Live timing had een hiccup toen de Rosberg finishte.
Waarschijnlijk stukje van Vettels voorvleugen wat wr nog lag daar.Breezers schreef op zondag 17 april 2016 @ 09:43:
Wat viel er nu van de auto van Rosberg af bij de finish ??
Vettel nog steeds aan het huilen.
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Bah, vettel ben ik alweer klaar mee
Doet hij heel vaak.JackBol schreef op zondag 17 april 2016 @ 09:45:
Inderdaad. VES 1 kans, 1 overtake. SAI, 5 a 6 kansen, 1 overtake.sjaool schreef op zondag 17 april 2016 @ 09:44:
[...]
Maakt niet uit, je ziet gewoon dat hij het inzicht mist waar hij goed kan inhalen en hoe hij kan inhalen.
Gezien de startpositie van Lewis mag hij blij wezen dat hij nog 7e geworden is. Alhoewel er coureurs zijn geweest die zich in het verleden alsnog naar het podium hebben gereden.
"When you grow up your heart dies"
Toch wel een goed resultaat voor Max. Op voorhand niet gedacht en gezien het begin van de race al helemaal niet. En voor Sainz!
Sowieso schrijf je zo!
HAM begon laatste.Smultie schreef op zondag 17 april 2016 @ 09:45:
1.1 seconden finshen acher HAM.
Er zijn races waar je daar 2e mee wordt
VES goed gereden. Jammer dat hij behoorlijk wat pech had in de eerste bocht. Verloor veel plekken door de Ferrari's.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Als je kijkt welke auto's er vóór VES zijn geëindigd, dan is het een meer dan prima resultaat. En voor SAI eigenlijk ook.
Waiting on the world to change
Max laat hier imho nog beter zien wat hij (zowel mentaal) kan als met zijn p4 in Hongarije
Mja, als ie nou stopte met praten nadat ie zei: i'm sorry for Kimi..JackBol schreef op zondag 17 april 2016 @ 09:45:
Maar goed, racen kan ie wel.
TR staan met zijn tweeën aan de finish wel op de plek waar ze het maximale van hun kunnen hebben behaald. Zeker gezien er een paar Mercedessen, Ferrari's, Red Bulls en een verdwaalde Williams voor ze gefinisht zijn.
Heel goed Danii, laat je niet op de kop zitten door die huiler.
Gezellih daar
- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker
Indrukwekkende vond ik dat Max op een gegeven moment 12-14 seconden achter Sainz reed, maar gewoon voor hem eindigt door een betere racepace.
VET weer aan het huilen..... triest
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Kvyat krijgt mijn punten hier, Vettel doet zijn respect die hij verdient heeft weer af bij mij
Zo onterecht, Kvyat zat heel mooi aan de binnenkant van de bocht toen Vettel het gat liet.
Lekker bekvechten daar.
Vettel is inderdaad een kleuter. Eigen straatje aan het schoonvegen, maar dit was gewoon Vettel fout.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Hij trekt wel bij na het zien van de beelden...
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Inderdaad jammer.
Begon wat meer sympathie te krijgen voor (underdog) Vettel.
Nu hij wat serieuzer voor het kampioenschap mee lijkt te kunnen doen, vervalt hij weer in z'n oude arrogante (Duitse) persoon. Jammer.
Begon wat meer sympathie te krijgen voor (underdog) Vettel.
Nu hij wat serieuzer voor het kampioenschap mee lijkt te kunnen doen, vervalt hij weer in z'n oude arrogante (Duitse) persoon. Jammer.
Gaat hij dan ook sorry tegen Kvyat zeggen?Gé Brander schreef op zondag 17 april 2016 @ 09:52:
Even buiten het gezever tussen VET en KVY, maar volgens mij gaf ROS nog een tikje aan Hamilton voor de camera in de kamer.
Haha, Vettel is echt over z'n toeren. Kvyat antwoord rustig, I was racing, I'm on the podium, no problem
Jep, kloptJuncto schreef op zondag 17 april 2016 @ 09:52:
Even buiten het gezever tussen VET en KVY, maar volgens mij gaf ROS nog een tikje aan Hamilton voor de camera in de kamer.
Sowieso schrijf je zo!
Nah, zo in het interview nog even verder bekvechten...
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Ah, dan had ik het dus toch goed half verstaan :-)
in één moment weer alle respect verloren die ik had verkregen voor Vettel, wat een kleuter zeg
Dat denk ik niet. Vettel deed dat ook niet bij de clashes met Webber toendertijd.Gé Brander schreef op zondag 17 april 2016 @ 09:52:
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Wat?! Normaal is het een grote trein en wordt er alleen maar gespaard om de race uit te kunnen rijden, dan wordt er geklaagd dat het een saaie race is.albino71 schreef op zondag 17 april 2016 @ 08:37:
Wel een zooitje op de baan qua posities.
Kan me niet echt boeien zo. Veel te onoverzichtelijk en niet een echte race zo...
Nu gebeurt er eindelijk eens wat, een beetje actie, het is een grote bende op de baan, heerlijke race en dan ga je lopen klagen dat het te onoverzichtelijk is?!
Je kunt ook gewoon tennis gaan kijken....
VES op 8, maar voelt als een podiumplaats. (hij reed (dacht ik) laatste op een gegeven moment.)
Bijna, 20ezetje01 schreef op zondag 17 april 2016 @ 09:56:
VES op 8, maar voelt als een podiumplaats. (hij reed (dacht ik) laatste op een gegeven moment.
Sowieso schrijf je zo!
Nico lacht tijdens het gehuil van Vettel
Dat lag aan de regie. Het was een mooie race, maar veel belangrijke acties zijn niet in beeld geweest of te laat pas.albino71 schreef op zondag 17 april 2016 @ 08:37:
Wel een zooitje op de baan qua posities.
Kan me niet echt boeien zo. Veel te onoverzichtelijk en niet een echte race zo...
Het is wel wat makkelijk iemand als een kleuter neer te zetten vanaf de bank. Hij zit vol adrenaline, spoelt de beelden zelf terug vanuit zijn perspectief na bijna 2 uur rijden en dan roep je wel eens iets. Na een wedstrijd voetballen of karten zie ik de realiteit ook wel eens anders dan hij eigenlijk is. Dus ja... Beetje zeiken en lullen over dit soort dingen hoort ook bij de sport.Krukar schreef op zondag 17 april 2016 @ 09:55:
in één moment weer alle respect verloren die ik had verkregen voor Vettel, wat een kleuter zeg
Als iedereen poeslief is naar elkaar en elkaars reet likt wordt het ook niet veel leuker.
Klopt. Ik heb nog nooit zoveel inhaalacties op de live timing gezien en niet in beeld.Erapaz schreef op zondag 17 april 2016 @ 09:57:
[...]
Dat lag aan de regie. Het was een mooie race, maar veel belangrijke acties zijn niet in beeld geweest of te laat pas.
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Hij houdt zich keurig in op het podium. Prima dat je elkaar aanspreekt na afloop van de race (of je nou gelijk hebt of niet).
Wat een overtrokken reacties hier..
Wat een overtrokken reacties hier..
Tjeezus, wat een onbenul met de microfoon. Kunnen ze niets beters krijgen?
[ Voor 22% gewijzigd door gambieter op 17-04-2016 14:41 . Reden: ochtendhumeur ;-) ]
Haha. Die interviewer pakt hem wel goed op
Houdt toch op zeg, op de beelden zag je 'm duidelijk een discussie aangaan met Kvyat achter in de wachtkamer. En hij bleef maar doorgaan, net in het interview gaat ie ook weer vrolijk verder ermee.Barns schreef op zondag 17 april 2016 @ 09:58:
[...]
Het is wel wat makkelijk iemand als een kleuter neer te zetten vanaf de bank. Hij zit vol adrenaline, spoelt de beelden zelf terug vanuit zijn perspectief na bijna 2 uur rijden en dan roep je wel eens iets. Na een wedstrijd voetballen of karten zie ik de realiteit ook wel eens anders dan hij eigenlijk is. Dus ja... Beetje zeiken en lullen over dit soort dingen hoort ook bij de sport.
Als iedereen poeslief is naar elkaar en elkaars reet likt wordt het ook niet veel leuker.
Het is gewoon een grote kleuter, probeert z'n eigen fouten weer af te schuiven op iemand anders.
[ Voor 3% gewijzigd door Krukar op 17-04-2016 10:02 ]
Arnie wilde niet naar China komen wssgambieter schreef op zondag 17 april 2016 @ 09:59:
[ Voor 7% gewijzigd door Señor Sjon op 18-04-2016 10:04 ]
Arnold Schwarzenegger bijvoorbeeld?gambieter schreef op zondag 17 april 2016 @ 09:59:

[ Voor 7% gewijzigd door Señor Sjon op 18-04-2016 10:04 ]
Leuke race met veel actie. En een sterke race van Kvyat, met een mooie reactie op het einde. 
Sainz had tot een paar ronden voor het einde de bovenhand maar Max er op de finish weer voor.
Sainz had tot een paar ronden voor het einde de bovenhand maar Max er op de finish weer voor.
Beter dan de inhoudsloze interviews van bekendheden die eigenlijk niets van F1 weten en het alleen maar hebben over de great show en great crowd.gambieter schreef op zondag 17 april 2016 @ 09:59:
[ Voor 49% gewijzigd door Señor Sjon op 18-04-2016 10:04 ]
Kvyat nam zoveel snelheid mee in de bocht zodat hij wel op links uit moest komen en daar ook inderdaad uit kwam, dus de auto's die links van hem zaten moesten het maar uitzoeken .. op zich heeft Vettel wel een punt, maar imho racing accident met helaas complete chaos tot gevolg..
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Hoe lang is die Toto wel niet
[ Voor 3% gewijzigd door nadroJ op 17-04-2016 10:05 ]
Sowieso schrijf je zo!
Er moet toch wel een Aziatisch iemand zijn? Race in Shanghai, en dan een interview door een lelieblanke vette Duitse "komiek" (contradictio in terminis). Da's nou echt een beeld wat je wilt uitzenden om te laten zien dat F1 ook iets voor Azie is.
hahaha... Hoe lang is hij??? wel nietSmultie schreef op zondag 17 april 2016 @ 10:06:
[...]
Wil je weten hoe lang hij wél of hoe lang hij níet is?
Sowieso schrijf je zo!
We zagen ook aan de overvolle tribunes hoe vet populair Formule 1 daar is ....gambieter schreef op zondag 17 april 2016 @ 10:05:
[...]
Er moet toch wel een Aziatisch iemand zijn? Race in Shanghai, en dan een interview door een lelieblanke vette Duitse "komiek" (contradictio in terminis). Da's nou echt een beeld wat je wilt uitzenden om te laten zien dat F1 ook iets voor Azie is.
Zou in plaats van lelieblank eerder oranje zeggen. Beste man heeft aan aardig wat uv stralen blootgestaan.[b]gambieter schreef op zondag 17 april 2016 @ 10:05:[/b Race in Shanghai, en dan een interview door een lelieblanke vette Duitse "komiek" (contradictio in terminis).
"Better ask questions before you shoot"
Zal ik hem dan maar maken? :Smultie schreef op zondag 17 april 2016 @ 10:06:
[...]
Wil je weten hoe lang hij wél of hoe lang hij níet is?
"Hoe lang is een Chinees ?"
Gelukkig waren 2 van de 4 tribunes dicht idd.Hippocampus schreef op zondag 17 april 2016 @ 10:07:
[...]
We zagen ook aan de overvolle tribunes hoe vet populair Formule 1 daar is ....
Wel goede computer animaties bij Ziggo Sport.
Basement Bios ---- Exo-S
En ze hebben de dames in het publiek netjes achter de presentatoren in beeld geplaatst. Dat is vast toeval.Mystikal schreef op zondag 17 april 2016 @ 10:15:
Wel goede computer animaties bij Ziggo Sport.
Vandaar die felgekleurde broek, viel het minder op?Chocovla schreef op zondag 17 april 2016 @ 10:12:
Zou in plaats van lelieblank eerder oranje zeggen. Beste man heeft aan aardig wat uv stralen blootgestaan.
In de jaren 90 en begin 2000 veel F1 gekeken, mee gestopt omdat het allemaal wat treintje rijden was en ik op zondag middag betere dingen te doen kreeg. Heb nu dus weer drie races gezien vanwege goede verhalen over afgelopen seizoen en ik moet zeggen dat F1 nu toch wel een stuk leuker is dan 15 jaar geleden. Of zijn de laatste drie races niet echt representatief voor hedendaags F1?
https://twitter.com/Mattzel89/status/721608442037841921
[ Voor 4% gewijzigd door NiaX op 17-04-2016 10:18 ]
Je had die vorige broek van hem moeten zien, die was nog erger.gambieter schreef op zondag 17 april 2016 @ 10:16:
[...]
Vandaar die felgekleurde broek, viel het minder op?
Kai Ebel heeft alleen nog een rode dopneus nodig voor de volgende keer.
CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |
Sainz liet max voorbij, aldus max.
http://www.verstappen.nl/?locatie=bericht&id=9636
Zelf wist hij denk ik ook wel dat hij max niet achter hem kon houden, dus voorbij laten om niet veel tijd te verliezen om zo bottas nog in te halen is wel verstandig.
Zelf wist hij denk ik ook wel dat hij max niet achter hem kon houden, dus voorbij laten om niet veel tijd te verliezen om zo bottas nog in te halen is wel verstandig.
[ Voor 49% gewijzigd door aicaramba op 17-04-2016 10:21 ]
Hamiltons onderplaat was beschadigd en kon dus niet goed meekomen.
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Haha, Goed gedaan pik zegt die Jack Plooij nog op t laatst
haha
zeker als je ziet dat er een mercedes voor je rijd, nog een rondje langer en ik had hem ook gehad
zeker als je ziet dat er een mercedes voor je rijd, nog een rondje langer en ik had hem ook gehad
Mooie reactie van Max weer! Heerlijk. Zin in de volgende race!
Basement Bios ---- Exo-S
Wat jammer dat Rob Kamphues de presentatie doet bij Ziggo Sport..
Schrijver heeft daar niet helemaal opgelet: "Vooraan wint Rosberg onbedreigd voor beide Red Bulls van Kvyat en Ricciardo." Heeft Vettel en de hele ophef gemistaicaramba schreef op zondag 17 april 2016 @ 10:19:
Sainz liet max voorbij, aldus max.
Dat denk ik ookNiaX schreef op zondag 17 april 2016 @ 10:16:
[...]
En ze hebben de dames in het publiek netjes achter de presentatoren in beeld geplaatst. Dat is vast toeval.
En dan zitten daar nog 2 gasten, waarvan 1 mijn broer is. Zo kwam ik ook aan die foto van die leeg lopende studio
Ondanks dat het ietwat offtopic is, voor het eerst dus nu een volledige ziggo sport uitzending gekeken. Het is mij persoonlijk niet extreem tegengevallen ofzo. Plooij moet een zendertje krijgen en de nabeschouwing vond ik wat kort af, zeker vergeleken met wat Sky dan nog neerzet.
Verder een leuke race gezien, gebeurde genoeg. Max een nette prestatie neergezet, als ik zie hoe hij na Sainz ook Bottas nog pakte krijg ik de indruk dat Sainz 'm aardig heeft opgehouden.
Ik heb Vettel vs. Kvyat vs. Raikkonen even gemist, ik weet niet exact wat daar gebeurde, maar Vettel is kennelijk 100% overtuigd dat het door Kvyat komt, getuige de uitbrander die Vettel vlak voor het podium nog even uitdeelde
[ Voor 57% gewijzigd door Destruction op 17-04-2016 10:32 ]
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Toch is het bij Max nu wederom zo dat 'als ie nog 2 rondjes meer had gehad'... Is dat met een net iets betere strategie op te lossen?
Betere starts maken? Hij gaf zelf toe dat ie in een foute modus reed bij de eerste bocht en daardoor in het gedrang kwam.AzzKickah schreef op zondag 17 april 2016 @ 10:31:
Toch is het bij Max nu wederom zo dat 'als ie nog 2 rondjes meer had gehad'... Is dat met een net iets betere strategie op te lossen?
Dan de pitcrew die minder moet prutsen, want dat is ook al meer dan eens een factor geweest.
Vast wel, Carlos had eerder opzij gemoeten. Volgens mij ging Max meteen een stuk harder toen Carlos hem de ruimte gaf. Je zag daarna ook mooi het verschil tussen Sainz en Verstappen. Max krijgt een kans en pakt die, Sainz heeft een paar kansen, maar doet daar niets mee.
En verder, strategie.. We hebben het wel over Torro Rosso..
En verder, strategie.. We hebben het wel over Torro Rosso..
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Precies, AzzKickah, dat heb ik hier eerder ook genoemd. Echt zonde. In Bahrein was dat dus ook zo. Moet toch beter kunnen.
Ik zou denken, een of twee rondes eerder pitten. Beter starten sowieso (in goede modus inderdaad zitten).
Ik zou denken, een of twee rondes eerder pitten. Beter starten sowieso (in goede modus inderdaad zitten).
[ Voor 30% gewijzigd door nadroJ op 17-04-2016 10:35 ]
Sowieso schrijf je zo!
Max had gewoon pech bij de start dat rij je niet zo snel weer bij. Bij SC was het ook chaos in de pits. Allemaal dingen die je soms tegen kunnen zitten. Dat hij daarnaast een puike race gereden heeft staat buiten kijf.AzzKickah schreef op zondag 17 april 2016 @ 10:31:
Er was ergens een interview met Jack, die blij was dat hij weer mee mocht doen. Het slechte nieuws is, dat als je een reporter met zender in de pit wil, dat extra geld kost.Destruction schreef op zondag 17 april 2016 @ 10:25:
[...]
Plooij moet een zendertje krijgen en de nabeschouwing vond ik wat kort af, zeker vergeleken met wat Sky dan nog neerzet.
Dat is de reden dat het nu zo gaat, Jack kan ook niet even inbreken zoals vroeger. Het kost nu gewoon teveel.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Leuk feitje over Max.
De laatse 10 races is hij 9 (!!) races in de punten weten te eindigen. Dat noem ik knap.
De laatse 10 races is hij 9 (!!) races in de punten weten te eindigen. Dat noem ik knap.
Leuk en toch nog verassend resultaat. Jammer van zijn start anders had het misschien nog positiever kunnen zijn. Al om al een vermakelijke race. Zal verder niets negatiefs zeggen over Olaf anders wordt Smultie boos. Het is jammer dat Olaf het allemaal alleen moet doen zonder hulp. Ik zie liever geen studio show een uur ervoor en erna en iemand naast Olaf. Bijvoorbeeld de commentator die verslag geeft van de vrije trainingen. Het is niet zo, en het is zoals het is. Op naar Russia!
[ Voor 6% gewijzigd door RoyK op 17-04-2016 10:39 ]
Klopt, dat heb ik ook gelezen.asing schreef op zondag 17 april 2016 @ 10:37:
[...]
Er was ergens een interview met Jack, die blij was dat hij weer mee mocht doen. Het slechte nieuws is, dat als je een reporter met zender in de pit wil, dat extra geld kost.
Dat is de reden dat het nu zo gaat, Jack kan ook niet even inbreken zoals vroeger. Het kost nu gewoon teveel.
Onboard Vettel bij de start:
YouTube: F1 2016 Chinese GP Onboard Vettel Hit Raikkonen on Opening Lap
No blame to Kvyat imo...
No blame to Kvyat imo...
Dat, en ze hebben wat van die grafische dingetjes die ze in beeld kunnen brengen maar die zie je ook niet. nu heb ik een 42" Full HD scherm staan, dus daar kan je een hoop mee. Een deel van de kijkers zal zeker nog een oude beeldbuis hebben.Gé Brander schreef op zondag 17 april 2016 @ 09:58:
[...]
Klopt. Ik heb nog nooit zoveel inhaalacties op de live timing gezien en niet in beeld.
In deze race had ik echt veel aan de live timing.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Lijkt inderdaad meer op een schrikreactie van Vettel die Kvyat daar niet verwacht had.CousinBoneless schreef op zondag 17 april 2016 @ 10:42:
Onboard Vettel bij de start:
No blame to Kvyat imo...
http://www.gpupdate.net/n...ootzak-of-pootjeslichter/asing schreef op zondag 17 april 2016 @ 10:37:
[...]
Er was ergens een interview met Jack, die blij was dat hij weer mee mocht doen. Het slechte nieuws is, dat als je een reporter met zender in de pit wil, dat extra geld kost.
Er is besloten om mij geen zender te geven, dus ik kan niet live tijdens de race echt pitreport doen. We doen het nu een beetje houtje-touwtje en ik hoop dat Ziggo en de fans zoveel gaan mopperen, dat we dat volgend jaar misschien wel kunnen doen. Dat zou geweldig zijn. Maar dat gaat om zoveel geld. Om tonnen, als je even live met een zender op je schouder de uitzending in wil. Dan moeten er hier antennes worden opgehangen op onze frequentie, het moet getest worden en in elkaar worden geknoopt in de uitzending. Daar heb je allemaal extra mensen voor nodig. Dat budget was er dit jaar niet voor vrijgemaakt. Ik hoop dat de fans nu laten horen aan Ziggo dat we dat toch wel heel graag willen!
Trying to figure out the start of this race like: #ChineseGP pic.twitter.com/U6vP6teutt
— Ky (@FiftyBuckss) 17 april 2016

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Dat Vet 2 auto's inhaalt in de pitsstraat hadden die 2 ook niet verwacht.
Vet moet niet zeiken. Grow Up !
Vet moet niet zeiken. Grow Up !
[ Voor 20% gewijzigd door Bestla op 17-04-2016 10:47 ]
Verwijderd
Gewoon een GSM met een oortje moet toch ook prima werken. Goedkoper en alsnog beter dan Skype
Ik vind Rosberg toch wel wat vriendelijker overkomen nu hij alles gewonnen heeft dit seizoen. Grapjes maken, minder zuur lijkt het... goede ontwikkeling.
Sowieso schrijf je zo!
Of neem gewoon je praatje op als je in een rustige omgeving staat en stuur het naar Mol, die het dan zelf kan timen wanneer hij het laat horen.Verwijderd schreef op zondag 17 april 2016 @ 10:48:
Gewoon een GSM met een oortje moet toch ook prima werken. Goedkoper en alsnog beter dan Skype
Winners are grinnersnadroJ schreef op zondag 17 april 2016 @ 10:49:
Ik vind Rosberg toch wel wat vriendelijker overkomen nu hij alles gewonnen heeft dit seizoen. Grapjes maken, minder zuur lijkt het... goede ontwikkeling.
[ Voor 29% gewijzigd door Hippocampus op 17-04-2016 10:51 ]
Ik vind ook dat hamilton zich erg netjes gedraagt, ondanks zijn pech. Hij is niet aan het afreageren ofzo.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Whodunnit: [F1 Poll] Wie was debet aan de clash RAI-VET-KVY
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Waar te kijken?
Racemangers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2016
IRC: http://irc.tweakers.net/f1
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Whodunnit: [F1 Poll] Wie was debet aan de clash RAI-VET-KVY
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Waar te kijken?
Racemangers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2016
IRC: http://irc.tweakers.net/f1