[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2015/2016 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 91 ... 119 Laatste
Acties:
  • 247.640 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrinsPils
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 12:40
Afvalzak schreef op maandag 02 mei 2016 @ 12:39:
[...]

Ik ben ook niet tevreden over het seizoen, behalve de KNVB beker, maar vorig jaar hadden ze 59 punten en nu 60, dus dat is de vraag niet (meer) ;)

Het is jammer dat ze het na de winterstop zo hebben laten liggen en bij de topwedstrijden niets gepresteerd hebben.
En zelfs die beker vind ik, met alle respect, voor Feyenoord eigenlijk maar een troostprijs. Leuk dat het seizoen nog een klein beetje kleur krijgt, voor de rest was het namelijk toch wel kommer en kwel.

Veel belangrijker is de directe plaatsing EL die met de beker meekomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-09 19:33
Leon Zwiers schreef op maandag 02 mei 2016 @ 12:43:
[...]

Nee, de teams waren het probleem in die jaren niet. Meer de rare opstellingen van de Boer, of gewoon absoluut geen motivatie hebben om te winnen en geld + punten voor NL binnen te halen. Dat neem ik Ajax wel een beetje kwalijk.

Ik bedoel, als je dan perse de beste wil zijn en elke aangelegenheid aangrijpt om anderen dat te vertellen ( wzawzdb etc etc ) gedraag je er dan ook naar, en sleep die broodnodige punten voor je land en voor jezelf binnen!! En vergeet niet dat ook de EL kampioen direct geplaatst is voor de CL, dus er valt daar zeker wel wat te halen!

Snap ook niet zo goed wat een Huntelaar op dit moment zou toevoegen aan een prima elftal. Milik staat goed te spelen, kan meevoetballen en maakt goals. Huntelaar kan buiten op doel schieten alleen maar kaatsen en heb je verder weinig aan, waardoor je eigenlijk altijd met een man minder staat midden/achterin.

Sneijder zou ik nog begrijpen, die krijgt weinig weerstand in NL en dan kan ie van enorme waarde zijn, meteen de beste middenvelder op de vaderlandse velden, maar die staat onder curatele van die Yolanthe, en die vindt het natuurlijk nooit goed dat ie voor een "schijntje" in NL gaat ballen zolang hij een absurd contract in Turkije heeft, of naar de zandbak kan voor nog meer geld.
Als je de mogelijkheden hebt om punten bij elkaar te sprokkelen dan is het stom dat je ze niet pakt. Aan de ene kant is het kampioenschap vaak het belangrijkste, maar dat moet misschien aan de kant gezet worden. Dat is absoluut niet nodig, want het team kan meer dan we zelf denken.

Milik staat inderdaad prima. Huntelaar wordt misschien ook wel overschat. Tuurlijk speelt 'ie nog wel aardig, maar hij wordt zelf ook ouder dus komen er ook wat kleine vervelende pijntjes opzetten en kwaliteiten die minder worden. De voorhoede vind ik bij Ajax gewoon prima en meer als voldoende.
Sneijder zou kunnen helpen en Suarez al helemaal. Die maakt Ajax eigenhandig kampioen :D :+ Inderdaad die vrouw van hem zal echt niet naar Nederland terug willen gaan (dat zou ik zelf ook niet willen met dat klote weer soms :9).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:03
Sneijder is ook nog te goed, die zie ik nog niet terugkomen.
En Suarez.. Tja.. Nog 2 niveaus hoger. Die heeft gezegd om terug te keren maar dat gaat ook nog wel even duren..

Een tweede spits is wel nodig, reken er ook maar op dat Milik weg is als hij een goed EK speelt.

[ Voor 22% gewijzigd door dutchgio op 02-05-2016 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18:47
KingKoning schreef op maandag 02 mei 2016 @ 08:46:
[...]

En daarbij. Die CL wedstrijd was op woensdag. PSV - Ajax op zondag. Dat mag echt nooit en te nimmer een argument zijn. daar zitten 3 volle dagen tussen. Als je dat niet aankan ben je geen topsporter.
Je zou op zn hoogst kunnen zeggen dat de mentale klap van invloed is geweest.
Maar, PSV heeft het laten liggen tegen de kleintjes, zowel qua punten als qua doelpunten (tegendoelpunten met name).

Overigens, los van Ajax en PSV, vind ik dat er in het voetbal altijd wel veel gezeken wordt over die zogenaamde belasting. In het Engels voetbal hoor je het ook continue. In het basketbal spelen ze probleemloos 3 wedstrijden per week. Ik vind het altijd een beetje gezever. Ben je nou topsporter of niet.
Hier in Nederland moeten ze niet zeuren over de "wedstrijddrukte", dat ben ik met je eens. Ze hebben hier vaak zat weken dat ze van weekend, tot weekend kunnen rusten. In Engeland ben ik niet met je eens, ze hebben daar de bekers, de competitie en als je dan ook nog Europees speelt speel je praktisch 3 keer per week een wedstrijd. Dit is een enorme belasting op je lijf en spieren.
Daarnaast zal je ook niets kunnen hebben (griepje e.d.) omdat je energie continue op is. En daarbij, als je zondag hebt gevoetbalt, in de avond (Engeland) en dan woensdag weer een wedstrijd voetbalt, dan heb je letterlijk nog geen 3 dagen om te herstellen. Dit gaat vaak wekenlang goed, maar de kans op blessures wordt ook steeds hoger naarmate je vermoeider wordt.

Bij basketbal spelen ze ook niet 90 minuten, en wordt ook doorlopend gewisseld. Even een beetje op kracht komen en dan weer verder.

Als ik bijvoorbeeld kijk naar topsporters in algemene zin, dan pieken ze vaak op het juiste moment, omdat er een kwalificatietoernooi is, of omdat het een WK (of Olympische spelen) betreft. In geval van voetballers wordt week in week uit, meerdere keren per week verwacht dat je piekt. Je traint niet om op het juiste moment te pieken, maar traint ook af en toe wat rustiger, om weer een beetje op krachten te komen.

Vaak worden topsporters ook echt ziek van een griepje, waar dit bij veel mensen vaak blijft sluimeren en dan weer weg gaat. Maargoed, die plegen ook minder "roofbouw" op hun lichaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Afvalzak schreef op maandag 02 mei 2016 @ 12:39:
Ik ben ook niet tevreden over het seizoen, behalve de KNVB beker, maar vorig jaar hadden ze 59 punten en nu 60, dus dat is de vraag niet (meer) ;)

Het is jammer dat ze het na de winterstop zo hebben laten liggen en bij de topwedstrijden niets gepresteerd hebben.
Het slecht presteren in de topwedstrijden was natuurlijk ook wel deels pech.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me af, als Feyenoord de verliespartijen wat meer verspreid over het seizoen had geleden (dus niet 7 op rij). Men dan nog steeds zou spreken van een verloren seizoen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:56

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2016 @ 14:25:
Ik vraag me af, als Feyenoord de verliespartijen wat meer verspreid over het seizoen had geleden (dus niet 7 op rij). Men dan nog steeds zou spreken van een verloren seizoen etc.
Ik vind het niet een verloren seizoen van Feyenoord, ik vind alleen dat ze nog niet mee kunnen komen met PSV en Ajax. Mogelijk heeft het te maken met het feit dat er niet echt kwaliteitsaankopen gedaan zijn (al is Kuyt behoorlijk goed bezig en begint Elia eindelijk zijn draait te vinden). Ik denk dat dit ook het hoogst haalbare is geweest voor Feyenoord, dus wat dat betreft vind ik dit een prima prestatie.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:44
Meerdere aankopen van Feyenoord ( waaronder bijvoorbeeld.......... oh fuck it ALLE aankopen op Kuyt na ) brachten dit seizoen absoluut niet wat we ervan hadden verwacht. Dat is zonde, dat kan gewenning zijn aan de nieuwe club/stad/land en komt voor een redelijk deel op de conto van een beginnende trainer die zelf zeer duidelijk zoekende is/was. Op papier ( en daar leek het tot eind december ook wel op, ondanks pech in de toppers en hier en daar wat geluk ) hadden we veel langer mee moeten doen bovenin, zeker zonder europese belasting.

Volgend seizoen wordt weer een rampenplan denk ik, aangezien we dan wel europees spelen en dus meer wedstrijden te verduren krijgen met een vrij smalle selectie die het nu al moeilijk heeft.

Feyenoord heeft niet de financiële middelen om de selectie zodanig te verbreden/goed te maken om zowel europees als beker als competitie goed te kunnen presteren.

Natuurlijk kan er een boel meezitten qua groepen in de EL en in de beker ( zoals Utrecht een enorme hoeveelheid amateurs/JL clubs had geloot ) en dat zal zeker schelen, maar eerst maar eens de lotingen afwachten en kijken of v Geel mag blijven, en zo ja wat ie dan binnenhaalt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:50
Het is ook maar net hoe je het ziet. Als je Feyenoord een topclub vindt, dan is 3e plek + beker geen goed seizoen. Als je kijkt naar dat ze qua budget/spelersmateriaal gewoon een flink eind achter lopen op PSV en Ajax, dan is 3e plek + beker gewoon het hoogst haalbare.
Ik zie ze voorlopig ook niet meer bereiken eigenlijk. Misschien hebben ze een keer een goed seizoen, en het geluk dat Ajax en/of PSV dan een minder seizoen draaien, maar in 'the long run' zullen ze het voorlopig af blijven leggen, simpelweg omdat ze een kleinere begroting hebben.

In de "koeman tijd" ging het ook meestal zo eigenlijk. Ze doen leuk mee tot aan de winterstop, en daarna zakt het in. De basis 11 vind ik vaak wel van een hoog niveau, maar op de bank is het minder. Dat is ook niet erg, de verwachtingen zijn alleen altijd te hoog in Rotterdam.

Aan de andere kant. De bal is rond, en als Leicester kampioen kan worden in Engeland....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Yup, laat dat nieuwe stadion eerst maar eens komen en proberen om standaard europa in te gaan en daar te overwinteren om zo je inkomsten flink te verhogen/de VVF af te kopen en zo wat dichter in de buurt komen van de top 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Overwinteren gaat dan meteen weer wat ver, dat lukt de top2 doorgaans ook niet op PSV nu na.
Maar wil je weer aanhaken moet het wel beter, nu hang je gewoon tussen PSV/Ajax en AZ in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
in de EL lukte het de afgelopen jaren vaak zat door zowel Ajax, PSV ( behalve toen in 2013... wat een beschamende europese campagne was dat ), AZ en Feyenoord, waarna in de 1e ronde na de winterstop al gruwelijk gefaald werd tegen nietszeggende tegenstanders ( of pech hebben en Roma loten met een scheids waarvan je gewoon niet mocht winnen ;) )

[ Voor 18% gewijzigd door LZ86 op 02-05-2016 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
In de EL wel ja, dan was het na de eerste wedstrijd ook meteen over.
Echt geld zal de EL ook wel niet direct opleveren, zoveel geld gaat daar niet in om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 19-09 16:31

Baseman77

We move

Hoezo lukte Feyenoord iets in Europa?
Die hebben de laatste jaren beschamend weinig punten binnen gehaald voor Nederland:

Aandeel clubs in UEFA-punten NL sinds 2010 (gemeten in november 2015):
PSV - 27%
Ajax - 25,3%
AZ - 18,6%
FC Twente - 17%
Feyenoord - 4,7%

http://www.psvprimeur.nl/...r-nederlands-voetbal.html

[ Voor 3% gewijzigd door Baseman77 op 02-05-2016 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Baseman77 schreef op maandag 02 mei 2016 @ 16:27:
Hoezo lukte Feyenoord iets in Europa?
Die hebben de laatste jaren beschamend weinig punten binnen gehaald voor Nederland:

Aandeel clubs in UEFA-punten NL sinds 2010 (gemeten in november 2015):
PSV - 27%
Ajax - 25,3%
AZ - 18,6%
FC Twente - 17%
Feyenoord - 4,7%

http://www.psvprimeur.nl/...r-nederlands-voetbal.html
Niet zo gek als je maar 1 x meedoet aan een groepsfase tegenover 6 x van een paar van de andere ploegen. Weet je niet meer dat Feyenoord in die periode bijna failliet was, en het volledig op varkenoord draaide? Als je het zo bekijkt heeft Feyenoord dus in dat seizoen qua gemiddelde aantal punten het net zo goed/beter gedaan als PSV :+

14/15 weer iets eigen vermogen, en meteen overwinteren :*), Dat we dit seizoen geen europees spelen mag je aan Rutten wijten. En volgend seizoen gaan wij het vrees ik verpesten dankzij Gio tenzij we Bal op het dak uit oeloeboeloe landen loten

[ Voor 14% gewijzigd door LZ86 op 02-05-2016 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Je kunt beter goede teams met grote stadions en bekende namen loten, dat hebben Ajax en PSV wel laten zien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Leon Zwiers schreef op maandag 02 mei 2016 @ 15:09:
Yup, laat dat nieuwe stadion eerst maar eens komen en proberen om standaard europa in te gaan en daar te overwinteren om zo je inkomsten flink te verhogen/de VVF af te kopen en zo wat dichter in de buurt komen van de top 2.
Eric Gudde is daar een jaar of 8-9 geleden mee begonnen. Het is ondertussen al te merken hoe ver we zijn. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Tja, er zijn niks voor niks zoveel anti-Gudde geluiden vanuit vele lagen binnen de club... behalve de mensen die hem mogen wegsturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:45
De kampioen van het seizoen 2016/2017 is de enige CL deelnemer voor Nederland of heb ik het mis: http://kassiesa.home.xs4a...ta/method4/crank2016.html ?

Overigens de prestaties van Ajax en PSV de laatste jaren in Europa is toch nog in het voordeel van Ajax: http://kassiesa.home.xs4a...ta/method4/trank2016.html :D

Had ik eerlijk gezegd zelf niet gedacht..

[ Voor 40% gewijzigd door Gynnad op 02-05-2016 21:57 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Gynnad schreef op maandag 02 mei 2016 @ 21:55:
De kampioen van het seizoen 2016/2017 is de enige CL deelnemer voor Nederland of heb ik het mis: http://kassiesa.home.xs4a...ta/method4/crank2016.html ?

Overigens de prestaties van Ajax en PSV de laatste jaren in Europa is toch nog in het voordeel van Ajax: http://kassiesa.home.xs4a...ta/method4/trank2016.html :D

Volgens mij mag die al voorronden gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:29

On_E

Housemusic

Jong FC Utrecht heeft vanavond met 0-2 bij AZ gewonnen en heeft nu aan een punt genoeg volgende week thuis tegen Volendam om kampioen te worden van de beloftencompetitie en volgend jaar in de Jupiler League te spelen.

Zou leuk zijn voor de talenten!

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Nu online
Dat komt waarschijnlijk omdat je al relatief veel punten voor plaatsing krijgt. Als je kampioen speelt en dus de groepsfase van de CL speelt krijg je al iets van 4 punten zonder dat je een wedstrijd in Europa hebt gespeeld.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Nu online

Nee, volgens mij van de top 15 mogen 2 teams, waarbij van de top 12-landen de kampioen direct geplaatst is, en resultaten t/m 14/15 bepalen volgens de plaatsing voor 16/17, dus t/m 17/18 zitten we nog goed

seizoen 18/19 niet meer, tenzij we komend jaar 6 punten inlopen op tsjechie en/of zwitserland en 't beter doen dan griekenland, kroatie en roemenie.

Dus komend seizoen MOET er geknald worden in Europa

Geldt trouwens ook voor directe plaatsing voor de Europa League, daar is ook de 12e plaats cruciaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baseman77

Baseman77

We move

Leon Zwiers schreef op maandag 02 mei 2016 @ 16:30:
Weet je niet meer dat Feyenoord in die periode bijna failliet was, en het volledig op varkenoord draaide?
AZ was bijna failliet gegaan in 2009/2010 en heeft structureel een lagere begroting dan Feyenoord, desondanks hebben ze 13,9% meer aan punten binnen gehaald dan Feyenoord...je weet wel, die club die de 2e plaats vierde als het kampioenschap om daarna uitgeschakeld te worden in de VCL en vervolgens zelfs niet eens de EL weet te halen...
ph4ge schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 08:17:
Dat komt waarschijnlijk omdat je al relatief veel punten voor plaatsing krijgt. Als je kampioen speelt en dus de groepsfase van de CL speelt krijg je al iets van 4 punten zonder dat je een wedstrijd in Europa hebt gespeeld.
Klopt d:)b
Puur bekeken vanuit het oogpunt om zoveel punten te kunnen scoren, kun je als Nederlandse club het beste de CL halen, 3e worden in de poule en daarna instromen in de EL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Nu online
Baseman77 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 10:01:
[...]
AZ was bijna failliet gegaan in 2009/2010 en heeft structureel een lagere begroting dan Feyenoord, desondanks hebben ze 13,9% meer aan punten binnen gehaald dan Feyenoord...je weet wel, die club die de 2e plaats vierde als het kampioenschap om daarna uitgeschakeld te worden in de VCL en vervolgens zelfs niet eens de EL weet te halen...
[...]
AZ heeft de afgelopen 5 seizoenen 4x meegedaan en feyenoord 3x, dus dat vertekend die cijfers natuurlijk wel wat

aan de andere kant, kijk je naar de punten die de afgelopen 5 seizoenen gehaald zijn, dan kom je op de volgende tabel
TeamTotaalGemiddeld
ajax5110,2
psv5010
AZ36,59,1
FC Twente20,56,8
Feyenoord124
Vitesse31
FC Groningen2,51,3
PEC1,51,5
SC Heerenveen1,51,5
ADO11
FC Utrecht0,50,5
Go Ahead0,30,3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18:36
rik86 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 10:32:
[...]

AZ heeft de afgelopen 5 seizoenen 4x meegedaan en feyenoord 3x, dus dat vertekend die cijfers natuurlijk wel wat

aan de andere kant, kijk je naar de punten die de afgelopen 5 seizoenen gehaald zijn, dan kom je op de volgende tabel
TeamTotaalGemiddeld
ajax5110,2
psv5010
AZ36,59,1
FC Twente20,56,8
Feyenoord124
Vitesse31
FC Groningen2,51,3
PEC1,51,5
SC Heerenveen1,51,5
ADO11
FC Utrecht0,50,5
Go Ahead0,30,3
Go Ahead :F
Nederland heeft gewoon het probleem dat de bovenlaag te dun is, daarmee bedoel ik dat er eigenlijk maar 4 a 5 teams zijn die Europees wat kunnen doen, de rest kost ons alleen maar punten in Europa. Het vervelende is, is dat die 4 a 5 clubs uit de bovenlaag niet altijd die plaatsen opeisen, waardoor je dus clubs als Groningen, Pec,Ado, Utrecht Europa in moet sturen, die gewoon punten kosten.

Maar goed, daar moeten we maar mee dealen :|

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Baseman77 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 10:01:
[...]
die club die de 2e plaats vierde als het kampioenschap om daarna uitgeschakeld te worden in de VCL en vervolgens zelfs niet eens de EL weet te halen...
Shit :( En ik maar denken dat ik Feyenoord-Sevilla in de Kuip heb gekeken in de veronderstelling dat dat de EL was. Blijkbaar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:42
rik86 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 10:32:
[...]

TeamTotaalGemiddeld
ajax5110,2
psv5010
AZ36,59,1
FC Twente20,56,8
Feyenoord124
Vitesse31
FC Groningen2,51,3
PEC1,51,5
SC Heerenveen1,51,5
ADO11
FC Utrecht0,50,5
Go Ahead0,30,3
Misschien is het een betere conclusie dat de subtop simpelweg niet sterk genoeg is om punten te scoren (muv AZ)?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Maar wat is de subtop?
Feyenoord en AZ?
Twente kun je niet meer meerekenen en de rest daaronder is niet echt consistent, dat wisselt te veel en er zit geen club bij die structureel Europees weet te halen. Ook wordt je veel leegekocht na een goed seizoen en heb je dus direct een mindere selectie, slechter op elkaar ingespeeld etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baseman77

Baseman77

We move

martinusz schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 10:42:
Nederland heeft gewoon het probleem dat de bovenlaag te dun is, daarmee bedoel ik dat er eigenlijk maar 4 a 5 teams zijn die Europees wat kunnen doen, de rest kost ons alleen maar punten in Europa. Het vervelende is, is dat die 4 a 5 clubs uit de bovenlaag niet altijd die plaatsen opeisen, waardoor je dus clubs als Groningen, Pec,Ado, Utrecht Europa in moet sturen, die gewoon punten kosten.
Mee eens.
Het voordeel is wel dat door de magere prestaties van die clubs het aantal Nederlandse clubs in de EL afneemt, waarna er weer meer punten gescoord kunnen worden. Alleen weegt dit niet meer op tegen de extra punten die andere landen tegenwoordig binnen weten te halen, mede door de voornamelijk vroegtijdige uitschakelingen van PSV en Ajax.
PWM schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 10:50:
Shit :( En ik maar denken dat ik Feyenoord-Sevilla in de Kuip heb gekeken in de veronderstelling dat dat de EL was. Blijkbaar niet.
Je bent in de war met de seizoenen...het seizoen waar ik het over heb is 2012/2013, daarin werden ze in de VCL uitgeschakeld door Dinamo Kiev en in de play-off voor de EL door Sparta Praag.

Het seizoen daarna, dus 2013/2014 werden ze in de play-off voor de EL uitgeschakeld door het altijd sterke en zeer bekende Kuban Krasnodar.

Pas het seizoen daarna, dus 2014/2015 werd er Europees fatsoenlijk gepresteerd. In de EL dan, want in de VCL was Besiktas te sterk. Feyenoord overwinterde dit seizoen Europees en werd de eerstvolgende ronde uitgeschakeld door AS Roma.

Ben je bij deze ook weer op de hoogte van de Europese prestaties van je club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
dutchgio schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 11:58:
Maar wat is de subtop?
Feyenoord en AZ?
Twente kun je niet meer meerekenen en de rest daaronder is niet echt consistent, dat wisselt te veel en er zit geen club bij die structureel Europees weet te halen. Ook wordt je veel leegekocht na een goed seizoen en heb je dus direct een mindere selectie, slechter op elkaar ingespeeld etc.
Ik zou zeggen gebaseerd op de laatste 10 jaar:

Ajax
PSV
Feyenoord
AZ

Denk dat deze structureel het meeste te zoeken hebben in Europa, of in ieder geval de betere resultaten boeken dan bijvoorbeeld:
Vitesse
Groningen
Utrecht
PEC
Heerenveen
Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Baseman77 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 12:00:
[...]
Je bent in de war met de seizoenen...

Ben je bij deze ook weer op de hoogte van de Europese prestaties van je club.
Jij zette er geen jaartal bij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
martinusz schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 12:01:
[...]

Ik zou zeggen gebaseerd op de laatste 10 jaar:

Ajax
PSV
Feyenoord
AZ

Denk dat deze structureel het meeste te zoeken hebben in Europa, of in ieder geval de betere resultaten boeken dan bijvoorbeeld:
Vitesse
Groningen
Utrecht
PEC
Heerenveen
Twente
Mijn definitie zou zijn, niet Ajax/PSV. AZ lijkt statistisch toch de best of de rest te zijn over de afgelopen jaren in Europa.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baseman77

Baseman77

We move

PWM schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 12:06:
Jij zette er geen jaartal bij ;)
Hahaha, touché :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Het zou ook helemaal niet zon punt zijn om plekken kwijt te raken, als dat aan de onderkant zou zijn. Als elk jaar alleen de top4 mee zou doen, zou NL meer punten halen, want de punten worden gedeeld door allee deelnemers van een jaar. Probleem is dat die plekken die we kwijt dreigen te raken, plekken van de bovenkant zijn (De directe CL plaatsing en de directe EL plaatsing).

In die zin zijn ajax en psv straks de dupe van dat Go Ahead, PEC, Ado en Utrecht het de laatste jaren hebben verklooit in Europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Nu online
KingKoning schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 13:42:
In die zin zijn ajax en psv straks de dupe van dat Go Ahead, PEC, Ado en Utrecht het de laatste jaren hebben verklooit in Europa.
Dat is echt veel te makkelijk. Ook de grote clubs hebben heel veel onnodige punten laten liggen (dit seizoen is PSV door een grote club uitgeschakeld, maar de afgelopen jaren zijn Ajax en PSV door allerlei clubs uitgeschakeld die ze hadden moeten/kunnen winnen (en nee, om de flamewar voor te zijn, Feyenoord doet het muv vorig seizoen ook slecht)). Andere landen hebben ook te maken met een kleinere club die toevallig een uitschieter omhoog had en vervolgens een kansloos Europees seizoen speelt.

Al was het natuurlijk wel extreem belachelijk en doodzonde dat Go Ahead Eagles door een soortement van jury door een schimmig systeem Europa in mocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
ph4ge schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 14:39:
[...]

Dat is echt veel te makkelijk. Ook de grote clubs hebben heel veel onnodige punten laten liggen (dit seizoen is PSV door een grote club uitgeschakeld, maar de afgelopen jaren zijn Ajax en PSV door allerlei clubs uitgeschakeld die ze hadden moeten/kunnen winnen (en nee, om de flamewar voor te zijn, Feyenoord doet het muv vorig seizoen ook slecht)). Andere landen hebben ook te maken met een kleinere club die toevallig een uitschieter omhoog had en vervolgens een kansloos Europees seizoen speelt.

Al was het natuurlijk wel extreem belachelijk en doodzonde dat Go Ahead Eagles door een soortement van jury door een schimmig systeem Europa in mocht.
Eens het systeem is voor elk land nadelig, niet alleen voor Nederland.
Wel irritant dat ze de hoogste plekken als eerst afnemen (directe plaatsing) in plaats van onderaf plekken weghalen. Maar misschien moeten we ons neerleggen dat over een aantal jaar CL voor Nederland uberhaupt geen optie meer is, maar de EL het hoogst haalbare.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
martinusz schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 14:43:
[...]

Eens het systeem is voor elk land nadelig, niet alleen voor Nederland.
Wel irritant dat ze de hoogste plekken als eerst afnemen (directe plaatsing) in plaats van onderaf plekken weghalen. Maar misschien moeten we ons neerleggen dat over een aantal jaar CL voor Nederland uberhaupt geen optie meer is, maar de EL het hoogst haalbare.
idd, of dat het aantal plaatsen per toernooi word bepaald gebaseerd op de prestaties in dat toernooi.
Hierdoor zou je met de huidige prestaties misschien de huidige plekken voor de CL houden, maar twee plekken voor de EL kunnen verliezen (bvb. nr1 -> groepsfase CL, nr2 -> voorronde CL, nr3 + bekerwinnaar EL)

Doen we nog steeds playoffs aan het einde van de competitie of is het inmiddels weer op de eindstand gebaseerd?

[ Voor 6% gewijzigd door Bossie op 03-05-2016 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008

Fiber

Beaches are for storming.

De nummers 5-8 spelen play-offs...

Wikipedia: Play-offs Nederlands voetbal 2016

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Zou normaliter 4 t/m 7 zijn, maar de Nr 3 heeft nu de beker gewonnen, wat de beste EL plek is, en daardoor schuift alles op :)
[...]

Andere landen hebben ook te maken met een kleinere club die toevallig een uitschieter omhoog had en vervolgens een kansloos Europees seizoen speelt.
Dat is zeker waar. Ik bedoelde ook eigenlijk meer, dat het vervelend is dat eerst die bovenste plekken afgenomen worden, daardoor gaat het juist alleen nog maar minder worden, want ook de topploegen kunnen een keer het laten liggen in zo'n voorronde (vaak genoeg gezien met Ajax, Feyenoord, Twente recent)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 12:42
[...]
Klopt, en helemaal omdat die ook meetelde voor het gemiddelde.

Een echte prijs voor Nederland zou zijn wanneer GA wel mee mocht doen, maar de deelfactor zonder GA was.

Overigens zodra je een ploeg verliest onderin is de kans aanzienlijk dat je beter gaat scoren. Hopelijk halen Ajax en PSV de CL, dat zal ook een boost geven. In ieder geval de punten die dan al in de voorronde worden gepakt.

Ajax heeft extreem veel pech gehad de voorgaande jaren ( en het dit jaar erg slecht gedaan ). Met 8 punten op doelsaldo de slechtste nummer 3. Door een vreemde wedstrijd geen tweede geworden ( Lyon en blunders scheidsrechter tegen RM ).

Daarna ook nog een MU loten in de Eufa cup.

De groep des doods met de landskampioen van spanje, nederland duitsland en engenland. (en toch door gaan naar de Eufa cup, wat gewoon erg knap was ).

PSV en Twente hebben het in de Eufa cup laten afweten soms zelfs bewust, waar Ajax slecht speelde met het beste eltal speelde PSV met een B elftal ook regelmatig in de EUFA cup. En had twente een goed uitganspunt, maar vond de competitie belangrijker en speelde ook met een B- Elftal in de kwart ? finale.

Dergelijke dingen kunnen we ons niet permiteren.

Om niet te spreken over het verlies van Utrecht tegen amateurs uit Luxemburg.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:27
Kevinp schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 18:43:
[...]

Om niet te spreken over het verlies van Utrecht tegen amateurs uit Luxemburg.
Van al die dingen vind ik dit met afstand het ergste.
Dat Go Ahead enzo eruit vliegt kan ik begrijpen, maar de uitschakeling van Utrecht blijft gewoon om te janken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Deadsy schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 19:12:
[...]

Van al die dingen vind ik dit met afstand het ergste.
Dat Go Ahead enzo eruit vliegt kan ik begrijpen, maar de uitschakeling van Utrecht blijft gewoon om te janken.
Prestaties van Ajax toch ook? Er is altijd wel een excuus te vinden als de godenzonen falen zoals te zien in de samenvatting hierboven.

Misschien is het wel goed als we 1/2 plekken voor de EL kwijtraken en uiteindelijk simpelweg nr1/2+bekerwinnaar Europees mogen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Bossie schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 19:30:
[...]

Prestaties van Ajax toch ook? Er is altijd wel een excuus te vinden als de godenzonen falen zoals te zien in de samenvatting hierboven.

Misschien is het wel goed als we 1/2 plekken voor de EL kwijtraken en uiteindelijk simpelweg nr1/2+bekerwinnaar Europees mogen spelen.
Dat Ajax 3e word in de groepen waarin ze gezeten hebben vind ik geen schandalige prestatie.
2e plek had er telkens gewoon in gezeten maar als ik naar de 3 andere clubs kijk vind ik 3e worden geen wanprestatie, alleen zwak.

Dat is van een hele andere orde dan verliezen van een amateur ploeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Laatst online: 15:01

v8power67

Psn: Mausosaurus

Pfff leuk dat busparkeren van atletico...
Hebben ook 2x de bal gehad geloof... Verder alleen maar voor goal gestaan met 11man..
Hoop echt dat bayern er een paar intikt. Dit ook nog een keer in de finale te moeten zien trek ik niet..

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Plus dat ze bij Atelico vooral houden van tijdrekken, en Simeone die de bal in het veld gooit, etc..

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Yessss yesssss yessss
Nu afmaken !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Inderdaad afmaken, Atletico al wel zo blijven spelen voorlopig, tot het 2-0 wordt.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Hoppa penalty!!

Neinnnn damnit..

[ Voor 42% gewijzigd door v8power67 op 03-05-2016 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12:56
Zo, beste save

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
De geruchten zwellen weer aan over Bosz en Ajax, volgens Israëlische media is Overmars gezien in een hotel in Tel Aviv.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Gynnad schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 21:22:
De geruchten zwellen weer aan over Bosz en Ajax, volgens Israëlische media is Overmars gezien in een hotel in Tel Aviv.
Laten we het hopen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Slecht genomen noemen ze zoiets ;) . 3 van z'n laatste 7 gemist en dan zo half hoog niet eens in de hoek schieten |:( . 'Vroeger' stuurde ie nog de keeper de verkeerde kant op en meestal laag ook nog ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Lol, hij kijkt 2 meter voor het schieten al die hoek in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12:56
apis29 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 21:25:
[...]

Slecht genomen noemen ze zoiets ;) . 3 van z'n laatste 7 gemist en dan zo half hoog niet eens in de hoek schieten |:( . 'Vroeger' stuurde ie nog de keeper de verkeerde kant op en meestal laag ook nog ...
Ja, in herhaling leek het inderdaad niet fantastisch genomen. Al zat er best nog wel wat vaart in die bal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Laatst online: 20-09 19:33
Müller heeft vandaag iedereen laten zien hoe je een penalty NIET inschiet.. Excuseer me Narshing :')
Dat was toch zo'n bedroevend schot man, daar krijg je de poeperij van.

Hopelijk maken ze het nu een keer gewoon smerig hard af. Schijt gedrag van Atletico vrouwen 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Mosin schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 21:34:
Müller heeft vandaag iedereen laten zien hoe je een penalty NIET inschiet.. Excuseer me Narshing :')
Dat was toch zo'n bedroevend schot man, daar krijg je de poeperij van.

Hopelijk maken ze het nu een keer gewoon smerig hard af. Schijt gedrag van Atletico vrouwen 1
Beetje jammer dat Bayern daarvoor de scheidsrechter nodig heeft, de tweede helft was leuker geweest met een 0-0 stand.

Het blijft echter henzelfde, beide ploegen moeten scoren.

--
Edit: is dit dezelfde scheids als vorige week bij City - Real?

[ Voor 5% gewijzigd door Bossie op 03-05-2016 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Bayern is de wedstrijd flink aan het domineren. Ze zijn ook vaak erg gevaarlijk, maar het regent niet 100% kansen. Atletico kan alleen maar toekijken hoe Bayern ze wegtikt Het wordt hoog tijd voor de 2-0.

Oh nee he. :P

[ Voor 5% gewijzigd door Luxicon op 03-05-2016 21:56 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Neeeeee....
Zo jammer dit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-09 11:15
Bayern heeft een probleem..

Atletico is en blijft een vechtmachine die nooit opgeeft..

[ Voor 53% gewijzigd door Vlassie1980 op 03-05-2016 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
Leek op buitenspel, maar wel uitstekend afgemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Toch zeeeer jammer als zo'n non-voetballend team doorgaat, tegenover het veel betere spel van Bayern.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Griezmann is echt super scherp altijd. Wedstrijd ligt weer helemaal open!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Luxicon schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 21:58:
Toch zeeeer jammer als zo'n non-voetballend team doorgaat, tegenover het veel betere spel van Bayern.
Niet met je eens, dit is nou eenmaal het spel van Atletico. Is ook een kunst om zo te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Nu moeten ze en dan vallen er gaten achterin.

Zoals een goedkope analist zou zeggen: Die misser van Muller zou nog wel eens zeer kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-09 19:05
Goron schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 21:59:
Griezmann is echt super scherp altijd. Wedstrijd ligt weer helemaal open!
Helemaal open? De wedstrijd is uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Luxicon schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 21:58:
Beter spel ja, maar Athletico is toch het gevaarlijkst. De afgekeurde goal was ook maar een stap buitenspel terwijl Bayern vrijwel geen echte kansen heeft gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
jaapstobbe schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 21:59:
[...]

Helemaal open? De wedstrijd is uitgespeeld.
Bayern zie ik nog wel een stormloop doen op het doel van Atletico. Dit is nog niet gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Vlassie1980 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 22:01:
[...]

Bayern zie ik nog wel een stormloop doen op het doel van Atletico. Dit is nog niet gespeeld.
En juist dat kan Bayern funest worden.
Ze moeten 2x scoren en Atletico kan nu achterover leunen en op de counter spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Atletico doet het gewoon heel erg goed. Ze mogen dan wel heel compact verdedigen, maar ze jagen ook door tot de 16 van Bayern waarbij het hele team opschuift. Anti voetbal zou ik het echt niet noemen. Het is meer een slimme reactie op de tiki-taka stijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Jammer, het zal wel een Madrileense finale worden nu. Dit geeft Atletico niet meer weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andries.t.net
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09-2020
Wat zijn de kansen op een domme rode kaart van Torres door te fel doorjagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
RoD schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 22:14:
Jammer, het zal wel een Madrileense finale worden nu. Dit geeft Atletico niet meer weg.
Zou jammer zijn.

Minder tickets naar de grote landen AUB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Yessss komop nog 1!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:00
Jaja, het kan nog steeds hoor :) 2-1!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Toch een goal, zag het er niet naar uit, maar hopelijk is dit een opmaat naar meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Nu gaat Bayern eroverheen denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Vlassie1980 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 22:18:
Nu gaat Bayern eroverheen denk ik :)
Hoop het!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
Zelfs Alonso gooit er een versnelling uit :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Atletico lijkt ook iets vermoeider. Zitten er iets minder scherp op dan voorheen. Er ontstaat wat meer ruimte op het veld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vlassie1980
Ik zeg dat hij in de 93e minuut in het netje hangt, het blijven Duitsers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:22
Ik zie dat Pep de spelers van Bayern wat Barca trekjes heeft aangeleerd? Massaal bij de arbitrage piepen :+

Vind het wel leuk als de gevestigde orde eens niet doorgaat :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Atletico begint de Partey alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Wtfff.... Penal atletico :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Gaat hij erin of niet.
Is wel er buiten :/ hier zou een camera ref wel handig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Pingel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Zo zeg, wel een meter erbuiten. Wat een gigantische blunder van de scheidsrechter.

En hij is mis. Terecht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Grote faal, buiten de 16.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:22
Is erbuiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Gerechtigheid !!! Nubafmaken bayern komoppp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Dat dit nog kan in 2016....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Die 2 extra scheidsrechters zijn er toch puur voor de gezelligheid? Of niet?

Want als ik bekijk hoeveel wedstrijden ik gezien heb met 5 scheidsrechters kan ik me slechts een handjevol momenten bedenken waar ze iets toevoegden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Dat kan Atletico wel eens op gaan breken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorfindel76
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 21-03 11:16
Waar zijn die vijfde en zesde scheidsrechters voor ? 😕 . Die moeten toch zien dat de overtreding buiten het strafschopgebied is ingezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Neuer geweldig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KleineJoop
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-09 18:09
Karma is a bitch haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Echt een volle meter buiten de 16... Torres bewijst de 'niet je eigen penalty nemen' regel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Vlassie1980 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 22:28:
Dat kan Atletico wel eens op gaan breken :)
Dan haal je net Griezman eruit, die neemt ze normaal toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Glorfindel76 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 22:28:
Waar zijn die vijfde en zesde scheidsrechters voor ? 😕 . Die moeten toch zien dat de overtreding buiten het strafschopgebied is ingezet.
Die zitten zich 89min kapot te vervelen en als ze een keer nodig zijn zaten ze te slapen of stonden aan de verkeerde kant.

kan me niet indenken dat salaris en onkosten van 2 extra scheidsrechters goedkoper is dan een camera systeem.

Het is niet alsof ze nodig zijn voor een potje kaarten want er zitten al 4 scheidsrechters bij. Kun je denk ik toch wel lekker mee kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Vos

AFCA

PWM schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 22:27:
Dat dit nog kan in 2016....
De charme van het voetbal 8)7

Pagina: 1 ... 91 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[html]<h2>Voor het EK2016 in Frankrijk: Themaforum: Sportzomer</h2>~[/html]
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder