Jumper voor NL in 99% van gevallen positie 1. Maar kijk altijd in de persoonlijke stap voor stap handleiding die wij verzorgen want die in alle gevallen leidend.Greetoz schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 15:31:
[...]
Bedankt voor het snelle antwoord. Maakt het dan niet uit op welke stand de jumper staat? Mijn iBase van Remeha werd trouwens wel gepowered door de openterm bedrading.
Laatste vraag nog. In de handleiding staat ook dat de iBase van remeha met een 5v verbinding aangesloten zou zijn. Bij mij is dat dus niet zo (stroom via de opentherm verbinding). Kan ik dat gewoon disregarden?
Range is vrij groot. Een groter probleem is het als er een ander apparaat op 868mhz staat te zenden naast de bridge. Ik verwacht dus dat dat het geval was en niet de afstand.Greetoz schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 16:30:
[...]
Misschien heb je hier wat aan: http://www.free-instruction-manuals.com/pdf/pa_1184115.pdf
@tado Wat is de range van de extentionkit? want ik probeerde hem zojuist te koppelen en dat lukte niet. Nadat ik met een langere ethernetkabel dichter bij had verplaatst lukte het wel. Nu heb ik de bridge weer op een hogere plek in de meterkast geplaatst maar weet nu dus niet of de verbinding stabiel is. Kan ik dat ergens controleren?
Helaas zijn de wachttijden van onze administratie nog langer dan gehoopt. Dit heeft te maken met het omstellen van het administratiesysteem.Hopelijk krijgt u voor Oktober nog een antwoord.Raymond P schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 10:51:
Bij storing kan je opstaan, naar het apparaat toelopen en op een knop drukken als je het koud hebt.
Dat is toch een redelijke offline-backup?
---
@tado Ik heb nog steeds geen antwoord op mijn mail van een maand geleden en heb nog een paar dagen over om te beslissen of ik wel of niet door ga met Tado.
Ik snap dat jullie het erg druk hebben met whatever maar het is toch geen 2011 meer?
Helaas is dit technisch gezien niet mogelijk met de huidige hardware.BB-One schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 13:42:
Vraagje aan @tado Is het mogelijk om een fall back naar het standaard schakelschema op te nemen bij een volgende update?
Ik zal uw feature request over de gemeten temperatuur op het hoofdscherm doorsturen.VorteXLP schreef op woensdag 20 september 2017 @ 11:13:
Waarom laten Radiatorknoppen in de main UI alleen hele graden zien terwijl in de history graph gewoon het temperatuurverloop per 0.1 graad nauwkeurig te zien is? Gelieve dit ook in de main UI te laten zien. En komt er ook een mogelijkheid om Radiatorknoppen per halve graad (of nog nauwkeuriger) aan te sturen?
Op dit moment geen plannen voor 0.5 graad instelbaarheid omdat dit ook niet op het display van de radiatorknop.
Dit kunnen wij in de meeste gevallen uitlezen. Deze data gebruiken we op dit moment alleen voor troubleshooting.menzo schreef op woensdag 20 september 2017 @ 13:52:
[...]
Wat ik merk is dat de tado dan iets van 23graden vraagt, maar omdat de het water bijna altijd al warm genoeg is gaat de ketel niet aan. Alleen geeft de tado dan wel aan dat er een warmte vraag is.
Ik weet niet of een ketel via OpenTherm ook aan tado doorgeeft dat hij echt aan is. @tado Weet jij dit?
Stabiliteitsverbeteringen voor LAN, draadloos en HomeKit.Montoya200x schreef op donderdag 21 september 2017 @ 10:40:
@woutur , Misschien een inkoppertje, maar dit al geprobeerd met je thermostaat :
https://support.tado.com/...rmostaat-opnieuw-starten-
@tado De homekit bridge firmware staat sinds vandaag ook op 47.2, kunnen we daar een changelog van krijgen wat is aangepast/verbeterd tov 43.1 ?
[ Voor 86% gewijzigd door tado op 25-09-2017 09:09 ]