[F1] Seizoen 2016 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 42 ... 101 Laatste
Acties:
  • 496.682 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friggler
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 22:03
Ricciardo: "Nieuwe motor is een stap vooruit"
http://nl.motorsport.com/...ult-is-stap-vooruit-73773

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 10:04

Martinspire

Awesomeness

Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 19:29:
[...]

In de onsterfelijke woorden van Toren C: Dan moet je betalen, pannenkoek!
Mol was je voor: https://twitter.com/Olav_Mol/status/732531884777996288

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:26

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zat interview met coulthard en hill nog te kijken van ziggo, feestdag maken van z'n overwinning is niet zo'n slecht idee :D

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onestone
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16-09 19:52

Onestone

Saabje, 550Nm 400paardjes

zo'n nieuwe motor wordt die in een derde chassis getest of sleutelen ze die in de auto van Riciardo en vannacht in die van Verstappen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Niet alleen dat, maar in 2015 was Max niet eens genomineerd voor talent van het jaar of sportman van het jaar.
6 Maanden geleden bestond Max niet eens voor de NOS en nu is het huilen... Misschien kan de NOS Vettel sponsoren :+

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:47
Onestone schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 19:52:
zo'n nieuwe motor wordt die in een derde chassis getest of sleutelen ze die in de auto van Riciardo en vannacht in die van Verstappen ?
Volgens mij is dat niet zo heel veel werk, uurtje moet genoeg zijn voor een motor wissel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-09 21:41

Chiron

Moderator Discord
Hoor ik daar net zo'n gek prutteltje bij het terugschakelen als bij ferrari? :)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friggler
nachtnet schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 19:55:
[...]

Volgens mij is dat niet zo heel veel werk, uurtje moet genoeg zijn voor een motor wissel.
Vroeger wel ja, maar dat is tegenwoordig wel wat meer werk. Ik hoorde Olav eens zeggen dat dat (dacht ik) tegenwoordig een uurtje of 3 in beslag neemt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friggler
enchion schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 20:03:
[...]

Ze kunnen het vandaag toch gewoon uitzenden ?
Nee dat kan niet... Ziggo heeft de rechten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

van de Red Bull Racing website;

SPY: Well Crikey!

...
This was very different to seeing Mark and Daniel take their maiden victories. With Mark it was a very mellow feeling of satisfaction: he'd been kept waiting a long time for it through no fault of his own and finally seeing him get over the line had the elation in the garage tinged with a touch of relief. With Daniel (who'd been leading the 2014 Canadian Grand Prix for only about two minutes) it was wild, silly energy. With Max... well, ask me next week when the shock has worn off.
...

Testing, one, two ...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:25
friggler schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 19:56:
[...]

Vroeger wel ja, maar dat is tegenwoordig wel wat meer werk. Ik hoorde Olav eens zeggen dat dat (dacht ik) tegenwoordig een uurtje of 3 in beslag neemt
Bij Mclaren konden ze het vorig jaar op het eins van het seizoen in 90 min :)

Veel oefening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Chiron schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 19:55:
[...]

Hoor ik niet echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Nog meer goed nieuws over de nieuwe Renault motor die Max ook gaat gebruiken in Monaco of Canada.

Esteban Ocon zegt dat de motor ook een flinke stap voorwaarts is. Joehoe!! http://www.motorsport.com...prise-people-ocon-737755/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waffle
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:07
friggler schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 20:04:
[...]

Nee dat kan niet... Ziggo heeft de rechten.
Gewoon betalen. Wanneer je genoeg betaalt mag je het wel uitzenden. Doen ze toch ook nog steeds met de Dutch TT.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16-09 13:52

RoyK

Hobby tekenaar

Aankomende NOS prijs als topsporter van het jaar gewoon weigeren. Dat zou tof zijn :D

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Waffle schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 20:44:
[...]

Gewoon betalen. Wanneer je genoeg betaalt mag je het wel uitzenden. Doen ze toch ook nog steeds met de Dutch TT.
Fom gaat echt geen nieuwe deals aan halverwege het seizoen als een ander al de rechten heeft gekocht, en Ziggo mag daar ook niet over beslissen.

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-09 11:44
(jarig!)
hardware-lover schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 17:52:
Enjoy :)

http://www.formula1.com/c...oards-from-barcelona.html

Alonso is natuurlijk Vettel bij het eerste filmpje, maar hij doet een Alonso :)

Wow, zien we daar af en toe een Vettel vingertje uit de cockpit verschijnen na de finish? :o
Verstappen apes Alonso, Verstappen aapt Alonso na....

Vincere Per Belli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:25
ScrooLoose schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 20:51:
[...]

Fom gaat echt geen nieuwe deals aan halverwege het seizoen als een ander al de rechten heeft gekocht, en Ziggo mag daar ook niet over beslissen.
Dat hoeft helemaal niet, die evenementenlijst is namelijk een uitzondering op de auteursrecht. Wat er dan gebeurt is dat we op nationaal niveau zeggen: hier zit dus beperktere auteursrechten op.

Dan mag de NOS het gewoon gratis / door de overheid bepaald tarief uitzenden. Mits ze aan de beelden kunnen komen. Maar dat is dus het probleem niet aan de beelden komen :)

(vriend van me is auteursrechtadvocaat en heeft dan vanmiddag ff uitgelegd toen ik het artikel las en aan hem vroeg)

[ Voor 5% gewijzigd door Adlermann op 17-05-2016 20:57 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:32
Adlermann schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 20:56:
[...]

Dat hoeft helemaal niet, die evenementenlijst is namelijk een uitzondering op de auteursrecht. Wat er dan gebeurt is dat we op nationaal niveau zeggen: hier zit dus beperktere auteursrechten op.

Dan mag de NOS het gewoon gratis / door de overheid bepaald tarief uitzenden. Mits ze aan de beelden kunnen komen. Maar dat is dus het probleem niet aan de beelden komen :)

(vriend van me is auteursrechtadvocaat en heeft dan vanmiddag ff uitgelegd toen ik het artikel las en aan hem vroeg)
En aangezien de PO de spreekbuis van Den Haag is, is een wederdienst zo geregeld. Zou het belachelijk vinden. Ziggo is een commerciële partij die haar nek uitgestoken met het verwerven van de rechten. En nu er succes is zou de PO de rechten 'zomaar' moeten krijgen?

Let wel, ook ik zie de F1 het liefst op een open kanaal, maar dit zou concurrentievervalsing zijn.

Begrijp overigens niet dat er niet veel meer druk van de sponsoren is om F1 achter de paywall vandaan te krijgen. Scheelt toch wel heel veel kijkers wereldwijd.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:30
Inderdaad bizar. NOS heeft nooit z'n nek uitgestoken. En bij het eerste succes staan ze vooraan. Successupporters noem je dat.. |:(

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06:47
Rivanov schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 21:05:
Inderdaad bizar. NOS heeft nooit z'n nek uitgestoken. En bij het eerste succes staan ze vooraan. Successupporters noem je dat.. |:(
Nederland zit er vol mee, kijk naar Voetbal of atletiek. Iedereen weet in één keer alles van elementen of kent Daphne Schippers.. maar als dat uitgewerkt is is het meteen weer stil.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
Adlermann schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 20:56:
[...]

Ja, maar dan moet de overheid wel een nieuw mediabesluit goedkeuren. De laatste is van 2008.
De huidige lijst:
Voetbal (heren): WK, EK, Nederlands elftal, Nederlandse clubs in europees voetbal + finale, KNVB beker (halve) finale.
Schaatsen (dames en heren): WK, EK en Elfstedentocht
Tennis (dames en heren): Nederlanders op Wimbeldon en Roland Garos + (halve) finale.

En die uitzondering telt alleen voor de volledige live-uitzending.
Er is ook een uitgebreider deel voor de samenvatting. Maar geen mogelijkheid om de evenementenlijst te gebruiken voor een volledige uitzending die niet live is.

En dit is de tekst van de wet:
Mediawet (2008) art 5.2 Een evenement kan op de lijst worden geplaatst als in ieder geval wordt voldaan aan twee van de volgende voorwaarden:
a. het evenement is van algemeen belang voor de Nederlandse samenleving;
b. het evenement is van bijzondere culturele betekenis;
c. het evenement werd in het verleden ook al op een open televisieprogrammakanaal uitgezonden en kon rekenen op een grote kijkdichtheid; en
d. het gaat om een groot internationaal sportevenement waaraan een nationaal team deelneemt.
F1 voldoet aan geen van deze eisen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Ach, die eendag supporters hoor je over een paar maanden niet meer.. 1 miljoen kijkers waren er alleen maar omdat het gratis te zien was op Ziggo. Anders was het niet zo een ophef. Ik hoop dat de F1 wat meer liefde gaat krijgen en dat er wat aan de strijkstok blijft hangen. Maar ik verwacht dat het met de tijd een beetje afneemt en dat de harde kern wel overblijft. Over een tijdje worden Max zijn overwinningen gewoon de normaalste zaak van de wereld en gaan we zelfs klagen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
En dan heb je natuurlijk ook nog deze mensen :')

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/3rG7O4v.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Net als wielrennen en dergelijke, is F1 denk ik altijd wel populair (ook zonder Nederlanders), maar dan moet het voorin wel wat spannender zijn, en niet zoals het nu gaat met Mercedes. Ik denk dat mensen de coureurs niet echt kunnen waarderen om hun prestatie op die manier. Die zien dat het puur aan de auto ligt en meerdere coureurs die deelnemen, daarmee op 1 en 2 terecht komen.

Formule 1 is net als dat mensen op de zaterdag / zondagmiddag graag naar Engels en Spaans voetbal kijken bijvoorbeeld.

[ Voor 14% gewijzigd door Luxicon op 17-05-2016 21:15 ]

...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RocketKoen
Boinkie schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 21:13:
En dan heb je natuurlijk ook nog deze mensen :')

[afbeelding]
Ja, anderhalfuur lang 5G trekken alle kanten op.
Ik zou binnen een rondje KO zijn :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
RoyK schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 21:09:
Ach, die eendag supporters hoor je over een paar maanden niet meer.. 1 miljoen kijkers waren er alleen maar omdat het gratis te zien was op Ziggo. Anders was het niet zo een ophef. Ik hoop dat de F1 wat meer liefde gaat krijgen en dat er wat aan de strijkstok blijft hangen. Maar ik verwacht dat het met de tijd een beetje afneemt en dat de harde kern wel overblijft. Over een tijdje worden Max zijn overwinningen gewoon de normaalste zaak van de wereld en gaan we zelfs klagen :P
Huh, was het gratis te zien...iets gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinny
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23-08 12:56
alwaysleft schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 21:16:
[...]

Ja hoor, gratis kanaal 14 van ziggo. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08:40

PauseBreak

derp!

[...]

Zoals altijd: Alleen als je Ziggo-klant bent.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

Bosmonster

*zucht*

[...]

Hangt af van je definitie van gratis, maar als je al tv kijkt via Ziggo, zoals het merendeel van de Nederlanders, dan is het gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Bosmonster schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 21:18:
[...]

Hangt af van je definitie van gratis, maar als je al tv kijkt via Ziggo, zoals het merendeel van de Nederlanders, dan is het gratis.
Iets meer dan 4 miljoen aansluitingen bij Ziggo. En Nederland telt 7.7 miljoen huishoudens. Iets meer dan de helft dus.
De andere helft zal bij vrienden moeten gaan kijken ;)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
hardware-lover schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 20:22:
van de Red Bull Racing website;

SPY: Well Crikey!

...
This was very different to seeing Mark and Daniel take their maiden victories. With Mark it was a very mellow feeling of satisfaction: he'd been kept waiting a long time for it through no fault of his own and finally seeing him get over the line had the elation in the garage tinged with a touch of relief. With Daniel (who'd been leading the 2014 Canadian Grand Prix for only about two minutes) it was wild, silly energy. With Max... well, ask me next week when the shock has worn off.
...
and next up it's Monaco, a circuit where he is indeed mighty. We're starting to hope the RB12 might be too... I'd watch.
Zouden ze doelen op mogelijk al de nieuwere motor in monaco?

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Op F1today staat dat Rosberg met Ferrari praat en Mercedes als optie Alonso hebben.

Zou een mega line-up zijn volgend jaar. Alonso weer in een goed team zou ik ook geweldig vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 06:36

ATS

alwaysleft schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 21:27:
Op F1today staat dat Rosberg met Ferrari praat en Mercedes als optie Alonso hebben.

Zou een mega line-up zijn volgend jaar. Alonso weer in een goed team zou ik ook geweldig vinden.
En dan Stoffel die instapt bij McLaren? Goed plan! :)B

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

Zou toch zweren dat er dit weekend gezegd is dat Mercedes volgend jaar geen rijders wissel zouden hebben. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Nu online

Bosmonster

*zucht*

ScrooLoose schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 21:29:
[...]

Zou toch zweren dat er dit weekend gezegd is dat Mercedes volgend jaar geen rijders wissel zouden hebben. :?
Net zoals Ferrari.

Weer gevalletje F1Today vingerzuigsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
[...]

vanuit Mercedes gezien niet inderdaad... maar als een coureur zelf het hazenpad kiest, dan moeten ze wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Oef.. zag een kleine en reactie van Rosberg hoe de reactie nu is na de crash van afgelopen zondag. Hij zij heel verbitterd iets van "zoals het al een tijdje is, niets is veranderd" en dat kwam niet over als een gezonde werkrelatie! Ik kan me zomaar voorstellen dat Rosberg ondanks een winnende auto, het gewoon niet naar zijn zin heeft daar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

[...]

Als je een ding zou moeten weten is dat in de F1 records gebroken worden, maar contracten net zo goed. :)

Te koop....

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Vrijwel niet voor te stellen dat al dit volk bezig is voor twee auto's?

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CiloPG8WkAE-wJk.jpg

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CiloPGvXAAEl7c_.jpg

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CiloPMeXAAEMrUS.jpg

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:47

Afbeeldingslocatie: http://www.aquacombi.nl/files/natrium_en_botbreuken.jpg

beetje zout nodig?

MERC lijkt voorlopig niet te willen kiezen tussen ROS en HAM. ROS is nog steeds op koers WDC te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Laatst online: 16-09 17:45

AzzKickah

06-CENSORED

Zo, Peptalk ook gezien. Nu alleen nog de Post Race Press Conference...

:? FIA en/of FOM :?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

nachtnet schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 21:31:
[...]

[afbeelding]

beetje zout nodig?

MERC lijkt voorlopig niet te willen kiezen tussen ROS en HAM. ROS is nog steeds op koers WDC te worden.
dat potje zout heb ik eerder gezien, zelfs een vrachtwagen vol werd er gezegd toen we het over Max en Red Bull hadden. :)

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
hardware-lover schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 21:30:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Bij 1-off engineering zijn 50 engineers (met verschillende specialiteiten) op een project niet raar hoor.
Dan heb je nog degene die het daarwerkelijk bouwen. Alle support staff en de managers.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
AzzKickah schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 21:31:
Zo, Peptalk ook gezien. Nu alleen nog de Post Race Press Conference...

:? FIA en/of FOM :?
Watching it right now. ;)

Je hoeft geen berichtjes te sturen want mag het helaas niet delen, hoe graag ik ook zou willen.

[ Voor 19% gewijzigd door Rivanov op 17-05-2016 21:35 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Rivanov schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 21:35:
[...]

Je hoeft geen berichtjes te sturen want mag het helaas niet delen, hoe graag ik ook zou willen.
Jaloers is

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

Rivanov schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 21:35:
[...]

Post het dan gewoon niet, voegt dan echt niks toe |:(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-09 21:10
ScrooLoose schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 21:39:
[...]

Post het dan gewoon niet, voegt dan echt niks toe |:(
Dat is me al vaker opgevallen hier. Zou bijna een TR plaatsen op dat soort reacties.. Voegt niks toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Bosmonster schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 21:29:
[...]

Net zoals Ferrari.

Weer gevalletje F1Today vingerzuigsel.
Niet helemaal F1Today vingerzuigsel.
Ferrari rumours

Italian media speculated this week that Ferrari could be flirting with Rosberg as a possible replacement for Kimi Raikkonen for next year.

The German's contract expires at the end of the current season, and although he said he is happy where he is, he suggested he is open to a future elsewhere.

"I'm happy at Mercedes, but let's see what the future brings," he said.
http://www.motorsport.com...troversy-now-over-737754/

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Nu online

Bosmonster

*zucht*

hardware-lover schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 21:30:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Volgens mij werken er iets van 1000 man bij Red Bull Racing. Die zijn uiteindelijk allemaal voor die 2 auto's bezig.

Wat je hier ziet zijn er misschien 100 ofzo?

[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 17-05-2016 21:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:39
Chiron schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 19:55:
[...]

Het geluid herinnert mij aan het off-throttle blown diffuser geluid maar dat is sinds de V6 turbo regels verboden.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-09 17:54
Bosmonster schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 21:18:
[...]

Niets is gratis immers betaal je 18eu aan standard tv kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09:44

Ankh

|true

devil-strike schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 21:46:
[...]

Niets is gratis immers betaal je 18eu aan standard tv kosten.
Men betaalde al 18euro p/m en Ziggo biedt het nu gratis aan. De tv kosten zijn alle jaren nagenoeg gelijk gebleven.

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Killjoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 22:15

Killjoy

Klingon lawn products

Die move van Alonso zou ik toejuichen. Gezien zijn historie, zou het namelijk betekenen dat het gedaan is met de hegemonie van Mercedes :P

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CirJBFQU4AEQJD3.jpg

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08 23:48

MrSleeves

You'll thank me later.

Italiaanse media is een beetje van hetzelfde niveau.
F1today zou ik in ieder geval niet serieus nemen.

Grosjean lijkt me waarschijnlijker: http://www.gpupdate.net/n...met-stoeltje-bij-ferrari/
Goedkoper en makkelijker een tweede rijder.

[ Voor 19% gewijzigd door MrSleeves op 17-05-2016 22:28 ]

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
RocketKoen schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 21:23:
[...]

Iets meer dan 4 miljoen aansluitingen bij Ziggo. En Nederland telt 7.7 miljoen huishoudens. Iets meer dan de helft dus.
De andere helft zal bij vrienden moeten gaan kijken ;)
Het is ook gratis op RTL Deutschland en Channel 4. Die laatste is FTA en kun je legaal gratis kijken via bijvoorbeeld de filmon app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alwaysleft schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 18:34:
[...]
Max slaat ook paar keer met zijn handen op zijn helm, van het is zo ver. Prachtige beelden O+ O+
RTL zit niet overal in het basispakket. Bij Ziggo wel, maar bij Zeelandnet bijvoorbeeld niet. Doen ze slim daar, al die Duitsers in hun huisjes en caravans extra laten betalen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rivanov
Hier, een nuttige toevoeging dan.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=PmIH0g_Faok&feature=youtu.be]

jammer van het vrouwtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:59

The_Scarabial

MTB for life!

Rivanov schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 22:33:

[video]

jammer van het vrouwtje
idd, dat spaanse er doorheen maakt het erg ruk om te volgen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:38
Zo gek is dat aantal mensen niet bij Red Bull

Dit is Mercedes die hun kampioenschap vieren:
Afbeeldingslocatie: http://www.autofreaks.com/wp-content/uploads/2014/10/mercf1-celebration1.jpg

Oja en Rosberg ergens anders heen..... Die weet dat hij nu in een winnende auto zit. Olav zei al dat beide coureurs hadden bijgetekend voor 2017. De opschaling van Max heeft een slot op de driver markt gezet. Iedereen zat Max te paaien hoewel ze het achteraf allemaal ontkennen.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:30

Destruction

(ex-)Automonteur

The_Scarabial schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 22:38:
[...]

idd, dat spaanse er doorheen maakt het erg ruk om te volgen
Dat spaanse erdoor maakt dat ik wel afwacht of er ooit nog een persconferentie online komt van deze GP, waar niet mee geknoeid is. Totaal niet te volgen, laat zo'n spaanse zender dan gewoon spaans ondertitelen ofzo :/

Ik heb alvast weer zin in Monaco :D Ben benieuwd of de Mercs elkaar daar wel heel gaan houden en zoja, of ze nog hoofdpijn gaan krijgen van een (of beide) Redbull auto('s) :p

Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:03

sjaool

Every life should have 9 cats

Bij het kijken van de onboard beelden van afgelopen zondag valt het mij nu pas op dat Ricciardo met nummer 3 rijdt en Max met nummer 33... 8)7 Nog nooit op gelet... ook al wist ik dat Max met 33 rijdt. :)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
Is er een manier om die onboard beelden tijdens de race ook te zien via een stream, zender of app?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• asing
sjaool schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 22:53:
Bij het kijken van de onboard beelden van afgelopen zondag valt het mij nu pas op dat Ricciardo met nummer 3 rijdt en Max met nummer 33... 8)7 Nog nooit op gelet... ook al wist ik dat Max met 33 rijdt. :)
Kvyat rijdt met 5... :)

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Dat maakt het nog grappiger,,, :) Het was echt voorbestemd zo lijkt het. ;)

[ Voor 10% gewijzigd door sjaool op 17-05-2016 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Tristan schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 22:55:
Is er een manier om die onboard beelden tijdens de race ook te zien via een stream, zender of app?
Die staan hier. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

5 wat?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Kvyat rijdt met nummer 5 op de auto. Sainz met 55. Ricciardo met 3 en Max met 33. Dat vonden we een beetje grappig. ;)

[ Voor 1% gewijzigd door sjaool op 17-05-2016 23:08 . Reden: Ik verkondig weer eens onzin... :-( ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

sjaool schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 23:04:
[...]
Kvyat rijdt met nummer 5 op de auto. Sainz met 55. Ricciardo met 3 en Max met 33. Dat vonden we een beetje grappig. ;)
26?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friggler
Inderdaad, Kvyat rijdt met nummer 26

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Verrek je hebt gelijk... stom. Leg ik de connectie weer eens verkeerd. |:(
Gezien mijn eerste opmerking meende ik dat hij daar op doelde... dus wat hij nu bedoelt weet ik ook niet. ;)

Ik ken die nummers niet uit mijn hoofd. :)

[ Voor 6% gewijzigd door sjaool op 17-05-2016 23:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• asing
Mijn fout, Vettel rijdt met 5. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

asing schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 23:11:
Mijn fout, Vettel rijdt met 5. :)
Daar verdien je een duimpje voor. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

sjaool schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 23:07:
[...]

Verrek je hebt gelijk... stom. Leg ik de connectie weer eens verkeerd. |:(
Gezien mijn eerste opmerking meende ik dat hij daar op doelde... dus wat hij nu bedoelt weet ik ook niet. ;)

Ik ken die nummers niet uit mijn hoofd. :)
De meeste toch wel? Je hoeft er elk seizoen maar een paar bij te leren...
Zo uit mijn hoofd:

3 RIC
5 VET
6 ROS
7 RAI (Dit vinden de stewards ook verwarrend)
14 ALO
26 KVY
33 VES
44 HAM
55 SAI
88 HAR (ik weer ook niet waarom ik deze weet)
94 WEH (Waarschijnlijk omdat Ted in zijn laatste racenotebook even stil stond bij de livery van de manor motorhomes)

EDIT: HAM zou trouwens volgens de reglementen met 1 mogen rijden.

[ Voor 12% gewijzigd door JackBol op 17-05-2016 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Laatst online: 16-09 17:45

AzzKickah

06-CENSORED

Het geeft nu al 56 uur een kick. Elke keer als ik de finish terugkijk, of dat hij z'n monteurs in de armen springt, of als ie op z'n lip bijt op het podium, of als ik de omhelzing met Jos zie -en die fragmenten heb ik nu letterlijk al tig keer gezien- krijg ik nog vochtige oogjes.

Ik wist niet dat ik zó lang zó blij kon zijn met iets. Wow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

JackBol schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 23:13:
[...]

De meeste toch wel? Je hoeft er elk seizoen maar een paar bij te leren...
Zo uit mijn hoofd:

3 RIC
5 VET
6 ROS
7 RAI (Dit vinden de stewards ook verwarrend)
14 ALO
26 KVY
33 VES
44 HAM
55 SAI
88 HAR (ik weer ook niet waarom ik deze weet)
94 WEH (Waarschijnlijk omdat Ted in zijn laatste racenotebook even stil stond bij de livery van de manor motorhomes)
Op de een of andere manier heb ik de nummers niet nodig om de een rijder te herkennen tijdens het kijken naar de race. Ik heb dus sowieso de noodzaak niet om die nummers uit mijn hoofd te kennen. Ik kijk vooral naar de live timing en dan is het vrij simpel om te weten wie waar rijdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

sjaool schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 23:15:
[...]

Op de een of andere manier heb ik de nummers niet nodig om de een rijder te herkennen tijdens het kijken naar de race. Ik heb dus sowieso de noodzaak niet om die nummers uit mijn hoofd te kennen. Ik kijk vooral naar de live timing en dan is het vrij simpel om te weten wie waar rijdt.
Ik gebruik ze ook niet om ze te herkennen in de race. Daar zijn de zwarte/gele cameraatje op de luchtintake veel praktischer voor.
Op de een of andere manier raken de nummers gewoon ingeprint in je geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
sjaool schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 23:15:
[...]

Ik ken ze ook niet uit mijn hoofd. Tijdens de race weet ik de volgorde wel.

Is het al Monaco tijd? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

JackBol schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 23:17:
[...]

Ik gebruik ze ook niet om ze te herkennen in de race. Daar zijn de zwarte/gele cameraatje op de luchtintake veel praktischer voor.
Op de een of andere manier raken de nummers gewoon ingeprint in je geheugen.
Inderdaad, de camera of de neus is veel gemakkelijker om te onthouden wie wie is.

Lijst met F1 coureurs autonummers.

Nummer 1 is inderdaad gereserveerd voor de wereldkampioen. Het nummer is pas beschikbaar in 2017 volgens die lijst. Geen idee waarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

asing schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 23:17:
[...]

Ik ken ze ook niet uit mijn hoofd. Tijdens de race weet ik de volgorde wel.

Is het al Monaco tijd? :)
Nee, nog 9 dagen tot FP :(

Mercedes en RBR hebben hun winkelwagentje bij Pirelli haast helemaal vol gedaan met de Ultrasofts.
Die jongens gaan er denk ik vanuit dat de race voor 95% in Q3 gewonnen kan worden. In de race vervolgens US-->SS of US-->S en dan de undercut pakken (ie. wie durft als eerst op de 'harde' band).

Sainz heeft vorig jaar 66 laps op de S gereden, echter reed de virtual safety car wel een flinke tijd virtueel voorop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-09 20:08
sjaool schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 23:21:
[...]

Inderdaad, de camera of de neus is veel gemakkelijker om te onthouden wie wie is.

Nummer 1 is inderdaad gereserveerd voor de wereldkampioen. Het nummer is pas beschikbaar in 2017 volgens die lijst. Geen idee waarom.
Ik denk waarschijnlijk omdat Hamilton besloot om niet met Nr 1. te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Omdat HAM heeft besloten om dit seizoen met 44 te blijven rijden en dat in 2016 dus niet met 1 meer gereden kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axente
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-05-2022
[...]

Omdat misschien hamilton dit jaar niet heeft gekozen en daardoor pas weer beschikbaar is in 2017?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Waarom zou Hamilton daarvoor gekozen hebben dan? Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
let wel op dat de trainingen voor Monaco op donderdag en zaterdag zijn en niet op vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

sjaool schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 23:26:
Waarom zou Hamilton daarvoor gekozen hebben dan? Iemand een idee?
Omdat zijn nummer een persoonlijke waarde heeft (44 misschien z'n nummer uit karting-days? Zoiets)

http://www.pitpass.com/53361/Hamilton-44-is-mine

Daarom dus :D

[ Voor 11% gewijzigd door tdw op 17-05-2016 23:27 ]

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
"Forty four means more to me than number one," he insisted. "It doesn't mean I'm not number one. 44 is my family number. It's the number I had when I first started racing. I won my first championship with 44. It means something to me.

"The number one itself, Vettel's had it, Schumacher's had it, all the champions have had it. None of them had 44. 44 is mine."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

tdw schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 23:26:
[...]

Omdat zijn nummer een persoonlijke waarde heeft (44 misschien z'n nummer uit karting-days? Zoiets)

http://www.pitpass.com/53361/Hamilton-44-is-mine

Daarom dus :D
Klopt! Ik heb het antwoord inmiddels gevonden op gpupdate.net.

Van mij mogen ze nummer 1 wel reserveren voor Michael Schumacher net zoals ze nummer 17 hebben gereserveerd voor Jules Bianchi.

Nu leeft Michael Schumacher gelukkig nog. Ik hoop dat er nu toch snel wat nieuws komt over zijn toestand.

Lol

Afbeeldingslocatie: http://image2.redbull.com/rbx00498/0010/1/760/428/445/gallery/images/11_spygallery_esp_42123132312.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door sjaool op 17-05-2016 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

sjaool schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 23:28:
[...]

Klopt! Ik heb het antwoord inmiddels gevonden op gpupdate.net.

Van mij mogen ze nummer 1 wel reserveren voor Michael Schumacher net zoals ze nummer 17 hebben gereserveerd voor Jules Bianchi.
Prima, maar uiterlijk totdat Max z'n 8e WDC binnensleept. Dan issie voor Max :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• alwaysleft
Rivanov schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 22:33:

[video]

jammer van het vrouwtje
Wat ik geweldig vind in de persconferentie is dat Max aanwijzingen krijgt van Vettel. Max lijkt een beetje zenuwachtig omdat hij niet weet wat hij moet verwachten, en zag op een gegeven moment niet wie de vraag stelde. Vettel wijst het Verstappen aan, teken van groot respect voor Max al.

Vettel :D O+ O+

Rond 12 minuut 40 is dat waar ik op doel... :) Ontroerend mooi om te zien.

[ Voor 6% gewijzigd door alwaysleft op 17-05-2016 23:39 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Rivanov
Ze zitten continue met elkaar te geinen. Vettel is sinds z'n overstap naar Ferrari één grote baas geworden. Prachtvent.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• alwaysleft
Rivanov schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 23:44:
Ze zitten continue met elkaar te geinen. Vettel is sinds z'n overstap naar Ferrari één grote baas geworden. Prachtvent.
True. Maar Max mengt zich er ook goed in. Maar je ziet aan Vettel gewoon dat die oprecht blij is voor Max. Dat zijn de echte sportmannen :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

En dan zullen we deze ook maar eens delen dit keer?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 10:04

Martinspire

Awesomeness

Maar waarom moet Ziggo Sport op het open net? Laat KPN en partners gewoon een overeenkomst tekenen met Ziggo om het in het normale abonnement op te nemen of in ieder geval goedkoper te maken? Eventueel iets met overstappen of in een ander pakket bijvoegen (dat het nu apart zit en dan voor die prijs is wat hoog idd). Van mij hoeft dat helemaal niet overal, zolang iedereen maar de beschikking heeft. Ik kan me best voorstellen dat de prijs te hoog is, maar als er meer animo is, dan is overzetten naar het normale abonnement ook makkelijker. Maar de overheid erin betrekken vind ik overbodig.

Ik zou ook meer kroegen e.d. willen zien die het uitzenden en dat lokaal bekend maken. Lijkt me voor de horeca ook wel prima?

[ Voor 14% gewijzigd door Martinspire op 18-05-2016 00:03 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Het schijnt dat de woorden van de directeur van de NOS uit zijn verband zijn gerukt. Op twitter heeft hij in ieder geval gezegd dat het niet zijn woorden zijn zoals die door het AD op internet zijn gezet.

Dat filmpje is wel grappig met Kvyat zijn For the Watch en The East Remembers... :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
AzzKickah schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 23:13:
Het geeft nu al 56 uur een kick. Elke keer als ik de finish terugkijk, of dat hij z'n monteurs in de armen springt, of als ie op z'n lip bijt op het podium, of als ik de omhelzing met Jos zie -en die fragmenten heb ik nu letterlijk al tig keer gezien- krijg ik nog vochtige oogjes.

Ik wist niet dat ik zó lang zó blij kon zijn met iets. Wow.
Ben dus niet de enige! O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Zeker niet, ik zit nu een opname van Channel 4 te kijken. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Zeker niet. Ik heb zo een beetje iedere video wel gezien op youtube, ik ben nog op zoek geweest naar videos van mensen die in het stadion / op het circuit en met hun smartfone aan het filmen waren. Maar daar kon ik weinig tot niets van vinden. Ik heb er zelfs maar werk van gemaakt en werk aan een hele serie VES / MAX vlaggen. Morgen tussendoor misschien nog wat opsnuiven van wat hij morgen gaat doen, al lijkt het me verder niet echt representatief.

Pagina: 1 ... 42 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

Het topic voor de komende race vind je donderdagochtend voor de race als los topic.
[F1] Seizoen 2016-14 - GP van Italië

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2016

IRC: http://irc.tweakers.net/f1