Iemand hier die plannen heeft om naar een van de testdagen te gaan? Ik zit er aan te denken om naar Barcelona te gaan begin Maart. Iemand tips qua hotel en vervoer van/naar het circuit?
Fasterinside schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 16:15:
Iemand hier die plannen heeft om naar een van de testdagen te gaan? Ik zit er aan te denken om naar Barcelona te gaan begin Maart. Iemand tips qua hotel en vervoer van/naar het circuit?
Normaal gezien ben ik in die periode ook in Barcelona. Onderstaande link bevat alle info die ik zelf ook had gevonden. Aan te raden is het om een taxi te pakken vanaf het treinstation, want hoorde van mensen die wel gewandeld hadden dat ze een paar near-misses met auto's toen hadden.
Ben in 2012 en 2013 geweest, mooi weer en gezellig druk op het circuit. Was met eigen auto en kon echt letterlijk voor de ingang parkeren.
Opvallend om te zien dat Maldonado blijkbaar toch bij zoveel mensen nog een zodanige hoeveelheid krediet heeft dat ze het niet erg of zelfs leuk vinden dat ie blijft.
Dit is voor mij het 4e jaar dat ik me verbaas dat die man nog een seizoen F1 te rijden gaat krijgen.
Anywho, op zich lijkt zo'n testdag me wel geinig om mee te maken maar het kan ook zomaar zijn dat er praktisch niet gereden wordt door wat voor omstandigheden dan ook... Zit je daar.. Afgelopen wintertests waren er dacht ik ook 2 dagen dat er letterlijk bijna niet gereden werd (of verzin ik nu herinneringen...? )
Zijn er op zulke testdagen nog kansen om de coureurs 'tegen te komen' en dan natuurlijk in het bijzonder Max of is dat juist bij voorbaat al een kansloze missie?
AzzKickah schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 19:00:
Opvallend om te zien dat Maldonado blijkbaar toch bij zoveel mensen nog een zodanige hoeveelheid krediet heeft dat ze het niet erg of zelfs leuk vinden dat ie blijft.
[knip]
Jij zegt het helemaal juist, een flinke bak krediet (harde pegels dus), en daarom mag ie ook rijden.
AzzKickah schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 19:00:
Anywho, op zich lijkt zo'n testdag me wel geinig om mee te maken maar het kan ook zomaar zijn dat er praktisch niet gereden wordt door wat voor omstandigheden dan ook... Zit je daar.. Afgelopen wintertests waren er dacht ik ook 2 dagen dat er letterlijk bijna niet gereden werd (of verzin ik nu herinneringen...? )
Zijn er op zulke testdagen nog kansen om de coureurs 'tegen te komen' en dan natuurlijk in het bijzonder Max of is dat juist bij voorbaat al een kansloze missie?
Gezien het beperkte aantal testdagen zullen ze er zeker zijn; zelfs als het weer heel onzeker is. Volgens mij was er dit jaar 1 dag in Oostenrijk dat ze vrijwel niets konden.
Jij zegt het helemaal juist, een flinke bak krediet (harde pegels dus), en daarom mag ie ook rijden.
Dit dus. En waarschijnlijk omdat Renault voor nu die centjes toch wel heel goed kan gebruiken, nu ze de rotzooi (schulden) van Lotus nog even moeten aflossen...
Citroen Berlingo 2.0HDi '05 | Yamaha FZS600 Fazer '00 | Gravity is a myth, earth sucks.
Trouwens even een kleine waarschuwing. de tijden in de OP zijn nog niet allemaal correct. De tijden zijn namelijk nog niet vrijgegeven door de FIA. De data kloppen als het goed is wel allemaal.
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Om even terug te komen op de DRS discussie uit het vorige topic. Hou zou toch veel mooier zijn als de regels aangepast worden net zoals voorheen in de DTM. Zowel aanvallende als verdedigende partij heeft slechts een DRS mogelijkheid per ronde.
Dat zou zoveel gaaf geplande en onverwachte aanvallen opleveren, bijvoorbeeld als de verdedigende rijder hem al inzet maar de aanvallende rijder hem juist bewaard voor een later moment.
d0s schreef op woensdag 23 december 2015 @ 00:44:
Om even terug te komen op de DRS discussie uit het vorige topic. Hou zou toch veel mooier zijn als de regels aangepast worden net zoals voorheen in de DTM. Zowel aanvallende als verdedigende partij heeft slechts een DRS mogelijkheid per ronde.
Dat zou zoveel gaaf geplande en onverwachte aanvallen opleveren, bijvoorbeeld als de verdedigende rijder hem al inzet maar de aanvallende rijder hem juist bewaard voor een later moment.
Sowieso moeten we af van het 2x DRS per rondje. Dat achterlijke gedoe met aanvallende coureurs die juist inhouden omdat ze anders DRS tegen zich krijgen....
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Sowieso moeten we af van het 2x DRS per rondje. Dat achterlijke gedoe met aanvallende coureurs die juist inhouden omdat ze anders DRS tegen zich krijgen....
Ik weet niet of ik het daarmee eens ben. Met 1 DRS zonde zijn er weer andere nadelen, zoals het zo defensief rijden zodat je een gaatje kunt slaan voordat de DRS zone in gaat. Zeker met 2 zones achter elkaar lukt je dat niet meer. De situatie is niet perfect, maar geeft wel mogelijkheden.
Als ze op een circuit 2 DRS zones instellen moeten ze er ook voor zorgen dat er ook 2 DRS detectiepunten zijn en niet zoals afgelopen seizoen vaak maar 1 punt.
Dan heb je in de eerste zone je voorganger ingehaald en krijg je ook nog DRS kado in de volgende DRS zone.
Ik voel wel veel voor het x aantal keer mogen gebruiken van DRS in een race.
Wil je snel achter iemand vandaan gebruik je van mijn part 3x DRS in één ronde.
Wat ik mij wel afvraag... wil je de beperking dan ook nog wel houden voor binnen 1 seconden op je voorganger zitten dan of überhaupt mag iedereen (ongeacht of je dicht op je voorligger zit) een x aantal keer per race gebruiken? Daar zie je weer het voordeel dat ze ook kunnen verdedigen via DRS, maar of je daarmee dan ook weer het leuke weghaalt van DRS... tjah daar ben ik dan wel een beetje bang voor.
Wat ik mij wel afvraag... wil je de beperking dan ook nog wel houden voor binnen 1 seconden op je voorganger zitten dan of überhaupt mag iedereen (ongeacht of je dicht op je voorligger zit) een x aantal keer per race gebruiken? Daar zie je weer het voordeel dat ze ook kunnen verdedigen via DRS, maar of je daarmee dan ook weer het leuke weghaalt van DRS... tjah daar ben ik dan wel een beetje bang voor.
Klinkt een beetje als het systeem zoals ze dat in A1GP gebruikten waar ze 4x een "boost" per race mochten gebruiken. Maar op zich wel een interessant idee! Je zou dan ook DRS kunnen gebruiken als verdediging.
Wat lijkt het me heerlijk om bij een echtscheiding ruzie te mogen maken over 35 Miljoen als je in een jaar tijd er 10 bij elkaar rijdt en al weet dat je volgend jaar weer dat bedrag krijgt..
"Hier schat... 5 Miljoen...en ga nu maar weer in je onderbroek lopen om ook wat te verdienen"
Welke malloot met een vermogen van 35 miljoen gaat er in godsnaam trouwen zonder huwelijkse voorwaarden.. Of je bent volledig bewust van het risico en tikt er met gemak 17,5 af na een jaar...
Makkelijk verdient voor die Jessica trouwens.. meer dan een miljoen per maand.. Wat zou dat nou per nacht samen gekost hebben?
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Zijn er nog mensen hier die plannen hebben een GP te bezoeken? We zijn vorig jaar naar Hongarije geweest en ik denk dat ik dit jaar Hockenheim ga bezoeken. Tips zijn altijd welkom.
Zijn er nog mensen hier die plannen hebben een GP te bezoeken? We zijn vorig jaar naar Hongarije geweest en ik denk dat ik dit jaar Hockenheim ga bezoeken. Tips zijn altijd welkom.
Hockenheim GP kaartjes... mijn aller eerste GP die ik ga bezoeken!
Nog tips voor het weekend? the don't en do's?
Leuke weetjes waar je eventueel moet zijn?
zorg dat je er tijdig bent, zonder kater! neem drinken (water) mee, voldoende batterij voor je phone/camera, knoop nld vlag aan vishengel en verrekijker soms ook wel handig?
Ben zelf nooit op Hockenheim geweest, dus kan er weinig tips over geven. Ben zelf nog aan het twijfelen welke tribune, het wordt de Mercedes of Nord Tribune.
zorg dat je er tijdig bent, zonder kater! neem drinken (water) mee, voldoende batterij voor je phone/camera, knoop nld vlag aan vishengel en verrekijker soms ook wel handig?
Zonder kater moet wel lukken
Wat is tijdig volgens jou? 1, 2 of 3 uur voor aanvang ?
Zou ik echter niet te lang mee wachten. Voor je het weet zijn alle mogelijkheden in Hockenheim bezet en zal je naar bijvoorbeeld Walldorf uit moeten wijken. Is zeker geen straf, Mercedes zit er zelf ook vaak met DTM (Ambiente**** en Leonardo****), maar de rit naar het circuit kan wel eens heel lang duren (ook al zijn er wegen afgezet).
[Voor 3% gewijzigd door CreativeS op 23-12-2015 11:44]
SnowDude schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 22:34:
Trouwens even een kleine waarschuwing. de tijden in de OP zijn nog niet allemaal correct. De tijden zijn namelijk nog niet vrijgegeven door de FIA. De data kloppen als het goed is wel allemaal.
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Zou ik echter niet te lang mee wachten. Voor je het weet zijn alle mogelijkheden in Hockenheim bezet en zal je naar bijvoorbeeld Walldorf uit moeten wijken. Is zeker geen straf, Mercedes zit er zelf ook vaak met DTM (Ambiente**** en Leonardo****), maar de rit naar het circuit kan wel eens heel lang duren (ook al zijn er wegen afgezet).
Ik heb er een paar geboekt via booking.com en hotel.com welke nog geannuleerd kunnen worden. Die ik geboekt heb zitten in Heidelberg. Bij zulke evenementen moet je uiteraard altijd rekening houden met drukte en reistijd, echter waren er in 2014 "maar" 55.000 bezoekers en heb ik vermoeden dat het dit jaar weer minder zal zijn.
Als optie kun je altijd nog met de trein, geloof dat er vanuit verschillende plekken extra treinen worden ingezet.
sanderb schreef op woensdag 23 december 2015 @ 10:23:
Wat lijkt het me heerlijk om bij een echtscheiding ruzie te mogen maken over 35 Miljoen als je in een jaar tijd er 10 bij elkaar rijdt en al weet dat je volgend jaar weer dat bedrag krijgt..
"Hier schat... 5 Miljoen...en ga nu maar weer in je onderbroek lopen om ook wat te verdienen"
Welke malloot met een vermogen van 35 miljoen gaat er in godsnaam trouwen zonder huwelijkse voorwaarden.. Of je bent volledig bewust van het risico en tikt er met gemak 17,5 af na een jaar...
Makkelijk verdient voor die Jessica trouwens.. meer dan een miljoen per maand.. Wat zou dat nou per nacht samen gekost hebben?
Was waarschijnlijk letterlijk goedkoper geweest voor Button om al die tijd een prostituee te huren
Las net op F1today dat de vader van Bianchi een rechtszaak gaat beginnen... zonde zulk soort berichten. Geeft me de indruk dat hij de dood van z'n zoon niet kan verkroppen. Die coureurs doen met hun volle verstand mee aan een gevaarlijke sport, en Bianchi heeft er zelf voor gekozen om niet al te hard af te remmen voor de bocht waar het mis ging.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Na de afgelopen jaren telkens naar Spa te zijn geweest ga ik aankomend jaar een weekend naar Barcelona. Nog nooit geweest daar dus lijkt me een leuke ervaring. En als het financieel mee zit gaan we ook gewoon weer naar Spa
Prachtige inhaalacties maar voornamelijk zijn ze wel op de onervarenere rijders, op RIC en ALO na.
Het gevoel bekruipt me wel dat hij de actie in SPA tegen een ALO of een HAM in een even snelle auto, of sneller, niet hoeft te flikken want die laten hem gewoon staan.
Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.
Ome Ernst schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 22:53:
Prachtige inhaalacties maar voornamelijk zijn ze wel op de onervarenere rijders, op RIC en ALO na.
Het gevoel bekruipt me wel dat hij de actie in SPA tegen een ALO of een HAM in een even snelle auto, of sneller, niet hoeft te flikken want die laten hem gewoon staan.
Nasr is de minst ervaren, de rest heeft toch echt al heel wat meer races gereden dan Max. (Nog de hoeveelheid ervaring voorafgaand aan de F1 buiten beschouwing gelaten..)
En Nasr had een ideale lijn om meteen de pits in te duiken. Hoewel de inhaalactie van het jaar geworden, bleek ie eigenlijk totaal overbodig te zijn geweest. Maar dan nog blijft het mooi om te zien. 😉
Ik slaap zelf altijd in Mataró (ex-vrouw komt daar vandaan).
Ideale plaats buiten Barcelona, en met een huurautootje ben je zo bij het circuit.
Indien je geen auto hebt, is het treinstation op 2 minuten lopen van het hotel.
Leuk hotel is Atenea Port Mataró, ruime kamers met balkon op de jachthaven.
Ja de uiteindelijke inhaalactie had ook gekund zonder de wagen er in Blanchimont naast te zetten, wat dat betreft is de inhaalactie niet echt bijzonder. Wat in de hoofden blijft hangen is een projectie van er gebeurd is, mensen vertellen het nu door alsof Verstappen Nasr in Blanchimont inhaalde maar dat is niet waar.
Lasmibalsingh schreef op zondag 27 december 2015 @ 11:42:
Ja de uiteindelijke inhaalactie had ook gekund zonder de wagen er in Blanchimont naast te zetten, wat dat betreft is de inhaalactie niet echt bijzonder. Wat in de hoofden blijft hangen is een projectie van er gebeurd is, mensen vertellen het nu door alsof Verstappen Nasr in Blanchimont inhaalde maar dat is niet waar.
De actie begon in Blanchimont, zonder die actie had Nasr in de bocht voor de pitsstraat wel kunnen verdedigen, nu niet.
Daty blauwe kwam van Mild Seven. Heeft werkelijk niks met de kleuren van Renault te maken.
Misschien omdat er al zoveel staatsgeld in Renault zit dat ze wel de Franse kleur blauw pakken maar denk dat we eerder richting het, voor Renault, traditionele Geel-Zwart moeten denken met lading rood van Total er doorheen.
dit dus:
[Voor 19% gewijzigd door Player1S op 28-12-2015 08:34]
Is overigens bekend of Prost een actieve rol heeft bij het team? Hoewel zijn eigen team geen enorm succes was zou ik het wel fijn vinden hem in een Lauda achtige rol te zien.
BlauweFles schreef op maandag 28 december 2015 @ 09:07:
Is overigens bekend of Prost een actieve rol heeft bij het team? Hoewel zijn eigen team geen enorm succes was zou ik het wel fijn vinden hem in een Lauda achtige rol te zien.
jah is bekend; geen actieve rol - zo stond laatst op motorsport
Prost zal ongetwijfeld koppig zijn, en juist daarom zou hij goed bij de clowns van Renault passen, ze zijn bij Renault allemaal koppig, kijk maar naar de recente historie van Renault en wat hun koppigheid hen heeft gebracht, gebrek aan succes en een te langdradige soap rondom de motoren van 2 teams.
Ik voorzie dat Renault ook in 2016 hun brevet van onvermogen zal gaan bewijzen en sieren in koppigheid.
Betreffende zijn analytische vermogen tijdens het rijden: Hetgeen wat je leest bevestigd wel weer andere verhalen over Schumacher, ik heb ooit eens gelezen dat na zijn ongeval in UK, waarbij hij beide benen brak (volgens mij in 1998, niet zeker), schijnt hij tegen de marshalls gezegd te hebben, dat ze aan Jean Todt moesten doorgeven dat zijn voorremmen het niet of nauwelijks deden.
De grand prix van Frankrijk, die hij won na een afwijkende strategie (4 stops), was mede na overleg tussen Ross Brawn en Schumacher.
Betreffende communicatie rondom zijn huidige toestand:
Vorige week was er nog wat in de media, dat Schumacher weer zelfstandig kon lopen, maar dat werd weer ontkent door Kehm.
[Voor 23% gewijzigd door Juncto op 29-12-2015 14:17]
Ik voorzie maar 2 mogelijke updates en die zullen niet een dezer dagen komen.
1: Hij vertoont zich plotseling publiekelijk (bij een race ofzo) (zeer onwaarschijnlijk)
2: We krijgen de melding dat hij helaas is overleden. (zeer waarschijnlijk)
Juncto schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 13:24:
Betreffende zijn analytische vermogen tijdens het rijden: Hetgeen wat je leest bevestigd wel weer andere verhalen over Schumacher, ik heb ooit eens gelezen dat na zijn ongeval in UK, waarbij hij beide benen brak (volgens mij in 1998, niet zeker), schijnt hij tegen de marshalls gezegd te hebben, dat ze aan Jean Todt moesten doorgeven dat zijn voorremmen het niet of nauwelijks deden.
De grand prix van Frankrijk, die hij won na een afwijkende strategie (4 stops), was mede na overleg tussen Ross Brawn en Schumacher.
Betreffende communicatie rondom zijn huidige toestand:
Vorige week was er nog wat in de media, dat Schumacher weer zelfstandig kon lopen, maar dat werd weer ontkent door Kehm.
Prachtig artikel, en hoewel van Verstappen gezegd wordt dat hij ook tot de groten zou kunnen behoren, mag ik het alleen maar hopen. Ik ben alleen bang dat de hedendaagse techniek het niet meer toestaat wat der Michael in zijn glorietijd wel allemaal voor elkaar kon krijgen. Volgens mij was de ouwe Verstappen er wel zo eentje die ook direct snel was en aan kon geven wat er nog beter kon. Mag hopen dat Verstappen junior dat inderdaad allemaal goed heeft meegekregen en dat daar ook een gedeelte van zijn talent zit. Het wordt wel gezegd dat hij tijdens het rijden nog volop hersenruimte beschikbaar heeft om voor extra zaken in te zetten, mocht dat nodig zijn. Tot op dit moment zou je wel denken dat dit ook het geval is gezien het seizoen 2015.
Vannacht de BBC F1 seizoensoverzicht gekeken, wat was dat slecht. Eigenlijk alleen maar Hamilton-Rosberg met een beetje Vettel en een beetje Verstappen. Zo ga ik ze niet missen.
Het SkyF1 overzicht kijkt naar techniek, kijkt er om heen, doet ook andere coureurs en gebeurtenissen. Een wereld van verschil...
++?????++ Out of Cheese. Narf! Poit! Egad! Zort! Error. Redo From Start.
gambieter schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 18:05:
Vannacht de BBC F1 seizoensoverzicht gekeken, wat was dat slecht. Eigenlijk alleen maar Hamilton-Rosberg met een beetje Vettel en een beetje Verstappen. Zo ga ik ze niet missen.
Het SkyF1 overzicht kijkt naar techniek, kijkt er om heen, doet ook andere coureurs en gebeurtenissen. Een wereld van verschil...
Nog slechter dan die rommelsamenvatting van Ziggo?
De BBC review was aanzienlijk beter dan de Ziggo uitzending... kun je nagaan! Heb een stuk van de FIA DVD gekeken maar wordt er ook niet warm van, mis vooral de features tussen de race opsommingen door!
Ik zal dan wel een andere Ziggo Sport uitzending bekeken hebben want in het laatste deel (4), zat toch werkelijk een stukje COTA. De FIA versie lijkt 4 uur te duren, dat zal toch wel voldoende zijn voor een fatsoenlijke samenvatting van het seizoen?
[Voor 16% gewijzigd door hardware-lover op 30-12-2015 01:30]
Als het maar niet de kant van Williams 2015 opgaat met die langere wielbasis, want dan gaat meteen een van de grootste pluspunten van het chassis het putje in voor 2016.Ook interessant voor 2016.
Als het maar niet de kant van Williams 2015 opgaat met die langere wielbasis, want dan gaat meteen een van de grootste pluspunten van het chassis het putje in voor 2016.Ook interessant voor 2016.
Als ik zo op het internet lees dan hoeft het niet een nadeel te zijn wanneer het maar goed gedaan wordt.
It won't directly negatively effect the car, it'll just change it's driving characteristics. A longer wheelbase will make the car feel more stable, in terms of vehicle dynamics it's due to an increase in yaw damping. However it won't feel quite as agile as a short wheelbase, and it may suffer from under steering tendencies in and out of corners. A long wheelbase, as simple as it sounds, will give the aero guys more room to manipulate the air. so it's not uncommon to see an increase in downforce at the rear with a similar amount of drag on a long vs short wheelbase, so if it's done well the 'sluggishness' of a longer wheelbase can be counteracted with a more bolted on rear, allowing for greater corner speeds..
Meer snelheid uitkomen bochten kan juist een groot voordeel zijn, je neemt die snelheid namelijk de hele tijd mee tot aan de volgende bocht. Wanneer je 1 km/u sneller uit een bocht komt, dan blijf die + 1 km de hele tijd behouden (tenzij er een lang recht stuk is natuurlijk, dan houdt het wel een keer op).
Zoals ik het in dat artikel lees hebben ze simpelweg geen keus omdat de Ferrari motor meer ruimte nodig heeft.
Feitelijk krijg je dus een Ferrari 2015 achterkant, met een STR 2015/16 voorkant.
De vraag is dan vooral hoeveel aero ze opnieuw moeten ontwikkelen. Als er aan de achterkant wat verandert heeft dat uiteraard gevolgen voor de voorkant en voor de gehele aero.
Gelukkig zijn ze daar bij STR wel sterk in...hopen dat ze genoeg tijd hebben voor het nieuwe seizoen.
Ik verwacht ze in het begin van het seizoen eigenlijk best ver vooraan. (Voor de RBR's)
Waarschijnlijk zakken ze gedurende het seizoen wel terug aangezien ze geen ontwikkelingen aan de motor zullen kunnen doen.
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Zoals ik het in dat artikel lees hebben ze simpelweg geen keus omdat de Ferrari motor meer ruimte nodig heeft.
Feitelijk krijg je dus een Ferrari 2015 achterkant, met een STR 2015/16 voorkant.
De vraag is dan vooral hoeveel aero ze opnieuw moeten ontwikkelen. Als er aan de achterkant wat verandert heeft dat uiteraard gevolgen voor de voorkant en voor de gehele aero.
Gelukkig zijn ze daar bij STR wel sterk in...hopen dat ze genoeg tijd hebben voor het nieuwe seizoen.
Ik verwacht ze in het begin van het seizoen eigenlijk best ver vooraan. (Voor de RBR's)
Waarschijnlijk zakken ze gedurende het seizoen wel terug aangezien ze geen ontwikkelingen aan de motor zullen kunnen doen.
Ik had ergens gelezen (helaas weet ik niet meer waar), dat ze halverwege het 2016 seizoen de 2016 motor specificaties kregen.
Ik had ergens gelezen (helaas weet ik niet meer waar), dat ze halverwege het 2016 seizoen de 2016 motor specificaties kregen.
Dat was volgens mij wel de bedoeling inderdaad, maar nooit officieel bevestigd meen ik.
Dus tot die tijd gaan we er gewoon uit van niet, kan het alleen maar meevallen.
Makkelijker gezegd dan gedaan, volgens mij was namelijk één van de speerpunten bij Ferrari om het pakket weer wat compacter te maken waardoor de 2016 motor vooral de ontwerpers op aerodynamisch vlak weer wat meer vrijheid geeft.
Denk niet dat Torro Rosso budget heeft om een B-spec auto te ontwikkelen.
Vraag me wel af of TR wel echt zo ver terug gaat vallen, met een brakke Renault die 0,0 ontwikkeld is deden ze de tweede seizoenshelft alsnog leuk mee. Wat dat betreft zie ik ze echt niet van reguliere puntenfinishes naar achteraan de grid terugvallen o.i.d.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Functioneel en analytisch
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie.
Meer details
janee
Relevantere advertenties
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht.
Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Ingesloten content van derden
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden.
Meer details