[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 ... 82 Laatste
Acties:
  • 413.626 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 15:48
kr4t0s schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 10:11:
[...]

Ugh.. Kan hem niet uitstaan. Zo een dom commentaar en verteld alles 50x hetzelfde. Verdiept zicht nergens in gewoon wat basis dingen. Verteld dingen die helemaal niet kloppen.
En verstaat de boordradio nooit goed en kan geen Engels. Was Muhammed Ali overleden, won Lewis de race zegt Lewis over de boordradio "Float like a butterfly sting like a bee"

Zegt Olav "Look like a butterfly, sing like a bee" |:(
Haha, mooi toch :P Wij hebben met onze f1-bingo ook een hokje 'olav mist iets compleet obvious' en 'falende verbinding met Jack' :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

Luqq schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 10:13:
[...]

Haha, mooi toch :P Wij hebben met onze f1-bingo ook een hokje 'olav mist iets compleet obvious' en 'falende verbinding met Jack' :P
Graag ontvang ik deze bingo van je :)

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Martijndoes
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-09 10:45
kr4t0s schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 10:11:
[...]

Ugh.. Kan hem niet uitstaan. Zo een dom commentaar en verteld alles 50x hetzelfde. Verdiept zicht nergens in gewoon wat basis dingen. Verteld dingen die helemaal niet kloppen.
En verstaat de boordradio nooit goed en kan geen Engels. Was Muhammed Ali overleden, won Lewis de race zegt Lewis over de boordradio "Float like a butterfly sting like a bee"

Zegt Olav "Look like a butterfly, sing like a bee" |:(
Oef, totaal niet mee eens! Ja Olav mist wel eens wat obvious dingen maar vergeet niet dat ie in een klein hokje zit waar hij probeert naar buiten te kijken, naar de tv, ondertussen de rondetijden te vergelijken en het radio commentaar. In z'n eentje... (waar zelfs bij fokking darts 2 commentatoren zitten).

Olav heeft een ongelofelijke passie voor de formule 1 en dat hoor je in z'n commentaar. Die passie hoor je in z';n commentaar en dat maakt het allemaal al 10x leuker. De oprechte emotie wanneer Max over de finish kwam in Barcelona staat bij mij in het rijtje van Jack van Gelder en Hans van Zetten.
Nee ik wou dat er een paar voetbalcommentatoren waren die de passie van Olav hebben voor de sport en dat kunnen overbrengen.

Je beschuldiging dat hij zich nergens in verdiept klopt voor geen meter trouwens. Je moet hem eens zien buiten de races om in de interviews en de pitwalk.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 15:48
garriej schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 10:13:
[...]

Graag ontvang ik deze bingo van je :)
Hier:
https://docs.google.com/d...tgilBHJs/edit?usp=sharing

Als je nog leuke suggesties hebt, voeg ze gerust toe :P Daarna kan je ze hierin gooien om bingokaarten te genereren voor jou en je vrienden: http://osric.com/bingo-card-generator/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:59

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Luqq schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 10:18:
[...]

Hier:
https://docs.google.com/d...tgilBHJs/edit?usp=sharing

Als je nog leuke suggesties hebt, voeg ze gerust toe :P Daarna kan je ze hierin gooien om bingokaarten te genereren voor jou en je vrienden: http://osric.com/bingo-card-generator/
Hier moet ik wel erg om glimlachen, tot irritatie van mijn collega.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-09 22:14
Martijndoes schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 10:17:
[...]

Oef, totaal niet mee eens! Ja Olav mist wel eens wat obvious dingen maar vergeet niet dat ie in een klein hokje zit waar hij probeert naar buiten te kijken, naar de tv, ondertussen de rondetijden te vergelijken en het radio commentaar. In z'n eentje... (waar zelfs bij fokking darts 2 commentatoren zitten).

Olav heeft een ongelofelijke passie voor de formule 1 en dat hoor je in z'n commentaar. Die passie hoor je in z';n commentaar en dat maakt het allemaal al 10x leuker. De oprechte emotie wanneer Max over de finish kwam in Barcelona staat bij mij in het rijtje van Jack van Gelder en Hans van Zetten.
Nee ik wou dat er een paar voetbalcommentatoren waren die de passie van Olav hebben voor de sport en dat kunnen overbrengen.

Je beschuldiging dat hij zich nergens in verdiept klopt voor geen meter trouwens. Je moet hem eens zien buiten de races om in de interviews en de pitwalk.
Ik ga nog wel met je mee dat Olav gepassioneerd over F1 kan praten (hoewel meestal alleen als het Max betreft ;)) maar het kan toch niet waar zijn dat je letterlijk iedere 2 minuten tijdens een 2 uur durende race iets mist of gewoon keiharde fouten maakt..

Wat betreft verdiepen in de sport heeft Olav inderdaad al heel lang zijn huiswerk niet fatsoenlijk gedaan, het is bij ieder achtergrondverhaal een gevalletje klok en klepel.

Kortom, ook ik zit me groen en geel te ergeren als ik 2 uur lang naar Olav moet luisteren. Ik snap best dat hij het alleen moet doen en ook een dagje ouder wordt maar triest is het wel dat dit kennnelijk de beste commentator van het land is.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-09 16:13
Grimmie187 schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 10:28:
[...]

Ik ga nog wel met je mee dat Olav gepassioneerd over F1 kan praten (hoewel meestal alleen als het Max betreft ;)) maar het kan toch niet waar zijn dat je letterlijk iedere 2 minuten tijdens een 2 uur durende race iets mist of gewoon keiharde fouten maakt..

Wat betreft verdiepen in de sport heeft Olav inderdaad al heel lang zijn huiswerk niet fatsoenlijk gedaan, het is bij ieder achtergrondverhaal een gevalletje klok en klepel.

Kortom, ook ik zit me groen en geel te ergeren als ik 2 uur lang naar Olav moet luisteren. Ik snap best dat hij het alleen moet doen en ook een dagje ouder wordt maar triest is het wel dat dit kennnelijk de beste commentator van het land is.. ;)
Laten we een open sollicitatie sturen :D Is er een Tweaker die Ted heet toevallig :P O-)
Sand0rf schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 10:28:
[...]

Tof filmpje!

Interessant om te zien dat de bestuurders van de boten wel een zwemvest aan hebben maar RIC & VER niet.
Kijk nog eens goed ;) Hmm ik zag onder die hempjes iets zitten, maar toch niet.

[ Voor 15% gewijzigd door Jasphur op 23-03-2017 10:32 ]

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kr4t0s
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 31-05 23:00
[...]

Zijn emotie is inderdaad wel goed. Het is ook niet compleet zijn schuld, hij doet het inderdaad (bijna) alleen. In vergelijking tot Skysports, waar ik 2 jaar F1 gevolgd heb is het vrij amateuristisch. Maar goed daar presenteren ze met -+6 man, veel betere toegang en groot budget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-09 22:14
Jasphur schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 10:30:
[...]

Laten we een open sollicitatie sturen :D Is er een Tweaker die Ted heet toevallig :P O-)

[...]

Kijk nog eens goed ;) Hmm ik zag onder die hempjes iets zitten, maar toch niet.
Om F1 te presenteren op TV heb je natuurlijk wat meer kwaliteiten nodig maar ik denk dat wat betreft kennis er voldoende kandidaten hier op het forum zitten.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:30

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ik denk dat het haast onmogelijk is dat Olaf al die kennis niet heeft. Je kunt niet 20 jaar in het wereldje zitten en niets weten. Hij wil het alleen -bewust of onbewust- laagdrempelig houden denk ik.
Maar ik zou een co-commentator zeker verwelkomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-09 16:47
MikeyMan schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 10:49:
Ik denk dat het haast onmogelijk is dat Olaf al die kennis niet heeft. Je kunt niet 20 jaar in het wereldje zitten en niets weten. Hij wil het alleen -bewust of onbewust- laagdrempelig houden denk ik.
Het lijkt mij heel lastig om commentaar te geven bij een live wedstrijd.
Vooral omdat het voor sommige kijkers misschien wel de eerste wedstrijd is die ze kijken, die moet je toch meenemen door laagdrempelig te blijven.

Ik merk het zelf bij NASCAR, soms krijg Rick van die simpele vragen, maar hij beantwoord ze toch altijd om de kijkers mee te nemen. Ik was bij NASCAR ook 2 jaar geleden een 'rookie', en nu mis ik echt geen een race meer :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-09 12:40
Oh ga er maar vanuit dat Olav (met een V) heel veel weet, maar hij kan niet te moeilijk/technisch gaan praten. Vooral nu niet waarbij ontiegelijk veel nieuwe fans naar de F1 gaan kijken (door Max Verstappen), niemand zal er iets van snappen en men zal zoiets hebben van: ej ben eens stil.
Ook Olav weet dat de fans die meer technische info willen weten binnen 2 minuten alles van Google kunnen halen.
Dusja dan moet hij kiezen: gaat hij de technische kijker (bijna niet te vinden) aanspreken of wilt hij leuk maar ook informatief voor de massa zijn. Olav lijkt hier dus gewoon voor het 2e te kiezen.
Enja het is soms ''vervelend'' indien hij dingen roept die niet overeenkomen met de race, maar goed je ziet met je eigen ogen wat er wel gebeurt. Van de andere kant maakt zo nu en dan een emotie uitbarsting van hem weer heel veel goed. Die kerel heeft echt een gevoel voor deze sport wat imo zeer belangrijk is voor de massa (kijkers). Kan het beter? Ja hoor, het kan altijd beter, maakt niet uit wie er op zijn stoel zit.

Olav geeft (vind ik) gewoon een hele positieve sfeer voor de kijker, hij maakt er altijd wel iets leuks van. Gaat hij daar als een saaie wikipedia-oplezer aan de slag dan zullen veel nieuwe (max) kijkers er niet veel aan vinden. Hij gaat mee met de spanning van de kijker, en de kijker gaat mee met de spanning van Olav.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-09 16:13
Ryur schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 10:59:
[...]

Het lijkt mij heel lastig om commentaar te geven bij een live wedstrijd.
Vooral omdat het voor sommige kijkers misschien wel de eerste wedstrijd is die ze kijken, die moet je toch meenemen door laagdrempelig te blijven.

Ik merk het zelf bij NASCAR, soms krijg Rick van die simpele vragen, maar hij beantwoord ze toch altijd om de kijkers mee te nemen. Ik was bij NASCAR ook 2 jaar geleden een 'rookie', en nu mis ik echt geen een race meer :)
Dat vind ik bij de LeMans zo tof (goed ze hebben wat meer tijd te doden) Maar ze presenteren het gewoon alsof het publiek al jaren kijkt. Zo nu en dan een vakjargon doorheen. Maar als je het niet begrijpt kun je ze een Twitterbericht sturen en zullen ze die beantwoorden, dan wel live op tv, dan wel met een Twitterbericht terug. Als Olav een stagiair mee zou nemen om dit een beetje te beheren kan het een mooie toevoeging zijn. En ondanks alles vind ik Olav echt geen slechte presentator. Het is alleen dat als je veel naar Sky kijkt je erg verwent raakt. haha.

Zijn er naast de suspension overigens nog andere dingen verteld in de PersCo?
/me Jasphur gaat vanavond de persco pas kijken
En wat is dat toch met autosport en Twitter? :9

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:59

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Persoonlijk ben ik geen fan van Olav, maar ik zie ook niet goed wie hem zou kunnen vervangen.

Ik vind het Engelse commentaar altijd erg leuk, altijd 2 man, lekker sparren en leuke discussies.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:36
Olav is maar alleen. Hij mist een goede sidekick. Ik kijk graag Sky. Voornamelijk pre race, hun hebben gewoon betere connecties en een bak meer geld te besteden.
Met Met race zelf vind ik Olav prima. Natuurlijk een foutje hier en daar, maar dat heeft sky ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23:18

swv

Ach met de nieuwe auto's wordt het een waar kleurenfestijn. Rijders uit elkaar houden moet (voor Olav, wat zo nu en dan gebeurde) geen probleem meer zijn. Daarnaast moeten alle commentatoren inspelen op de beelden die worden getoond door de regie. Ik heb gemerkt dat op deze punten Olav foutjes maakt. Voor mij echter geen punt. Ik ben blij dat F1 gratis in mijn zenderpakket zit en dat ik storingsvrij kan kijken met zo nu en dan de terugkijkfunctie van Ziggo Go die helaas wel eens kuren heeft.

Ik ben ook benieuwd naar de (live) verslaglegging van Ziggo dit jaar en de extra programma's op de vrijdag en de maandag. Zometeen even een nieuw abonnement nemen op de officiële live timing app en ik ben tevreden. Zit er in de nieuwste app-update nou ook livebeelden en dergelijke vanuit de auto's? Ik ben benieuwd wat er nou uit het betaprogramma is komen rollen? Zie https://f1broadcasting.co...stage-in-revamped-f1-app/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kr4t0s
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 31-05 23:00
Ik ken genoeg mensen die 20-30 jaar hun beroep uitoefenen en maar heel weinig weten van wat ze nu eigenlijk doen.

Is Ziggo overigens de enige "officiele" manier van F1 kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:38

Pierre

Van nature lui!

Ik zou zeggen kijk eens in dit topic dat is al meerdere keren besproken

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thom2289
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:31
Hoe is het commentaar eigenlijk van de vrije trainingen bij Ziggo? Zit te twijfelen of ik een extra abonnement moet nemen speciaal voor de trainingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-09 12:13

PauseBreak

derp!

Thom2289 schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 16:22:
Hoe is het commentaar eigenlijk van de vrije trainingen bij Ziggo? Zit te twijfelen of ik een extra abonnement moet nemen speciaal voor de trainingen.
Vorig jaar deed Rick Winkelman dat geloof ik. Best prettig, doet ook Nascar bijv.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaroen89
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-09 21:08
Als je als kpn klant nu ziggo sport neemt krijg je de eerste 3 maanden 50% korting, ik weet niet of dat voor alle klanten geldig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Ik weet niet hoe het met Ziggo Sport op de gewone tv is maar Ziggo Sport Totaal is weer een drama.
Hele tijd of geen beeld, verkeerde beelden of geen commentaar.
Doet hij het eindelijk, tweeten ze erover dat het gefixt is en nog geen minuut later is alles weer hetzelfde.

Puinzooi daar :(

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorank
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-09 12:24
ScrooLoose schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 02:48:
Ik weet niet hoe het met Ziggo Sport op de gewone tv is maar Ziggo Sport Totaal is weer een drama.
Doet hij het eindelijk, tweeten ze erover dat het gefixt is en nog geen minuut later is alles weer hetzelfde.
Ik heb de heletijd artifacts in beeld of het is zwart.. Bij jou ook?
Overigens wil alleen select laden en niet racing

II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hjvg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-09 18:28
ScrooLoose schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 02:48:

ik neem aan dat je het over ziggo sport totaal go hebt.

go is de online variant ziggo sport totaal is gewoon alle kanalen op tv (en in had op tv via tweak geen problemen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-08 15:42
Kom er net achter dat ik niet meer kan inloggen bij Ziggo Sport Totaal Go via Delta. Maar snel even contact opnemen met beide partijen. Meer mensen hier issues mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tss68nl
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-05 23:55
Joh, wij zitten ook in een klein hokje (of groot hokje, wat maakt het uit?) genaamd huiskamer. Als ik, zonder hoofdtelefoon, en enkel het normale beeld ongeveer 20x per race denk "Olav...stumpert, zie je dat nou niet?!", dan kan hij beter z'n mond dicht houden.

Als het naar buiten kijken hem afleid, kan hij beter gewoon op het scherm kijken, en z'n hoofdtelefoon ophouden niet? Sinds wanneer is meer middelen een excuus om slechter commentaar te geven?

KNX Huisautomatisering - DMX Lichtsturing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Laatst online: 21:46
Voor diegene die wil weten hoe duur Sky Sports F1 in 4K is. :+

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/vctXT1P.png

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Rivanov schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 20:30:
En dan word je voor dat geld nog steeds met reclame om de oren geslagen, ze onderbreken de FP uitzendingen zelfs daarvoor (ook in Q, maar dan in de "pauzes"). Zo was de crash van Palmer live niet in beeld.

Maar... waarschijnlijk zou ik er het geld wel voor neerleggen als het legaal hier te krijgen zou zijn. :+

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Om 22:00 de eerste aflevering van F1 Cafe op Ziggo Sport (kanaal 14) en Ziggo Sport Select.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Rivanov schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 20:30:

[afbeelding]
Bizar. En dan doen hier in NL mensen moeilijk over een Ziggo Go abotje van 10 euro per maand :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
alwaysleft schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 21:16:
[...]

Bizar. En dan doen hier in NL mensen moeilijk over een Ziggo Go abotje van 10 euro per maand :P
Hoezo bizar? €10 of €1000, te veel is te veel. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alwaysleft schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 21:16:
Of je het nou niet betaalt of echt niet betaalt, in beide gevallen is het resultaat gelijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Laatst online: 18-07-2021
Zowel via pc als mobiel wil de vrije training niet werken met Ziggo Totaal Go.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feihcretsam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-05 07:27
Luxicon schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 04:27:
Zowel via pc als mobiel wil de vrije training niet werken met Ziggo Totaal Go.
Ik heb hetzelfde probleem... op reddit lees ik dat andere zenders (NBC bijvoorbeeld) ook issues hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-09 09:45
Sky hapert ook flink inderdaad.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20-09 00:44
Ik kijk wel eens met Sky Sports Day Pass op Nowtv maar legaal is dat geografish gezien niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb nu een Ziggosporttotaal Go abonnement en wilde dat eigenlijk voor dit weekend omzetten naar een normaal Ziggosporttotaal-abonnement. Maar hoe onlogisch kunnen ze het maken? Er is (voor zover ik kan zien) nergens een optie om de upgrade te maken naar een volledig abo (ik kan nu alleen kijken via de app of internet, niet direct op mijn tv via mijn Ziggo-abonnement) 8)7

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Dat zijn volgens mij ook twee opzichzelfstaande abonnementen. Je zult even snel naar Ziggo moeten bellen. (of naar je aanbieder als je geen Ziggo hebt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Dat blijkt :) Ik heb Ziggosporttotaal Go gewoon opgezegd en zodra dat afloopt (16 april) neem ik het Ziggosporttotaal-abonnement erbij :) Ik vind alleen dat ze dat binnen Ziggo wel wat handiger hadden kunnen organiseren :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-09 20:30
Doet bij jullie ook het onboard channel het niet bij Ziggo? Of is dit alleen tijdens de race actief?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
creapYYY schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 07:05:
Doet bij jullie ook het onboard channel het niet bij Ziggo? Of is dit alleen tijdens de race actief?
Volgens Olav Mol heeft de FOM grote problemen met de video feeds... Er staat ook geen timing in beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-09 20:30
O nu werkt het inderdaad wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:27
Ik wil best betalen voor Ziggo Sport Totaal maar de kwaliteit (bitrate) is wel om te huilen zeg. Dus zolang ze dat niet omhoog krikken kijk ik wel naar de gewone Ziggo Sport.

Tijd dat de FOM met een eigen streamingdienst komt. Ik betaal wel 15 euro per race als ik dan 4K krijg.

[ Voor 51% gewijzigd door Phusebox op 25-03-2017 07:26 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:18

Appie

F1RST Racing

Kijk hier NBCSN, afgezien van de veelvoud van reclames, erg goed.

You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Phusebox schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 07:17:
Ik wil best betalen voor Ziggo Sport Totaal maar de kwaliteit (bitrate) is wel om te huilen zeg. Dus zolang ze dat niet omhoog krikken kijk ik wel naar de gewone Ziggo Sport.

Tijd dat de FOM met een eigen streamingdienst komt. Ik betaal wel 15 euro per race als ik dan 4K krijg.
Neem TV abonnement op Ziggo Sport Totaal. Is gewoon 1080p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Heeft de betaalde versie van ziggo sport wel beter beef en dolby digital geluid of blijft het dezelfde stereo en lage bitrate?
Rivanov schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 07:47:
[...]

Neem TV abonnement op Ziggo Sport Totaal. Is gewoon 1080p.
1080p lijkt me sterk. Bestaat niet in NL tv land.

[ Voor 48% gewijzigd door Phusebox op 25-03-2017 07:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Phusebox schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 07:50:
Heeft de betaalde versie van ziggo sport wel beter beef en dolby digital geluid of blijft het dezelfde stereo en lage bitrate?

[...]

1080p lijkt me sterk. Bestaat niet in NL tv land.
Is gewoon hetzelfde beeld. En 1080i dan... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Rivanov schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 07:56:
[...]

Is gewoon hetzelfde beeld. En 1080i dan... :O
Sorry. Is gewoon nogal een behoorlijk verschil. 1080p zou al mooi zijn maar nee.

Ik snap niet dat we in Nederland wat dat betreft wel een derde wereld land lijken. Ja first world problems enzo maar je wordt tegenwoordig doodgegooid met reclameblokken van 10 minuten maar eens een keer investeren in verbeteringen qua kwaliteit ho maar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
En dan ook € 1.100,- per jaar betalen voor 4K zoals in Engeland. Nee dankje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:30
Phusebox schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 07:58:
[...]

Sorry. Is gewoon nogal een behoorlijk verschil. 1080p zou al mooi zijn maar nee.

Ik snap niet dat we in Nederland wat dat betreft wel een derde wereld land lijken. Ja first world problems enzo maar je wordt tegenwoordig doodgegooid met reclameblokken van 10 minuten maar eens een keer investeren in verbeteringen qua kwaliteit ho maar.
1080p heb je nergens (correctie, 99.5%) in tv land, dus wat zeur je weer.
En 4k is nog onbetaalbaar en dan heb je weer wat te zeuren dat het te duur is.

[ Voor 8% gewijzigd door Adlermann op 25-03-2017 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Gewoon lekker te bekijken op de openbare omroep hier :D nuja wel enkel de qualificaties en de race zal. Dus niet de extra zooi. Is nu wel in het frans maar ach. Het is dan toch zonder reclame.

Op tv zeker, livestream normaam ook. Enkel geen idee of deze in het buitenland te bekijken is.

Tuurlijk, indien genoeg animo, kan er altijd voor re-stream gezorgd worden :p

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteffenV
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-05 21:26
hardware-lover schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 20:41:
[...]

En dan word je voor dat geld nog steeds met reclame om de oren geslagen, ze onderbreken de FP uitzendingen zelfs daarvoor (ook in Q, maar dan in de "pauzes"). Zo was de crash van Palmer live niet in beeld.

Maar... waarschijnlijk zou ik er het geld wel voor neerleggen als het legaal hier te krijgen zou zijn. :+
Als je alleen Sky Sports HD en die dure boxset niet neemt dan zou het voor mij het overwegen wel waard zijn, maar als je ook nog wordt doodgegooid met reclame 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteffenV
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-05 21:26
* Dubbel... 8)7

[ Voor 96% gewijzigd door SteffenV op 25-03-2017 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-09 18:53
SteffenV schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 09:43:
[...]

Als je alleen Sky Sports HD en die dure boxset niet neemt dan zou het voor mij het overwegen wel waard zijn, maar als je ook nog wordt doodgegooid met reclame 8)7
Tijdens de kwalificatie was er op Sky dan weer geen reclame, op Ziggo wel. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
*knip* geen streams bespreken.
Ben alleen totaal geen fan meer van olav mol :( en zie wel een ziggo sport pakket maar dan krijg je ook al dat domme voetbal erbij (als ik ergens nog minder fan van ben...... :P)

[ Voor 17% gewijzigd door naitsoezn op 25-03-2017 20:54 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:34

Phydomir

Dennis

Paulus07 schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 10:33:
*Knip*

Ben alleen totaal geen fan meer van olav mol :( en zie wel een ziggo sport pakket maar dan krijg je ook al dat domme voetbal erbij (als ik ergens nog minder fan van ben...... :P)
Tis wel vervelend dat je inderdaad een contract moet tekenen dat je na het afsluiten van het contract verplicht 3 voetbal wedstrijden per week moet kijken.

[ Voor 9% gewijzigd door naitsoezn op 25-03-2017 21:01 . Reden: Quote aangepast ]

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

P.K. schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 10:27:
[...]
Tijdens de kwalificatie was er op Sky dan weer geen reclame, op Ziggo wel. :+
Dat zag ik vanmorgen ook, en nu vraag ik mij ook af of het toch niet alleen tijdens de FP uitzendingen alleen altijd het geval was, dat zou ook zomaar kunnen. Had ik het ietsje verkeerd in het hoofd zitten, pauze tussen de seizoenen toch wat te lang geweest blijkbaar 😉

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Voor degene die willen testen,

https://www.rtbf.be/auvio/direct_f1?lid=87007#category=0

Live stream van de RTBF ( heruitzending van deze morgen). Geen idee of jullie hem kunnen bekijken vanuit nederland. (wel even kwaliteit verzetten want staat std op 480p maar 720p is ook beschikbaar.

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23-09 23:00
azz_kikr schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 14:40:
Voor degene die willen testen,

https://www.rtbf.be/auvio/direct_f1?lid=87007#category=0

Live stream van de RTBF ( heruitzending van deze morgen). Geen idee of jullie hem kunnen bekijken vanuit nederland. (wel even kwaliteit verzetten want staat std op 480p maar 720p is ook beschikbaar.
Kwaliteit is prima! Alleen niet beschikbaar vanuit Nederland en Frans commentaar :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

Zijn er hier mensen die BBC Radio 5 live via de TuneIn Radio app op iOS kunnen beluisteren? Wat ik ook probeer, ik krijg een "We're sorry. An error occurred with this stream. Please try again later." (alle 'Choose stream' opties geprobeerd). Ik heb een Go Ziggo Sport Totaal abo voor het beeld maar ben op zoek naar beter commentaar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

noo schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 17:14:
Zijn er hier mensen die BBC Radio 5 live via de TuneIn Radio app op iOS kunnen beluisteren? Wat ik ook probeer, ik krijg een "We're sorry. An error occurred with this stream. Please try again later." (alle 'Choose stream' opties geprobeerd). Ik heb een Go Ziggo Sport Totaal abo voor het beeld maar ben op zoek naar beter commentaar....
Je kan BBC5 live via de F1 app luisteren.

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Laatst online: 20:53
Sorry, foutje...

[ Voor 93% gewijzigd door Ad de Jong op 25-03-2017 18:09 ]

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Modbreak:streams bespreken we hier niet. :(

[ Voor 5% gewijzigd door naitsoezn op 25-03-2017 20:57 ]

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Zie net dat KPN Ziggo Sport 3 maanden voor 7,75 per maand aanbiedt, maar dat is weer heel een gelazer met factuurdata als ik dat vandaag aanzet.

Nu valt het me op dat het Racing kanaal niet als HD in de lijst staat. Iemand ervaring daarmee, het wordt toch niet in SD doorgegeven!?

En kan je ook €6 lappen voor een losse wedstrijd als deze al is geweest? Terugkijken dus? :)
Want als dat kan dan koop ik die race van morgen wel gewoon los (in de middag ;)) en sluit ik op 9 April het pakket voor 7,75 af - kan ik mooi Oostenrijk op de redbull ring nog meepakken... En daarna opzeggen, want no way in hell dat ik €15,50 p/m ga dokken voor Ziggo Sport. :P

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
WhatsappHack schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 21:53:
Zie net dat KPN Ziggo Sport 3 maanden voor 7,75 per maand aanbiedt, maar dat is weer heel een gelazer met factuurdata als ik dat vandaag aanzet.

Nu valt het me op dat het Racing kanaal niet als HD in de lijst staat. Iemand ervaring daarmee, het wordt toch niet in SD doorgegeven!?

En kan je ook €6 lappen voor een losse wedstrijd als deze al is geweest? Terugkijken dus? :)
Want als dat kan dan koop ik die race van morgen wel gewoon los (in de middag ;)) en sluit ik op 9 April het pakket voor 7,75 af - kan ik mooi Oostenrijk op de redbull ring nog meepakken... En daarna opzeggen, want no way in hell dat ik €15,50 p/m ga dokken voor Ziggo Sport. :P
Sinds 1 maart worden bij Ziggo zelf in ieder geval Ziggo Sport Golf en Ziggo Sport Racing ook in HD uitgezonden. Of dat bij iedere aanbieder het geval is, weet ik niet.

/edit: HIer is je antwoord. KPN dus nog niet.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/OVC4l7d.png

https://twitter.com/ZiggoSport/status/831154845822439428

[ Voor 7% gewijzigd door Rivanov op 26-03-2017 05:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
Het lijkt er op dat het bij KPN op Ziggo Sport Select wel in HD verschijnt. Alleen de race zelf, niet de voorbeschouwingen en samenvattingen. (Dat maakt me niet uit, want de hele race Olav Mol horen is al meer dan voldoende en eigenlijk al teveel.)

Het blijkt helaas zo te zijn dat het onmogelijk is om races terug te kijken. Dat kan alleen als je het pakket hebt gekocht, en dan nog moet je niet vergeten een opname in te plannen - want als je dat niet doet kan je ook niet terugkijken. Er is geen On Demand/Uitzending Gemist.

Lekker verhaal, want KPN wist gister nog te melden dat je kan terugkijken wanneer je wil als je maar lapt.
Dus nu moet ik de race van vandaag alsnog uit minder legale bronnen trekken. -_- Blijf het raar vinden hoe moeilijk bedrijven het je maken als je gewoon netjes wil betalen voor je content.

[ Voor 6% gewijzigd door WhatsappHack op 26-03-2017 15:09 ]

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• franssie
  • Laatst online: 00:57

franssie

Save the albatross

WhatsappHack schreef op zondag 26 maart 2017 @ 15:08:
<> Blijf het raar vinden hoe moeilijk bedrijven het je maken als je gewoon netjes wil betalen voor je content.
Ze snappen het gewoon niet, zitten nog vast in de vorige eeuw, zijn opgegroeid met twee NL TV zenders en als je bij de grens woonde had je ook nog Duitsland en/of België. Een video recorder programmeren konden ze toen zelf niet dus gaan ze ervanuit dat het gewoon niet bestaat om iets op te nemen om later terug te kijken. Misschien denken ze dat je dan wel naar de Videoland loopt om een cassette met de race te huren als je die over een jaar nog terug wilt zien.
Zo ook hun administratieve processen, ja je kan klant worden maar iets wijzigen of zelfs opzeggen, dat doet men niet dus is het niet in goede processen geregeld (met name Ziggo UPC is hier een ramp in - als of de geest van Pim Fortuyn nog daar regeert zoals hij dat bij de Informatie Beheer Groep {studiefinanciering vroeger} vroeger deed. Of ze hebben het uitbesteed aan pro-rail, dat kan ook).

Ik heb een tweede pand met een ziggo aansluiting en ik kijk thuis via de app prima naar de beelden van hun maar terug kijken kan denk ik ook daar niet mee (geen idee, ik heb nu een F1-Lag).

/rant

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

F1 weekend nu bij Ziggo

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
@WhatsappHack De voorbeschouwingen werden door een ander van commentaar voorzien, niet dat het kwalitatief geweldig was ( al weet ik nu wel de relatie van Lance Stroll t.o Ross Brawn :| )

@franssie - een eigen vpnservertje opzetten ?
Ik heb toegang tot een kpn-aansluiting ( via vpn ) en mijn chef heeft een account op mijn servertje (Ziggo)
Hij kijkt in het buitenland naar Netflix via mijn server, en ik kan bij noodzaak de KPN extra kanalen bekijken ( niet altijd even interessant )

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:48
Komend weekend een weekend weg. Geen idee of in het hotel Formule 1 is te kijken. Denk ik, even bij de KPN online TV kijken of ik gewoon de Duitse RTL kan streamen, daar kijk ik thuis ook F1 op. Is het uitgerekend bij die zender weer niet mogelijk om te streamen.

Misschien moet ik mijn TV abonnement maar opzeggen. Formule 1 is een van de weinige dingen waar ik wel naar wil kijken, een standaard TV abonnement is daar al duur voor. Ik vertik het om nog meer te betalen om Ziggo sport op mijn KPN abonnement te kunnen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racierox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-09 12:06
Bij Ziggo Sport Go nog steeds geen mogelijkheid om meerdere schermen tegelijk te openen. Krijgen jullie dat wel voor elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 23:52
Ik zit nu in Engeland Sky Sports F1 HD te kijken. Errug scherp beeld, top zo die race!

[ Voor 59% gewijzigd door U123456 op 09-04-2017 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-09 21:46

vhal

ಠ_ಠ

wat een gekloot weer met die Ziggo Go app....

Strava

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Firefox 52 ondersteund geen Silverlight plugin meer, maar als je de ESR versie installeert en autoupdate even uitzet dan werkt alles weer:

https://ftp.mozilla.org/pub/firefox/releases/52.0esr/

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
vhal schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:04:
wat een gekloot weer met die Ziggo Go app....
Zowel de site, als de windows10 app zijn waardeloos op het moment.
Het is toch niet te geloven, dat je met een Zsport abo, duurste verbindingen gewoon niet kan streamen op de pc's :|

"noodgedwongen" een stream via zo'n vage bet-site ... welke ook niet optimaal is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:42
Ik heb met de Ziggo sport Go app via de chromecast geen problemen gehad vanmorgen en een bijzonder scherp beeld gehad. Doet wat mij betreft niet onder voor reguliere TV uitzendingen. Ik ben er tot nu toe zeer tevreden over!

Verbinding is XS4ALL Glas Smart (50/50)

[ Voor 8% gewijzigd door Jassy op 09-04-2017 14:04 ]

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rukapul
  • Laatst online: 23:03
De Ziggo Go app met Chromecast deed het vandaag, vrijdag en vorige week uitstekend. Dat was vorig jaar regelmatig wel anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Jassy schreef op zondag 9 april 2017 @ 14:03:
Ik heb met de Ziggo sport Go app via de chromecast geen problemen gehad vanmorgen en een bijzonder scherp beeld gehad. Doet wat mij betreft niet onder voor reguliere TV uitzendingen. Ik ben er tot nu toe zeer tevreden over!

Verbinding is XS4ALL Glas Smart (50/50)
Framerate vind ik via deze manier wel tegenvallen. Beeld hapert nogal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-09 14:37
Rukapul schreef op zondag 9 april 2017 @ 15:34:
De Ziggo Go app met Chromecast deed het vandaag, vrijdag en vorige week uitstekend. Dat was vorig jaar regelmatig wel anders.
Hier ook. Ik had 1 disconnect, maar verder veel beter dan vorig jaar. Jammer dat ik na mijn verhuizing niet voor Ziggo ga. Dan maar eens kijken naar een Go abonnement.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Laatst online: 18-07-2021
Mag weg, foutje

[ Voor 88% gewijzigd door Luxicon op 10-04-2017 00:14 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:42
Dacuuu schreef op zondag 9 april 2017 @ 17:22:
[...]

Framerate vind ik via deze manier wel tegenvallen. Beeld hapert nogal.
Mwah ook dat viel me nog reuze mee. Normaal stoor ik mij daar ook wel aan maar ik vond het erg meevallen, zowel op een Chromecast 1.0 als een Android TV met ingebouwde Chromecast.

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:29

backupdevice

No Risk , Full Push

Het lijkt er op dat het bij KPN op Ziggo Sport Select wel in HD verschijnt. Alleen de race zelf, niet de voorbeschouwingen en samenvattingen. (Dat maakt me niet uit, want de hele race Olav Mol horen is al meer dan voldoende en eigenlijk al teveel.)

Het blijkt helaas zo te zijn dat het onmogelijk is om races terug te kijken. Dat kan alleen als je het pakket hebt gekocht, en dan nog moet je niet vergeten een opname in te plannen - want als je dat niet doet kan je ook niet terugkijken. Er is geen On Demand/Uitzending Gemist.

Lekker verhaal, want KPN wist gister nog te melden dat je kan terugkijken wanneer je wil als je maar lapt.
Dus nu moet ik de race van vandaag alsnog uit minder legale bronnen trekken. -_- Blijf het raar vinden hoe moeilijk bedrijven het je maken als je gewoon netjes wil betalen voor je content.
Geldt dit ook als je bijv de race "koopt" via de KPN decoder . Zou je hem dan kunnen opnemen?

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
backupdevice schreef op woensdag 12 april 2017 @ 15:38:
[...]

Geldt dit ook als je bijv de race "koopt" via de KPN decoder . Zou je hem dan kunnen opnemen?
Nee helaas, en je kan ook niet op een later tijdstip €6 dokken. Je kan het enkel kijken op t moment van de race.

Je kan nu wel 3 maanden lang Ziggo Sport krijgen met 50% korting via KPN. Als je even naar de racedatums kijkt kan je inschatten wat t ideale moment is om die af te sluiten zodat je zoveel mogelijk races kan zien voordat je die weer opzegt omdat je 3 maanden om zijn.
Actie loopt tot ergens in Juli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:29

backupdevice

No Risk , Full Push

WhatsappHack schreef op woensdag 12 april 2017 @ 15:55:
[...]

Nee helaas, en je kan ook niet op een later tijdstip €6 dokken. Je kan het enkel kijken op t moment van de race.

Je kan nu wel 3 maanden lang Ziggo Sport krijgen met 50% korting via KPN. Als je even naar de racedatums kijkt kan je inschatten wat t ideale moment is om die af te sluiten zodat je zoveel mogelijk races kan zien voordat je die weer opzegt omdat je 3 maanden om zijn.
Actie loopt tot ergens in Juli.
Klopt. Ik heb nog met de webcare afdeling van KPN zitten steggelen om dat de inleidende email aangaf dat je alle races kon kijken voor 50% van de prijs, maar als je op de link drukte dan zag je dat het alleen voor de eerste 3 maanden was. Beetje een naughty click bait. Helaas heb ik ze niet zover kunnen krijgen dat ze mij wel die prijs gaven.

Krijg ook net via Twitter te horen dat het niet mogelijk is om de race te kopen en dan op te nemen aangezien de gids het niet als een standaard programma herkend omdat ze niet zijn opgenomen in de regulier gids......... :|

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
@backupdevice Ik heb die mail niet eens gehad, helaas. :P
Als die 3 maanden om zijn koop ik denk ik dat Go pakket van Ziggo (€9,99 per maand en met een beetje creatief klooien kan je nog een maandje besparen met de datums rond eind-Juli :P); en dan met AirPlay naar m'n TV zetten.

Al zit ik steeds meer te overwegen om gewoon een Apple TV 4 met Kodi te kopen. Ik wil eigenlijk helemaal geen Ziggo F1, want het gelul er omheen en dat vreselijke commentaar van die Olav Mol staat me echt niet aan. Ik wil het op SkySports F1 zien. Veel uitgebreidere analyses, veel meer to the point en veel meer interessant materiaal. Maarja, die willen weer niet hun abonnement verkopen. :P

Maarja, voor nu maar ff lekker bij KPN tegen 50% van de prijs - en als dat om is eens kijken of iemand toevallig een vouchercode heeft voor Ziggo Sport Totaal GO... Of eens kijken of iemand in m'n (schoon)familie zo vriendelijk wilt zijn om zijn/haar wachtwoord te delen voor Ziggo Go. :P Want dat kan natuurlijk ook nog! (Aldus een medewerker van de Ziggo klantenservice... "Mag het eigenlijk niet aanraden, maar...")

[ Voor 4% gewijzigd door WhatsappHack op 12-04-2017 17:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
het kan ook gewoon via www.filmon.tv en er is ook een Windows 10 App

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-09 17:54

bij ziggo zelf kan je wel 1 week terug kijken via replaytv, kpn heeft toch ook zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
devil-strike schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 11:38:
[...]
bij ziggo zelf kan je wel 1 week terug kijken via replaytv, kpn heeft toch ook zoiets?
Yup, zeer uitgebreid uitzending gemist systeem zelfs. Maar voor de ziggo sport zenders krijgen ze daar de rechten niet voor. ;( Net als dat ze geen rechten krijgen voor FullHD, met uitzondering van het voetbalkanaal. (Logisch, want daar concurreren ze met Fox Sport; dan opeens kunnen ze t wel in HD doorzetten. :P)
Dus je moet t echt perse opnemen wil je t terugkijken, of een herhaling kijken/opnemen. Beide opties kunnen uitsluitend als je t pakket hebt afgesloten; voor losse races is het niet mogelijk.

[ Voor 15% gewijzigd door WhatsappHack op 14-04-2017 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-09 17:54
Ah ok best gaar van kpn dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thom2289
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:31
Ik heb nu voor het eerst Ziggo Sport Totaal. Nu kijk ik via de pc naar de eerste training, maar ik had altijd gedacht dat je Picture in Picture kon instellen. Ik kan het nergens terugvinden waar ik dat kan instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Channel4 zat toch in FilmonTV ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre
  • Laatst online: 20:38

Pierre

Van nature lui!

Hackus schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 13:24:
Channel4 zat toch in FilmonTV ?
Yes

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-09 20:22
Ik moet zeggen dat Pat Symonds bij sky een zeer interresante toevoeging is met zijn technische kennis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:29
Na vandaag opnieuw een halve hartverzakking gekregen te hebben van die (bekende?) Ziggo reclame op volume 11, heb ik besloten er een mailtje aan te wijden.

Wellicht helpt het als er meer tweakers zijn die dit willen doen (mocht je het ook zo irritant vinden).

De contactpagina vind je hier:
https://www.ziggo.nl/klan...ratief/contact/formulier/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarvinJames
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09 09:18

MarvinJames

Theatermaker

Mensen, het is ongetwijfeld gezegd, maar ik kan het even niet vinden. Maar kan ik ergens legaal pay per view F1 kijken? Ik zit zelf bij Tele2, dus via de televisie gaat dat niet volgens mij?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
  • Laatst online: 23:08
MarvinJames schreef op zondag 16 april 2017 @ 14:11:
Mensen, het is ongetwijfeld gezegd, maar ik kan het even niet vinden. Maar kan ik ergens legaal pay per view F1 kijken? Ik zit zelf bij Tele2, dus via de televisie gaat dat niet volgens mij?
http://go.ziggosporttotaal.nl/main/payperview

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

Ziggo Sport Totaal Go 3,99 http://go.ziggosporttotaal.nl/main/payperview (maar voor 9,99 kijk je een hele maand)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Zit ook bij Tele2 maar ik heb gewoon 1 maand Ziggo Totaal gekocht op de donderdag voor AUS en direct weer uitgezet.
Aangezien je voor €4,- alleen de wedstrijd maar hebt in SD kwaliteit en dan voor €15,- 3 complete races met alle vrije trainingen en HD kwaliteit.
Dus ik koop waarschijnlijk voor Rusland weer 1 maandje maar die komt helaas niet helemaal uit dus nog even puzzelen wat ik doe.

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarvinJames
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09 09:18

MarvinJames

Theatermaker

Thanks nachtnet, noo en Heatonme!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Laatst online: 23:03
Dacht vandaag in de auto even te luisteren, maar dat viel tegen.

Commentary zit blijkbaar niet in gratis F1 app.
BBC5 radio zelf heeft een regio block.
Ziggo Go app liep vast bij een poging over 4G :?

Bleef radio 1 over met werkelijk een verschrikkelijke ervaring. Richt zich openlijk bijna volledig op Verstappen, onderbreken Jan Lammers omdat een of andere voetballer gescoord heeft, spenderen net zoveel tijd aan een of andere terugblik naar het verleden hoe goed studio sport / NOS / langs de lijn F1 wel niet heeft verslagen door de jaren heen (een leugenachtige schande) in plaats van de race te verslaan, etc.

De passagier met de F1 app was nog het best 8)7
Pagina: 1 ... 17 ... 82 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.

Voor de F1TV gebruikers met inlogproblemen, deze directe link werkt misschien. :)
https://f1tv.formula1.com/dr/index.html