Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

[Voor 36% gewijzigd door Destruction op 07-05-2016 12:33]
Citroen Berlingo 2.0HDi '05 | Yamaha FZS600 Fazer '00 | Gravity is a myth, earth sucks.

Dit is geen nuchter hollands denken meer, maar gewoon azijnpissen.alwaysleft schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 11:49:
[...]
Het typisch nuchter Hollands denken. Hekel aan.
En het feit dat ie een evenaring van Blanchimont op een ander circuit probeert te zoeken, zegt ook genoeg over z'n inhoudelijke F1-kennis.
[Voor 22% gewijzigd door Bosmonster op 07-05-2016 14:20]
Het zal er vooral mee te maken hoeveel geluk hij heeft met de teams waar hij voor rijdt in z'n carrière.. Dat hij dus op het juiste moment bij het team zit die de snelste auto hebben..Grrrrrene schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 12:16:
Dat Max een supertalent is, dat wil ik niet ontkennen en een toekomstig wereldkampioen kan hij ook best worden, maar hij moet het allemaal nog waarmaken.
Aan het talent van Max zal het niet liggen, hij heeft denk ik nu al genoeg bewezen dat hij het maximale uit een auto en race kan halen.. En kennelijk denken ze er bij Red Bull dus net zo over anders halen ze deze stunt met een rijders-wissel midden in het seizoen echt niet uit..
Ik ben echt benieuwd hoe snel Max zal zijn in de RB12.. Hopelijk went hij snel aan de auto en kan hij op z'n minst het niveau van Ricciardo halen dit seizoen (wat Kvyat niet lukte).. De rest ligt dus aan de auto en het team wat er mogelijk is..
Stukje goed nieuws voor Kvyat, nieuwe sponsor voor Torro Rosso omdat hij er nu bij zit
Sorry hoor maar wat een achterlijke BS deze reactie.Bosmonster schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 14:16:
[...]
Dit is geen nuchter hollands denken meer, maar gewoon azijnpissen.
En het feit dat ie een evenaring van Blanchimont op een ander circuit probeert te zoeken, zegt ook genoeg over z'n inhoudelijke F1-kennis.
Als je mijn reacties BEGRIJPEND lees dan zie je dat ik nergens aan het azijnpissen ben. Wat ik bedoel met de Blanchimont actie is dat er genoeg andere voorbeelden zijn waar coureurs een super inhaal actie uitvoeren waar menigeen het nog niet eens zou durven (denk aan Webber vs Alonso 2011 eau rouge). Het is wel duidelijk dat ik sommimge verstappen fans hier op het staartje heb getrapt. Over mijn F1 kennis hoef je echt niet twijfelen hoor want ik kijk al 25+ jaar F1. En ook als Verstappen straks out of the picture is zal ik blijf kijken terwijl 75% van hier waarschijnlijk alweer afhaakt!
En een tweevoudig wereldkampioen het leven zuur maken in dezelfde wagen... Helaas heb ik het Senna tijdperk niet meegemaakt. Gelukkig heb ik wel fenomenale coureurs als Schumacher, Alesi, Alonso, Hamilton en Vettel meegemaakt. Alesi heeft het helaas niet kunnen waarmaken uiteindelijk, Max heeft die kans nog wel. Ik ben benieuwd hoe deze stap zich ontvouwd voor hem, waar hij kon teren op leuke inhaalacties op de baan zal er nu bij RedBull en de media echt verwacht worden dat er daadwerkelijk gepresteerd wordt op het scorebord. Een mooi gereden plek 5 of 6 is niet meer voldoende..Rivanov schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 11:59:
[...]
Hamilton debuteerde in een McLaren. Dat was destijds wel iets beter dan de huidige Toro Rosso.
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Eh, dat laatste lijkt me niet helemaal accuraat, op sommige circuits is de Red Bull misschien wat sneller dan de Ferrari, maar ik denk over het algemeen dat een mooi gereden plek 5 of 6 zo slecht nog niet is met de huidige Red Bull. Dat moet echter wel regelmatig gebeuren en met een beetje geluk ook wat hogere pieken, maar goed, echt veel meer dan een p5 of p6 zit er op veel circuits denk ik niet in als Merc en Ferrari geen problemen hebben en in dat geval is dat dan ook gewoon presteren lijkt me.fynrd1 schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 15:35:
[...]
En een tweevoudig wereldkampioen het leven zuur maken in dezelfde wagen... Helaas heb ik het Senna tijdperk niet meegemaakt. Gelukkig heb ik wel fenomenale coureurs als Schumacher, Alesi, Alonso, Hamilton en Vettel meegemaakt. Alesi heeft het helaas niet kunnen waarmaken uiteindelijk, Max heeft die kans nog wel. Ik ben benieuwd hoe deze stap zich ontvouwd voor hem, waar hij kon teren op leuke inhaalacties op de baan zal er nu bij RedBull en de media echt verwacht worden dat er daadwerkelijk gepresteerd wordt op het scorebord. Een mooi gereden plek 5 of 6 is niet meer voldoende..
Verder heb ik niet het idee gehad dat Alesi ooit gezien werd als een supertalent of iets dergelijks? Was in die tijd nog enigszins jong en begon pas net de F1 te volgen, maar heb hem zelf iig nooit als iemand die top de echte top behoort gezien. Was dat wel de bedoeling?

Ben het wel met je eens, maar aan de andere kant is de 130r natuurlijk voor 90% de zelfde bocht en daar is het natuurlijk nog veel vaker gebeurd. Het is daar volgens mij ook wel eens gruwelijk misgegaan mjaBosmonster schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 14:16:
[...]
Dit is geen nuchter hollands denken meer, maar gewoon azijnpissen.
Ongeacht of de auto slechts een realistische p5/6 eruit kan persen, het is een topteam en bij een topteam horen andere verwachtingen, ongeacht of deze realiseerbaar zijn of niet. Deze druk kon Kvyatt duidelijk niet aan.Snowdog schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 15:43:
[...]
Eh, dat laatste lijkt me niet helemaal accuraat, op sommige circuits is de Red Bull misschien wat sneller dan de Ferrari, maar ik denk over het algemeen dat een mooi gereden plek 5 of 6 zo slecht nog niet is met de huidige Red Bull. Dat moet echter wel regelmatig gebeuren en met een beetje geluk ook wat hogere pieken, maar goed, echt veel meer dan een p5 of p6 zit er op veel circuits denk ik niet in als Merc en Ferrari geen problemen hebben en in dat geval is dat dan ook gewoon presteren lijkt me.
Verder heb ik niet het idee gehad dat Alesi ooit gezien werd als een supertalent of iets dergelijks? Was in die tijd nog enigszins jong en begon pas net de F1 te volgen, maar heb hem zelf iig nooit als iemand die top de echte top behoort gezien. Was dat wel de bedoeling?
Alesi was een spectaculaire coureur, die kwa materieel continu aan de verkeerde kant van het mes sneed. Als je seizoen 95 pakt, dan zie je de branie terug die Max het afgelopen seizoen ook had. Canada 95 en Suzuka 95 zijn dan ook wel mooie races om terug te kijken. De Ferrari was zo betrouwbaar als de Mclaren van het afgelopen seizoen, en misschien zo snel als de RedBull van dit seizoen in vergelijking met de Mercedes (Benetton 95) en Ferrari (Williams 95).
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Ik denk persoonlijk dat het veel belangrijker is om zich te laten zien tov ricciardo en dat de bijbehorende positie niet zo belangrijk is (die is vanzelf wel vrij optimaal als ie ricciardo weet bij te benen). En dat lukte Kvyat idd nietfynrd1 schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 16:07:
[...]
Ongeacht of de auto slechts een realistische p5/6 eruit kan persen, het is een topteam en bij een topteam horen andere verwachtingen, ongeacht of deze realiseerbaar zijn of niet. Deze druk kon Kvyatt duidelijk niet aan.
Alesi was een spectaculaire coureur, die kwa materieel continu aan de verkeerde kant van het mes sneed. Als je seizoen 95 pakt, dan zie je de branie terug die Max het afgelopen seizoen ook had. Canada 95 en Suzuka 95 zijn dan ook wel mooie races om terug te kijken. De Ferrari was zo betrouwbaar als de Mclaren van het afgelopen seizoen, en misschien zo snel als de RedBull van dit seizoen in vergelijking met de Mercedes (Benetton 95) en Ferrari (Williams 95).

Dit zegt genoeg:Snowdog schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 15:43:
[...]
Alesi in de Tyrrell begin jaren negentig; denk dat dat ongeveer dezelfde verwachtingen schiep als Max nu. Maar net zoals fynrd1 al zegt, daarna helaas steeds op het verkeerde paard gegokt.
Sorry, maar dat zijn gewoon onrealistische verwachtingen. En sowieso: een incidentele klassering boven waar de auto thuishoort heeft hij bij STR ook al behaald (p4 - p6). Het ligt eraan op welk circuit er gereden wordt en of de top teams een probleem hebben.fynrd1 schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 16:07:
[...]
Ongeacht of de auto slechts een realistische p5/6 eruit kan persen, het is een topteam en bij een topteam horen andere verwachtingen, ongeacht of deze realiseerbaar zijn of niet. Deze druk kon Kvyatt duidelijk niet aan.
Qua toekomst sluit ik me aan bij bovenstaande verhalen: je moet geluk hebben met je teamkeuze. Het had voor Hamilton ook heel anders kunnen uitpakken met zijn switch naar Mercedes. Niemand snapte die stap toen, hij werd voor gek uitgemaakt. Zelfde verhaal met Vettel: hoewel Ferrari nog niet aan Mercedes kan tippen, is het de afgelopen seizoenen wel een betere auto geweest dan de Red Bull.
Ik denk dat als Red Bull een doorontwikkelde motor krijgt die dichter bij Mercedes en Ferrari ligt qua prestaties, het een geduchte tegenstander is. Met de aero-veranderingen volgend jaar en de grotere vrijheid in motorontwikkeling, kan dit wel eens een erg goede "gok" zijn. Laat het maar aan Newey over om een goed nieuw chassis te ontwikkelen onder de nieuwe regels

[Voor 39% gewijzigd door Grrrrrene op 07-05-2016 16:35]

CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |
Grrrrrene schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 16:30:
je moet geluk hebben met je teamkeuze.
πππ
΄π
°π
Ό: ππ
Ύπ
Ύππ
Άπ
°π
Όπ
΄π_π
²π
Ύπ
Ό
π
Ώππ
½: π
·π
Ύπ
»π
»π
°π
½π
³π
·π
°ππ
³π
[aluhoedje]Polbeer91 schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 15:19:
http://www.grandprix247.c...hows-confidence-in-kvyat/
Stukje goed nieuws voor Kvyat, nieuwe sponsor voor Torro Rosso omdat hij er nu bij zit
Je zou haast denken dat het een eis van die Russische sponsor was dat Kvyatt naar Toro Rosso moest voordat ze wilden tekenen. Bijkomend voordeel voor TR en RB dat het ook lopende problemen opgelost heeft.

[/aluhoedje]
"When you grow up your heart dies"
[Voor 91% gewijzigd door Tethtoril op 07-05-2016 20:49]
3 Red Bull Racing 57Tethtoril schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 20:03:
RBR ligt achter Williams (257 vs 187) en daar zal Der Dieter niet bepaald blij mee zijn.
4 Williams Martini Racing 41

Ze liggen 18 punten achter op Ferrari; ik neem aan dat dat een realistisch doel is dit seizoen. Ik zie Williams niet als een bedreiging om eerlijk te zijn.
Ik had 2015 info.. excuses.. vond het puntentotaal al vreemd..Roamor schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 20:36:
[...]
3 Red Bull Racing 57
4 Williams Martini Racing 41
![]()
Ze liggen 18 punten achter op Ferrari; ik neem aan dat dat een realistisch doel is dit seizoen. Ik zie Williams niet als een bedreiging om eerlijk te zijn.
Williams scoort nog steeds goed op power circuits (Zie Sochi) maar RBR mag idd (zeker na de Canada update) geen vrees hebben voor plaats 3. (knock on wood..)
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Whodunnit: [F1 Poll] Wie was debet aan de clash RAI-VET-KVY
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Waar te kijken?
Racemangers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2016
IRC: http://irc.tweakers.net/f1