heb mn toestel binnen

(woensdag besteld, dus gaat best snel als je geen accessoires kiest)
Mooi toestel. Ik schrok een klein beetje van het formaat, maar na paar uur went het best snel. Het toestel is dunner dan mn oude nexus 5, of misschien lijkt dat ze door mijn iets dunnere hoesje.
Het valt me op dat ik meer instellingen aan kan passen, als op mijn oude. Zoals de knoppen, bijv de reactie instellen als je lang een knop indrukt. Jammer dat de keuze wat beperkt is. Ik mis bijvoorbeeld de optie om screenshot standaard op een knop in te stellen. Nu doe ik AAN-knop en dan screenshot, maar dit zijn toch twee handelingen. Ik las op internet dat bij de Oneplus One je wel screenshot zo in kan stellen.
Dubbelklikken om je scherm weer aan te zetten, wat op mijn Nexus niet zat. Profielen werkt ook goed, dit hebben sommige fabrikanten uitgeschakeld, Oneplus gelukkig niet. Links van je homescherm je recent gebruikte apps kunnen kiezen is ideaal. Dit heb ik in paar uur al veel gebruikt.
Gps had ik graag beter willen testen, maar eerste vluchtige test was positief. Zal morgen dit nog eens goed bekijken. Op de Nexus kon ik bijv pokemon niet spelen, omdat mijn gps van mij een kangeroo maakte, dan weer hier, dan weer paar straten verder. Vanmiddag gewoon zien waar je bent.... Helaas daarna storing in Pokemon

.
Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit