Hoi allemaal,
Ik heb het forum een beetje door gespit om er antwoorden uit te halen voordat ik ze stel. Ik heb uiteraard niet alle pagina's helemaal door lopen, dus wellicht dat ik het gemist heb.
Ik zit met het volgende dat ik niet helemaal begrijp.
Momenteel ben ik in het bezit van een Toon, maar wil overstappen op Nest (ivm compatibiliteit met Google Home etc.), dat houd ik dan even aan als uitgangspunt.
Stel ik heb mijn Nest aangesloten. Mijn vloerverwarming is mijn centrale verwarming in de woonkamer. Daarna koop ik de Tado slimme radiatorkranen voor alle kamers
Dan wil ik in slaapkamer 1 de temperatuur omhoog zetten naar bijv. 22°. Als het in de woonkamer al op temperatuur is, slaat de CV natuurlijk niet aan. Dus hoe omzeil ik dat? Ik las iets over een Extensiekit, maar dat werkt dan alleen voor de thermostaat van Tado. Die wil ik juist niet (sorry Tado). Ik lees op een product review van de Tado radiatorknop een antwoord van Tado zelf:
Onze radiatorknoppen kunnen ook 100% individueel werken maar dat is dus niet de standaardoplossing voor de meeste klanten.
Wij kunnen zelfs een deel van onze radiatorknoppen laten samenwerken met de slimme thermostaat en een ander deel 100% individueel laten zijn
Ik begrijp hieruit dat het wel mogelijk is, mij is alleen niet duidelijk hoe ik de CV ketel kan laten weten aan te slaan, als de woonkamer al op temperatuur is. Wellicht moet ik via IFTTT een protocol maken?
Het hoeft geen simpele manier/oplossing te zijn, als er maar een manier is.
Alvast bedankt voor jullie reacties.