gambieter schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 18:41:
Als user sprekend: ik vind het wel een goede suggestie. Dit topic is compleet onleesbaar en zinloos geworden door het eindeloze Max-geleuter zonder dat er echt wat nieuws of interessants wordt gezegd, en nuttige en leuke weetjes of nieuwtjes over andere coureurs/races/teams worden gesmoord in de overdaad.
Men hoeft niet elke scheet te posten

Dan kun je dit misschien net zo goed voor het gehele forum doorvoeren, er wordt in vrijwel elk topic wel eens geleuterd. Ik frons vooral de wenkbrauwen als een user een opmerking maakt over het aantal zinnige dan wel onzinnige reacties binnen dit topic als zo'n user maar eens per paar weken dit topic met een bezoek vereert.
Tja, dan is het overzicht inderdaad misschien een beetje zoek?
Ik zie dat het opsplitsen van sommige topics tot gevolg heeft dat er in elk van die topics niet on-topic wordt gereageerd, en sommige van die topics nauwelijks nog wordt gevuld met info die daar eigenlijk in thuis zou horen. Nu kan je dan wel iedere keer een moderatie actieveren maar daar wordt men als actieve gebruiker op een gegeven moment ook tamelijk moedeloos van.
Ben benieuwd hoe je bijvoorbeeld concreet de acties van Verstappen binnen een race en het nieuws omtrent zijn persoontje werkelijk gescheiden zou kunnen houden. Er zal een flink grijs gebied zijn waardoor scheiding nauwelijks te handhaven zal zijn ben ik bang.
Edit: Inmiddels verschrikkelijk offtopic << mijn excuses
Testing, one, two ...