[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 82 Laatste
Acties:
  • 413.775 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ANdrode
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Ik kijk op ziggo sport HD (14). Is bij iemand anders het beeld ook waardeloos?

Het lijkt wel SD. Een 6 mbit web stream is letterlijk beter. Op TV is het Niet scherp en vol met artifacts.

edit:
  • re-compressie artifacts, bijvoorbeeld bij F1 logo links onderin
  • scherpte: bijvoorbeeld de schuine balkjes in de overlays links bovenin

[ Voor 31% gewijzigd door ANdrode op 03-07-2016 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Waar kan ik een lekker samenvatting kijken? Ziggo Sports heeft 3 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:28

franssie

Save the albatross

PWM schreef op zondag 03 juli 2016 @ 18:11:
Zo op channel 4 als je dat kan of weet te ontvangen, ik ga kijken, race weer eens gemist door sociale verplichtingen ...

Deze samenvatting duurt overigens twee uur

[ Voor 50% gewijzigd door franssie op 03-07-2016 19:06 ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
PWM schreef op zondag 03 juli 2016 @ 18:11:
https://www.filmon.com/tv/channel-4 is volgens mij legaal (ze zijn nu (19:10 uur) nog bezig met terugblik op de kwalificatie.

[ Voor 12% gewijzigd door P.O. Box op 03-07-2016 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

gambieter schreef op zondag 03 juli 2016 @ 13:17:
Voor de zoekfunctie: die bar gaat pas om 1400 open op zondag.

https://www.tripadvisor.c...r-Copenhagen_Zealand.html is open vanaf 1300. Klein bruin kroegje met Sky UK :p
in de recenties stond dattie als je belde dan wel een paar minuten eerder open ging, maar mijn Deens is ook niet zo goed ;)
In die andere bar een goede race gezien ;) ?

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-10 12:15
Iemand enig idee wat er met Youtube kanaal 'Seventy Three Bucks' gebeurd is? Daar kwamen eerst in HD kwaliteit altijd Ted's Notebooks, driver interviews pre race en post race, verslagen, intressante feitjes en dingetjes.

Het kanaal lijkt nu ineens verdwenen te zijn, Ted's Notebook van de race van vanmiddag staat nu op het kanaal 'Bucks Vds' in 360p.

Als ik zoek op Seventy Three Bucks, kom ik 2 andere kanalen tegen, te weten: 'SeventyTwoBucks' die 6 maanden geleden voor het laatst actief was en 'SeventyBucks' waar al 11 maand niks nieuws op geplaatst is...

Ik was eigenlijk wel erg benieuwd naar het post-race verhaal van die vent met dat strakke kapsel (ben z'n naam kwijt)

[ Voor 19% gewijzigd door FastFred op 03-07-2016 21:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-10 18:09
Drie letters F O M

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:40
Ik vroeg mij af, als iemand een alles in 1 pakket van ziggo heeft (zonder extra losse pakketten) dan is het mogelijk om over deze ziggo internetlijn ook tv te kijken. Maar kan ik met de ziggo gegevens ook over een andere internet lijn tv(en dus F1) kijken?

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-10 15:30
Jazeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Ik dacht dat het allemaal hun eigen materiaal was...?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

franssie schreef op zondag 03 juli 2016 @ 19:37:
in de recenties stond dattie als je belde dan wel een paar minuten eerder open ging, maar mijn Deens is ook niet zo goed ;)
In die andere bar een goede race gezien ;) ?
Yep. Inclusief een Deen die in Engeland en Nederland had gewoond, een Engelsman etc, paar lekkere biertjes en zo :p

Leuk bruin kroegje :)

[ Voor 3% gewijzigd door gambieter op 03-07-2016 21:52 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

FastFred schreef op zondag 03 juli 2016 @ 21:37:
Iemand enig idee wat er met Youtube kanaal 'Seventy Three Bucks' gebeurd is? Daar kwamen eerst in HD kwaliteit altijd Ted's Notebooks, driver interviews pre race en post race, verslagen, intressante feitjes en dingetjes.

Het kanaal lijkt nu ineens verdwenen te zijn, Ted's Notebook van de race van vanmiddag staat nu op het kanaal 'Bucks Vds' in 360p.

Als ik zoek op Seventy Three Bucks, kom ik 2 andere kanalen tegen, te weten: 'SeventyTwoBucks' die 6 maanden geleden voor het laatst actief was en 'SeventyBucks' waar al 11 maand niks nieuws op geplaatst is...

Ik was eigenlijk wel erg benieuwd naar het post-race verhaal van die vent met dat strakke kapsel (ben z'n naam kwijt)
Ik volg xxxtyBucks al ik weet niet hoelang al, en hij deelt nog steeds zijn media. Er komt iedere keer een cijfertje bovenop, maar mogelijk kan je het allemaal makkelijker volgen via zijn Twitter account ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

hardware-lover schreef op zondag 03 juli 2016 @ 23:36:
[...]

Ik volg xxxtyBucks al ik weet niet hoelang al, en hij deelt nog steeds zijn media. Er komt iedere keer een cijfertje bovenop, maar mogelijk kan je het allemaal makkelijker volgen via zijn Twitter account ;)
En kan je dat twiiter account dan delen met deze community? oF is het deze https://twitter.com/fiftybuckss :+

[ Voor 3% gewijzigd door franssie op 03-07-2016 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:48
Ja, dat is 'm.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Er is inmiddels een nieuw Youtube kanaal 'SeventyFiveBucks' waar Ted's notebook en Paddock Pass (van die vent met dat gladde kapsel) weer te vinden zijn :)

Kut fom...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

op n-tv (duits, schotel, fta) de vrije training te zien

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:10

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Helaas kan ik zondag de race niet live zien i.v.m. familiedag -O-

.. weet iemand waar ik betrouwbaar de gehele herhaling kan zien?
Ik ben Ziggo abonnee dus heb Ziggo sport maar geen Sport 1 abonnement. Ook heb ik RTL plus .. en uiteindelijk krijg ik Sky Sport Formule 1 of Channel 4 er ook wel voor. Maar op zowel Ziggo, als RTL als Sky Sport Formule 1 zie ik niet een gehele herhaling staan ... uitzending gemist of Horizon kan mij hier zeker ook niet helpen?

Ik wil zondag niet hoeven gaan zoeken want tegen de tijd dat ik wat vind heb ik al 20x de uitslag gezien :')
Hoe doen jullie dat?

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 00:02
Alfa90_Buttje schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 22:28:

Ik ben Ziggo abonnee dus heb Ziggo sport maar geen Sport 1 abonnement. Ook heb ik RTL plus .. en uiteindelijk krijg ik Sky Sport Formule 1 of Channel 4 er ook wel voor. Maar op zowel Ziggo, als RTL als Sky Sport Formule 1 zie ik niet een gehele herhaling staan ... uitzending gemist of Horizon kan mij hier zeker ook niet helpen?

Ik wil zondag niet hoeven gaan zoeken want tegen de tijd dat ik wat vind heb ik al 20x de uitslag gezien :')
Hoe doen jullie dat?
Ik heb de race in Canada ook op Horizon terug gekeken, in dit geval via de iPad.. Wat voor bron zoek je?
Heb alleen standaard Ziggo, geen totaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 00:34

Hoe doen jullie dat?
Je kan op Ziggo Go Gemist kijken, daar komen ze snel te staan :)
+/- 2 uur na de uitzending

Oh, laat maar; geen Ziggo Sport Totaal abbo, verkeerd gelezen

[ Voor 3% gewijzigd door Ryur op 08-07-2016 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ANdrode
  • Niet online
Ik ben Ziggo abonnee dus heb Ziggo sport maar geen Sport 1 abonnement. Ook heb ik RTL plus .. en

...

Hoe doen jullie dat?
Opnemen! Of kijken via 'replay tv' op de horizon tv website.

Ik ben blij dat er een Channel 4 uitzending is. Ben het met het de reacties in de "Channel4 team is zoveel beter dan dat van Sky" thread op Reddit eens.

Sky lijkt veel gekleurder de laatste paar races - eigenlijk vanaf Barcelona. Komt dat door wat nationalisme daar ivm brexit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Net op Horizon gekeken en de vrije training van vanmiddag aangeklikt ..
U heeft een Horizon TV abonnement met Replay TV nodig om dit te kunnen bekijken.
dus dat wordt hem nie :|

AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

<>
<>
Hoe doen jullie dat?
Channel4 heeft een samenvatting en dat is meestal zo'n 60% van de race, maar ook de oefenrondjes en de Q zitten erin dus hou er rekening mee dat je even moet doorkijken. Channel4 is op de sat te ontvangen FTA dus prima. Er zijn ook zat streams die legaal schijnen te zijn, maar daar weet ik niet het fijne van.

in ieder geval
23:05 - Race Highlights

In NL LT tijd is dat een uur later op de klok dus je kan om middernacht afstemmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-10 16:58
Alfa90_Buttje schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 23:40:

[...]

Waarom dat niet? Iedereen met Ziggo kan toch gewoon terug kijken tegenwoordig? Zo kijk ik bij Eurosport meestal MotoGP terug. Misschien dat het met uitzendingen op het open kanaal wel kan?

[ Voor 25% gewijzigd door Joster op 09-07-2016 07:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
Joster schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 07:56:
[...]

Waarom dat niet? Iedereen met Ziggo kan toch gewoon terug kijken tegenwoordig? Zo kijk ik bij Eurosport meestal MotoGP terug. Misschien dat het met uitzendingen op het open kanaal wel kan?
Precies, dat heb ik dus ook gedaan ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpaceAce
  • Laatst online: 07:49
Alfa90_Buttje schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 23:40:

[...]

De vrije trainingen komen enkel op het betaalde kanaal, de kwalificatie en race zijn op het open kanaal (14). Ik heb ook enkel het standaard Ziggo pakket en heb de vorige keer ook de race in de avond via Horizon (op iPad) terug gekeken.

Probeer eens op je de Horizon app (website of tablet) uitzendingen van Ziggo Sport (14) terug kunt kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Via de browser en Horizon Go heb ik nu inderdaad de race van Oostenrijk af kunnen spelen. Top! d:)b

En via Android met Horizon Go app kan ik het zelfs casten naar de Android televisie dus das ook een optie :)

Vroeger ging je naar Uitzending gemist, RTL7 en moest je de race kopen .. :')

[ Voor 49% gewijzigd door Alfa Novanta op 09-07-2016 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Via Chrome kan je ook casten naar een Chromecast, opties te over idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Laatst online: 06:45

McBoom

Broem

Kanaal 14 (Ziggo) is hier ineens verdwenen.... }:| Meer mensen daar last van?

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Nope, werkt gewoon hier. Op kanaal 14 hadden ze zojuist een uitgebreide samenvatting van FP3 van een half uur :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpaceAce
  • Laatst online: 07:49
McBoom schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 13:33:
Kanaal 14 (Ziggo) is hier ineens verdwenen.... }:| Meer mensen daar last van?
Van de week waren bij mij ook een aantal zenders weg, nadat ik een "rescan" in mijn ontvanger had gedaan stond alles weer op zijn plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Laatst online: 06:45

McBoom

Broem

SpaceAce schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 13:50:
[...]

Van de week waren bij mij ook een aantal zenders weg, nadat ik een "rescan" in mijn ontvanger had gedaan stond alles weer op zijn plek.
Dan probeer ik dat maar eens even.... :) Thanks d:)b

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouwfraude
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
franssie schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 00:51:
[...]

Channel4 heeft een samenvatting en dat is meestal zo'n 60% van de race, maar ook de oefenrondjes en de Q zitten erin dus hou er rekening mee dat je even moet doorkijken. Channel4 is op de sat te ontvangen FTA dus prima. Er zijn ook zat streams die legaal schijnen te zijn, maar daar weet ik niet het fijne van.
Het wisselt per race, ze hebben net als de BBC vorig jaar niet alle rechten. Oostenrijk heb ik op RTL mogen zien maar van Silverstone heeft C4 alles live uitgezonden. Sky sport heeft de andere races maar dat is gecodeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Waar kan je Channel 4 kijken? Ik was best te spreken over Coulthard tijdens de races, alleen die Jordan, wat een verschrikkelijke man om naar te luisteren zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
pilskes schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 19:07:
Waar kan je Channel 4 kijken? Ik was best te spreken over Coulthard tijdens de races, alleen die Jordan, wat een verschrikkelijke man om naar te luisteren zeg!
zie 1 pagina terug:
P.O. Box schreef op zondag 03 juli 2016 @ 19:07:
[...]

https://www.filmon.com/tv/channel-4 is volgens mij legaal (ze zijn nu (19:10 uur) nog bezig met terugblik op de kwalificatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

bouwfraude schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 19:00:
[...]

Het wisselt per race, ze hebben net als de BBC vorig jaar niet alle rechten. Oostenrijk heb ik op RTL mogen zien maar van Silverstone heeft C4 alles live uitgezonden. Sky sport heeft de andere races maar dat is gecodeerd.
klopt, maar van deze race hebben ze alle rechten. zie http://f1.channel4.com/ voor het uitzennd schema in UK LT (dus wij mogen er een uurtje bijop tellen). Dus morgennacht hebben ze de samenvatting, die samenvatting hebben ze overigens voor elke race, ook de races (zoals ik die vorige week moest missen) waar ze niet de volle rechten voor hebben.

Ik heb geen ziggo (want UPC) dus moet ik afwisselen met RTL en Channel4 maar ik heb dan gelukkig wel satteliet schotels om al dat spul uit de lucht te plukken, geen HD maar bij een spannende wedstrijd boeit dat echt niet, SD via de sat is scherp zat voor de race beleving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 00:59
franssie schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 19:20:
[...]

klopt, maar van deze race hebben ze alle rechten. zie http://f1.channel4.com/ voor het uitzennd schema in UK LT (dus wij mogen er een uurtje bijop tellen). Dus morgennacht hebben ze de samenvatting, die samenvatting hebben ze overigens voor elke race, ook de races (zoals ik die vorige week moest missen) waar ze niet de volle rechten voor hebben.

Ik heb geen ziggo (want UPC) dus moet ik afwisselen met RTL en Channel4 maar ik heb dan gelukkig wel satteliet schotels om al dat spul uit de lucht te plukken, geen HD maar bij een spannende wedstrijd boeit dat echt niet, SD via de sat is scherp zat voor de race beleving.
Is UPC nog niet overal Ziggo dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

bvbal79 schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 19:28:
[...]
Is UPC nog niet overal Ziggo dan?
de merknaam is Ziggo, de eigenaar is UPC... maar we dwalen af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 00:59
franssie schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 19:32:
[...]

Je zei zelf je hebt geen ziggo (want UPC). dacht dus dat je nog op het ouwe UPC zat. wat is nu je provider dan?

[ Voor 25% gewijzigd door bvbal79 op 09-07-2016 19:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pos2007
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Je lijkt te zeggen: "ik heb geen ziggo want ik zit in UPC gebied", maar dat bestaat niet meer.

Heb ook Ch4 via sat maar die is wel in HD bij mij (via triple sat). Duitse RTL is dat bij mij niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

bvbal79 schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 19:36:
[...]
Waarom dwalen we af. Als de merknaam Ziggo is heb je toch Ziggo sport op kanaal 14?
Ah nu snap ik je - mijn post was wat verwarrend inderdaad, ik wil geen Ziggo want UPC. Ik kan wel ziggo krijgen hier. Ik kijk wel de UK sat en netflix, wat FTA digitenne en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

Pos2007 schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 19:37:
<>
Heb ook Ch4 via sat maar die is wel in HD bij mij (via triple sat). Duitse RTL is dat bij mij niet.
klopt inderdaad: Ch4 is ook op HD te ontvangen en wel FTA (Channel 4 HD Channel Four Television Corporation 24 hours 1080i HDTV Astra 2G 11126 V 22000 5/6) . RTL is ook in HD te ontvangen maar niet dan weer FTA dus moet het in SD wat minder storend is dan de reclames tijdens de wedstrijd ;)

Misschien moeten we voor komend seizoen eens met een aantal mensen een echt goede topic start maken. Dit soort info is lastig te vinden en zeker met de komende zomervakantie willen mensen zo nu en dan ook wel eens een wedstrijd onderweg kijken denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
franssie schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 19:32:
[...]

Als je het helemaal goed wil doen is de eigenaar Liberty Global :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouwfraude
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
franssie schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 19:20:
geen HD maar bij een spannende wedstrijd boeit dat echt niet, SD via de sat is scherp zat voor de race beleving.
Ik kijk de race liever op C4 HD (1080i) ook ongecodeerd dan op RTL(Duitsland 720p of SD) Beter beeld en wat minder reclame tussendoor. Anders kan ik het verschil tussen een Red Bull en een Toro Rosso niet zien :)

Maar de bitrate van de Channel 4 SD kanalen is ook niet slecht. Beter dan zenders als Really, Drama en Yesterday.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ik zit op 31 juli tijdens de race in Duitsland in het buitenland, wat raden jllie mij aan als het gaat om het volgen van de race zonder beeld? Live timing ofzo? Streamen gaat me teveel MB kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Jackson6 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 17:06:
Ik zit op 22 juli tijdens de race in Duitsland in het buitenland, wat raden jllie mij aan als het gaat om het volgen van de race zonder beeld? Live timing ofzo? Streamen gaat me teveel MB kosten.
Ik heb afgelopen zondag de race via de F1 (premium) app geluisterd vanaf het strand.. Met het live commentaar, Whatsapp groep met vrienden open en de live timing gecombineerd was het zeer spannend!

Op de camping de C4 en Sky streams niet voor elkaar gekregen (Hola), zelfs registreren mocht niet baten... :(

Dus tja, zo'n week naar een fantastisch F1 weekend in Oostenrijk was dit wel behelpen maar goed, ik heb anderhalf uur genoten van het verslag op het strand!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

Jackson6 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 17:06:
Ik zit op 31 juli tijdens de race in Duitsland in het buitenland, wat raden jllie mij aan als het gaat om het volgen van de race zonder beeld? Live timing ofzo? Streamen gaat me teveel MB kosten.
je kan natuurlijk ook proberen de race te volgen met beeld?

Bijvoorbeeld met een DVB-T stick in je laptop of een klein televisie-tje meenemen met een decoder. RTL is voorzover ik kan nagaan gewoon FTA te ontvangen in DE.
http://www.ueberallfernsehen.de/dvbtdownloads127.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
franssie schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 17:29:
[...]

je kan natuurlijk ook proberen de race te volgen met beeld?

Bijvoorbeeld met een DVB-T stick in je laptop of een klein televisie-tje meenemen met een decoder. RTL is voorzover ik kan nagaan gewoon FTA te ontvangen in DE.
http://www.ueberallfernsehen.de/dvbtdownloads127.pdf
Nee het moet echt via een telefoon en het mag niet teveel MB kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

Dan live timing en twitter (even een account maken dan kan je zelf bepalen welke commentatoren je wilt volgen). Eventueel ook get GoT topic van die race maar daar komen meer 'oeh' en 'ah' kreten voorbij dan dat er beschreven wordt wat er gebeurd, twitter is geschikter om evenementen te volgen.

ik neem overigens deze altijd mee op vakantie:
http://www.marktplaats.nl...235-draagbare-lcd-tv.html

Is leuk om de lokale weerberichten te kijken maar dus ook zo nu en dan een wedstrijd die ik wil zien (F1 of een andere sport).
Beeld is natuurlijk beperkt in resolutie maar soit. Ik moet nog uitzoeken in welke landen ik wat kan ontvangen maar iig DE en Wallonië moet lukken met de F1.

hmmm, dit is overigens een leuk begin van een waar te kijken TS ooit: Wikipedia: List of Formula One broadcasters

[ Voor 52% gewijzigd door franssie op 12-07-2016 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
Om Bosmonster te quoten; hij omschreef mijn mening perfect
Wat we daarvan denken? Dat het artikel gebaseerd is op het gebazel van een enkel persoon. En het artikel ook nog eens vol met taal- en spelfouten en onwaarheden staat (Bernie is geen grootaandeelhouder, die heeft een minderheidsbelang, om maar iets te noemen).

M.a.w. clickbait.

Als Apple ergens interesse getoond heeft in F1, dan was het zeer waarschijnlijk simpelweg voor de afname van een uitzendlicentie, voor op de AppleTV. En dat zal wel weer helemaal uit z'n verband gerukt zijn, want Apple heeft veel cash dus "die koopt F1 wel even".

[ Voor 14% gewijzigd door Ryur op 14-07-2016 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Laatst online: 18-07-2021
Loopt Ziggo Go Totaal bij jullie ook steeds vast? Misschien maar even opnieuw opstarten. Internet werkt prima verder.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

Luxicon schreef op zondag 24 juli 2016 @ 13:51:
Loopt Ziggo Go Totaal bij jullie ook steeds vast? Misschien maar even opnieuw opstarten. Internet werkt prima verder.
Ja hier ook en het leuke is dat ik nu 6 unknown devices heb die allemaal op exact dezelfde tijd voor het laatst actief zijn geweest (13:43) met 1 iPad (!). En ik kan dus ook niet even uitwijken naar een laptop aangezien die 6 Unknown devices minder dan 24 uur geleden actief zijn geweest zodat ze nog niet te verwijderen zijn :( :(

[ Voor 11% gewijzigd door noo op 24-07-2016 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
noo schreef op zondag 24 juli 2016 @ 13:53:
[...]

Ja hier ook en het leuke is dat ik nu 6 unknown devices heb die allemaal op exact dezelfde tijd voor het laatst actief zijn geweest (13:43) met 1 iPad (!). En ik kan dus ook niet even uitwijken naar een laptop. :( :(
Ja, lastig. Het blijft maar vastlopen. Wat een timing. 8)7

Bij de app via de mobiel gebeurd hetzelfde.

[ Voor 5% gewijzigd door Luxicon op 24-07-2016 13:57 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:25

Quad

Doof

Idem dito, spijtig.. :/

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Als dat door gaat, wordt dat compensatie vragen bij Ziggo. :) Hiervoor neem je dan deze dienst en gaat het juist mis. Hopelijk fixen ze dit snel.

Op deze manier kun je beter niet kijken, en pas achteraf via gemist gaan terug kijken.

[ Voor 13% gewijzigd door Luxicon op 24-07-2016 14:00 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Hij lijkt het weer te doen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Quad schreef op zondag 24 juli 2016 @ 14:00:
Hij lijkt het weer te doen.
Net hier ook wat langer, maar liep toch weer vast.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01:48
Betaal je netjes om legaal te kijken....zit ik toch weer op een illegale stream omdat ziggo de zaakjes niet op orde heeft.
Zowel de app als in browser stopt ie steeds. :(

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Ja het is gewoon nog niet gefixt. Het werkte een paar rondjes goed vanaf de start, maar het loopt nu elke seconde vast.

...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Kwaliteit is echt heel slecht bij ziggo sport go, slechter dan dat het normaal al is. Tekst is gewoon niet te lezen...

Zo jammer dat op legale wijze de beleving slechter is dan een illegale stream waar wel 1080p kwaliteit is :N

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

The_FrankO schreef op zondag 24 juli 2016 @ 14:12:
Kwaliteit is echt heel slecht bij ziggo sport go, slechter dan dat het normaal al is. Tekst is gewoon niet te lezen...

Zo jammer dat op legale wijze de beleving slechter is dan een illegale stream waar wel 1080p kwaliteit is :N
Ziggo is gewoon goed scherpe kwaliteit, echter zijn er vlak voor de start problemen opgetreden en Ziggo is bezig ze op te lossen. Erg vervelend maar helaas niet veel aan te doen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Wat er wel aan te doen is, dat ik wel wat abbo geld terug wil.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:50

The_Scarabial

MTB for life!

Ja echt mega slecht kwaliteit nu, wordt ook niet beter :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01:01
Op de FB pagina van Ziggo Sport Totaal staat dat je deze maand gecompenseerd krijgt als je daarvoor mailt. https://www.facebook.com/ZiggoSport/

Maar ja, wat heb ik daar nu aan. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ANdrode
  • Niet online
Ziggo Sport "HD" (DVB-C), 2x vergroot: Tel de artifacts
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/GqryRQsf7jcirb2jEGryXH1k/full.png

[ Voor 3% gewijzigd door ANdrode op 24-07-2016 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Arrne schreef op zondag 24 juli 2016 @ 15:40:
Op de FB pagina van Ziggo Sport Totaal staat dat je deze maand gecompenseerd krijgt als je daarvoor mailt. https://www.facebook.com/ZiggoSport/

Maar ja, wat heb ik daar nu aan. :(
Inderdaad, liever dat ze het probleem gewoon eens oplossen. Sinds de grand prix van Monaco is het storingsgevoelig. Toen was het excuus dat het door een verbinding tussen Ziggo en KPN werd veroorzaakt. Zowel de Grand Prix van Monaco als Canada heb ik niet normaal kunnen kijken. Grand Prix van Baku zat ik in het buitenland, toen heb ik op "alternatieve" wijze naar prachtig beeld kwaliteit zitten kijken.

Gaat het ten onder aan het succes? Na het succes van Max te veel klanten?
ANdrode schreef op zondag 24 juli 2016 @ 15:40:
Ziggo Sport "HD" (DVB-C), 2x vergroot: Tel de artifacts
[afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://img.photobucket.com/albums/v346/The_FrankO/image_5.jpeg 8)

Ben benieuwd of ik vanavond de NASCAR race wel kan bekijken, maar die is altijd al in slechte kwaliteit geweest ;(

Ik heb in Februari met de actie van €60,- voor 6 maanden + Chromecast aangemeld. Daarvoor tweejaar de €10,- per maand, had toen minder problemen, maar zit er nu wel aan vast :|

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Dit is de eerste keer hier dan Ziggo Totaal niet werkte. Waarom precies nu snap ik niet. Als ze overload hebben, zou je denken dat ze snel extra servers (via huur) kunnen inschakelen.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L201
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-10 21:18
Nadat ik het geklier met de verschillende streams via internet een beetje zat was, had ik vandaag maar besloten om voor 3,99 maar bij Ziggo via internet te kijken... Wat een drama! Met een 500Mbit glaslijn kon ik nog niet eens de 3Mbit streaming normaal kijken...
Maar nu lees ik dus dat het vandaag ook wel uitzonderlijk was?? (En dankzij dit topic ook al mijn geld terug kunnen vragen nu gelijk). Hoe is de streaming kwaliteit normaal gesproken van Ziggo Sport Go?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Laatst online: 08:23

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ik heb elke race een sky stream stand by staan. En dan de race op ziggo kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:37
L201 schreef op zondag 24 juli 2016 @ 16:54:
Nadat ik het geklier met de verschillende streams via internet een beetje zat was, had ik vandaag maar besloten om voor 3,99 maar bij Ziggo via internet te kijken... Wat een drama! Met een 500Mbit glaslijn kon ik nog niet eens de 3Mbit streaming normaal kijken...
Maar nu lees ik dus dat het vandaag ook wel uitzonderlijk was?? (En dankzij dit topic ook al mijn geld terug kunnen vragen nu gelijk). Hoe is de streaming kwaliteit normaal gesproken van Ziggo Sport Go?
Ik kijk vrijwel alles streaming via Ziggo Sport Go en tot gisteren toe totaal geen problemen gehad (ik heb KPN als provider). Vandaag was gewoon zeer slecht en gelukkig dat een kameraad de Horizon app op zijn telefoon had en we op die manier via mijn Chromecast de GP in HD hebben kunnen kijken bij mij (wij kijken om de beurt bij iemand anders).

Natuurlijk was het alles behalve leuk maar normaal werkt het erg goed, wordt wel tijd dat ze snel van die bagger Silverlight afstappen zodat ik ook Firefox weer kan gebruiken. Chrome werkt nu gelukkig nog wel maar dat kan ook zo over zijn...

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theswitch
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-10 20:05
Ziggo is nu eenmaal beter in broadcasten dan unicasten op grote schaal op basis van ervaringen uit het verleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

Gistermiddag een mailtje naar klantenservice@sport1.nl gestuurd en vandaag al de 9,99 euro teruggestort gekregen. Gelukkig was het een saaie race dus achteraf gezien niet echt veel gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Laatst online: 08:23

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Theswitch schreef op zondag 24 juli 2016 @ 18:37:
Ziggo is nu eenmaal beter in broadcasten dan unicasten op grote schaal op basis van ervaringen uit het verleden.
Vraag is natuurlijk ook of je op basis van piekbelasting je infrastructuur inricht. Daar is bij ziggo blijkbaar geen sprake van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
MikeyMan schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 21:47:
[...]

Vraag is natuurlijk ook of je op basis van piekbelasting je infrastructuur inricht. Daar is bij ziggo blijkbaar geen sprake van.
Wat ik begreep is dat niet de piekbelasting het probleem was. Ik kijk dit seizoen regelmatig via de site en tot nu toe alles in HD en niet 1x is de kwaliteit terug gegaan (wat automatisch zou gaan bij een te hoge belasting/aantal gebruikers). Zeker nu er veel meer gekeken wordt door zogenaamde fans zou er wel eens een probleem kunnen zijn maar tot dit weekend dus geen merkbare problemen gehad. Het probleem zou dus technisch kunnen zijn en ondanks dat het niet mag gebeuren kan het altijd.
Het is inmiddels netjes opgelost door (in mijn geval) en ik heb geld van afgelopen maand al netjes op de rekening staan.

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

De vrije training is op n-tv (fta via schotel)

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Thuis voor de buis als de Ziggo stream het doet

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Ik zit nu voor de derde keer op rij de training/Q/én race!! Bij te lezen via dit forum F1Today en Whatsapp... Iemand nog tips zodat ik toch zondag via mobiel (iPad/iPhone/Macbook) kan kijken? Data geen probleem want ik heb 20GB waarvan maandag de nieuwe maand ingaat ;)

Edit: Kuch! Dank moderator('s) ;)

[ Voor 26% gewijzigd door D-Ed op 29-07-2016 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik probeer VT1 en VT2 terug te kijken via mijn ZiggoSport Totaal Go abonnement, maar dat is gewoon niet te doen. Beeld staat iedere 4-5s stil en dat met een 100Mbit glas-abo :( Ik hoop echt dat ze dit snel fixen, want de vorige race was ook al niet te doen.

Edit: Na een half uur ploeteren hebben ze iets veranderd geloof ik, het is weer te kijken :)

[ Voor 15% gewijzigd door Grrrrrene op 29-07-2016 19:38 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Vos schreef op zondag 31 juli 2016 @ 01:59:
Zit in de VS, start is hier om 6:00 uur. Lijkt me een mooie tijd om op te staan :D. Hopelijk trekt de hotel wifi het goed, scheelt dat nagenoeg iedereen dan nog pit ;).
Ik heb een aantal keren in VS gezeten tijdens F1, en altijd werd hij wel uitgezonden op 1 van de ESPN's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
Vos schreef op zondag 31 juli 2016 @ 01:59:
Zit in de VS, start is hier om 6:00 uur. Lijkt me een mooie tijd om op te staan :D. Hopelijk trekt de hotel wifi het goed, scheelt dat nagenoeg iedereen dan nog pit ;).
Via een VPN of zoek je een US zender, zoals PWM aangeeft ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
PWM schreef op zondag 31 juli 2016 @ 08:12:
[...]

Ik heb een aantal keren in VS gezeten tijdens F1, en altijd werd hij wel uitgezonden op 1 van de ESPN's
Dit jaar heeft NBC Sports de rechten. Ik kon de race van 4 weken geleden in iedergeval gewoon op TV kijken in NYC.

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03 21:48
Begrijp ik goed dat ik voor 3,99 onafhankelijk van locatie via Ziggo (https://go.ziggosporttotaal.nl/payment/purchase/25/389/85) kan kijken? wil het via laptop/telefoon streamen naar chromecast? kijk het bij iemand met volgens mij KPN internet/TV. Zie dat het via KPN 6,99 kost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

thijszor schreef op zondag 31 juli 2016 @ 11:39:
Begrijp ik goed dat ik voor 3,99 onafhankelijk van locatie via Ziggo (https://go.ziggosporttotaal.nl/payment/purchase/25/389/85) kan kijken? wil het via laptop/telefoon streamen naar chromecast? kijk het bij iemand met volgens mij KPN internet/TV. Zie dat het via KPN 6,99 kost...
Als de stream werkt ;)
Vorige week dus niet, kennis van me had ook betaald en kreeg geen stream te zien

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
Hackus schreef op zondag 31 juli 2016 @ 11:44:
[...]

Als de stream werkt ;)
Vorige week dus niet, kennis van me had ook betaald en kreeg geen stream te zien
Ik zie het inderdaad, kwaliteit beetje ok (wanneer 't werkt :+) of beter RTL Duitsland kijken? dat kan weer wel via KPN (tv).

[ Voor 4% gewijzigd door thijszor op 31-07-2016 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Hackus schreef op zondag 31 juli 2016 @ 11:44:
[...]

Als de stream werkt ;)
Het is ook niet te testen helaas. Dat ze dan 20 seconden gratis laten zien ofzo. Zit in Belgie (en ook nog op het werk achter een proxy,veel is geblokkeerd maar Netflix werkt weer wel dus ik graag eerst zien of het werkt.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

thijszor schreef op zondag 31 juli 2016 @ 11:46:
[...]

Ik zie het inderdaad, kwaliteit beetje ok (wanneer 't werkt :+) of beter RTL Duitsland kijken? dat kan weer wel via KPN (tv).
RTL.de kijken dan, zie je in voor en na ook meer info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:50

The_Scarabial

MTB for life!

Hackus schreef op zondag 31 juli 2016 @ 11:50:
[...]

RTL.de kijken dan, zie je in voor en na ook meer info.
hebben die een onbetaalde stream?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thijszor
The_Scarabial schreef op zondag 31 juli 2016 @ 11:59:
[...]

hebben die een onbetaalde stream?
Nah, bedoelen daarmee RTL duitsland als zender. zit in KPN pakket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
RTL D ..... dan ben je echt wanhopig. :+ :P
Kan zijn dan ondertussen de beeld/geluid kwaliteit beter geworden is maar dan heb je ook nog eens de taal....

Probeer voor die paar € gewoon eens een keertje Ziggo Sport totaal dan weet je of het werkt en hoe goed het werkt.
Ja vorige week was bagger maar dat kan eens gebeuren, voor de rest totaal geen klachten over de livestream. Goed beeld en geluid en meerdere streams waar je uit kan kiezen incl Pitcam, locatie op de baan van de rijders, ronde/sectortijden en alles kan je in een ander venster openen mocht je dat willen.
De kosten van afgelopen maand heb ik terug gekregen ivm de ellende van vorige week.

Ik ben zelf KPN klant maar maak dus gebruik van de Ziggo stream of op de pc in de Chrome browser of ik kijk via de (Android) app en dan via de Chromecast-> receiver -> tv.
Liever had ik het oude BBC commentaar gehad maar Olaf is ook niet verkeerd, hij probeert gelukkig niet teveel door een oranje bril te kijken.

Btw, de rondetijden kijk ik via de officiële F1 app, Die kan je ook per maand betalen/opzeggen. Je ziet dan wel dat de tv/stream beelden een seconde of 30-40 achterliggen dus voordat je ze op tv de pits ziet ingaan zijn ze op de app er alweer uit en weet je waar ze terugkomen op de baan :D

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
skysports staat weer aan. hebben weer voorbeschouwing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:59
thijszor schreef op zondag 31 juli 2016 @ 11:39:
Ja, dat werkt gewoon. Kijk het nu vanuit Frankrijk via een (2-3Mbps) KPN hotspot op http://go.ziggosporttotaal.nl/. Zelfs dan is de kwaliteit (vooralsnog) ok.
Vorige week Ziggo sport totaal abo aangeschaft, maar toen was de kwaliteit om te huilen. Hopelijk gaat het deze keer wel goed. Geld in ieder geval teruggestort gekregen door Ziggo voor deze maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:07
Ad de Jong schreef op zondag 31 juli 2016 @ 12:28:
Btw, de rondetijden kijk ik via de officiële F1 app, Die kan je ook per maand betalen/opzeggen. Je ziet dan wel dat de tv/stream beelden een seconde of 30-40 achterliggen dus voordat je ze op tv de pits ziet ingaan zijn ze op de app er alweer uit en weet je waar ze terugkomen op de baan :D
Bij mij is de vertraging ongeveer 10 sec, maar dat kun je zelf finetunen door de live timing even te pauzeren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:09
Heb een aantal races in de kroeg gekeken waar de race via Ziggo was te volgen en een aantal races thuis via RTL Duitsland. Nu woon ik in de grensstreek en kan ik redelijk goed Duits maar als ik tussen die 2 mocht kiezen wat betreft commentaar dan zou ik voor RTL Duitsland kiezen boven Ziggo sport. BBC vond ik eerst ook fijn, vooral omdat daar de race zonder reclamepauzes was te volgen maar dat is helaas niet meer.

Beeldkwaliteit van RTL Duitsland is inderdaad wat minder, in ieder geval geen HD bij mijn KPN glasvezel pakket maar ik vind het goed genoeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Kan zijn dan ondertussen de beeld/geluid kwaliteit beter geworden is maar dan heb je ook nog eens de taal....
Vrijwel iedereen heeft Duits op school gehad en kan het wel aardig volgen. Het commentaar is best prima. Het enige dat niet ideaal is zijn de reclames tussendoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:54
Voor de volgende keer is ORF1 wel een aanrader. ook op een open kanaal te zien. Wel oostenrijks duits. maar weinig reclame.

Hoewel spa ook via Channel4 te zien is natuurlijk.

[ Voor 18% gewijzigd door nachtnet op 31-07-2016 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
Verwijderd schreef op zondag 31 juli 2016 @ 22:50:
[...]

Vrijwel iedereen heeft Duits op school gehad en kan het wel aardig volgen. Het commentaar is best prima. Het enige dat niet ideaal is zijn de reclames tussendoor.
Spreek voor jezelf :)
Ik kan beter Frans dan Duits (ondanks ik in de grensstreek woon). Heb 1 jaartje Duits gehad, maar niks van geleerd, docent was vaker ziek dan aanwezig.

Kan dus RTL Duitsland totaal niet volgen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ryur schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 06:29:
Spreek voor jezelf :)
Ik kan beter Frans dan Duits (ondanks ik in de grensstreek woon). Heb 1 jaartje Duits gehad, maar niks van geleerd, docent was vaker ziek dan aanwezig.

Kan dus RTL Duitsland totaal niet volgen!
Hence de vrijwel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorank
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-10 16:05
Meer mensen problemen met de Ziggo sport go app?
Wil fp1 kijken maar als ik de stream aanklik brengt ie mij terug naar het menu.

II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImagineMeAndYou
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 24-02-2022
jorank schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 10:46:
Meer mensen problemen met de Ziggo sport go app?
Wil fp1 kijken maar als ik de stream aanklik brengt ie mij terug naar het menu.
De mijne werkt gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-10 10:23
Ik ben zelf KPN klant maar maak dus gebruik van de Ziggo stream of op de pc in de Chrome browser of ik kijk via de (Android) app en dan via de Chromecast-> receiver -> tv.
Ik ben ook KPN klant (Heb Ziggo Totaal in mijn pakket), maar als ik ergens anders dan thuis ben kan ik het dus niet kijken of wel?
Pagina: 1 ... 11 ... 82 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.

Voor de F1TV gebruikers met inlogproblemen, deze directe link werkt misschien. :)
https://f1tv.formula1.com/dr/index.html