[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2015/2016 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 100 ... 119 Laatste
Acties:
  • 247.630 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-09 11:15
De 3 grootste kandidaten:

- John van den Brom
- Peter Bosz
- Jaap Stam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:23

ST10©DE

Dus.............

Groenendijk heeft ook aan Ajax verleden toch?
:+

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:30
Henk De Jong is ook nog vrij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16:27
Misschien lijkt Seedorf het wat om zijn trainerscarrière weer op te pakken

Edit: ook al genoemd zie ik

[ Voor 17% gewijzigd door Sjurm op 12-05-2016 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15:59
Mooi, extra werk voor OAD, kunnen ze de bus(sen) elke week in het stadion parkeren. :+
dutchgio schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 07:54:
Zou wel wat zijn. Klaassen verkopen door een miljoenenbod wat Ajax niet weigert en dan Ziyech ophalen als vervanger.
Met Bosz als trainer.
Voor hoeveel verwacht je dat Klaassen verkocht wordt dan? Ik vind eerlijk gezegd Ziyech een completere (meer dragende) speler dan Klaassen.
Dat Ajax een bod van 20 miljoen (wintertransfer) heeft afgeslagen lijkt mij gezien Klaassen zijn spel in de 2e seizoenshelft geen handig besluit. Kan me momenteel niet indenken dat dat bedrag op dit moment weer wordt geboden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik zet mijn geld op Ron Jans. Outsider, maar toch. Zal de club wellicht ook een wat vriendelijker gezicht geven, dan de immer booskijkende en klagende Bosz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
jbdeiman schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 11:28:
[...]

Mooi, extra werk voor OAD, kunnen ze de bus(sen) elke week in het stadion parkeren. :+

[...]

Voor hoeveel verwacht je dat Klaassen verkocht wordt dan? Ik vind eerlijk gezegd Ziyech een completere (meer dragende) speler dan Klaassen.
Dat Ajax een bod van 20 miljoen (wintertransfer) heeft afgeslagen lijkt mij gezien Klaassen zijn spel in de 2e seizoenshelft geen handig besluit. Kan me momenteel niet indenken dat dat bedrag op dit moment weer wordt geboden.
Napoli had interesse, maar dat wilde hij zelf niet.
Sowieso wil je niet halverwege gaan, in de zomer een transfer maken is aannemelijker.
Ziyech is een betere speler, maar men kent de situatie van Twente en zelfs al was die situatie er niet, dan zullen ze ook nooit 20 miljoen bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 22:15
PWM schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 11:31:
Ik zet mijn geld op Ron Jans. Outsider, maar toch. Zal de club wellicht ook een wat vriendelijker gezicht geven, dan de immer booskijkende en klagende Bosz.
Zat ik ook aan te denken, maar twijfel of hij dat aankan, misschien toch meer een trainer voor de 'kleinere' clubs. Al zou ik het wel een poging waard vinden :)

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:55
Prosac schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 11:08:
[...]

Hij heeft voldoende talent om het uit te houden met die instelling. Maar inderdaad, zoals je zegt, talent is uiteindelijk niet alles.
Het Ronaldo effect.. tja, misschien moeten talentjes eens opletten hoe hard hij er nog altijd voor werkt. Hij is nukkig, net als Zlatan, maar beide werken keihard om op dat niveau te blijven.
Dat bedoel ik dus. Ik denk dat hij het overigens niet gaat uithouden, als je bij elke club jezelf zo verkoopt en vervolgens ook nog durft te zeggen: ''Ik ga voor mijn kans bij Ajax'' ben je niet bewust van wat je doet. Als ik over hem mocht beslissen, had ik hem lekker naar de Jupiler League gestuurd. Misschien komt 'ie daar tot zijn zinnen of hij is (zoals vaak in zulke gevallen) waarschijnlijk op zijn bratwürst gestampt.

Ik denk dat het bij Ronaldo ook gewoon komt omdat hij met een totaal andere generatie voetballers is opgegroeid. Ik heb zijn boek gelezen en het verhaal met Paul Scholes zal ik dan ook niet vergeten. Daarnaast had je Roy Keane en dat soort mensen, die zie je ook niet elke dag meer.
Sommige talenten worden gewoon beschermd en zoals je vaak zal horen. In je comfort zone ga je amper wat zien van je eigen talent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blauwschaap
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-09 15:37
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 10:54:
Poeh, dat wordt lastig, om De Boer te vervangen. Toptrainer. Zo veel onrust bij Ajax en dan in 6 seizoenen 4 titels pakken, dat is razend knap. Zelfs dit jaar heeft hij het op zich goed gedaan. 82 punten met deze selectie, dat is een mooie score. Er wordt massaal geroepen om zijn vertrek, maar wat is het alternatief?

Misschien Rijkaard - Ten Cate? Topduo bij Barcelona destijds. Is wel al even geleden. Of anders Mario Been.
Ik vind dit echt heel lastig. Aan de ene kant helemaal met je eens, Frank heeft zoveel rust en stabiliteit gebracht en cijfermatig heeft hij het in de eredivisie prima gedaan.

Aan de andere kant zijn de Europese prestaties bedroevend geweest en kan ik mij vreselijk ergeren aan zijn wisselbeleid. Ik durf de stelling wel aan dat met betere wissels het kampioenschap wel was behaald dit seizoen.

Daarnaast kan Frank niet omgaan met "moeilijke" types en dat is wel een kwaliteit die je gewoon nodig hebt als trainer.

Ik ben in ieder geval erg benieuwd wie hem gaat vervangen. Mijn voorkeur gaat met lichte twijfel uit naar Jaap Stam.

Edit: Ik lees hierboven Ron Jans. Zou ik ook goed mee kunnen leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Han schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 10:32:
[...]

En doe dan gelijk Sjaak Swart er bij als woordvoerder, voor alle TV interviews, met name voor de nabeschouwingen. Dan is het feest compleet en gaat de sympathie voor Ajax met rasse schreden omhoog :o
En houdt misschien zelfs gelijke tred met leedvermaak. :+

[ Voor 8% gewijzigd door Ramzzz op 12-05-2016 11:56 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipneck
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:02
PWM schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 11:31:
Frank keek ook altijd zo blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Lexie Immers definitief naar Cardiff. ;)
Wel leuk voor m, doet het erg goed daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:32

Koppensneller

winterrrrrr

dutchgio schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 12:06:
Lexie Immers definitief naar Cardiff. ;)
Wel leuk voor m, doet het erg goed daar.
Ik was onlangs op Craven Cottage toen Cardiff tegen Fulham speelde, maar ik vond Immers weinig indruk maken. Veel knullig balverlies, leek ook overgeslagen te worden door zijn teamgenoten, ook als hij zich liet zakken uit de punt. Hij scoorde trouwens wel met zijn hoofd uit een voorzet, en da's natuurlijk uiteindelijk wat een spits moet doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Niet dat het een spits is, maar goed. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:32

Koppensneller

winterrrrrr

Bij Cardiff stond 'ie wel zo opgesteld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-09 20:51
Advocaat wordt assistent-bondscoach. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:30
Prosac schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 13:09:
Advocaat wordt assistent-bondscoach. :D
Als dat, net als bij Feyenoord, ook een beker oplevert... :+

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Advocaat ineens terug bij Oranje als assistent, waarom Blind niet gewoon gelijk vervangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Wel lachwekkend.
Met zo'n staat van dienst zou je geen assistent worden, maar bondscoach.
Maarja daar zit iemand met een jaartje ervaring die maar alles kan doen en laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Kan Marco van Basten weer naar Ajax ;) leuk die carrousel ;)

ja ik weet dat ie geen hoofdtrainer wil worden, rustig maar

[ Voor 37% gewijzigd door LuNaTiC op 12-05-2016 13:18 ]

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:37
Iemand een bron? Zie het op de gebruikelijke media nergens terug, maar dat zou wel weer een lachwekkende actie zijn van de KNVB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Leon Zwiers schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 13:20:
Iemand een bron? Zie het op de gebruikelijke media nergens terug, maar dat zou wel weer een lachwekkende actie zijn van de KNVB.
NOS :)

http://nos.nl/artikel/210...assistent-bondscoach.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 16:01
Wat een lachwekkende zet van de KNVB. Of ze willen Blind als praatpop gebruiken en Advocaat de eigenlijke leiding laten nemen.

Blind heeft nu 2 assistenten die meer gepresteerd hebben als trainer dan hij zelf...

[ Voor 27% gewijzigd door GrooV op 12-05-2016 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Dank!

En

hahahahahahaahahahaha.... beter blijk van onvermogen kan je die Blind niet aandoen. Waarom m niet gewoon meteen ontslaan en echt vooruitgang boeken? Dit is weer een tussenoplossing om het gepeupel rustig te houden. KNVB zou eigenlijk DDR moeten heten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Nog even en de KNVB zal aankondigen dat Advocaat Blind op zal gaan volgen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zat ik er toch dicht bij met mijn suggestie:
gambieter schreef op zondag 08 mei 2016 @ 20:58:
Of misschien Lowieke van Gaal, of wie weet is Danny Blind genteresseerd? :p
Blind voor Ajax, Advocaat bondscoach. Dat gaat populair zijn :+

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
gambieter schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 13:44:

[...]

Graag _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

[...]

Een blij volk is een lui volk... :+

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
"We willen zo snel als mogelijk een opvolger presenteren", aldus Van der Sar. "We kijken naar een aantal criteria en en daarbij maakt het niet heel veel uit of de trainer een Nederlander of een buitenlander is.
Oke, zegt natuurlijk nog niet heel veel, maar deur staat ook open voor niet ex-Ajacieden als Trainer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

martinusz schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 15:16:
[...]

Oke, zegt natuurlijk nog niet heel veel, maar deur staat ook open voor niet ex-Ajacieden als Trainer.
Arsène Wenger? :+

Maar dan moet wel eerst Overmars eruit. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-09 09:53
Ramzzz schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 15:29:
[...]

Arsène Wenger? :+

Maar dan moet wel eerst Overmars eruit. :P
De Boer vind ik ook wel een aardige trainer voor Arsenal, goed met de jeugd.

Dus omruilen zou kunnen. Arsene wil toch nooit geld uitgeven, dus dat past prima bij Ajax 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Laatst online: 09-09 12:27
KingKoning schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 15:39:
[...]
De Boer vind ik ook wel een aardige trainer voor Arsenal, goed met de jeugd.
Goed met de jeugd? Wellicht in de omgang, niet in het beter maken van spelers. Als je gaat kijken naar de vooruitgang van een aantal spelers had ik wel verwacht dat die een stuk verder zouden zijn dan nu. Kijk dan naar een Veltman, Van Rhijn, Klaassen, Fischer, El Ghazi, etc. Weet niet wat het is, maar spelers zie je in een seizoen opkomen, maar daarna stokt hun ontwikkeling of gaat het nog maar mondjesmaat verder. In het geval van Veltman en Van Rhijn ging het zelfs achteruit, alhoewel Veltman zich herpakt heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

Even wat anders, wanneer begint het transferseizoen? Of is deze al geopend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
P. Mekes schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 16:01:
Ik dacht juni - september, maar heb geen bewijs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
P. Mekes schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 16:01:
Normaal gesproken is dit 30 juni - 31 augustus (wellicht is het 1 september) als ik mij niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:02

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Sowieso eindigt het _alweer_ pas als we al lang en breed begonnen zijn. :F

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Noiz schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 15:56:
[...]

Goed met de jeugd? Wellicht in de omgang, niet in het beter maken van spelers. Als je gaat kijken naar de vooruitgang van een aantal spelers had ik wel verwacht dat die een stuk verder zouden zijn dan nu. Kijk dan naar een Veltman, Van Rhijn, Klaassen, Fischer, El Ghazi, etc. Weet niet wat het is, maar spelers zie je in een seizoen opkomen, maar daarna stokt hun ontwikkeling of gaat het nog maar mondjesmaat verder. In het geval van Veltman en Van Rhijn ging het zelfs achteruit, alhoewel Veltman zich herpakt heeft.
En de Boer kan nog wel eens moeite hebben met een speler, bijvoorbeeld Milik die bij Polen echt meer dan prima presteerde maar bij Ajax op de bank zat en dan 3 keer zo hard moet werken om een basisplaats te bemachtigen.

En vergeet El Hamdaoui-gate niet, al kan ik daar moeilijk alleen de Boer de schuld van geven. ;)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:47
jaaaa, blind naar ajax! ik hoop 't!

maar ik ben dan ook niet voor Ajax :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Laatst online: 11:02
Noiz schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 15:56:
[...]

Dat hebben bijna alle jonge spelers. Een stormachtige doorbraak is niet de kunst, jezelf herpakken na de onvermijdelijke terugval is de kunst. Daarom verbaast het ook dat je soms gelijk hoort dat die spelers naar grote clubs zouden kunnen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
ph4ge schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 16:33:
[...]

Dat hebben bijna alle jonge spelers. Een stormachtige doorbraak is niet de kunst, jezelf herpakken na de onvermijdelijke terugval is de kunst. Daarom verbaast het ook dat je soms gelijk hoort dat die spelers naar grote clubs zouden kunnen.
Dat is zo, maar spelers als Veltman, Van Rhijn en Klaassen zijn toch wel lang genoeg bezig om al een mooie groei te hebben gehad. Tis mijn inziens ook aan de trainer om ervoor te zorgen dat een eventuele terugval goed wordt opgevangen. En daar vind ik dat De Boer behoorlijk heeft gefaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
ph4ge schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 16:33:
[...]

Met meneer Drenthe als mooi voorbeeld, speelt 1 toernooi goed en vertrok, vervolgens niks meer van terecht gekomen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Laatst online: 16:49

d0s

sssst

martinusz schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 17:03:
[...]

Met meneer Drenthe als mooi voorbeeld, speelt 1 toernooi goed en vertrok, vervolgens niks meer van terecht gekomen :+
Het blijft toch eeuwig zonde bij Drenthe. Bij werkelijk iedere club waar hij heeft gezeten, heeft hij op het begin goed gespeeld en kwam er ook direct weer een briljante actie op Youtube. Zelfs bij Real Madrid begon hij gewoon goed. Alleen iedere keer zakte het meteen weer weg.

Puur een carriere mislukt op pure instelling, zonde.. Drenthe zou de toernooien van 2008, 2010, 2012 en 2014 als vaste linksback hebben gespeeld voor het Nederlands Elftal als hij meer voor de sport had geleefd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

Noiz schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 16:10:
[...]

Normaal gesproken is dit 30 juni - 31 augustus (wellicht is het 1 september) als ik mij niet vergis.
In Duitsland is dat dus anders? Want Bayern heeft bijvoorbeeld al twee spelers aangetrokken afgelopen week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Roberto Martinez is ontslagen bij Everton, kan Frank de Boer daar mooi naar toe. Alleen, ik heb Everton de laatste wedstrijden gezien en het zijn nog ergere labbekakken dan het Ajax dat het kampioenschap verloor... ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
gambieter schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 17:51:
Roberto Martinez is ontslagen bij Everton, kan Frank de Boer daar mooi naar toe. Alleen, ik heb Everton de laatste wedstrijden gezien en het zijn nog ergere labbekakken dan het Ajax dat het kampioenschap verloor... ;)
Die Roberto Martinez was eerder weleens in beeld voor Ajax, ken hem verder totaal niet....maar denk ook niet dat hij naar Ajax zou gaan. (Geld in Engeland is veel beter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
rik86 schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 16:32:
jaaaa, blind naar ajax! ik hoop 't!

maar ik ben dan ook niet voor Ajax :P
Dat zou voor Oranje het beste zijn idd _/-\o_

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
martinusz schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 17:56:
[...]

Die Roberto Martinez was eerder weleens in beeld voor Ajax, ken hem verder totaal niet....maar denk ook niet dat hij naar Ajax zou gaan. (Geld in Engeland is veel beter)
Nee, daarom gaat De Boer ook naar Everton en niet andersom. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Martinez naar Ajax? Ik denk niet dat ze zich hem kunnen veroorloven, die gaat niet goedkoop zijn. Zou wel een goede keuze zijn, hij probeert zijn teams te laten voetballen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

[...]

YouTube: Some men just want to watch the world burn.

:N

Hoewel, hoewel, Blind die oprot bij Oranje klinkt wel verleidelijk. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
martinusz schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 17:56:
[...]

Ze hebben de transfers al bekend gemaakt. Ze worden pas definitief/officieel op het moment dat het transfer window van start gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Nog iemand die met een schuin oog naar Groningen-Heracles aan t kiek'n is? Wat een zaadpot zeg, moet er niet aan denken dat 1 van beide europa ingaat.

Dan toch maar Utrecht

[ Voor 8% gewijzigd door LZ86 op 12-05-2016 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:33
Niet omdat ik voor Groningen ben maar wat is die Weghorst een kwalletje. Heel erg bezig met Wout Weghorst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
En de goal van heracles is bevestigd buitenspel. Gaat weer lekker KNVB!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:33
Jahooo 2-1 tegen de kunstgrasboys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
PEC tegen Utrecht. Gun het eigenlijk geen van beide, maar als het dan toch moet, dan maar Utrecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
gambieter schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 18:12:
Martinez naar Ajax? Ik denk niet dat ze zich hem kunnen veroorloven, die gaat niet goedkoop zijn. Zou wel een goede keuze zijn, hij probeert zijn teams te laten voetballen.
Bielsa, Brendan Rogers keus genoeg :D o<:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-09 22:10
gambieter schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 18:12:
Afhankelijk van de ontslag regeling zal deze sowieso niet ergens beginnen waar hij een minder salaris krijgt.
Want bij bepaalde regelingen krijgt hij doorbetaald tot hij een nieuwe baan.

Hoop wel dat ze slim genoeg zijn om een opvolger te pakken die met jeugd kan en wil werken, want talentvolle jeugd is er genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Laatst online: 11:02
Noiz schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 16:36:
Dat is zo, maar spelers als Veltman, Van Rhijn en Klaassen zijn toch wel lang genoeg bezig om al een mooie groei te hebben gehad. Tis mijn inziens ook aan de trainer om ervoor te zorgen dat een eventuele terugval goed wordt opgevangen. En daar vind ik dat De Boer behoorlijk heeft gefaald.
Tja, dat dachten wij bij Feyenoord ook van bijv. Boetius. Het zijn toch echt de spelers zelf die het moeten doen. In zn algemeenheid heeft Ajax veel jeugd kunnen verkopen onder de Boer, een veelvoud van Feyenoord en PSV.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
ph4ge schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 21:25:
[...]

Tja, dat dachten wij bij Feyenoord ook van bijv. Boetius. Het zijn toch echt de spelers zelf die het moeten doen. In zn algemeenheid heeft Ajax veel jeugd kunnen verkopen onder de Boer, een veelvoud van Feyenoord en PSV.
Ik denk dat de belangrijke ervaren spelers ook niet in staat zijn het hele seizoen dragend te zijn.
1 of 2 extra ervaren spelers erbij had denk ik wel een verschil gemaakt, maar het probleem daarmee is dat deze de talenten die nu spelen niet in de weg moeten staan.

Dat dit seizoen Dijks speelde in plaats van Boilesen vond ik al een flinke stap vooruit. Het is geen topper maar wel constant.

Bij talenten is het altijd maar de vraag of ze in staat zijn die laatste stap te zetten. Kunnen ze constant een niveau halen, kunnen ze zich focussen, kunnen ze met hun beroep bezig zijn.

En bij Ajax spelen diverse spelers die deze stap nog steeds niet hebben kunnen maken vrij veel. En dit zijn vooral aanvallers.

Fischer en El Ghazi zijn dan 2 voorbeelden die het teveel laten afweten. El Ghazi begon goed (viel in het begin ook veel tegen maar wist toch vaak te scoren. Maar na zijn blessure viel hij alleen maar tegen zonder de goals te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:52
Zo, ik ben weer aardig bijgekomen van alle festiviteiten.

Hier nog wat gebeurt? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Joster schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 22:43:

Het gedrocht dat play-offs heet is blijkbaar begonnen

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Koeman op nr 1 om hoofdcoach everton te worden. Zal de boer wel een club vinden deze zomer 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Everton en Southhampton zijn toch redelijk gelijk atm? Waarom zou Koeman die overstap in hemelsnaam maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Deadsy schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 21:34:
En bij Ajax spelen diverse spelers die deze stap nog steeds niet hebben kunnen maken vrij veel. En dit zijn vooral aanvallers.

Fischer en El Ghazi zijn dan 2 voorbeelden die het teveel laten afweten. El Ghazi begon goed (viel in het begin ook veel tegen maar wist toch vaak te scoren. Maar na zijn blessure viel hij alleen maar tegen zonder de goals te maken.
In mijn optiek is De Boer daar wel debet aan geweest, hij heeft nogal de neiging om met aanvallers te husselen en steeds weer wat anders neer te zetten. Tel daarbij op dat Fischer wel een 'mannetje' is en Younes ineens is gaan voetballen en dan zie je dat hij net bij zijn rentree problemen heeft. Fischer wil zich veel te graag bewijzen waardoor hij soms te zelfzuchtig is, daar kan De Boer dan weer niet tegen. :P
Leon Zwiers schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 08:25:
Everton en Southhampton zijn toch redelijk gelijk atm? Waarom zou Koeman die overstap in hemelsnaam maken
Geld.

[ Voor 11% gewijzigd door Gonadan op 13-05-2016 08:27 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarvinG
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 30-12-2022
Ferra schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 07:01:
Koeman op nr 1 om hoofdcoach everton te worden. Zal de boer wel een club vinden deze zomer 😁
Volgens mij heeft de Boer al gezegd het ook niet erg te vinden om even een jaartje niks te hebben...

Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:44

Superkiwi

Hoi doei

Joster schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 22:43:

Jawel!
Er is ondertussen een nieuw groen boekje uit waarin staat dat we gebeurd met een d schrijven >:)
Ik ga ervan uit dat je nog bier in je bloed hebt :+

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Laatst online: 19-09 20:51
Feit dat ik gisteren genoten heb van FC Groningen - Heracles, zegt maar weer hoe verwend de gemiddelde Groninger is dit seizoen. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

De volgende kwalificatie rondes van het EK zijn ook weer gewoon in.... De Kuip.
Spelers van Oranje spelen liever in de Kuip, vanwege de betere grasmat en de goede sfeer. Tijdens de afgelopen EK-kwalificatiereeks gingen stemmen op om weer interlands in Rotterdam te spelen. Oranje wist zich toen niet te plaatsen voor het EK in Frankrijk.
Wel balen voor van Oostveen, die moet nu 10 seconden langer wachten op zijn kroket :(

http://www.rijnmond.nl/ni...s-elftal-terug-in-de-Kuip

[ Voor 7% gewijzigd door PWM op 13-05-2016 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ze vergeten alleen te vermelden dat ze ook in het Philips stadion gaan spelen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

dutchgio schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 12:02:
Ze vergeten alleen te vermelden dat ze ook in het Philips stadion gaan spelen. ;)
Ja, dat is aan Omroep Brabant om te melden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
En AT5: "Interlands Oranje niet alleen meer in ArenA'' :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 14:17
Gisteren het bloed uit m'n ogen gekeken bij ZWO-UTR. Hopelijk pakken we thuis dan de winst maar met de vele gebleseerden bij Utrecht zie ik het nog somber in deze play-offs.

Vanavond ook 2e ronde promotie/degradatie play-offs. Zullen we net als vorig jaar 3 promovendi krijgen?

Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
PWM schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 11:37:
De volgende kwalificatie rondes van het EK zijn ook weer gewoon in.... De Kuip.

[...]

Wel balen voor van Oostveen, die moet nu 10 seconden langer wachten op zijn kroket :(

http://www.rijnmond.nl/ni...s-elftal-terug-in-de-Kuip
De Kuip was toch verouderd etc. Kan niet zeggen dat er de laatste tijd veel is veranderd. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Gonadan schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 08:26:
[...]

In mijn optiek is De Boer daar wel debet aan geweest, hij heeft nogal de neiging om met aanvallers te husselen en steeds weer wat anders neer te zetten. Tel daarbij op dat Fischer wel een 'mannetje' is en Younes ineens is gaan voetballen en dan zie je dat hij net bij zijn rentree problemen heeft. Fischer wil zich veel te graag bewijzen waardoor hij soms te zelfzuchtig is, daar kan De Boer dan weer niet tegen. :P

[...]

Geld.
Klopt maar wat is dan de juiste oplossing met Fischer? Laten staan terwijl hij weken lang niet presteert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-09 11:15
JST94 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 13:19:
[...]

De Kuip was toch verouderd etc. Kan niet zeggen dat er de laatste tijd veel is veranderd. :?
Echt allemaal onzin, die van Oostveen spoort niet.

De Kuip maakt veel meer indruk als de Arena. Het is goed dat er weer in de Kuip en het Philips stadion gespeeld gaat worden en niet alleen in die Arena. Stadion van Twente kunnen ze trouwens ook best gebruiken, kan men in het Oosten ook eens van Oranje genieten.

Gewoon lekker rouleren net als vroeger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Op dit moment komt het gewoon ongelukkig uit voor Fischer, Younes presteert gewoon beter en dan is Fischer tweede keus, zo werkt het gewoon. Voor zijn blessure had ik hem echter wel langer laten staan inderdaad. Als iemand op de trainingen en in het tweede zo presteert dat je hem een kans wilt geven, geef hem dan ook een echte kans. Dus minimaal een aantal wedstrijden onvoorwaardelijk.

Ik heb, zeker in de aanval, vaak het gevoel gehad dat De Boer, wellicht onder de druk om te moeten presteren, erg veel wisselingen door voerde en niet lang met dezelfde opstelling speelt. Nu is het mooi als een team gewoon in wisselende samenstelling kan presteren, maar daar moeten spelers wel aan toe zijn. Jonge talenten die mentaal nog niet zo ver zijn als meer ervaren spelers hebben daaar gewoon veel meer moeite mee dan een speler die al een hoop gezien heeft.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

JST94 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 13:19:
[...]

Volgens van Oostveen komen ze niet terug op hun beslissing, maar is de verkeerssituatie rond de Kuip flink (sic) verbeterd. Ook zijn er allemaal nieuwe en betere faciliteiten in de Kuip gekomen de laatste 2 jaar.

Ik verzin het niet :p Hij zegt het echt.

Waardeloze drol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Zouden ze alvast uit gaan van de situatie in het nieuwe, nog te bouwen stadion? :+
Hebben ze wel ervaring mee, voorlopen op de toekomst en verkeerde keuzes maken. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CiQ1sicW0AAfmx4.jpg

Gemaakt voor Engeland, maar gaat van tijd tot tijd ook mooi op voor Oranje :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niku
  • Laatst online: 18-09 08:25

Niku

Alagaesii

dutchgio schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 12:12:
En AT5: "Interlands Oranje niet alleen meer in ArenA'' :+
Helemaal niets in Amsterdam! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

De wens van Sjaak Swart lijkt niet verhoord te worden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Dirk kuyt bij Voetbal inside uitgeroepen tot speler van het jaar....tja trouwe achterban zullen we maar zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
martinusz schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 22:39:
Dirk kuyt bij Voetbal inside uitgeroepen tot speler van het jaar....tja trouwe achterban zullen we maar zeggen.
Net zo terecht als die Klaassen met zijn gouden schoen =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Dirk Kuyt is vanaf het begin aanjager van het team geweest (enkele keren uitgezonderd).
Ik vind het niet zo'n rare keuze.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:54

Vos

AFCA

Het is toch de grootste onzin dat Klaassen en Kuyt boven een Ziyech verkozen worden!?

Oftewel, die berichten laat ik langs mij heen gaan. Dikke onzin.

[ Voor 28% gewijzigd door Vos op 13-05-2016 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Vos schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 22:53:
Het is toch de grootste onzin dat Klaassen en Kuyt boven een Ziyech verkozen worden!?

Oftewel, die berichten laat ik langs mij heen gaan. Dikke onzin.
Yup, maar als Klaassen wordt gekozen, tja, dan is Kuyt ook terecht.

let wel dat Klaassen door een zogenaamde "jury" is gekozen, en die van VI een publieksprijs is. Hoe goed de voetballer Ziyech ook is, het is een naar mannetje in de media/interviews etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:54

Vos

AFCA

Leon Zwiers schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 22:56:
[...]

let wel dat Klaassen door een zogenaamde "jury" is gekozen, en die van VI een publieksprijs is. Hoe goed de voetballer Ziyech ook is, het is een naar mannetje in de media/interviews etc
Ik zeg toch ook niks over de keuze van Kuyt :?

En laten we alsjeblieft kijken naar wat iemand op het veld doet ipv in een gesprek met een journalist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Leon Zwiers schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 22:45:
[...]

Net zo terecht als die Klaassen met zijn gouden schoen =)
Is ook belachelijk, maar dat heb ik toen ook al vermeld. Maar goed weinig mensen zullen er wakker van liggen denk ik van de VI prijs :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:18
martinusz schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 23:10:
[...]

Is ook belachelijk, maar dat heb ik toen ook al vermeld. Maar goed weinig mensen zullen er wakker van liggen denk ik van de VI prijs :+
Idd, als je de nominaties kijkt dan horen er maar 3 in de top 5
- Ziyech
- Janssen
- Kuyt
- Vermeij 8)7
- Beugelsdijk :+

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:52
En niemand van de twee ploegen met 80+ punten genomineerd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:51
Hoe zijn die genomineerden eigenlijk bepaald bij VI? Gewoon op wie het meest gestemd is over het hele seizoen. Je zag sowieso dat er veel meer Feyenoorders stemden dan Ajacieden of PSV'ers. Zo was er volgens mijn een aflevering waar van de 5 genomineerden er 2 Feyenoorders bovenaan eindigden.

Dat was ook de reden dat ze steeds naar Rotterdam moesten om Kuyt zo'n schoen te geven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ik las ook dat als je je cookies verwijderde je je opnieuw kon stemmen, wellicht was dat in Rotterdam ook bekend. ;)
En daarbij maakten ze er een sport van om maar prijzen binnen te halen, zodra er een Feyenoorder 'voor een verder onduidelijke reden' genomineerd werd was de kans groot dat hij zou winnen.

Verder kwam het ook wel goed uit dat Kuyt het werd, in een speciale laatste uitzending waarin hij toevallig ook bij aanwezig was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blauwschaap schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 11:45:
[...]

Ik vind dit echt heel lastig. Aan de ene kant helemaal met je eens, Frank heeft zoveel rust en stabiliteit gebracht en cijfermatig heeft hij het in de eredivisie prima gedaan.

Aan de andere kant zijn de Europese prestaties bedroevend geweest en kan ik mij vreselijk ergeren aan zijn wisselbeleid. Ik durf de stelling wel aan dat met betere wissels het kampioenschap wel was behaald dit seizoen.

Daarnaast kan Frank niet omgaan met "moeilijke" types en dat is wel een kwaliteit die je gewoon nodig hebt als trainer.

Ik ben in ieder geval erg benieuwd wie hem gaat vervangen. Mijn voorkeur gaat met lichte twijfel uit naar Jaap Stam.

Edit: Ik lees hierboven Ron Jans. Zou ik ook goed mee kunnen leven!
Ron Jans vind ik absoluut niet het type trainer voor Ajax. Wel een goede trainer hoor, maar hij heeft maar 1 grote club getraind (Standard Luik) en dat werd een drama.

De Boer vind ik een uitstekende trainer. Wat de tegenvallende Europese prestaties betreft, dat ben ik niet geheel met je eens.

Als Ajacied is het lastiger om te wijzen op dingen als zware lotingen etc. omdat je vooral geneigd bent naar eigen prestaties te kijken, zoals het hoort in de topsport. Als PSVer zeg ik: Ajax is 1x keihard genaaid in de CL, toen waren ze door maar door pure corruptie verloor toen ik meen Dinamo Zagreb met 7-1 bij Lyon.

Bovendien heeft Ajax doorgaans pittige lotingen gehad, met zware tegenstanders. Waarbij ze geregeld indruk hebben gemaakt, zo vond ik Ajax in 1 jaargang sterk tegen Manchester City en werd tegen Barcelona thuis op indrukwekkende wijze gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leon Zwiers schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 22:56:
[...]

Ik vind het een zeer slechte vergelijking.

De VI prijs is een pure publieksprijs, daar gaat het om de meest populaire Eredivisie-speler. Dat is Kuijt, niets op af te dingen. Zelf vind ik het vreemd dat een speler die te laat terugkeert naar Feyenoord en daardoor relatief weinig brengt ZO populair is, maar dat doet er niets aan af. Twee jaar eerder was Kuijt makkelijk een van de allerbeste spelers geweest en had ie Feyenoord verder gebracht.

Publieksprijzen hebben weinig status.

De Gouden Schoen is een officiële individuele prijs met grote status, die telt gewoon mee bij het rijtje prijzen dat spelers hebben gewonnen. Heel prestigieus. Spelers zijn zeer vereerd en zeer emotioneel als ze die prijs krijgen, dat is heel goed voor je CV en transfers in de nabije toekomst. Die prestigieuze prijs wordt uitgereikt door Ajax-fanblad de Telegraaf op basis van beoordelingen door De Telegraaf, dat is in NL dus helaas corrupt.

In de 11 jaar dat de Gouden Schoen en de VvhJ zijn gefuseerd en Ajax-fans de prijzen uitreiken en de cijfers geven, werd Ajax 4x kampioen en PSV 5x. Er werd 5x een Ajacied VvhJ en 1x een PSVer, nml. vorig jaar. Dat terwijl voetballers als Alex, Cocu, Gomes, Afellay, Guardado in die periode rondliepen in de Eredivisie en zeer dominante spelers waren. Apart.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ontluisterende colum door Auke Kok:
http://www.nrc.nl/nieuws/...n-draai-om-de-oren-lekker
"Wie niet in Amsterdam kan wonen, haat Amsterdam."

"Eindhoven, de stad waarmee niemand buiten Oost-Brabant zich wenst te associëren."

"Pijnlijk vaak hebben PSV-fans op vakantie achterin de taxi al moeten uitleggen dat de beroemde Ruud Gullit nooit bij Ajax heeft gevoetbald, maar bij — bij what? comment? Entschuldigung? — PSV."

"De paradox van het fenomeen Ajax, of zeg maar van Amsterdam: alom tegenwoordig en als gevolg daarvan gehaat."

"Hilarische filmpjes over de hooghartigheid van de bekendste club van Nederland raasden door de provincie. Het is de mensen gegund. In de hoofdstad zitten slechts weinigen ermee. Daar klinkt het: Nederland is blij dat het helemaal niks is in Amsterdam, omdat het daar juist alles is."
Iedereen is gewoon stikjaloers op Ajax en Amsterdam, dat zal het zijn. Dit soort pseudo-arrogante columns van import-Amsterdammers met grootheidswaanzin heeft daar niets mee te maken, dat mensen lachen als Ajax geen kampioen wordt. Of een filmpje van mister Ajax die alles en iedereen de schuld geeft, "hoewel Ajax ook slecht heeft gespeeld hoor. MAAR..."

Je bent gewoon jaloers! Als kind en als puber is het een makkelijke reactie op vrijwel alle kritiek. Maar als het komt van een volwassen schrijver die pretendeert enige intelligentie te bezitten is het erg schraal.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2016 13:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:51
Nog los van PSV. Ziyech en Janssen hebben dit seizoen zoveel meer gepresteerd dan Klaassen. Die ook hele periodes gewoon matig gespeeld heeft. Ziyech en Janssen zijn veel consistenter en hebben een gigantische waarde voor hun club gehad. Veel knapper.
Ik las de column en dacht in het begin nog dat het een soort satire was (ik hoop dat ik het fout heb en de column achteraf alsnog satire blijkt te zijn), omdat de column juist (en dus onbedoeld) precies verwoord waarom er buiten Amsterdam zoveel leedvermaak is.

In de column staat eigenlijk (vrij vertaald):
  • Het is Amsterdam en Ajax dat beter is en daar kunnen de calimero's (iedereen die niet voor Ajax is) niet tegen.
  • Hilversum is stom. Amsterdam is beter.
  • Hahaha. Theo Maassen moest naar Amsterdam komen om zijn verhaal te doen over PSV.
  • PSV fans moeten uitleggen dat Ruud Gullit niet bij Ajax maar bij PSV heeft gespeeld (bronvermelding?).
  • Iedereen die grote talenten aanmoedigt bij andere clubs weten dat ze toekomstige Ajax spelers aanmoedigen.
  • Amsterdam zegt in het buitenland meer dan Nederland (zoals bij de meeste hoofdsteden zo is toch?).
  • De Amsterdamse huizenprijzen blijven hoog en in andere gebieden (hij noemt o.a. Groningen, lekker respectloos met dat aardgas/aardbevingen/alle geld naar randstad verhaal) zitten de huizenprijzen in een dieptepunt.
Eindhoven heeft qua regio sowieso helemaal geen calimero gevoel. Tweede economie van Nederland, snelst groeiende vliegveld van Nederland, slimste regio van Nederland en dus nu voor het tweede seizoen op rij weer voetbalhoofdstad van Nederland.
In het buitenland heb ik nog nooit hoeven uitleggen wat PSV is. Daarvoor heeft PSV vanaf '88 te grote spelers in selectie gehad en te vaak geacteerd op het hoogste Europese podium.
Ook heeft hij nog nooit van http://www.ddw.nl gehoord.

Conclusie: Auke Kok is een enge man die ik niet wil tegenkomen en de column valt totaal niet serieus te nemen. Óf ik ben er samen met Benedict Tokkie compleet ingetuind en dit is een van de betere satirische columns van de afgelopen jaren :P

P.S. dat einde ook: In de hoofdstad zitten slechts weinigen ermee. De schrijver zit er zelf duidelijk mee anders schrijft hij niet zo'n column 8)7

[ Voor 84% gewijzigd door Fleximex op 14-05-2016 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het moet haast wel satire zijn zou je zeggen, anders is het om je dood te schamen. Auke Kok is een heel behoorlijk sportschrijver. In dat geval zou ik het wel kunnen waarderen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Misschien moeten jullie die tekst eens niet zo ontzettend serieus nemen :P
Niet gelijk in de slachtofferrol springen en alles gaan verdedigen; het is weekend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13:54
Fleximex schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 13:16:
Nog los van PSV. Ziyech en Janssen hebben dit seizoen zoveel meer gepresteerd dan Klaassen. Die ook hele periodes gewoon matig gespeeld heeft. Ziyech en Janssen zijn veel consistenter en hebben een gigantische waarde voor hun club gehad. Veel knapper.
Vooral de laatste speeldag is de partijdigheid gebleken. Janssen stond maar 1 punt onder Klaassen.
AZ speelde met Janssen een goede wedstrijd tegen Utrecht waarin Janssen scoorde en zoals altijd weer keihard werkte.
Ajax speelde gelijk tegen een degradatiekandidaat in een wedstrijd waarbij Klaassen nergens was, als een zoutzak speelde en zijn team als aanvoerder niet op sleeptouw wist te nemen.
Resultaat:
Janssen: 6,5
Klaassen 6,0
8)7
Pagina: 1 ... 100 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[html]<h2>Voor het EK2016 in Frankrijk: Themaforum: Sportzomer</h2>~[/html]
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder