[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 23 ... 82 Laatste
Acties:
  • 413.615 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het echt spijtig dat F1TV niet beschikbaar is in onze mooie lage land.

Edit: ik zie dat TV acces wel beschikbaar is. Dit wordt vermeld:

‘Watch races from F1's historic archive’

Betekent dit dat je alle historische races kan bekijken?

Dat zou wel erg vet zijn!

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2018 22:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:41
Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 22:46:
Ik vind het echt spijtig dat F1TV niet beschikbaar is in onze mooie lage land.

Edit: ik zie dat TV acces wel beschikbaar is. Dit wordt vermeld:

‘Watch races from F1's historic archive’

Betekent dit dat je alle historische races kan bekijken?

Dat zou wel erg vet zijn!
Ja.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Modbreak:Hoe je potentieel geo-blokkades kan omzeilen bespreken we dus niet op GoT.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Give me that! :+

nieuws: Ziggo test 4k-mediabox met spraakbesturing
Ziggo test bij een kleine groep gebruikers een nieuwe mediabox die 4k-weergave ondersteunt. De mediabox heeft een afstandsbediening met spraakbesturing en het apparaat kan apps draaien, waaronder Netflix.

Dankzij de komst van de 4k-mediabox kan Ziggo straks onder andere Netflix en Formule 1 op Ziggo Sport in uhd-resolutie aanbieden. Het bedrijf houdt volgens de informatie die Tweakers ontving nog een gesloten test en heeft een beperkte hoeveelheid mediaboxen bij een kleine groep gebruikers verspreid; het is niet bekend wanneer de publieke test volgt.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Die F1 live subscription genomen: SUBSCRIPTION PLAN F1 TV Access Monthly, en dan wil ik de 1e training kijken, krijg ik die popup met de melding dat ik 2,99 moet betalen :( Dat heb ik gisteren al betaald...

Wat waardeloos. Moet ik weer illegaal streamen...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20-09 16:20

iichel

Gazoooo

als je al voor de kijkrechten betaald hebt, is het dan nog illegaal? :P

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07:49
Blue-eagle schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 11:01:
Die F1 live subscription genomen: SUBSCRIPTION PLAN F1 TV Access Monthly, en dan wil ik de 1e training kijken, krijg ik die popup met de melding dat ik 2,99 moet betalen :( Dat heb ik gisteren al betaald...

Je kijkt sowieso illegaal op die manier. Zelfde als piraterij, want de rechthebbenden in nl worden nu benadeeld. Asociaal.

Tenminste als je bewust met VPN de races gaat kijken

[ Voor 5% gewijzigd door Adlermann op 11-05-2018 11:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-09 17:23

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Blue-eagle schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 11:01:

TV Access is alleen voor replays en highlights. Voor de live sessies heb je een TV Pro abo nodig, wat (nog) niet beschikbaar is in NL. https://www.formula1.com/en/subscribe-to-f1-tv-pro.html

[ Voor 5% gewijzigd door Orion84 op 11-05-2018 11:12 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iichel

iichel

Gazoooo

werkt goed hoor, die F1 TV :P

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/tkMSAIs.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasvanS
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:43
Ziggo Sport Totaal Go, kan ik dat ook op een android tv direct kijken zonder Apple tv of Chromecast?

Gaat om de 55POS9002 OLED van phiilips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-09 15:14

sjaool

Every life should have 9 cats

Voor FP's is Ziggo toch wel aanrader ten opzichte van Sky F1. Geen reclameblokken tussendoor. :P

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-09 15:14

ATS

sjaool schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 15:43:
Voor FP's is Ziggo toch wel aanrader ten opzichte van Sky F1. Geen reclameblokken tussendoor. :P
Alternatief: ziggo voor beeld en commentaar via de F1 app.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 17:02
sjaool schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 15:43:
Toch vind ik het commentaar bij Sky een stuk beter.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS

ATS

Formula one schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 15:56:
Ziggo beeld loopt niet gelijk met audio
Dat is bijna altijd zo bij Ziggo bij mij. Vaak over geklaagd, maar dat helpt niets. Het verloop wordt meestal ook steeds groter na mate je langer kijkt.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-09 00:07
Werkt het nou wel of niet met het duurste pakket ? Zonder vpn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-09 12:35

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

MaXeRs schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 18:30:
Nee...

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
ATS schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 16:09:
[...]

Dat is bijna altijd zo bij Ziggo bij mij. Vaak over geklaagd, maar dat helpt niets. Het verloop wordt meestal ook steeds groter na mate je langer kijkt.
Ligt niet aan Ziggo. Ligt aan de worldfeed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-09 18:53
MaXeRs schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 18:30:
Het live gedeelte werkt in Nederland idd niet zonder VPN.
Bijzonder, want ze zijn daarmee in overtreding van Europese regels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
P.K. schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 19:33:
[...]

Onzin. Heeft daar niets mee te maken. Heeft te maken met het feit dat Ziggo een contract heeft met Liberty. Alle landen die een broadcast deal hebben, hebben geen F1TV Pro. Engeland heeft het ook niet, want Sky heeft daar de F1 rechten.

[ Voor 7% gewijzigd door Rivanov op 11-05-2018 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-09 13:23
BasvanS schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 11:18:
Ziggo Sport Totaal Go, kan ik dat ook op een android tv direct kijken zonder Apple tv of Chromecast?

Gaat om de 55POS9002 OLED van phiilips.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar..

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
P.K. schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 19:33:
[...]

Geofencing vn auteursrechtelijk materiaal mag gewoon.

De nieuwe regels gaan alleen over dat je in het buitenland dezlefde content moet krijgen als je thuisabonnement heeft als je aan het roamen gaat.

Niet de andere kant op, ze hoeven dus niet overal dezelfde content aan te bieden.

Daar gaan gewoon de exclusiviteitsdeals op voor. Waarschijljk staat het contract met ziggo een streaming service gewoon niet toe. Dan moeten we dus gewoon even wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS

ATS

Rivanov schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 19:18:
[...]

Ligt niet aan Ziggo. Ligt aan de worldfeed.
Verklaar je nader? Het is de stream van ziggo die uit sync gaat. Ziggo mixt zelf haar eigen geluid (en soms beeld) in die feed. Ook de studiogesprekken gaan uit sync. Dat is echt niet de worldfeed, dat is gewoon ziggo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Jassy schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 20:09:
[...]

Daar ben ik ook wel benieuwd naar..
@BasvanS Nog niet. Ziggo is wel bezig met een Android TV app. Voor nu kun je wel een APK sideloaden op een TV die op Android TV draait.

@ATS Oké. Dacht dat je enkel racebeelden bedoelde, want vorige race in Baku was het geluid op Ziggo ook niet in orde maar toen hadden Sky en Channel 4 er ook last van. Dus toen zat het 'm namelijk wel in de worldfeed.

[ Voor 27% gewijzigd door Rivanov op 11-05-2018 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasvanS
Rivanov schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 21:03:
[...]

@BasvanS Nog niet. Ziggo is wel bezig met een Android TV app. Voor nu kun je wel een APK sideloaden op een TV die op Android TV draait.
Zoiets hoopte ik al, Heb je een How-To linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
BasvanS schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 21:05:
[...]

Dat mag hier niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-09 18:53
Rivanov schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 20:05:
[...]

Onzin. Heeft daar niets mee te maken. Heeft te maken met het feit dat Ziggo een contract heeft met Liberty. Alle landen die een broadcast deal hebben, hebben geen F1TV Pro. Engeland heeft het ook niet, want Sky heeft daar de F1 rechten.
Als je niet snapt waar het over gaat zeg dan niks...
En even een juridische les 1: wat (rechts)personen onderling afspreken gaat niet boven de wet.

Ik heb een 'Duits' abo op F1TV Pro, als je de grens overgaat mogen ze geen geoblocks meer toepassen!
Sinds een paar weken moet je binnen de hele EU gewoon de content kunnen benaderen waar je in het thuisland voor betaald.
Adlermann schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 20:17:
[...]

Geofencing vn auteursrechtelijk materiaal mag gewoon.

De nieuwe regels gaan alleen over dat je in het buitenland dezlefde content moet krijgen als je thuisabonnement heeft als je aan het roamen gaat.

Niet de andere kant op, ze hoeven dus niet overal dezelfde content aan te bieden.

Daar gaan gewoon de exclusiviteitsdeals op voor. Waarschijljk staat het contract met ziggo een streaming service gewoon niet toe. Dan moeten we dus gewoon even wachten.
Ja geofencing wat betreft verkoop... ik heb een Duits abo waarbij ik buiten Duitsland, binnen de EU (zonder VPN) niet de 'Duitse' content kan benaderen. Zeker wel een overtreding van die regels dus.

[ Voor 34% gewijzigd door P.K. op 12-05-2018 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
P.K. schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 10:14:
[...]

Als je niet snapt waar het over gaat zeg dan niks...
En even een juridische les 1: wat (rechts)personen onderling afspreken gaat niet boven de wet.

Ik heb een 'Duits' abo op F1TV Pro, als je de grens overgaat mogen ze geen geoblocks meer toepassen!
Sinds een paar weken moet je binnen de hele EU gewoon de content kunnen benaderen waar je in het thuisland voor betaald.

[...]

Ja geofencing wat betreft verkoop... ik heb een Duits abo waarbij ik buiten Duitsland, binnen de EU (zonder VPN) niet de 'Duitse' content kan benaderen. Zeker wel een overtreding van die regels dus.
Je woont in Zwolle... Dus je hebt helemaal geen recht op een werkend abonnement. Dus dan kan je ook niet zeggen dat het (in jouw geval) tegen de regels is. Een duitser heeft meer recht van spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montoya200x
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Even niet lopen mierenneuken over zijn abbo, want zoals het nu technisch in elkaar steekt kan mijn buitenlandse zwager niet eens zijn F1TV Pro abbo bekijken in NL als hij bij mij op vakantie is, zoals P.K. bevestigd.
P.K. schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 10:14:
ik heb een Duits abo waarbij ik buiten Duitsland, binnen de EU (zonder VPN) niet de 'Duitse' content kan benaderen. Zeker wel een overtreding van die regels dus.
Inderdaad het niet nakomen van hun eigen voorwaarden, want dat staat duidelijk in hun eigen FAQ, dat je overal in Europa met een abbo moet kunnen kijken naar de content die bij je abbo hoort.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ekIpn2TbZRFxUm4EqnD1RQ9a/full.png
De laatste regel geeft de roaming mogelijkheid aan, die nu technisch niet mogelijk is....

[ Voor 7% gewijzigd door Montoya200x op 12-05-2018 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasvanS
Is er altijd ruim 30 seconden vertraging tussen de GO en TV bij Ziggo. Probeer op mijn laptop in de Browser de Pitlane erbij te pakken, maar de vetraging is zo groot dat het weinig relevante informatie geeft ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
BasvanS schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 12:15:
Is er altijd ruim 30 seconden vertraging tussen de GO en TV bij Ziggo. Probeer op mijn laptop in de Browser de Pitlane erbij te pakken, maar de vetraging is zo groot dat het weinig relevante informatie geeft ;)
Ja. Vrijwel iedere internetstream loopt achter op een reguliere TV uitzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasvanS
Hmm, fair enough? Maar hoe kan ik de pitlane kijken dan! alleen op mijn macbook in de browser kan ik die kijken? niet op de ipad of iphone?

p.s heb Ziggo sport totaal via KPN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
BasvanS schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 15:02:
Hmm, fair enough? Maar hoe kan ik de pitlane kijken dan! alleen op mijn macbook in de browser kan ik die kijken? niet op de ipad of iphone?

Normaal via de extra zenders van Ziggo, maar het kan zijn dat door de hoeveelheid wedstrijden deze week het er niet is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montoya200x
  • Niet online
Maar hoe kan ik de pitlane kijken dan! alleen op mijn macbook in de browser kan ik die kijken? niet op de ipad of iphone?
Even uit te testen door hier in te loggen met je KPN Ziggo Sport Totaal abbo:
http://go.ziggosporttotaal.nl/

Tijdens F1 uitzendingen kan er hier gebruik gemaakt worden van de extra F1 streams, die indien Ziggo Sport Extra 1/2 iets anders uitzenden dan F1, je toch de extra F1 kanalen kunt bekijken.

Heb dit zelf nooit getest op iPhone/iPad, maar is het proberen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasvanS
Montoya200x schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 17:53:
[...]

Even uit te testen door hier in te loggen met je KPN Ziggo Sport Totaal abbo:
http://go.ziggosporttotaal.nl/

Tijdens F1 uitzendingen kan er hier gebruik gemaakt worden van de extra F1 streams, die indien Ziggo Sport Extra 1/2 iets anders uitzenden dan F1, je toch de extra F1 kanalen kunt bekijken.

Heb dit zelf nooit getest op iPhone/iPad, maar is het proberen waard.
Die webportal werkt dus niet op browser van de iphone of ipad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montoya200x
  • Niet online
BasvanS schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 18:01:
Die webportal werkt dus niet op browser van de iphone of ipad!
Dan heb je lekker pech, gezien blijkbaar de focus van Ziggo ligt op hun dedicated apps ;)

Al de moeite genomen om contact met Ziggo op te nemen, gezien de systeem test van de portal de minimale vereisten van een iPad toch vermeld ?

Anders Teamviewer gebruiken..... daar kun je prima mee je Pitlane kanaal op je iPad toveren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasvanS
Montoya200x schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 19:11:
[...]

Dan heb je lekker pech, gezien blijkbaar de focus van Ziggo ligt op hun dedicated apps ;)

Al de moeite genomen om contact met Ziggo op te nemen, gezien de systeem test van de portal de minimale vereisten van een iPad toch vermeld ?

Anders Teamviewer gebruiken..... daar kun je prima mee je Pitlane kanaal op je iPad toveren :+
Zorg dan ook dat die Dedicated apps de pitlane kunnen laten zien als deze op de webportal ook beschikbaar zijn, zal een mailtje sturen wat ik precies kan verwachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukadad
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:12
De F1 TV Pro functie werkte voor geen meter tijdens FP3 en Quali.

Email met excuses gekregen en omdat ze de problemen niet opgelost krijgen tegen de race zelf, een refund ter waarde van 2 weken op mijn jaarabo !!

Het zal terug kijken worden naar La Deux straks. En eigenlijk ga ik het verschil nauwelijks merken want de commentator is dezelfde als voor ons Belgen in de F1 TV PRO app (Gaëtan Vigneron).

Missed out on Lego? Visit Yprabrick : https://store.bricklink.com/lukadad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS

ATS

Ik zit hier handmatig de F1 app met timing, mijn beeld via Ziggo go stream op de laptop en het geluid van ziggo via de app op de telefoon te synchroniseren omdat beeld en geluid in de stream zo uit sync lopen 😖. Gedoe, maar het werkt wel uiteindelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:07

Oekol

waka waka hey hey

BasvanS schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 21:05:
[...]

Met een chromecast wil het echter wel sowieso. Tweedehands voor iets meer dan 2 tientjes op te pikken.

Ik heb zelf een built in chromecast in mijn Sony en dat werkt ook niet. Met de chromecast van de andere tv er aan wil 't wel.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Montoya200x
  • Niet online
lukadad schreef op zondag 13 mei 2018 @ 01:48:
De F1 TV Pro functie werkte voor geen meter tijdens FP3 en Quali.
Heel Reddit staat vol met dezelfde negatieve ervaringen over F1TV Pro.....
https://www.reddit.com/r/...hread/?sort=new&limit=500

Die prutsers die F1TV opgezet hebben, hebben blijkbaar nog geen enkele vorm van beveiliging draaien, waardoor een master m3u8 van een feed nu gewoon door iemand anders afgespeeld kan worden zonder F1TV account 8)7 Als dit zo blijft, zullen de cowboys die IPTV diensten aanbieden er ongetwijfeld snel bovenop springen....

Maar goed, zullen de kinderziektes wel zijn, die MotoGP ook had met hun Videopass dienst, dus Time will tell :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Nu online
Kan ik ook Ziggo Sport in het buitenland kijken met Ziggo GO?
Met de Ziggo GO app kun je overal in de EU Ziggo Sport kijken zolang je verbonden bent met internet. Trouwens niet alleen Ziggo Sport, maar elke zender uit je abonnement.
Vandaag lekker de race kunnen kijken via de Ziggo Go App (iPad/WiFi) op mijn vakantieadres in Slovenie.
Maar goed dat ik deze erbij had, want op het moment dat de race startte gingen een aantal kanalen op de hotel-TV op zwart. Kon de voorbeschouwingen op die kanalen (o.a. RTL-Duitsland en ORF-eins) trouwens wel gewoon bekijken. Rechtenkwestie?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tleilaxu
  • Niet online
Hoe vonden jullie het commentaar van van der Garde?

M.i. goede zaak dat er iemand naast Olav zit, van der Garde weet er redelijk wat van en kan het prima brengen. Verbeterpunten:
1. Het geluid van vdGarde was minder goed dan dat van Olav.
2. vdGarde mag Mol wel wat meer tegengas geven wanneer die in één van z'n waanideeën zit.
3. niet iedere zin hoeft het woord "natuurlijk" te bevatten.

Stiekem moest ik toch wel wat wennen aan een "vreemde" stem er bij naast, maar dat went hopelijk snel.

[ Voor 11% gewijzigd door Tleilaxu op 14-05-2018 09:21 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Davidshadow13
  • Registratie: Oktober 2006
  • Nu online
Tleilaxu schreef op maandag 14 mei 2018 @ 08:39:
Hoe vonden jullie het commentaar van van der Garde?

M.i. goede zaak dat er iemand naast Olav zit, van der Garde weet er redelijk wat van en kan het prima brengen. Verbeterpunten:
1. Het geluid van vdGarde was minder goed dan dat van Olav.
2. vdGarde mag Mol wel wat meer tegengas geven wanneer hij in één van z'n waanideeën zit.
3. niet iedere zin hoeft het woord "natuurlijk" te bevatten.

Stiekem moest ik toch wel wat wennen aan een "vreemde" stem er bij naast, maar dat went hopelijk snel.
Ik vond het eigenlijk wel een goede toevoeging, zeker voor een eerste keer deed v/d Garde het eigenlijk heel goed. Hij heeft echt wel verstand van zaken en deed ook zijn best op dingen vanuit het oogpunt van de coureur te brengen i.p.v. het FIA Stewards standpunt. Hij en Olav moeten zeker nog iets beter op elkaar ingespeeld raken zodat het wat natuurlijk aanvoelt. Maar er werden wel minder dingen gemist en het was dus wel een waardevolle toevoeging. Als ze dit vaker gaan doen dan kan het alleen maar beter worden. :)

HD4Life @ Full-HD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-09 16:13
Davidshadow13 schreef op maandag 14 mei 2018 @ 09:11:
[...]

Ik vond het eigenlijk wel een goede toevoeging, zeker voor een eerste keer deed v/d Garde het eigenlijk heel goed. Hij heeft echt wel verstand van zaken en deed ook zijn best op dingen vanuit het oogpunt van de coureur te brengen i.p.v. het FIA Stewards standpunt. Hij en Olav moeten zeker nog iets beter op elkaar ingespeeld raken zodat het wat natuurlijk aanvoelt. Maar er werden wel minder dingen gemist en het was dus wel een waardevolle toevoeging. Als ze dit vaker gaan doen dan kan het alleen maar beter worden. :)
In Oostenrijk en Hongarije nog een keer :)

Ik denk overigens dat als jullie (ik kijk F1 op SKY) Giedo een erg goede toevoeging vinden op F1. Laat het Ziggo weten! :D Dat kan alleen maar ten goede komen van het team. Wie weet komt Doornbos ook nog in het 'op locatie' team terecht.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:20

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Davidshadow13 schreef op maandag 14 mei 2018 @ 09:11:
[...]

Helemaal mee eens, vond het een goede toevoeging. Je merkte inderdaad wel dat het af en toe even aftasten was, en Giedo moet natuurlijk zijn plekje nog claimen, maar denk dat dat wel goed gaat komen. Vasthouden wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08 23:48

MrSleeves

You'll thank me later.

Giedo is wel een goede toevoeging denk ik. In het begin is het zeker lastig, omdat het voor beide nieuw is.
Ik begin me wel steeds meer ergeren aan de journalistieke kwaliteiten van Jack Plooij, vooral het gebrek er aan.
Onderbezetting zal best, maar het lijkt me niet dat Jack Plooij per woord betaald wordt ofzo.

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Thom2289
  • Laatst online: 19-09 12:33
MrSleeves schreef op maandag 14 mei 2018 @ 10:33:
Giedo is wel een goede toevoeging denk ik. In het begin is het zeker lastig, omdat het voor beide nieuw is.
Ik begin me wel steeds meer ergeren aan de journalistieke kwaliteiten van Jack Plooij, vooral het gebrek er aan.
Onderbezetting zal best, maar het lijkt me niet dat Jack Plooij per woord betaald wordt ofzo.
Noem alsjeblieft Plooij geen journalist. Het is een slaplullende part-time tandarts.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ATS

ATS

Ik vond Giedo wel een toevoeging. Ergens in het begin van de race had hij een verhaal dat te lang duurde (volle ronde geloof ik ongeveer), maar verder eigenlijk wel leuk. Nog een beetje oefenen en het kan een leuk duo worden wat mij betreft! Hou hem er maar naast voor de rest van het seizoen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:59
Helemaal happy met Giedo. Hier vroegen velen (waaronder ik) al jaren om, en waar ik op hoopte komt ook uit. Twee zien veel meer dan 1, ze kunnen elkaar corrigeren zonder dat een foute observatie ronden lang 'door-ettert'.

En inderdaad, nu snel afscheid nemen van Plooij. Die had imho (tijdens de race) al 0,0 toegevoegde waarde, maar nu Olav en Giedo het samen presenteren worden de interrupties van hem ronduit irritant.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-09 16:54

JvS

Ik heb hem zelf ook

IK heb geprobeerd om de replay van de race te kijken met Ziggo Go (en de F1 app) via een mobiele verbinding in spanje. Kwalificatie (live) ging prima, maar de race (in de avond) echt voor geen meter. ZOwel op de app op mijn telefoon niet als via chrome op mn chromebook niet.

Is dat normaal? Die stream liep gewoon elke keer op vaste punten vast en ik mocht hem dan helemaal opnieuw starten (en liep weer vast). Ik word er wel een beetje tureluurs van. Ik wil graag betalen voor goed werkende content, maar ben dit maar weer streamend gaan replayen

(F1TV was dat trouwens)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:25
Zat Guido wel naast Olaf?
Regelmatig klonk het alsof het een telefoon verbinding was en hij gewoon thuis zat.

Ik had er eerlijk gezegd meer van verwacht maar wat hierboven ook al aangegeven is het moet waarschijnlijk nog groeien.

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
JvS schreef op maandag 14 mei 2018 @ 19:54:
IK heb geprobeerd om de replay van de race te kijken met Ziggo Go (en de F1 app) via een mobiele verbinding in spanje. Kwalificatie (live) ging prima, maar de race (in de avond) echt voor geen meter. ZOwel op de app op mijn telefoon niet als via chrome op mn chromebook niet.

Is dat normaal? Die stream liep gewoon elke keer op vaste punten vast en ik mocht hem dan helemaal opnieuw starten (en liep weer vast). Ik word er wel een beetje tureluurs van. Ik wil graag betalen voor goed werkende content, maar ben dit maar weer streamend gaan replayen

(F1TV was dat trouwens)
Bij Ziggo heb ik dat ook als ik probeer te kijken met Chrome. Met Internet Explorer (ja echt) doet hij het goed. Misschien met Edge en Firefox ook wel. Dat is dus het enige waar ik IE voor gebruik nu :D

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 20-09 16:54

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ah das op een chromebook lastig natuurlijk

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Laatst online: 07:18

franssie

Save the albatross

JvS schreef op maandag 14 mei 2018 @ 22:51:
Ah das op een chromebook lastig natuurlijk
offtopic:
dat is ook mijn probleem met chromebooks - ik heb er overigens eentje voor naast bed als ik 's ochtends wel even een echt toetsenbord wil gebruiken - je zit helemaal vast in het ecosysteem van Google. Om dezelfde reden gebruik ik geen iPad omdat ik het iOs ecosysteem ook te beperkt vind.

Over de Ziggo app en of die wel of niet werkt lees ik verschillende verhalen. Mijn oude chromebook lust geen apps dus is het niet te testen (en ik zit ook niet in Spanje).

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Deze keer zend channel 4 weer alles uit, let op de training 1 en 2 op donderdag

Channel 4 (Sateliet, FTA, Astra 2)
Donderdag 24 Mei
10:55 - Practice 1
14:55 - Practice 2
Zaterdag 26 Mei
11:55 - Practice 3
13:55 - Qualifying
Zondag 27 May
14:00 - Race

Donderdag 24 mei 14:55 N-TV (Sateliet, FTA, Astra 1)
PS - Formel 1: Monaco - Das 2. Freie Training

En natuurlijk op RTL Duitslang en Ziggo, kwalificatie (zaterdag, 15:00) en race (zondag 15:10), voorprogramma race start om 14:15/14:00

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07:57
DaniëlWW2 schreef op maandag 21 mei 2018 @ 20:14:
[...]

Jij hebt het over een huisje huren. Dan zal er echt wel een router staan. ;)
Verder wel het verzoek om deze problematiek even over de schutting te gooien naar: :)
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Ja jullie gingen er allemaal op reageren toen ik alleen maar zei dat we ook wel uit zouden komen met RTL Duitsland :P
mark-k schreef op maandag 21 mei 2018 @ 20:20:
[...]

Dat, of chromecast gok ik zo.
Het koppelen van je Chromecast aan een mobiele hotspot zou weer moeten werken idd :)

https://androidworld.nl/n...inden-hotspot-smartphone/

Nog idealer zou het gewoon zijn wanneer er gewoon ethernet zit of de wifi goed is uiteraard.

[ Voor 5% gewijzigd door Joster op 21-05-2018 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Joster schreef op maandag 21 mei 2018 @ 20:25:
[...]

Ja jullie gingen er allemaal op reageren toen ik alleen maar zei dat we ook wel uit zouden komen met RTL Duitsland :P
Daarom grijp ik ook maar even in voordat het eindeloos doorgaat.
Zoals vorig jaar toen ik in Italië zat voor de Canadese GP. Ik zeg nog dat ik het wel zelf uit zou vogelen en dat mensen vooral niet met suggesties moesten komen. Toen begon het hoor, inclusief mensen die me aanraadde om een VPN te gebruiken. Wijs joh. :P :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
DaniëlWW2 schreef op maandag 21 mei 2018 @ 20:31:
[...]

Daarom grijp ik ook maar even in voordat het eindeloos doorgaat.
Zoals vorig jaar toen ik in Italië zat voor de Canadese GP. Ik zeg nog dat ik het wel zelf uit zou vogelen en dat mensen vooral niet met suggesties moesten komen. Toen begon het hoor, inclusief mensen die me aanraadde om een VPN te gebruiken. Wijs joh. :P :+
:D

Die VPN hoeft nu in elk geval niet meer :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woask
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23:01
Als je een Ziggo sport kanaalpakket neemt bij een andere provider als Ziggo, kan je dan via Ziggo Go kijken? Ze gaan hier glasvezel aanleggen, maar wil wel TV kunnen blijven kijken via Ziggo Go. Ik kijk alleen F1 & F2.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arthur-94
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 20:57
Woask schreef op maandag 21 mei 2018 @ 23:47:
Als je een Ziggo sport kanaalpakket neemt bij een andere provider als Ziggo, kan je dan via Ziggo Go kijken? Ze gaan hier glasvezel aanleggen, maar wil wel TV kunnen blijven kijken via Ziggo Go. Ik kijk alleen F1 & F2.
Ja kan, ik doe dat ook bij Telfort.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:04

Edd

Mocht het niet met Ziggo Go kunnen, dan kun je altijd nog de Ziggo Sport Totaal Go app gebruiken. Die ondersteunt het iig.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-09 16:47
Niet via Ziggo Go, dat is echt alleen voor Ziggo klanten.

Wel via Ziggo Sport Totaal Go, zowel via de App (is een andere app) als via de website.

Oh ik zie dat er al gereageerd was ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Ryur op 22-05-2018 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Bigfoot schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 15:39:
[...]

Waar zit je precies?

In Spa heb je tegenover het oude badhuis een cafe waar ze de F1 wel op TV willen zetten , op het Waalse kanaal. Maar wellicht heb je in je huis daar ook het kanaal La Deux of La Une

Leukste plek om te kijken is natuurlijk de Pit Brasserie op het circuit van Francorchamps zijn, mits dat dan open en vrij toegankelijk is natuurlijk (voor tips stuur maar een DM)

Ik heb daar vorige week de kwalificatie van Barcelona op TV gekeken. Met op circuit de Ferrari days actie.
We zitten bij Dinant, dus dat is nogal een stukje uit de route ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

RTL GP: F1 - Life on the limit (docu 2013)
za 26mei RTL7

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik ben drie weken op vakantie in Kroatië en hoopte de F1 in Monaco live te kunnen kijken via de Ziggo app, maar ondanks dat ik YouTube hier in 1080p60 kan kijken zover bufferingsproblemen, kan ik in de Ziggo app helemaal niks live of via replay kijken. Is dat nou Ziggo die bewust buitenlandse streams knijpen of gebruiken zij zo'n inefficiënt video codec?

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VodafoneZiggo
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

VodafoneZiggo

Bedrijfsaccount VodafoneZiggo Webcare
Grrrrrene schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 11:12:
Ik ben drie weken op vakantie in Kroatië en hoopte de F1 in Monaco live te kunnen kijken via de Ziggo app, maar ondanks dat ik YouTube hier in 1080p60 kan kijken zover bufferingsproblemen, kan ik in de Ziggo app helemaal niks live of via replay kijken. Is dat nou Ziggo die bewust buitenlandse streams knijpen of gebruiken zij zo'n inefficiënt video codec?
Vervelend dat het niet werkt bij jou. Het zou wel gewoon moeten werken. Stuur ons een pb met daarin meer informatie zodat we je verder kunnen helpen. Gaat die om ziggogo.tv of de Ziggo Go App? Krijg je een foutmelding in beeld en zo ja welke? Ben je via wifi of 3G/4G verbonden? Alvast bedankt voor het sturen.

Groet,

Mirsad van Ziggo

VodafoneZiggo-webcare

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joster
Joster schreef op maandag 21 mei 2018 @ 20:25:
[...]

[...]

Het koppelen van je Chromecast aan een mobiele hotspot zou weer moeten werken idd :)

https://androidworld.nl/n...inden-hotspot-smartphone/

Nog idealer zou het gewoon zijn wanneer er gewoon ethernet zit of de wifi goed is uiteraard.
Vanuit de afgesloten meterkast liep een ethernet kabel de TV in. Die heb ik in mijn laptop geprikt waarna we via Ziggo Go en een HDMI kabel gewoon prima F1 (+ Giro + CL finale) konden kijken _/-\o_

Toen ik vrijdag nog moest wachten op iemand met een DisplayPort > HDMI adapter had ik van mijn laptop een Wifi Hotspot gemaakt (was een Access Point vergeten) en daar zowel mijn telefoon als Chromecast op aangemeld. Kon ik ook gewoon Ziggo Go vanaf mijn telefoon naar de Chromecast streamen hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
sjaool schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 20:03:
De Ziggo eBattle Canada is live.

[video]
Wow die dude op 29:00 mag die grasspriet uit het F1 programma wel vervangen. Veel grappiger en niet zo'n bewijsgrage nerd. *O*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Saturnus schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 12:58:
[...]

Wow die dude op 29:00 mag die grasspriet uit het F1 programma wel vervangen. Veel grappiger en niet zo'n bewijsgrage nerd. *O*
Smaken verschillen gelukkig. Deze gast is echt de koning van de flauwe grappen. :P
Vreemde is dat de nummer 2 uit de eBattle vanavond niet kan, de nummer 3 mag zich nu nog een keer bewijzen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

[...]

Die ene tuub met dat petje bedoel je? Die kan ik ook niet uitstaan nee. Die komt n beetje over alsof je moeder net memes ontdekt heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
mark-k schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 13:13:
[...]

Die ene tuub met dat petje bedoel je? Die kan ik ook niet uitstaan nee. Die komt n beetje over alsof je moeder net memes ontdekt heeft.
Hahaha. Deze: https://twitter.com/vangamerenf1. Doet vast goede dingen maar te kleuter voor op tv.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• mark-k
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Saturnus schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 13:14:
[...]

Hahaha. Deze: https://twitter.com/vangamerenf1. Doet vast goede dingen maar te kleuter voor op tv.
Die bedoel ik ja, je moeder die net memes ontdekt heeft in het lichaam van een 12-jarige verkleed als 50 cent :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-homas
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-11-2024
mark-k schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 13:18:
[...]

Die bedoel ik ja, je moeder die net memes ontdekt heeft in het lichaam van een 12-jarige verkleed als 50 cent :P
_/-\o_

Zelfs mijn moeder die nog niet eens memes heeft ontdekt vindt hem raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel

iichel

Gazoooo

Is die van Gameren eigenlijk iemand die gewoon zo neergezet is als 'typetje' of is hij in het normale leven ook zo?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
iichel schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 13:38:
Is die van Gameren eigenlijk iemand die gewoon zo neergezet is als 'typetje' of is hij in het normale leven ook zo?
Een deel beide. Ik denk dat hij een overdreven versie van zichzelf speelt, omdat dat ook zo in het programma past.

Verder is hij, als je op LinkedIn kijkt, een afgestudeerd journalist die ook een tijdje als sportinstructeur heeft gewerkt. Ook werkgeversgeschiedenis bij meerdere sportmagazines. Hoewel hij op TV een beetje overdreven gedrag vertoont, is hij dus echt niet zomaar die even van straat is geplukt. Ik verwacht ook dat die feitjes echt door hem zijn gecompileerd, niet door een of ander mediateam van Ziggo Sport.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Laatst online: 23:21
Saturnus schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 13:14:
[...]

Dat is @nachtnet toch? :+
[...]

Aub niet zeg, die probeert te hard om grappig te zijn. Niet dat van Gameren een topper is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Stoelpoot schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 13:45:
[...]

Een deel beide. Ik denk dat hij een overdreven versie van zichzelf speelt, omdat dat ook zo in het programma past.

Verder is hij, als je op LinkedIn kijkt, een afgestudeerd journalist die ook een tijdje als sportinstructeur heeft gewerkt. Ook werkgeversgeschiedenis bij meerdere sportmagazines. Hoewel hij op TV een beetje overdreven gedrag vertoont, is hij dus echt niet zomaar die even van straat is geplukt. Ik verwacht ook dat die feitjes echt door hem zijn gecompileerd, niet door een of ander mediateam van Ziggo Sport.
Van Gameren is gewoon de Adje van Ziggo Sport F1. :+

Afbeeldingslocatie: https://zeeland.blog.nl/files/2009/04/adje.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Op de schotel te zien (Astra 1)

Vrijdag op N-TV
15:55 PS - Formel 1: Kanada - Das 1. Freie Training
19:55 PS - Formel 1: Kanada - Das 2. Freie Training

Zaterdag op N-TV (De kwalificatie is dus niet op RTL Duitsland te zien)
19:10 PS - Formel 1: Kanada - Das Freie Training Zusammenfassung
19:45 PS - Formel 1: Kanada - Vorbericht Qualifying
20:00 PS - Formel 1: Kanada - Qualifying
21:00 PS - Formel 1: Kanada - Nachbericht Qualifying

Zondag op RTL Duitsland
19:05 Formel 1: Countdown
20:00 Formel 1: Das Rennen
21:55 Formel 1: Siegerehrung und Highlights

Op channel 4 (Schotel FTA, Astra 2)
9th Jun 23:55 - Qualifying highlights
10th Jun 23:40 - Race highlights

En natuurlijk zend Ziggo ook de kwalificatie Zaterdag 20:00 en race Zondag 20:00 uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Nu op n-tv (schotel, fta, astra 1) de train8ng 2. Tot 1730

Zaterdag
15:10 Kwalificatie op Ziggo of RTL Television

Zondag
15:10 Race op Ziggo of RTL Television

[ Voor 48% gewijzigd door jeanj op 22-06-2018 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woask
Een keer een maandje Ziggo Sport totaal gekocht om te proberen omdat er nu 3 GP's achter elkaar zijn, zenden ze niet eens de FP1 & Q van Formula 2 uit... Dan maar weer uit minder legale andere bronnen vergaren. Ziggo maakt het wel lastig om legaal te kijken zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Woask schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 17:42:
Een keer een maandje Ziggo Sport totaal gekocht om te proberen omdat er nu 3 GP's achter elkaar zijn, zenden ze niet eens de FP1 & Q van Formula 2 uit... Dan maar weer uit minder legale andere bronnen vergaren. Ziggo maakt het wel lastig om legaal te kijken zeg.
16u was fp2 ;)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woask
Je weet wat Formule 2 is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

[F1] sectie zit je in
(en ik op mijn iPhone ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demonitzu
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online

Demonitzu

Incidentele gebruiker

Ligt het aan mij dat Ziggo chromecasten op Android niet werkt?

TekkenZone - Dutch Tekken Community

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Toshin schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 16:22:
volgens mij kun je dat niet casten met CC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demonitzu
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online

Demonitzu

Incidentele gebruiker

Bij de vorige races inclusief kwalificaties
was het wel mogelijk naar mijn ervaring

[ Voor 17% gewijzigd door Demonitzu op 23-06-2018 16:46 ]

TekkenZone - Dutch Tekken Community

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Laatst online: 07:18

franssie

Save the albatross

Ik heb het vandaag niet gebruikt - maar normaliter gebruik ik altijd CC icm ziggo. Dat werkt meestal goed tot uitstekend maar voor de zekerheid hou ik er een laptop naast. Vandaag heb ik dus op de laptop gekekeen, was toch maar Q

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ayazis
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:41
Je kan alleen kasten als je live kijkt. Terugkijken & casten kan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Via AirPlay naar de Apple TV kun je helaas ook enkel live kijken en werkt ReplayTV ook niet.

[ Voor 10% gewijzigd door Rivanov op 26-06-2018 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op Ziggo bij meer mensen slecht geluid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Prima geluid hier, zowel op TV als op ziggogo

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Nu online
nachtnet schreef op maandag 17 april 2017 @ 01:05:
eventueel kan je een volgende keer naar grand-prix radio luisteren of BBC radio5 via MW: 693 kHz, 909 kHz, 990 kHz (mits het weer het toelaat.)
Vandaag door een lange autorit niet in staat geweest om Max's zegetocht op TV te zien, gelukkig het Ziggo geluid (met Olav en Giedo) prima kunnen volgen via de stream van Grand Prix Radio! Erg blij met deze mogelijkheid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Er zijn nog meer opties om F1 te kijken. buitenom dat, denk ik dat er niet veel mensen de race live hebben gezien. ivm mooie weer, koopzondag etc.

[ Voor 14% gewijzigd door Hackus op 02-07-2018 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Hackus schreef op maandag 2 juli 2018 @ 10:09:
[...]

Er zijn nog meer opties om F1 te kijken. buitenom dat, denk ik dat er niet veel mensen de race live hebben gezien. ivm mooie weer, koopzondag etc.
Ik geloof er echt helemaal niets van. Tijdens Spanje - Rusland waren er 1,8 mio kijkers, kan me niet voorstellen dat F1 dan ineens nog geen 10% van de kijkers van normale races zou trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Joster schreef op maandag 2 juli 2018 @ 12:15:
[...]

Ik geloof er echt helemaal niets van. Tijdens Spanje - Rusland waren er 1,8 mio kijkers, kan me niet voorstellen dat F1 dan ineens nog geen 10% van de kijkers van normale races zou trekken.
Dat is alleen via Ziggo. Ik keek gister via RTL.de, net als velen met wie ik App tijdens de race. Dan heb je nog F1 kijkers die nu het WK er op is dat kijken en het mooie weer wat meespeelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Laatst online: 07:09
Zijn issues mee. Afgelopen quali kon ik wel streamen via android en CC maar de race niet. Via iPad vervolgens geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Hackus schreef op maandag 2 juli 2018 @ 12:19:
[...]

Dat is alleen via Ziggo. Ik keek gister via RTL.de, net als velen met wie ik App tijdens de race. Dan heb je nog F1 kijkers die nu het WK er op is dat kijken en het mooie weer wat meespeelt
En de week ervoor? Toen was het ook WK en ook prima weer:

https://kijkonderzoek.nl/.../Itemid,133/file,d1-7-0-p

797.000 kijkers via Ziggo, kan niet dat het gisteren zo laag was.

Hier staan trouwens ook andere getallen;

https://kijkonderzoek.nl/.../Itemid,133/file,d1-0-0-p

754.000 tijdens de race, lijkt me reëler.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@Joster Dat was het bericht via de Televizier zonder de 7 van 700.000 :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joster
Hackus schreef op maandag 2 juli 2018 @ 12:32:
@Joster Dat was het bericht via de Televizier zonder de 7 van 700.000 :D
KIJKCIJFERS ZIGGO SPORT
De kijkcijfers van Ziggo Sport van 1 juli zoals gepubliceerd op onze website en in onze app zijn niet correct. Dit betekent dat ook de top 25 meest bekeken programma's niet juist is. We streven ernaar de juiste cijfers zo snel mogelijk te publiceren. Onze excuses voor het ongemak.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Ik weet niet of deze vraag legaal of illegaal is dus negeer als het illegaal is.

Thuis een Ziggo abo. Nu in Azië. Voorheen kon je met VPN (alle internet door NL heen) makkelijk een race kijken. Nu zeggen de site en de app dat je een 'subscription' nodig hebt. :?
Pagina: 1 ... 23 ... 82 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.

Voor de F1TV gebruikers met inlogproblemen, deze directe link werkt misschien. :)
https://f1tv.formula1.com/dr/index.html