[OnePlus 3] Ervaringen & Discussie Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 80 Laatste
Acties:
  • 492.357 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3ckmate
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20:35
Danny.G schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 17:28:
[...]

Heb ik nog niet helaas.. Het is namelijk zelf ook een vraag die bij mij blijft hangen. Ik wacht zelf ook op een antwoord op die vraag. :)
you should like...totally test it now ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Ik zeg ook "doen" trouwens. Je kan hem altijd nog binnen 15 dagen terugsturen. De mijne komt morgenavond binnen met DHL, dan kan ik hem ook testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kodess
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:44
Danny.G schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 11:14:
[...]

Tenzij Doze te snel aan gaat. Na 5/10 minuten in plaats van een uur. Dan wordt het wel een probleem. :)
Aha, is er een manier dat mensen dit testen?
Want ik heb geen idee hoe ik erachter kan komen of ik hier last van heb.

Enyaq iV 80 - 5135 Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 22:11
Kodess schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 11:20:
[...]

Leg je telefoon neer, raak hem 20 minuten niet aan en stuur jezelf een Gmail mail via PC. Kijk of notafictie binnenkomt ja of nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
Ch3ckmate schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 11:17:
[...]

you should like...totally test it now ;)
Een van de reviewers heeft het wel 'soort van' getest. Hopelijk heb je hier alsnog wat aan
Kodess schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 11:20:
[...]

Zorgen dat je berichten/notificaties binnen krijgt wanneer je de telefoon een aantal minuten hebt weggelegd en dan kijken of je meldingen hoort.

[ Voor 7% gewijzigd door Luca op 21-06-2016 11:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-07 13:52

ulTimaS

Mayhaps

Carl Pei (co-founder van OnePlus) heeft gereageerd op de review van het scherm van anandtech en waarom mensen denken dat OnePlus op dingen heeft moeten besparen om het voor deze prijs aan te kunnen bieden. Hij is volgens mij best wel op zijn teentjes getrapt (zo lijkt het althans).
https://www.reddit.com/r/..._oneplus_3_review/d4gjpqg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomONeill
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-08 12:39

TomONeill

How much is that doggie...

HaseMike schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 11:15:
[...]

Nee, de doze gaat al aan na een minuut of 5-10 , daarna is de phone stil.
Da's niet waar, toch? Jij spreekt meer over Doze in Android N, welke nog niet uit is. Doze kijkt naar het gebruikspatroon en op basis daarvan schakelt Doze zich in op tijden uit het patroon wanneer de telefoon niet gebruikt wordt. Tenminste, zo heb ik het begrepen.

In the window.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kodess
TomONeill schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 11:43:
[...]

Da's niet waar, toch? Jij spreekt meer over Doze in Android N, welke nog niet uit is. Doze kijkt naar het gebruikspatroon en op basis daarvan schakelt Doze zich in op tijden uit het patroon wanneer de telefoon niet gebruikt wordt. Tenminste, zo heb ik het begrepen.
Ik denk dat hij bedoelt als je je telefoon 5 tot 10 minuten niet beweegt.
Android N maakt beweging inderdaad niet meer uit met Doze.

Enyaq iV 80 - 5135 Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-09 16:31
TomONeill schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 11:43:
[...]

Hoe Doze werkt op Marshmallow en N: http://www.androidpolice....e-device-isnt-stationary/

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luca
ulTimaS schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 11:36:
Carl Pei (co-founder van OnePlus) heeft gereageerd op de review van het scherm van anandtech en waarom mensen denken dat OnePlus op dingen heeft moeten besparen om het voor deze prijs aan te kunnen bieden. Hij is volgens mij best wel op zijn teentjes getrapt (zo lijkt het althans).
En terecht. Ik snap het wel. De haat slaat soms echt nergens op. :P

Maaaaarr
The vast majority of our users, and reviewers love Optic AMOLED. It is NOT tuned to sRGB, and was never meant to be. sRGB tuning is a niche requirement and is not the right choice for the vast majority of smartphone users. Why do you think it's hidden under developer settings on the 6P? For those who need it, we've taken note, and have added it to the next OTA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Danny.G schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 11:46:
[...]

Maaaaarr

[...]
Doel je nu op de nieuwe OTA waar sRGB wordt toegevoegd? Dit was toch al bekend? Dit heb ik volgens mij al eerder ergens gelezen dacht ik.

edit: In de Anandtech review zelf:
After reaching out to OnePlus, explaining why the choice of the NTSC color space as a target doesn't make any sense, and showing the errors it causes with sRGB rendition, they told me that they now intend to offer an sRGB mode as an option in an upcoming OTA update.

[ Voor 34% gewijzigd door ulTimaS op 21-06-2016 11:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luca
ulTimaS schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 11:50:
[...]

Doel je nu op de nieuwe OTA? Dit was toch al bekend? Dit heb ik volgens mij al eerder ergens gelezen dacht ik.
Ik doel op het feit dat ze een sRGB kleurenprofiel voor het scherm gaan toevoegen aan OxygenOS. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 23:38

westergas

rikkie_pc

Danny.G schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 11:46:
[...]

Maaaaarr

[...]
Ik vind het opmerkelijk dat sommige mensen last van bloedende ogen krijgen van het scherm en dat anderen het prima vinden. Persoonlijk vind in accurate kleur weergave niet heel boeiend (tot op zekere hoogte uiteraard) maar zou pixels/jaggies wel vervelend vinden voor een telefoon van €400. Scherm moet gewoon scherp zijn en de wisselende ervaringen weerhouden mij er van nu tot aankoop over te gaan. Wellicht dat de review van Tweakers wat meer duidelijkheid verschaft ;)

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeIT
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:23

CodeIT

Code IT

Als ik op mijn werk ben (nu 1 dag sinds ik de OnePlus 3 heb) merk ik ook dat ik mailjtes pas krijg als ik het scherm aanzet. Hopelijk is er snel een fix voor.
Voor nu heb ik de tijd dat de telefoon in doze gaat met een factor 100 verhoogd, dus heb ik het probleem als het goed is niet meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luca
westergas schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 11:52:
[...]

Ik vind het opmerkelijk dat sommige mensen last van bloedende ogen krijgen van het scherm en dat anderen het prima vinden. Persoonlijk vind in accurate kleur weergave niet heel boeiend (tot op zekere hoogte uiteraard) maar zou pixels/jaggies wel vervelend vinden voor een telefoon van €400. Scherm moet gewoon scherp zijn en de wisselende ervaringen weerhouden mij er van nu tot aankoop over te gaan. Wellicht dat de review van Tweakers wat meer duidelijkheid verschaft ;)
Het is ook opmerkelijk en ik heb het idee dat mensen zwaar overdrijven. Het scherm komt by no means in de buurt van een Galaxy S7, maar dat doen al de andere telefoons eigenlijk al niet.

Tweakers is ook meer 'een van de zovele reviews' die hun eigen oordeel vellen over een product, dus hou je daar ook niet teveel op vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay_Snake
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 30-03 07:21
CodeIT schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 11:53:
Als ik op mijn werk ben (nu 1 dag sinds ik de OnePlus 3 heb) merk ik ook dat ik mailjtes pas krijg als ik het scherm aanzet. Hopelijk is er snel een fix voor.
Voor nu heb ik de tijd dat de telefoon in doze gaat met een factor 100 verhoogd, dus heb ik het probleem als het goed is niet meer.
Wel even nieuwsgierig hoe je dat gedaan hebt. Krijg de OP3 binnenkort binnen en lees over dit probleem. Werkwise is het niet handig als ik belangrijke mails mis ;) Dus benieuwd hoe jij de tijd voordat doze aan gaat verhoogd hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
CodeIT schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 11:53:
Voor nu heb ik de tijd dat de telefoon in doze gaat met een factor 100 verhoogd, d
us heb ik het probleem als het goed is niet meer.
Kan je even uitleggen hoe je dit gedaan hebt en of het root nodig heeft, dank !

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

ulTimaS schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 11:36:
Die vent heeft gewoon een goed punt, dat iemand gaat lopen miepen dat de telefoon niet over de 100mbps komt over de wifi, seriously who cares?

Dan het scherm, het scherm op mijn OPO is meer dan prima. Misschien als je hem side by side met een andere telefoon houdt dan kan je wijzen dat de andere telefoon een mooier scherm heeft. But then again, who cares? Dat je de telefoonfoto's gaat vergelijken 1 op 1, op 100% ingezoomd en de ene telefoon is een fractie mooier, who cares?

Ik wil gaan Samsung want het design in ontiegelijk lelijk, het interface is kinderachtig en het hele bedrijf staat mij niet aan met zijn agressieve marketing. Dus ik koop geen Samsung producten.

OnePlus heeft als doel een goede, doordachte telefoon op de markt te brengen voor een redelijke prijs. Maar tegelijk de ervaring van een high end telefoon te bieden. Waar krijg je zoveel updates voor je mobiel, koop eens een midrange Samsung en je mag blij wezen als je 1 update gekregen hebt.

Er is een reden dat Apple zo ontiegelijk vaag doet over specificaties en snelheden van chips, zij willen dat de focus ligt op de ervaring en niet wie de grootste e-penis heeft bij het vergelijken van specificaties. Vergeet niet dat Windows 7 prima draait met 2GB, je 5 tabs kan open hebben, muziek luister via Spotify, een agenda en mail programma hebt draaien en dat switchen gaat zonder het interface te herladen. Mijn OnePlus heeft 3GB ram en moet nog steeds regelmatig het interface opnieuw laden. Sorry maar ik heb liever dat dat opgelost wordt dan dat we het oplossen door er 6GB ram tegenaan te gooien.. Fix de user experience en niet de specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neyluzz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:34
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/mcbWaRR.jpg

Zeer te spreken over de kwaliteit van de foto's. Check de scherpte van de stekeltjes op de komkommer eens 😃

[ Voor 4% gewijzigd door Neyluzz op 21-06-2016 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-08 07:45

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Neyluzz schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 12:11:
[afbeelding]

Zeer te spreken over de kwaliteit van de foto's. Check de scherpte van de stekeltjes op de komkommer eens 😃
Ik vind het ook gewoon goed hoor, maar check het op een 100% crop en het is ineens niet zo mooi en scherp meer. Het is gewoon een goede camera, niet meer en niet minder. Sommige high end toestellen (S7) zijn gewoon beter.
westergas schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 11:52:
[...]

Heeft de S5 ook geen pentile amoled scherm? Als ik de 1+3 met de S5 vergelijk dan is de mijn S5 groeniger, gaat de 1+3 helderder en is mijn algehele indruk dat de 1+3 gewoon een klasse beter is.

Heeft men ooit de S5 zo hard afgezeken als de 1+3 nu? Niet dat ik weet. Ik weet wel dat ten tijde van de release, de S5 twee keer zo duur was bijna.

Ik snap de wereld niet maar ik snap totaal dat die gast van 1Plus het helemaal zat is. Kritisch zijn is goed maar ik ben van mening dat de balans er op sommige fronten totaal uit is.

[ Voor 18% gewijzigd door InflatableMouse op 21-06-2016 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02:40

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik zou graag meer fullscreen foto's zien, om te kunnen beoordelen hoe goed die camera nu is. Bij mijn Xperia Z had ik niet het gevoel dat dingen zo snel onscherp werden. Bij de OP3 krijg ik dat gevoel wel. (Neem het asfalt, of de blaadjes in de foto's van Danny.) Ik zal binnenkort eens mijn eigen foto's bekijken. Als het daar net zo is, dan neem ik het voor lief, want die foto's vond ik prima. Als die echter veel beter zijn, ga ik toch weer twijfelen. Werkelijk alle andere dingen aan de OP3 lijken me namelijk fantastisch, maar als fotograferen me tegenstaat, kan ik net zo goed verder kijken, of toch een compactcamera erbij kopen. Ik hoop dan ook dat Tweakers hier in de review uitgebreid op ingaat en wellicht ook vergelijkt met andere toestellen op de markt. (Bijv. graag top-foto-smartphones zoals de Lumia 950 en G4. En verder natuurlijk S7, mi5, of Nexus bijv.)

[ Voor 19% gewijzigd door Jorgen op 21-06-2016 12:22 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Jorgen schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 12:20:
Ik zou graag meer fullscreen foto's zien, om te kunnen beoordelen hoe goed die camera nu is. Bij mijn Xperia Z had ik niet het gevoel dat dingen zo snel onscherp werden. Bij de OP3 krijg ik dat gevoel wel. (Neem het asfalt, of de blaadjes in de foto's van Danny.) Ik zal binnenkort eens mijn eigen foto's bekijken. Als het daar net zo is, dan neem ik het voor lief, want die foto's vond ik prima. Als die echter veel beter zijn, ga ik toch weer twijfelen. Werkelijk alle andere dingen aan de OP3 lijken me namelijk fantastisch, maar als fotograferen me tegenstaat, kan ik net zo goed verder kijken, of toch een compactcamera erbij kopen. Ik hoop dan ook dat Tweakers hier in de review uitgebreid op ingaat en wellicht ook vergelijkt met andere toestellen op de markt. (Bijv. graag top-foto-smartphones zoals de Lumia 950 en G4. En verder natuurlijk S7, mi5, of Nexus bijv.)
Die komkommer zit een beetje bewegingsonscherpte in maar verder is het een prima foto, de onscherpe delen komt door het scherpte diepte effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
Jorgen schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 12:20:
Het zou ook kunnen zijn dat je te kritisch naar de foto's kijkt hè :P

Heeft iemand een goede vergelijkingsreview gevonden tussen de camera's van de 'competitie'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurora
  • Laatst online: 09-09 19:49
Danny.G schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 12:32:
[...]

Het zou ook kunnen zijn dat je te kritisch naar de foto's kijkt hè :P

Heeft iemandeen goede vergelijkingsreview gevonden tussen de camera's van de 'competitie'?
Eerder door iemand hier op het forum gedeeld: http://www.phonearena.com...camera-comparison_id82288

Don't forget the Cloud is just someone else's computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
Dank, die had ik gezien inderdaad. Balen dat je de foto's niet fullscreen kan bekijken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aurora
shameete schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 08:58:
[...]

Ik snap werkelijk het nut niet van het slopen van een toestel voor een camera, toch doodzonde dit :?
Dat toestel verdient hij meer dan terug. Hint: clickbait, views genereren > doekoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Andere had ik wel gezien maar deze nog niet, tx!

Heel eerlijk, ik vind de 1p over het algemeen mooier. Betere belichting, natuurlijkere kleuren, over het algemeen minder flets, en naar het lijkt veel minder in-camera bewertkt, zoals verzadiging, sharpening enzo.

Die chinese bank is van de S7 wel degelijk beter. Maar grootste verschil zit hem denk ik in het vliegtuig. S7 is flets, aliasing door de sharpening. De 1P ziet er veel natuurlijker uit, warmer, minder scherp maar dat kan je zelf, mocht je dat mooier vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02:40

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Volgens mij had ik die zelf gepost. ;) Ik ben inderdaad erg kritisch over foto's. Je moet wel als je geen compactcamera meer hebt en je vorige telefoon het gewoon uitstekend deed qua foto's.

Ik ben ook nog zeker niet bij de OP3 weggelopen, maar wil wel een goede keuze maken. En dat is dus ook kritisch kijken naar de fotokwaliteit.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kodess
Dat Doze probleem zullen ze ook wel in een OTA fixen of niet?

Ik zie nu ook dat OnePlus zelf zegt: "We hebben de Doze-functie speciaal geoptimaliseerd voor de OnePlus 3, zodat je accu het nog langer volhoudt."
https://oneplus.net/nl/3/oxygenos

Als ze dat echt niet gaan oplossen ga ik hem wel terugsturen denk ik, ik heb geen zin om speciaal om dat te fixen of te rooten, of bij elke reboot een commando uit te voeren.

Enyaq iV 80 - 5135 Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurora
Voor de peeps die op de Soft Gold wachten, nog even een warmmakertje:
YouTube: OnePlus 3 Gold Review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simthadim
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-02 13:25
Kodess schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 12:55:
Ik zie nu ook dat OnePlus zelf zegt: "We hebben de Doze-functie speciaal geoptimaliseerd voor de OnePlus 3, zodat je accu het nog langer volhoudt."
https://oneplus.net/nl/3/oxygenos
Wel een makkelijke manier om de batterylife te verbeteren, gewoon het toestel snel in een algehele coma stand zetten. Lijkt me een geweldig toestel, maar wel zonde als je hierdoor meldingen/e-mails mist.

Wel benieuwd hoe de batterylife is bij mensen die de Doze functie hebben getweaked. Ik ben niet zo bekend met deze functie, maar ik neem aan dat dit wel effect moet hebben.

[ Voor 7% gewijzigd door simthadim op 21-06-2016 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurora
simthadim schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 13:02:
[...]

Wel een makkelijke manier om de batterylife te verbeteren, gewoon het toestel snel in Coma stand zetten.

Wel benieuwd hoe de batterylife is bij mensen die de Doze functie hebben getweaked. Ik ben niet zo bekend met deze functie, maar ik neem aan dat dit wel effect moet hebben.
Het zijn slechts enkelen die er echt last van hebben. Doze in Android algemeen lijkt echt voor specifieke probleemgevallen te zorgen. Wellicht een combinatie van gebruikte netwerkapparatuur. Het merendeel heeft geen last. Dat is een feit. Wil natuurlijk niet zeggen dat het genegeerd moet worden. Integendeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:39

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Vanmorgen tot 100% opgeladen (circa 8:40 van de lader af)
Naar de trein gegaan, circa 9:00 wifi hotspot aangezet
Rond 9:30 op bestemming, is mn batterij nog maar 35% :|

Gekeken naar batterijverbruik, staat Facebook bovenaan... heel raar.

Ergens is er in ieder geval iets niet goed gegaan... of die hotspot SLURPT energie, of Facebook wordt niet goed gemanaged, of een combinatie daarvan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

ocn schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 13:08:

Ergens is er in ieder geval iets niet goed gegaan... of die hotspot SLURPT energie, of Facebook wordt niet goed gemanaged, of een combinatie daarvan.
Hotspot, vreet stroom tbh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca

Kan de hotspot wel zijn. Je telefoon wordt nu eigenlijk een draadloze acces point. :P

Alleen 65% eraf is wel heel veel.

[ Voor 8% gewijzigd door Luca op 21-06-2016 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay_Snake
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 30-03 07:21

Facebook is sowieso een slurper. Maar dit is wel heel extreem, denk dat de combinatie niet goed is gevallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:01
dCY schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 13:11:
[...]

Hotspot, vreet stroom tbh.
inderdaad, maar dan wel als je het ook gebruikt, op mijn N5 is een idle hotspot nog wel te doen, maar tegelijk volle bak 4g + wifi connectie.. dat gaat hard! (bedenk ook dat veel websites of andere zaken op je mobiel geoptimaliseerd zijn om minder bandbreedte te gebruiken, op het moment dat je met een laptop aan de slag gaat, dan ligt je gemiddelde verbruik een meestal een stuk hoger)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online
reinierkramer schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 01:32:
[afbeelding][/[afbeelding]

Mijn batterij duur 6 uur scherm tijd vind ik meer dan netjes
Ziet er netjes uit zeg. Ben benieuwd of het zo blijft na een aantal cycles.
Danny.G schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 07:40:
[afbeelding]
Klik

[afbeelding]
Klik

Op het laatst maar mijn best gedaan om te batterij laag te krijgen, ik wilde slapen. :+ Had makkelijk de 6 uur kunnen halen, alleen dan heh je een vriendin die Snapchat (camera dus) leuk vindt. :9
Ook dat ziet er netjes uit :9~.
ulTimaS schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 08:53:
Voor degene die dit liever niet zelf willen testen :P
[video]
Kijk. Naar die video was ik al heel lang op zoek! Ik heb die andere video's van hem ook gezien. Ziet er zeer goed uit zeg. Behalve dan die krassen op de achterkant.
shameete schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 08:58:
Ik snap werkelijk het nut niet van het slopen van een toestel voor een camera, toch doodzonde dit :?
jagdeleur schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 09:09:
AU. Dat ga ik zeker niet proberen. Maar fijn dat er idioten zijn die het durven en het voor ons op film zetten
Nou, dat is juist handig. Door deze video, zie ik dat de telefoon stevig is. Nu alleen nog een droptest :).

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaceNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 31-08 08:48
Over het niet aankomen van notificaties ik weet niet of dat nou wel zo zeer een OP3 issue is, ik had het met mijn OP2 ook, vaak met whatsapp als een vriend van mij (windows phone) mij wat stuurde, die kwamen wel eens 20 minuten later aan, ook met versturen valt het mij op dat de verzend bevestiging langer duurt. Ik moet zeggen dat ik van hem op de OP3 nog niks ontvangen heb maar merk er voor de rest niet veel van maar goed het lijkt niet bij iedereen zo te zijn, gmail notificaties komen gelijk aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P1nGu1n
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 13:17:
[...]

Nou, dat is juist handig. Door deze video, zie ik dat de telefoon stevig is. Nu alleen nog een droptest :).
Drop test

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Niet een hele goeie droptest nog, maar het is iets:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=t_4NYM8S3WI]
Ik zat heel even te denken dat je misschien een verkeerde video zat te linken, maar toen viel het kwartje :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Li1quid
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-09 11:00

Een droptest zegt absoluut niets. Sommigen hebben pech wanneer hun gsm bij 10cm valt, terwijl in andere gevallen een lelijke val geen schrammetje geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simthadim
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-02 13:25
MaceNL schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 13:20:
[...] gmail notificaties komen gelijk aan.
Oh ja, natuurlijk. Gmail valt natuurlijk binnen de Google messaging service (high priority). Whatsapp kan mij opzich gestolen worden, zolang e-mail maar binnen komt.

Kan je instellend dat alleen postvak-in e-mails de telefoon uit doze mode kunenn halen? Op mijn huidige telefoon komen de SPAM mailtejs ook binnen in de gmail app (galaxy ace, heel oud), en het zou zo jammer zijn als die de telefoon uit Doze mode haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Danny.G schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 13:13:
[...]

Kan de hotspot wel zijn. Je telefoon wordt nu eigenlijk een draadloze acces point. :P

Alleen 65% eraf is wel heel veel.
Precies, met mijn Nexus 5 ging het echt niet zo hard..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kodess
simthadim schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 13:25:
[...]

Oh ja, natuurlijk. Gmail valt natuurlijk binnen de Google messaging service (high priority). Whatsapp kan mij opzich gestolen worden, zolang e-mail maar binnen komt.

Kan je instellend dat alleen postvak-in e-mails de telefoon uit doze mode kunenn halen? Op mijn huidige telefoon komen de SPAM mailtejs ook binnen in de gmail app (galaxy ace, heel oud), en het zou zo jammer zijn als die de telefoon uit Doze mode haalt.
Eh, ik heb een half uur geleden dus getest of ik last heb van notificatie issues bij Doze.
Whatsapp komt direct binnen. Gmail pas als ik het scherm aan doe.

Vind ik persoonlijk geen ramp, en ik hoop dat ze het een keer gaan fixen.

Enyaq iV 80 - 5135 Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio83
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-01 11:53
Kodess schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 13:29:
[...]

Eh, ik heb een half uur geleden dus getest of ik last heb van notificatie issues bij Doze.
Whatsapp komt direct binnen. Gmail pas als ik het scherm aan doe.

Vind ik persoonlijk geen ramp, en ik hoop dat ze het een keer gaan fixen.
Ik heb precies hetzelfde.. Voor mij wel erg vervelend. Hoop op snelle fix anders gaat hij terug helaas.

Verder top toestel hoor! :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://i.memeful.com/media/post/Xw7ZDVd_700w_0.jpg
ulTimaS schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 13:25:
Niet een hele goeie droptest nog, maar het is iets:
[video]
Ik zat heel even te denken dat je misschien een verkeerde video zat te linken, maar toen viel het kwartje :+
Thanks! Daar heb ik tenminste wat aan >:).
Bij mij viel het dropje, ehh, kwartje meteen :+.
Li1quid schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 13:25:
Een droptest zegt absoluut niets. Sommigen hebben pech wanneer hun gsm bij 10cm valt, terwijl in andere gevallen een lelijke val geen schrammetje geeft.
Dat is waar. Maar toch. Je kunt het verschil wel zien of bij elke drop test, de telefoon dikke schade heeft, of af en toe. Dat scheelt nogal.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Li1quid schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 13:25:
[...]

Sorry totaal niet mee eens. Een drop test zegt heel veel als je het maar goed interpreteert.

Sommige mensen overlijden als ze over de stoeprand struikelen en anderen vallen van 5 hoog head first van een balkon en lopen lachend weg.

Het maakt uit hoe iets valt, uiteraard. Het gaat hier om de kans dat iets stuk gaat of niet. Verreweg de meeste mensen overleven struikelen over een stoeprand en lopen lachend door, en verreweg de meeste zijn dood na een val van 5 hoog. Uitzonderingen bepalen niet de regel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:06

Oekol

waka waka hey hey

Hoe zit het met jullie 4G ontvangst? Hebben jullie 4g+?

Ik heb vodafone met een RED sim only abonnement en ik heb een download snelhead rond de 30mbps, terwijl de max rond 250 moet liggen? Dat is nogal een verschil :+.

Heb het kaartje van vodafone rustig bekeken en waar ik mij bevind (Groningen) moet het gewoon te ontvangen zijn. Is het misschien een instelling?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-09 16:43
Pff, echt, dat gebrabbel over dat scherm hier. Ik snap het, we zitten op Tweakers, maar wat zal mij het roesten hoe dat scherm scoort in tests. Ik kan met eigen ogen zien dat het een uitstekend scherm is. Hoe het in benchmarks scoort, dikke boei, als ik er maar blij mee ben. Toch? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Leoon. schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 15:03:

Ik heb vodafone met een RED sim only abonnement en ik heb een download snelhead rond de 30mbps, terwijl de max rond 250 moet liggen? Dat is nogal een verschil :+.

Heb het kaartje van vodafone rustig bekeken en waar ik mij bevind (Groningen) moet het gewoon te ontvangen zijn. Is het misschien een instelling?
Andere sim slot al geprobeerd?

Ik haal met KPN (heb ook 4G+) ruim over de 100mbit, rond de 30mbit up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-09 16:43

Hier buiten de randstad (Brabant) zonder moeite 80mbps met T-mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

InflatableMouse schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 15:10:
[...]

Nee zou dit er mee te maken kunnen hebben? Heb hem nu in de meest linkerslot zitten.

To all:

Wat betreft flimpjes opnemen op festivals: ik ga zondag naar awakenings. Maar ik durf hem niet mee te nemen :+

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Leoon. schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 15:11:
[...]

Nee zou dit er mee te maken kunnen hebben? Heb hem nu in de meest linkerslot zitten.
I don't know ...probeer het eens ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:44
Leoon. schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 15:11:
[...]

To all:

Wat betreft flimpjes opnemen op festivals: ik ga zondag naar awakenings. Maar ik durf hem niet mee te nemen :+
Ja wat hebben we daar nou weer aan.... Never settle! Hop mee dan ding!

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

InflatableMouse schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 15:12:
[...]

I don't know ...probeer het eens ;)
InflatableMouse schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 15:10:
[...]

Ik heb haal 30mbps download en 22 mbps upload via de speedtest app. Zal als ik thuis ben de simkaart eens wisselen en andere even bellen met Vodafone. Krijg ook nog een nieuwe nanosim van ze(deze was eigenlijk bedoeld als multisim voor in een ipad bv), anders prop ik die er wel in.
l3art schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 15:13:
[...]

Ja wat hebben we daar nou weer aan.... Never settle! Hop mee dan ding!
Oké, ik neem hem mee als ik mijn case en tempered glass ontvangen heb. Die komen rond 23-27e. :D

(Ben er als de dood voor dat er bier van een ander over mijn mobiel heen gaat, of dat ik drank aan mijn handen heb wat ik er weer lekker over heen smeer als ik hem gebruik.

[ Voor 25% gewijzigd door Oekol op 21-06-2016 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

-sorry dubbelpost-

[ Voor 91% gewijzigd door Oekol op 21-06-2016 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yargo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:04
Het zou leuk zijn dat ze naast de DubbleTap to wake ook DubbleTap to sleep zouden toevoegen zoals bij LG. Als je met de gsm aan het werken bent gaat dat naar mijn mening veel sneller dan dat je uw vinger moet verplaatsen naar de Power button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Yargo schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 15:27:
Het zou leuk zijn dat ze naast de DubbleTap to wake ook DubbleTap to sleep zouden toevoegen zoals bij LG. Als je met de gsm aan het werken bent gaat dat naar mijn mening veel sneller dan dat je uw vinger moet verplaatsen naar de Power button.
Werkt dit niet een beetje vervelend als je een app hebt waar je wel eens double tapt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Ik heb het zo ingesteld als ik mijn vinger op de vingerscanner houdt dat ie weer in sleep gaat, werkt prima dan hoef ik niet naar de powerbutton te gaan. Wat ik bij de OPO had (en ook we chill was) double tab op de menu balk om naar sleep te gaan maar dit vind ik net zo, danwel niet gemakkelijker.

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukth
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 20-07 16:34
Wat vinden jullie van de video kwaliteit en daarmee bedoel ik 4k 30fps filmen.

Heb wat demo's op Youtube gezien. Vind het beeld en de kleuren wel mooi, Maar als iemand gaat lopen lijkt het net of de persoon die filmt op een schip staat in een hevige storm.

Het beeld vliegt alle kanten op. Ik neem aan dat dit komt door OIS en EIS van de telefoon.

Wat vinden jullie ervan en is er ergens een optie om dit uit te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yargo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:04
Bananenspin schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 15:31:
[...]

Ik heb het zo ingesteld als ik mijn vinger op de vingerscanner houdt dat ie weer in sleep gaat, werkt prima dan hoef ik niet naar de powerbutton te gaan. Wat ik bij de OPO had (en ook we chill was) double tab op de menu balk om naar sleep te gaan maar dit vind ik net zo, danwel niet gemakkelijker.
Aha, ik wist niet dat dit ook ging, ga ik direct eens uitzoeken. bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Laatst online: 00:49

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Kun je ook instellen dmv een andere launcher, Nova Prime. Waarschijnlijk gaat het ook wel via een custom ROM (moeten ze er dan natuurlijk wel instoppen ;) )

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
janvanduschoten schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 15:55:
[...]

Kun je ook instellen dmv een andere launcher, Nova Prime.
Dan werkt het alleen in je launcher, niet system-wide.
Waarschijnlijk gaat het ook wel via een custom ROM (moeten ze er dan natuurlijk wel instoppen ;) )
True, of een Xposed module (als ik het mis, maak ik die zelf)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Leoon. schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 15:14:
[...]

[...]

Ik heb haal 30mbps download en 22 mbps upload via de speedtest app. Zal als ik thuis ben de simkaart eens wisselen en andere even bellen met Vodafone. Krijg ook nog een nieuwe nanosim van ze(deze was eigenlijk bedoeld als multisim voor in een ipad bv), anders prop ik die er wel in.

[...]

Oké, ik neem hem mee als ik mijn case en tempered glass ontvangen heb. Die komen rond 23-27e. :D

(Ben er als de dood voor dat er bier van een ander over mijn mobiel heen gaat, of dat ik drank aan mijn handen heb wat ik er weer lekker over heen smeer als ik hem gebruik.
Waarom de telefoon in een case stoppen en een screenprotector? Koop je een goedkope telefoon geef je tientallen euro's uit aan hoesje en protectors 8)7

Mn opo is gevallen op het asfalt en helemaal nat geregend, apparaat werkt nog helemaal goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Laatst online: 00:49

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

P1nGu1n schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 15:57:
[...]

Dan werkt het alleen in je launcher, niet system-wide.

[...]

True, of een Xposed module (als ik het mis, maak ik die zelf)
Klopt, helaas niet standaard in de notificatiebalk in elke app. Ben dat wel gewend van m'n LG G2 / G5, is wel erg handig. Xposed module kan ook, zal erg welkom zijn :Y

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
janvanduschoten schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 16:08:
[...]

Klopt, helaas niet standaard in de notificatiebalk in elke app. Ben dat wel gewend van m'n LG G2 / G5, is wel erg handig. Xposed module kan ook, zal erg welkom zijn :Y
Ik heb het nu ook op mijn OPO en gebruik het altijd. Als ik mijn OP3 binnenkrijg, dan ga ik het denk ik wel bouwen. Dan post ik het in Rooten & custom roms. Geen ETA, eerst het device maar eens ontvangen! ;)

[ Voor 5% gewijzigd door P1nGu1n op 21-06-2016 16:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Brilsmurfffje schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 16:07:
[...]

Waarom de telefoon in een case stoppen en een screenprotector? Koop je een goedkope telefoon geef je tientallen euro's uit aan hoesje en protectors 8)7

Mn opo is gevallen op het asfalt en helemaal nat geregend, apparaat werkt nog helemaal goed :)
nou, ik vind 400 euro nog een hoop geld voor een telefoon, dat het verhoudingsgewijs een goedkoop toestel is doet daar niets aan af.

ik vind het ook belangrijk om de telefoon te beschermen dmv een hoesje en screenprotector, heeft me meerdere malen een dure reparatie gescheeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

shameete schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 16:23:
[...]

nou, ik vind 400 euro nog een hoop geld voor een telefoon, dat het verhoudingsgewijs een goedkoop toestel is doet daar niets aan af.

ik vind het ook belangrijk om de telefoon te beschermen dmv een hoesje en screenprotector, heeft me meerdere malen een dure reparatie gescheeld.
Hoe weet je dat het hoesje het verschil maakte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Brilsmurfffje schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 16:25:
[...]

Hoe weet je dat het hoesje het verschil maakte?
omdat het hoesje na de val beschadigt was, en anders het toestel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsvdk
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-09 08:06

Ik heb hetzelfde gemerkt maar met gewoon 4G (Vodafone), waar mijn Nokia 925 zonder problemen een goed 4G signal heeft doet de OnePlus 3 het slecht of schakelt zelfs terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Kan iemand verifiëren of wifi hotspot de batterij binnen een uur leegtrekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cosmo_nl
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21-12-2022
Hebben de gene met email notificatie problemen al eens het volgende geprobeerd?
Opties voor ontwikkelaars -----> Mobiele gegevens altijd actief aanvinken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

ocn schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 17:20:
Ik zet hem nu aan voor je met 79% batterij, ik zal over een half uurtje posten wat de batterij level dan is. Ik denk alleen dat het niet veel zin heeft als ik er geen gebruik van maak met een ander apparaat.

[ Voor 15% gewijzigd door ulTimaS op 21-06-2016 17:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

ocn schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 17:20:
2% in een half uur, maar is wel zonder er gebruik te van maken met extern apparatuur http://imgur.com/a/z1mOA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
OnePlus 3’s RAM and Camera - a few thoughts
quote: Bradon H (Staff Member)
With 6 GB of RAM, we’ll be able to continue improving and optimizing our software over time. When it comes to the amount of apps running in the background, we made a choice that attempts to maximize battery life, performance, and stability. Based in large part on your feedback, we’re now testing scenarios that keep even more processes running based on some early feedback we’ve received regarding our current RAM implementation.
Ze zijn er dus wel mee bezig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:07

Laguna

Connaisseur

Voorlopig besloten te wachten op de volgende Nexus en de OP3 op de reserve lijst te zetten. Aangezien er nu eindelijk een high-end 5" model lijkt te gaan komen met Snapdragon 821 en UHD AMOLED scherm. Telkens als ik een 5,5" toestel in m'n handen heb, blijf ik het onpraktisch vinden.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomONeill

TomONeill

Hij is binnen! Meteen even een vergelijking gemaakt voor de helderheid met mijn Nexus 5. Eerst had ik de optie voor automatische belichting aan staan en met die modus aan kun je evengoed nog spelen met de slider. Met mijn Nexus 5 is dit niet mogelijk, dus ik keek even vreemd.

Hij is helderder dan de Nexus 5, dus het aantal nits zit zeker wel goed:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/3zZOsGo.png
Klik voor een grotere afbeelding

De kleuren zijn naar mijn idee wat harder dan bij de Nexus 5, iets meer saturation en ik denk niet dat dat een slecht ding is, integendeel.

Ik ga snel weer verder, eerst bootloader unlocken :p

[ Voor 62% gewijzigd door TomONeill op 21-06-2016 19:06 ]

In the window.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenVermeulen
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 09-09 21:50
TomONeill schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 18:56:
Hij is binnen! Meteen even een vergelijking gemaakt voor de helderheid met mijn Nexus 5. Hij is niet zo helder, maar helder genoeg lijkt mij. Minder had het niet moeten zijn, precies goed.

[afbeelding]

De kleuren zijn naar mijn idee wat harder dan bij de Nexus 5, iets meer saturation en ik denk niet dat dat een slecht ding is.

Ik ga snel weer verder, eerst bootloader unlocken :p

Edit:
Wacht! Ik had ook de automatische slider aanstaan. Raar dat je dan alsnog een slider hebt om het aan te passen. Het scherm is helderder dan de Nexus 5! Foto komt zo.
Heb je Adaptive Brightness aanstaan op je OnePlus 3? Als ik mijn Nexus 5 naast mijn OP3 leg met beide de brightness volledig open dan is de OP3 een stuk helderder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyhfin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-08 21:37
InflatableMouse schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 12:50:
[...]

Andere had ik wel gezien maar deze nog niet, tx!

Heel eerlijk, ik vind de 1p over het algemeen mooier. Betere belichting, natuurlijkere kleuren, over het algemeen minder flets, en naar het lijkt veel minder in-camera bewertkt, zoals verzadiging, sharpening enzo.

Die chinese bank is van de S7 wel degelijk beter. Maar grootste verschil zit hem denk ik in het vliegtuig. S7 is flets, aliasing door de sharpening. De 1P ziet er veel natuurlijker uit, warmer, minder scherp maar dat kan je zelf, mocht je dat mooier vinden.
Ik ging paar keer heen en weer slepen om het verschil te zien. Toen dacht ik, waar ben ik mee bezig. Met mijn huidige telefoon maak ik ook wel eens 2 foto's en dan zit er precies hetzelfde verschil tussen. En dan gooi ik wat ik de minste vind weg, maar had ik er net zo goed 1 kunnen nemen.

Over dat bankje. Jij zegt dat de S7 wel degelijk beter is, maar diegene die de foto gemaakt heeft zegt juist dat de Oneplus de rode kleur beter houdt. Je weet niet hoe het er in het echt uit zag.

Misschien wint de S7 op dit gebied ook wel van de Oneplus 3, maar is hij VEEL beter of is de Oneplus 3 ook gewoon heel goed (voor een telefoon)?! Dat laatste denk ik. Wil je het beste van het beste (wat misschien maar ietsje beter is) dan kies je voor de S7, maar die is bijna de dubbele prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomONeill

TomONeill

RubenVermeulen schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 19:02:
[...]

Heb je Adaptive Brightness aanstaan op je OnePlus 3? Als ik mijn Nexus 5 naast mijn OP3 leg met beide de brightness volledig open dan is de OP3 een stuk helderder.
Klopt. Raar dat je dan nog de slider kunt aanpassen. Post geüpdatet!

In the window.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenVermeulen
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 09-09 21:50
TomONeill schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 19:06:
[...]

Klopt. Raar dat je dan nog de slider kunt aanpassen. Post geüpdatet!
Die slider zorgt ervoor dat je kan aangeven hoe fel je het scherm wilt relatief tegenover de maximale helderheid dat door het OS wordt gekozen. Zo vat ik het toch op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomONeill

TomONeill

RubenVermeulen schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 19:08:
[...]

Die slider zorgt ervoor dat je kan aangeven hoe fel je het scherm wilt relatief tegenover de maximale helderheid dat door het OS wordt gekozen. Zo vat ik het toch op.
Ahh, op zich heel logisch. Dan is het juist raar dat op de Nexus de slider niet meer kan worden aangepast :p

In the window.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• minkjaah
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 03-09 22:56
Nou de mijne kwam netjes binnen zoals DHL had doorgegeven.
Snel uitpakken, mooie doos, mooi toestel.

De eerste trilling van de powerknop en ik wacht met spanning af...

Dit is een half uur geleden, scherm blijft zwart, touchbutton trilt, hoort hem via de powerknop op screensaver gaan , de knopjes naast de touchbutton lichten op maar het scherm blijft zwart :/

Op naar een ticket inschieten en wachten op vervangend toestel ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomONeill

TomONeill

minkjaah schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 19:10:

Dit is een half uur geleden, scherm blijft zwart, touchbutton trilt, hoort hem via de powerknop op screensaver gaan , de knopjes naast de touchbutton lichten op maar het scherm blijft zwart :/

Wow, dat is balen! Probeer eens de uitknop 10 seconden ingedrukt te houden en dan opnieuw?

In the window.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:07

Laguna

Connaisseur

TomONeill schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 19:10:
[...]

Ahh, op zich heel logisch. Dan is het juist raar dat op de Nexus de slider niet meer kan worden aangepast :p
Ligt dan aan jouw Nexus want op mijn stock Nexus 5 kan dat wel gewoon.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
minkjaah schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 19:10:

Misschien had je een compleet lege accu, kwartiertje opladen en dan proberen aan te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 20:11

DarkSide

theres no place like ::1

Zo vandaag mijn nano sim binnen gekregen. Eindelijk niet meer met 2 toestellen lopen en via de Hotspot van de OPO internetten :P
En ook eindelijk een goede 4g verbinding hier met KPN.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cosmo_nl
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21-12-2022
Humor, zit een soort Flappy Bird maar dan van Android marshmallow in verwerkt 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ch3ckmate
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20:35
Cosmo_nl schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 19:37:
Humor, zit een soort Flappy Bird maar dan van Android marshmallow in verwerkt 8)
zat ook in lollipop ;)
e: in aosp en cm ook bedoel ik dus, geen oxygenOs exclusive :)

[ Voor 13% gewijzigd door Ch3ckmate op 21-06-2016 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:01
TomONeill schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 19:10:
[...]

Bij mij wel. Ik heb gewoon een slider met en zonder adaptive.. op de N5 en de N7

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 26-08 03:28
Brilsmurfffje schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 16:07:
[...]
Als bezitter van OPO&OP3 moet ik stellen dat die nieuwe veel fragieler aan voelt, de achterkant 1/500'ste van de grip biedt en ben ik wél ongerust om hem de grond op te laten donderen.

2 jaar nooit een hoesje gebruikt op de OPO, wel een tempered glass maar ik zie dit nooit goed komen bij deze OP3.

Ik ga beginnen met een 'grippy' dBrand skin en een full front tempered glass maar zal ook dat nog eens moeten evalueren. Op een actief weekend doe ik er wel sowieso een sandstone case rond.

De OPO met case rond werd belachelijk lomp, met de OP3 valt dit nog mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

anessie schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 19:49:
[...]

Als bezitter van OPO&OP3 moet ik stellen dat die nieuwe veel fragieler aan voelt, de achterkant 1/500'ste van de grip biedt en ben ik wél ongerust om hem de grond op te laten donderen.

2 jaar nooit een hoesje gebruikt op de OPO, wel een tempered glass maar ik zie dit nooit goed komen bij deze OP3.

Ik ga beginnen met een 'grippy' dBrand skin en een full front tempered glass maar zal ook dat nog eens moeten evalueren. Op een actief weekend doe ik er wel sowieso een sandstone case rond.

De OPO met case rond werd belachelijk lomp, met de OP3 valt dit nog mee.
Ja. Was geen grote fan van Sandstone. Maar het bood wel een berg aan grip. En dat was erg handig voor eenhandig gebruik.
De OP3 is erg mooi, maar idd wel glad.
Maar ik heb een hekel aan hoesjes etc. Laat hem gewoon zo en ik zie wel hoe het afloopt.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVliegendeNLer
  • Laatst online: 14-09 16:02
Ik had bij de OP2 bij mijn verbinding steeds 'LTE' staan, op de OP3 heb ik van tijd tot tijd '4g+' staan. Zit er iets in de 3 wat de 2 niet heeft of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
DeVliegendeNLer schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 19:57:
Ik had bij de OP2 bij mijn verbinding steeds 'LTE' staan, op de OP3 heb ik van tijd tot tijd '4g+' staan. Zit er iets in de 3 wat de 2 niet heeft of?
Cat. 6 LTE, AKA 4G+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yao
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-05 17:15

Yao

Ik vind overigens de speed testen die ik uitvoer wel zwaar tegenvallen. Heb momenteel met lte 45 Down en 8 gemiddeld Up... herkenbaar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P1nGu1n
Yao schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 20:05:
[...]

Ik vind overigens de speed testen die ik uitvoer wel zwaar tegenvallen. Heb momenteel met lte 45 Down en 8 gemiddeld Up... herkenbaar?
Daar is toch echt meer info voor nodig. Bij welke provider zit je? Wat geeft de dekkingskaart van je provider aan? Zou 4G+ daar beschikbaar moeten zijn? Zoja, met welke snelheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Yao schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 20:05:
[...]

Zit bij KPN en haal nu met speedtest 55 down en 41 up.
Moet nog even kijken hoe hij het blijft doen. Heb net pas mijn nieuwe sim.
Maar op mijn OPO had ik meestal 3g en soms 4g in mijn buurt. Nu lijkt hij gewoon constant LTE aan te geven en snel te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luchtbakker
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-09 15:23

Luchtbakker

Elke dag een "beetje" beter

Iemand toevallig de sloop-video van de OnePlus 3 gezien? :P :P :P

YouTube: OnePlus 3 Bend Test - Scratch Test - Burn Test - Durability video

[ Voor 22% gewijzigd door Luchtbakker op 21-06-2016 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVliegendeNLer
  • Laatst online: 14-09 16:02
Maar de OP2 heeft dat toch ook, als ik mij niet vergis?
Pagina: 1 ... 15 ... 80 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Levertijden & Prijzen moeten hier: [OnePlus 3] Levertijden & Prijzen.
- Accessoires: [OnePlus 3] Het grote Accessoires topic.
- Rooten & Custom roms: [OnePlus 3] Rooten & Custom ROM's.
- RMA/Retour: [OnePlus] RMA & Support.

- OnePlus 3T: [OnePlus 3T] Ervaringen & Discussie.