[F1] Seizoen 2016 - Deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 26 ... 101 Laatste
Acties:
  • 395.565 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-09 11:31

ATS

Turbo-Puppy schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 14:45:
[...]

Vind jij dit echt zo raar of begrijp je weinig van commercie? Deze fabrikanten/merken betalen gruwelijke hoeveelheden geld aan Mercedes om gezien te worden...Als 1 van je ambassadeurs dan andere merken zonder tegenprestatie begint te promoten zou ik ook in opspraak komen. Ik begrijp niet wat je hier raar aan vind. Zo werkt het in de F1, en dat weet iedereen. Dat is ook geen ramp of überhaupt erg want die merken maken o.a. formule 1 mogelijk. Die hebben er ook alle reden toe zich te storen hieraan.
Het lijkt me dat het aan die sponsoren is om te klagen tegen Lewis dan, niet aan de kijkers. Mij boeit het weinig dat een Riciardo zich nu laat fotograferen met een Tag Heuer klokje voor zijn nieuwe Austin Martin. Maar laat deze merken vooral gaan zeuren als hij zich laat fotograferen met een Rolex voor een Masseratti of zoiets.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-10 02:22

fynrd1

Fooled by Randomness

Turbo-Puppy schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 14:55:
[...]

Akkoord, dan begrijpen ik, en de klagende merken met mij het gewoon niet. ;)
Waar heb je het over joh? :')

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:40

Damian

Insane Obtrusion

Hele Aston Martin - Red Bull verhaal samenvatten is dus makkelijk. Enige samenwerking die er nu op dit moment is, is vooral met Newey omdat ze hem bij de ontwikkeling van een hypercar nodig hebben. Wellicht in de toekomst dus ook aan een motor voor in een F1 bak, dan wellicht onder de naam Aston Martin.

Voorlopig dus weinig interessants :/

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 16:31

Bosmonster

*zucht*

Damian schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 15:16:
Hele Aston Martin - Red Bull verhaal samenvatten is dus makkelijk. Enige samenwerking die er nu op dit moment is, is vooral met Newey omdat ze hem bij de ontwikkeling van een hypercar nodig hebben. Wellicht in de toekomst dus ook aan een motor voor in een F1 bak, dan wellicht onder de naam Aston Martin.

Voorlopig dus weinig interessants :/
Er is een technische samenwerking opgezet tussen Aston Martin en Red Bull AT. Dat werkt meerdere kanten op, maar de vruchten in F1 kunnen we natuurlijk pas iets later plukken.

Als je dat al oninteressant vindt, welk nieuws boeit je dan wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axente
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-05-2022
Red Bull is natuurlijk supersterk in aero en die kennis gebruiken ze ovor de hypercar en van AM de motor kennis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Oh, en nu? Stoor jij je eraan? Zolang zijn werkgever hem die vrijheid geeft, heeft hij het recht om te dragen waar hij zin in heeft. Zeker in zijn vrije tijd. Sponsoren hebben overigens altijd wat te klagen, zo'n luchtige mening die ook nog eens op f1today staat, neem ik met een korreltje zout. ;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11:02
asing schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 12:08:
[...]

Van dezelfde zanger als "vandaag is rood".

:*)

waarom moet een Ferrari in hemelsnaam vernoemd worden naar de meest basic, saaie pizza.
Dan heb jij nog nooit een goede Margherita in italie gehad (of een goede italiaanse pizzeria). Dat is gewoon de ultieme test of een pizzeria er wat van kan. Een goede margherita is simpel, maar qua smaak 1 va nde beste pizza's (als het goed gedaan is).

Je moet het niet vergeljiken met de Margherita die je hier in 99,99% van de pizzeria's krijgt. Mijn italiaanse vriendin noemt het hondenvoer wat we hier in nederland krijgen :)

Maar het is ook gewoon een italiaanse vrouwennama :)

Maar on topic, ZIN AN de race :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Ik stoor me niet specifiek aan welk merk hij draagt. Dat heb ik ook nergens genoemd toch? Ik geef enkel mijn mening op het artikel. Wat mijn mening is, hoef ik niet over in discussie. Als jij er een andere mening over hebt, dan is mij dat prima. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniffels
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 09:04
Nog 11uur en mn wekkertje gaat :D jeey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Sniffels schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 15:33:
Dan ben je volgens mij ruim een uur te laat :P

edit: ownee, ik reken verkeerd :X

[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 17-03-2016 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-10 23:41
fynrd1 schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 15:26:
[...]
Oh, en nu? Stoor jij je eraan? Zolang zijn werkgever hem die vrijheid geeft, heeft hij het recht om te dragen waar hij zin in heeft. Zeker in zijn vrije tijd. Sponsoren hebben overigens altijd wat te klagen, zo'n luchtige mening die ook nog eens op f1today staat, neem ik met een korreltje zout. ;w
Even los van het feit dat het op f1today staat...Hetzelfde bericht staat namelijk ook op andere media.

Natuurlijk heeft HAM de keuze om te doen in zijn vrije tijd wat hij wil. Ik begrijp zelfs dat de betreffende sponsoren hem niet direct betalen, dus hij krijgt er niet -direct- iets voor...
Die sponsoren betalen indirect echter wel mee aan zijn salaris.
Je weet als je F1 gaat rijden dat je deze situatie krijgt. En als je het daar niet mee eens bent, dan onderhandel je dat maar in je contract. Dat je vrij bent om buiten de team sponsoren om te doen wat je wil. Als je er wat salaris voor inruilt gaat je team vast akkoord.

Ik begrijp dat Mercedes dus degene is die HAM er op aanspreekt, omdat de sponsoren klagen bij Mercedes.
En niet eens omdat hij hun spullen niet draagt, maar zelfs openlijke de spullen van de concurrentie aanprijst.

HAM is voor Mercedes een hoop waard. Vanwege zijn rijderskwaliteiten, maar ook als uithangbord voor sponsoren.
KVY kan nog zo goed sturen....een McGregor of Puma zal in hem niet zoveel zien.

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Sniffels schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 15:33:
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/bdiTVmQ17bgcLiKCZusKA9ie/full.gif

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Het regent, het regent.... dan misschien wel :)

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Turbo-Puppy schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 15:32:
Ik stoor me niet specifiek aan welk merk hij draagt. Dat heb ik ook nergens genoemd toch? Ik geef enkel mijn mening op het artikel. Wat mijn mening is, hoef ik niet over in discussie. Als jij er een andere mening over hebt, dan is mij dat prima. ;-)
Zo werkt het natuurlijk niet, jij probeert namelijk je mening als feit te onderbouwen door het gebruik van je bron. Voordat je überhaupt met een bron op de proppen kwam, propageerde je dat Hamilton door zijn gedrag etc, de merknaam van Mercedes imagoschade oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Turbo-Puppy schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 21:54:
[...]

Ik ben ook van mening dat dit het hele team Mercedes beïnvloed, op de één of andere manier lijken ze mede hierdoor minder sympathiek en krijgen mensen een beetje het "spuug-in-je-mond-" idee bij Hamilton en Mercedes. goede tip voor ze... Doe maar gewoon, dan wordt je vanzelf heel bijzonder. ;)
Ik waardeer het zeer dat je "mijn mening" zodanig zwaarwegend vind dat het als feit te beschouwen is, althans voor jou, maar dat is niet wat er staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:48

iichel

Gazoooo

Bosmonster schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 15:39:
[...]

Dan ben je volgens mij ruim een uur te laat :P

edit: ownee, ik reken verkeerd :X
FP1 begint om 2:30 NL tijd toch?

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniffels
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 09:04
Yeps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

iichel schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 15:51:
[...]

Yesh, maar ik slaap er wel even doorheen denk ik, kijk sochtends wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS

ATS

iichel schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 15:51:
[...]

Daar ben ik dan weer niet fanatiek genoeg voor. FP2 ben ik er bij, dan ben ik altijd toch al op.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Turbo-Puppy schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 15:51:
[...]

Ik waardeer het zeer dat je "mijn mening" zodanig zwaarwegend vind dat het als feit te beschouwen is, althans voor jou, maar dat is niet wat er staat.
...op de één of andere manier lijken ze mede hierdoor minder sympathiek en krijgen mensen een beetje het "spuug-in-je-mond-" idee bij Hamilton en Mercedes. goede tip voor ze... Doe maar gewoon, dan wordt je vanzelf heel bijzonder.
Kan aan mij liggen, maar hier schaal jij je mening toch uit naar een bestaand/ontwikkelend probleem. Door met een "goede" tip te komen, is het voor jou inderdaad zowaar een feit.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• meintje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10:38
[...]

fynrd1 schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 16:02:
[...]

[...]

Kan aan mij liggen, maar hier schaal jij je mening toch uit naar een bestaand/ontwikkelend probleem. Door met een "goede" tip te komen, is het voor jou inderdaad zowaar een feit.
Wat een gezeik om niks man :? ... Het is mooi weer, denk aan iets leuks

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Chill heren, jullie zijn aan het breken onder de druk van het aankomende seizoen F1. :)

On topic....

Mijn voorspelling voor het komende weekend:
ROS is harder en meedogenloos geworden en botst met HAM.
VET is de 3e die er met het been vandoor gaat. RAI DNF (gaat er af en neemt massa mee, of andersom)
RIC haalt het net met zijn remmen en wordt 2e en KVY DNF (rem issue)
VES behaalt zijn 1e podium als kers op de taart van een al geweldig weekend, SAI wordt netjes 5e
ALO wordt 4e en BUT 6e (McLaren-Honda lijkt het lek boven te hebben en is klaar voor 2016)
BOT 7, MAS DNF
HUL 8
MAG 9
PER 10
PAL 11
GRO 12
GUT 13
WEH 14
NAS 15
ERI 16
HAR DNF

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
ATS schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 15:53:
[...]

Daar ben ik dan weer niet fanatiek genoeg voor. FP2 ben ik er bij, dan ben ik altijd toch al op.
Ik ook. Kan FP2 perfect helemaal zien. Vertrek normaliter altijd rond 8:15/8:30 naar kantoor.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS

ATS

albino71 schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 16:29:
Chill heren, jullie zijn aan het breken onder de druk van het aankomende seizoen F1. :)

On topic....

VET is de 3e die er met het been vandoor gaat. RAI DNF (gaat er af en neemt massa mee, of andersom)
RIC haalt het net met zijn remmen en wordt 2e en KVY DNF (rem issue)
VES behaalt zijn 1e podium als kers op de taart van een al geweldig weekend, SAI wordt netjes 5e
ALO wordt 4e en BUT 6e (McLaren-Honda lijkt het lek boven te hebben en is klaar voor 2016)
BOT 7, MAS DNF
HUL 8
MAG 9
PER 10
PAL 11
GRO 12
GUT 13
WEH 14
NAS 15
ERI 16
HAR DNF
Dus de hazen gaan de race uitlopen? Dat zou een prestatie op zich zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-10 23:41
albino71 schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 16:29:
Ik hoop oprecht dat ROS én HAM de race gewoon allebei uitrijden, maar dat ROS voor HAM eindigt.
Met netjes een 3e plek voor VET, en een enorme prestatie van VES door 4e te worden. Voor KVY (5e) en met een uitgevallen RIC en RAI. moet kunnen :+

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XNL073
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09:40
Of alleen HAM valt uit omdat ie er niet tegen kan dat ROS voor hem rijdt en daardoor gaat pushen. Daardoor wordt VES alsnog derde :)

[ Voor 10% gewijzigd door XNL073 op 17-03-2016 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

sanderb schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 17:06:
[...]

Ik hoop oprecht dat ROS én HAM de race gewoon allebei uitrijden, maar dat ROS voor HAM eindigt.
Met netjes een 3e plek voor VET, en een enorme prestatie van VES door 4e te worden. Voor KVY (5e) en met een uitgevallen RIC en RAI. moet kunnen :+
Vierde is VES al twee keer geworden met de crappy Renault vorig jaar. Een enorme prestatie om dat NOG een keer te doen met een veel snellere en betrouwbaardere motor is het dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-10 12:46
In de Telegraaf zegt Jan Lammers dat Ferrari door een software aanpassing het vermogen van de Torro Rosso wel even zal afknijpens als ze te snel gaan.... dat mag ik toch hopen dat dat onzin is zeg!

http://www.telegraaf.nl/t...osso_moet_oppassen__.html
Ze zullen de kaarten een beetje tegen de borst moeten houden, want als Toro Rosso een bedreiging voor Ferrari's fabrieksteam vormt, kunnen ze daar besluiten om via de software het vermogen terug te schroeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Dat zal Jan Lammers weten ja.. :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-10 14:31

jpiwf

licenced pepernootaddict

Bigfoot schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 17:15:
In de Telegraaf zegt Jan Lammers dat Ferrari door een software aanpassing het vermogen van de Torro Rosso wel even zal afknijpens als ze te snel gaan.... dat mag ik toch hopen dat dat onzin is zeg!

[...]
Zet je toch gewoon de mapping van de race ervoor terug? Zou niet weten waarom Ferrari zo zijn reputatie op het spel zou zetten.

member of Los Alcoholicos ban dhmo

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:38
Mbt de Hamilton discussie:

Ik heb liever een vreemde eend in de bijt dan 22 mediarobotten (aka Rosberg, Massa etc).

Als fans van de sport zou ik de diversiteit in karakters koesteren, in plaats van ze af te zeiken. Hoe blij word je van coureurs die alleen politiek correcte antwoorden geven en nooit privé uitspattingen hebben? Volgens mij is een onderdeel van F1 juist de persoonlijkheden van coureurs die zo uiteenlopend zijn.

Je hoeft ze niet allemaal te mogen, maar als je wilt dat iemand zich constant lekker corporate gedraagt, dan moet je misschien Golf gaan kijken? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waffle
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 06-10 22:15
Lijkt me sterk dat ze dat doen. Sowieso dat die gasten van Ferrari die bij str werken gewoon onderdeel zijn van str en dus ook het beste uit de str willen halen en niet Ferrari als hun team zien. Werd volgens mij laatst ook in een aflevering van iets op Sky gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-10 22:04

Bullet NL

Eigen Wijs

Bigfoot schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 17:15:

[...]
Ik las het ook, maar wat een onzin zeg... Alsof Jan Lammers nog enig idee heeft hoe het in de moderne Formule 1 aan toe gaat.

Ferrari weet echt wel dat hun eigen motor sneller is dan die in de STR ligt, natuurlijk kan het dat STR op het rijwieldeel op bepaalde plekken sneller zou kunnen zijn.... Maar kom op... Jan loopt hier een beetje uit zijn duim te zuigen...

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel

iichel

Gazoooo

*kuch* telegraaf *kuch*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Zaken als ontsteking, brandstof en turbo gerelateerde worden allemaal real-time gemonitord, dus het lijkt me dat ze zulke onzin zo door hebben.

Pas zag ik in een telemetrieoverzicht (Haas) dat ze meer dan 80 dingen zo monitoren waarbij targets gebruikt worden. De gemiddelde engineer kent die targets na 2 races waarschijnlijk (globaal) uit zijn hoofd. Ga je die aanpassen dan val je dus zo door de mand. Tevens heb ik niet de indruk dat Ferrari zich wil verlagen tot dit soort praktijken, ook al zou STR in staat zijn hun positie te bedreigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Laatst online: 06-10 20:49

AzzKickah

06-CENSORED

Ik zit ff de Drivers' Press Conference te kijken.
Is Vetteltje afgevallen? Smal koppie lijkt het.

Of heeft ie dit seizoen een Ferrari-outfit die wel past? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Cdvo5gmUUAAxu3s.jpg

Hij heeft dat plaatje zelf getweet ook nog :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Laatst online: 11:40

Damian

Insane Obtrusion

AzzKickah schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 19:28:
[afbeelding]

Hij heeft dat plaatje zelf getweet ook nog :D
U valt in herhaling ;)

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Dat eerder dan Lammers... die staat toch weer een stukje dichter bij het geheel dan wij doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Als Ferrari de motor zou knijpen en iemand komt erachter, krijgen ze dan niet gewoon een dikke vette douw van de FIA? Lijkt me niet dat ze zoiets willen riskeren, laat staan het imagoschade wat ze oplopen.
Ferrari is er bij gebaat om teams fair and square te verslaan, dat zal voor een hoop miljonairs weer een reden zijn om een Ferrari te kopen boven een AMG... of een Honda S2000 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Regen verwacht. Mogelijk weinig actie in FP1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-11-2024

trion75

Pascal H.

Niet verwacht, het regent er al even.

[ Voor 4% gewijzigd door trion75 op 17-03-2016 20:44 ]

CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Rivanov schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 20:38:
Regen verwacht. Mogelijk weinig actie in FP1.
Dat zou kunnen, maar omdat er ook enige kans op regen is tijdens kwalificatie kan ik me voorstellen dat ze toch data willen verzamelen. En omdat zondag een droge dag lijkt te gaan worden hoeven ze ook geen regenbanden te sparen voor die zondag. Dus ik zeg, gassen met die handel even na 2:30 uur ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Wekker staat! Laat het maar beginnen. 2:30 tot 4:00 en om 6:00 zitten we alweer voor de buis. Gelukkig is donderdagavond, bieravond, dus dat bevordert het vermogen om halfweg de nacht wakker te worden behoorlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polbeer91
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-08 13:00

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-10 16:13
Zo goedemorgen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stofbal
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-03-2024
Goeiemorgen! We zitten er klaar voor hoor met kleine oogjes. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ja goeieavond :p
Het regent, ik hoop dat we nog wel wat actie op de baan krijgen zo

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-10 18:57
Goedemorgen! Gelukkig koffiemachine direct naast me ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

ohhhhhh yeah!

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 05-10 23:04

Kiwi

Gadgetfreak

En we hebben beeld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
De stream (ZiggoSport Go) liep net beetje vast bij mij. Ik schoot gelijk in de stress :+
Koffie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben al een tijdje via de Spaanse Canal aan het kijken:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
Regie ook nog niet wakker? Onder Horner zijn naam 'Ferrari'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Here we go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Verstappen zit een Ferrari op te jagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

* AzzKickah meldt zich!

Eindelijk! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
Haha regie nog steeds niet wakker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel

iichel

Gazoooo

rexona sponsort force india ipv williams?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zou Sainz alweer terugverlangen naar zijn Renault-engine? :p

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Laatst online: 13-09 11:45
Oei de toro rosso is al weer stuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beter nu dan zondag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Begint alweer te regenen, blijft saaie FP :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Goron
  • Laatst online: 13-09 11:45
Vind de nieuwe Renault echt tof eruit zien op de track

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Goron schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 03:06:
Vind de nieuwe Renault echt tof eruit zien op de track
En als het nou nog iets harder gaat regenen kunnen ze ook meteen de surfplank erbij halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Regen is toch juist "gunstig" voor onze verstappen ;) ?

Ben niet echt een grote kenner van F1 hoor;), meer een casual kijker :P

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2016 03:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stofbal
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-03-2024
Max test even hoe de auto spint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

En Haryanto (zoals verwacht) de eerste die de grindbak test...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
Kiwi schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 03:48:
En Haryanto (zoals verwacht) de eerste die de grindbak test...
Wel nadat Bottas dat had gedaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Ryur schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 03:49:
[...]

Wel nadat Bottas dat had gedaan ;)
Die zat niet in het grind toch? Moet wel zeggen dat ik dat net een beetje gemist had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
Kiwi schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 03:50:
[...]

Die zat niet in het grind toch? Moet wel zeggen dat ik dat net een beetje gemist had.
Bottas pakte stuk gras, en een klein beetje grind mee.
Je zag toen Haryanto door het grind ging nog de bandenspoor van Bottas in het grind.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CdzFDwDUUAAg7nJ.jpg:large

https://twitter.com/grandprixradio/status/710659488240558080

[ Voor 16% gewijzigd door Ryur op 18-03-2016 03:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Verstappen zijn spin: https://streamable.com/iaa7

EDIT: En Ricciardo heeft geen zin meer om door te rijden tot de pits >:)
Dat weer veranderde wel echt gigantisch deze training. Vooral de laatste paar minuten zag je het echt veranderen.

[ Voor 66% gewijzigd door Kiwi op 18-03-2016 04:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
Zo nu maar even werken tot de 2e vrije training.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
Marc3l schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 04:03:
Zo nu maar even werken tot de 2e vrije training.
Ik zit te twijfelen, of werken of naar bed voor 2 uurtjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Werken?! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
Ben ZZP'er, dus zou zo kunnen werken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
Ghehe ja 2uurtjes is weer net te kort, nu maar even doorwerken en daarna weer slapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Mezelf heerlijk verslapen voor FP1, maar nu zit ik er klaar voor. Bring it on!

Iemand die een update uit wil brengen van fp1 ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Biggg
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11:25
Turbo-Puppy schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 06:21:
Mezelf heerlijk verslapen voor FP1, maar nu zit ik er klaar voor. Bring it on!

Iemand die een update uit wil brengen van fp1 ?
Er staat een samenvatting op http://www.verstappen.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
Ryur schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 04:07:
[...]

Ben ZZP'er, dus zou zo kunnen werken ;)
Ik ook, anders zou ik overdag werken dus draai het nu even om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Goedemorgen! Het is begonnen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Rivanov schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 06:47:
Goedemorgen! Het is begonnen!!
Nou hey, wat een actie!!! -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS

ATS

Eventjes de thuisfans vermaken is dit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS

ATS

Boem is ho voor Rosberg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Smultie schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 06:49:
[...]

Nou hey, wat een actie!!! -O-
Ik bedoel het F1 seizoen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
-dubbel-

[ Voor 95% gewijzigd door Rivanov op 18-03-2016 07:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11:00

pinda powerrr

Slow down...

Half uurtje te laat, maar ik lig met de tablet in bed te kijken hoor!

Zag net alleen een Mercedes spinnen, nog meer klappers geweest?

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
pinda powerrr schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 07:16:
Half uurtje te laat, maar ik lig met de tablet in bed te kijken hoor!

Zag net alleen een Mercedes spinnen, nog meer klappers geweest?
Geen klappers. Wel veel spins/weggleiders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11:00

pinda powerrr

Slow down...

Lees hier niks over VES?

SAI rijdt geloof wel al aardige rondjes, dat belooft wat.

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
Moet Verstappen wel rijden ^^
Tot nu toe nog niet in FP2 de baan op geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-10 23:03
Ook bekend waarom hij binnen blijft? Hoeveel Intermediates hebben ze voor het weekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
Zo te zien niet meer, konden ze dat niet ff zeggen kon ik gewoon gaan slapen na de eerste training :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-10 22:19

Smarron

The bend

Mijn gok, de auto van Sainz deed het toch niet meer en hij heeft voor FP2 de auto van Max gekregen om toch wat rondjes te kunnen rijden.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleepie
  • Laatst online: 02-10 12:08
Sauber F1 Team @SauberF1Team 2m2 minutes ago
In the end we decided not to run in #FP2 as we expect dry conditions tomorrow and on race day #F1 #AusGP

Ik denk dat bovenstaande berichtje van Sauber ook voor Max wel zal gelden.
Al met al twee heel saaie FPs, ik had beter in mijn bed kunnen blijven liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Overall van Kimi is een beetje groot. Lijkt Vettel wel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

De indruk die STR tot op heden maakt vind ik behoorlijk sterk onder deze condities. Als dat bij droog ook zo blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Het is eindelijk zo ver weer. Minder blij dat Hami weer goede tijden noteert

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Laatst online: 29-09 11:50
BMW_M3 schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 08:21:
Het is eindelijk zo ver weer. Minder blij dat Hami weer goede tijden noteert
Die Redbulls zaten wel in z'n nek te hijgen in VT1 :)

Hopelijk vannacht beetje goede weersomstandigheden daar, dan gaan we pas echt zien wie waar staat in VT3.

[ Voor 18% gewijzigd door Krukar op 18-03-2016 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel

iichel

Gazoooo

Redelijk verrast door de McHondas (of wishful thinking?).
Ze zeggen wel eens dat de regen een beetje een gelijktrekker is voor motor vermogen (bv de Red Bulls in USA 2015) of dat McLaren gewoon hun huiswerk mbt simulaties en setup goed gedaan heeft. Of ze zijn gewoon snel :p

Pagina: 1 ... 26 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.

Whodunnit: [F1 Poll] Wie was debet aan de clash RAI-VET-KVY

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Waar te kijken?
Racemangers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2016

IRC: http://irc.tweakers.net/f1