[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2015/2016 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 93 ... 119 Laatste
Acties:
  • 247.637 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-09 18:36
Rhapsody schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 17:07:
[...]
Volgens mij heeft de KNVB dat al bekend gemaakt.
Zie hier.
Maar wat hebben deze clubs eraan als de KNVB het besluit te lang uitstelt en de nr17/16 gaat degraderen en verkoopt spelers en de KNVB besluit opeens dat ze toch in de Eredivisie mogen blijven?

Dan ga je je als club toch genaaid voelen. Simpelweg omdat de KNVB zijn eigen deadline niet haalt.

En het leuke is dat we denk ik allemaal wel weten dat ze de licentie mogen houden.

betreffende de discussie.
Scheidsrechter aanraken: 10min straf of geel
Scheidsrechter in de weg lopen en stemverheffing: 10 min tijdstraf.

Na een paar wedstrijden waar men te lang met 6 man op het veld staat gaat de trainer zware boetes invoeren voor elke keer dat iemand een tijdstraf krijgt vanwege dergelijke onzin.

[ Voor 20% gewijzigd door Deadsy op 04-05-2016 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07:57
De KNVB, bij monde van Bert van Oostveen wilde wel heel erg graag dat Twente zou gaan verdwijnen maar nu Twente ineens al het nodige papierwerk op tijd in Zeist heeft afgeleverd hebben ze ineens meer tijd nodig om dat te bestuderen.
Ze gingen er al vanuit dat dat niet zou lukken, waardoor ze wel een oordeel kunnen vellen. Ze liepen op de feiten vooruit, maar dat kan nu dus niet.

Dus lijkt er wel op neer te komen dat ze het bij Twente, tegen de verwachting in van de KNVB, toch rond gekregen hebben. Onder andere met de steun van bedrijven uit de regio dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:26
Vandaag is het Bert van Marwijk bij Ziggo, laten we hem volgende keer inruilen voor een extra reclameblok :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Je kunt daar ook voor naar SBS zappen, die doen niet anders dan het uitzenden van reclame. :+

[ Voor 19% gewijzigd door dutchgio op 04-05-2016 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
dutchgio schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 21:29:
De KNVB, bij monde van Bert van Oostveen wilde wel heel erg graag dat Twente zou gaan verdwijnen maar nu Twente ineens al het nodige papierwerk op tijd in Zeist heeft afgeleverd hebben ze ineens meer tijd nodig om dat te bestuderen.
Ze gingen er al vanuit dat dat niet zou lukken, waardoor ze wel een oordeel kunnen vellen. Ze liepen op de feiten vooruit, maar dat kan nu dus niet.

Dus lijkt er wel op neer te komen dat ze het bij Twente, tegen de verwachting in van de KNVB, toch rond gekregen hebben. Onder andere met de steun van bedrijven uit de regio dus.
Misschien zitten ze bij de KNVB ook te hopen dat er onverwachts nog een 6e feit op duikt en Twente automatisch de licentie verliest, dan hoeven ze geen oordeel te vellen over de aangeleverde documentatie.

Maar dat is ook het leuke aan de situatie. Mocht de KNVB besluiten hun niet te straffen en over een paar maanden komen ze erachter dat er nog meer dingen niet geklopt hebben bij Twente betreffende transfers of wat dan ook, dan is de licentie toch nog weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20-09 19:44
De goal van Bale staat nu trouwens officieel als own goal voor Fernando

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 07:33

Hupske

AFCA

Bale en Modric wat hebben die gasten een pass in huis zeg. Blijft ook wel een plezier om naar te kijken.

En Touré kan niet meer rennen. Zal er straks wel uit gaan als tempo omhoog moet. Duurt veel te lang bij hem.

[ Voor 35% gewijzigd door Hupske op 04-05-2016 21:56 ]

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Ronaldo basketbalt hem even binnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Heeft Real al wel een kans weggegeven? Alleen dat schot buitenkant paal in de 45e min? Vind City erg mager. Het is duidelijk dat City wel wilt aanvallen, maar dat het gewoon niet lukt omdat Real goed druk zet en snel de bal weer heeft.

Mm rood kaartje had ook gekund?

[ Voor 6% gewijzigd door Hupske op 04-05-2016 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
hupske schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 22:24:
Heeft Real al wel een kans weggegeven? Alleen dat schot buitenkant paal in de 45e min? Vind City erg mager. Het is duidelijk dat City wel wilt aanvallen, maar dat het gewoon niet lukt omdat Real goed druk zet en snel de bal weer heeft.
De Bryune zit niet goed in de wedstrijd. City heeft de pech met die vroege wissel van Kompany dat ze niet meer iets nieuws kunnen inbrengen.

edit: Wat een nare tackle op sterling zeg

[ Voor 4% gewijzigd door Goron op 04-05-2016 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 00:36

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Wat een vuile overtreding van Vazquez... 7(8)7

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Goron schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 22:26:
[...]

De Bryune zit niet goed in de wedstrijd. City heeft de pech met die vroege wissel van Kompany dat ze niet meer iets nieuws kunnen inbrengen.
Of laten ze De Bryune niet in de wedstrijd komen? Heeft amper de bal gehad. Kan ook de verdienste van Real zijn.

Klopt met de vroege wissel dat je een mogelijkheid mist om nog wat te doen. Maar je hebt dan nog steeds 2 wissels over.
Touré net was een logische wissel voor Sterling.
Verder kan city ook weinig extra erin brengen met een wissel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:00
Haha. die keeper trekt één sprintje en scheurt direct z'n kruisbanden en z'n enkelbanden _O- _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Navas met een Neuer actie, gaat het meteen bijns mis met z'n benen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:20

St@m

@ Your Service

Nou, duidelijk.. De ploegen uit Madrid zijn de beste van de wereld dit jaar :D (Ja, Europa is sowieso beter dan welk ander werelddeel).

Waar is de finale? Camp Nou? :P

[ Voor 11% gewijzigd door St@m op 04-05-2016 22:39 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Het veld lijkt ook net op dat van de ArenA. :+
Spelers glijden continu weg op de gekste plekken. Tijd voor een nieuwe grasmat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
St@m schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 22:36:
Nou, duidelijk.. De ploegen uit Madrid zijn de beste van de wereld dit jaar :D (Ja, Europa is sowieso beter dan welk ander werelddeel).

Waar is de finale? Camp Nou? :P
San Siro, Milaan.
Geen idee waarom. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Denk dat Atletico hoe dan ook beter is dan deze twee. Real wint hier ook maar met de hakken over de sloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Goron schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 22:43:
Denk dat Atletico hoe dan ook beter is dan deze twee. Real wint hier ook maar met de hakken over de sloot.
Atletico is ook telkens door met hakken over de sloot.

Zo veel hakken over de sloot was dit ook niet. Nou niet echt een moment gehad dat ik begon te twijfelen of ze het wel gingen halen.

[ Voor 19% gewijzigd door Hupske op 04-05-2016 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
hupske schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 22:44:
[...]

Atletico is ook telkens door met hakken over de sloot.

Zo veel hakken over de sloot was dit ook niet. Nou niet echt een moment gehad dat ik begon te twijfelen of ze het wel gingen halen.
Ja daar heb je eigenlijk ook wel gelijk in. Was PSV al bijna weer vergeten.

Toch is het wel treurig dat het enige doelpunt van Real een semi-eigengoal is.

[ Voor 9% gewijzigd door Goron op 04-05-2016 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Goron schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 22:46:
[...]

Ja daar heb je eigenlijk ook wel gelijk in. Was PSV al bijna weer vergeten.

Toch is het wel treurig dat het enige doelpunt van Real een semi-eigengoal is.
Bayern had genoeg kansen, maar volgens mij is dit al enkele pagina's besproken met iedereen een andere mening.
Barcelona hadden ze de 1e wedstrijd ook niet heel veel te vertellen. 2e wedstrijd hebben ze toen wel erg goed gespeeld.
En PSV idd zijn ze erg goed mee weggekomen. Narsingh(doet nog steeds pijn).

Treurig doelpunt, maar waarschijnlijk had Real dan nog wel gescoord. City was rijp om geslacht te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-09 19:05
UEFA cup finale zal ook wel spaans worden. Begint een beetje saai te worden zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Komend seizoen Leicester, dan komt het allemaal weer goed. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Het beste voetbal komt boven drijven ja ;). Op technisch niveau ligt het Spaans voetbal (ook Atletico ja) lichtjaren voor, zou ook een schande zijn als een Premier League team weer de (CL) finale zou halen.
Villareal met een begroting van 80 miljoen speelt met de reserve spelers nog voetbal waar Ajax alleen nog maar van kan dromen. Afgelopen weekend even Valencia afgedroogd, in Valencia, met veel basisspelers op de bank.

Dat gezegd hebbende is Liverpool dit seizoen m'n laatste ijzer in het vuur O-) (alhoewel m'n 'favo' college basketbal team is al wel kampioen geworden dit seizoen voor het eerst in 30 jaar ofzo en Finland is wereldkampioen ijshockey bij de Onder 20 en 18 geworden 8). WK senioren begint ook nog volgende week).

[ Voor 28% gewijzigd door apis29 op 04-05-2016 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:24
apis29 schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 23:17:
Op technisch niveau ligt het Spaans voetbal (ook Atletico ja) lichtjaren voor,
En gelukkig is "het beste/mooiste voetbal" subjectief.

Walchelijk die La Drama Liga. Premier League all day baby :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Gonadan schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 20:20:
[...]

Wat een onzin, Atletico speelt voornamelijk zo bekend tegen clubs die voetballend beter zijn. Dat heet gewoon realistisch. PSV deed het tegen Atletico en dat vond men realistisch en knap.
Is toch volkomen normaal dat je als "mindere" ploeg je spel aanpast. Je kan wel vol aanvallend gaan spelen maar als je daarmee uiteindelijk in de sterke punten van de tegenstanders loopt schiet je er weinig mee op.

Voetbal is en blijft een sport waar er één zaak van groot belang is en dat is winnen. Simplistisch gezien win je door beter te zijn dan de tegenstander en dat kan je op twee manieren doen. beter voetbal op de mat leggen of er voor zorgen dat de tegenstander er niet aan te pas komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Ik kan met een gerust hart een activiteit gaan plannen op 28 mei... de uitslag zie ik wel in de krant of in het journaal of zo. :P

Wederom geen beste wedstrijd, en City niet bij machte. Niet voor niets hoopte ik na de poulefase op City als tegenstander voor PSV.

Die Touré legt het zelfs af tegen Stijn Schaars. :+

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-09 09:02
andries.t.net schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 21:06:
[...]

Het was toch ook een voorzet? Werd de bal niet van richting veranderd?
Dat hoorde ik later ook ja, in de herhalingen kon je 't niet heel goed zien. Wel terecht door ook, Manchester City kon er maar weinig tegenover zetten. Hopelijk valt de blessure van Kompany mee. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
JanW schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 14:17:
[...]

offtopic:
Fijn dat de klassieke :') weer van stal wordt getrokken, dat geeft alvast aan met welke toon je de discussie in gaat.

Over goed/mooi voetbal zeg ik inderdaad niks omdat dat nogal subjectief is. Ik heb bijvoorbeeld genoten van de strijd van Atletico, ik vind dat mooi om te zien. Ook vooral nadat ze Barcelona hebben uitgeschakeld. Dan nu ook Bayern eruit knikkeren, ik neem mijn pet ervoor af. Twee gedoodverfde favorieten voor het winnen van de Champions League en zij schakelen ze allebei uit. En ik kan ook genieten van hoe zij als team opereren. De ruimtes klein houden, met zijn alleen van links naar rechts verplaatsen over het veld als een goed geoliede machine.

En ik kan ook best genieten van een Bayern of Barcelona, maar wel een stuk minder. Ik hou van wedstrijden waarin iets gebeurt, en op 40 meter van het doel de bal rondspelen vind ik niet om aan te zien. Bayern tijdens Heynckes was vele malen mooier om te zien spelen. Die hadden goed positiespel, directe passing, snel naar de goal van de tegenstander. Ik weet de wedstrijden in de halve finales nog van Bayern en ook Dortmund tegen Barcelona en Real Madrid, dat waren echt prachtige wedstrijden. Dit Bayern treuzelt teveel en hoopt op een bevlieging van de buitenspelers of weer 5 doelpunten van Lewandowski, maar het mist gewoon wat.

En tuurlijk stelde Oranje in 74 wat voor, maar dat heeft meer te maken met wat het voor het moderne voetbal betekende. In die tijd was voetbal heel anders, ook al wonnen ze toen niet, ze hebben wel wat teweeg gebracht. Over dit Bayern zal men 40 jaar later echt niet meer napraten. Wellicht over wat individuele spelers, maar het team niet. Atletico waarschijnlijk ook niet trouwens, daarvoor maken ze te weinig vrienden met hun spel.
En dat is het dan ook ja: over dit voetbal van Atletico wordt over 10 jaar al niet meer nagepraat. Wie heeft het nou nog over dat geweldige Inter, Chelsea en Porto van Mourinho/DiMatteo. Heynckes Bayern heeft ook met de tegenstander te maken en Madrid is ook kapot gecounterd met 4 goals van Lewandowski maar dat zou tegen dit Atletico nooit gekund hebben (zie ook Chelsea het jaar ervoor). Daarbij had Dortmund er eigenlijk al uit moeten liggen tegen Malaga.

Overigens vind ik het ook heel mooi hoe Atletico verdedigd, dat zit echt goed in elkaar en is wel wat meer dan de bus parkeren ja. Twee jaar geleden hadden ze alleen wat meer sympathie als nog echte underdog en speelden ze nog wat meer aanvallend met ook spelers als Turan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

apis29 schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 11:16:
[...]

En dat is het dan ook ja: over dit voetbal van Atletico wordt over 10 jaar al niet meer nagepraat. Wie heeft het nou nog over dat geweldige Inter, Chelsea en Porto van Mourinho/DiMatteo. Heynckes Bayern heeft ook met de tegenstander te maken en Madrid is ook kapot gecounterd met 4 goals van Lewandowski maar dat zou tegen dit Atletico nooit gekund hebben (zie ook Chelsea het jaar ervoor). Daarbij had Dortmund er eigenlijk al uit moeten liggen tegen Malaga.

Overigens vind ik het ook heel mooi hoe Atletico verdedigd, dat zit echt goed in elkaar en is wel wat meer dan de bus parkeren ja. Twee jaar geleden hadden ze alleen wat meer sympathie als nog echte underdog en speelden ze nog wat meer aanvallend met ook spelers als Turan
Wat mij nog het meeste tegenstaat van Atlético, is die ongelooflijk vervelende Simeone.

Walgelijk.

Fanatiek zijn is één ding, en dat waardeer ik in een coach, maar je doorgewinterde team, dat in de halve finale staat van de CL, aan staan sporen als een stel onbeholpen F-jes, dat vind ik echt te belachelijk voor woorden.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Laatst online: 20-09 19:33
Even wat anders. Is Ancelotti zijn spel ook niet meer gebaseerd op het direct naar de goal spelen? Tenminste wat ik toen van Real zag, leek het er wel enigzins op. Dat vind ik persoonlijk ook veel mooier dan wat Guardiola met zijn positie spel doet. Hij had bij Barca wel een team dat (denk ik) net even wat beter in de kleine ruimtes kon spelen. Verbeter me als dat totaal niet zo was, maar Bayern is altijd (onder Guardiola) defensief nu niet bepaald top geweest tegen grote ploegen.

Ik begreep ook helemaal niet waarom Alaba nu probeerde in te stappen, dat was echt een behoorlijke fout. Ik vond Alaba ook helemaal niet goed spelen vanaf de wedstrijden tegen Juventus.

[ Voor 16% gewijzigd door Mosin op 05-05-2016 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Mosin schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 19:12:
Even wat anders. Is Ancelotti zijn spel ook niet meer gebaseerd op het direct naar de goal spelen? Tenminste wat ik toen van Real zag, leek het er wel enigzins op. Dat vind ik persoonlijk ook veel mooier dan wat Guardiola met zijn positie spel doet. Hij had bij Barca wel een team dat (denk ik) net even wat beter in de kleine ruimtes kon spelen. Verbeter me als dat totaal niet zo was, maar Bayern is altijd (onder Guardiola) defensief nu niet bepaald top geweest tegen grote ploegen.

Ik begreep ook helemaal niet waarom Alaba nu probeerde in te stappen, dat was echt een behoorlijke fout. Ik vond Alaba ook helemaal niet goed spelen vanaf de wedstrijden tegen Juventus.
Ancelotti past z'n taktiek aan aan de spelers die ie heeft (en zo nodig aan de tegenstander zoals tegen Bayern en Barcelona). Met zulke snelle spelers als Ronaldo is het logisch om snel de ruimte te zoeken bij een countermogelijkheid maar het overgrote deel van het seizoen had Real ook gewoon de meerderheid van het balbezit en stonden ze tegen tegenstanders die het achterin dicht probeerden te houden. Dan valt er ook weinig direkt diep te spelen, wel naar buiten toe natuurlijk op de aanvallende helft zonder twee tussenstations :D ... In de basis is het doel wel aanvallend, op balbezit en aantrekkelijk voetbal te spelen.
Il futuro del calcio. Piu dinamicita (The future of football. More dynamism). 1997

He penned this as part of his study for a full coaching qualification at Italy’s national training centre, Coverciano (or Casa Italia). He discusses how managers often focus first on negative, defensive tactics and ways to break up the opposition’s style to obtain victory [the best example in recent memory is probably Jose Mourinho’s approach at Inter Milan, and more specifically their Champions League semi-final win over Barcelona in 2010]. While Ancelotti sees the importance of a well organised defence (he is Italian, after all), he believes this should not come at the expense of the team’s creativity. Football teams should actively look to win games, and do so while entertaining the fans.

[ Voor 25% gewijzigd door apis29 op 05-05-2016 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-09 20:24
Vreselijke commentator bij RTL7, oh wat is die man irritant en stekeblind volgens mij.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:35
martinusz schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 21:21:
Vreselijke commentator bij RTL7, oh wat is die man irritant en stekeblind volgens mij.
zelfs zo erg dat mijn ziggo stream er mee op gehouden is, fijne provider.

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:39

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Waarom was dit geen strafschop? Hij werd toch gewoon flink vastgehouden?

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
martinusz schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 21:21:
Kan natuurlijk ook op Belgie kijken ;) met, nu al te laat, een echte bespreking in de rust ipv 10 minuten reclame, 3 minuten trailers en 2 minuten nabespreken.

:D lichte hartverzakking toen ier bijna niet in leek te gaan. 2-0!! :*) . En nu zit er al bijna 70 minuten vol gas op, vermoeidhoud moet onderhand al toeslaan ...
Die al-dan-niet penalty had ik net gemist, hoorde alleen het commentaar toen de herhaling net voorbij was. Zou best netzoiets als die penalty van Bayern geweest kunnen zijn?

[ Voor 32% gewijzigd door apis29 op 05-05-2016 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:17
Dat pasje van Firmino... Prachtig!

Klopp is echt irritant, wat een ego tripperij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spoetnik385
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-09 15:31
Net voor het eerst spontaan "Wow" gezegt. Wat een actie van die Liverpool speler. Onnavolgbaar!

www.steamloco.info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Mooi, die is al de hele wedstrijd opgefokt ... :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:34
Ja, die 2x geel kon je op wachten, lekker dom van villareal. Stelletje opgefokten.

[ Voor 15% gewijzigd door Maverick op 05-05-2016 22:33 ]

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Heerlijk.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ondanks wat die commentator zegt, gewoon terecht rood. Wat mij betreft overigens ook in 1* Dit doe je niet per ongeluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Die Moreno is ook wel heel dom. Binnen de 16 en dan met 2 handen iemand in de rug naar de grond duwen. Scheids vond het niks, kom je goed weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:17
Dat was mi een penalty voor Villareal!
Scheids durft het niet aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Hebben ze mazzel dat Makkelie niet op het veld stond :+

Maar inderdaad, die had er op gekund

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Aan de andere kant gaf hij hem ook niet, vind dit dan niet meer dan terecht.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Wat een mazzel. :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
En 3-0. Beslist.
Toch nog een Engelse en geen Spaanse ploeg. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Godzijdank geen tweede Spaanse finale :)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-09 19:05
jaapstobbe schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 23:11:
UEFA cup finale zal ook wel spaans worden. Begint een beetje saai te worden zo.
Dat klopt dus niet Japie. Liverpool door! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20-09 19:44
ephymerous schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 22:45:
Godzijdank geen tweede Spaanse finale :)
Inderdaad, vooral daar blij mee. Hopen ook dat Liverpool de finale wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
Wat is die sturridge toch een blind paard zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Mooi voor Liverpool :) Hoop echt dat ze hem winnen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarvinG
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 30-12-2022
Kaap schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 23:29:
Ja, me too! Gun het Liverpool echt :)

Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Kaap schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 23:29:
:Y

Die hebben een paar wereldpotten op de mat gelegd om hier te komen, o.a. tegen BVB, dat mag niet meer fout gaan. Dat waren de 2 clubs die ik het toch het meeste gunde.

Zeker ook omdat er eens een eind moet komen aan die Spaanse hegemonie.

En ik ben het voor een keer eens met Kaap! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Faddermakker schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 22:49:
Wat is die sturridge toch een blind paard zeg!
Dit. Dat moet toch echt wel beter kunnen, dan heb je een fantastische spits. Nu verprutst hij toch ook wel veel aanvallen waar prima en doelpunt uit kan komen. Wil je PL kampioen worden dan moet dat echt anders.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Gonadan schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 09:04:
[...]

Dit. Dat moet toch echt wel beter kunnen, dan heb je een fantastische spits. Nu verprutst hij toch ook wel veel aanvallen waar prima en doelpunt uit kan komen. Wil je PL kampioen worden dan moet dat echt anders.
Kun je niet voldoende van op aan, niet om kampioen te worden in ieder geval. Dat niveau gaat hij nooit halen, niet constant genoeg. Of hij is weer eens geblesseerd, dat gebeurt ook nogal vaak. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Hij is al 27 zie ik. Laat dan maar inderdaad, die gaat het niet meer leren. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ramzzz schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 09:02:
[...]
En ik ben het voor een keer eens met Kaap! :+
Screenshot, printen en inlijsten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Wat vinden we van het nieuwe uit tenue van Ajax? Vind het shirt wel oke, maar die kleur broek stoort me nog.

https://www.ajaxshop.nl/n...cpc&utm_campaign=Uitshirt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Nu online
martinusz schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 10:17:
Wat vinden we van het nieuwe uit tenue van Ajax? Vind het shirt wel oke, maar die kleur broek stoort me nog.

Vooral het shirt is erg tof, de drie kruizen van Amsterdam vind ik geslaagd. Ik ben het niet vaak met vak 410 eens maar het oude logo zou het shirt afmaken ;)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Ik vind het niets. Waarom niet gewoon weer de baan gebruiken die ook op het thuis shirt staat? Beetje zoals begin van de eeuw.

De combinatie qua broek snap ik gewoon niet, maar dat ziet er misschien in het echt beter uit.

[ Voor 28% gewijzigd door Gonadan op 06-05-2016 10:25 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Beter dan dat gifgroen, dat ziet er echt niet uit.
Shirt erg mooi, maar broekje had dan inderdaad ook wel die donkere kleur van het shirt mogen aanhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
dutchgio schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 10:30:
Beter dan dat gifgroen, dat ziet er echt niet uit.
Shirt erg mooi, maar broekje had dan inderdaad ook wel die donkere kleur van het shirt mogen aanhouden.
Broekje had kleur van de mouwen moeten hebben, stuk beter denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-09 11:15
Sevilla weer in de finale van de Europa League. Hebben sinds '05 al 4x de Europa League gewonnen, kan je alleen maar respect voor hebben.

Hoop wel dat Liverpool wint trouwens, is alweer een tijdje geleden dat die wat te vieren hadden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02:58

Superkiwi

Hoi doei

Mooi :)
Ik koop sinds een jaar of 16 elk jaar het uitshirt, maar nu wordt het met 89,95 wel een beetje gortig 8)7
Jammer.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Nog een halfjaartje wachten en dan is het vast al weer een stuk goedkoper. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Ik zou in Duitsland of Engeland kijken, meestal al direct goedkoper ... Uitshirt en dit thuisshirt waren overigens al een weekje ofzo uitgelekt:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0PUnXe7.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door apis29 op 06-05-2016 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

dutchgio schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 14:26:
Nog een halfjaartje wachten en dan is het vast al weer een stuk goedkoper. :)
Ik weet het, heb net het huidige uitshirt voor 36 euro besteld ;)
Het is alleen al eens voorgekomen dat de uitshirts echt op waren, overal (shirt 2010-2011 mist in mijn collectie :().
Daarom bestel ik ze vaak zo snel mogelijk.

[ Voor 5% gewijzigd door Superkiwi op 06-05-2016 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:49
Voorselectie NL elftal!

Doel: Jasper Cillessen (Ajax), Kenneth Vermeer (Feyenoord), Jeroen Zoet (PSV).

Verdediging: Patrick van Aanholt (Sunderland), Daley Blind (Manchester United), Jeffrey Bruma (PSV), Virgil van Dijk (Southampton), Timothy Fosu-Mensah (Manchester United), Rick Karsdorp (Feyenoord), Timo Letschert (FC Utrecht), Erik Pieters (Stoke City), Karim Rekik (Olympique Marseille), Kenny Tete (Ajax), Joël Veltman (Ajax), Ron Vlaar (AZ), Jetro Willems (PSV).

Middenveld: Vurnon Anita (Newcastle United), Riechedly Bazoer (Ajax), Jordy Clasie (Southampton), Marco van Ginkel (PSV), Davy Pröpper (PSV), Bart Ramselaar (FC Utrecht), Tonny Vilhena (Feyenoord), Georginio Wijnaldum (Newcastle United).

Aanval: Memphis Depay (Manchester United), Bas Dost (VfL Wolfsburg), Vincent Janssen (AZ), Luuk de Jong (PSV), Jürgen Locadia (PSV), Luciano Narsingh (PSV), Quincy Promes (Spartak Moskou).

Ik blijf die Blind een ongelofelijke prutser vinden. Alhoewel het deze keer maar bij 2-3 oepsies blijft

Komt ie weer met die Narsingh aanzetten.

Rekik? Serieus? speelt dramatisch in Frankrijk, en Kongolo al bijna het hele seizoen ijzersterk ( kan je evt ook nog als back gebruiken, maar negeer vooral Kongolo en neem die Rekik mee Blind! 8)7

Verder snap ik nog steeds niet dat ie Hoedt negeert.

En Huntelaar/v Persie zijn toch vast wel beter dan Locadia en de Jong? Kom op zeg.. |:(

Voor Klaassen knijp ik een oogje toe, want het schijnt dat Ajax m niet aflevert ivm aanhoudende knieklachten.

[ Voor 3% gewijzigd door LZ86 op 06-05-2016 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Van Persie doet het nu jusit ook weer goed geloof ik, maar zijn tijd is echt wel geweest lijkt het.
Rekik als spits misschien? Hij heeft al best vaak gescoord, ook al was dat in eigen goal. :+

Vilhena lijkt me ook onnodig, zo'n blinde loper. Of gunt Blind hem het bekijks van mogelijk geinteresseerde clubs?

Focu-Mensah is een groot talent, zo snel mogelijk laten spelen voordat een gevalletje Ziyech zich herhaald. Hij kan ook bij -en is al uitgenodigd- voor Ghana kiezen.

Klaassen zit inderdaad in een iets mindere periode. Misschien ligt het aan die klachten, maar afgelopen wedstrijd speelde hij ook minder, en dan speelt heel Ajax minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
dutchgio schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 16:35:
Van Persie doet het nu jusit ook weer goed geloof ik, maar zijn tijd is echt wel geweest lijkt het.
Rekik als spits misschien? Hij heeft al best vaak gescoord, ook al was dat in eigen goal. :+

Vilhena lijkt me ook onnodig, zo'n blinde loper. Of gunt Blind hem het bekijks van mogelijk geinteresseerde clubs?

Focu-Mensah is een groot talent, zo snel mogelijk laten spelen voordat een gevalletje Ziyech zich herhaald. Hij kan ook bij -en is al uitgenodigd- voor Ghana kiezen.

Klaassen zit inderdaad in een iets mindere periode. Misschien ligt het aan die klachten, maar afgelopen wedstrijd speelde hij ook minder, en dan speelt heel Ajax minder.
Klaassen zal inderdaad wel weer met een blessure aan het spelen zijn. Tot nu toe elke zwakke periode bleek achteraf dat hij door speelde met een blessure.
Had hem er wel graag bij gehad omdat ik hem een sterke nr10 vind voor Oranje, hij laat anderen beter spelen en denkt niet teveel aan zichzelf.

Narsingh 8)7

Rekik 8)7 , @Dutchgio, hij zet in Frankrijk blijkbaar ook regelmatig spelers vrij voor het doel, jammer genoeg spelers van de tegenpartij.
Voor Rekik zijn er betere opties. Dan kun je net zo goed 1 van de 2 centrum spelers van Ajax erbij halen, want die hebben de laatste maanden meer laten zien dan Rekik.

Voor Narsingh schiet me zo snel geen goed alternatief te binnen, maar puur oproepen omdat je nog een plekje overhebt is onzin, op die manier geef je geen goed signaal af bij de speler. Want hij word continu opgeroepen en zal zich dus bevestigd zien in zijn spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
het feit dat Rekik vorig seizoen meedeed bij PSV maakt het kampioenschap des te knapper. Ondanks Rekik kampioen worden is knapper dan alle kampioenschappen van Ajax de laatste jaren. :+ :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Bruma was toen ook allesbehalve een zekerheidje...
Maar dat heeft Ajax met de tweede garnituur die het noodgedwongen heeft opgesteld ook, Van de Hoorn en Viergever zijn nou ook niet van je het. :+
Dus dat telt gewoon niet mee, kun je prima kampioen mee worden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Laatst online: 20-09 19:33

Ik vind hem dik geslaagd. Helaas verpest dat Ziggo geval het shirt nogal.. Hij is echt vet, ook door de donkere kleuren dat staat wat beter!

Overigens lees ik net dat Gundogan niet met Duitsland naar het EK kan door een knie blessure. Da's mooi kut hoor! Ik vind dat echt een goeie :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Nu online
Leon Zwiers schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 18:00:
het feit dat Rekik vorig seizoen meedeed bij PSV maakt het kampioenschap des te knapper. Ondanks Rekik kampioen worden is knapper dan alle kampioenschappen van Ajax de laatste jaren. :+ :+ :+
Haha, bij die mafkees moet ik altijd denken over hoe gek hij deed tijdens de huldiging. Karim Re-ki-kik-ik :o 8)7

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
ephymerous schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 19:33:
[...]

Haha, bij die mafkees moet ik altijd denken over hoe gek hij deed tijdens de huldiging. Karim Re-ki-kik-ik :o 8)7
Als hij zo door blijft gaan zou het wel eens zijn enige prijs kunnen worden die hij in zijn carrière pakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

http://m.fcupdate.nl/voet...afschap-aan-met-iphone-7/

"Sponsor helpt Ajax aan kampioenschap." _O-

Een De Graafschap wat niet wil verliezen kan mogelijk nog punten kosten, een De Graafschap wat wil winnen geeft lekker ruimte. :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarvinG
dvdkiwi schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 14:04:
[...]

Mooi :)
Ik koop sinds een jaar of 16 elk jaar het uitshirt, maar nu wordt het met 89,95 wel een beetje gortig 8)7
Jammer.
Ik vind het ook leuk om voetbalshirts te verzamelen en die van Ajax wil ik dan ook altijd graag hebben.
De prijzen worden nu echt wel belachelijk hoor... 90 euro voor een voetbalshirtje 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
MarvinG schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 09:24:
[...]

Ik vind het ook leuk om voetbalshirts te verzamelen en die van Ajax wil ik dan ook altijd graag hebben.
De prijzen worden nu echt wel belachelijk hoor... 90 euro voor een voetbalshirtje 8)7
Misschien krijg je er een maand ziggo alles in 1 bij :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
De voorselectie maakt weer het nodige los op verschillende voetbalfora.
Toch mooi om te zien dat Blind nog ergens goed voor is: Verbroedering tussen de aanhangers van onze verschillende top(b)clubs. De haat voor Blind is overal zo groot, dat men elkaar even vergeet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
Leon Zwiers schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 15:59:
Voorselectie NL elftal!

Verder snap ik nog steeds niet dat ie Hoedt negeert.
Ik moest even opzoeken wie dat was :P Ik zou, any day, een CV met 24 wedstrijden dit seizoen bij Lazio prefereren boven een eredivisie CV.
Is dat trouwens ergens op te vragen waar de bondscoach en assistenten gaan kijken? Zou mij namelijk niets verbazen als hij daar nooit komt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-09 13:30

StrongArmLance

Endless flow

Ondanks dat het altijd totaal nutteloos is vind ik dit soort dingen wel leuk om te lezen:

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=277199
Cristiano Ronaldo had in het verleden in de Eredivisie terecht kunnen komen. Piet de Visser, voormalig scout van PSV, doet in een interview met Sporza namelijk uit de doeken dat de aanvaller bij Portugal Onder-15 ooit werd bekeken door een PSV-scout.

“Hij zei: Die jongen pakt de bal, gaat iedereen voorbij en scoort. Samenspelen deed hij niet, maar zijn ploegje won altijd. Toen hij zestien was, zei ik tegen PSV dat we hem moesten halen. Maar hij kostte tien miljoen dollar en dat was not done”, aldus De Visser, die Ronaldo later zag transfereren naar Manchester United.

CR7 had ook bij Ajax terecht kunnen komen, want peetvader Fernão Sousa had hem graag naar Amsterdam gebracht. “Maar ja, ik had geen contacten bij Ajax. Cristiano maakte het verder niet uit naar welke club we gingen. Hij wilde profvoetballer worden, net zoals de meeste jongetjes van twaalf jaar”, zei Sousa in augustus 2013 tegen Nusport.
Nu is Piet de Visser natuurlijk ook een sympathieke gozer, heeft ook een leuk boek uitgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Laatst online: 20-09 20:29
Ajax en PSV konden en kunnen geen 10 miljoen (plus salaris in die lijn) uitgeven aan een 15 jarige spelen. Leuk verhaal dat hij daar had kunnen spelen, maar dat is dus gewoon niet waar.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-09 19:28

Vos

AFCA

Piet de Visser doet zo vaak zulke uitspraken. Ik geloof best dat hij een prima scout is, maar dat verkondigd hij zelf ook maar al te graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Bovendien wil je niet weten hoeveel scouts Ronaldo toen al bekeken hebben. Zoals ph4ge al zegt, het blijft een leuk sprookje maar staat immens ver van de waarheid. Hem zien is niet zo bijzonder, hem halen wel.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Gonadan schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 14:54:
Bovendien wil je niet weten hoeveel scouts Ronaldo toen al bekeken hebben. Zoals ph4ge al zegt, het blijft een leuk sprookje maar staat immens ver van de waarheid. Hem zien is niet zo bijzonder, hem halen wel.
Ja, als hij op die leeftijd al 10m waard was zagen heel veel mensen hem al als een extreem talent.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Gonadan schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 14:54:
Yup, bij al die grote talenten was al op jonge leeftijd bekend dat er talent in zit, dus het is vrij waarschijnlijk dat hele legers aan scouts hun gezien hebben en verslag erover gedaan hebben.
Visser is oud en werkt al zo absurd lang als scout dat het logisch is dat hij vrij veel spelers gezien heeft.

Je hoort hem zo vaak over de toppers die hij gescout heeft en niet op zijn raad gehaald zijn, maar je hoort hem nooit over alle flops die hij gezien heeft en wel op zijn advies gehaald zijn.

edit:
Is het trouwens wel zinvol voor een Nederlandse club om 10mln voor een 16 jarige te betalen? Want met 16 kun je toch nog geen langdurig profcontract laten tekenen door een 16 jarige.

[ Voor 10% gewijzigd door Deadsy op 07-05-2016 15:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat Ajax vandaag kampioen worden?

(Een spannende voetbal zondag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Weinig spanning aan, Ajax wordt met 2 vuisten in de neus kampioen tegen de nummer 1 na laatst, die zich zal sparen voor de nacompetitie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarvinG
Leon Zwiers schreef op zondag 08 mei 2016 @ 09:11:
Weinig spanning aan, Ajax wordt met 2 vuisten in de neus kampioen tegen de nummer 1 na laatst, die zich zal sparen voor de nacompetitie
Denk dat dit vanmiddag ook het geval zal zijn inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Precies, die zullen er op gebrand zijn om te winnen, dit mag niet meer mis gaan.

Zenuwen als PSV op 4-0 komt ofzo zijn er niet, want dat gaat het verschil toch niet maken. Dat ligt al te ver uit elkaar. PSV moet hopen op een misstap van Ajax en dat lijkt niet te gaan gebeuren, tegen de Graafschap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Leon Zwiers schreef op zondag 08 mei 2016 @ 09:11:
Ajax speelt de laatste weken verre van goed en komt pas een beetje los als ze voorkomen. De Graafschap is stug en als ze niet vroeg achterkomen kan het best spannend worden. Daarnaast heb je in het voetbal altijd kans op een vroege rode kaart of een arbitrale blunder (ja, dat kan ook in het nadeel van Ajax gebeuren. ;) ). Helemaal zonder spanning is het dus niet. Overigens heeft PSV ook nog niet zomaar gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Verwar goed niet met mooi, daar hebben wij Nederlanders vaker last van. Ze houden vaak de nul en scoren bijna altijd, dat is gewoon goed, zeker voor vandaag.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik hou het op een nulletje of 4, 5 voor Ajax en een 1-1 in Zwolle.
Dan wordt er ook niet meer gezeurd over die penalty :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Oh nee, stugge 1, max 2-0 voor Ajax. PSV rolt Zwolle wel op , maar niet genoeg.

Edit: Oh, en competitievervalsing, pingel etc etc etc. Dan is het alvast gezegd :P

[ Voor 35% gewijzigd door LZ86 op 08-05-2016 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-09 16:18
Als Ajax maar vlug de openingsgoal scoort, mocht het 0-0 zijn met rust dan wordt het nog spannend. Dan zullen de zenuwen misschien wel de overhand krijgen..

Dadelijk maar eens proberen met de trein vanuit Eindhoven in Amsterdam zien te komen..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:14
Ik verwacht niet dat de Graafschap er een hele moeilijke wedstrijd van gaat maken. Zeker ook vanwege het warme weer is de pijp na 15 minuten wel leeg.

De Boer kan dan volgende week zijn afscheid bekend gaan maken en gaan tekenen bij Everton.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 21:23
Ajax shirt... Check!
Ajax vlag... Check

Ik ga zo richting Amsterdam, buiten op scherm de wedstrijd kijken en daarna mooi feestje! :)
Veel plezier allemaal vanmiddag.

Oh en PSV alvast gefeliciteerd met de plek van de eerste verliezer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:02

On_E

Housemusic

Hoop op een wonder in de Galgenwaard vandaag.

4-1

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Pagina: 1 ... 93 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[html]<h2>Voor het EK2016 in Frankrijk: Themaforum: Sportzomer</h2>~[/html]
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder