[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2015/2016 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 99 ... 119 Laatste
Acties:
  • 247.631 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:38

St@m

@ Your Service

Bossie schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 15:48:
[...]

Blijkbaar omdat hij interviews verkondigde dat hij in zijn eigen kunnen en in de titelkansen van PSV geloofd(e).
Niets mis mee toch |:(
En hij had een keer een grapje gemaakt door in een interview aan te geven dat je met 5 (of 6x) Willems in je team zou winnen in de CL (o.i.d.).
Daarbij heeft hij een rare bril, praat hij en schrijft hij als de gemiddelde jongeling en laat hij op een foto zien dat hij niet dik is.

Afbeeldingslocatie: https://scontent.cdninstagram.com/t51.2885-15/s320x320/e35/12354065_1952528184973334_615532352_n.jpg?ig_cache_key=MTEzNTcxMzE2ODAzOTI4OTE0NA%3D%3D.2.l

Walgelijk, de arrogantie straalt er vanaf.. Net zoals bij Memphis.. bah

:+

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-09 22:10
Bossie schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 15:48:
[...]

Blijkbaar omdat hij interviews verkondigde dat hij in zijn eigen kunnen en in de titelkansen van PSV geloofd(e).
Niets mis mee toch |:(
Ik heb zelf problemen met de uitspraken omdat hij zo slecht speelt sinds hij terug is van zijn blessure.
Als hij het op het veld liet zien zou ik er minder moeite mee hebben.

Daarnaast nog het ding dat als een Ajax speler zoiets zegt het arrogantie is en als Willems het zegt dan is het een jongen die gelooft in zijn kunnen.

We moeten allemaal blij zijn dat we tot de laatste ronde een spannende competitie hebben gehad. En dat dit niet Frankrijk, Italie of Duitsland is.

Ik had liever Ajax zien winnen maar zoals de Boer al zei, eigen schuld.
PSV is een terechte kampioen en als Ajax die laatste pot had gewonnen waren hun ook gewoon een terechte kampioen geweest.

[ Voor 22% gewijzigd door Deadsy op 10-05-2016 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:35
Gonadan schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 13:27:
Als Ajax kampioen was geworden, nota bene op doelsaldo, had men dat ook verdiend gevonden. En terecht, ze zijn immers bovenaan geëindigd.

Het enige wat mij tegen de borst zou stuiten is dat men zou insinueren dat een kampioenschap van PSV verdiend is _omdat_ een kampioenschap van Ajax niet verdiend zou zijn.
Ja, het is bij mij misschien meer een gevoels kwestie. Ik draai aan ''verdienen'' meer mijn eigen mening dan dat het woord zelf betekent. Als PSV met punten voorsprong kampioen werd, dan had ik zeker gezegd dat het dik verdient was. Nu waren ze toch net effe afhankelijk van Ajax.

Ik ben het zeker met je eens dat ze het allebei verdient hadden. Het is ook raar om dat misschien van een speler te horen (dat komt ook nogal gekleurd over..).
KingKoning schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 13:47:
[...]

Haha. Nou bij PSV hebben ze die 2 broertjes, die wil je ook niet horen over de concurrentie. Wat Sjaak is voor Ajax en Willem voor Feyenoord, zijn die 2 broertjes weer voor PSV.

[...]

Wat dat betreft zijn PSV'ers ook net zo arrogant als ajacieden, maar dat wil meestal niet iedereen zien.
Ik snap helemaal niet waarom de fans zo tegen elkaar doen. Ik schaam me kapot voor de daden die sommigen fans van Feyenoord, PSV en Ajax uithalen. Ik hoef het niet te gaan herhalen, maar iedere club heeft zijn respectloze fans zal ik maar zeggen. Ze hebben ook gewoon prima fans, maar uiteindelijk zijn er toch mensen die het feestje flink verkloten.

Overigens kreeg ik vaak dit te horen de afgelopen dagen: ''PSV speelt wel gelijk tegen Atletico, en jou Bayern dan?'' Dan moet ik echt een luier om doen, omdat ik in mijn broek pis van het lachen. Er zijn altijd fans, nogmaals, die je proberen gek te maken..

Ik had het Ajax zeker gegund, omdat ik het bijv. een Younes wel heel erg gegund had. PSV had daarintegen Europese gepresteerd! :o

[ Voor 3% gewijzigd door Mosin op 10-05-2016 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4ge schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 12:39:
[...]

Ik heb wel een keer een stukje gelezen over de 2014 editie toen Blind Jr. won, die bleek in de wedstrijden dat Ajax al kampioen was en dus slecht speelde en punten morste consequent hoge beoordelingen te hebben gekregen waardoor hij net op de laatste dag de gouden schoen won. We moeten vooral niet teveel waarde aan hechten aan dit soort prijzen.

Het zijn overigens wel regelmatig verdedigers die winnen. Van de laatste 5 edities won 2 keer een verdedigend ingestelde speler.
Op Ajax fora zijn ze woedend over de keuze voor Klaassen. Niemand begrijpt dat. Ziyech, Janssen, Propper of Guardado waren de meer logische keuzes geweest.

De reden is nochtans heel eenvoudig. Laten we het beestje gewoon bij de naam noemen, daar houd ik wel van.

De belangrijkste reden dat Klaasen VvhJ werd, een prestigieuze titel die de marktwaarde van een speler verhoogt, is dat Ajax-clubblad De Telegraaf de beoordelingen verzorgt. Dit is ongekend, in bijvoorbeeld België wordt de VvhJ gekozen door de Belgische voetballers zelf (extreem eerlijk) en de winnaar van de Gouden Schoen (in NL zijn beide prijzen gefuseerd en heeft De Telegraaf de alleenheerschappij) door sportjournalisten, bestuurslui van de Belgische voetbalbond, door enkele scheidsrechters en door vroegere winnaars van de Gouden Schoen (eerlijk).

De verregaande corruptie van die verkiezing kan worden geïllustreerd door het verhaal dat jij noemt, waarbij 1 speelronde voor het einde Blind en Immers GELIJK stonden in de Telegraaf VvhJ verkiezing.

Nogmaals: ze stonden GELIJK in punten.

Laatste speeldag:
- Lex Immers scoort de gelijkmaker uit tegen AZ, waardoor Feyenoord er 1-1 gelijkspeelt.
- Daley Blind speelde thuis tegen degradatiekandidaat NEC. Het werd een beschamende 2-2, waarbij Blind schuldig was aan beide tegengoals (!!).

De cijfers: Blind kreeg een hoger cijfer dan Immers en werd daardoor VvhJ. Gefeliciteerd Daley!

Veel corrupter dan dit ga je het niet zien. Beschamend, beschamend, beschamend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:18
Vanavond kunnen we direct revanche nemen, om 19.30 het beslissingsduel tussen Ajax en PSV om het kampioenschap in de A1.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:02

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
martinusz schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 15:28:
Behalve een bepaalde Zweedse voetballer dan :+
Da's geen arrogantie, maar zelfkennis. O-)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:02
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 17:35:
[...]

Op Ajax fora zijn we woedend over de keuze voor Klaassen. Niemand begrijpt dat. Ziyech, Janssen, Propper of Guardado waren de meer logische keuzes geweest.

De reden is nochtans heel eenvoudig. Laten we het beestje gewoon bij de naam noemen, daar houd ik wel van.

De belangrijkste reden dat Klaasen VvhJ werd, een prestigieuze titel die de marktwaarde van een speler verhoogt, is dat Ajax-clubblad De Telegraaf de beoordelingen verzorgt. Dit is ongekend, in bijvoorbeeld België wordt de VvhJ gekozen door de Belgische voetballers zelf (extreem eerlijk) en de winnaar van de Gouden Schoen (in NL zijn beide prijzen gefuseerd en heeft De Telegraaf de alleenheerschappij) door sportjournalisten, bestuurslui van de Belgische voetbalbond, door enkele scheidsrechters en door vroegere winnaars van de Gouden Schoen (eerlijk).

De verregaande corruptie van die verkiezing kan worden geïllustreerd door het verhaal dat jij noemt, waarbij 1 speelronde voor het einde Blind en Immers GELIJK stonden in de Telegraaf VvhJ verkiezing.

Nogmaals: ze stonden GELIJK in punten.

Laatste speeldag:
- Lex Immers scoort de gelijkmaker uit tegen AZ, waardoor Feyenoord er 1-1 gelijkspeelt.
- Daley Blind speelde thuis tegen degradatiekandidaat NEC. Het werd een beschamende 2-2, waarbij Blind schuldig was aan beide tegengoals (!!).

De cijfers: Blind kreeg een hoger cijfer dan Immers en werd daardoor VvhJ. Gefeliciteerd Daley!

Veel corrupter dan dit ga je het niet zien. Beschamend, beschamend, beschamend.
Tja, aan de andere kant is het ook beschamend als Immers speler van het jaar was geworden... :+

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4ge schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 18:01:
[...]

Tja, aan de andere kant is het ook beschamend als Immers speler van het jaar was geworden... :+
Tsja, zo goed was de Eredivisie toen niet. Maar een verkiezing moet altijd fair and square gewonnen worden. Het is volkomen absurd dat slagerij Ajax zijn eigen vlees mag keuren, en ook het vlees van de concurrent.

Liever een mindere voetballer als VvhJ dan corruptie :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Offtopic:
Krijg net weer een leuk bericht van een stoere Roda supporter (zit altijd harde kern) die voor Dortmund is: ''F*CK BAYERN'' Dat bedoel ik dus met van die aparte fans :F :')

En sorry gasten, maar ik kan het echt even niet laten: :D
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/shTnUXs.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:37
Zag nog een te leuke op gezichtsboek:

Op een schaal van 1 tot 10, hoe pissed off is Sjaak Swart? Oh nee, er is geen schaal in Amsterdam _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 18:07:
Tsja, zo goed was de Eredivisie toen niet. Maar een verkiezing moet altijd fair and square gewonnen worden. Het is volkomen absurd dat slagerij Ajax zijn eigen vlees mag keuren, en ook het vlees van de concurrent.

Liever een mindere voetballer als VvhJ dan corruptie :r
Het zit allemaal wel heel erg diep bij jou hé? :')

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Han schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 18:22:
[...]

Het zit allemaal wel heel erg diep bij jou hé? :')
Corruptie? Allicht, dat doet afbreuk aan het voetbal als topsport. Wat vindt jij er van eigenlijk? Wel prima want in je voordeel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

In zijn voordeel?
Han kan toch niet gekozen worden tot Voetballer Van Het Jaar?
Of heb je er geld op staan bij de bookies Han? ;)

Mij is het echt om het even of er een Feyenoorder, PSV'er, Ajacied, Heerenveener of wat dan ook gekozen wordt. Ik ben het wel met je eens dat de stemming wat objectiever kan ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

dvdkiwi schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 18:37:
Ik ben het wel met je eens dat de stemming wat objectiever kan ;)
Laten we het hierbij houden dan.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Met "stemming" bedoel ik "het stemmen" natuurlijk he.
Ik weet niet hoe de stemming bij zo'n verkiezing is ;)

Hoe gaat het straks trouwens met de JC Schaal: Hoe wordt er bepaald wie er uit of thuis speelt, of speelt de landskampioen altijd "thuis"?

Reminder aan een ieder die 's zomers toch geen voetbal kijkt: zeg je Ziggo even op ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Superkiwi op 10-05-2016 18:43 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-09 22:10
Er zijn hier echt mensen die waarde hechten aan de voetbal expertise van de Telegraaf of een andere krant?

De telegraaf is net zoals alle andere grote kranten partijdig als het om voetbal gaat, hun mening is betreffende dit thema dus absoluut niets waard.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:12
Leon Zwiers schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 18:12:
Zag nog een te leuke op gezichtsboek:

Op een schaal van 1 tot 10, hoe pissed off is Sjaak Swart? Oh nee, er is geen schaal in Amsterdam _/-\o_
Behoorlijk pissed of, een score van maar liefst 33... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
dvdkiwi schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 18:41:
Hoe gaat het straks trouwens met de JC Schaal: Hoe wordt er bepaald wie er uit of thuis speelt, of speelt de landskampioen altijd "thuis"?
volgens mij speelt Bekerwinnaar "thuis"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 18:27:
Corruptie? Allicht, dat doet afbreuk aan het voetbal als topsport. Wat vindt jij er van eigenlijk? Wel prima want in je voordeel?
Eerlijk gezegd maakt het mij geen bal uit, ik hecht 0,0 waarde aan dat soort verkiezingen. Ik kan me er in ieder geval niet druk om maken. Maar als je echt vermoedens hebt van corruptie dan moet je aangifte doen ;)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Nu online

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

St@m schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 15:56:
[...]

En hij had een keer een grapje gemaakt door in een interview aan te geven dat je met 5 (of 6x) Willems in je team zou winnen in de CL (o.i.d.).
Daarbij heeft hij een rare bril, praat hij en schrijft hij als de gemiddelde jongeling en laat hij op een foto zien dat hij niet dik is.

[afbeelding]

Walgelijk, de arrogantie straalt er vanaf.. Net zoals bij Memphis.. bah

:+
Wat is dit voor kwats? Er werd hem eens gevraagd wat zijn favo-opstelling was in de CL; dus zegt ie met een grote lach (let op: grap) ja 11x Jetro Willems. Als je daar al niet tegen kunt...

Omdat hij een andere stijl heeft dan jou, een andere stem heeft dan een blanke en gewoon de wereld laat zien dat hij presteert in plaats van consumeert, is hij arrogant? :9

Arrogantie was dat Dijks zegt 'Wij gaan geen punten meer verspelen', in de mom van kijk ons eens goed zijn. Viel erg vies tegen.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Family Guy schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 21:08:
[...]

Wat is dit voor kwats? Er werd hem eens gevraagd wat zijn favo-opstelling was in de CL; dus zegt ie met een grote lach (let op: grap) ja 11x Jetro Willems. Als je daar al niet tegen kunt...

Omdat hij een andere stijl heeft dan jou, een andere stem heeft dan een blanke en gewoon de wereld laat zien dat hij presteert in plaats van consumeert, is hij arrogant? :9

Arrogantie was dat Dijks zegt 'Wij gaan geen punten meer verspelen', in de mom van kijk ons eens goed zijn. Viel erg vies tegen.
En dat leg je uit aan een PSV-fan? :?

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blauwschaap
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-09 15:37
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 17:35:
[...]
De belangrijkste reden dat Klaasen VvhJ werd, een prestigieuze titel die de marktwaarde van een speler verhoogt, is dat Ajax-clubblad De Telegraaf de beoordelingen verzorgt.
Ik denk eerlijk gezegd niet dat deze verkiezing de marktwaarde van een speler zal verhogen. Van het grote publiek neemt 99% dit soort verkiezingen al niet serieus. Je moet als club wel erg dom zijn om extra te betalen alleen vanwege het feit dat een speler zo'n verkiezing heeft gewonnen.

Stel dat Immers een paar jaar geleden van Blind had gewonnen. Ik denk niet dat een club plotseling miljoenen meer voor hem zou hebben betaald :P
Family Guy schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 21:08:
[...]Arrogantie was dat Dijks zegt 'Wij gaan geen punten meer verspelen', in de mom van kijk ons eens goed zijn. Viel erg vies tegen.
Ja echt, alleen Ajax spelers doen zulke arrogante uitspraken.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=267626

[ Voor 19% gewijzigd door Blauwschaap op 10-05-2016 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 22:15
Gelukkig heeft Ajax A1 wel gedaan wat het moest doen en is kampioen :)

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:29
Dan kunnen alleen de dames van Ajax het nog verspelen op laatste speeldag :+

Regeren is vooruitschuiven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Vos

AFCA

martinusz schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 21:31:
Gelukkig heeft Ajax A1 wel gedaan wat het moest doen en is kampioen :)
Was een matige wedstrijd vond ik, maar wel Ajax als terechte winnaar. PSV wilde niet of kon niet, Ajax maakte het spel en wilde wel. Wel redelijk wat publiek op sfeerrijk Meerdijk, toch een keer een prijs gewonnen daar ;).

KAMPIOENNUUUHH *O* ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Vos op 10-05-2016 22:06 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
WZAA1WZDB :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Mooi, dan kunnen ze het podium en het draaiboek toch nog gebruiken.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mosin schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 18:09:
Offtopic:
Krijg net weer een leuk bericht van een stoere Roda supporter (zit altijd harde kern) die voor Dortmund is: ''F*CK BAYERN'' Dat bedoel ik dus met van die aparte fans :F :')

En sorry gasten, maar ik kan het echt even niet laten: :D
[afbeelding]
Je bent dus zelf exact hetzelfde als de persoon waar je op reageert wil je zeggen? Of is dat niet het doel van deze posting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-09 09:27
http://www.dumpert.nl/mediabase/6769253/a58843e9

Knvb official doet verhaal over mislopen landstitel ajax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 09:13:
[...]

Je bent dus zelf exact hetzelfde als de persoon waar je op reageert wil je zeggen? Of is dat niet het doel van deze posting?
Ik bedoel er mee, lekker laten uithuilen als ze tegen je beginnen. Ik heb de persoon zelf gewoon netjes aangesproken. Als ze er niet tegen kunnen is dat pech voor hun :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don_jorg
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-08 09:46
Een vraag aan de Ajacieden en PSV'ers hier: hoe werkt dat bij jullie bij het Jong-elftal? Moet je apart/extra betalen voor wedstrijden in de JL? Of heb je als seizoenskaarthouder gratis toegang tot de wedstrijden?

Bij FCU gaan ze de houders van een Goldkaart (€75 meer dan een gewone seizoenskaart) gratis toegang geven tot de wedstrijden, er zijn nog geen prijzen bekend/gemeld voor losse wedstrijden of een aparte seizoenskaart. Ik wil prima extra betalen voor Jong FCU, maar alle andere 'voordelen' van de Goldkaart interesseren me niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-09 20:51
don_jorg schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 10:13:
Een vraag aan de Ajacieden en PSV'ers hier: hoe werkt dat bij jullie bij het Jong-elftal? Moet je apart/extra betalen voor wedstrijden in de JL? Of heb je als seizoenskaarthouder gratis toegang tot de wedstrijden?
Even totaal andere orde, als Jong FC Groningen speelt, is dat gratis toegang. Tenzij ze een -belangrijke- wedstrijd afwerken in de Euroborg, dan kost het vaak een kleine 5 euro om te komen kijken (maar goed, dat is geen JL).

En voor zover ik weet, moet je voor Jong-Ajax gewoon een kaartje kopen per wedstrijd. Volgens mij ook bedragen van 5 tot 10 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mosin schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 10:05:
[...]

Ik bedoel er mee, lekker laten uithuilen als ze tegen je beginnen. Ik heb de persoon zelf gewoon netjes aangesproken. Als ze er niet tegen kunnen is dat pech voor hun :9
Ik vind het allemaal prima hoor, maar qua niveau zit er wat mij betreft weinig verschil tussen "f*ck Bayern" of "ga lekker uithuilen".

Hoe kom je bij FC Bayern eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don_jorg
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-08 09:46
Prosac schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 10:35:
[...]
Even totaal andere orde, als Jong FC Groningen speelt, is dat gratis toegang. Tenzij ze een -belangrijke- wedstrijd afwerken in de Euroborg, dan kost het vaak een kleine 5 euro om te komen kijken (maar goed, dat is geen JL).

En voor zover ik weet, moet je voor Jong-Ajax gewoon een kaartje kopen per wedstrijd. Volgens mij ook bedragen van 5 tot 10 euro.
Bij FCU was het voor SCC-houders altijd gratis, maar het aankomend jaar dus €75. Vind het wel jammer, dit gaat veel publiek tegenhouden te komen. Maandag zat er 3500 man, dat is voor JL best een net aantal. Als ik even seizoen 14/15 pak, dan sta je daarmee op de negende plek. Maar ja, de (toen nog) drie Jong-teams haalden geen van allen de 1000 bezoekers en staan troosteloos onderaan. Ben bang dat je dat ook bij FCU kunt gaan verwachten. Ik zal die Goldkaart wel gaan nemen, lijkt me heerlijk om vrijdag bij m'n ouders te gaan eten en dan door naar een wedstrijd in de JL!

5-10 euro per wedstrijd, 19 wedstrijden. Dan kan ik dus beter die 75 euro uitgeven ;)

edit: ik zie nu dat ik ook de aantallen voor 2015/2016 kan zien, zelfde idee. Wat wél opvallend is: in beide jaren trok Jong Ajax de meeste supporters tijdens hun uitwedstrijden. Het net afgelopen seizoen gemiddeld 600 meer dan als Go Ahead of NAC de uitspelende clubs zijn. Mensen willen dus toch graag Ajax zien, al is het het beloftenelftal. Minst interessant blijkt Achilles te zijn.

[ Voor 14% gewijzigd door don_jorg op 11-05-2016 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Mosin schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 10:05:
Waarom zou je er überhaupt op reageren? Het enige wat men met dergelijke uitspattingen wil bereiken is een reactie, het liefst geïrriteerd. Ik reageer het liefst gewoon helemaal niet, dan krijg je ook het minst van die dingen te zien.

Daarom ervaar ik ook niet zoveel strijd en afkeer als veel andere voetbalfans, als je je daar niet mee bezig houdt trek je het ook niet aan. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 10:41:
[...]

Ik vind het allemaal prima hoor, maar qua niveau zit er wat mij betreft weinig verschil tussen "f*ck Bayern" of "ga lekker uithuilen".

Hoe kom je bij FC Bayern eigenlijk?
Dat kun je er beter van denken, zoals ik dat bedoelde. Als ik nu terug antwoord: ''hou je bek eens dicht'' dan vind ik dat je een sterk punt hebt hoor :)
Nogmaals, ik reageer zelden zo op mensen. Dan denk ik ''ga lekker uithuilen'''.

Ten eerste, omdat het Duitse voetbal mij wel aanstond en ik na de CL finale in 2012 direct het gevoel had dat het de juiste club was. Ik had toen de halve finale gezien en zag live hoe Schweinsteiger Real eruit knikkerde (waar ik blij mee was, want ik heb 3x niks met Real). Daarnaast natuurlijk ook vanwege wat Nederlands spelers die er speelden, en Robben. Wat ze het jaar erop lieten zien was voor mij gewoon overweldigend.
Gonadan schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 11:26:
[...]

Waarom zou je er überhaupt op reageren? Het enige wat men met dergelijke uitspattingen wil bereiken is een reactie, het liefst geïrriteerd. Ik reageer het liefst gewoon helemaal niet, dan krijg je ook het minst van die dingen te zien.

Daarom ervaar ik ook niet zoveel strijd en afkeer als veel andere voetbalfans, als je je daar niet mee bezig houdt trek je het ook niet aan. ;)
Daar moet ik je ook zeker gelijk in geven. Ik heb de persoon gewoon netjes aangesproken daarover. Wat ik hier postte zal ik ook niet gauw doen. Daar krijg je inderdaad toch alleen maar weer onnodige discussies van. Was ook gewoon als troll bedoelt. Ik heb voor Dortmund zelf gewoon respect en ik vind hun spel zelfs er goed!

[ Voor 29% gewijzigd door Mosin op 11-05-2016 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Ook netjes aanspreken ga ik niet aan beginnen, zonde van mijn energie. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mosin
Gonadan schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 11:42:
Ook netjes aanspreken ga ik niet aan beginnen, zonde van mijn energie. ;)
Dat is ook wel een persoonlijke voorkeur, maar vaak is het wel weg gegooide energie :9
Ik heb van die man ook niks meer terug gehoord ;w

[ Voor 8% gewijzigd door Mosin op 11-05-2016 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarvinG
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 30-12-2022
Ach, gelukkig is Ajax A1 wel kampioen geworden ;)

Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Hmm, vandaag zou bekend moeten worden wat Frank gaat doen, hopelijk vertrekt hij. Ik word toch wel wat ongeduldig.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Wow, FC Twente: FC Twente begrijpt onvrede bij fans over akkoord met andere clubs
Het bestuur van FC Twente begrijpt de frustraties van de eigen fans over het dinsdag afgesloten akkoord met de andere Eredivisieclubs en het gebrek aan openheid bij het tot stand komen van de deal.
"Natuurlijk hadden wij over dit traject eerder willen berichten richting onze supporters en sponsors, maar er was vertrouwelijkheid afgesproken", zegt interim-directeur Onno Jacobs van FC Twente woensdag op de site van de club.

"Begrijp mij goed: deze hele situatie is voor ons als bestuur even frustrerend als voor onze achterban. Juist om uit die situatie te komen moeten we bepaalde dossiers af sluiten. Dit is er een van."

FC Twente maakte dinsdag bekend dat het een akkoord heeft bereikt met de overige zeventien Eredivisieclubs over compensatie voor de oneerlijke concurrentie door de handelwijze van de oud-bestuurders van de club, maar over de inhoud van de regeling werden geen verdere mededelingen gedaan.

Wel meldden de Tukkers, die nog niet zeker zijn van een proflicentie voor volgend seizoen, dat uitfans in de komende jaargang gratis toegang krijgen bij wedstrijden in Enschede.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Supernetjes, als je 't mij vraagt.

Flink wat minder netjes: http://www.volkskrant.nl/...37578870ccddf457b6b247719

Wat een randdebielen.

[ Voor 22% gewijzigd door Ramzzz op 11-05-2016 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE
  • Laatst online: 16:23

ST10©DE

Dus.............

Ramzzz schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 19:57:
[...]

Supernetjes, als je 't mij vraagt.

Flink wat minder netjes: http://www.volkskrant.nl/...37578870ccddf457b6b247719

Wat een randdebielen.
Netjes dat PSV optreedt tegen dit soort mensen met een PSV shirt aan. Wel vind ik het overdreven dat het het cidi hier aangifte tegen doet ( net als meerdere aangiftes die ze doen).

Overigens, heeft Ajax al iets naar buiten gebracht over de misdragingen van mensen met een Ajax shirt aan in Doetinchem?

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
P. Mekes schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 22:44:
[...]
Netjes dat PSV optreedt tegen dit soort mensen met een PSV shirt aan.
Die kunnen niets beginnen tegen deze personen tenzij zij lid zijn van PSV en/of een seizoenskaart hebben.
Mochten er seizoenskaarthouders te zien zijn op de beelden, dan worden die uitgenodigd voor een gesprek. De kans bestaat dat ze hun kaart moeten inleveren. "Mensen zonder seizoenskaart kunnen wij als club niet straffen, maar hun gedrag straalt wel af op ons als club."
Stichting Wakker Dier kan er dus waarschijnlijk net zoveel tegen doen als PSV.
Wel vind ik het overdreven dat het het cidi hier aangifte tegen doet (net als meerdere aangiftes die ze doen).
Ik hoop dat je het hierdoor wél zult begrijpen;
De stichting heeft vier hoofddoelen:
1]Het versterken van de betrekkingen Israël en Nederland (en de Europese Unie)
2]Het bieden van een platform voor de vreedzame en harmonieuze ontwikkeling van de relaties tussen Israël en de Arabische wereld
3]Het vergroten en verdiepen van de kennis over Israël en zijn inwoners
4]Het bestrijden van antizionisme, racisme, vreemdelingenhaat en antisemitisme met democratische middelen.
Overigens, heeft Ajax al iets naar buiten gebracht over de misdragingen van mensen met een Ajax shirt aan in Doetinchem?
Nee, het bleek vooral om personen zonder Ajax-shirt te gaan.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Als je de filmpjes bekijkt van het gerel en daar het AMSTERDAM HOOLIGANS hoort galmen dan lijkt me niet dat ze een Ajax shirt aan moeten hebben ter identificatie.

Edit: FDB weg bij Ajax, er komen magere jaren aan in Amsterdam. Zou niet weten wie m op moet volgen.

[ Voor 24% gewijzigd door LZ86 op 12-05-2016 01:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Leon Zwiers schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 01:04:
Edit: FDB weg bij Ajax, er komen magere jaren aan in Amsterdam. Zou niet weten wie m op moet volgen.
Zat er in. Alleen, met een trainersverandering alleen gaat er niet zoveel veranderen. En met een Bosz krijg je ook weer middelmaat. Kunnen ze geen buitenlandse coach veroorloven?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:17
gambieter schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 02:24:
[...]

Kunnen ze geen buitenlandse coach veroorloven?
Ranieri? Maakt Dordrecht nog kampioen als het moet. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Nu online
Een seizoen te laat maar de Boer lijkt dan eindelijk weg te gaan. Hopelijk gaan we nu leuker voetbal zien. Afbraak voetbal zonder prijzen komt me na twee jaar echt de strot uit.
[...]

Zat er in. Alleen, met een trainersverandering alleen gaat er niet zoveel veranderen. En met een Bosz krijg je ook weer middelmaat. Kunnen ze geen buitenlandse coach veroorloven?
Lijkt me geen onaardige keuze. Liet Vitesse toch goed voetbal spelen terwijl de selectie jaarlijks veranderde.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15:35
Peter bosz lijkt meeen aardige keuze. Bij vitesse liet hij hun aardig voetballen met alle respect een aardige selectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:18
Bosz lijkt me idd nog niet eens zo slecht. Het is alleen nu de vraag wat de spelers doen. Want het is natuurlijk wel een flinke klap voor ze nadat ze afgelopen zondag er ook al één hebben opgelopen.

Overigens zet dit wel de deur voor Ziyech open, want het was bekend dat de Boer niet zo goed met Marokkanen kom kon gaan. Al is dit laatste natuurlijk meer een wens

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Zou wel wat zijn. Klaassen verkopen door een miljoenenbod wat Ajax niet weigert en dan Ziyech ophalen als vervanger.
Met Bosz als trainer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Nu alleen Overmars nog weg en Ajax kan gaan bouwen aan een nieuwe periode... Met alleen het vertrek van de Boer worden de problemen niet opgelost. Alleen hoop ik van harte dat Spijkerman aanblijft als assistent. Een vertrek van Trustful of Bergkamp zou mij persoonlijk niks uitmaken; sinds de komst van Trustful is het hommeles geworden binnen de technische staf en Bergkamp is een levensecht standbeeld zonder uitstraling. En het is natuurlijk de vraag, wanneer Bosz komt, of hij zijn eigen assistent Hendrik Krüzen mee neemt.

Over dat Marokkanen dingetje met de Boer; nu hij weg is hoop ik dat Zivkovic een eerlijke kans gaat krijgen. Ik geloof nog steeds heilig in zijn talent alleen moet hij het vertrouwen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Han schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 08:25:

Over dat Marokkanen dingetje met de Boer; nu hij weg is hoop ik dat Zivkovic een eerlijke kans gaat krijgen. Ik geloof nog steeds heilig in zijn talent alleen moet hij het vertrouwen krijgen.
Wat heeft Živković met het "Marokkanen dingetje" te maken? Zijn vader komt uit Curaçao en zijn moeder uit Servië (verwacht je niet met zo'n naam natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-09 09:53
Ik heb wel is wat wedstrijdjes van Willem 2 gekeken begin van het seizoen, maar die Zivkovic bakte er echt helemaal niks van. Ik zie het nog wel zitten in Sinkgraven, hopelijk gaat die uit de verf komen.

Overigens denk ik dat de invloed van Bergkamp onderschat wordt, omdat hij wat stil overkomt. Op technisch gebied was die man als speler zo magistraal, ik denk dat dat een enorme invloed heeft op jongens als Klaassen en Schone.

Ik denk overigens dat Bosz een slechte keus is, niet omdat het een slechte trainer is, maar omdat hij als oud-Feyenoorder minder krediet krijgt. Na 2,3 slechte wedstrijden zal de druk enorm worden. Dat wordt een gevalletje Martin Jol ben ik bang.
[...]

Kunnen ze geen buitenlandse coach veroorloven?
Mourinho is nog vrij :9

[ Voor 14% gewijzigd door KingKoning op 12-05-2016 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Gaius schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 08:35:

Wat heeft Živković met het "Marokkanen dingetje" te maken? Zijn vader komt uit Curaçao en zijn moeder uit Servië (verwacht je niet met zo'n naam natuurlijk).
Daarom chargeerde ik het ook een beetje; het gaat volgens mij niet zo zeer om de komaf maar meer om de persoonlijkheid en karakter waar de Boer problemen mee heeft. Wanneer de Boer enkele jaren eerder hoofdtrainer was geworden bij Ajax dan vraag ik mij sterk af of een speler als Suarez zoveel (her)kansen had gekregen. De Boer heeft gewoon een broertje-dood aan 'karaktertjes' en werkt daarom het liefst met oer-Hollandse of Scandinavische spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Zivkovic is een prima spits, maar direct niet voor het spelletje dat Ajax voor ogen heeft. Zivkovic was uit de counter en op snelheid echt een potentiele topspits. Bij Ajax wilde hem meer richting een allround spits omvormen.
Grootste probleem voor zijn talent is Zivkovic zelf. Lui en gooit de handdoek als het ff niet gaat zoals hij wil of denken dat je niet meer hard hoeft te werken om ergens op een niveau te blijven. Niet voor niets werd hij na een paar potjes in het eerste van FC Groningen terug gezet naar het tweede omdat de inzet bij de training flink verslapte. Denken dat hij in zijn eerste jaar een basisplaats zou krijgen bij Ajax, terwijl hij zelf in interviews zei dat hij eerst minimaal een jaar bij Jong-Ajax moest spelen, dat was het verhaal. Dat wist hij, maar toch zeiken.

Zivkovic moet leren dat je er wat voor moet doen en minder nukkig worden, dan kan hij echt wel die spits zijn die Ajax voor ogen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Bosz is niets voor Ajax, snap niet dat ie op verschillende media door Ajacieden nu zo wordt opgehemeld. Vitesse leuk laten spelen? Mwah, Bony droeg het elftal 1 jaar, het jaar erop was t al een stuk minder.

Bosz is ook nog eens een vervelende man langs de lijn en tegen de pers. Denk dat t probleem bij Ajax nu meer in de enclave Coronel en co ligt, die het beoogde Cruijff achtige spel tegenhouden.

Ik zou zeggen Wim Jonk is ideaal voor Ajax, maar niet zolang eerder genoemde enclave er zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Gaius schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 08:35:
[...]

Het gaat niet om het ''Marokkanen dingetje'', maar meer in het algemeen spelers met een 'eigen mening' of iets dergelijks. Daar heeft de Boer in het verleden moeite mee gehad, zie spelers als El Hamdoui, Zivkovic, Kishna etc.
Ziyech valt ook wel onder die categorie.

[ Voor 3% gewijzigd door dutchgio op 12-05-2016 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

OPSLAGHOND schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 23:29:
[...]

Die kunnen niets beginnen tegen deze personen tenzij zij lid zijn van PSV en/of een seizoenskaart hebben.

[...]

Stichting Wakker Dier kan er dus waarschijnlijk net zoveel tegen doen als PSV.

[...]

Ik hoop dat je het hierdoor wél zult begrijpen;

[...]

[...]

Nee, het bleek vooral om personen zonder Ajax-shirt te gaan.
Hoewel de teksten verwerpelijk zijn, is het natuurlijk de vraag of hier daadwerkelijk sprake is van antisemitisme. Maar dan vervallen we weer in de discussie over geuzennamen, voetbalnamen en dergelijke.

Hopelijk begrijp je dat je"Ajax-shirt" niet te letterlijk moet nemen. Vraag blijft uitstaan of Ajax hier al op gereageerd heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Bosz zou qua persoonlijkheid en vuur wel een vooruitgang zijn, maar qua nuance en rust een stuk minder. Ik vond Frank de Boer als niet-Ajacied echt een verademing na zeurpieten Martin "het lag aan de sneeuw" Jol en Henk "Een vrije trap is geen doelpunt" Ten Cate. Hij was kritisch op zijn elftal en zeker de eerste jaren realistisch als het mis ging, het lag nooit aan scheids, veld, weer of Sylvie. Wel aan de spelers of zichzelf. Het "arrogante" ging er wel wat door af bij Ajax en je gunde De Boer ook prima die kampioenschap, aimabele man. Met Bosz heb je gewoon weer een type Jol/Ten Cate die ook nog eens de helft van het seizoen op de tribune zit na de zoveelste uitval tegen de scheids. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
P. Mekes schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 08:52:
[...]

Hoewel de teksten verwerpelijk zijn, is het natuurlijk de vraag of hier daadwerkelijk sprake is van antisemitisme. Maar dan vervallen we weer in de discussie over geuzennamen, voetbalnamen en dergelijke.
"Wie niet springt" heeft wat mij betreft weinig met anti-semitisme te maken.

Het liedje over Joden verbranden direct ook niet (zit geen haat tegen "de Jood" achter), maar het is op zijn zachts gezegd wel ontzettend verwerpelijk en getuigt van een totaal gebrek aan historische kennis (of in elk geval de impact ervan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:02
Kans bestaat dat Van Gaal binnenkort beschikbaar is, is dat niks? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Feit is ook dat Bosz een Feyenord verleden heeft, en dus 0,0 krediet zal hebben. Die man wordt na 1 seizoen gewipt omdat ie teveel verliest met zijn stijl en de supporters die geloof ik nog niet beseffen hoeveel rust en stabiliteit d e Boer bracht zijn bloed wel kunnen drinken.

Maar ik vind het best, dan is Feyenoord volgend seizoen weer eens 2e :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarvinG
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 30-12-2022
Ik heb gehoord dat de eerste gesprekken al zijn geweest met Bosz. Maar goed, in hoeverre dit waar is durf ik natuurlijk niet te zeggen. Ben wel benieuwd welke club(s) interesse in de Boer zullen hebben..

Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
MarvinG schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 09:19:
Ik heb gehoord dat de eerste gesprekken al zijn geweest met Bosz. Maar goed, in hoeverre dit waar is durf ik natuurlijk niet te zeggen. Ben wel benieuwd welke club(s) interesse in de Boer zullen hebben..
Hoorde vanmorgen Everton en Valencia noemen. De absolute topclubs zullen niet komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Maar goed als Bosz het niet wordt, wie dan?
Welke ex Ajacied heeft een trainersdiploma en een beetje ervaring?

Stam? Seedorf? Bergkamp? Winter? Kluivert? Jonk? Rijkaard...?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Michael Laudrup zit momenteel zonder club. Die is wellicht ook nog een optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Ik zie Ajax zonder de Boer alleen maar verzwakken, Jonk lijkt me de enige geschikte opvolger, maar na hoe hij is behandeld door Ajax lijkt het me sterk dat hij nog terug wil komen. Geen idee wie er buiten hem geschikt is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

Han schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 09:29:
Dit lijkt me helemaal geen verkeerde keuze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Han schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 09:29:
Klinkt op zich ook wel aardig ja, weet alleen niet of hij beetje geschikte trainer is?

zijn trainer successen dusver:
Brøndby IF

Landskampioen: 2005

Deense beker: 2003, 2005

Supercup: 2002

Swansea City

Football League Cup: 2013

Lekhwiya Sports Club

Qatari League: 2015

Qatar Crown Prince Cup: 2015
Als laatste dus geld beuren in Qatar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Laudrup; grote naam qua voetballer, maar als trainer heeft ie nu niet echt een CV waar je u tegen zegt. Hoeft niet zoveel uit te maken natuurlijk, want Cocu en De Boer hebben het ook vanaf 0 opgebouwd. Maar daar heb je dan een bepaald vertrouwen in. Als je echter na al die jaren zoals Laudrup nog niet echt aansprekende clubs hebt getraind en/of goede resultaten hebt neergezet, kun je je afvragen of dat je man is...

Ik zou persoonlijk Rijkaard polsen, maar als PSV-er maakt het mij eigenlijk bijzonder weinig uit :+

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
LuNaTiC schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 09:38:
Laudrup; grote naam qua voetballer, maar als trainer heeft ie nu niet echt een CV waar je u tegen zegt. Hoeft niet zoveel uit te maken natuurlijk, want Cocu en De Boer hebben het ook vanaf 0 opgebouwd. Maar daar heb je dan een bepaald vertrouwen in. Als je echter na al die jaren zoals Laudrup nog niet echt aansprekende clubs hebt getraind en/of goede resultaten hebt neergezet, kun je je afvragen of dat je man is...

Ik zou persoonlijk Rijkaard polsen, maar als PSV-er maakt het mij eigenlijk bijzonder weinig uit :+
Nou, ik zie anders wel een rijtje clubs (Brondby, Getafe, Spartak Moscow, Mallorca, Swansea City) waar Ajax het Europees niet van zou kunnen winnen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Komt alleen maar omdat Ajax al net zo'n niet aansprekende club is als dat rijtje wat je noemt... O-)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

LuNaTiC schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 09:44:
Komt alleen maar omdat Ajax al net zo'n niet aansprekende club is als dat rijtje wat je noemt... O-)
Als PSV'er weet je toch ook wel dat slechts een zwaluw nog geen zomer maakt O-)
of moet ik de EL triomftocht van de laatste jaren door PSV hier gaan opsommen :o

Het is helaas wel zo dat Laudrup zijn trainers CV niet echt imposant is. Maar dat geldt voor alle kandidaten die in een haalbare vijver zit een waaruit Nederlandse ploegen kunnen vissen. Rijkaard heeft overigens vorig jaar al bedankt als potentiële opvolger voor de Boer. Seedorf heeft net als Laudrup een weinig imposante CV als trainer qua prestaties. Het blijft gewoon lastig en gezien de potentiële kandidaten blijft het een gok.

Edit:

Een prettige bijwerking als gevolg van het vertrek van de Boer;
Ook Trustfull vertrekt bij Ajax

In het kielzog van Frank de Boer is ook assistent Orlando Trustfull bij Ajax vertrokken. Dat maakt de Amsterdamse club donderdag bekend.

Frank de Boer deed donderdag wat velen al verwacht hadden; de trainer laat Ajax na vijfenhalf seizoen achter zich. Assistent-trainer Orlando Trustfull vertrekt eveneens, zo valt te lezen op de officiële clubsite van de Amsterdammers.

Trustfull was sinds de zomer van 2015 assistent-trainer van De Boer, nadat Jaap Stam was doorgeschoven naar Jong Ajax. De voormalig Feyenoorder werd op voorspraak van De Boer aan de technische staf toegevoegd.

[ Voor 30% gewijzigd door Han op 12-05-2016 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

Wat voor CV had van Gaal toen hij begon bij Ajax?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

P. Mekes schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 09:56:
Wat voor CV had van Gaal toen hij begon bij Ajax?
er is een verschil tussen een vrij 'leeg' cv maar iemand waar je dus wel vertrouwen in hebt (De Boer, Cocu, Van Gaal), dan een grote naam met een voller CV maar die verder niets echt indrukwekkends heeft laten zien... (Laudrup).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Het blijft altijd een mix van potentie van een nieuwe trainer en het spelersmateriaal.
Of denken we echt dat Frank en Philip meester breinen zijn als coach....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Erwin van de Looi is vrij heren Ajacieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Prosac schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 08:45:
Zivkovic is een prima spits, maar direct niet voor het spelletje dat Ajax voor ogen heeft. Zivkovic was uit de counter en op snelheid echt een potentiele topspits. Bij Ajax wilde hem meer richting een allround spits omvormen.
Grootste probleem voor zijn talent is Zivkovic zelf. Lui en gooit de handdoek als het ff niet gaat zoals hij wil of denken dat je niet meer hard hoeft te werken om ergens op een niveau te blijven. Niet voor niets werd hij na een paar potjes in het eerste van FC Groningen terug gezet naar het tweede omdat de inzet bij de training flink verslapte. Denken dat hij in zijn eerste jaar een basisplaats zou krijgen bij Ajax, terwijl hij zelf in interviews zei dat hij eerst minimaal een jaar bij Jong-Ajax moest spelen, dat was het verhaal. Dat wist hij, maar toch zeiken.

Zivkovic moet leren dat je er wat voor moet doen en minder nukkig worden, dan kan hij echt wel die spits zijn die Ajax voor ogen heeft.
Als je dat niet kunt, vraag ik me af wat hij op dat niveau doet? Typisch iemand die NIET geschikt is voor het vak :)
Meestal kunnen dat soort jongens totaal niet relativeren en dat werkt ze vaak in de nesten. Ik speelde zelf met een ''talent'' (speelde tegen FC Porto) (In mijn ogen een technisch goede speler met 0 inzicht) en die heeft het zichzelf ook compleet verpest met zo'n instelling en dan ken ik er nog eentje van.

Ze zouden wel eens wat strenger mogen selecteren, dan heb je ook geen last van die rotte appels :D
Je ziet dat het Cristiano Ronaldo effect onze jeugd gewoon keihard raakt. 1 Ding verschilt wel, iedereen wil alles winnen, maar werken er niet voor...

[ Voor 4% gewijzigd door Mosin op 12-05-2016 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

LuNaTiC schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 10:04:
[...]

er is een verschil tussen een vrij 'leeg' cv maar iemand waar je dus wel vertrouwen in hebt (De Boer, Cocu, Van Gaal), dan een grote naam met een voller CV maar die verder niets echt indrukwekkends heeft laten zien... (Laudrup).
Het CV van McClaren was volgens mij ook niet bijzonder voordat hij naar Twente ging. En na Twente ook niet echt. Maar met Twente werd hij wel kampioen. (blabla competitievervalsing.... het spelersmateriaal wat hij had was nog steeds minder dan wat PSV en Ajax hadden)

Punt is, dat CV een leidraad KAN zijn. Ik denk dat je veel meer op andere dingen moet letten om te kijken of een coach bij je club past.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Prosac schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 10:14:
Neem jij eens snel 10 stuks van jouw nickname wil je? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Prosac schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 10:14:
Ging die niet naar Vitesse?

Of heb ik allerlei onzingeruchten voor waar aangenomen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorizzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:15
Han schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 09:55:
[...]

Een prettige bijwerking als gevolg van het vertrek van de Boer;
[... Iets over vertrek Trustfull ...]
Als je de spelers van Ajax mag geloven, dan zijn ze allemaal juist zéér te spreken over wat hij, met name op verdedigend gebied, heeft bijgedragen sinds zijn komst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Jorizzz schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 10:25:
Als je de spelers van Ajax mag geloven, dan zijn ze allemaal juist zéér te spreken over wat hij, met name op verdedigend gebied, heeft bijgedragen sinds zijn komst.
Dat klopt... alleen zijn juist de randzaken waar men zich aan stoort. Ook mw. Trustful haar aanwezigheid is teenkrommend, en ja, dat heb ik zelf mogen aanschouwen. Het heeft een behoorlijk 'diva' gehalte :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

P. Mekes schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 08:52:
Dat is niet echt ter discussie. CIDI spring altijd overal op in, hypersensitief. Dit is niet antisemitisch, dit is anti-Ajax. Als iemand begint over die achterlijke boeren dan beginnen er geen Zuid Afrikanen te muiten, net als wanneer iemand mongool roept hij ook geen belangenpartij voor Centraal Aziatische bevolking achter zich aan krijgt.
Leon Zwiers schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 09:10:
Feit is ook dat Bosz een Feyenord verleden heeft, en dus 0,0 krediet zal hebben. Die man wordt na 1 seizoen gewipt omdat ie teveel verliest met zijn stijl en de supporters die geloof ik nog niet beseffen hoeveel rust en stabiliteit d e Boer bracht zijn bloed wel kunnen drinken.
Dit. Al dat geneuzel over afbraak en saai voetbal. De Boer heeft immens veel stabiliteit gebracht daar waard de staf en directie erg zijn best deed om rotzooi te maken. Zeker in de tijden dat de bestuurscrisis in volle gang was. Wat mij betreft mogen er nog wel wat koppies rollen, alle neuzen (:+) moeten dezelfde kant op. Dat brengt succes, dat zie je bij PSV.
Han schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 08:41:
Daarom chargeerde ik het ook een beetje; het gaat volgens mij niet zo zeer om de komaf maar meer om de persoonlijkheid en karakter waar de Boer problemen mee heeft. Wanneer de Boer enkele jaren eerder hoofdtrainer was geworden bij Ajax dan vraag ik mij sterk af of een speler als Suarez zoveel (her)kansen had gekregen. De Boer heeft gewoon een broertje-dood aan 'karaktertjes' en werkt daarom het liefst met oer-Hollandse of Scandinavische spelers.
Lees: Spelers met een gedisciplineerde mentaliteit in plaats van een flinke ego en een verwachting van afwijkende behandeling.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Ajax moet pijlen bij Jan Mulder.. Hij wil Ajax het échte ajax spel laten spelen.. En dan kan de rest van Nederland lachen :+

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
aicaramba schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 10:29:
Ajax moet pijlen bij Jan Mulder.. Hij wil Ajax het échte ajax spel laten spelen.. En dan kan de rest van Nederland lachen :+
Jack van Gelder ook een optie? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

En doe dan gelijk Sjaak Swart er bij als woordvoerder, voor alle TV interviews, met name voor de nabeschouwingen. Dan is het feest compleet en gaat de sympathie voor Ajax met rasse schreden omhoog :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 17:26
Peter Bosz zou ik persoonlijk toejuichen. Zou wel eens de grootste vergissing in jaren kunnen worden.

Kies gewoon iemand met een diploma en zijn hart blij de club heeft. Gio en Cocu zijn voorbeelden die gewoon de kans hebben gekregen en pakten nog goed uit ook.

Een grote naam halen zal snel op een teleurstelling uitlopen. En ze hebben al zo weinig geduld in Amsterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
P. Mekes schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 09:34:
[...]

Dit lijkt me helemaal geen verkeerde keuze!
Laudrup is een no go, die ligt met Ajax in de clinch over belastinggeld rondom zijn transfer destijds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Zelfs de Telegrof, Ajax krant pur sang, kopt nu "Bosz niet de ideale trainer" Dat wordt m dus niet :+ .
Jammer, hadden we kunnen lachen.

Dan maar Heitinga for hoofdtrainer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Van den Brom wordt hier niet genoemd, dus die zien jullie niet zitten? Hoe lang hangt die nog aan AZ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poeh, dat wordt lastig, om De Boer te vervangen. Toptrainer. Zo veel onrust bij Ajax en dan in 6 seizoenen 4 titels pakken, dat is razend knap. Zelfs dit jaar heeft hij het op zich goed gedaan. 82 punten met deze selectie, dat is een mooie score. Er wordt massaal geroepen om zijn vertrek, maar wat is het alternatief?

Misschien Rijkaard - Ten Cate? Topduo bij Barcelona destijds. Is wel al even geleden. Of anders Mario Been.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Leon Zwiers schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 10:49:
Zelfs de Telegrof, Ajax krant pur sang, kopt nu "Bosz niet de ideale trainer" Dat wordt m dus niet :+ .
Jammer, hadden we kunnen lachen.

Dan maar Heitinga for hoofdtrainer :P
Volgens een poll op de telegraaf :+
:X :o :+ 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

Komt er geen trein langs Southampton die naar Amsterdam rijdt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Aad de Mos is ook beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jwlb
  • Laatst online: 19-09 08:51
P. Mekes schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 11:03:
Komt er geen trein langs Southampton die naar Amsterdam rijdt?
Ik zie Pelle niet persé als trainer. Verwacht dat hij ook nog wel wilt blijven spelen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Lekkerboeie86 schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 10:40:
Peter Bosz zou ik persoonlijk toejuichen. Zou wel eens de grootste vergissing in jaren kunnen worden.

Kies gewoon iemand met een diploma en zijn hart blij de club heeft. Gio en Cocu zijn voorbeelden die gewoon de kans hebben gekregen en pakten nog goed uit ook.

Een grote naam halen zal snel op een teleurstelling uitlopen. En ze hebben al zo weinig geduld in Amsterdam.
Dan zou je zeggen Stam of Jonk.
Sowieso zal een nieuw iemand niet direct kampioen gaan worden, zo werkt dat niet. Kijk bijvoorbeeld naar Cocu in z'n eerste jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Mosin schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 10:21:
[...]

Als je dat niet kunt, vraag ik me af wat hij op dat niveau doet? Typisch iemand die NIET geschikt is voor het vak :)

Ze zouden wel eens wat strenger mogen selecteren, dan heb je ook geen last van die rotte appels :D
Je ziet dat het Cristiano Ronaldo effect onze jeugd gewoon keihard raakt. 1 Ding verschilt wel, iedereen wil alles winnen, maar werken er niet voor...
Hij heeft voldoende talent om het uit te houden met die instelling. Maar inderdaad, zoals je zegt, talent is uiteindelijk niet alles.
Het Ronaldo effect.. tja, misschien moeten talentjes eens opletten hoe hard hij er nog altijd voor werkt. Hij is nukkig, net als Zlatan, maar beide werken keihard om op dat niveau te blijven.
Ramzzz schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 10:24:
[...]

Ging die niet naar Vitesse?

Of heb ik allerlei onzingeruchten voor waar aangenomen? :+
Sterke geruchten, maar er is nog geen bevestiging.
P. Mekes schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 10:21:
[...]

Het CV van McClaren was volgens mij ook niet bijzonder voordat hij naar Twente ging. En na Twente ook niet echt. Maar met Twente werd hij wel kampioen. (blabla competitievervalsing.... het spelersmateriaal wat hij had was nog steeds minder dan wat PSV en Ajax hadden)
De financiële wantoestanden en dus de competitievervalsing zijn pas NA het kampioenschap onder McClaren ontstaan, juist omdat men er alles aan deed om aan die top te blijven. Het kampioenschap van Twente is door goed (inkoop)beleid en de juiste trainer gekomen. Dat had nog niks met Doyen etc te maken. :)
Pagina: 1 ... 99 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[html]<h2>Voor het EK2016 in Frankrijk: Themaforum: Sportzomer</h2>~[/html]
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder