Klopt, maar het Red Bull racing chassis staat als 1 van de beste te boek dit seizoen. Waar motor vermogen van minder belang is, kunnen ze vechten met Mercedes. Denk dit weekend ook.Bosmonster schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 09:29:
[...]
Zo simpel is het volgens mij niet. RBR heeft een high-downforce/high-drag chassis. Zelfs met een Mercedes-motor zouden ze problemen hebben op de echt snelle tracks, doordat hun chassis daar simpelweg nu niet op gemaakt is. En we hebben op Baku gezien wat er gebeurt met de banden bijvoorbeeld als ze minimale downforce rijden op dit chassis.
Niet op elk circuit.alwaysleft schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 09:33:
[...]
Klopt, maar het Red Bull racing chassis staat als 1 van de beste te boek dit seizoen. Waar motor vermogen van minder belang is, kunnen ze vechten met Mercedes. Denk dit weekend ook.
Hij zegt ook: "Waar motor vermogen van minder belang is, kunnen ze vechten met Mercedes."
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Klopt was te snel van mij.Jasphur schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 09:36:
[...]
Hij zegt ook: "Waar motor vermogen van minder belang is, kunnen ze vechten met Mercedes."

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Verwijderd
Het zou mooi zijn als ze op de een of andere manier met andere settings de rake kunnen verminderen voor specifieke tracks, want dat is de primaire oorzaak van de drag, maar dan moet je suspension er ook op berekend zijn.Bosmonster schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 09:29:
[...]
Zo simpel is het volgens mij niet. RBR heeft een high-downforce/high-drag chassis. Zelfs met een Mercedes-motor zouden ze problemen hebben op de echt snelle tracks, doordat hun chassis daar simpelweg nu niet op gemaakt is. En we hebben op Baku gezien wat er gebeurt met de banden bijvoorbeeld als ze minimale downforce rijden op dit chassis.
Maar dat is het 2016 chassis waarvan we weten dat het ontzettend gaat veranderen in 2017. Als Adrian Newey ermee aan de sla gaat (is?) en weet wat de huidige beperkingen zijn, komt dat vast wel goed. Je zult toch altijd een compromis moeten zoeken tussen Monza/Baku-achtige circuits (weinig drag/downforce) en de bochtigere circuits als Silverstone, Hungaroring, Monaco, etc waarbij grip belangrijker is. Simpelweg vleugels bijstellen werkt niet goed genoeg (zoals je zelf ook al zegt).Bosmonster schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 09:29:
[...]
Wat betreft het nieuwe contract van Rosberg: ik had niet helemaal verwacht dat ze tot en met 2018 nog met deze rijders, die totaal niet samen door een deur kunnen, opgescheept wilden zitten. Van de twee begrijp ik ergens nog dat ze Rosberg willen vastleggen, want als we iets hebben geleerd van de afgelopen seizoenen is het materiaal veel belangrijker dan de coureur. Zet Vettel naast Rosberg met Hamilton in een Ferrari en de stand zou er niet heel anders uitzien
En Rosberg komt op mij over als meer een teamplayer dan Hamilton die gewoon "een player" is
[ Voor 29% gewijzigd door Grrrrrene op 22-07-2016 12:13 ]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Yeah, het huidige chassis hebben ze inderdaad wel gebouwd met de mindere motor in het achterhoofd. Slim, want nu konden daardoor toch meekomen op sommige circuits.Grrrrrene schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 12:09:
[...]
Maar dat is het 2016 chassis waarvan we weten dat het ontzettend gaat veranderen in 2017. Als Adrian Newey ermee aan de sla gaat (is?) en weet wat de huidige beperkingen zijn, komt dat vast wel goed. Je zult toch altijd een compromis moeten zoeken tussen Monza/Baku-achtige circuits (weinig drag/downforce) en de bochtigere circuits als Silverstone, Hungaroring, Monaco, etc waarbij grip belangrijker is. Simpelweg vleugels bijstellen werkt niet goed genoeg (zoals je zelf ook al zegt).
Voor 2017 verwacht ik inderdaad andere prioriteiten! De motor is zo'n grote bottleneck niet meer, dus het chassis design zal zich daar wel op aanpassen.
Voor diegene die het filmpje van Rosberg nog niet hadden gezien, hier de embedded versie.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Wordt daar even een miljoenencontract op een keukentafeltje getekend.Rivanov schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 16:07:
Voor diegene die het filmpje van Rosberg nog niet hadden gezien, hier de embedded versie.
[video]
"When you grow up your heart dies"
Zoveel verdient een 2e rijder toch niet??sjaool schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 16:56:
[...]
Wordt daar even een miljoenencontract op een keukentafeltje getekend.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Nah, dit is gewoon een mooi PR-formuliertje dat ze tekenen op een klaptafeltjesjaool schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 16:56:
[...]
Wordt daar even een miljoenencontract op een keukentafeltje getekend.
Nee, merp!
Dat zal vast het velletje zijn waarop staat: "Ik zal Lewis niet meer van de baan rijden en minimaal 50 centimeter afstand houden".PauseBreak schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 17:23:
[...]
Nah, dit is gewoon een mooi PR-formuliertje dat ze tekenen op een klaptafeltje
"When you grow up your heart dies"
sjaool schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 17:40:
[...]
Dat zal vast het velletje zijn waarop staat: "Ik zal Lewis niet meer van de baan rijden en minimaal 50 centimeter afstand houden".

Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Edit: ik post oud nieuws over radioregels, nvm
[ Voor 78% gewijzigd door FouT op 22-07-2016 21:07 ]
niet zo oud nieuws, maar wel uitermate teleurstellend:

Renault lijkt toch niet een engine update te doen dit jaar. Er was sprake van een update rond de GP van Japan, maar als ik de berichten her en der moet geloven is de volgende echte upgrade toch pas in race 1 2017. http://www.espn.co.uk/f1/...-major-engine-update-2017
http://www.motorsport.com...n-hold-until-2017-801247/

Renault lijkt toch niet een engine update te doen dit jaar. Er was sprake van een update rond de GP van Japan, maar als ik de berichten her en der moet geloven is de volgende echte upgrade toch pas in race 1 2017. http://www.espn.co.uk/f1/...-major-engine-update-2017
[ Voor 19% gewijzigd door nachtnet op 22-07-2016 22:05 ]
Wat ik me al tijden afvraag is waarom er nooit een valse start is in de F1. Zijn de heren altijd allemaal zo netjes om te wachten totdat de lichten doven? Of is er iets elektronisch geschakeld? Of krijgen ze er een straf voor? Er staat veel op het spel bij de start. Een goede start levert vaak veel voordeel op.
Google is your friend: https://www.quora.com/Why...some-Technology-behind-it-Moondust- schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 22:14:
Wat ik me al tijden afvraag is waarom er nooit een valse start is in de F1. Zijn de heren altijd allemaal zo netjes om te wachten totdat de lichten doven? Of is er iets elektronisch geschakeld? Of krijgen ze er een straf voor? Er staat veel op het spel bij de start. Een goede start levert vaak veel voordeel op.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Het komt wel eens voor, al is dat volgens mij weer al een tijdje geleden. De coureurs moeten zelf het juiste moment bepalen waarop ze de koppeling op laten komen en wegrijden; launch control is al enige tijd niet meer toegestaan.-Moondust- schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 22:14:
Aanvullend artikel: Analysis - the single-clutch race start returns
Bij een jump start krijgt de betreffende coureur een straf. Dat kan resulteren in een drive-through, stop-and-go of zelfs (licentie) strafpunten kosten. Er is in ieder geval een systeem op de baan die jump starts detecteert. Dit systeem willen ze ook gaan gebruiken voor het detecteren van coureurs die buiten de track limits gaan.
[ Voor 16% gewijzigd door Bee.nl op 22-07-2016 22:32 ]
Was het niet zo dat in dat filmpje van Hulkenberg laatst, hij zo snel reageerde dat dit in Atletiek als valse start zou worden gezien?
Teleurstellend nieuws. Er komt geen grote motor update aan in Suzuka dit jaar voor Renault. Gaan volledig focussen op volgend jaar.
http://www.autosport.com/...engine-upgrade-until-2017
psstt..alwaysleft schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 22:56:
Teleurstellend nieuws. Er komt geen grote motor update aan in Suzuka dit jaar voor Renault. Gaan volledig focussen op volgend jaar.
nachtnet schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 21:52:
[afbeelding]
Renault lijkt toch niet een engine update te doen dit jaar. [...]
![]()
![]()
Tsja, wat is teleurstellend... Voor ons als Nederlanders (en Max-fans?) is het natuurlijk jammer dat hij niet nog wat dichter achter de Silver Arrows kan komen dit seizoen, maar meer dan p3 zit er voor Max niet in
Mercedes wordt dit seizoen weer met twee vingers in de neus kampioen bij de rijders en de constructeurs. Theoretisch kan alles nog natuurlijk, maar niemand die daar realistisch van uit gaat. Het enige wat "spannend" is, is wie er kampioen wordt (zal Hamilton wel worden, maar goed). Dus wat valt er dan nog te winnen? Renault rijdt achteraan mee, voor hun is dit een uitermate pijnlijk seizoen, gezien RBR juist zo goed gaat.
En ik denk dat het grootste deel van het veld onderhand de meeste engineers wel op de 2017-auto gezet heeft, in 2016 valt er niet zoveel meer te halen. Alleen RBR en Ferrari strijden echt om een plaats die tot de verbeelding spreekt (2e, oftewel best of the rest), Williams en Force India gaan dat gat echt niet meer dichtrijden en strijden samen hoogstens op p4 in het constructeurskampioenschap... Misschien dat McLaren Toro Rosso nog kan pakken, maar ook dat zal ze niet zoveel uitmaken: beter focussen zich zo snel mogelijk op 2017.
En ik denk dat het grootste deel van het veld onderhand de meeste engineers wel op de 2017-auto gezet heeft, in 2016 valt er niet zoveel meer te halen. Alleen RBR en Ferrari strijden echt om een plaats die tot de verbeelding spreekt (2e, oftewel best of the rest), Williams en Force India gaan dat gat echt niet meer dichtrijden en strijden samen hoogstens op p4 in het constructeurskampioenschap... Misschien dat McLaren Toro Rosso nog kan pakken, maar ook dat zal ze niet zoveel uitmaken: beter focussen zich zo snel mogelijk op 2017.
[ Voor 14% gewijzigd door Grrrrrene op 22-07-2016 23:34 ]
maakt niet uit.
Wel heb ik ineens toch weer een stukje minder vertrouwen in het kunnen van Renault. Kunnen ze echt wel een motor leveren die komend seizoen WDC moet gaan worden?
Doet mij enigszins denken aan seizoen 2015 waarin beloftes van Renault toch steeds gebakken lucht bleken te zijn..
[ Voor 15% gewijzigd door nachtnet op 22-07-2016 23:35 ]
Amen, mooie post.Grrrrrene schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 23:33:
Tsja, wat is teleurstellend... Voor ons als Nederlanders (en Max-fans?) is het natuurlijk jammer dat hij niet nog wat dichter achter de Silver Arrows kan komen dit seizoen, maar meer dan p3 zit er voor Max niet inMercedes wordt dit seizoen weer met twee vingers in de neus kampioen bij de rijders en de constructeurs. Theoretisch kan alles nog natuurlijk, maar niemand die daar realistisch van uit gaat. Het enige wat "spannend" is, is wie er kampioen wordt (zal Hamilton wel worden, maar goed). Dus wat valt er dan nog te winnen? Renault rijdt achteraan mee, voor hun is dit een uitermate pijnlijk seizoen, gezien RBR juist zo goed gaat.
Volgend jaar gaat het token systeem op de schop en dus meer ruimte voor het chassis die echt de doorslag zal geven. Laat ene Newey daar nu heel goed in zijn
Alhoewel Mercedes zo een gigantische voorsprong heeft, dat zie ik ze zo 1,2,3 niet verliezen. Ook niet in 2017. Maar meestal bij invoering nieuwe regels zie 2014 is er 1 dominant team. Vanaf 2014 was het Mercedes, wie weet volgend jaar Red Bull.
Het tokensysteem is voor de PU.alwaysleft schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 23:39:
[...]
Amen, mooie post.
Volgend jaar gaat het token systeem op de schop en dus meer ruimte voor het chassis die echt de doorslag zal geven.
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Ja, ik zeg toch dat er dus dan het motorenverschil minder verschil zal zijn dus het chassis meer van belang gaat worden. Nu zijn de verschillen tussen Renault en Mercedes nog groot op motorisch gebied.
[ Voor 12% gewijzigd door alwaysleft op 23-07-2016 00:06 ]
Misschien vinden ze die 20 PK niet zo "major"?nachtnet schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 21:52:
[afbeelding]
![]()
![]()
...
"I think it will be next year," he said. "The big step we will have will be next year's engine, race one. Until we get to the end of the season now we will be working on the specification we have now, trying to extract the most out it, but there won't be any more let's say big step as we had for race one and six."
...
Testing, one, two ...
Met Vettel toch 4 op een rij. Al kan je je afvragen of dat "ondanks" of "dankzij" Renault was.nachtnet schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 23:34:
[...]
maakt niet uit.
Wel heb ik ineens toch weer een stukje minder vertrouwen in het kunnen van Renault. Kunnen ze echt wel een motor leveren die komend seizoen WDC moet gaan worden?
Doet mij enigszins denken aan seizoen 2015 waarin beloftes van Renault toch steeds gebakken lucht bleken te zijn..
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Klopt idd.MikeyMan schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 22:48:
Was het niet zo dat in dat filmpje van Hulkenberg laatst, hij zo snel reageerde dat dit in Atletiek als valse start zou worden gezien?
Volgens mij had dat te maken met dat bij atletiek op geluid wordt gereageerd en bij F1 op licht, daar schijn je sneller op te kunnen reageren.
Of die verklaring klopte had ik niet gecheckt
[ Voor 5% gewijzigd door YakuzA op 23-07-2016 08:49 ]
PSN
Heeft dat in het geval van athletiek ook niet (deels) met de geluidssnelheid te maken? In 0.1s legt geluid maar 34m af, licht heeft in die tijdspanne al 30.000 km afgelegd. Als jij dus binnen 0.1s reageert en de persoon met het startpistool staat op 10m afstand, heb je binnen 0.07s gereageerd en dat is bovenmenselijk snel...
Ik wil wel geloven dat onze reflexen op optische input sneller zijn dan op geluid, maar ik denk dat er meer aan zit
Ik wil wel geloven dat onze reflexen op optische input sneller zijn dan op geluid, maar ik denk dat er meer aan zit
Dat lijkt me heel aannemelijk eigenlijk. Misschien denken / weten ze na wat meer races met de B-spec te hebben gedaan dat ze die 20 pk extra ook kunnen winnen zonder dat ze tokens hoeven uit te geven en kunnen ze op deze manier lekker doorontwikkelen voor volgend seizoen.hardware-lover schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 01:06:
[...]
Misschien vinden ze die 20 PK niet zo "major"?
...
"I think it will be next year," he said. "The big step we will have will be next year's engine, race one. Until we get to the end of the season now we will be working on the specification we have now, trying to extract the most out it, but there won't be any more let's say big step as we had for race one and six."
...
Ik ben heel benieuwd naar race 1 van volgend seizoen. Zeker als de geruchten kloppen dat Renault TJI gaat toevoegen in de winter zou het gat tussen Renault en McMerc wel eens flink kleiner kunnen worden.
Nee, merp!
In het eye tracking filmpje met hulkenberg was er ook een stukje over zijn reactie tijd op een veranderend stoplicht.Grrrrrene schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 09:06:
Heeft dat in het geval van athletiek ook niet (deels) met de geluidssnelheid te maken? In 0.1s legt geluid maar 34m af, licht heeft in die tijdspanne al 30.000 km afgelegd. Als jij dus binnen 0.1s reageert en de persoon met het startpistool staat op 10m afstand, heb je binnen 0.07s gereageerd en dat is bovenmenselijk snel...
PSN
Daar hebben we het toch ook overYakuzA schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 10:57:
[...]
In het eye tracking filmpje met hulkenberg was er ook een stukje over zijn reactie tijd op een veranderend stoplicht.
Maar reageren op licht en reageren op geluid zijn dus twee verschillende dingen waarbij ik _denk_ dat er twee dingen meespelen waarom je sneller op licht dan op geluid reageert:MikeyMan schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 22:48:
1. Onze hersenen reageren überhaupt sneller op licht
2. Geluid beweegt minder snel dan licht, dus een geluid bereikt een sporter minder snel dan een lichtsignaal.
[ Voor 52% gewijzigd door Grrrrrene op 23-07-2016 11:32 ]
Bij atletiek zie je tegenwoordig een speaker per startplek. De banen zijn dan gelijk en de vertraging door de geluidssnelheid is minder dan 0,01sGrrrrrene schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 09:06:
Maar die regels over wat een valse start is, komen van langer geleden toen er nog alleen geluid uit het startpistool kwam, toch? Voor mijn gevoel zijn die regels er al zeker 10 jaar, zo niet langer...ANdrode schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 11:46:
[...]
Bij atletiek zie je tegenwoordig een speaker per startplek. De banen zijn dan gelijk en de vertraging door de geluidssnelheid is minder dan 0,01s
Maar je hebt gelijk: die vertraging is grotendeels geëlimineerd.
Ik wist eerlijk gezegd niet eens dat die regel bestond. Ik wist alleen dat er bij atletiek (en roeien) een speaker per baan isGrrrrrene schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 11:48:
[...]
Maar die regels over wat een valse start is, komen van langer geleden toen er nog alleen geluid uit het startpistool kwam, toch? Voor mijn gevoel zijn die regels er al zeker 10 jaar, zo niet langer...
Maar je hebt gelijk: die vertraging is grotendeels geëlimineerd.
Leuk interview met Frits van Amersfoort door de NOS
http://nos.nl/artikel/211...vonk-die-overspringt.html
"Wat Verstappen presteert is voor heel Red Bull fantastisch: daardoor komt binnen het team een hoge druk, iedereen gaat harder lopen en beter presteren. Dat geldt voor hele team. Daar ben ik van overtuigd. Ricciardo geeft zelf ook aan dat Verstappen hem pusht, uitdaagt en stimuleert. Dat heeft hij niet geleerd van mediatraining. Believe me: dat is echt zo. Verstappen is als een nieuwe vonk die overspringt; daar gaat iedereen harder van lopen."
"Wat Verstappen presteert is voor heel Red Bull fantastisch: daardoor komt binnen het team een hoge druk, iedereen gaat harder lopen en beter presteren. Dat geldt voor hele team. Daar ben ik van overtuigd. Ricciardo geeft zelf ook aan dat Verstappen hem pusht, uitdaagt en stimuleert. Dat heeft hij niet geleerd van mediatraining. Believe me: dat is echt zo. Verstappen is als een nieuwe vonk die overspringt; daar gaat iedereen harder van lopen."
Waiting on the world to change
Ik denk wat die vonk betreft dit in meer of mindere mate ook voor de Formule 1 als wereldsport geldt. Alspinda powerrr schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 12:53:
Leuk interview met Frits van Amersfoort door de NOS
je al ziet dat die Argentijnse journalist zegt dat er meer mensen gaan kijken omdat hij er is. Ik denk dat dit wereldwijd zo is. Mensen zien nu al dat hij van de absolute buitencategorie is, nog beter dan Vettel en Hamilton, beide veelvoudig wereldkampioenen. En dat wil niemand missen.
Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.
je hebt zeker de premature necrologie van Lewis Hamilton op Sky voorafgaand aan de quali gemistOme Ernst schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 23:26:
[...]
nog beter dan Vettel en Hamilton, beide veelvoudig wereldkampioen
dan had je geweten dat beter dan Hamilton de komende 50 jaar niet gaat gebeuren
[ Voor 12% gewijzigd door P.O. Box op 23-07-2016 23:33 ]
Ik was aan het werk.P.O. Box schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 23:31:
[...]
je hebt zeker de premature necrologie van Lewis Hamilton op Sky voorafgaand aan de quali gemist
Hamilton is goed, heel goed zelfs, maar ook heel goed om op het juiste moment bij het juiste team te zitten.
Voor mij zit hij toch onder de absolute toppers zoals Schumacher, Lauda, Senna, Prost.
P.O. Box schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 23:31:
[...]
je hebt zeker de premature necrologie van Lewis Hamilton op Sky voorafgaand aan de quali gemist
Bij Ted's notebook viel het ophemelen van Hamilton deze keer best mee. De man-crush leek wat minder, misschien is hij afgewezen…
Even serieus: Channel 4 en Sky bespreken echt totaal andere dingen tijdens de uitzending. Bij Channel 4 vullen de commentatoren elkaar tijdens het live commentaar beter aan dan bij Sky. Daar is het meer een side-kick.
Gelukkig is Verstappen erg kritisch op zichzelf. Als hij zich entitled zou gedragen dan spugen Nederlanders iemand uit. Zelfs als het onze grote man is.
Dat is inderdaad een heel belangrijk punt dat vaak over het hoofd gezien wordt. Als je bij het beste team zit, moet je alleen beter zijn dan je teamgenoot en dat is Hamilton gewoon. Met de switch naar Mercedes heeft hij ontzettend geluk gehad. Op het moment dat hij zijn contract tekende waren er nog geen tests geweest en zou hij puur op beloftes van Mercedes af moeten gaan om te bepalen dat dat een betere deal was dan nog een seizoen McLaren.Ome Ernst schreef op zondag 24 juli 2016 @ 00:00:
[...]
Hamilton is goed, heel goed zelfs, maar ook heel goed om op het juiste moment bij het juiste team te zitten.
Maar dat fenomeen houd je altijd. Button was zonder de dominante Brawn in 2009 ook nooit wereldkampioen geworden en Vettel had zonder RBR ook nooit zo dominant kunnen zijn. De enige manier om uit te vinden wie de snelste is, is ze in allemaal identieke auto's laten racen. Zou ik best eens leuk vinden BTW
+1Grrrrrene schreef op zondag 24 juli 2016 @ 12:09:
[...]
Dat is inderdaad een heel belangrijk punt dat vaak over het hoofd gezien wordt. Als je bij het beste team zit, moet je alleen beter zijn dan je teamgenoot en dat is Hamilton gewoon. Met de switch naar Mercedes heeft hij ontzettend geluk gehad. Op het moment dat hij zijn contract tekende waren er nog geen tests geweest en zou hij puur op beloftes van Mercedes af moeten gaan om te bepalen dat dat een betere deal was dan nog een seizoen McLaren.
Als alternatief kan je wiskundige modellen maken. Daar zijn de resultaten dan nog steeds erg afhankelijk van de gekozen data en de bias van de maker.Maar dat fenomeen houd je altijd. Button was zonder de dominante Brawn in 2009 ook nooit wereldkampioen geworden en Vettel had zonder RBR ook nooit zo dominant kunnen zijn. De enige manier om uit te vinden wie de snelste is, is ze in allemaal identieke auto's laten racen. Zou ik best eens leuk vinden BTW
In een voorbeeld scoren Button, Vettel en Alonso beter dan je verwacht. De modellen blijven afhankelijk van de team-genoot en kunnen 'pech' (wat wel telt als je coureurs onderling vergelijkt) niet goed modelleren.
Een paar jaar geleden hadden we daar de A1GP voor. Deze klasse is uiteindelijk geen blijvertje geworden.Grrrrrene schreef op zondag 24 juli 2016 @ 12:09:
[...]
De enige manier om uit te vinden wie de snelste is, is ze in allemaal identieke auto's laten racen. Zou ik best eens leuk vinden BTW
Mercedes was met hun motor, Ferrari en Red Bull te slim af. Zij waren al vroeg van te voren de nieuwe motor (nieuwe regels) aan het voorbereiden, terwijl Red Bull toen bijvoorbeeld druk bezig was het kampioenschap te winnen? Althans, dat begrijp ik ervan. Daar hebben ze dus groot profijt van.
Je zou zeggen dat alle teams weten dat die regels eraan komen, en je dus wat kan verwachten van je concurrenten, en toch gebeurde het, of is Mercedes zo geniaal? Of waren Red Bull en Ferrari meer met andere zaken bezig?
Gezien volgend jaar weer zo'n moment komt..
Je zou zeggen dat alle teams weten dat die regels eraan komen, en je dus wat kan verwachten van je concurrenten, en toch gebeurde het, of is Mercedes zo geniaal? Of waren Red Bull en Ferrari meer met andere zaken bezig?
...
Mercedes had er ook tig miljoenen meer in gepompt dan Renault en Ferrari.
Iemand dit artikel al gezien ? Ik dacht dat Rio bevestigd was voor de rest van het seizoen ?
Page intentionally left blank.
Mercedes had zijn zaken vooral beter voor elkaar en had een ontwerp van de motor wat heel goed uitpakte.Luxicon schreef op zondag 24 juli 2016 @ 16:39:
Mercedes was met hun motor, Ferrari en Red Bull te slim af. Zij waren al vroeg van te voren de nieuwe motor (nieuwe regels) aan het voorbereiden, terwijl Red Bull toen bijvoorbeeld druk bezig was het kampioenschap te winnen? Althans, dat begrijp ik ervan. Daar hebben ze dus groot profijt van.
Het is vooral dat stomme token systeem dat er voor gezorgd heeft dat ze die voorsprong zolang hebben.
Volgend jaar is het een moment waarop er enorme wijzigingen voor de rest van de auto komen. Iedereen verwacht dat RBR daar juist een klap gaat uitdelen. Het verschil is echter dat een briljante ingeving van Newey de race erna al op de Mercedes en Ferrari kan zitten.
We zijn dan ook van die ellendige tokens af.
Vandaag werd op SKY verteld dat STR denkt dat de 2016 Honda al krachtiger is dan de 2015 Ferrari. Dat is een enorme stap binnen het token systeem. Als de motoren weer volledig vrij gelaten worden in de ontwikkeling, gaat dat veel sneller. Volgens mij moeten ze alleen nog steeds wel een straf pakken bij teveel motoren gebruik dus dan wordt je nog enigszins gelimiteerd.
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Daar heb je kans van.sanderb schreef op zondag 24 juli 2016 @ 18:00:
[...]
Volgend jaar is het een moment waarop er enorme wijzigingen voor de rest van de auto komen. Iedereen verwacht dat RBR daar juist een klap gaat uitdelen. Het verschil is echter dat een briljante ingeving van Newey de race erna al op de Mercedes en Ferrari kan zitten.
Maar sommige dingen zijn niet zomaar te kopiëren. Denk maar aan de Blown-diffuser van Brawn (2009). Iedereen probeerde het te kopiëren, maar lukte toch niet snel genoeg, waardoor Brawn/Button zo'n voorsprong had dat ondanks een eindsprint van Vettel niet de titel uit handen lieten gaan.
Maar als je sponsoren niet betalen houdt de goodwill bij het team snel op he?StarWing schreef op zondag 24 juli 2016 @ 17:26:
Iemand dit artikel al gezien ? Ik dacht dat Rio bevestigd was voor de rest van het seizoen ?
Ja en nee.Grrrrrene schreef op zondag 24 juli 2016 @ 12:09:
[...]
Met de switch naar Mercedes heeft hij ontzettend geluk gehad.
Ja, Mercedes had tot dan toe geen goede auto. Motor was altijd al ok tot heel goed, gezien Mclaren met hun motoren, ook al waren dat niet de motoren die ze nu gebruiken.
Nee, want Mercedes is een hele grote, rijke autofabrikant met een dikke autosport historie. Die komen er wel.
Of de trickery met de off-throttle/coanda/jet-in-crossflow trickery.Ryur schreef op zondag 24 juli 2016 @ 18:57:
[...]
Maar sommige dingen zijn niet zomaar te kopiëren. Denk maar aan de Blown-diffuser van Brawn (2009). Iedereen probeerde het te kopiëren, maar lukte toch niet snel genoeg, waardoor Brawn/Button zo'n voorsprong had dat ondanks een eindsprint van Vettel niet de titel uit handen lieten gaan.
Het duurde toch erg lang voordat deze trucjes die uit bodywork + engine management goed nagedaan werden. De hele designfilosofie van een auto moet er op aangepast worden en dat is erg lastig
Dat dachten alonso en Vettel ook toen ze bij Ferrari gingen rijden.Ome Ernst schreef op zondag 24 juli 2016 @ 20:42:
[...]
Ja en nee.
Ja, Mercedes had tot dan toe geen goede auto. Motor was altijd al ok tot heel goed, gezien Mclaren met hun motoren, ook al waren dat niet de motoren die ze nu gebruiken.
Nee, want Mercedes is een hele grote, rijke autofabrikant met een dikke autosport historie. Die komen er wel.
PSN
Ferrari is een wespennest en een slangenkuil. Sinds Enzo dood is en dat zal altijd zo blijven, Alleen in de periode Todt, Brawn, Schumacher was het onder controle. Mijns inziens heb je er als rijder er niets te zoeken als er niet weer een management zit wat de hele boel in gareel houd, en alle neuzen dezelfde kant op.YakuzA schreef op zondag 24 juli 2016 @ 23:11:
[...]
Dat dachten alonso en Vettel ook toen ze bij Ferrari gingen rijden.
Inderdaad. De enige voorwaarde waaronder een goede coureur naar Ferrari zou kunnen gaan, is als hij af weet te dwingen dat hij tevens het personeelsbeleid t.a.v. de top mag bepalen. Precies zoals Schumacher heeft gedaan. Dat is de enige manier waarop je daar successen kunt boeken.Ome Ernst schreef op maandag 25 juli 2016 @ 00:07:
[...]
Ferrari is een wespennest en een slangenkuil. Sinds Enzo dood is en dat zal altijd zo blijven, Alleen in de periode Todt, Brawn, Schumacher was het onder controle. Mijns inziens heb je er als rijder er niets te zoeken als er niet weer een management zit wat de hele boel in gareel houd, en alle neuzen dezelfde kant op.
Mooi taakje voor Max over een jaar of 5
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Dream on, als het zelfs Alonso en Vettel niet lukt...
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Als ie, net als Schumacher, de juiste mensen mee neemt.....TommyGun schreef op maandag 25 juli 2016 @ 09:35:
Dream on, als het zelfs Alonso en Vettel niet lukt...
Probleem vóór Schumacher en nu is dat het Italianen zijn die de boel runnen. Zelfs onder Enzo was Ferrari al terug gezakt als 3e team achter McLaren en Williams.
Pas toen Todt er in 1994 kwam en in 1996 Schumacher + team experts aantrok voor 1997 ging het weer beter met ze.
En dat clubje is nu vervangen door Italianen....
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Ja, en dan wordt hij er ruim voor z'n 30e uitgewerkt op zo'n zelfde manier als Michael daar vertrok... Misschien ga je tegenwoordig alleen nog voor het geld naar Ferrari?L1nt schreef op maandag 25 juli 2016 @ 09:45:
[...]
Als ie, net als Schumacher, de juiste mensen mee neemt.....
Probleem vóór Schumacher en nu is dat het Italianen zijn die de boel runnen. Zelfs onder Enzo was Ferrari al terug gezakt als 3e team achter McLaren en Williams.
Pas toen Todt er in 1994 kwam en in 1996 Schumacher + team experts aantrok voor 1997 ging het weer beter met ze.

Geld, prestige, de uitdaging om die rode shitbox vooraan te krijgen?Grrrrrene schreef op maandag 25 juli 2016 @ 12:14:
[...]
Ja, en dan wordt hij er ruim voor z'n 30e uitgewerkt op zo'n zelfde manier als Michael daar vertrok... Misschien ga je tegenwoordig alleen nog voor het geld naar Ferrari?
Nee, merp!
Ik geloof niet dat Vettel momenteel erg geniet van die "uitdaging"PauseBreak schreef op maandag 25 juli 2016 @ 12:25:
[...]
Geld, prestige, de uitdaging om die rode shitbox vooraan te krijgen?
In de biografie van James Allen over Schumacher staat er een mooi stuk in over hoe dat allemaal gelopen is. En als je nu her en der leest dat men de oude structuur van voor die veranderingen weer opgepakt heeft weet je wel hoe laat het is.L1nt schreef op maandag 25 juli 2016 @ 09:45:
[...]
Als ie, net als Schumacher, de juiste mensen mee neemt.....
Eén van de dingen die Brawn toentertijd deed was het samenvoegen van alle afdelingen die iets met de auto van doen hadden in hetzelfde gebouw. Bleek dat daarvoor het ontwerp van onderdeel A in Engeland werd gedaan en onderdeel B in Italie, terwijl ze elkaar direct nodig hadden. Met alle gevolgen van dien.
Gezien de 'progressie' die Ferrari boekt tov. Red Bull en Mercedes vrees ik voor soortgelijke praktijken.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Als je team zegt er alles aan te doen en je weet dat je zelf ook alles geeft en vervolgens wordt je door een Red Bull, met een 18 jarige achter het stuur en een Renault motor achterin, ingehaald, dan wordt je niet vrolijk.Grrrrrene schreef op maandag 25 juli 2016 @ 12:28:
[...]
Ik geloof niet dat Vettel momenteel erg geniet van die "uitdaging"
Zeker dat eerste jaar met die V6-T motoren had Ferrari ook gewoon een verkeerde keuze gemaakt. Ze hebben de aerodynamica afdeling de afmetingen van het motorenpakket laten bepalen; ze werden gewaarschuwd dat dit power zou gaan kosten maar waren er van overtuigd het tekort in power goed te maken met een compacte achterkant en superieure aerodynamica van de auto.Bart-Willem schreef op zondag 24 juli 2016 @ 17:09:
Mercedes had er ook tig miljoenen meer in gepompt dan Renault en Ferrari.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Dat had weer met John Barnard te maken die Engeland niet uit wou als ik het goed heb.Wom schreef op maandag 25 juli 2016 @ 12:30:
[...]
In de biografie van James Allen over Schumacher staat er een mooi stuk in over hoe dat allemaal gelopen is. En als je nu her en der leest dat men de oude structuur van voor die veranderingen weer opgepakt heeft weet je wel hoe laat het is.
Eén van de dingen die Brawn toentertijd deed was het samenvoegen van alle afdelingen die iets met de auto van doen hadden in hetzelfde gebouw. Bleek dat daarvoor het ontwerp van onderdeel A in Engeland werd gedaan en onderdeel B in Italie, terwijl ze elkaar direct nodig hadden. Met alle gevolgen van dien.
Gezien de 'progressie' die Ferrari boekt tov. Red Bull en Mercedes vrees ik voor soortgelijke praktijken.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Zo. Zag mijn oog toch even de weersvoorspelling voor hockenheim in de F1 app:
Vrijdag nat, zaterdag nat en zondag nat.
Volgens andere websites gewoon droog, we zullen et zien binnenkort.
Vrijdag nat, zaterdag nat en zondag nat.
Volgens andere websites gewoon droog, we zullen et zien binnenkort.
[ Voor 24% gewijzigd door YakuzA op 25-07-2016 22:05 ]
PSN
Hoe ligt Hochenheim de RBR eigenlijk? Op papier ziet het eruit als een interessant circuit waar in elk geval wel ingehaald kan worden..
http://purefla.sh/2a1snLI
Volgende race gaat die site op 2e scherm
info;
info;
[ Voor 69% gewijzigd door himlims_ op 26-07-2016 00:12 ]
2014; Wikipedia: Grand Prix Formule 1 van Duitsland 2014d0s schreef op maandag 25 juli 2016 @ 22:39:
Hoe ligt Hochenheim de RBR eigenlijk? Op papier ziet het eruit als een interessant circuit waar in elk geval wel ingehaald kan worden..
Ik verwacht the usual suspects, 2x zilver, daarna even niets, en dan de rode en donkerblauwe brigade.
Testing, one, two ...
Interessant (en wat oud) stukje van Will Buxton over zijn Race Debut in een F3 auto, bij het Ferrari Driver Academy. Daar zie je overigens ook Max Verstappen (als Kart Wereldkampioen) zitten. Is dat waar hij zijn eerste F3 meters in heeft gereden? Ziet er wel interessant uit en je leert volgens mij enorm veel.
Hier de playlist van 5 afleveringen van elke keer 3 minuten:
YouTube: Buxton's Racing Debut
Hij heeft daar zijn eerste OW wedstrijden gereden, en er ook minimaal één gewonnen volgens mij, Verstappen welteverstaan.Martinspire schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 00:08:
Interessant (en wat oud) stukje van Will Buxton over zijn Race Debut in een F3 auto, bij het Ferrari Driver Academy. Daar zie je overigens ook Max Verstappen (als Kart Wereldkampioen) zitten. Is dat waar hij zijn eerste F3 meters in heeft gereden? Ziet er wel interessant uit en je leert volgens mij enorm veel.
[ Voor 14% gewijzigd door hardware-lover op 26-07-2016 00:36 ]
Testing, one, two ...
Bernie's schoonmoeder is ontvoerd: http://nos.nl/artikel/211...-ecclestone-ontvoerd.html
Weetje: ze is 18 jaar jonger dan onze oude boef
.
Als je Bernie met zijn vrouw ziet weet je het ook direct: het is echt de liefde waarvoor die vrouw het doet
.
Weetje: ze is 18 jaar jonger dan onze oude boef
Als je Bernie met zijn vrouw ziet weet je het ook direct: het is echt de liefde waarvoor die vrouw het doet
[ Voor 25% gewijzigd door alexbl69 op 26-07-2016 08:25 ]
Zijn schoonmoeder had zijn dochter kunnen zijnalexbl69 schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 08:24:
Bernie's schoonmoeder is ontvoerd: http://nos.nl/artikel/211...-ecclestone-ontvoerd.html
Weetje: ze is 18 jaar jonger dan onze oude boef.
Als je Bernie met zijn vrouw ziet weet je het ook direct: het is echt de liefde waarvoor die vrouw het doet.

Ach hij heeft genoeg geld om haar weer vrij te kopen

[ Voor 4% gewijzigd door AversusZ op 26-07-2016 09:36 ]
Ook genoeg geld om een privéleger achter de kidnappers en hun families aan te sturen.AversusZ schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 09:36:
Ach hij heeft genoeg geld om haar weer vrij te kopen
Aan de andere kant, het is wel z'n schoonmoeder. Mogelijk zegt ie dat ie het dubbele betaald om haar vast te houden
En zijn vrouw z'n kleindochterJoster schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 08:47:
[...]
Zijn schoonmoeder had zijn dochter kunnen zijn![]()

alle vrouwen zijn golddiggers - ene heeft alleen hogere prijs dan anderealexbl69 schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 08:24:
Weetje: ze is 18 jaar jonger dan onze oude boef.
Als je Bernie met zijn vrouw ziet weet je het ook direct: het is echt de liefde waarvoor die vrouw het doet.
85 jarige snoepert
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Pfff.. heerlijk overzichtelijk inderdaad.himlims_ schreef op maandag 25 juli 2016 @ 23:52:
http://purefla.sh/2a1snLI
info;
[video]
* nachtnet denkt er zelfs aan om nog maar een extra tablet te kopen voor erbij..
ben er niet achter waar en of die data ook publiekelijk is; anders hack ik wel mooi f1 interface in elkaar wanneer er een api is om die live data uit te halennachtnet schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 11:32:
[...]
Pfff.. heerlijk overzichtelijk inderdaad.nog maar een plekje zoeken voor nog een venster/scherm..
![]()
* nachtnet denkt er zelfs aan om nog maar een extra tablet te kopen voor erbij..
evolutie 101.. maar back on topic! voordat /r/feminism langs komthimlims_ schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 10:31:
[...]
alle vrouwen zijn golddiggers - ene heeft alleen hogere prijs dan andere
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Waarom? Ik zie vooral wat dames op zijn Libelle's babbelen de laatste paar posts 
[/hint]
[/hint]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dit lijkt me toch wel de grootste verrassing van het seizoen. Nee, decennium als het al niet van de eeuw is....
Echt totaal onverwachts. Hill naar Arrows was een schok maar dit is een veelvoud schokkender en onverwachts.
http://www.thisisf1.com/2...or-red-bull-racing-split/
Echt totaal onverwachts. Hill naar Arrows was een schok maar dit is een veelvoud schokkender en onverwachts.
Geen gemis wat mij betreft...
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Het vertrek van Kvyat bij Red Bull zat er toch al maanden aan te komen...?

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Heb hier wel een beetje een dubbel gevoel bij. Achteraf gezien kun je stellen dat hij te snel gepromoveerd is naar het hoofd-team. Daarna is hij voor mijn gevoel geofferd om Max aan boord van de RB familie te houden. Na de euforie in China is hij in een vreselijk traject terecht gekomen. Het is jammer dat hij dit niet ten goede heeft weten te keren. Je proeft gewoon de frustratie in alles wat hij zegt en doet, en dat vind ik niet onbegrijpelijk.L1nt schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 14:36:
Dit lijkt me toch wel de grootste verrassing van het seizoen. Nee, decennium als het al niet van de eeuw is....
Tsjah, kwestie van harder rijden zou je zeggen. Het verschil ten opzichte van Sainz is echt veel te groot.
Die Gasly is ook geen toekomstige grootheid volgens mij? Wordt volgens jaar eentonig bij Toro Rosso, Sainz is echt lekker bezig sinds Max weg is....
Inderdaad die wordt vierkant om zijn oren gereden door Sainz, want die heeft dan al 2 jaar STR erop zitten.luappul schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 15:01:
Die Gasly is ook geen toekomstige grootheid volgens mij? Wordt volgens jaar eentonig bij Toro Rosso, Sainz is echt lekker bezig sinds Max weg is....
Nou ja, dat, en Gasly is niet meer dan een 'stop gap'. RBR wil om duidelijke redenen niet verder met Kvyat, maar Sette Camara (schrijf ik dat zo goed?) heeft nog onvoldoende ervaring en superlicentiepunten dus die kan op zijn vroegst pas 2018 naar de F1.bvbal79 schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 15:05:
[...]
Inderdaad die wordt vierkant om zijn oren gereden door Sainz, want die heeft dan al 2 jaar STR erop zitten.
In de tussentijd dan maar Gasly even promoten. Geen echte topper maar goed genoeg voor dat jaartje dat RBR moet wachten.
Nee, merp!
En anders Stoffel overkopen van Mclaren
Hoop voor hem dat het gerucht waar is, dat hij in DE het plekje van Haryianto overneemt, kan hij in ieder geval meters maken.
Hoop voor hem dat het gerucht waar is, dat hij in DE het plekje van Haryianto overneemt, kan hij in ieder geval meters maken.
Daar geloof ik weinig van. Waarom zou McLaren hem laten gaan? Alleen om F1 ervaring op te doen? Dat moet dan wel behoorlijk wat kosten...pinda powerrr schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 15:12:
En anders Stoffel overkopen van Mclaren![]()
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Haryianto schijnt geen geld meer te hebben. Totdat hij weer kan betalen, mag Stoffel dan in de Manor rijden. In Ted's Notebook werd dit gerucht besproken.
Ja, dat is het verhaal ja. Maar nogmaals: er zal dan wel betaald moeten worden aan Manor neem ik aan, anders kunnen ze net zo goed Harianto laten zitten. Ze zullen niet verwachten dat Stoffel ineens een punt gaat rijden in de Manor toch (dan zou het financieel ook uitkunnen)? En waarom zou McLaren niet alleen Stoffel laten gaan/willen uitlenen maar daar ook nog voor willen betalen? Nogmaals: ik zie het niet gebeuren.pinda powerrr schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 15:24:
Haryianto schijnt geen geld meer te hebben. Totdat hij weer kan betalen, mag Stoffel dan in de Manor rijden. In Ted's Notebook werd dit gerucht besproken.
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Ervaring op doen, op dezelfde manier heeft Daniel Ricciardo een aantal races gereden voor HRT in 2011.
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Ze laten hem niet gaan, ze huren hem uit. Al is het huren in dit geval dat ze flink wat geld bij moeten leggen.ATS schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 15:15:
[...]
Daar geloof ik weinig van. Waarom zou McLaren hem laten gaan? Alleen om F1 ervaring op te doen? Dat moet dan wel behoorlijk wat kosten...
Niet anders dan wat Mercedes doet met Wehrlein.
Voor McLaren enorm waardevol om hem vast een half seizoen F1 ervaring op te laten doen, als je van plan bent om hem volgend jaar in je eigen auto te zetten. En mooi om eens te kijken wat hij kan uithalen in verhouding tot Wehrlein ook trouwens
[ Voor 23% gewijzigd door Bosmonster op 26-07-2016 19:00 ]
Gasly is RB 'opgeleid' maar er waren (zijn) sterke geruchten dat Marko erg geïnteresseerd was in Giovinazzi.
Als Kvyat op zoek moet naar een betaald zitje zou me dat niet verbazen, eerlijk gezegd.
Als Kvyat op zoek moet naar een betaald zitje zou me dat niet verbazen, eerlijk gezegd.
Stoffel gaat niet naar Manor;
http://www.standaard.be/cnt/dmf20160725_02398324
De Britse Jordan King zou in beeld zijn om Rio te vervangen.
http://www.standaard.be/cnt/dmf20160725_02398324
De Britse Jordan King zou in beeld zijn om Rio te vervangen.
Wel op de shortlist bij Williams. We zullen zien.L1nt schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 14:36:
[ Voor 6% gewijzigd door NitroX infinity op 26-07-2016 22:22 ]
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Sainz is vanaf het begin al zo goed bezig, dat valt nu alleen meer op nu Max daar weg is.luappul schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 15:01:
Sainz is echt lekker bezig sinds Max weg is....
Smiling as the shit comes down...
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het topic voor de komende race vind je donderdagochtend voor de race als los topic.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2016
IRC: http://irc.tweakers.net/f1
Het topic voor de komende race vind je donderdagochtend voor de race als los topic.
[F1] Seizoen 2016-14 - GP van Italië
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2016
IRC: http://irc.tweakers.net/f1