Nee als ze dat helemaal op de schop gooien is het helemaal niet duidelijker.. Ze hebben een reeks banden en als daar een zachtere aan toegevoegd wordt krijgt die gewoon een nieuwe naam..
Ik zou echt niet weten wat er onduidelijk nu aan is, ze hebben al een tijd een reeks banden en als daar 1 bij komt zouden ze volgens jou maar alle banden moeten hernoemen? Als ze het uber duper onduidelijk willen maken moeten ze dat doen ja
Over het commentaar..
Tsja dat mag weleens flink verbeterd worden: oh ric gaat de pit in, ohnee max. Ow Max gaat de pit in, nee Olav, Max is al 5 minuten geleden de pit uit gegaan.
En max wisselt naar de supersoft, nee olaf, max zit nu op de soft.
Zoals hij zelf aangeeft krijgt hij regelmatig verkeerde informatie, wat ik dan niet snap.. Ziet hij de beelden niet wat ik zie? Ik ben naar mijn weten redelijk live aan het kijken en als ik zie dat max op een band rijd (zeer makkelijk te herkennen aan de kleur) hoe kan olav dat dan niet zien?
Dit is uiteraard niet de schuld van de commentator indien het klopt wat hij zegt, maar wat ik wel oa gister slecht vond was het negatief praten over Vettel, en dan Max als voorbeeld nemen hoe het moet. En dan doel ik op de communicatie tussen de rijder en zijn team. Ik vind het niet erg als iemand een oranje bril op heeft, dat heb ik ook wel, maar om te doen alsof Vettel het niet snapt en Max wel, nja kom op xd Nog even en hij mag verhuizen naar Sky van mij
Net als hier ook het ''commentaar'' van de tweakers: hu max was toch op de soft banden de race gestart? Hoe kom je erbij? xd Zeer veel commentaar van mensen die helemaal niet eens de race kijken maar wel zulke dingen online zetten, en dat op basis van Sky? Nu weet ik niet welke race Sky uitzend, maar ik bekijk de race die daadwerkelijk gaande is?