Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
HansieGansie schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 09:50:
Ik was even aan het kijken om ook voor mijn moeder een redmi 3 te bestellen. (de white/silver variant, NIET PRO) Nu zie ik op dx.com dat er 2 verschillende versies zijn, met de volgende verschillen. Kan dat? Nergens anders op internet kan ik hier iets over terugvinden:

redmi 3 (version1)Redmi 3 (version2)
Material:MetalAluminum alloy + plastic
Data Transfer:GPRS , HSPA , EDGE , LTEGPRS , LTE
SIM Card Type:Micro SIMMicro SIM , Nano SIM
Bluetooth Version:V4.0V4.1+ HID

Enig idee of dit ook echt kan kloppen? Zo ja, welke zou ik dan het beste kunnen nemen?
Gewoon deze.
http://nl.aliexpress.com/...5f-457b-923b-3b9261c71983

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ouwereus
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 26-08 11:14
Met dank aan de beschrijving van sonicboy was het mij (als leek) in 3 uur gelukt op de nieuwste stable eu rom op mijn redmi 3 pro zetten. Ik kreeg eerst de couldn't verify device melding, maar dit had ik opgelost door op i.mi.com op de gelockte pictogrammen te drukken en mijn account te activeren. Alles draait soepel alleen hij herkent de fingerprint sensor niet. Is hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 09:43

woutur

Klauwtjes uit!

Ik gebruik nu nog de Mi2S maar deze is onderhand aan vervanging toe (eigenlijk alleen omdat de huidige software zuigt, het toestel doet het prima, formaat is goed). De Redmi 3 lijkt een beste opvolger, echter is deze familie wel erg groot aan het worden. Wat is nu zo'n beetje 'het toestel' in deze familie? Ik zou erg gelukkig worden van lange accuduur en een fingerprint scanner. LTE band 800 ondersteuning zit geloof ik op geen van de toestellen (Simyo's 4G), klopt dat?

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
LTE 800 niet inderdaad. 1800 en 2600 wel. Dus je hebt in stedelijke gebieden wel 4G.
Het beste toestel zal de 3S zijn, maar de Redmi 3 pro is ook prima. Ik zou wel voor een 3GB uitvoering gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 09:43

woutur

Klauwtjes uit!

Momus schreef op zondag 19 juni 2016 @ 10:44:
LTE 800 niet inderdaad. 1800 en 2600 wel. Dus je hebt in stedelijke gebieden wel 4G.
Het beste toestel zal de 3S zijn, maar de Redmi 3 pro is ook prima. Ik zou wel voor een 3GB uitvoering gaan.
Ik zie behalve de Qualcomm MSM8937 Snapdragon 430 voor de 3S en de Qualcomm MSM8939v2 Snapdragon 616 voor de 3 Pro geen enkel verschil eigenlijk. Schijnaar is de 430 nog iets sneller (althans in Antutu) terwijl deze wel lager geklokt zijn (op 28nm gebouwd beide, dus ik denk dat de 430 nog iets zuiniger is).

Even kijken wanneer de 3S uitkomt.

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:44
ouwereus schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 17:43:
Met dank aan de beschrijving van sonicboy was het mij (als leek) in 3 uur gelukt op de nieuwste stable eu rom op mijn redmi 3 pro zetten. Ik kreeg eerst de couldn't verify device melding, maar dit had ik opgelost door op i.mi.com op de gelockte pictogrammen te drukken en mijn account te activeren. Alles draait soepel alleen hij herkent de fingerprint sensor niet. Is hier een oplossing voor?
Fingerprint verwijderen en opnieuw toevoegen zou het moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alarmfase2
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 19-11-2021
Afgelopen donderdag is mijn Redmi 3 Pro binnengekomen, gekocht bij DealExtreme.
Na het unboxen bleek er al een versie met play store en Nederlandse taal op te staan. MIUI 7.3.0 Global

Om er zeker van te zijn geen spyware e.d. te hebben dit weekend geprobeerd de nieuwste officiële Rom van http://en.miui.com/a-234.html er op te zetten (Redmi 3 Latest China Stable Version Fastboot)

In Fastboot opgestart --> Flashen --> Error na 10sec "FAILED (status read failed (Too many links))"

Telefoon laat nu alleen nog Mi logo zien.
Opstarten kan nog in Fastboot en Download (volume -&+ &power)
Zelfde Rom opnieuw flashen lukt niet "FAILED (remote: device is locked. Cannot flash images)"
In Download modus kan MiFlash de telefoon niet vinden.

Kan iemand mij helpen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Momus
http://en.miui.com/thread-235865-1-1.html

Maar dan de Redmi 3 bestanden gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansieGansie
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 08:07
Via de thread die Momus stuurt heb ik een normale redmi 3 (dus niet pro) die van dealextreme af komt geflashed zonder problemen. Binnenkort krijg ik ook nog een pro versie binnen, mocht het je nog niet gelukt zijn dan laat ik weten of het mij wel lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Card Nox schreef op maandag 06 juni 2016 @ 06:55:
Ik heb vorige week de mi4c 2/16GB besteld voor mezelf voor €108,- en de Redmi 3 Pro 3/32GB voor de vriendin. Kan je mijn bevindingen wel laten weten zodra ik ze beide heb.

Wilde eigenlijk ook de mi4c 3/32gb maar dan betaal je €170/180 en dan denk ik kun je wellicht nog beter een paar tientjes bij doen voor de mi4s en ondertussen heb ik dan een telefoon die 2x zo duur is.

Hopelijk valt die 16gb niet te veel tegen. Heb maar een paar apps en geen muziek of films dus vooral foto's en filmpjes nemen ruimte in.

EDIT: Heb nu een Redmi 2 Pro. Bekijk mijn post van een paar dagen terug daar heb ik heb ook over beide telefoons,wellicht heb je daar nog wat aan.
Ja, daar heb je wel een goed punt over de Xiaomi Mi4c 32gb. De Xiaomi Mi4c 16gb versie zit ik ook nog over te twijfelen.. Ik heb in principe ook genoeg aan 16gb, maar ik vraag me af of je veel verschil merkt tussen 2 of 3gb RAM? Weet je iemand daar iets vanaf?

De touchscreen van mijn Sony is ondertussen overleden, dus ga deze week denk ik ook maar de Mi4c 16gb of de Xiaomi Redmi 3 Pro bestellen :/ De eerste is nu rond de 120 euro en de ander rond de 140, qua prijs maakt het dus niet veel uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:53
Wat vind je belangrijk in een toestel?
Prestaties / specs / camera / scherm = mi4c
Batterij / opslag = RM3P(S)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ..Christiaan..
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:50

..Christiaan..

..zwll..

Ik lees ff mee, want het is mij tot nu toe ook niet gelukt.

Samsung Qled | Sonos Arc Ultra; Sub 2nd en 2x Era100 | PS5 | DS218+ | TRÅDFRI | Iptv | B&W 607s3 | NAD C338 | Argon tt4SE|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daanieyel
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Iemand hier ervaring met het vervangen van het scherm? Ik heb mijn redmi 3 laten vallen... Ik kan trouwens geen enkel filmpje vinden over het vervangen van het scherm maar ik kan wel onderdelen vinden...

Ryzen 3600 - GTX1060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo iedereen,

Ik ben nieuw op dit forum.
Vorige week is men nieuwe xiaomi redmi 3 pro toegekomen die ik besteld heb op Hong Kong goldway. De smartphone kwam met een rom waar de nederlandse taal en google playstore op stond.
Nu heb ik een probleem, elke google app werkt niet goed. Op elke app waar ik me moet inloggen met men google account zijn er problemen.
Bv. Youtube gaat enorm traag en zegt vaak dat ik geen internetverbinding heb.
Google playstore werkt helemaal niet. Het geeft de foutmelding: "Verificatie verrijst. Je moet je inloggen op je google account".
Op gmail komt er steeds op, wanneer ik wil vernieuwen: "kan niet inloggen"
Verder geeft mijn google account, als ik bij instellingen men andere accounts bekijk, ook synchronisatie fouten.

Hoe los ik dit op?
Het heeft even gewoon goed gewerkt, maar na een paar dagen was het er oppeens.
Ik ben niet zo een voorstander van rooten en flashen omdat ik, doordat ik er te weinig van ken, men vorige gsm mee naar de knoppen heb geholpen.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Komt door de rom die er is op gezet, die is niet origineel.
Officiele rom installeren en je problemen zijn verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dutchgio schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 00:14:
Komt door de rom die er is op gezet, die is niet origineel.
Officiele rom installeren en je problemen zijn verholpen.
Dus toch flashen? Zal de Nederlandse taal er dan nog op staan?
Kan je even kort beschrijven hoe ik het moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Hallo allen, ik heb de mogelijkheid om een Xiaomi Redmi 3s uit China (Shanghai) te halen. Gaat deze gewoon werken op de Nederlandse frequenties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
wimjongil schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 15:18:
Hallo allen, ik heb de mogelijkheid om een Xiaomi Redmi 3s uit China (Shanghai) te halen. Gaat deze gewoon werken op de Nederlandse frequenties?
Als hij de juiste ondersteunt wel ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Momus schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 15:19:
[...]

Als hij de juiste ondersteunt wel ja.
Ik zit bij hollandsnieuwe, Vodafone netwerk dus. 900mhz en 2100mhz voor 3g dus, en dat wordt ondersteund door de redmi 3s. Maar zitten er verder geen addertjes onder het gras qua banden ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alarmfase2
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 19-11-2021
Uiteindelijk gelukt. Via bovenstaande instructie. 6100 sec. bezig geweest met het flashen, dacht dat hij nooit meer zou stoppen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:20

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 22:58:
Hallo iedereen,

Ik ben nieuw op dit forum.
Vorige week is men nieuwe xiaomi redmi 3 pro toegekomen die ik besteld heb op Hong Kong goldway. De smartphone kwam met een rom waar de nederlandse taal en google playstore op stond.
Nu heb ik een probleem, elke google app werkt niet goed. Op elke app waar ik me moet inloggen met men google account zijn er problemen.
Bv. Youtube gaat enorm traag en zegt vaak dat ik geen internetverbinding heb.
Google playstore werkt helemaal niet. Het geeft de foutmelding: "Verificatie verrijst. Je moet je inloggen op je google account".
Op gmail komt er steeds op, wanneer ik wil vernieuwen: "kan niet inloggen"
Verder geeft mijn google account, als ik bij instellingen men andere accounts bekijk, ook synchronisatie fouten.

Hoe los ik dit op?
Het heeft even gewoon goed gewerkt, maar na een paar dagen was het er oppeens.
Ik ben niet zo een voorstander van rooten en flashen omdat ik, doordat ik er te weinig van ken, men vorige gsm mee naar de knoppen heb geholpen.

Alvast bedankt!
Hier hetzelfde.. welke rom kan ik het beste flashe, inclusief root?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansieGansie
sander817 schreef op maandag 27 juni 2016 @ 10:00:
[...]

Hier hetzelfde.. welke rom kan ik het beste flashe, inclusief root?
Lees even enkele pagina's teug en je bent al een heel stuk wijzer. ;)

Er is nog geen officiele miui.com global (multilanguage rom, lees nederlands) voor de Redmi 3/3s/pro. Of en wanneer die gaat komen is volgens mij nog niet echt bekend Is een engelse versie goed en hoef je geen nederlands, probeer dan gewoon de originele stable/dev rom van miui.com. hier ontvang je gewoon updates voor en die kun je via de updater app op je telefoon installeren.

Wil je graag een Nederlandse (multi language) rom..
Heb je de bootloader geunlocked of ben je van plan dit te gaan doen?

Zo ja, kijk eens op xiaomi.eu en installeer daar de de weekly/stable rom. Deze ontvangen als ik me niet vergis gewoon updates.

Zo nee, er zijn wat roms waarvoor je de bootloader niet hoeft te unlocken, maar dan ontvang je geen updates. Ik heb deze op de redmi 3 van mijn vriendin draaien. http://en.miui.com/forum....5&highlight=7.1.3%2Bmulti Vind hem zeer goed werken en nog geen issues tegengekomen.

Wanneer je gaat flashen..
- Zorg dat je de altijd "ido" roms pakt. Dit is namelijk de codename voor de redmi 3/pro
- Volg deze thread gewoon goed en het kan eigenlijjk niet fout gaan http://en.miui.com/thread-235865-1-1.html
- Er wordt aangeraden om altijd eerst een officiele stable china miui.com rom te flashen, voordat je de rom die je wilt erop gaat flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817

sander817

Dus een xiaomi.eu rom heeft een geunlockte bootloader nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
sander817 schreef op maandag 27 juni 2016 @ 13:47:
Dus een xiaomi.eu rom heeft een geunlockte bootloader nodig?
Je hebt een unlocked bootloader nodig om hem te kunnen flashen, ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansieGansie
Momus schreef op maandag 27 juni 2016 @ 13:48:
[...]

Je hebt een unlocked bootloader nodig om hem te kunnen flashen, ja.
Nee, niet perse. Ik heb zoals ik hierboven al zei een eu versie voor gelockte bootloader geflashed op een redmi 3 die niet geunlocked is. Echter is het nadeel dat je geen ota updates ontvangt voor de rom.

Maar voor de stable/weekly releases van xiaomi.eu moet je bootloader wel geunlocked zijn

[ Voor 10% gewijzigd door HansieGansie op 27-06-2016 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
HansieGansie schreef op maandag 27 juni 2016 @ 14:54:
[...]

Nee, niet perse. Ik heb zoals ik hierboven al zei een eu versie voor gelockte bootloader geflashed op een redmi 3 die niet geunlocked is. Echter is het nadeel dat je geen ota updates ontvangt voor de rom.
Dat is een aangepaste EU rom inderdaad. Als je dan toch gaat flashen, zou ik gewoon zorgen voor een unlocked bootloader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-09 12:55
2016-06-24BEBRUA, Arrival at international office of exchange
Gaat nog even duren vrees ik :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder7
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:25

thunder7

houten vaas/schaal nodig?

Is er een winkel of kanaal waar je zo'n telefoon gewoon direct met de juiste rom er op kan krijgen? Dat dat een paar tientjes meer kost hoeft dan geen probleem te zijn, uiteraard.

hout-nerd - www.hetmooistehout.nl of www.houtenschalen.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Momus
thunder7 schreef op maandag 27 juni 2016 @ 15:32:
Is er een winkel of kanaal waar je zo'n telefoon gewoon direct met de juiste rom er op kan krijgen? Dat dat een paar tientjes meer kost hoeft dan geen probleem te zijn, uiteraard.
Unlocken gaat via je MIUI account, ik verwacht niet dat er shops zijn die een xduizend accounts gaan aanmaken hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817

sander817

heeft er iemand een link naar een guide voor het unlocken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigerblood
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-01 13:55
Wordt het niet tijd voor een centraal topic voor rooten, unlocken en custom ROMS voor Xiaomi telefoons. Ik volg een paar verschillende Xiaomi topics om te lezen over gebruikerservaringen etc maar 75% van die topics is alleen maar geblaat, gejank en gebedel over uitleg en problemen over unlocken, unlock SMS ontvangen, etc etc van mensen die te lam zijn om het topic door te nemen. Serieus, toon eens wat eigen inzet. Al deze zaken worden in ieder topic wel 15 keer behandeld maar nog vraagt men een voorgekauwde uitleg die al meermaals is gegeven.

En nee, ik voel me niet geroepen om dat topic op te zetten want ik heb (nog) geen Xiaomi toestel.

[ Voor 26% gewijzigd door Tigerblood op 27-06-2016 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salmon
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-07 21:55

Salmon

.NET developer

Ik denk dat dat niet zozeer nuttig is. Een custom rom topic per toestel kan wel.

Als je alleen al de Redmi note 3 pakt, dan moet je bij de MTK versie de SP flash tools gebruiken en bij de Qualcomm versie de Mi flash tools. En dat is nog maar 1 voorbeeld, dan heb ik 't nog niet over TWRP/root en xiaomi.eu ROM erop installeren.

Voor de redmi 3 is 't vrij makkelijk. Via xiaomi website zelf een unlock aanvragen, daarna deze unlocken met de unlock tools die Xiaomi zelf je geeft via die website. (Wat dus geld voor alle nieuwe modellen)
Daarna TWRP flashen en de xiaomi.eu rom via TWRP. Om TWRP te flashen zijn er een miljoen tutorials, welke idd ook soms verschillende werkwijzen hebben.

Maar dan heb je ook nog is de DEV rom, China- of global versie, welke ook nog is tekst en uitleg nodig hebben. Het is inderdaad niet niks, maar wat wil je als Tweaker? Veel inlezen is een must, vooral op de eu.miui.com forum staan vrijwel alle guides die je nodig hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roT-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 10:21
wow Xiaomi is snel :)
Zondag unlock aangevraag vandaag vandaag een smsje gekregen dat het granted is.

[ Voor 22% gewijzigd door roT- op 28-06-2016 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817

sander817

hoe heb je dat gedaan? Ik krijg geen enkele sms van xiaomi...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eoghlear
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-06 11:04
Iemand hier die het precieze verschil tussen de Redmi 3/3S/Pro al precies heeft gevonden? Ik zie overal nog wat tegenstrijdige beschrijvingen.

Ik kom van de Redmi note 2 Prime af en heb nu een Redmi note 3 Pro. Alleen vind hem toch te groot (vond ik van de note 2 ook al).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Eoghlear schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 23:21:
Iemand hier die het precieze verschil tussen de Redmi 3/3S/Pro al precies heeft gevonden? Ik zie overal nog wat tegenstrijdige beschrijvingen.

Ik kom van de Redmi note 2 Prime af en heb nu een Redmi note 3 Pro. Alleen vind hem toch te groot (vond ik van de note 2 ook al).
http://www.gsmarena.com/c...Phone2=7862&idPhone3=8007

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
roT- schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 09:51:
wow Xiaomi is snel :)
Zondag unlock aangevraag vandaag vandaag een smsje gekregen dat het granted is.
Hier heeft ook ongeveer 2 dagen geduurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
Snelle check: SD430/Adreno505 voor de S en SD616/Adreno405 voor de Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eoghlear
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-06 11:04
Bij deze had ik nog niet gekeken. Wat mij opvalt is dat de 3S op veel plekken duurder is dan de Pro. Terwijl deze in mijn ogen de betere chipset heeft. Of ik moet daar naast zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Eoghlear schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 10:28:
[...]

Bij deze had ik nog niet gekeken. Wat mij opvalt is dat de 3S op veel plekken duurder is dan de Pro. Terwijl deze in mijn ogen de betere chipset heeft. Of ik moet daar naast zitten.
De GPU van de 3S is beter. Verder zal het elkaar allemaal weinig ontlopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
dolledriesnl schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 09:58:
[...]

Heb ik ook gehad, helaas geen twee pakketjes ;)
Bij mij was de eerste een (vooraf geclaimde) tracking-code voor verzending van Londen naar mijn NL-adres (om geen douane-claims te krijgen). De tweede die ik kreeg was de tracking-code van China naar Londen.
Ofwel: eerst de tweede tracking volgen, en dan de eerste (zo was het bij mij ten minste)
Nog even terugkomen op je antwoord.
Situatie is nu zo:

Tracking code 1:
2016-06-27 07:08 Held by Custom
2016-06-25 18:28 Held by Custom
2016-06-24 16:18 Arrival at Processing Center (Country code: BE)
2016-06-24 16:18 Held by Custom
2016-06-24 12:23 Arrival at Destination Post (Country: BE)
2016-06-18 16:44 Despatched to overseas (Country code: BE)
2016-06-16 16:44 Received from Customer
Tracking code 2:
2016-06-29 10:07 MAIL, Item in distribution phase
2016-06-28 12:08 Arrival at Processing Center (Country code: BE)
2016-06-28 12:08 Held by Custom
2016-06-26 15:37 Arrival at Destination Post (Country: BE)
2016-06-20 14:47 Despatched to overseas (Country code: BE)
2016-06-18 14:47 Received from Customer
Dus het lijkt er effectief op dat er 2 pakketjes gestuurd zijn...
1 zit vast bij de douane en 1 zal vandaag afgeleverd worden.
Vraag me af wat er aan de hand is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817

sander817

HansieGansie schreef op maandag 27 juni 2016 @ 11:34:
[...]

Zo nee, er zijn wat roms waarvoor je de bootloader niet hoeft te unlocken, maar dan ontvang je geen updates. Ik heb deze op de redmi 3 van mijn vriendin draaien. http://en.miui.com/forum....5&highlight=7.1.3%2Bmulti Vind hem zeer goed werken en nog geen issues tegengekomen.
deze geflashed inmiddels met miflash. Nu wordt opeens mijn sim niet meer herkend. Op een 1s werkt hij prima. Na een reboot vraagt hij om de pin, maar ik krijg geen netwerk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
frye schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 10:54:
[...]
1 zal vandaag afgeleverd worden.
Enne :9 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
Was niet thuis.. Morgen bij de post ophalen... :*) ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansieGansie
sander817 schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 21:12:
hoe heb je dat gedaan? Ik krijg geen enkele sms van xiaomi...
Ik kreeg die sms ook niet. Uiteindelijk zo'n sms receive box gebruikt. Die werkt wel, maar het lastige is dat het wat moeilijker checken is of je al een sms voor permission hebt gehad.
sander817 schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 23:05:
deze geflashed inmiddels met miflash. Nu wordt opeens mijn sim niet meer herkend. Op een 1s werkt hij prima. Na een reboot vraagt hij om de pin, maar ik krijg geen netwerk :(
Hmm vreemd. Ging het flashen verder wel goed zonder fouten? En behalve dat hij geen netwerk heeft doet de rom het verder wel?

Ga er eigenlijk vanuit dat die link niet opeens wijst naar een andere rom. Ik kan hem hier op het werk niet downloaden. Eventueel kan ik vanavond of morgen de rom die ik geflashed heb uploaden en je in een pm een link sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolledriesnl
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10-09 12:00
dalvin-cache geleegd bij het plaatsen van de rom?
niet dat dit heilig is, maar bij mij was het (bij overgang van de china-dev-rom naar de xiaomi-eu-rom) wel nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817

sander817

ik heb een locked bootloader nog steeds, en geen twrp. Wel aangevraagd
Met miflash kies ik flash all, zou een fresh install moeten zijn

kan ik dat met stock recovery?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
Helaas is het enkel het hoesje...
De telefoon lijkt vast te zitten bij douane en daar schiet het niet echt op...
Van 24 juni nog niets veranderd. ;w :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roT-
Inmiddels telefoon helemaal tot in de puntjes getweakt. :)

Ging eigenlijk allemaal vloeiend dankzij de mooie handleidingen hier!
De unlock aanvragen via website, Dev rom erop, unlocken en dan twrp erop.

Maar om eerlijk te zijn vind ik de roms van en.miui.com en xiaomu.eu dus he-le-maal nix.

Dus draai ik nu naar alle tevredenheid de Cyanogen Mod 12.1
(en naar mijn weten bug-free ondanks hij nog unofficial is)

http://forum.xda-develope...ment/rom-cm-12-1-t3368623

Een ware aanrader imo!

[ Voor 7% gewijzigd door roT- op 30-06-2016 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolledriesnl
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10-09 12:00
roT- schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 12:36:

Maar om eerlijk te zijn vond ik de roms van en.miui.com en xiaomu.eu dus he-le-maal nix.

Dus draai ik nu naar alle tevredenheid de Cyanogen Mod 12.1
(en naar mijn weten bug-free ondanks hij nog unofficial is)

Een ware aanrader imo!
Wat is de meerwaarde t.o.v. de xiaomi-eu-rom? Die heb ik en ben dr erg tevreden over (maar iets nog beters is altijd beter ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817

sander817

roT- schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 12:36:

hoe lang heb je moeten wachten op die unlock?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roT-
@dolledriesnl geen meerwaarde maar meer kwestie van smaak. vind het vertrouwd aan voelen cyanogen.

@sander817 wel geteld 3 dagen :) kreeg een mooi smsje dat ik granted was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817

sander817

hoe heb je die sms gekregen? op je telefoon?
Ikkrijg hier namelijk geen enkele sms

En elke global rom die ik installeer, allemaal werkt mijn netwerk niet. Sim wordt herkend, pincode, maar verder niks. Sim staat in de settings op uitgeschakeld.
De laatste dev china werkt het bellen wel, maar daar staat zoveel bloatware in die rom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roT-
dan zou ik wachten op die unlock permission.
(heb je deze wel correct aangevraagd?)
wellicht kun je met MiFlashUnlock checken of je al verder komt.
en als dat lukt toch maar cm12.1 eens uitproberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817

sander817

Ik heb ingelogd met mijn account op miui.com, maar de sms op een online sms dienst laten komen. DIe code heb ik ingevoerd, en kreeg de mededeling application succesfully submitted. it can take 10 days etc

[ Voor 25% gewijzigd door sander817 op 30-06-2016 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Dan moet je dus wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansieGansie
sander817 schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 13:18:
En elke global rom die ik installeer, allemaal werkt mijn netwerk niet. Sim wordt herkend, pincode, maar verder niks. Sim staat in de settings op uitgeschakeld.
De laatste dev china werkt het bellen wel, maar daar staat zoveel bloatware in die rom...
Als ik dit lees lijkt het alsof je geinstalleerde rom de verkeerde frequentie banden (USA banden) heeft. Daar schijnen al meer mensen problemen mee gehad te hebben. Kijk een naar dit topic. Check ook even de reactie van "DerkMi3PRO" bijna aan het eind. Die heeft voor zijn situatie een oplossing. Is in ieder geval het proberen waard.
http://en.miui.com/forum....8269&highlight=usa%2Bband

edit: Misschien wel net zo makkelijk zo...
The USA-Band bricking you can solve by flashing different ROM.
I flashed a ROM for Redmi 3 on my Redmi 3 Pro and the ROM only had USA CDMA available. So I flashed the "Rom_Stock_Xiaomi_Redmi3_V7.1.1.0_Full_Unbrick_ManhIT.zip" to "reset" it and the current ROM afterwards, voila, running again as expected.
sander817 schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 13:25:
Ik heb ingelogd met mijn account op miui.com, maar de sms op een online sms dienst laten komen. DIe code heb ik ingevoerd, en kreeg de mededeling application succesfully submitted. it can take 10 days etc
Gewoon de komende dagen even diezelfde online sms dienst in de gaten houden. Als het goed is moet je bericht krijgen met jouw miui UID erin (Kun je vinden bij je profielsettings). Gewoon elke dag paar keer even daarop zoeken binnen die berichten en dan kom je hem na een paar dagen waarschijnlijk wel tegen.

[ Voor 11% gewijzigd door HansieGansie op 30-06-2016 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roT-
WaKaManG schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 02:43:
[...]

Zelf ben ik van cofface overgestapt naar deze : http://forum.xda-develope...ment/rom-cm-12-1-t3368623.
Cofface heeft sinds 30-03 geen nieuwere build gemaakt.
CM13 rom's hebben allemaal 1 groot probleem : opgenomen video's worden niet opgeslagen. Verder werken ze redelijk goed. "Cannot connect to camera" error is gefixed in de latere builds.
Zit je nog steeds op deze rom en zoja hoe bevalt deze nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaKaManG
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 18-08 02:19
roT- schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 15:46:
[...]

Zit je nog steeds op deze rom en zoja hoe bevalt deze nog
Nee, gebruik RR Remix http://forum.xda-develope...3-chinese-builds-t3381751
Bugs zijn bekend en ik kan ermee leven.
Voor mij zijn de aanpassingen die je met deze rom kan doen belangrijker.

RealMe X2 Pro@XDA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roT-
ResurrectionRemix nice!

Ik ga er eens na kijken, had deze klaarblijkelijk over het hoofd gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817

sander817

zowaar heb ik vandaag de unlock toestemming :)

dit is de laatste weekly van xiaomi.eu voor de redmi3 ?
https://xiaomi.eu/communi...6-5-26-last-miui-7.31811/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
sander817 schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 10:52:
zowaar heb ik vandaag de unlock toestemming :)

dit is de laatste weekly van xiaomi.eu voor de redmi3 ?
https://xiaomi.eu/communi...6-5-26-last-miui-7.31811/
Nee, dat is de laatste MIUI 7.
Er is inmiddels een MIUI 8 weekly. Heb ik net geflashed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
Die laatste weekly miui 8 is dat beta of is dit al iets of wat stabiel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
frye schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 13:53:
Die laatste weekly miui 8 is dat beta of is dit al iets of wat stabiel?
Weekly's zijn nooit stables.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net als anderen hier de twijfel tussen de Redmi 3/Redmi 3 Pro en de Xiaomi Mi4c. Ik woon gedeeltelijk in Duitsland en ben daar door de week. In het weekend ben ik in Nederland. Ik heb één keiharde eis en dat is dual sim. Gelukkig hebben ze dat beiden. In Duitsland druk ik er naar alle waarschijnlijkheid een T-Mobile prepaid sim in. In Nederland heb ik een Red abbo van Vodafone.

Wat doe ik met de telefoon:

-Filmpjes kijken (YouTube, Dumpert en dat soort sites)
-Sygic navigatie
-Handsfree bellen
-Internetten
-Een simpel spelletje (woordspelletjes)
-Whatsapp/Facebook/Flickr
-Mailen
-Bankzaken
-Dropbox
-Firefox browser
-Foto's kijken

Dat zijn de meest gebruikte apps. Camera vind ik niet zo heel erg belangrijk. Als het er een beetje schier uitziet ben ik tevreden. Dag of nacht boeit mij niet. Ik heb de volgende telefoons gevonden:

Redmi 3: http://nl.aliexpress.com/...de-4b0e-bdf1-968e5f021edb

Redmi Pro: http://nl.aliexpress.com/...ce-4b33-92d7-69754beb0e8f

Xiaomi Mi4c: http://nl.aliexpress.com/...73-4abe-8dcb-b3f8dd8fc655

Ik wil graag bestellen bij Ali vanwege iDeal. Wat houden de bundles in die je erbij ziet staan? Ik wil gewoon de telefoon, lader en dat is alles. Screenprotector kan ik er elf ook wel opplakken.

Iemand die mij een advies kan geven?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2016 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mika74
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-07 11:45
Original Xiaomi Redmi Note 3 Pro Prime 32GB ROM Official Global Firmware Mobile Phone Snapdragon 650 5.5" 1920x1080 3GB RAM 16MP
http://s.aliexpress.com/uIRjimE3
(from AliExpress Android)

Ik heb deze. Zelfde reseller maar met stable miui erop (zonder bloatware) en google playstore.
Meteen uit de box gebruiksklaar.
Die bundle met de case is oke m.i. Het is een originele xiaomi case die perfect past (geen rommel).
De foon was binnen week bij me thuis.
Perfect ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er naar gekeken maar dat wordt mij te duur. Ik had er een max bij moeten zetten en dat is ~ €125,00. Het is wel een mooi toestel, maar dat vind ik van allemaal wel. En voor dat geld ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817

sander817

Ik dacht dat de weeklys van xiaomi.eu Root Access ingebouwd hadden?
Ik kan het niet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
sander817 schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 22:29:
Ik dacht dat de weeklys van xiaomi.eu Root Access ingebouwd hadden?
Ik kan het niet vinden
Dat hebben ze ja.
In de veiligheid app kan je dat vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817

sander817

Daar zit het bij mij niet in. Ik heb deze geflashed: xiaomi.eu_multi_HM3_6.6.30_v8-5.1.zip
Dat is toch de weekly?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Nieuwe roms hebben volgens mij standaard geen root meer, heeft Xiaomi zelf gedaan.

Via het wekelijkse rom topic op Xiaomi.eu kun je een root.zip downloaden. Door die na installatie te flashen heb je wel weer root. ;)

Link:
https://download.chainfir...2.74-2-20160519174328.zip

[ Voor 17% gewijzigd door dutchgio op 01-07-2016 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 21:58:
Iemand die mij een advies kan geven?
Beide telefoons kunnen alles wat je eist. Denk dat je met de Redmi 3 Pro beter af bent. Deze heeft als extra's een fingerprint reader, grotere batterij en meer opslag en werk geheugen. De extra's van de mi4c zijn niet interessant voor jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pseudoc
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19-09-2024
Waarom niet de Redmi 3s, de 2gb versie is nu ook ruim onder de 130 dollar en is wellicht meer gericht op de globale markt (komt namelijk ook in Maleisië uit). Verder is snapdragon 430>616

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Pseudoc schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 23:27:
Waarom niet de Redmi 3s, de 2gb versie is nu ook ruim onder de 130 dollar en is wellicht meer gericht op de globale markt (komt namelijk ook in Maleisië uit). Verder is snapdragon 430>616
Op basis waarvan die laatste zin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pseudoc
Momus schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 23:29:
[...]

Op basis waarvan die laatste zin?
Blijkbaar is cpu rekenkracht ongeveer gelijk, maar in 430 zit betere gpu en de 430 is minder snel heet + meer energie efficiënt.
Antutu is ook 7k punten hoger.

Nog een voordeel van de 3s: de onderliggende Android is marshmallow, terwijl de reguliere 3 lollipop heeft.

Ontopic vraag: is dit topic ook om de 3s te bespreken?

[ Voor 27% gewijzigd door Pseudoc op 02-07-2016 07:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlizzjeffrey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 04-09 23:15
Ik heb een redmi3 binnen, maar ik weet niet welke rom ik er nu op moet flashen met miflash,
http://en.miui.com/a-234.html

in deze lijst met alle roms staat geen redmi 3 global, of bestaat er geen redmi 3 global rom ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Roms voor de 3 staan hier:
http://en.miui.com/download-298.html

Inderdaad geen global rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roT-
Vlizzjeffrey schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 16:15:
Ik heb een redmi3 binnen, maar ik weet niet welke rom ik er nu op moet flashen met miflash,
http://en.miui.com/a-234.html

in deze lijst met alle roms staat geen redmi 3 global, of bestaat er geen redmi 3 global rom ?
Waarom geen cm 12.1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlizzjeffrey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 04-09 23:15
ik heb geen unlock rechten, en als ik die al aanvraag wil i keerst mijn eigen note 3 dan unlocken, maar ik heb daarop wel global en engels vind ik prima, maar wel jammer dat er voor de redmi 3 geen global is, aangezien degene waarvoor die is ook geen moeite heeft met engels, heeft die wel gewoon updates.
De china rom heeft toch geen play store enz. ingebakken?
Wel vreemd, ik was in de veronderstelling dat er voor alle redmi's global roms waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pseudoc
In de Redmi 3s zit de snapdragon 430 chip, die blijkbaar wifi AC aan boord heeft (bron: Qualcomm site: https://www.qualcomm.com/products/snapdragon/processors/430)

Betekent dit dat de Redmi 3s ook 5ghz wifi ondersteund, of moet er dan nog een extra stukje hardware bijgeplaatst worden (zoals bij de 616)?

Edit; op de mi site staat vrij uitdrukkelijk; "ondersteuning voor 2,4ghz wifi"
http://www.mi.com/hongmi3s/specs/
:'(

[ Voor 16% gewijzigd door Pseudoc op 03-07-2016 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Dat zal wel hetzelfde zijn als met de 4g banden, de soc zelf ondersteund alles maar het is aan de fabrikant om ook daadwerkelijk dat te bieden, zal dan net een andere versie zijn die weer iets duurder is en het daardoor ontbreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
Al iemand een redmi 3 pro van hong kong goldway ontvangen?
Mijn zit sinds 24/06 vast bij de belgische douane en er gebeurd niets... :(
Nog niets van hun gehoord en dan maar naar bpost gebeld en die zeiden dat ze ook niet veel kunnen doen. Kon een mail sturen naar de belgische douane maar ook hier niets van gehoord.

Zeer vervelend! Had het graag voor vrijdag gehad want het is een verjaardagscadeau. Iemand nog tips wat ik kan doen om het te versnellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is één van de redenen waarom ik nog niets besteld heb uit Azië. Ik wil niet het risico lopen dat het blijft hangen bij de douane en ik er naar kan fluiten of dat ik er lang op moet wachten.

Zo'n Redmi spreekt mij wel aan, maar de HTC Desire 826 ook en die komt ook bij Hong Kong Goldway vandaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
RM3P is binnen voor de vriendin. Telefoon draait het volgende:
  • Android 5.1.1 LMY47V
  • MIUI 7.2 Stable 7.2.99.99(LHPCDB)
Hij vind geen verdere updates meer via de update app.
Om de zoveel tijd komt er een fullscreen pop-up (zojuist bv 'volg een ms office cursus'). Ik denk dus dat dit geen 'kale' versie is maar dat de verkoper er mee heeft lopen klooien (ondanks mijn request). Welke ROM kan ik het beste installeren wanneer ze graag de NL taal wil hebben?

V7.3.2.0.LHPCNDD (MIUI7)?

Ik vind hier trouwens een subforum: Redmi 3/3S/3X, komen ze nu ook al met een 3X?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Card Nox schreef op zondag 03 juli 2016 @ 17:42:
RM3P is binnen voor de vriendin. Telefoon draait het volgende:
  • Android 5.1.1 LMY47V
  • MIUI 7.2 Stable 7.2.99.99(LHPCDB)
Hij vind geen verdere updates meer via de update app.
Om de zoveel tijd komt er een fullscreen pop-up (zojuist bv 'volg een ms office cursus'). Ik denk dus dat dit geen 'kale' versie is maar dat de verkoper er mee heeft lopen klooien (ondanks mijn request). Welke ROM kan ik het beste installeren wanneer ze graag de NL taal wil hebben?

V7.3.2.0.LHPCNDD (MIUI7)?

Ik vind hier trouwens een subforum: Redmi 3/3S/3X, komen ze nu ook al met een 3X?
Xiaomi.eu rom. Dat is echt de beste voor hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pseudoc
Card Nox schreef op zondag 03 juli 2016 @ 17:42:

3X = 3S
De 3X heeft 4G banden die alleen voor een chinese provider zijn. Voor de rest gelijk (en volgens mij 2gb ram met 32 geheugen)

[ Voor 9% gewijzigd door Pseudoc op 03-07-2016 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
Momus schreef op zondag 03 juli 2016 @ 21:06:
[...]

Xiaomi.eu rom. Dat is echt de beste voor hier.
Dankje, dat is degene uit mijn eerste link. Als pure dubbel check, hier is geen verschil tussen 3 / 3P / 3S?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pseudoc
Card Nox schreef op zondag 03 juli 2016 @ 21:55:
[...]

Dankje, dat is degene uit mijn eerste link. Als pure dubbel check, hier is geen verschil tussen 3 / 3P / 3S?
Nee, de redmi 3 & Pro hebben 616 chip en de 3s heeft een 430 chip, waardoor dezelfde rom nooit zal werken. Zie deze tabel https://xiaomi.eu/community/threads/6-6-30.32496/

Je hebt voor de Redmi 3 de rom met codenaam "IDO" nodig.
Voor de 3s is het codenaam "LAND".

[ Voor 15% gewijzigd door Pseudoc op 03-07-2016 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Codenamen zijn veranderd sinds MIUI 8.
Je moet nu naar de HM3 voor de redmi 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
Ben nog MIUI7 aan het downloaden, lijkt me stabieler voor de meid of is MIUI al zo ver dat het 'stable' is?

Zojuist geprobeerd de ROM via usb naar de telefoon te pushen maar dat ging bijna 3uur duren, beetje vreemd. Nu via de mobiel aan het downloaden.

EDIT: 'Couldnt verify update package'... Ik wilde updaten via de update app, kan ik dan gewoon dirty flashen of moet ik eerste in recovery, alles wipen en opnieuw installen?

[ Voor 66% gewijzigd door Card Nox op 03-07-2016 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ik lees dat je m net binnen hebt.
Heb je je bootloader al unlocked?
Dat moet eerst, anders kun je geen Xiaomi.eu rom flashen. Alleen de officiele.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
Ahh crap, had gehoopt dat niet te hoeven doen. Dat rideltje vandaag al doorlopen met mijn Mi4c. Werkt dat op een gelijke methode dat iemand weet? Ik ga weer googlen/xdaen/GoTen.

[ Voor 22% gewijzigd door Card Nox op 03-07-2016 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Voor de Redmi 3 zie ik zo'n guide nog niet.
Je kunt dan beter het via de officiele weg doen en de unlock rechten aanvragen, dat duurt tegenwoordig ook maar een paar dagen.
Tot die tijd voldoet de China dev rom wellicht, zo'n aangepaste rom met adware is in elk geval niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
Ze gebruikt nu nog haar oude vertrouwde HTC 8X (prive) en S4 mini (werk) dus dat komt wel goed. Dat hele gedoe met sms werkte bij mijn Mi4c niet, hopelijk nu wel. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Card Nox schreef op zondag 03 juli 2016 @ 23:33:
Ze gebruikt nu nog haar oude vertrouwde HTC 8X (prive) en S4 mini (werk) dus dat komt wel goed. Dat hele gedoe met sms werkte bij mijn Mi4c niet, hopelijk nu wel. Thanks!
Je moet de SMS naar een http://www.receive-sms-online.info/ achtige site laten sturen. Dan werkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
Heb ik ook geprobeerd, werkte bij mijn mi4c ook niet (in ieder geval niet direct). Wellicht moet ik daar de inbox een paar dagen in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Card Nox schreef op maandag 04 juli 2016 @ 15:41:
Heb ik ook geprobeerd, werkte bij mijn mi4c ook niet (in ieder geval niet direct). Wellicht moet ik daar de inbox een paar dagen in de gaten houden.
Nee, gewoon even een paar nummers proberen. Hij hoort er binnen de minuut te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
Submitted. Please wait for the review.

After your application is approved, we will send an SMS notification to your cell phone.
If you have not got any info after 10 days, please post a thread in Complaints/Advice section of MIUI Global Forum.

Welke cellphone? Degene die ik op de website heb gebruikt ben ik bang voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Ja, maar die heb je niet nodig. Gewoon elke dag even naar de unlock link surfen en kijken of je de unlock tool al kunt downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koningvaagheid
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-08 10:40
Ik heb nog geen smsje ontvangen (7 dagen geleden aangevraagd) maar de unlock tool inmiddels wel kunnen downloaden. Vervolgens op mijn Redmi 3 een China Development ROM gezet en geprobeerd te unlocken. Ging niet, bleef steken bij 50% en "can't verify update" en de telefoon gaat uit fastboot modus of start opnieuw op. Dus ik denk dat men toch echt op een smsje met "granted" moet wachten?
Pagina: 1 ... 7 ... 25 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van Ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Bestellen, levertijd en prijzen: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.
- Rooten & Custom ROM's: Het grote MIUI custom-ROM-topic
- Unlocken van de Bootloader: [Centrale topic] Xiaomi Bootloader unlocken