus anders was... jaja, het is nog altijd veel minder preinstall, maar desalniettemin, preinstall. Ikwil helemaal zelf bepalen wat er op mijn toestel staat, ook als het maar om 1 appje gaat "dat niet teveel ruimte in beslag neemt en je 'zelfs' kan uitschakelen!"...

[...]

[...]

Hah - fanboy-ik-moet-voor-hen-in-de-bres-springen reactie op kritiek. Het kost het ontwikkelteam helemaal geen tijd als de marketingafdeling gewoon het product al aankondigd. Gelukkig is het gerucht ontkracht, anders was het gewoon vreemd geweest. Blijf ik bij.
Zo he, wat gezelliger kan ook wel denk je niet? Of vind je het normaal om op zo'n bizar aanvallende toon te reageren op mensen. Kom op, zeg. d:)b

Je wordt nergens verplicht om die cloud service te gebruiken, je hele rant klopt dus half. Je kunt het prima gebruiken zonder de verbinding, maar als je de app dan op een andere telefoon zou installeren, moet de app jouw schrijfstijl opnieuw gaan aanleren ipv meteen oppakken.

Dat ze niet te verwijderen zijn is inderdaad jammer voor sommigen. Toch is de ernst nou ook weer niet dusdanig groot naar mijn mening.

Als je het niet vertrouwt, lekker uitschakelen of rooten in jouw geval...

[ Voor 12% gewijzigd door Luca op 10-08-2016 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_o_c
Anonymoussaurus schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 00:11:
[...]

Is het niet zo dat dat gele, gewoon gewenning is? Of is het echt daadwerkelijk te geel?

[...]

Nee. Dat kan voor zover ik weet niet. Is dat erg dan? Is toch juist handig? Dan hoef je namelijk alleen maar de slider om te zetten :).
Het is daadwerkelijk heel erg geel. Zal eens kijken of ik een foto kan maken.

Die slider vind ik juist helemaal niet handig. Op mijn M7 kon ik met de volume knop tussen geluid -> stil -> trillen schakelen of via het notifications menu maar op de 3 kan dat schijnbaar alleen met de slider. Niet erg praktisch vooral niet omdat die slider lastig te gebruiken is als je de flip cover gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_o_c
Ik heb nu die transparante klok geïnstalleerd, lijkt wel aardig al is het niet zo mooi als de HTC widgets. Ook beautiful widgets geprobeerd maar dat is een beetje hetzelfde probleem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Galukon
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:01
Had je geen HTC 10 moeten kopen? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Voor wie het boeit, hier een artikel over het 'datatek' van SwiftKey. Het artikel en verlengde ervan zijn weinig positief.

Ik vind SwiftKey persoonlijk een zeer prettig toetsenbord. Ik gebruik de optionele synchronisatiefunctie niet en geef het geen rechten om contactgegevens, opslag of smsberichten te lezen. Na het downloaden van de Nederlandse taal blokkeer ik um ook in m'n firewall. Hoewel (cloud)synchronisatie natuurlijk een mooie feature is voor velen, ben ik vanaf het begin ervan sceptisch geweest over de veiligheid ervan. De woordsuggesties die SwiftKey 'out of the box' doet vind ik al prima, dat ie nog steeds iets leert van wat ik schrijf vind ik ook prima en dat ie dit niet meer kan synchroniseren vind ik helemaal prima.

Ik geloof wel dat SwiftKey niet kwaadwillend is en wachtwoorden bijvoorbeeld niet opgeslagen worden. Maar ga dus zelf een stapje verder in het veilig stellen van mijn toetsaanslagen. Zo gebruik ik SwiftKey al jaren naar tevredenheid en verwacht ook niet snel op zoek te willen naar een alternatief hiervoor.

Hoewel ik voorzichtig ben qua privacy, bijvoorbeeld geen facebook en ik ben niet via Google/zoekmachines te vinden op mijn (echte) naam. Besef ik me dat mijn schrijfstijl op straat ligt, neem mijn postgeschiedenis op Tweakers bijvoorbeeld. Wie echt z'n best doet kan m'n identiteit ook wel achterhalen, maar bla. Privacy is noueenmaal betrekkelijk zodra je online gaat, hoeveel moeite men moet doen om dit te comprimeren heb je zelf in de hand.
Ik begrijp je wel, en kan je intuïtie ook waarderen/plaatsen. Maar in die post vind ik je onaardig tegen gasten wiens berichten ik vrijwel dagelijks lees en regelmatig iets zinnigs te zeggen hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:09
even over uitschakelen of verwijderen van systeem apps.. als je root hebt kan je natuurlijk gewoon verwijderen, maar zonder root is uitschakelen net zo effectief en zonder nadelen. de ruimte krijg die een syseem app in beslag neemt krijg je er toch niet voor terug:

- updates van de app (die op /data worden gezet) worden voor uitschakelen eerst verwijderd
- app blijft alleen op /system staan, welke een vaste partitie grootte heeft, of je em er vanaf haalt of uitgeschakeld erop laat staat, het enige verschil is dat je /system voor (bv) 89 ipv 90% gevuld is.

(de systeem partitie van de OP3 is redelijk ruim, kan het nu niet checken, maar als ik het me goed herinner 2.6 van de 3.0 GB ingebruik)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepla
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:27

Joepla

Geavanceerde micro-elektronica

OP3 nu paar dagen in bezit, erg blij mee.

Heeft iemand toevallig ontdekt of/hoe het mogelijk is om Dash charge niet te gebruiken? Dus gewoon normaal laden. Ik laad de OP iedere nacht. Mijn gevoel zegt dat Dash charge de levensduur van de accu niet positief beïnvloedt.

Met een normale lader gaat dit uiteraard, maar vraag me af of dit wellicht ergens een setting is.

Live solarinfo op PVoutput [5500 Wp]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Joepla schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 12:10:

Heeft iemand toevallig ontdekt of/hoe het mogelijk is om Dash charge niet te gebruiken? Dus gewoon normaal laden. Ik laad de OP iedere nacht. Mijn gevoel zegt dat Dash charge de levensduur van de accu niet positief beïnvloedt.

Met een normale lader gaat dit uiteraard, maar vraag me af of dit wellicht ergens een setting is.
Nee dit is niet mogelijk, je zal een andere kabel of lader moeten gebruiken. Of een verouderde kernel moeten flashen die geen Dash charge ondersteunt.

De levensduur van een (telefoon)accu wordt vooral bepaald door het aantal keren op-/ontladen en de warmte die daarbij komt kijken. Mijn gevoel zegt ook dat Dash charge niet bevorderlijk is voor de levensduur, maar in de praktijk is Dash charge wel het beste snellaadsysteem van dit momemt. Omdat de warmte door elektronica in de lader opgevangen wordt ipv dat je telefoon+accu er loeiheet van worden.

Met een andere lader moet de OP3 zelf de warmte die komt kijken bij het opladen (op normale snelheid) verwerken. Ik heb het niet getest, maar om te weten wat beter is zou je moeten nagaan bij welke optie de OP3accu het minst warm wordt. Je zou dit kunnen checken met bijvoorbeeld de app Ampere. Dan hebben we feiten. Misschien wint Dash charge dit zelfs van een normale lader of is het verschil verwaarloosbaar?

[ Voor 4% gewijzigd door Chris.nl op 10-08-2016 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saphuis
  • Niet online
ManiakNL schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 20:34:
Hey iedereen,

2 vraagjes

Vraag1:
Ik heb zojuist mijn nieuwe OP3 binnen gekregen en ik merk dat mijn mobiel signaal steeds wegvalt (1 keer per minuut val van vol bereik naar "no service")

Nu weet ik niet of dit aan mijn provider ligt of aan de OP3?

Ik zit momenteel bij Simyo (pre paid) en ik woon in Veenendaal. (Antenne van de vorige telefoon was stuk toen ik over was gestapt op simyo dus ik heb geen referentie kader)

EDIT:
Simyo maakt wel gebruik van het KPN netwerk. Toen mijn vorige telefoon het nog wel deed dacht ik dit probleem ook gezien te hebben, maar dat durf ik niet mer zekerheid te zeggen.

Vraag2:

Oxygen OS

Ik zie dat er versie 3.1.3 er nu opstaat.

Ik lees op het internet dat versie 3.2.?? al uit is. Waarom zegt mijn OP3 dat er geen updates zijn?

Bedankt voor jullie tijd en moeite!

Met vriendelijke groet,

ManiakNL
Bij mij was de melding dat er geen sim in zou zitten, en daardoor geen verbinding. Om de minuut idd. Een restart heeft dat toen verholpen. Daarna nooit meer last van gehad....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• P1nGu1n
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:01
Joepla schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 12:10:

Wat Chris zegt. Warmte is juist killing voor een batterij. Bij Dash Charge wordt die hitte in de adapter gegenereerd en blijft de telefoon cool. De 'regel' dat een hogere stroomsterkte (Ampère) de levensduur van een batterij negatief beïnvloed, komt doordat bij de omzetting op de telefoon dan meer hitte vrijkomt. Dit is bij Dash Charge dus niet het geval en dat zal de levensduur niet negatief beïnvloeden, maar mogelijk zelfs positief.

Er zijn twee mogelijkheden om geen Dash Charge te gebruiken: custom kernel (zonder of waarmee je het kan uitschakelen) of een niet-Dash adapter of kabel gebruiken.

Meer info: https://www.reddit.com/r/..._to_go_against_standards/

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Luca
P1nGu1n schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 12:54:
[...]

Wat Chris zegt. Warmte is juist killing voor een batterij. Bij Dash Charge wordt die hitte in de adapter gegenereerd en blijft de telefoon cool. De 'regel' dat een hogere stroomsterkte (Ampère) de levensduur van een batterij negatief beïnvloed, komt doordat bij de omzetting op de telefoon dan meer hitte vrijkomt. Dit is bij Dash Charge dus niet het geval en dat zal de levensduur niet negatief beïnvloeden, maar mogelijk zelfs positief.

Er zijn twee mogelijkheden om geen Dash Charge te gebruiken: custom kernel (zonder of waarmee je het kan uitschakelen) of een niet-Dash adapter of kabel gebruiken.

Meer info: https://www.reddit.com/r/..._to_go_against_standards/
Omdat mijn geheugen mij eens niet in de steek liet en ik zo vriendelijk ben om dit voor je op te zoeken, dit is het verschil als je een andere lader en/of andere kabel gebruikt. Temperaturen staan er dus ook netjes bij. :)

Dash charger en kabel:
Afbeeldingslocatie: https://forums.oneplus.net/attachments/screenshot_20160616-183853-png.441379/

Dash Charger en een Aukey kabel:
Afbeeldingslocatie: https://forums.oneplus.net/attachments/screenshot_20160616-183955-png.441380/

Ook met een QuickCharge 2.0 lader en Aukey kabel was de telefoon 29.7 graden.
Afbeeldingslocatie: https://forums.oneplus.net/attachments/screenshot_20160616-184151-png.441382/

Wat me wel op viel, is dat hij de test zeer kort had gedaan. Slechts een aantal minuten. Tussen de dash charger + dash kabel en de dash charger + aukey kabel zat 2 minuten, maar ook bijna een graden verschil. Hoe ver dat verschil zou oplopen, geen idee..

Leuk om eens te testen.

[ Voor 3% gewijzigd door Luca op 10-08-2016 13:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Inderdaad interessant om eens te testen, maar dan wel goed. Bovenstaande test is niet bruikbaar in mijn ogen. Elke test vanaf eenzelfde accupercentage, minimaal een half uur en met een constante omgevingstemperatuur (+ processor belasting)

De temperatuurverschillen in bovenstaande post lijken me al te verklaren door de OP3 wel of niet even vasthouden te hebben tijdens het switchen van kabels.

[ Voor 20% gewijzigd door Chris.nl op 10-08-2016 13:42 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:14
[...]

[...]

[...]

Mijn god...

Dat van die app's, eigen schuld. Als je dat echt zo'n probleem vindt had je er vooronderzoek naar moeten doen.

Het Swiftkey verhaal. Je hoéft helemaal niet in te loggen... :X

Verder blijk je ook weinig van marketing te snappen. Natuurlijk kondig je niet meteen al je modellen aan (als daar sprake van zou zijn). Dan heb je maar 1x veel aandacht en is er ook een veel grotere kans op kannibalisatie. Het uitspreiden van het gamma is veel logischer.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luca
Chris.nl schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 13:38:
[...]

Inderdaad interessant om eens te testen, maar dan wel goed. Bovenstaande test is niet bruikbaar in mijn ogen. Elke test vanaf eenzelfde accupercentage, minimaal een half uur en met een constante omgevingstemperatuur (+ processor belasting)

De temperatuurverschillen in bovenstaande post lijken me al te verklaren door de OP3 wel of niet even vasthouden te hebben tijdens het switchen van kabels.
Mee eens, hoor! Ik was druk bezig dit op mijn mobiel te versturen, tot ik ineens de tijden zag. Heb het er toen alsnog maar bij gezet en gepost, maar goed, een echte test noem ik het ook niet.. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P1nGu1n
Danny.G schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 13:30:
[...]

[...]

Omdat mijn geheugen mij eens niet in de steek liet en ik zo vriendelijk ben om dit voor je op te zoeken, dit is het verschil als je een andere lader en/of andere kabel gebruikt. Temperaturen staan er dus ook netjes bij. :)

Dash charger en kabel:
[afbeelding]

Dash Charger en een Aukey kabel:
[afbeelding]

Ook met een QuickCharge 2.0 lader en Aukey kabel was de telefoon 29.7 graden.
[afbeelding]

Wat me wel op viel, is dat hij de test zeer kort had gedaan. Slechts een aantal minuten. Tussen de dash charger + dash kabel en de dash charger + aukey kabel zat 2 minuten, maar ook bijna een graden verschil. Hoe ver dat verschil zou oplopen, geen idee..

Leuk om eens te testen.
Inderdaad een interessante test, maar eens met Chris. De testperiode is te kort om echt conclusies uit te kunnen trekken. Mijn telefoon die nu met Dash Charge opgeladen wordt is namelijk al 34-35 graden op dit moment (80%, laad nu een half uur op ongeveer).

Maar zelfs dan nog, al zou de temperatuur een graad lager liggen. Dat is èn 1 graad lager, maar ook de halve laadtijd. Dus je stelt je telefoon minder lang bloot aan een ook nog eens (iets) lagere temperatuur = win.

Edit: zie nu pas dat je al gereageerd had :9

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Danny.G schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 13:48:
[...]

Mee eens, hoor! Ik was druk bezig dit op mijn mobiel te versturen, tot ik ineens de tijden zag. Heb het er toen alsnog maar bij gezet en gepost, maar goed, een echte test noem ik het ook niet.. :P
't Is een echte test qua laadvermogen, niet qua temperatuur :+ Maar goed, wie 't echt gaat testen is een held. Zou lachen zijn als met Dash de accu koeler blijft als met een normale lader, ik gok dat er zo'n 2 graden verschil in zit dus het vrijwel verwaarloosbaar is.

Nog even en we gaan discussiëren of het verstandig is om de telefoon niet in de broekzak te doen, omdat de accu daar minder warm van wordt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepla
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:27

Joepla

Geavanceerde micro-elektronica

Chris.nl schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 12:46:
[...]
De levensduur van een (telefoon)accu wordt vooral bepaald door het aantal keren op-/ontladen en de warmte die daarbij komt kijken. Mijn gevoel zegt ook dat Dash charge niet bevorderlijk is voor de levensduur, maar in de praktijk is Dash charge wel het beste snellaadsysteem van dit momemt. Omdat de warmte door elektronica in de lader opgevangen wordt ipv dat je telefoon+accu er loeiheet van worden.
Mee eens, warmte is funest. Moet ook zeggen dat ik niet zeker ben dat snelladen bij dit soort accu's (heel) slecht is.
Heb de ervaring met LiPo's (niet helemaal hetzelfde) dat langzaam laden geen garantie is voor een lange levensduur. Doordat er veel meer factoren meespelen, is het lastig om conclusies te trekken.

Over een paar jaar weten we meer, met de ervaring die we met deze OP dan hebben. En dan zien hoe moeilijk het is om de accu zelf te vervangen...

Live solarinfo op PVoutput [5500 Wp]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luca
P1nGu1n schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 13:51:
[...]

Inderdaad een interessante test, maar eens met Chris. De testperiode is te kort om echt conclusies uit te kunnen trekken. Mijn telefoon die nu met Dash Charge opgeladen wordt is namelijk al 34-35 graden op dit moment (80%, laad nu een half uur op ongeveer).

Maar zelfs dan nog, al zou de temperatuur een graad lager liggen. Dat is èn 1 graad lager, maar ook de halve laadtijd. Dus je stelt je telefoon minder lang bloot aan een ook nog eens (iets) lagere temperatuur = win.

Edit: zie nu pas dat je al gereageerd had :9
Hey, dat verschil in graden vs oplaadtijd is wel een leuke inderdaad. Heb helaas geen andere usb type-c kabel liggen om het te testen.

Misschien een goede reden om een te halen.. :9~

To be continued... (probably)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Joepla schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 13:55:
[...]
En dan zien hoe moeilijk het is om de accu zelf te vervangen...
Dat kan je nu al zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Ja, maar je begrijpt het opnieuw niet. Jij hebt het over dat jouw aanrakingen worden verzonden naar SwiftKey. Dat is niet zo, mits je synchronisatie van SwiftKey uit hebt staan. Als je dat hebt, wat is het probleem dan?

offtopic:
En als je zoveel om privacy geeft (wat ik ook doe), dan verbaasd het me ook dat je een Android (Google) user bent in plaats van een Apple user. Maar dat is terzijde.
Prulleman schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 11:29:
even over uitschakelen of verwijderen van systeem apps.. als je root hebt kan je natuurlijk gewoon verwijderen, maar zonder root is uitschakelen net zo effectief en zonder nadelen. de ruimte krijg die een syseem app in beslag neemt krijg je er toch niet voor terug:

- updates van de app (die op /data worden gezet) worden voor uitschakelen eerst verwijderd
- app blijft alleen op /system staan, welke een vaste partitie grootte heeft, of je em er vanaf haalt of uitgeschakeld erop laat staat, het enige verschil is dat je /system voor (bv) 89 ipv 90% gevuld is.

(de systeem partitie van de OP3 is redelijk ruim, kan het nu niet checken, maar als ik het me goed herinner 2.6 van de 3.0 GB ingebruik)
Tegenwoordig schakel ik maar geen applicaties meer uit, en al helemaal niet meer van Google.
Heb je het probleem meegekregen over de bootloop van de OnePlus 2? Na het updaten naar een andere OxygenOS versie.
Zie hier: http://downloads.oneplus.net/devices/oneplus-2/
Warning (Upgrading to v3.0.2): If you’ve disabled Google services on your current device, please re-enable before upgrading via OTA. If Google services is disabled, you may experience system boot issues after installation.
Als ik mijn OnePlus 3 heb, wil ik namelijk de applicaties die ik niet gebruik of ga gebruiken, uitschakelen. Maar na dat probleem, ben ik er ook een beetje sceptisch over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Jeez, dat zijn flinke hoeveelheden qua mA!

Ter vergelijk: een Moto G krijg ik niet verder dan 970mA op een Xiami powerbank. Uit de muur zelfs maar 590mA met een S2 muurlader.

Flinke vooruitgang geboekt dus!

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Laatst online: 19:45

Nox

Noxiuz

Iemand een idee waarom mijn telefoons zo'n grote battery drain hebben? Op kantoor aangekomen draint mijn OP3 als een gek. Screen time is anderhalf uur maar het slurpt mijn telefoon rustig leeg. Hij lijkt om de haverklap awake te zijn terwijl ik er zelden op kijk.

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
NoxiuZ schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 15:24:
Iemand een idee waarom mijn telefoons zo'n grote battery drain hebben? Op kantoor aangekomen draint mijn OP3 als een gek. Screen time is anderhalf uur maar het slurpt mijn telefoon rustig leeg. Hij lijkt om de haverklap awake te zijn terwijl ik er zelden op kijk.
Je kunt een aantal dingen proberen:
App cache legen: instellingen > opslag en USB > klikken op "gegevens in het cachegeheugen" > "OK".
System cache legen: telefoon uitschakelen > volume down + power button ingedrukt houden > "English" > "Wipe data and cache" > "Wipe cache" > "Reboot".

Ik hoop dat dat helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Als het alleen op één vaste locatie gebeurt kan de drain ook komen door slechte ontvangst. Daar is dan vrijwel niets aan te doen, behalve misschien je toestel op 2g only te zetten (mits 2g ontvangst wel goed is) en wifi te gebruiken. Met (root? en) een automatiseringsapp zou je kunnen instellen dat ie op die locatie automatisch switcht naar 2G (+wifi).

- edit -
Iemand een idee waarom mijn telefoons zo'n grote battery drain hebben?
Omdat het om meerdere telefoons gaat, vermoed ik dat het inderdaad om slechte ontvangst gaat.
Overstappen naar een provider die op die locatie wel goede ontvangst heeft, is ook een optie.

[ Voor 47% gewijzigd door Chris.nl op 10-08-2016 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StecaGrid
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06:56
Als je bovenin op het batterijtje druk nadat je het instellingen scherm naar beneden hebt getrokken kan je zien waaraan je batterij op gaat. Je kan ook third party apps zoals gsam battery monitor downloaden om te kijken welke applicatie de meeste accu verbruikt. Ik had bijvoorbeeld een weather clock widget die m'n accu leegtrok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Laatst online: 19:45

Nox

Noxiuz

Vergeten te melden: ik ervaar dit eigenlijk alleen op kantoor. Gsm ontvangst is het probleem niet. Die is wel minder op veel plekken maar de telefoon blijft awake. Wanneer de gsm ontvangst weer beter wordt blijft hij drainen. Ik zet morgen de wifi wel helemaal uit en zie wat er dan gebeurd. De xperia z lijkt er ook last van te hebben.

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
Jeroenneman schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 15:22:
[...]

Jeez, dat zijn flinke hoeveelheden qua mA!

Ter vergelijk: een Moto G krijg ik niet verder dan 970mA op een Xiami powerbank. Uit de muur zelfs maar 590mA met een S2 muurlader.

Flinke vooruitgang geboekt dus!
Zeker weten! En mits dit ook (weinig) schadelijk is voor de batterij, zou het nog een betere vooruitgang zijn. Alleen dat durf ik dan weer niet te zeggen, zoiets merk je pas na een tijdje.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiakNL
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-09 23:57
saphuis schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 12:52:
[...]

Bij mij was de melding dat er geen sim in zou zitten, en daardoor geen verbinding. Om de minuut idd. Een restart heeft dat toen verholpen. Daarna nooit meer last van gehad....
Ik heb de simkaart eruit gehaald en nog eens goed schoongemaakt, toen ik hem er weer in stopte deed alles het weer normaal :)
Galukon schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 22:20:
[...]

Volgens mij was dit opgelost in een firmware update. Gewoon paar keer refreshen voor updates. Anders dagjr wachten en weer proberen. Je kan ook adb sideloaden vgm.
Na een dag wachten, nog steeds geen updates. Doe ik iets verkeerd misschien? Ik heb wel de development options aangezet omdat ik de animaties wou versnellen van 1x naar 0.5x

[ Voor 35% gewijzigd door ManiakNL op 10-08-2016 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boer95
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-10-2021
Jeeeeej...vanochtend DHL aan de deur met mijn gekoesterde pakketje. Kon natuurlijk niet wachten met openen en spelen maar ohh wat een nurd ben ik toch ook...Zoveel weken bezig geweest met inlezen en verlekkeren dat ik helemaal vergeten was dat er in de OPO een microsim zit. Nog een oudere sim, dus kleiner maken is geen optie. Meteen maar een nieuwe simkaart aangevraagd (Mobile Vikings), maar nu dus nog niet direct te vervangen als hoofd gsm :-( Dom dom dom

Dan maar alvast alles synchroniseren en alle apps installeren en aanpassen. Kost me nu toch ook al een berg tijd. Trouwens maar wel direct mijn vertrouwde Apex Launcher geinstalleerd, want de standaard laucher is toch wel weer wennen. Misschien binnenkort nog eens mee spelen en kijken wat ik allemaal kan aanpassen, maar voor nu even starten met het vertrouwde spul.

Ook maar weer opnieuw alle tips en trucks doornemen, dus ik vermaak me nog wel even tot het moment dat de nieuwe simkaart op de mat ligt.

Offtopic: Wat wordt er hier trouwens veel gereageerd op offtopic berichtjes van mensen die blijkbaar nog niet goed hebben ingelezen...Iedereen kan zelf bepalen welke apps en functies hij gebruikt of niet, maar reken het toestel niet af op zaken die tegenwoordig standaard zijn ;-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_o_c
Ik krijg geen 4G op mijn 3.

Ik woon niet in Nederland en heb vandaag bij de lokale winkel een Lebara prepaid simkaart gehaald. Schijnbaar zitten die op het KPN netwerk en volgens support is de sim 4g ready maar op de telefoon krijg ik maximaal H.

Nou heb ik de sim in de Galaxy s5 neo van mijn moeder gestopt en daar kreeg ik ook geen 4G, alleen H+ dus ik denk dat het gewoon een brakke sim is (niet verrassend gezien de naam alleen al...) maar de sim van de s5 past helaas niet in de 3 dus ik ben niet 100% zeker.

Iemand die weet of ik nog iets anders kan checken of toevallig ervaring heeft met deze provider?

Met 17 euro voor 1GB aan data was het nog behoorlijk prijzig ook dus ik denk dat ik morgen maar terug ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pozzuh
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-09 16:24
Ugh, wat een tegenvaller. Vandaag mijn OnePlus 3 veel sneller dan verwacht binnen gekregen. Blijkt een deel van het touchscreen het niet te doen. Gelijk maar een RMA ticket aangemaakt. Ik heb er vertrouwen in dat het goed komt, maar toch erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galukon
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:01
ManiakNL schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 17:59:
[...]

Na een dag wachten, nog steeds geen updates. Doe ik iets verkeerd misschien? Ik heb wel de development options aangezet omdat ik de animaties wou versnellen van 1x naar 0.5x
Zoek even naar adb sideload kan je de firmware zo installeren.

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03:28
boer95 schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 19:11:
......
Zoveel weken bezig geweest met inlezen en verlekkeren dat ik helemaal vergeten was dat er in de OPO een microsim zit. Nog een oudere sim, dus kleiner maken is geen optie.
...
Ik heb mijn mini sim die al geknipt was naar een micro sim nog een keer laten knippen naar een nano sim, werkt gewoon.

There is no place like 127.0.0.1

• Drwho1
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14:18
Hoe zit het met de ontwikkeling van Oxygen, naar Nougat bvb? Had gelezen dat ze de X droppen om meer mensen/middelen in de ontwikkeling voor de 3 te steken? Heb een OPO gehad, OP2 geskipt, maar denk erover om toch de OP3 te bestellen in september. Hoe meer ik erover zie/lees des te meer ik overtuigd geraak.

• Xyanta
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12:19
boer95 schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 19:11:
Zoveel weken bezig geweest met inlezen en verlekkeren dat ik helemaal vergeten was dat er in de OPO een microsim zit.
Nvm verkeerd gelezen.

[ Voor 23% gewijzigd door Xyanta op 11-08-2016 08:47 ]

• TotalCrash
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-11-2019
Drwho1 schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 08:11:
Hoe zit het met de ontwikkeling van Oxygen, naar Nougat bvb? Had gelezen dat ze de X droppen om meer mensen/middelen in de ontwikkeling voor de 3 te steken? Heb een OPO gehad, OP2 geskipt, maar denk erover om toch de OP3 te bestellen in september. Hoe meer ik erover zie/lees des te meer ik overtuigd geraak.
Ik zie dat de security patches erop staan tot 1 Juli 2016. Ik veronderstel dat het update mechanisme is dat ze wachten op de security patches + eigen improvements dat komen aan het eind van de maand. Dus veronderstel dat met Android N ten vroegste in Oktober komt, zodat ze hun eigen skin en middelen hebben aangepast.
Zelf vind ik het een goed systeem. Ik hoop wel dat de patches blijven komen elke maand :)

• Luca
Kijkende in welk tempo ze nu updates uitbrengen, zou het niet gek zijn als ze Android N vrij snel na release voor de OP3 beschikbaar hebben. Dat is positief denken. Kijken we echter naar het verleden.. :P

We gaan het zien, hopelijk weten ze de positieve koers vast te houden.

• Reiko
  • Laatst online: 23-09 12:33
Ik heb sinds gisteren mijn Oneplus 3 in bezit. Helaas een defect model. Ik heb al elke mogelijke oplossing uitgeprobeerd. Al meerdere support chat sessies achter de rug. Ik heb de telefoon nieuwe drivers gegeven, opnieuw gepartioneerd / gereset met qualcomm utility, nieuw oxygen OS geupdate.

Ik kan iig 100% zeker uitsluiten dat het een softwarematig probleem is.

Ik zal dus een refund request starten.

Aangezien Oneplus 3 niet meer te bestellen valt ben ik op zoek naar iets anders. Wat is het beste alternatief voor de Oneplus 3?

5800X3D | 32GB 3466C16 | RTX4080

• Ransom_nl
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-03-2024
Reiko schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 10:30:
Ik heb sinds gisteren mijn Oneplus 3 in bezit. Helaas een defect model. Ik heb al elke mogelijke oplossing uitgeprobeerd. Al meerdere support chat sessies achter de rug. Ik heb de telefoon nieuwe drivers gegeven, opnieuw gepartioneerd / gereset met qualcomm utility, nieuw oxygen OS geupdate.

Aangezien Oneplus 3 niet meer te bestellen valt ben ik op zoek naar iets anders. Wat is het beste alternatief voor de Oneplus 3?

• Reiko
  • Laatst online: 23-09 12:33
ZTE Axon 7 is niet meer verkrijgbaar bij Amazon UK/DE en de Alcatel Idol 4S heeft een tragere processor waardoor ik het toch niet als alternatief kan beschouwen. Dat valt ook niet erg mee.

5800X3D | 32GB 3466C16 | RTX4080

• Prulleman
Reiko schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 10:30:

kan je niet beter RMA aanvragen? wellicht hebben ze nog een klein voorraadje om bij dit soort zaken een vervanger te kunnen sturen. In ieder geval de moeite om te checken hoelang je op een nieuwe zou moeten wachten als je em RMA/DOA terug stuurt.

Strava

• Ransom_nl
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-03-2024
Reiko schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 10:55:
[...]

ZTE Axon 7 is niet meer verkrijgbaar bij Amazon UK/DE en de Alcatel Idol 4S heeft een tragere processor waardoor ik het toch niet als alternatief kan beschouwen. Dat valt ook niet erg mee.
Ja, dan wordt het vrij lastig denk ik om een vergelijkbare deal te vinden zonder te importeren. De tragere processor van de 4S klopt maar is de vraag of je sneller nodig hebt, het toestel heeft ook weer voordelen zoals een qhd scherm, goede speakers, VR set.
Maar ik zou zoals hierboven gezegd eerst maar eens informeren of ze niet gewoon voorraad hebben voor garantie zaken bij Oneplus.

• Robo1993
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 24-06 21:28
Ik heb een vraag over het laden, die ik veel gesteld zie worden, maar niet echt beantwoord:
Als ik mijn OP3 aan mijn oude 1A HTC lader of PC (0,5A) hang laadt hij een paar seconde op, waarna de telefoon iedere paar seconde stopt met laden en vervolgend weer start met laden. Ik vermoed dat de telefoon een te grote stroom uit de lader probeert te trekken, waarna de lader zichzelf uit bescherming uitschakelt en weer inschakelt (en dat de hele tijd achter elkaar).

De enige manier om de telefoon langzamer te laden laden is door gebruik te maken van een normale USB-C kabel op de OP3 Dash Lader. Dan wordt de telefoon met +- 1,5 A geladen. Maar ik zou graag mijn telefoon via mijn PC (of 1A lader) willen laden, 's nachts mag hij er toch 8 uur over doen... Iemand die dit eens wil en kan testen? Alvast bedankt!

Dell U2412M, Intel Xeon W3680 @ 4,3GHz, AMD Radeon RX 5700XT, Scythe Mugen 2, Asus P6T, 12GB DDR3, Kingston A2000 NVMe 1TB, OCZ Vertex 4 120 GB, 2X 500GB WD Caviar Black RAID-0, Cooler Master Real Power M700W, Logitech G533, Logitech MX5500, @Odido 1 Gb/s

• Chris.nl
  • Niet online
Ondersteuning van de OPX staat op een laag pitje (+/- 3 maandelijks een patch) sinds ze de echt grote bugs eruit hebben. Onlangs hebben ze nog aangegeven dat ze eraan werken om Android M "soon" naar de OPX te brengen.

Als ze de OPX echt zouden droppen om de OP3 betere ondersteuning te kunnen geven, dan zou me dat geen vertrouwen geven. Wat als de OP4 komt, laten ze dan de OP3 weer vallen? Liever dat ze de reputatie opbouwen dat telefoons >3 jaar goed worden ondersteund.
offtopic:
Zou zijn als een relatie aangaan met iemand die voor jou is vreemdgegaan, ik zou 't niet willen.
TotalCrash schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 08:59:
[...]

Ik zie dat de security patches erop staan tot 1 Juli 2016. Ik veronderstel dat het update mechanisme is dat ze wachten op de security patches + eigen improvements dat komen aan het eind van de maand. Dus veronderstel dat met Android N ten vroegste in Oktober komt, zodat ze hun eigen skin en middelen hebben aangepast.
Zelf vind ik het een goed systeem. Ik hoop wel dat de patches blijven komen elke maand :)
Maandelijks patchen / updaten zou een goed systeem zijn, en OnePlus heeft dit (met de broodnodige fixes) de eerste paar maand gedaan. Maar ik ben bang dat ze dit niet volgehouden. Met de OP2 en OPX hebben ze in ieder geval niet die reputatie opgebouwd.

Ook heeft OnePlus niet de reputatie de 1e maand direct met een grote Android update te komen. De OP2 heeft (5 maand? Ik weet het niet exact) moeten wachten op Android M. En voor de OPX herhalen ze de belofte dat Android M komt.

OxygenOS is zeker prettig en stabiel, maar ik ben bang dat jou veronderstellingen iets te positief zijn.
Robo1993 schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 11:45:
Ik heb een vraag over het laden, die ik veel gesteld zie worden, maar niet echt beantwoord:
Als ik mijn OP3 aan mijn oude 1A HTC lader of PC (0,5A) hang laadt hij een paar seconde op, waarna de telefoon iedere paar seconde stopt met laden en vervolgend weer start met laden. Ik vermoed dat de telefoon een te grote stroom uit de lader probeert te trekken, waarna de lader zichzelf uit bescherming uitschakelt en weer inschakelt (en dat de hele tijd achter elkaar).
Dat is niet normaal zelfs bij 0.5A zou ie stabiel moeten laden.
De enige manier om de telefoon langzamer te laden laden is door gebruik te maken van een normale USB-C kabel op de OP3 Dash Lader. Dan wordt de telefoon met +- 1,5 A geladen. Maar ik zou graag mijn telefoon via mijn PC (of 1A lader) willen laden, 's nachts mag hij er toch 8 uur over doen... Iemand die dit eens wil en kan testen? Alvast bedankt!
Ik heb getest met een 850mAh lader, krijg daar een constante laadstroom uit. Verwacht dat ie langzaam doortrekt naar de 100% (-edit- en dat deed ie)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/CgNbwbz9m4e96rkEdBrRW2l0/full.png

Nogmaals: Dat knipperladen van jou OP3 bij <1A is niet normaal, daar is iets (mis) mee.

[ Voor 23% gewijzigd door Chris.nl op 11-08-2016 22:56 ]

• SpiriTNL
  • Laatst online: 21:17
Ik had laatst een raar probleem.
Haalde mijn toestel uit mijn broek zak en het hele scherm was in negatief, als in de fotografie.
Ik had alle menu optie doorlopen maar kon nergens iets vinden om dit in te stellen.

Dus maar terug naar fabrieks instellingen en het was weer weg.

Herkend iemand anders deze bug ?

• Chris.nl
  • Niet online
SpiriTNL schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 12:38:
Haalde mijn toestel uit mijn broek zak en het hele scherm was in negatief, als in de fotografie.
Ik had alle menu optie doorlopen maar kon nergens iets vinden om dit in te stellen.

Quicktoggle "kleuren omkeren", is (zinloze) functie geen bug, je hebt voor niets een factory reset gedaan.

• SpiriTNL
Chris.nl schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 12:40:
[...]

Quicktoggle "kleuren omkeren", is (zinloze) functie geen bug, je hebt voor niets een factory reset gedaan.
Waar staat die optie dan ?

• Chris.nl
  • Niet online
Met Quicktoggle bedoelde ik de snelkoppelingen/switches die je krijgt wanneer je de statusbalk (waar de tijd staat enzo) naar beneden trekt. Daar staat "kleuren omkeren" ook tussen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-07 13:05

Ram0n

Bierbrouwende nerd

In ieder geval in het "quick toggle"-menu: sleep de notificatiebalk 2 keer omlaag tot de bij de toggles staat, dan is het de optie "kleuren omkeren". Mocht je hem niet zien staan, dan kan je hem activeren met het potloodje (maar ik zou dat vreemd vinden, aangezien hij bij jou al per ongeluk aan is gegaan).

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

• Robo1993
Chris.nl schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 12:19:
[...]

Ondersteuning van de OPX staat op een laag pitje (+/- 3 maandelijks een patch) sinds ze de echt grote bugs eruit hebben. Onlangs hebben ze nog aangegeven dat ze eraan werken om Android M "soon" naar de OPX te brengen.

Als ze de OPX echt zouden droppen om de OP3 betere ondersteuning te kunnen geven, dan zou me dat geen vertrouwen geven. Wat als de OP4 komt, laten ze dan de OP3 weer vallen? Liever dat ze de reputatie opbouwen dat telefoons >3 jaar goed worden ondersteund.
offtopic:
Zou zijn als een relatie aangaan met iemand die voor jou is vreemdgegaan, ik zou 't niet willen.

[...]

Maandelijks patchen / updaten zou een goed systeem zijn, en OnePlus heeft dit (met de broodnodige fixes) de eerste paar maand gedaan. Maar ik ben bang dat ze dit niet volgehouden. Met de OP2 en OPX hebben ze in ieder geval niet die reputatie opgebouwd.

Ook heeft OnePlus niet de reputatie de 1e maand direct met een grote Android update te komen. De OP2 heeft (5 maand? Ik weet het niet exact) moeten wachten op Android M. En voor de OPX herhalen ze de belofte dat Android M komt.

OxygenOS is zeker prettig en stabiel, maar ik ben bang dat jou veronderstellingen iets te positief zijn.

[...]
Dat is niet normaal zelfs bij 0.5A zou ie stabiel moeten laden.

[...]

Ik heb getest met een 850mAh lader, krijg daar een constante laadstroom uit. Verwacht dat ie langzaam doortrekt naar de 100%, als ie dat niet doet pas ik dit bericht weer aan.

[afbeelding]

Nogmaals: Dat knipperladen van jou OP3 bij <1A is niet normaal, daar is iets (mis) mee.
Bedankt voor het testen! Ik ga het vanavond nog een keer met twee geleende laders van vrienden proberen. Als dat hetzelfde resultaat geeft wordt het een gevalletje RMA vrees ik... :'(

Dell U2412M, Intel Xeon W3680 @ 4,3GHz, AMD Radeon RX 5700XT, Scythe Mugen 2, Asus P6T, 12GB DDR3, Kingston A2000 NVMe 1TB, OCZ Vertex 4 120 GB, 2X 500GB WD Caviar Black RAID-0, Cooler Master Real Power M700W, Logitech G533, Logitech MX5500, @Odido 1 Gb/s

• SpiriTNL
Ram0n schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 12:50:
In ieder geval in het "quick toggle"-menu: sleep de notificatiebalk 2 keer omlaag tot de bij de toggles staat, dan is het de optie "kleuren omkeren". Mocht je hem niet zien staan, dan kan je hem activeren met het potloodje (maar ik zou dat vreemd vinden, aangezien hij bij jou al per ongeluk aan is gegaan).
Gevonden.

Wel raar dat dit in mijn broekzak ik gebeurd.
Dan werk de nieuwe broekzak (zeg met maar zo) functie ook niet optimaal.

• Chris.nl
  • Niet online
Robo1993 schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 12:58:
[...]

Bedankt voor het testen! Ik ga het vanavond nog een keer met twee geleende laders van vrienden proberen. Als dat hetzelfde resultaat geeft wordt het een gevalletje RMA vrees ik... :'(
Of je blijft Dash charge gebruiken... Maar het zou inderdaad onder garantie / RMA gefixt moeten worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robo1993
Chris.nl schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 13:04:
[...]

Of je blijft Dash charge gebruiken... Maar het zou inderdaad onder garantie / RMA gefixt moeten worden.
Ik vind Dash charge een mooie functie, maar ik wil gewoon niet onnodig standaard mijn telefoon met >3A volpompen... Ik doe normal gesproken drie jaar met een telefoon en ik wil niet na 1,5 jaar een gare accu hebben die bijvoorbeeld bij 20% restlading al uitvalt. Ook vind ik het handig om op te kunnen laden in de auto en bij vrienden of familie, die geen Dash charger hebben liggen.

Hoe dan ook, ik denk dat we het er beide over eens zijn dat een telefoon gewoon moet laden zoals die ontworpen is, toch? ;)

• Eppux
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-07 19:22
...
Je bedoelt 'feature' :). Is namelijk een toggle in het dropdown menu (waar je ook wifi en dergelijke kan enablen). Zal daarnaast ook wel ergens in de settings te vinden zijn.

Heb daarnaast wel geen idee waarom dit nuttig zou zijn. Iemand een idee?

EDIT: ik zag blijkbaar een of andere cache versie van Tweakers, waardoor ik niet had gezien dat er al meerdere antwoorden waren :+.

[ Voor 14% gewijzigd door Eppux op 11-08-2016 13:18 . Reden: Too late ]

• Jordyyyyy
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:10
Robo1993 schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 12:58:
[...]

Probeer dan ook een andere kabel, misschien gooit die nog roet in het eten. Probeer anders ook een factory reset, het lijkt me stug dat het een hardwareprobleem is namelijk.

• jannes_beterams
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-06-2024

Bij mij zit er een optie "kleuren omkeren" in het slidedown menu, rechts onder dat druppeltje ;)

• Yargo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:23
Hey,

Ligt het aan mij of trilt de op3 niet in de Stil stand en de Prioriteitsmeldingen stand? Als ik met mn huistel naar mn eigen bel trilt de gsm enkel en alleen in de Alle Notificaties stand. Is dit normaal? In het zie ik niets om dit in te schakelen voor die andere 2 modi?

Alvast bedankt!

• Prulleman
Yargo schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 17:37:
Hey,

Ligt het aan mij of trilt de op3 niet in de Stil stand en de Prioriteitsmeldingen stand? Als ik met mn huistel naar mn eigen bel trilt de gsm enkel en alleen in de Alle Notificaties stand. Is dit normaal? In het zie ik niets om dit in te schakelen voor die andere 2 modi?

Alvast bedankt!
klopt!

Strava

• Luca
Yargo schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 17:37:
Hey,

Alvast bedankt!
Waarom zou het profiel anders 'stil' heten? :P

• Yargo
Dat is toch debiel? Als ik mijn gsm op stil zet wil ik niet dat hij geluid maakt, maar ik wil wel weten of er me iemand belt of een bericht stuurt. Nu weet je gewoon niets tot je hem uit je zak haalt... Ik dacht dat dit standaard voor alle gsm's zo was?

• simthadim
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-02 13:25
Yargo schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 18:01:
Dat is toch debiel? Als ik mijn gsm op stil zet wil ik niet dat hij geluid maakt, maar ik wil wel weten of er me iemand belt of een bericht stuurt. Nu weet je gewoon niets tot je hem uit je zak haalt... Ik dacht dat dit standaard voor alle gsm's zo was?
Daarom is er naast 'stil' en 'gewoon' nog een derde optie :'priority'... Niks debiels aan.

• Luca
Yargo schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 18:01:
Ik snap je punt wel, hoor. Dan zou er inderdaad een toggle bij moeten komen. Misschien dat het komt, maar ik verwacht het niet.

• citruspers
  • Laatst online: 23-09 18:10
Ik gebruik de stil toggle juist vaak in de trein enzo om de speaker de mond te snoeren. Handig als je per ongeluk youtube links ofzo opent op reddit, of paranoide bent dat je bluetooth oordopjes ineens toch via de speaker lopen.

Ik zou een tril optie voor stil dus echt geen slecht idee vinden.

I'm a photographer, not a terrorist

• boer95

Oeps, pagina nog niet ververst...never mind

[ Voor 20% gewijzigd door boer95 op 11-08-2016 18:52 ]

• Booyaa
  • Registratie: November 2011
  • Niet online
Op welke oxygenOS versie zitten jullie?

Ik draai nu nog steeds op 3.1.3 en hij geeft bij aan dat er geen systeemupdates zijn

• boer95
Booyaa schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 19:59:

Ik draai nu nog steeds op 3.1.3 en hij geeft bij aan dat er geen systeemupdates zijn
Gister aangekregen en 3.2.1 erop, zonder te moeten updaten...

• citruspers
3.2.2, die update kreeg ik krap een week geleden aangeboden.
Release notes waren vooral betere 4k recording dacht ik.

• simthadim
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-02 13:25
Booyaa schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 19:59:

Check dit forum, veel over 3.2.2 op pagina 150-ish. Ben er zelf niet bij mee: 3.2.1 sas veel beter voor mijn batterij..

• Anonymoussaurus
  • Niet online
simthadim schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 22:03:
Ben er zelf niet bij mee: 3.2.1 sas veel beter voor mijn batterij..
Bedoel je dit? OP3 battery draining fast after 3.2.2 update

Zo te zien ben je niet de enige. Jammer dat er elke keer weer nieuwe bugs zijn als OnePlus bugs oplost, of features toevoegt.

• Yargo
Ik vindt het toch een rare keuze van Oneplus om geen triloptie toe te staan bij het profiel 'Stil'. Enige mogelijkheid om dit nu te bekomen is hem op Alle Notificaties te zetten en dan via de volumeknoppen de bel volledig om het minimum te zetten. Dan pas veranderd het icoontje naar vibratie. Alsof dat logisch is....

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:32

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Wat dus eigenlijk het beste zou zijn is dat je net als de gestures en de hardware- en displayknoppen ook volledige vrijheid krijgt bij het toewijzen van de de functies van je notificatieslider.

Lijkt me als voldoende mensen daar bij OP om vragen op het forum dat dit heel eenvoudig te implementeren is.

Your Friendly Neighborhood Moderator

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:47
Yargo schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 23:06:
Ik vindt het toch een rare keuze van Oneplus om geen triloptie toe te staan bij het profiel 'Stil'. Enige mogelijkheid om dit nu te bekomen is hem op Alle Notificaties te zetten en dan via de volumeknoppen de bel volledig om het minimum te zetten. Dan pas veranderd het icoontje naar vibratie. Alsof dat logisch is....
Zo werkte het ook op mijn vorige Windows telefoon. Maar zo makkelijk als op een iPhone is dat zeker niet. Er zijn wel trucjes om het mogelijk te maken op de OP3, maar er is nog geen fatsoenlijke oplossing voor helaas om het in de instellingen of via App uit de appstore in een keer eenvoudig te regelen. Nu moet je met Tasker en scriptjes aan de slag wil je dat geautomatiseerd voor elkaar krijgen, of iets van iemand sideloaden die dat al in elkaar geknutseld heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Je kan de slider ook zelf tweaken naar ring-tril-stil. Ik ben tevreden met stock instelling.

[ Voor 32% gewijzigd door Chris.nl op 12-08-2016 02:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chielmi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-09 21:23
Anonymoussaurus schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 22:19:
[...]

Zo te zien ben je niet de enige. Jammer dat er elke keer weer nieuwe bugs zijn als OnePlus bugs oplost, of features toevoegt.
Battery draining sinds 3.2.2 geldt zeker niet voor iedereen. Ik ervaar geen enkele vorm van drain, niet met 3.2.2 en niet met oudere versies.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Yargo schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 23:06:
Is daarvoor niet de priority notifications stand? Dat werkt bij mij prima, en dat is ook de modus waar ie 99% van de tijd in staat.

Stil = stil. Dus ook geen vibratie. Imho een logische keuze.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-09 13:20
Anonymoussaurus schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 22:19:
[...]

Van mij mogen ze dit ook wel oplossen. Het is mij opgevallen dat ik bij een normale werkdag aan het eind van de dag de telefoon helemaal leeg heb.
Dit terwijl ik daarvoor makkelijk 1,5 dag haalde (incl. nacht) en met hetzelfde gebruik.
Wat mij opvalt is dat als ik de telefoon gebruik, de drain niet eens zo veel meer is. (zal ik vanavond laten zien, nu net van de lader :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-09 15:24
Gezien de berichten hierboven over crashes/reboots bij navigeren, heb ik gisteren ook eens wat getest. Bij mijn rit van thuis naar werk (1u15') de OnePlus aan de 2A auto-lader laten hangen en ondertussen zowel FlitsMeister (die bij mijn weten wel vergelijkbaar is met een navigatie-app) als Wigle constant laten runnen, dus ook met scherm constant aan. Toestel lag ook gewoon in opbergvakje, dus niet voor de ventilator (al was het gisteren sowieso maar een sombere dag).

Helemaal geen probleem ondervonden. Apps bleven perfect draaien. Toen ik vertrok was mijn batterij op 55%, toen ik aankwam op mijn werk was hij 95%, wat ik best indrukwekkend vond.

PS: ook geen last van battery drain zoals hierboven. Gisterenavond hem 100% opgeladen. Nu effen gecheckt (en had ondertussen al wat kleine dingen gedaan erop) en is gewoon nog 95%.

[ Voor 12% gewijzigd door Twixie op 12-08-2016 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Twixie schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 10:43:
Gezien de berichten hierboven over crashes/reboots bij navigeren, heb ik gisteren ook eens wat getest. Bij mijn rit van thuis naar werk (1u15') de OnePlus aan de 2A auto-lader laten hangen en ondertussen zowel FlitsMeister (die bij mijn weten wel vergelijkbaar is met een navigatie-app) als Wigle constant laten runnen, dus ook met scherm constant aan. Toestel lag ook gewoon in opbergvakje, dus niet voor de ventilator (al was het gisteren sowieso maar een sombere dag).

Helemaal geen probleem ondervonden. Apps bleven perfect draaien. Toen ik vertrok was mijn batterij op 55%, toen ik aankwam op mijn werk was hij 95%, wat ik best indrukwekkend vond.

PS: ook geen last van battery drain zoals hierboven. Gisterenavond hem 100% opgeladen. Nu effen gecheckt (en had ondertussen al wat kleine dingen gedaan erop) en is gewoon nog 95%.
Goed getest, volgens mij hadden sommigen hun telefoon ook gekoppeld via Bluetooth. Misschien was dat de variabel die voor reboots zorgde.

Hier ook geen last van een drain trouwens. Haal zo'n 5/6 uur SoT afhankelijk van hoe helder ik um zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddekruyf
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-09 22:47
en daar is 3.2.4 via de Duitsland vpn..
ben benieuwd..

EDIT
Thxs for de extra info..
Ik had het zien staan maar ging te snel over tot installatie, hierdoor er dus niet bijgeschreven.
Jumped the gun :)

[ Voor 59% gewijzigd door ddekruyf op 12-08-2016 13:43 . Reden: Aanvulling ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• P1nGu1n
Hi Everyone,

We've provided a hotfix for the below issues and begun rolling out OxygenOS 3.2.4 for the OnePlus 3 today. The update includes the following items:
  • Fixed the auto-reboot issue.
  • Improved call quality.
  • Implemented various fixes and carrier optimizations.
As usual, the rollout will be incremental. We will get everyone covered as quickly as possible. Please give us your thoughts and feedback in the comments below!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
mooi, bijna naar spanje met de OP3 als navigatie, dus dan komt de reboot fix mooi op tijd (hoewel ik het met de korte stukken nog niet heb gemerkt)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:09

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Prulleman schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 13:36:
[...]

mooi, bijna naar spanje met de OP3 als navigatie, dus dan komt de reboot fix mooi op tijd (hoewel ik het met de korte stukken nog niet heb gemerkt)
Was bij mij random. Eerste dag 8 uur navigeren met Sygic, Spotify streamen naar m'n autoradio en geen centje pijn. Dag 2 was 4 x rebooten in 1 uur met dezelfde condities. tussentijds helemaal geroot en na de laatste keer geen enkel probleem meer.
Vreemde was dus het het niet te reproduceren is. Zeker geen warmte dingetje, hij was lekker koel..
Ben benieuwd of dat gefixt is.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 11:05
Update net geïnstalleerd (via US VPN verbinding), ben benieuwd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-09 15:24
Chris.nl schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 12:23:
[...]
Goed getest, volgens mij hadden sommigen hun telefoon ook gekoppeld via Bluetooth. Misschien was dat de variabel die voor reboots zorgde.
Dat heb ik gemist dan in de discussie, maar sowieso was mijn telefoon ook met de auto gekoppeld via Bluetooth, onderweg trouwens zelfs een telefoontje gedaan via de auto's bluetooth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
chielmi schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 08:51:
Battery draining sinds 3.2.2 geldt zeker niet voor iedereen. Ik ervaar geen enkele vorm van drain, niet met 3.2.2 en niet met oudere versies.
Ligt er natuurlijk ook aan of je root hebt etc, en of je Greenify gebruikt. Én aan het gebruik natuurlijk.
Koen87 schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 09:25:
Van mij mogen ze dit ook wel oplossen. Het is mij opgevallen dat ik bij een normale werkdag aan het eind van de dag de telefoon helemaal leeg heb.
Dit terwijl ik daarvoor makkelijk 1,5 dag haalde (incl. nacht) en met hetzelfde gebruik.
Wat mij opvalt is dat als ik de telefoon gebruik, de drain niet eens zo veel meer is. (zal ik vanavond laten zien, nu net van de lader :+ )
Ik zie net in dit topic dat er weer een update is gekomen, en misschien zorgde het volgende wel voor de battery drain:
  • Fixed the auto-reboot issue.
  • Improved call quality.
  • Implemented various fixes and carrier optimizations.
Ik hoor graag van je (en de andere die battery drain hadden), of ze nu nog steeds problemen hebben qua battery drain, met update 3.2.4.

Overigens: ze gaan wel lekker hard zeg, met die OnePlus 3 updates. Ik heb medelijden met de OnePlus X gebruikers. Toen de OnePlus 2 nog hun vlaggenschip was, kreeg dat ook maar 1 keer per maand een update. Als ze nou eens de OnePlus 3 stabiel maken met software-updates. Dan kunnen ze ook aan de OnePlus X of OnePlus 2 werken :/.

Tegen de tijd dat Marshmallow voor de OnePlus X uit is, is Android N er al 8)7.

[ Voor 13% gewijzigd door Anonymoussaurus op 12-08-2016 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exception
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:52
Voor de mensen die geen updates krijgen (ik zat nog op 3.1.3), via ExpressVPN (instellen op Duitsland) kreeg ik hem in no-time binnen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• P1nGu1n
Downloads:
OxygenOS 3.2.4 full OTA (snelle officiële mirror)
OxygenOS 3.2.2 -> 3.2.4 OTA

Bron: XDA-developers

Edit1: URL 404'd ;(
Edit2: fixed, URL op XDA had typo
Edit3: incremental OTA toegevoegd
Edit4: snelle officiële mirror beschikbaar

[ Voor 46% gewijzigd door P1nGu1n op 12-08-2016 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chielmi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-09 21:23
Die link geeft helaas een 404 error.

Edit: je had het al gezien ;)

[ Voor 32% gewijzigd door chielmi op 12-08-2016 15:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P1nGu1n
chielmi schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 15:09:
Die link geeft helaas een 404 error.

Edit: je had het al gezien ;)
En fixed ;)

URL op XDA had een foutje

[ Voor 10% gewijzigd door P1nGu1n op 12-08-2016 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkools24
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-05-2021
Nice, nieuwe patch. Ik patch hem toch nog via TWRP. Heeft iemand al patchen via Flash Fire geprobeerd? Ik durf het niet aan eigenlijk maar nu is het wel veel werk om steeds de volledige update te downloaden en vervolgens weer SuperSU en Xposed te moeten flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
Koen87 schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 09:25:
[...]

Ondanks dat er een update is, wou ik toch even de battery drain posten zoals gezegd

Batdrainop3
Misschien vinden jullie het wel normaal :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StecaGrid
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06:56
Koen87 schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 19:29:
[...]

Ondanks dat er een update is, wou ik toch even de battery drain posten zoals gezegd

[afbeelding]
Mwoah.. Wat heet normaal? :+
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/5DTth2q.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
Ik wacht wel tot de update. Als het daarna nog niet lekker is, ga ik eens apps checken die de telefoon wakker houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Exception schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 15:02:
Voor de mensen die geen updates krijgen (ik zat nog op 3.1.3), via ExpressVPN (instellen op Duitsland) kreeg ik hem in no-time binnen.
Goeie tip, ik ben m nu via expressvpn aan het downloaden. Volgens mij kun je gewoon een nep emailadres opgeven bij de free trial.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Koen87 schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 19:29:

[afbeelding]
Allemaal leuk en aardig, maar wat is jullie screen-on-time etc? En de applicaties dan?

Pagina: 1 ... 42 ... 80 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Levertijden & Prijzen moeten hier: [OnePlus 3] Levertijden & Prijzen.
- Accessoires: [OnePlus 3] Het grote Accessoires topic.
- Rooten & Custom roms: [OnePlus 3] Rooten & Custom ROM's.
- RMA/Retour: [OnePlus] RMA & Support.

- OnePlus 3T: [OnePlus 3T] Ervaringen & Discussie.