Na lang meelezen in dit topic ben ik tot de volgende build gekomen ter vervanging van mijn huidige synology nas met 3,5" schijven.
Na lang meelezen in dit topic ben ik tot de volgende build gekomen ter vervanging van mijn huidige synology nas met 3,5" schijven.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i3-8100 Boxed | € 126,95 | € 126,95 |
1 | Fujitsu D3644-B | € 150,- | € 150,- |
1 | Fractal Design Node 304 Zwart | € 80,- | € 80,- |
1 | Seagate Backup Plus Portable Drive (STDR) 5TB Zwart | € 125,05 | € 125,05 |
1 | Samsung M378A2K43CB1-CTD | € 101,01 | € 101,01 |
1 | Mini-box picoPSU 90 + 80W Adapter Power Kit | € 63,50 | € 63,50 |
1 | Samsung 970 EVO 250GB | € 76,- | € 76,- |
Bekijk collectie
Importeer producten | Totaal | € 722,51 |
De bedoeling is dat het op debian gaat draaien met een aantal docker docker containers:
- portainer
- pihole
- unifi controller
- plex
- sabnzbd
- radarr
- sonarr
De bedoeling is dat debian en docker vanaf de SSD gaan draaien, met de data op de normale schijf. Keuze voorlopig voor 1 schijf, aangezien ik ook nog een goede offsite backup heb en de data op zich misbaar is.
Hebben jullie nog op- of aanmerkingen op de lijst? Volgens mij redelijk standaard, dus zou weinig mis moeten kunnen gaan. Geheugen komt van de lijst van Fujitsu met supported memory, dus dat zou ook prima moeten zijn volgens mij. Maar een extra paar ogen kan nooit kwaad
..edit..
Ik weet dat een behuizing nog mist, die moet ik nog uitzoeken.
.edit 2..
Lijstje geupdate met voeding en andere SSD.
De bedoeling is dat het op debian gaat draaien met een aantal docker docker containers:
- portainer
- pihole
- unifi controller
- plex
- sabnzbd
- radarr
- sonarr
De bedoeling is dat debian en docker vanaf de SSD gaan draaien, met de data op de normale schijf. Keuze voorlopig voor 1 schijf, aangezien ik ook nog een goede offsite backup heb en de data op zich misbaar is.
Hebben jullie nog op- of aanmerkingen op de lijst? Volgens mij redelijk standaard, dus zou weinig mis moeten kunnen gaan. Geheugen komt van de lijst van Fujitsu met supported memory, dus dat zou ook prima moeten zijn volgens mij. Maar een extra paar ogen kan nooit kwaad
..edit..
Ik weet dat een behuizing nog mist, die moet ik nog uitzoeken.
..edit 2..
Voeding toegevoegd en schijf aangepast
..edit 3..
Kast toegevoegd
[
Voor 23% gewijzigd door
urf op 06-03-2019 17:22
]