[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 82 Laatste
Acties:
  • 413.633 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 18:52
Ik vind nog steeds dat alle banden een digitale ID moeten hebben die ze kunnen uitlezen op het moment dat de auto de pitstraat uitrijd.Dan is de telemetrie altijd up to date
Arfman schreef op maandag 19 september 2016 @ 12:47:
Ik snap niet dat Olav niet gewoon naar de worldfeed kijkt en daar commentaar bij geeft. Dat is wat iedereen ziet. Ik zag bijvoorbeeld al meteen dat tijdens de SC Button een voorvleugel miste en Bottas een lekke band had. Dat van Button miste Olav compleet, waarschijnlijk omdat hij op een van z'n foutieve timing/bandenschermpjes zat te kijken.
Persoonlijk kijk ik ook minimaal net zo vaak naar de timing dan naar het beeld. Op de timing zie je zoveel meer dan op TV. Heb op vakantie meermaals een wedstrijd gevolgd door alleen maar de timing te volgen op de app :)

[ Voor 66% gewijzigd door SnowDude op 19-09-2016 12:51 ]

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:46
SnowDude schreef op maandag 19 september 2016 @ 12:49:
Ik vind nog steeds dat alle banden een digitale ID moeten hebben die ze kunnen uitlezen op het moment dat de auto de pitstraat uitrijd.Dan is de telemetrie altijd up to date
Of gewoon een camera die op actief springt zodra iemand de pit in rijd, zo ziet hij ook wat er gebeurt in de pit en kan hij daarover vertellen. Soms gaat het gewoonweg zo ver, dat het lijkt alsof hij naar een andere race kijkt dan ik doe.. Hij zal toch op zijn minst dezelfde beelden zien als wat ik thuis op de bank zie? Of kijkt hij puur en alleen naar 1 schermpje met een bepaald systeem die duidelijk niet lekker loopt?
Olav verwijt altijd de ketel indien zijn info niet klopt, maar ik geloof niet dat hij niet minimaal 1 scherm voor zich heeft met de live race zoals ik die zie.

Ik neem aan dat hij ook een klein beetje recht van spreken heeft en gerust kan zeggen: jongens zet een scherm voor me neer zodat ik zelf ook de race kan volgen en daarover kan praten? (nja ik zou het heel vreemd vinden indien dat niet allang het geval is maar goed, kijkend naar zijn commentaar over de systemen elke keer heeft hij dat dus niet?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
LopendeVogel schreef op maandag 19 september 2016 @ 12:55:
[...]

Of gewoon een camera die op actief springt zodra iemand de pit in rijd, zo ziet hij ook wat er gebeurt in de pit en kan hij daarover vertellen. Soms gaat het gewoonweg zo ver, dat het lijkt alsof hij naar een andere race kijkt dan ik doe.. Hij zal toch op zijn minst dezelfde beelden zien als wat ik thuis op de bank zie? Of kijkt hij puur en alleen naar 1 schermpje met een bepaald systeem die duidelijk niet lekker loopt?
Olav verwijt altijd de ketel indien zijn info niet klopt, maar ik geloof niet dat hij niet minimaal 1 scherm voor zich heeft met de live race zoals ik die zie.

Ik neem aan dat hij ook een klein beetje recht van spreken heeft en gerust kan zeggen: jongens zet een scherm voor me neer zodat ik zelf ook de race kan volgen en daarover kan praten? (nja ik zou het heel vreemd vinden indien dat niet allang het geval is maar goed, kijkend naar zijn commentaar over de systemen elke keer heeft hij dat dus niet?).
Deze discussie hoort niet echt in dit topic, maar Olav heeft 4 schermen voor zich, in met de world feed en 3 schermen met de timing. Je ziet toch zelf de world feed ook? Wat voor toegevoegde waarde heeft een commentator die alleen maar benoemd wat je zelf al kan zien.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Laatst online: 22:46
SnowDude schreef op maandag 19 september 2016 @ 13:00:
[...]
Deze discussie hoort niet echt in dit topic, maar Olav heeft 4 schermen voor zich, in met de world feed en 3 schermen met de timing. Je ziet toch zelf de world feed ook? Wat voor toegevoegde waarde heeft een commentator die alleen maar benoemd wat je zelf al kan zien.
Oké ja vreemd dat het niet in dit topic hoort, ik spreek namelijk over het commentaar van de F1 2016 maar my bad xd

Daarnaast trek je wel vreemde conclusies uit mijn reacties? Ik wil helemaal niet dat de commentator alleen maar benoemd wat ik zie? Ik wil dat de commentator zaken verteld die overeenkomen met de praktijk. Dat houd dus in zaken die ik niet zie, maar ook zaken die ik wel zie.
Of is dat zo vreemd dat ik verlang dat het commentaar overeenkomt met de praktijk?

In welk topic moet ik dan wezen indien ik het over het commentaar van de F1 2016 wil hebben? (serieuze vraag, want jij geeft aan dat ik niet in het juiste topic voor dit zit)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SnowDude
LopendeVogel schreef op maandag 19 september 2016 @ 13:15:
[...]

Oké ja vreemd dat het niet in dit topic hoort, ik spreek namelijk over het commentaar van de F1 2016 maar my bad xd

In welk topic moet ik dan wezen indien ik het over het commentaar van de F1 2016 wil hebben? (serieuze vraag, want jij geeft aan dat ik niet in het juiste topic voor dit zit)
Zie de waarschuwing onder aan dit topic: [F1] Waar te kijken?

En niets persoonlijks hoor, maar de discussie over commentatoren is al 100 keer langs gekomen, en het eindigt altijd in een eindeloze welles nietes discussie waar persoonlijke perceptie een grote rol speelt. Zelf vind ik de Engelse commentatoren minimaal net zo slecht als Olav. Daarom vertrouw ik dus ook het liefste gewoon op mijn eigen ogen en oren. En nee ik heb inderdaad geen commentator nodig om te benoemen wat ik op het scherm zie. Ik zit zelf met TV, laptop en tablet elke race klaar om alles te volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-09 18:53
SnowDude schreef op maandag 19 september 2016 @ 13:24:
[...]

Zie de waarschuwing onder aan dit topic: [F1] Waar te kijken?

En niets persoonlijks hoor, maar de discussie over commentatoren is al 100 keer langs gekomen, en het eindigt altijd in een eindeloze welles nietes discussie waar persoonlijke perceptie een grote rol speelt. Zelf vind ik de Engelse commentatoren minimaal net zo slecht als Olav. Daarom vertrouw ik dus ook het liefste gewoon op mijn eigen ogen en oren. En nee ik heb inderdaad geen commentator nodig om te benoemen wat ik op het scherm zie. Ik zit zelf met TV, laptop en tablet elke race klaar om alles te volgen.
Ik kan het begrijpen als je de Engelse manier niet leuk vindt/niet je stijl is. Maar hoe kan je het in vredesnaam als 'slecht' kwalificeren?

Bij Sky missen ze amper iets (als ze het wel doen herstellen ze het), ze hebben goede achtergrond informatie, doorzien de strategieën... ze schelden niet(!).
Allemaal dingen waar Olav hopeloos faalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-09 16:13
P.K. schreef op maandag 19 september 2016 @ 13:33:
[...]

Ik kan het begrijpen als je de Engelse manier niet leuk vindt/niet je stijl is. Maar hoe kan je het in vredesnaam als 'slecht' kwalificeren?

Bij Sky missen ze amper iets (als ze het wel doen herstellen ze het), ze hebben goede achtergrond informatie, doorzien de strategieën... ze schelden niet(!).
Ik vind vooral die analyses op dat interactieve tv scherm achteraf altijd wel interressant bij Sky. :D

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-09 16:41
Ug heren willen jullie de discussie(welke al 100 maal gevoerd is) voortzetten in het waar te kijken topic.
Kun je ook gelijk terug lezen waarom olaf vaak er naast zit en alle voorgaande discusies over het commentaar.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
P.K. schreef op maandag 19 september 2016 @ 13:33:
[...]

Over het feit dat ze niets missen verschillen we heel erg van mening ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:26

Player1S

Probably out in the dark

Olav Mol is gewoon de Giel Beelen van de Formule 1 :+

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Laatst online: 20-09 18:53
SnowDude schreef op maandag 19 september 2016 @ 13:42:
[...]

Over het feit dat ze niets missen verschillen we heel erg van mening ;)
Waar gebruikte ik het woord "niets"? Ik zei nergens dat ze bij Sky niets missen, het is alleen wel veel minder dan Olav mist.

Maargoed, als jij Sky ondermaats vindt, dan verschillen we idd van mening. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
P.K. schreef op maandag 19 september 2016 @ 13:53:
[...]

Waar gebruikte ik het woord "niets"? Ik zei nergens dat ze bij Sky niets missen, het is alleen wel veel minder dan Olav mist.

Maargoed, als jij Sky ondermaats vindt, dan verschillen we idd van mening. :)
Olav mist inderdaad hier het een en ander maar dat heeft er ook mee te maken dat olav alleen zit, bij sky zitten ze minimaal met 2 man, 4 ogen zien meer dan 2 ogen en deze ogen moeten minstens 3 schermen in de gaten houden.

Zelf ben ik ook geen voorstander van sky, al merk ik dit ook wel bij olav maar bij sky overdrijven ze dat meer is dat alles wat engels is is geweldig, Silverstone is een geweldig circuit etc etc hamilton is een geweldige rijder blah blah blah.

Toen BBC het nog deed keek ik daar graag naar, die zijn/waren over het algemeen vrij neutraal.

Channel 4 heb ik nog niks van gezien maar gezien hier dezelfde mensen zitten ga ik er vanuit dat dit ongeveer het zelfde is.

Sky heeft ook een VEEL groter budget dan ziggo, heel veel meer mensen dan ziggo en daardoor zit er ook wel verschil in kwaliteit.

Mijn persoonlijke mening is dat ik liever olav heb dan de mensen van sky, bij olav zit er zo veel passie in waardoor het commentaar veel meer kleur heeft ondanks de fouten. :+

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racierox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-09 12:06
Voor iedereen die problemen had gisteren: http://www.ziggosporttota...ne-formule-1-streams.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Oeps, verkeerde topic :)

[ Voor 87% gewijzigd door UltraSub op 19-09-2016 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-09 17:54
Martin0 schreef op maandag 19 september 2016 @ 13:41:
Ug heren willen jullie de discussie(welke al 100 maal gevoerd is) voortzetten in het waar te kijken topic.
Kun je ook gelijk terug lezen waarom olaf vaak er naast zit en alle voorgaande discusies over het commentaar.
Gaan we nu ook al wanebee modje worden ofzo?

Laat dat commentaar lekker aan de mods over die zijn daar immers voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fynrd1
  • Laatst online: 00:56

fynrd1

Fooled by Randomness

Martin0 schreef op maandag 19 september 2016 @ 15:13:
[...]

Olav mist inderdaad hier het een en ander maar dat heeft er ook mee te maken dat olav alleen zit, bij sky zitten ze minimaal met 2 man, 4 ogen zien meer dan 2 ogen en deze ogen moeten minstens 3 schermen in de gaten houden.

Zelf ben ik ook geen voorstander van sky, al merk ik dit ook wel bij olav maar bij sky overdrijven ze dat meer is dat alles wat engels is is geweldig, Silverstone is een geweldig circuit etc etc hamilton is een geweldige rijder blah blah blah.

Toen BBC het nog deed keek ik daar graag naar, die zijn/waren over het algemeen vrij neutraal.

Channel 4 heb ik nog niks van gezien maar gezien hier dezelfde mensen zitten ga ik er vanuit dat dit ongeveer het zelfde is.

Sky heeft ook een VEEL groter budget dan ziggo, heel veel meer mensen dan ziggo en daardoor zit er ook wel verschil in kwaliteit.

Mijn persoonlijke mening is dat ik liever olav heb dan de mensen van sky, bij olav zit er zo veel passie in waardoor het commentaar veel meer kleur heeft ondanks de fouten. :+
Olav Mol is een lulhannes, die verhalen uit zijn duim zuigt, en zijn mening/hersenkronkels als feiten presenteert. Dit deed hij vroeger ook samen met zijn kompaan Allard Kalf, maar goed het zijn ook maar slechts journalisten.. Zeker nu Max heel veel nieuwe kijkers heeft getrokken in Nederland, is het belangrijk dat er iemand zit die weet waar hij over praat, en de dingen ook zegt zoals ze echt zijn. Nu loopt de helft van het F1 publiek, die weleens een race meepakken Olav Mol na te lullen, ja daar kunnen zij niks aandoen.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
SnowDude schreef op maandag 19 september 2016 @ 13:24:
[...]
Daarom vertrouw ik dus ook het liefste gewoon op mijn eigen ogen en oren. En nee ik heb inderdaad geen commentator nodig om te benoemen wat ik op het scherm zie. Ik zit zelf met TV, laptop en tablet elke race klaar om alles te volgen.
Ik heb de F1 app ook aangeschaft een tijdje geleden... maar kijk er eigenlijk niet heel veel op... wat ik vooral mis is een overzicht met de alle rondetijden (liefst met sectortijden erbij) van een coureur... vooral in de FP's zou me dat erg van pas komen, zodat je long-runs een beetje kunt volgen... nu kan ik zelf bijv wel constant VES in de gaten houden, maar meestal ben ik tegelijkertijd aan het werk, dus dan wordt het al lastiger... en als je dan ook nog een VES en RIC wil vergelijken...of nog meer coureurs dan wordt het helemaal lastig... Als ik mag vragen: wat vind jij de meest nuttige feature uit de F1 app die jij tijdens een raceweekend gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
P.O. Box schreef op maandag 19 september 2016 @ 21:53:
[...]

Ik heb de F1 app ook aangeschaft een tijdje geleden... maar kijk er eigenlijk niet heel veel op... wat ik vooral mis is een overzicht met de alle rondetijden (liefst met sectortijden erbij) van een coureur... vooral in de FP's zou me dat erg van pas komen, zodat je long-runs een beetje kunt volgen... nu kan ik zelf bijv wel constant VES in de gaten houden, maar meestal ben ik tegelijkertijd aan het werk, dus dan wordt het al lastiger... en als je dan ook nog een VES en RIC wil vergelijken...of nog meer coureurs dan wordt het helemaal lastig... Als ik mag vragen: wat vind jij de meest nuttige feature uit de F1 app die jij tijdens een raceweekend gebruikt?
Op de ipad gebruik ik voornamelijk de kaart van het circuit met daarop de rijders posities, als je de pitlane delta kent dan kan je daarop redelijk makkelijk zien waar een rijder terug komt na een stop. Ook heb ik daar de pit audio aan staan. Op mijn laptop gebruik ik voornamelijk het standaard timing scherm en daar switch ik af en toe naar het commentary scherm en het scherm met de banden. Op mijn werk met de VT heb ik twee pagina's altijd open, timing en commentary.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
devil-strike schreef op maandag 19 september 2016 @ 20:50:
[...]

Butthurt much? zeker omdat je zelf geen modje mag worden ofzo. Maar goed omdat je het zo lief vraagt zal ik het niet meer doen.
Op de man gaan reageren hoeft echt niet.
fynrd1 schreef op maandag 19 september 2016 @ 21:13:
[...]

Olav Mol is een lulhannes, die verhalen uit zijn duim zuigt, en zijn mening/hersenkronkels als feiten presenteert. Dit deed hij vroeger ook samen met zijn kompaan Allard Kalf, maar goed het zijn ook maar slechts journalisten.. Zeker nu Max heel veel nieuwe kijkers heeft getrokken in Nederland, is het belangrijk dat er iemand zit die weet waar hij over praat, en de dingen ook zegt zoals ze echt zijn. Nu loopt de helft van het F1 publiek, die weleens een race meepakken Olav Mol na te lullen, ja daar kunnen zij niks aandoen.
hmm ik kijk aardig wat jaartjes F1, vanaf 2002 a 2003 ofzo, dus ik zit niet zo zeer Olav na te praten.
Feit is gewoon dat Ziggo een kleiner budget heeft dan Sky, dus ja ze kunnen maar 2 man er op af sturen.
Ik persoonlijk heb niet zo veel problemen met Olav, Wel met de heren van Sky.
De enige echte 2 heren die ik het liefst commentaar zie doen zijn DC en Eddie Jordan, gezien deze heren ook echt verstand hebben van zaken en ook echt de passie dragen.
De rand shows welke ook rondom ziggo zitten als rondom sky doen mij niet zo veel, preshow/voorbeschouwing kan me gestolen worden net als nabeschouwingen en analyses. Als er iets gebeurt wordt het in de race zelf vaak al meerdere keren herhaald, wil ik het toch terug zien dan zoek ik het wel op.
Niks persoonlijks tegen jou maar Olav is zeer zeker geen slechte commentator(hij is geen journalist). Hij heeft passie voor de sport en heeft dit altijd al gehad en ja zoals ik al zei, hij heeft 2 ogen welke 3 schermen in de gaten moeten houden en ik weet uit ervaring dat dit niet te doen is dus ja hij mist nog wel eens een dingetje en ook mist hij dingen welke wij gelijk zullen zien op tv maar dat heeft ook te maken met wat hoeveel hij in zijn eentje moet bijhouden.
Zou bijna willen voorstellen dat als jij het zo veel beter weet dat jij het maar eens een keertje moet doen, kijken we daarna wel wie het beter heeft gedaan. :9

[ Voor 1% gewijzigd door DaniëlWW2 op 19-09-2016 23:29 ]

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09 20:45
alexbl69 schreef op maandag 19 september 2016 @ 09:53:
[...]
Zeker nu alle 'enthousiastelingen' met hun app (die ook nog eens een paar seconden voorloopt op de live-feed) alles direct zien.
[..]
Je weet dat je de officiële live timing ook kunt pauzeren? Ik vind het mega irritant als het out of sync loopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

devil-strike schreef op maandag 19 september 2016 @ 20:50:
[...]

En dit modje gaat je bij deze vragen om in het vervolg een topicreport in te vullen als je een reactie ziet die naar jou mening niet door de bocht kan. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Martin0 schreef op maandag 19 september 2016 @ 22:48:
hmm ik kijk aardig wat jaartjes F1, vanaf 2002 a 2003 ofzo, dus ik zit niet zo zeer Olav na te praten.
Daar bedoelde ik jou niet mee, maar in het algemeen. Ik kijk al vanaf mijn 8e (1994), maar dat zegt niet zoveel.
Feit is gewoon dat Ziggo een kleiner budget heeft dan Sky, dus ja ze kunnen maar 2 man er op af sturen.
Ik persoonlijk heb niet zo veel problemen met Olav, Wel met de heren van Sky.
De enige echte 2 heren die ik het liefst commentaar zie doen zijn DC en Eddie Jordan, gezien deze heren ook echt verstand hebben van zaken en ook echt de passie dragen.
De rand shows welke ook rondom ziggo zitten als rondom sky doen mij niet zo veel, preshow/voorbeschouwing kan me gestolen worden net als nabeschouwingen en analyses. Als er iets gebeurt wordt het in de race zelf vaak al meerdere keren herhaald, wil ik het toch terug zien dan zoek ik het wel op.
Het budget voor formule 1, is voor Sky DE ook niet heel erg groot, idem voor die van Italië, toch leveren ze goed commentaar, en komen ze met leuke als interessante stukken. En betreft de studio, ipv Rayman of Heitinga of wat voor jan lul dan ook kan je ook een Kees van de Grint uitnodigen, of iemand anders met een respectabel verleden in de racerij. Nu is de vaste specialist een kerel die een keer een maandagochtend in een formule 1 auto heeft gezeten. Zo'n flut programma als F1 fans only kost natuurlijk ook geen drol, dat nerdje is nog tenenkrommender dan Luuk Ikkink. Koop met dat geld wat rechten van een degelijk programma waar wel diepgang inzit.
Niks persoonlijks tegen jou maar Olav is zeer zeker geen slechte commentator(hij is geen journalist). Hij heeft passie voor de sport en heeft dit altijd al gehad en ja zoals ik al zei, hij heeft 2 ogen welke 3 schermen in de gaten moeten houden en ik weet uit ervaring dat dit niet te doen is dus ja hij mist nog wel eens een dingetje en ook mist hij dingen welke wij gelijk zullen zien op tv maar dat heeft ook te maken met wat hoeveel hij in zijn eentje moet bijhouden.
Zou bijna willen voorstellen dat als jij het zo veel beter weet dat jij het maar eens een keertje moet doen, kijken we daarna wel wie het beter heeft gedaan. :9
Zijn commenteer stijl is energiek, en aangezien ik hem als kind al moet aanhoren tegelijkertijd ook vertrouwd. Maar er zijn momenten waar je als commentator ook moet meedenken met je kijkers, verhalen en feitjes moet vertellen die kloppen, en je concentreren op wat de kijker ziet, en dat aanvullen. Als je op de beelden duidelijk ziet dat er gele banden onder zijn gezet, en vervolgens in de microfoon gaat schreeuwen dat het supersoft is, dan doe je iets echt niet goed. Overigens wordt dan vaak aangehaald dat hij slechts een 20" schermpje heeft, lekker belangrijk, ik kan het op een iPhone nog steeds prima zien.

Zo was afgelopen zaterdag ook zoiets, eerst zegt hij, moet je is kijken hoe zo'n auto op 3 wielen door de bochten heengaat, en daarna PASTA CHAOS PASTA CHAOS JAAAAHAAA!! ;w Kom op zeg, het is vrij duidelijk dat Vettel elke bocht met een geblokkeerd wiel in komt, waar vervolgens het binnenste wiel de grond niet meer raakt, en tijden rijdt die ver van zijn kunnen afzitten, dat er dan technisch iets niet ok is?

Maargoed, heb het afgelopen jaar ook persoonlijk meegemaakt hoe hij als persoon is, zal dan betreft Olav Mol ook niet meer helemaal objectief zijn, en zeker niet betreft zijn "bronnen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
We hebben nou eenmaal geen pool van 100 ex F1 rijders in Nederland. Er zijn er de laatste 20 jaar 4 actief geweest. Daarvan zit er 1 op de in de studio, 1 ander zit er heel af en toe bij (Van der Garde). Albers zie je nooit, en de vierde is op het circuit omdat zijn zoon momenteel iets doet bij Red Bull ;) Over een paar jaar kunnen we de Hulk misschien strikken voor extra commentaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:48
Tackleberry schreef op maandag 19 september 2016 @ 23:10:
[...]

Je weet dat je de officiële live timing ook kunt pauzeren? Ik vind het mega irritant als het out of sync loopt...
Ja, weet ik. Maar vind het wel prettig om een paar seconden 'in de toekomst' te kijken ;) .

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Breezers
  • Laatst online: 16-03-2021
Zaterdag:

11:00 - 12:00 F1 Grand Prix Kuala Lumpur, Malaysia (kwalificatie)

de RTL Germany
nl Ziggo Sport 14
nl Ziggo Sport Racing
nl Ziggo Sport Select

Zondag:

08:00 - 09:00 Formula 1 Preview Show (voorbeschouwing)

de RTL Germany
nl Ziggo Sport 14
nl Ziggo Sport Select

09:00 - 11:00 F1 Grand Prix Kuala Lumpur, Malaysia (race)

de RTL Germany
nl Ziggo Sport 14
nl Ziggo Sport Racing
nl Ziggo Sport Select

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:49
Ik heb weer eens problemen met Ziggo :(
Meer mensen die de laatste 5 minuten hebben moeten missen door die ^#$%#(&*#$^ stream?

Edit: ja dus :(

[ Voor 6% gewijzigd door Ad de Jong op 01-10-2016 12:09 ]

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 25-09 15:51

ResuCigam

BOFH

Ja hier ook, dat Ziggo Sport totaal is eerder een Sport Faal! |:( Ik begin er best genoeg van te krijgen eigenlijk.

We do what we must because we can.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:05
Hier ook de laatste minuut weer moeten switchen naar minder legale middelen.
Als het morgen tijdens de race weer niet goed werkt zeg ik mijn abo op. Ben er klaar mee.
Ik ben bereid om dat geld te betalen alleen voor de F1, maar niet als het iedere keer misgaat.

Sorry hoor, maar de enige manier om legaal te kijken in NL als je geen ziggo tv hebt is ziggo go. Als dat niet werkt, dan maar illegaal.

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:18
sanderb schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 12:19:
Als het morgen tijdens de race weer niet goed werkt zeg ik mijn abo op. Ben er klaar mee.
Ik ben bereid om dat geld te betalen alleen voor de F1, maar niet als het iedere keer misgaat.

Sorry hoor, maar de enige manier om legaal te kijken in NL als je geen ziggo tv hebt is ziggo go. Als dat niet werkt, dan maar illegaal.
Ik ook. Ik zeg de app op (go) en dan maar gewoon ziggo TV aanvragen voor 18 per maand. Kan KPN play ook dke deur uit, dus qua kosten zelfs iets voordeliger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
Ik kan alleen maar kijken via een stream en ik ga echt niet voor een tv abbo betalen.
Ze dwingen je gewoon om de niet legale manieren te gaan zoeken.
Het was in het begin van het jaar gewoon goed maar sinds een paar maanden..... :(

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Weer lekker van Ziggo. De laatste 3 minuten van Q3 is bij gemist overgeslagen. Dus vanaf 3:00 te gaan zie je ineens Rosberg, Max en Hamilton naar buiten lopen om op de foto te gaan.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ANdrode
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
De Ziggo Sport Totaal stream loopt gewoon meer dan een ronde achter…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
ANdrode schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 10:35:
De Ziggo Sport Totaal stream loopt gewoon meer dan een ronde achter…
Kost ook wat meer tijd natuurlijk om een stream opmte zetten. Dus dat kan je niet kwalik nemen

[ Voor 5% gewijzigd door Adlermann op 02-10-2016 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ANdrode
  • Niet online
Adlermann schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 10:59:
[...]
Kost ook wat meer tijd natuurlijk om een stream opmte zetten. Dus dat kan je niet kwalik nemen
Ja. Ik ben zo'n 15-30 seconden vertraging gewend als ik via acestream kijk. Maar een betaalde stream met twee minuten vertraging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
ANdrode schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 11:04:
[...]

Ja. Ik ben zo'n 15-30 seconden vertraging gewend als ik via acestream kijk. Maar een betaalde stream met twee minuten vertraging?
De kwaliteit van acestream is ook behoorlijk beroerd en moet daar ook altijd deinterlacing aanzetten, dus de bron is ook nog een slecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:53
sanderb schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 12:19:

Ik heb geen Ziggo, maar kan wel abonneren op het tv sportpakket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
Wat zijn de legale mogelijkheden om F1 streaming te kijken buiten Ziggo om?
Sky Sports gaat niet lukken buiten de UK :(

De bedoeling is wel om in HD te kunnen kijken.

Edit: wel met fatsoenlijk commentaar dus geen Duits, Chinees etc.... :p Gewoon Engels of desnoods Nederlands......

[ Voor 25% gewijzigd door Ad de Jong op 02-10-2016 12:20 ]

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Ad de Jong schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 12:18:

Edit: wel met fatsoenlijk commentaar dus geen Duits, Chinees etc.... :p Gewoon Engels of desnoods Nederlands......
Ziggo is de enige, maar ja. Als je dat niet goed genoeg vindt is een illegale stream natuurlijk niet je recht. Je kan ook een tv-abo ergens afsluiten.
onbewust naar illegale streammogelijkheden verwijzen doen we op GoT ook niet. We zijn geen fok.nl. ;)

[ Voor 33% gewijzigd door DaniëlWW2 op 02-10-2016 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
Adlermann schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 13:04:
[...]
Je kan ook een tv-abo ergens afsluiten.
Idd maar dat is juist het laatste wat ik wil.
Ik kijk echt nooit tv en zou dan alleen voor F1 een tv abbo af moeten sluiten bij KPN of de overstap moeten maken naar bv Ziggo.
Ik ben juist weg gegaan bij Ziggo omdat die mij geen internet aan konden bieden zonder een tv abbo :p
(net voordat er bekend gemaakt werd dat ze daar gratis F1 gingen aanbieden :D )

Ik kom genoeg aanbieders tegen die online wat aan bieden maar dat vertrouw ik voor geen meter. De enige optie die overblijft is dan de illegale weg.....
Ik vindt het niet erg om te betalen voor iets maar A: dan moet het ook werken en B: ik wil niet betalen voor iets wat ik niet gebruik (ben toch een kaaskop 8) ) dus geen 134 zenders grasveld huppelen of een zooi zenders waar je tussen de reclames door nog 5 minuten film of series kan bekijken om maar niet de spreken van de darmkramp opwekkende programma's en shows....

Precies wat ik nu heb zou perfect zijn mits het ook zou werken.... Alleen F1 en niets anders......

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:57

sjaool

Every life should have 9 cats

Ad de Jong schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 12:18:

Een schoteltje aan de muur schroeven en via een van de buitenlandse free to air zenders kijken. Channel 4 is geloof ik sowieso free to air.

[ Voor 4% gewijzigd door sjaool op 02-10-2016 23:34 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:54

franssie

Save the albatross

SAT is wel de manier om legaal te kijken. Channel4 is het beste FTA want ook HD en geen reclames, echter maar een beperkt aantal wedstrijden omdat SKY de rechten heeft. RTL is ook op sat FTA te ontvangen maar helaas niet HD en dan ook nog met reclame maar wel alle wedstrijden.
Als je allebei wil ontvangen moet je per weekeind je schotel bijdraaien en afstemmen want ze zitten allebei op een andere sat. daar zijn wel oplossingen voor zie ook \[DVB-S] Televisie via de satelliet: DVB-S, deel 2

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Laatst online: 18-07-2021
Iemand die geen tv kijkt, gaat heus geen schotel aanschaffen, waardoor je echt nog meer rare zenders in huis haalt. :P

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Laatst online: 23:54

franssie

Save the albatross

Luxicon schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 00:10:
Iemand die geen tv kijkt, gaat heus geen schotel aanschaffen, waardoor je echt nog meer rare zenders in huis haalt. :P
omdat je voor een euro of 50 eenmalig (!) wel veel FTA kan zien? Ik kijk zelf ook erg weinig oude TV maar wel video zoals netflix. Maar aan slechte Ziggo ervaringen heb ik het lang terug verdient. Met SAT kan je wel kijken tenminste.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Je kan Sky GO ook wel legaal verkrijgen, er is een trucje voor, maar kwaliteit is niet naar de standaarden van vandaag. Dat vind ik trouwens ook niet van Ziggo en Foxsports GO, maar Sky spant daarin wel de kroon. Ik snap eerlijk gezegd ook niet waarom ze hier zo in achterlopen? Snappen alleen Amerikanen dit concept?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
fynrd1 schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 01:51:
Je kan Sky GO ook wel legaal verkrijgen, er is een trucje voor, maar kwaliteit is niet naar de standaarden van vandaag. Dat vind ik trouwens ook niet van Ziggo en Foxsports GO, maar Sky spant daarin wel de kroon. Ik snap eerlijk gezegd ook niet waarom ze hier zo in achterlopen? Snappen alleen Amerikanen dit concept?
Met een truukje is het al niet meer legaal; als je geoblocking moet omzeilen dan is het al geen grijsgebied meer maar gewoon een illegale stream.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Adlermann schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 07:51:
[...]

Met een truukje is het al niet meer legaal; als je geoblocking moet omzeilen dan is het al geen grijsgebied meer maar gewoon een illegale stream.
Valt dit ook niet al onder de regelgeving waarvoor Nelie Kroes zich hard heeft gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-09 16:13
Is Olav echt zo erg?

Ik kijk altijd Channel 4 namelijk.

[ Voor 48% gewijzigd door Jasphur op 03-10-2016 17:04 ]

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Jasphur schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 17:04:
Is Olav echt zo erg?

Ik zou liever die gast hebben die bij Ziggo altijd de vrije trainingen doet.
Of nog liever gewoon met zijn 2'en.

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:43
Is Olav echt zo erg?

Worden alle races op Channel 4 uitgezonden? Ik dacht dat zij, net als BBC (?) afgelopen jaar slechts een aantal races uit zouden zenden..

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• palme50
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 25-09 15:28
ScrooLoose schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 17:12:
[...]

Ik zou liever die gast hebben die bij Ziggo altijd de vrije trainingen doet.
Of nog liever gewoon met zijn 2'en.
Die gast van de vrije trainingen mist net zo veel als Mol.
Die gast ziet vaak niet eens of er mensen rijden of in de pit staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Is Olav echt zo erg?

Nee, dat valt best wel mee. Je hebt altijd mensen die over alles vallen. Natuurlijk maakt hij fouten maar ik mag hem alleen al graag horen om zijn enthousiasme. Sky F1 is leuk maar die kletsen net zo goed als Olav over koetjes en kalfjes tijdens de race en missen ook wel het nodige. Maar die zijn tenminste nog met zijn tweeën om het een en ander op te vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ANdrode
  • Niet online
alesandro_46 schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 17:19:
[...]
Worden alle races op Channel 4 uitgezonden? Ik dacht dat zij, net als BBC (?) afgelopen jaar slechts een aantal races uit zouden zenden..
Inderdaad de helft live. Van de rest een samenvatting mét voorprogramma. Bij die samenvatting heb ik niet het gevoel dat ik veel mis

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01:08

Martinspire

Awesomeness

sjaool schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 19:30:
[...]
ik mag hem alleen al graag horen om zijn enthousiasme
Dit is ook waarom ik hem graag commentaar hoor geven. Hij weet van een soms niet eens zo bijzondere actie toch wat meer te maken. Bij Sky kunnen ze daar ook wel wat van. Ik hou er zelf niet zo van als de commentator een beetje afzijdig is en vooral niet te enthousiast wil klinken. Daarom vind ik vrijwel alle voetbalcommentatoren behalve Jack van Gelder. Die zat er ook nog wel eens naast, maar dat maakte voor de sfeer niet veel uit. En dat ie nog wel eens fouten maakt of dingen zelf niet goed begrijpt is jammer, maar het is niet alsof de rest er altijd 100% op zit.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-09 17:57

ATS

Hij verstaat het volgens mij ook gewoon regelmatig slecht. Dat maakt het niet makkelijker om er een goede vertaling van te geven natuurlijk. Maar het klopt: hij zit er regelmatig naast. Het enthousiasme is wel aanstekelijk.

* ATS mist de BBC

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Voor het commentaar op het commentaar en hoe cool channel4 wel niet is is er een ander topic dames :)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS

ATS

Pfff! Waarom loopt weer het beeld en de audio bij de ziggo stream zo uit sync? Vorige week ook al. Irritant kijken! Geluid loopt voor op het beeld...

En Olav heeft zijn voice over ingesproken in de badkamer volgens mij... Wat een belabberde kwaliteit. :|

[ Voor 26% gewijzigd door ATS op 08-10-2016 07:56 ]

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 25-09 07:49
Ik snap ook niet dat ze dit kanaal niet in Dolby Digital aanbieden.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS

ATS

ATS schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 07:54:
Pfff! Waarom loopt weer het beeld en de audio bij de ziggo stream zo uit sync? Vorige week ook al. Irritant kijken! Geluid loopt voor op het beeld...
Tijdens de race was er dus niet naar te kijken helaas. Ik heb uiteindelijk het ziggo-geluid uit gezet ( ;w Olav) en de audio-commentary van de F1 app gebruikt (=BBC radio 5). Dat werkte beter. Maar ik ga wel klagen bij Ziggo, dit is niet leuk meer, er zaten echt secondes verschil in sync.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 25-09 17:12

JvS

Ik heb hem zelf ook

Adlermann schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 11:07:
[...]

De kwaliteit van acestream is ook behoorlijk beroerd en moet daar ook altijd deinterlacing aanzetten, dus de bron is ook nog een slecht
Je bent je er van bewust dat er niet sprake is van "de kwaliteit van acestream" he? De kwaliteit is afhankelijk van de bron en de bitrate, net als bij illegale MKV's of MP3's. Vaak zijn er vele, vele versies. Sommigen slecht. Maar dat betekent niet dat alle MP3's, MKV's of ace streams slecht zijn :).

Ik durf te zeggen dat de illegale streams het qua stabiliteit en kwaliteit beter voor elkaar hebben dan de legale streams in Nederland. Treurig toch...

[ Voor 12% gewijzigd door JvS op 10-10-2016 08:32 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Gistermiddag pas de GP terug kunnen kijken. 13:45u netjes voor de tv en na 45min. blijft beeld stil bij Ziggo.
10min. later begint de uitzending opnieuw en na ronde 22 komt ineens 30 en na 35 start ronde 45......
vroeg aan mijn dochter die op haar i-Pad naar Netflix keek of ik ingedut was, ze zei nee pa. ik zag net ook ineens dat ze vele rondes verder waren, want Max moest ineens weer banden wisselen.
( stiekem kijkt ze gewoon F1 sinds Max bij RedBull rijdt ) :P

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Hackus schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 16:16:
Gistermiddag pas de GP terug kunnen kijken. 13:45u netjes voor de tv en na 45min. blijft beeld stil bij Ziggo.
10min. later begint de uitzending opnieuw en na ronde 22 komt ineens 30 en na 35 start ronde 45......
vroeg aan mijn dochter die op haar i-Pad naar Netflix keek of ik ingedut was, ze zei nee pa. ik zag net ook ineens dat ze vele rondes verder waren, want Max moest ineens weer banden wisselen.
( stiekem kijkt ze gewoon F1 sinds Max bij RedBull rijdt ) :P
Heb jij niet naar een samenvatting zitten kijken aangezien de race om 7:00 uur in de ochtend live is uitgezonden?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

hardware-lover schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 16:23:
[...]

Heb jij niet naar een samenvatting zitten kijken aangezien de race om 7:00 uur in de ochtend live is uitgezonden?
Herhaling, Uitzending was van 13:45u tot 16:30u

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

JvS schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 08:32:
[...]
Ik durf te zeggen dat de illegale streams het qua stabiliteit en kwaliteit beter voor elkaar hebben dan de legale streams in Nederland. Treurig toch...
Ja dat is inderdaad erg triest, iemand verdient namelijk meer dan genoeg centjes met zijn stream door te zorgen dat hij hem vrij en in bijzonder hoge kwaliteit aanbied.
Mensen "mogen" doneren aan hem maar als ik die teller per wedstrijd zie zou ik ook gerust gaan streamen :P
Waarom is dat nou zo moeilijk voor grote bedrijven als bv een Ziggo?

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Hackus schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 16:25:
[...]
Herhaling, Uitzending was van 13:45u tot 16:30u
Oké, dan zou het inderdaad een volledige herhaling geweest moeten zijn.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Laatst online: 21:55

Spotmatic

Ken sent me

Waar zijn de FP's te bekijken? Ik heb Ziggo Sport maar zie alleen stom tennis :-)

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Spotmatic schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 17:01:
Waar zijn de FP's te bekijken? Ik heb Ziggo Sport maar zie alleen stom tennis :-)
Gewoon op Select..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

n-tv, duits fta via de sat, vrije training van 17:00

[ Voor 72% gewijzigd door jeanj op 21-10-2016 17:18 ]

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-09 14:53

HaterFrame

Well... Poo came out!

Skysports F1 for the win... sinds ik via IPTV kijk wil ik niets anders meer. Ook lekker nascar kijken op Nbcsn :)

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
MetaFrame schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 17:24:
Skysports F1 for the win... sinds ik via IPTV kijk wil ik niets anders meer. Ook lekker nascar kijken op Nbcsn :)
IPTV? Nooit van gehoord! Betaald, abo, gratis,?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

pilskes schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 19:20:
[...]

IPTV? Nooit van gehoord! Betaald, abo, gratis,?
Gratis via streams natuurlijk. ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

sjaool schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 21:57:
[...]
Gratis via streams natuurlijk. ;)
Dat hoeft zeker niet altijd het geval te zijn met IPTV. Maar dat ligt allemaal in een tamelijk grijs gebied op dit moment, dus zullen we er hier maar niet verder op in gaan.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Er zijn inderdaad een aantal legale IPTV initiatieven maar bij mijn weten is de kans dat je daar alle vrije trainingen en dergelijke kunt zien vrij klein.

[ Voor 7% gewijzigd door sjaool op 21-10-2016 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

hardware-lover schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 22:16:
[...]

Dat hoeft zeker niet altijd het geval te zijn met IPTV. Maar dat ligt allemaal in een tamelijk grijs gebied op dit moment, dus zullen we er hier maar niet verder op in gaan.
Idd, wat dat betreft is het een wat grijsgebied :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heijmenberg99
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 21:26
Hoe kan ik met KPN f1 kijken?
Ik doe t nu via de Duitser maar dan heb ik bellaberd beeld op 4k.
Ik heb ook een keer op een Belgische zender gekeken. Maar die zonden alleen maar uit toen ze in Spa waren. Waar kan ik het beste kijken voor heet mooiste commentaar en beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ATS schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 07:48:
[...]

Tijdens de race was er dus niet naar te kijken helaas. Ik heb uiteindelijk het ziggo-geluid uit gezet ( ;w Olav) en de audio-commentary van de F1 app gebruikt (=BBC radio 5). Dat werkte beter. Maar ik ga wel klagen bij Ziggo, dit is niet leuk meer, er zaten echt secondes verschil in sync.
Hopelijk vanavond en morgen beter. Ik wil graag hier in Turkije via een VPN de wedstrijd volgen. Gisteren een stukje The Voice gekeken,dat ging goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Humma Kavula schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 16:27:
[...]

Ja dat is inderdaad erg triest, iemand verdient namelijk meer dan genoeg centjes met zijn stream door te zorgen dat hij hem vrij en in bijzonder hoge kwaliteit aanbied.
Mensen "mogen" doneren aan hem maar als ik die teller per wedstrijd zie zou ik ook gerust gaan streamen :P
Waarom is dat nou zo moeilijk voor grote bedrijven als bv een Ziggo?
Volgens mij wordt hier gestreamt via ACE, en dat is een p2p netwerk. Dat scheelt nogal in bandbreedte die je nodig hebt om te streamen, en dus kosten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS

ATS

Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 11:10:
[...]

Hopelijk vanavond en morgen beter. Ik wil graag hier in Turkije via een VPN de wedstrijd volgen. Gisteren een stukje The Voice gekeken,dat ging goed.
Ik ga het nu proberen via de ziggo app voor Windows. Hopelijk werkt dat beter dan de website. Volgende week zit ik in Duitsland in een hotel, dus dat wordt denk ik RTL + de F1 app voor commentaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ad de Jong
ATS schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 12:27:
[...]

Ik ga het nu proberen via de ziggo app voor Windows. Hopelijk werkt dat beter dan de website. Volgende week zit ik in Duitsland in een hotel, dus dat wordt denk ik RTL + de F1 app voor commentaar.
In Chrome onder Linux Mint heeft het in het begin van het seizoen altijd goed gewerkt... tot de zomerstop. Daarna is het 1 en al bagger...
Het is dit weekend hier kijken (met vrienden) en hopelijk gaat het dan goed anders is het byebye Ziggo legaal en ga ik maar minder legale alternatieven zoeken. Tja als het legaal niet fatsoenlijk wil werken dan moet je wel andere wegen gaan zoeken :(

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ATS schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 12:27:
[...]

Och daar zeg je iets, volgens mij heeft het hotel naast RTL4, SBS6 en NED1 ook de Duitse RTL. Dat zou helemaal mooi zijn. Straks even checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

In de google play store is een app genaamd: sport live Tv

[ Voor 28% gewijzigd door albino71 op 22-10-2016 13:31 ]

Te koop....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

sjaool schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 22:18:
Er zijn inderdaad een aantal legale IPTV initiatieven maar bij mijn weten is de kans dat je daar alle vrije trainingen en dergelijke kunt zien vrij klein.
Het zijn nu juist die twijfelachtige IPTV bronnen waarbij dat wel mogelijk is. https://mediamagazine.nl/...ers-illegaal-iptv-aanbod/ Heb nog niet meegekregen of er al een uitspraak is geweest van het Europese Hof? Het lijkt mij persoonlijk dat streamen van twijfelachtige bronnen (waaronder Sky UK), net zo illegaal is dan het downloaden zelf, maar blijkbaar vond een Nederlandse rechter het minder voor de hand liggend en heeft de vraag daarom doorgeschoven naar dat Europese Hof. Maar zolang die uitspraak door het Europese Hof dit niet als illegaal bestempeld, wordt het voor nu gedoogd, ook de eindgebruikers zelf. Ik doel dan overigens niet alleen op de kant en klare kastjes, waarmee +3000 TV kanalen te bekijken zijn, maar tevens op de M3U links waarmee dezelfde zenders te bekijken zijn.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Ik draai momenteel zo een kastje naast mijn normale tv abo, bevalt prima. Echter zijn sommige zenders niet echt heel goede kwaliteit. Maar de zenders die ik bekijk zijn meer dan prima (HD) Ik gebruik het zolang het nog grijs/toegestaan is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:43
zucht ziggo stream weer onkijkbaar :( beeld hapert geluid is prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:43
iemand anders nog problemen met de stream van ziggo?

ook de horizon app is totaal dood qua kanalen niets start er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS

ATS

Wognummer schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 19:56:
zucht ziggo stream weer onkijkbaar :( beeld hapert geluid is prima
Bij mij (Windows app) kraakt het geluid maar is het beeld ok...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sickboy22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-06 15:10
ziggo stream loopt hier prima (Den Haag)

[ Voor 15% gewijzigd door Sickboy22 op 22-10-2016 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

*kuch* voor mensen die over de stream willen praten: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? *kuch*

Moet vast niet fijn zijn voor Sainz dat er nog aan zijn auto gewerkt wordt op het moment :/

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Wat een ellende is die Ziggo stream toch. De afgelopen 2 jaar heb ik welgeteld 1 race zonder onderbrekingen van de stream kunnen kijken. Nu, na 37 min proberen lukt het pas om verbinding te krijgen met de stream voor het kijken van de kwalificatie (foutcode 411). Daar betaal je dan voor.......het wordt op deze manier steeds aanlokkelijker om te kiezen voor een illegale stream waar vrijwel nooit storing optreedt.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ATS

ATS

Die druif in de Ziggo studio nu laat je ineens de normale presentator een beetje waarderen... pfff!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist via de Horizon app (via een VPN) in Turkije prima kunnen kijken. Is twee keer blijven hangen voor twee a drie seconden.

Morgen kijk ik de race live via de Duitse RTL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceAce
  • Laatst online: 05:59
Zijn er nog mensen die zich voor de beta app van de FOM aangemeld? Zo ja, jullie wel bericht gekregen?

Ik nog niet in ieder geval, zag wel een bericht op FB voorbij komen waarin vermeld dat je nog voor de race bericht zou moeten krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gert_jan
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-09 13:25
SpaceAce schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 10:19:
Zijn er nog mensen die zich voor de beta app van de FOM aangemeld? Zo ja, jullie wel bericht gekregen?

Ik nog niet in ieder geval, zag wel een bericht op FB voorbij komen waarin vermeld dat je nog voor de race bericht zou moeten krijgen.
Jep heb me hier voor aangemeld en heb de app ondertussen ook al op de iPad staan, het valt me nog een beetje tegen je kan van iedere auto de onboard bekijken maar daar houd het ook wel mee op, ja je krijgt te zien of iemand in de pits is of er ingaat en een melding van verstappen heeft de snelste tijd neer gezet, maar wat die tijd dan is en hoeveel sneller etc niks van te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
Waar kan je die app downloaden en aanmelden?

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21:24

PauseBreak

derp!

Ad de Jong schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 16:24:
Waar kan je die app downloaden en aanmelden?
De gewone F1 app staat in de verschillende app stores. Voor de beta moet je zijn uitgekozen.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
PauseBreak schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 16:25:
[...]

De gewone F1 app staat in de verschillende app stores. Voor de beta moet je zijn uitgekozen.
Ik zie net dat dat een game is (manager)
Niets voor mij dus.
Bedankt in ieder geval voor de snelle reactie...

De normale (officiële) F1 app heb ik er al op staan.

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
Ik heb de laatste keer de link opgeslagen van Ziggo waarbij je de keus hebt uit meerdere camera's en tijdwaarneming .
Nu ga ik opnieuw via die link naar de pagina maar nu kom ik op de normale standaard stream keuze waar ook oa golf en grastrappen op te vinden is.
Heeft iemand misschien de juiste link en wil die even posten aub...

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS

ATS

Ging je er met Internet Explorer heen? Volgens mij werkt het alleen met ie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
ATS schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 18:50:
Ging je er met Internet Explorer heen? Volgens mij werkt het alleen met ie.
Nop, Google Chrome op een Chromebook. Heeft voorheen gewoon gewerkt.
Chrome op Linux Mint als OS werkte voorheen ook gewoon. Onder Firefox heeft het hier nooit gewerkt.

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

gert_jan schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 10:25:
[...]

Jep heb me hier voor aangemeld en heb de app ondertussen ook al op de iPad staan, het valt me nog een beetje tegen je kan van iedere auto de onboard bekijken maar daar houd het ook wel mee op, ja je krijgt te zien of iemand in de pits is of er ingaat en een melding van verstappen heeft de snelste tijd neer gezet, maar wat die tijd dan is en hoeveel sneller etc niks van te zien.
Hoe en waar kun je je opgeven?

Te koop....

Pagina: 1 ... 13 ... 82 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.

Voor de F1TV gebruikers met inlogproblemen, deze directe link werkt misschien. :)
https://f1tv.formula1.com/dr/index.html