xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Iemand die deze afbeelding kent en weet wanneer waar en dit was?
Heb de foto jammer genoeg niet in een hogere resolutie kunnen vinden.

[ Voor 13% gewijzigd door Ad de Jong op 13-01-2018 10:39 ]
Brands Hatch 1963Ad de Jong schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 10:38:
Aangezien er hier heel wat liefhebbers zitten....
Iemand die deze afbeelding kent en weet wanneer waar en dit was?
Heb de foto jammer genoeg niet in een hogere resolutie kunnen vinden.
[afbeelding]
.... gewoon op afbeelding zoeken in Google

https://www.gettyimages.f...ce-at-picture-id102272255
Het mooie is dat heb ik gedaan en er kwam alleen maar links tegen naar de site die ik hier plaatsteYihaaa schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 10:48:
[...]
Brands Hatch 1963![]()
.... gewoon op afbeelding zoeken in Google![]()
![]()
https://www.gettyimages.f...ce-at-picture-id102272255
Maar bedankt.

Edit: het lijkt wel of ik alleen maar in NL kan zoeken op die manier.
Bij een andere foto precies hetzelfde verhaal

[ Voor 10% gewijzigd door Ad de Jong op 13-01-2018 10:59 ]
Voor mij zou dat met die functies en die prijs een no-brainer zijn. Klinkt heel erg goed.ATS schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 07:38:
Ik heb net een (lange, pfff) enquete van F1 gehad, die grotendeels ging over hun plannen om zelf F1 beelden aan te gaan bieden. Er stonden een paar interessante plannen in:Er werd gevraagd naar drie mogelijke modellen: per race, per maand of per jaar. Ze waren nogal aan het spelen met de prijzen (15 pagina's met een vraag waarin je een keuze moest maken uit twee opties met prijzen, en aangeven of je dit echt aantrekkelijk zou vinden of dat je op de huidige manier zou blijven kijken), maar de genoemde prijzen varieerden in de range van $5-$10 per race, $8-$24 per maand en $80-$190 per jaar.
- Hele race ook beelden vanaf auto's kunnen selecteren
- Cockpitbeelden van alle auto's tijdens de race
- Commentaar in meerdere talen aanbieden
- Race tijdlijn om snel momenten terug te kunnen vinden
- Samenvattingen van verschillende lengtes aanbieden
- Historische races kijken en ook toegang tot data daarvan
- On demand, dus ook later terugkijken
- Race analyses
- Data vergelijken met vorig seizoen bij testen
- Ook alle supportklassen met commentaar (F2, F3, Porsche supercup)
- Alle teamradio
- Support voor diverse media boxen en streaming protocollen (AppleTV, ChromeCast, etc.)
Ik heb geen idee welk van deze plannen het uiteindelijk gaat halen, maar het ging wel expliciet ook over Nederland (Nederland stond bij de opties als gebied, en de enquête was ook in het Nederlands opgesteld daarna).
Ik ben benieuwd naar wat het uiteindelijk gaat worden!
Kan niet wachten op legale kwalitatief aanbod in Nederland, bij Ziggo is die niet te vinden. Zou ook al jaren geleden met alle liefde een abonnement op SkyF1 genomen hebben als het kon in Nederland.
Niet te vroeg juichen hoor... Dit waren dingen die langs kwamen, maar er is beslist geen garantie dat ze in het uiteindelijke aanbod terecht gaan komen natuurlijk. Ook de prijzen staan alles behalve vast; ik had de indruk dat ik random gegenereerde prijzen te zien kreeg in een bepaalde range.Tralapo schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 11:02:
[...]
Voor mij zou dat met die functies en die prijs een no-brainer zijn. Klinkt heel erg goed.
Kan niet wachten op legale kwalitatief aanbod in Nederland, bij Ziggo is die niet te vinden. Zou ook al jaren geleden met alle liefde een abonnement op SkyF1 genomen hebben als het kon in Nederland.
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Alleen de Teamradio zou een beetje flauw zijn. Liever houden ze dat nog een beetje geheim, iig tot na de race. Maar strategische besprekingen horen wmb teamgeheim te blijven.
Voor mij zou een legaal abonnement op de al beschikbare SAT stream al meer dan prima zijn. Weliswaar geen 4k maar een messcherp plaatje met hele hoge bitrates (tot aan 35Mbps) en 6 verschillende audio-streamen waarvan één zonder commentaar. Vaak bekijk ik van zo'n stream de hele race nog een keer nadat deze in het bezit is gekomen.Phusebox schreef op maandag 15 januari 2018 @ 13:29:
Zonder al die extra poespas zou een 4K stream voor mij het hoogte op de wensenlijst staan samen met ander commentaar (liefst Engels).
Ik zou wel een keer een sample van een 4k uitzending willen bekijken, puur ter vergelijking, maar daar ben ik nog niet tegenaan gelopen tot nu toe.
Testing, one, two ...
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Zowel in Italië en Duitsland zijn er grote veranderingen in het f1 tv landschap.
Sky.de gaat in 2018 geen races uitzenden (omdat RTL.de alle races FTA (met reclame) uitzend.)
De RAI in Italië is haar rechten op uitzenden van races kwijt en alles gaat daar via Sky.it & (FTA) zusterkanaal TV8 (tenminste 4 races FTA) RAI houdt slechts de GP van Monza.
https://www.motorsport.co...ack-italy-sky-rai-998992/
Eerder deze winter was Canal F1 Latin America al haar tv rechten kwijt geraakt.
[ Voor 16% gewijzigd door nachtnet op 25-01-2018 15:17 ]
[ Voor 79% gewijzigd door naitsoezn op 25-01-2018 20:17 ]
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
http://www.sky.de/hilfece...situation-ab-2018-1000816nachtnet schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 14:59:
F1 Tv nieuws,...
Zowel in Italië en Duitsland zijn er grote veranderingen in het f1 tv landschap.
Sky.de gaat in 2018 geen races uitzenden (omdat RTL.de alle races FTA (met reclame) uitzend.)
De RAI in Italië is haar rechten op uitzenden van races kwijt en alles gaat daar via Sky.it & (FTA) zusterkanaal TV8 (tenminste 4 races FTA) RAI houdt slechts de GP van Monza.
https://www.motorsport.co...ack-italy-sky-rai-998992/
Eerder deze winter was Canal F1 Latin America al haar tv rechten kwijt geraakt.
Persoonlijk vind ik het een aderlating. Voor mij was Sky DE vaak informatiever tijdens diverse races dan Sky UK dat was. Ook in het voorprogramma ging men vaak wat dieper op bepaalde zaken in. Ik keek met veel plezier gehele races van Sky DE nog wel eens terug (als het de moeite waard was), maar dat gaat dan niet meer mogelijk zijn de komende jaren.
Testing, one, two ...
PS4 PSN: Dazzler2120
@Dazzler2120
[ Voor 13% gewijzigd door nachtnet op 26-01-2018 09:06 ]
PS4 PSN: Dazzler2120
Uitzendingen Channel 4 - 2018 | |
---|---|
![]() | |
15 april | Bahrain Grand Prix, Bahrain |
29 april | Azerbaijan Grand Prix, Baku |
27 mei | Grand Prix De Monaco, Monte Carlo |
01 juli | Grand Prix of Austria, Spielberg |
08 juli | British Grand Prix, Silverstone |
26 augustus | Belgian Grand Prix, Spa-Franchorchamps |
16 september | Singapore Grand Prix, Singapore |
7 oktober | Japanese Grand Prix, Suzuka |
21 oktober | United States Grand Prix, Austin |
25 november | Abu Dhabi Grand Prix, Abu Dhabi |
Omdat ik deze in dit topic nog niet kon terug vinden: De races die live & FTA door Channel 4 worden uitgezonden.
C4 C4F1 CHANNEL4 CHANNEL 4 CHANNEL4F1 CHANNEL 4 F1
Crap Amazon ook. Echt meest overpriced service ooit. Ik zat er ook op te wachten. Prime maar meteen gecanceld.Rivanov schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 07:07:
Grand Prix Driver is online op Amazon Prime Video.
Dit weekend maar eens aan beginnen.
https://www.amazon.co.uk/...f=cm_cr_ryp_prd_ttl_sol_0
/edit: Crap.. is enkel beschikbaar in de UK? Kan 'm namelijk met m'n eigen Prime account niet vinden. En de UK versie werkt hier niet.
[ Voor 6% gewijzigd door Phusebox op 09-02-2018 18:18 ]
Gewoon gratis account nemen bij GoosVPN en dan een Duitse server kiezen.Phusebox schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 17:52:
[...]
Crap Amazon ook. Echt meest overpriced service ooit. Ik zat er ook op te wachten. Prime maar meteen gecanceld.
En dan? Hij staat niet op Amazon Prime Duitsland.NotSoSteady schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 21:32:
[...]
Gewoon gratis account nemen bij GoosVPN en dan een Duitse server kiezen.
Besides ik heb die app op mijn tv. Router ondersteund geen vpn volgens mij.
Jawel -> https://www.amazon.de/Cha...eywords=grand+prix+driverPhusebox schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 21:33:
[...]
En dan? Hij staat niet op Amazon Prime Duitsland.
Besides ik heb die app op mijn tv. Router ondersteund geen vpn volgens mij.
Hmm niet in de app.
Als ik probeer te spelen krijg ik "Dieses Video ist aus Lizenzgründen an Ihrem Standort leider nicht verfügbar. Für mehr Informationen besuchen Sie bitte die Amazon Video Nutzungsbedingungen. Für weitere Hilfe wenden Sie sich bitte an den Amazon Kundenservice unter www.amazon.de/videohelp und beziehen Sie sich auf den Fehlercode 4601."
Daarom zeg ik ook: gratis GooseVPN nemen en een Duitse server gebruiken.KenVerburg schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 23:22:
[...]
Als ik probeer te spelen krijg ik "Dieses Video ist aus Lizenzgründen an Ihrem Standort leider nicht verfügbar. Für mehr Informationen besuchen Sie bitte die Amazon Video Nutzungsbedingungen. Für weitere Hilfe wenden Sie sich bitte an den Amazon Kundenservice unter www.amazon.de/videohelp und beziehen Sie sich auf den Fehlercode 4601."
http://www.totaaltv.nl/ni...t-wil-formule-1-behouden/
Of we daar vrolijk of juist chagrijnig van moeten worden zal later nog wel blijken als er meer ervaringen zijn met het Formule 1 stream aanbod (kwaliteit daarvan).
Ik kan me voorstellen dat Ziggo nu menig klant heeft die enkel om de Formule 1 het abonnement daar nu heeft en zou kunnen vertrekken indien dit niet langer het geval zou zijn.
https://www.formula1.com/...subscription-service.html
A.g.v.; Sky responds to F1 TV by slashing the price of its F1 channel stream
https://www.racefans.net/...-price-f1-channel-stream/
[ Voor 13% gewijzigd door hardware-lover op 02-03-2018 15:43 ]
Testing, one, two ...
Ik heb zelf geen kabelaansluiting en geen behoefte aan NL commentaar, ik kijk dus al jaren Sky-streams. Een streamingservice direct van Liberty zelf zou voor mensen in mijn situatie dus juist ideaal zijn, dan kan ik weer gewoon legaal F1 kijken, wat nog makkelijker ook doordat ik niet elke race op zoek hoef naar een stream.
Vele mensen zullen een online platform echter juist onpraktisch vinden, die kunnen dan gewoon via Ziggo blijven bekijken.
Mocht Ziggo wel hun exclusiviteit behouden zou ik dat erg jammer vinden, dan zet ik nog liever ergens een VPN op om op die manier voor de streaming service te kunnen betalen, dan dat ik de hoofdprijs aan Ziggo betaal voor een kabelaansluiting waar ik helemaal geen behoefte aan heb.
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Je kunt ook gewoon een Ziggo Go abonnement nemen.Chakotay schreef op maandag 5 maart 2018 @ 11:44:
Ik hoop heel erg dat het naast elkaar kan blijven bestaan.
Ik heb zelf geen kabelaansluiting en geen behoefte aan NL commentaar, ik kijk dus al jaren Sky-streams. Een streamingservice direct van Liberty zelf zou voor mensen in mijn situatie dus juist ideaal zijn, dan kan ik weer gewoon legaal F1 kijken, wat nog makkelijker ook doordat ik niet elke race op zoek hoef naar een stream.
Vele mensen zullen een online platform echter juist onpraktisch vinden, die kunnen dan gewoon via Ziggo blijven bekijken.
Mocht Ziggo wel hun exclusiviteit behouden zou ik dat erg jammer vinden, dan zet ik nog liever ergens een VPN op om op die manier voor de streaming service te kunnen betalen, dan dat ik de hoofdprijs aan Ziggo betaal voor een kabelaansluiting waar ik helemaal geen behoefte aan heb.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dat is toch alleen beschikbaar voor al bestaande Ziggo klanten, niet ook als losse service? Ik zie zo snel op de website geen optie om het los af te nemen in ieder geval.Rivanov schreef op maandag 5 maart 2018 @ 11:48:
[...]
Je kunt ook gewoon een Ziggo Go abonnement nemen.
Dit suggereert ook dat het alleen beschikbaar is bij een normaal TV-pakket.Alle Ziggo klanten kunnen gebruikmaken van Online tv-kijken. Je kijkt naar populaire televisiezenders. Welke dit zijn is afhankelijk van je tv-abonnement. Eenmalig inloggen doe je met je Mijn Ziggo accountgegevens.
Ook zonder ziggo abbo is dat geen probleem. Sterker nog, een online abbo is goedkoper dan de 15 euro die je kwijt bent als TV-abbo (Voor sport iig, kanaal 14 is vrij voor ziggo abbonees).Chakotay schreef op maandag 5 maart 2018 @ 11:52:
[...]
Dat is toch alleen beschikbaar voor al bestaande Ziggo klanten, niet ook als losse service? Ik zie zo snel op de website geen optie om het los af te nemen in ieder geval.
http://go.ziggosporttotaal.nl/
[ Voor 5% gewijzigd door Jurgen op 05-03-2018 11:54 ]
Zie post van @JurgenChakotay schreef op maandag 5 maart 2018 @ 11:52:
[...]
Dat is toch alleen beschikbaar voor al bestaande Ziggo klanten, niet ook als losse service? Ik zie zo snel op de website geen optie om het los af te nemen in ieder geval.
[...]
Dit suggereert ook dat het alleen beschikbaar is bij een normaal TV-pakket.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Hm, dat heb ik dan weer gemist, dank voor de tip! Misschien eens een keer proberen dit jaar. Daar gaat mijn argument tegen ZiggoJurgen schreef op maandag 5 maart 2018 @ 11:53:
[...]
Ook zonder ziggo abbo is dat geen probleem. Sterker nog, een online abbo is goedkoper dan de 15 euro die je kwijt bent als TV-abbo (Voor sport iig, kanaal 14 is vrij voor ziggo abbonees).
http://go.ziggosporttotaal.nl/
[ Voor 9% gewijzigd door pro_6or op 05-03-2018 13:09 ]
een treffende spreuk
Sky heeft ook aangegeven dat ze met een 4K streaming dienst komen eind dit jaar of begin 2019. Of je hier (goed) gaat kunnen van gebruik maken is maar de vraag. Je zal een VPN nodig hebben die niet door hun wordt geoblockt, met een hoge gemiddelde bandbreedte die stabiel genoeg is om geen freezes of glitches te krijgen.
Niet.pro_6or schreef op maandag 5 maart 2018 @ 13:08:
Hoe kan ik aanstaand seizoen legaal (ik ben niet geinteresseerd in illegaal, niet dat het er dan wel is volgens mij, maar hoe dan ook) de races in 4K kijken (in Nederland). Heeft iemand daar enig idee over? Dit is nu het 2e seizoen dat de beelden in 4K worden opgenomen. Afgelopen seizoen was zelfs de 2017 in review Blu-ray niet eens in 4K te verkrijgen. Ik vind dat een gemiste kans. Overigens gaat het me nioet eens om de resolution maar om de bitrate van de stream. Ik kijk nu naar een 7mbit stream, dat is prima kwaliteit maar ik zou graag een echte hoge bitrate stream willen kijken.
For my info (en anderen, mogelijk); heb je toevallig informatie over de bitrate van de races? De laatste keer dat ik Ziggo had (anderhalf jaar geleden), vond ik het nog wel interessant om 4 kanalen tegelijk te kijken maar dat werd geschaald omdat mijn PC maar 1080p aan kon. Heb nu een NUC aan mijn 4K TV dus het zou wel handig/grappig zijn als ik 4 kanalen tegelijk op maximaal 1080p op mijn scherm kan toveren.
Maar ja, als de bitrate enkele honderden KB/s is, ben ik bang dat ik 4K aan blokken te zien krijg ipv een scherpe race en een "relatief" leesbaar pitkanaal etc.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Ik zou het je niet zo kunnen zeggen, maar ik wil vanavond best even inloggen en wat info voor je verzamelen. Iirc heeft de player via ziggo sport wel de mogelijkheid om meerdere (1, 2 of 4) kanalen tegelijk weer te geven.MAX3400 schreef op maandag 5 maart 2018 @ 15:28:
[...]
For my info (en anderen, mogelijk); heb je toevallig informatie over de bitrate van de races? De laatste keer dat ik Ziggo had (anderhalf jaar geleden), vond ik het nog wel interessant om 4 kanalen tegelijk te kijken maar dat werd geschaald omdat mijn PC maar 1080p aan kon. Heb nu een NUC aan mijn 4K TV dus het zou wel handig/grappig zijn als ik 4 kanalen tegelijk op maximaal 1080p op mijn scherm kan toveren.
Maar ja, als de bitrate enkele honderden KB/s is, ben ik bang dat ik 4K aan blokken te zien krijg ipv een scherpe race en een "relatief" leesbaar pitkanaal etc.
Dat zou ik zeer op prijs stellen.Jurgen schreef op maandag 5 maart 2018 @ 16:02:
[...]
Ik zou het je niet zo kunnen zeggen, maar ik wil vanavond best even inloggen en wat info voor je verzamelen. Iirc heeft de player via ziggo sport wel de mogelijkheid om meerdere (1, 2 of 4) kanalen tegelijk weer te geven.
Voor meerdere kanalen tegelijk had ik vorige keer gewoon de stream (Silverlight ofzo??) de code gesplitst en in een 4-frame (oldskool html) geplakt en die middels F11 fullscreen op beeld gezet
Die is nu niet actief dus kan het je niet laten zien.
[ Voor 21% gewijzigd door Rivanov op 05-03-2018 16:06 ]
Bitrate van de races is 720P, rond de 3000-4000kb/s, voor een 1080P TV gaat dat prima, 4K durf ik het niet aan.MAX3400 schreef op maandag 5 maart 2018 @ 15:28:
[...]
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB

Nee, dat snap ik inderdaad; het idee is als volgt (even random picture van internet geplukt)Joost1991 schreef op maandag 5 maart 2018 @ 16:06:
[...]
Bitrate van de races is rond de 3000-4000kb/s, voor een 1080P TV gaat dat prima, 4K durf ik het niet aan.

Als ik elk beeld kan krijgen in > 2500Kbps & 720P (of beter), kan je op een 4K-TV dus 4 streams tegelijk in maximale bitrate (per stream) kwijt.
dat heb ik in verleden gedaan;MAX3400 schreef op maandag 5 maart 2018 @ 16:08:
[...]
Nee, dat snap ik inderdaad; het idee is als volgt (even random picture van internet geplukt)
[afbeelding]
Als ik elk beeld kan krijgen in > 2500Kbps & 720P (of beter), kan je op een 4K-TV dus 4 streams tegelijk in maximale bitrate (per stream) kwijt.
- TV sky
- Onboard max
- Live timing
- Pitstraat
- Highlights/replay
- overige
Tof om eens op te zetten, maar doe dat nooit meer; heb "niets" van de race gezien. Want; meer dan 2 schermen remt je in informatie verwerking, alles moet perfect gelijk lopen anders is het irritant. Hoewel het leuk was omte bouwen, kijk ik niet meer dan 2 schermen (excl. live-timing)
het werkt gewoon niet om 4 van dat soort schermen te volgen
Je was me voor, goed bezig :-)
Dat is ook mijn ervaring. Nu pak ik altijd tv-feed, en timing via de app (want die is gelijk te zetten. Moet je wel opletten bij de start).himlims_ schreef op maandag 5 maart 2018 @ 16:11:
[...]
dat heb ik in verleden gedaan;
- TV sky
- Onboard max
- Live timing
- Pitstraat
- Highlights/replay
- overige
Tof om eens op te zetten, maar doe dat nooit meer; heb "niets" van de race gezien. Want; meer dan 2 schermen remt je in informatie verwerking, alles moet perfect gelijk lopen anders is het irritant. Hoewel het leuk was omte bouwen, kijk ik niet meer dan 2 schermen (excl. live-timing)
het werkt gewoon niet om 4 van dat soort schermen te volgen
Eerder idd ook wel eens met live + 2 streams wat gekeken, maar je krijgt het allemaal niet meer mee. Daarbij gebruik ik de ziggo box voor de world feed, dus er zat ook altijd een paar seconden vertraging tussen de extra schermen.
Ik weet zeker dat ik wel F1 TV had genomen, dat is gewoon alles in 1!
Ik ben benieuwd wanneer dit wel mogelijk wordt.
Ik zit ook bij KPN, bij KPN kun je per maand opzegbaar het ziggosport pakket nemen, dit kost 15 euro per maand. Hierin zit behoorlijk wat sport hoor (ook andere auto) maar o.a. ook alles van de F1 (dus inclusief de Free Practice op Vrijdag en zaterdagochtend). Wil je de races ook op kunnen nemen dan moet je ook het opnamepakket (5 euro) nemen dan wordt het in de cloud voor je bewaard. Zeg je het abbo op dan zijn je opnames weg, maar neem je het abbo weer dan kun je ook weer bij je oude opnames. Alleen moet je er wel een beetje in snoeien want anders loopt je vrije ruimte snel vol.pilskes schreef op maandag 5 maart 2018 @ 16:23:
Aangezien wij overgaan van Brabantnet naar KPN (aangezien dit overgenomen is) ben ik benieuwd wat de kosten gaan worden voor F1.
Ik weet zeker dat ik wel F1 TV had genomen, dat is gewoon alles in 1!
Ik ben benieuwd wanneer dit wel mogelijk wordt.
een treffende spreuk
Hopelijk kan ik daar dit seizoen ook gewoon bekijken want ik ga geen 15Euro per maand betalen voor die paar races. Wat we live kijken zijn zo af en toe Britse series op BBC. En ik kijk dan de F1 en porsche supercup als ze dat er ook bij uitzenden. Waarom hebben we het nog?
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
Snap niet dat het via derden altijd 5 euro duurder is, ook via Caiway kost Ziggo sport totaal 14,95, maar je kan precies hetzelfde zien wat op Go te zien is direct via Ziggo. Ja, niet via je decoder, maar beetje smartTV en elk PC/mobiel heeft de app en desnoods via de website (en chromecast/Airplay naar je TV), maar kost 9,95 per maand.pro_6or schreef op maandag 5 maart 2018 @ 17:00:
[...]
Ik zit ook bij KPN, bij KPN kun je per maand opzegbaar het ziggosport pakket nemen, dit kost 15 euro per maand. Hierin zit behoorlijk wat sport hoor (ook andere auto) maar o.a. ook alles van de F1 (dus inclusief de Free Practice op Vrijdag en zaterdagochtend). Wil je de races ook op kunnen nemen dan moet je ook het opnamepakket (5 euro) nemen dan wordt het in de cloud voor je bewaard. Zeg je het abbo op dan zijn je opnames weg, maar neem je het abbo weer dan kun je ook weer bij je oude opnames. Alleen moet je er wel een beetje in snoeien want anders loopt je vrije ruimte snel vol.
Voor Caiway heb ik ook geen replay/rewind mogelijkheid (moet ik zelf met PVR opnemen), terwijl via de website je direct kan terugspoelen (tot veelal begin van de voorbeschouwing) en later ook via Gemist nog terugkijken.
Misschien is het direct via KPN/Caiway/etc praktischer, maar als het toch puur gaat om F1 te kijken, ben ik gewoon voor de goedkoopste gegaan waar gewoon redelijk mee te kijken is (1080 is toch maximale met de stream).
(ok minpunt dat de WP app niet meer werkt en ik ook mobiel niet via de site kan kijken - iets met flashplayer - maar verder kan ik dit altijd gewoon kijken)
[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 05-03-2018 17:21 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Bij ziggo zelf, (althans de laatste keer dat ik keek) was het sportpakket ook gewoon 15 euro per maand.SinergyX schreef op maandag 5 maart 2018 @ 17:19:
[...]
Snap niet dat het via derden altijd 5 euro duurder is, ook via Caiway kost Ziggo sport totaal 14,95, maar je kan precies hetzelfde zien wat op Go te zien is direct via Ziggo. Ja, niet via je decoder, maar beetje smartTV en elk PC/mobiel heeft de app en desnoods via de website (en chromecast/Airplay naar je TV), maar kost 9,95 per maand.
Verwijderd
Eindelijk van die oranje waas zender af.
Het is al erg genoeg dat je niet eens meer naar een GP kan zonder dat de sfeer verziekt wordt door de oranje fans (tenminste zolang het goed gaat met Max is er niets aan de hand maar oh wee als hij er uit ligt of het gaat minder dan is het snel gedaan met de sfeer).
Ik ben F1 fan en kan erg genieten van een mooi gevecht op de baan tussen de rijders en teams.
Ik als Nederlander gun het Max ook zeker wel en hoop dat hij nog veel meer kan laten zien maar al die zogenaamde gelegenheids- fans kunnen mij gestolen worden.
Hopen mag altijd, maar ik ben er bang voor.......Ad de Jong schreef op maandag 5 maart 2018 @ 19:33:
Ik mag hopen dat we in NL ook snel gebruik mogen maken van de F1 stream.
[knip]
hardware-lover in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?"
Testing, one, two ...
een treffende spreuk
@SinergyX Ik weet van het crashen van de Ziggo Sport Totaal app op Windows mobile, dus heb even wat browsers opgezocht in de Store. Ik heb er nu minimaal één gevonden die wel lijkt te werken met de website. Mogelijk werken er nog meer want ik heb ze nog niet allemaal getest.SinergyX schreef op maandag 5 maart 2018 @ 17:19:
[...]
[knip]
(ok minpunt dat de WP app niet meer werkt en ik ook mobiel niet via de site kan kijken - iets met flashplayer - maar verder kan ik dit altijd gewoon kijken)
https://www.microsoft.com/store/productId/9NBLGGH533MS
De Monument browser werkt overigens ook maar je moet dan wel de popup killer uitschakelen.
Voor beide browsers geldt een double tap op de video om deze schermvullend te maken na selectie.
[ Voor 17% gewijzigd door hardware-lover op 05-03-2018 23:33 ]
Testing, one, two ...
Je hebt sport-fans en team-fans. Beide zijn nodig om de sport tot het maximum uit te buitenpro_6or schreef op maandag 5 maart 2018 @ 21:11:
Dan kan ik je gestolen worden want zonder Max kijk ik niet, met Max vind ik het een magische show. Als hij uitvalt kijk ik de race wel uit maar dit seizoen heb ik daar maar één keer echt van genoten (Baku gek genoeg, stratencircuit meestal garant voor een optocht).
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Voor zover ik weet hebben ze hem sinds midden vorig jaar naar HTML5 herschreven.Chakotay schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 08:36:
Voor degenen die ervaring met de web-player van Ziggo hebben, werkt dat ding ook op Linux, en ondersteunt het Chromecast? Silverlight belooft niet veel goeds...
Ik kijk het op mijn Mac zonder een Silverlight implementatie (vroeger wel, maar die heb ik verwijderd).
Probeer anders naar Vettel te kijken wanneer Max uitvalt. Vettel is ook een echte tijger op de baan en zeer tof om naar te kijken. Vooral afgelopen seizoen toen Max de helft van de tijd ergens in een achterkamertje zat omdat zijn auto niks deed, dan was Vettel net zo goed om van te genieten.pro_6or schreef op maandag 5 maart 2018 @ 21:11:
Dan kan ik je gestolen worden want zonder Max kijk ik niet, met Max vind ik het een magische show. Als hij uitvalt kijk ik de race wel uit maar dit seizoen heb ik daar maar één keer echt van genoten (Baku gek genoeg, stratencircuit meestal garant voor een optocht).
Als je voor een team bent (RBR) dan kan je natuurlijk ook gewoon voor/naar Ricciardo kijken?
Waarom denk je dat er voorlopig ook geen circuit in NL zal komen? Het gros kijkt niet naar de sport maar naar Max, stopt Max? Dan zitten ze met een circuit opgescheept waar veel geld in gepompt is maar ''niemand'' naartoe zal gaan.
[ Voor 13% gewijzigd door LopendeVogel op 06-03-2018 08:53 ]
Er is een speciale F1 player om alle kanalen te kunnen zien. Misschien moet je er een mailtje aan wagen aan ziggo om zeker te weken of die ook aangepast is.Ryur schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 08:40:
[...]
Voor zover ik weet hebben ze hem sinds midden vorig jaar naar HTML5 herschreven.
Ik kijk het op mijn Mac zonder een Silverlight implementatie (vroeger wel, maar die heb ik verwijderd).
Wat denk je zelf met kijkcijferkanon Max in de F1JackBol schreef op zondag 11 maart 2018 @ 22:16:
[...]
Ziggo heeft t/m het 2018 seizoen een exclusieve deal voor de F1 rechten.
Ik heb nog niets gezien van een contract verlenging. Ik ben benieuwd of die exclusief blijft.
Ik bedoelde meer vanuit oogpunt van FOM.Humma Kavula schreef op zondag 11 maart 2018 @ 22:22:
[...]
Wat denk je zelf met kijkcijferkanon Max in de F1
Als die denken dat ze meer kunnen verdienen aan streamen, lijkt het me niet verstandig een exclusief contract te onderhandelen.
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Die gaan echt niet een apart kanaal voor F1 in NL aanleggen. Hooguit de races aan KPN aanbieden maar dit blijft voorlopig gewoon een Ziggo exclusief imo.
[ Voor 5% gewijzigd door Humma Kavula op 11-03-2018 23:30 ]
Wow, dit MOET ik hebben danCFC-Mathijs schreef op zondag 11 maart 2018 @ 22:09:
Wellicht is het [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? topic een betere plek om dit te melden maar... Ik zat een beetje in de FAQ van F1 TV (pro) te kijken en daarin staat het volgende vermeld:
Q: Why won’t F1 TV be available in my country?
A: Rights restrictions mean we can’t offer F1 TV in every country. But we’re always working hard to add more countries each season, so check the F1 TV Content Schedule for updates. For now, full list of F1 TV Pro markets is available below.
ARGENTINA, ANGUILLA, ANTIGUA AND BARBUDA, ARUBA, AUSTRIA, AZERBAIJAN, BAHAMAS, BARBADOS, BELGIUM (to be confirmed), BOSNIA, BRITISH VIRGIN ISLANDS, BULGARIA, CARIBBEAN NETHERLANDS, CAYMAN ISLANDS, CHILE, COLOMBIA, COSTA RICA, CROATIA, CURAÇAO, DOMINICA, DOMINICAN REPUBLIC, ECUADOR, FRANCE, GERMANY, GRENADA, GUADELOUPE, GUATEMALA, HAITI, HONDURAS, HUNGARY, JAMAICA, MARTINIQUE, MEXICO, MONACO, MONTSERRAT, NICARAGUA, PARAGUAY, PERU, ROMANIA, SAINT BARTHÉLEMY, SAINT KITTS AND NEVIS, SAINT LUCIA, SAINT MARTIN, SAINT VINCENT AND THE GRENADINES, SERBIA, SINT MAARTEN, SLOVENIA, SOUTH TYROL, SWITZERLAND, TRINIDAD AND TOBAGO, TURKEY, TURKS AND CAICOS ISLANDS, UKRAINE, UNITED STATES VIRGIN ISLANDS, URUGUAY, USA, VENEZUELA
In F1 TV Pro zit het volgende:
F1:
Live race coverage
Live timing data
On-board Driver Cams
Team radios
Driver tracker map
Tyre usage history
Full race replays
Historic race archive
4 commentary languages
Support Series:
Live F2, GP3 & Porsche Super Cup coverage
Select On board Driver Cams
Full race replays
Dus kan ik hieruit concluderen dat ik vaarwel kan zeggen tegen Ziggo?
Zou dat met een VPN verbinden eventueel wel kunnen?
Ik gok dat we dat niet mogen bespreken hiersirkeith schreef op maandag 12 maart 2018 @ 10:53:
[...]
Wow, dit MOET ik hebben dan
Zou dat met een VPN verbinden eventueel wel kunnen?
Zijn er meer mensen die de tests nu missen? Er valt nu opeens een gat..
Maar nog goed anderhalve week en het begint. Benieuwd of Mclaren opeens met een heel andere enginecover gaat rijden in Australië.
Ik ben alleen de onderstaande pagina tegengekomen voor het registreren voor het ontvangen nieuws updates en de launch van F1 TV tegengekomen: https://www.formula1.com/...subscription-service.html
Je kan je hier aanmelden voor meer info. Maar vergeet niet dat het niet beschikbaar gesteld wordt in Nederland doordat Ziggo het alleenrecht heeft op de F1.MuVo schreef op maandag 12 maart 2018 @ 11:06:
Het is nog niet mogelijk om F1 TV te bestellen, ik kan nog geen bestel pagina vinden?
Ik ben alleen de onderstaande pagina tegengekomen voor het registreren voor het ontvangen nieuws updates en de launch van F1 TV tegengekomen: https://www.formula1.com/...subscription-service.html
Thanks. Daar ben ik mij van bewust, maar ik wil de uitdaging wel aangaan met een VPN. Als het tijdens de eerste maand niet werkend te krijgen is dan blijf ik bij Ziggo.demo31051987 schreef op maandag 12 maart 2018 @ 11:12:
[...]
Je kan je hier aanmelden voor meer info. Maar vergeet niet dat het niet beschikbaar gesteld wordt in Nederland doordat Ziggo het alleenrecht heeft op de F1.
Ze hadden wel iets meer moeite mogen doen voor de mock-up. Perez en Vettel rijden niet eens op dezelfde baan.MuVo schreef op maandag 12 maart 2018 @ 11:06:
Het is nog niet mogelijk om F1 TV te bestellen, ik kan nog geen bestel pagina vinden?

Daarom heet het ook een mock-upJackBol schreef op maandag 12 maart 2018 @ 12:38:
[...]
Ze hadden wel iets meer moeite mogen doen voor de mock-up. Perez en Vettel rijden niet eens op dezelfde baan.
[afbeelding]
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Nou.....MuVo schreef op maandag 12 maart 2018 @ 13:25:
Ik ben benieuwd of F1 TV in hoge HD kwaliteit of zelfs 4K zal uitzenden.
Q: What are the minimum broadband requirements going to be?
A: There’s no single answer for this, but we can give you a rough guide.
F1 TV will use something called ‘adaptive playback’. It’s a bit of tech that dynamically adjusts the quality of your video stream, based on your connection speed.
If your connection speed changes – for example, if the network is congested or you’re sharing your connection with other devices – F1 TV will automatically lower the quality of your video stream. This way, you can keep on viewing without interruption.
In general, a low-res stream needs 1Mb. A high-res stream needs 3Mb. Remember: this is only a guide, and depends on things like bit rates, latency, and the processing power of your PC or device.
3Mbit voor een hoge kwaliteit stream?
Misschien zal de stream kwaliteit voor het Pro pakket hoger liggen, maar dat valt te bezien.
Niet voor het gros van de Nederlanders natuurlijk, die krijgen helemaal niets te zien van het Pro aanbod
Testing, one, two ...
Geen 4K, maar redelijk okee toch? Recommended H.264 720p@30 is 2.5Mbit.hardware-lover schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 00:13:
3Mbit voor een hoge kwaliteit stream?
Youtube 1080p@30 is 3~4Mbit (heeft dan ook iets meer compressie)
[ Voor 3% gewijzigd door JackBol op 13-03-2018 15:42 ]
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Geen idee hoe dat er in de praktijk uit gaat zien. Ik neem aan dat ze bij de start van hun "service" in gaan zetten op een zo degelijk mogelijke stream. Gezien de variabele bitrate zouden af en toe wat blokken in beeld ook zeker wel eens mogelijk kunnen worden voor de abonnee. Ik kwam al wat berichten tegen dat het voor een enkel land al een standaard SD stream gaat worden.JackBol schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 15:41:
[...]
Geen 4K, maar redelijk okee toch? Recommended H.264 720p@30 is 2.5Mbit.
Youtube 1080p@30 is 3~4Mbit (heeft dan ook iets meer compressie)
Ik hoef het me verder niet af te vragen, ik doe het voor Live F1 wel met andere bronnen hier in Nederland
Testing, one, two ...
https://www.formula1.com/en/championship/inside-f1/FAQ.html
Dit komt vermoedelijk doordat de F1 nog altijd op La Deux, onze Franstalige openbare omroep uitgezonden wordt.
Hopelijk kunnen wij Vlamingen dan wel op F1 Access, al is het om het louter eens te proberen.
Missed out on Lego? Visit Yprabrick : https://store.bricklink.com/lukadad
Ze hebben er blijkbaar goed over nagedacht? Even een VPN opbouwen is niet voldoende?MuVo schreef op maandag 12 maart 2018 @ 11:15:
[...]
Thanks. Daar ben ik mij van bewust, maar ik wil de uitdaging wel aangaan met een VPN. Als het tijdens de eerste maand niet werkend te krijgen is dan blijf ik bij Ziggo.
You will be able to pay using any of the major credit cards. In order to authenticate the country in which you live, both your IP stream and credit card address will have to match an authorized F1 TV market.
@CFC-Mathijs zou een prepaid CC binnen de onderstreepte groep gaan vallen?
[ Voor 6% gewijzigd door hardware-lover op 19-03-2018 14:22 ]
Testing, one, two ...
https://www.prepaidkredietkaart.be/ ?hardware-lover schreef op maandag 19 maart 2018 @ 14:06:
[...]
Ze hebben er blijkbaar goed over nagedacht? Even een VPN opbouwen is niet voldoende?
You will be able to pay using any of the major credit cards. In order to authenticate the country in which you live, both your IP stream and credit card address will have to match an authorized F1 TV market.
Daar valt wel omheen te werken gok ik
*url is wel nutteloos, daar niet van*
[ Voor 3% gewijzigd door Mathijs14 op 19-03-2018 14:08 ]
Ben ik niet met je eens, rechten gaan gewoon naar wie meest betaald, als ziggo maar 5miljoen jaar wilt betalen en sbs of npo 6 miljoen dan gaat het gewoon naar sbs of npo.Humma Kavula schreef op zondag 11 maart 2018 @ 23:29:
@JackBol Meer geld? Ziggo is van "FOM" -> Liberty media( lees belangen in.. )
Die gaan echt niet een apart kanaal voor F1 in NL aanleggen. Hooguit de races aan KPN aanbieden maar dit blijft voorlopig gewoon een Ziggo exclusief imo.
Dit zie je ook vaak bij series zo dat het dan niet op eigen zender uitgezonden word in een land maar bij 1 tezien is die meeste voor wilt betalen.
https://www.racefans.net/...-one-sport-f1-tv-full-qa/
Have you already appointed the commentators?
We’ll be largely working with our broadcast partners’ commentary in those language. The English language feed will be Sky’s UK feed. French will be Canal Plus as of now, that’s provisional though.
You’re using Sky’s commentary, does that mean there are revenue implications for Sky?
We have broader partnership agreements with Sky that we don’t discuss in a public forum. But we have worked through the relationship with Sky such that we have the rights to make their commentary available.
[ Voor 41% gewijzigd door anessie op 20-03-2018 01:56 ]
Dat ruikt me dan iets teveel naar "we doen het wel, maar niet verder vertellen"
Mede dat de service nog niet beschikbaar is, zo kort voor de eerste race maakt het allemaal niet 'helderder'
Ik krijg een beetje een "ditistv" gevoel, dat je véél betaald voor dezelfde 'vage' sky iptv stream die je zelf ook ergens vandaan kan plukken

Dat zou ik er graag voor over hebben. Eens kijken of dat met Vpn lukt.Rivanov schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 22:28:
F1 TV kost € 8 per maand in Duitsland.
[afbeelding]
Gaat hoogstwaarschijnlijk niet lukken met VPN.Phusebox schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 22:41:
[...]
Dat zou ik er graag voor over hebben. Eens kijken of dat met Vpn lukt.
Anders pak je een BPAID kaart uit Belgie.Arthur-94 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 23:16:
Ik denk dat VPN op zich niet het grootste probleem is maar de CreditCard moet ook uit hetzelfde land komen. Zou het lukken met een prepaid N26 kaart uit Duitsland icm een goede VPN of een VPS?
Opwaardeer kaart (visa / mastercard) aanvraag is wel gekoppeld aan je ID card.
http://www.bpost.be/site/...st-bank/bpaid-betaalkaart
Maar hun hebben ook van die weg-geef kaartjes met een tegoed erop.
https://f1manager.info/ranking/4605
Dus het probleem is dat de kredietkaart uit hetzelfde land, dus Duitsland, moet komen. En jij raadt een Belgische kredietkaart aan ? Er zijn wel ooit een paar jaar geweest dat België een stukje van Duitsland was maar dat zal er in dit geval niet toe doen, denk ikpowah33 schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 08:39:
[...]
Anders pak je een BPAID kaart uit Belgie.
Opwaardeer kaart (visa / mastercard) aanvraag is wel gekoppeld aan je ID card.
http://www.bpost.be/site/...st-bank/bpaid-betaalkaart
Maar hun hebben ook van die weg-geef kaartjes met een tegoed erop.
2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215
IIRC zou F1 TV ook in België beschikbaar komen. Kans is groot dat daar dan ook dezelfde prijs gehanteerd wordt. Dus of je dan in Duitsland of België besteld maakt weinig uit.Kenhas schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 09:05:
[...]
Dus het probleem is dat de kredietkaart uit hetzelfde land, dus Duitsland, moet komen. En jij raadt een Belgische kredietkaart aan ? Er zijn wel ooit een paar jaar geweest dat België een stukje van Duitsland was maar dat zal er in dit geval niet toe doen, denk ik
Je kan ook België als woonplaats selecteren, de content is daar ook beschikbaar.Kenhas schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 09:05:
[...]
Dus het probleem is dat de kredietkaart uit hetzelfde land, dus Duitsland, moet komen. En jij raadt een Belgische kredietkaart aan ? Er zijn wel ooit een paar jaar geweest dat België een stukje van Duitsland was maar dat zal er in dit geval niet toe doen, denk ik
Nee, wij moeten het doen met een onderbezette Olaf en Jack..... in combinatie met (stuntelende) Rob in de F1 show met (prima informatieve, maar soms wat uit de hoogte sprekende) Robert Doornbos en (alles beter wetende) Tom Coronel. Dat samen met Ferry, Rico en wat andere dagvliegen....
Nu al geen zin in

[ Voor 39% gewijzigd door StealthyPeanut op 21-03-2018 09:13 ]
Verwijderd
Dan ga je toch lekker naar tennis kijken...StealthyPeanut schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 09:09:
Geef mij gewoon de kans om voor € 15,- SKY F1 UK in HD te ontvangen. Ik betaal het er met alle liefde voor per maand!!
Nee, wij moeten het doen met een onderbezette Olaf en Jack..... in combinatie met (stuntelende) Rob in de F1 show met (prima informatieve, maar soms wat uit de hoogte sprekende) Robert Doornbos en (alles beter wetende) Tom Coronel. Dat samen met Ferry, Rico en wat andere dagvliegen....
Nu al geen zin in.
Nounou, het kan toch prima dat je het format van de sport hier in Nederland gewoon helemaal niks vindt? Heb zelf een hele poos naar streams gekeken, en hoewel de kwaliteit van het beeld en geluid daar wel te wensen overliet, was het Sky commentaar vaak gewoon goed. Je merkt het verschil pas als je dan schakelt naar de Ziggo uitzendingen. Niet dat ik persoonlijk echt een probleem heb met Olav of zijn kennis van F1, maar alleen al vanwege het feit dat hij daar in zijn eentje zit. Het maakt toch heel vaak dat er nogal knullige fouten worden gemaakt. 'Gasten' in de studio, die verder vrij weinig weten van F1 hebben wat mij betreft ook niet echt een positieve invloed/bijdrage op/aan de analyses.Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 12:59:
[...]
Dan ga je toch lekker naar tennis kijken...
There once was a lady of Wight --- Who travelled much faster than light --- She departed one day --- In a relative way --- And arrived on the previous night
Denk ook dat vaak het probleem is, hij zit alleen. Ook bij voetbal hoor je regelmatig 'domme' foutjes op basis van de beelden, die je met 2 (of meer) man makkelijk had kunnen corrigeren. Goed, Olav heeft zo z'n oranje brilletje, an sich ook niet erg, maar denk dat elke sportzender wel z'n voorkeur heeft naar racers, teams of uitslagen.Liveshort schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 18:13:
[...]
Nounou, het kan toch prima dat je het format van de sport hier in Nederland gewoon helemaal niks vindt? Heb zelf een hele poos naar streams gekeken, en hoewel de kwaliteit van het beeld en geluid daar wel te wensen overliet, was het Sky commentaar vaak gewoon goed. Je merkt het verschil pas als je dan schakelt naar de Ziggo uitzendingen. Niet dat ik persoonlijk echt een probleem heb met Olav of zijn kennis van F1, maar alleen al vanwege het feit dat hij daar in zijn eentje zit. Het maakt toch heel vaak dat er nogal knullige fouten worden gemaakt. 'Gasten' in de studio, die verder vrij weinig weten van F1 hebben wat mij betreft ook niet echt een positieve invloed/bijdrage op/aan de analyses.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
https://fr.motorsport.com...1-tv-pro-reveles-1016809/
Belgique ... bénéficier de l'offre au prix de 7,99 euros par mois et de 64,99 euros à l'année.
zie ook info op https://www.reddit.com/r/...or_all_the_when_is_f1_tv/

[ Voor 33% gewijzigd door anessie op 21-03-2018 19:50 ]
vrije training 1: vrijdag 02:00
vrije training 2: vrijdag 06:00
rtl television kabel/schotel
vrije training 3 (niet live) zaterdag 06:00
De kwalifing volgt er na
Zondag ook een herhaling van de wedstrijd om 9:30 op n-tv.
rtl zend hem live uit om 06:00, race om 07:10 (voor degene die geen ziggo heeft)
En zo als hieronder staat, ze beginnen pas om 7:10 te rijen, moet daar nog ff aan wennen, die nieuwe tijd.
Wat een goede verbeteringen van liberty, geen pitspoezen, 10 minuten later beginnen.....
[ Voor 22% gewijzigd door jeanj op 23-03-2018 17:05 ]
Everything is better with Bluetooth
De wifi is niet beschikbaar maar ik heb een degelijke 3G /4g dekking.
Ik zoek dus een bijvoorkeur low data stream die werkt. Hoe kan ik het beste de race kijken ?
Ik heb eerder wel ens streams gezocht maar dat was het niet helemaal
@Jurgen http://allaboutwindowspho...p_Keeping_track_of_Fo.phpJurgen schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 04:13:
De windows 10 app is al niet meer actief voor de live timing, dat is toch wel jammer.
[afbeelding]
Testing, one, two ...
Dit topic is gesloten.
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.
Voor de F1TV gebruikers met inlogproblemen, deze directe link werkt misschien.
https://f1tv.formula1.com/dr/index.html