Hamilton zit ook nog steeds niet zo lekker in ze auto getuige de foutjes die die al een aantal keer heeft gemaakt. Krijgt die een beetje druk op zich nu?
Voor de Channel4 kijkers, watvoor weddenschap?AequitasII schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 10:59:
Die weddenschap van de SKY commentatoren![]()
. Hoop dat Max hem zondag even op z'n plaats gaat zetten.
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
En Ziggo kijkers..Chakotay schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 11:00:
[...]
Voor de Channel4 kijkers, watvoor weddenschap?
Ja idd..Chakotay schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 11:00:
[...]
Ik zou persoonlijk eerder denken dat hij het vertrouwen in de auto een beetje kwijt is. Dat kan een wereld van verschil zijn in ronden...Boinkie schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 10:59:
Hamilton zit ook nog steeds niet zo lekker in ze auto getuige de foutjes die die al een aantal keer heeft gemaakt. Krijgt die een beetje druk op zich nu?
All-Round nerd | iRacing Profiel
Weddenschap wie hoger gaat eindigen: Verstappen of Kvyat. Commentator 1 mocht eerst kiezen voor een euro, die koos direct voor Verstappen. Commentator 2 was hier blij mee en had een slecht gevoel dit weekend over Verstappen wegens gewenning en druk etc en denkt dat Kvyat wel hoger eindigt.Chakotay schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 11:00:
[...]
[ Voor 7% gewijzigd door AequitasII op 13-05-2016 11:03 ]
Voor mensen die aan het werk zijn en af en toe willen kijken wat er te melden is over de F1 is dit echt een kansloos topic geworden. Zou er iets minder slowchat en wat meer inhoud mogen komen?
Wie er hoger gaat eindigen, KVY of VES.
De 1 zegt obvious Max, dus de ander gaat voor KVY, maar alleen omdat Max buiten zijn schuld de race niet finisht ofzo.
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
HAR knalt wel hard door de speedtraps, misschien moet hij iets naar Max kijken, iets meer downforce en sneller door de bochten ipv topsnelheid.
Verschil in TR en RB is nu ook wel te zien btw.
In vorige GPs zat er in de speedtrap vaak een groot gat tussen VES en SAI (waarbij SAI soms wel 20km/h harder ging).
Nu is VES nog steeds trager in speedtrap, maar het verschil is een stuk kleiner.
Waarbij RIC ook harder dan VES gaat, omdat VES gewoon graag met + downforce rond knalt.
In vorige GPs zat er in de speedtrap vaak een groot gat tussen VES en SAI (waarbij SAI soms wel 20km/h harder ging).
Nu is VES nog steeds trager in speedtrap, maar het verschil is een stuk kleiner.
Waarbij RIC ook harder dan VES gaat, omdat VES gewoon graag met + downforce rond knalt.
[ Voor 10% gewijzigd door JBplap op 13-05-2016 11:04 ]
Druk? welke druk?AequitasII schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 11:02:
[...]
Weddenschap wie hoger gaat eindigen: Verstappen of Kvyat. Commentator 1 mocht eerst kiezen voor een euro, die koos direct voor Verstappen. Commentator 2 was hier blij mee en had een slecht gevoel dit weekend over Verstappen wegens gewenning en druk etc en denkt dat Kvyat wel hoger eindigt.
Dit dus...dit begint nu ziek te worden. Kan het slowchatten niet voortgezet worden op IRC?Hennie-M schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 11:02:
Voor mensen die aan het werk zijn en af en toe willen kijken wat er te melden is over de F1 is dit echt een kansloos topic geworden. Zou er iets minder slowchat en wat meer inhoud mogen komen?
[...]
Heel eerlijk zegt, als je alleen de headlines wilt, kan je beter f1today of de F1 reddit volgen...Hennie-M schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 11:02:
[...]
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
In de vorige race was de topspeed wel vertekend. Max heeft vrijwel geen enkele keer met DRS gereden vanwege hij in niemandsland reed en Sainz continu elke ronde.JBplap schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 11:02:
HAR knalt wel hard door de speedtraps, misschien moet hij iets naar Max kijken, iets meer downforce en sneller door de bochten ipv topsnelheid.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
ik vind dit topic juist een aanvulling van FP1...leuk om te lezen.Cubic X schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 11:04:
[...]
Dit dus...dit begint nu ziek te worden. Kan het slowchatten niet voortgezet worden op IRC?
Mensen, natuurlijk krijg je een lichte vorm van slowchat bij een voor velen leuke gebeurtenis als Verstappen zijn eerste training bij een topteam.
Het pure slowchatten is niet nodig, maar om dit steeds te aanhalen is net zo off-topic.
Het pure slowchatten is niet nodig, maar om dit steeds te aanhalen is net zo off-topic.
Cogitationis poenam nemo patitur
Max overtreft mijn verwachtingen. Slechts 0,2 achter Ricciardo. Belooft veel voor dit weekend 👍👍👍👍😀
De discussie om de headlines heen is juiste de reden waarom dit topic meerwaarde heeft. Want ik weet nu dus nog steeds niet wat de weddenschap was maar dat soort dingen lees je dus niet op de nieuwssites.JackBol schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 11:05:
[...]
Heel eerlijk zegt, als je alleen de headlines wilt, kan je beter f1today of de F1 reddit volgen...
Maar 1 post met alleen 1 woord of een rondetijd, tja.. dat hoeft dan weer niet.
Ferrari zit iig een stuk dichterbij dan in Rusland, ik zeg tijd voor de 1e winst zondag
Iemand nog geïnteresseerd in de headrest van Peréz?
http://www.mementoexclusi...07-sergio-perez-headrest/
Wellicht beter om de tijden van de training te evalueren als de training afgelopen is ipv na elke ronden een delta te posten hier...
Vind het wel opvallend dat het best 'druk' is op de baan, en er dus door alle teams de kans gegrepen word om flink wat meters te maken. Misschien omdat het juist Barcelona is, een track die eigenlijk alles wel heeft (lang recht stuk, lange doordraaiers, 90 graden bochten).
Plus het feit dat nu kunnen vergelijken met de wintertests...
Vind het wel opvallend dat het best 'druk' is op de baan, en er dus door alle teams de kans gegrepen word om flink wat meters te maken. Misschien omdat het juist Barcelona is, een track die eigenlijk alles wel heeft (lang recht stuk, lange doordraaiers, 90 graden bochten).
Plus het feit dat nu kunnen vergelijken met de wintertests...
Kunnen de slowchat opmerkingen in een slowchat topic besproken worden? Ik mis zo alle updates over Max
GRO over de boordradio the car is disastrous at slow speeds
Ik denk dat ze dat bij Haas niet zo kunnen waarderen. In America is het team zo wat heilig en is de coureur maar een noodzakelijk onderdeel.
Ik denk dat ze dat bij Haas niet zo kunnen waarderen. In America is het team zo wat heilig en is de coureur maar een noodzakelijk onderdeel.
Op welke compound hebben Ferrari en Mercedes de tijden neer gezet ?
Smiling as the shit comes down...
S (Ferrari)ScrooLoose schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 11:12:
Op welke compound hebben Ferrari en Mercedes de tijden neer gezet ?
precies .. als deze race blijkt dat hij gewoon mee kan komen met RIC en de top 5 dan is de meeste ophef wel weer voorbij .. nu is het nog even spannend en nieuw. Straks zwakt dat wel weer wat af ..Bullet NL schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 11:07:
Mensen, natuurlijk krijg je een lichte vorm van slowchat bij een voor velen leuke gebeurtenis als Verstappen zijn eerste training bij een topteam.
gok ik
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Merc op Medium volgens mij
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Ted Kravitz loopt lekker te soppen op de voorvleugel van McLaren hahaha
Klopt, de boel is nu nog vertekend omdat Ferrari op soft rijdt en Mercedes nog steeds op medium. Volgens mij heeft RB ook alleen nog op medium gereden.SnowDude schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 11:13:
Merc op Medium volgens mij
Halve seconde eraf voor Mercedes en het wordt aardig close dit weekend!Smarron schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 11:17:
[...]
Klopt, de boel is nu nog vertekend omdat Ferrari op soft rijdt en Mercedes nog steeds op medium. Volgens mij heeft RB ook alleen nog op medium gereden.
Klopt, Verstappen nu ook weer weg op mediums. Het echte vergelijk zal in p2/p3 komen..
RIC alleen nog op hard, MAX op hard en mediumsSmarron schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 11:17:
[...]
Klopt, de boel is nu nog vertekend omdat Ferrari op soft rijdt en Mercedes nog steeds op medium. Volgens mij heeft RB ook alleen nog op medium gereden.
Ik ben bang dat die band voor meer dan een halve seconde gaat zorgen. Maar zou wel leuk zijn inderdaad als het weer spannend gaat worden.Grimmie187 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 11:18:
[...]
Halve seconde eraf voor Mercedes en het wordt aardig close dit weekend!
RIC heeft 5 laps op M rondgereden.. Laatste stint.
En is nu, net als VES, weer onderweg op dezelfde M band.
[ Voor 11% gewijzigd door Hoyden op 13-05-2016 11:22 ]
Toch best nette tijden voor VES en RIC met mediums
Nog beter: http://irc.tweakers.net/verstappenHippocampus schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 10:43:
Slowchatten kan beter hier --> http://irc.tweakers.net/
kom je meteen in het #verstappen irc kanaal
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
Wat is dat commentaar op Sky toch geweldig
Zag het maar bij mijn post stond het nog niet op de livetiming.Hoyden schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 11:21:
[...]
RIC heeft 5 laps op M rondgereden.. Laatste stint.
Man man man wat een verslag.alwaysleft schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 10:10:
Hier een goede Nederlandse live-feed http://gpupdate.net/nl/livefeed/10300/2405/
Tenenkrommend...
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Als jij het beter kanSaffie_time schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 11:23:
[...]
Man man man wat een verslag.
Tenenkrommend...
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Is er eigenlijk ergens een plek waar je voor elke coureur de snelste tijd per compound kan zien na (of tijdens) een vrije training?
Pff niet normaal wat loopt die Haas te zwabberen, lijkt wel een totaal andere auto dan in de eerste 2 races 
Zou het een update zijn geweest die verkeerd heeft uitgepakt? Ik begreep vorige race dat het een aero probleem is waardoor hij banden vreet.
Zou het een update zijn geweest die verkeerd heeft uitgepakt? Ik begreep vorige race dat het een aero probleem is waardoor hij banden vreet.
Als Verstappen binnen 0.1 s van Ricciardo blijft lijkt me dat een prima eerste sessie.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Hier ging Ted helemaal los over. Wordt wel erg veel allemaal

tot dat Mercedes een keer goed gas geeft en het hele veld weer op 7-tiende zet bij de QMartinspire schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 11:29:
Ik denk dat het vrij positief is dat RBR sneller lijkt te zijn dan Williams. En dat Ferrari toch wel dichterbij lijkt te zijn (al reden ze op Soft en niet op Medium, maar met 0,5 sec voorsprong is dat vrij gelijk). Wordt een interessante race.
GVD het zal toch niet weer? 
Kon iemand verstaan wat Vettel op de boardradio zei?
Kev is back and is communicating only via expressive dance thanks to a new arm/leg left sidepod addition. 👍

https://twitter.com/RenaultSportF1/status/731049242056392704

[ Voor 3% gewijzigd door Paulus07 op 13-05-2016 11:32 ]
Het rode licht ging net aan terwijl hij er voorbij reed. Dus heeft m stilgezet.Grimmie187 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 11:32:
het zal toch niet weer?
Volgens hem ging het sein pas op rood toen hij er net langs was.Grimmie187 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 11:32:
Niet stuk dus
iets van; yeah i go....it went red just when i passed, you want me to stop? it's a jokeGrimmie187 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 11:32:
Vettel reed door rood (einde FP1) en moest daarom stoppen.
ben benieuwd of hij hiervoor een straf krijgt...
ben benieuwd of hij hiervoor een straf krijgt...
Dat het licht net op rood sprong toen hij over de lijn ging. Hij twijfelde daarvoor nog wel even om te stoppen.Grimmie187 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 11:32:
Als ik dat vertel tegen meneer agent, zegt hij ook.. Jammer joh, hier is je bekeuring.
Ben benieuwd of er nog wat uitkomt voor hem.
-
Erg nette tijd voor de eerste echte keer in de auto.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
It's a joke! .. Let's be 'serial'Grimmie187 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 11:32:
Ok gelukkig! Het geluid staat uit hier, ik dacht niet weer...
Mooie foto van de vloer van de Renault

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Mja zag er wel geinig uit. Maar toch jammer dat Ocon niet even een rondje op de klokken kon zetten.SnowDude schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 11:35:
Mooie foto van de vloer van de Renault![]()
[afbeelding]
da's wel de 'saaie' kant van de vloer, de diffuser zit aan de andere kant
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Als je de andere kant wil zien moet je Maldonado een rondje laten rijdeniichel schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 11:35:
da's wel de 'saaie' kant van de vloer, de diffuser zit aan de andere kant
hmm zelfde als met sainz, max altijd net erachter...
lol
op zich heb je de diffuser van McL al gezien in AUS bij de flip van ALO
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Als hij dan in de qualli en de race ook hetzelfde doet, is er niets aan de handShva schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 11:40:

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Sloppy copy/paste met de resultaten.
1. S. Vettel Ferrari 01:23.951
2. K. Raikkonen Ferrari 01:24.089
3. N. Rosberg Mercedes 01:24.454
4. L. Hamilton Mercedes 01:24.611
5. D. Ricciardo Red Bull 01:25.416
6. M. Verstappen Red Bull 01:25.585
7. V. Bottas Williams 01:25.672
8. C. Sainz Jr. Toro Rosso 01:26.078
9. F. Massa Williams 01:26.186
10. F. Alonso McLaren 01:26.243
11. K. Magnussen Renault 01:26.576
12. D. Kvyat Toro Rosso 01:26.583
13. N. Hulkenberg Force India 01:26.938
14. S. Perez Force India 01:27.064
15. F. Nasr Sauber 01:27.253
16. R. Grosjean Haas 01:27.258
17. E. Gutiérrez Haas 01:27.283
18. M. Ericsson Sauber 01:27.392
19. J. Button McLaren 01:27.610
20. P. Wehrlein Manor 01:28.084
21. R. Haryanto Manor 01:29.052
22. E. Ocon Renault no time
Prima eerste sessie voor Verstappen lijkt me
Gat met Mercedes en Ferrari lijkt groot maar die reden op Softs toch ?
1. S. Vettel Ferrari 01:23.951
2. K. Raikkonen Ferrari 01:24.089
3. N. Rosberg Mercedes 01:24.454
4. L. Hamilton Mercedes 01:24.611
5. D. Ricciardo Red Bull 01:25.416
6. M. Verstappen Red Bull 01:25.585
7. V. Bottas Williams 01:25.672
8. C. Sainz Jr. Toro Rosso 01:26.078
9. F. Massa Williams 01:26.186
10. F. Alonso McLaren 01:26.243
11. K. Magnussen Renault 01:26.576
12. D. Kvyat Toro Rosso 01:26.583
13. N. Hulkenberg Force India 01:26.938
14. S. Perez Force India 01:27.064
15. F. Nasr Sauber 01:27.253
16. R. Grosjean Haas 01:27.258
17. E. Gutiérrez Haas 01:27.283
18. M. Ericsson Sauber 01:27.392
19. J. Button McLaren 01:27.610
20. P. Wehrlein Manor 01:28.084
21. R. Haryanto Manor 01:29.052
22. E. Ocon Renault no time
Prima eerste sessie voor Verstappen lijkt me
Gat met Mercedes en Ferrari lijkt groot maar die reden op Softs toch ?
[ Voor 5% gewijzigd door ScrooLoose op 13-05-2016 11:45 ]
Smiling as the shit comes down...
Not sure if serious....Shva schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 11:40:
Hij is 0,2 trager dan RIC die al veel meer ervaring in deze auto heeft
Gewoon top van Max dus.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Herbert laat zijn voorliefde voor Sainz weer eens blijken in interview met Horner..
Behalve de banden die we kunnen achterhalen is er helaas verder niets van te zeggen voor wat betreft setup en hoeveelheid benzine. Aangenomen dat die vrijwel gelijk is: Dan is het prima.Rivanov schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 11:43:
[...]
Not sure if serious....
Gewoon top van Max dus.
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Herbert?d0s schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 11:43:
Herbert laat zijn voorliefde voor Sainz weer eens blijken in interview met Horner..

Herbert is gewoon een clown. Die neem ik al jaren niet meer serieus.d0s schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 11:43:
Wat zegt die dan?d0s schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 11:43:
Prima gedaan volgens mij. redelijk resultaat ook al telt zaterdag- en zondagmiddag pas echt.Rivanov schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 11:43:
[...]
Not sure if serious....
Gewoon top van Max dus.
maar voor een "nieuwe" auto doen zowel max als kvyat het best ok.
Ik verwacht tenminste dat Kvyat nog wel wat verbetering gaat laten zien dit weekeinde.. Richting Sainz en tenopzichte van de best of the rest.
[ Voor 16% gewijzigd door nachtnet op 13-05-2016 11:46 ]
En we weten ook dat Max de weekenden altijd rustig opbouwt , en de kwalificatie pas gaat knallen, zeg na de kwali staat ie er voor
Gat softs naar medium is 1 seconde op deze baan dus Red Bull duidelijk derde team op afstand van 0,5 seconde op Ferrari.
Zegt misschien meer over hoe relatief makkelijk de auto's tegenwoordig rijden.nachtnet schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 11:45:
[...]
Prima gedaan volgens mij. redelijk resultaat ook al telt zaterdag- en zondagmiddag pas echt.
maar voor een "nieuwe" auto doen zowel max als kvyat het best ok.
Ja ben heel benieuwd of Max dat nu ook al kan. Dat hij dus goed kan aangeven wat er aan de auto moet veranderen om sneller te worden.michelc85 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 11:46:
En we weten ook dat Max de weekenden altijd rustig opbouwt , en de kwalificatie pas gaat knallen, zeg na de kwali staat ie er voor
KVY viel helaas wat tegen (voor hemzelf dan), daardoor zal hij juist alleen maar meer druk gaan voelen (en commentaar uit de media krijgen).
Hopen dat hij dit snel te boven komt.
1 keer iets gewonnen geloof ik en de rest van zijn race carriere achteruit geredenSnowDude schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 11:45:
[...]
Herbert is gewoon een clown. Die neem ik al jaren niet meer serieus.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Heren, dat was Martin Brundle en niet Herbert!
Bron? Gisteren werd door Pirelli gemeld dat het gat 0.5-0.7 max is.alwaysleft schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 11:46:
Gat softs naar medium is 1 seconde op deze baan dus Red Bull duidelijk derde team op afstand van 0,5 seconde op Ferrari.
Dan hebben ze een grote achterstand op de echte top Red Bull..Grimmie187 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 11:49:
[...]
Bron? Gisteren werd door Pirelli gemeld dat het gat 0.5-0.7 max is.
Ik denk dat Red Bull in Monaco kan knallen, en dan wachten op de grote Canada update
[ Voor 15% gewijzigd door alwaysleft op 13-05-2016 11:50 ]
Jammer voor Ocon dat hij geen tijd heeft, hopelijk wel vanmiddag..
Inderdaad , dan is een podium alleen mogelijk bij problemen bij Mercedes en Ferrari.alwaysleft schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 11:49:
[...]
Dan hebben ze een grote achterstand op de echte top Red Bull..
Tis pas FP1Exocet schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 11:50:
[...]
Inderdaad , dan is een podium alleen mogelijk bij problemen bij Mercedes en Ferrari.

Pirelli zit er voorafgaand aan het weekend ook nog best eens naast hoor, vandaar vroeg ik of je het misschien ergens anders gehoord had.alwaysleft schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 11:49:
[...]
Dan hebben ze een grote achterstand op de echte top Red Bull..
Ik denk dat Red Bull in Monaco kan knallen, en dan wachten op de grote Canada update
We zullen de kwalificatie even af moeten wachten morgen om het verschil tussen soft en medium echt goed te kunnen zien.
Is het zoiezo de laatste races. Dus vanaf Canada pas echte hoop op aansluiting tot de Ferrari.Exocet schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 11:50:
[...]
Inderdaad , dan is een podium alleen mogelijk bij problemen bij Mercedes en Ferrari.
Maar Max zit nu een team wat derde snelste is op de grid qua teams. Was eerst 5de team met STR. Toch weer 2 plekjes opgeschoven
Ocon rijdt vanmiddag nietkevlar01 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 11:50:
Jammer voor Ocon dat hij geen tijd heeft, hopelijk wel vanmiddag..
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Dan had ik het daar gelezen of op Reddit van die seconde verschil.
Haha
Komt wel aan de beurt!
Kan iemand uitleggen wat de cijfertjes achter de bandentypes betekenen? Zijn dat de totaal aantal afgelegde rondes op die band? Dan snap ik de cijfers in de kolom totaal niet (Max zou bijvoorbeeld er dan toch 29 moeten hebben? 15+14) en wat is het verschil tussen stints en het aantal keer de pits in?Gé Brander schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 11:47:
Dit is het bandengebruik in deze FP1 sessie. Opvallend dat alleen Ferrari geel heeft gebruikt.
[afbeelding]
[ Voor 6% gewijzigd door frankyboy707 op 13-05-2016 12:10 ]
Vind dat Sainz ook een hele knappe tijd heeft gereden.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
De cijfers achter de bandentypes is volgens mij de "leeftijd" van de banden bij aanvang van de stint. Wat "stint" en "total" zou moeten betekenen kan ik je zo ook niet zeggen.frankyboy707 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 12:09:
[...]
Kan iemand uitleggen wat de cijfertjes achter de bandentypes betekenen? Zijn dat de totaal aantal afgelegde rondes op die band? Dan snap ik de cijfers in de kolom totaal niet (Max zou bijvoorbeeld er dan toch 29 moeten hebben? 15+14) en wat is het verschil tussen stints en het aantal keer de pits in?
Edit: "Stint" is het aantal ronden in deze stint en "total" het totaal aantal ronden op deze banden.
[ Voor 7% gewijzigd door SpaceAce op 13-05-2016 12:17 ]
VES is 8 keer "naar buiten" geweest en de eerste stint was op nieuwe H banden en duurde 1 ronde. De laatste stint, 8, was op gebruikte M banden met in totaal 14 ronden op de klok voor die band.frankyboy707 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 12:09:
[...]
Kan iemand uitleggen wat de cijfertjes achter de bandentypes betekenen? Zijn dat de totaal aantal afgelegde rondes op die band? Dan snap ik de cijfers in de kolom totaal niet (Max zou bijvoorbeeld er dan toch 29 moeten hebben? 15+14) en wat is het verschil tussen stints en het aantal keer de pits in?
Waarom stint 4 aangeeft
En wellicht is Total het rondegetal van de band waarop de snelste tijd is gereden
[ Voor 13% gewijzigd door Hoyden op 13-05-2016 12:23 ]
Carlos is tot op het bot gemotiveerd om te laten zien hoe goed hij is. Kvyat het snot voor ogen rijden is prio 1, dicht bij Max eindigen prio 2.alexbl69 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 12:13:
Vind dat Sainz ook een hele knappe tijd heeft gereden.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Het blijft VT, en het is een beetje een vertekend beeld als in werkelijkheid Sainz aardig op de limit aan het rijden is, om maar in de picture te blijven, waar Max het nog rustig aan doet omdat ie gewoon aan het testen is.asing schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 12:18:
[...]
Carlos is tot op het bot gemotiveerd om te laten zien hoe goed hij is. Kvyat het snot voor ogen rijden is prio 1, dicht bij Max eindigen prio 2.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
De STR deed het vorig jaar op dit circuit ook heel erg goed. Vergeet niet dat SAI en VES hier vorig jaar als 5 en 6 kwalificeerden! Voor de beide RBR'sasing schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 12:18:
[...]
Carlos is tot op het bot gemotiveerd om te laten zien hoe goed hij is. Kvyat het snot voor ogen rijden is prio 1, dicht bij Max eindigen prio 2.
Ik snap overigens ook echt niet waarom er mensen zijn, en zelfs Max fans, die hopen dat KVY Carlos van de baan veegt. Voor Max is het allerbeste dat SAI laat zien de betere van de twee te zijn.
Als KVY duidelijk beter zou zijn dan SAI, dan is hij ook beter dan VES aangezien die twee niet ver uit elkaar zaten.
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Dat geldt natuurlijk ook voor Kvyat...asing schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 12:18:
[...]
0,2s achter Ricciardo op mediums en Max is rustig aan het testen? Yeah rightChiron schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 12:22:
[...]
Het blijft VT, en het is een beetje een vertekend beeld als in werkelijkheid Sainz aardig op de limit aan het rijden is, om maar in de picture te blijven, waar Max het nog rustig aan doet omdat ie gewoon aan het testen is.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het topic voor de komende race vind je donderdagochtend voor de race als los topic.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2016
IRC: http://irc.tweakers.net/f1
Het topic voor de komende race vind je donderdagochtend voor de race als los topic.
[F1] Seizoen 2016-14 - GP van Italië
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2016
IRC: http://irc.tweakers.net/f1