eventueel kan je een volgende keer naar grand-prix radio luisteren of BBC radio5 via MW: 693 kHz, 909 kHz, 990 kHz (mits het weer het toelaat.)Rukapul schreef op zondag 16 april 2017 @ 22:18:
Dacht vandaag in de auto even te luisteren, maar dat viel tegen.
Commentary zit blijkbaar niet in gratis F1 app.
BBC5 radio zelf heeft een regio block.
Ziggo Go app liep vast bij een poging over 4G
Bleef radio 1 over met werkelijk een verschrikkelijke ervaring. Richt zich openlijk bijna volledig op Verstappen, onderbreken Jan Lammers omdat een of andere voetballer gescoord heeft, spenderen net zoveel tijd aan een of andere terugblik naar het verleden hoe goed studio sport / NOS / langs de lijn F1 wel niet heeft verslagen door de jaren heen (een leugenachtige schande) in plaats van de race te verslaan, etc.
De passagier met de F1 app was nog het best
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Kan ik beamen, heb weer lekker genoten via de Chromecast en Ziggo Sport Totaal Go. Kan het iedereen aanraden!sig69 schreef op zondag 16 april 2017 @ 22:37:
Ik moet zeggen dat de servers van ziggo zich vandaag prima hielden. Wellicht van te voren al opgeschaald in plaats van als het te laat is. Geen enkele stottering gehad, hulde!
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.
In wat voor kwaliteit is Ziggo Sport Totaal Go?Jassy schreef op maandag 17 april 2017 @ 15:07:
[...]
Kan ik beamen, heb weer lekker genoten via de Chromecast en Ziggo Sport Totaal Go. Kan het iedereen aanraden!
720P naar de chromecast?
Heb zonder problemen een tijdje tijdens Paaspop de race kunnen kijken via de Ziggo Go app over 4G. Het opstarten van de app wil inderdaad wel eens "hangen", maar de app killen en opnieuw starten werkt dan bijna altijd.Rukapul schreef op zondag 16 april 2017 @ 22:18:
Dacht vandaag in de auto even te luisteren, maar dat viel tegen.
[..]
Ziggo Go app liep vast bij een poging over 4G
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Zover is het helemaal nog niet. Er is in principe nog steeds interesse vanuit RTL maar zullen, zoals iedere omroep dat doet, af moeten wegen of bepaalde criteria nog steeds haalbaar zijn met de investering die ze daarvoor zullen moeten doen. De onderhandelingen daarvoor moeten nog beginnen met Liberty Media.L1nt schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 12:31:
De Duitse RTL stopt mogelijk eind dit jaar met F1. De laatste legale optie voor ons Nederlanders die geen budget hebben voor Ziggo Sport.
Testing, one, two ...
Ziggo zend ook een samenvatting uit om 4:30 (zaterdag)
Wat vinden jullie van de f1 programma's op. vrijdag avond op ziggo
21:00
The Inside Line
21:30
GP Confidential
22:00
Live Formule 1 Cafe
[ Voor 67% gewijzigd door jeanj op 26-04-2017 19:37 ]
Everything is better with Bluetooth
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
[ Voor 98% gewijzigd door ArnevdS op 28-04-2017 10:07 ]
Yup, is al bekendgemaakt via Twitter.Arjantje72 schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 09:59:
Is het commentaar ook zo zacht bij jullie?
Thuis (Ziggo Sport Select of Racing)Mad-Matt schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 10:04:
waar kijken jullie?
[ Voor 30% gewijzigd door Hoyden op 28-04-2017 10:07 ]
thanks en ik maar denken dat je op het keukenblad zat.ArnevdS schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 10:05:
Op m'n stoel.
En dat andere snap ik, dacht dat er misschien een legale optie was.
[ Voor 16% gewijzigd door Mad-Matt op 28-04-2017 10:07 ]
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Via Ziggo SelectMad-Matt schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 10:07:
[...]
thanks en ik maar denken dat je op het keukenblad zat.
Ik was even aan het kijken, het kan via het Ziggo extra pakket iig. Daarnaast de (Windows) Live TV app, en dan Channel 4 (UK). Daar valt het iig in SD-kwaliteit te kijken.Mad-Matt schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 10:07:
[...]
thanks en ik maar denken dat je op het keukenblad zat.
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Gelukkig Vodafone met Ziggo op adres familie. Gratis Ziggo Sport totaalFinntasy schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 11:15:
Ja channel 4 heeft reclame dus ik zie er weer niks van -,-
Hier ook Ziggo maar geen Ziggo Sport Totaal dus kan dan alleen de race zien via Ziggoalwaysleft schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 11:17:
[...]
Gelukkig Vodafone met Ziggo op adres familie. Gratis Ziggo Sport totaal
En kwaliFinntasy schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 11:18:
[...]
Hier ook Ziggo maar geen Ziggo Sport Totaal dus kan dan alleen de race zien via Ziggo
Ja ddat nog wel, en ook fijn dat er bij Ziggo Sport dan geen reclame bij zit als ik dan wel kan kijken en meer uitzendingen dan bij rtl dus echt klagen kan ik niet.
Slecht nieuws voor je, Sky heeft ook reclame
[ Voor 6% gewijzigd door Dijkstraat op 29-04-2017 11:29 ]
Ja maar C4 was 7 minuten reclame voor 10 min kijktijd, zoveel was er gisteren bij sky nietDijkstraat schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 11:29:
[...]
Slecht nieuws voor je, Sky heeft ook reclame
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Hier een fix voor of zit ik vast met de mediabox op de TV.
Edit: kwaliteit sprong net weer omhoog naar 1080p? Daar heb ik geen probleem mee
[ Voor 23% gewijzigd door Finntasy op 29-04-2017 13:53 ]
Cogitationis poenam nemo patitur
Serieus. Een moderator die hier om vraagt?Bullet NL schreef op zondag 30 april 2017 @ 11:16:
Weet een van jullie als Henno nog actief is?

Maar nee, die is ten onder gegaan aan zijn eigen succes.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
@Bullet NL Henno had ergens z;n adres gelinkt, dat was online gezet en hij heeft al z'n sporen (te laat denk ik) verwijderd.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Henno poste zelf altijd de link naar z'n streams op de openbare F1 Subreddit. Terwijl hij ons altijd verzocht, via zijn private Subreddit, om het niet publiekelijk te maken.JvS schreef op zondag 30 april 2017 @ 11:32:
Op zich vind ik dat gehijg over het praten over illegale streams net een tikkie doorgeslagen, (ernaar linken verbieden a'la), maar dit is idd wel komisch.
@Bullet NL Henno had ergens z;n adres gelinkt, dat was online gezet en hij heeft al z'n sporen (te laat denk ik) verwijderd.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Volgens mij is de vraag als of iemand nog actief is een hele andere hoe je aan bepaalde content komt.Rivanov schreef op zondag 30 april 2017 @ 11:19:
[...]
Serieus. Een moderator die hier om vraagt?![]()
Maar nee, die is ten onder gegaan aan zijn eigen succes.
Bedoel, binnen de hoofdgroep Mobile praten hebben we het ook over custom rom's voor telefoon, we gaan alleen niet uitleggen hoe je daar komt.
Cogitationis poenam nemo patitur
Als er voorheen maar een naam genoemd werd van een stream of persoon, dan werd je er al op aangesproken. Dus dat het nu uitgerekend een moderator is, maakt het wel grappig.Bullet NL schreef op zondag 30 april 2017 @ 12:50:
[...]
Volgens mij is de vraag als of iemand nog actief is een hele andere hoe je aan bepaalde content komt.
Bedoel, binnen de hoofdgroep Mobile praten hebben we het ook over custom rom's voor telefoon, we gaan alleen niet uitleggen hoe je daar komt.
Mij maakt het niet uit. Van mij mag er wel wat losser mee worden omgesprongen.
[ Voor 6% gewijzigd door Rivanov op 30-04-2017 13:00 ]
Dat had ik het afgelopen uur ook continu (terwijl Netflix bijv wel goed werkte). Inmiddels werkt het wel weer goed (sinds een minuut of 10)Humma Kavula schreef op zondag 30 april 2017 @ 13:24:
Pff, werkt Ziggo Go casten bij iemand? Ik had het nog nooit geprobeerd en Ziggo Go werkt prima op de mobiel maar zodra ik ga casten, helaas en de app loopt vast
Beroerd. Chromecast moeten herstarten om überhaupt te laten werken met YouTube app etc. En ding reboot uit zichzelf nu al 2x met de Ziggo Go app.Humma Kavula schreef op zondag 30 april 2017 @ 13:24:
Pff, werkt Ziggo Go casten bij iemand? Ik had het nog nooit geprobeerd en Ziggo Go werkt prima op de mobiel maar zodra ik ga casten, helaas en de app loopt vast
Edit:
En nog 5x reboot van de Chromecast en 1x verlies van verbinding door de chromecast. Of het aan de app of aan de chromecast (firmware) ligt is de vraag.
[ Voor 16% gewijzigd door Rukapul op 30-04-2017 15:39 ]
Het is al afgelopen.Nopheros schreef op zondag 30 april 2017 @ 16:43:
Iemand nog een link voor een redelijke f1 stream? Eventueel via pm.
Ik krijg het ook niet werkend via ChromeCast, evenmin als RTL- gemist. You-tube kan ik zo casten zonder probleem
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Hehe ja weet het, was meer voor volgende week bedoeld. Erg jammer dat het achter een paywall zit (ziggo), moet gewoon vrij beschikbaar zijn.Hackus schreef op zondag 30 april 2017 @ 16:55:
[...]
Het is al afgelopen.![]()
Ik krijg het ook niet werkend via ChromeCast, evenmin als RTL- gemist. You-tube kan ik zo casten zonder probleem
Als ik het niet vergeet dan vind ik meestal na 10 minuten zoeken wel een slechte stream, hoopte dat iemand misschien een wat meer kijkbare variant weet.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Ik heb inmiddels het netwerk omgeklust, de chromecast direct aan het lichtnet gehangen, een factory reset uitgevoerd, met IR thermometer gechecked op overheating en ben nu bezig met een nieuwe duurtest van Ziggo Sport via de Go app. So far so good.
[ Voor 7% gewijzigd door Rukapul op 30-04-2017 21:23 ]
Chronecast2 liep hier ook om de haverklap vast maar de Ziggo stream was stabiel. Eerdere keren werkte het perfect ding werd erg heet... Ik ga de volgende race een chronecast1 proberenRukapul schreef op zondag 14 mei 2017 @ 14:27:
Chromecast met ZiggoGo app blijft ook nu weer crashen.
Ik heb overwogen als test een icepack tegen de chromecast te tapenfranssie schreef op zondag 14 mei 2017 @ 21:39:
[...]
Chronecast2 liep hier ook om de haverklap vast maar de Ziggo stream was stabiel. Eerdere keren werkte het perfect ding werd erg heet... Ik ga de volgende race een chronecast1 proberen
Op Twitter ook weer klachten van anderen.
ha dus:Rukapul schreef op zondag 14 mei 2017 @ 22:00:
[...]
Ik heb overwogen als test een icepack tegen de chromecast te tapenPunt is echter dat het 1) tot vorige race altijd perfect werkte, 2) de Chromecast 2 met andere applicaties goed werkt, 3) het crashen van de Chromecast lijkt verband te houden met de drukke momenten (kort voor de start begon het en na verloop van tijd werd het minder vaak), 4) ik vorige keer bij een andere Ziggo uitzending het heel lang kon laten lopen zonder crash.
Op Twitter ook weer klachten van anderen.
1) jij hebt ook een CC2
2) werkt ook met andere apps prima
Ik was te lui om met een CC1 te wisselen maar dat ga ik de volgende niet Channel4 race doen (HDMI ingangen zat).
Voorheen hier ook nooit problemen.
Dank voor je reply, kan ik verder zoeken. Mijn TV gaf de melding 'unsupported USB device' na de crash van de CC2 (maar dat wist ik toen nog niet dat de CC2 het veroorzaakte). Toen de CC2 aan een powerbank gehangen en die melding bleef weg (LG TV) maar de crashes bleven. Dus uiteindelijk de race uitgekeken op mijn telefoon (met Noice Cancelling headphones omdat mijn vriendin ook wel eens wilde stofzuigen plots ....)
Ziggo SelectUltraSub schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 10:03:
Welke Ziggo zender heeft het normale verslag? Zie alleen de pit channels.
Volgen mij rijdt Max zonder t-bar, Ric met.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Nope ook betalen
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Als je blijft wisselen tussen SD en HD kan je wel doorkijken.. Ideaal is het niet
Ziggo kanaal 401.UltraSub schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 10:03:
Welke Ziggo zender heeft het normale verslag? Zie alleen de pit channels.
404 is onboards
405 is timing. Tweets. Onboards. Pitcam.
406 is pitcam
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Vervelend ja, maar.... tvcatchupPierre schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 10:02:
[...]
De FilmOn app is ruk sinds een update moet je na 2 min betalen
Maar ik weet niet of die in een standaard Ziggo pakket oid zit. Volgens mij channel 4 eigenlijk een nationale omroep van GB.
Je hebt sowieso geen Channel 4 bij Ziggo. Maar zijn genoeg andere manieren om de trainingen te volgen. Je moet alleen even zoeken.Hans1990 schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 10:26:
Channel 4 zendt ook de trainingen uit, verrassend moet ik zeggen.
Maar ik weet niet of die in een standaard Ziggo pakket oid zit. Volgens mij channel 4 eigenlijk een nationale omroep van GB.
"When you grow up your heart dies"
(geen HD)
[ Voor 9% gewijzigd door Hackus op 25-05-2017 11:04 ]
Sinds 1 mei.Hackus schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 11:03:
Sinds wanneer moet je bij Filmon betalen voor C4 ?
(geen HD)
https://tvcatchup.com/watch/channel4
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Ziggo heeft Channel4 niet in het pakket.Hans1990 schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 10:26:
Channel 4 zendt ook de trainingen uit, verrassend moet ik zeggen.
Met een schotel kan je de zender wel gratis uit de lucht plukken, in HD.
heb ik nog geluk dat mijn win10 film-on app nog niet geupdate is? want ik kan op SD gewoon kijken...Hackus schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 11:03:
Sinds wanneer moet je bij Filmon betalen voor C4 ?
(geen HD)
(ik moet wel SD hebben, want moet via 4G kijken... en heb wel een ziggo account, maar daar kun je (volgens mij) de SD/HD niet instellen en vorige keer was in een keer mijn hele databundel er doorheen getrokken omdat alles in HD binnengehaald werd
ook via film-on lijkt me?Stijnb_ schreef op zondag 28 mei 2017 @ 13:12:
Iemand die weet hoe ik in belgie de f1 kan kijken?
[ Voor 15% gewijzigd door P.O. Box op 28-05-2017 13:24 ]
Via de app op iPhone is dat tussen 0,5-1 MbpsJazzy schreef op zondag 28 mei 2017 @ 13:05:
Ik overweeg om zometeen via de Ziggo Sport Totaal app te kijken en dan internet via de iPhone te gebruiken. Iemand enig idee hoeveel data dat verbruikt?
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Eigenlijk niet eerder problemen gehad hiermee, maar nu telkens uit sync. Probleem gedurende de hele uitzending (vanaf voorprogramma tot het extra lange napraten). Heb de verbinding ongeveer 5x opnieuw moeten maken.
Ik ken eigenlijk geen andere oplossing dan verbinding met chromecast verbreken en weer opnieuw maken. Ook "reset" (aan/uit) van chromecast hielp niet.
Iemand nog tips?
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
(Semi-off topic)
Sinds lange tijd weer eens gekeken en het viel me op dat die on board camera's echt heel veel artifacts hebben. Komt dat door de lokatie (Monaco) of is dat altijd zo.
★ Lijkt joop.nl wel hier ★
Testing, one, two ...
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
De meeste circuits liggen in een open ruimte. Geen probleem voor de UHF voor de onboards. Monaco daarintegen is helemaal vol gebouwd, dus het signaal is gewoon een stuk moeilijker te ontvangen.MrMonkE schreef op zondag 28 mei 2017 @ 17:13:
Hey F1 vrienden.
(Semi-off topic)
Sinds lange tijd weer eens gekeken en het viel me op dat die on board camera's echt heel veel artifacts hebben. Komt dat door de lokatie (Monaco) of is dat altijd zo.
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Dus ik denk dat Monaco ook wel uitzonderlijk lastig was, zelfs al om het normale tv signaal uit te sturen.
Voor een go toch prima? het is 2500kbit en ook een stuk goedkoper dan gewoon het tv-signaal.Phusebox schreef op zondag 28 mei 2017 @ 17:55:
Wat is Ziggo Sport Go toch een belabberde crap kwaliteit zeg. Daar betaal je dan 4 euro voor.
Prima wmb voor die 10 euro per maand. Je kan niet verwachten dat je kabelkwaliteit krijgt voor minder en een go variant (dan zijn ze ook gewoon commercieel dom bezig denk ik ).
Voor 4 euro voor een event verwacht ik wel degelijk een fatsoenlijke stream. Dit is echt kwaliteit die tien jaar geleden misschien nog acceptabel was.Adlermann schreef op zondag 28 mei 2017 @ 19:13:
[...]
Voor een go toch prima? het is 2500kbit en ook een stuk goedkoper dan gewoon het tv-signaal.
Prima wmb voor die 10 euro per maand. Je kan niet verwachten dat je kabelkwaliteit krijgt voor minder en een go variant (dan zijn ze ook gewoon commercieel dom bezig denk ik ).
Gelukkig was het dus eens maar nooit weer.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Hier voorheen zelden problemen gehad met de CC2 maar vandaag om de 4-5 ronden kon ik hem resettenvliegnerd schreef op zondag 28 mei 2017 @ 17:08:
Ziggosport GO via chromecast hier telkens met audio vertraging. (audio niet in sync met beeld).
Eigenlijk niet eerder problemen gehad hiermee, maar nu telkens uit sync. Probleem gedurende de hele uitzending (vanaf voorprogramma tot het extra lange napraten). Heb de verbinding ongeveer 5x opnieuw moeten maken.
Ik ken eigenlijk geen andere oplossing dan verbinding met chromecast verbreken en weer opnieuw maken. Ook "reset" (aan/uit) van chromecast hielp niet.
Iemand nog tips?
De problemen hielden aan tot de GP voorbij was. Daarna een uur zonder nog maar 1 vastloper.
Het maakte niet uit of ik hem op de receiver of rechtstreeks op de pc aangesloten had...
Ziggo doet ongelofelijk veel voor het promoten van F1 (& Autosport in het algemeen). Dat Verstappen hun belangrijkste ingang is naar het uitbaten van F1 is prima. Olav Mol krijgt van iedereen in de paddock dikke duimen omhoog om zijn presentatie, en toch ook zijn brede contacten in de F1. Ook bij Sky, C4F1, NBCSN, Movistar etc maken de commentatoren in het heetst van de race fouten. Vergelijken met het totaalpakket van SKY is totaal niet haalbaar. Al is het maar om het enorme budget en kosten verschil. Sky kijken kost een Sky kijker zo 60 pond per maand extra.MAX3400 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 19:54:
[...]
Ziggo Racing is erg fan van Max; ik niet... Dan is het commentaar vrij snel vrij vervelend aan het worden; niet in de laatste plaats omdat onze Olav Mol enigszins geriatrisch begint te worden en veel auto's/rijders door elkaar haalt, behalve de Red Bull met #33.
Ben het met je eens dat je van Olav/Ziggo niet kan verwachten dezelfde show neer te zetten als Sky. Daar is de doelgroep simpelweg te klein voor (en dus reclame inkomsten).nachtnet schreef op maandag 29 mei 2017 @ 00:02:
[...]
Ziggo doet ongelofelijk veel voor het promoten van F1 (& Autosport in het algemeen). Dat Verstappen hun belangrijkste ingang is naar het uitbaten van F1 is prima. Olav Mol krijgt van iedereen in de paddock dikke duimen omhoog om zijn presentatie, en toch ook zijn brede contacten in de F1. Ook bij Sky, C4F1, NBCSN, Movistar etc maken de commentatoren in het heetst van de race fouten. Vergelijken met het totaalpakket van SKY is totaal niet haalbaar. Al is het maar om het enorme budget en kosten verschil. Sky kijken kost een Sky kijker zo 60 pond per maand extra.
Maar het is niet zo dat je 60 pond kwijt bent om F1 te kijken op Sky als je in de UK woont. Zeker niet als je al Sky klant bent.
Een Sky sports week pass kost (nu) 10,98 pond. Daar kijk je dus alles van 1 race voor. Dan krijg je wel heel veel meer waarde voor je geld dan bij Ziggo. Ook al is het ruim 2 keer zo duur.
Overigens is het allemaal de schuld van ome Bernie. Die heeft het zo duur gemaakt om uit te mogen zenden. Ik hoop dat daar met Liberty Media nu wel eindelijk eens iets in gaat veranderen. Al is het maar een betaalde stream van Sky materiaal ,ook voor mensen die niet in de UK zitten.
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
[ Voor 7% gewijzigd door Damian op 29-05-2017 07:41 ]
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Ik kan die vraag niet voor je beantwoorden, maar ik vind het wel een voordeel dat ik eigenlijk altijd storingsvrij F1 kan kijken op kanaal 14 van Ziggo Sport vanwege de kabel. Dat is immers eenrichtingsverkeer en dus niet afhankelijk van bandbreedte en vele kijkersMatthiasG schreef op maandag 29 mei 2017 @ 11:00:
De enige mogelijkheid om televisie te kijken op mijn adres is via de schotel, Canal Digitaal vraagt voor het Ziggo Sport Totaal pakket 13,95 daarbij zijn dan alleen ziggo sport select, voetbal en golf beschikbaar. Nu weet ik dat de F1 races wel worden uitgezonden op select en niet op Ziggo sport racing. Nu twijfel ik of ik mijn losse Ziggo sport Go moet opzeggen en het extra pakket moet activeren bij Canaal digitaal. Is de kwaliteit bij Canaldigitaal veel beter dan bij Ziggo sport Go? Iemand hier ervaring mee?
Even met een slag om de arm dat ik het juist zeg over wat Canal Digitaal te bieden heeft hoor. Ben er zelf geen klant (geweest).
De storingen, of andere streamproblemen komen bij mij zelden voor. Maar het gaat mij er meer om of de beeldkwaliteit van Ziggo op de satelliet nou het verschil waard is. De bitrate van de ziggo stream is 2800kbit, Ik kan nergens de resolutie vinden en bitrate die canal digitaal doorgeeft.. ( misschien heeft dat ook met mijn google capaciteiten te maken..sww89 schreef op maandag 29 mei 2017 @ 11:26:
[...]
Ik kan die vraag niet voor je beantwoorden, maar ik vind het wel een voordeel dat ik eigenlijk altijd storingsvrij F1 kan kijken op kanaal 14 van Ziggo Sport vanwege de kabel. Dat is immers eenrichtingsverkeer en dus niet afhankelijk van bandbreedte en vele kijkersZiggo Go kent wat dat betreft zijn storingen en streamprobleempjes waar ook hierboven over geklaagd wordt. Het lijkt mij dat je, net als bij kabel-tv, via de schotel van hetzelfde voordeel geniet. En tevens heeft Canal Digitaal een app waardoor je in principe ook nog online tv kan kijken. Dan ga je er ten opzichte van Ziggo Go ook niet op achteruit lijkt mij. Ik zeg win-win?
Even met een slag om de arm dat ik het juist zeg over wat Canal Digitaal te bieden heeft hoor. Ben er zelf geen klant (geweest).
Vorige week een TV gekocht voor in de tuin, en gekozen voor een model met Android TV ingebouwd zodat ik de Ziggo Go app hierop kon installeren. En ik moet zeggen; stabiliteit en kwaliteit is gewoon top! M'n TV is met m'n WiFi netwerk verbonden en kan moeiteloos zonder enige hickup in HD kijken.
Natuurlijk is de kwaliteit niet zó scherp als op m'n 55" TV i.c.m. Horizon Mediabox. Maar op m'n 32" Full-HD TV die nu onder de overkapping buiten hangt, is het per-fect. Gewoon strak beeld en geen enkele hapering of connection-loss ondervonden.
Dus verbaas me enigszins over de vele klachten die mensen altijd hebben op de Ziggo stream. Zou er dan nog verschil zitten tussen de pay-per-view stream en de Ziggo Go stream die abonnee's ter beschikking hebben? Dit lijkt me eerlijk gezegd niet zo?
[ Voor 14% gewijzigd door Rivanov op 29-05-2017 14:53 ]
Ter info, de FIA 1080 SAT 2017 stream bevat de onderstaande info.MatthiasG schreef op maandag 29 mei 2017 @ 14:38:
[...]
De storingen, of andere streamproblemen komen bij mij zelden voor. Maar het gaat mij er meer om of de beeldkwaliteit van Ziggo op de satelliet nou het verschil waard is. De bitrate van de ziggo stream is 2800kbit, Ik kan nergens de resolutie vinden en bitrate die canal digitaal doorgeeft.. ( misschien heeft dat ook met mijn google capaciteiten te maken..
Totale bitratemodus: Variabel
Totale bitrate: 28,9 Mb/s
Maximale Totale bitrate: 35,5 Mb/s
Geen idee wat CanalDigitaal daarvan doorstuurt naar zijn klanten.
De maximale bitrate van Ziggo via DVB-C staat elders al eerder in dit topic vermeldt, maar deze ligt velen malen hoger dan die Ziggo stream 2800kbit (zo'n factor 4 hoger als ik mij goed herinner).
[ Voor 3% gewijzigd door hardware-lover op 29-05-2017 20:47 ]
Testing, one, two ...
Ik kijk er zo tegen aan: Het is logisch dat we in NL geen enorm uitgebreide F1 'show' hebben. Het kijken hoe collega's het doen in het buitenland is allemaal niet zo nuttig, want die expertise en budgetten zijn er hier in NL momenteel niet. Prima, daar kan ik helemaal mee leven.nachtnet schreef op maandag 29 mei 2017 @ 00:02:
[...]
Ziggo doet ongelofelijk veel voor het promoten van F1 (& Autosport in het algemeen). Dat Verstappen hun belangrijkste ingang is naar het uitbaten van F1 is prima. Olav Mol krijgt van iedereen in de paddock dikke duimen omhoog om zijn presentatie, en toch ook zijn brede contacten in de F1. Ook bij Sky, C4F1, NBCSN, Movistar etc maken de commentatoren in het heetst van de race fouten. Vergelijken met het totaalpakket van SKY is totaal niet haalbaar. Al is het maar om het enorme budget en kosten verschil. Sky kijken kost een Sky kijker zo 60 pond per maand extra.
Maar, en das meteen ook een dikke maar, de sfeer is langzaam omgeslagen bij de ziggo F1 voor/na beschouwing. Toen Max net bij STR zijn rijders kunsten liet zien kwam hij gematigd en positief in beeld.
Ja het ging allemaal goed, soms niet, maar er waren geen verwachtingen en... geen teleurstellingen.
Nu zitten de heren deskundigen, ex F1 nota bene, op de bank hun collega's af te vallen die (om welke reden dan ook) minder presteren en uit te lachen. Er is voornamelijk alleen nog maar oog voor wat Max allemaal wel of niet doet. En dan als kers op de taart doet Jack plooi even een lekkere gekleurde uitspraak richting 'onze held' Max waardoor die jongen ook nog eens gesterkt wordt in zijn gedachte dat het een kutrace was. Lekker bezig ben je dan met z'n allen.
Die jongen rijd eindelijk een keer over de finish in Monaco maar boehoe wat een aanfluiting
Welke versie firmware hebben jullie erop staan en wel of geen problemen?
Ik kwam er gisterenavond dus achter dat ik niet de laatste nieuwe versie had (Firmwareversie 1.24.88007) en ben benieuwd of er mensen zijn met de nieuwste firmware en die (nu) probleemloos kunnen kijken?
Google bron met huidige firmware versies: klik
Hopelijk lost dit de problemen op die ik had, iedere 4-5 ronden moeten resetten als je met een man of 4 zit te kijken is niet fijn.... ook niet als je alleen kijkt trouwens
Gelukkig kun je de live timing in de app pauzeren (en voor/achteruit spoelen) zodat het weer in synch komt. Normaal gesproken is het een seconde of zeven.Speed24 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 18:55:
Als je Ziggo digitale tv samen met de F1 Live timing keek dan was de vertraging van de Digitale TV ook veel erger dan normaal. Volgens mij zat er ongeveer een halve minuut tussen, in de F1 app zaten ze de helft van de tijd al een rondje verder dan op tv.
CC1: 1.24.88007. Zondag tijdens de race telkens audio synchronisatie problemen.Ad de Jong schreef op maandag 29 mei 2017 @ 20:00:
Even voor die personen die ook een Chromecast (2) gebruiken om Ziggo F1 te kijken.
Welke versie firmware hebben jullie erop staan en wel of geen problemen?
Ik kwam er gisterenavond dus achter dat ik niet de laatste nieuwe versie had (Firmwareversie 1.24.88007) en ben benieuwd of er mensen zijn met de nieuwste firmware en die (nu) probleemloos kunnen kijken?
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Bij Ziggo hoef je je alleen maar te abonneren op het sportkanaal . Voor de rest lekker de glasvezel gebruiken.Damian schreef op maandag 29 mei 2017 @ 07:40:
Verdorie, ga ik verhuizen naar een nieuw huis, dikke glasvezelverbinding aanwezig. Word het toch weer Ziggo, want we moeten natuurlijk wel F1 blijven kijken. Hebben ze mooi voor elkaar hoor. Ik kan voor 80 euro geen provider vinden die 300+ mbit, een shitload aan HD zenders en F1 doet
Die snap ik ff niet, hoe ziet dat er in de praktijk uit?Arjantje72 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 07:22:
[...]
Bij Ziggo hoef je je alleen maar te abonneren op het sportkanaal . Voor de rest lekker de glasvezel gebruiken.
Kan zo:Damian schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 08:54:
[...]
Die snap ik ff niet, hoe ziet dat er in de praktijk uit?
TV van Ziggo, internet via glasvezel
Maar ook zo:
Alles via glasvezel, dus voor F1 een abonnement op Ziggo Sport Totaal via je tv dienst.
Of zo:
Alles via glasvezel, dus voor F1 een abonnement op Ziggo Sport Totaal Go (streaming dus, scheelt je €5,- t.a.v. het tv-abo).
Nee, merp!
Meeste opties daarvan zijn echt een bak duurder dan alles bij ziggo in 1 pakket.PauseBreak schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 08:56:
[...]
Kan zo:
TV van Ziggo, internet via glasvezel
Maar ook zo:
Alles via glasvezel, dus voor F1 een abonnement op Ziggo Sport Totaal via je tv dienst.
Of zo:
Alles via glasvezel, dus voor F1 een abonnement op Ziggo Sport Totaal Go (streaming dus, scheelt je €5,- t.a.v. het tv-abo).
Ik heb nu de mogelijkheid gevonden:
T-Mobile 500/500 glas 50 euro per maand
Ziggo Play Start 24,50 per maand
Dan betaal ik ongeveer hetzelfde als een pakket bij ziggo, echter zonder bellen, maar dat gebruik ik toch niet.
Dat is dus wat je niet hoeft te doen als je via glasvezel ook alles in een hebt (dus inclusief tv). Dan hoef je alleen het extra tv-pakket Ziggo Sport Totaal (€15,50/mnd) aan te zetten óf via internet een abonnement nemen op Ziggo Sport Totaal Go (€9,99/mnd, streaming).Damian schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 09:08:
[...]
Meeste opties daarvan zijn echt een bak duurder dan alles bij ziggo in 1 pakket.
Dan betaal ik ongeveer hetzelfde als een pakket bij ziggo, echter zonder bellen, maar dat gebruik ik toch niet.
Nee, merp!
Alles in 1 pakketten kan ik kiezen uit 160mb of 500. Gezien ik er toch echt niet op achteruit wil gaan qua snelheid, en ook niet meer wil gaan betalen dan nu word zo'n pakket een stuk duurder dan wat ik nu betaal.PauseBreak schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 09:10:
[...]
Dat is dus wat je niet hoeft te doen als je via glasvezel ook alles in een hebt (dus inclusief tv). Dan hoef je alleen het extra tv-pakket Ziggo Sport Totaal (€15,50/mnd) aan te zetten óf via internet een abonnement nemen op Ziggo Sport Totaal Go (€9,99/mnd, streaming).
Deze constructie is net ietsje goedkoper, en voldoet aan alle wensen
Dan heb je, neem ik aan, enkel alles in een van Ziggo zonder Ziggo Sport Totaal? Dat is op zich ook wel een goede deal, maar als je meer raceklassen wilt volgen dan heb je alweer ZST nodig. Als je verder geen tv wilt afnemen kan je ook volstaan met internet (van wie dan ook) + ZST Go. Enige wat je dan nog even moet regelen is dat je de ZST Go stream op je tv kunt zetten.Damian schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 09:12:
[...]
Alles in 1 pakketten kan ik kiezen uit 160mb of 500. Gezien ik er toch echt niet op achteruit wil gaan qua snelheid, en ook niet meer wil gaan betalen dan nu word zo'n pakket een stuk duurder dan wat ik nu betaal.
Deze constructie is net ietsje goedkoper, en voldoet aan alle wensen
Nee, merp!
Klopt inderdaad, zonder ZST, F1 races is voldoende.PauseBreak schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 09:19:
[...]
Dan heb je, neem ik aan, enkel alles in een van Ziggo zonder Ziggo Sport Totaal? Dat is op zich ook wel een goede deal, maar als je meer raceklassen wilt volgen dan heb je alweer ZST nodig. Als je verder geen tv wilt afnemen kan je ook volstaan met internet (van wie dan ook) + ZST Go. Enige wat je dan nog even moet regelen is dat je de ZST Go stream op je tv kunt zetten.
Ik denk dat ik voor de optie ga van Ziggo Play Start me een losse fiber provider. T-mobile komt goed uit de bus zo te zien
Hier hetzelfde. Iedere caution bij de Indy 500 verbinding verbreken en opnieuw koppelen. Tijdens de gp van Monaco had ik er nog geen last van.vliegnerd schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 07:00:
[...]
CC1: 1.24.88007. Zondag tijdens de race telkens audio synchronisatie problemen.
Sowieso is er altijd wat met Ziggo sport GO. Toch schandalig dat er in deze "vrije markt economie" geen legale alternatieven mogelijk zijn en je verplicht zaken moet doen met deze, tegenwoordig, Amerikaanse partij.
Door de regen tijdens de Coca Cola 600 hield de gemist uitzending ook al weer te vroeg. Ik heb ze hier nou al meerdere malen over benanderd maar het is iedere keer weer raak
Er werd weer een hoop gemist door meneer Mol (onder ander het loszitten van de headrest van Hamilton) en het schakelen naar de studio bij de rode vlag waar wat mensen zitten waar ik de mening niet van wil horen.
Ook de slechte pit-reporter onzin waardoor ik een interview met Hulkenberg krijg op de overlay terwijl er allemaal boordradio gemist wordt. Als deze boordradio dan wél afgespeeld wordt weet hij zó vaak niet eens wat er nou gezegd werd.
Het was nou juist zo'n spannende race met zoveel gebeurtenissen en tactieken waardoor uiteindelijk bijna 8 verschillende coureurs op #1 hadden kunnen staan.
De laatste keer dat er kritiek werd ge-uit op M. Verstappen kan ik mij ook niet heugen.
Heb het vanaf het begin van het seizoen geprobeerd bij Ziggo, maar ik ga m'n GO abonnement weer stopzetten.

De streamingdienst werkt op zich prima, altijd via Chromecast en geen problemen tot nog toe. De rest van de kanalen is ook prima en soms leuk om eens wat NASCAR te kijken ofzo. Maar ik heb het toch echt gedaan voor de F1, in plaats van elke keer weer een illegale stream te pakken (die betere kwaliteit en fps hebben dan Ziggo overigens...)
Buiten Ziggo om was ook alle live-timing en on screen graphics weer zeer slecht. Dat ze dat na al die races nog steeds niet op orde hebben...
Ik keek laatst bij een maat van me; ik vind de GO uitzending om te huilen. Lage bitrate, niet om aan te zien. Op de TV (digitaal) is veel beter. Loopt ook nog eens bijna een minuut achter (GO dus).Alexji schreef op maandag 26 juni 2017 @ 14:29:
De streamingdienst werkt op zich prima, altijd via Chromecast en geen problemen tot nog toe. De rest van de kanalen is ook prima en soms leuk om eens wat NASCAR te kijken ofzo. Maar ik heb het toch echt gedaan voor de F1, in plaats van elke keer weer een illegale stream te pakken (die betere kwaliteit en fps hebben dan Ziggo overigens...)
Behoorlijk ja, zat steeds te wachten op live timings...Buiten Ziggo om was ook alle live-timing en on screen graphics weer zeer slecht. Dat ze dat na al die races nog steeds niet op orde hebben...

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Late reactie, I know - maar dit kon toch makkelijker en goedkoper via KPN?Damian schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 09:08:
[...]
Meeste opties daarvan zijn echt een bak duurder dan alles bij ziggo in 1 pakket.
Als T-Mobile op je adres levert, dan lijkt het me dat die lijn van KPN is.
Bij KPN kan je net als bij T-Mobile gewoon Ziggo Sport Totaal krijgen, eerste 3 maanden nog 50% korting ook.
Als je het niet erg vindt om na 6 maanden even te bellen om je pakket om te zetten kan dat nog aardig goedkoop ook:
1e 3 maanden: €59.25 (Standaard + 500/500 uitbreiding + ziggo sport (50% korting))
2e 3 maanden: €67.00 (Standaard + 500/500 uitbreiding + ziggo sport)
Dan even aan 't einde van maand 6 bellen dat je omgezet wilt worden naar instap + 500/500 uitbreiding + opnemenpakket + Ziggo Sport;
laatste 6 maanden: €82,00 p/m
Gemiddeld per maand op basis van bovenstaande 12 maanden: €72,56 per maand.
En als je een KPN mobiel abonnement hebt (hoeft er maar 1 op je adres te zijn, mag iemand anders dan jij zijn.) dan krijg je gratis Fox Sports of het PlusPakket; en die mobiele aansluiting(en) krijgen dubbele data/min en €5 korting p/m. Na een jaar bel je uiteraard gewoon KPN op dat je weer 6 maanden korting wil hebben. Ziggo Korting krijg je niet opnieuw, maar dan nog is het per jaar gemiddeld €74,50 per maand; wat je nu ook betaalt; maar dan zonder leipe constructie. Alle shit natuurlijk in Full HD, et cetera, et cetera.
Dat is trouwens gemiddeld €2 p/m duurder dan het alles-in-1 pakket van Ziggo (MAX), alleen heb je voor die €2 wel 200Mbit snellere download en 470MBit snellere upload.
... Of je neemt gewoon helemaal geen Ziggo Sport Totaal, maar je kijkt de F1 races gewoon op RTL. Die zit standaard in het basispakket bij KPN, weet niet hoe dat bij T-Mobile zit. Daar wordt ook F1 uitgezonden! Helaas wel SD, maar zo slecht is dat niet! De SD en het Duitse commentaar is een ding, maar het ontbreken van Olav Mol compenseert daar natuurlijk ruimschoots voor; dus zo'n ramp is het niet. Dus als je het niet erg vindt dat het Duits commentaar heeft, dan scheelt dat je dus gewoon minstens €15,50 per maand.
Zonder ZST zou je dan met die KPN constructie gemiddeld €56,60 per maand kwijt zijn voor alles, en kan je gewoon lekker F1 kijken.
Just a thought.
--edit--
Ik zie net dat je met Alles-in-1 van T-Mobile met Ziggo Sport Totaal ook maar gemiddeld €71,67 per maand kwijt zou zijn geweest.
Ik ga overigens m'n Ziggo Sport Totaal opzeggen bij KPN na de race in Engeland.
Dan kost die race me €4, maar dat heb ik er wel voor over.
De race in Hongarije kijk ik lekker op RTL Duitsland. Kost me niets. Als het wederom goed bevalt, dan blijf ik op die manier kijken. Bevalt het niet dan koop ik een maand later (er zit een maand tussen Hongarije en Spa, dus enkel voor Hongarije nog een maandabonnement kopen is waanzin natuurlijk!), op 27 Augustus dus, Ziggo Sport Totaal GO ala €9,95 per maand en ram die lekker over de Apple TV heen.
Blijf het balen vinden dat SkySports F1 hier niet te krijgen is. (Ja illegaal wel natuurlijk, maar daar heb ik ff geen zin in.)
[ Voor 12% gewijzigd door WhatsappHack op 05-07-2017 06:31 ]
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Het plan is tetheren met een KPN 25GB abo. Locatiebepaling in zowel Horizon als de Ziggo Go app zorgen ervoor dat vpn naar huis niet meer genoeg is. Ben ik correct in de aanname dat als ik de laptop tether met de telefoon ik dan gewoon kan kijken? Is een Mac, dus wel een dingetje met silverlight en die zut.
Iemand enig idee hoeveel MB die ziggo streams per uur doen?
Dit topic is gesloten.
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.
Voor de F1TV gebruikers met inlogproblemen, deze directe link werkt misschien.
https://f1tv.formula1.com/dr/index.html