[OnePlus 3] Ervaringen & Discussie Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 80 Laatste
Acties:
  • 492.361 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 20:11

DarkSide

theres no place like ::1

DeVliegendeNLer schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 20:27:
[...]

Maar de OP2 heeft dat toch ook, als ik mij niet vergis?
Volgens mij gaat de OP2 tot "slechts" cat4 (150mbs)

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bvapple
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-02 11:49
Ik weet niet of deze link ondertussen al geplaatst is maar XDA heeft een RAM-fix.
=> http://www.xda-developers...ouble-the-apps-in-memory/

iPhone XR 128 GB - iPad Pro 2017 12.9" 64 GB - Macbook Pro 15" mid 2014

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Struktron
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21-07 00:03
Hoe is het met de trilfunctie bij deze telefoon, is deze goed te voelen in bijvoorbeeld broekzak??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeVliegendeNLer
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:16
DarkSide schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 20:31:
[...]

Volgens mij gaat de OP2 tot "slechts" cat4 (150mbs)
Ja, je hebt gelijk. Heb niks gezegd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• minkjaah
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 03-09 22:56
TomONeill schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 19:14:
[...]

Wow, dat is balen! Probeer eens de uitknop 10 seconden ingedrukt te houden en dan opnieuw?
Chris.nl schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 19:29:
[...]

Misschien had je een compleet lege accu, kwartiertje opladen en dan proberen aan te zetten?
Allebei niet de oplossing. Probleem blijft hetzelfde.
Agh, kan ik tenminste een review geven over de kwaliteit van de serviceafdeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13-09 19:08
minkjaah schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 20:56:
[...]

[...]

Agh, kan ik tenminste een review geven over de kwaliteit van de serviceafdeling.
Ahh... De service... 8)7
Ik ben al sinds vorige week woensdag/donderdag bezig om een replacement voor mijn OP3 te krijgen. Eerst met de support gebeld en er werd een ticket voor me aangemaakt. Daarna ging het emailverkeer redelijk vlug tot vrijdag. Vanaf vrijdag geen reactie meer gehad en dus vandaag weer gebeld. Ze zeiden dat ik deze middag een mail zou krijgen met het retourlabel, welke ik dus nog niet gekregen heb. Ondertussen eventjes een geschil geopend op paypal, misschien dat dat ze wakkerschudt. Je wordt bij de support ook constant van de ene medewerker naar de andere gestuurd, elke mail komt weer van een andere medewerker.
Ik hoop voor jou dat jouw ervaring misschien beter is bij de support :+

edit:
Ik kan je alvast als tip meegeven wanneer je een ticket opent, zet je adresgegevens, IMEI nummers en foto's van de telefoon ook erbij aangezien ze hier ook naar gaan vragen (scheelt weer 3 emails).

[ Voor 9% gewijzigd door Droid op 21-06-2016 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-09 08:56
minkjaah schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 20:56:
[...]

[...]

Kom je wel in recovery modus? Daar zou je een volledige factory reset kunnen proberen of zelfs de firmware opnieuw flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• minkjaah
  • Laatst online: 03-09 22:56
Vin87 schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 21:24:
[...]

Kom je wel in recovery modus? Daar zou je een volledige factory reset kunnen proberen of zelfs de firmware opnieuw flashen.
Ik gok dat ik in de modus kan, alleen kan ik het niet zien :+

Ter illustratie
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=SrXXb2VHOEc]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neyluzz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 21:34
minkjaah schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 21:28:
[...]

Ter illustratie
[video]
Balen man! :/ Houd ons op de hoogte van de vorderingen.! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeIT
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:02

CodeIT

Code IT

[...]

Ter illustratie
[video]
Dat is balen zeg. Succes ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Laatst online: 23-07 13:52

ulTimaS

Mayhaps

[...]

Ter illustratie
[video]
Dat is f-ed up, ik denk inderdaad dat het scherm gewoon stuk is :-(. Succes met de RMA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yao
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11:27

Yao

P1nGu1n schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 20:09:
[...]

Daar is toch echt meer info voor nodig. Bij welke provider zit je? Wat geeft de dekkingskaart van je provider aan? Zou 4G+ daar beschikbaar moeten zijn? Zoja, met welke snelheid?
Excuus! Ik zit bij KPN ik heb volgens de kaart 4g+ 225mb (gemiddeld 50mb/s). Overigens haalde ik met een Samsung Galaxy s6 Edge 100+ Down en Up met de OPT slechts 45 Down en 10 up.

Tevens zie ik vaak H en 3g voorbij komen wat ik met andere toestellen minder tot niet had.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
Ik had mezelf beloofd even een paar dagen rust te nemen, maar ben alsnog vanavond bezig met het vertalen van de review naar het Nederlands. Ik ben best 'bang' dat jullie het te lang gaan vinden ;( :*) Ik ben namelijk de inleiding, specificaties en eerste indruk voorbij en begonnen met de software en zit al op 2260 woorden. Woops or yay? :o

Hoe zit het met de batterij mensen? Nog meer die toffe stats hebben tot nu toe?

[ Voor 19% gewijzigd door Luca op 21-06-2016 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cosmo_nl
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21-12-2022
Als ik met een telefoon de dag al door kom en savonds als ik naar bed ga pas aan de lader hoef te hangen, ben ik al dik tevreden.
Zit nu op 27% met 4 uur 15 schermtijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yao

Yao

Danny.G schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 21:47:
Ik had mezelf beloofd even een paar dagen rust te nemen, maar ben alsnog vanavond bezig met het vertalen van de review naar het Nederlands. Ik ben best 'bang' dat jullie het te lang gaan vinden ;( :*) Ik ben namelijk de inleiding, specificaties en eerste indruk voorbij en begonnen met de software en zit al op 2260 woorden. Woops or yay? :o

Hoe zit het met de batterij mensen? Nog meer die toffe stats hebben tot nu toe?
Ach, ik kom de dag er mee door, ben ik wel blij mee, maar dat deed ik ook met m'n Nexus 5. Maar hou nu wel aanzienlijk "juice" over ook voor de avond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomONeill
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-08 12:39

TomONeill

How much is that doggie...

Hmm. Ik vond je hand over het scherm halen wel een interessante functie die ik misschien wel wilde gaan gebruiken, maar wil niet elke keer mijn scherm aan hebben bij een melding. Helaas moet je dat tweede aanzetten als je het eerste wilt...

In the window.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Accu gaat een stuk langer mee dan me vorige LG G3 met ook 3000mAh accu, heb dan ook wel donkere achtergrond en menu. Laatst 5,5 uur SoT met nog 13% over.

Erg tevreden met de OP3 tot nu toe, af en toe ook wat problemen met whatsapp berichten die later binnen komen alhoewel het wel lijkt te verbeteren :? . De HDR functie vind ik wat minder omdat de foto's dan best wazig worden op Fullscreen dus gebruik ik liever de HD functie, wat 'HD' hiermee bedoeld wordt iemand die t weet ??

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2016 21:59 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• P1nGu1n
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 21:58:
Erg tevreden met de OP3 tot nu toe, af en toe ook wat problemen met whatsapp berichten die later binnen komen alhoewel het wel lijkt te verbeteren :? . De HDR functie vind ik wat minder omdat de foto's dan best wazig worden op Fullscreen dus gebruik ik liever de HD functie, wat 'HD' hiermee bedoeld wordt iemand die t weet ??
Dit:
Kodess schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 15:09:
[...]

HD is bij de OP3 dat hij 3(?) foto's maakt, de beste kiest en dan de andere 2 gebruikt om ruis weg te halen.

Ik krijg bij HD betere foto's dan bij HDR (ze kunnen niet tegelijkertijd aan)

[ Voor 9% gewijzigd door P1nGu1n op 21-06-2016 22:02 ]

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
Cosmo_nl schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 21:57:
Als ik met een telefoon de dag al door kom en savonds als ik naar bed ga pas aan de lader hoef te hangen, ben ik al dik tevreden.
Zit nu op 27% met 4 uur 15 schermtijd.
Dat is een heel nette score. :)
Yao schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 21:57:
[...]

Ach, ik kom de dag er mee door, ben ik wel blij mee, maar dat deed ik ook met m'n Nexus 5. Maar hou nu wel aanzienlijk "juice" over ook voor de avond.
Hoe groot is het verschil komend vanaf een Nexus 5? Dan ook qua snelheid en scherm bijvoorbeeld.
TomONeill schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 21:58:
Hmm. Ik vond je hand over het scherm halen wel een interessante functie die ik misschien wel wilde gaan gebruiken, maar wil niet elke keer mijn scherm aan hebben bij een melding. Helaas moet je dat tweede aanzetten als je het eerste wilt...
Truth! Dit behandel ik dan ook even kort; ik vind dit ook ontzettend jammer.
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 21:58:
Accu gaat een stuk langer mee dan me vorige LG G3 met ook 3000mAh accu, heb dan ook wel donkere achtergrond en menu. Laatst 5,5 uur SoT met nog 13% over.

Dat is geen slechte score zeg. :P

De HD functie maakt meerdere foto's, kiest de beste van die reeks uit en gebruikt vervolgens de andere foto's om de ruis zo veel mogelijk weg te werken en de clarity te verbeteren uit de 'beste' foto. That's what they say, at least. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 20:11

DarkSide

theres no place like ::1

TomONeill schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 21:58:
Dat heb ik ook. Nu maar gewoon aangezet.
Batterij bevalt me prima. Vandaag 2 uur hitman sniper gespeeld. En nog beetje surfen en appen etc. SoT van 3h27 en nog 14% over

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackL89
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Laguna schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 18:38:
Voorlopig besloten te wachten op de volgende Nexus en de OP3 op de reserve lijst te zetten. Aangezien er nu eindelijk een high-end 5" model lijkt te gaan komen met Snapdragon 821 en UHD AMOLED scherm. Telkens als ik een 5,5" toestel in m'n handen heb, blijf ik het onpraktisch vinden.
Hoelang kan dat nog gaan duren? Er zijn geruchten die zeggen augustus, maar het kan wellicht nog langer duren. Ik kan daar niet op wachten, helaas.. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ad-Blokker
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 03-07 00:07
Danny.G schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 21:47:
Yay for me
Ik vind het persoonlijk niet erg, dan heb ik tenminste wat te lezen. En aan je review in het Engels te zien gaat het goed de diepte in wat fijn is! Dus ik denk niet dat je bang hoeft te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:07

Laguna

Connaisseur

JackL89 schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 22:05:
[...]

Hoelang kan dat nog gaan duren? Er zijn geruchten die zeggen augustus, maar het kan wellicht nog langer duren. Ik kan daar niet op wachten, helaas.. :P
Het formaat is voor mij DE reden om te wachten, maar dat gaat inderdaad nog wel even duren. Ik verwacht niet anders dan voorgaande jaren, oftewel aankondiging in september, beschikbaarheid in oktober/november.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
windowsboot schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 22:06:
[...]

Yay for me
Ik vind het persoonlijk niet erg, dan heb ik tenminste wat te lezen. En aan je review in het Engels te zien gaat het goed de diepte in wat fijn is! Dus ik denk niet dat je bang hoeft te zijn.
Super. :) Houd er echter rekening mee dat de reviews qua inhoud veel (heel veel) op elkaar gaan lijken. Misschien hier en daar wat weggehaald en wat toegevoegd, of wat andere zinnen. Qua inhoud was de review in het Engels precies hoe ik het hier wilde doen. :P

Iemand nog apps misschien die tof zijn met AMOLED schermen? Klopt het dat andere lockscreens niet lekker werken met het unlocken d.m.v. de fingerprintscanner? Je hebt namelijk apps als DynamicNotifications maar dan unlock je de telefoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeIT

CodeIT

Code IT

Vandaag was de eerste dag met Doze uitgeschakeld zodat ik geen mails etc mis. Ik heb vandaag de telefoon niet veel gebruikt, deze lag op het bureau op het werk, meldingen etc. kwamen via horloge en ik reageerde vooral via de pc.
Scherm aan tijd van 1:45 met 52% accu. Doze blijft vooralsnog uit bij mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ad-Blokker
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 03-07 00:07
Danny.G schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 22:20:
[...]

Super. :) Houd er echter rekening mee dat de reviews qua inhoud veel (heel veel) op elkaar gaan lijken. Misschien hier en daar wat weggehaald en wat toegevoegd, of wat andere zinnen. Qua inhoud was de review in het Engels precies hoe ik het hier wilde doen. :P
Geen probleem :P En je moet toch wat te doen hebben als je nog steeds wacht op shipping info ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackL89
Laguna schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 22:14:
[...]

Het formaat is voor mij DE reden om te wachten, maar dat gaat inderdaad nog wel even duren. Ik verwacht niet anders dan voorgaande jaren, oftewel aankondiging in september, beschikbaarheid in oktober/november.
Er vanuit gaande dat er weer een 'kleine' en een grotere Nexus komt? Ik heb wat connecties, maar ze kunnen me geen extra informatie geven helaas. De Nexus 5X en 6P waren prima toestellen, alleen de 6P is echt te groot voor mij en de 5X net niet high-end genoeg.
Ik ben overigens ook benieuwd naar de eventuele prijzen van de nieuwe Nexus toestellen!

Ik ga toch maar voor de OP3... omdat het kan. _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door JackL89 op 21-06-2016 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laguna schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 18:38:
Voorlopig besloten te wachten op de volgende Nexus en de OP3 op de reserve lijst te zetten. Aangezien er nu eindelijk een high-end 5" model lijkt te gaan komen met Snapdragon 821 en UHD AMOLED scherm. Telkens als ik een 5,5" toestel in m'n handen heb, blijf ik het onpraktisch vinden.
Maar de 6p had een adviesprijs van 649 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

JackL89 schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 22:24:
[...]

Er vanuit gaande dat er weer een 'kleine' en een grotere Nexus komt? Ik heb wat connecties, maar ze kunnen me geen extra informatie geven helaas. De Nexus 5X en 6P waren prima toestellen, alleen de 6P is echt te groot voor mij en de 5X net niet high-end genoeg.
Ik ben overigens ook benieuwd naar de eventuele prijzen van de nieuwe Nexus toestellen!

Ik ga toch maar voor de OP3... omdat het kan. _/-\o_
Zie mijn berichten in: Nexus 2016?

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomONeill

TomONeill

Edit: @de discussie hierboven, ik was/ben ook wel benieuwd naar de nieuwe Nexus toestellen, maar die komen pas in de herfst! Zo lang kon ik ook niet wachten, ik kon niet eens meer fatsoenlijk bellen :p

Wauw OxygenOS werkt veel lekker dan ik had verwacht! Kleine dingetjes die niet als irritant werden gezien in stock Android zijn ineens verbeterd. Wat positieve en negatieve puntjes:

- Je kunt de LED instellen per app en met opladen etc. Erg cool, maar je kunt maar uit een beperkt aantal kleuren kiezen. Ik wilde bijvoorbeeld wit kiezen, maar die staat er niet tussen.

- Om op bovenstaand punt verder te gaan, je kunt ook een accentkleur instellen, maar ook daar is er een beperkt aanbod aan kleur.

- Zoals eerder genoemd kun je instellen dat als je met je hand boven de telefoon zweeft, de telefoon even snel de tijd en eventuele notificaties laat zien. Dit kan echter alleen ingesteld worden als je ook bij nieuwe meldingen de telefoon kort laat inschakelen.

- Stock apps kunnen niet verwijderd worden. Swift key bijvoorbeeld. Nu is dat wel met root op te lossen, maar toch, als OnePlus daadwerkelijk voor de gebruikers ontwikkelt zou je toch zeggen dat dit gewoon mogelijk moet zijn.

- Dark thema dacht ik in het begin niet te gaan gebruiken, want lelijk, maar uiteindelijk is het best mooi! Zwart is echt nice, zwarter kan gewoon niet. Het zwart in het OS met de modus aan blijft ook beperkt tot een aantal delen, precies de delen waar het toepasselijk is. Mooi!

- Wanneer je geen notificaties hebt en je naar beneden veegt, zal direct de quick actions ook openen. Super handig!

- Jammer dat de DPI niet in het OS aangepast kan worden, moet toch mogelijk zijn lijkt mij :p Alles oogt namelijk wel nét een tikje te groot.

- Double tap to wake is ideaal. Het zit meteen in mijn 'systeem' om zo te unlocken (want ik gebruik geen vingerafdruk).

- Dit is misschien meer specifiek voor de Camera app, maar met een lage batterij kun je niet eens je flitser gebruiken. Wat een onzin.

Over het blauwe dat sommigen zien, dat zie ik alleen met wit op het scherm als je het toestel een klein beetje draait. Kijk je er recht tegenaan, dan is er niks aan de hand. Dit zag ik voorheen ook altijd bij Samsung. Weet niet hoe dat nu gesteld is daar, volgens mij komt dat dus door dat PenTile. Ik vind het verder niet onwijs storend, al moet ik zeggen dat ik wel elke keer even naar de bovenkant van het scherm kijk als ik aan het typen ben en ik moet bijvoorbeeld de "a" hebben, waardoor ik het toestel een klein beetje draai. Daar wen ik vast wel aan :p

Kan iemand mij uitleggen wat sRGB nou precies doet? Aangezien dit binnenkort wordt toegevoegd d.m.v. OTA (werken OTA's nog met unlocked bootloader, custom recovery? Met N5 was 't niet zo, kreeg t ook niet met FlashFire aan de praat, OTA dan).

[ Voor 3% gewijzigd door TomONeill op 21-06-2016 22:49 ]

In the window.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
En helaas alweer een probleem : De magnetische sensor is niet op orde, lijkt een hardware probleem.

Zie HIER voor de beschrijving.

Ik heb het zelf getest met een compass app, elke 5 seconden gaan de graden met zo'n 20 van zijn plaats en weer terug. Dit kan je zonder meer alweer met software oplossen zelfs als het een hardware probleem is door elke 5 seconden de spike eruit te filteren. Helaas heb ik het vertrouwen nu wel definitief verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 22:32:
[...]

Maar de 6p had een adviesprijs van 649 euro.
Klopt, maar ik hoef niet zo'n achterlijk groot toestel ;) het kleinere model zal goedkoper zijn, maar dan nog zullen ze beide duurder zijn dan de OP3 maar daar krijg je wel 3 jaar lang maandelijkse security updates en 2 jaar lang software updates voor terug. OP heeft op dat gebied nog wel wat in te halen.
TomONeill schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 22:47:

- Double tap to wake is ideaal. Het zit meteen in mijn 'systeem' om zo te unlocken (want ik gebruik geen vingerafdruk).
Dat vind ik ook ideaal, zit ook op m'n Nexus 9 (die was ook van HTC dus hoop dat die functie ook bij de volgende generatie Nexus zit).
- Dit is misschien meer specifiek voor de Camera app, maar met een lage batterij kun je niet eens je flitser gebruiken. Wat een onzin.
Irritant, dat is alleen valide bij een xenon flitser.

[ Voor 44% gewijzigd door Laguna op 21-06-2016 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomONeill

TomONeill

HaseMike schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 22:54:
En helaas alweer een probleem : De magnetische sensor is niet op orde, lijkt een hardware probleem.

Ik heb het zelf getest met een compass app, elke 5 seconden gaan de graden met zo'n 20 van zijn plaats en weer terug. Dit kan je zonder meer alweer met software oplossen zelfs als het een hardware probleem is door elke 5 seconden de spike eruit te filteren. Helaas heb ik het vertrouwen nu wel definitief verloren.
Hmm, daar heb ik geen last van blijkbaar. Zelfde app, geen spike.
N.v.m. heb 'm wel, zie 'm alleen niet in het grafiekje. Een andere app geeft 'm helemaal niet weer. Gek.

[ Voor 6% gewijzigd door TomONeill op 21-06-2016 23:01 ]

In the window.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca

Jeeeuuutje, dat ding doet gek bij mij! :Y :Y

Eerst 3 huizen naast ons en vervolgens gaat-ie naar gewoon naar 2 straten verderop. _/-\o_ Maar goed dat ik totaal geen gebruik maak van GPS, ik kan wel geloven dat dit heel irritant is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P1nGu1n
  • Nu online
Danny.G schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 23:01:
[...]

Jeeeuuutje, dat ding doet gek bij mij! :Y :Y

Eerst 3 huizen naast ons en vervolgens gaat-ie naar gewoon naar 2 straten verderop. _/-\o_ Maar goed dat ik totaal geen gebruik maak van GPS, ik kan wel geloven dat dit heel irritant is.
GPS?? Het ging over de magnetic sensor toch

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
P1nGu1n schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 23:02:
[...]

GPS?? Het ging over de magnetic sensor toch
Dan is er dus ook een GPS bug, want ik verwarde het even GPS en ik opende apps en toen ja.. Toen gebeurde dat dus. :*)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TomONeill

TomONeill

Maar kijk eens even:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/b3u8tn1.png

In the window.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Niet online
Aha ! dat is goed nieuws, tenminste iets positiefs, dank !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
Als iedereen dan ook even Google Maps wil openen met de GPS aan en zoeken naar je huidige locatie. Even controleren of je kunt lachen of niet. :) Wacht een 10-20 seconden en bij mij gaat-ie echt raar doen.

[ Voor 10% gewijzigd door Luca op 21-06-2016 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomONeill

TomONeill

Danny.G schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 23:05:
Als iedereen dan ook even Google Maps wil openen met de GPS aan. Even controleren of je kunt lachen of niet. :) Wacht een 10-20 seconden en bij mij gaat-ie echt raar doen.
Ja, ik probeerde het meteen even en lag meteen in het Amstelmeer! Toen ineens teleporteerde ik weer in mijn huis, vervolgens even een ommetje in de Waddenzee.

Ik vraag me af of dat komt omdat ik binnen zit, dat A-GPS niet is geüpdatet of dat dit een bug is. Zou het eens moeten testen on the road. Kijken of ie daar raar doet en of ie als je bijvoorbeeld voor een stoplicht staat ook zo gek doet.

Edit:
Ik denk dat dit even een A-GPS dingetje was. Nu ik 'm nog een keer open en beweeg, beetje rondloop gaat het gewoon goed. Ik blijf op dezelfde plek!

[ Voor 10% gewijzigd door TomONeill op 21-06-2016 23:09 ]

In the window.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeIT

CodeIT

Code IT

Als iedereen dan ook even Google Maps wil openen met de GPS aan en zoeken naar je huidige locatie. Even controleren of je kunt lachen of niet. :) Wacht een 10-20 seconden en bij mij gaat-ie echt raar doen.
Gaat hier gewoon goed. Ik heb wel dat probleem met de magnetische sensor wat hierboven is genoemd. Buiten het gebruik van een Cardboard VR bril weet ik niet of deze verder wordt gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iENO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

iENO

pep

TomONeill schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 23:07:
[...]

Ja, ik probeerde het meteen even en lag meteen in het Amstelmeer! Toen ineens teleporteerde ik weer in mijn huis, vervolgens even een ommetje in de Waddenzee.

Ik vraag me af of dat komt omdat ik binnen zit, dat A-GPS niet is geüpdatet of dat dit een bug is. Zou het eens moeten testen on the road. Kijken of ie daar raar doet en of ie als je bijvoorbeeld voor een stoplicht staat ook zo gek doet.
Navigatie in de auto werkte bij mij perfect de afgelopen 2 dagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVliegendeNLer
  • Laatst online: 11:16
Gaat hier ook gewoon zoals het moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Laatst online: 23-07 13:52

ulTimaS

Mayhaps

Gebeurd niks raars hier, gewoon binnenshuis.

Mijn OP3 heeft de kompas bug inderdaad ook.

[ Voor 14% gewijzigd door ulTimaS op 21-06-2016 23:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:18

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Tsja, dit zijn allemaal kinderziekten die je kan verwachten van een niche telefoon. Ik heb er alle vertrouwen in dat de meeste kinderziekten in de komende OTA's worden gefixed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:18

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

ocn schreef op maandag 20 juni 2016 @ 13:43:
Even over mobiel betalen met NFC... Ik betaal altijd al mobiel met NFC met mijn Nexus 5. Sinds afgelopen weekend heb ik de OP3, dus daar heb ik de ING betalen (nfc) app ook op gezet.

Vandaag 2x mobiel betalen (nfc) met ING geprobeerd.

1e keer gelukt, probleemloos. _/-\o_
2e keer (andere terminal) lukte contactloos betalen niet. ;w De ING betalen app herkende de betaling wel (app opende en gaf ook het correcte bedrag aan), maar de terminal verwerkte de betaling niet. Uiteindelijk met mijn pinpas betaalt (ook nfc).

Hoop dat het een glitch is, en dat het aan de terminal ligt... zou jammer zijn als blijkt dat de OP3 niet compatible is met sommige pinterminals.
Vandaag 3x betaald met NFC bij verschillende winkels, probleemloos :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online
TomONeill schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 22:47:
Edit: @de discussie hierboven, ik was/ben ook wel benieuwd naar de nieuwe Nexus toestellen, maar die komen pas in de herfst! Zo lang kon ik ook niet wachten, ik kon niet eens meer fatsoenlijk bellen :p

Wauw OxygenOS werkt veel lekker dan ik had verwacht! Kleine dingetjes die niet als irritant werden gezien in stock Android zijn ineens verbeterd. Wat positieve en negatieve puntjes:

- Je kunt de LED instellen per app en met opladen etc. Erg cool, maar je kunt maar uit een beperkt aantal kleuren kiezen. Ik wilde bijvoorbeeld wit kiezen, maar die staat er niet tussen.
Ik dacht dat dit ook kon bij mijn OnePlus 2 met OxygenOS 3.0.2, maar helaas niet. Zo veranderen de notificaties van Snapchat van groen naar geel. Terwijl ik dat gewoon geel wil hebben (vanwege het gele logo).
- Stock apps kunnen niet verwijderd worden. Swift key bijvoorbeeld. Nu is dat wel met root op te lossen, maar toch, als OnePlus daadwerkelijk voor de gebruikers ontwikkelt zou je toch zeggen dat dit gewoon mogelijk moet zijn.
Waarom zou je SwiftKey niet willen? Is naar mijn mening veel beter en geavanceerder dan Google Keyboard.
Hier irriteer ik mij ook aan inderdaad. Moet gewoon een keus van de gebruiker zijn vind ik.

Ben ik even blij dat ik de OnePlus 3 nog niet heb besteld :). Één van de redenen waarom ik wacht. Totdat de kinderziektes eruit zijn. Raar dat dit niet met tests voor de launch naar voren is gekomen.
ulTimaS schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 23:10:
Gebeurd niks raars hier, gewoon binnenshuis.

Mijn OP3 heeft de kompas bug inderdaad ook.
Hm, misschien dan toch een software bug? En dan niet een hardwarematig probleem?

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

Batterij kan je volgens mij nog relatief makkelijk vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurora
  • Laatst online: 09-09 19:49

Helaas heb ik het vertrouwen nu wel definitief verloren.
En op diezelfde forum wordt de quote van Carl Pei, waar TomONeill je al wees, geciteerd. Dit was al op 19 juni. Ik heb echt het idee dat je naar een reden zoekt om je telefoon te retourneren. Er hoeft maar 1 iemand iets te roepen en je duikt er gelijk mee op in en nomineert opnieuw de OP3 voor de fail-of-the-year award.

Chill een beetje out. Hoe snel Carl hierop reageert, zie ik de CTO van Samsung dit echt niet na doen. Dan mag je een jaar gaan wachten als ze je klachten überhaupt serieus nemen.

Don't forget the Cloud is just someone else's computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 26-08 03:28
Chris.nl schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 01:18:
[video]

Best wel schandalig, geen rode batterij meer! :(

[ Voor 7% gewijzigd door anessie op 22-06-2016 03:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Niet online
Aurora schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 03:43:
[...]
Chill een beetje out. Hoe snel Carl hierop reageert, zie ik de CTO van Samsung dit echt niet na doen. Dan mag je een jaar gaan wachten als ze je klachten überhaupt serieus nemen.
O ik ben compleet chil en had de RMA al maandag gestart, de website daarvoor werkte echter ook niet en heb het via een ticket en paar keer heen en weer schrijven moeten doen. UPS haalt hem op. Ik had wel nog hoop om hem te houden, gezien de redelijke performance na geklooi met root, de aanpassingen voor de 6GB en het uitzetten van de doze stand.

En ik ben kritisch , vind 400 Euro voor dit ding beslist geen koopje. Misschien verwacht ik teveel en wil ik gewoon een werkende telefoon voor mijn geld, zoals alle andere die ik hiervoor heb gehad :X Daarbij zijn de problemen die ik ben tegengekomen nu eenmaal aanwezig, als je dat niet leuk vind moet je niet bij mij wezen maar bij oneplus.

Heb ondermeer een note 4 , galaxy s5 en s6 gehad en dit soort zaken nog nooit meegemaakt, ja inderdaad een android update voor je samsung xyz kan je wel vergeten of na een dik jaar, dat klopt.

[ Voor 9% gewijzigd door HaseMike op 22-06-2016 06:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cosmo_nl

O god en nu? Ik gebruik meestal de Gps om ergens te komen _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander64
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 13-09 22:45
Ik heb een probleem met VR (niet headset gerelateerd). Als ik VR opstart, bijvoorbeeld Youtube, dan heeft de telefoon de neiging om om de 5 seconden te klikken. Hierdoor komt elke keer het menu ervoor. Zeer hinderlijk. Heeft iemand hier ervaring mee?

Corsair 4000D // AMD Ryzen 7 5800X // MSI RTX3080 Gaming X Trio // Gigabyte B450M Aorus Pro // Kingston HyperX Fury 32GB DDR4-3600 // Be Quiet Dark Rock Pro 4 // WD SN550 1TB + Crucial P1 2TB // Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galukon
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12:28
Sinds gisteren avond mijn op3 snel ingesteld en gaan slapen. Maaaar wat is die snel zeg. Net even de achterste app geopend in mijn multi task list en die stond nog in het ram dus denk dat je dr niet al te veel van merkt. Scherm vind ik mooi! Vingerafdruk scanner is zoo snel. Dash charging is niet normaal snel 10 minuten van 42 naar 73 procent. Ik ben blij :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-08 07:45

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Sander64 schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 07:21:
Ik heb een probleem met VR (niet headset gerelateerd). Als ik VR opstart, bijvoorbeeld Youtube, dan heeft de telefoon de neiging om om de 5 seconden te klikken. Hierdoor komt elke keer het menu ervoor. Zeer hinderlijk. Heeft iemand hier ervaring mee?
Is een bug. lees even een paar posts terug zijn meerdere posts over inclusief links en quotes van 1P forums.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Niet online
Cosmo_nl schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 07:20:
[...]
O god en nu? Ik gebruik meestal de Gps om ergens te komen _O-
Nee de gps doet het ook niet, maar ik gebruik meestal een kaart om ergens te komen ;)

De akku gaat trouwens eeuwig mee met de speciale doze mode knop aan de rechterkant van de phone !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackL89
Zijn mensen tevreden over de accuduur? Wat is jullie screen-on time?
Hier zijn ze niet tevreden over de accuduur: http://www.phonearena.com...ash-charge-claims_id82435. Het opladen gaat daarentegen wel super snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Klopt het dat je alleen 4G van SIM 1 kunt gebruiken? Bij #2 kan ik het niet aanzetten, ook als het voor #1 uitstaat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CodeIT

CodeIT

Code IT

Ik voel toch dat er een beetje fanboyisme aan het onstaan is hier waardoor alle problemen redelijk makkelijk onder het tapijt worden geveegd. Er zijn een aantal dingen mis met de telefoon die best benoemd mogen worden.
- Slechte afstelling van het scherm/blauwige gloed
- Niet (goed) werkende magnetische sensor
- Restrictief memory management.
- Niet goed werkende Doze mode

Als iemand hierdoor het vertrouwen verliest in een telefoon van EUR 400,- is dat zijn/haar goed recht. Ik vertrouw er zelf op dat het met een OTA verbeterd, maar ik hoop wel dat dat snel gebeurt anders gaat de mijne mogelijk ook retour en wacht ik op een Nexus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

JackL89 schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 08:26:
Zijn mensen tevreden over de accuduur? Wat is jullie screen-on time?
Hier zijn ze niet tevreden over de accuduur: http://www.phonearena.com...ash-charge-claims_id82435. Het opladen gaat daarentegen wel super snel!
Geen idee maar ik haal de middag. Tussendoor gewoon opladen want dat is inderdaad supersnel, ongeveer 2% per minuut. Het vereist gewoon een andere manier van met je telefoon omgaan. Hang hem er af en toe effe aan en laat het idee los dat je het einde van de dag moet halen. Tenminste, zo werkt het voor mij in ieder geval.
zAo schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 08:27:
Klopt het dat je alleen 4G van SIM 1 kunt gebruiken? Bij #2 kan ik het niet aanzetten, ook als het voor #1 uitstaat.
Als het goed is niet hoor. Ik heb er ook 2 sims in zitten van KPN met 4G+ en ze doen het allebei.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaceNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:27
zAo schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 08:27:
2x Vodafone simkaart beide doen LTE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kodess
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-09 23:44
Ik heb soms last van het opeens disconnecten van wifi, meer mensen last?
Ook als ik in de auto aan de bluetooth zit, zie ik soms dat mijn bereik van volle streepjes naar niks zakt, en na 10 seconde weer terug komt...

Enyaq iV 80 - 5135 Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svdhorst
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 22:21
Heeft er nog iemand het probleem dat bij het instellen van voorkeursinstellingen van de simkaarten er geen optie is om bij smsjes "elke keer vragen" te selecteren?
Bij oproepen kan dit wel en bij een vorige dual sim smartphone kon ik dit voor smsjes ook instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukth
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 20-07 16:34
Meer mensen dit(klik) probleem?

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

CodeIT schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 08:29:
Ik voel toch dat er een beetje fanboyisme aan het onstaan is hier waardoor alle problemen redelijk makkelijk onder het tapijt worden geveegd. Er zijn een aantal dingen mis met de telefoon die best benoemd mogen worden.
- Niet goed werkende Doze mode

Als iemand hierdoor het vertrouwen verliest in een telefoon van EUR 400,- is dat zijn/haar goed recht. Ik vertrouw er zelf op dat het met een OTA verbeterd, maar ik hoop wel dat dat snel gebeurt anders gaat de mijne mogelijk ook retour en wacht ik op een Nexus.
Ik weet niet of het fanboyisme is maar ik heb veel slechtere ervaringen met andere telefoons. Mijn S5 mocht ik niet rooten/unlocken tijdens de garantie periode vanwege het mogelijk verliezen van de garantie. De telefoon had ik van mijn werk dus het was geen optie. De telefoon liep vast, crashte zo nu en dan, door contacten of andere dingen scrollen stotterde als de hel. Camera heeft seconden nodig om een foto te maken. Waar kon ik terecht voor support? De S5 was bijna twee keer zo duur ten tijde van de introductie dan de 1p3. Updates duren een eeuwigheid van Samsung, support cases hoor je nooit meer wat van en als je een op zich werkende telefoon terug stuurt krjig je hem gewoon terug en kan je als je een beetje pech hebt onderzoekskosten betalen.

Een half jaar geleden heb ik de S5 toch geunlocked en geroot, Cyanogen 12 er op (ondertussen draait tie 13) en bijna al die problemen zijn opgelost, behalve de tijd die tie nodig heeft om een foto te maken. heeft de S5 trouwens al android 6 van Samsung? Geen idee eigenlijk ...

Over je punten ... dit vind ik er van:
- Scherm. heb hem vergeleken met meerdere toestellen, meerdere S5's, LG G2, Sony Experia Z, maar ook nieuwe toestellen. Het is geen issue. De LG G2 is flets, de S5 zijn over het algemeen groenig, de Experia is vergelijkbaar en nieuwe toestellen zijn over het algemeen ook vergelijkbaar.

- De magnetische sensor is een bug en is in de volgende OTA opgelost.

- Memory .. ja het is tegenstrijdig en ik ben het met je eens dat ze daar concessies hebben gemaakt omdat de accu anders niet lang genoeg mee zou gaan. Ik had persoonlijk liever gezien dat de telefoon dikker was, de camera bult weggewerkt en de accu 20% groter. Maar het is wat het is en de telefoon werkt gewoon perfect. s'middags effe opladen. Apps openen als een dolle en ik heb het zelf nog niet als een probleem ervaren.

Ja en dan heb je een of andere Indier die als een dolle apps gaat openen sneller dan je oog kan registreren. En dan komt de 1p3 er 2 keer langzamer uit dan de S7. Holy shit wat een use case is dat dan!? Wie werkt er op die manier met zijn telefoon? Het is geen use case scenario en het is geen echt probleem in de praktijk. Het probleem wordt compleet uit zijn verband gerukt op die manier. Ja, het is mischien iets te agressief maar laten we van een mug geen olifant maken.

- Doze. Heb er ook geen last van. Ik snap eigenlijk niet eens wat het probleem precies is.

In het kort, voor mij werkt de telefoon gewoon goed. Notifications komen binnen, whatsapp berichten komen altijd binnen, ik merk geen vertraging in binnenkomen ook niet als de telefoon een uur idle op mn bureau ligt en de telefoon is tot nu toe bijzonder stabiel gebleken.

Ik denk echt dat we veel te hard oordelen over dit soort punten terwijl er eigenlijk vrij weinig aan de hand is. Ik vond echt mijn S5 vele malen slechter dan de 1p3. Ik heb met de LG G2 stock rom gewerkt en vond dat ook een regelrechte verschrikking. De enige telefoon tot nu toe die in de buurt kwam qua ervaring was een Nexus 5, maar als ik die nu naast de 1p3 houd word je ook niet vrolijk want het voelt log en traag. We zijn gewoon veel te verwend.

Ieder zijn mening natuurlijk en iedereen moet doen wat tie wil maar denk het heeft weinig met fanboyisme te maken, Ik denk daarentegen dat de kritiek op het toestel en het bedrijf compleet doorgeslagen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

InflatableMouse schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 08:30:
[...]
Als het goed is niet hoor. Ik heb er ook 2 sims in zitten van KPN met 4G+ en ze doen het allebei.
Thanks, het zat hem in het feit dat ik eerst de andere SIM moest kiezen als data connectie, dan gaat het schuifje vanzelf om.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• P1nGu1n
  • Nu online
CodeIT schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 08:29:
Sommige mensen kunnen relativeren.

Vlak na launch kunnen er nog bugs in zitten. Als dat software issues zijn worden die opgelost. Hardware issues zou inderdaad niet oké zijn, maar die zijn er toch niet? OnePlus heeft van de meeste bugs aangegeven deze met de komende OTA te squashen. Prima dan toch?

Kritiek is goed, mits onderbouwd. Een aantal zoeken gewoon punten om de OP3 op af te kunnen kraken, niet te kopen of te kunnen retouren (geen beschuldigingen).

Ik ben geen fanboy. Ik onderken dat het zijn issues heeft, maar die worden opgelost en zo dramatisch als sommigen daarover doen is IMO overdreven. Commentaar op jouw punten:

Correct. Met de aankomende OTA wordt het sRGB kleurenprofiel toegevoegd. Daarnaast zijn de meeste wél lovend over het scherm, ondanks de blauwe gloed.
Niet kleurecht betekent niet per definitie een slecht scherm!

Die sensor werkt prima, de software niet. Fix in komende OTA.

Niet per se mis, maar een keus. Ook dit wordt opgelost in de komende OTA.
TLDR; relativeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeIT

CodeIT

Code IT

InflatableMouse schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 08:55:
[...]

Ik weet niet of het fanboyisme is maar ik heb veel slechtere ervaringen met andere telefoons. Mijn S5 mocht ik niet rooten/unlocken tijdens de garantie periode vanwege het mogelijk verliezen van de garantie. De telefoon had ik van mijn werk dus het was geen optie. De telefoon liep vast, crashte zo nu en dan, door contacten of andere dingen scrollen stotterde als de hel. Camera heeft seconden nodig om een foto te maken. Waar kon ik terecht voor support? De S5 was bijna twee keer zo duur ten tijde van de introductie dan de 1p3. Updates duren een eeuwigheid van Samsung, support cases hoor je nooit meer wat van en als je een op zich werkende telefoon terug stuurt krjig je hem gewoon terug en kan je als je een beetje pech hebt onderzoekskosten betalen.

Een half jaar geleden heb ik de S5 toch geunlocked en geroot, Cyanogen 12 er op (ondertussen draait tie 13) en bijna al die problemen zijn opgelost, behalve de tijd die tie nodig heeft om een foto te maken. heeft de S5 trouwens al android 6 van Samsung? Geen idee eigenlijk ...

Over je punten ... dit vind ik er van:
- Scherm. heb hem vergeleken met meerdere toestellen, meerdere S5's, LG G2, Sony Experia Z, maar ook nieuwe toestellen. Het is geen issue. De LG G2 is flets, de S5 zijn over het algemeen groenig, de Experia is vergelijkbaar en nieuwe toestellen zijn over het algemeen ook vergelijkbaar.

- De magnetische sensor is een bug en is in de volgende OTA opgelost.

- Memory .. ja het is tegenstrijdig en ik ben het met je eens dat ze daar concessies hebben gemaakt omdat de accu anders niet lang genoeg mee zou gaan. Ik had persoonlijk liever gezien dat de telefoon dikker was, de camera bult weggewerkt en de accu 20% groter. Maar het is wat het is en de telefoon werkt gewoon perfect. s'middags effe opladen. Apps openen als een dolle en ik heb het zelf nog niet als een probleem ervaren.

Ja en dan heb je een of andere Indier die als een dolle apps gaat openen sneller dan je oog kan registreren. En dan komt de 1p3 er 2 keer langzamer uit dan de S7. Holy shit wat een use case is dat dan!? Wie werkt er op die manier met zijn telefoon? Het is geen use case scenario en het is geen echt probleem in de praktijk. Het probleem wordt compleet uit zijn verband gerukt op die manier. Ja, het is mischien iets te agressief maar laten we van een mug geen olifant maken.

- Doze. Heb er ook geen last van. Ik snap eigenlijk niet eens wat het probleem precies is.

In het kort, voor mij werkt de telefoon gewoon goed. Notifications komen binnen, whatsapp berichten komen altijd binnen, ik merk geen vertraging in binnenkomen ook niet als de telefoon een uur idle op mn bureau ligt en de telefoon is tot nu toe bijzonder stabiel gebleken.

Ik denk echt dat we veel te hard oordelen over dit soort punten terwijl er eigenlijk vrij weinig aan de hand is. Ik vond echt mijn S5 vele malen slechter dan de 1p3. Ik heb met de LG G2 stock rom gewerkt en vond dat ook een regelrechte verschrikking. De enige telefoon tot nu toe die in de buurt kwam qua ervaring was een Nexus 5, maar als ik die nu naast de 1p3 houd word je ook niet vrolijk want het voelt log en traag. We zijn gewoon veel te verwend.

Ieder zijn mening natuurlijk en iedereen moet doen wat tie wil maar denk het heeft weinig met fanboyisme te maken, Ik denk daarentegen dat de kritiek op het toestel en het bedrijf compleet doorgeslagen is.
Het door jou aangehaalde verhaal van Samsung is een reden dat ik nooit meer een Samsung koop. Bij mijn Nexussen waren er in het begin ook wat problemen, maar werden ze snel opgelost. Bij OnePlus heb ik daar nog wast bedenkingen bij (update van de OP2 laat al even op zich wachten).
Ik ben bekend met het feit dat het een nieuw toestel met kinderziektes is. Het gaat mij er nu vooral om hoe snel deze worden opgelost.

Het doze probleem treed bij mij (en vele anderen, zie One plus forum) op wanneer de telefoon verbonden is met Wifi en op een bureau ligt. Er komen dan geen push berichten van GCM binnen. Whatsapp loopt volgens mij niet via GCM en komen wel binnen. Mail komt bijvoorbeeld niet binnnen. Zolang je de telefoon blijft bewegen (bijvoorbeeld in je broekzak) of de locatie verandert (bijvoorbeeld in de auto) gaat het toestel niet in Doze. Ik heb een smartwatch waar ik alle meldingen op krijg en waar ik op reageer, dus bij mij ligt het toestel vaak ergens op een bureau/tafel.

Als je 6GB in je toestel stopt en je dan zo'n restrictief memory policy voert is natuurlijk kolder. Als je de batterij wilt sparen stop je er toch 3GB in? Goedkoper om te maken en beter voor de batterij.
Dat was een beetje de strekking van mijn kant van het verhaal. Onderken de problemen en hang er je eigen waarde aan. Maar zeg niet bij ieder probleem dat het geen issue is/een nieuw toestel is wat kinderziektes heeft.

[ Voor 3% gewijzigd door CodeIT op 22-06-2016 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin740
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22-03-2024
Chris.nl schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 01:18:
[video]

Dus we mogen binnen nu en een paar weken third-party batterijen verwachten met hogere capaciteiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:46
Martin740 schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 09:24:
[...]

Dus we mogen binnen nu en een paar weken third-party batterijen verwachten met hogere capaciteiten?
Custom backcovers met grotere accu, ondanks dat ik het toestel nog niet eens vast heb gehad wel iets waar ik over zou nadenken, mits daardoor de camera dan mooi "in" het toestel valt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1ntroduc3
  • Laatst online: 14-09 12:31
[...]

Ben benieuwd of dit kan ivm de speciale dash charging. Zal de batterij ook niet speciaal gebouwd zijn om hoge laadsnelheden aan te kunnen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Knamix
  • Laatst online: 13-09 23:53
Sinds afgelopen maandagavond in het bezit van een Oneplus 3! :)

Eerste bevinding tot nu (woensdag) toe:

Display:

Toestel voor het eerst opgestart en zeker op wit kan je verschil zien (1080p en 1440p). Helaas ook het pentile systeem wat ze gebruiken. Hoewel dit voor sommige een dealbreaker kan zijn, is dat het voor mij niet. Het is jammer aangezien ik van een S7 kom, maar als je je bedenk dat het toestel "maar" 400 kost vind ik het prima! :). Verder zijn de kleuren goed en brightness (hoog/laag) is meer dan prima.

Accu:

Omdat ik het toestel maandagavond binnen heb gekregen, liet ik hem eerst leeglopen tot ongeveer 20%. Hierna volledig opgeladen en tot nu (woensdag ochtend 09:00) gedropt tot 5%. Ik ben aangenaam verrast met de accu van de Oneplus 3! Hiervoor zoals eerder benoemd een S7 gehad, maar die was na mijn gebruik toch echt binnen één dan leeg!

accu gegevens (eerste lading) vanaf maandag t/m woensdag met 5% over:

SOT: 5 uur en 16 minuten
Standby/idle: 1 dag en 3 uur (27 uur)
Spotify: 2 uur en 16 minuten (scherm uit)

Top!

Audio:

Ik verdeel dit in 3 onderdelen. Speaker/microfoon/geluid via oortjes.

Speaker: Meer dan prima. Volume is vergelijkbaar (of iets harder) dan mijn S7. Het fijne is dat het een ruimtelijkere gevoel geeft dan mijn S7. Ik hoor toch net iets meer de lage tonen zonder distortion. Hoogste/hardste stand geeft ook geen problemen.

Microfoon: Hoewel ik niet naar een festival of feestje ben geweest heb ik toch mijn speakers thuis open gedraaid :p. Lage tonen worden (verrast) goed opgenomen! Ook zoals eerder genoemd... Beter dan mijn oude S7. Let er wel op dat wanneer de lage tonen komen, de hoge tonen een lagere volume krijgen. Oftewel, microfoon geeft meer de voorkeur aan lage tonen.

Koptelefoon: Hier ook weer aangenaam verrast! Hoewel dit toch echt persoonlijk is, vind ik het beter klinken dan de S7, IPhone 6s etc. geen minpunten! Toch denk ik dat de HTC M series en HTC 10 beter zijn :)

Mijn bevindingen tot nu toe! Als ik nog meer dingen ga noemen kan ik beter een review schrijven. Toch de punten die bij reviewers weinig voorkomt (vooral audiokwaliteit).

:+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Driftkikkertje schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 09:29:
[...]

Ben benieuwd of dit kan ivm de speciale dash charging. Zal de batterij ook niet speciaal gebouwd zijn om hoge laadsnelheden aan te kunnen?
Dat klopt. Bij OPPO vooc heb je vooc batterij nodig. Anders werkt snelladen niet. Het is dus maar de vraag of er wel vooc batterij te koop zullen zijn. Aangezien alleen OPPO ze maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

CodeIT schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 09:18:
[...]

Het doze probleem treed bij mij (en vele anderen, zie One plus forum) op wanneer de telefoon verbonden is met Wifi en op een bureau ligt. Er komen dan geen push berichten van GCM binnen. Whatsapp loopt volgens mij niet via GCM en komen wel binnen. Mail komt bijvoorbeeld niet binnnen. Zolang je de telefoon blijft bewegen (bijvoorbeeld in je broekzak) of de locatie verandert (bijvoorbeeld in de auto) gaat het toestel niet in Doze. Ik heb een smartwatch waar ik alle meldingen op krijg en waar ik op reageer, dus bij mij ligt het toestel vaak ergens op een bureau/tafel.
Ik zit op m'n werk nog niet op wifi maar ik zal dat toch eens configureren en testen. Ben wel benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donkoking
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 17:31
Gisteren avond ontvangen, netjes me apps ingesteld etc.

Vandaag voor het eerste mee naar het werk, luister radio 538 (via de app van 538)op mijn android telefoon.

Het volgende valt me op: Ik start de app en en zet het scherm uit na een paar minuten (max 2.) gaat het goed waarna ik niks meer hoor en ik weer op play dien te drukken en daarna weer na een paar minuten weer hetzelfde verhaal. Ook heb ik geprobeerd de app open te houden maar ook na een aantal minuten hoor ik niks meer.

Zou dit met de ram-bug te maken kunnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1ntroduc3
  • Laatst online: 14-09 12:31
Donkoking schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 09:38:
Gisteren avond ontvangen, netjes me apps ingesteld etc.

Vandaag voor het eerste mee naar het werk, luister radio 538 (via de app van 538)op mijn android telefoon.

Het volgende valt me op: Ik start de app en en zet het scherm uit na een paar minuten (max 2.) gaat het goed waarna ik niks meer hoor en ik weer op play dien te drukken en daarna weer na een paar minuten weer hetzelfde verhaal. Ook heb ik geprobeerd de app open te houden maar ook na een aantal minuten hoor ik niks meer.

Zou dit met de ram-bug te maken kunnen hebben.
Ik denk eerder met het GOM(zo heet het toch??) verhaal over apps die mogelijk in slaapstand oid gaan, maar ben niet heel erg thuis, dus kan er naast zitten. Hierdoor komen b.v. notificaties e.d. ook niet binnen. (waar ik overigens geen last van heb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yao

Yao

Danny.G schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 22:02:

Hoe groot is het verschil komend vanaf een Nexus 5? Dan ook qua snelheid en scherm bijvoorbeeld.
Ja, dat is een lastige. Mijn partner heeft in december mijn nexus 5 gewassen en heb vervolgens een half jaar met een roze Z1 Compact gelopen. Overigens hebben beide dezelfde soc naar mijn weten. Echter draaide die Z1 lollipop en de nexus 5 android M. Maar dat verschil tussen de Z1 en de OPT is echt een verschil van dag en nacht. Ik hoef niet meer te wachten op mijn telefoon ;) . Geen vastlopende apps meer. Alleen het scherm... tja ik denk dat ik een beetje beïnvloed wordt door alle verhalen en "dingen" begin te zien.

Zit waarschijnlijk tussen de oren :') en natuurlijk als je die bugs voorbij ziet komen stelt dat niet gerust.
Ook al ervaar ik het meeste zelf niet.

Alleen zoals eerder vermeld vallen de LTE snelheden erg tegen. Ik had met oudere toestellen minimaal 50mb/s. Nu mag ik blij zijn dat ik 50 mb/s haal om maar niet te spreken over de upload die ik haal (10 mb/s max) en zie ook ineens dat er veel naar H en 3G geschakeld wordt daar had de Z1 compact geen last van (ook mijn nexus niet overigens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svdhorst
svdhorst schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 08:47:
Heeft er nog iemand het probleem dat bij het instellen van voorkeursinstellingen van de simkaarten er geen optie is om bij smsjes "elke keer vragen" te selecteren?
Bij oproepen kan dit wel en bij een vorige dual sim smartphone kon ik dit voor smsjes ook instellen.
Intussen Oxygen OS 3.1.3 geinstalleerd via https://forums.oneplus.ne...without-data-loss.451853/

Helaas nog steeds geen mogelijkheid om "elke keer vragen" te selecteren bij smsjes.
Zou iemand die ook twee simkaarten in zijn oneplus 3 heeft eens kunnen kijken of het wel lukt om dat in te stellen?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Nielsvdk schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 16:36:
[...]

Ik heb hetzelfde gemerkt maar met gewoon 4G (Vodafone), waar mijn Nokia 925 zonder problemen een goed 4G signal heeft doet de OnePlus 3 het slecht of schakelt zelfs terug.
Zou het een probleem met Vodafone zijn? Dan zou ik echt diep van binnen even huilen.

Gisteren gebeld met vodafone en die zeiden dat er ergens in Groningen storing was en dat ik die even af moest wachten omdat het nu 'drukker' is op het netwerk. Prima, ik heb 't verhaal gekocht.

Maar mijn telefoon schakelt ook bizar veel terug naar 3g en h terwijl ik niet kan herinneren dat mijn samsung galaxy s4 dat deed..

Hebben we hier toevallig meer mensen met een vodafone 4g abonnement en OP3?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Danny.G schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 22:02:
[...]

[...]
Gevoelsmatig is de Nexus iets langzamer dan mijn S5 met CM13. Ik heb mijn N5 niet meer, maar de S5 nog wel. subjectief welliswaar, maar de 1P3 voelt vele malen sneller aan dan de S5. Verschil is gewoon erg groot.
Yao schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 09:50:
[...]

Alleen zoals eerder vermeld vallen de LTE snelheden erg tegen. Ik had met oudere toestellen minimaal 50mb/s. Nu mag ik blij zijn dat ik 50 mb/s haal om maar niet te spreken over de upload die ik haal (10 mb/s max) en zie ook ineens dat er veel naar H en 3G geschakeld wordt daar had de Z1 compact geen last van (ook mijn nexus niet overigens).
Ik vraag me af of er niet een ander probleem is op een of andere manier (geen idee wat precies) maar ik haal met mijn 1p3 minstens dezelfde snelheden als met mijn S5. Regelmatig (ook binnenshuis en met matige dekking) ruim over de 100mbs down en 45mbps up. Dat is op het KPN netwerk trouwens.

[ Voor 46% gewijzigd door InflatableMouse op 22-06-2016 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yao

Yao

Leoon. schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 09:54:
[...]

Zou het een probleem met Vodafone zijn? Dan zou ik echt diep van binnen even huilen.

Gisteren gebeld met vodafone en die zeiden dat er ergens in Groningen storing was en dat ik die even af moest wachten omdat het nu 'drukker' is op het netwerk. Prima, ik heb 't verhaal gekocht.

Maar mijn telefoon schakelt ook bizar veel terug naar 3g en h terwijl ik niet kan herinneren dat mijn samsung galaxy s4 dat deed..

Nee, als je naar mijn post kijkt hierboven dan zie je dat ook KPN er last van heeft. Lijkt wat mij betreft dus op een software? hardware? faal van OnePlus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revolised
  • Laatst online: 13-09 10:10
Dit geloven jullie nooit...

Ik laat mijn toestel zelden vallen... Ik heb de OP3 nu sinds vrijdag in huis, laat hem net 1 keer stuiteren... op straat... scherm helemaal naar de klote...

Als jullie iemand weten die de OP3 al kan repareren... hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
  • Nu online
revolised schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 09:57:

Ik laat mijn toestel zelden vallen... Ik heb de OP3 nu sinds vrijdag in huis, laat hem net 1 keer stuiteren... op straat... scherm helemaal naar de klote...

Pics? Had je er bescherming op zitten?

Momenteel alleen OnePlus zelf, losse vervangende onderdelen zijn nog niet te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revolised
  • Laatst online: 13-09 10:10
P1nGu1n schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 10:00:
[...]

Pics? Had je er bescherming op zitten?

Momenteel alleen OnePlus zelf, losse vervangende onderdelen zijn nog niet te koop.
Nu geen mogelijkheid om foto's te maken, maar geloof me... er zitten barsten over 3 kwart van het scherm. Hij viel op de rechter bovenhoek, precies buiten bereik van de standaard screenprotector. Het tempered glass protector en hoesje zijn gvd onderweg... Ik kan niet uitleggen hoe erg ik hier van baal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-08 10:16
svdhorst schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 09:51:
[...]

Intussen Oxygen OS 3.1.3 geinstalleerd via https://forums.oneplus.ne...without-data-loss.451853/

Helaas nog steeds geen mogelijkheid om "elke keer vragen" te selecteren bij smsjes.
Zou iemand die ook twee simkaarten in zijn oneplus 3 heeft eens kunnen kijken of het wel lukt om dat in te stellen?

Alvast bedankt.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/GoAccTe.png

Dit krijg ik bij SMS

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-slayer
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-09 10:34
revolised schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 09:57:

http://nl.aliexpress.com/...43-4a66-a120-7dd9110a20b0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cosmo_nl
Afbeeldingslocatie: https://i401.photobucket.com/albums/pp97/kleurenvlieg/Screenshot_20160622-095749.png

Dit hab ik toen ik de Oneplus 3 net had meteen aan gezet.
Ik heb deze optie eens uit gezet om te kijken wat het doet gevolg ; ik krijg geen mails meer direkt binnen als de telefoon voor een langere tijd in slaap is.

Optie weer aan gezet en krijg weer direkt mijn mails binnen als het toestel in diepe slaap is.

Tot op heden heb ik gelukkig geen last van notificatie problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Yao schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 09:57:
[...]

Nee, als je naar mijn post kijkt hierboven dan zie je dat ook KPN er last van heeft. Lijkt wat mij betreft dus op een software? hardware? faal van OnePlus?
Maar wel bijzonder dat anderen van KPN en andere telecom bedrijven wel rond de 100mb halen toch?

Bijvoorbeeld:
InflatableMouse schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 09:57:
[...]

Ik vraag me af of er niet een ander probleem is op een of andere manier (geen idee wat precies) maar ik haal met mijn 1p3 minstens dezelfde snelheden als met mijn S5. Regelmatig (ook binnenshuis en met matige dekking) ruim over de 100mbs down en 45mbps up. Dat is op het KPN netwerk trouwens.
Aan de mensen die wel hogere snelheden halen op welke rom zitten jullie? Ik zit bijvoorbeeld nog op de 3.1.2 heb de OTA nog niet gehad en heb er niet zo'n haast mee.

[ Voor 9% gewijzigd door Oekol op 22-06-2016 10:07 ]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• svdhorst
Thanks. Ik zie nu dat je in de SMS app makkelijk een simkaart kan kiezen, dus in die zin is het voor mij geen probleem meer, maar als je naar Instellingen -> Simkaarten gaat, kun je daar normaal kiezen om bij het versturen van een smsje eerst te vragen van welke simkaart gebruik gemaakt moet worden.
Voor oproepen kan ik dat dus wel instellen, maar bij smsjes moet ik een simkaart kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Brilsmurfffje schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 16:07:
[...]

Waarom de telefoon in een case stoppen en een screenprotector? Koop je een goedkope telefoon geef je tientallen euro's uit aan hoesje en protectors 8)7

Mn opo is gevallen op het asfalt en helemaal nat geregend, apparaat werkt nog helemaal goed :)
Wat voor de een goedkoop is, is voor de andere wel wat meer centjes hè ;)

Daarbij heb ik het voor de zekerheid besteld, ga ik waarschijnlijk de case meenemen met uitgaan etc en temperred glass gewoon voor de zekerheid er op. Just in case. Betaal liever nu iets meer. Heeft waarschijnlijk ook te maken met dingen die nieuw zijn, ben ik extreem zuinig op. Vind het nu al vervelend als er kleine nietzeggende krasje op de achterkant komen :+
Brammos85 schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 15:10:
[...]

Hier buiten de randstad (Brabant) zonder moeite 80mbps met T-mobile.
Dat is heel lekker ja! Helaas nog geen enkele keer het 4g+ icoontje gehad. Maar bij mij wordt het ook weergegeven als LTE. Is het dan LTEa als je 4g+ hebt?
InflatableMouse schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 15:10:
[...]

Andere sim slot al geprobeerd?

Ik haal met KPN (heb ook 4G+) ruim over de 100mbit, rond de 30mbit up.
Jaloers! Ja heb beide sim slots al geprobeerd. Vandaag wordt mijn werk nanosim geactiveerd, eens kijken of ik daar wel snelheden mee kan behalen. Is namelijk ook Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottie93
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-09 10:52
Een vraag aan degenen die de standaard screenprotector hebben laten zitten:
Is bij jullie ook zo'n regenboog-effect op het scherm als je het een beetje kantelt? Ik zie echt de hele tijd een regenboog over m'n scherm rollen als ik onder een hoek naar het scherm kijk. Ik heb het idee dat het aan de screenprotector ligt, maar weet het niet zeker. Iemand die uitsluitsel kan geven?

Weet weinig, leert veel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Steevo_S
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-08 10:16
Ottie93 schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 10:22:
Is bij jullie ook zo'n regenboog-effect op het scherm als je het een beetje kantelt? Ik zie echt de hele tijd een regenboog over m'n scherm rollen als ik onder een hoek naar het scherm kijk. Ik heb het idee dat het aan de screenprotector ligt, maar weet het niet zeker. Iemand die uitsluitsel kan geven?
Ja, ligt aan die oerlelijke, niet passende, reflecterende, goedkope screen protector.

Heb hem er nu afgehaald, beeld is beter, reflecteert minder en weg regenboog aan de zijkanten :)

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P1nGu1n
  • Nu online
Ottie93 schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 10:22:
Iets als dit? Dat is normaal voor plastic screen protectors

Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/5109Ht%2BdNmL.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jannes_beterams
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-06-2024
Sinds vanochtend eigenaar van dit beestje. Eerste indruk, wauw.... Wat een snel ding zeg.Nog niets tegengekomen wat niet vloeiend ging! Daarnaast meteen snelheid Wi-Fi kunnen meten, download met 2-4 mb/s :)

Nu eerste systeemupdate al binnen aan het trekken, ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottie93
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-09 10:52
Pfieuw, dank voor de opheldering heren! Dan ben ik gerustgesteld _/-\o_

Ik laat de screenprotector nog even zitten totdat er een betere beschikbaar is.

[ Voor 36% gewijzigd door Ottie93 op 22-06-2016 10:28 ]

Weet weinig, leert veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Tigerblood schreef op maandag 20 juni 2016 @ 16:14:
Te grappig hoe iedereen die de OP3 al heeft het toevallig oneens is met de kritiek op het scherm door Anandtech.

De opmerkingen over pentile schermen zijn gewoon feiten, de metingen zijn objectief en dus ook feitelijk. Het enige waarmee je de kritiek kan weerleggen is door te beweren dat ze een bad unit hebben, wat natuurlijk statistisch gezien een kleine kans is.

De OnePlus 3 had enorm veel potentie maar na de (gesponsorde?) initiële lovende reviews, komen er steeds meer tekortkomingen aan het licht.

Jammer, ik haak af. Geen Micro SD slot, matig scherm, proprietary charging systeem, camera bump, een shipped ROM vol met bugs. Nee, kom maar door met die 2016 Nexus lijn.
Geen micro sd slot maakt me niks, wel het matige scherm. Ontzettend geschrokken van de Anandtech review. Scherm is gewoon slechtste van alle top telefoons op de markt. Ook in direct zonlicht blijft er door de helderheid niks over van de schermhelderheid. Dat is echt jammer. Gemiste kans, de OnePlus 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
[...]

Dus over twee / drie jaar kan je er een nieuwe batterij inzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCab
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 18:05
[...]

Ik heb ook Vodafone 4g icm de OP3 en bij mij is het bereik zelfs beter als met mijn oude One M8. Ik heb constant LTE staan en de snelheid is prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09 10:47

Louw Post

Cerenas

[...]

Hier geen problemen, meestal gewoon 4G (Amersfoort/Flevoland).
Pagina: 1 ... 16 ... 80 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Levertijden & Prijzen moeten hier: [OnePlus 3] Levertijden & Prijzen.
- Accessoires: [OnePlus 3] Het grote Accessoires topic.
- Rooten & Custom roms: [OnePlus 3] Rooten & Custom ROM's.
- RMA/Retour: [OnePlus] RMA & Support.

- OnePlus 3T: [OnePlus 3T] Ervaringen & Discussie.