[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 20 ... 82 Laatste
Acties:
  • 413.621 views

Onderwerpen

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:37
LoeWn schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 12:20:
Dit is de eerste keer dat ik VT3 op Ziggo kijk, maar ik hoor geen Olav. Is dat vaker zo?
VT's doet Rick Winkelman. Olav doet de Qualificatie en Race.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:08
https://www.kpn.com/presenteert/sport/gratis-ziggo-sport.htm
Je kunt de Ziggo Sport Totaal kanalen vinden vanaf kanaal 233 tot en met kanaal 242. Vanaf kanaal 239 kunt u de kanalen in het HD vinden.
Hm, kanaal 239-242 heb ik niet eens. Maar kanaal 233 ziet er ook al niet slecht uit.
[edit] Blijkbaar is 233-238 gewoon HD inmiddels zie ik net.

[ Voor 9% gewijzigd door sverzijl op 16-09-2017 15:16 ]

• vliegnerd
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:50

vliegnerd

Nintendo fan.

"het is niet gelukt gegevens op te halen" zegt mijn ziggo sport totaal app... Zucht. Heb alleen telefoon hier in de sporthal. Geen laptop in de buurt.

Iemand een tip?

4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.

• fredgroes
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-09 09:15
vliegnerd schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 15:08:
"het is niet gelukt gegevens op te halen" zegt mijn ziggo sport totaal app... Zucht. Heb alleen telefoon hier in de sporthal. Geen laptop in de buurt.

Iemand een tip?
Als je ziggo hebt ziggogo.tv of de tv app van ziggo zelf

• vliegnerd

vliegnerd

Nintendo fan.

Thanks. Maar geen go sport abo. Nu opgelost.

• SkylerNL
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15-09 14:00
Iemand hier met KPN waarbij Ziggo sport het ook niet doet? Zou dit weekend gratis moeten zijn.

• sverzijl
SkylerNL schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 15:42:
Iemand hier met KPN waarbij Ziggo sport het ook niet doet? Zou dit weekend gratis moeten zijn.
Werkt top nu. Net voor Q1 nog wat haperingen in geluid (viel iedere minuut een halve seconde weg), maar nu niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09 22:44
Weet iemand of de open Ziggo Sport kanalen ook voor XS4All webtv gelden? XS4All biedt in principe hetzelfde als KPN toch? Daarom dacht ik ook Ziggo Sport op mn mobiel te kunnen zien, maar de kanalen staan er niet tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:51
Heel vreemd dat de nabeschouwing van de F1 niet gewoon op een van de 5 andere kanalen verder gaat bij Ziggo Sport Totaal. Met het oog op het verleden hadden ze allang kunnen weten dat de race zo lang zou duren en ze dus waarschijnlijk zouden moeten uitwijken naar een ander kanaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Simpele tip: als je kijkt via Ziggo Sport Totaal GO, en je abonnement verlengt vóór het Maleisië-weekend: dan bespaart het je €10 om het abonnement nu op te zeggen en pas bij het begin van de GP in Maleisië(-weekend) weer te activeren. Anders betaal je eigenlijk voor Abu Dhabi €10,- omdat het nét niet uitkomt met die 30 dagen en je dus nogmaals moet verlengen puur om die race nog te kunnen zien.

Als je verder niets anders kijkt dan F1 op Ziggo Sport tenminste. ;)

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
WhatsappHack schreef op zondag 17 september 2017 @ 22:27:
Simpele tip: als je kijkt via Ziggo Sport Totaal GO, en je abonnement verlengt vóór het Maleisië-weekend: dan bespaart het je €10 om het abonnement nu op te zeggen en pas bij het begin van de GP in Maleisië(-weekend) weer te activeren. Anders betaal je eigenlijk voor Abu Dhabi €10,- omdat het nét niet uitkomt met die 30 dagen en je dus nogmaals moet verlengen puur om die race nog te kunnen zien.

Als je verder niets anders kijkt dan F1 op Ziggo Sport tenminste. ;)
Inderdaad, meteen maar even gedaan :)

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Kan iemand verklaren waarom Ziggo Sport Go op de PC in Chrome de laatste tijd van belabberde kwaliteit is met constant buffering (tijdens F1) maar dezelfde stream op mijn tablet gewoon in full HD zonder maar ook een hint van buffering ?

Dat mag toch helemaal geen kloten uitmaken ?

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

ScrooLoose schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 11:07:
Kan iemand verklaren waarom Ziggo Sport Go op de PC in Chrome de laatste tijd van belabberde kwaliteit is met constant buffering (tijdens F1) maar dezelfde stream op mijn tablet gewoon in full HD zonder maar ook een hint van buffering ?

Dat mag toch helemaal geen kloten uitmaken ?
Ik heb hetzelfde probleem met de kwaliteit op de pc, zowel in Chrome als FF. Soms helpt het een paar minuten om de browser opnieuw te starten en dan heb je weer ff goed beeld, maar na een paar minuten wordt het weer ruk en buffering.

• MegaTronics
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

In Chrome werken regelmatig de streams van Ziggo Sport Totaal niet lekker. Vandaar dat daarvoor Internet Explorer nog wel eens wordt opgestart. :p

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

• vliegnerd

vliegnerd

Nintendo fan.

Hier lukt het helemaal niet meer om een ziggo sporttotaal go stream te casten naar mijn chromecast 1.

De ziggo app start wel op de chromecast maar geeft een foutmelding...

Kan iemand bevestigen dat het nog wel werkt op de chromecast 1?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Voor diegene die het vergeten waren; Channel 4 zendt dit weekend ook live uit.

http://tvcatchup.com/watch/channel4

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
vliegnerd schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 18:54:
Hier lukt het helemaal niet meer om een ziggo sporttotaal go stream te casten naar mijn chromecast 1.

De ziggo app start wel op de chromecast maar geeft een foutmelding...

Kan iemand bevestigen dat het nog wel werkt op de chromecast 1?
"Deze zender is geblokkeer voor het casten naar Chromecast". WTF, waarom betaal ik dan, zodat ik lekker F1 op mijn telefoon kan kijken?

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vliegnerd

vliegnerd

Nintendo fan.

wcduck schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 08:39:
[...]

"Deze zender is geblokkeer voor het casten naar Chromecast". WTF, waarom betaal ik dan, zodat ik lekker F1 op mijn telefoon kan kijken?
Hier probeert bij de stream te starten en te bufferen. Er staat dan na een paar seconden "er is iets misgegaan ..." Lekker duidelijke error ook.

Ga geld proberen terug te vragen, want het werkt gewoon nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
vliegnerd schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 08:46:
[...]

Hier probeert bij de stream te starten en te bufferen. Er staat dan na een paar seconden "er is iets misgegaan ..." Lekker duidelijke error ook.

Ga geld proberen terug te vragen, want het werkt gewoon nooit.
Wat opvalt: wanneer F1 beelden door worden gestuurd werkt de Chromecast wel, bij de studio vliegt hij eruit of krijg ik de melding dat het niet is toegestaan. Echt op de seconde nauwkeurig. Blijkbaar een rechtenkwestie.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Laatst online: 23-09 13:54

ResuCigam

BOFH

ResuCigam schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 15:58:
Wat was het gisteren weer droef gesteld met ziggogo.tv de gratis website van Ziggo.

Ik kijk hier de hele week naar zonder een enkel probleem maar tijdens de Formule 1 race is het altijd crisis het afgelopen jaar.

P.s. Nee het lag niet aan mijn verbinding, ik kon prima HD Youtube streamen op dat moment.
Exact hetzelfde weer, nu met voorbeeld: Een foto van 2 windows naast elkaar op dezelfde monitor.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DLhHTgxXkAA7uQ6.jpg:large

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09 16:43

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Dat Ziggo Go is ook hoogst irritant. Ik kan de kwalificatie niet terugkijken omdat de linkjes weer eens niet kloppen. De kwalificatie start het café op :(

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:11
wcduck schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 08:39:
[...]

Om hierop in te haken: dit ervaar ik sinds kort met de Ziggo Go App op Android. Pak ik vervolgens de app op de iPad dan kan ik wel casten naar de Chromecast 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vliegnerd

vliegnerd

Nintendo fan.

Rukapul schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 12:44:
[...]

Om hierop in te haken: dit ervaar ik sinds kort met de Ziggo Go App op Android. Pak ik vervolgens de app op de iPad dan kan ik wel casten naar de Chromecast 8)7
Hier werkt het op zowel Android als iOS niet :(
FunkyTrip schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 11:01:
Dat Ziggo Go is ook hoogst irritant. Ik kan de kwalificatie niet terugkijken omdat de linkjes weer eens niet kloppen. De kwalificatie start het café op :(
Misschien inmiddels gefixed? Bij mij werkt dat dan weer wel:

http://go.ziggosporttotaal.nl/main/missedOverview/0/10472

[ Voor 37% gewijzigd door vliegnerd op 07-10-2017 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
vliegnerd schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 12:56:
[...]

Ik heb nu getest en op mijn Android telefoon kan ik met de Ziggo Sport Go app niet Chromecasten (niet toegestaan) en op de iPad wel.

[ Voor 20% gewijzigd door Rukapul op 07-10-2017 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Laatst online: 23-09 16:43

FunkyTrip

Funky vidi vici!

vliegnerd schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 12:56:
[...]

[...]

Misschien inmiddels gefixed? Bij mij werkt dat dan weer wel:

http://go.ziggosporttotaal.nl/main/missedOverview/0/10472
https://www.ziggogo.tv/nl...l#startDate=1507354200000
hier niet...

Op ziggosporttotaal heb ik geen abbo.

[ Voor 4% gewijzigd door FunkyTrip op 07-10-2017 13:10 ]

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theswitch
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:20
Bij mij werkt deze ook niet, alles behalve de kwalificatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vliegnerd

vliegnerd

Nintendo fan.

Echt vaag, want die link geeft bij mij de kwalificatie..

Echt heel raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:05

Wmm

Same here. Het programma voor de kwalificatie start wel het goede programma, maar dan t/m Q1. De echte kwalificatie start het Formule 1 Cafe op idd. De hierboven genoemde link kan ik ook niet kijken, heb je een abo voor nodig. Beetje matig van Ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Bij Ziggo zijn ze goed op weg met GP Confidential, voor mij echte toevoeging aan hun autosportuitzendingen.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23-09 16:00

Oekol

waka waka hey hey

Hackus schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 21:58:
Bij Ziggo zijn ze goed op weg met GP Confidential, voor mij echte toevoeging aan hun autosportuitzendingen.
Zijn dat die uitzendingen die gaan over hoe de auto in elkaar zit, dat ze bijvoorbeeld een onderdeel pakken en het helemaal uit gaan leggen? Zo ja, heb ik ook al paar keer gezien en inderdaad heel interessant en leuk!

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Leoon. schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 22:01:
[...]

Zijn dat die uitzendingen die gaan over hoe de auto in elkaar zit, dat ze bijvoorbeeld een onderdeel pakken en het helemaal uit gaan leggen? Zo ja, heb ik ook al paar keer gezien en inderdaad heel interessant en leuk!
Yep, met nu een uurtje WEC

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vliegnerd

vliegnerd

Nintendo fan.

Wat is er met Ziggo GO Sporttotaal aan de hand? Zitten ze nu het hoogtepunten kanaal te streamen op het "hoofd"kanaal i.p.v. FP2?

EDIT: Nu wel beeld van de training, maar geen commentaar...
EDIT2: Oh, nee, het is nu gewoon het onboard kanaal.
EDIT3: Aha, na een kwartier hebben ze eindelijk het juiste kanaal aangezet. "Ziggo Sport Select" werd gewoon niet doorgegeven op via GO.

Ziggo, jullie lezen vast mee: ZORG NOU EENS DAT HET WERKT!

Waarom is er geen (legale) fatsoenlijke stream te krijgen in NL!?!!??!?!

[ Voor 67% gewijzigd door vliegnerd op 20-10-2017 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Zomg, er schijnen gesprekken plaats te vinden met Netflix om F1 naar Netflix te brengen; live-stream en terugkijken. Ik hoop dat dat internationaal iets wordt en dan 't liefste een kopie van SkyF1.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joach1m
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
FP3 van dit weekend heb ik gedwongen via Ziggo Go moeten kijken. Ik heb het Ziggo Sporttotaal pakket maar het Ziggo Racing kanaal geeft geen signaal :? Helaas werd FP3 niet op het Select kanaal uitgezonden. Ik heb dit probleem al vanaf het begin. Alle andere kanalen doen het perfect. Iemand anders hier ook last van? Signaalsterkte van Ziggo is verder goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:18
F1 is de enige reden dat ik überhaupt nog een TV-aansluiting heb. Zodra er een werkend en betrouwbaar alternatief komt (en dat is Ziggo Go niet) is het afgelopen met de traditionele beeldbuis. Mijn dochters kijken toch alleen maar Netflix, YouTube ed.

Wat mij betreft mag dat dus direct komen.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-09 16:47
vliegnerd schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 21:07:
Wat is er met Ziggo GO Sporttotaal aan de hand? Zitten ze nu het hoogtepunten kanaal te streamen op het "hoofd"kanaal i.p.v. FP2?
Ik weet niet wat er bij jou aan de hand was, maar ik heb gewoon gister vanaf 20:55 lekker Rick via ZiggoSportGo kunnen volgen :)

Ik kijk wel via de Win10 app, dus mogelijk kijk jij via iets anders dat jij problemen had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vliegnerd

vliegnerd

Nintendo fan.

Ryur schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 21:50:
[...]

Ik weet niet wat er bij jou aan de hand was, maar ik heb gewoon gister vanaf 20:55 lekker Rick via ZiggoSportGo kunnen volgen :)

Ik kijk wel via de Win10 app, dus mogelijk kijk jij via iets anders dat jij problemen had?
Raar. Met go abo of met select abo?

Ik kijk via website via browser. Zal die win10 app eens testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusTegengas
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 22-09 12:41

TinusTegengas

Formula Racing

Joach1m schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 19:42:
FP3 van dit weekend heb ik gedwongen via Ziggo Go moeten kijken. Ik heb het Ziggo Sporttotaal pakket maar het Ziggo Racing kanaal geeft geen signaal :? Helaas werd FP3 niet op het Select kanaal uitgezonden. Ik heb dit probleem al vanaf het begin. Alle andere kanalen doen het perfect. Iemand anders hier ook last van? Signaalsterkte van Ziggo is verder goed.
Hier geen problemen gehad. Heb gewoon kunnen kijken via racing op 404

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-09 16:47
vliegnerd schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 22:06:
[...]

Raar. Met go abo of met select abo?

Ik kijk via website via browser. Zal die win10 app eens testen.
Met een Go abo :) Heb geen TV abbo hier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:08

rammes

koekebakker 1e klas

ik ben ook een beetje klaar met ziggo. heb het abbo maar kwali kijken werkt vaak niet omdat het ontvangst niet goed is. ik heb inmiddels een manier gevonden om channel4 te kijken. die stream werkt wel fatsoenlijk

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-09 15:14

ATS

Nogal irritant: wordt vanmorgen wakker, en ik denk: ik kijk de Q even terug. Helaas. Zowel in de app als op de site van go.ziggosport is alleen een samenvatting te vinden. Ik snap al helemaal niet waarom hetgeen ze aanbieden om terug te kijken via de app afwijkt van wat je op de site kan vinden, maar het is wel bloedirritant.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-09 15:37
ATS schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 11:27:
Nogal irritant: wordt vanmorgen wakker, en ik denk: ik kijk de Q even terug. Helaas. Zowel in de app als op de site van go.ziggosport is alleen een samenvatting te vinden. Ik snap al helemaal niet waarom hetgeen ze aanbieden om terug te kijken via de app afwijkt van wat je op de site kan vinden, maar het is wel bloedirritant.
Ik kan de Q gewoon terugkijken via de ziggo go app hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS

ATS

Bartske schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 11:34:
[...]

Ik kan de Q gewoon terugkijken via de ziggo go app hoor!
Misschien inmiddels wel? Geen idee. Ik kan er geen pijl op trekken wat er wel en niet verschijnt, laat staan wanneer. Ook zoiets: motorsport sectie leeg, maar in het algemene overzicht wel de samenvatting van FP3 en de Q. Schiet mij maar lek.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Ik heb vanmorgen zonder problemen de kwalificatie gezien via de Ziggo sport totaal go site

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS

ATS

Op welke zenders in (Frans) België kan je F1 zien? Ik bivakkeer in een hotel in Luik, maar dat stomme tv systeem laat geen EPG zien. Audio pak ik wel van de F1 app. De Vlaamse zenders hebben geen F1 lijkt het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

ATS schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 19:10:
Op welke zenders in (Frans) België kan je F1 zien? Ik bivakkeer in een hotel in Luik, maar dat stomme tv systeem laat geen EPG zien. Audio pak ik wel van de F1 app. De Vlaamse zenders hebben geen F1 lijkt het?
Wikipedia: List of Formula One broadcasters

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS

ATS

Ah, dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:05

Harrie

NederVlaming

ATS schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 19:10:
Normaal op La Deux (RTBF) daar kijk ik ook op. De Vlaamse zenders hebben inderdaad geen F1, dan moet je een Telenet Sporting abonnement nemen.

Voorbeschouwing op La Deux vanaf 20:30.
Vaak is de Duitse RTL ook wel beschikbaar.

[ Voor 20% gewijzigd door Harrie op 22-10-2017 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS

ATS

Harrie schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 19:31:
[...]

Normaal op La Deux (RTBF) daar kijk ik ook op. De Vlaamse zenders hebben inderdaad geen F1, dan moet je een Telenet Sporting abonnement nemen.

Voorbeschouwing op La Deux vanaf 20:30.
Vaak is de Duitse RTL ook wel beschikbaar.
Mooi, die zender heb ik gevonden hier. Wellicht toch nog F1 dan vannavond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killjoy
  • Laatst online: 19:49

Killjoy

Klingon lawn products

* Kruipt onder steen vandaan
* Kijkt op Ziggo websitesel
* komt erachter dat hij ook met Ziggo analoog gratis F1 kan kijken via Ziggo GO :')
* Go Max! :)F *

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trekker22
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:40
Killjoy schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 20:15:
* Kruipt onder steen vandaan
* Kijkt op Ziggo websitesel
* komt erachter dat hij ook met Ziggo analoog gratis F1 kan kijken via Ziggo GO :')
* Go Max! :)F *
Helaas schommelt de kwaliteit behoorlijk als de race echt is begonnen. Ziggo heeft dan te weinig capaciteit😡😡😡

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killjoy

Killjoy

Klingon lawn products

trekker22 schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 20:57:
[...]

Helaas schommelt de kwaliteit behoorlijk als de race echt is begonnen. Ziggo heeft dan te weinig capaciteit😡😡😡
Die onderbrekingen wegens copyright zijn ook irritant...

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Laatst online: 01:33

franssie

Save the albatross

Ik kan niet inloggen op dat kut ziggo :(

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sverzijl
De kwaliteit is weer bagger vanavond. Af en toe redelijk, maar schakelt daarna weer terug op blokkerig. De Sky F1 stream die ik ernaast heb is echt 100 maal beter :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pastafarian
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 27-03 19:09
franssie schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 20:58:
Ik kan niet inloggen op dat kut ziggo :(
Zelfde hier. En dat is ook al jaren hetzelfde gelul. Fijn om te weten waar je voor betaalt...

[ Voor 8% gewijzigd door Pastafarian op 22-10-2017 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Laatst online: 01:33

franssie

Save the albatross

[quote]Pastafarian schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 21:07:
[...]

Zelfde hier. En dat is ook al jaren hetzelfde gelul. Fijn om te weten waar je voor betaalt...
[/quote]
Hier is het nieuw en ondertussen de schotel werkend met channel 4 maar dus wel de start gemist, wat een prutsbedrijf is dat A2
000.

edit:// lijkt een Telfort probleem te zijn - via Tele24g werkt het wel (dank voor het onbeperkte internet op 4G)

[ Voor 15% gewijzigd door franssie op 22-10-2017 21:25 ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Man man man, 2 minuten voor de start kapt de ziggo stream ermee, ik snel een online op zoek naar een andere bron, wat een schaamte Ziggo dat een online piraat keurig 1080p met Sky commentaar vloeiend de hele race kan serrveren terwijl een miljardenbedrijf hopeloos faalt, meer dan eens je stream moet herstarten en het beeldkwaliteit niet overhoudt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Waarom kan ik Ziggo nog steeds niet casten naar mijn Android TV? Werkt prima op alle mobiele devices maar zodra ik wil casten op android tv, werkt niet.

Gelukkig is het nu alleen maar voor peptalk maar toch. Werkt het wel bij anderen?

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 00:33:
Man man man, 2 minuten voor de start kapt de ziggo stream ermee, ik snel een online op zoek naar een andere bron, wat een schaamte Ziggo dat een online piraat keurig 1080p met Sky commentaar vloeiend de hele race kan serrveren terwijl een miljardenbedrijf hopeloos faalt, meer dan eens je stream moet herstarten en het beeldkwaliteit niet overhoudt,
Ik dacht zal even kijken of ik de enige ben, maar die Ziggo Stream doet het bij mij tijdens F1 hoogstens 3 sec. goed en dan vaag beeld en constant bufferproblemen...
Even naar een illegale stream en het werkt gewoon, af en toe reclame er tussendoor, maar wel HD en soepel.
Bijzonder...

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredgroes
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-09 09:15
Ik heb de eerste twintig minuten via de app van ziggo op mijn Surface tablet keken maar geen problemen met de ziggo stream. Kwaliteit bleef stabiel. Mocht wel van mijn vrouw na heel holland bakt weer op het grote scherm kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:16

Spotmatic

Ken sent me

Even wat achtergrondinfo: ik heb Ziggo en dus geen enkel probleem om welke F1 race dan ook te zien, waar ik ook ben. Dus dat helemaal prima.

Maar... ik ben doof dus van elk commentaar op de TV krijg ik helemaal niks mee. Ik gebruik daarom dan ook het racetopic op dit forum om toch inhoudelijke info te krijgen tijdens de race zelf, dat werkt echt super maar ook afleidend.

Mijn vraag is eigenlijk: zijn er F1-zenders die ondertiteling aanbieden en zo ja, welke? Bij Sky Sports F1 hebben ze het mogelijk wel, maar volgens mij kan ik dat niet legaal in Nederland afnemen. Dus... iemand een tip behalve contact opnemen met Ziggo of ze a.u.b. een ondertitelaar met een Veyboard willen neerzetten? :)

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:18
@Spotmatic
Heb je de app al eens geprobeerd? Hierin zit een aparte pagina waarop gebeurtenissen ook textueel worden weergegeven. Wel in het Engels uiteraard.

Prettige bijkomstigheid is dat de app een seconde of 5 voorloopt op het Ziggo beeld, waardoor je dus bijna real-time tekstcommentaar hebt.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
*knip* Vragen naar streams of plekken waar je content kunt vinden zijn niet de bedoeling.

[ Voor 148% gewijzigd door naitsoezn op 25-10-2017 16:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

alexbl69 schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 15:46:
@Spotmatic
Heb je de app al eens geprobeerd? Hierin zit een aparte pagina waarop gebeurtenissen ook textueel worden weergegeven. Wel in het Engels uiteraard.

Prettige bijkomstigheid is dat de app een seconde of 5 voorloopt op het Ziggo beeld, waardoor je dus bijna real-time tekstcommentaar hebt.
als aanvulling op bovenstaande beste legale oplossing (die je wel geld kost helaas).

With an F1® Access annual or monthly subscription, the Official F1® App offers the premium digital race experience, with features including:

- Official live timing of all F1 sessions
- Sector times with intervals and gaps, live tyre and pit stop information
- Interactive 3D maps with driver gears and speeds, plus Drag Reduction System (DRS) usage indicator
- In-corner analysis comparing drivers’ entry, apex and exit speeds
- Immersive dashboard with text commentary (English, French and German), and English audio commentary during all F1 sessions
- Team radio transmissions and Race Control messages
- Personalisation options and more!

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 20:24
Humma Kavula schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 20:08:
Waarom kan ik Ziggo nog steeds niet casten naar mijn Android TV? Werkt prima op alle mobiele devices maar zodra ik wil casten op android tv, werkt niet.

Gelukkig is het nu alleen maar voor peptalk maar toch. Werkt het wel bij anderen?
Volgens mij heeft Ziggo die mogelijkheid bewust uitgeschakeld omdat je op die manier je Ziggo abonnement kan delen met anderen, en beide op een groot tv scherm. 1 persoon kijkt met de reguliere ontvanger en 1 kijkt via casting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-09 14:37
Ik heb werkelijk, buiten de lipsync problemen om, absoluut geen enkel probleem met Ziggo Sport Go Totaal. Het werkt altijd direct via de Chromecast en het beeld is op een 43 inch TV uitstekend te noemen. Of het nu races, kwalificaties of trainingen zijn..

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
Ziggo Go App i.c.m. Chromecast werkt hier ook prima. Enige uitzondering is dat ik op een Android telefoon alleen kan casten via de TVGids/replay en niet via LiveTV (zou niet zijn toegestaan; lijkt bug in de app). Het wil dus wel en op de iPad werkt het ook gewoon via de LiveTV optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS

ATS

Weg. Reageerde op heel oud bericht.

[ Voor 90% gewijzigd door ATS op 28-10-2017 19:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
ATS schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 19:02:
[...]

BBC heeft die al een poos niet meer helaas. Alleen C4 nog (om de race ongeveer). BBC heeft alleen nog radio.
Je quote een post uit 2015. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS

ATS

Rivanov schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 19:06:
[...]

Je quote een post uit 2015. 8)7
Doh! Sorry!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:16

Spotmatic

Ken sent me

alexbl69 schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 15:46:
@Spotmatic

Dank! Ik heb vandaag een subscription genomen dus we zullen zien hoe dat gaat. d:)b

hardware-lover schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 16:23:

[...]

als aanvulling op bovenstaande beste legale oplossing (die je wel geld kost helaas).

With an F1® Access annual or monthly subscription, the Official F1® App offers the premium digital race experience, with features including:

- Official live timing of all F1 sessions
- Sector times with intervals and gaps, live tyre and pit stop information
- Interactive 3D maps with driver gears and speeds, plus Drag Reduction System (DRS) usage indicator
- In-corner analysis comparing drivers’ entry, apex and exit speeds
- Immersive dashboard with text commentary (English, French and German), and English audio commentary during all F1 sessions
- Team radio transmissions and Race Control messages
- Personalisation options and more!
Top! Ik zal je mijn ervaring laten weten!

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alex3305
  • Laatst online: 21:51
Wat is er met de studio bij Ziggo gebeurt :| ? Het ziet er totaal niet gezellig uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:55

NoFearCreations

3DPrint the world!

God wat is het weer brak met Ziggo. Online stream blijft op 360p steken en continu bufferen. Op de app ook continu bufferen. Was in Austin ook al zo slecht.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

Wat kan mij de Ziggo studio schelen, de Ziggo GO stream is bagger, da's veel belangrijker :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaguarxj16
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-09 10:03
NoFearCreations schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 20:26:
God wat is het weer brak met Ziggo. Online stream blijft op 360p steken en continu bufferen. Op de app ook continu bufferen. Was in Austin ook al zo slecht.
Hier ook, precies bij de start |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killjoy

Killjoy

Klingon lawn products

360p? ik meende zojuist terug in de tijd te zijn gegaan naar 240p...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23:26
Wat een ramp inderdaad. Volgende keer dat de F1 samen valt met andere sporten maar Ace Stream op de laptop installeren. De illegale streams leveren betere kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killjoy

Killjoy

Klingon lawn products

Nu weer aardig.

Niet moeten zeggen...

[ Voor 45% gewijzigd door Killjoy op 29-10-2017 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroentjuh82
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:36
Nog niet eerder zoveel gebuffer gehad in opera en vorige week in chrome. Ga volgend jaar wellicht iets beters in huis nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Dieptepunt dit weekend inderdaad met Ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Bij mij was het vorige week zo goed als onkijkbaar, maar vandaag gaat het eigenlijk weer prima. Geen touw op te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
sverzijl schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 21:34:
Bij mij was het vorige week zo goed als onkijkbaar, maar vandaag gaat het eigenlijk weer prima. Geen touw op te trekken.
Sowieso niet inderdaad. Via de browser 240/360p. Op de telefoon >720p. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Ik kijk nu al de laatste 45m via de app, gaat nu prima. Het is dat ik geen twitter heb, anders had ik hier wel even de aandacht voor gevraagd.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:16
Hier via de Ziggo app (Android) en Chromecast Ultra de hele GP door momenten met wazig beeld.
Voorheen met de Chromecast 2 hetzelfde probleem.
Als het klopt wat ik een tijdje terug ergens las (GP via Netflix) kan ik dat alleen maar verwelkomen.

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Verwacht dat maar niet in Nederland hoor. En waarschijnlijk ook geen live wedstrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-09 14:37
Ook gister vanaf een uur of 7 tot aan kwart over 10 constant uitstekende kwaliteit via Ziggo Go met een Sony TV. Ik heb geen enkele drop gehad naar een lagere kwaliteit. Ik heb alles wel bedraad aangesloten voor de beste ervaring.

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.d.akkerman
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:43
Even geen tijd om eea te quoten,

Maar ziggo app en android tv (en chromecast. Maar dat is ff geleden) werkt prima.

Laten we zeggen dat degene met ziggo thuis ook aan het kijken was.

Wat betreft de kwaliteit. Vorige week was het bij mij bagger. 5 seconden scherp, 20 seconden VHS.
Herstart van tv en smartphone mocht niet baten.

Deze week weer geen enkel probleem

Wat ik trouwens bijzonder vond was die glitch tussendoor groenbeeld en wat leek div 06 nummers. Iemand hier goed naar kunnen kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:08
p.d.akkerman schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 07:20:
Even geen tijd om eea te quoten,

Maar ziggo app en android tv (en chromecast. Maar dat is ff geleden) werkt prima.

Laten we zeggen dat degene met ziggo thuis ook aan het kijken was.

Wat betreft de kwaliteit. Vorige week was het bij mij bagger. 5 seconden scherp, 20 seconden VHS.
Herstart van tv en smartphone mocht niet baten.

Deze week weer geen enkel probleem

Wat ik trouwens bijzonder vond was die glitch tussendoor groenbeeld en wat leek div 06 nummers. Iemand hier goed naar kunnen kijken?
Ik heb een screenshot, er staan een stuk of 20 losse nummers tussen, bij één staat een (voor mij onbekende) naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Ziggo go heeft ook een update gehad lijkt het, het reageert allemaal wel wat soepeler.
Hopelijk is dat ook zo als het wat drukker is tijdens een F1 weekend.

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

En wederom alweer dramatisch online met Ziggo. App doet het prima, in de browser continu bufferen.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

RTL.de had vaak en lange reclame vanmiddag. Lijkt wel of eind van seizoen er meer reclame op het program staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Hackus schreef op zondag 12 november 2017 @ 18:50:
RTL.de had vaak en lange reclame vanmiddag. Lijkt wel of eind van seizoen er meer reclame op het program staat.
Misschien heb je er volgend jaar geen "last" meer van omdat het dan helemaal niet meer FTA wordt uitgezonden, hoewel de PAY versie (Sky) in Germania schijnbaar ook nog niet voor 2018 zijn uitzendcontract heeft verlengd;

https://www.sportsmole.co...talks-with-f1_312868.html

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __fred__
  • Laatst online: 23:31
hardware-lover schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 19:35:
[...]

Misschien heb je er volgend jaar geen "last" meer van omdat het dan helemaal niet meer FTA wordt uitgezonden, hoewel de PAY versie (Sky) in Germania schijnbaar ook nog niet voor 2018 zijn uitzendcontract heeft verlengd;

Het zou mij niet verbazen als het net als hier naar Liberty global dochter unitymedia gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

hardware-lover schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 19:35:
[...]

De beeldkwaliteit is al minder als bij Ziggo Sport. Ik ben het gewend om daar F1 te kijken, ook al skip ik steeds vaker naar Ziggo Sport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache4u
  • Niet online

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:18

d0s

sssst

Als mensen zoals Jack Plooij al arrogante trekjes gaan vertonen begin ik me toch zorgen te maken...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

__fred__ schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 19:42:
[...]
Het zou mij niet verbazen als het net als hier naar Liberty global dochter unitymedia gaat.
Jawol (voor de F1 fans van het Duitse RTL); https://www.motorsport.co...s-free-tv-germany-989788/

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bajan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-07 23:34
Tip voor de F1 fans die graag naar Ziggo willen kijken maar geen Ziggo hebben,
Neem een abonnement op Ziggo Totaal Sport.
*knip* Gelieve geen tips te geven die tegen de gebruikersvoorwaarden in gaan.

[ Voor 47% gewijzigd door naitsoezn op 08-01-2018 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS

ATS

Nou, ik vind het wel een terechte reactie eigenlijk. Als je zo wil beginnen met een interview, dan spreek je dat m.i. van te voren even door en overval je de geïnterviewde daar niet op deze manier mee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ATS

ATS

Ik heb net een (lange, pfff) enquete van F1 gehad, die grotendeels ging over hun plannen om zelf F1 beelden aan te gaan bieden. Er stonden een paar interessante plannen in:
  • Hele race ook beelden vanaf auto's kunnen selecteren
  • Cockpitbeelden van alle auto's tijdens de race
  • Commentaar in meerdere talen aanbieden
  • Race tijdlijn om snel momenten terug te kunnen vinden
  • Samenvattingen van verschillende lengtes aanbieden
  • Historische races kijken en ook toegang tot data daarvan
  • On demand, dus ook later terugkijken
  • Race analyses
  • Data vergelijken met vorig seizoen bij testen
  • Ook alle supportklassen met commentaar (F2, F3, Porsche supercup)
  • Alle teamradio
  • Support voor diverse media boxen en streaming protocollen (AppleTV, ChromeCast, etc.)
Er werd gevraagd naar drie mogelijke modellen: per race, per maand of per jaar. Ze waren nogal aan het spelen met de prijzen (15 pagina's met een vraag waarin je een keuze moest maken uit twee opties met prijzen, en aangeven of je dit echt aantrekkelijk zou vinden of dat je op de huidige manier zou blijven kijken), maar de genoemde prijzen varieerden in de range van $5-$10 per race, $8-$24 per maand en $80-$190 per jaar.

Ik heb geen idee welk van deze plannen het uiteindelijk gaat halen, maar het ging wel expliciet ook over Nederland (Nederland stond bij de opties als gebied, en de enquête was ook in het Nederlands opgesteld daarna).

Ik ben benieuwd naar wat het uiteindelijk gaat worden!

[ Voor 0% gewijzigd door ATS op 13-01-2018 07:38 . Reden: foutje in lijst opmaak ]

Pagina: 1 ... 20 ... 82 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.

Voor de F1TV gebruikers met inlogproblemen, deze directe link werkt misschien. :)
https://f1tv.formula1.com/dr/index.html