[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 19 ... 82 Laatste
Acties:
  • 413.293 views

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
UltraSub schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 10:24:
Iemand enig idee hoeveel MB die ziggo streams per uur doen?
Ik geloof rond de 3,5 Mbit/s. Dus ca 1,6 GB/uur.

overigens gebaseerd op deze bron uit 2015:
http://www.totaaltv.nl/ni...-hd-via-ziggo-horizon-go/
De maximale resolutie voor live televisie in HD-kwaliteit op Horizon Go zal straks 1280x720 zijn, ongeacht de schermresolutie. De bitrate is 3.5 Mbps voor alle kanalen.

[ Voor 40% gewijzigd door M a r c o op 05-07-2017 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:54

Damian

Insane Obtrusion

WhatsappHack schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 06:15:
[...]

Late reactie, I know - maar dit kon toch makkelijker en goedkoper via KPN? :P
Als T-Mobile op je adres levert, dan lijkt het me dat die lijn van KPN is.
Bij KPN kan je net als bij T-Mobile gewoon Ziggo Sport Totaal krijgen, eerste 3 maanden nog 50% korting ook.

Als je het niet erg vindt om na 6 maanden even te bellen om je pakket om te zetten kan dat nog aardig goedkoop ook:
1e 3 maanden: €59.25 (Standaard + 500/500 uitbreiding + ziggo sport (50% korting))
2e 3 maanden: €67.00 (Standaard + 500/500 uitbreiding + ziggo sport)
Dan even aan 't einde van maand 6 bellen dat je omgezet wilt worden naar instap + 500/500 uitbreiding + opnemenpakket + Ziggo Sport;
laatste 6 maanden: €82,00 p/m
Gemiddeld per maand op basis van bovenstaande 12 maanden: €72,56 per maand.
En als je een KPN mobiel abonnement hebt (hoeft er maar 1 op je adres te zijn, mag iemand anders dan jij zijn.) dan krijg je gratis Fox Sports of het PlusPakket; en die mobiele aansluiting(en) krijgen dubbele data/min en €5 korting p/m. Na een jaar bel je uiteraard gewoon KPN op dat je weer 6 maanden korting wil hebben. Ziggo Korting krijg je niet opnieuw, maar dan nog is het per jaar gemiddeld €74,50 per maand; wat je nu ook betaalt; maar dan zonder leipe constructie. Alle shit natuurlijk in Full HD, et cetera, et cetera.
Dat is trouwens gemiddeld €2 p/m duurder dan het alles-in-1 pakket van Ziggo (MAX), alleen heb je voor die €2 wel 200Mbit snellere download en 470MBit snellere upload. :P Dat is het wel waard lijkt me. ;) Het is in ieder geval net iets goedkoper dan de constructie die je nu hebt genomen, en alles op één plek. (Plus de voordelen van een goede 24/7 KS en, mocht je een KPN mobiel abo hebben: daar dikke kortingen.)

... Of je neemt gewoon helemaal geen Ziggo Sport Totaal, maar je kijkt de F1 races gewoon op RTL. Die zit standaard in het basispakket bij KPN, weet niet hoe dat bij T-Mobile zit. Daar wordt ook F1 uitgezonden! Helaas wel SD, maar zo slecht is dat niet! De SD en het Duitse commentaar is een ding, maar het ontbreken van Olav Mol compenseert daar natuurlijk ruimschoots voor; dus zo'n ramp is het niet. Dus als je het niet erg vindt dat het Duits commentaar heeft, dan scheelt dat je dus gewoon minstens €15,50 per maand. :P
Zonder ZST zou je dan met die KPN constructie gemiddeld €56,60 per maand kwijt zijn voor alles, en kan je gewoon lekker F1 kijken. :+ In vergelijking met wat je nu betaald, scheelt dat €17.90 per maand... (€215 per jaar.)

Just a thought. ;) Misschien iets om (in de toekomst) eens naar te kijken.

--edit--
Ik zie net dat je met Alles-in-1 van T-Mobile met Ziggo Sport Totaal ook maar gemiddeld €71,67 per maand kwijt zou zijn geweest. :+ (T-Mobile Alles-in-1 + 500/500 upgrade + ZST (2mnd €5 korting)) Dus nog goedkoper dan die KPN constructie. Ik zie dan ook niet helemaal in hoe je er nou bij bent gekomen dat die constructie met T-Mobile GLAS + Ziggo TV voor €74,50 p/m goedkoper was? o0 Tenzij je kortingen niet vermeld hebt, dan is 't misschien een ander verhaal. :)

Ik ga overigens m'n Ziggo Sport Totaal opzeggen bij KPN na de race in Engeland.
Dan kost die race me €4, maar dat heb ik er wel voor over.
De race in Hongarije kijk ik lekker op RTL Duitsland. Kost me niets. Als het wederom goed bevalt, dan blijf ik op die manier kijken. Bevalt het niet dan koop ik een maand later (er zit een maand tussen Hongarije en Spa, dus enkel voor Hongarije nog een maandabonnement kopen is waanzin natuurlijk!), op 27 Augustus dus, Ziggo Sport Totaal GO ala €9,95 per maand en ram die lekker over de Apple TV heen. :P
Blijf het balen vinden dat SkySports F1 hier niet te krijgen is. (Ja illegaal wel natuurlijk, maar daar heb ik ff geen zin in.)
Thanks, duidelijk verhaal.

Mareh:
Na een jaar bel je uiteraard gewoon KPN op dat je weer 6 maanden korting wil hebben.
Waarom zouden ze mij die korting weer geven? Dreigen met opstappen o.i.d.?

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:11

Pierre

Van nature lui!

Ben erg benieuwd wat Ziggo gaat doen wordt het Wimbledon of F1 zondag

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:48
Pierre schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 19:31:
De Ziggo tv gids app zegt F1 op zaterdag en zondag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-07 13:27
Ik mag de komende 2 races in Italië gaan kijken, ben eens benieuwd of ik een café ga vinden.

Jammer dat de ziggo app niet werkt in het buitenland.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Laatst online: 22-04-2019
Pierre schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 19:31:
Gaat gewoon F1 worden. Anders een hoop boze Max fans ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:35
alwaysleft schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 07:36:
[...]

Gaat gewoon F1 worden. Anders een hoop boze Max fans ;)
Ik zeg combineren. Gewoon een tennisveld aanleggen op het midden van de baan in Oostenrijk en daar ze laten tennissen en af en toe een crashende auto ontwijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik zit nu in Sydney, Australie (dus niet Canada :p). Helaas geen sportkanalen via de TV van mijn appartement, iemand advies over waar te kijken? Ga zelf zoeken naar een sportsbar, maar tips zijn welkom :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Vandaag voor de uitzending van F1 Cafe op Ziggo zendt men nu het evenement F1 LIVE uit, waar de straten van London onveilig worden gemaakt 😃
Geintje. Groot event waar oa met oudere bolides gereden wordt. Erg gaaf voor elke F1

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:54
Hackus schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 21:49:
Vandaag voor de uitzending van F1 Cafe op Ziggo zendt men nu het evenement F1 LIVE uit, waar de straten van London onveilig worden gemaakt 😃
Geintje. Groot event waar oa met oudere bolides gereden wordt. Erg gaaf voor elke F1
Herhaling van woensdagavond toen het echt live was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theuno
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:19

Theuno

Da Devil Crew

M a r c o schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 10:43:
[...]

Ik geloof rond de 3,5 Mbit/s. Dus ca 1,6 GB/uur.

overigens gebaseerd op deze bron uit 2015:
http://www.totaaltv.nl/ni...-hd-via-ziggo-horizon-go/

[...]
Top _/-\o_

Was net opzoek naar deze informatie! Dit weekend in het buitenland, dus niet thuis kijken. In het buitenland heb je tegenwoordig natuurlijk ook data. Als de race 2 uur gaat duren is dat 3.2 GB. Hou ik nog over ook, dat heb ik er best voor over... nu nog hopen dat ik er ook de tijd voor heb of kan maken 8)

Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duvekot
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:14
Theuno schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 22:41:
[...]

Top _/-\o_

Was net opzoek naar deze informatie! Dit weekend in het buitenland, dus niet thuis kijken. In het buitenland heb je tegenwoordig natuurlijk ook data.
Je hebt dan wel de data tegenwoordig, maar je kan alleen de Ziggo Go App in het buitenland niet gebruiken om Nederlandse TV te kijken.
Ik geloof dat zelfs via VPN eea al wordt geblokkeerd.
Sterkte :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomster
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-07 08:10
ErwinJ schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 07:32:
Ik mag de komende 2 races in Italië gaan kijken, ben eens benieuwd of ik een café ga vinden.

Jammer dat de ziggo app niet werkt in het buitenland.
Als je een router hebt die een vpn-verbinding op kan zetten, dan kan het wel.
Doe het al jaren op deze manier, op vakantie gewoon nederlandse tv. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19:28

GforceNL

Out of memory....

Afgelopen weken werkte bij mij de ziggo app niet meer via synology VPN dus reken er niet teveel op dat het werkt...

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:49
duvekot schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 06:19:
[...]

Je hebt dan wel de data tegenwoordig, maar je kan alleen de Ziggo Go App in het buitenland niet gebruiken om Nederlandse TV te kijken.
Ik geloof dat zelfs via VPN eea al wordt geblokkeerd.
Sterkte :P
Ik heb in Juni nog F1 gekeken in Spanje via de app. Via mobiel internet werkte het tot mijn verbazing gewoon. Op tv via chromecast niet maar wifi was dan ook Spaans.

Hebben ze het nu helemaal dicht gezet? Of was dat al en heb ik met KPN een gelukje gehad dat ze bij roamen toch een NL netwerk lijken ?

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:12
Ziggo sport totaal werkte gisteren/vandaag redelijk goed via Chromecast (paar keer even lagere resolutie, maar daar bleeft het ook bij). Ben benieuwd of het tijdens de race morgen ook blijft werken (vorige race was het drama. Viel ieder keer na paar minuten stil).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Modbreak:De reactietijd app reacties zijn hier dus offtopic, en heb ik verwijderd.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotdog92
  • Niet online
Voor zover ik weet ligt de bitrate van de Ziggo Go-uitzendingen zo rond de 2800 kbit met een resolutie van 1280 x 720. Weet iemand ook wat de app van Ziggo Sport Totaal doet? Is dat exact dezelfde kwaliteit of zijn er onderlinge verschillen? Dat schijnt 1080i te zijn voor zover ik hier lees. Ben benieuwd waar ik beter mee af ben.

[ Voor 15% gewijzigd door hotdog92 op 16-07-2017 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Unbelievabl
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-07 16:00
Ik kijk Formule 1 via mijn Horizon box van Ziggo (Ziggo sport dus gewoon op televisie) maar ik heb altijd last van haperingen bij de uitzending. Ook bij andere uitzendingen van Ziggo Sport heb ik er last van. Verder op geen enkel kanaal problemen, alleen bij Ziggo Sport. Is dit op te lossen? Ik heb een aparte modem btw, niet de Horizon box als modem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duvekot
  • Laatst online: 13:14
Theuno schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 22:41:
[...]
... nu nog hopen dat ik er ook de tijd voor heb of kan maken 8)
En? Had je er tijd voor kunnen maken? En hoe heb je gekeken?
(Kunnen we allemaal van leren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:14
sverzijl schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 15:14:
Ziggo sport totaal werkte gisteren/vandaag redelijk goed via Chromecast (paar keer even lagere resolutie, maar daar bleeft het ook bij). Ben benieuwd of het tijdens de race morgen ook blijft werken (vorige race was het drama. Viel ieder keer na paar minuten stil).
Afgezien van de stilvallende stream precies bij de pitstop van Vettel werkte het aardig. Maar een paar keer degradatie van de resolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:12
Rukapul schreef op zondag 16 juli 2017 @ 17:22:
[...]

Afgezien van de stilvallende stream precies bij de pitstop van Vettel werkte het aardig. Maar een paar keer degradatie van de resolutie.
Inderdaad, het was redelijk te doen vandaag. Had 2x dat de stream een paar seconden stil stond en paar keer low-res, maar verder was het goed te doen deze keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theuno
  • Laatst online: 22:19

Theuno

Da Devil Crew

duvekot schreef op zondag 16 juli 2017 @ 16:18:
[...]

En? Had je er tijd voor kunnen maken? En hoe heb je gekeken?
(Kunnen we allemaal van leren)
Helaas, de VPN die eerst prima werkte hebben ze toch kunnen blokkeren. Echt wel een beetje balen, dus was aangewezen op het forum en de f1 app.

Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Eindelijk zeg Ziggo...
nieuws: Ziggo vervangt Silverlight-player Ziggo GO door html5-variant

Kan die stomme plug-in ook eindelijk weg. :Y

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
  • Laatst online: 23:19
WhatsappHack schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 06:15:
[...]
[..]
... Of je neemt gewoon helemaal geen Ziggo Sport Totaal, maar je kijkt de F1 races gewoon op RTL. Die zit standaard in het basispakket bij KPN, weet niet hoe dat bij T-Mobile zit. Daar wordt ook F1 uitgezonden! Helaas wel SD, maar zo slecht is dat niet! De SD en het Duitse commentaar is een ding, maar het ontbreken van Olav Mol compenseert daar natuurlijk ruimschoots voor; dus zo'n ramp is het niet. Dus als je het niet erg vindt dat het Duits commentaar heeft, dan scheelt dat je dus gewoon minstens €15,50 per maand. :P
[..]
Helaas is de Duitse RTL wel, net als vroeger de RTL5 uitzendingen voorzien van reclame blokken tijdens de race. (en loop je dus behoorlijk kans de actie te missen..) :( :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Laatst online: 20:53

swv

Inderdaad chill nieuws, maar geldt dit dan ook voor Ziggo Sport Totaal? Iemand die dat weet of heeft getest? Ik vind het zonde om nu nog een abo af te sluiten zo voor de zomerrust om het zelf na te gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

swv schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 20:01:
[...]

Inderdaad chill nieuws, maar geldt dit dan ook voor Ziggo Sport Totaal? Iemand die dat weet of heeft getest? Ik vind het zonde om nu nog een abo af te sluiten zo voor de zomerrust om het zelf na te gaan ;)
Ik kreeg silverlight onzin toen ik ging kijken via Ziggo dus. Hoop dat ik er eindelijk vanaf ben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 943161

Ik heb 4 maanden geleden al 10 euro korting per maand bedongen op mijn ziggo, vanwege de kwalitatief uitermate teleurstellende streams van ze.

Het schijnt in de apps op een mobiel device nog wel goed te gaan, als je IE (!) moet gebruiken vanwege Silverlight, dan krijg je te maken met een continu uitvallende stream van legoblokjes. De QOS grijpt continu in en schaalt de beeldkwaliteit continu naar beneden. Héél af en toe krijg je wél de volle resolutie, en dan is het goed, maar zeker TIJDENS de race kun je het beter op de radio gaan volgen dan op de ziggo streams.

Is overigens een tip voor alle ziggo klanten; bel ze op; zeg dat het product horizon.tv niet goed werkt op je computer en dat je 10 euro p/m gaat inhouden. Ze zullen eerst nog sputteren en willen gaan troubleshooten bij je, hou je poot stijf, zeg dat je god almachtig bent op computergebied, en uiteindelijk gaan ze ermee accoord. Deze regeling loopt voor mij tot Silverlight exit is.

Zondagnacht terugkijken of maandagochtend is ook een hel. Het is gewoon een wanproduct.

Ik kijk liever via BBC. Dit heeft als bijkomend voordeel dat je van Olaf Mol af bent. Vroeger was ik fan van 'm, maar hij kraamt de laatste jaren zoveel onzin uit, weet boordradio's niet te verstaan en/of lult er doorheen, dat het ergerlijk is.

Het voorprogramma en de nabespreking van Ziggo vind ik dan vaak wél weer leuk om te kijken, vooral ook omdat het zo'n heerlijk stel eigenwijze haantjes bij elkaar is. Met name Robert Doornbos lijkt op het eerste gezicht een arrogante kwal, maar weet gewoon wél waar hij over praat en heeft ook gevoel voor humor.

[ Voor 2% gewijzigd door naitsoezn op 26-07-2017 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Laatst online: 20:53

swv

DaniëlWW2 schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 20:03:
[...]

Ik kreeg silverlight onzin toen ik ging kijken via Ziggo dus. Hoop dat ik er eindelijk vanaf ben. :)
Uhm, dus je weet het antwoord nog niet begrijp ik :p? Ik bedoel voor de duidelijkheid http://go.ziggosporttotaal.nl. Dat https://www.ziggogo.tv/nl/ nu op html5 zit begrijp ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 943161

swv schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 20:15:
[...]

Uhm, dus je weet het antwoord nog niet begrijp ik :p? Ik bedoel voor de duidelijkheid http://go.ziggosporttotaal.nl. Dat https://www.ziggogo.tv/nl/ nu op html5 zit begrijp ik.
Damn. Daar gaat mijn korting. Anderzijds, als het nu goed werkt, is het mij die EUR 10 waard.

Ik moet het eerst nog maar eens zien. Ik betwijfel namelijk sterk dat Silverlight de oorzaak was van de problemen. Volgens mij hebben ze gewoon ondercapaciteit voor dat soort piekbelastingen, en dan zal het probleem gewoon blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
nachtnet schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 19:54:
[...]

Helaas is de Duitse RTL wel, net als vroeger de RTL5 uitzendingen voorzien van reclame blokken tijdens de race. (en loop je dus behoorlijk kans de actie te missen..) :( :N
Dat dan weer wel, maar t alternatief is €15,50 voor allerlei meuk en toevallig F1 erbij dan. :P
Of €10 maar dan met AirPlay. Of is er een Ziggo Sport GO app voor de Apple TV 4?

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-07 10:57
Waarom zend Channel 4 deze week geen f1 uit? Alleen highlights :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
  • Laatst online: 22:48
LoeWn schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 10:05:
Echt hè :( werkt zo lekker. Nu maar weer zoeken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:26
Anoniem: 943161 schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 20:04:
Ik [mbr]kijk liever via BBC. Dit heeft[/] als bijkomend voordeel dat je van Olaf Mol af bent. Vroeger was ik fan van 'm, maar hij kraamt de laatste jaren zoveel onzin uit, weet boordradio's niet te verstaan en/of lult er doorheen, dat het ergerlijk is.
Hij heeft het veel te druk om bepaalde fans tevreden te houden en de F1 fans lopen daardoor een hoop mis.
Ik heb hem nooit echt verkeerd gevonden maar sinds de opkomst van vlaaiboy mist hij veel meer.

Voor mij in ieder een reden om voorlopig niet naar een GP te gaan kijken.
Ben al een aantal keren op Spa geweest maar mij niet gezien daar met al die oranje zooi.
Zodra vlaaiboy uitvalt of wat dan ook is het compleet gedaan met de sfeer door de nep fans die sinds een tijdje meelopen en denken er verstand van te hebben.

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Hackus schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 15:23:
Wanneer vervangen ze die Kamphues eens bij Ziggo ?
Leoon. schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 15:28:
[...]

Gaan we dit gezeur nou elk weekend krijgen?
Kijk gewoon een andere zender als je het niet aanstaat.
Ja:)

Ik kijk niet voor niks 9 van de 10x bij RTL.de

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-07 11:55
Hackus schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 15:32:
[...]

[...]
Ja:)

Ik kijk niet voor niks 9 van de 10x bij RTL.de
Waarom dan niet elke keer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:49

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Ik kijk via RTL op kpn zender 45 de f1 en dan met het GoT topic open.. prima te doen.

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Laatst online: 21:51
LoeWn schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 10:05:
Omdat hun maar enkele races live uit mogen zenden. Sky heeft alle rechten.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woask
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17-07 14:20
Resolutie uit het jaar 0 weer...
https://gyazo.com/ee762cca37b3234827c54e59e8b4999e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
Dit is nog netjes, bij mij viel de kwaliteit soms nog veel verder terug dan dit.
Hield ook langer aan dan normaal. Ik ben al blij dat de Chromecast niet meer vastloopt door die Ziggo zooi...
Hopelijk zodra de tv browser een goede update heeft gehad dat ik het vanuit de browser kan kijken dat die minder problemen geeft.Op het moment daar nog steeds de Silverlight melding.... :X

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Laatst online: 14-07 20:58

AzzKickah

06-CENSORED

Vanavond weer lekker tenen krommen bij Jinek. Lammers en Doornbos zijn te gast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Is er morgen en overmorgen een manier om de F1 test te kijken?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Leoon. schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 00:12:
Is er morgen en overmorgen een manier om de F1 test te kijken?
Volgens mij is het geen publiekevent. Dus ook geen tv uitzendingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

TripleQ schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 06:48:
[...]

Volgens mij is het geen publiekevent. Dus ook geen tv uitzendingen
Oh sip. Dan maar via de geschreven media.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
Het is bekend dat uitzendingen van Ziggo via de Chromecast (1e & 2e gen) regelmatig problemen heeft.
Dit heb ik zelf ook regelmatig ondervonden.
Zijn er mensen die de 3e generatie Chromecast hebben en wat zijn jullie ervaringen daarmee?
Ik zit er aan te denken om die dan maar aan te schaffen op mijn 4K Samsung (paar maanden oud) als die wel goed beeld blijft geven.

Ik zit met smart te wachten tot de FIA zelf met een dienst komt waar ik (mits de prijs netjes is) wat af kan sluiten. :/

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:42
Ad de Jong schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 12:58:
Het is bekend dat uitzendingen van Ziggo via de Chromecast (1e & 2e gen) regelmatig problemen heeft.
Dit heb ik zelf ook regelmatig ondervonden.
Zijn er mensen die de 3e generatie Chromecast hebben en wat zijn jullie ervaringen daarmee?
Ik zit er aan te denken om die dan maar aan te schaffen op mijn 4K Samsung (paar maanden oud) als die wel goed beeld blijft geven.

Ik zit met smart te wachten tot de FIA zelf met een dienst komt waar ik (mits de prijs netjes is) wat af kan sluiten. :/
Over het algemeen zijn uitzendrechten exclusief.
Dus als Ziggo de rechten heeft in Nederland, dan gaat de FIA daar nooit en te nimmer mee concurreren.
Ziggo kan zelf de rechten wel weer doorverkopen binnen NL. Net zoals dat bijvoorbeeld gebeurt bij Eredivisie voetbal.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Hebben er meer mensen last van dat Ziggo zelfs de vrije training nog niet online heeft staan? Dat is onderhand >5 uur geleden gestart. Normaal staat het een halfuurtje nadat het afgelopen is wel beschikbaar in de webplayer.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Grrrrrene schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 16:27:
Hebben er meer mensen last van dat Ziggo zelfs de vrije training nog niet online heeft staan? Dat is onderhand >5 uur geleden gestart. Normaal staat het een halfuurtje nadat het afgelopen is wel beschikbaar in de webplayer.
Ik kan deze hier bekijken vanuit Replay TV (Ziggo app), of bedoel je via een andere wijze bekijken?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
hardware-lover schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 17:10:
[...]

Ik kan deze hier bekijken vanuit Replay TV (Ziggo app), of bedoel je via een andere wijze bekijken?
Ik wilde op de laptop kijken op http://go.ziggosporttotaal.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

En daar staat geen Windows versie op zodat je de Ziggo Go app vanuit de Windows Store kunt gebruiken? Het Ziggo Sport pakket is ook daarmee te bekijken in Replay (indien je het Sport abonnement daarop ook hebt).

En anders gaat dat ook via; https://www.ziggogo.tv/nl/tv-gids.html

[ Voor 13% gewijzigd door hardware-lover op 25-08-2017 18:08 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
hardware-lover schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 17:58:
[...]

En daar staat geen Windows versie op zodat je de Ziggo Go app vanuit de Windows Store kunt gebruiken? Het Ziggo Sport pakket is ook daarmee te bekijken in Replay (indien je het Sport abonnement daarop ook hebt).

En anders gaat dat ook via; https://www.ziggogo.tv/nl/tv-gids.html
Dat is de webversie. Die gebruik ik eigenlijk altijd omdat ik geen app wil installeren voor iets wat ook via een webpagina kan. Maar goed, als de app dus werkt, pak ik die wel. Ik snap alleen niet waarom ze de pagina die ik hierboven noemt niet updaten. Uiteraard heb ik een Ziggo Sport abonnement, anders kon ik natuurlijk niet kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Grrrrrene schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 18:10:
[...]
Dat is de webversie. Die gebruik ik eigenlijk altijd omdat ik geen app wil installeren voor iets wat ook via een webpagina kan. Maar goed, als de app dus werkt, pak ik die wel. Ik snap alleen niet waarom ze de pagina die ik hierboven noemt niet updaten. Uiteraard heb ik een Ziggo Sport abonnement, anders kon ik natuurlijk niet kijken ;)
Maar jij linkt naar een andere webpagina dan ik, of zie ik iets over het hoofd?

http://go.ziggosporttotaal.nl/ versus https://www.ziggogo.tv/nl/ ?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
hardware-lover schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 18:34:
[...]

Maar jij linkt naar een andere webpagina dan ik, of zie ik iets over het hoofd?

http://go.ziggosporttotaal.nl/ versus https://www.ziggogo.tv/nl/ ?
Euh, ja?

Toen ik mijn Ziggo Sport-abo afsloot kreeg ik die link door als link om op je laptop Ziggo Sport te kijken. Ik heb dat vanaf dat moment altijd gedaan en iedere keer als ik de VT1 en VT2 moest missen vanwege werk, stonden ze klaar als ik thuis kwam of (als er door tijdverschil nog gereden werd) kon ik na een half uur wachten na afloop van de VT1/2 kijken op die specifieke link.

Jouw link is van Ziggo algemeen. Minder overzichtelijk omdat je een enorm eind omlaag moet scrollen om de juiste zenders te vinden. Ik vind het dus raar dat op de Ziggo Sport site (waar ik naar link) nog steeds geen link staat naar de VT1 en VT2 op Spa, terwijl hij in de app en op de site van Ziggo zelf wel beschikbaar is. Was ik daar niet duidelijk genoeg in? Dat is toch slordig?

Edit: oh, of ontstaat de verwarring omdat ik op jou reageer met "dat is de webversie", daarmee doelde ik op mijn eigen link die ik prefereer boven de app die je me aanraadde. Daarna wijzigde je je post en voegde je de weblink toe, daardoor is mijn reactie misschien onduidelijk.

[ Voor 11% gewijzigd door Grrrrrene op 25-08-2017 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Dat zal het zijn, duidelijk zo 😉

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuVo
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17-07 06:48
Is de bitrate van een F1 uitzending hoger via de ziggo go website of via de ziggo app, of gelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Laatst online: 22:37
MuVo schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 11:07:
Is de bitrate van een F1 uitzending hoger via de ziggo go website of via de ziggo app, of gelijk?
Is gelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Laatst online: 22:22

ResuCigam

BOFH

Wat was het gisteren weer droef gesteld met ziggogo.tv de gratis website van Ziggo.

Ik kijk hier de hele week naar zonder een enkel probleem maar tijdens de Formule 1 race is het altijd crisis het afgelopen jaar: Deze keer viel de hele website voor 4 minuten uit vlak nadat de race begonnen was en toen de boel weer werkte werd de kwaliteit van de stream zodanig omlaag gedraaid totdat zelfs de rondetijden nauwelijks meer te lezen waren. En bij de helikopter beelden waren de wagens vage blokjes. |:(

Echt bizar slecht van Ziggo dat ze de drukte kennelijk nog steeds niet aankunnen tijdens een Formule 1 race. 8)7

P.s. Nee het lag niet aan mijn verbinding, ik kon prima HD Youtube streamen op dat moment.

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
En maar gek vinden als mensen andere mogelijkheden (legaal/illegaal) gaan zoeken.
Dat die BREINiacks daar maar eens tijd en energie in steken.
Er zijn mensen genoeg die willen betalen voor een goed product maar dan moet dat wel aangeboden worden. En niet met loze beloften maar een echt werkend product.

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie07
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 16-07 11:01
F1 kijk ik via Ziggo Sport, maar weet iemand hoe ik de wedstrijden terug kan kijken? En dan met name de wedstrijden die langer dan 7 dagen geleden geweest zijn. Is het bijvoorbeeld mogelijk om Spanje vorig jaar terug te kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
Japie07 schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 22:07:
F1 kijk ik via Ziggo Sport, maar weet iemand hoe ik de wedstrijden terug kan kijken? En dan met name de wedstrijden die langer dan 7 dagen geleden geweest zijn. Is het bijvoorbeeld mogelijk om Spanje vorig jaar terug te kijken?
Niet. YouTube zal mogelijk nog wat niet verwijderde full races hebben staan, maar legaal is het na 7 dagen afgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Laatst online: 22:37
ResuCigam schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 15:58:
Wat was het gisteren weer droef gesteld met ziggogo.tv de gratis website van Ziggo.

Ik kijk hier de hele week naar zonder een enkel probleem maar tijdens de Formule 1 race is het altijd crisis het afgelopen jaar: Deze keer viel de hele website voor 4 minuten uit vlak nadat de race begonnen was en toen de boel weer werkte werd de kwaliteit van de stream zodanig omlaag gedraaid totdat zelfs de rondetijden nauwelijks meer te lezen waren. En bij de helikopter beelden waren de wagens vage blokjes. |:(

Echt bizar slecht van Ziggo dat ze de drukte kennelijk nog steeds niet aankunnen tijdens een Formule 1 race. 8)7

P.s. Nee het lag niet aan mijn verbinding, ik kon prima HD Youtube streamen op dat moment.
Nergens last van gehad. Alleen ik keek dan via de Windows 10 app (en ziggosporttotaal.nl, had daar een van de extra kanalen open staan).
Gewoon hoogste kwaliteit en stabiel :)

Dus misschien de app of een van de andere websites van hun eens proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Ryur schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 09:39:
[...]

Nergens last van gehad. Alleen ik keek dan via de Windows 10 app (en ziggosporttotaal.nl, had daar een van de extra kanalen open staan).
Gewoon hoogste kwaliteit en stabiel :)

Dus misschien de app of een van de andere websites van hun eens proberen
Klopt, de site is een ramp. Begin van het jaar een antiek blok aan Silverlight, en later vervangen door een nieuwe, en dus nog niet gepolijste, HTML5 versie.

De Windows 10 app werkt voor mij wel altijd goed, dus ik zou me daarop richten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Laatst online: 22:22

ResuCigam

BOFH

@Ryur Ik zal eens naar de app kijken of dat beter gaat, het blijft opvallend dat ik normaal altijd een goede kwaliteit stream heb via de browser en ik alleen tijdens de formule 1 races last heb van een low quality stream en in dit geval zelfs de site die kortstondig plat gaat.

Aanvulling: Die app krijgt anders wel een hoop slechte reviews zeg, we gaan het zien zondag a.s.

[ Voor 15% gewijzigd door ResuCigam op 29-08-2017 10:27 ]

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Gebruikt iemand hier Ziggo Sport Totaal? (http://go.ziggosporttotaal.nl/) Zie net dat het ook aangeboden wordt en het ziet er wel leuk uit voor de F1. Alleen jammer dat je er ook alle andere sporten bij krijgt die me niet uitmaken. Is dat nog een beetje kwalitatief goede streams?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 965095

Hallo,
Ik zit op de Camping in Frankrijk, maar weet er iemand op welke site of hoe ik de race van Monza kan kijken???
Alvast bedankt..

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 23:24
Anoniem: 965095 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 10:34:
Hallo,
Ik zit op de Camping in Frankrijk, maar weet er iemand op welke site of hoe ik de race van Monza kan kijken???
Alvast bedankt..
Inpakken en in oostelijke richting rijden. Wanneer je Milaan op de borden ziet staan is het niet ver meer.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vliegnerd
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 00:07

vliegnerd

Nintendo fan.

Stoelpoot schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 10:17:
Gebruikt iemand hier Ziggo Sport Totaal? (http://go.ziggosporttotaal.nl/) Zie net dat het ook aangeboden wordt en het ziet er wel leuk uit voor de F1. Alleen jammer dat je er ook alle andere sporten bij krijgt die me niet uitmaken. Is dat nog een beetje kwalitatief goede streams?
Zie ongeveer dit hele topic. Het is niet altijd 100% top, maar voor mij (woon niet in Ziggo gebied) de enige manier om redelijk fatsoenlijk Formule 1 te kijken. Ook veel andere races. (Formule E, indycars, GP2). Ik vind het genoeg waar-voor-het-geld.

Ik zou liever Sky F1 kijken, maar dat is niet beschikbaar voor 10 euro/maand.

4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:42

Spotmatic

Ken sent me

Ik heb de Ziggo Go app eens gebruikt in een plaats waar ik nog nooit geweest was (Schagen) al zittende voor een winkel waar een Ziggo Wifispot bleek te zijn. Daar heb ik de hele GP van Oostenrijk op mijn mobieltje kunnen volgen, zonder 1 enkele hapering en in een super kwaliteit. Go Ziggo! :)

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Laatst online: 22-04-2019
Volgend weekend, F1 voor heel NL gratis te zien op Ziggo Sport. :) _/-\o_

https://www.ziggosport.nl/supersportweekend/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:38
Niet omdat ik weer een discussie wil opstarten, maar we hebben natuurlijk allemaal een mening over Jack Plooij. Staat vandaag een pagina vullend interview met Jack in de Metro. Hij zegt de kritiek over zijn manier van ondervragen dus wel binnen te krijgen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Laatst online: 21:51
alwaysleft schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 15:00:
Volgend weekend, F1 voor heel NL gratis te zien op Ziggo Sport. :) _/-\o_

Wordt mijn abonnement dan ook voor een weekend gratis. >:)

;)

En ik maar iedere maand braaf € 14,95 voor Ziggo Sport Totaal betalen aan Ziggo..

[ Voor 13% gewijzigd door Rivanov op 11-09-2017 07:52 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alexbl69
  • Laatst online: 20:42
DJTimo schreef op maandag 11 september 2017 @ 07:42:
Niet omdat ik weer een discussie wil opstarten, maar we hebben natuurlijk allemaal een mening over Jack Plooij. Staat vandaag een pagina vullend interview met Jack in de Metro. Hij zegt de kritiek over zijn manier van ondervragen dus wel binnen te krijgen. ;)
Denk dat het helemaal niet verkeerd is als 'wij' onze op- en aanmerkingen op de verslaggeving zo nu en dan uiten. Olav en Jack moeten ook ergens feedback vandaan halen, en waar kan dat beter dan op een forum met enthousiastelingen? Wie weet halen ze hier heel wat weg ;) .

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
Even reclame voor Ziggo Sport maken:
Afbeeldingslocatie: https://www.ziggosport.nl/files/thumb/800x455/thumb/1600x910/Banners/Ziggo_Sport_-_SSW_-_Webbanner_Ziggo_-_Website_laadpagina__800x455px_-3900943b7b4eb15a7ccc0ca4657ab490-2400606b7514dbdfafde097c5b4f9388.jpg

Dit weekeinde (15-17 sept) is alles maar dan ook alles gratis te zien voor iedereen (mits voorzien van televisie abonnement, geen gratis streams*) Vrije trainingen Incl.

Dus niet alleen bij Ziggo is Sport Select (en de overige Ziggo Sport kanalen) gratis te zien, maar ook via KPN, Tele2, kabelnoord etc.**

Dus even niet zeuren over Rick, Olav & Jack***

*Als ik de actie goed gelezen en begrepen heb.

**
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/SnhtXYltsSHwz3hho32XMgZ9/full.png

***Als je echt geen ziggo wilt kijken, C4 is ook het hele weekeinde live.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DJhLgqVW4AEcrkE.png

[ Voor 7% gewijzigd door nachtnet op 13-09-2017 11:06 ]

• nachtnet
DJTimo schreef op maandag 11 september 2017 @ 07:42:
Ondanks dat het echt een kattebakkrant is, is dit best een prima interview. De lees ook link met een interview met Olav over socialmediaprut is ook prima.

https://www.metronieuws.n...ord-ik-de-dood-in-gewenst

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
Dus als ik het goed begrijp kan ik gewoon Ziggo sport kijken via Telfort zonder dat ik dat pakket heb aangeschaft. Of alleen maar vanaf 13:00 uur op zondag (trainingen en de Q neem ik even niet mee, want die kan ik niet zien :P )

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
Jasphur schreef op woensdag 13 september 2017 @ 11:01:
Dus als ik het goed begrijp kan ik gewoon Ziggo sport kijken via Telfort zonder dat ik dat pakket heb aangeschaft. Of alleen maar vanaf 13:00 uur op zondag (trainingen en de Q neem ik even niet mee, want die kan ik niet zien :P )
Vrijdag t/m zondag zou je alle ziggo sport kanalen moeten kunnen ontvangen zonder dat je dat pakket hebt.

• Jasphur
en anders "neem contact op met uw provider" haha :+
Welcool van Ziggo dit. Maar heb het idee dat dit niet specifiek voor F1 is zoals vorig jaar na Barcelona.

• nachtnet
Jasphur schreef op woensdag 13 september 2017 @ 11:13:
en anders "neem contact op met uw provider" haha :+
Welcool van Ziggo dit. Maar heb het idee dat dit niet specifiek voor F1 is zoals vorig jaar na Barcelona.
Nee is niet specifiek F1, je kunt ook de KLM open (golf) kijken of iets van voetbal als je dat leuk vindt. Maar voor dit topic is van belang dat je alle F1 sessies (Live, herhalingen en (live-)onboard/pitlane kanalen) kunt kijken. :)

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
nachtnet schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 21:56:
Even reclame voor Ziggo Sport maken:
[afbeelding]

Dit weekeinde (15-17 sept) is alles maar dan ook alles gratis te zien voor iedereen (mits voorzien van televisie abonnement, geen gratis streams*) Vrije trainingen Incl.

Dus niet alleen bij Ziggo is Sport Select (en de overige Ziggo Sport kanalen) gratis te zien, maar ook via KPN, Tele2, kabelnoord etc.**

Dus even niet zeuren over Rick, Olav & Jack***

*Als ik de actie goed gelezen en begrepen heb.

**
[afbeelding]

***Als je echt geen ziggo wilt kijken, C4 is ook het hele weekeinde live.
[afbeelding]
Jammer dat Brabantnet hier niet bij hoort!

• nachtnet
pilskes schreef op woensdag 13 september 2017 @ 11:36:
[...]

Jammer dat Brabantnet hier niet bij hoort!
even voor je nagevraagd:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/djxAf7qfriejF3EBnhx7vUEJ/full.png

• pilskes
  • Niet online
Dank u!!!

Zal eens even vragen hoe en wat, want hier kan ik er niks van vinden..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
pilskes schreef op woensdag 13 september 2017 @ 12:45:
Dank u!!!

Zal eens even vragen hoe en wat, want hier kan ik er niks van vinden..
Als het goed is kun je vrijdag-zondag afstemmen op kanaal 160-165 en beeld hebben.

@pilskes Ik dacht :"Ik vraag het gewoon even direct aan brabantnet.. "
* nachtnet krijgt nu zonder twijfel allerlei twitter-volg suggesties uit brabant. (even door de filter bubbel heen gebroken.) :+

[ Voor 27% gewijzigd door nachtnet op 13-09-2017 12:48 ]

• pilskes
  • Niet online
nachtnet schreef op woensdag 13 september 2017 @ 12:46:
[...]

Als het goed is kun je vrijdag-zondag afstemmen op kanaal 160-165 en beeld hebben.

@pilskes Ik dacht :"Ik vraag het gewoon even direct aan brabantnet.. "
* nachtnet krijgt nu zonder twijfel allerlei twitter-volg suggesties uit brabant. (even door de filter bubbel heen gebroken.) :+
Hahaha, meestal zijn ze niet zo snel daar....
Ik ben bang dat je nu geen keuze meer hebt: verhuizen naar Brabant!!!!!!!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
Goed nieuws voor iedereen die (in de zomer) in Frankrijk F1 wil kijken.

https://www.motorsport.co...-air-tv-in-france-952538/

In 2018 zullen 4 races + alle highlights te zien zijn via het open TF1

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DJnfrvsXoAEqOxP.jpg

Reden van deze mogelijkheid is overigens minder vanuit nieuw Liberty beleid dan verwacht. Franse wetgeving eist dat grote sport evenementen op FTA zenders te zien moeten zijn. (ergo GP Frankrijk 2018) TF1 heeft daar 3 GP's extra bij onderhandeld.

[ Voor 41% gewijzigd door nachtnet op 13-09-2017 19:19 ]

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Goede zaak dat ze er werk van maken om free to air zenders voor te trekken bij biedingen op de tv rechten.
Met een aanstormende ocon zal dit wel een positieve boost kunnen geven in Frankrijk.
(Nog wel jammer dat het een half/half oplossing is)

[ Voor 8% gewijzigd door YakuzA op 13-09-2017 20:49 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stefie2010
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-07 01:10
YakuzA schreef op woensdag 13 september 2017 @ 20:46:

Goede zaak dat ze er werk van maken om free to air zenders voor te trekken bij biedingen op de tv rechten.
Met een aanstormende ocon zal dit wel een positieve boost kunnen geven in Frankrijk.
(Nog wel jammer dat het een half/half oplossing is)
Ik mag hopen dat in Nederland nooit een commerciele open net zender de exclusieve rechten van de f1 krijgt aangezien je dan om de zoveel minuten naar reclame zit loeren, net als vroeger.

My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:19

Destruction

(ex-)Automonteur

*knip*

laat maar..

[ Voor 94% gewijzigd door Destruction op 13-09-2017 23:52 . Reden: geen zin om tig topics bij te houden.. ]

Ford Transit 2.2TDCi '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:37

sjaool

Every life should have 9 cats

@Destruction @Stefie2010 Ach, dan kan de NOS zijn bod uitbrengen. Zijn we ook van dat gezeur af. ;)

[ Voor 7% gewijzigd door sjaool op 13-09-2017 21:50 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik heb de Fransen die open kanaal krijgen maar even verplaatst. Het past hier net wat beter.
Ja, soms is het lastig met al die F1 topics. :P

• nachtnet
DaniëlWW2 schreef op woensdag 13 september 2017 @ 22:38:
Ik heb de Fransen die open kanaal krijgen maar even verplaatst. Het past hier net wat beter.
Ja, soms is het lastig met al die F1 topics. :P
:+ Kun je dan niet al die f1 topics gaan mergen? :+

Oh, Dat commentaar moet hier: Sport Feedback :P

]

@YakuzA Volgens mij is het vooral meer een wetgevende eis dan beleid van liberty dat er nu 4 races FTA komen, maar ik zou het toejuichen als het C4/Sky format (en nu TF1/Canal+) met 1 pay-zender en 1 FTA zender die samenvat & een beperkt aantal races live mag zijn de norm wordt.

Maar ik kan mij voorstellen dat Ziggo dan zegt:"Dan gooien we het ziggo sport kanaal 4x per jaar gedurende 1 race open." Dan heb je (net als dit weekeinde) ook een FTA mogelijkheid. Liever dat dan Jan Lammers & Allard Kalf & Kees vd Grindt bij NOS (of RTL.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hjvg
  • Laatst online: 14-07 20:19
Stefie2010 schreef op woensdag 13 september 2017 @ 21:01:
[...]

Ik mag hopen dat in Nederland nooit een commerciele open net zender de exclusieve rechten van de f1 krijgt aangezien je dan om de zoveel minuten naar reclame zit loeren, net als vroeger.
zender met een nederlandse licentie mag dit niet doen sbs 6 send met nederlandse licentie en moet zonder reclame`s uit zenden rtl gebruikt een licentie uit luxenburg en mag wel reclame`s in live sport uitzendingen

(in ieder gaval zo was het altijd toen sbs de rechten had was er geen reclame tijdens de race)

• nachtnet
@hjvg Dan krijg je zonder twijfel midrace overlays met reclame.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
nachtnet schreef op woensdag 13 september 2017 @ 23:02:
@hjvg Dan krijg je zonder twijfel midrace overlays met reclame.
Jep, zoals de Amerikanen. Walgelijk.
Liever zoals ze t nu doen. Als er een red flag ofzo is wordt er wel reclame uitgezonderd, maar de hele race is er geen reclame. Daar betaal ik ook graag voor :)

Leuke actie trouwens van KPN en Ziggo dat alles dit raceweekend openstaat!

Let wel op! Je mag blijkbaar geen uitzending/begin gemist gebruiken en je kan niet opnemen.

[ Voor 18% gewijzigd door WhatsappHack op 15-09-2017 00:27 ]

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Ugh, Tele2 staat nog niet aan met Ziggo, gebeld en het zou wel moeten werken dit weekend maar kan in de loop van de dag zijn. Naja, helpdesk heeft goed geholpen en we wachten maar even tot de 2e vrije voor we weer even bellen.

-edit-
*O* We hebben beeld

[ Voor 6% gewijzigd door Humma Kavula op 15-09-2017 11:23 ]

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Ik ben zondag met de race bij iemand die geen TV abbo heeft. Kan ik ook de op site van Ziggo de stream openen zonder account? Of moet ik dan via Telfort (mijn eigen tv account) online kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woess
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18-07 08:06
Iemand enig idee op NLE ook die ziggo kanalen doorzendt? Ik heb nog geen beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-07 19:52
Jasphur schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 11:24:
Ik ben zondag met de race bij iemand die geen TV abbo heeft. Kan ik ook de op site van Ziggo de stream openen zonder account? Of moet ik dan via Telfort (mijn eigen tv account) online kijken?
als je een ziggo account hebt kan je via horizon.tv of ziggosporttotaal.nl gewoon inloggen.

Edit: iets te snel gelezen, heeft telfort geen online streams? in Theorie zou dat moeten werken.

[ Voor 11% gewijzigd door Jurgen op 15-09-2017 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Jurgen schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 12:41:
[...]

als je een ziggo account hebt kan je via horizon.tv of ziggosporttotaal.nl gewoon inloggen.
Maar die heb ik niet haha.

• LoeWn
  • Laatst online: 18-07 10:57
Dit is de eerste keer dat ik VT3 op Ziggo kijk, maar ik hoor geen Olav. Is dat vaker zo?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

LoeWn schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 12:20:
Dit is de eerste keer dat ik VT3 op Ziggo kijk, maar ik hoor geen Olav. Is dat vaker zo?
Ja, vrije trainingen worden door Rick Winkelman van commentaar voorzien.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Pagina: 1 ... 19 ... 82 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.

Voor de F1TV gebruikers met inlogproblemen, deze directe link werkt misschien. :)
https://f1tv.formula1.com/dr/index.html