WhatsappHack schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 06:15:
[...]
Late reactie, I know - maar dit kon toch makkelijker en goedkoper via KPN?

Als T-Mobile op je adres levert, dan lijkt het me dat die lijn van KPN is.
Bij KPN kan je net als bij T-Mobile gewoon Ziggo Sport Totaal krijgen, eerste 3 maanden nog 50% korting ook.
Als je het niet erg vindt om na 6 maanden even te bellen om je pakket om te zetten kan dat nog aardig goedkoop ook:
1e 3 maanden: €59.25 (Standaard + 500/500 uitbreiding + ziggo sport (50% korting))
2e 3 maanden: €67.00 (Standaard + 500/500 uitbreiding + ziggo sport)
Dan even aan 't einde van maand 6 bellen dat je omgezet wilt worden naar instap + 500/500 uitbreiding + opnemenpakket + Ziggo Sport;
laatste 6 maanden: €82,00 p/m
Gemiddeld per maand op basis van bovenstaande 12 maanden: €72,56 per maand.
En als je een KPN mobiel abonnement hebt (hoeft er maar 1 op je adres te zijn, mag iemand anders dan jij zijn.) dan krijg je gratis Fox Sports of het PlusPakket; en die mobiele aansluiting(en) krijgen dubbele data/min en €5 korting p/m. Na een jaar bel je uiteraard gewoon KPN op dat je weer 6 maanden korting wil hebben. Ziggo Korting krijg je niet opnieuw, maar dan nog is het per jaar gemiddeld €74,50 per maand; wat je nu ook betaalt; maar dan zonder leipe constructie. Alle shit natuurlijk in Full HD, et cetera, et cetera.
Dat is trouwens gemiddeld €2 p/m duurder dan het alles-in-1 pakket van Ziggo (MAX), alleen heb je voor die €2 wel 200Mbit snellere download en 470MBit snellere upload.

Dat is het wel waard lijkt me.

Het is in ieder geval net iets goedkoper dan de constructie die je nu hebt genomen, en alles op één plek. (Plus de voordelen van een goede 24/7 KS en, mocht je een KPN mobiel abo hebben: daar dikke kortingen.)
... Of je neemt gewoon helemaal geen Ziggo Sport Totaal, maar je kijkt de F1 races gewoon op RTL. Die zit standaard in het basispakket bij KPN, weet niet hoe dat bij T-Mobile zit. Daar wordt ook F1 uitgezonden! Helaas wel SD, maar zo slecht is dat niet! De SD en het Duitse commentaar is een ding, maar het ontbreken van Olav Mol compenseert daar natuurlijk ruimschoots voor; dus zo'n ramp is het niet. Dus als je het niet erg vindt dat het Duits commentaar heeft, dan scheelt dat je dus gewoon minstens €15,50 per maand.

Zonder ZST zou je dan met die KPN constructie gemiddeld €56,60 per maand kwijt zijn voor alles, en kan je gewoon lekker F1 kijken.

In vergelijking met wat je nu betaald, scheelt dat €17.90 per maand... (€215 per jaar.)
Just a thought.

Misschien iets om (in de toekomst) eens naar te kijken.
--edit--
Ik zie net dat je met Alles-in-1 van T-Mobile met Ziggo Sport Totaal ook maar gemiddeld €71,67 per maand kwijt zou zijn geweest.

(T-Mobile Alles-in-1 + 500/500 upgrade + ZST (2mnd €5 korting)) Dus nog goedkoper dan die KPN constructie. Ik zie dan ook niet helemaal in hoe je er nou bij bent gekomen dat die constructie met T-Mobile GLAS + Ziggo TV voor €74,50 p/m goedkoper was? o0 Tenzij je kortingen niet vermeld hebt, dan is 't misschien een ander verhaal.
Ik ga overigens m'n Ziggo Sport Totaal opzeggen bij KPN na de race in Engeland.
Dan kost die race me €4, maar dat heb ik er wel voor over.
De race in Hongarije kijk ik lekker op RTL Duitsland. Kost me niets. Als het wederom goed bevalt, dan blijf ik op die manier kijken. Bevalt het niet dan koop ik een maand later (er zit een maand tussen Hongarije en Spa, dus enkel voor Hongarije nog een maandabonnement kopen is waanzin natuurlijk!), op 27 Augustus dus, Ziggo Sport Totaal GO ala €9,95 per maand en ram die lekker over de Apple TV heen.

Blijf het balen vinden dat SkySports F1 hier niet te krijgen is. (Ja illegaal wel natuurlijk, maar daar heb ik ff geen zin in.)