[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 ... 82 Laatste
Acties:
  • 413.630 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ANdrode
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
gert_jan schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 10:25:
[...]

Jep heb me hier voor aangemeld en heb de app ondertussen ook al op de iPad staan, het valt me nog een beetje tegen je kan van iedere auto de onboard bekijken maar daar houd het ook wel mee op, ja je krijgt te zien of iemand in de pits is of er ingaat en een melding van verstappen heeft de snelste tijd neer gezet, maar wat die tijd dan is en hoeveel sneller etc niks van te zien.
Ik hoop dat ze tijdens de race goede scenes selecteren. Hiermee kan je gevechten achteraan in het veld ook wat beter in de gaten houden :)
nachtnet schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 00:05:
[...]
Enige indicatie voor bandbreedte en data verbruik? (uiteraard verwacht ik een goed werkende IOS/ANDROID/WINDOWS app..)

Streams kunnen kiezen zou wel maken dat ik een dergelijke app zou aankopen.
Je kan (ipad, dus te verwachten) helemaal geen technische details zien. Het zijn geen echt haarscherpe streams, maar op een high-res/retina scherm heb is de 9-12 mbit van Ziggo ook niet haarscherp.

Voor mij is het goed genoeg en een leuke toevoeging.

Mijn grootste irritatie: Je kan de timing app en de stream app niet tegelijkertijd open hebben. En beide apps ondersteunende split screen stand op een ipad air 2. Dus je moet echt kiezen wat je voelt.

Hij is dus totaal niet geïntegreerd met de live timing app. Je hebt ook het commentaar uit de andere app dus niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:09
Ad de Jong schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 18:52:
[...]

Nop, Google Chrome op een Chromebook. Heeft voorheen gewoon gewerkt.
Chrome op Linux Mint als OS werkte voorheen ook gewoon. Onder Firefox heeft het hier nooit gewerkt.
Om 1 of andere wazige reden komt hij nu wel tevoorschijn: Klik
Misschien alleen maar kort voor de start van een GP... :?

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-09 15:14

ATS

En weer beeld en geluid uit sync op Ziggo go...

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
ATS schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 20:25:
En weer beeld en geluid uit sync op Ziggo go...
Geen problemen daarmee hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat nog prima hier in Turkije (afkloppen). Heb gelukkig nog RTL op de achterhand.

Edit: ligt er volledig uit nu.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2016 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gert_jan
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-09 13:25
albino71 schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 19:27:
[...]

Hoe en waar kun je je opgeven?
zag een melding op f1today dat ziggosports 500 tests mocht weggeven.
maar het bericht is niet meer beschikbaar op de ziggosport site dus de 500 plaatsen zullen wel vergeven zijn.
ANdrode schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 19:57:
[...]

Ik hoop dat ze tijdens de race goede scenes selecteren. Hiermee kan je gevechten achteraan in het veld ook wat beter in de gaten houden :)
je kan max 2 onboards tegelijk kijken, je kan zelf 2 kiezen of uit een set die FOM voorstelt dus dan gaat het soms om de battle P5.

normaal kijk ik altijd naar sky maar omdat die stream achterloopt en je bij het opstarten van de app moet kiezen in welk land je kijkt zodat het sync zou moeten lopen maar toen ik nederland koos en ik op de tv naar ziggo keek. waren ze in de app al 10 sec weg en op de tv stonden ze allemaal nog netjes op hun plek was wel een beetje jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Gisteravond tegen beter weten in de Ziggosporttotaal stream gekocht en op één hapering na probleemloos de wedstrijd kunnen kijken. Dus of ziggo heeft de capaciteit op orde of er maakt niemand meer gebruik van hun stream maar voor die vier euro beviel het prima.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS

ATS

Waarom mocht Jack gisteren op ziggo maar doorlullen terwijl dodelijk in beeld was dat het vreselijk fout aan het gaan was met de stop van Max? Zat Olav even te slapen of zoiets?

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ANdrode
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
gert_jan schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 23:11:
[...]
je kan max 2 onboards tegelijk kijken, je kan zelf 2 kiezen of uit een set die FOM voorstelt dus dan gaat het soms om de battle P5.
Ja ze hebben leuke scenes voorgesteld gisteren. Doordat je twee simultane onboards ziet had ik veel meer het gevoel dat er een gevecht was dan bij de beelden op TV.
normaal kijk ik altijd naar sky maar omdat die stream achterloopt en je bij het opstarten van de app moet kiezen in welk land je kijkt zodat het sync zou moeten lopen maar toen ik nederland koos en ik op de tv naar ziggo keek. waren ze in de app al 10 sec weg en op de tv stonden ze allemaal nog netjes op hun plek was wel een beetje jammer
Yup, hier ook. Hopelijk heb ik de volgende keer (wanneer Channel 4 er weer is) een betere ervaring. Dan loopt mijn TV beeld synchroon met de app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
franssie schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 06:35:
Gisteravond tegen beter weten in de Ziggosporttotaal stream gekocht en op één hapering na probleemloos de wedstrijd kunnen kijken. Dus of ziggo heeft de capaciteit op orde of er maakt niemand meer gebruik van hun stream maar voor die vier euro beviel het prima.
Idd maar 1x een hapering gehad. Ik heb alleen het idee dat de beeldkwaliteit een stuk minder was dan voorheen.
Ik verdenk ze er dan haast van dat ze die terug geschroefd hebben om de voorgaande problemen op te vangen.

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

In ieder geval s deze race weer heerlijk via Channel4 op de sat de bekijken.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Via sat is op n-tv de eerste vrije training te zien. Start om 16:30
Via channel 4 more 4 beide trainingen

Eerste training start 17:00 onze tijd, de twee om 9:00

[ Voor 9% gewijzigd door jeanj op 28-10-2016 15:00 ]

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceAce
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21-09 12:57
Iemand met de beta app van de FOM wel beeld? Heb enkel af en toe wat geluid

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gert_jan
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-09 13:25
SpaceAce schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 17:43:
Iemand met de beta app van de FOM wel beeld? Heb enkel af en toe wat geluid
Nope hier werkt die ook niet, ook niet met de nieuwste update 499

Edit: na 2x de app gekilled te hebben heb ik nu wel beeld en geluid

[ Voor 12% gewijzigd door gert_jan op 28-10-2016 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-09 16:22
Is er een legale manier om Channel 4/ Sky Sports te bekijken? En zoja, kan dat in de topicstart opgenomen worden? 53pagina's met oude informatie doorbladeren is een beetje zinloos.

Ik heb overigens wel Ziggo, ik probeer de Q te kijken maar de Horizon website wil echt de stream niet starten..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rukapul
  • Laatst online: 08:51
Horizon Go app al geprobeerd? Ik kijk de laatste tijd daarmee zonder problemen op een ipad of Android phone al dan niet in combinatie met chromecast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceAce
Ik heb de Q gisteren ook via de Horizon app gekeken, dus als je een Android / iOS telefoon of tablet hebt moet dat te doen zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:03
Hennie-M schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 20:02:
Is er een legale manier om Channel 4/ Sky Sports te bekijken? En zoja, kan dat in de topicstart opgenomen worden? 53pagina's met oude informatie doorbladeren is een beetje zinloos.

Ik heb overigens wel Ziggo, ik probeer de Q te kijken maar de Horizon website wil echt de stream niet starten..
Channel 4 kun je legaal kijken via FilmOn. zie https://www.filmon.com/group/uk-live-tv Sky Sports is niet legaal gratis te kijken.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hennie-M
Rukapul schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 20:50:
Horizon Go app al geprobeerd? Ik kijk de laatste tijd daarmee zonder problemen op een ipad of Android phone al dan niet in combinatie met chromecast.
Als de nieuwe chromecast uit is zal ik het daar eens mee gaan proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:21

sjaool

Every life should have 9 cats

Hennie-M schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 15:28:
[...]

Als de nieuwe chromecast uit is zal ik het daar eens mee gaan proberen :)
Als je geen 4K nodig hebt kun je net zo goed de Chromecast 2 kopen. Dat scheelt meer dan de helft in prijs.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hennie-M
sjaool schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 19:21:
[...]

Als je geen 4K nodig hebt kun je net zo goed de Chromecast 2 kopen. Dat scheelt meer dan de helft in prijs.
Dat is een goede opmerking, maar ik heb in januari een 4k tv gekocht maar de philips android tv is echt verschrikkelijk slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:21

sjaool

Every life should have 9 cats

Hennie-M schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 19:50:
[...]

Dat is een goede opmerking, maar ik heb in januari een 4k tv gekocht maar de philips android tv is echt verschrikkelijk slecht.
Ik heb hier ook een tv met Philips erop geplakt op een slaapkamer staan. Dat ding is te langzaam voor woorden en eigenlijk een schande dat ze de naam Philips daarvoor mogen gebruiken. ;)

Op de andere slaapkamer een Samsung 32" smart tv en die is behoorlijk snel ook met Plex en dergelijke.
Beneden nog steeds zeer tevreden met mijn Panasonic 50" Plasma FHD tv zonder smartgedeelte. Hier hangt de receiver met Chromecast aan en dat werkt zeer plezierig en goed. Streamen zonder problemen vanaf elk apparaat hier in huis.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ad de Jong
sjaool schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 19:54:
[...]

Ik heb hier ook een tv met Philips erop geplakt op een slaapkamer staan. Dat ding is te langzaam voor woorden en eigenlijk een schande dat ze de naam Philips daarvoor mogen gebruiken. ;)

Op de andere slaapkamer een Samsung 32" smart tv en die is behoorlijk snel ook met Plex en dergelijke.
Beneden nog steeds zeer tevreden met mijn Panasonic 50" Plasma FHD tv zonder smartgedeelte. Hier hangt de receiver met Chromecast aan en dat werkt zeer plezierig en goed. Streamen zonder problemen vanaf elk apparaat hier in huis.
Offtopic: een Philips is al jaren geen Philips meer.... Ik ken nog steeds mensen die een Philips kopen omdat het de naam heeft (ik vroeger ook ) maar kwalitatief legt die het al lang af tegen anderen merken zoals Samsung. Voor (veel) minder geld krijg je gewoon meer.
Jammer maar het is niet anders.

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Maar Philips is bij mijn weten al-tijd traag geweest met OSD en apps. Ik ken ze werkelijk niet anders. Ik heb een 26" LG-lcd op de slaapkamer hangen en die is ook niet bepaald snel. Mijn Samsung FHD Plasma in de woonkamer is wel snel. Grafisch misschien minder mooi qua menustructuur, maar dat boeit me echt totaal niet.

Ik weet trouwens pas sinds afgelopen wedstrijd dat Channel 4 blijkbaar legaal te kijken is (bedankt voor de link!). Echt nooit geweten :D

[ Voor 18% gewijzigd door Grrrrrene op 04-11-2016 22:17 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

vrijdag 12:55 en 16:55 vrije training via N-TV FTA via Sat

Everything is better with Bluetooth

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:45

d0s

sssst

Grrrrrene schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 22:16:
Maar Philips is bij mijn weten al-tijd traag geweest met OSD en apps. Ik ken ze werkelijk niet anders. Ik heb een 26" LG-lcd op de slaapkamer hangen en die is ook niet bepaald snel. Mijn Samsung FHD Plasma in de woonkamer is wel snel. Grafisch misschien minder mooi qua menustructuur, maar dat boeit me echt totaal niet.

Ik weet trouwens pas sinds afgelopen wedstrijd dat Channel 4 blijkbaar legaal te kijken is (bedankt voor de link!). Echt nooit geweten :D
Ow? Welke link is dat? :)

• Grrrrrene
  • Niet online
Kijk eens 6 posts boven mijn post? ;)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:45

d0s

sssst

Grrrrrene schreef op donderdag 10 november 2016 @ 22:27:
[...]

Kijk eens 6 posts boven mijn post? ;)
Check :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS

ATS

Hmm... Ziggo geen commentaar bij de FP1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feihcretsam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-05 07:27
ATS schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 13:10:
Hmm... Ziggo geen commentaar bij de FP1?
Heb hetzelfde inderdaad... via de go.ziggosporttotaal stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Nu online
Ditto

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ATS

ATS

En nu wel volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
En Ziggo Go ligt er weer uit. Wat een flut provider is het toch geworden. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wickedm3n
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-08 14:55

wickedm3n

Always having fun!

HollowGamer schreef op zondag 13 november 2016 @ 18:19:
En Ziggo Go ligt er weer uit. Wat een flut provider is het toch geworden. :/
ja ik heb er nu ook al een paar keer last van! wordt echt alleen maar erger:(

In progress: VW kever

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rukapul
Het begin ging nog wel, maar heb werkelijk elke mogelijke foutmelding op app en chromecast nou wel gezien :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik ben ook opgehouden met turven over hoe vaak de verbinding is verbroken. Eerste drie kwartier sowieso helemaal geen beeld. Tijd om opzoek te gaan naar een alternatief.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:27
Ik heb wel een keer of 20 opnieuw moeten opstarten en sinds de laatste rode vlag heeft de app er helemaal de brui aan gegeven.

Ik snap ook echt niet dat ze zulke slechte foutmeldingen geven: teveel simultane kijkers opmijn account, mag niet op een chromecast, je hebt geen abonnement ed.

Meldt gewoon dat je service het niet aan kan..

[ Voor 45% gewijzigd door cheiron op 13-11-2016 19:57 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
cheiron schreef op zondag 13 november 2016 @ 19:56:
Ik heb wel een keer of 20 opnieuw moeten opstarten en sinds de laatste rode vlag heeft de app er helemaal de brui aan gegeven.

Ik snap ook echt niet dat ze zulke slechte foutmeldingen geven: teveel simultane kijkers opmijn account, mag niet op een chromecast, je hebt geen abonnement ed.

Het probleem zat het hem volgensmij in dat de Horizon.tv API eruit lag.
Die Horizon API wordt bij alles gebruikt, zelfs bij onze 'Dutch' subdiensten als Ziggo Sport Totaal Go.

Het is nu al zo vaak gebeurd. dat ik er gewoon niet meer gebruik van wil maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:40
Geen last van gehad de afgelopen paar races. Ziggo Sport Totaal Go stond vanaf een uur of 16:00 via Chromecast aan, geen enkele hapering. Had wel een backup stream aan staan, maar niet echt nodig gehad (alleen gebruikt voor wat replays)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:34

Zenix

BOE!

cheiron schreef op zondag 13 november 2016 @ 19:56:

Ik kreeg zelfs nog de melding dat ik volgens copyright niet mocht kijken _/-\o_

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-09 20:38
Weet niet of het al voorbij is gekomen, volgende race alle ziggo kanalen gratis te bezichtigen

https://ontdek.ziggo.nl/s...aar-ziggo-sport?tag=sport

Inclusief de streams voor niet Ziggo klanten.

[ Voor 12% gewijzigd door bvbal79 op 13-11-2016 22:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rukapul
sverzijl schreef op zondag 13 november 2016 @ 22:01:
Geen last van gehad de afgelopen paar races. Ziggo Sport Totaal Go stond vanaf een uur of 16:00 via Chromecast aan, geen enkele hapering. Had wel een backup stream aan staan, maar niet echt nodig gehad (alleen gebruikt voor wat replays)
De vorige races werkten voor mij goed op de Chromecast, maar vandaag was het huilen met de pet op. Na een restart van de app was het praktisch helemaal gedaan.
Zenix schreef op zondag 13 november 2016 @ 22:15:
[...]

Ik kreeg zelfs nog de melding dat ik volgens copyright niet mocht kijken _/-\o_
Dan heb ik de bingo kaart toch niet volgekregen, want die heb ik niet gezien :X Geen verbinding, teveel streams, geen abo, etc. heb ik wel gezien :+
bvbal79 schreef op zondag 13 november 2016 @ 22:19:
Weet niet of het al voorbij is gekomen, volgende race alle ziggo kanalen gratis te bezichtigen

Dus zeker weten onbruikbaar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
Overigens werkt bij mij de Horizon app op dit moment ook niet: "service niet beschikbaar" op de iPad en "abonnement nodig" op Android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dipje2
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-07 23:31
Lekker Ventje schreef op zondag 13 november 2016 @ 23:09:
Ik heb de race gedeeltelijk via de Ziggo Sport Go app gekeken en heb totaal geen problemen gehad, niet via 4G en niet via wifi. Zouden de problemen niet aan de PC of zo kunnen liggen bij streams die slecht werken?
Ik weet niet of de 'ziggo sport' go app anders is dan de normale Horizon Go (nu Ziggo Go) app, maar Horizon Go heeft er uitgelegen (ik neem aan voor heel ziggo / upc) het grootste gedeelte van deze avond.

nu nog steeds heeft mijn account 'officieel geen tv zenders' dus kan ik geen live tv kijken of replay-tv behalve als het item toevallig nog in m'n "continue watching" lijst staat. Foutmeldingen, timeouts, niet alleen in de nieuwe Windows app, maar ook de Android app en ook de Silverlight site (die zelfs met 500-internal-server errors op de proppen kwam). Allemaal 'bekende storing' volgens ziggo webcare, maar wel weer precies tijdens de F1 net zoals twee weken geleden ...

Ik heb de race dus ook pas erg laat uit kunnen kijken hierdoor (zoals zo veel mensen als ik een beetje op mijn Facebook timeline kijk).

Ik zag de naam van dit topic in de tracker staan en had echt iets van 'GVD k*tspoilers!' maar het maakte me wel erg nieuwsgierig om te kijken tot het eind, anders had ik het allang opgegeven en morgen een poging gedaan :P. Ik weet ook niet wanneer de titel van dit topic gedaan is? (ik zie geen 'edit' date of zo by post #1) Maar het zorgde er dus wel voor datik bleef proberen en bleef kijken, so thanks I guess :P :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-09 14:42
Helaas gisteren de race bij RTL Duitsland moeten kijken omdat de Ziggo stream het (voor het eerst in mijn geval) niet deed. Alleen de countdown bij RTL Duitsland is leuk (vooral de confrontatie tussen Niki Lauda en Helmut Marko over het telefoontje van Toto naar Jos), maar wat haat ik die achterlijk lange reclameblokken tussendoor. En dan ook niet de blokken opsparen voor tijdens de rode vlag situatie, maar wanneer er eindelijk weer wordt geraced -> reclame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:31
dipje2 schreef op maandag 14 november 2016 @ 01:53:
[...]

Ik weet niet of de 'ziggo sport' go app anders is dan de normale Horizon Go (nu Ziggo Go) app, maar Horizon Go heeft er uitgelegen (ik neem aan voor heel ziggo / upc) het grootste gedeelte van deze avond.

nu nog steeds heeft mijn account 'officieel geen tv zenders' dus kan ik geen live tv kijken of replay-tv behalve als het item toevallig nog in m'n "continue watching" lijst staat. Foutmeldingen, timeouts, niet alleen in de nieuwe Windows app, maar ook de Android app en ook de Silverlight site (die zelfs met 500-internal-server errors op de proppen kwam). Allemaal 'bekende storing' volgens ziggo webcare, maar wel weer precies tijdens de F1 net zoals twee weken geleden ...

Ik heb de race dus ook pas erg laat uit kunnen kijken hierdoor (zoals zo veel mensen als ik een beetje op mijn Facebook timeline kijk).

Ik zag de naam van dit topic in de tracker staan en had echt iets van 'GVD k*tspoilers!' maar het maakte me wel erg nieuwsgierig om te kijken tot het eind, anders had ik het allang opgegeven en morgen een poging gedaan :P. Ik weet ook niet wanneer de titel van dit topic gedaan is? (ik zie geen 'edit' date of zo by post #1) Maar het zorgde er dus wel voor datik bleef proberen en bleef kijken, so thanks I guess :P :P.
Als je in de app maar Instellingen gaat kan je de zenders die je live wil zien toevoegen. Slaat allemaal nergens op maar werkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:26
Horizon klapte er weer uit maar onthoud dan dat ziggosporttotaal.nl andere servers heeft en het gewoon nog deed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-09 21:34
Boinkie schreef op maandag 14 november 2016 @ 10:28:
Horizon klapte er weer uit maar onthoud dan dat ziggosporttotaal.nl andere servers heeft en het gewoon nog deed!
Even een cross post :+
martinusz schreef op maandag 14 november 2016 @ 09:40:
Ach de mannen moeten eens de afstandsbediening opeisen watjes :+ Formule 1 gewoon op je tv kijken, niet op een mobiel of tablet omdat je vrouw de broek aan heeft ;) :+
8) :+

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dipje2
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-07 23:31
giantgiantus schreef op maandag 14 november 2016 @ 10:26:
[...]
Als je in de app maar Instellingen gaat kan je de zenders die je live wil zien toevoegen. Slaat allemaal nergens op maar werkt wel.
Nee want daar heb ik geen zenders meer om toe te voegen. Ze hebben praktisch alle accounts na een tijdje gezet op 'die mogen geen tv zenders meer' om te zorgen dat de servers het weer gingen doen. Moest vanochtend bellen om m'n zenders weer terug te krijgen. "Oh jah, blijkbaar foutje van gisteravond" krijg je dan als uitleg.

Wie al keek kon doorkijken, als je wou beginnen met kijken had je pech. Ik heb uiteindelijk het eerste uur (+) van de race aangezet rond 20:30 en moeten kijken door de URL van een maat van me over te nemen maar dan met mijn inloggegevens (dat werkte dan weer wel). Toen kon ik kijken maar hij bleef weer op lage SD kwaiteit.

Rond rondje 35 a 40 ergens (vlak voor de Max opmars) deed de nieuwe Windows app het weer een beetje en kon ik soepeltjes kijken in HD...

maar goed, genoeg offtopic van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:26
De laptop stond op de TV maar het vakantiehuis had Digitenne :X. Via 4G Ziggo zitten streamen :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:27
bvbal79 schreef op zondag 13 november 2016 @ 22:19:

Dat zal vast helpen met de stabiliteit van de streams..

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS

ATS

Ik heb de hele race gekeken via de Ziggo app op de laptop, en dat werkte eigenlijk prima. Zelfs het geluid was in sync...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13:57
Ik kan trouwens niet wachten dat ik het Ziggosport abbo op kan zeggen en ga proberen de races via Sky te bekijken volgend jaar.

Olav moet volgend jaar gewoon een man of 2 naast hem hebben. Bij Sky zijn ze met 9 mensen bij elk race weekend en dat komt de kwaliteit echt enorm ten goede. Knal gewoon heel die studio eruit en zorg op z'n minst voor 3 of 4 mensen op het circuit tijdens zo'n weekend.

Sky is niet te vergelijken met Ziggo op dit moment, maar als het zo door blijft groeien qua kijkcijfers zie ik het best wel gebeuren dat ze met een team van 4 personen op locatie aanwezig kunnen zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
StealthyPeanut schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 13:33:
Ik kan trouwens niet wachten dat ik het Ziggosport abbo op kan zeggen en ga proberen de races via Sky te bekijken volgend jaar.

Olav moet volgend jaar gewoon een man of 2 naast hem hebben. Bij Sky zijn ze met 9 mensen bij elk race weekend en dat komt de kwaliteit echt enorm ten goede. Knal gewoon heel die studio eruit en zorg op z'n minst voor 3 of 4 mensen op het circuit tijdens zo'n weekend.

Sky is niet te vergelijken met Ziggo op dit moment, maar als het zo door blijft groeien qua kijkcijfers zie ik het best wel gebeuren dat ze met een team van 4 personen op locatie aanwezig kunnen zijn!
Hoe ga je Sky kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:52

Doornbos en Coronel zullen het ook wel niet vervelend vinden om voor hun schnabbel naar elke GP te moeten :P

Aan de andere kant is Sky een globale betaalzender. En Ziggo zendt gratis* alleen in Nederland uit.
*) Voor Ziggo abonnees

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:12

Budgetten van Sky zijn ook vele vele vele malen groter. Daarnaast is een abonnement op Sky ook vele vele vele malen duurder dan een Ziggo abonnement. En hier nemen mensen al geen Ziggo omdat ze € 15,- zelfs teveel vinden. Ik betaal het met álle liefde en plezier iedere maand (al járen.. ook toen het nog Sport 1 was).

Ik heb ook gewoon toegang tot Sky Sports en ja, de kwaliteit van de pre- en postshow is natuurlijk veel beter. Maar om zo'n groot team toegang te geven tot iedere race kost klauwen met geld. Jack Plooij gebruikt zelfs Skype volgens mij om verbinding te maken met Olav omdat een fatsoenlijke zender al niet te betalen is.

Maar dit is een discussie voor het Waar te kijken Topic. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Volgens mij groeien de kijkcijfers van de F1 bij Ziggo gestaag, dus wellicht dat het budget ook gestaag mee groeit en dat we op den duur dus nog betere uitzendingen/voorbeschouwingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-09 16:13
Ik zit er aan te denken om Ziggo Sport bij mijn telfort abbo te nemen volgend seizoen, maar eigenlijk heb ik geen zin in Olav. Ben nu redelijk verwent geraakt aan de kwaliteit van C4 en Sky. Maar hoe kom ik betaalbaar aan of C4 of Sky. En dan liever Sky aangezien C4 niet altijd uitzend.

Laat maar Sky Sports is onmogelijk duur voor alleen maar F1

[ Voor 10% gewijzigd door Jasphur op 15-11-2016 14:39 ]

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
Boinkie schreef op maandag 14 november 2016 @ 10:28:
Voor ziggosporttotaal.nl moet je wel het bijbehorende abonnement hebben. Alleen een Ziggo abonnement is niet voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Nu online
Jasphur schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 14:23:
Ik zit er aan te denken om Ziggo Sport bij mijn telfort abbo te nemen volgend seizoen, maar eigenlijk heb ik geen zin in Olav. Ben nu redelijk verwent geraakt aan de kwaliteit van C4 en Sky. Maar hoe kom ik betaalbaar aan of C4 of Sky. En dan liever Sky aangezien C4 niet altijd uitzend.
Niet, want die zenden gewoon niet uit in NL.

En zo slecht is Olav ook weer niet. Dat is een beetje collectief napraatgedrag.

Trouwens, sky kost ook gewoon 50 euro per maand @ UK en een veel groter afzetgebied, dus geen wonder dat de kwaliteit dan een stuk hoger ligt.

C4 kan je gratis kijken via de app filmon of schotel.

Maar mogelijk hebben we volgend jaar al iets beters; liberty media schijnt aan een streaming app te werken. Maar dat gaat denk ik ook nooit voor minder dat 25 euro per maand zijn. Wel waard lijkt me, vooral als ook oude races erop komen :)

[ Voor 14% gewijzigd door Adlermann op 15-11-2016 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Adlermann schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 14:38:
[...]

Niet, want die zenden gewoon niet uit in NL.

En zo slecht is Olav ook weer niet. Dat is een beetje collectief napraatgedrag.

Trouwens, sky kost ook gewoon 50 euro per maand @ UK en een veel groter afzetgebied, dus geen wonder dat de kwaliteit dan een stuk hoger ligt.

C4 kan je gratis kijken via de app filmon of schotel.
Als ik bij vrienden kijk naar Ziggo hoor ik Olav. En ik vindt hem echt een mindere commentator. Maar dat is persoonlijk natuurlijk. En ik vind de analyses van Sky gewoon beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Jasphur schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 14:23:

Laat maar Sky Sports is onmogelijk duur voor alleen maar F1
C4 zendt niet alle races uit, en buiten de UK kan je niet betaalbaar Sky kijken. Je kan alleen het 'sattelietpakket voor op je jacht' buiten de UK aanschaffen en dat is 100 pond per maand.

Ik kijk zelf naar Ziggo kanaal 14. Ze zenden in HD uit zonder reclame, en dat is dus perfect. Echter luister ik liever naar Brits commentaar. Je hebt twee legale opties:
- BBC5 via de F1 app
- C4 via FTA stream op internet

Als je voor Sky geen 100 pond per maand wilt betalen is dat niet legaal buiten de UK te kijken...

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Adlermann
  • Nu online
Jasphur schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 14:42:
[...]

Als ik bij vrienden kijk naar Ziggo hoor ik Olav. En ik vindt hem echt een mindere commentator. Maar dat is persoonlijk natuurlijk. En ik vind de analyses van Sky gewoon beter.
Ja, het is minder. Maar het budget van sky is fors hoger, groter afzetgebied en een fors hogere maandprijs.

Mensen klagen al over het tientje in de maand wat ziggo go kost. Alsof ze dan wel 5 0euro i nde maand gaan aftikken :)

Sky kun je hier niet legaal krijgen, klaar. Ziggo of RTL duitsland is op de kabel h ier het enige alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Geen idee nog eigenlijk. Zonder te ver op in te gaan denk ik aan de Dreambox of via Kodi (HTPC).

Ik heb heel het jaar Ziggosport gehad en ben wel echt helemaal klaar met dat Olav alleen zit, Rob met z'n gemauw en een stompsessie om te kijken wie sneller is........
Rivanov schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 14:09:
[...]

Budgetten van Sky zijn ook vele vele vele malen groter. Daarnaast is een abonnement op Sky ook vele vele vele malen duurder dan een Ziggo abonnement. En hier nemen mensen al geen Ziggo omdat ze € 15,- zelfs teveel vinden. Ik betaal het met álle liefde en plezier iedere maand (al járen.. ook toen het nog Sport 1 was).

Ik heb ook gewoon toegang tot Sky Sports en ja, de kwaliteit van de pre- en postshow is natuurlijk veel beter. Maar om zo'n groot team toegang te geven tot iedere race kost klauwen met geld. Jack Plooij gebruikt zelfs Skype volgens mij om verbinding te maken met Olav omdat een fatsoenlijke zender al niet te betalen is.

Maar dit is een discussie voor het Waar te kijken Topic. ;)
Het budget is veel groter natuurlijk en de Sky show is niet te vergelijken met deze show, maar als je de studio gewoon schrapt heb je echt al best wat budget over. Al heb je maar gewoon een team van 4 die elke GP daar rondloopt.

Alleen het commentaar tijdens een race is al zo belangrijk voor de beleving dat Olav gewoon ondersteuning nodig heeft. Of misschien wel helemaal iemand anders, wie weet.

[ Voor 7% gewijzigd door StealthyPeanut op 15-11-2016 14:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Die studio zal zoveel niet kosten want heb daar gezeten met Peptalk en dat stelt weinig voor. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Rivanov schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 14:56:
Die studio zal zoveel niet kosten want heb daar gezeten met Peptalk en dat stelt weinig voor. ;)
Studio + gasten + Rob = genoeg om elke GP 2 man extra op locatie te hebben denk ik. Ik denk zelfs dat Doornbos en Coronel zoiets voor hetzelfde bedrag zouden doen (onkostenvergoeding uiteraard).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
JackBol schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 14:43:
[...]

C4 zendt niet alle races uit, en buiten de UK kan je niet betaalbaar Sky kijken. Je kan alleen het 'sattelietpakket voor op je jacht' buiten de UK aanschaffen en dat is 100 pond per maand.

Ik kijk zelf naar Ziggo kanaal 14. Ze zenden in HD uit zonder reclame, en dat is dus perfect. Echter luister ik liever naar Brits commentaar. Je hebt twee legale opties:
- BBC5 via de F1 app
- C4 via FTA stream op internet

Als je voor Sky geen 100 pond per maand wilt betalen is dat niet legaal buiten de UK te kijken...
Je kan via de site van SKY een decoder "leasen" en voor 50 pond per maand SKY sport plus nog wat andere dingen afnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
StealthyPeanut schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 14:54:
[...]

Geen idee nog eigenlijk. Zonder te ver op in te gaan denk ik aan de Dreambox of via Kodi (HTPC).

Ik heb heel het jaar Ziggosport gehad en ben wel echt helemaal klaar met dat Olav alleen zit, Rob met z'n gemauw en een stompsessie om te kijken wie sneller is........

[...]

Het budget is veel groter natuurlijk en de Sky show is niet te vergelijken met deze show, maar als je de studio gewoon schrapt heb je echt al best wat budget over. Al heb je maar gewoon een team van 4 die elke GP daar rondloopt.

Alleen het commentaar tijdens een race is al zo belangrijk voor de beleving dat Olav gewoon ondersteuning nodig heeft. Of misschien wel helemaal iemand anders, wie weet.
Ik zou er best behoorlijk wat geld voor over hebben om elke race Sky te kunnen kijken... maar misschien is dit het verkeerde topic voor deze discussie. Olav Mol kun je eigenlijk gewoon uitzetten. Met Live timing heb je precies even veel kennis als Olav

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Herbert en Hill weg en DC en EJ erbij met Ben Edwards als commentator i.p.v. Crofty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Rivanov schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 15:21:
Herbert en Hill weg en DC en EJ erbij met Ben Edwards als commentator i.p.v. Crofty.
Yep, die laatste is er ook een waar je niet al teveel op moet letten. Dat lijkt soms wel een trekpop waar steeds maar dezelfde regeltjes tekst uit lijken te komen op bepaalde momenten. Jij zal wel begrijpen waar ik op doel?

Maar er zal altijd wel wat te zeuren wensen over blijven ben ik bang, niets is perfect. Voor mij zou de live uitzending van FIA zelf met zijn dikke bitrate, zonder enig commentaar, uitstekend voldoen. Helaas niet live beschikbaar.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Klopt. Satellite Feed is altijd heerlijk om te kijken in de week na de race. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Ik zag in het topic van Brasil een filmpje voorbij komen van de slip van Max in 1080p 60fps, van SKY geloof ik. Man dat was bijna orgasmisch.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• MadDogMcCree
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-09 18:40
Ik heb maar eens een mail gestuurd naar Ziggo omtrent het taalgebruik van Olav Mol, ik irriteer me er mateloos aan. Er kijken hier 2 kleine kinderen die helemaal verzot zijn van Formule 1 en Max Verstappen, Olav trekt zich daar niets van aan, die is veel te veel bezig met proberen 'grappig' en 'enthousiast' te zijn. Ik heb daar vorig jaar ook al eens een mail over verstuurd (toen naar Sport1), en kreeg toen de reactie dat er meer mensen daarover contact hebben opgenomen en dat actie werd ondernomen om het Formule 1 commentaar familie vriendelijk te houden.

Vervolgens hoor je Olav Mol tal van keren verkondigen dat hij niet meer mag schelden op TV, maar doet het dan alsnog. Ik kan niet wachten op de dag dat hij de deur uit geschopt wordt. De jaren 90 Mol is al lang niet meer, alleen maar deze onnozele lapzwans, die vaker dan vaak uit zijn dak gaat op een herhaling, inclusief een hoop gescheld.

Zo, dat moest er even uit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-09 22:36
MadDogMcCree schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 15:54:
Ik heb maar eens een mail gestuurd naar Ziggo omtrent het taalgebruik van Olav Mol, ik irriteer me er mateloos aan. Er kijken hier 2 kleine kinderen die helemaal verzot zijn van Formule 1 en Max Verstappen, Olav trekt zich daar niets van aan, die is veel te veel bezig met proberen 'grappig' en 'enthousiast' te zijn. Ik heb daar vorig jaar ook al eens een mail over verstuurd (toen naar Sport1), en kreeg toen de reactie dat er meer mensen daarover contact hebben opgenomen en dat actie werd ondernomen om het Formule 1 commentaar familie vriendelijk te houden.

Vervolgens hoor je Olav Mol tal van keren verkondigen dat hij niet meer mag schelden op TV, maar doet het dan alsnog. Ik kan niet wachten op de dag dat hij de deur uit geschopt wordt. De jaren 90 Mol is al lang niet meer, alleen maar deze onnozele lapzwans, die vaker dan vaak uit zijn dak gaat op een herhaling, inclusief een hoop gescheld.

Straks heeft Olav een fucking groot probleem. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:33

TommyGun

Stik er maar in!

Het commentaar loopt de laatste tijd wel erg hard terug inderdaad... "oh dit is weer een herhaling". JOH!

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Helaas is er geen fatsoenlijke opvolger.. Sport 1 heeft het kort geprobeerd met Ronald van Dam maar toen smeekte iedereen om de terugkeer van Olav.

Ze hebben hem toen teruggehaald en de eerste paar races versloeg hij vanuit z'n woonkamer waarop hij toen zelf heeft bedongen om op locatie te kunnen zijn voor betere coverage.

Pas sinds vorig jaar is Jack Plooij weer aanwezig (na enkele jaren afwezigheid) omdat F1 weer aan populariteit won sinds Verstappen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rukapul
Wel grappig dat je het zegt, want de Olav Mol van tegenwoordig is inderdaad niet de Olav Mol die ik me herinner uit het verleden.

Het gedraagt zich als een groot kind en daar is hij soort van trots op. De realiteit is dat hij zichzelf eigenlijk niet verder heeft ontwikkeld als presentator. Dus zelfs als hij niet beter is geworden dan is hij relatief aan de rest minder goed geworden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Vergeet overigens ook niet hoe Olav Mol erbij zit tijdens een race.

Afbeeldingslocatie: https://abload.de/img/cxedkqnxgaejysmrqqex.jpg

Ik zit thuis ook met meerdere schermen voor m'n neus waarbij ik Tweakers, Twitter en livetiming open heb staan om niks te missen. Maar eerlijkheid gebied mij te melden dat ik hierdoor ook soms de race op TV minder goed meekrijg ómdat ik teveel op de livetiming of dit forum gefocust ben.

OIav moet dit dus allemaal gelijktijdig doen én nog nuttig praten over hetgeen wat je op TV ziet.. als je soms hier berichten voorbij ziet komen door mensen die in een opwelling posten dan kun je er niet altijd heel gek van opkijken dat Olav wel eens iets mist of een kreet slaakt van verbazing/opwelling etc.

Olav is de Olav niet meer van vroeger, maar toen had hij ook niet zoveel schermen voor z'n neus omdat er toen niet zoveel data voor handen was. En Channel 4, Sky etc zitten met twee personen in de commentaarbox waardoor er altijd wel één van de twee naar buiten kijkt en ze hebben meerdere personen op de grond voor coverage vanuit de pits.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Davidshadow13
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14:38
Je kunt zeggen van Olav wat je wilt maar hij zorgt wel voor beleving en bezieling bij de sport. Vergelijk het met Hans van Zetten alleen dan wat minder keurig verwoord. Ik heb persoonlijk echt genoten van de beleving van zijn verslag tijdens de Spaanse GP dit jaar. Dat 1000 keer liever dan die droogkloten van RTL bijv.

Natuurlijk is zijn verslag niet het meest accuraat maar goed het is geen radio commentaar he. Je hebt zelf ook nog gewoon ogen en via de schermen op de TV en live timing eventueel is alles hartstikke goed te volgen. Ja soms vallen dan extra dingen op maar daar stoor ik mijn niet aan.

Dat er dan af en toe een wat minder netjes woord uitkomt. Ja dat krijg je wel eens in the "heat of the moment" zoals Max zou zeggen. We zijn natuurlijk niet allemaal roomser dan de paus of wel. We gaan toch ook niet allemaal e-mailtjes sturen naar het management van Vettel voor zijn scheldkanonnade afgelopen race in Mexico en dat was veel erger.

HD4Life @ Full-HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:24
Toewan schreef op maandag 14 november 2016 @ 09:03:
Helaas gisteren de race bij RTL Duitsland moeten kijken omdat de Ziggo stream het (voor het eerst in mijn geval) niet deed. Alleen de countdown bij RTL Duitsland is leuk (vooral de confrontatie tussen Niki Lauda en Helmut Marko over het telefoontje van Toto naar Jos), maar wat haat ik die achterlijk lange reclameblokken tussendoor. En dan ook niet de blokken opsparen voor tijdens de rode vlag situatie, maar wanneer er eindelijk weer wordt geraced -> reclame.
Klopt, erg lange reclames. In Twente in het voormalig cogasgebied zijn we verplicht overgegaan van Ziggo naar Caiway. Dan is RTL de enige gratis optie. Ik vind Ziggosport totaal te duur voor 2 F1 races in de maand. Ben wel benieuwd of die channel4 redelijk reclamevrij te kijken is via chromecast. Iemand hier ervaring mee?

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Channel 4 is gewoon reclamevrij gedurende de race. Alleen in de pre- en postshow zit reclame.
Maar dat hebben Sky Sports F1 en Ziggo zelf ook.

Echter heeft Channel 4 niet alle races live. Bij de niet-live races hebben ze een highlight show enkele uren na de kwalificatie en race.

Abu Dhabi is bij Channel 4 wel live.

[ Voor 59% gewijzigd door Rivanov op 15-11-2016 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadDogMcCree
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-09 18:40
Dacuuu schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 15:57:
[...]

Straks heeft Olav een fucking groot probleem. :+
Vast niet, maar dat neemt niet weg dat de kracht van de consument niet gebruikt mag worden. Ik stuur normaal echt nooit van dit soort mails, maar Olav Mol maak ik een uitzondering, de kwal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Wat doet Jack Plooij eigenlijk? Want die hoor/zie je ook amper, als je dan kijkt hoeveel toegevoegde waarde de Sky mensen op locatie hebben in vergelijking met hem, dat is wel een enorm verschil.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
niekvandermeer schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 16:14:
Wat doet Jack Plooij eigenlijk? Want die hoor/zie je ook amper, als je dan kijkt hoeveel toegevoegde waarde de Sky mensen op locatie hebben in vergelijking met hem, dat is wel een enorm verschil.
'pit-reporter'

Maar zoals hij het zelf zegt; ik ben daar aanwezig als fan van Max en niet als journalist.

Hij is ook gewoon tandarts in het dagelijks leven.

En vergelijk Ziggo nou niet steeds met Sky jongens.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-09 22:36
Rivanov schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 16:16:
[...]

'pit-reporter'

Maar zoals hij het zelf zegt; ik ben daar aanwezig als fan van Max en niet als journalist.

Precies, Sky heeft gewoon veel poen wat ze er in steken, Olav moet de boel alleen doen, en dat merk je. Hij komt gewoon ogen te kort. En ik moet altijd positief lachen om Jack Plooij, zijn verbinding klinkt als radio oranje in 1944.. :9

Mijn "setup". Free practice via Skysport, kwali en race Ziggo sport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14:30
Rivanov schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 16:16:
[...]

'pit-reporter'

Maar moet ik dat zien als "snoep reisje" dan oid, het lijkt mij namelijk niet dat een willekeurige tandarts zomaar de credentials krijgt die hij heeft, die zullen toch door iemand (ziggo lijkt mij) aangevraagd moeten worden, en dan zou je toch ook verwachten dat zo iemand daar niet als "Max fan" maar gewoon als Journalist rondloopt, anders kunnen ze er beter iemand anders neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Dennism schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 16:53:
[...]

Maar moet ik dat zien als "snoep reisje" dan oid, het lijkt mij namelijk niet dat een willekeurige tandarts zomaar de credentials krijgt die hij heeft, die zullen toch door iemand (ziggo lijkt mij) aangevraagd moeten worden, en dan zou je toch ook verwachten dat zo iemand daar niet als "Max fan" maar gewoon als Journalist rondloopt, anders kunnen ze er beter iemand anders neerzetten.
JP is parttime in dienst van Ziggo en hij heeft gewoon jounalist-accreditatie van FOM.
Die accreditatie is gratis, maar je moet wel aan een hele hoop guidelines voldoen.

O.a.: verplicht artikel van minimaal 250 woorden op donderdag, vrijdag, zaterdag, zondag en maandag en een feature van minimaal 500 woorden per race weekend. lijkt wel huiswerk!

[ Voor 16% gewijzigd door JackBol op 15-11-2016 17:05 ]

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Het is leuk dat Ziggo het F1 circus toont, zeker voor de nieuwe volgers van de F1, maar ik volg het zvm elders.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Nu online
Het lijkt wel of ik de enige nog ben die Olav wel kan waarderen. Ik moet toegeven dat het niet altijd allemaal alles goed ziet maar ik stoor me er niet zo aan.

Het is voor mij meer een toevoeging van wat ik al zie zelf op het beeld. Zijn enthousiasme kan ik alleen maar waarderen. En over zijn taalgebruik ik stoor me er niet zo aan. Het is nu niet zo dat hij alles bij elkaar vloekt de hele race.

Wat ik altijd enorm kan waarderen is al de achtergrond informatie die Olav altijd zo kan oplepelen van voorgaande races. En nu weet ik dat hij natuurlijk ook wel dingen opzoekt maar je kan niet ontkennen dat de man ontzettend veel weet van de sport. Soms op de kleinste details na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceAce
Wel grappig dat de Olav en JP discussie hier altijd weer boven komt drijven. Het vergelijken met de Britse en Duitse zenders is inderdaad appels met peren vergelijken. Door het grote verschil in het budget is het geen eerlijk vergelijk.

De krakkemikkige verbinding tussen Jack en Olav komt mede doordat ze bepaalde zend apparatuur niet mogelijk gebruiken met de licentie van de FOM die zij op dit moment hebben. Daarvoor moet blijkbaar flink meer betaald worden. De enige functie die Jack in principe heeft is de interviews bij het groene vierkant. Wat daarbij van belang is dat ze zo snel mogelijk een interview van Max op beeld daadwerkelijk uit kunnen zenden tijdens de nabeschouwing. Vorig jaar hadden ze nog wel eens een itempje "bellen met Max" waarbij men telefonisch contact had met Max.

Tijdens de race zal hij ook daarnaast proberen (zinvolle) informatie aan Olav door te spelen.

Ik meen destijds ergens gelezen te hebben dat Olav geen tweede man naast zich wil hebben tijdens zijn verslag. Kan het helaas niet meer terug vinden, maar dat slaat naar mijn mening nergens op. Ik denk dat een persoon als Doornbos van toegevoegde waarde zal zijn, ondanks dat ik hem af en toe een popie jopie vindt kan ik niet ontkennen dat hij vaak erg inside zaken weet te vermelden in de nabeschouwing. Input van zo'n iemand tijdens de race zal ik erg kunnen waarderen. En lijkt me niet dat dat qua kosten een grote hap van het budget zal zijn.

Als opvolger (zou toch een keer gebeuren) zie ik graag René Hoogterp die ook de Formule E doet op dit moment.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Doornbos zit vaak als co-commentator erbij tijdens Indycar en doet dat erg goed.
Maar Olav wil dat inderdaad zelf niet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14:46
Ik denk dat ook niet vergeten moet worden dat Olav in feite een koopje voor Ziggo is. Hij is niet alleen de commentator tijdens de race of degene die wat interviews voor de voorbeschouwing doet. Hij doet op locatie bv ook camerawerk, montage van die beelden en het doorsturen van die beelden. Als Ziggo dus van Olav af wil, moeten ze daar dus iemand neer gaan zetten die dat ook allemaal kan of nog meer mensen op locatie hebben. Aangezien ze nu blijkbaar al geen budget voor een fatsoenlijk verbinding met de pitreporter hebben en een parttime beunhaas als reporter hebben, lijkt mij de kans daarop klein.

Zelf heb ik geen moeite met het commentaar van Olav. Ja hij mist nog wel eens wat of heeft niet meer de feitenkennis zoals hij vroeger had, maar dat houdt mij als kijker wel actief. Dat zorgt er voor dat ik tegen de TV zit te roepen om te zeggen dat hij het verkeerd heeft.
Ik hoef geen docent als commentator die foutloos zonder enige enthousiasme wat droge feitjes op zit te sommen.

Dat er altijd verbeteringen mogelijk zijn klopt natuurlijk wel. Een commentator erbij hoeft natuurlijk niet te betekenen dat het enthousiasme minder wordt. Wat ik persoonlijk mis is een pitreporter zoals Allard Kalff dat was. Iemand die destijds met een groot deel van het F1 veld geracet had, bevriend met ze was en daardoor altijd net wat meer te weten kwam dan een "gewone" journalist.

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Laatst online: 12:56
Davidshadow13 schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 16:05:

Dat er dan af en toe een wat minder netjes woord uitkomt. Ja dat krijg je wel eens in the "heat of the moment" zoals Max zou zeggen. We zijn natuurlijk niet allemaal roomser dan de paus of wel. We gaan toch ook niet allemaal e-mailtjes sturen naar het management van Vettel voor zijn scheldkanonnade afgelopen race in Mexico en dat was veel erger.
De scheldkanonnade van Vettel wordt weggebliept door de FOM, dus daar zie ik totaal geen probleem. Waar ik wel een probleem mee heb is dat als ik met mijn zoontjes van 2 en 5 formule 1 kijk, dat er allerlei teksten als "jo fucking ho" en "fuck that shit" worden uitgekraamd. Ik snap dat mijn kinderen op een zekere leeftijd woorden oppikken en gebruiken die ik liever niet van hen hoor, maar ik vind het wat te vroeg dat ze op de peuter/kleuterspeelplein "fuck that shit" gaan roepen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-09 12:13

PauseBreak

derp!

JeroenTheStig schreef op woensdag 16 november 2016 @ 14:51:
[...]

De scheldkanonnade van Vettel wordt weggebliept door de FOM, dus daar zie ik totaal geen probleem. Waar ik wel een probleem mee heb is dat als ik met mijn zoontjes van 2 en 5 formule 1 kijk, dat er allerlei teksten als "jo fucking ho" en "fuck that shit" worden uitgekraamd. Ik snap dat mijn kinderen op een zekere leeftijd woorden oppikken en gebruiken die ik liever niet van hen hoor, maar ik vind het wat te vroeg dat ze op de peuter/kleuterspeelplein "fuck that shit" gaan roepen 8)7
Ik weet niet of je ook een abonnement hebt? Zo ja kan je ervoor kiezen om een tweede audiostream te gebruiken. Geheel zonder commentaar :)

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Laatst online: 14:05
Richard117 schreef op woensdag 16 november 2016 @ 14:33:
Ik denk dat ook niet vergeten moet worden dat Olav in feite een koopje voor Ziggo is. Hij is niet alleen de commentator tijdens de race of degene die wat interviews voor de voorbeschouwing doet. Hij doet op locatie bv ook camerawerk, montage van die beelden en het doorsturen van die beelden. Als Ziggo dus van Olav af wil, moeten ze daar dus iemand neer gaan zetten die dat ook allemaal kan of nog meer mensen op locatie hebben. Aangezien ze nu blijkbaar al geen budget voor een fatsoenlijk verbinding met de pitreporter hebben en een parttime beunhaas als reporter hebben, lijkt mij de kans daarop klein.

Zelf heb ik geen moeite met het commentaar van Olav. Ja hij mist nog wel eens wat of heeft niet meer de feitenkennis zoals hij vroeger had, maar dat houdt mij als kijker wel actief. Dat zorgt er voor dat ik tegen de TV zit te roepen om te zeggen dat hij het verkeerd heeft.
Ik hoef geen docent als commentator die foutloos zonder enige enthousiasme wat droge feitjes op zit te sommen.

Dat er altijd verbeteringen mogelijk zijn klopt natuurlijk wel. Een commentator erbij hoeft natuurlijk niet te betekenen dat het enthousiasme minder wordt. Wat ik persoonlijk mis is een pitreporter zoals Allard Kalff dat was. Iemand die destijds met een groot deel van het F1 veld geracet had, bevriend met ze was en daardoor altijd net wat meer te weten kwam dan een "gewone" journalist.
Allard Kalff was daarvoor commentator bij de Eurosport als Engels commentator (zie oude YT filmpjes van begin jaren 90). Bij het huidige veld krijgt hij ook niks meer voor elkaar. Dan hebben we natuurlijk nu een chronisch gebrek aan uitvallers en veel strengere regels met wie er nog in de pitlane mag komen.
JeroenTheStig schreef op woensdag 16 november 2016 @ 14:51:
[...]

Ik vond dat ook totaal ongepast en eigenlijk een dompertje op zijn commentaar bij de overwinning in Spanje.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
PauseBreak schreef op woensdag 16 november 2016 @ 15:02:
[...]

Ik weet niet of je ook een abonnement hebt? Zo ja kan je ervoor kiezen om een tweede audiostream te gebruiken. Geheel zonder commentaar :)
Kan volgens mij ook op kanaal 14. Weet dat het inderdaad op Ziggo Sport Select, Ziggo Sport Voetbal etc wel kan want zo kijk ik altijd alle Engelse voetbalwedstrijden en NBA games.. met de originele audiostream. :)
Maar ik dacht dat een vriend van me laatst zei dat het op kanaal 14 ook kan.. dat zou ik vanavond eens moeten controleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-09 21:34
Rivanov schreef op woensdag 16 november 2016 @ 15:42:
[...]

Kan volgens mij ook op kanaal 14. Weet dat het inderdaad op Ziggo Sport Select, Ziggo Sport Voetbal etc wel kan want zo kijk ik altijd alle Engelse voetbalwedstrijden en NBA games.. met de originele audiostream. :)
Maar ik dacht dat een vriend van me laatst zei dat het op kanaal 14 ook kan.. dat zou ik vanavond eens moeten controleren.
Bij voetbal kan het op kanaal 14 ook, kun je Engels commentaar nemen 8)
Señor Sjon schreef op woensdag 16 november 2016 @ 15:12:

Ik vond dat ook totaal ongepast en eigenlijk een dompertje op zijn commentaar bij de overwinning in Spanje.
Goh ja echt heel vreemd dat hij wat woorden zegt die niet heel netjes zijn (maar ook weer niet dramatisch) bij de eerste overwinning ooit van een Nederlander, die nog niet zolang formule 1 rijdt. Man man man.... 8)7

[ Voor 29% gewijzigd door Martinusz op 16-11-2016 15:53 ]

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Laatst online: 14:05
Omdat ie normaal niet zit te schelden op tv met allerlei fucks e.d. Dat was wel raar.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Nu online
Señor Sjon schreef op woensdag 16 november 2016 @ 15:58:
Omdat ie normaal niet zit te schelden op tv met allerlei fucks e.d. Dat was wel raar.
Maar normaal wint er ook geen Nederlander een F1 wedstrijd. En zeker niet in zijn debuut wedstrijd. Je kon aan de stem van Olav wel horen dat het enorm emotioneel beladen was. En het was een enorme ontlading voor hem ook. En dan floept er nog wel iets uit "in-the-heat-of-the-moment"

En we moeten nu niet gaan doen dat het elke week nu een 1 groot scheld festijn is door Olav.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:08

vhal

ಠ_ಠ

MadDogMcCree schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 15:54:

Grappig, ik zag op de FB Ziggo pagina een soortgelijke post van een moeder en het kwam er eigenlijk op neer dat 'het mens eigenlijk niet zo moet zeiken want men moest eens weten wat haar jong buiten allemaal zegt'. Niet 1 maar echt een paar 100 reacties!

maar ja FB en constructieve reacties.... :')

Strava

Pagina: 1 ... 14 ... 82 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.

Voor de F1TV gebruikers met inlogproblemen, deze directe link werkt misschien. :)
https://f1tv.formula1.com/dr/index.html