Ik hoop dat ze tijdens de race goede scenes selecteren. Hiermee kan je gevechten achteraan in het veld ook wat beter in de gaten houdengert_jan schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 10:25:
[...]
Jep heb me hier voor aangemeld en heb de app ondertussen ook al op de iPad staan, het valt me nog een beetje tegen je kan van iedere auto de onboard bekijken maar daar houd het ook wel mee op, ja je krijgt te zien of iemand in de pits is of er ingaat en een melding van verstappen heeft de snelste tijd neer gezet, maar wat die tijd dan is en hoeveel sneller etc niks van te zien.
Je kan (ipad, dus te verwachten) helemaal geen technische details zien. Het zijn geen echt haarscherpe streams, maar op een high-res/retina scherm heb is de 9-12 mbit van Ziggo ook niet haarscherp.nachtnet schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 00:05:
[...]
Enige indicatie voor bandbreedte en data verbruik? (uiteraard verwacht ik een goed werkende IOS/ANDROID/WINDOWS app..)
Streams kunnen kiezen zou wel maken dat ik een dergelijke app zou aankopen.
Voor mij is het goed genoeg en een leuke toevoeging.
Mijn grootste irritatie: Je kan de timing app en de stream app niet tegelijkertijd open hebben. En beide apps ondersteunende split screen stand op een ipad air 2. Dus je moet echt kiezen wat je voelt.
Hij is dus totaal niet geïntegreerd met de live timing app. Je hebt ook het commentaar uit de andere app dus niet