[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 82 Laatste
Acties:
  • 413.635 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-09 18:31
Kaasdipje schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 11:59:
[...]

Ik ben ook KPN klant (Heb Ziggo Totaal in mijn pakket), maar als ik ergens anders dan thuis ben kan ik het dus niet kijken of wel?
Ligt er aan, hoort bij dat pakket ook Ziggo Go? Bij sommige aanbieders krijg je dat erbij als je Ziggo Totaal neemt, bij anderen zou je daar nog een apart abonnement voor moeten nemen.

Als Ziggo Go erin zit, kun je gebruik maken van de mobiele apps en de website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berktoppie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-02-2024
*knip* nee, natuurlijk niet. Geen illegale livestreams of andere vergelijkbare links. Lees de topicwaarschuwing.

[ Voor 102% gewijzigd door gambieter op 26-08-2016 13:10 ]

www.webshopmasters.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-09 20:47
Misschien een stomme vraag, maar kun je bij KPN de race bestellen zoals dat met FOX Sports wel kan? Of moet je dan echt via een webplayer kijken (Ziggo Sports Go oid). Ik zag in dit topic dat dit bij KPN niet het geval was, maar ben benieuwd of daar al verandering in is gekomen of gaat komen.

[ Voor 27% gewijzigd door RedHat op 26-08-2016 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Hier ook maar even de raspbery pi omgetoverd tot openvpn server. Zit dit weekend in Tsjechië op een Landal park met hopelijk genoeg wifi om kanaal 14 te zien via de horizon ipad app van ziggo #ziggoklant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:51
Ad de Jong schreef op zondag 31 juli 2016 @ 12:28:
RTL D ..... dan ben je echt wanhopig. :+ :P
Kan zijn dan ondertussen de beeld/geluid kwaliteit beter geworden is maar dan heb je ook nog eens de taal....
Ik vind het 10x beter dan het Nederlandse commentaar anders. Soms is het door de technische termen wel een beetje opletten, maar dat liever dan het (naar mijn mening) matige NL commentaar.

UNOX: The worst operating system

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:49
Kaasdipje schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 11:59:
[...]

Ik ben ook KPN klant (Heb Ziggo Totaal in mijn pakket), maar als ik ergens anders dan thuis ben kan ik het dus niet kijken of wel?
Met de Ziggo Sport Totaal app kan ik overal kijken waar ik internet heb. En het is eenvoudig streamen via bv een Chromecast.

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Tegen alle verwachting in ben ik zondag thuis in Nederland en ga ik lekker op channel4 de wedstrijd kijken.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Zo direct op Channel 4 (schotel. Astra 2) : F1 Belgian GP Practice 3 Live
En een uur later op Channel 4+1

[ Voor 18% gewijzigd door jeanj op 27-08-2016 10:44 ]

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ReBr
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Als alternatief.

Dit weekend zijn de kwalificatie en wedstrijd ook gratis te bekijken via de Belgische publieke omroepen VRT Sporza (op EEN) en RTBF la Une (RTBF is elke race weekend te bekijken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VRT ? is dat een mix van VTM en BRT ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReBr
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
VRT is inderdaad de huidige naam, voor wat eerst BRT was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ReBr schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 11:52:
VRT is inderdaad de huidige naam, voor wat eerst BRT was.
Ah tnx voor de info, dus het is gewoon op de publieke Belg te bekijken op de Nederlandse kabel?
(met ongetwijfeld een "ander" niveau van commentaar maar wel zonder reclame breaks :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 25-09 14:45

Vos

AFCA

Leuk op de Belg! Kan ik kijken bij iemand zonder ziggo :)

Kan iemand bevestigen dat het zonder reclame is?

[ Voor 31% gewijzigd door Vos op 27-08-2016 16:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Vos schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 16:04:
Leuk op de Belg! Kan ik kijken bij iemand zonder ziggo :)

Kan iemand bevestigen dat het zonder reclame is?
Belgische publieke tv is 100% zonder reclame een race kijken :)

Jeeej :D

Sporza op zondag

28 augustus 2016, 13:35 - 18:00 uur
Eén

SPORTNIEUWS Sportmagazine.

Sportmagazine - Autosport: live verslag van de Formule 1 GP in Spa-Francorchamps, België. Commentaar: Stefaan Lammens en Marc Goossens

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2016 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
Ik rijd morgen op de Autobahn en vraag me af of er mogelijk een fm of desnoods am radiozender is die F1 updates geeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Rukapul schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 21:28:
Ik rijd morgen op de Autobahn en vraag me af of er mogelijk een fm of desnoods am radiozender is die F1 updates geeft :P
Grand Prix Radio toch? Ik heb geen idee waar dat zoal te ontvangen is, maar ik las 100FM. Maar dat zal vast niet in Duitsland zo zijn. Of je kunt misschien via TuneIn app luisteren? Kost wel data dan.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 25-09 21:45
Luxicon schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 21:53:
[...]

Grand Prix Radio toch? Ik heb geen idee waar dat zoal te ontvangen is, maar ik las 100FM. Maar dat zal vast niet in Duitsland zo zijn. Of je kunt misschien via TuneIn app luisteren? Kost wel data dan.
100fm is alleen tijdeljk in Spa. Grand Prix Radio heeft geen FM verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik heb ondertussen aan aantal sky f1 streams gevonden. Goede legale opties kon ik niet vinden. De prijzen die Ziggo hanteert zou ik er best voor over willen hebben als het Engels commentaar zou zijn (ik kan die Olav Mol niet meer verdragen, ziet dingen te laat en is een betweter, bovendien ben ik wel Verstappen fan natuurlijk maar helder nuchter commentaar kan die gast niet leveren erover). En Ziggo is te limiterend, Chromecast is niet mogelijk en ze gebruiken nog flash...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:49
Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 22:43:
Nou ik heb ondertussen aan aantal sky f1 streams gevonden. Goede legale opties kon ik niet vinden. De prijzen die Ziggo hanteert zou ik er best voor over willen hebben als het Engels commentaar zou zijn (ik kan die Olav Mol niet meer verdragen, ziet dingen te laat en is een betweter, bovendien ben ik wel Verstappen fan natuurlijk maar helder nuchter commentaar kan die gast niet leveren erover). En Ziggo is te limiterend, Chromecast is niet mogelijk en ze gebruiken nog flash...
Chromecast is zeker wel mogelijk via de Ziggo app. En als je via de pc kijkt en de Chrome browser kan je de stream gewoon kijken (doe ik ook vanuit Linux Mint).
Legaal als je die per maand neemt.
Ben het met het commentaar een deel eens, ik zou ook liever de keus hebben voor Engels commentaar,
Zelf ben ik zeker geen Max fan maar moet zeggen dat Olaf het niet eens zo heel slecht doet. in ieder geval geen compleet oranje bril gelukkig.
Het zou veel erger zijn als ik nu zelf naar Spa zou gaan.... ik ga wel weer tegen de tijd als het weer een beetje normaal wordt en er meer F1 liefhebbers zijn dan zogenaamde gelegenheids fans die normaal de tv niet eens aanzetten maar nu we een Nederlandse coureur hebben menen dat ze er verstand van hebben.

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Channel4 UK zend de race ook uit, dat is zowel via de satelliet ongecodeerd te ontvangen als via een legale internet stream, via de filmon.tv site/app en de app/site van schoener-fernsehen.com

Channel4 heeft commentaar van DC en vaak specials met Chandhok, ik zet op mijn foon Channel4 aan en tegelijkertijd Sky op de pc en zoek morgen nog wel ff naar een Ziggo hd stream ergens, dat heeft de laatste tijd wel het mooiste beeld is mijn ervaring, Sky het beste commentaar en dat Channel4 gebruik ik als backup mocht er ergens een stream uitknallen, heb besloten niet meer het geluid van Sky proberen gelijk te laten lopen met het beeld van Ziggo... met dat geklooi mis ik dan de halve race :(

Zal er wel weer op uitdraaien dat ik via Sky kijk in een sub optimale kwaliteit...

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2016 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 23:59:
Channel4 UK zend de race ook uit, dat is zowel via de satelliet ongecodeerd te ontvangen als via een legale internet stream, via de filmon.tv site/app en de app/site van schoener-fernsehen.com

Channel4 heeft commentaar van DC en vaak specials met Chandhok, ik zet op mijn foon Channel4 aan en tegelijkertijd Sky op de pc en zoek morgen nog wel ff naar een Ziggo hd stream ergens, dat heeft de laatste tijd wel het mooiste beeld is mijn ervaring, Sky het beste commentaar en dat Channel4 gebruik ik als backup mocht er ergens een stream uitknallen, heb besloten niet meer het geluid van Sky proberen gelijk te laten lopen met het beeld van Ziggo... met dat geklooi mis ik dan de halve race :(

Zal er wel weer op uitdraaien dat ik via Sky kijk in een sub optimale kwaliteit...
heb eigenlijk nooit problemen met die sky streams. stream die ik dan pak is gewoon goede HD en audio en lopen ook gelijk etc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er gelukkig ook geen problemen mee over het algemeen maar incidenteel kan er weleens iets hikken, vond Ziggo higher res, dus probeerde ik in het ene achtergrondvenster het geluid van Sky synchroon te laten lopen met het beeld van Ziggo ;) Om zo best of both worlds te krijgen...

Mijn internet connectie gaat via 3G data en liep laatst met een hele goede stream tegen mijn maximale bandbreedte aan toen ik ook een stream als backup mee wilde laten lopen... ;)
Vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
gehehe geinig interview met Max nu op Sky sports :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2016 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11:05

spartacusNLD

This is Sparta!!

mag / kan hier niet besproken worden
.

[ Voor 31% gewijzigd door spartacusNLD op 28-08-2016 19:12 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spartacusNLD schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 17:45:
[...]

mag / kan hier niet besproken worden
.
Helder, excuses, zal het verwijderen.

Verwijderd

Volgens mijn glazen bol is Monza ook weer lekker via Channel 4 uk te bekijken met vakbekwaam commentaar van D.C. :)

• xippie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-07 12:21
Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2016 @ 07:35:
Volgens mijn glazen bol is Monza ook weer lekker via Channel 4 uk te bekijken met vakbekwaam commentaar van D.C. :)
Klopt, ook alle VT's, gelukkig heb ik een satellietschotel.
En Channel 4 wordt ook in HD uitgezonden.

Verwijderd

Die schotel gaat er bij mij tzt ook echt wel komen, zeker voor het HD gebeuren :)
Voor een ieder die onderweg is, Channel 4 is ook doorgezet naar de vele tv kijk apps voor op je smart device, over het algemeen geen hd maar zeker kijkbaar :)

• Berktoppie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-02-2024
Berktoppie schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 12:40:
[mbr]*knip* nee, natuurlijk niet. Geen illegale livestreams of andere vergelijkbare links. Lees de topicwaarschuwing.[/]
Sorry mod, ik had de regels niet gelezen, logisch eigenlijk. Wilde alleen de mensen die het anders niet konden zien helpen.

Zal het niet meer doen!

www.webshopmasters.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

De trainingen vandaag zijn via de schotel (astra 2) te zien op channel 4/4+1
De middag training ook op n-tv (duits, ik dacht astra 1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koli-man
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 14:21

koli-man

Bartender!!!!

Ik kan het niet kijken, maar wel luisteren :) BBC Radio 5
Eigenlijk erg leuke radio, en combineert lekker met m'n werk.

Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 15:13
Kreeg een mail binnen van Ziggo met de titel: "Feest voor de Formule 1-fan"

Maar er staat niet in de mail dat Olav Mol weg gaat. Teleurstellend feest dus.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Wat een onzin. We hebben het met Olav echt niet slecht. Of heb je liever Crofty en consorten.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

@Bron:

Weet je wat, ga lekker zelf in die commentaarbooth zitten. Kijken wat jij er van terecht brengt. Dat gezeik vanaf de wal altijd.

Waar is die "thumbsdown-knop" die naast de "thumbsup" hoort?

:/

[ Voor 20% gewijzigd door max op 03-09-2016 22:12 ]

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 16:47
http://schoener-fernsehen.com/tv/stream

Oostenrijkse publieke omroep

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:57

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik heb hier al dagen een discussie met een collega.

Ben ik de enige die Olav Mol gewoon echt niet kan uit staan en het hoog tijd vind dat hij lekker met pensioen gaat?

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 18:52
Mad-Matt schreef op woensdag 07 september 2016 @ 10:53:

Ben ik de enige die Olav Mol gewoon echt niet kan uit staan en het hoog tijd vind dat hij lekker met pensioen gaat?
Ja je ben de enige, (en hier hebben we het andere topic voor)

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

SnowDude schreef op woensdag 07 september 2016 @ 10:58:
[...]

Ja je ben de enige, (en hier hebben we het andere topic voor)
ok

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

Ik kan Olav prima pruimen... zijn foutjes vergeef ik hem (alhoewel ik in het heet van de strijd wel naar de tv-roep dattie op moet letten ":))..
Als je gisteren Frank Snoeks hebt gehoord bij het voetbal dan is daarna iedere commentator een verademing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13:49
P.O. Box schreef op woensdag 07 september 2016 @ 12:44:
[...]

Ik kan Olav prima pruimen... zijn foutjes vergeef ik hem (alhoewel ik in het heet van de strijd wel naar de tv-roep dattie op moet letten ":))..
Als je gisteren Frank Snoeks hebt gehoord bij het voetbal dan is daarna iedere commentator een verademing.
Frank Snoeks is de grootste pannekoek die ik ken, als je die een formule 1 wedstrijd laat doen dan weten we de volledige historie van iedere driver maar dan mist hij wel bijna de rest van de race.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-09 22:47

Smarron

The bend

[...]

Eigenlijk geheel mee eens. :)

Maar we zijn het er met z'n allen ook over eens dat wanneer er een extra poppetje bij Olav neer wordt gezet, dit echt wel ten goede zou gaan van het commentaar. 4 ogen zien meer dan 2, simple as that.

Wel grappig dat mijn zoon van 7 Olav ook al weleens gecorrigeerd heeft in z'n commentaar. :D

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

[...]

Ja, daar maak je een goed punt. Vergeleken met Frank Snoeks wel ja, wat een zuurpruim is dat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:23
Yep, zoals elke andere F1 kijker betrap ik Olav Mol ook elke race op (schoonheids)foutjes. Grotendeels het gevolg doordat hij alleen zit en 1001 dingen in de gaten moet houden.

Toch vind ik hem een van de, zo niet de, beste autosport commentator van Nederland. Met name door zijn enorme kennis en jarenlange ervaring, er moet alleen gewoon eens een goed iemand naast hem zitten. Ik moet zeggen dat ik de heren die de MotoGP van commentaar voorzien het ook goed doen. Heerlijk aanstekelijk enthousiasme in het heetst van de strijd en veel kennis van zaken.

Bij de 24H van Le Mans op RTL 7 is er ook altijd een grote diversiteit aan commentatoren, waaronder ook (oud) coureurs. Er zijn een aantal van die coureurs bij die het erg goed doen als co-commentator vind ik, zou wellicht een leuke aanvulling als sidekick voor Olav Mol zijn.

Overigens snap ik nog steeds niet wat Jack Plooij voor toegevoegde waarde heeft. Je hoort hem één, hooguit twee, keer in een race met semi-actuele/nuttige informatie en meer niet. Het lijkt er meer op dat hij vooral mee is om meer interviews in het GP weekend te kunnen doen zodat Olav Mol wat meer rust heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
B-Real schreef op woensdag 07 september 2016 @ 13:07:
Yep, zoals elke andere F1 kijker betrap ik Olav Mol ook elke race op (schoonheids)foutjes. Grotendeels het gevolg doordat hij alleen zit en 1001 dingen in de gaten moet houden.

Toch vind ik hem een van de, zo niet de, beste autosport commentator van Nederland. Met name door zijn enorme kennis en jarenlange ervaring, er moet alleen gewoon eens een goed iemand naast hem zitten. Ik moet zeggen dat ik de heren die de MotoGP van commentaar voorzien het ook goed doen. Heerlijk aanstekelijk enthousiasme in het heetst van de strijd en veel kennis van zaken.

Bij de 24H van Le Mans op RTL 7 is er ook altijd een grote diversiteit aan commentatoren, waaronder ook (oud) coureurs. Er zijn een aantal van die coureurs bij die het erg goed doen als co-commentator vind ik, zou wellicht een leuke aanvulling als sidekick voor Olav Mol zijn.

Overigens snap ik nog steeds niet wat Jack Plooij voor toegevoegde waarde heeft. Je hoort hem één, hooguit twee, keer in een race met semi-actuele/nuttige informatie en meer niet. Het lijkt er meer op dat hij vooral mee is om meer interviews in het GP weekend te kunnen doen zodat Olav Mol wat meer rust heeft.
Plooij heeft natuurlijk ook geen toegang tot de pits dus kan tijdens de race alleen afgaan van wat hij om zich heen hoort.
Dat is ook de reden waarom Plooij geen tot weinig waarde heeft tijdens een race. Verder vind ik de interviews die plooij afneemt wel leuk en ook dat stukje dat hij fricandel spec eet met Nico Rosberg.
Toch vind ik Rosberg best wel sympatiek.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:23
Martin0 schreef op woensdag 07 september 2016 @ 13:17:
[...]

Plooij heeft natuurlijk ook geen toegang tot de pits dus kan tijdens de race alleen afgaan van wat hij om zich heen hoort.
Dat is ook de reden waarom Plooij geen tot weinig waarde heeft tijdens een race. Verder vind ik de interviews die plooij afneemt wel leuk en ook dat stukje dat hij fricandel spec eet met Nico Rosberg.
Toch vind ik Rosberg best wel sympatiek.
Dat weet ik inderdaad, maar wat is dan de toegevoegde waarde van Plooij?
Ik snap dat toegang tot de pits gepaard gaat met immens hoge kosten, maar waarom loopt hij daar dan rond als tijdens de race van 0,0 toegevoegde waarde is.

De interviews doet ie aardig inderdaad, maar dat gaat Olav Mol ook prima af.

Natuurlijk moeten we de aanpak van Ziggo ook niet gelijk affakkelen. Jarenlang was de F1 een ondergeschoven kindje en hadden we al geluk dat we het in NL konden kijken. Ziggo is wel bezig om langzaam het niveau van de uitzendingen omhoog te krikken, dus wellicht wordt het volgend jaar allemaal nog wel wat beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knol_02
  • Laatst online: 29-05 09:48
Sorry, verkeerd topic.

[ Voor 98% gewijzigd door knol_02 op 07-09-2016 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knol_02
  • Laatst online: 29-05 09:48
B-Real schreef op woensdag 07 september 2016 @ 13:07:

Robert Doornbos zou vergelijkbaar met David Coulthard te werk kunnen gaan. Voor de race op de grid lopen als Ziggo daar de rechten voor heeft en op dat moment in contact zijn met de studio. Vervolgens naar de commentator positie sprinten om Olav te helpen met commentaar, dat vond ik hem erg goed doen bij de indy 500. Door dat hij niet heel lang geleden zelf gereden heeft kan hij goed overbrengen waarom een coureur een bepaalde actie doet. Iets waar Olav vaak wat op improviseert. Inmiddels heeft Doornbos ook door dat hij minder over zijn eigen carrière moet praten en dat lukt aardig. Dan kan hij na de race naar het pers vierkantje om vervolgens interviews af te nemen.

Hierdoor kunnen ze elkaars foutjes corrigeren iets wat erg vaak gebeurt bij Sky, C4, RTL DE. Hier worden misschien nog wel meer fouten gemaakt als door Olav maar valt het niet op omdat de sidekick/co-commentator dat corrigeert. Coulthard heb ik vaak zat op zijn Schots sorry horen zeggen.

Uiteraard brengt dit kosten met zich mee maar ik neem aan dat Ziggo zijn reis van Monaco naar Amsterdam nu ook iedere keer betaald, die investering zal dus ongetwijfeld prima uitkunnnen.

/nu in het juiste topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaaz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-09 22:37

klaaz

it's me!

Ik ben helaas van de tijd dat Olaf Mol de Formule 1 nog niet deed en ik kan je vertellen dat Olaf vanaf dag 1 een verademing is voor de Nederlandse Formule 1 verslaggeving. Zeker in de eerste jaren met Jos waarin de budgetten voor Nederlandse begrippen skyhigh gingen. Dat gaat nu met Max ook wel weer komen denk ik.

Ik luister echter liever naar SkySports voor de Formule 1. Die hebben echt goeie mensen met kennis op de circuits, David Croft in de commentaarbox, vaak vergezeld van een jonge coureur die recent iets in de F1 heeft gedaan (o.a. Anthony Davidson, Paul diResta), Ted Kravitz in de pits altijd bezig om nieuwtjes te zoeken en zaken aan de kaak te stellen, Simon Lazenby in de pitstraat, altijd vergezelt door minimaal twee oud coureurs zoals Martin Brundle, Johnny Herbert, Damon Hill en David Coulthard.

Daarnaast wandelen er nog wat andere lui rond die ook wel eens wat doen zoals Rachel Brooks, Craigh Slater terwijl Nathalie Pinkham de midweekse F1 midweek report met als vaste gast de ex engineer van McLaren Marc Priestley en een variabele gast in elke uitzending.

Ja, die Engelsen maken er een echte show van maar dat heeft ook alles te maken met het budget wat men daarvoor heeft. Het is alleen jammer dat ik deze uitzending niet live kan zien maar alleen achteraf kan downloaden. Dat maakt het nog wel eens lastig om aan een race te beginnen zonder de uitslag te weten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
B-Real schreef op woensdag 07 september 2016 @ 13:21:
[...]

Dat weet ik inderdaad, maar wat is dan de toegevoegde waarde van Plooij?
Ik snap dat toegang tot de pits gepaard gaat met immens hoge kosten, maar waarom loopt hij daar dan rond als tijdens de race van 0,0 toegevoegde waarde is.

De interviews doet ie aardig inderdaad, maar dat gaat Olav Mol ook prima af.

Natuurlijk moeten we de aanpak van Ziggo ook niet gelijk affakkelen. Jarenlang was de F1 een ondergeschoven kindje en hadden we al geluk dat we het in NL konden kijken. Ziggo is wel bezig om langzaam het niveau van de uitzendingen omhoog te krikken, dus wellicht wordt het volgend jaar allemaal nog wel wat beter :)
Wellicht om zoals hierboven ergens al beschreven, Olav heeft tijdens een race weekend al genoeg te doen, als hij dan na de race ook nog moet haasten om interviews af te nemen dan zit olav van stres ook zo weer op zijn oude gewicht.
Dat de heer plooij tijdens de race niet in de pit kan komt omdat daar inderdaad keiharde euro's voor betaald moeten worden en dat wilt ziggo niet echt.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Als ik de mogelijkheid zou hebben om een abonnement aan te gaan voor de sat-feed die FIA zelf verzorgt, dan zou ik daar heel graag voor willen betalen. Beste beeld- en geluidskwaliteit (30Mbit beeld / 5.1 geluid), eigen beelden voorafgaand en aansluitend aan de race, enkel race- en omgevingsgeluid (waaronder reacties van publiek rondom de baan), zonder commentator, met (meer) pitbox >< coureur communicatie. Eigenlijk helemaal zoals ik het zou willen. Helaas kan je geen abonnement daarvoor aangaan dacht ik, zonder weer met een schotel aan de slag te gaan bedoel ik, en dan zal het waarschijnlijk nog niet legaal mogelijk zijn hier in Nederland.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:54

ATS

Sky heeft inderdaad op zichzelf een mooie coverage, al vind ik het niet allemaal even geweldig. Ik keek liever BBC... Ted verliest zich in zijn "notebook" m.i. veel te veel in geneuzel "hee, ik ze een vriendje lopen!" "Oh, kijk hoe gaaf de deuren van het motorhome van Ferrari zijn" en geeft nog maar erg weinig echte analyse. Ik kijk het vrijwel nooit meer, zonde van de tijd. De analyses op het scherm zijn vaak wel heel leuk gedaan.

Olav doet het zeker niet slecht, en zijn enthousiasme is aanstekelijk. Maar: hij moet een keer toegeven dat hij alleen niet trekt. Iemand ernaast zou erg kunnen helpen denk ik, maar aan Jack heeft niemand wat; dat is m.i een verloren investering.

[ Voor 22% gewijzigd door ATS op 07-09-2016 14:21 ]

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
ATS schreef op woensdag 07 september 2016 @ 14:18:
Sky heeft inderdaad op zichzelf een mooie coverage, al vind ik het niet allemaal even geweldig. Ik keek liever BBC... Ted verliest zich in zijn "notebook" m.i. veel te veel in geneuzel "hee, ik ze een vriendje lopen!" "Oh, kijk hoe gaaf de deuren van het motorhome van Ferrari zijn" en geeft nog maar erg weinig echte analyse. Ik kijk het vrijwel nooit meer, zonde van de tijd. De analyses op het scherm zijn vaak wel heel leuk gedaan.

Olav doet het zeker niet slecht, en zijn enthousiasme is aanstekelijk. Maar: hij moet een keer toegeven dat hij alleen niet trekt. Iemand ernaast zou erg kunnen helpen denk ik, maar aan Jack heeft niemand wat; dat is m.i een verloren investering.
Jack is niet zo zeer een verloren investering maar een verkeerd bestede inversteren, mochten ze deze man (of een ander) neerzetten naast Olav dan heb je goud in handen, minder fouten en daarna kan hij altijd nog interviews afnemen.
Over Sky ga ik geen mening geven, ik kijk alleen naar sky als mijn vriendin per se de tv nodig heeft voor der series. :(

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:54

ATS

Martin0 schreef op woensdag 07 september 2016 @ 16:54:
[...]

Jack is niet zo zeer een verloren investering maar een verkeerd bestede inversteren, mochten ze deze man (of een ander) neerzetten naast Olav dan heb je goud in handen, minder fouten en daarna kan hij altijd nog interviews afnemen.
Over Sky ga ik geen mening geven, ik kijk alleen naar sky als mijn vriendin per se de tv nodig heeft voor der series. :(
Verloren als in: hij loopt er altijd rond, kost dus geld, en brengt weinig op qua inhoud. Ik noem dat verloren.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17:04

PauseBreak

derp!

ATS schreef op woensdag 07 september 2016 @ 14:18:

Olav riep al voordat dit seizoen was begonnen dat hij dit niet in zijn eentje kan blijven doen omdat je dan gewoon teveel mist en dat er echt iemand naast moet komen zitten. Ziggo heeft daar echter tot op heden (nog?) niet het budget voor vrijgemaakt.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
Olav doet bijvoorbeeld trouwens ook al het editten van bijvoorbeeld de pitreport en de interviews die hij doet in de paddock.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Ik vind het commentaar van Olav wel ok, alleen ik mis af en toe de scherpte

Een voorbeeld, een aantal races geleden, ik weet niet meer welke, een crash tijden kwalificatie met nog 2:18 (of zo) te gaan. Het eerste wat ik denk is deze crash is een code rood (was heftig). Het tweede Max heeft geen tijd gezet, wat voor consequnetie heeft dit, kan hij nog een tijd gaan zetten.Olav komt er pas een halve minuut of minuut later erop. Komon, dat moet je toch meteen checken en melden....

En zo merk ik vaker dat ie wel erg laat is met dingen melden. Vooral als je de app gebruikt (die voorligt op het tv signaal) dan zie ze zaken nog eerder, en valt het helemaal op dat het laat wordt gemeld. (ik realiseeerd me dat het commentaar van Olav net zo vertraagd binnen komt als het tv signaal)

Misschien is dat idd om dat ie alleen zit, en teveel in zijn eentje moet doen terwijl RTL en BBC beide twee man hebben zitten...

Wat ik me afvraag, loopt Jack zonder zender rond in de pits en als er een nieuwtje is, rent ie er uit en gaat dan in de uitzending?

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

In het boek dat Olav heeft geschreven staat o.a. dat Jack constant (dus altijd) in het oor van Olav kan praten. Olav is degene die er voor kiest om Jack ook in de uitzending te laten praten i.p.v. enkel in zijn oor.

Naast alle schermen heeft Olav dus ook nog Jack in zijn oor die gewoon kan praten wanneer die dat wil.

Ik doe het niet na hoor, met zo veel afleiding a la minute een actueel en samenhangend verhaal vertellen, dat elke seconde onderbroken kan worden, en na de onderbreking het verhaal weer verder vertellen.

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

PauseBreak schreef op woensdag 07 september 2016 @ 17:20:
[...]
Olav riep al voordat dit seizoen was begonnen dat hij dit niet in zijn eentje kan blijven doen omdat je dan gewoon teveel mist en dat er echt iemand naast moet komen zitten. Ziggo heeft daar echter tot op heden (nog?) niet het budget voor vrijgemaakt.
Het verhaal was juist dat Olav er niet iemand naast wilde.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11:09
Ik vind dat Olav het prima doet, tuurlijk mist hij soms wat. Maar hij ziet ook weer dingen die ik misschien mis. 2 commentatoren dekt ook niet alles af. Ik volg ook MotoGP op Eurosport, daar hebben ze bij elke klasse 2 commentatoren en die afwisseling is fijn. Maar ook daar missen ze soms dingen die gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17:04

PauseBreak

derp!

YakuzA schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 11:14:
[...]

Dat is niet wat hij zelf heeft gezegd. Het probleem is alleen dat het veel duurder wordt als er een extra persoon mee moet naar de raceweekeindes. Vooral wanneer het budget nogal beperkt is (daarom belt Jack ook ipv dat ze op een eigen aansluiting zitten in de pits).

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xippie
YakuzA schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 11:14:
[...]

Nee, denk zelf dat dat niet het geval is. Ik heb Olav Mol meegemaakt op het circuit van Zandvoort en hij heeft mega veel papiertjes liggen met allerlei info, soms is hij dus aan het zoeken i.p.v. te kijken.
Ik vind hem persoonlijk best goed, al kijk ik liever als het er is Channel 4 HD via de satelliet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-09 20:38
Mijn eerste race dit jaar die moet missen, mijn zoon is jarig en dat moet natuurlijk gevierd worden. Ik vroeg me alleen af hoelang na de race komt uitzending gemist beschikbaar?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:19
bvbal79 schreef op maandag 12 september 2016 @ 22:40:
Mijn eerste race dit jaar die moet missen, mijn zoon is jarig en dat moet natuurlijk gevierd worden. Ik vroeg me alleen af hoelang na de race komt uitzending gemist beschikbaar?
Met horizon tv kan je de race meteen terugkijken :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Er bestaat een oude techniek die je misschien kan helpen. Het heet "opnemen"

Dan ben je niet meer van ziggo afhankelijk voor het terug zien.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

vandaag op N-TV (duits, sateliet)

15:00 PS - Formel 1 Inside
15:25 PS - Formel 1: Singapur - Das Freie Training LIVE (2e Vrije Training )

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Geweldig dat Ziggo, nu in sd kwaliteit.

• Formula one
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 20-09 20:15
Dat maakt dus wel uit. We gaan hier dus niet vragen om een illegale stream of vertellen waar je deze kan vinden. Ook niet via een DM.

[ Voor 73% gewijzigd door DaniëlWW2 op 17-09-2016 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcm360
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

trion75 schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 10:37:
[...]

Liberty (ziggo) loopt nou niet echt voorop he, op de schotel zijn er al 4k kanalen.

Ben blij dat ik bij Ziggo weg ben, ik wilde het kijken met een DVB-C kaart in m'n pc, maar dat vonden ze niet nodig want hun Horizon box kon alles al vonden ze. Ik zal ook niet terug gaan tot ze DVB-C ondersteunen of anders de Horizon via je Lan beschikbaar maken zodat je alsnog op je pc met Kodi kan kijken met een Horizon PVR addon in Kodi.

Maar het gaat nogal offtopci, zou je als topicstarter moeten weten toch? ;)
Eens kijken of dit een beetje werkt, reply in een ander topic :+
Maar hier on-topic dus, ik kijk Ziggo Sport in HD dus met een DVB-C-kaartje. Het HD-kanaal zit ongecodeerd in het standaardpakket, dus daar kan vrij weinig mee misgaan. Gecodeerde kanalen had ik ooit ook wel (legaal) werkend, maar dat valt momenteel dan weer wat tegen... (ook omdat ik er geen tijd in steek om het op te lossen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grolle
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 10:26
Licht off topic, maar hier beter op zijn plaats dan in de andere F1 topics.

Wie weet er een goede EPG voor Sky F1 / Channel 4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xippie
grolle schreef op zondag 18 september 2016 @ 06:14:
Licht off topic, maar hier beter op zijn plaats dan in de andere F1 topics.

Wie weet er een goede EPG voor Sky F1 / Channel 4?
tv24.co.uk en dan gebruik ik de Android app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:50

Quad

Doof

Volgens mij heeft Ziggo weer problemen met de app, het lukt mij niet om een stream te starten, en zo te zien op Twitter ben ik niet de enige. :/

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:55
*#1$ Ziggo. Heb 3,99 voor de wedstrijd betaald maar kreeg een Error van Ziggo nadat de iDeal-betaling was afgerond. Nu is het geld wel afgeschreven maar geen link ontvangen. Wil nu niet straks nogmaals proberen totdat ik het krijg. Laatste keer dat ik het op deze manier ga doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
Ziggo heeft weer problemen hoor, zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:35
D. Ninjai schreef op zondag 18 september 2016 @ 13:42:
*#1$ Ziggo. Heb 3,99 voor de wedstrijd betaald maar kreeg een Error van Ziggo nadat de iDeal-betaling was afgerond. Nu is het geld wel afgeschreven maar geen link ontvangen. Wil nu niet straks nogmaals proberen totdat ik het krijg. Laatste keer dat ik het op deze manier ga doen.
De streams liggen er zo te zien ook helemaal uit. Krijg een license request error en zie op de facebook pagina van Ziggosport ook anderen klagen. Gisteren tijdens de kwalificaties nog geen probleem.
[edit] nu 'Unable to connect to DB: Too many connections' . Dan maar weer een Sky stream opzoeken. Jammer dit.

[ Voor 8% gewijzigd door sverzijl op 18-09-2016 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:19
Twitter Ziggo:

We zijn op de hoogte van de problemen met de Ziggo Sport Totaal Go app en werken hard aan een oplossing.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Ongelooflijk, alweer ligt Ziggo eruit, wat een rotzooi. Hele start en alles gemist. Nu vraag ik meer dan 1 x abbo geld terug.

[ Voor 38% gewijzigd door Luxicon op 18-09-2016 14:09 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:17
Stelletje prutsers zijn het bij Ziggo.. Je zou toch inmiddels ongeveer moeten kunnen inschatten dat je monopolie op F1 werkt en er dus heel veel mensen via go willen kijken...
Ik ga wel weer naar een illegale stream. Daar betaal je dan elke maand voor...om alleen de F1 te kunnen zien...en dit is de tweede keer in 3 races dat het gewoon niet werkt.

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jorank
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:24
Bij mij werkt de ziggo stream weer :)

II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ANdrode
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Luxicon schreef op zondag 18 september 2016 @ 14:08:
Ongelooflijk, alweer ligt Ziggo eruit, wat een rotzooi. Hele start en alles gemist. Nu vraag ik meer dan 1 x abbo geld terug.
Ze leken voor de streams te zijn gewisseld naar Akamai. Die hebben in potentie de capaciteit wel. En dan krijgen we vandaag zo'n PHP fout uit de vorige eeuw. Erg onhandig :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
Haha ja, te triest voor woorden.

Bij mijn vorige compensatie verzoek kreeg ik als reactie terug

''Wegens een technisch mankement lag de capaciteit plotseling enorm veel lager dan normaal. Alle betrokken partijen werken er keihard aan om de problemen voor altijd op te lossen.'' :')

Replyen maar weer, ole!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
jorank schreef op zondag 18 september 2016 @ 15:18:
Bij mij werkt de ziggo stream weer :)
Mooi 20 minuten te laat hier ;) .. de start missen en dergelijke is niet leuk, als je de vrije trainingen en alles hebt zitten kijken.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:01
Je kunt altijd kijken via o.a. de ORF1 (http://schoener-fernsehen.com/tv/stream) als ziggo eruit ligt..

Redelijk goede kwaliteit, ~20-25s vertraging t.o.v. live timing, geen reclameonderbrekingen tijdens de race.. (alleen worden sommige interviews en onboards live gescynchronyseerd.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Er komt wederom een compensatie-regeling. Zou fijn zijn als dit volgende keer niet meer nodig is. Nu maar naar een Sky stream gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorank
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:24
sverzijl schreef op zondag 18 september 2016 @ 16:47:
Er komt wederom een compensatie-regeling. Zou fijn zijn als dit volgende keer niet meer nodig is. Nu maar naar een Sky stream gekeken.
Waar hebben ze dat bekend gemaakt?

II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
sverzijl schreef op zondag 18 september 2016 @ 16:47:
Het voordeel is wel dat je dan de hele maand voetbal kan kijken, en een andere F1 race voor niets, maar ik ben speciaal voor F1 abonnee geworden sinds het vorige seizoen, en dan baal je als het precies niet werkt tijdens de race.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Luxicon schreef op zondag 18 september 2016 @ 17:06:
[...]
Het voordeel is wel dat je dan de hele maand voetbal kan kijken, en een andere F1 race voor niets, maar ik ben speciaal voor F1 abonnee geworden sinds het vorige seizoen, en dan baal je als het precies niet werkt tijdens de race.
Same here, voetbal etc interesseert me niet. Heb het puur voor F1. 2e keer op rij een maand gratis, maar heb liever dat het gewoon werkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sverzijl
jorank schreef op zondag 18 september 2016 @ 17:06:
[...]

Waar hebben ze dat bekend gemaakt?
https://twitter.com/ZiggoSport
Er zijn onverwachte problemen met ons Go-platform via browser/app. Helaas kan dit nog enige tijd duren. We werken keihard aan een oplossing en zullen uiteraard met een gepaste compensatie-regeling tegmoet komen. Onze diepe en welgemeende excuses.

[ Voor 41% gewijzigd door sverzijl op 18-09-2016 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Is er nog ergens een herhaling van Singapore GP te zien ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
Goede morgen, hoe is jullie "Brain" management vandaag? _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:13

sjaool

Every life should have 9 cats

Tristan schreef op maandag 19 september 2016 @ 09:25:
Die slipt een beetje door een slecht werkende koppeling... ik kom een beetje erg moeilijk op gang. :+

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-09 18:31
Hackus schreef op zondag 18 september 2016 @ 17:54:
Ziggo Sport (racing) zal het ongetwijfeld meerdere keren herhalen de komende dagen, zowel de samenvatting als de volledige race. En via hun Go-platform is de race uiteraard ook terug te vinden.

Via een andere weg ga je het niet (legaal) vinden in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:01
Tristan schreef op maandag 19 september 2016 @ 09:25:
Tja... Hoop echt dat ze bij Ziggo hier mee lezen. Of misschien leest Olav zelf wel mee en kan hij het ter argumentatie gebruiken richting Ziggo.

Dit is simpelweg niet meer te doen voor 1 man. Zeker nu alle 'enthousiastelingen' met hun app (die ook nog eens een paar seconden voorloopt op de live-feed) alles direct zien.

Daarnaast zorgt de FIA ervoor dat gebeurtenissen veel sneller in beeld komen. Een super slowmo komt binnen een paar seconden nadat iets gebeurd is in beeld, idem met pit-conversaties.

Af en toe gebeurt er zoveel dat zelfs ik als geconcentreerde toeschouwer moeite heb het te volgen. En ik heb dan de luxe dat ik al mijn (beperkte ;) ) breincapaciteit kan aanwenden om alles in me op te nemen, terwijl Olav ook nog eens samenhangend commentaar moet leveren.

Wat me wel opviel dat hij (minimaal één keer) de gebruikte banden fout benoemde. Toen hij achter zijn fout kwam vertelde hij dat het fout door de computer werd aangegeven. Vreemd, aangezien in de app wel de juiste band stond vermeld. Ik kan me toch bijna niet voorstellen dat de data voor de app en de officiële FIA pagina's voor de teams en journalisten uit 2 verschillende bronnen komen?

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ANdrode
  • Niet online
alexbl69 schreef op maandag 19 september 2016 @ 09:53:
[...]
Wat me wel opviel dat hij (minimaal één keer) de gebruikte banden fout benoemde. Toen hij achter zijn fout kwam vertelde hij dat het fout door de computer werd aangegeven. Vreemd, aangezien in de app wel de juiste band stond vermeld. Ik kan me toch bijna niet voorstellen dat de data voor de app en de officiële FIA pagina's voor de teams en journalisten uit 2 verschillende bronnen komen?
Ik zou er ook moeite mee hebben als ik tijdens het commentaar geven nog een transpositie-taak moet doen:
  • Ultra Soft -> Zachtste band
  • Super Soft -> Zachte band
  • Soft -> Harde band
Ik denk dat het inderdaad voor één man te lastig is geworden. Tegelijkertijd is het commentaar van Olav leuk voor fans die kritisch zijn/meer mee willen krijgen van wat VES doet. Ik zou erg heel blij van worden als Ziggo de Channel 4 commentaar feed ik zou kopen.

Over de race:
Ik realiseerde het mij gisteren niet, maar wat heeft Button een pech. Gisteren was weer een race waarbij hij niet clean door de eerste rondes heen komt en daardoor de hele race achter de feiten aanloopt.

Dat verdient hij imo niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ANdrode
  • Niet online
Hackus schreef op zondag 18 september 2016 @ 17:54:
Beetje laat: Voor de volgende races kan ik de feed of de samenvatting van Channel 4 aanraden. Die zender is Free To Air via de sateliet en er zijn ook wat streams van op sites die er niet-dubieus uit zien.

Wanneer je duits commentaar met "karakteristieke" commentatoren waardeert is RTL Television ook een goede optie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

ANdrode schreef op maandag 19 september 2016 @ 10:10:
[...]

Beetje laat: Voor de volgende races kan ik de feed of de samenvatting van Channel 4 aanraden. Die zender is Free To Air via de sateliet en er zijn ook wat streams van op sites die er niet-dubieus uit zien.

Wanneer je duits commentaar met "karakteristieke" commentatoren waardeert is RTL Television ook een goede optie :)
Dank je en ook bovenstaande. Ik was gister van huis met alleen iPad en kon geen verbinding met Ziggo krijgen.
Ik heb thuis van Ziggo alleen Ziggo Sport. Jammer, Op naar Sepang ;)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 25-09 22:46
XyritZz schreef op maandag 19 september 2016 @ 10:13:
Die banden zijn ook krankjorem geworden.

Ultrasoft
Supersoft
Soft
Medium
Hard

Dan is het al weer duidelijker.

knip
Nee als ze dat helemaal op de schop gooien is het helemaal niet duidelijker.. Ze hebben een reeks banden en als daar een zachtere aan toegevoegd wordt krijgt die gewoon een nieuwe naam..
Ik zou echt niet weten wat er onduidelijk nu aan is, ze hebben al een tijd een reeks banden en als daar 1 bij komt zouden ze volgens jou maar alle banden moeten hernoemen? Als ze het uber duper onduidelijk willen maken moeten ze dat doen ja :P

Over het commentaar..
Tsja dat mag weleens flink verbeterd worden: oh ric gaat de pit in, ohnee max. Ow Max gaat de pit in, nee Olav, Max is al 5 minuten geleden de pit uit gegaan.
En max wisselt naar de supersoft, nee olaf, max zit nu op de soft.

Zoals hij zelf aangeeft krijgt hij regelmatig verkeerde informatie, wat ik dan niet snap.. Ziet hij de beelden niet wat ik zie? Ik ben naar mijn weten redelijk live aan het kijken en als ik zie dat max op een band rijd (zeer makkelijk te herkennen aan de kleur) hoe kan olav dat dan niet zien?
Dit is uiteraard niet de schuld van de commentator indien het klopt wat hij zegt, maar wat ik wel oa gister slecht vond was het negatief praten over Vettel, en dan Max als voorbeeld nemen hoe het moet. En dan doel ik op de communicatie tussen de rijder en zijn team. Ik vind het niet erg als iemand een oranje bril op heeft, dat heb ik ook wel, maar om te doen alsof Vettel het niet snapt en Max wel, nja kom op xd Nog even en hij mag verhuizen naar Sky van mij :D

Net als hier ook het ''commentaar'' van de tweakers: hu max was toch op de soft banden de race gestart? Hoe kom je erbij? xd Zeer veel commentaar van mensen die helemaal niet eens de race kijken maar wel zulke dingen online zetten, en dat op basis van Sky? Nu weet ik niet welke race Sky uitzend, maar ik bekijk de race die daadwerkelijk gaande is? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
LopendeVogel schreef op maandag 19 september 2016 @ 12:33:
[...]

Zoals hij zelf aangeeft krijgt hij regelmatig verkeerde informatie, wat ik dan niet snap.. Ziet hij de beelden niet wat ik zie? Ik ben naar mijn weten redelijk live aan het kijken en als ik zie dat max op een band rijd (zeer makkelijk te herkennen aan de kleur) hoe kan olav dat dan niet zien?
Olav ging uit van de info op de timingsschermen, die data is inderdaad niet altijd even accuraat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 25-09 22:46
SnowDude schreef op maandag 19 september 2016 @ 12:42:
[...]
Olav ging uit van de info op de timingsschermen, die data is inderdaad niet altijd even accuraat.
Ja zoiets vertelde hij inderdaad.. Conclusie: dat moet allemaal verbetert of verandert worden.. Hier komt namelijk altijd mijn schoonvader kijken die doof geboren is, voor hem is het mede dankzij het ontbreken van de ondertiteling al zeer moeilijk te volgen.. Oftewel ik moet regelmatig het 1 en ander uitleggen en dan kan ik niet naar de TV kijken.. Wel handig als ik dan met mijn wél werkende oren te horen krijg wat er gaande is. Maar als ik dan info hoor en direct naar de TV kijk dan zie ik gewoonweg iets anders als wat meneer mij verteld :D

Ze hoeven het natuurlijk niet alleen wegens mijn omstandigheden (schoonvader) op de schop te gooien, maar mij lijkt dat het voor iedereen wel handig is als het commentaar overeenkomt met de werkelijkheid xd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:19

Arfman

Drome!

Ik snap niet dat Olav niet gewoon naar de worldfeed kijkt en daar commentaar bij geeft. Dat is wat iedereen ziet. Ik zag bijvoorbeeld al meteen dat tijdens de SC Button een voorvleugel miste en Bottas een lekke band had. Dat van Button miste Olav compleet, waarschijnlijk omdat hij op een van z'n foutieve timing/bandenschermpjes zat te kijken.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Pagina: 1 ... 12 ... 82 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.

Voor de F1TV gebruikers met inlogproblemen, deze directe link werkt misschien. :)
https://f1tv.formula1.com/dr/index.html