Hoeveel beter had hij het dit seizoen kunnen doen dan?ScrooLoose schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 20:32:
Jammer, Kimi heeft zijn beste tijd wel gehad en is wel aan vervanging toe

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Hoeveel beter had hij het dit seizoen kunnen doen dan?ScrooLoose schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 20:32:
Jammer, Kimi heeft zijn beste tijd wel gehad en is wel aan vervanging toe
Snap ook niet dat iedereen Carlos zo goed vind. In one laps hij snel, maar Max zit er altijd bovenop.Destruction schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 21:04:
Toch zou ik me, als ik Sainz was, een beetje achter m'n oren gaan krabben. Stel dat Ricciardo tegen het einde seizoen zegt "Ik ga pleite", zou RBR dan Sainz promoveren of zouden ze dan Kvyat nog een nieuwe/laatste kans geven?
Hoe dan ook lijkt het me zaak voor de STR rijders dat ze zich zo goed mogelijk in de kijker rijden, en dan niet specifiek voor RBR maar ook voor andere teams. Het lijkt mij sterk dat Sainz na 3 seizoenen STR nog een 4e krijgt, puur omdat er nog geen plaats vrij is gekomen.
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Mee eens, snap ook niet wat mensen in Sainz zien...backupdevice schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 21:23:
[...]
Snap ook niet dat iedereen Carlos zo goed vind. In one laps hij snel, maar Max zit er altijd bovenop.
Maar one laps tellen niet anders was Trulli de rijder van de jaren 2000 geweest.
Max is zoveel sneller als Carlos in racetrim dat het gewoon bijna pijnlijk is. Enige wat een totale vernedering tegenhoud Is het feit dat beide tegen het maximale van de auto zitten en Max de x factor heeft qua race kwaliteiten tov Carlos.
Ik voorspel dat vanaf de 3e race dat Danil in de TR rijdt hij Carlos totaal voor snot rijdt in racetrim.
Sorry, maar KVY zal wss zo op zijn hotelkamer liggen:vhal schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 20:10:
Net die persco gekeken, leek wel alsof KVY op elk moment in huilen uit kon barstenLijkt hem wel zwaar te vallen, die demotie..
Samsung Flip 7
Tsja dat kan natuurlijk zomaar, maar ik zie die wedstrijd al helemaal voor me, en daar past een anti-climax niet bij 👻
Samsung Flip 7
Zo...pittigere uitspraken dan ik had verwacht. Zeker van Kvyat.alwaysleft schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 21:41:
Hier nog een interview met Kvyat.
http://www.formula1.com/c...ive-daniil-kvyat-q-a.html
Dat, en dat hij zich nooit comfortabel heeft gevoeld en de warning signs er anderhalf jaar lang waren.There are many things behind the curtain, as I have learned last week. I’ve had an extremely steep learning curve in the last week about Formula One and life in general - and it’s made me stronger. I have a very long memory and I will remember this decision that has been taken.
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Komop, voor een eerste race in een nieuwe wagen is een derde plek ook goed. Altijd nog op het podium, geen enkele reden om om te treuren.
alles kan off-topic
Had Max toch gelijk in Peptalk over die Motorcross? rijder van Redbull. "Ik zou wat minder snel rijden en niet 40-50sec voor nr 2 rijden. Dan is er niks aan."DJTimo schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 20:54:
[...]
Daarbij lijkt Mercedes zichzelf te hebben verkeken op de exposure. Of eigenlijk het gebrek daaraan. Immers, wanneer je eenzaam aan kop gaat is er voor de kijker meer te beleven bij de subtop. Toto Wolff schijnt hierover geklaagd te hebben en wil meer screentime.
Wat dat betreft speelt Red Bull nu commercieel gezien een mooie troefkaart en richten alle ogen nu hun kant op.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
[ Voor 74% gewijzigd door KeRsTmAnNeKe op 12-05-2016 22:51 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Je bent me voor, idd een goeie ventRivanov schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 22:50:
Wat is Ricciardo toch ook een baas. Fantastische kerel. Red Bull heeft by far dé beste line-up op het gebied van likeability.
Samsung Flip 7
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Dan haalt hij ze gewoon inalexbl69 schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 23:03:
Ben heel benieuwd wat er de komende races gaat gebeuren en hoe Max daarop reageert.
Geweldige gast die Ricciardo.
Heeft Kvyat niet Max' strafpunten overgenomen?Boinkie schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 23:06:
Insinueer je nu dat iemand aan matchfixing gaat doen door hem eruit te rijden om het hachje van de rest te redden?
Ben benieuwd hoe het nu met bestraffen gaat indien hij een crash veroorzaakt.. Of dat nu nog dteeds zo krom gaat en dus nog harder of dat zelfs de raceleiding nu wat meer respect voor hem heeft.
Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
Grappige is dat max nog voor torro Rosso rijd volgens dit filmpje
Ik denk dat ie dan zn koffers kan pakkenErw schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 23:24:
Zal toch wat zijn als Kvyatt Max er in de eerste bocht uit kegelt...
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
En Kvyat bij Red BullWognummer schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 23:24:
[...]
Grappige is dat max nog voor torro Rosso rijd volgens dit filmpje
[ Voor 7% gewijzigd door McBoom op 12-05-2016 23:52 ]
The ramblings of an idiot
Hele leuke interviews dit trouwens. Kvyat is uiteraard kortaf en zurig, maar voor de rest. Die continue smile van Max, de hele week al, heerlijk
Inderdaad. Hij werd, volgens mij tijdens de tests(?), eens uitgenodigd door Ted in Ted's Notebook. Sindsdien ben ik zijn programma af en toe gaan kijken. Weet veel spontane reacties uit de coureurs te trekken en praat inderdaad lekker vlot en enthousiast.
[ Voor 35% gewijzigd door Tralapo op 13-05-2016 00:00 ]
Mijn Spaans is wat roestig, kun je vertalen?alwaysleft schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 23:13:
Kvyat doet geen handige uitspraken...
https://twitter.com/Gianludale27/status/730793488481177600
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
Smiling as the shit comes down...
Je vergeet: Max die op de achtergrond vrijwel constant met zn handen in zn broekzak staat te praten. Relaxed die gast, niet normaal!McBoom schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 23:41:
[...]
En Kvyat bij Red Bull
Wat me verder opviel:
- Max en Sainz hadden een jonge deerne aan hun zij, Kvyat één waar de schimmel al op stond.
- Die van Sainz was best wel cute
- Leuke, enthousiaste presentator
- En zoals velen voor mij ook al aangaven: Ricciardo is een toffe gast
- O ja, en laten we het maar niet over de SM-praktijken bij FI hebben
Hamilton stond ook met z'n handen in z'n zakkenMartinspire schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 00:48:
[...]
Je vergeet: Max die op de achtergrond vrijwel constant met zn handen in zn broekzak staat te praten. Relaxed die gast, niet normaal!
The ramblings of an idiot
World champion confirmed!!1111oneoneoneMcBoom schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 00:50:
[...]
Hamilton stond ook met z'n handen in z'n zakken
[ Voor 24% gewijzigd door Martinspire op 13-05-2016 01:20 ]
hardware-lover schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 14:56:
State of used power-unit components before Spanish GP
Onderdelen zijn auto en NIET coureur gebonden.
[bron: Petr Hlawiczka]
Ik begrijp die laatste zin niet goed. Wat mag er nou vervangen worden aan de TR van Kvyat en had dan niet nóg een ding op 2 moeten staan voor hem in bovenstaand schema?What happens with power unit usage?
The Sporting Regulations state 'if a driver is replaced at any time during the Championship season his replacement will be deemed to be the original driver for the purposes of assessing power unit usage'.
With power unit elements used therefore car and not driver specific, Verstappen and Kvyat will take over each other's usage so far. Both the Red Bull and Toro Rosso are on their first engines of the season, but Kvyat has used more of other elements than Verstappen. The second Red Bull is on to its second energy store and third control electronics (CE) of 2016, whereas the Toro Rosso is only onto a second CE.
However, Kvyat's Toro Rosso may be fitted with new power unit elements at Barcelona after its Ferrari engine failed for Verstappen in the Russian GP.
[ Voor 3% gewijzigd door vosss op 13-05-2016 02:08 ]
Verwijderd
Ik volg Max al een lange tijd.fynrd1 schreef op zondag 08 mei 2016 @ 15:07:
[...]
Is hij al zesvoudig wereldkampioen? Nee, hij heeft niks van waarde waar hij op kan teren, zo gaat dat nou eenmaal in topsport.
Me too, nog 4 uurtjes.Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 03:15:
[...]
Ik volg Max al een lange tijd.
Max maakt in 2014 zijn officiële autosportdebuut in de GP3 en rijdt meteen iedereen zoek en wint alles. Zeker in de regen was hij heer en meester en reed bijna iedereen op een ronde.
Aan het eind van het jaar, werd hij onderdeel van het Red Bull Junior Team en een dag later werd bekend gemaakt dat hij voor Torro Rosso uit zou komen.
Binnen een jaar van GP3 naar F1 en 17 jaar, is nog nooit voorgekomen.
En het eerste seizoen heeft hij laten zien, wat hij kan en alle hoge heren/teambazen waren het eens, hij wordt vergeleken met Senna, wegens zijn slimme rijstijl en met een mindere auto inhaal acties uithaalt, waar de gevestigde orde van staat te kijken en iedereen in de F1, ook zijn collega's er vanuit gaan, dat hij zeker wereldkampioen wordt, mits een goed materiaal!
Mercedes en Ferrari hebben hem nu ook al een stoeltje aangeboden, maar hij blijft trouw en maakt een grote stap vooruit met een Red Bull en dat midden in een seizoen. Ook uniek!
Hij moet het nog wel laten zien, maar dat heeft hij al en hij heeft tijd genoeg met zijn 18 jaar!
Kan niet wachten op training straks!
Verwijderd
Op Twitter gaat het lekker tekeer! Had paar uur geleden contact met Toro Rosso en die vroegen...alwaysleft schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 06:17:
[...]
Me too, nog 4 uurtjes.
We staan aan de vooravond van mooie dingen die er aan komen voor Max!
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2016 06:49 ]
F3.Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 03:15:
[...]
Max maakt in 2014 zijn officiële autosportdebuut in de GP3 en rijdt meteen iedereen zoek en wint alles. Zeker in de regen was hij heer en meester en reed bijna iedereen op een ronde.
Dat is, uiteraard, niet het Twitteraccount van Toro Rosso. Dat is deze.Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 06:42:
[...]
Op Twitter gaat het lekker tekeer! Had paar uur geleden contact met Toro Rosso en die vroegen...
???? Were will Daniil #Kvyat be next year? #DK26 #RedBull #ToroRosso ???? http://dlvr.it/LJ2fy4
Mijn antwoord:
Ramon Levink @RamonLevink · 3 uur3 uur geleden
@TF1C_ToroRosso #ToroRosso ! Max is to good! At #ToroRosso every driver preached him, but now at #RedBull even Hamilton is getting scared! 😂
Ze vonden het wel leuk!
[ Voor 4% gewijzigd door Tralapo op 13-05-2016 07:39 ]
Wat heb jij gerookt? Die hele post is geen kaas van te makenVerwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 06:42:
[...]
Op Twitter gaat het lekker tekeer! Had paar uur geleden contact met Toro Rosso en die vroegen...
???? Were will Daniil #Kvyat be next year? #DK26 #RedBull #ToroRosso ???? http://dlvr.it/LJ2fy4
Mijn antwoord:
Ramon Levink @RamonLevink · 3 uur3 uur geleden
Vertaling weergeven
@TF1C_ToroRosso #ToroRosso ! Max is to good! At #ToroRosso every driver preached him, but now at #RedBull even Hamilton is getting scared! 😂
Ze vonden het wel leuk!
Door dit artikel, ben ik erop gekomen!
Hamilton: Young drivers need time!
http://www.gpupdate.net/en/f1-news/339155/
Max rijdt nu in een bijna gelijkwaardige auto en de wereldkampioen gaat al niet lekker en hij voelt al nattigheid!
Verwijderd
Klopt helemaal! F3 3n Ocon werd helemaal flauw van hem.Roamor schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 07:23:
[...]
F3.En hij had ook wel wat onnodige crashes in zijn eerste weekenden (waar Ocon meteen erg constant was en een voorsprong pakte). Maar Verstappen leerde snel, en racend had hij weinig te duchten van Ocon.
Verwijderd
Klinkt wel heel interessant!
Verwijderd
Klopt! Max in Monaco en die klapper van Alonso in Australië!RoyK schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 07:28:
Iedere coureur crasht wel eens. Hamilton heeft ook een mooie collectie
Verwijderd
Klopt helemaal!Tralapo schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 07:38:
[...]
Dat is, uiteraard, niet het Twitteraccount van Toro Rosso. Dat is deze.
[ Voor 12% gewijzigd door Señor Sjon op 13-05-2016 09:36 ]
39
Verwijderd
Ik rook niet!Bosmonster schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 07:43:
[...]
Wat heb jij gerookt? Die hele post is geen kaas van te maken
[ Voor 3% gewijzigd door kevlar01 op 13-05-2016 09:09 . Reden: bronvermelding ]
4 toch?emnich schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 09:30:
Was dit al gepost:
http://www.grandprix.com/ns/ns33811.html
Blijkbaar zijn er twee teams die een trucje uithalen met de bandenspanning...
Wel een heel hoog boulevard gehalte...emnich schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 09:30:
Was dit al gepost:
Nee, twee team alleen is niet helemaal bekend welke twee. Of TR en RB of MER en FI.
Zoiets kan toch eigenlijk bijna niet. De banden worden op de velgen gelegd door Pirelli zelf. En ik kan me bijna niet voorstellen dat die mensen van Pirelli niet zouden zien dat er een bepaald systeem in zitemnich schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 09:30:
Was dit al gepost:
2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215
Het is mooi dat je enthousiast bent over Max, maar welk nieuwsbericht heb ik gemist waarin staat dat hij een stoeltje bij Mercedes of Ferrari afgeslagen zou hebben uit loyaliteit naar STR of RBR nu ?Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 03:15:
[...]
Aan het eind van het jaar, werd hij onderdeel van het Red Bull Junior Team en een dag later werd bekend gemaakt dat hij voor Torro Rosso uit zou komen.
Binnen een jaar van GP3 naar F1 en 17 jaar, is nog nooit voorgekomen.
En het eerste seizoen heeft hij laten zien, wat hij kan en alle hoge heren/teambazen waren het eens, hij wordt vergeleken met Senna, wegens zijn slimme rijstijl en met een mindere auto inhaal acties uithaalt, waar de gevestigde orde van staat te kijken en iedereen in de F1, ook zijn collega's er vanuit gaan, dat hij zeker wereldkampioen wordt, mits een goed materiaal!
Mercedes en Ferrari hebben hem nu ook al een stoeltje aangeboden, maar hij blijft trouw en maakt een grote stap vooruit met een Red Bull en dat midden in een seizoen. Ook uniek!
Hij moet het nog wel laten zien, maar dat heeft hij al en hij heeft tijd genoeg met zijn 18 jaar!
Kan niet wachten op training straks!
Net als dit topic de afgelopen paginas..
Cogitationis poenam nemo patitur
Daar gaan weBullet NL schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 09:53:
Zo.... Ziggo Sports Totaal, ik zit er klaar voor!!
Die is op vakantie en m'n manager buiten de deur.
Neuh.Jackson6 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 10:03:
Natuurlijk leuk kijken die FP1 maar gaan we er wijzer uit worden?
Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD
In principe niet... maar het is gewoon leuk om te zien hoe Max dit oppakt.. of ie alleen wat install laps rijd en voor de feeling rijd of dat ie ook al wat leuke snelle ronden eruit perst... In principe zou je met Kvyat in de Toro Rosso kunnen vergelijken dei moet even hard wennen in principe...Jackson6 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 10:03:
Wij niet, Max wel....Jackson6 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 10:03:
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Als lezer is dat wel erg fijn.BM schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 10:06:
Ik snap het enthousiasme hoor, maar ik zou het persoonlijk wel fijn vinden als er hier geen integraal verslag van alle FP's gegeven word... Het topic is nu al zo moeilijk te volgen.
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
-1 door Hamilton inmiddelsJackBol schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 10:10:
Rosberg rijd nu al 1:25.4. Dat is slechts 0.9 van zijn pole lap vorig jaar...
[ Voor 9% gewijzigd door Boinkie op 13-05-2016 10:11 ]
Nu nog 0,4 seconde...Oeps al verbroken.JackBol schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 10:10:
Rosberg rijd nu al 1:25.4. Dat is slechts 0.9 van zijn pole lap vorig jaar...
[ Voor 4% gewijzigd door alwaysleft op 13-05-2016 10:11 ]
[ Voor 12% gewijzigd door Michel242186 op 13-05-2016 10:12 ]
Smiling as the shit comes down...
Samen met Verstappen en Vandoorne de grootste talenten van de toekomstige grid.Michel242186 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 10:12:
ook ff leuk om te zien wat ocon bij renault laat zien
Zag ook dat hij een stuurbeweging leek te maken ja. Was het niet Hamilton die toen bij het verkeerde team stopte toen hij net overgestap was naar Mercedes?
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq