@
BCGraaf Welke stappen heb je exact genomen toen je devices niet meer reageerden en heb je nog steeds een woning hub ingesteld ?
Zo ja, woninghub instelling verwijderen en voorlopig eerst even testen zonder woninghub.
Bij de oorspronkelijke Homekit bridge release, gaf bij mij het gebruik van de woninghub alleen maar problemen, met de toenmalige 1e brakke firmware, maar na het verwijderen van de woninghub bleef de boel redelijk stabiel draaien, ook met de brakke firmware.
Om je bridge weer gevonden te krijgen zou ik eerst al je apple devices offline gooien, behalve het device waar de woninghub op stond ingesteld. zodat je met 1 device even verder gaat met testen.
Persoonlijk zou ik deze volgorde aanhouden om te testen:
1) Woninghub verwijderen op desbetreffende device en deze opnieuw opstarten
Indien nog steeds geen reactie in Woning app of niet toe kunnen voegen bridge dan:
2) Power off power on Homekit bridge
Indien nog steeds geen reactie in Woning app of niet toe kunnen voegen bridge dan:
3) Log off en log in op iCloud op dat ene test device
4) hard reset Homekit bridge
5) Al je overige Apple devices opnieuw opstarten, zodat iCloud woningdata opnieuw geladen wordt
6) Log off en log in op iCloud op al je overige devices
Laat maar weten bij welke stap je bridge weer toegevoegd kon worden.