Ik ben van plan om een server te gaan maken.
ik had een proliant server maar deze is mij te luid en ik zoek een stil systeem
ik heb geen hoge verwachtingen van het systeem hij gaat enkel gebruikt worden om wat bestanden te delen in het huis ( media en foto's ) en ik wil er een download station van maken.
ik heb geen idee wat ik ongeveer nodig heb maar heb er wel iets samen gesteld en wilde hier de meningen horen over dit systeem. ( als dit een overkill is dan hoor ik dat ook graag, ook als iemand wat heeft voor mij
)
ik heb gekozen voor AMD vanwege de kosten. om stroom maak ik me niet druk en het hoeft geen super zuinig systeem te zijn.
ik had een proliant server maar deze is mij te luid en ik zoek een stil systeem
ik heb geen hoge verwachtingen van het systeem hij gaat enkel gebruikt worden om wat bestanden te delen in het huis ( media en foto's ) en ik wil er een download station van maken.
ik heb geen idee wat ik ongeveer nodig heb maar heb er wel iets samen gesteld en wilde hier de meningen horen over dit systeem. ( als dit een overkill is dan hoor ik dat ook graag, ook als iemand wat heeft voor mij
ik heb gekozen voor AMD vanwege de kosten. om stroom maak ik me niet druk en het hoeft geen super zuinig systeem te zijn.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD FX-8300 Boxed | € 83,50 | € 83,50 |
1 | ASRock 970 Pro3 R2.0 | € 60,50 | € 60,50 |
1 | BitFenix NOVA Zwart | € 29,- | € 29,- |
2 | HP 500203-061 | € 21,78 | € 43,56 |
1 | Corsair VS450 (2018) | € 37,45 | € 37,45 |
1 | Kingston A400 120GB | € 34,- | € 34,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 288,01 |