Val je nog onder de talenten als je 24 bent?alwaysleft schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 10:16:
[...]
Samen met Verstappen en Vandoorne de grootste talenten van de toekomstige grid.
Klopt, die ging toen naar McLarenWom schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 10:18:
[...]
Zag ook dat hij een stuurbeweging leek te maken ja. Was het niet Hamilton die toen bij het verkeerde team stopte toen hij net overgestap was naar Mercedes?

Jep.Wom schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 10:18:
[...]
Zag ook dat hij een stuurbeweging leek te maken ja. Was het niet Hamilton die toen bij het verkeerde team stopte toen hij net overgestap was naar Mercedes?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
hopelijk valt sauber niet weg...geen geld om te testen in de komende testdagen..trieste zaak.
Denk dat vd Garde daar anders over denkt
Max weer op de baan!
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Kimi op 2 tienden, pace lijkt niet slecht
Waarom kan je eigenlijk niet gewoon afstemmen op iemand z'n onboard en die continue blijven volgen. Zou toch een mooie optie zijn
Hij moet nog even een seconde of 2 vinden... maar voor de eerste rondjes gaat het prima zo te zien
Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD
Even verremd.
Wel 7de tijd.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Maak je nog maar niet druk over de tijden, VES rijdt op de harde compound, de rest op de mediums.
Mijn baas heet Ziggo en ik heb 2 TV's op mijn bureau staan
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Op de oranje, harde, band.
Best ok, want die band is eigenlijk niets voor Barcelona...
Red Bull zal nog steeds minimaal een halve seconde van Ferrari en Mercedes afzitten schat ik. Dus 1,5 seconde moet die vindenwinwiz schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 10:23:
Hij moet nog even een seconde of 2 vinden... maar voor de eerste rondjes gaat het prima zo te zien
Die gast kan wel inpakken met z'n F1 carriere
Wat een lutser

Tijd maakt ook nog niet uit, feeling met de auto lijkt mij nu belangrijker.
Dan doet hij het al heel behoorlijk op de harde compountHoogie2004 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 10:24:
Maak je nog maar niet druk over de tijden, VES rijdt op de harde compound, de rest op de mediums.
Die runs van Mercedes net waren toch ook op soft? (niet kunnen zien)
Dat is veel te modern voor Bernie. Die stamt nog uit de tijd van de postduiven.CFC-Mathijs schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 10:23:
Waarom kan je eigenlijk niet gewoon afstemmen op iemand z'n onboard en die continue blijven volgen. Zou toch een mooie optie zijn
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Verstappen is zijn tijd aan het verbeteren...6 de
Nee, mediumGrimmie187 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 10:26:
Die runs van Mercedes net waren toch ook op soft? (niet kunnen zien)
Sneller dan RIC
Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD
Hij wil natuurlijk een lange run draaien, vandaar die harde band.
RIC haalt Max nog niet bij ...
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Als Max deze vrije trainingen en kwalificatie al harde gaat dan Ricciardo dan is het echt niet normaal wat die flikt.
De harde band wordt zondag toch niet gebruikt, de temperaturen zijn nog lager dan verwacht.kevlar01 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 10:27:
Hij wil natuurlijk een lange run draaien, vandaar die harde band.
Lopen we niet te hard van stapel ? het is pas de 1e vrije training
Smiling as the shit comes down...
2e/3e training zegt pas echt iets inderdaad, maar dit ziet er goed uit
Bij Max mag je alles verwachten...ScrooLoose schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 10:29:
Lopen we niet te hard van stapel ? het is pas de 1e vrije training
Gaat meer om feeling krijgen dan data op dit moment denk ik...Grimmie187 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 10:28:
[...]
De harde band wordt zondag toch niet gebruikt, de temperaturen zijn nog lager dan verwacht.
Hij hoeft met zo'n harde band minder vaak naar binnen, dus kan langer trainen.
Als Red Bull trouwens dit de vorm is dan gaat Max met moeite 6de worden deze GP.
Top!, Geen internet/tv...storing
Gelukkig heb ik net een nieuw Vodafone abonnement en heb ik nu onbeperkt data
Dus ff streamen.
Gelukkig heb ik net een nieuw Vodafone abonnement en heb ik nu onbeperkt data
Waiting on the world to change
Probleempje voor max met de aandrijving?
Ja exact. Normaal is hard hier nogal nutteloos maar voor een test en feel run juist prima idd.kevlar01 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 10:30:
[...]
Gaat meer om feeling krijgen dan data op dit moment denk ik...
Hij hoeft met zo'n harde band minder vaak naar binnen, dus kan langer trainen.
Tijden zeggen nu nog helemaal niets.
Verschillende banden, verschillende brandstofnivo's etc etc...
Verschillende banden, verschillende brandstofnivo's etc etc...
Hij kan niet versnellen...
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Wat een onzin, hij rijd op de harde band...alwaysleft schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 10:30:
Als Red Bull trouwens dit de vorm is dan gaat Max met moeite 6de worden deze GP.

*max rijdt de 7e tijd*
"Eerste training zegt nog niks"
*max rijdt sneller dan ric*
"Wat geniaal, niet normaal"
Oranje bril? Welke oranje bril?
"Eerste training zegt nog niks"
*max rijdt sneller dan ric*
"Wat geniaal, niet normaal"
Oranje bril? Welke oranje bril?
- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker
"Problems for Verstappen? "I can't accelerate somehow," says the Dutchman to his new Red Bull colleagues. However, the car seems to have picked up speed again now and he continues on his way."
Sainz sneller dan Kvyat
De harde band wordt niet gebruikt in de race, VES en RIC hebben 2 setjes, aangezien je na 40 minuten in FP1 een setje in moeten leveren zullen ze beide een hard setje inleveren. Getuige ook het feit dat Max met rechts voor met een flinke flatspot rijdt, dat setje kan hij dan fijn inleveren.
Als Sainz de oren wast van Kvyat dan is de keuze van Red Bull zo logisch om Max door te schuiven..
Dat is wel heel kort door de bocht zo bij de eerste training. Laat ook Kvyat even wennen de nieuwe auto.
VES is wel mooi sneller tijdens een hotlap dan SAI!!!111!!
Er van uit gaan dat Kvyat sneller is dan Sainz deze race is net zo logisch als er blind van uit gaan dat Verstappen sneller gaat zijn dan Ricciardo. Niet waarschijnlijk, en alleen maar heel knap als het ze wel lukt.alwaysleft schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 10:34:
Als Sainz de oren wast van Kvyat dan is de keuze van Red Bull zo logisch om Max door te schuiven..
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
RIC sneller dan VES! 
Volgens mij kan er beter een slowchat topic komen voor dit soort zaken
Volgens mij kan er beter een slowchat topic komen voor dit soort zaken
[ Voor 62% gewijzigd door Hoyden op 13-05-2016 10:36 ]
Al die aannames op het moment.
OMG WTF BBQ, Sainz is sneller dan vES!
Etc.. laten we het gewoon rustig afwachten..
OMG WTF BBQ, Sainz is sneller dan vES!

[ Voor 22% gewijzigd door Boinkie op 13-05-2016 10:35 ]
Nasr is op het moment zelfs sneller dan Kvyat, snel laat ze wisselen van stoeltje!Jwlb schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 10:34:
Dat is wel heel kort door de bocht zo bij de eerste training. Laat ook Kvyat even wennen de nieuwe auto.

Oke mensen leuk allemaal die is sneller dan die blabla maar weet ook dat iedereen op andere banden rijdt.
Haha idd iedereen is nog aan het testen maar hier weten we de uitslagen alBoinkie schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 10:35:
Al die aannames op het moment.
OMG WTF BBQ, Sainz is sneller dan vES!Etc.. laten we het gewoon rustig afwachten..
Zijn er andere banden dan?Jackson6 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 10:37:
Oke mensen leuk allemaal die is sneller dan die blabla maar weet ook dat iedereen op andere banden rijdt.
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
RIC en VES schuiven op naar boven met harde compound. Dit ziet er goed uit, kan niet wachten op de mediums/softs.
22 verschillende compounds
Wow, gewoon een seconden tussen de teamgenoten bij TR
Ik wist niet eens dat Jos een zoon had ?!
Wie is Jos?
All-Round nerd | iRacing Profiel
Kyvat lijkt meer aanpassing problemen te hebben dan Verstappen.
Cogitationis poenam nemo patitur
Jos Brink ?
Haha kom op, dit topic wordt nu wel een beetje belachelijk. Het is FP1 mensen
Die bovendien nog bijna een uur duurt. Tijden zeggen niets nu.
Jongens, mag het alsjeblieft een beetje serieus blijven...
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ryur schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 10:38:
Wow, gewoon een seconden tussen de teamgenoten bij TR

Net als de rest, tijden zeggen in deze training vrij weinig
ja dat idee had ik ook al.....maar goed hij had ook problemen met zijn zitje volgens mij deden ze nog aanpassingen aan.Bullet NL schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 10:40:
Klopt.. het enige wat nu al interessant is om te zien is de pace op de compounds. Het zegt wel iets dat RBR op de harde compound niet heel ver van williams/ferrari op mediums/softs af zit.R4NCOR schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 10:40:
Haha kom op, dit topic wordt nu wel een beetje belachelijk. Het is FP1 mensenDie bovendien nog bijna een uur duurt. Tijden zeggen niets nu.
19 tijden pas geklokt, wie zijn de missende 3 en waarom?
Wel raar dat iedereen pit staat nu?
Zou toch zeggen dat het een mooie vrije baan is voor iemand dan?
Het is ook moeilijker om van een goede wagen naar een mindere te gaan dan omgekeerd.Bullet NL schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 10:40:
Het zegt inderdaad nog niet zoveel. Enige is de prettige constatering dat Max in ieder geval niet zoek wordt gereden door RIC.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Ocon, Grosjean en Gutierrez.JBplap schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 10:42:
19 tijden pas geklopt, wie zijn de missende 3 en waarom?
Waarom geen idee.
[ Voor 3% gewijzigd door ScrooLoose op 13-05-2016 10:43 ]
Slowchatten kan beter hier --> http://irc.tweakers.net/
Grosjean, Ocon en GuitierezJBplap schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 10:42:
19 tijden pas geklokt, wie zijn de missende 3 en waarom?
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Laten we hopen dat ze dicht bij Ferrari zitten. Kans op podium voor Max dan!d0s schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 10:41:
[...]
Klopt.. het enige wat nu al interessant is om te zien is de pace op de compounds. Het zegt wel iets dat RBR op de harde compound niet heel ver van williams/ferrari op mediums/softs af zit.
Wel vreemd dan, kan die Ocon een keertje testen, laat hij de halve training voorbij gaan?ScrooLoose schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 10:42:
[...]
Ocon, Grosjean en Gutierrez.
Waarom geen idee.
Ze rijden wel maar maken geen rondje vol.JBplap schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 10:44:
[...]
Wel vreemd dan, kan die Ocon een keertje testen, laat hij de halve training voorbij gaan?
Heeft genoeg outlaps gedaanJBplap schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 10:44:
[...]
Wel vreemd dan, kan die Ocon een keertje testen, laat hij de halve training voorbij gaan?
Is nu bezig met een tijd 
Toch weer naar binnen
Toch weer naar binnen
[ Voor 34% gewijzigd door Boinkie op 13-05-2016 10:47 ]
Eh? RBR is ruim een seconde langzamer op hard dan Ferrari/Mercedes op mediums..d0s schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 10:41:
[...]
Klopt.. het enige wat nu al interessant is om te zien is de pace op de compounds. Het zegt wel iets dat RBR op de harde compound niet heel ver van williams/ferrari op mediums/softs af zit.
Compound verschil soft-medium: ca. 0,5s. medium-hard: ca. 1,0s
Ik vind die Renault er toch ook wel erg strak uitzien hoor, zeker ook met die mediums eronder.
Maar niks boven de Red Bull natuurlijk
Maar niks boven de Red Bull natuurlijk

Ja, dat zeg ik tochGrimmie187 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 10:48:
[...]
Eh? RBR is ruim een seconde langzamer op hard dan Ferrari/Mercedes op mediums..
Compound verschil soft-medium: ca. 0,5s. medium-hard: ca. 1,0s
Zolang hij cheques uitschrijft zijn ze happy bij Manor.Boinkie schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 10:51:
Die Haryanto is toch ook één grote grap. Dat ze die nog niet vervangen hebben
Maar dat was toch het probleem? Of is z'n crowdfunding actie geslaagd?JackBol schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 10:52:
[...]
Zolang hij cheques uitschrijft zijn ze happy bij Manor.
Feit dat die een SMS actie moet doen in Indonesië lijkt me nu ook niet zo getuigen van heel veel geld achter je hebben? Of zit ik daarin mis?JackBol schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 10:52:
[...]
Koffie is op hup rijden MAX
Daar ligt dus ook het probleem, want hij krijgt het geld schijnbaar niet bij elkaar. Is nu ook een crowd-funding gestart, maar erg storm loopt het nog niet las ik. Nu zit hij wel tegenover een teamgenoot die behoorlijk getalenteerd is, dus dat verschil zie je natuurlijk ook terug.JackBol schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 10:52:
[...]
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Hij wou miljoenen binnen halen op die manier maar kwam niet verder dan een paar ton?Boinkie schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 10:53:
[...]
Feit dat die een SMS actie moet doen in Indonesië lijkt me nu ook niet zo getuigen van heel veel geld achter je hebben? Of zit ik daarin mis?
Tja.Wom schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 10:54:
[...]
Daar ligt dus ook het probleem, want hij krijgt het geld schijnbaar niet bij elkaar. Is nu ook een crowd-funding gestart, maar erg storm loopt het nog niet las ik. Nu zit hij wel tegenover een teamgenoot die behoorlijk getalenteerd is, dus dat verschil zie je natuurlijk ook terug.
Wellicht heeft hij de betaaltermijn nog niet overschreden, of hebben ze nog geen andere driver met een chequeboekje gevonden...
Max rijdt nu op de mediums, kijken wat voor tijd dat oplevert
gaan we elke ronde van max hier nu posten....mijn god stelletje tokkies
Hij flikt het wel.... Erg goed van hem
Cogitationis poenam nemo patitur
Dit was wel een hot lap he.bvbal79 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 10:58:
gaan we elke ronde van max hier nu posten....mijn god stelletje tokkies
In eerste instantie lijkt het alsof ie vrij weinig tot geen aanpassingsproblemen heeft. Al valt er natuurlijk na een half uur nog niet veel van te zeggen
Persoonlijk verwacht ik dat er ook wat politieke motieven (lees ondersteuning van Bernie) op de achtergrond meespelen. Men wil in de regio waar Ryo vandaan komt een GP begreep ik. Op deze manier kun je de regering daar lekker warm maken he. Maar goed, dat zijn allemaal aannamens van mijn kant hoor.JackBol schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 10:56:
[...]
Tja.
Wellicht heeft hij de betaaltermijn nog niet overschreden, of hebben ze nog geen andere driver met een chequeboekje gevonden...
Waarschijnlijk is er voor x aantal races betaald en hoopt Ryo voor die tijd zijn budget aangevuld te hebben.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Die weddenschap van de SKY commentatoren
. Hoop dat Max hem zondag even op z'n plaats gaat zetten.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het topic voor de komende race vind je donderdagochtend voor de race als los topic.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2016
IRC: http://irc.tweakers.net/f1
Het topic voor de komende race vind je donderdagochtend voor de race als los topic.
[F1] Seizoen 2016-14 - GP van Italië
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2016
IRC: http://irc.tweakers.net/f1