Die moet je even uitleggen denk ik. Weet ook niet of je een grapje maakt of dat je serieus bentDupje schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 14:08:
De Ferrari Academy is toch Sauber? En Red Bull?
Toro Rosso.Dupje schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 14:08:
De Ferrari Academy is toch Sauber? En Red Bull?
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Ferrari heeft weleens rijders van zijn opleidingsprogramma bij Sauber geplaatst. (Perez dacht ik?)Bosmonster schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 14:12:
[...]
Die moet je even uitleggen denk ik. Weet ook niet of je een grapje maakt of dat je serieus bent
Yeah klopt. Daarna ging die naar het McLaren programma, waar die na een jaar volgens mij zonder pardon uitgeknikkerd werd in ruil voor Magnussen, die er ook weer zonder pardon uitgeknikkerd werd.soulcrusher schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 14:19:
[...]
Ferrari heeft weleens rijders van zijn opleidingsprogramma bij Sauber geplaatst. (Perez dacht ik?)
Ik zou me niet lekker voelen als development driver van McLaren

Sauber: Kimi Räikkönen, Felipe Massa, Giancarlo Fisichella, Sebastian Vettel, Pedro de la Rosa (development)Bosmonster schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 14:12:
[...]
Die moet je even uitleggen denk ik. Weet ook niet of je een grapje maakt of dat je serieus bent
Red Bull: Sebastian Vettel
Dat Perez naar McLaren ging had niets met een opleidingsprogramma te maken. Sauber is ook nooit een officieel opleidingsteam of b-team geweest sinds de terugverkoop door BMW aan Peter Sauber (en zijn partners). Feit is wel dat in een vorige leven Sauber eens werd verplicht een Italiaanse rijder te nemen ipv Jos. Maar ook dat had weinig met een programma te maken.
Toyota, Renault, BAR, Jaguar, ze hadden zo'n tien coureurs ieder bij zich in lagere klassen maar echt uit de verf kwam het nooit.
Edit: Pedro de la Rosa liep al tegen de veertig toen hij bij Sauber instapte, had ook niets met opleidingen te maken.
Toyota, Renault, BAR, Jaguar, ze hadden zo'n tien coureurs ieder bij zich in lagere klassen maar echt uit de verf kwam het nooit.
Edit: Pedro de la Rosa liep al tegen de veertig toen hij bij Sauber instapte, had ook niets met opleidingen te maken.
Jij dacht zeker dat dit soort spul niet gebruikt wordt? Heb je gezien wat voor armzalig ruitenwissertje er bij alle raceklasses op zit? Het is van oorsprong overigens geen consumenten spul.Bosmonster schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 08:10:
[...]
Wat consumentenspul op je voorruit en jij weet te vertellen dat je er dan met 300 km/u mee door de regen kunt en nog wat kunt zien?
Als dat zo'n wondermiddel was hadden ze bij elke andere klasse met voorruiten de ruitenwissers ook wel weggelaten.
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Niet alle coureurs die verbonden zijn (geweest) aan Ferrari zijn ook onderdeel geweest van hun junior programma.Dupje schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 14:22:
[...]
Sauber: Kimi Räikkönen, Felipe Massa, Giancarlo Fisichella, Sebastian Vettel, Pedro de la Rosa (development)
Red Bull: Sebastian Vettel
Raikkonen is een ontdekking van Sauber geweest
Massa is wel met steun van Ferrari de sport in gekomen
Fisichella is volgens mij nooit verbonden geweest met Ferrari totdat hij in mocht vallen voor Massa.
Vettel is onderdeel geweest van het BMW junior programma en later het Red Bull programma. Een viervoudig wereldkampioen kun je geen junior meer noemen
De La Rosa is ook nooit junior geweest binnen Ferrari.
Ferrari heeft nooit echt een ontwikkelingsteam gehad, ze boden volgens mij alleen af en toe korting op motoren als ze een coureur perse de sport in wilden helpen. Dat hebben ze nu voor Massa, Bianchi en Gutierrez gedaan.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Ik heb rain-ex gebruikt met 275 km/u op mijn motor helm en dat spul werkt echt heel goed.fynrd1 schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 15:06:
[...]
Jij dacht zeker dat dit soort spul niet gebruikt wordt? Heb je gezien wat voor armzalig ruitenwissertje er bij alle raceklasses op zit? Het is van oorsprong overigens geen consumenten spul.
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Jij ging 275 km/u op je motor in hevige regen?SnowDude schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 15:58:
[...]
Ik heb rain-ex gebruikt met 275 km/u op mijn motor helm en dat spul werkt echt heel goed.
Ik 240 in een goede regenbui, ruitenwissers deden meer kwaad dan goed. Buiten onze ervaringen, is dit spul (equivalent) een algemeen begrip in de luchtvaart.Bosmonster schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 15:59:
[...]
Jij ging 275 km/u op je motor in hevige regen?
Volledig lege A5 op een vroege ochtend, Ik had al gecontroleerd of er staand water was (en flits controleBosmonster schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 15:59:
[...]
Jij ging 275 km/u op je motor in hevige regen?
Toen was ik nog wat jonger en onbezonnen. heb 305 op de GPS gereden bij droog weer.

[ Voor 4% gewijzigd door SnowDude op 16-03-2016 16:07 ]
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Ik was ook jong en onbezonnen....SnowDude schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 16:04:
[...]
Volledig lege A5 op een vroege ochtend, Ik had al gecontroleerd of er staand water was (en flits controle).
Toen was ik nog wat jonger en onbezonnen. heb 305 op de GPS gereden bij droog weer.(Maar dat was in Duitsland
)
Ging 270 over een rustige A50....
Harder kon mijn Kawa ZXR750 niet, maar wat een rush geeft dat!
Jouw post gaf een lichte herhaling van het gevoel van toen en de bijbehorende kippenvel en whoooow onder de helm
*albino71 is nu oud en onbezonnen
[ Voor 13% gewijzigd door albino71 op 16-03-2016 16:15 ]
Vind zelf hard rijden niet echt heel spannend eerlijk gezegd.
Hard optrekken / hard remmen vind ik spectaculairder.
Al blijft 270 wel errug hard (hopelijk leest de KLPD niet mee
)
Al blijft 270 wel errug hard (hopelijk leest de KLPD niet mee
Ik had een gekietelde ZX-7Ralbino71 schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 16:14:
[...]
Harder kon mijn Kawa ZXR750 niet, maar wat een rush geeft dat!
*albino71 is nu oud en onbezonnen
Ik heb in Duitsland 300 gehaald op 4 wielen en dan zit je echt wel met klamme handjes achter het stuur.kevlar01 schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 16:51:
Vind zelf hard rijden niet echt heel spannend eerlijk gezegd.
Al blijft 270 wel errug hard (hopelijk leest de KLPD niet mee)
Maar goed, mijn tweewielers zijn tegenwoordig de deur uit en de supra gaat alleen nog echt los tijdens track-days.
On topic: nog maar anderhalve nacht slapen
Moet eerlijk zeggen.. de 300 heb ik nooit gehaaldSnowDude schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 17:04:
[...]
Ik had een gekietelde ZX-7R
[...]
Ik heb in Duitsland 300 gehaald op 4 wielen en dan zit je echt wel met klamme handjes achter het stuur.
Maar goed, mijn tweewielers zijn tegenwoordig de deur uit en de supra gaat alleen nog echt los tijdens track-days.
On topic: nog maar anderhalve nacht slapen!!!
Grappige is, Max had een tijd terug bij RTL Late Night aangegeven dat het op een gegeven moment niet zo bijzonder is om 300+ te rijden.
Zal wel een kwestie zijn van gewenning
Kan haast niet wachten voor het nieuwe seizoen van start gaat.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Absoluut! Dat merk je al als je in DE een tijdje door knalt. De eerste keer dat je de 200 aantikt denk je: oei, dag gaat hard. Maar na 10 minuten ben je eraan gewend en wanneer je NL weer in rijdt met 120 denk je dat je stil staat.kevlar01 schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 17:12:
[...]
Grappige is, Max had een tijd terug bij RTL Late Night aangegeven dat het op een gegeven moment niet zo bijzonder is om 300+ te rijden.
Zal wel een kwestie zijn van gewenning
F1 needs (iemand zoals) Max Verstappen fighting at front to help rid the sport of its apathetic state.
"iemand zoals", zo lees ik dat artikel eigenlijk, niet perse Verstappen zelf (al zou ik dat wel graag willen zien).
Gewoon een stel jonge honden met bovengemiddeld talent die tegen een schappelijk salaris in een fatsoenlijke auto de oude garde eens een poepje laten ruiken. Hebben ze een minimale leeftijd voor het Formule 1 circus ingevoerd, laat ze dan ook maar een maximale leeftijd als grens gaan stellen zodat een team wel terug MOET vallen op jonger talent. Scheelt ook nog een flink in de kosten die anders als (soms belachelijk) salaris naar menig oud coureur zouden gaan.
Nog één nachtje snurken
"iemand zoals", zo lees ik dat artikel eigenlijk, niet perse Verstappen zelf (al zou ik dat wel graag willen zien).
Gewoon een stel jonge honden met bovengemiddeld talent die tegen een schappelijk salaris in een fatsoenlijke auto de oude garde eens een poepje laten ruiken. Hebben ze een minimale leeftijd voor het Formule 1 circus ingevoerd, laat ze dan ook maar een maximale leeftijd als grens gaan stellen zodat een team wel terug MOET vallen op jonger talent. Scheelt ook nog een flink in de kosten die anders als (soms belachelijk) salaris naar menig oud coureur zouden gaan.
Nog één nachtje snurken
Testing, one, two ...
Helemaal mee eens. De kracht van F1 zit hem ook in stoere knapen die als beesten over het circuit vliegen met die auto's. Knokken om posities en gewaagde acties aan gaan.
Nou heb ik geen probleem met de idiote salarissen die betaald worden, maar te meer met de verschrikkelijke bijbehorende houding. Dhr Hamilton is hier direct het bewijs van. Wat een attitude en walgelijke vertoning is dat toch zeg. Wat je prive doet... het kan mij niet schelen, maar betrek dat niet in de F1.
Ik heb veel meer respect en waardering voor coureurs als Grosjean bijvoorbeeld.
Nou heb ik geen probleem met de idiote salarissen die betaald worden, maar te meer met de verschrikkelijke bijbehorende houding. Dhr Hamilton is hier direct het bewijs van. Wat een attitude en walgelijke vertoning is dat toch zeg. Wat je prive doet... het kan mij niet schelen, maar betrek dat niet in de F1.
Ik heb veel meer respect en waardering voor coureurs als Grosjean bijvoorbeeld.
Ik denk dat dat averechts zou kunnen werken: coureurs krijgen meer het gevoel dat ze binnen moeten zijn in een heel beperkte tijd, en zullen juist hogere salarissen willen hebben omdat ze dat gedurende minder jaren kunnen verdienen. Als je met 30 met pensioen moet, dan moet je dus voor die tijd je schaapjes op het droge hebben.hardware-lover schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 19:18:
F1 needs (iemand zoals) Max Verstappen fighting at front to help rid the sport of its apathetic state.
Nog één nachtje snurken
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Toch hebben we dan dit seizoen rode, gele, blauwe, witte, grijze en zwarte auto's.
Dat kan zeker nog gevarieerder, maar het is al meer dan al dat zilver/grijs!
En ook ik kan al met al niet meer wachten nu. 1 nachtje nog. Let's goooooo!
Dat kan zeker nog gevarieerder, maar het is al meer dan al dat zilver/grijs!
En ook ik kan al met al niet meer wachten nu. 1 nachtje nog. Let's goooooo!
YES ... en na weken van gezeur en zenuwen met KPN en een vast hangende order waardoor ik geen Sport1 kon afnemen, was het vanavond in 5 minuten opgelost. Een medewerker van storingen heeft zo de nieuwe order er uit gewipt .. Sport1 aangezet, en binnen een kwartier was alles functioneel. Wirklich Wunderbahr! Zo makkelijk kan het dus wezen. Laat de eerste wedstrijd maar komen.
Waarom zou een coureur met pensioen moeten gaan als ie uit de Formule 1 stapt (en hoezo met 30?)? Volgens mij rijdt er in menig andere klasse nog flink wat aan oud(ere) coureurs rond? Dat zullen ze beslist niet gratis doen verwacht ik.ATS schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 20:45:
[...]
Ik denk dat dat averechts zou kunnen werken: coureurs krijgen meer het gevoel dat ze binnen moeten zijn in een heel beperkte tijd, en zullen juist hogere salarissen willen hebben omdat ze dat gedurende minder jaren kunnen verdienen. Als je met 30 met pensioen moet, dan moet je dus voor die tijd je schaapjes op het droge hebben.
Kijk nu eens naar zo'n talent als Vandoorne, toch te gek voor woorden dat die niet (super gemotiveerd) in kan stappen als vervanger van één van die twee zeurpieten?
Testing, one, two ...
Ik wil toch wat zeggen over de reacties die hier over Hamilton worden gepost. Ik vind zijn bling kettingen op het podium ook niet nodig maat alé als hij er blij van wordt hè.. Voor de rest moet je gewoon niets van hem volgen, geen FB, geen Twitter, geen Instagram en dan is het een prima gozer die een potje kan sturen. Het gaat er voor mij uiteindelijk alleen maar om met wat er op de baan gebeurd. Alles daar omheen is een circus act en is dus niet belangrijk.
Het is ook eigenlijk net lego 

Ik kan niet wachten tot het weer begint

Ik kan niet wachten tot het weer begint
CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |
30 was maar een random getal in reactie op het voorstel waar ik op reageerde.hardware-lover schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 21:16:
[...]
Waarom zou een coureur met pensioen moeten gaan als ie uit de Formule 1 stapt (en hoezo met 30?)? Volgens mij rijdt er in menig andere klasse nog flink wat aan oud(ere) coureurs rond? Dat zullen ze beslist niet gratis doen verwacht ik.
En pensioen op dezelfde manier als waarop andere topsporters met pensioen gaan: ze gaan iets anders doen, en met dat andere is waarschijnlijk (veel) minder te verdienen als hun F1 tijd. Als de DTM of Indicars of zoiets gaan rijden verwacht ik niet dat de 15+M€ mee naar huis kunnen nemen elk jaar.
Ja, klopt. Ik zou hem graag zien instappen, het is heel spijtig dat hij er niet bij is dit jaar. In de F1 is ruw talent alleen helaas niet voldoende om een (goede) plek te krijgen. Er moeten veel puzzelstukjes op hun plek vallen: de juiste connecties, een beetje geluk, een zak geld op het juiste moment, politieke overwegingen... En soms leidt dat er toe dat mensen die kans zeker verdienen deze niet krijgen.Kijk nu eens naar zo'n talent als Vandoorne, toch te gek voor woorden dat die niet (super gemotiveerd) in kan stappen als vervanger van één van die twee zeurpieten?
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Ik zal de laatste zijn die zijn rijkwaliteiten beoordeeld, en hem net zo min zal volgen met twitter en facebook accounts, maar of ik het wil zien of niet, het maakt niet uit. Zet ik Ted's notebook op, dan staat meneer te rappen achter op de paddock, of is hij met hoverboard aan de gang, of gedragen we ons als Paris Hilton die met een kudde chiwawa's de wereld rond trekt. Wat ik al zei, hij moet dat soort dingen niet doen in F1 weekeinden. Dan kun je er op wachten dat het vastgelegd wordt en publiek bereikt. Zeker als 3-voudig wereldkampioen zou je dat moeten weten.Tristan schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 21:25:
Ik wil toch wat zeggen over de reacties die hier over Hamilton worden gepost. Ik vind zijn bling kettingen op het podium ook niet nodig maat alé als hij er blij van wordt hè.. Voor de rest moet je gewoon niets van hem volgen, geen FB, geen Twitter, geen Instagram en dan is het een prima gozer die een potje kan sturen. Het gaat er voor mij uiteindelijk alleen maar om met wat er op de baan gebeurd. Alles daar omheen is een circus act en is dus niet belangrijk.
Ik ben ook van mening dat dit het hele team Mercedes beïnvloed, op de één of andere manier lijken ze mede hierdoor minder sympathiek en krijgen mensen een beetje het "spuug-in-je-mond-" idee bij Hamilton en Mercedes. goede tip voor ze... Doe maar gewoon, dan wordt je vanzelf heel bijzonder.
Want vroeger waren er geen flamboyante coureurs? Ik vind dat stukje glamour (om het maar even zo te noemen) juist een onderdeel van de F1. Ik heb juist een broertje dood aan die saaie lullen zoals een Rosberg of een Kvyat die de uitstraling en houding hebben van een deurkruk. En het is niet zo dat Hamilton niets presteert waardoor hij zich zo'n 'attitude' niet kan en mag veroorloven. Ik hou wel van coureurs die niet het braafste jongetje van de klas zijn.
The ramblings of an idiot
Dat is wat ik eigenlijk al 2 keer probeer te ontwijken. Ik wil en ga Hamilton nooit en te nimmer op zijn rijkwaliteiten beoordelen....wie ben ik immers. Ik noem nadrukkelijk niet die attitude doortrekken tijdens een weekend. Een weekend is er voor en door de fans, vergeet dat even niet heh. Gedraag je sympathiek, deel handtekeningen uit...en de rest. Ga niet de glamour-reus uithangen.McBoom schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 22:49:
Want vroeger waren er geen flamboyante coureurs? Ik vind dat stukje glamour (om het maar even zo te noemen) juist een onderdeel van de F1. Ik heb juist een broertje dood aan die saaie lullen zoals een Rosberg of een Kvyat die de uitstraling en houding hebben van een deurkruk. En het is niet zo dat Hamilton niets presteert waardoor hij zich zo'n 'attitude' niet kan en mag veroorloven. Ik hou wel van coureurs die niet het braafste jongetje van de klas zijn.
Je hoeft ook zeker niet het braafste jongetje van de klas te zijn, zo is het niet, derhalve dat ik al Grosjean als voorbeeld noemde, maar ook Max en Button kun je daar zo aan toevoegen. Rio trouwens ook. Leuke gasten die niet voortdurend naast hun schoenen lopen. (mag wel, maar dan buiten het F1 weekend om graag) Dat staat geheel los van het feit of je je dat "attitude" wel of niet terecht kunt en/of mag aanmeten.
Anyway, het is een mening van mij, en denkt een ander daar anders over, dan is dat ook prima natuurlijk. Ik heb reeds mijn benadering kenbaar gemaakt denk ik.
Ik wil Max nu niet al tot het braafste jongetje van de klas bestempelen...
('NO!') En om eerlijk te zijn zie ik 'm dat ook niet worden. Ik denk dat Max ook een coureur is die je niet in een keurslijf moet proberen te drukken. Als je 'm wereldkampioen wil laten worden moet je 'm loslaten en 'm z'n ding laten doen. Dan zul je zien dat ie altijd met het mes tussen de tanden achter het stuur zit
Dan hoop ik dat we dat gaan meemaken nog, en dan stel ik graag mijn mening bij mocht ik er dan anders over denken.(chauvinisme, sorry) Het ging me er meer om hoe hij zich nu gedraagt in woord en daad. Dat kan ik wel waarderen. Eigenlijk hoop ik dat hij ook kampioen wordt met de instelling die hij nu heeft.
We gaan het meemaken. Op na de 1e race nu.
We gaan het meemaken. Op na de 1e race nu.
Heb je de film Rush al eens gezien?McBoom schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 22:49:
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Jep

Zo, ik werd ff bang van je bericht. Via de tv kreeg ik de bestelling ook niet door maar 'MijnKPN' deed het perfect en ik zit nu ff een basketbal wedstrijd te kijken, klaar voor het weekend!Turbo-Puppy schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 21:16:
YES ... en na weken van gezeur en zenuwen met KPN en een vast hangende order waardoor ik geen Sport1 kon afnemen, was het vanavond in 5 minuten opgelost. Een medewerker van storingen heeft zo de nieuwe order er uit gewipt .. Sport1 aangezet, en binnen een kwartier was alles functioneel. Wirklich Wunderbahr! Zo makkelijk kan het dus wezen. Laat de eerste wedstrijd maar komen.
Tjah, het is maar waar een mens zich druk over moet maken...Turbo-Puppy schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 21:54:
[...]
Ik zal de laatste zijn die zijn rijkwaliteiten beoordeeld, en hem net zo min zal volgen met twitter en facebook accounts, maar of ik het wil zien of niet, het maakt niet uit. Zet ik Ted's notebook op, dan staat meneer te rappen achter op de paddock, of is hij met hoverboard aan de gang, of gedragen we ons als Paris Hilton die met een kudde chiwawa's de wereld rond trekt. Wat ik al zei, hij moet dat soort dingen niet doen in F1 weekeinden. Dan kun je er op wachten dat het vastgelegd wordt en publiek bereikt. Zeker als 3-voudig wereldkampioen zou je dat moeten weten.
Ik ben ook van mening dat dit het hele team Mercedes beïnvloed, op de één of andere manier lijken ze mede hierdoor minder sympathiek en krijgen mensen een beetje het "spuug-in-je-mond-" idee bij Hamilton en Mercedes. goede tip voor ze... Doe maar gewoon, dan wordt je vanzelf heel bijzonder.

Max Verstappen, ik denk stiekem al dat mocht het naar Ferrari gaan besproken worden Vettel dit tegen zal houden. Vettel wil niet nog eens afgaan zoals in 2014, verslagen worden door een bijna rookie. Mercedes is blij met allebei de coureurs, die zie ik niet veranderen van rijderspaar. Nee Max rijdt volgend jaar gewoon bij Red Bull, en dat is goed. Red Bull kan zomaar eens met nieuwe regelgeving vooraan staan, mits ze blijven in de sport natuurlijk ( wat ik somber inzie, mits ze podiums pakken dit jaar).hardware-lover schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 19:18:
Nog één nachtje snurken
Brekend Red Bull nieuws http://www.motorsport.com...-red-bull-f1-deal-679933/
Er is nog niks definitief(zoals zovaak in F1
Ben benieuwd wat de rol dan zou worden. Alleen naam, zoals Tag Heuer? Of motoren? Of een extra zuster team ala STR? Het zou iig wel gaaf zijn om zo'n legendarische fabrikant erbij te hebben
Vraag me af wat red bull daar uit haalt. Aston Martin heeft geen cent te makken, en de auto's en bijbehorende techniek lopen al jaren achter op de concurrentie.
Volgens mij heeft Aston Martin een exclusieve motoren deal met AMG, en die is wel interessant voor RB.
Welke achterhaalde techniek bedoel je dan? een Aston Martin in de F1 zal niets anders zijn dan een Mercedes motor onder een andere naam.... Waar het idee van jou weg komt dat deze motor dus achter zal lopen op de concurrentie is mij een raadsel.MikeyMan schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 07:22:
Vraag me af wat red bull daar uit haalt. Aston Martin heeft geen cent te makken, en de auto's en bijbehorende techniek lopen al jaren achter op de concurrentie.
Cogitationis poenam nemo patitur
Alle techniek die Aston Martin gebruikt loopt zwaar achter. Technische samenwerking lijkt me dan ook niet voor de hand liggend. Laat staan dat ze ineens motoren gaan bouwen.Bullet NL schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 07:33:
[...]
Welke achterhaalde techniek bedoel je dan? een Aston Martin in de F1 zal niets anders zijn dan een Mercedes motor onder een andere naam.... Waar het idee van jou weg komt dat deze motor dus achter zal lopen op de concurrentie is mij een raadsel.
[ Voor 4% gewijzigd door MikeyMan op 17-03-2016 07:40 ]
Als het artikel trouwens waar is, dan is dat behoorlijk pijnlijk richting Force India die al een tijdje uit was op die deal, maar daar om diverse redenen niet in slaagde. Pijnlijk in de zin van... Met FI was het vertrouwen er niet en met RB wel. Het "geplaagde" FI vergaat het momenteel op financieel gebied ook niet erg voor de wind. Als dit soort berichten dan volgen is dat niet handig in aanloop naar nieuwe sponsorovereenkomsten.
Sorry hoor, maar nu praat je onzin.... AM gaat echt zelf geen motor ontwikkelen, die halen ze gewoon bij Mercedes uit het schap (AM heeft sinds een jaar of wat een overeenkomst met Mercedes-Benz, in de nieuwe nog uit te brengen opvolger van de AM Vantage V8 komt de zelfde motor te liggen die nu in de MB AMG GT motor (4 liter V8, 2 turbo's) ipv het ouder ongeblazen AM blok.MikeyMan schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 07:39:
[...]
Alle techniek die Aston Martin gebruikt loopt zwaar achter. Technische samenwerking lijkt me dan ook niet voor de hand liggend.
Maar los van dit, AM komt gewoon als naam in de F1 in de voorgestelde situatie, net als Infinity of nu Tag Heuer dat is..... Puur een ander stickertje op een MB motor dus. Ze gaan dus echt niet zelf een motor ontwikkelen.
Sorry, maar je gebruikt hier mits een keer goed, en een keer fout. Dat is nogal verwarrend. Mits en tenzij hebben tegenovergestelde betekenis (en ik zie het veel te vaak fout gebruikt worden tegenwoordig).alwaysleft schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 05:00:
[...]
Max Verstappen, ik denk stiekem al dat mocht het naar Ferrari gaan besproken worden Vettel dit tegen zal houden. Vettel wil niet nog eens afgaan zoals in 2014, verslagen worden door een bijna rookie. Mercedes is blij met allebei de coureurs, die zie ik niet veranderen van rijderspaar. Nee Max rijdt volgend jaar gewoon bij Red Bull, en dat is goed. Red Bull kan zomaar eens met nieuwe regelgeving vooraan staan, mits ze blijven in de sport natuurlijk ( wat ik somber inzie, mits tenzij ze podiums pakken dit jaar).
Zo, dus Red Bull in 2017 met Mercedes motoren, Verstappen in de auto .. Max wereldkampioen 2017?
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Ik weet niet of je met het verkeerde been uit bed bent gestapt of gewoon loopt te trollenBullet NL schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 07:44:
[...]
Sorry hoor, maar nu praat je onzin.... AM gaat echt zelf geen motor ontwikkelen, die halen ze gewoon bij Mercedes uit het schap (AM heeft sinds een jaar of wat een overeenkomst met Mercedes-Benz, in de nieuwe nog uit te brengen opvolger van de AM Vantage V8 komt de zelfde motor te liggen die nu in de MB AMG GT motor (4 liter V8, 2 turbo's) ipv het ouder ongeblazen AM blok.
Maar los van dit, AM komt gewoon als naam in de F1 in de voorgestelde situatie, net als Infinity of nu Tag Heuer dat is..... Puur een ander stickertje op een MB motor dus. Ze gaan dus echt niet zelf een motor ontwikkelen.
Ik zeg nergens dat Aston motoren gaat bouwen, daar begon je zelf over. Ik stel alleen de vraag wat er voor red bull in zit. Financieel valt er niks te halen en technisch ook niet.
Misschien levert het van die speciale "oude racenaam" uitkeringen op van Bernie?MikeyMan schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 08:00:
[...]
Ik weet niet of je met het verkeerde been uit bed bent gestapt of gewoon loopt te trollen
Ik zeg nergens dat Aston motoren gaat bouwen, daar begon je zelf over. Ik stel alleen de vraag wat er voor red bull in zit. Financieel valt er niks te halen en technisch ook niet.
Edit: "Historical Payments" heet dat in dit schema.
[ Voor 14% gewijzigd door ATS op 17-03-2016 08:10 ]
Helemaal uitsluiten kun je dat niet, want er is nog een tussenweg waar ik dan weer op hoop. Net als Ferrari met Alfa wil/wou doen, en RB met Renault/Ilmor. Een motor inkopen, rebranden, en dan een eigen ontwikkelingstraject inzetten, dus ook eigen tokens. Ik weet alleen niet of ze daar intrappen bij de FOM/FIA.Bullet NL schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 07:44:
[...]
Zelf denk ik dat RB daar het meeste belang bij heeft omdat ze dan opeens een competitieve basismotor hebben, en niet direct vast zitten aan de achterstand die je als klant hebt. Mijn gevoel zegt dat RB het niet pikt om een motor te krijgen die achterloopt op die van het fabrieksteam.
Goed plan!Arfman schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 07:56:
Zo, dus Red Bull in 2017 met Mercedes motoren, Verstappen in de auto .. Max wereldkampioen 2017?
[ Voor 12% gewijzigd door Turbo-Puppy op 17-03-2016 08:06 ]
Ik ben zeker niet met het verkeerde been uit bed gestapt, in tegen deel zelf.... Ik begrijp jou negativisme qua techniek van AM niet. Op voorhand lijk jij ze al af te schrijven, oude techniek enzo.... Terwijl ik juist duidelijk maak dat AM een technische samenwerken heeft met MB, als voorbeeld geeft ik de nieuwe AM DB11, die volledig draait op MB elektronica.MikeyMan schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 08:00:
[...]
Ik weet niet of je met het verkeerde been uit bed bent gestapt of gewoon loopt te trollen
Wanneer AM naar de F1 komt zal dit dus ook een hernoemde MB krachtbron zijn.... Let op mijn woorden....
Ja, die AMG motor komt eraan ja. Maar verder is het een zwaar verouderd modelgamma. De nieuwe db11 is ook een vanquish met een ander huidje. De techniek stamt nog van eind jaren 90.
Schitterende auto's, dat dan weer wel
Of Mercedes erg blij is met een red bull met Aston Martin/amg blokken lijkt te bezien. Ik ben voor, maar zie niet waarom Mercedes dat ineens nu wel zou willen.
Of Mercedes erg blij is met een red bull met Aston Martin/amg blokken lijkt te bezien. Ik ben voor, maar zie niet waarom Mercedes dat ineens nu wel zou willen.
[ Voor 26% gewijzigd door MikeyMan op 17-03-2016 08:11 ]
Ik let op je woorden, maar AM komt in Melbourne al naar F1 en het gaat voor nu nog alleen om visuele sponsoring op de Red Bull (neus en sidepods).Bullet NL schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 08:08:
[...]
Wanneer AM naar de F1 komt zal dit dus ook een hernoemde MB krachtbron zijn.... Let op mijn woorden....
MikeyMan schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 08:10:
Ja, die AMG motor komt eraan ja. Maar verder is het een zwaar verouderd modelgamma. De nieuwe db11 is ook een vanquish met een ander huidje. De techniek stamt nog van eind jaren 90.
offtopic:
Dit is dus niet waar..... de nieuwe DB11 heeft alle elektronica van Mercedes, denk incl. de bekende muis om het Mercedes multimedia center te bedienen. De motor is zelfs volledig nieuw en samen met AMG ontwikkeld. Dat de setup van het rijwiel deel zijn oorsprong heeft in een voorgaand model... Ach, ontwikkelingen op dit gebied gaan in de normale autowereld iets minder snel... En kijk bijvoorbeeld naar VAG, de Golf... niet het huidige model, maar die daar voor.... Dat was alleen maar een update van een voorgaand model.
Dit is dus niet waar..... de nieuwe DB11 heeft alle elektronica van Mercedes, denk incl. de bekende muis om het Mercedes multimedia center te bedienen. De motor is zelfs volledig nieuw en samen met AMG ontwikkeld. Dat de setup van het rijwiel deel zijn oorsprong heeft in een voorgaand model... Ach, ontwikkelingen op dit gebied gaan in de normale autowereld iets minder snel... En kijk bijvoorbeeld naar VAG, de Golf... niet het huidige model, maar die daar voor.... Dat was alleen maar een update van een voorgaand model.
Ik kijk er niet raar van op als Red Bull met de deal die eerst toegeschreven werd aan Force India er van door gaat. Zo wel leuk zijn, Mercedes power en het RB rijwieldeel.... Moet een zeer goede auto worden...
Het is nu definitief;
http://www.autosport.com/...-back-in-f1-with-red-bull
Opzich een goede zaak dat een brand als Aston Martin zich in de F1 gaat bevinden. Weer eens wat anders dan merken die zich terugtrekken....
Bullet NL schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 08:22:
[...]
offtopic:
Ik kijk er niet raar van op als Red Bull met de deal die eerst toegeschreven werd aan Force India er van door gaat. Zo wel leuk zijn, Mercedes power en het RB rijwieldeel.... Moet een zeer goede auto worden...
offtopic:
i stand corrected, was in de war met de DB10, wat een one-off was. Laat onverlet dat ze al 20 jaar dezelfde auto's met een ander plaatdeel hier en daar uitbrengen
i stand corrected, was in de war met de DB10, wat een one-off was. Laat onverlet dat ze al 20 jaar dezelfde auto's met een ander plaatdeel hier en daar uitbrengen
Ben benieuwd hoe de AM sponsoring wordt opgenomen in de livery. Eigenlijk hoort er wel een snufje British Racing Green bij dan, maar dat past niet zo goed bij de rest.
edit: haha, het zijn tot nu toe alleen een paar kleine stickertjes.... Jammer!
Benieuwd of Toro Rosso hier nog iets mee gaat doen. Een Vanquish is natuurlijk leuker voor Max dan een Clio
Ben benieuwd of die Hypercar nog iets weg gaat hebben van de X201x modellen uit GT5/6
[ Voor 10% gewijzigd door MikeyMan op 17-03-2016 09:14 ]
Toch wel raar 2 motorleveranciers als reclame. (al is TAG natuurlijk maar renault, dus eigenlijk 3)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Alsof Mercedes nu wel opeens toestaat dat Red Bull Mercedes motoren gaat maken door de AM sponsoring. Ik zie het niet gebeuren komend jaar.
[ Voor 4% gewijzigd door alwaysleft op 17-03-2016 09:24 ]
Mercedes zal te bang zijn om hun voordeel te verliezen tegen RB. Kijk maar waarom TR niet met mercedes motor rijdt.
Ik hoop van niet. Dan hebben we weer een enorm dominante Red Bull, en dat is niet zo min spannend als het nu met de Mercs is. Voor de sport is het beter als de verschillen kleiner worden, niet groter.Bullet NL schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 08:22:
[...]
Aston Martin, "Gives You Extra Wings" 

Testing, one, two ...

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Nog meer info vanuit Aston Martin over hun hypercar:
http://www.astonmartin.co...-next-generation-hypercar
Samenwerking is wel leuk voor de rijders

Overigens nu snap ik ook waarom Max vertrouwen had in zijn move naar Red Bull. Die wist dit mogelijk al een beetje.
[ Voor 28% gewijzigd door Bosmonster op 17-03-2016 09:31 ]
Ik ben ook wel benieuwd wat er gebeurd met de teams onderling tussen RB en STR als Max verkast naar RB, zouden er dan bij de technici ook meeverhuizen? Al dan niet geregeld in de 'deal'? De hele samenwerking tussen Max en z'n (zeer goede) technici is de basis van zijn succes.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Mercedes heeft maar 5% in AM.
Ik gooi er even een wildere speculatie in.
Feit: RB heeft engine test apparatuur aangeschaft begin 2015 (of iets eerder, ff kwijt).
Gerucht: VAG en RB(R) zouden in zee gaan totdat het emissie schandaal los brak.
speculatie: RB is doorgegaan met de ontwikkeling van deze motor. Nog niet goed genoeg bevonden dus jaartje door met Renault met ander stickertje erop. Vanaf 2017 wel met deze motor en dan met een AM stickertje erop.
Feit: RB heeft engine test apparatuur aangeschaft begin 2015 (of iets eerder, ff kwijt).
speculatie: RB is doorgegaan met de ontwikkeling van deze motor. Nog niet goed genoeg bevonden dus jaartje door met Renault met ander stickertje erop. Vanaf 2017 wel met deze motor en dan met een AM stickertje erop.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Iets in die trant verwacht ik ook. Een AM/RB motor in 2017 (of 2018 als het tegenzit).L1nt schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 09:54:
Mercedes heeft maar 5% in AM.
Misschien zocht FI wel een partner om het team aan te verkopen, terwijl Red Bull het meer ziet als sponsorovereenkomt. Aston Martin als zelfstandig constructeur in de sport zie ik niet gebeuren, veel te dure grap voor het toch relatief kleine Aston Martin. Is nog niet zo lang geleden dat ze geen opvolger voor de DB9 konden maken omdat ze simpelweg het geld niet hadden.Turbo-Puppy schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 07:42:
Als het artikel trouwens waar is, dan is dat behoorlijk pijnlijk richting Force India die al een tijdje uit was op die deal, maar daar om diverse redenen niet in slaagde. Pijnlijk in de zin van... Met FI was het vertrouwen er niet en met RB wel. Het "geplaagde" FI vergaat het momenteel op financieel gebied ook niet erg voor de wind. Als dit soort berichten dan volgen is dat niet handig in aanloop naar nieuwe sponsorovereenkomsten.
Daarnaast voor Aston Martin natuurlijk aantrekkelijker om met Red Bull samen te werken; ze krijgen bij AM toegang tot Newey en de andere techneuten bij Red Bull Technologies om de ontwikkeling van de straatauto's een impuls te geven.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Als dat zo zou zijn, hadden ze dat dit jaar al gehad. Het geld en de know how hebben ze al een tijdje...Bosmonster schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 09:56:
[...]
Iets in die trant verwacht ik ook. Een AM/RB motor in 2017 (of 2018 als het tegenzit).
De motor alleen nog niet. Die komt niet uit de lucht vallen.alwaysleft schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 10:05:
[...]
Als dat zo zou zijn, hadden ze dat dit jaar al gehad. Het geld en de know how hebben ze al een tijdje...
Dit zit dus al veel langer in de pijplijn en verklaard het gekweel over Renault en het TAG Heuer logo op de Renault ook m.i.. Als er een Renault/Infinity deal zou zijn, was deze samenwerking met AM niet mogelijk natuurlijk.
Politiek viert hoogtijdagen in de F1.
Zowel RB en AM hebben natuurlijk wat te winnen bij deze deal anders doen ze het niet.
Mischief rijd James Bond in de volgende Bond film wel in de F1 wagen
Mischief rijd James Bond in de volgende Bond film wel in de F1 wagen
Ja, en meneer Mateschitz die weer dreigt eind dit jaar F1 te verlaten onlangs als ze niks winnen. De humor.albino71 schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 10:09:
Dit zit dus al veel langer in de pijplijn en verklaard het gekweel over Renault en het TAG Heuer logo op de Renault ook m.i.. Als er een Renault/Infinity deal zou zijn, was deze samenwerking met AM niet mogelijk natuurlijk.
Het loopt ook al een poosje...
Zo zie je maar dat de geruchten soms niet zo ver uit de richting zitten...
http://www.autoblog.com/2...ad-going-supercar-report/
http://en.f1i.com/news/17...return-with-red-bull.html
http://www.autosport.com/news/report.php/id/119849
Zo zie je maar dat de geruchten soms niet zo ver uit de richting zitten...
http://www.autoblog.com/2...ad-going-supercar-report/
http://en.f1i.com/news/17...return-with-red-bull.html
http://www.autosport.com/news/report.php/id/119849
Dan weten we ook waar Max volgend jaar rijdt...
Verstappen: It's important to be "loyal" to Red Bull
http://www.motorsport.com...red-bull-680009/?tp=2&s=1
Verstappen: It's important to be "loyal" to Red Bull
http://www.motorsport.com...red-bull-680009/?tp=2&s=1
Hij wist dit natuurlijk allemaal 'allang'.
Zoals ik al zei: Max volgend jaar in de RB met een doorontwikkelde Mercedes motor. Wereldkampioen op z'n 20e. You read it here first.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
"I didn't name my car after a pizza" -Vettel, 17-3-2016albino71 schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 11:20:
1e Persco van de GP van Australië
YouTube: F1 2016 Australian GP - Drivers Press Conference
soulcrusher schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 11:59:
[...]
"I didn't name my car after a pizza" -Vettel, 17-3-2016
Basement Bios ---- Exo-S
Vettel noemt zijn auto altijd naar vrouwen, dit jaar heeft hij zijn Ferrari Margarita (Margherita?) genoemd, dus iemand vroeg waarom Vettel zijn auto naar een pizza vernoemd hadMystikal schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 12:01:
[...]
Kan de persco niet volgen. Care to share, wat de context was. Vindt het wel een grappige uitspraak!
Bron: http://www.motorsport.com...f1-marketing-scam-680061/Aston Martin: We weren't interested in F1 'marketing scam'
Aston Martin says its decision to enter F1 with Red Bull as part of a wider technology partnership was prompted by it not wanting to get involved in a 'marketing scam' of just putting stickers on a car.
The British sportscar manufacturer held advanced talks with Force India last year when an initial plan to tie up with Red Bull had appeared to fall through.
But despite some thought being given to a deal with Johnnie Walker that could have led to the creation of Aston Martin Racing, the talks collapsed at the end of last year.
Instead, Aston Martin has just announced an innovation partnership with Red Bull to help create a fast Adrian Newey-designed hyper-car that it hopes can lap tracks faster than F1 machinery.
When asked by Motorsport.com what had got the Red Bull deal back on track, Aston Martin's chief executive officer Andy Palmer suggested that his company had never been hugely interested in what Force India had to offer.
"We are really good at secrets," he said. "It comes in our heritage. A little subterfuge and a few red herrings here or there…
"We are kind of a cool brand. We attract a lot of attention from a lot of people, and a lot of people talk to us.
"But we are all about authenticity. So you get in an Aston, what looks like leather is leather, what looks like wood is wood. What looks like carbon is carbon. What sounds like a V12 engine is a V12 engine, and it doesn't have any hype on it.
"So authenticity was our number one concern here, and simply putting sticker on the side of an F1 car was never going to cut it for us.
"This relationship and our relationship goes back quite a long time. It is authentic and what you see coming out of it in the first instance is the hyper-car.
"But hopefully other technologies will come out of it as well and we can proudly put the stickers on the car and say it is more than just a marketing scam."
Car influence
Palmer did not want to get drawn into the details of how far the talks with Force India had gone, but said that the decision to jointly create a hyper-car with Red Bull was key.
"You guys [the media] commented about what was going on between us and Force India," he said. "I personally never commented.
"All I ever said was that it was improbable we would come into F1, and if we did it had to be authentic.
"I cannot comment on what the conversations were with Force [India] and others, but I maintain that principle right the way through – that this relationship is authentic, and this relationship I believe will create one of those cars in history that as a kid you always have something in mind."
Future engine plans
Red Bull has pondered the idea of Aston Martin taking naming rights to its engines for 2016, if it had been successful in its plans to land Mercedes engines.
And while that idea fell through when Mercedes refused to offer a deal, the possibility of Aston Martin extending its involvement with Red Bull beyond its current logo presence has not been ruled out.
"Everything is possible," said Horner. "This is just the start. It is great for the Aston brand to be back in F1.
"To have it back with Red Bull is something that we are very proud of. And to have it as a genuine technology partnership, this car will be something very, very special."
When asked if Aston Martin's involvement would influence the choice of engine manufacturer that Red Bull could link up with in the future, Horner said: "We are out of contract at the end of this year as you know. And the choices in F1 are somewhere limited.
"Unfortunately Aston don't have an engine that we can use in F1. A V12 would be nice!! Our engine discussions are separate to this, but obviously in an ideal situation we will find something that will work in harmony and unison."
Palmer also offered an intriguing answer about whether or not his company would have any qualms if Red Bull switched to a rival manufacturer next year.
"I don't think Honda competes with us." he said.
Van dezelfde zanger als "vandaag is rood".soulcrusher schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 12:02:
[...]
Vettel noemt zijn auto altijd naar vrouwen, dit jaar heeft hij zijn Ferrari Margarita (Margherita?) genoemd, dus iemand vroeg waarom Vettel zijn auto naar een pizza vernoemd had
Ik vind namen als kinky kylie geweldig, waarom moet een Ferrari in hemelsnaam vernoemd worden naar de meest basic, saaie pizza.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Ik wist niet dat B.A. Baracus ook in de F1 meedeed. Mooie ketting en oorbellen, en z'n Iphone is ook belangrijker dan de persco.

www.autosport.com is ook in het nieuw gestoken op de vooravond van het nieuwe seizoen. 
Ziet er goed uit.
Heeft iemand hier overigens een abbonnement op Autosport Plus? Biedt het veel meerwaarde dat het bedrag rechtvaardigt?
Ziet er goed uit.
Heeft iemand hier overigens een abbonnement op Autosport Plus? Biedt het veel meerwaarde dat het bedrag rechtvaardigt?
[ Voor 36% gewijzigd door Rivanov op 17-03-2016 12:16 ]
Dus, Max volgend jaar in een Red Bull met een Honda motor...ik denk dat Alonso gek zou worden als er weer een Red Bull broekie is die hem dan te snel af zou wezen, en dan ook nog met diezelfde motor waar hij eerst zoveel ellende mee heeft gehad.
Dat was het eerste waar ik ook aan dacht, erg mooie auto btwGH45T schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 09:42:
Doet me denken aan die gele Jordans. Mooie F1 wagen aan de eerste beelden te zien
Samsung Flip 7
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
*proest!*
Die krijg ik nu niet meer uit mijn hoofd als ik Renault figuren zie rondlopen...

Die overalls hadden ze van mij ook wel zwart mogen houden ja
nog mooier als je weet dat het van K-Mag z'n eigen twitter komt
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
denk dat menig coureur daar anders over denkt ... wordt best warmBosmonster schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 13:22:
Die overalls hadden ze van mij ook wel zwart mogen houden ja
//edit; dat gezeik van die journalisten ook over wat lewis doet buiten zijn raceweekend; kom op ...

geweldig dat stukje tussen seb en daniel over ondergoed

[ Voor 33% gewijzigd door himlims_ op 17-03-2016 13:50 ]
Vind jij dit echt zo raar of begrijp je weinig van commercie? Deze fabrikanten/merken betalen gruwelijke hoeveelheden geld aan Mercedes om gezien te worden...Als 1 van je ambassadeurs dan andere merken zonder tegenprestatie begint te promoten zou ik ook in opspraak komen. Ik begrijp niet wat je hier raar aan vind. Zo werkt het in de F1, en dat weet iedereen. Dat is ook geen ramp of überhaupt erg want die merken maken o.a. formule 1 mogelijk. Die hebben er ook alle reden toe zich te storen hieraan.himlims_ schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 13:35:
[...]
//edit; dat gezeik van die journalisten ook over wat lewis doet buiten zijn raceweekend; kom op ...gast is een held en voorbeeld voor vele. ga bij de prive of story solliciteren
klopt; zij betalen grof voor exposure in de F1 ... en soms daar buiten
maar fiets alonso rondjes, is dat geen probleem
fiets lewis rondjes, .. is dat een issue; het wordt bij hem altijd zwaarder aangerekend dan bij een ander.
[ Voor 10% gewijzigd door himlims_ op 17-03-2016 14:48 ]
Volgens mij is Hamilton voor Mercedes sowieso goud waard, hij spreekt een veel jonger publiek aan en dat is precies waar ze naar op zoek zijn. Misschien begrijp je zelf niet zo veel van commercie ? Voor het jongere publiek is die gast de nieuwe James Hunt. Het zal jou niet bevallen misschien, maar voor jou 10 jonkies die het allemaal prachtig vinden.Turbo-Puppy schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 14:45:
[...]
Vind jij dit echt zo raar of begrijp je weinig van commercie?
Oh ja, en:
Volgens mij is de bedoeling dat je hem daar juist wel op beoordeelt, en niet zoals je nu doet, op randzaken.Turbo-Puppy schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 21:54:
[...]
Ik zal de laatste zijn die zijn rijkwaliteiten beoordeeld,
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Akkoord, dan begrijpen ik, en de klagende merken met mij het gewoon niet.u_nix_we_all schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 14:54:
[...]
Volgens mij is Hamilton voor Mercedes sowieso goud waard, hij spreekt een veel jonger publiek aan en dat is precies waar ze naar op zoek zijn. Misschien begrijp je zelf niet zo veel van commercie ? Voor het jongere publiek is die gast de nieuwe James Hunt. Het zal jou niet bevallen misschien, maar voor jou 10 jonkies die het allemaal prachtig vinden.
Oh ja, en:
[...]
Volgens mij is de bedoeling dat je hem daar juist wel op beoordeeld, en niet zoals je nu doet, op randzaken.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Whodunnit: [F1 Poll] Wie was debet aan de clash RAI-VET-KVY
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Waar te kijken?
Racemangers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2016
IRC: http://irc.tweakers.net/f1
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Whodunnit: [F1 Poll] Wie was debet aan de clash RAI-VET-KVY
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Waar te kijken?
Racemangers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2016
IRC: http://irc.tweakers.net/f1