[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2015/2016 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 94 ... 119 Laatste
Acties:
  • 247.636 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:29
Gonadan schreef op zondag 08 mei 2016 @ 10:06:
Verwar goed niet met mooi, daar hebben wij Nederlanders vaker last van. Ze houden vaak de nul en scoren bijna altijd, dat is gewoon goed, zeker voor vandaag.
Ik ben het met je eens dat goed en mooi voetbal niet hetzelfde zijn, maar Ajax heeft dit seizoen ook vaak geen van beiden op de mat gelegd.

De belangrijke doelpunten waren de laatste weken niet het gevolg van goed voetbal, maar ook van geluk. Ik zie zo'n penalty als tegen Utrecht niet als een kwaliteit waar Ajax nu op kan rekenen. Sterker nog, het cliché schrijft voor dat geluk en pech elkaar over een heel seizoen uit balanceren.

Ik zeg niet dat Ajax punten gaat morsen, maar ik vind het nogal voorbarig om je rijk te rekenen. De bal is rond en zo overtuigend is het de laatste weken echt niet.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:41
Daarom is het zo bijzonder dat Ajax nog steeds 1 staat, met het spel wat ze neerzetten. Kijken wat ze in Europa laten zien. Hopelijk meer dan voorgaande jaren, want de punten zijn hard nodig.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:47

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
ph4ge schreef op zondag 08 mei 2016 @ 12:20:
Ik ben het met je eens dat goed en mooi voetbal niet hetzelfde zijn, maar Ajax heeft dit seizoen ook vaak geen van beiden op de mat gelegd.

De belangrijke doelpunten waren de laatste weken niet het gevolg van goed voetbal, maar ook van geluk. Ik zie zo'n penalty als tegen Utrecht niet als een kwaliteit waar Ajax nu op kan rekenen. Sterker nog, het cliché schrijft voor dat geluk en pech elkaar over een heel seizoen uit balanceren.
Zeker, maar de laatste weken is het gemiddeld genomen gewoon goed. Laten we niet die ene wedstrijd tegen Utrecht als maatgevend gaan beschouwen. Sinds PSV is dat eigenlijk de enige billenknijpwedstrijd geweest.
Ik zeg niet dat Ajax punten gaat morsen, maar ik vind het nogal voorbarig om je rijk te rekenen. De bal is rond en zo overtuigend is het de laatste weken echt niet.
Dat is dan ook weer het andere uiterste, ik denk dat geen verstandige Ajacied zich rijk rekent. Maar als er een periode in de afgelopen jaren is geweest waarin je mag verwachten dat ze 'gewoon' winnen is het deze periode wel. Wat dat betreft zit ik dan ook rustiger dan normaal.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:49
Bestaan die dan? :+ :+ :+ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-09 16:51
Gonadan schreef op zondag 08 mei 2016 @ 12:32:
[...]

Zeker, maar de laatste weken is het gemiddeld genomen gewoon goed. Laten we niet die ene wedstrijd tegen Utrecht als maatgevend gaan beschouwen. Sinds PSV is dat eigenlijk de enige billenknijpwedstrijd geweest.

[...]

Dat is dan ook weer het andere uiterste, ik denk dat geen verstandige Ajacied zich rijk rekent. Maar als er een periode in de afgelopen jaren is geweest waarin je mag verwachten dat ze 'gewoon' winnen is het deze periode wel. Wat dat betreft zit ik dan ook rustiger dan normaal.
Ik wilde wel zien of Ajax tegen Heerenveen gewonnen zou hebben als ze die (i.m.o. nog steeds onterechte) penalty niet hadden gekregen. Het was echt zo'n typische net niet wedstrijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
Fleximex schreef op zondag 08 mei 2016 @ 12:47:
Ik wilde wel zien of Ajax tegen Heerenveen gewonnen zou hebben als ze die (i.m.o. nog steeds onterechte) penalty niet hadden gekregen. Het was echt zo'n typische net niet wedstrijd.
En tegen Twente blijft het ook tot de 80ste minuut 0-0 met ook een aantal kansen voor Twente. Eigenlijk de laatste 5 wedstrijden gaat Ajax pas een beetje draaien nadat ze scoren, maar al die wedstrijden hadden zomaar puntverlies op kunnen leveren. Ik zou dat echt niet als goed voetbal bestempelen, het resultaat is goed dat wel.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:04
Gelukkig tikt PSV elke tegenstander van de mat en wint het met 4 doelpunten verschil....
Die staan waar ze nu staan, dus dat is echt niet veel beter. Die hebben ook hun net niet wedstrijden gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 21:23
ph4ge schreef op zondag 08 mei 2016 @ 13:06:
[...]

En tegen Twente blijft het ook tot de 80ste minuut 0-0 met ook een aantal kansen voor Twente. Eigenlijk de laatste 5 wedstrijden gaat Ajax pas een beetje draaien nadat ze scoren, maar al die wedstrijden hadden zomaar puntverlies op kunnen leveren. Ik zou dat echt niet als goed voetbal bestempelen, het resultaat is goed dat wel.
:?

Černý scoorde in de 37e minuut de 1-0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
80e minuut de 2-0, daarna begon het te lopen inderdaad en liep Ajax uit. Maar inderdaad het stond daarvoor al lang 1-0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:47

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
De Boer roept het al jaren, tegen veel clubs in Nederland moet je gewoon geduld hebben omdat ze tot een uur weerstand blijven geven en daarna ga je er vanzelf overheen. Hij maakt zich dan ook nooit zorgen als het lang 0-0 blijft. Een snelle voorsprong is altijd lekker, maar niet per definitie slecht als het uit blijft.

In al die voorbeeldwedstrijden kan je twijfelen of Ajax door zou drukken, maar je hoeft niet te twijfelen aan de tegenstander. Die waren in al die wedstrijden gewoon niet echt kansrijk.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:41
dutchgio schreef op zondag 08 mei 2016 @ 13:27:
80e minuut de 2-0, daarna begon het te lopen inderdaad en liep Ajax uit. Maar inderdaad het stond daarvoor al lang 1-0.
Laten we nou niet doen of Twente meer heeft gehad dan anderhalve kans... Ajax was een paar keer dichtbij de 2-0. Onder andere Viergever op de paal.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Maar de 4-0 was wel érg geflatteerd. Drie doelpunten op tien minuten geeft wel een vertekend beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind het best nog wel knap dat Twente eindigt waar zij eindigen, gezien alle puntenaftrekken en alle perikelen daar het afgelopen seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Vooral een erg goede tweede seizoenshelft gespeeld, toen is de knop echt omgezet en de weg omhoog ingeslagen.
En met Ziyech maak je natuurlijk ook het verschil, anders had je stijf onderaan gestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-09 08:21
Coltrui schreef op zondag 08 mei 2016 @ 13:41:
Maar de 4-0 was wel érg geflatteerd. Drie doelpunten op tien minuten geeft wel een vertekend beeld.
Was alles behalve geflatteerd. Weet je wel wat dat woord betekent? In de eerste 10 inuten had ajax al 3x kunnen scoren. Hoe kan die uitslag dan in godsnaam geflatteerd zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Hoe doen ze dat eigenlijk met die schaal, crossed er straks iemand met z'n autootje vanuit Zeist naar Amsterdam of Eindhoven? Of zijn er 2 schalen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arwintju
  • Laatst online: 19-09 08:21
Krukar schreef op zondag 08 mei 2016 @ 14:08:
Hoe doen ze dat eigenlijk met die schaal, crossed er straks iemand met z'n autootje vanuit Zeist naar Amsterdam of Eindhoven? Of zijn er 2 schalen?
Er zijn 2 schalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Arwintju schreef op zondag 08 mei 2016 @ 14:07:
[...]

Was alles behalve geflatteerd. Weet je wel wat dat woord betekent? In de eerste 10 inuten had ajax al 3x kunnen scoren. Hoe kan die uitslag dan in godsnaam geflatteerd zijn?
Ehm ja, ik ben nogal met taal bezig. Als het 10 minuten voor tijd 1-0 staat, is een 4-0 eindresultaat geflatteerd. Lijkt me simpel. Maar goed, maakt verder ook niet uit hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Ah oké, apart eigenlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:11
Wel vaker zo hoor, hebben we paar seizoenen geleden ook gehad

[ Voor 32% gewijzigd door rik86 op 08-05-2016 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
rik86 schreef op zondag 08 mei 2016 @ 14:13:
Wel vaker zo hoor, hebben we paar seizoenen geleden ook gehad
Snap ik, had het mij eigenlijk nooit eerder afgevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Nou ja. Er is er 1. En 1 goedkope replica :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Opstelling zelfde als tegen Twente overigens, alleen Dijks i.p.v. Tete natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Is wel grappig als je alle wedstrijden nog eens nagaat. Uiteraard zijn er tig wedstrijden die zowel voor Ajax als voor PSV deze eindspurt anders bepaald zouden kunnen hebben bij een andere uitkomst, maar de romanticus in mij stelt bijvoorbeeld dat Martin Hansen PSV de titel heeft gekost :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Dan heeft het tot toen bekroonde doelpunt van het seizoen wel een dubbele betekenis gekregen, mocht het zo zijn... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:50
Ajax heeft vandaag het mooiste uit shirt in jaren. :Y

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01:28
Oef dat was een smerig ijsbeentje, vast niet bewust maar ooooooh zo pijnlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
De Graafschap wil wel erg graag die iPhone lijkt het. :+
Gaan er vol op.
Maar met deze temperaturen houd je dat natuurlijk geen 90 minuten lang vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
Vol er op? Ajax spelers geblesseerd trappen, en nog geen geel :/

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Zo dan, bijna 1-0 voor PEC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
AJAX!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Was buitenspel

Oh nvm het loopt hier wat achter :D

Gogo Ajax!!! :)

[ Voor 17% gewijzigd door Krukar op 08-05-2016 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Hoe ver lig jij achter? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
Zo, keur maar af denkt Younes, maak ik m de volgende aanval :)

Edit
Belachelijk, de eerste was ook geen buitenspel :/

[ Voor 32% gewijzigd door ephymerous op 08-05-2016 14:49 ]

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-09 15:41

wontcachme

You catch me? No you wont

Jij kijkt via Fox Sports Go of niet :P

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
En wow grens, Younes stond meters binnenspel(raar woord)

[ Voor 12% gewijzigd door Terranova op 08-05-2016 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
wontcachme schreef op zondag 08 mei 2016 @ 14:49:
[...]

Jij kijkt via Fox Sports Go of niet :P
Nee op een scherm hier buiten, staat wel een Fox logo op :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
was ook nooit buitenspel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Die eerste was ook geen buitenspel inderdaad na herhaling gezien te hebben.
Maar goed het maakt nu weinig uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Voorbij, Ajax kampioen.

Na 2 x goed weg te komen tegen de Graafschap is de klasse van Younes ( die volledig vrij werd gelaten ) beslissend. De superboeren komen hier niet meer van terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Die Narsingh en die Locadia, zijn die serieus geselecteerd voor Oranje? Vooral die tweede lijkt me vreemd als ik hem zo bezig zie vandaag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Haha Narsingh laat weer even zien waarom hij niet in oranje thuis hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Narsingh verprutst weer eens een 100% kans. Maar vooral selecteren inderdaad Blind!

Ik ga Excelsior kijken, als die winnen volgend seizoen 3 x Rotterdam in de ED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Hij blijft een speler die niet meekan op dit niveau.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Leon Zwiers schreef op zondag 08 mei 2016 @ 14:53:
Narsingh verprutst weer eens een 100% kans. Maar vooral selecteren inderdaad Blind!

Dat hoopt de politie en Aboutaleb niet denk ik.

Volgens mij echt een logistieke nachtmerrie :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Oh valt wel mee hoor. De excelsior aanhang zijn rustige lui, die van Sparta ook. Zal niet veel meer gaan kosten lijkt me. En het is goed voor het milieu, kunnen ze met de tram naar 6 wedstrijden! Zowel aanhang als spelers

[ Voor 29% gewijzigd door LZ86 op 08-05-2016 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Leon Zwiers schreef op zondag 08 mei 2016 @ 14:53:

Zou ik ook doen, Excelsior speelt beter dan Feyenoord tot nu toe :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
PSV gaat sowieso geen kampioen meer worden. :P

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Leon Zwiers schreef op zondag 08 mei 2016 @ 14:56:
Oh valt wel mee hoor. De excelsior aanhang zijn rustige lui, die van Sparta ook. Zal niet veel meer gaan kosten lijkt me. En het is goed voor het milieu, kunnen ze met de tram naar 6 wedstrijden! Zowel aanhang als spelers
Gaat meer om 2x meer Ajax per jaar, maar ach wel leuk 3x clubs. Kan ik ook weer eens bij Sparta langsgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Locadia en Narsing allebei een strik erom en weggeven en twee professionals kopen.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Laat PSV eerst maar eens scoren, beste kans tot nu toe was voor PEC, die bal die op een haar na naast ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Krukar schreef op zondag 08 mei 2016 @ 15:00:
Laat PSV eerst maar eens scoren, beste kans tot nu toe was voor PEC, die bal die op een haar na naast ging.
PSV scoort vergeleken met Ajax nooit echt vroeg. Maar de spelers hebben het in ieder geval al opgegeven en denken aan hun vakantieadres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
carpebios schreef op zondag 08 mei 2016 @ 15:01:
[...]

PSV scoort vergeleken met Ajax nooit echt vroeg. Maar de spelers hebben het in ieder geval al opgegeven en denken aan hun vakantieadres.
Zou toch verwachten dat ze er wat meer voor zouden gaan nu Ajax nog maar op 0-1 staat...
Doelsaldo kan theoretisch nog steeds belangrijk worden, dan ga je toch gewoon alles of niets spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Krukar schreef op zondag 08 mei 2016 @ 15:02:
[...]

Zou toch verwachten dat ze er wat meer voor zouden gaan nu Ajax nog maar op 0-1 staat...
Doelsaldo kan theoretisch nog steeds belangrijk worden, dan ga je toch gewoon alles of niets spelen?
Mwa, met 9 doelpunten verschil winnen is niet realistisch, maar in ieder geval de druk er op houden. De Graafschap krijgt ook wel kansjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Krukar schreef op zondag 08 mei 2016 @ 15:02:
[...]

Inderdaad, ik zou het hopen, maar niet verwachten als je PSV dit seizoen bezig zag.
Maar ja, met Narsing in je team, sta je al met twee man minder op het veld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
PSV ook op 1-0, nog maar 7 8 te gaan!

[ Voor 11% gewijzigd door LZ86 op 08-05-2016 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Daar is Locadia met de 0-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Mooi, weer wat spanning erin! :)
Toch Locadia die het dan moet doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Willems eruit, die kan het niet meer aan. Brenet komt erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Twee spelers vrij, en Locadia gaat met een F-schot voor eigen succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Utrecht wordt thuis ook even opgerold :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Makkelie fluit toch in Tilburg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
carpebios schreef op zondag 08 mei 2016 @ 15:10:
Makkelie fluit toch in Tilburg?
Nee, Kuipers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-09 17:48

Koppensneller

winterrrrrr

Ben er vrij zeker van dat ik die op het moment in Doetinchem aan het werk zie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Koppensneller schreef op zondag 08 mei 2016 @ 15:13:
[...]

Ben er vrij zeker van dat ik die op het moment in Doetinchem aan het werk zie ;)
Nvm ik moet minder bier drinken :D

[ Voor 23% gewijzigd door Krukar op 08-05-2016 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
de Jong 0-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Hup PSV, nog 6! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treslem
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:02
Jammer dat Ajax de laatste 10 minuten pas benut voor 3 doelpunten..
Ach, PSV kan nog even blijven dromen ;-)

La dolce vita - non farmi ridere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:28

Vos

AFCA

Ajax nog 0-1, dus kan alle kanten nog op. Vind ze maar matig en met weinig passie spelen.

[ Voor 36% gewijzigd door Vos op 08-05-2016 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Vos schreef op zondag 08 mei 2016 @ 15:16:
Ajax nog 0-1, dus kan alle kanten nog op. Vind ze maar matig en met weinig passie spelen.
Zit er niet echt meer in dat De Graafschap nog scoort imho, wordt eerder 0-2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Met Ajax weet je het nooit he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Die Helene Hendriks is toch best een lekker ding zeg! Die mag van mij vaker op de televee.

Maar dat Ajax zijn voorsprong nog niet heeft uitgebreid bied nog wat hoop voor de Brabando's.
Verder speelt Feyenoord zoals gewoonlijk een zaadpot waarin genoeg kansen gemist worden, en is Excelsior nog steeds veilig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Die verslaggever bij Fox....

"Hij stond op 9 meter van de goal"

Kijkt nog een keer, en ziet dan dat hij niet eens in het penaltygebied stond.

"Nouja laat het 12 meter zijn"

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:12
Krukar schreef op zondag 08 mei 2016 @ 15:31:
Die verslaggever bij Fox....

"Hij stond op 9 meter van de goal"

Kijkt nog een keer, en ziet dan dat hij niet eens in het penaltygebied stond.

"Nouja laat het 12 meter zijn"

:+
Nooit wen hoge pet van commentatoren op gehad... Behalve Mart

Maar je moet het toch spannend maken als het niet spannend is.... Ajax houd het nog even spannend om de Lampies hoop te geven. Net als vorige week 😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Wtf doet die sproeier nog in het veld bij De Graafschap :D

Wat een reflex van die De Graafschap keeper!

[ Voor 29% gewijzigd door Krukar op 08-05-2016 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
oei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Als je ze zelf niet maakt...

[ Voor 11% gewijzigd door Vos op 08-05-2016 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
Verdorie, Ajax maakt m niet :/

Spannend zo

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Nog heeeeeeeel veel tijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Woot Graafschap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Wtf :D

Cillessen was daar ook aan het slapen ofzo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Nu Riedewald brengen, kun je toch ook meteen een aanvallende wissel doen?
4-4-2 van De Graafschap en Ajax moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
dutchgio schreef op zondag 08 mei 2016 @ 15:46:
Nu Riedewald brengen, kun je toch ook meteen een aanvallende wissel doen?
4-4-2 van De Graafschap en Ajax moet.
Denk dat dit een aanvallende wissel is, 3 verdedigers, Riedewald als CDM en Gudelj naar voren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Gaat Ajax nou een PSV doen? :p

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Pingel in de 85ste minuut?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Als het een goedmakertje is voor de imho onterechte afgekeurde goal dan kan ik er mee leven. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:14
Kom op Graafschap!! Maak me gek :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Doet Klaassen eigenlijk wel mee? Valt wederom bar weinig op. Maak de winnende dan maar ;).

[ Voor 20% gewijzigd door Vos op 08-05-2016 15:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CR1691
  • Laatst online: 19-09 09:15

CR1691

Hero of Time

Ajax krijgt zo toch wel weer een pingel :+

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Vos schreef op zondag 08 mei 2016 @ 15:51:
Doet Klaassen eigenlijk wel mee? Valt wederom bar weinig op. Maak de winnende dan maar ;).
Is vooral in de weg aan het lopen bij Milik op het moment...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Klaassen is al een paar wedstrijden niet in goede doen, mogelijk door wat klachten/blessure.
En dan loopt het bij Ajax ook beduidend minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Zwolle gaat nu wss vol in de aanval, daar ze nu niet meer met de play offs mee doen. Dus belangrijk voor PSV om niet tegen een tegendoelpunt aan te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Wat? Milik eraf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
SuperGhazi komt er zo in, die maakt wel even de 1-2 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ja handig, haal je spits in vorm er lekker af joh als je moet scoren. :+
El Ghazi komt geen enkele man voorbij.

PSV op 2-1, misschien kunnen die ook nog even op gelijke hoogte komen, is wel leuk voor de spanning. :o

[ Voor 50% gewijzigd door dutchgio op 08-05-2016 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
En ja hoor, fout zoet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

carpebios schreef op zondag 08 mei 2016 @ 15:53:
Zwolle gaat nu wss vol in de aanval, daar ze nu niet meer met de play offs mee doen. Dus belangrijk voor PSV om niet tegen een tegendoelpunt aan te lopen.
U zei? :P
Neu, Guardado.

Edit: En boem, 3-1. :P

[ Voor 24% gewijzigd door Coltrui op 08-05-2016 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Alle hoop op PEC voor Ajax

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:14
Kan je ergens inzetten op een penalty voor Ajax?
Pagina: 1 ... 94 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[html]<h2>Voor het EK2016 in Frankrijk: Themaforum: Sportzomer</h2>~[/html]
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder