[F1] Seizoen 2016 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 89 ... 101 Laatste
Acties:
  • 496.752 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-09 21:02

Mystikal

It never hurts to help!

Jos heeft weer losse handjes gehad. Dit keer zijn eigen vader (Frans), die aangifte tegen hem gedaan heeft....

Bron:Telegraaf

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:57

Niellie41

[object Object]

Mystikal schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 07:23:
Jos heeft weer losse handjes gehad. Dit keer zijn eigen vader (Frans), die aangifte tegen hem gedaan heeft....

Bron:Telegraaf
Radio 538 heeft net Frans gebeld en die werd net oprecht heel boos van het verhaal en op de Telegraaf.
Hij zei dat ze wel een discussie hadden, maar dat er geen klappen zijn gevallen.

[ Voor 11% gewijzigd door Niellie41 op 27-07-2016 07:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08 23:48

MrSleeves

You'll thank me later.

Het stond er ook weer lekker sensationeel met een link naar achter de betaalmuur.

Normaal is het juist heel suggestief: "Heeft Jos weer losse handjes?", om dan achter de betaalmuur "Nee" te lezen... Nu staan er niet eens quotes omheen.

[ Voor 8% gewijzigd door MrSleeves op 27-07-2016 08:00 ]

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:46
Handen Jos Verstappen zitten weer los

MONTFORT - Jos Verstappen heeft zich opnieuw van zijn slechtste kant laten zien: de voormalig Formule 1-coureur en vader van de huidige F1-sensatie Max heeft zijn eigen vader in elkaar geslagen.

Afgelopen zondag, na de Grand Prix van Hongarije, liep een ruzie tussen vader Frans en zoon Jos volledig uit de hand. In zijn woning in Montfort werd Frans dusdanig afgetuigd dat hij zich genoodzaakt zag bij de politie aangifte tegen zijn eigen zoon te doen.

„De zaak is nog in onderzoek”, aldus een letterlijk en figuurlijk aangeslagen Frans. „Ik moet nog een uitgebreide verklaring gaan afleggen bij de politie, maar hier ligt wel de grens. Jos heeft gewoon losse handen. Dat is al vaker gebleken.”
Misselijkmakende krant is het toch.

Reactie Opa Frans op Radio538:
Opa Verstappen op 538: 'Er zijn géén klappen gevallen!'
Frans reageert op artikel in De Telegraaf: 'Het is één groot lulverhaal.'

Jos Verstappen zou zijn eigen vader hebben mishandeld. Afgelopen zondag, na de Grand Prix van Hongarije, zou een ruzie tussen vader Frans en zoon Jos volledig uit de hand zijn gelopen, dat schrijft De Telegraaf. Vreselijk verhaal. 538 dj Frank Dane belde opa Verstappen voor een reactie.

‘Ik snap niet dat jullie je iets van De Telegraaf aantrekken. Die achtelijke krant. Het is één groot lulverhaal. Jos kapot maken, Max kapot maken en opa kapot maken. Stelletje honden zijn het,’ zegt een hoorbaar geëmotioneerde opa Verstappen op Radio 538.

Frans vertelt dat hij gewoon een zware discussie had met Jos. ‘Dat brengt de sport met zich mee, maar er zijn géén klappen gevallen!’

‘Ik ben geëmotioneerd omdat ik het verhaal niet terug kan publiceren, want dat doen ze niet,’ zegt de opa van Max.

[ Voor 38% gewijzigd door Rivanov op 27-07-2016 08:16 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
hij ging goed los op 538 zo te horen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-09 21:46

vhal

ಠ_ಠ

Paulus07 schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 08:19:
hij ging goed los op 538 zo te horen :P
Het heetgebakerde zit blijkbaar in de familie :+ Lulverhaal of niet, de waarheid zal wel ergens in het midden liggen

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
vhal schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 08:30:
[...]

Het heetgebakerde zit blijkbaar in de familie :+ Lulverhaal of niet, de waarheid zal wel ergens in het midden liggen
Ik heb de moeder van Max eens langer mogen ontmoeten en mee gepraat. Max is qua karakter gelukkig meer de ma van Max. Dat heetgebakkerde is bij Max wat minder aanwezig 👍

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:30

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Nouja, op de baan merk je wel dat er een randje aan zit... Maar dat moet ook, anders red je het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
en al is er geslagen. Boeie, hebben wij toch niks mee te maken. Waarom dat meteen zo groot in het nieuws moet komen. en ook 3fm (giel) weer zo moeilijk moet doen met bellen voor extra aandacht -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:19

TommyGun

Stik er maar in!

vhal schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 08:30:
[...]

Inderdaad, zeker gezien de historie van Jos.

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03:32
Zullen we het weer over Formule 1 hebben? :P

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 24-09 13:25
Zijn er hier nog tweakers die naar Hockheim gaan?
Ik ben wel van de partij! Mijn alle eerste F1 weekend die ik ga bijwonen, dus ben heel benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-09 10:53
Bosmonster schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 18:59:
[...]

Ze laten hem niet gaan, ze huren hem uit. Al is het huren in dit geval dat ze flink wat geld bij moeten leggen.

Niet anders dan wat Mercedes doet met Wehrlein.

Voor McLaren enorm waardevol om hem vast een half seizoen F1 ervaring op te laten doen, als je van plan bent om hem volgend jaar in je eigen auto te zetten. En mooi om eens te kijken wat hij kan uithalen in verhouding tot Wehrlein ook trouwens :9~
Vooral het duel met Wehrlein zou me wel leuk lijken, dan krijgen we eindelijk ook antwoord op de vraag of Wehrlein wat tegenvalt of dat Haryanto toch stiekem een aardige pot kan sturen.

Verder hoop ik toch wel echt dat Vandoorne volgend jaar mag racen bij McLaren. Zou het eeuwig zonde vinden voor zijn talent als hij nog een jaar op de reservebank moet zitten.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23-09 21:33

spartacusNLD

This is Sparta!!

stijn1309 schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 09:21:
Zijn er hier nog tweakers die naar Hockheim gaan?
Ik ben wel van de partij! Mijn alle eerste F1 weekend die ik ga bijwonen, dus ben heel benieuwd!
zou er graag naartoe gaan.. volgende grand prix is barcelona volgend jaar.. tribune c :) is het al mei?

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herax10NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:28
XyritZz schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 09:27:
[...]

Vooral het duel met Wehrlein zou me wel leuk lijken, dan krijgen we eindelijk ook antwoord op de vraag of Wehrlein wat tegenvalt of dat Haryanto toch stiekem een aardige pot kan sturen.

Verder hoop ik toch wel echt dat Vandoorne volgend jaar mag racen bij McLaren. Zou het eeuwig zonde vinden voor zijn talent als hij nog een jaar op de reservebank moet zitten.
Wehrlein valt mij, zeker in de race, niet tegen. Kwalificatie kan beter, zeker t.o.v. Rio. In de race moet Rio toch meestal zijn meerdere erkennen aan Wehrlein ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

James Allison officieel weg bij Ferrari. Wordt opgevolgd door een Italiaan. Vraag me af of dat op gaat schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Raar verhaal @Jos, zoiets post je toch niet zomaar. lees het net in de Metro..'Jos Verstappen slaat vader in elkaar'

http://www.metronieuws.nl...in-elkaar-na-gp-hongarije

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05:05
MikeyMan schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 10:01:
James Allison officieel weg bij Ferrari. Wordt opgevolgd door een Italiaan. Vraag me af of dat op gaat schieten.
Zo wordt de druk binnen het team (niet alleen bij rijders maar bij iedereen die iets voor Ferrari doet) alleen nog maar groter.. Zou mij niets verbazen als ze dit seizoen op de baan nog moeten strijden om als 3e team op de grid te blijven staan..

Laat staan dat deze grote druk veel goed gaat doen voor komend seizoen. Ik denk dat wat er momenteel in Italië verwacht wordt en wat er reëel gezien geleverd kan worden behoorlijk ver uit elkaar ligt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XyritZz
Rare beslissingen bij Ferrari. Allison is één van de betere ontwerpers, maar ik kan me heel goed voorstellen dat hij zoveel wil veranderen aan de Ferrari dat hij er simpelweg wat tijd voor nodig heeft.

Hij is half 2013 aangekondigd bij Ferrari maar als ik me niet vergis mocht hij pas in januari 2014 echt beginnen toch? Dus de auto van 2015 is dan de eerste waar hij echt invloed op heeft gehad, en die auto van dit jaar de tweede.

2015 was op zich geen slecht jaar voor Ferrari, de juiste weg leek ingeslagen. 2016 valt tegen, maar om een ontwerper na één tegenvallend ontwerp eruit te knikkeren is ook een overdreven reactie. Moet je eens nagaan als Red Bull na één tegenvallende auto ene Adrian Newey had ontslagen; dat had ze 4 titels kunnen kosten.

Ik begin zo zachtjesaan het gevoel te krijgen dat een nieuwe titel voor Ferrari verder weg is dan een paar jaar terug en dat alle wijzigingen in het management daar niet het gewenste effect gaan hebben. Zou het zonde vinden voor Vettel, maar ik sluit niet uit dat die over een paar jaar ook met z'n staart tussen z'n benen naar een ander team gaat.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:36
Allison krijgt het ook niet voor elkaar bij Ferrari helaas.

Vooral tekekend dat Ferrari ieder jaar gedurende het seizoen terrein verliest aan Mercedes, terwijl gains voor een team dat achter ligt makkelijker te maken zouden moeten zijn. De motor is sinds 2015 niet het grote probleem, dus zoeken ze de schuld aan de aero kant.

Ferrari wil na 10 jaar resultaat - en terecht. Vraag is alleen of ze nu 2017 niet opofferen met een switch op dit moment...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

De geruchten gingen al langer natuurlijk. Dus de vraag is in hoeverre Allison zich met de 17 auto heeft bemoeid. Misschien is daar zijn opvolger al mee aan de slag geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23:21
Als de geschiedenis zich een beetje herhaalt, dan in 2028 pas de volgende wdc voor Ferrari.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-08 10:41
alexbl69 schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 14:47:
[...]

Heb hier wel een beetje een dubbel gevoel bij. Achteraf gezien kun je stellen dat hij te snel gepromoveerd is naar het hoofd-team. Daarna is hij voor mijn gevoel geofferd om Max aan boord van de RB familie te houden. Na de euforie in China is hij in een vreselijk traject terecht gekomen. Het is jammer dat hij dit niet ten goede heeft weten te keren. Je proeft gewoon de frustratie in alles wat hij zegt en doet, en dat vind ik niet onbegrijpelijk.
Het enige dat hij de laatste tijd doet is klagen. Net Vettel, die lijkt ook al 3 maanden ongesteld te zijn. Na de kwalificatie van afgelopen week was alles de schuld van het team volgens Kvyat. Afgezien van de resultaten, zo iemand wil je toch niet in je team hebben.

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ANdrode
  • Niet online
MikeyMan schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 10:21:
De geruchten gingen al langer natuurlijk. Dus de vraag is in hoeverre Allison zich met de 17 auto heeft bemoeid. Misschien is daar zijn opvolger al mee aan de slag geweest.
Allison wilde toch ook minder werken/niet in Italië zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:00

Martinspire

Awesomeness

Enig idee waar Allison dan heen gaat? Zo slecht was zijn ontwerp ook weer niet volgens mij?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alwaysleft
Het vertrek van Allison komt op het meest slechte moment wat je kunt bedenken voor Ferrari.

Mercedes en Red Bull zullen nu nog verder gaan uitlopen de komende seizoenen. Zeker nu Renault het op motorisch gebied steeds beter aan het doen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 16:31

Bosmonster

*zucht*

Renault kan hem heel goed gebruiken lijkt me. Daar heeft ie vroeger ook al gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Martinspire schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 10:52:
Enig idee waar Allison dan heen gaat? Zo slecht was zijn ontwerp ook weer niet volgens mij?
Geruchten waren volgens mij terug naar z'n vorige team (wat nu Renault is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-09 22:14
alwaysleft schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 10:59:
Het vertrek van Allison komt op het meest slechte moment wat je kunt bedenken voor Ferrari.

Mercedes en Red Bull zullen nu nog verder gaan uitlopen de komende seizoenen. Zeker nu Renault het op motorisch gebied steeds beter aan het doen is.
Of het probleem lag bij Allison en Binotto (ex hoofd PU) doet het een stuk beter, ze nemen tenslotte niet zomaar afscheid van elkaar (ik speculeer vrolijk even mee ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-09 15:14

ATS

Martinspire schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 10:52:
Zijn kinderen wellicht. Zijn vrouw is een paar maanden geleden plotseling overleden.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Grimmie187 schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 11:03:
[...]

Of het probleem lag bij Allison en Binotto (ex hoofd PU) doet het een stuk beter, ze nemen tenslotte niet zomaar afscheid van elkaar (ik speculeer vrolijk even mee ;)).
Wat je wel kan concluderen is dat Allison niet de allerbeste ontwerper is. Motor zou volgens de laatste cijfers gelijkwaardig zijn aan de Mercedes, dus alleen het chassis en de desbetreffende aero is niet van topniveau bij de Ferrari. Tsja.
Qua chassis is het gewoon de nummer 3 van de grid, achter Mercedes en RB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-09 12:13

PauseBreak

derp!

alwaysleft schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 11:13:
[...]

Wat je wel kan concluderen is dat Allison niet de allerbeste ontwerper is. Motor zou volgens de laatste cijfers gelijkwaardig zijn aan de Mercedes, dus alleen het chassis en de desbetreffende aero is niet van topniveau bij de Ferrari. Tsja.
Qua chassis is het gewoon de nummer 3 van de grid, achter Mercedes en RB.
Weet ik niet eigenlijk. Allison is al een paar maanden niet bij de races geweest, eigenlijk sinds het overlijden van zijn vrouw geloof ik, dus ik denk eigenlijk dat hij ook al een paar maanden niks meer heeft gedaan voor Ferrari op dit gebied.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

ATS schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 11:11:
[...]

Zijn kinderen wellicht. Zijn vrouw is een paar maanden geleden plotseling overleden.
Durven we die hard te stellen zo?

Zou een TR/McLaren ze inmiddels ook niet voorbij zijn qua chassis?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-09 15:14

ATS

MikeyMan schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 11:19:
[...]

Durven we die hard te stellen zo?

Zou een TR/McLaren ze inmiddels ook niet voorbij zijn qua chassis?
Ik heb werkelijk geen idee wat je bedoelt met deze post.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emnich
  • Registratie: November 2012
  • Niet online

emnich

kom je hier vaker?

XyritZz schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 10:17:
Rare beslissingen bij Ferrari. Allison is één van de betere ontwerpers, maar ik kan me heel goed voorstellen dat hij zoveel wil veranderen aan de Ferrari dat hij er simpelweg wat tijd voor nodig heeft.

Hij is half 2013 aangekondigd bij Ferrari maar als ik me niet vergis mocht hij pas in januari 2014 echt beginnen toch? Dus de auto van 2015 is dan de eerste waar hij echt invloed op heeft gehad, en die auto van dit jaar de tweede.

2015 was op zich geen slecht jaar voor Ferrari, de juiste weg leek ingeslagen. 2016 valt tegen, maar om een ontwerper na één tegenvallend ontwerp eruit te knikkeren is ook een overdreven reactie. Moet je eens nagaan als Red Bull na één tegenvallende auto ene Adrian Newey had ontslagen; dat had ze 4 titels kunnen kosten.

Ik begin zo zachtjesaan het gevoel te krijgen dat een nieuwe titel voor Ferrari verder weg is dan een paar jaar terug en dat alle wijzigingen in het management daar niet het gewenste effect gaan hebben. Zou het zonde vinden voor Vettel, maar ik sluit niet uit dat die over een paar jaar ook met z'n staart tussen z'n benen naar een ander team gaat.
Allison is er voornamelijk zélf uit gestapt om dichter bij huis te kunnen zijn. Het zijn de omstandigheden (overlijden van zijn vrouw) die hier toe geleidt hebben.

De verwachting is overigens dat hij naar Renault zal gaan,,,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

ATS schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 11:21:
[...]

Ik heb werkelijk geen idee wat je bedoelt met deze post.
Oei, verkeerde gequote.
Wilde ter discussie stellen of Ferrari het nr3 chassis heeft :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ANdrode
  • Niet online
emnich schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 11:22:
[...]

Allison is er voornamelijk zélf uit gestapt om dichter bij huis te kunnen zijn. Het zijn de omstandigheden (overlijden van zijn vrouw) die hier toe geleidt hebben.

Terug naar Renault, waar hij werkte toen ze succesvol waren met Raikkonen en Grosjean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
emnich schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 11:22:
[...]

Ja, dat is de draai die Ferrari en Allison er aan geven omdat dat klinkt alsof ze op een vriendelijke manier uit elkaar gaan.

Reken er maar op dat als Ferrari dit seizoen vier races had gewonnen en dicht op Mercedes zat dat Allison er nu nog zou werken en ze samen zouden aangeven dat het totaal geen probleem is dat Allison veel tijd doorbrengt in Engeland en het perfect te combineren is met zijn werk voor Ferrari in Maranello.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Hackus schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 10:06:
Raar verhaal @Jos, zoiets post je toch niet zomaar. lees het net in de Metro..'Jos Verstappen slaat vader in elkaar'

http://www.metronieuws.nl...in-elkaar-na-gp-hongarije
https://www.538.nl/nieuws...-zijn-gn-klappen-gevallen

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Stuk in Telegraaf is inmiddels uitgebreid. Daar was echt wel iets aan de hand.
Denk eerder dat Opa wat bakzeil haalt om Max niet / minder te schaden.

http://www.telegraaf.nl/b...erstappen_weer_los__.html

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Help!!!! schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 12:39:
[...]

Jos, Jos, Jos. 18 jaar gewerkt om iets goeds op te bouwen en dan gaat ie het zelf verknallen... :|

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Je zou toch denken dat ie iets geleerd heeft van eerdere akkefietjes. Toen had hij vooral zichzelf ermee (en zijn slachtoffers/tegenpartij) nu heeft het linksom of rechtsom ongetwijveld ook effect op Max.

Zo jammer.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Opa trekt aardig van leer op 538 :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 16:07
Help!!!! schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 12:39:
[...]

Nou heb ik genoeg Telegraaf verhalen gehoord uit het verleden, dat ik dit wel met een korreltje zout neem.

Maar goed, dan nog; nieuws is nieuws. Niet goed voor Max dit :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizai
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
StealthyPeanut schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 13:05:
[...]

Nou heb ik genoeg Telegraaf verhalen gehoord uit het verleden, dat ik dit wel met een korreltje zout neem.

Wat zou Max hier voor schade aan ondervinden? (Buiten eventuele emotionele schade?)

Anjunabeats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
De naam Verstappen gaat door het slijk. Imagoschade dus. Of het nou Jos of Max is; Verstappen = Verstappen.

Jos zal nog veel wedstrijden van Max bijwonen, maar als je dan inderdaad je eigen pa in elkaar hebt geslagen.... tja, dat zal weinig positiefs teweeg brengen denk ik.

[ Voor 43% gewijzigd door StealthyPeanut op 27-07-2016 13:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XyritZz
Vraag me ook af wat voor last Max hier nu van heeft. Sinds de overstap naar Red Bull is Jos al wat meer naar de achtergrond verdwenen.

Enige wat dit denk ik voor effect heeft is dat Max uiteindelijk helemaal niet meer kan samenwerken met zijn vader omdat de sponsors niet met Jos geassocieerd willen worden. Jammer dan, hij heeft talent genoeg om het ook zonder zijn vader te redden.

Stel dat het zo gaat dan vind ik het wel sneu voor Max; jarenlang samen met pa hier naar toe gewerkt, en dan is het zo ver en kunnen ze er niet samen van genieten omdat Jos zich weer zo achterlijk moet gedragen.
StealthyPeanut schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 13:11:
De naam Verstappen gaat weer door het slijk. Imagoschade dus.

Of het nou Jos of Max is; Verstappen = Verstappen.
In Nederland ja, in het buitenland zal dat wel meevallen. Zo bekend is Jos daar nu ook weer niet, wat dat betreft is Max nu al groter dan z'n pa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

(Max) Verstappen is een bedrijf en zoiets zorgt sowieso in NL voor reputatieschade.
Mijn Pa zei, waar rook is is vuur.

Media blaast veel op tegenwoordig, is er een cafe ruzie en is er die avond een bekende NLer geweest, dan wordt die gelijk gelinkt.

-Bebloede man gezien door Politie zegt niks over wie het is en of er Überhaupt Politie is geweest

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
XyritZz schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 13:13:
Vraag me ook af wat voor last Max hier nu van heeft. Sinds de overstap naar Red Bull is Jos al wat meer naar de achtergrond verdwenen.

Enige wat dit denk ik voor effect heeft is dat Max uiteindelijk helemaal niet meer kan samenwerken met zijn vader omdat de sponsors niet met Jos geassocieerd willen worden. Jammer dan, hij heeft talent genoeg om het ook zonder zijn vader te redden.

Stel dat het zo gaat dan vind ik het wel sneu voor Max; jarenlang samen met pa hier naar toe gewerkt, en dan is het zo ver en kunnen ze er niet samen van genieten omdat Jos zich weer zo achterlijk moet gedragen.
Ook zoiets zou nog kunnen gaan gebeuren inderdaad. Ik verwacht niet dat Max er heel veel last van gaat krijgen, maar Jos moet zulke dingen gewoon niet doen. Zeker niet als je in zijn positie zit. Dit zorgt alleen maar voor gezeik en imagoschade.

Maar goed, eerst maar eens afwachten wat er daadwerkelijk gebeurd is. Sensatie is sensatie. Of het nu voor 100% klopt of maar voor 10%. Daar is de Telegraaf altijd wel erg goed in :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Dit o.a. idd. Maar ook dat journalisten hier toch over gaan (blijven) vragen etc. Het is gewoon negatieve energie en leidt af. Moet je ook mee om kunnen gaan maar is nogal zonde.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:05

Player1S

Probably out in the dark

Gelukkig zit ie momenteel in een positie dat ie geen sponsoren nodig heeft om een stoeltje te bemachtigen.
Alleen wat minder persoonlijke inkomsten maar als de afgelopen anderhalf jaar voorbode is voor z'n verdere carrière dan maakt dat weinig uit.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arrne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-09 18:31
Op dit punt zullen de nadelen inderdaad wel beperkt zijn, maar ik denk dat we met z'n allen wel blij kunnen zijn dat dit soort verhalen niet de kop op staken toen er pas sprake van was dat hij F1 zou gaan rijden en zijn eerste sponsordeals tekende, of zelfs nog voor zijn overstap naar Red Bull. Of dit verhaal nu waar is of niet trouwens.

En onderschat trouwens de emotionele gevolgen ook niet. Vergeet niet dat we het nog steeds over een 18-jarige hebben, hoe volwassen hij ook overkomt.

[ Voor 19% gewijzigd door Arrne op 27-07-2016 13:38 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Laatst online: 23-09 22:14

[...]
Ik denk dat je het emotionele effect onderschat? Tuurlijk is Max een pro en hij zal er misschien niet minder hard om rijden maar het zou mij niet in de koude kleren gaan zitten als mijn vader zulke losse handjes heeft dat je moeder en je opa het moeten ontgelden (even uitgaand van de 'media waarheid').

Iedere gezinssituatie is natuurlijk anders en misschien is hij (helaas) dit gedrag al gewend, maar het heeft echt wel flink effect op de psyche van een 18 jarige..

Kortom, ik vind het vooral erg lullig voor Max zelf dit soort berichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02:26
Jos en zijn vader Frans staan ook wel bekend als heetgebakerde types. Frans had vroeger een café en daar ging het af en toe ook hard aan toe.

Ik geloof best dat er een tikje gevallen is, maar dat dat in hun ogen weinig voorstelt. Sommige mensen gaan eenmaal wat ruwer met elkaar om. Ik ben wel benieuwd wat nu uiteindelijk gebeurt is, want dat de Telegraaf zoiets volledig uit hun duim zuigt lijkt me ook sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

In dat geval had ik van opa wel een reactie verwacht in de trant van 'ach joh, we zijn even aan het stoeien geweest, niks aan de hand', in plaats van deze woedeuitbarsting.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-09 16:13
Telegraaf is toch ook wel een beetje een krant die graag overdrijft. Ik vraag mij dan ook af of dit 'incident' net zoveel aandacht had gekregen als Max niet zo populair zou zijn op het moment.

mbt Allison:
Allison's next destination is yet to be decided but his reputation is such that he would be of interest to most teams.
Aldus de BBC

[ Voor 36% gewijzigd door Jasphur op 27-07-2016 13:51 ]

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlauweFles
  • Niet online
Wat BBC ook aangeeft is dat zijn vervanger vooral bekend is voor zijn motorische kennis en dat is nu net niet het probleem van Ferrari. Het probleem is de auto, het chassis. Ik kan me voorstellen dat ze meer verwacht hadden.

Het probleem zit hem meer in het alternatief. De huidige man lijkt me niet ideaal. En als je nu iemand van een andere partij gaat halen, moet die eerst een half jaar met verplicht verlof. En als die man er dan is, dan heeft die geen invloed meer op de 2017 auto, op zijn vroegst die van 2018. Dus je gooit nu anderhalf jaar weg.

Heel vreemd besluit.

Ik kan me voorstellen dat Key van TR hoog op de lijst staat. En dat die ook wel eens toe is aan een grotere uitdaging en groter budget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

BlauweFles schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 14:32:
[...]

Ik kan me voorstellen dat Key van TR hoog op de lijst staat. En dat die ook wel eens toe is aan een grotere uitdaging en groter budget.
Dat zal wellicht zo zijn, maar RBR wil Key zelf ook behouden. Dat is de beoogde opvolger van Newey voor zover ik heb begrepen. Wellicht dat ze bij STR iemand anders neerzetten na dit seizoen en Key doorschuiven naar RBR?

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Laatst online: 22:36
http://www.autoblog.nl/ni...w-op-wie-hij-inreed-62080

Op 538, of Q, een interview gehoord met Max, toen het net bekend was dat hij F1 ging rijden. De radio djs hadden Max zo op de kast. Ik hoop dat Max geen losse handjes krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-09 14:22

Wom

Zal er aan liggen wat Newey doet natuurlijk. Heb namelijk het idee dat hij de laatste tijd nadrukkelijker in beeld komt. Je meest her en der toch wel dat hij vooral veel plezier haalt uit de regelgeving die veranderd. Da kan hij zijn kunde echt laten zien lijkt me.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
PauseBreak schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 14:36:
[...]

Dat zal wellicht zo zijn, maar RBR wil Key zelf ook behouden. Dat is de beoogde opvolger van Newey voor zover ik heb begrepen. Wellicht dat ze bij STR iemand anders neerzetten na dit seizoen en Key doorschuiven naar RBR?
Wat ik me hierbij afvraag; vanuit waar werkt Key? Als hij in Faenza werkt, zou hij dan wel bereid zijn te verhuizen naar Milton Keynes? Ferrari vist toch vaak achter het net qua toppersoneel omdat ze lang niet allemaal bereid zijn om aan de andere kant van Europa te gaan wonen...

Ik dacht eens gelezen te hebben dat daarom velen Key ook perfect vinden voor Ferrari, omdat hij van het ene Italiaanse team naar het andere zou gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-09 12:40
StealthyPeanut schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 13:05:
[...]

Ach dit is niet zo boeiend allemaal... Je weet hoe de media werkt:
Er is een ruzie, bij het café van opa (daar begint het mee). Vervolg: oh zou dat de opa van Max zijn? Ja / Nee?
Media: opa in elkaar geslagen
Wat zegt opa zelf: dat het honden zijn die zoiets durven te zeggen, opa is niet in elkaar geslagen volgens opa zelf.
Wel mensen /media/tweakers die opa niet geloven maar wel de media, ja ik snap wel waarom Opa dit soort mensen HONDEN noemt..
Zelfs mijn hond is niet zo dom, had het dan ratten genoemd :D

Dit zal echter niks met Max doen hoor, wel is de media weer een stuk minder geloofwaardiger, de media heeft zichzelf hier dus mee.

Het enige wat een feit is: er was ruzie bij / in het café, dat was t.
Conclusie media: vader verstappen slaat opa verstappen in elkaar..
Je weet hoe de media werkt, je weet dus ook dat je ze bijna nooit moet geloven :)

Nog even en de mensen/tweakers gaan zeggen: Max heeft geen toekomst, Max heeft losse handjes, zit in de stamboom.
Koekoek......

[ Voor 5% gewijzigd door LopendeVogel op 27-07-2016 14:48 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jasphur
LopendeVogel schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 14:47:
[...]

Ach dit is niet zo boeiend allemaal... Je weet hoe de media werkt:
Er is een ruzie, bij het café van opa (daar begint het mee). Vervolg: oh zou dat de opa van Max zijn? Ja / Nee?
Media: opa in elkaar geslagen
Wat zegt opa zelf: dat het honden zijn die zoiets durven te zeggen, opa is niet in elkaar geslagen volgens opa zelf.
Wel mensen /media/tweakers die opa niet geloven maar wel de media, ja ik snap wel waarom Opa dit soort mensen HONDEN noemt..
Zelfs mijn hond is niet zo dom, had het dan ratten genoemd :D

Dit zal echter niks met Max doen hoor, wel is de media weer een stuk minder geloofwaardiger, de media heeft zichzelf hier dus mee.

Het enige wat een feit is: er was ruzie bij / in het café, dat was t.
Conclusie media: vader verstappen slaat opa verstappen in elkaar..
Je weet hoe de media werkt, je weet dus ook dat je ze bijna nooit moet geloven :)

Nog even en de mensen/tweakers gaan zeggen: Max heeft geen toekomst, Max heeft losse handjes, zit in de stamboom.
Koekoek......
Okay, top. Nu we dit hebben gehad.
Terug naar de F1.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LopendeVogel
Jasphur schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 14:52:
[...]

Okay, top. Nu we dit hebben gehad.
Terug naar de F1.

[video]
Top, nu we dit gehad hebben, terug naar het race ipv een F1 ruzie uit de begin jaren..

Ps. sorry kon het niet laten :>

[ Voor 11% gewijzigd door LopendeVogel op 27-07-2016 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlauweFles
  • Niet online
https://www.jamesallenonf...es-with-immediate-effect/

Oorzaak is inderdaad zijn familie, maar de vraag over opvolging blijft hangen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
LopendeVogel schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 14:54:
[...]

Top, nu we dit gehad hebben, terug naar het race ipv een F1 ruzie uit de begin jaren..

Haha geeft niet. Filmpje komt overigens uit de top 10 highlights in de historie van de Hockenheim.
Zitten een paar gouden momenten tussen. Zeker dat gevecht van Montoya and Raikkonen in 2002 en de crash met Burti en Schumacher in 2001

Voila

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Herax10NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:28
LopendeVogel schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 14:54:
[...]

Het of de race :X ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LopendeVogel
Het raceN excuses, was de N vergeten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

XyritZz schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 14:40:
[...]

Wat ik me hierbij afvraag; vanuit waar werkt Key? Als hij in Faenza werkt, zou hij dan wel bereid zijn te verhuizen naar Milton Keynes? Ferrari vist toch vaak achter het net qua toppersoneel omdat ze lang niet allemaal bereid zijn om aan de andere kant van Europa te gaan wonen...

Ik dacht eens gelezen te hebben dat daarom velen Key ook perfect vinden voor Ferrari, omdat hij van het ene Italiaanse team naar het andere zou gaan.
Vanuit Faenza geloof ik. Bij de overname van Minardi is destijds de voorwaarde gesteld dat het team in Italië gevestigd en actief zou blijven. Het lijkt mij dus ook het meest logisch als Key dus ook vanuit Faenza werkt.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-09 11:38

fynrd1

Fooled by Randomness

XyritZz schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 14:40:
[...]

Ik baal ervan dat Allison per direct gestopt is. Je kan er nu wel vanuit gaan dat het volgende seizoen op niks gaat uitdraaien. Hopelijk heeft zijn huidige opvolger veel van hem opgestoken zodat die op dezelfde voet verder kan gaan, anders is het wel echt kansloos. Ik heb sowieso het idee dat in het begin er wat pech was, maar dat dit zich in prestaties niet heeft kunnen herstellen door de privé omstandigheden van Allison. Denk dat zijn huidige opvolger als sindsdien zijn taken had overgenomen, en je kan wel stellen dat dit niet zo best is. Maar goed, iets met tijd en leren.

De grootste fout van het vorige bewind, is geweest om Aldo Costa de laan uit te sturen, zijn opvolger(s) met uitzondering van Allison hebben er echt een gigantische puinhoop van gemaakt, voor de continuïteit van het opruimen van deze rommel was het echt noodzakelijk om Allison binnenboord te houden.. Maar goed, het is helaas niet anders.

Nu een topper binnenhalen van een ander team, Newey, Prodomou, Key of een willekeurig persoon bij Mercedes, zal het tij echt niet doen keren binnen 3 jaar, laat staan hun alternatieven.. :/

[ Voor 6% gewijzigd door fynrd1 op 27-07-2016 16:17 ]

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Het blijft de komende jaren schijnbaar nu toch maximaal gas geven in Italië?

Monza to retain the Italian GP – 4 year deal

[ Voor 16% gewijzigd door hardware-lover op 27-07-2016 16:50 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Ik las het inderdaad. Dan denk ik dat de GP van Imola terugkomt op de kalender :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

StealthyPeanut schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 16:50:
Ik las het inderdaad. Dan denk ik dat de GP van Imola terugkomt op de kalender :).
En dan elke keer 4 races in 5 weken tijd? d:)b

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
StealthyPeanut schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 16:50:
Zo tof zijn. Las ook ergens dat ze bezig zijn Zandvoort weer in het seizoen te krijgen.
Zou ook graag Zolder weer terug willen zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
  • Laatst online: 03-09 17:54
Jasphur schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 16:57:
[...]

Zo tof zijn. Las ook ergens dat ze bezig zijn Zandvoort weer in het seizoen te krijgen.
Zandvoort kan je wel vergeten, infra is er totaal niet geschik voor, + moet zoveel verbouwd worden dat de kosten tehoog worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

devil-strike schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 17:07:
[...]
Zandvoort kan je wel vergeten, infra is er totaal niet geschikt voor, + moet zoveel verbouwd worden dat de kosten te hoog worden.
Zolder idem dito.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlauweFles
  • Niet online
fynrd1 schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 16:14:
[...]

Ik baal ervan dat Allison per direct gestopt is. Je kan er nu wel vanuit gaan dat het volgende seizoen op niks gaat uitdraaien.

De grootste fout van het vorige bewind, is geweest om Aldo Costa de laan uit te sturen,

Nu een topper binnenhalen van een ander team, Newey, Prodomou, Key of een willekeurig persoon bij Mercedes, zal het tij echt niet doen keren binnen 3 jaar, laat staan hun alternatieven.. :/
Helemaal eens. Dit is een drama.

Vraag me af hoe ze daar zelf over denken, ik kan me de opmerking van Brundle over Vettel goed voorstellen. Die begrijpt ook dat een eerstvolgende titel op zijn vroegst 2019 wordt :(. En dan moet je nu snel iemand vastleggen.

Newey en Promodou lijken me uitgesloten. Costa hebben ze geschoffeerd, die kijkt wel uit. Key, ik hoop op Key.

En misschien Brawn in advies rol? Die kan mensen met zich meekrijgen. Hij wil niet meer 24/7 in F1, maar een rol sluit hij niet uit. Hij heeft de connecties. En de kennis. Mercedes zijn succes en structuur zijn mede door hem vormgegeven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Verhaal wordt nog wat genuanceerd door opa verstappen:

http://www.nu.nl/achterkl...nklacht-zoon-jos-in-.html

Er is dus niet niks aan de hand hier, maar er zit zoals verwacht nogal wat grijs tussen het zwart en wit...

[ Voor 27% gewijzigd door MikeyMan op 27-07-2016 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Jasphur schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 16:57:
[...]

Dan zou Assen meer kans maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:00
BlauweFles schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 17:28:
[...]
Helemaal eens. Dit is een drama.

Vraag me af hoe ze daar zelf over denken, ik kan me de opmerking van Brundle over Vettel goed voorstellen. Die begrijpt ook dat een eerstvolgende titel op zijn vroegst 2019 wordt :(. En dan moet je nu snel iemand vastleggen.
Niet ondenkbeeldig dat Allison ook tot die conclusie is gekomen en geen energie meer had om nog langer aan dat (steigerende) dode paard te trekken. Als dat echt zo is dan geeft Vettel na volgend jaar de pijp waarschijnlijk ook wel aan Maarten.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:21

Hoogie2004

Whohooooo

alexbl69 schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 17:56:
[...]

Niet ondenkbeeldig dat Allison ook tot die conclusie is gekomen en geen energie meer had om nog langer aan dat (steigerende) dode paard te trekken. Als dat echt zo is dan geeft Vettel na volgend jaar de pijp waarschijnlijk ook wel aan Maarten.
Of hij blijft nog een jaartje extra, en in 2019 switchen Hamilton en Vettel, waarna de Ferrari dominant is >:) >:)

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

MikeyMan schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 17:30:
Verhaal wordt nog wat genuanceerd door opa verstappen:

http://www.nu.nl/achterkl...nklacht-zoon-jos-in-.html

Er is dus niet niks aan de hand hier, maar er zit zoals verwacht nogal wat grijs tussen het zwart en wit...
Wat ik al zei. Opa is het aan het downplayen. Men kan wel zeiken op de Telegraaf maar zo'n verhaal laten ze niet de hele dag staan zonder voldoende bron. Jos moet gewoon leren zijn klauwen thuis te houden.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-09 11:38

fynrd1

Fooled by Randomness

alexbl69 schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 17:56:
[...]

Dat zal na 4 maanden diepe rouw vast de reden zijn.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 22-09 16:31

Bosmonster

*zucht*

Help!!!! schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 18:11:
[...]

Wat ik al zei. Opa is het aan het downplayen. Men kan wel zeiken op de Telegraaf maar zo'n verhaal laten ze niet de hele dag staan zonder voldoende bron. Jos moet gewoon leren zijn klauwen thuis te houden.
De Telegraaf en een artikel zonder voldoende bron? Zouden ze nooit doen nee 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

fynrd1 schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 18:14:
[...]

Dat zal na 4 maanden diepe rouw vast de reden zijn.
Ik weet zeker dat het wegvallen van zijn vrouw de grootste en waarschijnlijk zelfs enige reden is.

Moet je je voorstellen: Je vrouw (en gezin) zo weinig zien en dan moet je haar ineens missen en ben je dus ineens alleen verantwoordelijk voor je gezin!

Hoe mooi het wellicht ook is om te werken voor Ferrari, dan kies je gewoon voor je gezin.

Daarbij, voor zijn verwerking, maar ook die van zijn kinderen, denk ik dat ze elkaar vaker moeten zien.

Hopelijk kan hij het een plek geven.

Dan...
Gedoe met Jos ook!

Als je al enkele malen de schijn tegen hebt gehad zoals hij, en dan nu dit weer, dan ga ik zo langzamerhand 1 en 1 bij elkaar optellen. Er lijkt een soort frustratie in hem te zitten dat er uitkomt in de vorm van blinde woede of zo.

Zal mij niets verbazen als Red Bull dit weet en dat Jos daarom er niet meer bij is.

Max heeft er iig verstandig aan gedaan om afstand te nemen, anders kwam dit als een boemerang terug.

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:12
Señor Sjon schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 10:25:
Als de geschiedenis zich een beetje herhaalt, dan in 2028 pas de volgende wdc voor Ferrari.
Precies op tijd zodat Max vanaf 2028 zijn carrière af kan sluiten bij de tifosi om daar vervolgens nóg eens 10 titels bij te knallen 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
even een hersenspinsel, zou het volgende toegestaan zijn? bijv op hongarije waar het eenvoudig is iemand op te houden:

ik neem even RBR in Hongarije als voorbeeld (het is hypothetisch dus laat even buiten beschouwing dat RBR ook de Mercedessen wil pakken). Na de start ligt RIC op 3 en VES op 4. VES vertraagt en houdt VET op en zorgt voor een ruime marge voor RIC bij de pitstop. RIC stopt en komt voor VES de baan op. RIC laat VES voorbij en houdt VET op. VES pit en komt voor RIC de baan op. VES geeft zijn plek terug aan RIC. resultaat: posities behouden, stops gemaakt. Zeker als je 1 en 2 ligt kan dat wel een handige methode zijn. Of zie ik iets over het hoofd? (risico op undercut door VET is het enige nadeel dat ik kan bedenken. Maar die kans had je ook als je niet de wisseltruuk had uitgehaald)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Waarom niet? Dat heet strategie.

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:10
Waarom niet? Hamilton gaat ook niet volle bak om zo Rosberg naar achter te duwen om zo de rest achter te houden. Zolang je niet over de baan gaat slingeren om tegenstanders achter je te houden is het gewoon tactiek.

Vraag me ook af in hoeverre opa het ivm Max weer wat gedownplayed heeft, denk dat als het schadelijk zou zijn voor zijn carrière opa alles zou doen om dat te voorkomen. Jos moet eens goed nadenken, of dit verstandig is na alle moeite voor Max, misschien was dit een momentje om eens goed wakker te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:03
Max normaal gesproken nog podiumkans op Hockenheim?
Of wordt het voor de hardrijders van Mercedes en Ferrari...

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stijn1309
matthijst schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 20:49:
Max normaal gesproken nog podiumkans op Hockenheim?
Of wordt het voor de hardrijders van Mercedes en Ferrari...
Plek 3 kan voor Red Bull... hopelijk een mooie strijd want ik zit op de tribune _/-\o_

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:00
P.O. Box schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 20:01:
even een hersenspinsel, zou het volgende toegestaan zijn? bijv op hongarije waar het eenvoudig is iemand op te houden:

ik neem even RBR in Hongarije als voorbeeld (het is hypothetisch dus laat even buiten beschouwing dat RBR ook de Mercedessen wil pakken). Na de start ligt RIC op 3 en VES op 4. VES vertraagt en houdt VET op en zorgt voor een ruime marge voor RIC bij de pitstop. RIC stopt en komt voor VES de baan op. RIC laat VES voorbij en houdt VET op. VES pit en komt voor RIC de baan op. VES geeft zijn plek terug aan RIC. resultaat: posities behouden, stops gemaakt. Zeker als je 1 en 2 ligt kan dat wel een handige methode zijn. Of zie ik iets over het hoofd? (risico op undercut door VET is het enige nadeel dat ik kan bedenken. Maar die kans had je ook als je niet de wisseltruuk had uitgehaald)
Inventief :)

Maar je zegt het zelf al, de undercut als verdediging. Om dit succesvol te kunnen doen moet er een gat van 25s gecreëerd worden. Op de rechte stukken moet je doorblazen, dus dat vertragen kan enkel in de bochten. Kan Max eindelijk als het gewenste omaatje gaan rijden, maar lang gaat dit niet goed natuurlijk. Na één ronde (en een gat van zeg 5 seconden) hebben de Italianen echt wel door welk spelletje gespeeld wordt, trekken Vettel naar binnen, en binnen no time zit hij weer 5 posities achter Max die immers voor pace-car zit te spelen.

Als Max vervolgens naar binnen gaat is niet alleen Vettel, maar ook de rest van het veld die dit geintje natuurlijk al lang doorzag, hem voorbij. Leuk voor Ricciardo, want die rijdt 20 seconden voor het hele spul, maar ons Maxje rijdt na zijn stop helemaal achteraan. En heeft alle respect van de andere rijders verloren.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:30
stijn1309 schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 21:03:
[...]

Plek 3 kan voor Red Bull... hopelijk een mooie strijd want ik zit op de tribune _/-\o_
Ik ook, grand stand noord dacht ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Biggg
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:06
P.O. Box schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 20:01:

Ze hadden beter VES eerst kunnen pitten (nog voor VET), dan RIC (waarschijnlijk in dezelfde ronde als VET, of 1 erna). Vervolgens ligt VES voor RIC ivm de undercut en vervolgens via een team order RIC VES weer laten inhalen, dan sta je iig beide voor VET en heb je gerespecteerd dat normaal gesproken de eerste op de baan de undercut krijgt. Ze hebben zich nu gewoon plek 4 laten afpakken door ferrari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:30
Trouwens ik weet niet hoe betrouwbaar deze bron is:

http://www.planetf1.com/n...ract-will-not-be-renewed/

wel sneu ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-09 12:57

sjaool

Every life should have 9 cats

Adlermann schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 22:50:
Trouwens ik weet niet hoe betrouwbaar deze bron is:

http://www.planetf1.com/n...ract-will-not-be-renewed/

wel sneu ergens.
De kop van het stuk is weer een typisch stukje clickbait. Red Bull denkt er over om het contract niet verlengen betekent toch heel iets anders dan het contract wordt niet verlengd.

De kans is natuurlijk wel erg groot dat het contract niet verlengd gaat worden omdat Kvyat de laatste paar races toch behoorlijk door het ijs aan het zakken is. Hij zou toch minimaal net zo goed als Carlos moeten kunnen presteren.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:30
Kvyat is nog onzeker en daar verandert een roddel van een Russisch blad niets aan.
Vorig jaar ging hij absoluut niet verkeerd en Carlos doet het nu gewoon heel goed.

Ik denk dat hij zeker zal uitkijken naar andere teams. Volgend jaar nog eens naast Carlos kan wel eens heel slecht uitpakken voor hem.

Red Bull heeft echter ook weinig opties. Gasly is eigenlijk de enige andere optie en die is wat mij betreft ook niet van het kaliber Max, Daniel en Carlos.

Er staan echter nog een paar broekies klaar om in te stappen bij de andere teams die nog een belofte zijn. Kvyat is dat stadium al voorbij.

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-09 20:38
Biggg schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 22:42:
[...]

Ze hadden beter VES eerst kunnen pitten (nog voor VET), dan RIC (waarschijnlijk in dezelfde ronde als VET, of 1 erna). Vervolgens ligt VES voor RIC ivm de undercut en vervolgens via een team order RIC VES weer laten inhalen, dan sta je iig beide voor VET en heb je gerespecteerd dat normaal gesproken de eerste op de baan de undercut krijgt. Ze hebben zich nu gewoon plek 4 laten afpakken door ferrari.
Het team heeft aangegeven dat ze verrast waren door de vroege stop van VET. Dan gaat jouw hele riedel dus niet op. Want VET was al naar binnen, dus kun je VES niet eerder naar binnen sturen, en RIC in dezelfde ronde al helemaal niet (want hij reed voor VET). Daarnaast ga je natuurlijk niet 1 sec kunnen verdedigen met een pitstop als VET dus al binnen is, in jouw senario zouden ze dus met BEIDE auto's achter VET komen. Enige juiste is gedaan, zorgen dat in ieder geval 1 auto voor VET kwam, en dat was RIC die een gat van 3 sec had, en dat zag je ook, hij kwam net voor VET de baan op (maar 1 rondje later gestopt), dus VES had dat niet gered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
Adlermann schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 22:37:
[...]

Ik ook, grand stand noord dacht ik.
Innentribüne B zit ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
lol:
Great pleasure to meet this really nice guy !! @swish41 look how tall we are 🤔
Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.cdninstagram.com/t51.2885-15/s750x750/sh0.08/e35/13774576_1155916537799278_1854631635_n.jpg?ig_cache_key=MTMwMzkwNTM2NTA2NzA5OTU0Mg%3D%3D.2

https://www.instagram.com/p/BIYZwVpjO2W/
Pagina: 1 ... 89 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

Het topic voor de komende race vind je donderdagochtend voor de race als los topic.
[F1] Seizoen 2016-14 - GP van Italië

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2016

IRC: http://irc.tweakers.net/f1