franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.
http://www.racexpress.nl/...en-net-is-te-zien/n/78982
Wat vinden jullie van dit idee? Mag dat zomaar? Ziggo heeft toch de rechten en kan dus ook zeggen dan helemaal niet uitzenden?(bij wijze van)
[ Voor 3% gewijzigd door Melantrix op 18-01-2017 10:12 ]
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
NOS heeft achter het net gepist door nooit aandacht te schenken aan F1. Ziggo heeft een kans gezien. Nu is de NOS zielig aan het doen dat ze ook willen meeprofiteren.melantrix schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 07:44:
Ik weet niet helemaal of het hier thuis hoort maar het gaat me vooral om t effect dat t kan hebben op bekendheid van formule 1 e.d. daarom hier IPV "waar te kijken" topic
http://www.racexpress.nl/...en-net-is-te-zien/n/78982
Wat vinden jullie van dit idee? Mag dat zomaar? Ziggo heeft toch de rechten en kan dus ook zeggen dan helemaal niet uitzenden?(bij wijze van)
Voor de kijkcijfers van F1 en voor de fans beter, maar voor Ziggo / NOS zou ik het heel onterecht vinden. Als ze het echt willen kunnen ze het contract van Ziggo uitkopen natuurlijk.
[ Voor 4% gewijzigd door aicaramba op 18-01-2017 08:14 ]
Uitkopen... met belastinggeld jaaicaramba schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 08:14:
[...]
NOS heeft achter het net gepist door nooit aandacht te schenken aan F1. Ziggo heeft een kans gezien. Nu is de NOS zielig aan het doen dat ze ook willen meeprofiteren.
Voor de kijkcijfers van F1 en voor de fans beter, maar voor Ziggo / NOS zou ik het heel onterecht vinden. Als ze het echt willen kunnen ze het contract van Ziggo uitkopen natuurlijk.
Volkomen eens met wat je zegt. Decennialang besteden ze 0,0 aandacht aan F1. In de tijd van Mart Smeets (net na de middeleeuwen) was er nog wel eens een 'samenvatting' van een seconde of 15, waarbij het commentaar beperkt bleef tot wat denigrerende opmerkingen van Mart, waarna snel werd overgeschakeld naar wat de mening van de koffiejuffrouw van Ajax over de bonusaanbieding van die week was.
Zoals je terecht zegt... Ziggo heeft zijn nek uitgestoken en krijgt daar nu de beloning voor. Het zou een heel fout signaal zijn naar commerciële partijen dat zodra een beslissing van ze lucratief uitpakt dit door de staatsomroep 'genationaliseerd' kan worden.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Tenzij ze een gigantische som geld krijgen, lijkt het me stom om dit af te staan.
/me Jasphur hoopt stiekem dat Eurosport met Ziggo mee mag snoepen van de wedstrijden, maar dat zal wel nooit meer gebeuren
Dit filmpje heeft iedereen natuurlijk al gezien…
[ Voor 22% gewijzigd door Jasphur op 18-01-2017 09:00 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Dan nog komt Bernie om de hoek en die eist gewoon een zak geld, wetgeving of niet hij wil die tientallen miljoenen in z'n broekzak hebben. Moet de NOS dat dan maar gaan betalen? In één klap het duurste programma op de publieke omroep en dat in een tijd dat er al beknibbeld wordt op de publieke omroepen?
Ik zie het enkel om die reden al niet gebeuren.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
alexbl69 schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 08:35:
Volkomen eens met wat je zegt. Decennialang besteden ze 0,0 aandacht aan F1. In de tijd van Mart Smeets (net na de middeleeuwen) was er nog wel eens een 'samenvatting' van een seconde of 15, waarbij het commentaar beperkt bleef tot wat denigrerende opmerkingen van Mart, waarna snel werd overgeschakeld naar wat de mening van de koffiejuffrouw van Ajax over de bonusaanbieding van die week was.
Einde rant
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Ben wel benieuwd hoe dit gaat uitspelen..
Dit denigrerende tootnje idd. Heel herkenbaar bij Mart Smeets helaas.Arfman schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 09:11:
[...]
"Oh ja, en in Spa hebben 25 auto's ook weer hun rondjes gereden, kijk hier hoe het ging".
PSN: DutchTrickle PVoutput
Maar heeeel vroeger was F1 bij de NOS. Je kreeg toen alleen flarden mee. Wij hadden Sportnet (IndyCar) ipv Eurosport (F1), dus dat was het. Ergens begin jaren '90 kocht RTL de rechten en de rest is geschiedenis.
[ Voor 34% gewijzigd door Señor Sjon op 18-01-2017 10:28 ]
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Je kunt gewoon abonnement nemen op Ziggo Sport Totaal nemen.melantrix schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 10:18:
Bedankt voor jullie reacties! ik kom zelf pas net kijken qua f1 kijken dus heb dat allemaal niet zo megemaakt. Ik had wel zelf het gevoel dat dit oneerlijk zou zijn richting Ziggo, aangezien ze inderdaad een risico hebben genomen en dat flinkt heeft uitbetaald. Ook al baal ik ervan dat KPN dat niet heeft gedaan(mijn provider) is het gewoon slim gespeeld door Ziggo en daar mogen ze best op verdienen vind ik.
Ben wel benieuwd hoe dit gaat uitspelen..
Heb Ziggo als provider dus kan in principe gewoon gratis Formule 1 kijken via het open kanaal van Ziggo Sport maar heb al jarenlang abonnement op Ziggo Sport Totaal (voorheen Sport 1) zodat ik tenminste alles kan zien i.p.v. het selectieve aanbod op Ziggo Sport.
[ Voor 17% gewijzigd door Rivanov op 18-01-2017 11:12 ]
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Klopt, dat heb ik ook hoor, maar had het beter/leuker gevonden als KPN de gok had genomenRivanov schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 11:12:
[...]
Je kunt gewoon abonnement nemen op Ziggo Sport Totaal nemen.
Heb Ziggo als provider dus kan in principe gewoon gratis Formule 1 kijken via het open kanaal van Ziggo Sport maar heb al jarenlang abonnement op Ziggo Sport Totaal (voorheen Sport 1) zodat ik tenminste alles kan zien i.p.v. het selectieve aanbod op Ziggo Sport.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Zaterdag (Race of Champions)
Ziggo Sport Racing: 21:00 LIVE
Ziggo Sport Select en Ziggo Sport kanaal 14: 00:45 LIVE
Zondag (ROC Nations Cup)
Ziggo Sport Racing: 7:00, 15:00 en de Nations Cup om 18:00 LIVE
Ziggo Sport Select en Ziggo Sport kanaal 14: 1:00 (Nations Cup) LIVE
[ Voor 56% gewijzigd door Rivanov op 19-01-2017 11:57 ]
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Uitzendingen Channel 4 - 2017 | |
---|---|
![]() | |
16 april | Bahrain Grand Prix, Bahrain |
30 april | Russian Grand Prix, Sochi |
28 mei | Grand Prix De Monaco, Monte Carlo |
25 juni | Grand Prix of Azerbaijan, Baku |
16 juli | British Grand Prix, Silverstone |
27 augustus | Belgian Grand Prix, Spa-Franchorchamps |
17 september | Singapore Grand Prix, Singapore |
1 oktober | Malaysia Grand Prix, Sepang |
22 oktober | United States Grand Prix, Austin |
26 november | Abu Dhabi Grand Prix, Abu Dhabi |
Omdat ik deze in dit topic nog niet kon terug vinden: De races die live & FTA door Channel 4 worden uitgezonden.
C4 C4F1 CHANNEL4 CHANNEL 4 CHANNEL4F1 CHANNEL 4 F1
Ziggo zendt komend seizoen in HD uit.
http://www.ziggosporttota...en-golf-nu-ook-in-hd.htmlBen je golf- of raceliefhebber? Dan hebben we goed nieuws. Ziggo Sport Golf en Ziggo Sport Racing zijn vanaf vandaag bij Ziggo te zien in HD-kwaliteit.
Dat deden ze bij de F1 races altijd al, maar voor het bekijken van herhalingen en races van andere race-klassen, is het wel prettig dat dit ook in HD wordt uitgezonden (indien in een HD kwaliteit aangeboden).nachtnet schreef op maandag 13 februari 2017 @ 22:42:
Even een schopje omhoog:
[...]
http://www.ziggosporttota...en-golf-nu-ook-in-hd.html
De SD kanalen worden vanaf 1 maart a.s. uitgefaseerd bij het Ziggo Sport pakket (behalve die 2 Extra kanalen).
[ Voor 7% gewijzigd door hardware-lover op 13-02-2017 23:18 ]
Testing, one, two ...
M'n gebeden zijn verhoord. Eindelijk!!nachtnet schreef op maandag 13 februari 2017 @ 22:42:
Even een schopje omhoog:
[...]
http://www.ziggosporttota...en-golf-nu-ook-in-hd.html
https://nl.pepper.com/aan...-500-mbits-internet-38254
En dit kan gewoon als particulier?alwaysleft schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 12:45:
Handig voor de mensen die geen Ziggo Sport hebben en dit 2 maanden gratis willen zien voor de F1 kwam ik dit tegen, handig.
nee stond duidelijk zakelijk ,maar dat blijkt dus niet zo te zijn
[ Voor 19% gewijzigd door himlims_ op 21-02-2017 13:09 ]
uit de voorwaarden:alwaysleft schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 12:45:
Handig voor de mensen die geen Ziggo Sport hebben en dit 2 maanden gratis willen zien voor de F1 kwam ik dit tegen, handig.
Als particuliere klant van Ziggo zónder internet kunt u gebruik
maken van deze actie, tenzij u in de 6 maanden direct
voorafgaande aan het ingaan van het Connect ZZP
abonnement een korting, in geld of andere op geld
Yes, lees aanbieding maar door. Iedere particuliere klant die niet Ziggo heeft kan deze actie nemen
[ Voor 10% gewijzigd door alwaysleft op 21-02-2017 13:13 ]
Top actie, en nog eens 500 mbithimlims_ schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 12:59:
[...]
nee stond duidelijk zakelijk ,maar dat blijkt dus niet zo te zijnenjoy!
Tot en met GP van Spanje dus gratis kijken F1
[ Voor 24% gewijzigd door alwaysleft op 21-02-2017 13:56 ]
[ Voor 10% gewijzigd door Lasmibalsingh op 22-02-2017 11:09 ]
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Hopelijk geen F1 Fans Only meer, met die Van Gameren. Die was tenenkrommend zeg.Ziggo Sport en Max Verstappen continueren samenwerking
Ziggo Sport en Max Verstappen hebben ook komend Formule 1-seizoen de handen ineen geslagen. Verstappen zal veelvuldig zijn opwachting maken in de verschillende programma’s rondom de Formule 1 uitzendingen van Ziggo Sport. Ook zal hij, na afloop van de meeste races op maandag, via een Skype verbinding of door live aanwezig te zijn in de studio te gast zijn in het Ziggo Sport programma ‘Peptalk’.
Vanaf maandag 27 maart wordt dat programma iedere maandag van 19:30 uur tot 20:30 uur op Ziggo Sport uitgezonden. ‘Peptalk’ wordt na afloop van een raceweekend ook nog voorafgegaan door een samenvattingsprogramma met de laatste nieuwtjes waarin alle hoogtepunten van het weekend nogmaals de revue passeren. Dit programma begint om 19:00 uur en zal door Olav Mol vanaf locatie worden gepresenteerd en wordt zowel op Ziggo Sport als op Ziggo Sport Select uitgezonden.
Het Formule 1-weekend begint dit jaar op Ziggo Sport en Ziggo Sport Select al op vrijdag. In de nieuwe Formule 1-talkshow ‘Formule 1 Café’ zal Rob Kamphues vanaf 22:00 uur samen met onder andere Robert Doornbos en Tom Coronel vooruitkijken naar de komende race. Olav Mol en Jack Plooij zullen vanaf het circuit hun bijdrages leveren. Bovendien zendt Ziggo Sport het wekelijkse ‘1-op-1’ interview van Mol met Verstappen uit en zijn er beelden te zien van de eerder verreden vrije trainingen. De eerste uitzending van ‘Formule 1 Café’ is vrijdag 24 maart.
Alle vrije trainingen zijn uitsluitend rechtstreeks te zien op Ziggo Sport Select. De meeste kwalificaties op zaterdag en alle Formule 1-races op zondag zijn rechtstreeks te volgen via Ziggo Sport, de gratis sportzender voor alle Ziggo klanten op kanaal 14. Uiteraard maakt Ziggo Sport de kwalificaties en de races ook beschikbaar in het Ziggo Sport Totaal pakket, te ontvangen bij alle distributeurs in Nederland.
In de Ziggo Sport studio in Hilversum ontvangt presentator Rob Kamphues naast Robert Doornbos en Tom Coronel iedere Formule 1-race deskundigen en liefhebbers uit de autosportwereld met wie hij de race uitgebreid voor- en na beschouwt. Het is voor Formule 1-liefhebbers mogelijk om zowel het ‘Formule 1 Cafe’ op vrijdag als het programma rondom de race op zondag als publiek bij te wonen.
Olav Mol zal het commentaar vanaf locatie verzorgen tijdens de kwalificatie en de race en tekent samen met verslaggever Jack Plooij voor de voor- en nabeschouwing vanaf het circuit. Na afloop zal Max Verstappen voor de camera van Ziggo Sport zijn visie geven op de zojuist verreden race.
De eerste race van het nieuwe seizoen, vanuit Albert Park Melbourne, is op zondag 26 maart. De eerste vrije training is twee dagen eerder op vrijdag 24 maart.
@Olav_Mol
Zo! Live camera, gridwalk live en F1 programma's op vrijdag, zaterdag, zondag en maandag. Je F1 weekend op @ZiggoSport 2017!!
I intend to live forever. So far, so good.
/edit: Olav Mol nu op 538 bij Evers.
[ Voor 52% gewijzigd door Rivanov op 23-02-2017 08:21 ]
Bedoelingen waren natuurlijk goed met het programma, en vorig seizoen waren de mogelijkheden waarschijnlijk wat minder groot en wilde Ziggo het nog allemaal even afkijken. Nu is er natuurlijk geen houden meer aan en kunnen ze vol vertrouwen hun budget hier aan besteden.ruudonline schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 08:26:
Ik lees niets over het programma 'F1 fans only'. Betekent vast dat dat geschrapt is. Ga het in ieder geval niet missen.
Schema Mercedes release:
It's almost time...
12:10 (13:10 NL) 360° Silver Arrow Unveil
14:40 (15:40 NL) Toto Wolff Q&A
15:45 (16:45 NL) #LH44 Q&A
16:25 (17:25 NL) Tech Briefing
18:30 (19:30 NL) #VB77 Q&A
23/02/17 (GMT)
[ Voor 20% gewijzigd door Rivanov op 23-02-2017 08:30 ]
Hmmz... De meeste... Dus sommige kwalificaties gaan niet te zien zijn op Ziggo Sport?Rivanov schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 08:09:
De meeste kwalificaties op zaterdag en alle Formule 1-races op zondag zijn rechtstreeks te volgen via Ziggo Sport, de gratis sportzender voor alle Ziggo klanten op kanaal 14.
Ik kan niet spreken over dit jaar.. maar vorig jaar waren gewoon alle kwalificaties te zien op Ziggo Sport. Ik zou niet weten waarom ze dat dit jaar niet zouden doen. Volgens mij is F1 vrij belangrijk voor Ziggo.TheBrut3 schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 08:52:
[...]
Hmmz... De meeste... Dus sommige kwalificaties gaan niet te zien zijn op Ziggo Sport?
*sowieso
Soms zijn er 'belangrijke' voetbalwedstrijden bijvoorbeeld, die kunnen dan in plaats van een kwalificatie komen. De betalende kijkers kijken dan gewoon naar het racekanaal.
[ Voor 54% gewijzigd door ArthurMorgan op 23-02-2017 09:07 ]
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Vorig jaar en met de Max hype van nu zullen ze echt wel alle kwalificaties uitzenden het hele jaar.Rivanov schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 09:06:
Ze zullen slag om de arm houden i.v.m. andere sportevenementen zoals Premier League voetbal etc.
Voor degenen die het nog niet gezien hebben :Lasmibalsingh schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 11:08:
Helmut Marko is vanavond te gast bij Jinek. Het lijkt mij niet dat hij langer dan 5 a 10 minuten tijd krijgt en het zal waarschijnlijk wel op het slot van de uitzending gebeuren dus misschien kan je beter morgen het fragment online terugkijken.
YouTube: Ontdekker van Max Verstappen: Helmut Marko - Jinek 22-2-2017
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.
Volgens mij zendt geen enkele zender de tests uitJassy schreef op maandag 27 februari 2017 @ 08:35:
Wordt de wintertest niet op Ziggo Sport Totaal uitgezonden zie ik nu? Jammer, was voor mij een mooi gelegenheid geweest om de beeldkwaliteit te testen..
Jawel, want Max trekt meer kijkers.Arjantje72 schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 17:56:
Niet als er voetbal is.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Niet dat ik een 4k tv heb overigens.
Zal je wel verbazen, maar de races afgelopen seizoen trokken gemiddeld rond de miljoen kijkers.
Dat is heel veel, aangezien je als je bij KPN enz zit Ziggo Sport moet kopen om te kijken
Daar betaal je ook de hoofdprijs voor.Phusebox schreef op maandag 27 februari 2017 @ 09:03:
Jammer dat we hier niet zo iets hebben als Sky Sports, die gaan in 4K uitzenden dit jaar meen ik.
Sky wordt echt uitgekotst in de UK vanwege zijn hoge prijzen.
Hier in Nederland zeuren mensen al om een illegale link omdat ze geen € 15,- voor Ziggo Sport Totaal over hebben.. en dan willen ze wel een Sky Sports abonnement wat 10 keer zo duur is.

[ Voor 23% gewijzigd door Rivanov op 28-02-2017 08:45 ]
Weet er iemand of er een zender in Maleisië is die uitzendrechten heeft voor de race in Australië?
Want dan moet ik tzt op zoek naar een hotel die die zender aanbied
VPN naar nederland en gewoon ziggo sport?JBplap schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 09:08:
Toch nog even een waar te kijken vraagje:
Weet er iemand of er een zender in Maleisië is die uitzendrechten heeft voor de race in Australië?
Heb je geen Ziggo? Anders tablet / telefoon / laptop meenemen, VPN installeren en op NL zetten en dan kan je gebruik maken van Horizon (zo kijk ik ook altijd mijn races in het buitenland).JBplap schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 09:08:
Leuk maar we zitten in Nederland niet in uk.Smultie schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 09:55:
Wel hoor, in de UK, op Sky.
Jij weet waar @Heppieboeddah is?devil-strike schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 09:56:
[...]
Leuk maar we zitten in Nederland niet in uk.
210667
Die staat hier nu op..maar niet dus. Althans nu niet [in ieder geval niet op Sky F1 HD]Smultie schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 09:55:
Wel hoor, in de UK, op Sky.
Iemand een link naar de stream?
[ Voor 7% gewijzigd door 210667 op 28-02-2017 09:58 ]
Nee, maar ging er vanuit in Nederland.
Sky zendt ook niet continue live uit. Alleen af en toe tijdens Sky News HQ uitzendingen schakelen ze over naar het circuit. Maar volgens mij is hier al genoeg over gezegd...210667 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 09:56:
[...]
Die staat hier nu op..maar niet dus. Althans nu niet
Iemand een link naar de stream?

210667
Topic gaat alleen zo hard dat ik dat niet ga opzoeken. Ik weet het..lui maar...Rivanov schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 09:58:
[...]
Maar volgens mij is hier al genoeg over gezegd...

Kijk naar het team van Sky F1.

Need to say more?
Waar is Ted Kravitz, nog in BarcaRivanov schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 15:47:
Voordat iemand weer begint over de geweldige coverage van Sky t.o.v. de coverage van Ziggo.
[afbeelding]
Need to say more?
Ja, Sky F1 doet het goed qua verslaggeving. En zelfs als je in UK woont 4K uitzendingen vanaf de GP van Australië
Daar staan ook heel veel mensen die 'gewoon' in dienst zijn bij SkySports en in meer of mindere mate bijdragen aan de F1 zender.Rivanov schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 15:47:
Voordat iemand weer begint over de geweldige coverage van Sky t.o.v. de coverage van Ziggo.
[afbeelding]
Need to say more?
Als je de hele groep neerzet die bij Ziggo op of een of andere wijze meewerkt aan de F1 coverage en Ziggo Racing staat er veel meer dan alleen Olav en Jack.
Die groep zal alleen niet zo groot zijn als deze, das waar.
Sliep vorig jaar in het Le Meridien in KL, daar hadden ze FoxSports Asia (als ik het goed herinner) die Formule 1 uitzond. Weet niet of er ook andere zenders waren.JBplap schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 09:08:
Lijkt mij geen sowieso zender die iedereen daar heeft.
Dit vent linksboven zit zelf ook een foto te maken. Ach, dan heb je teminste wel een eigen gemaakte foto van achterhoofd en ipv een goede profi foto van de voorkant...Rivanov schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 15:47:
[afbeelding]
Need to say more?
Als je een Ziggo Sport Totaal abonnement hebt dan kan je die vrije trainingen allemaal kijken, op de gewone zender (Ziggo Sport) kan je alleen de qualificatie en uiteraard de race kijken.garriej schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 09:29:
Weet iemand of de vrije training live worden uitgezonden op ziggo sport? Als dat het geval is moet ik namelijk nog even vrij vragen de 24steKan het alleen nergens hard vinden...
Maar dat is volgens mij hier meerdere keren besproken
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Hoe denk je dat de grotere IPTV aanbieders aan hun kanalen komen?franssie schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 18:54:
[...]
Lijkt op het randje - wel buiten de gebruiksvoorwaarden (want op het continent en niet op het eiland) maar er wordt wel afgedragen aan Sky omdat je een sky kaart lijkt te krijgen ... maar als het een CC-Cam emulator is via internet (en dat zou ook kunnen) dan is het gewoon zwaar illegaal.
[...]
Dan moet het wel een CC-Cam card share oplossing zijn dus illegaal.
Anoniem: 172410
Ik gok dat het Ziggo-team ook een stukje groter is dan je zou denken. Montage, materiaal, productie, planning, noem-maar-op.Rivanov schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 15:47:
[...]
Need to say more?
Volgens mij doet Olav het monteren van al het on-site materiaal helemaal zelf. Hij heeft wel een camera man bij zichAnoniem: 172410 schreef op zondag 12 maart 2017 @ 09:59:
[...]
Ik gok dat het Ziggo-team ook een stukje groter is dan je zou denken. Montage, materiaal, productie, planning, noem-maar-op.
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Het is 7 uur zomertijd de racestart. Dus 6 uur wintertijdD-Ed schreef op maandag 20 maart 2017 @ 11:42:
Op F1Today staat de starttijd van de eerste race op: 26 maart 2017, 08:00 (Yeeehaaa!!)) Maar... Weet iemand of hier al rekening is gehouden met de zomertijd?
Thx! Begint nu echt te kriebelen!alwaysleft schreef op maandag 20 maart 2017 @ 11:45:
[...]
Het is 7 uur zomertijd de racestart. Dus 6 uur wintertijd

https://drivetribe.com/p/...id=F14DMP5GQHqYXYn7G0YO4w
Weet niet welke drugs ze hebben gehad........
Ja maar dat klinkt allemaal zo lastig
Verkeerde topic natuurlijk... Nu niet meer
[ Voor 15% gewijzigd door naitsoezn op 20-03-2017 13:39 ]
Via Ziggo had ik die paketten meestal binnen een paar uur draaien.garriej schreef op maandag 20 maart 2017 @ 13:37:
[...]
Ja maar dat klinkt allemaal zo lastigmisschien dat ik wel gewoon een maand ziggo sport totaal neem. weet iemand hoe snel je na het aanvragen het pakket tot je beschikking heb?
Verkeerde topic natuurlijk... [mbr]Nu niet meer[/]
Hier staat op dezelfde site gewoon 07.00D-Ed schreef op maandag 20 maart 2017 @ 11:42:
Op F1Today staat de starttijd van de eerste race op: 26 maart 2017, 08:00 (Yeeehaaa!!)) Maar... Weet iemand of hier al rekening is gehouden met de zomertijd?
Via KPN binnen een aantal minuten.. Vanavond mijn pakketje aangepast en zit nu de race van Monaco terug te kijkenJackson6 schreef op maandag 20 maart 2017 @ 13:41:
[...]
Via Ziggo had ik die paketten meestal binnen een paar uur draaien.
Elke maandag na het race weekend, F1 weekend om 19u
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Worden er dan ook Q's niet uitgezonden? Vorig jaar heb ik ze toch allemaal wel gezien!?De meeste kwalificaties op zaterdag en alle races op zondag zijn rechtstreeks te volgen via Ziggo Sport, de gratis sportzender voor alle Ziggo klanten op kanaal 14.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
[ Voor 83% gewijzigd door naitsoezn op 22-03-2017 20:20 ]
Psn: stone-face-lock
[ Voor 96% gewijzigd door naitsoezn op 22-03-2017 20:18 ]
F1 Report-Australian GP Preview
Sky Sports F1 Wed 22nd Mar, 8:30pm
The F1 Report takes a look ahead to the start of the 2017 season at the Australian Grand Prix in Melbourne, with discussion and analysis of all the key talking points ahead of race weekend. Also in HD

Opvallend dat ze bij RTL niet doorhebben dat Ziggo sport in het basispakket zit. En dat ze als alternatief het niet legaal te bekijken SKYsports noemen..
[ Voor 10% gewijzigd door nachtnet op 22-03-2017 15:49 ]
Kijk hoelang het geduurd heeft voordat HD uitzendingen de norm werden. En die zijn vaak zelfs nog 720p vanwege gebrek aan bandbreedte. Ziggo Sport zendt nu pas sinds 1 maart in HD uit op Golf en Racing aangezien ze nu in Hilversum zitten.Jackson6 schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 15:53:
Het is echt heel erg jammer dat er nog geen 4k uitzendingen zijn, zit je dan met je 4k televisie. Sky doet ze wel in 4k dit jaar.
[ Voor 3% gewijzigd door RonaldMcDonald op 22-03-2017 15:55 ]
Klopt, het is inderdaad jammer allemaal. Maar in het buitenland kunnen ze het allemaal wel.Rivanov schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 15:54:
[...]
Kijk hoelang het geduurd heeft voordat HD uitzendingen de norm werden. En die zijn vaak zelfs nog 720p vanwege gebrek aan bandbreedte. Ziggo Sport zendt nu pas sinds 1 maart in HD uit op Golf en Racing aangezien ze nu in Hilversum zitten.
Ah dus toch voor een commerciele partij gekozen. Ik snap je wel hoor. Als je iets goed kan moet je het niet voor (bijna) gratis doen natuurlijk.nachtnet schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 16:39:
Inmiddels contact gehad met de redactie van EditieNL (rtlNieuws) ( Krijgen @yorkick & @Jasphur toch gelijk.. ) en het artikel is inmiddels aangepast.
Overigens kan ik echt niet meer naar Ziggo kijken/luisteren, nu ik al twee jaar C4 en SKY gekeken heb.
*naar ander topic*
[ Voor 14% gewijzigd door Jasphur op 22-03-2017 16:58 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Het is inderdaad treurig om te zien hoe hopeloos we achterlopen. Op veel plekken liggen 100+mb verbindingen, 4k tv's zijn zo goed als main stream en nog steeds betalen we hoofdprijs voor een berg reclame in 1080p en daadwerkelijk televisie in upscaled hd kwaliteit. Daar bovenop mag ik als KPN klant nog even €15 extra betalen om F1 te kijken in belabberde kwaliteit.Jackson6 schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 15:53:
Het is echt heel erg jammer dat er nog geen 4k uitzendingen zijn, zit je dan met je 4k televisie. Sky doet ze wel in 4k dit jaar.
Het meest vervelende vind ik wel dat ik dus op geen mogelijke manier voor Sky 4k F1 kan kiezen. Iets met rechten en al die onzin. Ik ben meer dan bereid om zelfs 15 euro per race te betalen als de streamkwaliteit geweldig is, en het commentaar inhoudelijk relevant of van toegevoegde waarde is. Intervieuws van Jack Plooij bekijk ik alleen met het geluid uit. Wat een ergernis is dat zeg.
De huidige techniek met ip-tv staat natuurlijk niks in de weg om uitzendingen in 4K en 1080p te streamen.
In Japan zijn ze zelfs al bezig met experimenteren op nog hogere resoluties zoals bijvoorbeeld 8K.
[ Voor 20% gewijzigd door sjaool op 22-03-2017 19:22 ]
"When you grow up your heart dies"
Volgens mij niet, ik denk dat de meeste mensen een (full) hd tv hebben staan, tv's gaan in de meeste huishoudens erg lang mee en 4K is een relatief recent fenomeen (in elk geval dat het betaalbaar is).
Ugh.. Kan hem niet uitstaan. Zo een dom commentaar en verteld alles 50x hetzelfde. Verdiept zicht nergens in gewoon wat basis dingen. Verteld dingen die helemaal niet kloppen.
En verstaat de boordradio nooit goed en kan geen Engels. Was Muhammed Ali overleden, won Lewis de race zegt Lewis over de boordradio "Float like a butterfly sting like a bee"
Zegt Olav "Look like a butterfly, sing like a bee"

Dit topic is gesloten.
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.
Voor de F1TV gebruikers met inlogproblemen, deze directe link werkt misschien.
https://f1tv.formula1.com/dr/index.html