[F1] Seizoen 2016 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 79 ... 101 Laatste
Acties:
  • 496.733 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:57
Martinspire schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 13:00:
[...]

Wat ik eigenlijk raar vind is dat ze Carlos al meteen voor 2017 onder contract hebben gezet bij Toro Rosso. Ik zou het logischer hebben gevonden als ze hem nog open hadden gelaten zodat hij altijd nog naar een ander team kon, zodat ze er niet aan vast zaten. Want ik denk dat RB ook de balans moet opmaken en stellen dat Sainz misschien toch niet goed genoeg is. En ondanks dat, als er geen plek is, kost dat alleen maar geld en tijd die je ook een andere rijder had kunnen geven om zich te laten bewijzen. Bovendien is verkopen gewoon een prima manier om de gemaakte kosten terug te verdienen.
Dan had het makkelijker geweest om hem pas eind dit seizoen een stoeltje aan te bieden als de stoelendans veelal voorbij was. Had je hem ook nog een goedkoper contract kunnen bieden ook.

Vanuit Carlos zijn perspectief snap ik het op zich ook wel, die wil zo snel mogelijk duidelijkheid. Maar hij moet toch ook inzien dat zijn kansen met de race kleiner worden. Tenzij er nog een grote clash komt tussen Ricciardo en Verstappen, maar het lijkt me dat die een stuk volwassener zijn dan de Mercedes heren. Ik denk dat als het er op aan komt, ze een stuk netter racen met elkaar. Afgezien van het feit dat ik beiden hoger schaar dan Rosberg.
Ik denk dat SAI voor 2016 & 2017 prima op zijn plek is bij STR. Hij rijdt redelijk constant in de (lage) punten. De toekomst van KVY is uiterst somber bij STR & RB. Helaas is de voorraad geschikte rijders vanuit de RedBull opleidingspool momenteel wat leeg. Het zou al lastig genoeg zijn om een vervanger voor KVY te vinden. Laat staan voor SAI.

SAI moet gewoon nog 1 jaartje laten zien wat hij kan. Hij heeft nog ruim de helft van 2016 en 2017 om de ervaring op te doen die hij nodig heeft. Mogelijk kan hij dan nog eens een keertje gaan voor een podium. Een kampioenschap of zelfs een stoeltje bij het RB team lijkt mij voorlopig echter uitgesloten. Hij zal echt voor in het constructeurskampioenschap zijn waarde moeten bewijzen. Toro Rosso staat momenteel 6e in dat lijstje maar ze zouden graag 5e willen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:17

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Joh, als TR volgend jaar met de nieuwe Renault motor weer een stapje naar voren kan gaan zit ie daar voorlopig prima toch. Dan na volgend jaar maar eens kijken hoe de kaarten geschud zijn en een toekomstplan maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:08
[...]

Wat ik eigenlijk raar vind is dat ze Carlos al meteen voor 2017 onder contract hebben gezet bij Toro Rosso. Ik zou het logischer hebben gevonden als ze hem nog open hadden gelaten zodat hij altijd nog naar een ander team kon, zodat ze er niet aan vast zaten. Want ik denk dat RB ook de balans moet opmaken en stellen dat Sainz misschien toch niet goed genoeg is. En ondanks dat, als er geen plek is, kost dat alleen maar geld en tijd die je ook een andere rijder had kunnen geven om zich te laten bewijzen. Bovendien is verkopen gewoon een prima manier om de gemaakte kosten terug te verdienen.
Dan had het makkelijker geweest om hem pas eind dit seizoen een stoeltje aan te bieden als de stoelendans veelal voorbij was. Had je hem ook nog een goedkoper contract kunnen bieden ook.

Vanuit Carlos zijn perspectief snap ik het op zich ook wel, die wil zo snel mogelijk duidelijkheid. Maar hij moet toch ook inzien dat zijn kansen met de race kleiner worden. Tenzij er nog een grote clash komt tussen Ricciardo en Verstappen, maar het lijkt me dat die een stuk volwassener zijn dan de Mercedes heren. Ik denk dat als het er op aan komt, ze een stuk netter racen met elkaar. Afgezien van het feit dat ik beiden hoger schaar dan Rosberg.
Wie had Toro Rosso dan in die auto moeten zetten i.p.v. Sainz?
Het houdt qua écht toptalent namelijk niet over in het jeugdprogramma van Red Bull, daar komt bij dat Sainz het natuurlijk lang niet slecht doet bij Toro Rosso en dus is het een prima keuze.

Daarnaast hebben ze Kvyat ook nog, geen idee of deze al een contract heeft voor volgend jaar anders zie ik hem nog wel vertrekken voor bijvoorbeeld Gasly (zoals gezegd geen écht toptalent).

Vanuit het oogpunt van Sainz is Toro Rosso ook geen slechte keuze, want Red Bull. Goed salaris, wellicht toch een kans op een plek bij Red Bull mocht Max of Ricciardo toch nog vertrekken ondanks hun contracten. Enige serieuze andere optie voor Sainz zou Renault zijn geweest, alle andere fatsoenlijke plekken waren al bezet of niet veel beter dan Toro Rosso.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

[...]

Mwah, wie zou er beter dan Sainz in die STR kunnen zitten dan? Ik kan zo niemand verzinnen 1,2,3.

Het kan ook zijn dat Ricciardo niet zo vast ligt als ze zeggen en toch nog weg zou kunnen gaan.
Mocht Max 'm vet verslaan dit jaar, dan gaat RIC, net als Vettel na 2014, gewoon weg denk ik.

Te koop....

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Vandaag even de geschiedenis van Silverstone doorgenomen. Wat is dat circuit ontwikkeld door de jaren heen. Het circuit heeft door de jaren heen 19 verschillende configuraties gehad. Alles samenvattend in één plaatje is het als volgt weergegeven:

Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/d/d3/Evolution_of_Silverstone_Grand_Prix_Circuit_1949_to_present.png/640px-Evolution_of_Silverstone_Grand_Prix_Circuit_1949_to_present.png

Bijzonder hoe zo'n voormalige luchthaven zo'n ontwikkeling heeft doorgemaakt. Veel ontwikkelingen zijn er doorgevoerd om de snelheid uit Woodcote te halen, mede omdat daar ook de oude pitlane zat.

Benieuwd of we dit jaar weer tijden zullen zien die onder de 1.30 zullen uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 17:02
Volgend jaar heeft TR ook weer dezelfde motor als RB. Dus dan maakt het weer wat minder uit of je in het hoofdteam zit of niet.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ik vind Maggot/Becketts echt heel erg lasting in F1 2015. Veel sturen onder remmen. Verlies daar volgens mij al twee seconde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:20

PauseBreak

derp!

[...]

Wat ik eigenlijk raar vind is dat ze Carlos al meteen voor 2017 onder contract hebben gezet bij Toro Rosso. Ik zou het logischer hebben gevonden als ze hem nog open hadden gelaten zodat hij altijd nog naar een ander team kon, zodat ze er niet aan vast zaten.
Red Bull heeft geen coureurs die volgend seizoen al kunnen instappen, dus wat doe je dan? Sainz doet het prima bij STR, kan misschien nog wel worden ingezet bij een leuke deal met een ander team etc.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 16:07
MikeyMan schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 13:27:
Ik vind Maggot/Becketts echt heel erg lasting in F1 2015. Veel sturen onder remmen. Verlies daar volgens mij al twee seconde.
Ik vond dat zo'n heerlijke sectie in rFactor. De "oude" eerste bocht (pre 2010) met net een beetje gas-los pakken, perfect uitkomen en dan de flow pakken en heerlijk volle bak het Hangar Straight op. Eén van mijn favoriete sectoren van de F1.

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axente
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-05-2022
PauseBreak schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 13:28:
[...]

Red Bull heeft geen coureurs die volgend seizoen al kunnen instappen, dus wat doe je dan? Sainz doet het prima bij STR, kan misschien nog wel worden ingezet bij een leuke deal met een ander team etc.
Zoals ik het hoorde kan vader ook aardig bad cop spelen. Hij zal wel wat meer gaan verdienen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sniffels
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 17-09 13:12
Woudloper schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 13:14:
Vandaag even de geschiedenis van Silverstone doorgenomen. Wat is dat circuit ontwikkeld door de jaren heen. Het circuit heeft door de jaren heen 19 verschillende configuraties gehad. Alles samenvattend in één plaatje is het als volgt weergegeven:

[afbeelding]

Bijzonder hoe zo'n voormalige luchthaven zo'n ontwikkeling heeft doorgemaakt. Veel ontwikkelingen zijn er doorgevoerd om de snelheid uit Woodcote te halen, mede omdat daar ook de oude pitlane zat.

Benieuwd of we dit jaar weer tijden zullen zien die onder de 1.30 zullen uitkomen.
Zit nog steeds met de Toca2 layout in m'n hoofd geprent. elke keer als ik hem nu rij is het "huh? dit klopt niet"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 18:52
MikeyMan schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 13:27:
Ik vind "The Esses" van Road Atlanta nog net iets mooier, Maar Maggot/Becketts blijft ook een waanzinnige bochten combi.

Persoonlijk vind ik Tabac en ingang zwembad in Monaco ook twee van mijn favoriete bochten

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Axente schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 13:35:
[...]

Zoals ik het hoorde kan vader ook aardig bad cop spelen. Hij zal wel wat meer gaan verdienen.
Ongetwijfeld, maar Sainz neemt ook wel de nodige sponsors mee die dan weer wat opleveren (Estrella Galicia bijv.).

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Tenzij er nog een grote clash komt tussen Ricciardo en Verstappen, maar het lijkt me dat die een stuk volwassener zijn dan de Mercedes heren. Ik denk dat als het er op aan komt, ze een stuk netter racen met elkaar.
klein verschil; de RBL strijdt niet mee om het kampioenschap [..] over paar seizoenen weten we het (?)

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Laatst online: 21:00

Wom

Sniffels schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 13:39:
[...]

Zit nog steeds met de Toca2 layout in m'n hoofd geprent. elke keer als ik hem nu rij is het "huh? dit klopt niet"
Heel herkenbaar. Maar wat een game was Toca 2 overigens _/-\o_

Maar had ook niet in de gaten dat het circuit zoveel veranderd is in de loop der jaren.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:28

IkWilbert

Het is mij!

Lauda: “Lewis heeft kamer niet vernield en niet gelogen”

http://nl.motorsport.com/...d-en-niet-gelogen-796055/

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SnowDude
  • Laatst online: 13-09 18:52
Met andere woorden, Lauda is terug gefloten door Wolf

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 15:10
Dit ligt er wel heel dik op.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Man man, laten ze eindelijk iets menselijks zien en dan wordt het weer met de marketingmantel bedekt.

Lauda is met zijn open en eerlijke antwoorden een verademing, wordt hij de mond gesnoerd. :X

Marketing bobo's aan het werk, alleen snappen ze het niet.

[ Voor 3% gewijzigd door albino71 op 06-07-2016 14:34 ]

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Het zal misschien voor enigen hier niet verstaanbaar of te volgen zijn, maar in dit fragment wordt het door Lauda bevestigd, hoewel door een ander eerst aangekaart. Voor mij prima te begrijpen, maar ik ben dan ook opgegroeid met de Duitse TV zenders als premium zenders t.o.v. die enkele NL zender destijds. Van commerciële TV was toen nog helemaal geen sprake, fijne tijd was dat ;)

http://www.servustv.com/a...ilton-zertruemmert-Zimmer

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-09 18:31
Nou ja, ik snap best wel waarom een team niet zit te wachten op dit soort publiciteit. Een F1 team is nu eenmaal een marketinginstrument, of we dat nu leuk vinden of niet. En als je al niet zit te wachten op de negatieve publiciteit van een onderlinge botsing tijdens de race, wil je dit soort dingen zeker niet zien natuurlijk.

Tegelijkertijd zou het me niet verbazen als het een en ander inderdaad iets opgeblazen is (met ongetwijfeld een kern van waarheid), zeker na afgelopen race. Die uitspraken zijn gedaan voorafgaand aan de race, en dan is het natuurlijk koren op de molen van de pers. Zoals ik al zei, waarom zou Lauda op deze manier de vuile was buiten hangen? Je kan denken omdat hij zo eerlijk en open is, maar dat lijkt me ook nogal naïef eigenlijk. Hij loopt tenslotte alweer een tijdje mee in de F1, hij past echt wel op zijn woorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Komende persconferentie zitten er weer 5 voor desk-vulling bij verwacht ik. Eerst het algemene vragen-rondje en dan; "question for Lewis", "question for Lewis", "question for Lewis", "question for Lewis",.....

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
SnowDude schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 14:30:
[...]

Met andere woorden, Lauda is terug gefloten door Wolf
Trieste bedoeling daar bij Mercedes. Ze beginnen steeds meer en meer mijn respect te verliezen eigenlijk. Neppe mensen daar.

Laat HAM lekker uit frustratie zijn ruimte slopen. Dat geeft hem tenminste wat menselijks. En laat die gasten lekker elkaar niet-uit-kunnen-staan. Dat hoort er nou eenmaal soms bij op dit niveau.

[ Voor 11% gewijzigd door StealthyPeanut op 06-07-2016 15:02 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

vhal schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 12:56:
[...]

Misschien een zitje bij Haas? Toch enige contacten met Ferrari en om nou te zeggen dat Gutiérrez het zo goed doet de afgelopen jaren. Aan de andere kant; Gutiérrez was tot voor kort testrijder bij Ferrari...
In mijn ogen is Carlos Sainz te goed om nog een of twee jaar in een tweede team te rijden.
[...]

Om te kunnen verkopen moet je hem wel onder contract hebben. Anders kan Sainz 'transfervrij' weg. Ik denk dat Sainz erg goed is in het huidige veld, maar gewoon net niet kan tippen aan Ricciardo en Verstappen.

RBR zet Sainz nu nog een jaar onder contract om zijn gemoedstoestand tot rust te brengen, maar ik denk dat ze weten dat er verschillende teams op Sainz azen en er op deze manier meer uit kunnen halen.

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

StealthyPeanut schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 15:01:
[...]

Trieste bedoeling daar bij Mercedes.
Ik zie Lauda eigenlijk wel vertrekken bij Mercedes als hij aan dit soort onzin moet meedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

hjs schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 15:39:
[...]

Ik zie Lauda eigenlijk wel vertrekken bij Mercedes als hij aan dit soort onzin moet meedoen.
Moet hij eerst zijn aandelen in het team zien te verkopen :P

Nee, merp!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02:06

pinda powerrr

Slow down...

Komt mijn collega vanochtend met een supervage theorie, maar leuk genoeg om even hier de gemoederen bezig te houden >:)

Omdat Horner en Wolf afgelopen weekend wat hebben zitten kletsen, dacht mijn collega, dat het zo maar mogelijk zou kunnen zijn, dat Rosberg naar RBR verkast en Ricciardo naar Mercedes 8)7 Omdat RIC het niet kan winnen van VES en om bij Merc de ruzie weg te halen.
Nou is mijn collega net zo'n fanaat als de meesten hier en het was een soort "grappige hersenspinsel", maar ik zag deze hier nog niet langs zien komen.
Voer voor discussie dus :P

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniffels
pinda powerrr schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 15:47:
Komt mijn collega vanochtend met een supervage theorie, maar leuk genoeg om even hier de gemoederen bezig te houden >:)

Omdat Horner en Wolf afgelopen weekend wat hebben zitten kletsen, dacht mijn collega, dat het zo maar mogelijk zou kunnen zijn, dat Rosberg naar RBR verkast en Ricciardo naar Mercedes 8)7 Omdat RIC het niet kan winnen van VES en om bij Merc de ruzie weg te halen.
Nou is mijn collega net zo'n fanaat als de meesten hier en het was een soort "grappige hersenspinsel", maar ik deze hier nog niet langs zien komen.
Voer voor discussie dus :P
Komt ROS VES van de baan rijden, nee dankje wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
StealthyPeanut schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 15:01:
[...]

Trieste bedoeling daar bij Mercedes. Ze beginnen steeds meer en meer mijn respect te verliezen eigenlijk. Neppe mensen daar.

Laat HAM lekker uit frustratie zijn ruimte slopen. Dat geeft hem tenminste wat menselijks. En laat die gasten lekker elkaar niet-uit-kunnen-staan. Dat hoort er nou eenmaal soms bij op dit niveau.
Ik vind Mercedes al vanaf het begin een veel te commerciële, corperate uitstraling hebben. Het klopt gewoon niet met het imago van Lewis. Ze proberen wel een jonger publiek aan te trekken, maar dan zou je dit soort ongein juist niet in de doofpot moeten stoppen, maar een positieve spin moeten geven. Lewis gedraagt zich een beetje als rockstar, daar kun je pr-technisch vast wel iets mee :p

ps bedoeling -> bedoening

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
[...]

Wat ik eigenlijk raar vind is dat ze Carlos al meteen voor 2017 onder contract hebben gezet bij Toro Rosso.
Vergeet niet dat zij hem hiermee ook 'locken'. Ze hebben niet 1-2-3 een goede vervanger (Gasly heeft nog steeds niet gewoon in GP2, de rest is te jong) en de geruchten rond de andere teams begonnen nu al steeds harder aan te zwellen. Ferrari die wel/niet van Räikkönen af willen, Williams die beide coureurs nog niet vast hebben gelegd.

Door Sainz dan te tekenen heb je in ieder geval de waarborg dat áls een team als Ferrari met de handen in het haar komt te zitten, je er in ieder geval een goede bak geld mee kan verdienen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
RedBull houdt er ook nog rekening mee dat Ricciardo zou kunnen vertrekken. Hij voelt de hete adem van Max al in zijn nek en hij weet dat ie Vettel aankan. Hij zou dus zo maar eens naar Ferrari kunnen gaan na 2017.
Dan is het handig dat RedBull Sainz nog achter de hand heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Erapaz schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 15:58:
RedBull houdt er ook nog rekening mee dat Ricciardo zou kunnen vertrekken. Hij voelt de hete adem van Max al in zijn nek en hij weet dat ie Vettel aankan. Hij zou dus zo maar eens naar Ferrari kunnen gaan na 2017.
Dan is het handig dat RedBull Sainz nog achter de hand heeft.
Verwacht je dan dat Vettel niks te zeggen heeft bij Ferrari?

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ANdrode
  • Niet online
u_nix_we_all schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 15:50:
[...]
Ik vind Mercedes al vanaf het begin een veel te commerciële, corperate uitstraling hebben. Het klopt gewoon niet met het imago van Lewis. Ze proberen wel een jonger publiek aan te trekken, maar dan zou je dit soort ongein juist niet in de doofpot moeten stoppen, maar een positieve spin moeten geven. Lewis gedraagt zich een beetje als rockstar, daar kun je pr-technisch vast wel iets mee :p
Mogelijke oplossing: Hamilton - Verstappen swap :D.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KopjeThee
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Als ik helemaal los ga in het fantaseren over de team bezetting van volgend seizoen....
Merc: ROS en VET (2 degelijke Duitsers, HAM er uit, past niet bij imago)
Fer: RIC en HAM? (RAI er uit, te wisselvallig)
RBR: VES en SAI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KopjeThee
  • Niet online
ANdrode schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 16:39:
[...]
Mogelijke oplossing: Hamilton - Verstappen swap :D.
Dat zou mooi zijn! Het zou me dan niet verbazen als VES die ROS nog pakt ook. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniffels
KopjeThee schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 16:39:
Als ik helemaal los ga in het fantaseren over de team bezetting van volgend seizoen....
Merc: ROS en VET (2 degelijke Duitsers, HAM er uit, past niet bij imago)
Fer: RIC en HAM? (RAI er uit, te wisselvallig)
RBR: VES en SAI
Gewoon lekker zo laten zoals het is, (mede)dankzij ROS (en HAM) staat VES nu al 2x op het podium. danku voor deze gouden momenten Merc.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Señor Sjon
Nico Rosberg is allesbehalve een degelijke Duitser in het geval van wheel-to-wheel racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 17:02
YakuzA schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 16:30:
[...]

Vettel heeft al aangegeven dat hij het leuk zou vinden om weer met RIC in een team te zitten.
Dat was olie op het vuur van de geruchten dat Ferrari op RIC aast voor als Kimi stopt of weg moet.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KopjeThee
  • Niet online
Señor Sjon schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 16:42:
Nico Rosberg is allesbehalve een degelijke Duitser in het geval van wheel-to-wheel racen.
offtopic:
Natuurlijk is hij dat wel, alle Duitsers zijn degelijk. Ik hou wel van wat generaliseren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

KopjeThee schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 16:44:
[...]

offtopic:
Natuurlijk is hij dat wel, alle Duitsers zijn degelijk. Ik hou wel van wat generaliseren. :)
Oei, weer een efteling bezoeker :+
Is er al training, slap gel*l zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
YakuzA schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 16:30:
[...]

Vettel gaat dat echt niet tegenhouden: http://www.gptoday.com/fu...o_Ricciardo_Ferrari_move/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

KopjeThee schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 16:44:
[...]
offtopic:
Nico Rosberg (Wiesbaden, 27 juni 1985) is een Duits-Fins Formule 1-coureur.

En dat is geen grapje ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:35
Ik hoop het niet dat Verstappen naar Mercedes zou gaan in ieder geval. Dan zit hij in de dikste bak en is hij in no-time aan de top. Dan is het over 2 jaar alweer saai om naar te kijken :)

Dat is het nadeel van zijn snelle progressie dat je minder tijd hebt om van kleine progressies/overwinningen te genieten. Nu bij RBR heeft hij gelukkig nog wat marge voor en na hem, dat houdt het spannend en mooi om te zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-09 21:02

Mystikal

It never hurts to help!

De hele discussie over Sainz en andere talenten die opeens geen talenten meer zijn is op zich heb wel interessant. In zo verre dat iedereen talenten vergelijkt met een (naar het schijnt) uitzonderlijk talent. In de periode na Schumacher zijn er ook coureurs die niet uitzonderlijk waren wereldkampioen geworden.

Met andere woorden, je hoeft niet het talent van Max te hebben om heel goed te presteren in de F1. Zolang je het talent maar vergelijkt met meer dan 1 coureur.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

hardware-lover schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 17:47:
[...]

Nico Rosberg (Wiesbaden, 27 juni 1985) is een Duits-Fins Formule 1-coureur.

En dat is geen grapje ;)
Opgegroeid in Monaco, dus deels Monegask en daardoor vanzelf ook behoorlijk Frans.
Señor Sjon schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 16:42:
Waarom? Hij heeft zich lang heel netjes gedragen, veel te netjes voor zijn eigen bestwil. Hij schikte altijd maar in als iemand anders een wilde poging deed en heeft daarmee Hamilton de nodige punten cadeau gedaan. Daar is hij mee opgehouden. Eén incident waarbij hij het andere uiterste opzoekt verandert dat niet opeens.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2016 18:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-09 16:47
I-King schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 17:54:
Ik hoop het niet dat Verstappen naar Mercedes zou gaan in ieder geval. Dan zit hij in de dikste bak en is hij in no-time aan de top. Dan is het over 2 jaar alweer saai om naar te kijken :)

Dat is het nadeel van zijn snelle progressie dat je minder tijd hebt om van kleine progressies/overwinningen te genieten. Nu bij RBR heeft hij gelukkig nog wat marge voor en na hem, dat houdt het spannend en mooi om te zien.
Wie zegt dat Mercedes volgend jaar nog steeds goed is? Ik denk zelf dat vanaf 2017 een ander team overheersend is. Ik zet mijn geld op RB (en niet met de oranje bril).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-09 11:00

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Ik zei het :+
Bron: http://nl.motorsport.com/...appen-sneller-was-795778/

Daniel Ricciardo snapt niet waarom hij in Oostenrijk langzamer was dan teamgenoot Max Verstappen en hoopt dat Red Bull deze week de oorzaak vindt..

Terwijl teamgenoot Max Verstappen een keer stopte voor nieuwe banden en als tweede eindigde, kwam Ricciardo slechts als vijfde over de finish. Hij had een tweede ‘gratis’ pitstop gemaakt omdat het duidelijk werd dat hij hierdoor toch geen positie zou verliezen.

“Ik heb het gevoel dat ik alles gegeven heb, maar op de een of andere manier waren we niet snel”, zei Ricciardo. “Nu wil ik weten waarom en daarvan leren. Ik denk niet dat mijn afstelling veel verschilde met die van Max. En wat betreft de banden; iedere keer als ik iets meer aanzette had ik het gevoel dat de levensduur achteruitging. Dus het is belangrijk om te begrijpen waarom we niet snel genoeg waren. Het meest frustrerende was dat anderen wegreden en dat je beseft niet snel genoeg te zijn.

Ricciardo was verbaasd dat hij zo gemakkelijk voorbij werd gereden: “De eerste paar ronden waren vreemd. Ik werd drie keer bij het uitkomen van bocht zes gepasseerd en het leek erop dat we iets gaande was in de power mode. Ik weet het niet. Ik had de juiste instellingen maar vergeleken met alle anderen waren we langzaam. Je hebt een kort recht stuk voor bocht acht en zodoende verloor ik posities. Ook na de safety car gingen we niet hard genoeg.”

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 18:24:
[...]

Opgegroeid in Monaco, dus deels Monegask en daardoor vanzelf ook behoorlijk Frans.

[...]

Waarom? Hij heeft zich lang heel netjes gedragen, veel te netjes voor zijn eigen bestwil. Hij schikte altijd maar in als iemand anders een wilde poging deed en heeft daarmee Hamilton de nodige punten cadeau gedaan. Daar is hij mee opgehouden. Eén incident waarbij hij het andere uiterste opzoekt verandert dat niet opeens.
Illegale engine mode in Bahrein 2014, Spa 2014 crash, parkeren in Monaco in de Q...

Nico is vanaf dag 1 even sneaky als Hamilton, if not sneakier :-).

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-09 14:16
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/m4qev748xDswZ1uetYmJwbNx/full.jpg

Charmante foto van onze Max die ik afgelopen weekend heb geschoten op 't podium :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Requiem19 schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 19:40:
Illegale engine mode in Bahrein 2014, Spa 2014 crash, parkeren in Monaco in de Q...

Nico is vanaf dag 1 even sneaky als Hamilton, if not sneakier :-).
Het feit dat je er nu zaken uit 2014 bij moet halen zegt eigenlijk al wel genoeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
En dan nu de lijst van Hamilton..
No end.

...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:14
Vandaag is het laatste deel van de analyse/nabespreking tussen Peter Windsor en Craig Scarborough op youtube gezet. Dit deel gaat (o.a.) over Max en Redbull.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=lHlucMDtFsQ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

http://www.formula1.com/e...tyre-issue---pirelli.html

Volgens pirelli kwam de klap band van Vettel door externe brokstukken. :o

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ANdrode
  • Niet online
Luxicon schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 20:18:
En dan nu de lijst van Hamilton..
No end.
Laten we naar races kijken, vanaf US vorig jaar. Ik kijk puur even naar risico voor het team:
  • 2x Hamilton rijdt achter Rosberg en raakt hem, schade, Hamilton wint.
  • 1x Hamilton verdedigt extreem hard in 1e ronde, schade, Hamilton wint.
  • 1x Hamilton rijdt Rosberg en Zichzelf van circuit af, Verstappen wint.
  • 1x Rosberg laat Hamilton door, Hamilton wint.
  • 8x geen contact, Rosberg wint
Als je naar rendement voor het Mercedes team kijkt (c.f. het zelfbenoemde Team Hamilton) dan neemt hij ontzettend veel risico :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 19:55:
[...]

Het feit dat je er nu zaken uit 2014 bij moet halen zegt eigenlijk al wel genoeg :P
In 2015 reden ze braaf achter elkaar aan. Dat seizoen was dan ook erg saai qua WDC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Hij had zelf al geopperd dat Verstappen met de kwalificatie de auto al meer op de race heeft afgesteld dan hij.
Wat ook kan verklaren waarom Ricciardo toch altijd sneller is in de kwalificatie.

[ Voor 14% gewijzigd door ScrooLoose op 06-07-2016 20:40 ]

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

YakuzA schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 20:23:
http://www.formula1.com/e...tyre-issue---pirelli.html

Volgens pirelli kwam de klap band van Vettel door externe brokstukken. :o
ja tuuuuuuuurlijk

didn't see that one coming .. :z

AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Señor Sjon
Geloof het of niet, van het F1-YT kanaal:
YouTube: F1 Classic Onboard: Jean Alesi's first lap at the 1995 British G...

Alesi start Silverstone 1995. :9~ :9~ <3

Zeker een stukje agenda van Bernie voor het echte F1 geluid. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-09 15:14

sjaool

Every life should have 9 cats

En nu is er ook een Verstappen op televisie. De classic race Britain uit 1994 op Sky F1. Mooie beelden. Jos in zijn vierde race voor Benetton en een zwarte vlag voor Schumacher. :)

[ Voor 25% gewijzigd door sjaool op 06-07-2016 22:12 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Requiem19 schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 19:40:
[...]

Spa 2014 was toch echt weer Hamilton die de deur dichtgooide toen Rosberg er nog met de voorvleugel naaste zat. En zoals Sky n.a.v. Spanje beargumenteerde (en quote uit de regels): een voorvleugel is een significant deel van de auto en dus had Hamilton ruimte moeten laten.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rivanov
  • Laatst online: 05:39

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
  • Laatst online: 15-09 10:44
Grrrrrene schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 22:16:
[...]
Spa 2014 was toch echt weer Hamilton die de deur dichtgooide toen Rosberg er nog met de voorvleugel naaste zat.
Wait, whut?
Spa 2014 was waar Rosberg instuurde, twijfelde en toen nog maar eens een keer instuurde om Hamilton te raken... Daar zat Hamilton aan de binnenkant en Rosberg aan de buitenkant. Rosberg raakt met zijn voorvleugel de achterband van Hamilton...

Maar nee, duidelijk de fout van Hamilton... :? 8)7

Blog

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Als het in Engeland weer het geval is, dan zal het chassis wel verdacht worden en vervangen worden voor de eerstvolgende race. ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
  • Laatst online: 22:57
Helaas 1 van de minder interessante afleveringen..
die Jaime Alguersuari... Ik weet echt niet wat ik van hem moet denken.. Hangt een beetje tussen zuurpruim & modepopje in.. :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ben.Hahlen schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 22:43:
[...]

Wait, whut?
Spa 2014 was waar Rosberg instuurde, twijfelde en toen nog maar eens een keer instuurde om Hamilton te raken... Daar zat Hamilton aan de binnenkant en Rosberg aan de buitenkant. Rosberg raakt met zijn voorvleugel de achterband van Hamilton...

Maar nee, duidelijk de fout van Hamilton... :? 8)7
Waarom hoefde Hamilton hem daar geen ruimte te laten dan? Hij reed zo'n lijn dat Rosberg van de baan af moest, min of meer op dezelfde manier (zij het subtieler) als wat Rosberg deed. Volgens Sky's eigen analyse in Spanje had hij ruimte moeten laten en dat deed hij niet. Daarvoor had Hamilton al eerder Rosberg van de baan gereden (weet niet meer welke race) en Rosberg dacht in Spa "ik stuur gewoon in ipv van de baan te gaan". Of zoals Hamilton zou zeggen "ik liet hem veel ruimte, maar ik moet op een gegeven moment toch insturen" of "ik ben hier om te winnen, ik heb niks misdaan want ik heb geen schade" of meer van dat soort vermoorde onschuld-uitspraken :)

[ Voor 21% gewijzigd door Grrrrrene op 07-07-2016 06:32 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-09 15:14

ATS

LA-384 schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 20:21:
Vandaag is het laatste deel van de analyse/nabespreking tussen Peter Windsor en Craig Scarborough op youtube gezet. Dit deel gaat (o.a.) over Max en Redbull.

[video]
Oh nee... Hij kondigt aan na Silverstone samen een uitgebreide "midseason review" te willen doen. Ik hoop dat ze Scarbs dan een iets betere mic kunnen sturen voor die tijd... :X ik vond de analyses vanuit de auto eigenlijk leuker om naar te kijken. Iets minde een talking heads idee.

[ Voor 9% gewijzigd door ATS op 07-07-2016 07:40 ]

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

nachtnet schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 23:39:
[...]

die Jaime Alguersuari... Ik weet echt niet wat ik van hem moet denken.. Hangt een beetje tussen zuurpruim & modepopje in.. :X
Ik vond het geen vervelende aflevering. En ook Jaime viel me niet tegen. Voorspelt ook een derde plaats voor max dit weekend :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-09 20:38
Grrrrrene schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 06:28:
[...]

Waarom hoefde Hamilton hem daar geen ruimte te laten dan? Hij reed zo'n lijn dat Rosberg van de baan af moest, min of meer op dezelfde manier (zij het subtieler) als wat Rosberg deed. Volgens Sky's eigen analyse in Spanje had hij ruimte moeten laten en dat deed hij niet. Daarvoor had Hamilton al eerder Rosberg van de baan gereden (weet niet meer welke race) en Rosberg dacht in Spa "ik stuur gewoon in ipv van de baan te gaan". Of zoals Hamilton zou zeggen "ik liet hem veel ruimte, maar ik moet op een gegeven moment toch insturen" of "ik ben hier om te winnen, ik heb niks misdaan want ik heb geen schade" of meer van dat soort vermoorde onschuld-uitspraken :)
Zullen we de ouwe koeien in de sloot laten liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Thursday, July 7, 1500 hours local time (1400 GMT)

Jenson Button (McLaren), Valtteri Bottas (Williams), Romain Grosjean (Haas), Lewis Hamilton (Mercedes), Jolyon Palmer (Renault), Pascal Wehrlein (Manor)

Friday, July 8, 1600 hours local time (1500 GMT)

Maurizio Arrivabene (Ferrari), Eric Boullier (McLaren), Vijay Mallya (Force India), Dave Ryan (Manor), Claire Williams (Williams), Toto Wolff (Mercedes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Laatst online: 05:39
nachtnet schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 23:39:
[...]

Hij is nu toch DJ ofzo?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-09 16:54

JvS

Ik heb hem zelf ook

sjaool schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 22:08:
En nu is er ook een Verstappen op televisie. De classic race Britain uit 1994 op Sky F1. Mooie beelden. Jos in zijn vierde race voor Benetton en een zwarte vlag voor Schumacher. :)
Dat was omdat hij in de opwarmronde hill inhaalde en weer voorbij liet. Heft iemand eneig idee waarom hij dat in godsnaam deed? Zo nutteloos.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-09 18:31
bvbal79 schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 07:48:
[...]

Zullen we de ouwe koeien in de sloot laten liggen?
Waarom zou je negeren wat er eerder voorgevallen is tussen die 2? Je kan dat natuurlijk niet los van elkaar zien natuurlijk.

Los daarvan is het interessant om te lezen/bespreken, dus waarom zou je dat niet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Laatst online: 22:21
JvS schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 08:36:
[...]

Dat was omdat hij in de opwarmronde hill inhaalde en weer voorbij liet. Heft iemand eneig idee waarom hij dat in godsnaam deed? Zo nutteloos.
Dat was inderdaad niet zo snugger. Hij bleef er toch ook 3 of 4 bochten voor? Zal wel een statement voor moeten stellen of zoiets, maar slim was het niet.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tleilaxu
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Dit zijn toch best leuke concepts voor volgend jaar. Waarschijnlijk zal de werkelijkheid anders uitpakken.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CmvURkQWcAA6ya8.jpg:large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CmvT9mIW8AAMprb.jpg:large

[edit]
Origineel trouwens van:
http://www.tim-holmes.com/
Daar staat ook hogere kwaliteit.

[ Voor 16% gewijzigd door Tleilaxu op 07-07-2016 11:12 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Señor Sjon
De grote velgen gingen sowieso niet door, dus daar wijken ze al af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
De auto's ogen dan in elk geval weer lang, slank en snel.

Stukken beter dan de hoge smalle achtervleugels en gekke neuzen van de afgelopen jaren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Yup, gestopt met racen en nu full-time met muziek bezig. Draait en produceert onder de naam Squire en schijnt redelijk populair te zijn in Spanje.

In de concepts hier boven is de Halo nog geeneens zo heel lelijk eerlijk gezegd.

[ Voor 12% gewijzigd door Wom op 07-07-2016 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Wom schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 08:52:
[...]

Yup, gestopt met racen en nu full-time met muziek bezig. Draait en produceert onder de naam Squire en schijnt redelijk populair te zijn in Spanje.

In de concepts hier boven is de Halo nog geeneens zo heel lelijk eerlijk gezegd.
Lijkt me ook een mooie move voor onze Hollywoodhipster HAM! Hoe eerder hoe beter >:) .

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Señor Sjon schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 08:49:
De grote velgen gingen sowieso niet door, dus daar wijken ze al af.
Gelukkig.
In de Formule E hebben ze het ook, vind het er persoonlijk niet uitzien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Dat vind ik er juist veel beter uit zien. Ergert me al jaren die hoge wangen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

JvS schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 08:36:
[...]

Ik heb geen idee. Misschien was hij toen nog niet zo op de hoogte van alle regeltjes. Later wist die hij die in ieder geval altijd zeer goed te omzeilen. Finishen in de pitstraat bijvoorbeeld als ik het goed heb. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-09 13:01
sjaool schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 09:20:
[...]

Ik heb geen idee. Misschien was hij toen nog niet zo op de hoogte van alle regeltjes. Later wist die hij die in ieder geval altijd zeer goed te omzeilen. Finishen in de pitstraat bijvoorbeeld als ik het goed heb. :P
Hij moest toen een stop/go doen o.i.d. en is toen in de pitstraat over de finish gekomen ja. Regel is daarna volgens mij direct aangepast dat dit niet meer mag :). Ach, zulke dingen heb ik dan wel weer respect voor... als de regels niet duidelijk genoeg zijn moet je er gebruik van maken ook.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Real
sjaool schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 09:20:
[...]

Dat kwam volgens mij uit het meesterbrein van Ross Brawn.
Schumacher moest nog een stop&go penalty maken en deed dit in de laatste ronde. De pitbox van Ferrari lag vlak voor de finishlijn. Dus na zijn stop hoefde hij nog maar een paar meter door de pits te rollen om de race te finishen, scheelde dus een hoop seconden t.o.v. de hele pitstraat doorrijden.

Welk jaar en welke GP het was ben ik even vergeten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

UltraSub schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 09:09:
Dat vind ik er juist veel beter uit zien. Ergert me al jaren die hoge wangen :P
dat geloof ik graag :+

1995
Afbeeldingslocatie: http://www.lemagsportauto.com/wp-content/uploads/2015/04/jean-alesi-1995-ferrari.jpg
Alesi _O_

1990
Afbeeldingslocatie: http://a406.idata.over-blog.com/600x400/2/27/21/01/image_a107/ferrari_f1_641_f1_1990_101.jpg

1985
Afbeeldingslocatie: https://farm2.static.flickr.com/1362/1363330016_c025553072.jpg

1980
Afbeeldingslocatie: http://www.abbaplaza.com/pictures/formula1/f1-3.jpg

en juist daarom vind ik het helemaal tof .. die platte dingen lijken nergens naar! -O-

[ Voor 42% gewijzigd door Alfa Novanta op 07-07-2016 09:31 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ProudElm
  • Laatst online: 22-09 18:14
B-Real schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 09:23:
[...]

Schumacher moest nog een stop&go penalty maken en deed dit in de laatste ronde. De pitbox van Ferrari lag vlak voor de finishlijn. Dus na zijn stop hoefde hij nog maar een paar meter door de pits te rollen om de race te finishen, scheelde dus een hoop seconden t.o.v. de hele pitstraat doorrijden.

Deze kwam dus net voorbij op Twitter :+

https://twitter.com/F1/status/750951267619311617

Geniale move!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Alfa90_Buttje schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 09:24:
[...]

dat geloof ik graag :+

1990
[afbeelding]

1985
[afbeelding]

1980
[afbeelding]

en juist daarom vind ik het helemaal tof .. die platte dingen lijken nergens naar! -O-
Toen had je ook nog sportwagens met 14 of 15" velgen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Dat kan dus bijna geen toeval meer zijn. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
Ah mooi om weer eens te zien.
Toevallig ook dat het Silverstone is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Is er trouwens al iets meer bekend over die extra investeerders die Sauber had gevonden? Dit werd in meerdere post race beschouwingen aangehaald, maar kan er feitelijk niks over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProudElm
  • Laatst online: 22-09 18:14
Nee inderdaad :)

Wel erg gaaf om die auto's terug te zien! Echt stuk mooier dan die van nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 16:31

Bosmonster

*zucht*

Wom schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 09:47:
Is er trouwens al iets meer bekend over die extra investeerders die Sauber had gevonden? Dit werd in meerdere post race beschouwingen aangehaald, maar kan er feitelijk niks over vinden.
Voor zover ik weet zijn het de Ericsson backers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-09 16:31

TommyGun

Stik er maar in!

Geweldig was dat zeg. Zo jammer dat het huidige Ferrari geen personages als Brown en Schumi meer heeft...

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-09 15:14

ATS

Wom schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 09:47:
Heel veel geld brengen ze kennelijk niet mee, gezien het weer niet gaan testen.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

zo mooooii zoo mooooooooiii _/-\o_

dat geluid, de regen, de spanning, de strategie .. de verwarring ... GE-NI-AAL !! O+ O+

dat waren tijden!! O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-09 23:21

Arfman

Drome!

ATS schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 10:13:
[...]

Heel veel geld brengen ze kennelijk niet mee, gezien het weer niet gaan testen.
Genoeg geld om de lonen voor het eerst sinds maanden weer op tijd te betalen, dus dat zal wel meevallen. Die nieuwe onderdelen duren weken of soms zelfs maanden om te produceren, dus dat Sauber niet bij die test is zegt niet zoveel.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erapaz
B-Real schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 09:23:
[...]

Volgens mij was het nog mooier, de start / finisch lijn lag voor de pitbox. Ron Dennis zegt dit ook in het twitter filmpje. Eigenlijk heeft hij die stop en go dus nooit gedaan. Heel gek dat dit regeltechnisch kon.

Zie ook: Wikipedia: 1998 British Grand Prix

[ Voor 7% gewijzigd door Erapaz op 07-07-2016 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

idd. Ik twijfel nu ook hoe het ook alweer was .. beiden zouden geniaal zijn, maar de penalty doen ná de streep zou toch heel erg dubieus zijn ..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Alfa90_Buttje schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 10:36:
idd. Ik twijfel nu ook hoe het ook alweer was .. beiden zouden geniaal zijn, maar de penalty doen ná de streep zou toch heel erg dubieus zijn ..
FIA == dubieus

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Schumager en dubieus handelen.
Nooit toch? :+

Wat een arrogante kwal was dat altijd >:)

[ Voor 34% gewijzigd door hjs op 07-07-2016 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er_Damn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-09 13:21
Mailtje van Red Bull ontvangen:

Want to be the first to get your hands on the official Max Verstappen driver cap by PUMA?

You can now sign-up to be notified once Max's cap is available to order.
Just click on the "Notify Me" button next to the product to add your email address and we'll email you as soon as the cap is ready to order.

Get your first look at the cap right here.

It won't be long before you're representing Max and Red Bull Racing in style!
Pagina: 1 ... 79 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

Het topic voor de komende race vind je donderdagochtend voor de race als los topic.
[F1] Seizoen 2016-14 - GP van Italië

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2016

IRC: http://irc.tweakers.net/f1