En ook denk ik echt, dat ROS door dat geprul op zijn stuur even met andere zaken bezig was en daardoor de bocht te lang in bleef sturen. Toen hij het had opgelost en doorhad dat HAM rechts van hem zat, was het te laat.Kenhas schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 16:49:
[...]
Dan ga je eens contact moeten opnemen met de stewards. Die hebben namelijk gezegd dat er een stuk van de voorvleugel van hamilton naast de auto was op het moment dat Rosberg verdedigde.
Denk toch dat de voorvleugel er naast zat:[afbeelding]
Is moeilijk om op die Vimeo het beeld net op het goede moment te kunnen stoppen![]()
En de britten zijn inderdaad wel erg bevooroordeeld in hun uitspraken. Maar ja, als ik hier zo de laatste pagina's lees, kan dat van Nederlanders ook gezegd worden![]()
[...]
Groot verschil met die crash in spa, is dat er nog meer dan een wagenbreedte over is op het moment van de aanrijding. Het reglement zegt (als ik het goed heb) dat je minimum een wagen breedte moet overlaten. In Spa was die er en had Rosberg dus plaats
Zoals gezegd, voor mij is het een racing incident. Hamilton zag een gat en ging er voor terwijl ie eigenlijk nog tijd genoeg had om een move te maken later in de wedstrijd. Rosberg is net ietsje te ver gegaan met het verdedigen. Dat zal het instinct zijn die het op dat moment overneemt![]()
[...]
Denk dat de hoge prijs gewoon nodig is. Zelfs met die hoge prijs draait het circuit ieder jaar verlies met het F1 weekend (was toch alleszins een jaar of twee geleden zo)
ROS gaf natuurlijk in een interview (met SKY geloof ik) aan dat dit niet het geval was en hij geen enkel moment zijn aandacht verloor.....