Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maukoo
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 30-09 08:53
aveenhuysen schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 17:49:
[...]

Welke adblocker gebruik je als ik vragen mag? :)

Ook net overgestapt naar de gewone browser, voorlopig werkt dat wel ja als je op een nummer klikt.
Adblock fast:
Google Play: Adblock Fast

Deze installeren en dan in de browser de 3 bolletjes en dan extensies om het in te schakelen.

Er is trouwens ook een beta van de browser: Google Play: Samsung Internet Beta

Heb jarenlang Chrome gebruikt maar sinds de s7 naar de stock browser. Echt een aanrader. Vond vroeger de stock browser maar ruk maar sinds de laatste maanden vind ik em beter dan Chrome.

[ Voor 12% gewijzigd door maukoo op 07-03-2017 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Team-RiNo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:59
Zijn er hier meer mensen met hotspot issues? Ik kan er wel mee verbinden vanaf andere apparaten maar er is geen internetconnectie. Ik lees dat dit bij Android 6 op te lossen was door een * in te vullen bij APN type maar het is in Android 7 geen vrij invulveld meer.. Ik kan alleen kiezen tussen Internet, Internet+MMS of MMS. Erg irritant dit, heb al veel gezocht naar een oplossing maar kom alleen op die voor Android 6 uit.

5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
-deleted-

[ Voor 98% gewijzigd door henklbr op 10-03-2017 08:22 ]

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rincewind
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:31

Rincewind

Take me in your arms tonight

henklbr schreef op maandag 6 maart 2017 @ 08:35:
[afbeelding][afbeelding]

WARNING -> Voor het flashen, "Activeer PIN" in "Veilig opstarten" (Hier wordt naar gevraagd na het flashen!)

Deze ROM is de laatste ROM voor Nederland (PHN), gereleased 06 mar 17
Dit is officiële Samsung ROM, dus KNOX wordt niet getriggered!

Noot: Indien je na installatie geen andere ROM's (door mij hier geplaatst) installeert, krijg je de OTA-updates op je toestel!

Flashen is op eigen risico!
Er is geen data-verlies; er is een mogelijkheid dat je "com.android.phone has stopped" krijgt -> in dit geval moet je je toestel resetten vanuit de recovery.

What's new:
* Android 7.0
* January security patches (Samsung Android Security Updates)
* Stability Improvements

Model SM-G935F
Model name Galaxy S7 Edge
Country Netherlands
Version Android 7.0
Changelist 10422490
Build date Mon, 30 Jan 2017 07:20:17 +0000
Security Patch Level 2017-01-01
Product code PHN
PDA G935FXXU1DQB3
CSC G935FPHN1DQA8
Download for install with Odin 3.12.3:
Check check dubbelcheck: ik heb dus een S7 Edge met een als CSC G365FAUT1BPH1. Als ik de bovenstaande ROM flash heb ik dan gelijk een PHN versie of moet ik nog wat speciaals doen?

Fan van Bokkiewokkie and the Three Degrees

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rincewind schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 13:03:
[...]

Check check dubbelcheck: ik heb dus een S7 Edge met een als CSC G365FAUT1BPH1. Als ik de bovenstaande ROM flash heb ik dan gelijk een PHN versie of moet ik nog wat speciaals doen?
Als je een G935F hebt, en je flasht met CSC_PHN -> JA

Maar jij zegt dat je een G365F hebt, dan zal ik die niet flashen!

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -seagull-
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-09 22:16
Wij hebben op kantoor 2 exemplaren S7 edge. Een zwarte van coolblue.be met G935FLUX1BPH1 firmware en een zilvere van belsimpel.nl met G935FDBTADQA8 firmware. De Luxemburgse firmware zit nog op 6.0.1 firmware terwijl de Duitse op 7.0 firmware zit.
Ik zou beide willen flashen met Nederlandse PHN of Belgische PRO firmware.
Zijn er redenen waarom PHN of PRO beter zou zijn?
Beide hebben een Proximus abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rincewind
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:31

Rincewind

Take me in your arms tonight

henklbr schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 13:19:
[...]

Als je een G935F hebt, en je flasht met CSC_PHN -> JA

Maar jij zegt dat je een G365F hebt, dan zal ik die niet flashen!
Typo van mij kant 8)7 Ik heb inderdaad een S7 Edge G935F..

Fan van Bokkiewokkie and the Three Degrees

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:50
Zijn er redenen waarom PHN of PRO beter zou zijn?
Beide hebben een Proximus abbo.
Als je wilt gebruik maken van Voice over 4G (VoLTE) bij Proximus, dan beter PRO versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Iemand toevallig een linkje naar de meest recente Marshmallow ROM? Wil hem graag ergens als backup hebben, ik zit een klein beetje te twijfelen om terug te gaan vanaf Nougat :P. Ik merk weinig voordelen en een paar nadelen voor mijn gebruik.

Ik zie hem bij Samfirmware, maar daar is die extreem traag tenzij je gaat betalen natuurlijk. Is het trouwens nog makkelijk te doen, terug naar vorige versies? Of levert dat nog problemen op met KNOX of garantie etc? De laatste keer dat ik aan het flashen was, was met de originele Galaxy S dus ik ben niet helemaal up to date :P.

Edit: Never mind, al gevonden zo te zien.

[ Voor 3% gewijzigd door Propane op 08-03-2017 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
=deleted=

[ Voor 98% gewijzigd door henklbr op 08-03-2017 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -seagull-
RigolleM schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 15:50:
[...]

Als je wilt gebruik maken van Voice over 4G (VoLTE) bij Proximus, dan beter PRO versie.
Goeie tip. Thanks. Krijg ik na flashen van PRO terug over the air updates?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Anarchist
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-05 14:04
Weet iemand hoe het met de beschikbaarheid van de S7 Edge schermen is?

Ik wil hem binnenkort opsturen, maar als er nog steeds grote problemen zijn wacht ik nog wel even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerrit313
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 27-09 20:38
The Anarchist schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 21:56:

Ik wil hem binnenkort opsturen, maar als er nog steeds grote problemen zijn wacht ik nog wel even.
Mijne is gisteren terug gekomen na een reparatie van een dikke week, dus er is (wat) voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjn27
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-08 11:25
Ik heb een s7 met nougat 7.0 ik maak geen gebruik van de appdrawer.
Dit doe je door op het homescreen te drukken en dan instellingen startscherm.
Nu heeft mijn vrouw een S7 Edge en die wil dit zij heeft ook 7.0 maar dan met een TMobile splashscreen. En zij heeft deze optie niet.
Weet hier iemand hoe dit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -seagull-
Ik heb de PRO firmware geflashed over de DBT firmware. Alles werkt behalve *#1234# en gelijkaardige commando's. Dan krijg ik volgende foutboodschap: "verbindingsprobleem of ongeldige MMI-code". |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• glenner
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:16
RigolleM schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 15:50:
[...]

Ik heb zelf ook mijn nederlands toestel willen flashen met een proximus firmware. Het flashen op zich lukt wel maar het probleem is dus dat de pro rom een multi csc rom is, en standaard de verkeerde csc kiest. Je eindigt dus niet met een PRO rom maar met een DP1 (duitse vodaphone) firmware. De enige mogelijkheid om de csc naar PRO te brengen is rooten, en dus ook je knox triggeren. Ik wilde absoluut volte kunnen gebruiken (zit ook bij proximus) maar zelfs na het rooten en veranderen van csc naar PRO werkt het niet. Ik zie wel de optie 'bellen via 4g' in mijn settings maar het werkt niet helaas. Ik heb via odin nog een keer de pro rom geflashed om zeker te zijn dat de root weg is, maar ik krijg geen enkele ota update meer. Dus ook niet de update van proximus zelf om volte te activeren denk ik.
Il begrijp niet waarom ik geen ota update meer krijg, de root is weg en de firmware is origineel, alleen is mijn toestel normaal PHN. En de knox is 0x1 natuurlijl, maar dat zou naar het schijnt geen probleem mogen zijn voor ota. Of is het misschien toch ergens zichtbaar dat mijn origineel nederlands toestel op de verkeerde firmware draait? En daardoor geen ota meer krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thefonz73
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 01-03-2023
Ik heb gelezen op androidplanet.nl dat Google begonnen is met de uitrol van de assistant. Iemand deze al ontvangen?

Quote: Google is begonnen met de uitrol van zijn stemgestuurde assistent voor meer smartphones. Gebruikers melden dat de Google Assistant Nederland nu ook aandoet.
Google zegt dat de feature sinds vannacht geleidelijk wereldwijd uitgerold wordt. Dat lijkt volkomen willekeurig te gebeuren. Zo lijkt de ene Samsung Galaxy S7-gebruiker de feature al wel te hebben, terwijl deze bij een ander ontbreekt. Het is onbekend hoe lang de uitrol zal duren, maar mogelijk moet je dus nog enkele dagen tot weken geduld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
  • Laatst online: 21:52
Thefonz73 schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 11:21:
Ik heb gelezen op androidplanet.nl dat Google begonnen is met de uitrol van de assistant. Iemand deze al ontvangen?

Quote: Google is begonnen met de uitrol van zijn stemgestuurde assistent voor meer smartphones. Gebruikers melden dat de Google Assistant Nederland nu ook aandoet.
Google zegt dat de feature sinds vannacht geleidelijk wereldwijd uitgerold wordt. Dat lijkt volkomen willekeurig te gebeuren. Zo lijkt de ene Samsung Galaxy S7-gebruiker de feature al wel te hebben, terwijl deze bij een ander ontbreekt. Het is onbekend hoe lang de uitrol zal duren, maar mogelijk moet je dus nog enkele dagen tot weken geduld hebben.
Die kun je ontvangen als je je toestel taal op Engels zet.

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thefonz73
Erik1805 schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 11:45:
[...]

Die kun je ontvangen als je je toestel taal op Engels zet.
Hier nog altijd google now, taal staat op engels. Wss nog wat geduld hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:50
Er gaat nog behoorlijk wat mis op het vlak van contactloos betalen met de S7 Edge icm Rabobank en KPN :P

Side info: om de Rabo Wallet app te gebruiken (= draadloos betalen app) heb je een NFC simkaart van KPN nodig. Nou is dat toevallig mijn provider, dus dat is geen probleem. Ook heb je de app 'NFC Manager' nodig van KPN, daar praat de Rabo Wallet tegen namelijk.

Probleem 1:
Iedere €50 moet je een bevestigingspin invullen, als verificatie zeg maar. Sinds 7.0 Nougat licht het scherm niet meer op na een betaling. Daardoor opent de app niet, en is het niet mogelijk om de PIN in te vullen.

Probleem 2:
Na contact te hebben gehad met de Rabo, is mij verzocht om alles opnieuw te installeren. Nu blijkt dat de NFC Manager-app weigert zijn stappenplan te doorlopen, bij de stap 'nfc manager aanmelden' gaat hij niet verder. Hierdoor kan de opnieuw geinstalleerde Rabo Wallet app geen NFC SIM vinden en kan ik me niet opnieuw aanmelden.

Super handig weer. Tijd voor een nieuwe bank? :P

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:20
Thefonz73 schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 11:21:

Hopelijk is dat een voorbode dat Android Auto ook (officieel) beschikbaar komt in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein187
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-09 16:34
Thefonz73 schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 12:40:
[...]

Je moet ook de laatste play services apk hebben.

"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:44

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Richh schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 13:20:

Super handig weer. Tijd voor een nieuwe bank? :P
Ik heb ING, en betaal al een lange tijd met mijn mobiel. Miss mis ik iets maar voor de ING heb ik geen simkaart nodig met nfc, gaat via de ING Betalen app & toestel NFC.

Ik zit soms te klooien omdat sommige winkels weinig ruimte langszij hebben, kwam er nu achter dat ik het toestel ook prima bovenop de pin kan leggen, werkt zelfs nog beter :+

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thefonz73
Kapitein187 schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 13:39:
[...]

Je moet ook de laatste play services apk hebben.
Update ik dat via de play store? ( mijn toestel is niet ge-root )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein187
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-09 16:34
Thefonz73 schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 14:55:
[...]

Update ik dat via de play store? ( mijn toestel is niet ge-root )
Google Play: Google Play Services

Als je naar onder scrolt kan je de beta joinen. Dan heb je sowieso de laatste.

"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frup
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:07
Thefonz73 schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 12:40:
[...]

Ik zag dat Google Assistant onderdeel is van Google Allo. Deze staat in de Play Store.
Er staat ook bij "binnenkort beschikbaar in het Nederlands."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FWdeKlerk
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 01-10 10:44
Hoi,

Probleempje, volgens mij is mijn audiojack kapot. Gekraak uit 1 oortje, aansluiten op speakerset thuis met audiojack geeft ook problemen. De 10 verschillende oortjes die ik heb gebruikt/geleend werken ook allemaal niet.

Ik wil dit even laten checken, maar heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen kosten? Ik kijk op http://www.samsung.com/nl/reparatie/ maar daar valt weinig in te vullen... krijg mijn S7 er niet uit...

Vraag me stiekem ook af of hij daarna nog wel 'waterdicht is'.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D0gtag
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Ik ken toevallig iemand die overzicht heeft mbt reparaties van samsung toestellen(werkt dus bij sammy). Volgens hem is er voldoende op voorraad.

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bilgy_no1
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14:37
FWdeKlerk schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 20:19:
Hoi,

Probleempje, volgens mij is mijn audiojack kapot. Gekraak uit 1 oortje, aansluiten op speakerset thuis met audiojack geeft ook problemen. De 10 verschillende oortjes die ik heb gebruikt/geleend werken ook allemaal niet.

Ik wil dit even laten checken, maar heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen kosten? Ik kijk op http://www.samsung.com/nl/reparatie/ maar daar valt weinig in te vullen... krijg mijn S7 er niet uit...

Kosten? Klinkt als een garantie issue... (tenzij je het zelf hebt veroorzaakt natuurlijk).

In ieder geval zou ik het officieel laten repareren, juist vanwege de waterdichtheid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Hoi,

Heb je ook gekeken of er geen prop met stof in de audiojack zit? Ken aantal mensen die een flinke prop broekzakstof eruit geschept hebben, en dat de jack weer werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FWdeKlerk
Helaas zelf veroorzaakt... telefoon viel, oortjes bleven hangen en tsjak. Heb 'm al schoongespoten met wat lucht, lamp, pincet en vergrootglas erbij maar lijkt toch echt overleden :/ Zag op 'n andere site dat ze 120e vragen voor de reparatie. Dure grap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Tinus_
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 14:14
FWdeKlerk schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 22:43:
Helaas zelf veroorzaakt... telefoon viel, oortjes bleven hangen en tsjak. Heb 'm al schoongespoten met wat lucht, lamp, pincet en vergrootglas erbij maar lijkt toch echt overleden :/ Zag op 'n andere site dat ze 120e vragen voor de reparatie. Dure grap.
Dat moet een stuk goedkoper kunnen zelfs met originele onderdelen en garantie. Voorbeeldje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thefonz73
vriesman876 schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 16:38:
[...]

Ik zag dat Google Assistant onderdeel is van Google Allo. Deze staat in de Play Store.
Er staat ook bij "binnenkort beschikbaar in het Nederlands."
Momenteel is die idd beschikbaar via google allo. Binnenkort ook zonder google allo en op te roepen vanaf elk scherm via "ok google". Zie hier voor meer info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-10 09:45

jabberwock

XBL:Jabberwocks

FWdeKlerk schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 22:43:
Voor dat geld zou ik serieus een bluetooth oplossing regelen! Tenzij je natuurlijk per se een bekabeld setje wil blijven gebruiken.
Ik heb sinds mijn S7 alleen nog maar bluetooth gebruikt en zou niet anders meer willen. Het gedoe met dat draadje wat overal achter blijft hangen....zooo 2016

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik heb een fabrieksreset gedaan van mijn Edge. Ik krijg nu echter de melding dat de SD kaart op een ander toestel is gecodeerd en dat ik hem in dat toestel moet stoppen. Handige functionaliteit.

Hoe krijg ik die SD kaart uncoded/geformateerd zonder een SD verloopje te moeten halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20:58

OmeJoyo

This is me

PWM schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 11:02:
Ik heb een fabrieksreset gedaan van mijn Edge. Ik krijg nu echter de melding dat de SD kaart op een ander toestel is gecodeerd en dat ik hem in dat toestel moet stoppen. Handige functionaliteit.

Hoe krijg ik die SD kaart uncoded/geformateerd zonder een SD verloopje te moeten halen?
Niet, je krijgt ook een boodschap voordat je hem reset dat als je een gecodeerde sd kaart hebt dat je dan je data kwijt raakt bij een reset.

Er zijn wel wat truckjes: https://security.stackexc...the-device-used-to-encryp

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FWdeKlerk
jabberwock schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 10:39:
[...]

Voor dat geld zou ik serieus een bluetooth oplossing regelen! Tenzij je natuurlijk per se een bekabeld setje wil blijven gebruiken.
Ik heb sinds mijn S7 alleen nog maar bluetooth gebruikt en zou niet anders meer willen. Het gedoe met dat draadje wat overal achter blijft hangen....zooo 2016
Dat lijkt me ook fijn, maar mijn parrot ck3100 uit de oertijd gebruikt die verbinding al... en voorzover ik weet kan je niet twee Bluetooth signalen tegelijk uitzenden/ontvangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

OmeJoyo schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 12:11:
[...]

Niet, je krijgt ook een boodschap voordat je hem reset dat als je een gecodeerde sd kaart hebt dat je dan je data kwijt raakt bij een reset.

Er zijn wel wat truckjes: https://security.stackexc...the-device-used-to-encryp
Ik hoef hem niet eens te decrypten, een format zodat ik hem kan gebruiken is ook prima. Maar die optie lijkt ook verdwenen na de update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Wat is/zijn zoal jullie favoriete nieuwe feature(s) van Nougat?

Ik stap sinds hele lange tijd weer in de Android/Samsung wereld (mijn iPhone 7 gaat nu stof happen in de kast)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo

OmeJoyo

This is me

PWM schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 12:39:
[...]

Ik hoef hem niet eens te decrypten, een format zodat ik hem kan gebruiken is ook prima. Maar die optie lijkt ook verdwenen na de update?
Nu wordt het een spannende vraag :D maaruhm, ik heb wederom de optie handeiding gebruikt, heb ik van de week ook een andere tweaker mee geholpen :+

Apps -> Instellingen -> Apparaatonderhoud -> Opslag -> : (drie puntjes klikken, kan er maar 2 vinden op mijn keyboard haha) -> Opslaginstellingen - > SD- Kaart -> Formatteren. Bij mij zit de optie daar ook daadwerkelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

OmeJoyo schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 13:10:
[...]
Apps -> Instellingen -> Apparaatonderhoud -> Opslag -> : (drie puntjes klikken, kan er maar 2 vinden op mijn keyboard haha) -> Opslaginstellingen - > SD- Kaart -> Formatteren. Bij mij zit de optie daar ook daadwerkelijk.
Pff, bij mij ook :p Man wat zit dat ver weg gestopt. Ik had ook niet door dat je door kon gaan door op het Opslag icoon te drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:22

Paar weken geleden in Den Bosch bij Comserve voor de lunch ingeleverd en om 16.30 uur weer opgehaald.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheTeek
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:56

TheTeek

TheTeek

Hoi,

Al schoongemaakt? beetje(!) alcohol op een wattipje en dan voorzichtig schoonmaken?
schoongeblazen?
Mij is wel opgevallen dat de naadjes en gaatjes behoorlijke stof vangers zijn.

No one knows what TheTeek is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jabberwock
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-10 09:45

jabberwock

XBL:Jabberwocks

FWdeKlerk schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 12:28:
[...]

Dat lijkt me ook fijn, maar mijn parrot ck3100 uit de oertijd gebruikt die verbinding al... en voorzover ik weet kan je niet twee Bluetooth signalen tegelijk uitzenden/ontvangen...
Misschien in die oertijd niet nee, maar ik heb de telefonie via de carkit lopen, muziek via een bluetooth radio, en mijn smartwatch is ten alle tijde ook nog verbonden. Geen enkele issues tot zover. Daarnaast gebruik ik ook nog een bluetooth wekkerradio en op de fiets een bluetooth hoofdtelefoon. Allemaal zonder issues. ZOdra het apparaat aan staan en in de buurt is worden ze gekoppeld.

Acties:
  • +40 Henk 'm!

• BRETOR
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 30-09 21:16
Ik kwam er vandaag achter dat Disconnect Pro gratis is te downloaden voor Samsungtoestellen in Galaxy Apps. Die app blokkeert reclame/trackers op je gehele toestel (dus alle apps en browsers) zonder root.

Erg fijn! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revelc
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 19-06 17:47
Bedankt, goede tip 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tucky2107
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 02-01 09:40
Thanks, zeker goede tip.

PSN: Tucky2107

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
  • Laatst online: 23:22
BRETOR schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 22:35:
Ik kwam er vandaag achter dat Disconnect Pro gratis is te downloaden voor Samsungtoestellen in Galaxy Apps. Die app blokkeert reclame/trackers op je gehele toestel (dus alle apps en browsers) zonder root.

super bedankt :D

| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
BRETOR schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 22:35:

Dude! Wat een post! Als ik je meer duimpjes had kunnen geven had ik het gedaan! Wat een heerlijke app!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:46
Net geinstalleerd en een bezoekje aan een nieuwe nieuwsupdate op fok.nl en blocked 6 trackers, time saved 1 seconden en data saved 1 mb.....

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:22
aveenhuysen schreef op zondag 12 maart 2017 @ 11:18:
Net geinstalleerd en een bezoekje aan een nieuwe nieuwsupdate op fok.nl en blocked 6 trackers, time saved 1 seconden en data saved 1 mb.....
Haha ik test dus exact hetzelfde uit!

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

Link naar store please :)

NVM gevonden ik zocht verkeerd!

[ Voor 45% gewijzigd door SYQ op 12-03-2017 11:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thefonz73
Alekz87 schreef op zondag 12 maart 2017 @ 11:41:
[...]

Haha ik test dus exact hetzelfde uit!
Was ook t eerste waar ik naar keek om te testen: een nieuwssite.
Heb nu de indruk dat die een stuk sneller is. t laden van hln.be (belgische krant) gaat enorm vlot nu ( terwijl ie vroeger regelmatig 'hing' )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duckvogel
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 27-03-2021
Even een vraagje vandaag is mijn s7 edge is precies een jaar oud nou vindt ik dat de batterij niet meer zo lang mee gaat nu heb ik alles zo'n beetje gedaan wat in het forum staat voor het verlengen vd duur echter niets helpt. Nu heb ik de app accubattery gedownload en een paar dagen gedraaid en die zegt dat de batterij capaciteit nog maar 2600 mah ipv 3600.
Dezelfde app heb ik op een nieuwe a5 gezet omdat ik de app niet vertrouwde, deze battery is 2900 en na een paar dagen klopte dit idd gaf gemeten 2876 aan.
Nu is mijn vraag iemand ervaring hierin? is dit normale slijtage of is de battery rip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Duckvogel schreef op zondag 12 maart 2017 @ 13:11:
Even een vraagje vandaag is mijn s7 edge is precies een jaar oud nou vindt ik dat de batterij niet meer zo lang mee gaat nu heb ik alles zo'n beetje gedaan wat in het forum staat voor het verlengen vd duur echter niets helpt. Nu heb ik de app accubattery gedownload en een paar dagen gedraaid en die zegt dat de batterij capaciteit nog maar 2600 mah ipv 3600.
Dezelfde app heb ik op een nieuwe a5 gezet omdat ik de app niet vertrouwde, deze battery is 2900 en na een paar dagen klopte dit idd gaf gemeten 2876 aan.
Nu is mijn vraag iemand ervaring hierin? is dit normale slijtage of is de battery rip?
Mijn ervaring met Android is dat het vooral na lang gebruik (zoals een jaar) je hele telefoon vol staat met rotzooi die de telefoon "vervuild" en uiteindelijk "vertraagd", en dat de enige optie een harde reset is. Ik kan niet uit je post opmaken of je dit gedaan hebt, zo niet zou ik adviseren om dit te doen :)

Ik doe dit zelf ook vaak na een half jaar, en merk hierdoor zeker snelheidswinst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duckvogel
Heb ik idd al gedaan maar het probleem zit het niet in de vervuiling of een drain maar achteruit lopende capaciteit van de batterij en ik weet wel dat hij na verloop van tijd achteruit gaat maar hij heeft nu nog maar een capaciteit van 72%?
Hij zou toch zeker nog rond de 90% moeten zitten niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
De vraag is vast al eens gesteld, maar ik kan het antwoord niet vinden met de zoekfunctie.

Als ik een foto maak dan staat deze gewoon rechtop, ook als ik met dropbox sync en de foto op de computer open.
Als ik die foto vervolgens upload naar marktplaats dan wordt deze gedraaid.
In de EXIF data staan rotate 90.

Weet iemand de oplossing hier zonder dat ik elke foto handmatig moet gaan draaien?
Met mijn vorige telefoon (HTC One M7) had ik hier geen last van.

[ Voor 24% gewijzigd door Ernemmer op 12-03-2017 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revelc
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 19-06 17:47
Ernemmer schreef op zondag 12 maart 2017 @ 16:57:
De vraag is vast al eens gesteld, maar ik kan het antwoord niet vinden met de zoekfunctie.

Als ik een foto maak dan staat deze gewoon rechtop, ook als ik met dropbox sync en de foto op de computer open.
En wat is de resolutie ?

Weet iemand de oplossing hier zonder dat ik elke foto handmatig moet gaan draaien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Leuk dat je de tekst quote van @Ernemmer , maar wat is nu je antwoord? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thefonz73
Duckvogel schreef op zondag 12 maart 2017 @ 15:52:
Heb ik idd al gedaan maar het probleem zit het niet in de vervuiling of een drain maar achteruit lopende capaciteit van de batterij en ik weet wel dat hij na verloop van tijd achteruit gaat maar hij heeft nu nog maar een capaciteit van 72%?
Hij zou toch zeker nog rond de 90% moeten zitten niet?
Dat zou ik ook verwachten ja.
Een batterij gaat normaal gezien zo'n 500 oplaadbeurten mee zonder (groot) verlies van capaciteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo

OmeJoyo

This is me

Thefonz73 schreef op maandag 13 maart 2017 @ 07:37:
[...]

Dat zou ik ook verwachten ja.
Een batterij gaat normaal gezien zo'n 500 oplaadbeurten mee zonder (groot) verlies van capaciteit.
Nou, dat ligt net even anders, het gaat namelijk over 500 volledige laadcycles. Dus als je bijvoorbeeld even aansluit om van 80 naar 100 te gaan, dan telt dit niet als een complete oplaadbeurt. Ook zijn de accu's kwalitatief wat beter geworden en zijn er afhankelijk van wat de fabrikant uit wil geven en wat er natuurlijk fysiek past ook mogelijkheden tot 2000 cycles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelvo
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23:42
OmeJoyo schreef op maandag 13 maart 2017 @ 07:50:
[...]

Nou, dat ligt net even anders, het gaat namelijk over 500 volledige laadcycles. Dus als je bijvoorbeeld even aansluit om van 80 naar 100 te gaan, dan telt dit niet als een complete oplaadbeurt. Ook zijn de accu's kwalitatief wat beter geworden en zijn er afhankelijk van wat de fabrikant uit wil geven en wat er natuurlijk fysiek past ook mogelijkheden tot 2000 cycles.
Daar tegenover staat weer het verhaal dat lithium batterijen het niet leuk vinden om continu op een hoog danwel laag voltage te zitten. 5x van 80% naar 100% laden geeft een stuk meer slijtage dan 5x van 40% naar 60% laden. En de S7 zit met 100% op maar liefst 4.4V, vraag me af in hoeverre dat niet wat hoog is voor een lithium batterij. Bron

Anyway, mijn S7 is pas anderhalve maand oud maar AccuBattery laat een estimated capacity zien van 97% (2896 mAh vs. 3000 mAh). Lijkt dus een betrouwbaar getal.

Ik snap dat het lastig te realiseren is maar een review die kijkt wat de batterij slijtage is van de verschillende merken na bijvoorbeeld een jaar gebruik (x cycles) lijkt me wel zeer interessant!

WP: ME PUHZ-SW100YAA + EHSC-VM2D + HTWBOI-300 || AC: MHI SRK/C 50 ZS-W + MHI SRK/C 35 ZS-W || PV: 10.4 kWp ZO/ZW + Enphase IQ8+ || MV: Itho Daalderop CVE-S Optima Inside CO2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo

OmeJoyo

This is me

michaelvo schreef op maandag 13 maart 2017 @ 08:46:
[...]

Daar tegenover staat weer het verhaal dat lithium batterijen het niet leuk vinden om continu op een hoog danwel laag voltage te zitten. 5x van 80% naar 100% laden geeft een stuk meer slijtage dan 5x van 40% naar 60% laden. En de S7 zit met 100% op maar liefst 4.4V, vraag me af in hoeverre dat niet wat hoog is voor een lithium batterij. Bron

Anyway, mijn S7 is pas anderhalve maand oud maar AccuBattery laat een estimated capacity zien van 97% (2896 mAh vs. 3000 mAh). Lijkt dus een betrouwbaar getal.

Ik snap dat het lastig te realiseren is maar een review die kijkt wat de batterij slijtage is van de verschillende merken na bijvoorbeeld een jaar gebruik (x cycles) lijkt me wel zeer interessant!
Helemaal juist en dat lijkt me inderdaad ook interessant om te zien, eigenlijk bijna vreemd dat nog geen grote organisatie (waarvan ik afwete dan ;) ) dit heeft onderzocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-09 19:30
michaelvo schreef op maandag 13 maart 2017 @ 08:46:
[...]

Heb die Accubattery ook erop gezet maar hij meet de capaciteit van de accu niet.. Duurt dat ff?

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thefonz73
rohit schreef op maandag 13 maart 2017 @ 10:19:
[...]

Heb die Accubattery ook erop gezet maar hij meet de capaciteit van de accu niet.. Duurt dat ff?
Weet iemand of de batterij van een S7 makkelijk te vervangen is? ( mocht ie ooit slecht worden )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René H
  • Laatst online: 27-09 16:29
YouTube, S7 battery replacement wellicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Thefonz73 schreef op maandag 13 maart 2017 @ 10:38:
[...]

Weet iemand of de batterij van een S7 makkelijk te vervangen is? ( mocht ie ooit slecht worden )
Je hebt gewoon 2 jaar garantie... Aangezien Samsung het zo heeft gemaakt dat je de accu zelf niet kan vervangen is dat onderdeel van de garantie geworden. Mijn oude Note Edge zouden ze in de 1e instantie ook voorzien van een nieuwe accu (terwijl die er zelfs gewoon makkelijk uitkan door middel van klepje) en dat na 1.5 jaar dat ik hem al had! Later bleek dus niet de accu het probleem te zijn maar goed, je hebt gewoon garantie. Als je dit aan de hand van een test kunt onderbouwen dan dan het ook wel helpen denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• michaelvo
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23:42
rohit schreef op maandag 13 maart 2017 @ 10:19:
[...]

Ja hij moet wel een aantal laadcycli doorlopen voordat ie een estimate kan geven. Wacht even een paar dagen.

WP: ME PUHZ-SW100YAA + EHSC-VM2D + HTWBOI-300 || AC: MHI SRK/C 50 ZS-W + MHI SRK/C 35 ZS-W || PV: 10.4 kWp ZO/ZW + Enphase IQ8+ || MV: Itho Daalderop CVE-S Optima Inside CO2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Iemand enig idee hoe ik dat gigantisch stuk met mijn profiel delen bovenaan kan uitzetten in de Samsung contacten app?
Stoor me er mateloos aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
michaelvo schreef op maandag 13 maart 2017 @ 10:56:
[...]

Ja hij moet wel een aantal laadcycli doorlopen voordat ie een estimate kan geven. Wacht even een paar dagen.
had hem even laten ontladen tot 78% daarna tot 100% geladen, gebaseerd op 1 sessie zegt die nu 83% gezondheid en geschat capaciteit van 3002. Ik mag hopen dat dat nog hoger word de komende dagen. Heb de telefoon pas 5 maanden..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Duckvogel
Ja dat bedoel ik. Ik hoop dat meerdere dit testen dat we wat resultaten naast elkaar kunnen leggen.
Die van mij is dus 1 jaar en zit op 72 %

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Ernemmer schreef op zondag 12 maart 2017 @ 16:57:

Android issue kennelijk, had ergens gelezen dat croppen dit probleem verhelpt.

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
  • Laatst online: 30-09 10:38
Ik heb vandaag mijn Samsung S7 duos binnen gekregen.
Bij toestel info zie ik iets staan wat er bij mijn vriendin (normale Samsung S7) niet staat;
United Arab Emirates
TRA ID: <nummer>
TA: <nummer>

Iemand een idee waarom dat is?

[ Voor 4% gewijzigd door Lord_Dain op 13-03-2017 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:14

Arjan A

Cenosillicafoob

Lord_Dain schreef op maandag 13 maart 2017 @ 19:05:
Ik heb vandaag mijn Samsung S7 duos binnen gekregen.
Bij toestel info zie ik iets staan wat er bij mijn vriendin (normale Samsung S7) niet staat;
United Arab Emirates
TRA ID: <nummer>
TA: <nummer>

Iemand een idee waarom dat is?
De Duos wordt in NL niet verkocht, toch? Dan krijg je er een uit een land waar ze die wel hebben, UAE bijvoorbeeld :)

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Arjan A schreef op maandag 13 maart 2017 @ 19:21:
[...]

De Duos wordt in NL niet verkocht, toch? Dan krijg je er een uit een land waar ze die wel hebben, UAE bijvoorbeeld :)
Yus, alleen Azïe en midden oosten. Alleen staat er in het NL model van de vriendin op die plek helemaal niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lord_Dain schreef op maandag 13 maart 2017 @ 21:00:
[...]

Yus, alleen Azïe en midden oosten. Alleen staat er in het NL model van de vriendin op die plek helemaal niets.
Omdat je ook een heel ander model hebt! Daarom staat er bij je vriendin niks... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Zo'n exotisch model is het nou ook weer niet..
G930FOJV1QAV (Middle East) volgens de spreadsheet zijn dat hééél veel landen.
Ik kon zelfs gewoon NL als taal kiezen (wat ik niet had verwacht).
Damn wat een lekker toestel, dit had ik veel eerder moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Laatst online: 18:50
Lord_Dain schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 13:42:
Zo'n exotisch model is het nou ook weer niet..
G930FOJV1QAV (Middle East) volgens de spreadsheet zijn dat hééél veel landen.
Ik kon zelfs gewoon NL als taal kiezen (wat ik niet had verwacht).
Damn wat een lekker toestel, dit had ik veel eerder moeten doen.
Benieuwd als je daar de PHN zou over flashen of de dual SIM nog zou werken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
D0gtag schreef op maandag 13 maart 2017 @ 18:09:
[...]

Android issue kennelijk, had ergens gelezen dat croppen dit probleem verhelpt.
Misschien dat het nog eens opgelost gaat worden dan want het is natuurlijk niet echt vreemd dat dit goed zou moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
RigolleM schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 16:14:
[...]
Benieuwd als je daar de PHN zou over flashen of de dual SIM nog zou werken!
Ik zit op G930FXXU1DQAS, dat is volgens mij de enige die gegarandeerd werkt. De vraag is of de toestellen qua hardware verschillen vermoed ik. Dan kan het best zijn dat het flashen van een enkele SIM software de 2e SIM gewoon niet meer zichtbaar is.. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 28-09 19:17
Nieuwe ui van de s8
https://www.sammobile.com...app-icons-surface-online/

Wat vinden jullie ervan ?
En denken jullie dat de galaxy s7 het gaat krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johanneslol
  • Registratie: December 2011
  • Niet online
tweakerjunior schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 16:59:
Nieuwe ui van de s8

Ik denk niet dat de s7 deze krijgt, maar ik zie er ook weinig verschil in zitten.. xD

Ik heb heb de batterij app geïnstalleerd mijn telefoon is nu ongeveer 6 maanden uit. Ik heb er voorzichtig mee om gegaan ( steeds rond de 50% opladen en geen fast charging tenzij het nodig was.

De health is nu 89% gebaseerd op 1 oplaad cyclus. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

tweakerjunior schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 16:59:
Nieuwe ui van de s8

Het zijn nieuwe icoontjes.. het blijft android 7, het who cares?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem007492
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09 07:15
Sinds kort heb ik een icoontje op mijn notificatiebalk en ik heb geen idee waar het van is. Iemand een idee?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/5SjcWHOHv0OMSEVsTGmr8SIK/thumb.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 28-09 19:17
D0gtag schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 18:14:
[...]

Het zijn nieuwe icoontjes.. het blijft android 7, het who cares?
Ik vind vernieuwing altijd leuk :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
tweakerjunior schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 19:30:
[...]

Ik vind vernieuwing altijd leuk :+
Installeer Nova launcher of zelfs gewoon een ander thema of icon pak dan kies je gewoon zelf wat je wilt. Als je wilt elke dag iets nieuws :)

Nee wat ze standaard aan icoontjes erin stoppen maakt me echt niets uit.

[ Voor 13% gewijzigd door ik222 op 14-03-2017 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retep2124
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-09 16:01
Ik heb sinds vandaag een verticale dunne roze lijn op mijn beeldscherm. Deze komt op verschillende plekke terug, behalve zwarte achtergrond. Ik denk een hardwarematige fout, zijn hier nog meer mensen met dit probleem? Hoe heb je dit opgelost?

nieuws: Samsung repareert probleem met roze lijn in scherm S7 edge onder gara...

Verder kijken dan je neus lang is.

Nu is de streep plotseling verdwenen..

[ Voor 64% gewijzigd door Retep2124 op 14-03-2017 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16:40
Deem007492 schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 19:20:
Sinds kort heb ik een icoontje op mijn notificatiebalk en ik heb geen idee waar het van is. Iemand een idee?

[afbeelding]
Doet het ook iets of draait er iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duckvogel
Deem007492 schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 19:20:

[afbeelding]
Kijk eens of je accubattery hebt gedownload zo ja is het daarvan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deem007492
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09 07:15
Gevonden. Gegevens opslaan stond ingeschakeld (aan). Wat een vage functie trouwens.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/VQVfId13mLRvqZ1OSfx3DjBb/thumb.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
  • Laatst online: 23:22
toestel sinds vrijdag in huis (de edge variant), wat een heerlijk toestel en goede camera zeg :D
De edge-functie heeft voor mij verder geen waarde overigens, gebruiken jullie het veel?
Is er trouwens al wat bekend over android 7.1?

[ Voor 11% gewijzigd door giovanni2903 op 14-03-2017 23:48 ]

| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:20
giovanni2903 schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 23:48:
toestel sinds vrijdag in huis (de edge variant), wat een heerlijk toestel en goede camera zeg :D
De edge-functie heeft voor mij verder geen waarde overigens, gebruiken jullie het veel?
Dat is de reden waarom ik juist aan het overwegen ben om de niet-edge variant te kopen. Of zijn er nog redenen om juist wel de edge te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:39

AvK

Ready Set Go

giovanni2903 schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 23:48:
Het is inderdaad een heel fijn toestel. Zeker nu met Nougat erop. Met Nougat en een nieuw doorzichtig slimcase hoesje lijkt het net of ik een splinternieuwe telefoon heb... :) De Edge functie gebruik ik ook niet, is niet sneller of handiger dan gewoon een app starten vind ik. Verder heb je aan de gebogen randen ook weinig behalve dat het er heel goed uitziet. De S8 moet veel bieden tov de S7 edge om huidige edge bezitters te verleiden de S8 te kopen lijkt me.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

jongetje schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 08:08:
[...]

Dat is de reden waarom ik juist aan het overwegen ben om de niet-edge variant te kopen. Of zijn er nog redenen om juist wel de edge te kopen?
Waarom ik voor de Edge gekozen heb:

○Groter scherm
○Grotere accu
○Gewoon mooier toestel dan de non edge vind ik

Edge functies gebruik ik niet xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITG
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21-09-2022

ITG

Gister mijn S7 binnen gekregen door verlenging van mn abo. Helaas moet hier weer een nano simkaart in :( dus weer wachten op post van Vodafone. Bij mijn huidige S5 moest ik ook al wachten van normale naar micro simkaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
Mother_Goozz schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 08:57:
[...]

○Groter scherm
○Grotere accu

Ik ben juiste van de Edge naar de gewone versie gegaan.

- kleiner scherm
- kleiner toestel
- edge functies gebruik ik toch niet
- bij de edge had ik er last van dat, als ik het toestel met 1 hand bediende dat ik elke keer aan de zijkant het scherm raakte en het toestel iets ging doen wat ik niet wilde.

PS. bij Saturn en Mediamarkt Duitsland kost de normale S7 nu 449,-

[ Voor 5% gewijzigd door Ernemmer op 15-03-2017 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:53
ITG schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 09:01:
Gister mijn S7 binnen gekregen door verlenging van mn abo. Helaas moet hier weer een nano simkaart in :( dus weer wachten op post van Vodafone. Bij mijn huidige S5 moest ik ook al wachten van normale naar micro simkaart
Hier heeft een familielid ook een S7 ontvangen (verlenging bij Vodafone) , kwam van een S5 af en er zat keurig een nieuwe simkaart bij.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITG
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21-09-2022

ITG

Megapaul schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 09:03:
[...]

Hier heeft een familielid ook een S7 ontvangen (verlenging bij Vodafone) , kwam van een S5 af en er zat keurig een nieuwe simkaart bij.
Waarschijnlijk heeft die persoon wel netjes aangevinkt dat er een nieuwe simkaart moest komen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-09 15:40

TommyGun

Stik er maar in!

Mother_Goozz schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 08:57:
[...]

○Groter scherm
○Grotere accu

Dit dus, hoewel ik het Edge Menu iets vaker gebruik sinds er meer apps voor zijn gekomen.

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Nou 3 sessies staat hij nu op 92% gezondheid. 3324 mAh.
kijk einde van de week nog wel..

Pagina: 1 ... 101 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussie over de Nougat update mag in
[Samsung Galaxy S7 Serie] Nougat update problemen
Prijs en Levertijden discussies horen in het daarvoor bestemde topic! Zie: [Samsung Galaxy S7-serie] Levertijden & Prijzen.
Het S7 (Edge) Accessoires topic: [Samsung Galaxy S7 / S7 edge] Accessoires Topic.
Het S7 (Edge) Batterij problemen: [Samsung Galaxy S7 serie] Battery-drain topic.
Het S7 serie rooten & custom rom's topic: [Samsung Galaxy S7 serie] rooten en custom rom's topic.
Het Gear VR topic: Samsung Gear VR
Het RMA & Support topic: [Samsung] RMA & Support