[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 22 ... 82 Laatste
Acties:
  • 413.616 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Is er al iemand die, met de combi BE creditcard en BE VPN, F1TV heeft durven afnemen?

Te koop....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:41
albino71 schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 14:05:
Is er al iemand die, met de combi BE creditcard en BE VPN, F1TV heeft durven afnemen?
Dat kan nog niet. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-09 20:22
Thanks, al gaat dat artikel voornamelijk over Windows phone. Ook op de laptop werkt het niet meer, die zag ik toch niet aankomen. De timing via de site laat toch wat te wensen over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Jurgen schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 17:33:
[...]
Thanks, al gaat dat artikel voornamelijk over Windows phone. Ook op de laptop werkt het niet meer, die zag ik toch niet aankomen. De timing via de site laat toch wat te wensen over.
Ik doelde, als alternatief voor de W10 desktop app, idd o.a. ook naar de website. Ik had geen idee dat die timing via de officiële website te wensen over zou laten, je zou anders verwachten. Maar beide mobiele apps zijn als UWP ook geschikt voor desktop, mocht je er wat mee willen?

Ik begrijp overigens niet waarom ze hem ook voor desktop hebben ingetrokken.

[ Voor 7% gewijzigd door hardware-lover op 24-03-2018 17:47 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris748
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 09:38
Heeft er iemand een schema voor dit jaar voor ZiggoSportTotaal. Probeer uit te vogelen wanneer ik een maand aan moet schaffen en wanneer ik beter per race kan betalen.

The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-09 12:35

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Joris748 schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 20:49:
Heeft er iemand een schema voor dit jaar voor ZiggoSportTotaal. Probeer uit te vogelen wanneer ik een maand aan moet schaffen en wanneer ik beter per race kan betalen.
Schema? Je pakt de F1 kalender en je telt 30 dagen...

Ziggo zendt toch alles live uit dus als er meer dan 2 (!!!) races per 30 dagen zijn, kan je beter een maandje nemen bij ze.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Wat @MAX3400 zegt. Trouwens, je bent op zoek naar slechts een paar euro en het nadeel van een race abonnement nemen is dat je dan geen vrij trainingen hebt. Dus een beetje opletten en dan kom je vaak goed uit met een maandje. Zelfs een keer 4 races! Succes en veel plezier!

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Weet imand hoe je in de gratis f1 app een vertraging kan instellen om hem synchroon met de tv te krijgen. Of is dat een feature in de betaalde versie?

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:25
Vandaag voor het eerst met Ziggo & Chromecast geen onderbrekingen gehad....
Zouden ze het daar bij Ziggo na al die jaren eindelijk voor elkaar hebben?
Ik mag het hopen :)

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ad de Jong schreef op zondag 25 maart 2018 @ 09:58:
Hier helaas wel elk half uur ofzo, soms zelfs chromecast herstart nodig om weer aan de praat te krijgen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
Exocet schreef op zondag 25 maart 2018 @ 10:02:
[...]

Hier helaas wel elk half uur ofzo, soms zelfs chromecast herstart nodig om weer aan de praat te krijgen. :(
Dat had ik de voor gaande jaren minimaal een keer of 6 per GP.
Ik had gehoopte dat ze het dus opgelost hadden maar zo te horen heb ik vandaag geluk gehad.

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-09 10:40
Ad de Jong schreef op zondag 25 maart 2018 @ 09:58:
Hier helaas 2x aan het begin (via Apple TV, maar het was echt de Ziggo Sport app die er uit viel). Ik zou echt zo 19,- betalen voor een premium Apple TV app waar ik zelf het commentaar kan kiezen, en af en toe wat leuke extra's kan zien.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ad de Jong
Ik hoop echt dat na het aflopen van het Ziggo contract ze de stream ook in NL aan gaan bieden.
Afgezien van de oranje studio zooi is het commentaar van Olaf nog wel te doen al hoor ik persoonlijk liever het Engelse commentaar.
Robert is gelukkig erg goed te doen en bekijkt het ondanks dat hij Max fan is van meerdere kanten.
Coronel is de ene keer goed te doen en de andere keer zwaar irritant. De rest is gewoon waardeloos.
Helemaal die rukker die er vandaag bij zat :(

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 09:23
Olav ‘te doen vinden’....

Een mix van VItv en een kermis is het na mijn mening. En het tenenkrommende is nog dat ziggo er zo veel geld voor neer legt maar dan vergeet het een beetje normaal te brengen op tv. En ja er zijn Duitsers met 8 reclame blokken, maar als je ergens voor betaald kan/mag je daar wat over kunnen zeggen. Soit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Voor de trouwe ESPN aanhanger was het geen goede start van het nieuwe seizoen.

https://www.racefans.net/...cast-attracts-complaints/

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-09 15:14

ATS

Ziggo stream (go abbo) werkte op zich wel ok bij mij, ware het niet dat beeld en geluid altijd out-of-sync gaan lopen bij mij. Op een gegeven moment scheelt het echt een paar seconden, en dat wordt zwaar irritant. Een refresh helpt dan wel even (al moet je dan dus weer opnieuw naar full-screen), maar na verloop van tijd weer precies hetzelfde.

Dat is op Windows 10 met Chrome en zonder flash.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-09 16:31

TommyGun

Stik er maar in!

Ik heb gekeken via https://www.ziggogo.tv (werkt dus ook als je niet 'thuis' bent) en dat ging behoorlijk goed!

[ Voor 9% gewijzigd door TommyGun op 26-03-2018 14:18 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09 20:45
jeanj schreef op zondag 25 maart 2018 @ 08:36:
Weet imand hoe je in de gratis f1 app een vertraging kan instellen om hem synchroon met de tv te krijgen. Of is dat een feature in de betaalde versie?
Ik heb wel een abonnement op F1 Access, dus ik weet niet of het in de gratis versie hetzelfde is. In het live timing deel van de app heb je (op ieder tabblad) linksonder een pauzeknop om naar eigen inzicht de live timing te pauzeren.

Meestal knal ik hem op pauze zodra in de app de groene vlag wordt "gezwaaid", om vervolgens op play te drukken zodra de lichten gedoofd zijn op de televisie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS

ATS

Tackleberry schreef op maandag 26 maart 2018 @ 21:24:
[...]

Ik heb wel een abonnement op F1 Access, dus ik weet niet of het in de gratis versie hetzelfde is. In het live timing deel van de app heb je (op ieder tabblad) linksonder een pauzeknop om naar eigen inzicht de live timing te pauzeren.

Meestal knal ik hem op pauze zodra in de app de groene vlag wordt "gezwaaid", om vervolgens op play te drukken zodra de lichten gedoofd zijn op de televisie.
Ja, ik doe hetzelfde. Wel lastig dat je dat niet al bij de opwarmronde kan doen. Bij de start concentreer ik me liever op, wel, de start.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09:56

swv

Ik weet dat er 6 seconden vertraging zit in de tv uitzending van Ziggo dus ik heb het vaak wel snel ingesteld. Jammer is het wel dat het niet al voor de start kan inderdaad. Erger vind ik kijken via Ziggo Go trouwens. Dan praat je al gauw over iets van 50 seconden. Dat is pas een gedoe om in te stellen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS

ATS

swv schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 06:09:
Ik weet dat er 6 seconden vertraging zit in de tv uitzending van Ziggo dus ik heb het vaak wel snel ingesteld. Jammer is het wel dat het niet al voor de start kan inderdaad. Erger vind ik kijken via Ziggo Go trouwens. Dan praat je al gauw over iets van 50 seconden. Dat is pas een gedoe om in te stellen :p
Ik kijk dus via Go. Ik heb meestal een vertraging van tussen de 1:20 en de 1:30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

https://community.ziggo.n.../formule-1-kalender-24770 Op de Community van Ziggo staat een kalender met alle data, tijden en circuits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

ATS schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 09:31:
[...]

Ik kijk dus via Go. Ik heb meestal een vertraging van tussen de 1:20 en de 1:30.
Pfff ja dat is echt veel. Ik vind het leuk om tijdens het hele weekend het F1 topic te volgen hier op Tweakers, maar met name in de kwalificatie en race is dat met zulke vertraging helemaal niet leuk om dat soort dingen te doen. Dan wordt alles al voorgezegd. Wat natuurlijk begrijpelijk is. Dat is een dingetje dat de komende jaren nog wel verbeterd mag worden vind ik, de live streams echt live laten zijn. Waarom kan je wel live skypen met iemand aan de andere kant van de wereld maar is een internet tv stream zo vertraagd? Zelfde geldt voor voetbal. Niet dat ik dat echt volg, maar als heel NL naar Oranje kijkt en jij kijkt via internet dan hoor je de buren al juichen (of janken) voordat je het zelf kunt zien.

Mja al met al ben ik wel tevreden met wat Ziggo aanbiedt. Beter iets dan niets. Ik heb Go voor de vrije trainingen en aangezien ik ook Ziggo kabel TV heb zit ik voor de Q en race gelukkig wel gebakken.

F1 Access vind ik wel een aanrader. Een biertje per maand heb ik er wel voor over ;) Komt ook wel omdat ik het fijn en overzichtelijk kan volgen op een iPad 12.9". Al die extra data en live baanposities vind ik een plus. Op die manier vond ik afgelopen race veel beter te pruimen door alle statistieken in de gaten te houden. Was reuze interessant en dan lees je ook beter door het gezeur heen van anderen over wie nou (in potentie) het snellere team was en dergelijke.

Het zou wel mooi zijn als je straks met F1 TV (Pro?) een alles in een abo kan kopen voor een schappelijke prijs. Dan ben ik wel om.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Ik kijk thuis nog steeds op RTL+, met op de laptop SKYsports en livetiming screen open. Meestal kijk ik bij een maat naar Ziggo en dan heb ik de F1 app open, de volledige versie.

Moet zeggen dat ik het commentaar van SKY nog steeds het fijnste vind, missen weinig, weten waar ze over praten en hebben genoeg mensen aanwezig.

Thuis gaan we (gedwongen) over naar KPN, dus kan dan zelf ook ZIGGO sports nemen als ik dat wil. Op welk kanaal wordt de F1 eigenlijk uitgezonden bij ZIGGO?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:14
pilskes schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 20:53:

Thuis gaan we (gedwongen) over naar KPN, dus kan dan zelf ook ZIGGO sports nemen als ik dat wil. Op welk kanaal wordt de F1 eigenlijk uitgezonden bij ZIGGO?
Races worden op Ziggo Sport Select uitgezonden. Select is een beetje de evenknie van de gratis zender Ziggo Sport 14.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Formula one
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 20-09 20:15
Is er ook een manier om die go letters rechts onder van het beeld te halen stoor me er aan als ik ziggo go stream naar chromecast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20-09 00:44
Weer bar weinig informatie omtrent F1 TV pro launch.. vrijdag meer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv

swv

anessie schreef op woensdag 4 april 2018 @ 03:13:
Weer bar weinig informatie omtrent F1 TV pro launch.. vrijdag meer?
Komt omdat het uitgesteld is voor een paar maanden (najaar?) races. Dus zal tegen die tijd wel meer bekend worden. Er loopt overigens wel een proef, dus wellicht lekt daar nog wat van uit in de tussentijd.

Edit: maanden = races :$

[ Voor 4% gewijzigd door swv op 05-04-2018 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Formula one schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 21:47:
Is er ook een manier om die go letters rechts onder van het beeld te halen stoor me er aan als ik ziggo go stream naar chromecast
Nee. Dat doen ze expres.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
swv schreef op woensdag 4 april 2018 @ 06:51:
[...]

Komt omdat het uitgesteld is voor een paar maanden (najaar?). Dus zal tegen die tijd wel meer bekend worden. Er loopt overigens wel een proef, dus wellicht lekt daar nog wat van uit in de tussentijd.
Bron?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anessie
Ik zie 'een paar maanden uitstel' niet staan hoor.
http://soymotor.com/notic...-gp-de-barein-2018-947508

It will be operational as soon as possible, but not in Bahrain," F1 says, according to the German newspaper Bild.
Niet Bahrain, mogelijk China lees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Via de schotel fta op astra 1 op n-tv (Duits, met reclame)
vrije training 2: vrijdag 16:55

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anessie
F1 Tv pro over een week als de test dit weekend (beter/goed) gaat:

http://www.f1i.fr/infos/f1-tv-pro-ne-sera-pret-bahrein/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

anessie schreef op woensdag 4 april 2018 @ 23:35:
[...]

Ik zie 'een paar maanden uitstel' niet staan hoor.

[...]

Niet Bahrain, mogelijk China lees ik.
Sorry was een ernstige brainfart van mij :X Weet niet hoe ik daar nou weer bij kwam.

Zoals het er naar uit ziet blijft het bij enkele races :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Formula one
Hoelaat komt normaal gesproken race highlights er op want kan deze race niet live kijken en heb ziggo sport totaal abonnement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Via schotel practice 1 op channel 4 en over een uur op channel 4+1

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tleilaxu
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Ook bij de race in Bahrein laten Olav Mol en Ziggo weer een steek vallen imho. De standaard foutjes (mensen verkeerd herkennen, de regels niet goed begrijpen en boordradio's verkeerd verstaan) zijn we inmiddels gewend, maar hij mistte hij nu ook de kern van de race. Al vrij snel werd duidelijk dat door de strategieën de Ferraris en Mercs tegen het einde van de race dicht bij elkaar zouden komen, maar Mol is stomverbaasd.
Voeg daar aan toe zijn tenenkrommende interviews met de coureurs en zijn arrogantie wanneer hij met Kamphues praat, of bij Nederlandse praatprogramma's zit.

Wat mij betreft mogen ze per direct Rick Winkelman er voor in de plaats zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

@Tleilaxu hij was zelfs vergeten dat Ham op zijn gele Q-banden was gestart en vond dat deze banden minstens een 2-stopper zouden opleveren. Maar ja, zolang FOM niet direct aan NL aanbiedt via streaming, zit ik er aan vast.

Toch komend weekend even kijken of ik Sky kan ontvangen via site to site VPN naar een kennis die in Edinburgh woont.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blauw
  • Laatst online: 22-09 18:59

Blauw

De Schreeuw

Ik vind vooral het commentaar van Olav Mol verschrikkelijk: die man zit er constant naast en komt vaak véél te laat met allerlei info die de kijker allang had moeten weten zoals op het einde van deze race waarin ie dan ineens stomverbaasd is dat Bottas nog maar een seconde achter Vettel zit.

Ik zou er alles voor over hebben om gewoon het Engelse (deskundige) commentaar te horen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-09 14:26
Hij was niet helemaal bij inderdaad. Ondanks dat Vettel/Bottas niet in beeld waren (totdat de laatste 2-3 ronden) zag je dit al 15 ronden eerder aankomen. Maar ik moet zeggen dat de timing ook niet goed werkte. Rijders blijven hoog staan na een pitstop, of de volgorde/afstanden klopten niet. Het blijft dat dat élk seizoen weer een gekloot is bij de start van het seizoen.. dat truukje moeten ze toch een keer door hebben?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09:32

StrongArmLance

Endless flow

Blauw schreef op maandag 9 april 2018 @ 10:14:
Ik zou er alles voor over hebben om gewoon het Engelse (deskundige) commentaar te horen.
Dat is ook niet altijd veel beter hoor. In ieder geval ook niet echt deskundig.

[ Voor 7% gewijzigd door StrongArmLance op 09-04-2018 10:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Formula one
Tleilaxu schreef op maandag 9 april 2018 @ 08:17:
Ook bij de race in Bahrein laten Olav Mol en Ziggo weer een steek vallen imho. De standaard foutjes (mensen verkeerd herkennen, de regels niet goed begrijpen en boordradio's verkeerd verstaan) zijn we inmiddels gewend, maar hij mistte hij nu ook de kern van de race. Al vrij snel werd duidelijk dat door de strategieën de Ferraris en Mercs tegen het einde van de race dicht bij elkaar zouden komen, maar Mol is stomverbaasd.
Voeg daar aan toe zijn tenenkrommende interviews met de coureurs en zijn arrogantie wanneer hij met Kamphues praat, of bij Nederlandse praatprogramma's zit.

Wat mij betreft mogen ze per direct Rick Winkelman er voor in de plaats zetten.
Geen rick winkelman eerder giedo van der garde of robert doornbos die hebben meer f1 kennis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

StrongArmLance schreef op maandag 9 april 2018 @ 10:44:
[...]

Dat is ook niet altijd veel beter hoor. In ieder geval ook niet echt deskundig.
Ik heb het gelukkig op channel 4 kunnen kijken, en ik vond dat een hele goede en leuke verslaggeving. Zij hebben ook iets meer mensen rond lopen, en komen in de paddock met hun camera. Zoals hier boven gezegt Olaf doet het in zijn eentje en mist gewoon te veel. De verslaggeving op channel 4 is tijdens de race een duo.

Via de schotel kan je dat FTA ontvangen. Helaas is het geloof ik wel het laatste jaar

Het gaat om de volgende races:
"The races in Bahrain, Azerbaijan, Monaco, Austria, Britain, Belgium, Singapore, Japan, USA and Abu Dhabi will be live on Channel 4"

[ Voor 9% gewijzigd door jeanj op 10-04-2018 13:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Onderstaande foto is geen truc/omweg/whatever; Sky Go is tegenwoordig ook roaming toegestaan dus blijkbaar kan je zonder VPN ook inloggen met je abonnementsgegevens. Herhaling van de F1 van Bahrain, scaled van Silverlight naar 65" 4K TV.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/kttZcVrmC2X6IFF9DSVOf5Cu/medium.jpg
Disclaimer: dit is legaal. Je mag als Sky-abonnee 5 devices registreren op je account en roaming is toegestaan zolang je maar eens in de 30 dagen thuis bent om TV te kijken

[ Voor 19% gewijzigd door MAX3400 op 10-04-2018 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-09 22:05

Bleh!

:)

https://nos.nl/artikel/22...rzoek-uitzendrechten.html
De Europese Commissie heeft een inval laten doen bij Ziggo Sport in verband met een onderzoek naar gesjoemel met sportuitzendrechten.
Ben benieuwd of dit ook over F1 gaat.

[ Voor 36% gewijzigd door Bleh! op 11-04-2018 14:47 ]

Toen plassen pissen werd, is het gezeik begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

MAX3400 schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 19:58:
Onderstaande foto is geen truc/omweg/whatever; Sky Go is tegenwoordig ook roaming toegestaan dus blijkbaar kan je zonder VPN ook inloggen met je abonnementsgegevens. Herhaling van de F1 van Bahrain, scaled van Silverlight naar 65" 4K TV.
[afbeelding]
Disclaimer: dit is legaal. Je mag als Sky-abonnee 5 devices registreren op je account en roaming is toegestaan zolang je maar eens in de 30 dagen thuis bent om TV te kijken
Dit is dus via die Engelse kennis van jou?

Ik heb een nichtje in Engeland wonen, misschien willen ze de maandelijkse abonnementskosten wel delen :)

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

albino71 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 15:37:
[...]

Dit is dus via die Engelse kennis van jou?
Yup, vriend van me is Schots en ik heb zijn credentials geleend om in te loggen op http://go.sky.com/ (helaas wel Silverlight benodigd) en het werkte inderdaad direct. Geen VPN, geen hosts-file aanpassen en bij nazoeken blijkt Sky een roaming-policy te hanteren waarin dit dus blijkbaar mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

MAX3400 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 15:40:
[...]

Yup, vriend van me is Schots en ik heb zijn credentials geleend om in te loggen op http://go.sky.com/ (helaas wel Silverlight benodigd) en het werkte inderdaad direct. Geen VPN, geen hosts-file aanpassen en bij nazoeken blijkt Sky een roaming-policy te hanteren waarin dit dus blijkbaar mogelijk is.
Top!

Vijf devices is mooi, maar kun je tegelijk op twee devices kijken?

edit: Even zoeken leert dat dat helaas niet kan, verder lees ik drie devices trouwens...

[ Voor 8% gewijzigd door albino71 op 11-04-2018 16:10 ]

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

@albino71 vreemd, er staan in "mijn" Sky portal nu toch echt 4 devices geregistreerd en dat is incl mijn laptop. Misschien afhankelijk van abbo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

vrijdag 16:30 op n-tv (Schotel, fta, duits met reklame)
PS - Formel 1: China - Das Freie Training
n-tv zeigt die Zusammenfassung des freien Trainings aus China.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

@MAX3400 Ik heb denk ik vanaf een verkeerde website gelezen...

Hier staat inderdaad wat anders, dus hier zal sprake zijn van een Sky+ abonnement.
https://www.sky.com/help/...ch-sky-in-different-rooms

Kijken via een box en dan tegelijkertijd via Sky Go lijkt dan wel mogelijk, maar ik hoor graag hoe dat proefondervindelijk uitpakt bij je :)

Te koop....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

albino71 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 18:58:

Kijken via een box en dan tegelijkertijd via Sky Go lijkt dan wel mogelijk, maar ik hoor graag hoe dat proefondervindelijk uitpakt bij je :)
Heb afgesproken dat ik de komende kwalificatie ga proberen te kijken via Sky. Dus zaterdagochtend heb ik meer nieuws voor je.

Vond de beeldkwaliteit (saturation) wel beter dan Ziggo Sport Totaal abonnement maar er leken wel iets meer artefacts te zijn; alsof je een iets oudere XviD video kijkt waar bepaalde overgangen meer pixelated zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-09 18:13
Is Sky gratis te kijken?
Als ik de filmpjes terug kijk op YouTube, vind ik het Engelse toch wat mooier kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-09 18:53
Zoals al een beetje te verwachten viel:

F1TV vanaf de GP van Spanje.
https://www.formula1.com/...sh-grand-prix-in-may.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

@albino71 het werkt. Mijn maat zit thuis op zijn TV te kijken en ik nu via Go.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joshua112
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 11-05-2022
Maar je moet dus echt een kennis of vriend uit dat land hebben ? Je kan als nederlander geen abonnement dus afsluiten of f1 in 4k te kijken bij sky

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ADDG
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-09 18:30
Vanaf Barcelona gaat Giedo van der Garde een paar races co commentaar doen naast Olav. Ik ben benieuwd hoe dit gaat bevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

joshua112 schreef op donderdag 19 april 2018 @ 22:25:
Maar je moet dus echt een kennis of vriend uit dat land hebben ? Je kan als nederlander geen abonnement dus afsluiten of f1 in 4k te kijken bij sky
Klopt. Je zal echt de account-gegevens moeten hebben van iemand die een volledig & correct abonnement heeft alsmede de sportkanalen kan bekijken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
ADDG schreef op maandag 23 april 2018 @ 20:30:
Vanaf Barcelona gaat Giedo van der Garde een paar races co commentaar doen naast Olav. Ik ben benieuwd hoe dit gaat bevallen.
Ik weet niet of Giedo de beste keuze is, maar het is fijn dat er iemand naast Olav komt te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

NiaX schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 08:17:
Ik weet niet of Giedo de beste keuze is, maar het is fijn dat er iemand naast Olav komt te zitten.
Giedo kan je beter hebben dan Olav of Doornbos. Zo slecht was Giedo niet bij Autobahn vorig jaar.

[ Voor 46% gewijzigd door CH4OS op 24-04-2018 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip* spam en (minimaal) grijs gebied.

[ Voor 121% gewijzigd door naitsoezn op 25-04-2018 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-09 16:31

TommyGun

Stik er maar in!

ADDG schreef op maandag 23 april 2018 @ 20:30:
:| :/

Nou goed, maar even afwachten inderdaad.

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Geen idee hoe ze er invulling aan gaan geven, maar ik vind vd Garde geen gekke keus.

Absoluut niet mijn favoriete figuur, maar hij is geen schreeuwerig type of zo.

We gaan het zien..

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Channel4 (FTA schotel, Astra 2, Engels)

27th Apr
10:55 - Practice 1
14:55 - Practice 2

28th Apr
11:55 - Practice 3
13:55 - Qualifying

29th Apr
13:00 - Race

(en Channel 4+1 een uur later)

N-TV (FTA schotel, Astra 1, Duits met reclame)
14:55
PS - Formel 1: Aserbaidschan - Das 2. Freie Training

En natuurlijk Ziggo of RTL television (met reclame) voor kwalificatie en race

Ik denk dat ik maar weer even Channel 4 kijk....

[ Voor 10% gewijzigd door jeanj op 26-04-2018 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hippocampus schreef op zondag 29 april 2018 @ 21:37:
[...]

...is precies wat ik in de Ziggo studio mis; duidelijke analyse van zaken.
Er blijft altijd wat speculaas over maar hier steek ik in ieder geval iets van op.
Als je een kanaal 24/7 ter beschikking hebt zoals Sky die alleen maar F1 doet heb je wel wat voordelen. Komt nog bij dat het budget van Sky significant hoger zal zijn dan dat van Ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-09 15:35

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Verwijderd schreef op zondag 29 april 2018 @ 22:10:
Als je een kanaal 24/7 ter beschikking hebt zoals Sky die alleen maar F1 doet heb je wel wat voordelen. Komt nog bij dat het budget van Sky significant hoger zal zijn dan dat van Ziggo.
Klopt helemaal. Toch jammer dat van de 30 minuten nabeschouwing ze 20 minuten over dat incident miepen zonder al teveel kwaliteit (of objectiviteit). Ik weet dat het allemaal maar voor de show is, en dat men de Max fans wil bedienen maar in plaats van een studio met speciale gast en aanverwant gekwebbel (vandaag zelfs 3 bankgasten) ietsjes minder huiskamer en iets meer techniek. Maar ik moet hier ophouden anders krijg ik strafpunten van de moderators. ;)

Edit; Whoops, too late. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene44
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09:45
olav mol haalt van alles door elkaar, mist cruciale incidenten en verstaat de helft van de radiogesprekken niet, of vertaalt ze verkeerd. Word het niet eens tijd voor een nieuwe presentator? Ik begin me er aan te ergeren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
F1TV Pro features?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/5FnYgm6.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/NEUG74c.jpg

[ Voor 27% gewijzigd door Rivanov op 02-05-2018 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh
  • Laatst online: 22-09 17:04

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Waar kan ik me aanmelden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Miesjh schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 00:17:
[...]

Waar kan ik me aanmelden?
Ik vind het redelijk aan de prijs voor iets wat Ziggo gratis uitzendt... En dat access abonnement snap ik helemaal niet. Geen live races???

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alexbl69
  • Laatst online: 06:59
Ben misschien nog niet helemaal wakker, maar wat is het verschil tussen TV Pro voor €7,99 en TV Pro voor €11,99?

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:34
MikeyMan schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 07:21:
[...]

Ik vind het redelijk aan de prijs voor iets wat Ziggo gratis uitzendt... En dat access abonnement snap ik helemaal niet. Geen live races???
TV Pro is voor waar je F1 niet op TV kunt kijken, en zal in NL niet worden aangeboden. Hier zul je t.z.t. dus alleen Access kunnen afnemen, wil je live kijken moet je nog steeds een Ziggo abo afnemen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-09 20:17
alexbl69 schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 07:37:
[...]

Ben misschien nog niet helemaal wakker, maar wat is het verschil tussen TV Pro voor €7,99 en TV Pro voor €11,99?
€7,99 en $11,99 ;)

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
Thanks for waking me up ;)

Edit: best nog een verschil, zelfs als je de Amerikaanse BTW meerekent die er ongetwijfeld nog bij komt.

En voor de verandering in ons voordeel.

[ Voor 30% gewijzigd door alexbl69 op 03-05-2018 08:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-09 20:26
[...]

Het dollar teken :+

edit:
wow ik ben ook nog niet wakker. antwoord is hierboven al gegeven

[ Voor 13% gewijzigd door LoeWn op 03-05-2018 08:03 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
[...]

De 7,99 is in Pounds en de 11,99 in Dollars. ;)

@Miesjh Kunnen wij Nederlanders niet. Nee, ook niet VPN want ze checken waarschijnlijk ook op de locatie van je creditcard. Dus met een VPN i.c.m. Nederlandse creditcard werkt het alsnog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh

Miesjh

Wel gaaf, unedited team radio. Ben benieuwd of dit ook echt live is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
Miesjh schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 09:04:
De Amerikanen kennende niet. Zal in de praktijk wel meer een test-toon zijn ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh

Miesjh

alexbl69 schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 09:26:
[...]

De Amerikanen kennende niet. Zal in de praktijk wel meer een test-toon zijn ;) .
Kan me voorstellen dat teams daar niet zo happig op zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:34
Miesjh schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 09:36:
[...]

Kan me voorstellen dat teams daar niet zo happig op zijn.
Er is nu sowieso al een regel dat het verkeer tussen coureur en pit niet versleutelt mag zijn. Elk team heeft dan ook al gewoon een (of meer?) mannetjes in dienst die de radio van de concurrerende teams afluisteren. Dat "kijkers" dus ook het hele radioverkeer kunnen meeluisteren maakt dan ook niet uit.

Maar wat ik me nu dan bedenk, als het verkeer niet versleutelt is kun je als team ook radioverkeer sturen naar een andere coureur? Mercedes die tegen Vettel zeggen om te pitten (terwijl het team dus van niks weet) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
Miesjh schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 09:04:
Unedited staat tussen aanhalingstekens he.
Belangrijk detail denk ik. :P
Rivanov schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 08:06:
[...]

De 7,99 is in Pounds en de 11,99 in Dollars. ;)

@Miesjh Kunnen wij Nederlanders niet. Nee, ook niet VPN want ze checken waarschijnlijk ook op de locatie van je creditcard. Dus met een VPN i.c.m. Nederlandse creditcard werkt het alsnog niet.
Ze kunnen wel heel mooi stellen dat ze VPN blokkeren, maar in de praktijk is dat natuurlijk bijna niet te doen.
Als je nu op Formula1.com inlogt kan je al bestellen. Er is idd een check op je locatie, maar met een VPN kom ik gewoon op de bestelpagina voor Duitsland en Luxemburg. :)

En sowieso is het sindskort verboden om content te geoblocken binnen de EU. Dus waarschijnlijk is die VPN niet eens nodig, als je eenmaal een abo hebt.
Het grootste 'probleem' zal die buitenlandse credit card worden, als je dit wil doen.

[ Voor 6% gewijzigd door P.K. op 04-05-2018 16:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:43
Binnenkort weer een echte F1 liefhebber (ster) in de studio bij ziggo.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/uhFZrlpZenwymEkqi92oLP1d/full.png

Amber (die van het NOS journaal ja..) was vorig seizoen zo'n beetje de enige gast die ook echt iets van F1 wist anders dan "MAX Ole Ole Paelja.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:35

pro_6or

amateur_60r

MAX3400 schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 19:58:
[afbeelding]
Maar hoe is dit dan legaal, die 5 extra devices zijn wel toegestaan, maar voor jouw vriend (uit Schotland) niet voor jou toch? Anders kunnen er op elk abo een aantal meeliften (en zou je zelfs de kosten kunnen delen). Ik denk niet dat Sky dat zo bedoeld.

een treffende spreuk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-09 21:24
nachtnet schreef op maandag 7 mei 2018 @ 15:12:
Leuk nieuws. Ook voor het oog!
Al zal er vast een reactie komen van een vooroordeel-figuurtje waarom er nou weer een vrouw zit. Net als vorig jaar :+

Ben ook benieuwd hoe Giedo het gaat doen dit weekend. Het idee is goed, hadden ze eerder moeten doen. Maar ik vind Giedo zijn stem in de studio altijd was eentonig en saai. Luister dan liever naar iemand met wat meer passie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Laatst online: 09:22

Edd

TheBrut3 schreef op maandag 7 mei 2018 @ 18:53:
Ben ook benieuwd hoe Giedo het gaat doen dit weekend. Het idee is goed, hadden ze eerder moeten doen.
Ik ben ook erg benieuwd naar hoe het gaat zijn met die twee. Ik kan mij herinneren dat Olav vroeger weleens had aangegeven dat hij het niet nodig/fijn vond om met zijn 2én commentaar te leveren. Maar misschien heeft hij in gezien dat hij het niet allemaal meer bij kan houden ;)
Maar ik vind Giedo zijn stem in de studio altijd was eentonig en saai. Luister dan liever naar iemand met wat meer passie.
Voor passie en enthousiasme hebben we Olav.. Misschien dat het wel goed is dat Giedo er dan naast zit voor de eentonigheid :+

[ Voor 9% gewijzigd door Edd op 07-05-2018 19:48 ]

-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

nachtnet schreef op maandag 7 mei 2018 @ 15:12:

[afbeelding]

Amber (die van het NOS journaal ja..) was vorig seizoen zo'n beetje de enige gast die ook echt iets van F1 wist anders dan "MAX Ole Ole Paelja.."
Als ze dan maar niet met Monaco komt. Dat blijft gewoon een doodsaaie race waar je wint als je pole pakt tenzij het team iets verpest met pitstops zoals de afgelopen twee jaar. O-)

Veel liever Canada of Frankrijk. ;)

Verder verwacht ik wel wat van Guido. Hij zal al snel dingen zien die Olav mist waardoor het niveau hopelijk wat omhoog gaat. Niet dat Olav zo slecht is, maar een extra paar ogen kan geen kwaad. Verder zal Giedo sneller informatie loskrijgen uit teams omdat hij een ex coureur is. Dan bedoel ik de teams buiten Sauber om. Dat kan wel eens wat moeilijk liggen. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:53
Vind die Amber op Twitter altijd een beetje koningin van de open deuren eigenlijk :+ Maar goed, in vergelijking met een hoop anderen die daar wel eens langskomen zal het vast een tweeledige verademing zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montoya200x
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
https://f1tv.formula1.com

Donderdag hopelijk al in de lucht met content zoals bv de drivers & teammanagers pers conferenties live ?

Gaat iemand nog testen met VPN op een maand abbo PRO ;) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
iOS app van Formula 1 heeft zojuist update gekregen met toevoeging van F1TV Access.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukadad
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09:50
Op Android ook de update gekregen.

Voor ons Belgen is het F1 TV PRO jaarcontract, in promo, €58,49. Per maand vragen ze €7,99.

Missed out on Lego? Visit Yprabrick : https://store.bricklink.com/lukadad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Channel 4 heeft helaas geen live uitzending voor Barcelona (wel samenvattingen zaterdag 18:00 Qualifying highlights en zondag 19:00 - Race highlights)

N-TV (FTA schotel, Astra 1, Duits met reclame) zend wel de trainingen van vrijdag uit
10:55 PS - Formel 1: Spanien - Das 1. Freie Training
14:55 PS - Formel 1: Spanien - Das 2. Freie Training

En natuurlijk Ziggo of RTL television (Duits met reclame) voor kwalificatie zaterdag (15:00) en zondag race (15:10), voorprogramma race start om 14:00

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.K.
Montoya200x schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 16:42:
https://f1tv.formula1.com

Donderdag hopelijk al in de lucht met content zoals bv de drivers & teammanagers pers conferenties live ?

Gaat iemand nog testen met VPN op een maand abbo PRO ;) ?
Heb het erop gewaagd en een Pro abo afgesloten voor een maand. In de app krijg ik al netjes te zien dat ik een Pro abo heb.
Eens kijken of het werkt vrijdag. Volgens mij zou het zelfs zonder VPN moeten werken (EU regelgeving enzo)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anessie
Total: €58.49
Thank you for purchasing an annual subscription to F1 TV Pro Annual
Check your email for full order details.
Next payment date
09/05/2019

Zoals ik het versta is dat rest van dit seizoen en dan de eerste races van 2019 ook?
lukadad schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 20:53:
Voor ons Belgen is het F1 TV PRO jaarcontract, in promo, €58,49. Per maand vragen ze €7,99.
edit: iets opgemerkt wat ik niet leuk vind: https://f1tv.formula1.com/en/content-schedule

Belgium: French, German, Spanish commentary only 8)7

Update: goede ervaring met chat support, ze zijn geen 'rights holder van de engelse rechten in .BE' dus full refund gekregen.

Wie dan wel die rechten had kon men niet vertellen.

Terug naar het illegale aanbod dan maar ;w

[ Voor 59% gewijzigd door anessie op 09-05-2018 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arthur-94
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 22-09 20:57
P.K. schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 10:33:
[...]

Heb het erop gewaagd en een Pro abo afgesloten voor een maand. In de app krijg ik al netjes te zien dat ik een Pro abo heb.
Eens kijken of het werkt vrijdag. Volgens mij zou het zelfs zonder VPN moeten werken (EU regelgeving enzo)
Bedoel je niet TV acces? Bij pro moet je toch echt een vpn gebruiken en een andere betalingsmethode.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Montoya200x
  • Niet online
BTW, F1TV content is nu live gegaan:

Alle replays van dit seizoen van elke race/qualify sessie met zelf te kiezen onboard camera's.
https://f1tv.formula1.com/en/current-season

Reviews/highlights van races uit vorige seizoenen
https://f1tv.formula1.com/en/archive
enz.

Hopelijk fixen ze de audio...... Want als je nu commentaar selecteert als geluidsspoor, heb je geen geluid van de camerabeelden die je op dat moment in beeld ziet, zoals het motor geluid en heb je dus alleen maar commentaar......

Edit: Even gespeeld met een race replay met 9 video feeds, die tesamen een piek bandbreedte opslurpten van 115 Mbps :P
F1TV 9 Video Feeds

[ Voor 34% gewijzigd door Montoya200x op 10-05-2018 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arthur-94
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 22-09 20:57
P.K. schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 00:40:
[...]

VPN bij het bestellen ja, maar hij pakte gewoon m’n Nederlandse creditcard. Dus dat is niet waar.

Vanaf nu zou de VPN niet meer nodig moeten zijn, als ze zich aan de wet houden.
Heb je ook een Nederlands adres ingevoerd dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beOnt
  • Laatst online: 22-09 18:30
anessie schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 22:46:
[s]

edit: iets opgemerkt wat ik niet leuk vind: https://f1tv.formula1.com/en/content-schedule

Belgium: French, German, Spanish commentary only 8)7

Update: goede ervaring met chat support, ze zijn geen 'rights holder van de engelse rechten in .BE' dus full refund gekregen.

Wie dan wel die rechten had kon men niet vertellen.

Terug naar het illegale aanbod dan maar ;w
Hier exact hetzelfde
Dat er geen Nederlands mogelijk is, tot daar, maar Engels zouden ze toch wel mogen aanbieden. :X
Spijtige zaak. ;w

Ik vroeg ook via de Zendesk chat of ik geen ander land mocht selecteren, maar ze zei dat ik daarvoor een nieuw account mocht voor aanmaken, maar dat een visa kaart van het land wel een vereiste was. Ik laat het aan iemand anders over om dat eens te testen

[ Voor 32% gewijzigd door beOnt op 10-05-2018 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
Arthur-94 schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 14:37:
[...]

Heb je ook een Nederlands adres ingevoerd dan?
Ja, anders pakt ie je credit card sowieso niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montoya200x
  • Niet online
Meerdere browser windows, met elk een feed van F1TV openen daarin en dan met een window manager zoals "Windivvy" je feed maximaliseren en dan met Windivvy actief, het gewenste vak selecteren van je ingestelde grid in Windivvy. Dan propt Windivvy je gemaximaliseerde feed window in het vakje van je grid ipv fullscreen.

Heb support al aan de lijn gehad dat ze de timestamps van elke feed moeten synchroniseren, want heb al gemerkt dat heel veel onboard feeds niet op dezelfde timestamp het licht op rood zetten tijdens de start, dus daar hebben ze een ticket voor aangemaakt, dat deze issue op hun roadmap komt om te fixen.

Kan geen kwaad dat jullie daar ook over beginnen tegen support in de chat, zodat dit ticket meer prioriteit krijgt en zodat diegenen met projector schermen of meerdere TV's/monitors, die multifeed willen kijken, dan makkelijk hun feeds kunnen synchroniseren met elkaar.

Nog beter zou het zijn als ze het systeem van MotoGP introduceren, waarin de synchronisatie automatisch verloopt, met meerdere feeds en waarbij ook view window templates beschikbaar zijn.
Hemmik schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 15:26:
ik vraag me af of het tijdens de live sessies zo gaat werken btw.
Heb online screenshots gezien van F1TV Pro, met een plus in een rode cirkel in beeld, dus wie weet kan je in Pro een feed toevoegen met die Plus, anders is bovenstaande ook een oplossing.

[ Voor 14% gewijzigd door Montoya200x op 10-05-2018 18:26 ]

Pagina: 1 ... 22 ... 82 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.

Voor de F1TV gebruikers met inlogproblemen, deze directe link werkt misschien. :)
https://f1tv.formula1.com/dr/index.html