‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dat was voorheen wel altijd mogelijk maar op een gegeven moment niet meer, op beide audio-kanalen was (is) het commentaar te horen. Is dit recentelijk teruggedraaid door Ziggo?PauseBreak schreef op woensdag 16 november 2016 @ 15:02:
[...]
Ik weet niet of je ook een abonnement hebt? Zo ja kan je ervoor kiezen om een tweede audiostream te gebruiken. Geheel zonder commentaar
Testing, one, two ...
Ik kan dat hier gewoon veranderen op zelfs het gratis kanaal. Misschien is het iets dat regio gebonden is?hardware-lover schreef op woensdag 16 november 2016 @ 17:19:
[...]
Dat was voorheen wel altijd mogelijk maar op een gegeven moment niet meer, op beide audio-kanalen was (is) het commentaar te horen. Is dit recentelijk teruggedraaid door Ziggo?
Nee, merp!
Heb even de originele Ziggo stream van Spanje gestart, 2 audio-sporen, op beide is Olaf te horen.PauseBreak schreef op woensdag 16 november 2016 @ 17:20:
[...]
Ik kan dat hier gewoon veranderen op zelfs het gratis kanaal. Misschien is het iets dat regio gebonden is?
Denk niet dat dit regio gebonden is, zag er op een gegeven moment een opmerking over staan op het Ziggo forum en daar werd dat destijds idd bevestigd. Ik ga even een recentere stream testen.
Edit: bij de laatste race is het bij mij nog steeds zo, 2 audio-sporen, DUT en ORG, beiden van Olaf voorzien?
https://community.ziggo.n...-2016-uitgeschakeld-10124
[ Voor 18% gewijzigd door hardware-lover op 16-11-2016 17:42 ]
Testing, one, two ...
Daar heb ik geen Youtube voor nodig, dat heb ik destijds zelf al op tv gezienSeñor Sjon schreef op woensdag 16 november 2016 @ 15:12:
[...]
Allard Kalff was daarvoor commentator bij de Eurosport als Engels commentator (zie oude YT filmpjes van begin jaren 90). Bij het huidige veld krijgt hij ook niks meer voor elkaar. Dan hebben we natuurlijk nu een chronisch gebrek aan uitvallers en veel strengere regels met wie er nog in de pitlane mag komen.
Maar daarom schreef ik ook "zoals Allard Kalff dat was". Logisch dat hem dat bij de huidige coureurs niet meer lukt, maar daarom zou je ook iemand uit de huidige generatie moeten hebben die ambitie als journalist heeft (Generatie Frijns of vd Garde bv, al betwijfel ik of Giedo vrienden binnen het F1 wereldje heeft
Ted Kravitz, bijvoorbeeld, rijdt waarschijnlijk geen deuk in een pakje boter. Maar De coureurs stoppen zelfs spontaan voor een praatje voor zijn camera. Je hoeft niet met ze geraced te hebben, maar ze moeten je wel (leren) kennen.Richard117 schreef op woensdag 16 november 2016 @ 18:30:
[...]
Daar heb ik geen Youtube voor nodig, dat heb ik destijds zelf al op tv gezien![]()
Maar daarom schreef ik ook "zoals Allard Kalff dat was". Logisch dat hem dat bij de huidige coureurs niet meer lukt, maar daarom zou je ook iemand uit de huidige generatie moeten hebben die ambitie als journalist heeft (Generatie Frijns of vd Garde bv, al betwijfel ik of Giedo vrienden binnen het F1 wereldje heeften of er iemand met dergelijke ambitie is)
Overigens snap ik ook niet zo goed waarom Ziggo niet iets meer bij Red Bull zelf lijkt binnen te komen.
SKY heeft zelfs een directe verbinding met RBR, waardoor Horner af en toe tijdens de race commentaar geeft.
Je zou verwachten dat je dat toch ook kan doen voor het publiek en de grootste fans van je coureur die geen andere legale mogelijk hebben om te kijken door ook bij Ziggo die dienst te bewijzen.
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Verwijderd
Overigens maakt ziggo een studio programma met daarin de f1 beelden met commentaar van Olav Mol.
Nederland is maar zo'n enorm klein stukje wanneer je dat vergelijkt met het Engelse taalgebied en het kijkersaantal van Sky.
Vind het leuk om Horner live commentaar te horen geven op Sky maar dat doet hij echt niet omdat hij dat nou zo graag wil maar omdat daar een aardig bedrag tegenover staat.
Olav heeft al moeite genoeg om in zijn eentje fatsoenlijk een race te verslaan laat staan dat hij daar ook nogeens een belletje vanaf de pit muur bij moet passen.
En ziggo is echt niet van plan nog meer uit te gaan geven zonder dat het extra kijkers op levert.
Helaas voor ons is Nederland toch echt heel erg klein.
Verwijderd
Dus volgend jaar heb je er minder problemen mee.? In principe zeg je dus: Ze mogen het wel, maar nu nog niet..JeroenTheStig schreef op woensdag 16 november 2016 @ 14:51:
[...]
... maar ik vind het wat te vroeg dat ze op de peuter/kleuterspeelplein "fuck that shit" gaan roepen
Beetje vreemd hoor...
Ach, ik kijk uit op het schoolplein van de basisschool. Het meest gehoorde scheldwoord is homo.. het is maar waar je je aan stoort.vhal schreef op woensdag 16 november 2016 @ 16:42:
[...]
Grappig, ik zag op de FB Ziggo pagina een soortgelijke post van een moeder en het kwam er eigenlijk op neer dat 'het mens eigenlijk niet zo moet zeiken want men moest eens weten wat haar jong buiten allemaal zegt'.
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2016 10:58 . Reden: toevoeging ]
Ik denk dat daar verschillende redenen voor zijn, zoiets zal Horner verwacht ik zeker niet zomaar doen, dat zal ongetwijfeld deel uitmaken van een package dat sky afneemt waardoor ze betere access hebben tot bepaalde mensen, of een (sponsor) deal tussen RBL en Sky zelf.sanderb schreef op woensdag 16 november 2016 @ 20:28:
[...]
Overigens snap ik ook niet zo goed waarom Ziggo niet iets meer bij Red Bull zelf lijkt binnen te komen.
SKY heeft zelfs een directe verbinding met RBR, waardoor Horner af en toe tijdens de race commentaar geeft.
Je zou verwachten dat je dat toch ook kan doen voor het publiek en de grootste fans van je coureur die geen andere legale mogelijk hebben om te kijken door ook bij Ziggo die dienst te bewijzen.
'
Als Ziggo zoiets wil kan dat denk ik prima, maar zullen ze ergens verwacht ik gewoon $$$ of €€€'s op tafel moeten leggen.
Verder moet ik ook nog maar zien of zoiets gewaardeerd wordt door de gemiddelde ziggo kijker, echte F1 Fans zullen het zeker waarderen, maar als je nu al ziet dat zo'n beetje alles in het Engels direct (slecht) vertaald moet worden op tv omdat de gemiddelde Nederlander schijnbaar geen woord Engels lijkt te spreken (i.i.g. zo komt het op mij over, terwijl als ik in mijn omgeving kijk toch echt iedereen redelijk tot zeer goed Engels kan verstaan en spreken) kan ik me indenken dat een deel van de doelgroep er niet op zit te wachten of at Ziggo denk dat ze er niet op zitten te wachten als er ineens iemand in het Engels commentaar gaat geven
Maar krijgen ze zoiets echt mee*? Want op de radio hoor ik ook genoeg woorden/teksten waarvan ik denk: dat is niet voor jonge oortjes bedoeld. Je kunt je kinderen niet beschermen tegen deze taal en ergens hebben die reactie op die Ziggo FB-pagina waar een eindje terug op gedoeld wordt wel een punt: je moet eens weten wat kinderen op school allemaal zeggen. Ik hoor dat al bij bij mijn neefjes en nichtjes: die leren die woorden echt wel, of je nu wil of niet. En hoe spastischer je daar als ouders op reageert, hoe leuker die woorden voor ze wordenJeroenTheStig schreef op woensdag 16 november 2016 @ 14:51:
[...]
De scheldkanonnade van Vettel wordt weggebliept door de FOM, dus daar zie ik totaal geen probleem. Waar ik wel een probleem mee heb is dat als ik met mijn zoontjes van 2 en 5 formule 1 kijk, dat er allerlei teksten als "jo fucking ho" en "fuck that shit" worden uitgekraamd. Ik snap dat mijn kinderen op een zekere leeftijd woorden oppikken en gebruiken die ik liever niet van hen hoor, maar ik vind het wat te vroeg dat ze op de peuter/kleuterspeelplein "fuck that shit" gaan roepen
* Ik vraag het me af. Toen ik klein was zat ik gewoon te kijken hoe autootjes rondreden over een circuit, maar wat de commentator zei interesseerde me niks.
Volgens mij zegt hij dat niet. Hij zegt dat hij zijn kinderen te jong vindt om dit soort dingen te horen en ik snap dat ergens wel, hoewel ik me afvraag of ze het echt meekrijgen. Zeker een kind van 2, kom zeg, die ziet bewegende kleurtjes, maar luistert echt niet naar die kerel die er doorheen praatVerwijderd schreef op donderdag 17 november 2016 @ 10:55:
[...]
Dus volgend jaar heb je er minder problemen mee.? In principe zeg je dus: Ze mogen het wel, maar nu nog niet..
Beetje vreemd hoor...
[ Voor 22% gewijzigd door Grrrrrene op 18-11-2016 12:33 ]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Nee, dat zeg ik niet. Onze kinderen mogen geen schuine taal gebruiken en uiteraard spreken we ze er op aan als ze het toch doen. Echter zijn we ook niet naïef en weten dat ze op het schoolplein woorden oppikken en waarschijnlijk ook zelf gebruiken die niet helemaal door de beugel kunnen. Dit is nu eenmaal niet te voorkomen, van leeftijdgenootjes pikken ze schuine taal op die in hun leeftijdscategorie nu eenmaal gebezigd wordt. Op de kleuterschool hebben we het dan over woorden als pies/poep/piemel, in groep 8 hebben we het dan over, wat jij ook zegt, woorden als 'homo' en 'klootzak'.Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2016 @ 10:55:
[...]
Dus volgend jaar heb je er minder problemen mee.? In principe zeg je dus: Ze mogen het wel, maar nu nog niet..
Beetje vreemd hoor...
Als ze op de kleuterschool 'fuck that shit' gaan roepen omdat ze dat toevallig op hebben gepikt tijdens het verslag van een formule 1 wedstrijd, dan ligt dat mijlenver van de 'schuine woorden vocabulaire' van de gemiddelde kleuter. En dat is wat ik daar mee bedoelde. En ja, ik heb dat in een understatement geschreven, omdat het mij vrij helder leek dat dit woorden zijn die mijlenver liggen t.o.v. de 'standaard' schuine woorden die door kleuters worden gebruikt.
Onderschat trouwens niet wat jonge kinderen oppikken, ook tijdens een formule 1 wedstrijd. Dan heb ik het overigens niet over slechte woorden, maar ik verbaasde mij er over wat onze jongste van twee al voor namen kan roepen van verschillende autocoureurs. En onze oudste van 5 neuriet af en toe zo uit het niets het duits volkslied

Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2016 @ 22:04:
Gelukkig is de laatste race gewoon legaal online te bekijken op channel 4.
Overigens maakt ziggo een studio programma met daarin de f1 beelden met commentaar van Olav Mol.
Nederland is maar zo'n enorm klein stukje wanneer je dat vergelijkt met het Engelse taalgebied en het kijkersaantal van Sky.
Vind het leuk om Horner live commentaar te horen geven op Sky maar dat doet hij echt niet omdat hij dat nou zo graag wil maar omdat daar een aardig bedrag tegenover staat.
Olav heeft al moeite genoeg om in zijn eentje fatsoenlijk een race te verslaan laat staan dat hij daar ook nogeens een belletje vanaf de pit muur bij moet passen.
En ziggo is echt niet van plan nog meer uit te gaan geven zonder dat het extra kijkers op levert.
Helaas voor ons is Nederland toch echt heel erg klein.
Dat Horner "live" vanaf de pittwall te horen is in de uitzendingen van SKy & C4 komt omdat teams verplicht zijn 1 member of staff beschikbaar te hebben voor live interviews voor selected broadcasters tijdens het hele evenement. Bij Sky en C4 is dat vaak Horner, bij RTL , orf en sky.de lijkt dat vaker Wolf te zijn. Voor sky italia weet ik het niet zeker, maar zou het mij niet verbazen als daar Arivabene te horen is.. Ziggo valt niet onder die selected broadcasters...Dennism schreef op donderdag 17 november 2016 @ 16:35:
[...]
Ik denk dat daar verschillende redenen voor zijn, zoiets zal Horner verwacht ik zeker niet zomaar doen, dat zal ongetwijfeld deel uitmaken van een package dat sky afneemt waardoor ze betere access hebben tot bepaalde mensen, of een (sponsor) deal tussen RBL en Sky zelf.
'
Als Ziggo zoiets wil kan dat denk ik prima, maar zullen ze ergens verwacht ik gewoon $$$ of €€€'s op tafel moeten leggen.
Verder moet ik ook nog maar zien of zoiets gewaardeerd wordt door de gemiddelde ziggo kijker, echte F1 Fans zullen het zeker waarderen, maar als je nu al ziet dat zo'n beetje alles in het Engels direct (slecht) vertaald moet worden op tv omdat de gemiddelde Nederlander schijnbaar geen woord Engels lijkt te spreken (i.i.g. zo komt het op mij over, terwijl als ik in mijn omgeving kijk toch echt iedereen redelijk tot zeer goed Engels kan verstaan en spreken) kan ik me indenken dat een deel van de doelgroep er niet op zit te wachten of at Ziggo denk dat ze er niet op zitten te wachten als er ineens iemand in het Engels commentaar gaat geven
ADDITIONAL MEDIA OPPORTUNITIES
QUALIFYING
All drivers eliminated in Q1 or Q2 will be available for media interviews
immediately after the end of each session, as will drivers who participated in
Q3, but who are not required for the post-qualifying press conference. The
location of the TV Pen will be posted on the media centre noticeboard.
RACE
Any driver retiring before the end of the race will be made available at the TV
pen interview area. In addition, during the race every team will make available
at least one senior spokesperson for interview by officially accredited TV crews.
A list of those nominated will be made available in the media centre.
Vanaf 26 november staan de kanalen 401 tot en met 406 voor alle Ziggo klanten een heel weekend open. Ben je geen klant? Kijk dan het hele weekend Ziggo Sport via de livestream. De verjaardag van Ziggo Sport vieren we samen.
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
vrijetraining 1 helaas gemist, was ook op channel 4
Everything is better with Bluetooth
Yep. Wel 376P kwaliteit, op iPad nog redelijk te doenniekvandermeer schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 13:52:
www.filmon.com/tv/channel-4
En hier ook legaal te bekijken.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Nee.Jasphur schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 11:40:
Is er een link tussen Liberty Media en Sky eigenlijk?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Sky is van Murdoch.Jasphur schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 11:40:
Is er een link tussen Liberty Media en Sky eigenlijk?
Sky en Liberty Global zijn enorme concurrenten van elkaar. Ze competen zo'n beetje in elke broadcast-markt waar ze opereren. De kans dat Sky de F1 rechten na 2024 kan verlengen is praktisch nul.
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Precies dit. Ik heb zelf geen kinderen en kan me voorstellen dat het "anders" voelt als ouder zijnde, maar die kinderen (en zeker die van 2 jaar waar hier over gesproken wordt), hebben geen flauw benul van de betekenis van dergelijke woorden die ze voor het eerst horen. Aan de hand van reacties van ouders en anderen kunnen ze al snel afleiden of dergelijke woorden "normaal" of "niet normaal" zijn.Grrrrrene schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 12:24:
Ik hoor dat al bij bij mijn neefjes en nichtjes: die leren die woorden echt wel, of je nu wil of niet. En hoe spastischer je daar als ouders op reageert, hoe leuker die woorden voor ze worden
Als het gewoon genegeerd wordt en verder niet over gesproken wordt, dan zijn ze het waarschijnlijk zo weer vergeten. Maar als er zenuwachtig wordt gereageerd, of erger nog, de oren worden afgedekt, tja, dan vraag je er zelf ook een beetje om. Je leert ze zelf aan dat dergelijke uitspraken niet gewenst zijn, en laat dat nou net leuk en spannend zijn voor die kinderen. Ze moeten tenslotte grenzen opzoeken, het is onderdeel van de ontwikkeling.
Het lijkt me sterk dat ze op een gegeven moment niets anders meer kunnen zeggen en vanaf de leeftijd dat ze begrijpen wat ze zeggen en het belangrijker gaan vinden hoe ze overkomen op anderen, zal het allemaal wel loslopen.
Smiling as the shit comes down...

Ziggo Go + Chromecast werkt vooralsnog, maar dat zal vanmiddag wel anders zijn.
Ach wat is gratis...Tito129 schreef op zondag 27 november 2016 @ 11:28:
[...]
Jah. Wel fijn van Ziggo weekend gratis sportzenders.
Kopje koffie de bij en op de achtergrond gp2 kijken.
Zie in de 1e bocht wel mogelijkheden.
Ze willen wel je gegevens...
Maar daar weten we wel wat op:
https://www.guerrillamail.com/nl/
never argue with a moderator, he will shut your account down.
Weinig gratis aan voor mij. Betaal er iedere maand € 15,- voor.Tito129 schreef op zondag 27 november 2016 @ 11:28:
[...]
Jah. Wel fijn van Ziggo weekend gratis sportzenders.
Kopje koffie de bij en op de achtergrond gp2 kijken.
Zie in de 1e bocht wel mogelijkheden.
Maar dat doe ik met alle liefde en plezier.
[ Voor 6% gewijzigd door Rivanov op 27-11-2016 11:36 ]
Bullshit van Olav Mol, met nog geen €15,00 toe per maand ga ik daarnaar luisteren.Rivanov schreef op zondag 27 november 2016 @ 11:36:
[...]
Weinig gratis aan voor mij. Betaal er iedere maand € 15,- voor.
Maar dat doe ik met alle liefde en plezier.
Genoeg betere en ook nog gratis alternatieven: RTL duitsland, Sky stream, C4 stream
never argue with a moderator, he will shut your account down.
Je kunt gewoon via decorder kijken, of ben je niet thuis? Maar Ziggo Go zal er wel weer niet werken ja...Rukapul schreef op zondag 27 november 2016 @ 11:11:
Zijn we weer klaar voor een fuckup van Ziggo![]()
Ziggo Go + Chromecast werkt vooralsnog, maar dat zal vanmiddag wel anders zijn.
Ik heb het ook niet alleen voor F1. Maar ook voor de andere sporten.Speedster schreef op zondag 27 november 2016 @ 11:40:
[...]
Bullshit van Olav Mol, met nog geen €15,00 toe per maand ga ik daarnaar luisteren.
Genoeg betere en ook nog gratis alternatieven: RTL duitsland, Sky stream, C4 stream
Oftopic:
Hoe goed de kwaliteit van mijn Sky (720p 6000kbit) en Channel 4 (1080p) streams ook zijn.. er zit altijd vertraging op.
Offtopic: En dan nu weer opzeggen? Vanwege geen F1 de komende 4 maandenRivanov schreef op zondag 27 november 2016 @ 11:51:
[...]
Ik heb het ook niet alleen voor F1. Maar ook voor de andere sporten.
Oftopic:
spoiler:Sowieso kijk ik pre- en postshows via Sky en Channel 4. De race wél via Ziggo omdat ik het graag in de best mogelijke 1080p kwaliteit wil kijken met 0 vertraging.
Hoe goed de kwaliteit van mijn Sky (720p 6000kbit) en Channel 4 (1080) streams ook zijn.. er zit altijd vertraging op.
Edit: op de tv zit natuurlijk ook een browser tegenwoordig! Werkt prima (voor zover de servers het aan kunnen)
[ Voor 21% gewijzigd door NoepZor op 27-11-2016 12:11 ]
De wijzen komen uit het Oosten!
Ik heb een stuk antiek met dvi out en geen dvi naar hdmi verloopje. Anders is dat idd de meest simpele oplossing.
[ Voor 33% gewijzigd door ATS op 27-11-2016 13:39 ]
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Hun grid walk was erg goed, uiteraard niet vergelijkbaar qua budget en dergelijke met Ziggo maar echt een wereld van verschil.
Er is vast wel 'iemand' die dit in 4K beschikbaar gaat makenSmultie schreef op zondag 27 november 2016 @ 18:07:
[...]
Waar kijk jij legaal Sky, of denk je dat Henno ook in 4k gaat 'uitzenden'?
Ik kreeg die melding ook maar na een restart van de app werkte het wel bij mij, al kan het zijn dat ik daarna niet op replay zat. IIg werd ik eruit gegooid en na een herstart van de app werkte het weer.Rukapul schreef op zondag 27 november 2016 @ 21:25:
Ziggo Go replay TV werkte ook uitstekend (gestart terwijl de race nog bezig was). Alleen jammer dat casten dan niet is toegestaan.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
De race kijk ik altijd live via Ziggo. De herhaling daarna op Sky F1.nachtnet schreef op zondag 27 november 2016 @ 22:32:
[...]
Oh je bedoelde dat je het tijdens het raceverslag vanmiddag niet gehoord had![]()
[...]
Toekomst van SAI ligt na 2017 waarschijnlijk eerder bij Ferrari of McLaren (ALO) dan bij een RB14
"When you grow up your heart dies"
uhm....waarom? Ik zou altijd het omgekeerde gedaan hebben, of Ziggo hebben laten liggensjaool schreef op zondag 27 november 2016 @ 22:46:
[...]
De race kijk ik altijd live via Ziggo. De herhaling daarna op Sky F1.
De streams lopen flink achter op Ziggo en dan loop je ook flink achter op het forum. Plus de beeldkwaliteit van Ziggo is beter en ik mag Olav wel.bvbal79 schreef op zondag 27 november 2016 @ 22:47:
[...]
uhm....waarom? Ik zou altijd het omgekeerde gedaan hebben, of Ziggo hebben laten liggen
Dat maakt toch niet uit. De Engelsen doen hetzelfde bij Hamilton, net zoals de Duitsers het doen bij Rosberg. Het is maar net wat je wilt horen. Een beetje chauvinisme mag best. Als het te gek wordt is het Max zelf wel die de boel weer wat tempert.fsfikke schreef op zondag 27 november 2016 @ 22:48:
[...]
Die Olav geeft commentaar alsof hij met een Verstappen shirt en oranje vlag in z'n handen thuis op de bank zit met een stel maten. Kan je natuurlijk leuk vinden, maar voor een sportcommentator is het een behoorlijke aanfluiting.
Daar kunnen ze tenminste nog relativeren en een situatie objectief beoordelen. Dat kunnen Nederlanders als het over sport gaat gewoon totaal nietsjaool schreef op zondag 27 november 2016 @ 22:54:
[...]
Dat maakt toch niet uit. De Engelsen doen hetzelfde bij Hamilton, net zoals de Duitsers het doen bij Rosberg. Het is maar net wat je wilt horen. Een beetje chauvinisme mag best. Als het te gek wordt is het Max zelf wel die de boel weer wat tempert.
[ Voor 5% gewijzigd door fsfikke op 27-11-2016 22:57 ]
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Met dat laatste heeft Olav niks miszegd.fsfikke schreef op zondag 27 november 2016 @ 22:57:
[...]
Daar kunnen ze tenminste nog relativeren en een situatie objectief beoordelen. Dat kunnen Nederlanders als het over sport gaat gewoon totaal nietToen Rosberg Verstappen inhaalde was hij er nog niet aan voorbij of Olav schreeuwde al dat het helemaal niet eerlijk was omdat Rosberg een veel betere auto en banden had
fsfikke schreef op zondag 27 november 2016 @ 22:57:
[...]
Daar kunnen ze tenminste nog relativeren en een situatie objectief beoordelen. Dat kunnen Nederlanders als het over sport gaat gewoon totaal nietToen Rosberg Verstappen inhaalde was hij er nog niet aan voorbij of Olav schreeuwde al dat het helemaal niet eerlijk was omdat Rosberg een veel betere auto en banden had
Okay waar is nu het stukje dat niet objectief is? Het zijn pure feiten. De Mercedes is gewoon een betere motor. Rosberg had nieuwere banden. Niks mis met dit commentaar.quote: Olav MolOe, proberen. Nou en dan sta je helemaal te kijken. Rosberg probeerde het en daar komt ie weg. En daar is ie er voor alsnog voorbij voor P2. Met zijn DRS. Maar Max geeft niet op hè. Kijk eens binnenkant, binnenkant, buitenkant, buitenkant, buitenkant en kijken. Naast elkaar. Kijk die fans ook. Tuurlijk is het puur op motorvermogen een ongelijke strijd. Puur op banden en leeftijd van banden ook nog, Maar dit is wel het moment dat Max nu denkt ik meteen naar binnen zou moeten gaan. Rondje nummer 20, Rosberg P2 op Max. Met een hoop duw en trekwerk... en dat mag. Het hoeft niet gratis.
Het pure feit is dat Rosberg zonder moeite Verstappen voorbij rijdt met een mooie inhaalmanoeuvre. Als Verstappen zo een actie had gemaakt zou Olav woorden tekort komen om te beschrijven hoe briljant die actie wel niet was, maar als Verstappen een keer aan het kortere einde trekt gaat ie liever op zoek naar excuusjes waarom Verstappen toch echt helemaal niets te verwijten valt en eigenlijk stiekem toch de betere is.sjaool schreef op zondag 27 november 2016 @ 23:20:
[...]
[...]
Ook waar is nu het stukje dat niet objectief is? Het zijn pure feiten. De Mercedes is gewoon een betere motor. Rosberg had nieuwere banden. Niks mis met dit commentaar.
Het is inderdaad behoorlijk extreem te noemen en het wordt eigenlijk alleen maar erger. Ook consequent "Max" en niet "Verstappen" waar alle andere rijders worden genoemd bij achternaam.fsfikke schreef op zondag 27 november 2016 @ 23:33:
[...]
Het pure feit is dat Rosberg zonder moeite Verstappen voorbij rijdt met een mooie inhaalmanoeuvre. Als Verstappen zo een actie had gemaakt zou Olav woorden tekort komen om te beschrijven hoe briljant die actie wel niet was, maar als Verstappen een keer aan het kortere einde trekt gaat ie liever op zoek naar excuusjes waarom Verstappen toch echt helemaal niets te verwijten valt en eigenlijk stiekem toch de betere is.
Ach ja, Olaf. Het heeft ook niet mijn voorkeur. Maar ondanks dat legt hij er wel zijn ziel en zaligheid in. Dat is ook wat waard. Geen Nederlands commentaar, of schortend Nederlands commentaar. Dan maar het laatste.UltraSub schreef op maandag 28 november 2016 @ 00:17:
[...]
Het is inderdaad behoorlijk extreem te noemen en het wordt eigenlijk alleen maar erger. Ook consequent "Max" en niet "Verstappen" waar alle andere rijders worden genoemd bij achternaam.
Wat mij interessant lijkt is een Nederlandse versie van Ted's Notebook. Dus heb je een perskaart voor 2017 en camera, lets team-up!
Zowel Mol als Plooij zijn geen journalisten maar vooral wel autosport liefhebbers. Dat ze een oranjebril op hebben klopt zeker. (maar dat was in de jaren 90 met Jos Verstappen ook al.) Dikke credits dat Olav Mol al 100 jaar met het circus meereist en commentaar wil/kan geven, een co-host zou niet gek zijn.. maar naar omstandigheden doet Mol het primaUltraSub schreef op maandag 28 november 2016 @ 00:17:
[...]
Het is inderdaad behoorlijk extreem te noemen en het wordt eigenlijk alleen maar erger. Ook consequent "Max" en niet "Verstappen" waar alle andere rijders worden genoemd bij achternaam.
Dat een commentator VES bij zijn voornaam noemt in commentaar is niet zo heel vreemd of bijzonder.. Ook bij andere zenders worden rijder en crew regelmatig bij alleen zijn voornaam genoemd. LEWIS, JENSON, TOTO, CHRISTIAN, etc. dat is niets om je druk over te maken..
Het probleem blijft dat je gewoon geen toegang tot de belangrijke spelers krijgt. Op de paddock wemelt het van de reporters die op allerlei manier proberen aandacht te krijgen. 90% van die reporters komen van lokale media zonder enige F1-roots, daar hebben de teams niet zo veel aan dus die vangen vaak genoeg bot bij de media meisjes. De mannen van Sky, Channel 4, (BBC vroeger) bieden een veel grotere exposure, plus dat ze met veel teams een historie hebben.Oyster schreef op maandag 28 november 2016 @ 00:30:
[...]
Ach ja, Olaf. Het heeft ook niet mijn voorkeur. Maar ondanks dat legt hij er wel zijn ziel en zaligheid in. Dat is ook wat waard. Geen Nederlands commentaar, of schortend Nederlands commentaar. Dan maar het laatste.
Wat mij interessant lijkt is een Nederlandse versie van Ted's Notebook. Dus heb je een perskaart voor 2017 en camera, lets team-up!
Ik heb Olav Mol vaak genoeg achteraan een muur van reporters zien staan op de paddock, proberend om nog iets zinnigs op beeld te krijgen om z'n item mee te vullen, die smult er natuurlijk van dat er nu iemand rondloopt waar hij wel toegang tot heeft en waar genoeg over te vertellen valt. Maar veel verder dan wat interviews met Max kom je daarmee ook niet.
Ja hij gebruikt ook wel eens zijn achternaam, en ja hij zegt geen onwaarheden. Maar hetzelfde kan je van Vettel zeggen en toch is iedereen hier het er over eens dat hij z'n mond moet houdensjaool schreef op maandag 28 november 2016 @ 00:37:
[...]
Zelfs Olav gebruikt afwisselend voor- en achternamen. Het is maar net waar je je druk om maakt.
[ Voor 13% gewijzigd door fsfikke op 28-11-2016 00:59 ]
Volgend seizoen met Vandoorne is er weer een mogelijkheid bij gekomen voor Mol/Plooij. (weet niet wie de Vlaamse F1 uitzend, maar misschien kunnen die zender + Ziggo samen werken.)fsfikke schreef op maandag 28 november 2016 @ 00:56:
[...]
Het probleem blijft dat je gewoon geen toegang tot de belangrijke spelers krijgt. Op de paddock wemelt het van de reporters die op allerlei manier proberen aandacht te krijgen. 90% van die reporters komen van lokale media zonder enige F1-roots, daar hebben de teams niet zo veel aan dus die vangen vaak genoeg bot bij de media meisjes. De mannen van Sky, Channel 4, (BBC vroeger) bieden een veel grotere exposure, plus dat ze met veel teams een historie hebben.
Ik heb Olav Mol vaak genoeg achteraan een muur van reporters zien staan op de paddock, proberend om nog iets zinnigs op beeld te krijgen om z'n item mee te vullen, die smult er natuurlijk van dat er nu iemand rondloopt waar hij wel toegang tot heeft en waar genoeg over te vertellen valt. Maar veel verder dan wat interviews met Max kom je daarmee ook niet.
[...]
Ja hij gebruikt ook wel eens zijn achternaam, en ja hij zegt geen onwaarheden. Maar hetzelfde kan je van Vettel zeggen en toch is iedereen hier het er over eens dat hij z'n mond moet houden
Het aantal interviews van Plooij met toprijders valt mij overigens niet tegen hoor dit seizoen. (naast de uitgebreide MOL interviews.)
Volgens mij hebben ze de vorige jaren nooit in The Pen gestaan, dus dat dit nu wel is, geeft wel veel meer waarde aan de nabeschouwing. En ik moet zeggen dat het de laatste races eigenlijk wel prima ging. Ook tijdens de race nu meer live-reacties (volgens mij de eerste keer?) vond ik erg top.nachtnet schreef op maandag 28 november 2016 @ 01:06:
[...]
Het aantal interviews van Plooij met toprijders valt mij overigens niet tegen hoor dit seizoen. (naast de uitgebreide MOL interviews.)
Dat programma gaat voor volgend jaar wel sprongen maken. Budget wordt groter dus wie weet meer man op locatie.
Ik spot hier trouwens ook de mic van NOS, hadden die dan daar ook nog wat beelden van gemaakt in The Pen?
http://www.ziggosporttota...-met-druk-om-te-gaan.html
Morgen wel een Q&A met Jan Lammers op Facebook bij NOS
http://nos.nl/artikel/214...en-en-het-f1-seizoen.html
[ Voor 20% gewijzigd door Martinspire op 28-11-2016 01:46 ]
Ik kan echt niet wachten tot volgend seizoen. Ik heb toch echt wel veel vertrouwen in wat voor auto RBR neer kan zetten. Dat wordt echt kicken volgend jaar hoor, poah.
Ik heb pas ergens in een interview met Plooij opgevangen dat hij juist weer mee is gaan doen omdat hij de voorkeur kreeg van de familie Verstappen boven bijv. een Doornbos.AzzKickah schreef op maandag 28 november 2016 @ 02:02:
Kan Max niet een vervanger voor Plooij aanvragen?
Heb ik ook gehoord, BNR (Nationale Autoshow):Twynn schreef op maandag 28 november 2016 @ 07:42:
[...]
Ik heb pas ergens in een interview met Plooij opgevangen dat hij juist weer mee is gaan doen omdat hij de voorkeur kreeg van de familie Verstappen boven bijv. een Doornbos.
https://www.bnr.nl/radio/...ack-plooij-koni-en-giulia
Kan ook voor een nieuwsprogramma op de radio zijn he?Martinspire schreef op maandag 28 november 2016 @ 01:19:
[...]
Ik spot hier trouwens ook de mic van NOS, hadden die dan daar ook nog wat beelden van gemaakt in The Pen?
http://www.ziggosporttota...-met-druk-om-te-gaan.html
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Ze stonden er wel altijd al, maar kregen zelden de kans een vraag te stellen.Martinspire schreef op maandag 28 november 2016 @ 01:19:
[...]
Volgens mij hebben ze de vorige jaren nooit in The Pen gestaan,
[...]
Toch wel leuk interview met Jack. Volgend jaar dus mogelijk wél fatsoenlijk live in de uitzending i.p.v. de houtje touwtje Skype oplossing van dit jaar? Hopelijk gaat Ziggo geld daarvoor vrijmaken.U123456 schreef op maandag 28 november 2016 @ 07:49:
[...]
Heb ik ook gehoord, BNR (Nationale Autoshow):
https://www.bnr.nl/radio/...ack-plooij-koni-en-giulia
Heb afgelopen weekend 'noodgedwongen' de kwalificatie op de Duitse RTL moeten bekijken. Als je denkt dat Olav chauvinistisch is....UltraSub schreef op maandag 28 november 2016 @ 00:17:
[...]
Als neutrale toeschouwer is de kwalificatie daar helemaal niet te volgen. Zodra Rosberg in Q3 de laatste keer over de finish kwam werd het beeld gesplitst in 1/3 de Mercedes garage en 2/3 de onboard van Rosberg. In zijn in-lap dus, terwijl daar achter de hele rits nog over de streep moest komen. Het was dat ze de live-stand nog wel in beeld lieten staan anders had je helemaal niet kunnen zien wat er achter de Mercedessen gebeurde.
Ieder z'n meug, maar van mij mag Jack met pensioen. Ook dit keer kwamen zijn 'pitreports' op het moment dat de aandacht op de baan gevestigd behoorde te zijn. Daar is de actie. Dat geneuzel met coureurs die uitgevallen zijn interesseert me niks, dat lees ik de volgende dag wel in de krant. Of niet. Het gaat toch om de mensen die nog op de baan zitten, niet om de uitvallers?Rivanov schreef op maandag 28 november 2016 @ 09:27:
[...]
Toch wel leuk interview met Jack. Volgend jaar dus mogelijk wél fatsoenlijk live in de uitzending i.p.v. de houtje touwtje Skype oplossing van dit jaar? Hopelijk gaat Ziggo geld daarvoor vrijmaken.
[ Voor 28% gewijzigd door alexbl69 op 28-11-2016 11:34 ]
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Jack.. die kan wat mij betreft wel meteen opzouten. Die stelt nooit een normale vraag, altijd woorden in de mond leggen. Zeer irritant.
Hopelijk gaat hij komend jaar meer een middenweg vinden waarin hij zich iets meer richting de F1 kenner richt, ik heb echter geen idee hoeveel % van de Ziggo Sport kijkers dit betreft. Ik kan me voorstellen dat het meerendeel van de kijkers door Max begonnen is met kijken en het fijn vinden dat Olav ieder weekend uitlegt waarom sommige banden geel en andere rood zijn.
Misschien zou het ideaal zijn om een 2e persoon naast Olav te zetten die iets meer de diepte in gaat qua commentaar, gecombineerd met Olavs prettige en enthousiaste manier van presenteren (mijn mening) kan het misschien het beste van beide werelden worden
Erg vreemd als de familie Verstappen gaat bepalen welke pitreporter Ziggo meestuurt.Twynn schreef op maandag 28 november 2016 @ 07:42:
[...]
Ik heb pas ergens in een interview met Plooij opgevangen dat hij juist weer mee is gaan doen omdat hij de voorkeur kreeg van de familie Verstappen boven bijv. een Doornbos.
Uhm nee.Smultie schreef op maandag 28 november 2016 @ 16:29:
[...]
Erg vreemd als de familie Verstappen gaat bepalen welke pitreporter Ziggo meestuurt.
"Deze aflevering wordt mede mogelijk gemaakt door Verstappen.nl"
Dat lijkt mij ook mooi. Sowieso moet er ooit wel een opvolger voor Olav komen. Hij is geen BernieFeihcretsam schreef op maandag 28 november 2016 @ 16:29:
Misschien zou het ideaal zijn om een 2e persoon naast Olav te zetten die iets meer de diepte in gaat qua commentaar, gecombineerd met Olavs prettige en enthousiaste manier van presenteren (mijn mening) kan het misschien het beste van beide werelden worden
Nee, merp!
Klopt, Doornbos met Frank Weeink, waarbij Frank normaal de Indy-commentaar doet en Doornbos bij de Indy 500 aanschuift.PauseBreak schreef op maandag 28 november 2016 @ 19:17:
[...]
Persoonlijk zou ik graag Doornbos ernaast willen zien. Die heeft me positief verrast tijdens het commentaar geven op de Indy 500 (geloof ik dat het was) en hij weet ook meer van de F1 vanuit een ander perspectief.
En dát is niet vreemd?Rivanov schreef op maandag 28 november 2016 @ 19:12:
[...]
Uhm nee.
Tsja, als er niemand anders in wil stappen om mee te 'sponsoren'? Zal misschien komend seizoen wel anders zijn.
Verwijderd
Ben bang dat Jack daar zelf weinig mee te doen heeft. Dan moet je bij de regie zijn van Ziggo. Die prikt dat er tussen. Verder is Ziggo ook afhankelijk van het 'materiaal' wat ze krijgen. Dat zal best veel zijn en in de regiekamer moeten ze er mee aan het werk.alexbl69 schreef op maandag 28 november 2016 @ 11:31:
[...]
Ieder z'n meug, maar van mij mag Jack met pensioen. Ook dit keer kwamen zijn 'pitreports' op het moment dat de aandacht op de baan gevestigd behoorde te zijn. Daar is de actie. Dat geneuzel met coureurs die uitgevallen zijn interesseert me niks, dat lees ik de volgende dag wel in de krant. Of niet. Het gaat toch om de mensen die nog op de baan zitten, niet om de uitvallers?
Als Jack met pensioen mag vanwege de reden die jij vermeldt, dan zit je er du faliekant naast. Als je vindt dat hij met pensioen moet omdat je het een arsehole vindt dan mag dat, maar is ver weg van een enig onderbouwd argument.
Jack heeft een directe verbinding met Olav. Ze bepalen met z'n tweeën wanneer Jack er in komt, daar heeft Ziggo niks mee te maken.Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 13:13:
[...]
Ben bang dat Jack daar zelf weinig mee te doen heeft. Dan moet je bij de regie zijn van Ziggo. Die prikt dat er tussen. Verder is Ziggo ook afhankelijk van het 'materiaal' wat ze krijgen. Dat zal best veel zijn en in de regiekamer moeten ze er mee aan het werk.
Als Jack met pensioen mag vanwege de reden die jij vermeldt, dan zit je er du faliekant naast. Als je vindt dat hij met pensioen moet omdat je het een arsehole vindt dan mag dat, maar is ver weg van een enig onderbouwd argument.
Heb verder niks tegen Jack, zal best een hele aardige gozer zijn, maar ik heb twee inhoudelijke bezwaren tegen de pitreports (en dus niet tegen Jack):
- Het komt altijd op het verkeerde moment. Ook dit keer zat Jack weer een verhaaltje te houden op het moment dat Rosberg Verstappen voorbij ging. Een moment waarvan Rosberg later aangaf dat het cruciaal was voor het binnenhalen van het kampioenschap.
- Het voegt niks aan het live-verslag toe. Een interview met een uitgevallen coureur kan net zo goed in de nabeschouwing uitgezonden worden. Er wordt in de regel toch alleen maar verteld wat iedereen al lang gezien heeft en geeft geen extra inzicht in wat er op dat moment op de baan gebeurt.
Verwijderd
Interviews met uitgevallen coureurs kunnen juist ontzettend veel toevoegen tijdens de race. Er gebeurt vaak periodes niets en dan is dergelijke content erg interessant. Het probleem van Plooij is dat hij vaak met oninteressante informatie komt. Nu had hij eindelijk wel iets relevants aan de haak, maar was de timing volledig zoek. Hij maakt er het beste van, maar ik heb toch het idee dat hij misschien niet helemaal in huis heeft wat nodig is om dit een succes te maken.alexbl69 schreef op maandag 28 november 2016 @ 11:31:
Ieder z'n meug, maar van mij mag Jack met pensioen. Ook dit keer kwamen zijn 'pitreports' op het moment dat de aandacht op de baan gevestigd behoorde te zijn. Daar is de actie. Dat geneuzel met coureurs die uitgevallen zijn interesseert me niks, dat lees ik de volgende dag wel in de krant. Of niet. Het gaat toch om de mensen die nog op de baan zitten, niet om de uitvallers?
Allard Kalff wist vaak bijzonder relevante informatie te brengen en had ook altijd de juiste mensen te pakken. Dat was echt een enorme aanwinst.
Helemaal mee eens.alexbl69 schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 18:02:
[...]
Jack heeft een directe verbinding met Olav. Ze bepalen met z'n tweeën wanneer Jack er in komt, daar heeft Ziggo niks mee te maken.
Heb verder niks tegen Jack, zal best een hele aardige gozer zijn, maar ik heb twee inhoudelijke bezwaren tegen de pitreports (en dus niet tegen Jack):Krijg bij die pitreports hetzelfde gevoel als vroeger bij die irritante reclame-onderbrekingen; je weet gewoon zeker dat er iets essentieels op de baan gebeurt op het moment dat de reclame/de pitreporter loopt. Alleen was het bij de reclame nog noodzaak, maar is de pitreporter een keuze.
- Het komt altijd op het verkeerde moment. Ook dit keer zat Jack weer een verhaaltje te houden op het moment dat Rosberg Verstappen voorbij ging. Een moment waarvan Rosberg later aangaf dat het cruciaal was voor het binnenhalen van het kampioenschap.
- Het voegt niks aan het live-verslag toe. Een interview met een uitgevallen coureur kan net zo goed in de nabeschouwing uitgezonden worden. Er wordt in de regel toch alleen maar verteld wat iedereen al lang gezien heeft en geeft geen extra inzicht in wat er op dat moment op de baan gebeurt.
Verwijderd
Ben bang dat het dus zo niet werkt.alexbl69 schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 18:02:
[...]
Jack heeft een directe verbinding met Olav. Ze bepalen met z'n tweeën wanneer Jack er in komt, daar heeft Ziggo niks mee te maken.
Heb verder niks tegen Jack, zal best een hele aardige gozer zijn, maar ik heb twee inhoudelijke bezwaren tegen de pitreports (en dus niet tegen Jack):Krijg bij die pitreports hetzelfde gevoel als vroeger bij die irritante reclame-onderbrekingen; je weet gewoon zeker dat er iets essentieels op de baan gebeurt op het moment dat de reclame/de pitreporter loopt. Alleen was het bij de reclame nog noodzaak, maar is de pitreporter een keuze.
De regiekamer in Hilversum krijgt Jack die een interview heeft met Jan de coureur. Regie fluistert Olav in zijn oortje: we hebben Jack met een interview. Olav vervolgens Jack het is aan jou. Precies op dat moment komt er een vertraagd bericht van een boordradio, en ja dan komt dat tegelijk binnen met dat interview van Jack. Daar kunnen ze gewoon niets aan doen. Dat is pech hebben.
Dat je weet dat er iets byzonders gaat gebeuren op de track op het moment dat je Jack gaat doorprikken lijkt mij vreemd. Dat het een keer gebeurd is evident. En dan hebben we het alleen maar over het geluid. De beelden kun je toch gewoon volgen. Dus je mist niets, niente, nada. Je aversie tegen pitreports slaat dus echt nergens op.
Mag ik misschien even zelf weten wat ik leuk vind of nietVerwijderd schreef op woensdag 30 november 2016 @ 09:30:
[...]
Dus je mist niets, niente, nada. Je aversie tegen pitreports slaat dus echt nergens op.
En het is mijn persoonlijke mening dat een achtergrond verhaal niet veel toevoegt op het moment dat er wellicht wel iets spannends op de baan kan gebeuren. De actie van Rosberg op Verstappen had je wel kunnen zien aankomen, daar hadden ze in ieder geval best even op kunnen wachten.
Verder is dit niet bepaald de eerste keer geweest dit seizoen dat dit gebeurd is. Het is hier al vaker voorbij gekomen.
Maar het komt misschien ook door de manier waarop ik de races bekijk. Dat is zeer intensief, met de live-telemetry op een scherm van dezelfde grootte ernaast. Voor de wat minder geeke kijkers zijn die pitreports wellicht wel interessant. Voor mij in ieder geval niet.
Rivanov schreef op maandag 28 november 2016 @ 19:12:
[...]
Uhm nee.
maar zoals ook in int radio interview op bnr werd gezegd was de enige reden dat jack mee ging voor interviews van verstappen na de kwalificatie en na de race.Smultie schreef op maandag 28 november 2016 @ 16:29:
[...]
Erg vreemd als de familie Verstappen gaat bepalen welke pitreporter Ziggo meestuurt.
(dus er gaat iemand alleen mee om interviews met max te maken en veder niet. verstappen moet hier in mee werken aangezien die er de tijd voor moet maken)
Echter heeft olav mol hier snel weer iets op gevonden met Skype zodat ze jack al voor meer dingen konden gebruiken
Edit: Sauberincident was natuurlijk niet Doornbos maar Van der Garde, zoals IkWilbert terecht opmerkt.
[ Voor 24% gewijzigd door ATS op 01-12-2016 14:38 ]
Wat betreft Sauber, ik denk dat je van der Garde en Doornbos door elkaar haalt.ATS schreef op donderdag 1 december 2016 @ 14:32:
Toch jammer, want ik denk dat een Doornbos verder zou kunnen komen bij de rijders dan Plooi, gewoon omdat hij toch een beetje een van de jongens is. Ok, behalve bij Sauber dan...
I intend to live forever. So far, so good.
Klopt! Mijn fout.IkWilbert schreef op donderdag 1 december 2016 @ 14:34:
[...]
Wat betreft Sauber, ik denk dat je van der Garde en Doornbos door elkaar haalt.
Verwijderd
Note to self voor volgend seizoen..ATS schreef op woensdag 30 november 2016 @ 10:47:
Als je zo intents zit te kijken, waarom heb je dan überhaupt (Ziggo) commentaar aan staan? Kan je dan niet beter je gewoon focussen op de beelden, de live timing, tracker, pit- en onboard kanalen en wat je er nog meer allemaal bij wil hebben, zonder ook nog naar het commentaar van Olav te luisteren? Je kan via de F1 app ook de radio meekrijgen (en ook BBC commentaar, als je wil).
Welke app voor het BBC commentaar? Is dat de officiële F1 app?
Helaas is channel 4 de rechten volgend jaar kwijt maar vond C4 wel prettiger commentaar hebben dan Sky, stukken minder schreeuwerig imho.
Ja. Ik heb daar eens gebruik van moeten maken toen ik op een hotelkamer in Duitsland zat tijdens een race. RTL voor het beeld (wanneer ze geen Krombacher reclame aan het uitzenden waren tenminste), officiële F1 app voor het BBC commentaar (en de timing en driver tracker).Verwijderd schreef op donderdag 1 december 2016 @ 15:13:
[...]
Note to self voor volgend seizoen..
Welke app voor het BBC commentaar? Is dat de officiële F1 app?
Ik dacht dat ze nog één seizoen hadden?Helaas is channel 4 de rechten volgend jaar kwijt maar vond C4 wel prettiger commentaar hebben dan Sky, stukken minder schreeuwerig imho.
Volgens mij zelfs nog twee seizoenen. Ik geloof niet dat onderstaande info inmiddels is achterhaald?
http://www.radiotimes.com...full-free-to-air-coverage
Testing, one, two ...
Misschien niet eens zo'n gek idee. Hoewel ik het commentaar van Olav eigenlijk best te pruimen vind. Zit tijdens de uitzending ook wel eens te mopperen dat hij dingen mist, maar weet ook dat ik het zelf niet beter zou kunnen doenATS schreef op woensdag 30 november 2016 @ 10:47:
Als je zo intents zit te kijken, waarom heb je dan überhaupt (Ziggo) commentaar aan staan? Kan je dan niet beter je gewoon focussen op de beelden, de live timing, tracker, pit- en onboard kanalen en wat je er nog meer allemaal bij wil hebben, zonder ook nog naar het commentaar van Olav te luisteren? Je kan via de F1 app ook de radio meekrijgen (en ook BBC commentaar, als je wil).
Nog een vraagje: kun je dat audio-commentaar dan ook dusdanig pauzeren zodat het synct met het Ziggo beeld? Zoals velen hier weten loopt de app een seconde of 5 voor op het beeld. Voor de data niet zo'n punt (af en toe zelfs wel prettig), maar qua commentaar lijkt me dat niet handig.
Weet dat je de data kunt pauzeren, maar geldt dat ook voor de audio?
[ Voor 19% gewijzigd door alexbl69 op 01-12-2016 16:59 ]
Prima, niets mis mee. Ik vind hem ook best te pruimen, en ook RD in de studio geeft m.i. een positieve bijdrage (itt de rest van de studio over het algemeen...)alexbl69 schreef op donderdag 1 december 2016 @ 16:57:
[...]
Misschien niet eens zo'n gek idee. Hoewel ik het commentaar van Olav eigenlijk best te pruimen vind. Zit tijdens de uitzending ook wel eens te mopperen dat hij dingen mist, maar weet ook dat ik het zelf niet beter zou kunnen doen.
Ja, alles wordt dan gesynct. De audio en de data. Het grootste probleem vind ik dat je pas kan gaan syncen bij de start, en dat is nu net het moment dat ik liever even oplet. Het zou leuk zijn als daar nog eens iets op gevonden zou worden, zodat hij automatisch zou syncen op de een of andere manier (via signaal in het beeld met de camera of iets verstopt in de geluidsfeed of zoiets?)Nog een vraagje: kun je dat audio-commentaar dan ook dusdanig pauzeren zodat het synct met het Ziggo beeld? Zoals velen hier weten loopt de app een seconde of 5 voor op het beeld. Voor de data niet zo'n punt (af en toe zelfs wel prettig), maar qua commentaar lijkt me dat niet handig.
Weet dat je de data kunt pauzeren, maar geldt dat ook voor de audio?
[ Voor 15% gewijzigd door ATS op 01-12-2016 17:18 ]
Bedankt voor je antwoord. Bij de start heb je toch niet zo veel aan de app. De eerste 20 seconden of zo gebeurt er bij mij in ieder geval niks. Zo zag ik afgelopen zondag eerst op beeld dat Max gespind was, en daarna pas op de app.ATS schreef op donderdag 1 december 2016 @ 17:15:
[...]
Ja, alles wordt dan gesynct. De audio en de data. Het grootste probleem vind ik dat je pas kan gaan syncen bij de start, en dat is nu net het moment dat ik liever even oplet. Het zou leuk zijn als daar nog eens iets op gevonden zou worden, zodat hij automatisch zou syncen op de een of andere manier (via signaal in het beeld met de camera of iets verstopt in de geluidsfeed of zoiets?)
Nee, maar dat is wel veruit het makkelijkste moment om te syncen. Tijdens de race is het* vaak lastig om een moment te vinden waarop je goed kan syncen.alexbl69 schreef op donderdag 1 december 2016 @ 17:26:
[...]
Bedankt voor je antwoord. Bij de start heb je toch niet zo veel aan de app. De eerste 20 seconden of zo gebeurt er bij mij in ieder geval niks. Zo zag ik afgelopen zondag eerst op beeld dat Max gespind was, en daarna pas op de app.
*) ok, vind ik het
Verwijderd
hardware-lover schreef op donderdag 1 december 2016 @ 15:43:
[...]
Volgens mij zelfs nog twee seizoenen. Ik geloof niet dat onderstaande info inmiddels is achterhaald?
http://www.radiotimes.com...full-free-to-air-coverage
Me happy, ik was al bang dat het voor C4 de laatste race geweest was
Ik zag dat je bij KPN per race een bestelling kan plaatsen via je decoder en dan komt deze beschikbaar op kanaal xxx. Mijn vraag is of je dan de opname functie kan gebruiken om de race op te nemen voor later
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Is de kwaliteit van Go een beetje te pruimen via de Chromecast op de TV? Of kan ik beter bij XS4ALL het Ziggo Sport totaal pakket pakken voor de HD uitzendingen? Dat laatste is wel een beetje aan de prijs en alleen select en voetbal is in HD. Is via Go alles in HD, weliswaar 720p?
Hoe betrouwbaar is Go tijdens wedstrijden of ligt dit er vaak uit door de drukte?
Ik heb wel een schotel en dus ook Channel 4 HD maar wil die wedstrijden graag gewoon met NL commentaar zien en ook elk weekend zonder zorgen in kunnen schakelen.
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.
Het is er nog niet van gekomen? http://www.totaaltv.nl/ni...sport-nog-dit-jaar-in-hd/Jassy schreef op zondag 8 januari 2017 @ 14:03:
Ik ben aan het kijken hoe ik dit jaar de formule 1 ga volgen bij Ziggo Sport.
Is de kwaliteit van Go een beetje te pruimen via de Chromecast op de TV? Of kan ik beter bij XS4ALL het Ziggo Sport totaal pakket pakken voor de HD uitzendingen? Dat laatste is wel een beetje aan de prijs en alleen select en voetbal is in HD. Is via Go alles in HD, weliswaar 720p?
Hoe betrouwbaar is Go tijdens wedstrijden of ligt dit er vaak uit door de drukte?
Ik heb wel een schotel en dus ook Channel 4 HD maar wil die wedstrijden graag gewoon met NL commentaar zien en ook elk weekend zonder zorgen in kunnen schakelen.
Er is inmiddels ruimte beschikbaar bij het verdwijnen van de HBO zou je denken.
V.w.b. stabiliteit in de kwaliteit van de uitzendingen laat Go het "soms" wel eens liggen getuige de reacties o.a. in dit topic en elders op internet.
Testing, one, two ...
Dit topic is gesloten.
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.
Voor de F1TV gebruikers met inlogproblemen, deze directe link werkt misschien.
https://f1tv.formula1.com/dr/index.html