[F1] Seizoen 2016 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 101 Laatste
Acties:
  • 496.628 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Waren er problemen voor Button?

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

Grimmie187 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 12:25:
[...]

0,2s achter Ricciardo op mediums en Max is rustig aan het testen? Yeah right ;)
Je kan er simpelweg niets over zeggen. Misschien had RIC wel een volle tank en MAX een bijna lege tank of andersom. Het is niet te zeggen gewoon. Alles wat telt is een beetje kwalificatie en totaal de race zondag. Verder is het koffiedik kijken.

Edit: Maar het ziet er wel leuk uit :)

[ Voor 4% gewijzigd door Gé Brander op 13-05-2016 12:28 ]

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
[...]

Laten we in ieder geval concluderen dat je uit FP1 nog nooit iets hebt kunnen concluderen. Dat wordt afwachten tot morgen met de Q, dan pas weet je echt waar iedereen staat, al doet de racestrategie ook wel wat natuurlijk. Het enige wat je kunt zeggen is dat hij netjes 6e is geworden op 0.2s achter z'n teamgenoot en dat is toch onmogelijk slecht te noemen ;)

Maar _als_ hij nog rustig aan doet en Ricciardo wil niet dat hij hem verslaat, dus hij heeft vol gereden, gaat hij Ricciardo nog wel pakken, maar nogmaals: dat is he-le-maal nergens op gebaseerd, dus dat bespreken hier heeft nauwelijks zin :)

[ Voor 9% gewijzigd door Grrrrrene op 13-05-2016 12:29 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axente
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-05-2022
We weten wel dat Max nooit op de max (hah) rijdt in de VT dat gebeurd pas met de qualificatie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11:09
Fietsbel schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 12:26:
Waren er problemen voor Button?
Quote van F1.com over Button:

"All is not well at McLaren it seems - Button, currently 19th, is having issues. "As soon as you start turning the steering wheel, you turn the rear of the car..." he reports"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
@Axente: Dat kan natuurlijk veranderen als hij druk voelt om te presteren en mensen de mond wil snoeren die beweren dat Ricciardo veel sneller is ;) Maar goed, hij zegt geen druk te voelen en zo komt hij ook over :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 09:21
Gé Brander schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 12:28:
[...]

Je kan er simpelweg niets over zeggen. Misschien had RIC wel een volle tank en MAX een bijna lege tank of andersom. Het is niet te zeggen gewoon. Alles wat telt is een beetje kwalificatie en totaal de race zondag. Verder is het koffiedik kijken.

Tuurlijk valt er wel wat over te zeggen (niet alles nee). Beide heren hebben gas gegeven voor een snel rondje, beide op dezelfde compound en beide met min of meer dezelfde tankinhoud. Anders was het verschil veel groter geweest.. (in wiens voordeel dan ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30

Martinspire

Awesomeness

Grrrrrene schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 12:28:
[...]

Laten we in ieder geval concluderen dat je uit FP1 nog nooit iets hebt kunnen concluderen. Dat wordt afwachten tot morgen met de Q, dan pas weet je echt waar iedereen staat, al doet de racestrategie ook wel wat natuurlijk. Het enige wat je kunt zeggen is dat hij netjes 6e is geworden op 0.2s achter z'n teamgenoot en dat is toch onmogelijk slecht te noemen ;)

Maar _als_ hij nog rustig aan doet en Ricciardo wil niet dat hij hem verslaat, dus hij heeft vol gereden, gaat hij Ricciardo nog wel pakken, maar nogmaals: dat is he-le-maal nergens op gebaseerd, dus dat bespreken hier heeft nauwelijks zin :)
Niet helemaal. Ze hebben hier natuurlijk begin van het jaar al uitgebreid getest. Dus qua setup e.d. is het vooral finetunen maar de grootste stappen zijn al reeds gezet.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Chiron

Moderator Discord
[...]

Nogmaals, het blijft VT :) Het zegt geen drol over de daadwerkelijke snelheden.

Bedoelde meer de verhouding Sainz vs Max. Waar Sainz (en Kvyat) zich druk bezig zijn om sneller te zijn dan de ander, en daarmee op het eerste gezicht nette tijden neerzetten zou Max zich met zn eigen ding bezig houden in zn eerste rondjes in de RB12. Dat ie vergelijkbare rondjes rijdt qua tijden als Ricciardo is dan wel mooi :P

Lekker op de oranje bandjes (staat je goed, Max :+) kijken hoe de banden zich gedragen qua slijtage als ze meters gaan maken enzo.

Tijdens de Q gaan we pas zien hoe hard ze echt kunnen, en hoe de verhoudingen liggen tussen RB en STR.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Hoyden schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 12:30:
[...]

Quote van F1.com over Button:

"All is not well at McLaren it seems - Button, currently 19th, is having issues. "As soon as you start turning the steering wheel, you turn the rear of the car..." he reports"
Bedankt, jammer weer voor Button :N

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Chiron

Moderator Discord
“Ik ben zeer tevreden met de eerste vrije training”, vertelt Max aan Verstappen.nl. “We hebben de training rustig opgebouwd en alles wat gepland was kunnen uitvoeren. We hebben alle procedures goed doorlopen en mijn proefstart ging prima.” Hoe is het om met de RB12 te rijden? “Het eerste gevoel is goed en positief: ik voel me thuis in deze auto.”
van verstappen.nl :)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Aan de andere kant worden er wel mooie rondetijden gereden in deze FP1.
De beste tijd in de FP1 van vorig jaar was 1:26:8... daar zitten ze nu 3 seconden onder :|

Er word niet met qualy trim gereden, maar rustig aan is echt wel anders.

[ Voor 18% gewijzigd door kevlar01 op 13-05-2016 12:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Gé Brander schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 12:28:
[...]

Je kan er uit concluderen dat Verstappen zich in ieder geval vrij comfortabel voelt in de wagen. Dat Ricciardo ook nog niet het achterste van z'n tong laat zien is begrijpelijk... zo'n snotneus in z'n eerste weekend meteen al voor je hebben is ook niet echt waar je op zit te hopen.

Verwacht persoonlijk wel dat Ricciardo hem tussen de Ferrari's in kan zetten tijdens de kwalificatie en dat Max dan achter de tweede Ferrari aansluit.

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 14:53

AzzKickah

06-CENSORED

Heeft iemand een linkje naar grote high-res pics van FP1 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Ligt het aan mij of zit Max veel hoger?

Afbeeldingslocatie: http://www.verstappen.nl/img/2016/Formule_1_GP_Spanje_-_Barcelona/P-20160513-00239_HiRes_JPEG_24bit_RGB-10f.jpg

vs

Afbeeldingslocatie: https://www.formula1.com/content/fom-website/en/championship/drivers/max-verstappen/_jcr_content/gallery/image3.img.640.medium.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Hier nog een vergelijking tussen 2015 FP1 en 2016 FP1

2015:
http://www.crash.net/f1/r...e-practice-results-1.html
2016:
http://www.crash.net/f1/r...e-practice-results-1.html

1e tijd in 2015 zou 13e tijd zijn nu.
Gaaf om te zien dat er zoveel vooruitgang is in een jaar(met nagenoeg dezelfde regelementen), al kan je hier natuurlijk nog niet veel uit opmaken.

Ook grappig: de 2016 Manor zou vorig jaar 5e gestaan hebben :o

[ Voor 7% gewijzigd door kevlar01 op 13-05-2016 12:44 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanass
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:25
Roamor schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 12:43:

[afbeelding]

vs

[afbeelding]
Hij had dacht ik zelf aangegeven na het maken van het stoeltje dat de RBR in ieder geval "heel anders zit" dan de STR dus dat zou best kunnen.

Edit: Van verstappen.nl:
“Het is een compleet andere auto. Hij is aerodynamischer, wat smaller, de hele zitpositie is anders. "

[ Voor 10% gewijzigd door stefanass op 13-05-2016 12:46 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicked1980
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-03-2024
Roamor schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 12:43:

[afbeelding]

vs

[afbeelding]
Bij de RB is de opening boven zijn hoofd kleiner, vertekend het beeld een beetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-09 13:43

RoyK

Hobby tekenaar

Tijden en plaatsen op de grid zeggen nu helemaal niets. Het is niet voor niets een free practice waar ze van alles aan een auto rommelen en sleutelen, lange runs maken die misschien niet de snelste zijn maar wel heel constant, iets meer voorvleugel, iets meer achter.. verzin het maar. Posities zijn leuk op de grid aan het einde van de rit, maar het heeft gewoon niet veel zin om daar gewicht aan te hangen.

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wicked1980

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:43
Wat zijn al die sprieten op z'n auto?
Afbeeldingslocatie: https://davidlibido.stackstorage.com/index.php/s/yVn6hpm83cEYhMS/download

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

sig69 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 12:50:
Wat zijn al die sprieten op z'n auto?
[afbeelding]
Meet instrumenten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

Grimmie187 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 12:30:
[...]

Tuurlijk valt er wel wat over te zeggen (niet alles nee). Beide heren hebben gas gegeven voor een snel rondje, beide op dezelfde compound en beide met min of meer dezelfde tankinhoud. Anders was het verschil veel groter geweest.. (in wiens voordeel dan ook)
Dan vraag ik me af hoe jij uit je glazen bol tovert dat ze met min of meer dezelfde tankinhoud hebben gereden. Heb jij die informatie ergens vandaan dan? ;)

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
RoyK schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 12:46:
Tijden en plaatsen op de grid zeggen nu helemaal niets. Het is niet voor niets een free practice waar ze van alles aan een auto rommelen en sleutelen, lange runs maken die misschien niet de snelste zijn maar wel heel constant, iets meer voorvleugel, iets meer achter.. verzin het maar. Posities zijn leuk op de grid aan het einde van de rit, maar het heeft gewoon niet veel zin om daar gewicht aan te hangen.
Het zegt wel wat, kijk maar naar de top 10. Dat is op een paar plekken na (Ferrari als enige op soft bijv.) gewoon een weerspiegeling van de verhouding in het seizoen op dit moment.

Ik ben heel benieuwd wat de commentaren waren geweest had Max voor Ricciardo gefinished deze sessie.. ;)

*edit*
@Ge
Komop, jij weet toch ook dat er in VT's lange runs worden geoefend en snelle rondjes? De tankinhoud voor een snel rondje zal min of meer gelijk zijn (misschien 2 vs. 4 laps ofzo). Hier zit geen verschil van een seconde in.

Als startpunt doet Max het dus gewoon goed als hij met min of meer dezelfde omstandigheden 0,2s achter Ricciardo staat.

[ Voor 18% gewijzigd door Grimmie187 op 13-05-2016 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:42

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Als iedereen op 80% rijdt, is dat niet gek natuurlijk. Als VES dan ff een rondje op 90% rijdt, is het verschil snel teruggebracht natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 21:21

iichel

Gazoooo

Fietsbel schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 12:32:
[...]

Bedankt, jammer weer voor Button :N
Massive oversteer

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Mooie wagens van Red Bull. Zowel de RB als de TR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:08
RoyK schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 13:28:
Mooie wagens van Red Bull. Zowel de RB als de TR.
Jij volgt pas sinds deze race de F1? :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Rivanov schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 13:30:
[...]

Jij volgt pas sinds deze race de F1? :+
Ik weet niet hoe oud je bent, maar sinds Senna tegen de muur klapte ben ik de F1 aan het volgen. Dus een kleine 22 jaar. Mag ik dan niet meer zeggen dat de RB en TR mooie bolides zijn? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
RoyK schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 13:34:
[...]

Ik weet niet hoe oud je bent, maar sinds Senna tegen de muur klapte ben ik de F1 aan het volgen. Dus een kleine 22 jaar. Mag ik dan niet meer zeggen dat de RB en TR mooie bolides zijn? ;(
Haha was ook niet zo serieus bedoeld. Maar de reactie las op een manier van; wow ik zie die auto's nu pas.. erg mooi! :+

No offence verder. ;)

Ik ben overigens 29 mocht je dit willen weten.

[ Voor 6% gewijzigd door Rivanov op 13-05-2016 13:35 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Rivanov schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 13:35:
[...]

Haha was ook niet zo serieus bedoeld. Maar de reactie las op een manier van; wow ik zie die auto's nu pas.. erg mooi! :+

No offence verder. ;)

Ik ben overigens 29 mocht je dit willen weten.
Ik ben nu helemaal op mijn pik getrapt. Je hebt heel mijn dag verziekt. ik ga nu heel boos met mijn armen over elkaar naar buiten staren! Fijn dat ik zo het weekend in moet gaan! :-( :-( :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Wat is dit een rustig topic trouwens...

Vandaag zou er toch een training ofzo zijn?
Had eigenlijk wel wat meer actie verwacht ook hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
:> O+

Benieuwd wat er in FP2 staat te gebeuren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-07 09:39
Pierre schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 11:48:
[...]

1 keer iets gewonnen geloof ik en de rest van zijn race carriere achteruit gereden :P
Ga jij eens even je mond spoelen:

Wikipedia: Johnny Herbert

never argue with a moderator, he will shut your account down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 22:42

Player1S

Probably out in the dark

RoyK schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 13:42:
[...]

Ik ben nu helemaal op mijn pik getrapt. Je hebt heel mijn dag verziekt. ik ga nu heel boos met mijn armen over elkaar naar buiten staren! Fijn dat ik zo het weekend in moet gaan! :-( :-( :9
Dan maak ik het nog erger.... Ik heb Berger nog tegen de muur zien klappen op Imola in zn Ferrari.

Baas boven baas....

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 21:21

iichel

Gazoooo

Vooruit, 3 overwinningen en 7 podia in F1.
En een mooie (maar korte) carriere in sports cars

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

JBplap schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 13:44:
Wat is dit een rustig topic trouwens...

Vandaag zou er toch een training ofzo zijn?
Had eigenlijk wel wat meer actie verwacht ook hier.
U maakt een grapje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axente
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-05-2022
L1nt schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 13:50:
[...]

Dan maak ik het nog erger.... Ik heb Berger nog tegen de muur zien klappen op Imola in zn Ferrari.

Baas boven baas....
Ik ik heb verstappen in vlammen zien opgaan met de pitsstop :+ Tel ik nu ook mee? (24 jaar btw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocovla
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:03
Wachten is nu op de eerste die roept dat hij het laatste kampioenschap van Ascari nog heeft gezien.

"Better ask questions before you shoot"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54
Vast wel ergens online te vinden. Zullen we het verpissen maar even staken of maak een polletje. :P

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Ik heb het laatste kampioenschap van Ascari nog gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Laatst online: 08:12
Ik heb Nino Farina nog kampioen zien worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

FP2 is begonnen jongens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:44
Axente schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 13:58:
[...]

Ik ik heb verstappen in vlammen zien opgaan met de pitsstop :+ Tel ik nu ook mee? (24 jaar btw)
Ik heb Irvine Verstappen eraf zien rammen in zijn eerste race. Ik heb 2 bar slechte Ferrari's op pole zien staan in Spa omdat ze zo slim waren om in de kwalificatie direct naar buiten te gaan en een tijd neer te zetten. De rest wachtte en toen ging het regenen. Ik heb DC in Spa in de regen de allergrootste F1 klapper zien maken die ik ken. Zo ongeveer de enige die zonder kleerscheuren door de ellende heen kwam was Verstappen.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

asing schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 14:03:
[...]

Ik heb Irvine Verstappen eraf zien rammen in zijn eerste race. Ik heb 2 bar slechte Ferrari's op pole zien staan in Spa omdat ze zo slim waren om in de kwalificatie direct naar buiten te gaan en een tijd neer te zetten. De rest wachtte en toen ging het regenen. Ik heb DC in Spa in de regen de allergrootste F1 klapper zien maken die ik ken. Zo ongeveer de enige die zonder kleerscheuren door de ellende heen kwam was Verstappen.
Van DC heb ik volgens mij ook gezien... in 97 ofzo? Was een lange safetycar weet ik nog... wat een puinhoop was dat zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08:11
asing schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 14:03:
[...]

Was Herbert ook niet degene die ooit in een Stewart GP pole reed door nog bij droog weer een snelle tijd neer te zetten. Was volgens mij Nurburgring 1999 of 1998.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 14:43
kevlar01 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 14:05:
[...]

Van DC heb ik volgens mij ook gezien... in 97 ofzo? Was een lange safetycar weet ik nog... wat een puinhoop was dat zeg.
Spa '98 :)

FP2 underway!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grimmie187
Eigenlijk toch doodzonde dat ze die lompe chicane voor het rechte stuk er in gebouwd hebben. Het was echt een uitdagende bijna vol gas bocht vroeger!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• asing
Oja, meest memorabele F1 moment : Damon Hill in die niet vooruit te branden TWR?? (blauw/wit) op de Hungaroring. Gekke wedstrijd en hij rijdt ineens vooraan op P1. Niemand komt in de buurt. Dat ding zou dit helemaal niet moeten kunnen maar toch rijdt hij er. Twee rondjes voor het einde ploft de motor.

En Jos die in Maleisië in de stortregen iedereen het snot voor ogen rijdt. Maar dat leverde weinig op nadat de baan opdroogde.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09 20:45

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Palmer een momentje gehad? lek linksachter

Klapband einde rechte stuk, waarom zet ie hem stil?

[ Voor 39% gewijzigd door Hippocampus op 13-05-2016 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
rode vlag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 10:03
Och, een bandenprobleemweekend? :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vhal
  • Laatst online: 10:50

vhal

ಠ_ಠ

Grimmie187 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 14:06:
Eigenlijk toch doodzonde dat ze die lompe chicane voor het rechte stuk er in gebouwd hebben. Het was echt een uitdagende bijna vol gas bocht vroeger!
Ach, die tijdelijke chicane gemaakt van bandenstapels was een stuk erger :+
Afbeeldingslocatie: http://24.media.tumblr.com/tumblr_mal9jyBQjS1rod8iso1_400.jpg

Afbeeldingslocatie: http://lastwordonsports.com/lwos-content/uploads/2015/05/20150509-spain.jpg

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicked1980
troep op de baan zo te zien. Lijkt op rechte stuk te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killjoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:53

Killjoy

Klingon lawn products

asing schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 14:09:
Oja, meest memorabele F1 moment : Damon Hill in die niet vooruit te branden TWR?? (blauw/wit) op de Hungaroring. Gekke wedstrijd en hij rijdt ineens vooraan op P1. Niemand komt in de buurt. Dat ding zou dit helemaal niet moeten kunnen maar toch rijdt hij er. Twee rondjes voor het einde ploft de motor.
Bijna goed. Hij verloor druk in het hydraulisch systeem en kon o.a. niet meer schakelen. Wel als 2e gefinished.
Mijn eerste F1 herrinnering is een Renault (1e poging) die in de vangrail hing in Monaco.

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 12:20
tjonge wat gaat dat traag met die wagen van palmer even op een vrachtwagen laden en wegwezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 13:23

Niku

Alagaesii

Nette race van Verstappen vanochtend, al zegt het nog helemaal niets. Keek wel meteen even wat de tijd van Kvyat was :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Wordt de tijd niet op pauze gezet tijdens een red flag in practice?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 11:40
Nee, alleen tijdens kwalificatie en race

[ Voor 86% gewijzigd door soulcrusher op 13-05-2016 14:18 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Michel242186 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 14:16:
tjonge wat gaat dat traag met die wagen van palmer even op een vrachtwagen laden en wegwezen.
Viel mij ook al op dat ze erg traag zijn met het weghalen van de auto van Palmer. Leek alsof ze dit voor het eerst doen. 5 man begeleiding en meter voor meter achteruit rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
Hippocampus schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 14:09:
Palmer een momentje gehad? lek linksachter

Klapband einde rechte stuk, waarom zet ie hem stil?
Liever geen schade aan vloer/bodywork door het hele rondje af te maken en te pitten? Niet onverstandig :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Axente schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 13:58:
[...]

En ik heb Niki Lauda nog gezien met 2 oren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik heb nog zitten duimen voor Lammers in z'n Leyton House, voor die paar rondes dan :)
Of was het toch March?

[ Voor 12% gewijzigd door Quantor op 13-05-2016 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09 20:45

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Grimmie187 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 14:18:
[...]

Liever geen schade aan vloer/bodywork door het hele rondje af te maken en te pitten? Niet onverstandig :)
Oh ok, dat is in een vrije training natuurlijk eerder de standaard dan zoals in de race terug naar de pit hobbelen.
Ik dacht even dat er nog meer stuk ging dan zijn band.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
Max weer onderweg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
vhal schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 14:11:
[...]

Ach, die tijdelijke chicane gemaakt van bandenstapels was een stuk erger :+
[afbeelding]

[afbeelding]
True, maar dat was vanwege een (bijna) dodelijk ongeluk eerder in het weekend. Ik heb nooit begrepen waarom de laatste bocht er daarna ook aan moest geloven? Bij mijn weten zijn daar nooit hele heftige ongelukken geweest..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
hoppa 2e!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Laatst online: 06:52
Oei, dat is een hele scherpe S1!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

VES in 1e hotlap 0,3 achter HAM :)

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Laatst online: 06:52
Ferrari lijkt ook heel lekker bezig te zijn dit weekend. Maar Mercedes laat misschien nog niet achterste van de tong zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupje
  • Laatst online: 10-09 10:03
Nee Sainz 2 ;).

:)F

[ Voor 21% gewijzigd door Dupje op 13-05-2016 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:39
Op soft..net als RAI

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Wat is dat toch fijn met die live timings erbij.

...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap