[F1] Seizoen 2016 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 41 ... 101 Laatste
Acties:
  • 496.680 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08:40

PauseBreak

derp!

SnowDude schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 14:05:
[...]

Juist omdat RIC en VET op een 3 stopper zaten hadden ze aan het einde nog wat in moeten kunnen lopen. Ik snap ook de timing niet van die laatste stop van Vettel, zijn softs waren nog niet op en uiteindelijk heeft hij maar een paar rondes minder gereden op de mediums dan Max. Maar goed ik zie op mijn timing scherm niet wat de engineers van Ferrari en RB zien.
Dat is de undercut van VET op RIC geweest. Door die pitstop naar voren te halen kwam VET voor RIC terecht in plaats van andersom. Dat was tactisch erg slim van Ferrari.

Nee, merp!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• friggler
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:03
Ik denk dat iedere coureur dit gezegd zou hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:03

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Tsjah, hij had hem misschien ook kunnen winnen. Maar die kans heeft ie verspeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tethtoril
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-11-2020
Laat hem eerst maar eens Sainz verslaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 17:26

Bosmonster

*zucht*

Had ie eerst wel even voor de Ferrari's moeten kwalificeren ipv 15de :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
friggler schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 14:16:
[...]

Ik denk dat iedere coureur dit gezegd zou hebben.
Maar nu na deze race is het lachwekkend :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

vhal schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 14:10:
tja…en aan de andere kant van het ‘ik ben het expert’ spectrum zijn natuurlijk de mensen die ‘ik kijk al n jaar formule 1! en ik heb de wijsheid in pacht’ roepen, de 1 nog langer dan de andere :P :+

Mijn eerste F1 race weet ik nog wel goed, Imola 1994 toen Ratzenberger kwam te overlijden tijdens de vrije trainingen. Ik was toen 12. Daarna nagenoeg alle races wel gezien of gevolgd tot ~2004. De tussenliggende seizoenen tot 2013 heb ik niet of nauwelijks gevolgd en nu eigenlijk weer sinds 2015.
Dat zegt inderdaad helemaal niets :)

Mijn F1 kijk gedrag:
1979 - 1987 af en toe
1988 - 2009 bijna alles
2010 - 2014 iets minder intensief
2015 - 2030 alles :)

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Ach belachelijk. Hij voelt zich klote natuurlijk....

Ik denk dat hij ook wel weet dat Max de betere coureur is.
Max laat direct zien dat hij WEL kan winnen.

Ik vraag me dan ook af waar Max had gestaan als hij vanaf het begin van dit seizoen in de Red Bull had meegedaan.

edit: excuus voor de 2 posts achter elkaar...

[ Voor 4% gewijzigd door albino71 op 17-05-2016 14:20 ]

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 08:24
Tethtoril schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 14:17:
[...]
Laat hem eerst maar eens Sainz verslaan!
Inderdaad en dat moet ik ook eerst maar eens zien gebeuren.
Ik schat Carlos hoger in dan Kvyat!
albino71 schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 14:18:
[...]
Mijn F1 kijk gedrag:
197? - 1989 af en toe
1990 - nu alles :) (op een enkele race na misschien)

[ Voor 30% gewijzigd door Jackal131 op 17-05-2016 14:25 ]

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Jackal131 schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 14:20:
[...]

Inderdaad en dat moet ik ook eerst maar eens zien gebeuren.
Ik schat Carlos hoger in dan Kvyat!
Ik ook, zeker nu ik zie dat Sainz nog regelmatig in de buurt kwam van Mad Max :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

vhal

ಠ_ಠ

friggler schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 14:12:
[...]

Ofwel, je kijkt alleen als een Nederlander met potentie meedoet ;)
Wie zal het zeggen, na 5 x Schumacher had ik het wel even gezien

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Nou ja, het is wel wat genuanceerder dan dat:
Asked what he thought seeing Verstappen win, he said: "I don't care to be honest. I'm now doing my own job with my own new car. Of course it makes me think that I had the potential to do it, of course, no doubt. It just shows that we have the potential to do it, simple as that."
(via ESPNF1)
En eerlijk gezegd is dit wat iedere coureur in zo'n situatie zou hebben gezegd. Wat ik een veel interessanter citaat vind is dit:
I have no confidence on the brakes, with a new car it's always very difficult."
Dat laat ook mooi zien hoe knap het is dat Max instapt, goed traint, goed kwalificeert, goede race pace heeft en zelfs uiteindelijk weet te winnen doordat hij zijn banden zeer goed wist te sparen.

Nee, merp!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sniffels
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 05-09 13:48
Had een bergje "33" stickers (zoals je veel bij Rossi ziet) laten maken om op de motor/auto/laptop enzo te plakken.. zie ik dat Max op een ander font is overgestapt met de RB.. stickers komen deze week binnen :F

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Is er niet iemand met een mega mancave met belachelijk groot scherm en een 4K SkySports stream?

Kunnen we ons daar opsluiten vanaf volgende week vrijdag en alleen de pizzaboer binnenlaten. :+

Te koop....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robertdj
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
PauseBreak schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 14:25:
[...]

Nou ja, het is wel wat genuanceerder dan dat:

[...]

En eerlijk gezegd is dit wat iedere coureur in zo'n situatie zou hebben gezegd. Wat ik een veel interessanter citaat vind is dit:

[...]

Dat laat ook mooi zien hoe knap het is dat Max instapt, goed traint, goed kwalificeert, goede race pace heeft en zelfs uiteindelijk weet te winnen doordat hij zijn banden zeer goed wist te sparen.
Zoals eerder gezegd is het makkelijker om in te stappen in een snellere dan in een langzamere auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Laatst online: 16-09 13:00
SnowDude schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 14:14:
[...]

Dat snapte ik wel, maar in mijn ogen hebben ze daardoor een kans gemist op de overwinning.
Ze hadden toen al gekozen voor een midden stint op soft waar hij de race nooit mee uit had kunnen rijden. Als ze dezelfde strategie als Max en Kimi hadden gehanteerd dan had Vettel idd kunnen winnen, denk echter dat tot halverwege de race iedereen uit ging van een 3 stopper.

En laten we heel eerlijk zijn, Max heeft deze race gewonnen omdat ze Ricciardo zijn strategie verkloot hebben ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Grimmie187 op 17-05-2016 14:32 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:30
albino71 schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 14:28:
Is er niet iemand met een mega mancave met belachelijk groot scherm en een 4K SkySports stream?

Kunnen we ons daar opsluiten vanaf volgende week vrijdag en alleen de pizzaboer binnenlaten. :+
Heb wel een 55" met HD Sky Sports stream. Ook genoeg? ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Robertdj schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 14:28:
[...]

Zoals eerder gezegd is het makkelijker om in te stappen in een snellere dan in een langzamere auto.
Iedereen gaat er wel even aan voorbij dat de randzaken ook meetellen bij dit soort dingen. Het team waarmee je samenwerkt is bij STR véél kleiner dan bij RBR, de STR heeft een net iets minder complex stuur en ga zo maar door.

Ja, Max stapte in in een betere auto, maar iedereen lijkt te vergeten dat het nog steeds een compleet andere auto is dan waaruit hij kwam. Enkel dat maakt dit al erg indrukwekkend en wat Kvyat opmerkt maakt het voor mij alleen maar indrukwekkender.

Nee, merp!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sniffels
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 05-09 13:48
Rivanov schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 14:30:
[...]

Heb wel een 55" met HD Sky Sports stream. Ook genoeg? ;)
105" HD beamer met Ziggo ook goed? (sorry voor deze OT)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
Sniffels schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 14:33:
[...]

105" HD beamer met Ziggo ook goed? (sorry voor deze OT)
Heb ook Ziggo maar hij vroeg om Sky. :+

Genoeg offtopic.

Afbeeldingslocatie: https://d2kmm3vx031a1h.cloudfront.net/qiA6Ruk4QUGurjG0CL5v_hamilton-rosberg-f1_3429963.jpg

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 18:52
Grimmie187 schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 14:29:
[...]

Ze hadden toen al gekozen voor een midden stint op soft waar hij de race nooit mee uit had kunnen rijden. Als ze dezelfde strategie als Max en Kimi hadden gehanteerd dan had Vettel idd kunnen winnen, denk echter dat tot halverwege de race iedereen uit ging van een 3 stopper.

En laten we heel eerlijk zijn, Max heeft deze race gewonnen omdat ze Ricciardo zijn strategie verkloot hebben ;)
Tja, ik vind dat ze bij RedBull niet echt zijn uitgegaan van de kracht van zichzelf. Ze hebben RIC op die 3 stopper gezet als reactie op VET. Maar goed ik snap dat ook wel want de Ferrari's waren dan ook net een heel klein beetje sneller.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:26

Fiber

Beaches are for storming.

Als Red Bull in Monaco al één nieuwe motor krijgt, is die nieuwe motor dan voor Ricciardo of voor Verstappen?

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Fiber schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 14:40:
Als Red Bull in Monaco al één nieuwe motor krijgt, is die nieuwe motor dan voor Ricciardo of voor Verstappen?
Normaal voor de nummer 1 rijder toch, en dat zou RIC moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friggler
Geen idee, maar ik zou zeggen geef die motor maar lekker aan Ricciardo. Renault heeft nu niet echt een goede track record qua betrouwbaarheid bij het versneld inzetten van nieuwe motoren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06:47
RIC staat qua punten als in het team natuurlijk bovenaan. Maar zou Renault niet gewoon 4 motoren kunnen leveren?

Daarnaast denk ik dat Renault zijn zaakjes nu wel op orde heeft en niet wederom een blamage wil slaan zoals vorig jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kid1988
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-08 12:52
Denk dat ze in Canada graag "verse" motoren willen hebben. Dat is normaal gesproken wel de bedoeling, voor Canada en Monza nieuwe motoren.

kid1988 wijzigde deze reactie 26-11-1998 04:19 (101%)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Axente
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-05-2022
Ik snap de haast van Renault niet zo goed. Bij Monaco totaal niet nodig, ik zou lekker wachten tot Canada.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Grappige quote nog van Horner/Max (sorry als die al gepost was):
"We were all getting tense with five laps to go because the tyres were at the end of their life.

"He had Kimi breathing down his neck and he just very calmly came on the radio said 'please can you ask race director Charlie [Whiting] to deal with the blue flags swiftly'.

"There was no agitation in his voice, no panic, no tension. It was a young man who was completely in control of what he is doing.
http://www.autosport.com/...ttel-similarities-uncanny

[ Voor 25% gewijzigd door Bosmonster op 17-05-2016 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Bosmonster schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 14:44:
Grappige quote nog van Horner/Max (sorry als die al gepost was):

[...]

http://www.autosport.com/...ttel-similarities-uncanny
Is al gepost ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Axente schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 14:44:
Ik snap de haast van Renault niet zo goed. Bij Monaco totaal niet nodig, ik zou lekker wachten tot Canada.
Eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
Elke pk is er één toch? Daarnaast als het komende dagen gewoon goed gaat dan zie ik niet in waarom je dat niet eerder zou doorvoeren. Er staat op een upgrade toch geen straf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kid1988
Boinkie schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 14:49:
Elke pk is er één toch? Daarnaast als het komende dagen gewoon goed gaat dan zie ik niet in waarom je dat niet eerder zou doorvoeren. Er staat op een upgrade toch geen straf?
Jawel, er mogen slechts een bepaald aantal motoren worden gebruikt in een seizoen (volgens mij 4 stuks in 2016?). Aangezien Monaco niet een PK afhankelijk circuit is is er geen reden om dan een nieuwe motor te introduceren.

Daarnaast is het zo dat een motor "minder" wordt naarmate die ouder is/meer KM heeft gedaan.

Teams kiezen er daarom voor om een nieuwe motor te introduceren bij races welke erg PK afhankelijk zijn zoals Monza of Canada.

Edit:
Motor == ICE even in dit geval.
Een motor is verzegeld en er mogen dus geen upgrades aan gebeuren. Verbreken van de verzegeling cq. opniew laten verzegelen == nieuwe motor volgens het regelement.

Geld overgens ook voor de andere 4 elementen.

Ik begrijp dat het motor regelement verwarrend kan zijn voor nieuwe fans.

[ Voor 18% gewijzigd door kid1988 op 17-05-2016 14:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Axente
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-05-2022
Boinkie schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 14:49:
Zoals gister werd gezegd in diverse shows over Monaco je rijdt met je opgevoerde scooter op de zolder. Dus maken pks niet zoveel uit tenminste en stuk minder je loopt eigenlijk alleen maar risico gezien drivebility door versneld erin zetten minder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friggler
kid1988 schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 14:52:
[...]

Jawel, er mogen slechts een bepaald aantal motoren worden gebruikt in een seizoen (volgens mij 4 stuks in 2016?).
Op het moment nog 5 motoren per jaar. Dit willen ze wel verder naar beneden gaan brengen in de komende seizoenen.

[ Voor 32% gewijzigd door friggler op 17-05-2016 14:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

PauseBreak schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 14:33:
[...]

Iedereen gaat er wel even aan voorbij dat de randzaken ook meetellen bij dit soort dingen. Het team waarmee je samenwerkt is bij STR véél kleiner dan bij RBR, de STR heeft een net iets minder complex stuur en ga zo maar door.

Ja, Max stapte in in een betere auto, maar iedereen lijkt te vergeten dat het nog steeds een compleet andere auto is dan waaruit hij kwam. Enkel dat maakt dit al erg indrukwekkend en wat Kvyat opmerkt maakt het voor mij alleen maar indrukwekkender.
Je kan nooit zeggen of het goed of fout was, banden van Max waren ver over de houdbaarheidsdatum (Raikonen dacht 5 rondjes verser?), had hij iets teveel spin of lock gehad was het waarschijnlijk einde oefening. Iedereen dacht bij de laatste pit van Max dat hij 3stop zou gaan doen, het was op papier teveel rondjes op 1 setje banden.

Het is enkel omdat Max die auto perfect hield, geen lock, geen spin, zo zuinig mogelijk gaan met die auto. En de vraag is of een Riccardio of Kvyat dat ook had gekund..

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er_Damn
  • Laatst online: 08-09 13:21
De weg naar bocht 8 in Baku, best smal. >:)

https://twitter.com/BakuC...status/732498286347571200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Dat is dus echt een circuit waar ik niet naar uitkijk. Monaco is door de beperkte breedte ook maar mwah qua racen en Baku zal niet veel anders zijn zo afgaande op de beelden en dat spelletje dat ze online hadden geslingerd.

Nee, merp!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• friggler
SinergyX schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 14:56:
[...]

Je kan nooit zeggen of het goed of fout was, banden van Max waren ver over de houdbaarheidsdatum (Raikonen dacht 5 rondjes verser?), had hij iets teveel spin of lock gehad was het waarschijnlijk einde oefening. Iedereen dacht bij de laatste pit van Max dat hij 3stop zou gaan doen, het was op papier teveel rondjes op 1 setje banden.

Het is enkel omdat Max die auto perfect hield, geen lock, geen spin, zo zuinig mogelijk gaan met die auto. En de vraag is of een Riccardio of Kvyat dat ook had gekund..
De banden van Kimi waren slechts 1 rondje nieuwer:
Comparison of the drivers Max Verstappen VS Kimi Raikkonen Race Spanish GP 2016 (link)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
kid1988 schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 14:52:
[...]

Jawel, er mogen slechts een bepaald aantal motoren worden gebruikt in een seizoen (volgens mij 4 stuks in 2016?). Aangezien Monaco niet een PK afhankelijk circuit is is er geen reden om dan een nieuwe motor te introduceren.

Daarnaast is het zo dat een motor "minder" wordt naarmate die ouder is/meer KM heeft gedaan.

Teams kiezen er daarom voor om een nieuwe motor te introduceren bij races welke erg PK afhankelijk zijn zoals Monza of Canada.

Edit:
Motor == ICE even in dit geval.
Een motor is verzegeld en er mogen dus geen upgrades aan gebeuren. Verbreken van de verzegeling cq. opniew laten verzegelen == nieuwe motor volgens het regelement.

Geld overgens ook voor de andere 4 elementen.

Ik begrijp dat het motor regelement verwarrend kan zijn voor nieuwe fans.
Thanks! Ik was even in de war doordat vorig jaar McLaren wel een penaltyloze upgrade had gedaan maar dat was niet een performance upgrade aan de motor :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ah, dat wist ik niet. Misschien voor beide een gok geweest, had Verstappen naar binnen gegaan, was Raikkonen ook direct gegaan en met de kracht van z'n auto nog wel kunnen inhalen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMarcie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 11:31

MrMarcie

CFMoto 650MT

Rivanov schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 14:01:
[...]

Jep. Maar de successupporters haken toch wel een keer af. Kijk zelf al F1 sinds 1994 dus prik daar snel genoeg doorheen. ;)
Rookie, ik al sinds 1973 :*)

De eerste race die ik zag, triest maar sindsdien door de F1 gegrepen.

[ Voor 18% gewijzigd door MrMarcie op 17-05-2016 15:08 . Reden: video ]

For sale | "Goodbyes are only for those who love with their eyes. Because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation" Rumi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Laatst online: 16-09 13:00
MrMarcie schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 15:06:
[...]

[video]
De eerste race die je zag was de dood van Roger Williamson? :o

Brrr, krijg nog steeds kippenvel als ik die beelden terugzie :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tethtoril
Zowat iedereen hier kijkt langer F1 dan Max... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Ook al volg ik de F1 al meer dan 20 jaar, ik blijf er van overtuigd dat je alleen wereldkampioen KAN worden als je 1 van de beste auto's hebt. Zet iedereen in een Mercedes en ze rijden allemaal toptijden, de 1 een tiende sneller dan de andere, maar vergelijkbare tijden. In een race wordt het al anders, hoe ga je om met banden, achterblijvers, pitstops en natuurlijk fouten maken!
De allerbesten doen het ronde na ronde, race na race goed en worden zo dus kampioen.

Max heeft niet de beste auto, maar iedereen weet dat de Red Bull een geweldige wegligging heeft en meer dan genoeg downforce heeft. Nu nog wat pk's er bij (Canada hopelijk) en ze kunnen hopelijk elke race meedoen voor de podiums en misschien zelfs overwinningen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Nou nou, eindelijk de race met pers conferentie met beeld te pakken, ik dacht "het zal toch niet gebeuren?", nu ik er werkelijk eens naar uit zat te kijken. Meestal sla ik dat gedeelte over maar dit keer moet er alles verzameld en bekeken worden wat er maar te vinden is over deze race. Ik heb zelfs de race afgelopen nacht nog eens met Deens commentaar bekeken, zelfs dat is nog heel aardig te volgen. Ja, een mens kan wel eens doorslaan na een onverwachte ontwikkeling ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kid1988
Boinkie schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 15:05:
[...]

Thanks! Ik was even in de war doordat vorig jaar McLaren wel een penaltyloze upgrade had gedaan maar dat was niet een performance upgrade aan de motor :)
nouja een upgrade is penalty-loos, maar kost je dus 1 van je 5 motoren van het seizoen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Ik volg Verstappen al sinds 2014 zijn F3 seizoen en wist toen al dat het een grote kon worden, voor de mensen die het niet hebben gezien.

Dit was zijn overtake van dat jaar, en kijk eens hoe ook toen deed verdedigen aan de leiding YouTube: Max Verstappen Highlights And Overtakes

Tsja, krijg van dat filmpje nog steeds kippenvel _/-\o_ Waar het allemaal begon in de eenzitters, in de F3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friggler
alwaysleft schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 15:42:
Ik volg Verstappen al sinds 2014 zijn F3 seizoen en wist toen al dat het een grote kon worden, voor de mensen die het niet hebben gezien.

Dit was zijn overtake van dat jaar, en kijk eens hoe ook toen deed verdedigen aan de leiding YouTube: Max Verstappen Highlights And Overtakes

Tsja, krijg van dat filmpje nog steeds kippenvel _/-\o_ Waar het allemaal begon in de eenzitters, in de F3 :)
Florida Winter Series om precies te zijn, daar begon het allemaal in de single seaters :)

[ Voor 0% gewijzigd door friggler op 17-05-2016 15:45 . Reden: typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
*knip*

[ Voor 93% gewijzigd door gambieter op 17-05-2016 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leekers
  • Laatst online: 06-01-2021
*knip*

[ Voor 97% gewijzigd door gambieter op 17-05-2016 16:46 ]

"Beautiful Clean Coal"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
friggler schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 15:43:
[...]

Florida Winterseries om precies te zijn, daar begin het allemaal in de single seaters :)
Klopt, toen zelfs nog races gezien met Will Buxton ( F1 journalist die toen 1 race mee deed dacht ik). Op een brakke stream kijkend op verstappen.nl O+ O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tethtoril
Copy-paste van een ander forum:

"I don't think the Florida Winter Series 2014 counts as real single seater racing. It was about giving starts in the European/northern winter to potential stars in Karts or first year of single seaters; an inflated version of private Formula Ford 1600 races run by a racing school.
So Max Verstappen had 35 starts with 11 wins in a proper single seater race before he entered F1. That's an impressive record but I understand why racing authorities reconsidered licence requirements last year."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Laatst online: 08:55

Pierre

Van nature lui!

ralph075 schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 15:45:
[...]

Heb je een linkje, please? O-) Wacht er al sinds zondag op...
Mag niet hier, krijg je een tik op je handjes van een mod :+

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onestone
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16-09 19:52

Onestone

Saabje, 550Nm 400paardjes

Iedereen kijk langer F1 :)

Ik sinds mei 1986 toen rally wonder Henri Tiovonen verongelukte.
Vanaf dat moment heb ik geen race gemist. Zelf tijdens vakantie's altijd live uitzendingen kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leekers
  • Laatst online: 06-01-2021
*knip* hamer op vingers

[ Voor 88% gewijzigd door gambieter op 17-05-2016 16:12 ]

"Beautiful Clean Coal"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ik snap werkelijk niet waarom ze zo moeilijk doen met dat materiaal van de persconferentie.
Het is notabene een persconferentie, maar het zooitje een beetje fatsoenlijk terugzien is er niet bij :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

MikeyMan schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 15:53:
Ik snap werkelijk niet waarom ze zo moeilijk doen met dat materiaal van de persconferentie.
Het is notabene een persconferentie, maar het zooitje een beetje fatsoenlijk terugzien is er niet bij :X
De rechten liggen volgens mij bij F1.com

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nadroJ
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02:00
Wel al een enkele keer eerder genoemd, maar wat mij betreft onderbelicht gebleven in de terechte euforie: Carlos Sainz op P3 die de rest ophoudt. Dat heeft toch wel voor kostbare seconden gezorgd!

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ola,

ik deel geen linkjes die niet mogen, ook niet per dm, helaas.

Het is de oorspronkelijke FIA satelliet feed, daarin zitten ook beelden die niet op TV zijn uitgezonden.

Edit: niet naar blijven vragen via PB AUB, ben tamelijk zwart/wit en respecteer wat wel en niet gedeeld mag worden. Als bovenstaande info onvoldoende is om het zelf te kunnen vinden dan houd het helaas op. Vroeger of later zal de persconferentie beslist nog wel ergens openbaar verschijnen verwacht ik.

[ Voor 46% gewijzigd door hardware-lover op 17-05-2016 16:03 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Pierre schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 15:54:
[...]

De rechten liggen volgens mij bij F1.com
En ook daar kun je het niet terugzien toch? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
hardware-lover schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 15:54:
Ola,

Het is de oorspronkelijke FIA satelliet feed, daarin zitten ook beelden die niet op TV zijn uitgezonden.
Top. Weet ik genoeg. Die staat al klaar om 'm vanavond te bekijken. Mooi dat het daar in zit. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

MikeyMan schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 15:55:
[...]

En ook daar kun je het niet terugzien toch? :?
Als tekst wel ja 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
nadroJ schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 15:54:
Wel al een enkele keer eerder genoemd, maar wat mij betreft onderbelicht gebleven in de terechte euforie: Carlos Sainz op P3 die de rest ophoudt. Dat heeft toch wel voor kostbare seconden gezorgd!
Absoluut, dat deed hij echt supernetjes. Meer dan hij liet zien, viel er denk ik niet uit te halen met dat lange recht stuk.

...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BAS80
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-05 17:20
http://www.ziggosporttota...k-de-hele-uitzending.html
Ik kwam net nog wat filmpjes tegen bij ziggo sport over Max.
Bij deze....

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-09 10:22

Mystikal

It never hurts to help!

albino71 schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 14:28:

Volstaat mijn kelder misschien?

Bios 1

MP bios

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/6JWs29wk1KmROGXwSCtAxmVS/full.jpg

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

alwaysleft schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 15:42:

Blijf ik een van de mooiere vinden. Altijd weer dat verrekte buitenom! :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMarcie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 11:31

MrMarcie

CFMoto 650MT

Grimmie187 schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 15:14:
[...]

De eerste race die je zag was de dood van Roger Williamson? :o

Brrr, krijg nog steeds kippenvel als ik die beelden terugzie :/
Ja, als klein jochie aan een tafel bij vrienden van mijn ouders. Begreep niet zo goed wat dat was maar die brand maakte grote indruk. Toen gaan volgen. Nog jaren plakboeken bijgehoduen, maar ook weer mee gestopt toen ik jaar of 12 was. Later allemaal weggegooid, nu wel spijt van. Zouden er nog mensen zijn die weleens van Boy Hayje gehoord hebben ?
Afbeeldingslocatie: http://cdn.simplesite.com/i/a4/50/282319409797746852/i282319414576823979._szw1280h1280_.jpg

For sale | "Goodbyes are only for those who love with their eyes. Because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation" Rumi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Nog meer mensen die naar de race in Oostenrijk gaan? Nog tips welke camping te nemen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
  • Laatst online: 08:58

Wom

MrMarcie schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 16:18:
[...]

Ja, als klein jochie aan een tafel bij vrienden van mijn ouders. Begreep niet zo goed wat dat was maar die brand maakte grote indruk. Toen gaan volgen. Nog jaren plakboeken bijgehoduen, maar ook weer mee gestopt toen ik jaar of 12 was. Later allemaal weggegooid, nu wel spijt van. Zouden er nog mensen zijn die weleens van Boy Hayje gehoord hebben ?
[afbeelding]
Goed startnummer wel ;)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

MrMarcie schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 15:06:
[...]

[video]
Echt he... uitgebrande auto MET verkoolde coureur erin en de race gaat gewoon door :X

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

MrMarcie schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 16:18:
Ja, als klein jochie aan een tafel bij vrienden van mijn ouders. Begreep niet zo goed wat dat was maar die brand maakte grote indruk. Toen gaan volgen. Nog jaren plakboeken bijgehoduen, maar ook weer mee gestopt toen ik jaar of 12 was. Later allemaal weggegooid, nu wel spijt van.
Ik vind je nick ineens luguber...

Leuk plaatje:

This puts it into perspective how rapid Max Verstappen's rise has been..

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ZRhGNQX.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door albino71 op 17-05-2016 16:28 ]

Te koop....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 08:24
D-Ed schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 16:23:
Nog meer mensen die naar de race in Oostenrijk gaan? Nog tips welke camping te nemen?
Ik ben in '99 in Oostenrijk geweest.
Stond bij een boer op een geïmproviseerde camping tegen een kleine vergoeding! Was top geregeld (boer had dixies geregeld!) We stonden toen pal achter de Nord tribune.

De Nord tribune is m.i. de beste plek van het circuit. Omdat je daar hoog zit kun je het grootste gedeelte van het circuit overzien. Je hebt daar zelfs zicht op bocht 1 (in de verte), ziet ze bocht 2 in duiken, waarna ze vervolgens op je afkomen (bocht 3).

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tethtoril

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Best opmerkelijk dat er voor Monaco zoveel ultrasofts zijn gekozen. Die dingen houden het niet meer dan een paar ronden vol en de slijtage zal aanzienlijk zijn, dus dat worden heel veel stops. Een stop kost daarnaast een slordige 20 seconden, dus ik vraag me af of het niet handiger zou zijn geweest om neer op de supersoft/soft te richten zodat je die 20 seconden kan compenseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-09 17:25
De SS banden hadden een paar rondes nodig om op gang te komen in Monaco, dus die waren vorig jaar zelfs te hard. Ik snap wel dat iedereen daarom naar US gaat, startpositie is alles daar.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 16:56:
Best opmerkelijk dat er voor Monaco zoveel ultrasofts zijn gekozen. Die dingen houden het niet meer dan een paar ronden vol en de slijtage zal aanzienlijk zijn, dus dat worden heel veel stops. Een stop kost daarnaast een slordige 20 seconden, dus ik vraag me af of het niet handiger zou zijn geweest om neer op de supersoft/soft te richten zodat je die 20 seconden kan compenseren.
Ultra's gaan daar wel langer mee hoor. Het is geen Barcelona!

De verwachting is zelfs 1-stoppers (ultra - super)

Vorig jaar werd er 35+ rondes op de supersofts gereden he door sommigen en op de softs zelfs 60+ ronden (Sainz reed 66 ronden, bijna de hele race, op een setje softs!). De degradatie op Monaco is minimaal.

[ Voor 14% gewijzigd door Bosmonster op 17-05-2016 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 16:56:
Bandenslijtage viel vorig jaar in Monaco toch juist alleszins mee? En dan nog kan ieder team van strategie wisselen als ze dat willen. Iedereen heeft SS en S meegekregen. Bovendien is dit wel een goed moment om de US band te testen voor andere races waarbij die band beschikbaar is.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
  • Laatst online: 13-09 18:52
Een rondje in Monaco is natuurlijk ook maar 3300 meter, en de race in totaal maar 260 km

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07:32
hardware-lover schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 15:54:
Ola,

Edit: niet naar blijven vragen via PB AUB, ben tamelijk zwart/wit en respecteer wat wel en niet gedeeld mag worden. Als bovenstaande info onvoldoende is om het zelf te kunnen vinden dan houd het helaas op. Vroeger of later zal de persconferentie beslist nog wel ergens openbaar verschijnen verwacht ik.
Was het wel interessant of niet ?

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-09 11:11
SnowDude schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 12:08:
Die BMW was een 1.5 met 4 cilinders. De race motor was een alu blok vanwege het gewicht. De kwalificatie motor was echter een stalen blok, dit waren inderdaad onderblokken van productie autos die vaak al een tijdje oud waren zodat er minder stress in het blok zat. Deze werden dan opnieuw geboord en gehoond en dan in de auto gezet voor 1 kwali sessie.

Voor de kwalificatie hadden ze de aparte blokken nodig, omdat de alu cilinders bol gingen staan door de hoge turbo druk (4,5 bar en 1300+ pk)
De verhalen gaan inderdaad dat het blokken uit straatautos waren met meer dan 100.000km zodat alle stress eruit is. Die blokken werden uit elkaar gehaald en buiten in de regen gelegd zodat ze konden acclimatiseren. Ik heb zelfs wel eens gelezen dat sommige monteurs er overheen pisten. :o

Het blok was de BMW M12. Wikipedia: BMW M12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Jackal131 schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 16:33:
[...]

Ik ben in '99 in Oostenrijk geweest.
Stond bij een boer op een geïmproviseerde camping tegen een kleine vergoeding! Was top geregeld (boer had dixies geregeld!) We stonden toen pal achter de Nord tribune.

De Nord tribune is m.i. de beste plek van het circuit. Omdat je daar hoog zit kun je het grootste gedeelte van het circuit overzien. Je hebt daar zelfs zicht op bocht 1 (in de verte), ziet ze bocht 2 in duiken, waarna ze vervolgens op je afkomen (bocht 3).
Alle campings worden via 1 website geboekt (ik denk dat er in de tussentijd veel is veranderd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Cyrus The Virus schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 17:11:
[...]
Was het wel interessant of niet ?
Voor de doorsnee kijker mogelijk niet echt (niet werkelijk iets gehoord wat al niet eerder is gezegd elders), een die hard liefhebber wil alles gezien en gehoord hebben, tenslotte hebben we dit als Nederlander nooit eerder meegemaakt met de bezetting op die middelste stoel ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16-09 13:52

RoyK

Hobby tekenaar

Wil je met me trouwen??

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16-09 13:52

RoyK

Hobby tekenaar

Bosmonster schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 16:26:
[...]

Echt he... uitgebrande auto MET verkoolde coureur erin en de race gaat gewoon door :X
Onbegrijpelijk hoe er gehandeld werd. Wat waren de consequenties? Zijn er mensen veroordeeld? Is er een rechtszaak gekomen? Ik bedoel, er leek niet echt aanstalten gemaakt te worden om hem te bevrijden. Ze waren drukker bezig om die andere coureur weg te houden dan dat ze met de wagen bezig waren.

Ook te bedenken dat de race gewoon verder gaat. Ik mis het menselijke stukje er maar bij. Wat is er een hoop veranderd!

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Enjoy :)

http://www.formula1.com/c...oards-from-barcelona.html

Alonso is natuurlijk Vettel bij het eerste filmpje, maar hij doet een Alonso :)

Wow, zien we daar af en toe een Vettel vingertje uit de cockpit verschijnen na de finish? :o

[ Voor 44% gewijzigd door hardware-lover op 17-05-2016 18:02 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Die laatste onboard blijft geweldig, krijg er weer natte ogen van _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friggler
Pierre schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 17:56:
Die laatste onboard blijft geweldig, krijg er weer natte ogen van _/-\o_
De tekst die eronder staat is ook mooi om te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
RoyK schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 17:52:
[...]

Onbegrijpelijk hoe er gehandeld werd. Wat waren de consequenties? Zijn er mensen veroordeeld? Is er een rechtszaak gekomen? Ik bedoel, er leek niet echt aanstalten gemaakt te worden om hem te bevrijden. Ze waren drukker bezig om die andere coureur weg te houden dan dat ze met de wagen bezig waren.

Ook te bedenken dat de race gewoon verder gaat. Ik mis het menselijke stukje er maar bij. Wat is er een hoop veranderd!
Er is een documentaire over dit incident. Het komt er kort op neer dat de marshals ongetrainde vrijwilligers waren. In de briefing voor de race werd hun expliciet verteld geen enkel risico te nemen, zeker niet met brandende auto's. De coureurs waren proffesionals die wisten waar ze aan begonnen.
Daarnaast hebben slechte communicatie en het feit dat de brandweerauto een volledige ronde over het circuit moest doen ook een grote rol gespeeld.

Interessante documentaire om te zien: http://www.npogeschiedeni.../Dood-op-het-circuit.html.

[ Voor 4% gewijzigd door Erapaz op 17-05-2016 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Erapaz schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 18:08:
[...]

Er is een documentaire over dit incident. Het komt er kort op neer dat de marshals ongetrainde vrijwilligers waren. In de briefing voor de race werd hun expliciet verteld geen enkel risico te nemen, zeker niet met brandende auto's. De coureurs waren proffesionals die wisten waar ze aan begonnen.
Daarnaast hebben slechte communicatie en het feit dat de brandweerauto een volledige ronde over het circuit moest doen ook een grote rol gespeeld.

Interessante documentaire om te zien: http://www.npogeschiedeni.../Dood-op-het-circuit.html.
Niet zo lang geleden is er ook een amateur rijder bij een track day doodgebrand op zandvoort.

http://www.autoblog.nl/ar...elijke-crash-op-zandvoort

[ Voor 13% gewijzigd door aicaramba op 17-05-2016 18:23 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Erapaz schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 18:08:
[...]

Ook dacht de raceleiding in eerste instantie dat het de wagen was van die andere coureur die ernaast stond en dat hij dus al veilig was.

Anyways, we've come a long way since.

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07:32
hardware-lover schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 17:21:
[...]

Voor de doorsnee kijker mogelijk niet echt (niet werkelijk iets gehoord wat al niet eerder is gezegd elders), een die hard liefhebber wil alles gezien en gehoord hebben, tenslotte hebben we dit als Nederlander nooit eerder meegemaakt met de bezetting op die middelste stoel ;)
Dan moet ik toch nog eens even gaan zoeken naar het beeld materiaal. :+

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Zijn die tikken die je hoort in het filmpje met de finish marbles? Je zou toch zeggen dat die langs de camera heen worden geworpen door de voorbanden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

RonaldMcDonald schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 17:14:
[...]

De verhalen gaan inderdaad dat het blokken uit straatautos waren met meer dan 100.000km zodat alle stress eruit is. Die blokken werden uit elkaar gehaald en buiten in de regen gelegd zodat ze konden acclimatiseren. Ik heb zelfs wel eens gelezen dat sommige monteurs er overheen pisten. :o

Het blok was de BMW M12. Wikipedia: BMW M12
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=t5Dbp_SuMHE]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
hardware-lover schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 17:52:
Enjoy :)

http://www.formula1.com/c...oards-from-barcelona.html

Alonso is natuurlijk Vettel bij het eerste filmpje, maar hij doet een Alonso :)

Wow, zien we daar af en toe een Vettel vingertje uit de cockpit verschijnen na de finish? :o
Max slaat ook paar keer met zijn handen op zijn helm, van het is zo ver. Prachtige beelden O+ O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoyK schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 17:52:

Je lijkt wel het veranderde perspectief te vergeten. Nu is een dode een enorm drama, toen hoorde dat helaas veel meer bij de orde van de dag in de F1, racen en verkeer in het algemeen. De techniek was veel minder ver gevorderd, men was bereid meer risico's te nemen en de procedures en maatregelen waren in vergelijking met nu op zijn best amateuristisch. Dat valt nu bijna niet meer voor te stellen.

In de jaren '70 was het bijvoorbeeld praktisch ieder jaar raak en waren er 12 doden te betreuren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alwaysleft
Geluid van de nieuwe Renault motor.

Klinkt krachtiger _/-\o_

https://twitter.com/KevTs/status/732561854816485376

En ocon:

https://twitter.com/KevTs/status/732568684569460736

Geluid is al goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Wiiieeeeep
PWEEEPP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Bart-Willem schreef op zondag 15 mei 2016 @ 21:26:
[...]

Leuk weetje: dit is niet de allereerste keer dat het Wilhelmus bij een F1-race klinkt. :P Lang geleden had een Zweed (ik weet de naam zo even niet meer) een F1-race gewonnen en had men per ongeluk het Wilhelmus opgezet ipv het Zweeds volkslied. :+
Volgens mij lezen ze mee op dit forum: http://www.gpupdate.net/n...in-1978-al-eens-te-horen/ . :P

Volvotips.com

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
AD.nl : 'Race Verstappen had op open net te zien moeten zijn' alsdus de NOS.

Die lopen nu flink de boot mis en dan hebben ze er opeens een mening over...
Denk dat kwalitatief gezien je dan beter af bent bij Ziggo, alleen jammer natuurlijk dat niet iedereen het kan volgen.

Excuses als deze post beter in het "Waar te kijken" topic op zijn plek was.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Ereaser schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 19:26:
AD.nl : 'Race Verstappen had op open net te zien moeten zijn' alsdus de NOS.

Die lopen nu flink de boot mis en dan hebben ze er opeens een mening over...
In de onsterfelijke woorden van Toren C: Dan moet je betalen, pannenkoek!

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2016 19:29 ]

Pagina: 1 ... 41 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

Het topic voor de komende race vind je donderdagochtend voor de race als los topic.
[F1] Seizoen 2016-14 - GP van Italië

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2016

IRC: http://irc.tweakers.net/f1