39
Je kan er simpelweg niets over zeggen. Misschien had RIC wel een volle tank en MAX een bijna lege tank of andersom. Het is niet te zeggen gewoon. Alles wat telt is een beetje kwalificatie en totaal de race zondag. Verder is het koffiedik kijken.Grimmie187 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 12:25:
[...]
0,2s achter Ricciardo op mediums en Max is rustig aan het testen? Yeah right
Edit: Maar het ziet er wel leuk uit
[ Voor 4% gewijzigd door Gé Brander op 13-05-2016 12:28 ]
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Laten we in ieder geval concluderen dat je uit FP1 nog nooit iets hebt kunnen concluderen. Dat wordt afwachten tot morgen met de Q, dan pas weet je echt waar iedereen staat, al doet de racestrategie ook wel wat natuurlijk. Het enige wat je kunt zeggen is dat hij netjes 6e is geworden op 0.2s achter z'n teamgenoot en dat is toch onmogelijk slecht te noemenGrimmie187 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 12:25:
[...]
Maar _als_ hij nog rustig aan doet en Ricciardo wil niet dat hij hem verslaat, dus hij heeft vol gereden, gaat hij Ricciardo nog wel pakken, maar nogmaals: dat is he-le-maal nergens op gebaseerd, dus dat bespreken hier heeft nauwelijks zin
[ Voor 9% gewijzigd door Grrrrrene op 13-05-2016 12:29 ]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Quote van F1.com over Button:Fietsbel schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 12:26:
Waren er problemen voor Button?
"All is not well at McLaren it seems - Button, currently 19th, is having issues. "As soon as you start turning the steering wheel, you turn the rear of the car..." he reports"
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Tuurlijk valt er wel wat over te zeggen (niet alles nee). Beide heren hebben gas gegeven voor een snel rondje, beide op dezelfde compound en beide met min of meer dezelfde tankinhoud. Anders was het verschil veel groter geweest.. (in wiens voordeel dan ook)Gé Brander schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 12:28:
[...]
Je kan er simpelweg niets over zeggen. Misschien had RIC wel een volle tank en MAX een bijna lege tank of andersom. Het is niet te zeggen gewoon. Alles wat telt is een beetje kwalificatie en totaal de race zondag. Verder is het koffiedik kijken.
Niet helemaal. Ze hebben hier natuurlijk begin van het jaar al uitgebreid getest. Dus qua setup e.d. is het vooral finetunen maar de grootste stappen zijn al reeds gezet.Grrrrrene schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 12:28:
[...]
Laten we in ieder geval concluderen dat je uit FP1 nog nooit iets hebt kunnen concluderen. Dat wordt afwachten tot morgen met de Q, dan pas weet je echt waar iedereen staat, al doet de racestrategie ook wel wat natuurlijk. Het enige wat je kunt zeggen is dat hij netjes 6e is geworden op 0.2s achter z'n teamgenoot en dat is toch onmogelijk slecht te noemen
Maar _als_ hij nog rustig aan doet en Ricciardo wil niet dat hij hem verslaat, dus hij heeft vol gereden, gaat hij Ricciardo nog wel pakken, maar nogmaals: dat is he-le-maal nergens op gebaseerd, dus dat bespreken hier heeft nauwelijks zin
Nogmaals, het blijft VTGrimmie187 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 12:25:
[...]
Bedoelde meer de verhouding Sainz vs Max. Waar Sainz (en Kvyat) zich druk bezig zijn om sneller te zijn dan de ander, en daarmee op het eerste gezicht nette tijden neerzetten zou Max zich met zn eigen ding bezig houden in zn eerste rondjes in de RB12. Dat ie vergelijkbare rondjes rijdt qua tijden als Ricciardo is dan wel mooi
Lekker op de oranje bandjes (staat je goed, Max
Tijdens de Q gaan we pas zien hoe hard ze echt kunnen, en hoe de verhoudingen liggen tussen RB en STR.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Bedankt, jammer weer voor ButtonHoyden schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 12:30:
[...]
Quote van F1.com over Button:
"All is not well at McLaren it seems - Button, currently 19th, is having issues. "As soon as you start turning the steering wheel, you turn the rear of the car..." he reports"

39
van verstappen.nl“Ik ben zeer tevreden met de eerste vrije training”, vertelt Max aan Verstappen.nl. “We hebben de training rustig opgebouwd en alles wat gepland was kunnen uitvoeren. We hebben alle procedures goed doorlopen en mijn proefstart ging prima.” Hoe is het om met de RB12 te rijden? “Het eerste gevoel is goed en positief: ik voel me thuis in deze auto.”
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
De beste tijd in de FP1 van vorig jaar was 1:26:8... daar zitten ze nu 3 seconden onder
Er word niet met qualy trim gereden, maar rustig aan is echt wel anders.
[ Voor 18% gewijzigd door kevlar01 op 13-05-2016 12:40 ]
Je kan er uit concluderen dat Verstappen zich in ieder geval vrij comfortabel voelt in de wagen. Dat Ricciardo ook nog niet het achterste van z'n tong laat zien is begrijpelijk... zo'n snotneus in z'n eerste weekend meteen al voor je hebben is ook niet echt waar je op zit te hopen.Gé Brander schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 12:28:
[...]
Je kan er simpelweg niets over zeggen. Misschien had RIC wel een volle tank en MAX een bijna lege tank of andersom. Het is niet te zeggen gewoon. Alles wat telt is een beetje kwalificatie en totaal de race zondag. Verder is het koffiedik kijken.
Verwacht persoonlijk wel dat Ricciardo hem tussen de Ferrari's in kan zetten tijdens de kwalificatie en dat Max dan achter de tweede Ferrari aansluit.
2015:
http://www.crash.net/f1/r...e-practice-results-1.html
2016:
http://www.crash.net/f1/r...e-practice-results-1.html
1e tijd in 2015 zou 13e tijd zijn nu.
Gaaf om te zien dat er zoveel vooruitgang is in een jaar(met nagenoeg dezelfde regelementen), al kan je hier natuurlijk nog niet veel uit opmaken.
Ook grappig: de 2016 Manor zou vorig jaar 5e gestaan hebben
[ Voor 7% gewijzigd door kevlar01 op 13-05-2016 12:44 . Reden: toevoeging ]
Hij had dacht ik zelf aangegeven na het maken van het stoeltje dat de RBR in ieder geval "heel anders zit" dan de STR dus dat zou best kunnen.Roamor schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 12:43:
Ligt het aan mij of zit Max veel hoger?
[afbeelding]
vs
[afbeelding]
Edit: Van verstappen.nl:
“Het is een compleet andere auto. Hij is aerodynamischer, wat smaller, de hele zitpositie is anders. "
[ Voor 10% gewijzigd door stefanass op 13-05-2016 12:46 . Reden: toevoeging ]
Bij de RB is de opening boven zijn hoofd kleiner, vertekend het beeld een beetjeRoamor schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 12:43:
Ligt het aan mij of zit Max veel hoger?
[afbeelding]
vs
[afbeelding]
Dan vraag ik me af hoe jij uit je glazen bol tovert dat ze met min of meer dezelfde tankinhoud hebben gereden. Heb jij die informatie ergens vandaan dan?Grimmie187 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 12:30:
[...]
Tuurlijk valt er wel wat over te zeggen (niet alles nee). Beide heren hebben gas gegeven voor een snel rondje, beide op dezelfde compound en beide met min of meer dezelfde tankinhoud. Anders was het verschil veel groter geweest.. (in wiens voordeel dan ook)
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Het zegt wel wat, kijk maar naar de top 10. Dat is op een paar plekken na (Ferrari als enige op soft bijv.) gewoon een weerspiegeling van de verhouding in het seizoen op dit moment.RoyK schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 12:46:
Tijden en plaatsen op de grid zeggen nu helemaal niets. Het is niet voor niets een free practice waar ze van alles aan een auto rommelen en sleutelen, lange runs maken die misschien niet de snelste zijn maar wel heel constant, iets meer voorvleugel, iets meer achter.. verzin het maar. Posities zijn leuk op de grid aan het einde van de rit, maar het heeft gewoon niet veel zin om daar gewicht aan te hangen.
Ik ben heel benieuwd wat de commentaren waren geweest had Max voor Ricciardo gefinished deze sessie..
*edit*
@Ge
Komop, jij weet toch ook dat er in VT's lange runs worden geoefend en snelle rondjes? De tankinhoud voor een snel rondje zal min of meer gelijk zijn (misschien 2 vs. 4 laps ofzo). Hier zit geen verschil van een seconde in.
Als startpunt doet Max het dus gewoon goed als hij met min of meer dezelfde omstandigheden 0,2s achter Ricciardo staat.
[ Voor 18% gewijzigd door Grimmie187 op 13-05-2016 13:06 ]
Massive oversteer
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Jij volgt pas sinds deze race de F1?RoyK schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 13:28:
Mooie wagens van Red Bull. Zowel de RB als de TR.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik weet niet hoe oud je bent, maar sinds Senna tegen de muur klapte ben ik de F1 aan het volgen. Dus een kleine 22 jaar. Mag ik dan niet meer zeggen dat de RB en TR mooie bolides zijn?
Haha was ook niet zo serieus bedoeld. Maar de reactie las op een manier van; wow ik zie die auto's nu pas.. erg mooi!RoyK schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 13:34:
[...]
Ik weet niet hoe oud je bent, maar sinds Senna tegen de muur klapte ben ik de F1 aan het volgen. Dus een kleine 22 jaar. Mag ik dan niet meer zeggen dat de RB en TR mooie bolides zijn?
No offence verder.
Ik ben overigens 29 mocht je dit willen weten.
[ Voor 6% gewijzigd door Rivanov op 13-05-2016 13:35 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik ben nu helemaal op mijn pik getrapt. Je hebt heel mijn dag verziekt. ik ga nu heel boos met mijn armen over elkaar naar buiten staren! Fijn dat ik zo het weekend in moet gaan!Rivanov schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 13:35:
[...]
Haha was ook niet zo serieus bedoeld. Maar de reactie las op een manier van; wow ik zie die auto's nu pas.. erg mooi!
No offence verder.
Ik ben overigens 29 mocht je dit willen weten.
Vandaag zou er toch een training ofzo zijn?
Had eigenlijk wel wat meer actie verwacht ook hier.
Benieuwd wat er in FP2 staat te gebeuren.
Ga jij eens even je mond spoelen:Pierre schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 11:48:
[...]
1 keer iets gewonnen geloof ik en de rest van zijn race carriere achteruit gereden
Wikipedia: Johnny Herbert
never argue with a moderator, he will shut your account down.
Dan maak ik het nog erger.... Ik heb Berger nog tegen de muur zien klappen op Imola in zn Ferrari.RoyK schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 13:42:
[...]
Ik ben nu helemaal op mijn pik getrapt. Je hebt heel mijn dag verziekt. ik ga nu heel boos met mijn armen over elkaar naar buiten staren! Fijn dat ik zo het weekend in moet gaan!![]()
![]()
Baas boven baas....
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Vooruit, 3 overwinningen en 7 podia in F1.Speedster schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 13:46:
[...]
Ga jij eens even je mond spoelen:
Wikipedia: Johnny Herbert
En een mooie (maar korte) carriere in sports cars
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
U maakt een grapje?JBplap schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 13:44:
Wat is dit een rustig topic trouwens...
Vandaag zou er toch een training ofzo zijn?
Had eigenlijk wel wat meer actie verwacht ook hier.
Ik ik heb verstappen in vlammen zien opgaan met de pitsstopL1nt schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 13:50:
[...]
Dan maak ik het nog erger.... Ik heb Berger nog tegen de muur zien klappen op Imola in zn Ferrari.
Baas boven baas....
"Better ask questions before you shoot"
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Ik heb Irvine Verstappen eraf zien rammen in zijn eerste race. Ik heb 2 bar slechte Ferrari's op pole zien staan in Spa omdat ze zo slim waren om in de kwalificatie direct naar buiten te gaan en een tijd neer te zetten. De rest wachtte en toen ging het regenen. Ik heb DC in Spa in de regen de allergrootste F1 klapper zien maken die ik ken. Zo ongeveer de enige die zonder kleerscheuren door de ellende heen kwam was Verstappen.Axente schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 13:58:
[...]
Ik ik heb verstappen in vlammen zien opgaan met de pitsstopTel ik nu ook mee? (24 jaar btw)
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Van DC heb ik volgens mij ook gezien... in 97 ofzo? Was een lange safetycar weet ik nog... wat een puinhoop was dat zeg.asing schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 14:03:
[...]
Ik heb Irvine Verstappen eraf zien rammen in zijn eerste race. Ik heb 2 bar slechte Ferrari's op pole zien staan in Spa omdat ze zo slim waren om in de kwalificatie direct naar buiten te gaan en een tijd neer te zetten. De rest wachtte en toen ging het regenen. Ik heb DC in Spa in de regen de allergrootste F1 klapper zien maken die ik ken. Zo ongeveer de enige die zonder kleerscheuren door de ellende heen kwam was Verstappen.
Was Herbert ook niet degene die ooit in een Stewart GP pole reed door nog bij droog weer een snelle tijd neer te zetten. Was volgens mij Nurburgring 1999 of 1998.asing schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 14:03:
[...]
Ik heb Irvine Verstappen eraf zien rammen in zijn eerste race. Ik heb 2 bar slechte Ferrari's op pole zien staan in Spa omdat ze zo slim waren om in de kwalificatie direct naar buiten te gaan en een tijd neer te zetten. De rest wachtte en toen ging het regenen. Ik heb DC in Spa in de regen de allergrootste F1 klapper zien maken die ik ken. Zo ongeveer de enige die zonder kleerscheuren door de ellende heen kwam was Verstappen.
Spa '98kevlar01 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 14:05:
[...]
Van DC heb ik volgens mij ook gezien... in 97 ofzo? Was een lange safetycar weet ik nog... wat een puinhoop was dat zeg.
FP2 underway!!
En Jos die in Maleisië in de stortregen iedereen het snot voor ogen rijdt. Maar dat leverde weinig op nadat de baan opdroogde.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Klapband einde rechte stuk, waarom zet ie hem stil?
[ Voor 39% gewijzigd door Hippocampus op 13-05-2016 14:11 ]
Ach, die tijdelijke chicane gemaakt van bandenstapels was een stuk ergerGrimmie187 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 14:06:
Eigenlijk toch doodzonde dat ze die lompe chicane voor het rechte stuk er in gebouwd hebben. Het was echt een uitdagende bijna vol gas bocht vroeger!

Bijna goed. Hij verloor druk in het hydraulisch systeem en kon o.a. niet meer schakelen. Wel als 2e gefinished.asing schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 14:09:
Oja, meest memorabele F1 moment : Damon Hill in die niet vooruit te branden TWR?? (blauw/wit) op de Hungaroring. Gekke wedstrijd en hij rijdt ineens vooraan op P1. Niemand komt in de buurt. Dat ding zou dit helemaal niet moeten kunnen maar toch rijdt hij er. Twee rondjes voor het einde ploft de motor.
Mijn eerste F1 herrinnering is een Renault (1e poging) die in de vangrail hing in Monaco.
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
[ Voor 86% gewijzigd door soulcrusher op 13-05-2016 14:18 ]
Viel mij ook al op dat ze erg traag zijn met het weghalen van de auto van Palmer. Leek alsof ze dit voor het eerst doen. 5 man begeleiding en meter voor meter achteruit rijden.Michel242186 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 14:16:
tjonge wat gaat dat traag met die wagen van palmer even op een vrachtwagen laden en wegwezen.
Liever geen schade aan vloer/bodywork door het hele rondje af te maken en te pitten? Niet onverstandigHippocampus schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 14:09:
Palmer een momentje gehad? lek linksachter
Klapband einde rechte stuk, waarom zet ie hem stil?
Verwijderd
En ik heb Niki Lauda nog gezien met 2 oren.Axente schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 13:58:
[...]
Ik ik heb verstappen in vlammen zien opgaan met de pitsstopTel ik nu ook mee? (24 jaar btw)
Of was het toch March?
[ Voor 12% gewijzigd door Quantor op 13-05-2016 14:21 ]
Oh ok, dat is in een vrije training natuurlijk eerder de standaard dan zoals in de race terug naar de pit hobbelen.Grimmie187 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 14:18:
[...]
Liever geen schade aan vloer/bodywork door het hele rondje af te maken en te pitten? Niet onverstandig
Ik dacht even dat er nog meer stuk ging dan zijn band.
True, maar dat was vanwege een (bijna) dodelijk ongeluk eerder in het weekend. Ik heb nooit begrepen waarom de laatste bocht er daarna ook aan moest geloven? Bij mijn weten zijn daar nooit hele heftige ongelukken geweest..vhal schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 14:11:
[...]
Ach, die tijdelijke chicane gemaakt van bandenstapels was een stuk erger
[afbeelding]
[afbeelding]
Op soft..net als RAI
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
...
Door de 2 niet meer in 1 team te hebben.
Alleen kan ik niet zien welke banden ze gebruiken (in een mooi overzichtje)Luxicon schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 14:25:
Wat is dat toch fijn met die live timings erbij.
Ik zou het doen!
Is alleen te zien als je jaarlijks voor de officiële F1 app betaald. Maar daar moet je 20 euro voor overmaken aan Bernie en dat verdom ik!rammes schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 14:29:
[...]
Alleen kan ik niet zien welke banden ze gebruiken (in een mooi overzichtje)
Ik heb het wel gedaan. Iets meer dan een euro per race en het geeft super veel inzicht...Grimmie187 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 14:31:
[...]
Is alleen te zien als je jaarlijks voor de officiële F1 app betaald. Maar daarvoor moet je 20 euro overmaken aan Bernie en dat verdom ik!
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
1 euro per raceweekendGrimmie187 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 14:31:
[...]
Is alleen te zien als je jaarlijks voor de officiële F1 app betaald. Maar daarvoor moet je 20 euro overmaken aan Bernie en dat verdom ik!
*kuch*rammes schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 14:29:
[...]
Alleen kan ik niet zien welke banden ze gebruiken (in een mooi overzichtje)
[ Voor 12% gewijzigd door Señor Sjon op 13-05-2016 14:38 ]
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Ja die zat er goed bij die ronde!Jackson6 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 14:42:
Die tijd van Sainz joh, sneller dan beide RBR.
Of de live-timing klopt niet
[ Voor 25% gewijzigd door MailMan op 13-05-2016 14:42 ]
Ricardo reed ook op medium dacht ik, maar dat snelle rondje van hem met de soft denk ik?
...
Vergeet ook niet de ver pis wedstrijd wie wanneer begon te kijken.Señor Sjon schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 14:38:
[modbreak]Leuk dat iemand een datastream plaatst, maar dan ook nog hem tig keer quoten bezorgt ons alleen maar een hoop werk.[/]
__
Ik volg het nog dit topic, kan zelf niet kijken dus ik volg de livechat wel.
Het is niet aan te slepen zeg.
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Ja en nee. Hij heeft namelijk de zachte compound eronder gehad, terwijl de rest op medium ging. Dus het staat leuk voor het lijstje, maar helemaal chique is het niet.Jackson6 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 14:42:
Die tijd van Sainz joh, sneller dan beide RBR.
Ze rijden inmiddels allemaal op softs, ook Max en Daniel.Luxicon schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 14:43:
[...]
Ricardo reed ook op medium dacht ik, maar dat snelle rondje van hem met de soft denk ik?
Sainz is sneller op de softs dan beide Red Bulls.asing schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 14:43:
[...]
Ja en nee. Hij heeft namelijk de zachte compound eronder gehad, terwijl de rest op medium ging. Dus het staat leuk voor het lijstje, maar helemaal chique is het niet.
[ Voor 38% gewijzigd door Bosmonster op 13-05-2016 14:44 ]
Livetiming zegt M, dan zou ik echt heel happy zijn!!
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Twitter zegt S, Livetiming inderdaad M.JackBol schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 14:44:
Rijden RIC en VES nu op M of S?
Livetiming zegt M, dan zou ik echt heel happy zijn!!
Ik hoop dat het er 4 zijnBoinkie schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 14:44:
Het is een soft
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Ben benieuwd of we Jos inderdaad minder gaan zien.
Jos kan alsnog Le Mans rijden dus?maussert schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 14:47:
Op Skysports verwachten ze niet dat Jos nog zoveel in de pitbox te zien zal zijn. Er schijnt bij RBR minder ruimte te zijn, en de ruimte die ze hebben willen ze gebruiken voor gasten die op bezoek zijn.
Ben benieuwd of we Jos inderdaad minder gaan zien.
Dit topic is gesloten.
Het topic voor de komende race vind je donderdagochtend voor de race als los topic.
[F1] Seizoen 2016-14 - GP van Italië
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2016
IRC: http://irc.tweakers.net/f1