[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2015/2016 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 119 Laatste
Acties:
  • 247.582 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 00:22

Fiber

Beaches are for storming.

Wie zijn er eigenlijk allemaal mee om uit te kiezen...?

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiant
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:06

defiant

Moderator General Chat
Misschien heb ik niet alles meegekregen via het mainstream nieuws, maar het verbaasd me eerlijk gezegd hoe snel na het mislopen van het EK alles is overgegaan op 'business as usual' en er geen organisatorische of personele consequenties zijn getrokken. Alsof het mislopen van het EK dus gewoon domme pech is geweest wat allang incalculeert was.

"When I am weaker than you I ask you for freedom because that is according to your principles; when I am stronger than you I take away your freedom because that is according to my principles"- Frank Herbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:42
MPM schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 16:59:
Met die 11 denk ik eerder aan de volgende opstelling:

Cilissen
Janmaat, Veltman, Kongolo

Tete Blind
Clasie,
Sneijder

Dost
Robben Promes

Nog steeds waanzin en zie niet hoe je hiermee beter gaat spelen maar daar zijn oefenwedstrijden toch voor? Om dingen te proberen?
Of juist 5-3-2, en dan Janmaat als centrale man met Tete als rechtsback.
Dan zou ik alleen ook Blind centraal zetten en Kongolo op links.
Met die spelers is het dan alleen meer 5-2-3.

Dost is geen meevoetballende spits, daar heb je dus niet veel aan met buitenspelers als Robben, Memphis, Promes etc.

Wales overigens zonder Bale en Ramsey meende ik, dus dat stelt in principe helemaal niks voor. Maarja..

[ Voor 6% gewijzigd door dutchgio op 13-11-2015 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:43
Fiber schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 17:03:
Wie zijn er eigenlijk allemaal mee om uit te kiezen...?
Doet dat ertoe? Ik had de Roon eens geprobeerd en Propper in de selectie opgenomen. Maar ook binnen de groep kun je beter doen dan dit. Blind, Bazoer, Vejinovic, Wijnaldum : je kunt in elk geval je middenveld versterken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

@ Defiant, Tja, het bestuur zit aan het pluche geplakt en Blind wegsturen zal wel te veel kosten. En die heeft wellicht nog geen eerlijke kans gehad...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 13:23

Niku

Alagaesii

D-e-n schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 17:07:
[...]

Doet dat ertoe? Ik had de Roon eens geprobeerd
Dat is ontzettend opportunistisch, laat die jongen eerst eens meer dan vijf wedstrijden goed spelen bij Atalanta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Niku schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 17:09:
[...]

Dat is ontzettend opportunistisch, laat die jongen eerst eens meer dan vijf wedstrijden goed spelen bij Atalanta.
Een goed seizoen in Heerenveen plus een goede indruk bij Atalanta is nog altijd veel meer dan tien wedstrijden eredivisie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Het hele probleem bij Ajax is dat de mensen nog steeds denken dat Ajax een hele grote club is wereldwijd. Dat is ook zo, omdat het bekend is uit het verleden en om de wereldsterren die Ajax voortgebracht hebben. Nu is Ajax gewoon een iets betere factor in een hele middelmatige competitie met een grote begroting tov de rest.

Het probleem is gewoon dat Ajax niet de mensen aan kan trekken die het wil (Want die willen niet bij Ajax spelen) en ze gewoon een heel slecht plan B hebben (jezus, die scouting, hoe verzin je het). Alhoewel ik wel vind dat dat er een aantal posities bij Ajax toch nog wel flink verbeterd kan worden (En misschien daarmee wel wat meer aansluiting krijgt bij Europa). Ajax is nu gewoon wankel omdat ze een verkeerd zelfbeeld hebben, de organisatie en de afdelingen die zorg moeten dragen over de toekomst (Als in tijd) gewoon afgelopen jaren falen en dat komt er nu gewoon uit.

Ajax had de afgelopen 6-7 jaar allang een constantere factor moeten zijn wat betreft het aansluiten bij het niveau van Europa. Met vlagen spelen ze fantastisch voetbal, dat zeg ik niet, maar op verschillende posities komen ze flink te kort om dit constant te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPM
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-07-2024

MPM

Niku schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 17:02:
[...]

Wat? Tete op het middenveld? (Blind op het middenveld?) Kongolo als een van de drie CBs? Clasie voor het verdedigende blok? Dost achter de vleugelaanvallers?

...

En wie is Cilissen?
Sorry namen gecopied van mn voorganger en de opmaak niet zoals bedoeld (het is ook alweer vrijdag middag..)
Bedoel een verdediging met Janmaat, Veltman en Kongolo volledig gefocust op hun defense.
Tete en Blind defence met een drang naar voren.
Hierdoor Clasie meer vrijheid gevend om te focussen op de aanvallende passing, stofzuiger functie van die positie doen ze namelijk met zn 3e.
Sneijder lekker vrij laten laten aanvallen.
Dost centraal waar hij hoort.
Robben en Promes vanaf de flanken maar niet tegen de zijkant aan geplakt (om de ruimte te laten voor de middenvelders)

Let wel: het is geen opstelling waar ik als Nederlander trots op ben maar gekeken naar deze 11 lijkt me dit het beste..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

D-e-n schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 17:11:
[...]

Een goed seizoen in Heerenveen plus een goede indruk bij Atalanta is nog altijd veel meer dan tien wedstrijden eredivisie.
Een aardig seizoen bij Heerenveen. Maar ben het wel met je eens hoor, spelers met 10 leuke eredivisie wedstrijden horen er ook niet bij te zitten. (Zitten die er nu bij dan overigens? Tete/Bazoer mogen van mij prima bij de selectie zitten.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

MPM schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 17:13:
[...]

Sorry namen gecopied van mn voorganger en de opmaak niet zoals bedoeld (het is ook alweer vrijdag middag..)
Bedoel een verdediging met Janmaat, Veltman en Kongolo volledig gefocust op hun defense.
Tete en Blind defence met een drang naar voren.
Hierdoor Clasie meer vrijheid gevend om te focussen op de aanvallende passing, stofzuiger functie van die positie doen ze namelijk met zn 3e.
Sneijder lekker vrij laten laten aanvallen.
Dost centraal waar hij hoort.
Robben en Promes vanaf de flanken maar niet tegen de zijkant aan geplakt (om de ruimte te laten voor de middenvelders)

Let wel: het is geen opstelling waar ik als Nederlander trots op ben maar gekeken naar deze 11 lijkt me dit het beste..
Nog steeds niet mee eens, Tete staat juist bekend als verdediger, niet om zijn drang naar voren.

Om nogmaals mijn ideale elf voor vanavond te geven:

Cillessen
Janmaat - Van Dijk - Blind - Pieters
Wijnaldum - Clasie - Sneijder
Robben - De Jong - Memphis

Waar Tete ook kan in plaats van Janmaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Euh Vejinovic?
Die wordt alleen maar geselecteerd en laten invallen om een Ziyech incident te voorkomen mocht hij ineens goed gaan voetballen bij Feyenoord, want daar is hij ook allesbehalve onomstreden.

Al eerder aangehaald met een uitgebreide analyse van VI, maar De Room doet het overigens echt wel goed bij Atalanta.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=261340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Niku schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 17:14:
[...]

Een aardig seizoen bij Heerenveen. Maar ben het wel met je eens hoor, spelers met 10 leuke eredivisie wedstrijden horen er ook niet bij te zitten. (Zitten die er nu bij dan overigens? Tete/Bazoer mogen van mij prima bij de selectie zitten.)
Bazoer is een heel groot talent die vorig jaar al indruk maakte maar Tete selecteren was een paar maanden terug erg voorbarig.

Nu is het vooral de opstelling qua posities waar in mijn ogen echt niks van deugt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Ik wil Tete wel eens als RC zien acteren, gewoon om te kijken of hij dat kan / hoe hij dat invult. Lijkt mij een interessante waarneming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

dutchgio schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 17:16:
Euh Vejinovic?
Die wordt alleen maar geselecteerd en laten invallen om een Ziyech incident te voorkomen mocht hij ineens goed gaan voetballen bij Feyenoord, want daar is hij ook allesbehalve onomstreden.

Al eerder aangehaald met een uitgebreide analyse van VI, maar De Room doet het overigens echt wel goed bij Atalanta.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=261340
Ik weet dat De Roon het goed doet, maar laat hem nu eerst eens wat langer een hoog niveau halen voordat we hem Oranje in praten.

En Vejinovic is een enorme grap, zit wekelijks bij de mindere Feyenoord spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
RedHat schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 17:19:
Ik wil Tete wel eens als RC zien acteren, gewoon om te kijken of hij dat kan / hoe hij dat invult. Lijkt mij een interessante waarneming.
Dat moeten dan bij Ajax doen. Jonge spelers moet je opstellen op de plek waar ze bij hun club zijn doorgebroken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
D-e-n schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 17:25:
[...]

Dat moeten dan bij Ajax doen. Jonge spelers moet je opstellen op de plek waar ze bij hun club zijn doorgebroken.
Eens. Als Karsdorp meters gaat maken en Tete een goede RC blijkt te zijn dan heb je best een leuke rechterachterkant over 4 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

D-e-n schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 17:07:
[...]

Doet dat ertoe? Ik had de Roon eens geprobeerd en Propper in de selectie opgenomen. Maar ook binnen de groep kun je beter doen dan dit. Blind, Bazoer, Vejinovic, Wijnaldum : je kunt in elk geval je middenveld versterken
Al gevonden. http://www.meemetoranje.nl/selectie-nederlands-elftal/

Ik vind de selectie onevenwichtig. Te veel spitsen en verdedigers en te weinig middenvelders.

Ik zou sowieso vrij veel veranderen. Nieuwe keeper en 4-4-2 gaan spelen.
  • Stekelenburg
  • Janmaat, Van Dijk, Veltman, Pieters (of zo...)
  • Wijnaldum, Clasie, Bazoer, Sneijder
  • Robben, De Jong
Zoiets, al wordt ik sowieso niet vrolijk van de selectie. Ik verlang eigenlijk gewoon terug naar mannen als Van der Vaart, Kuijt en Nigel de Jong. Al werden we daar ook niet altijd vrolijk van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Tete laat vooralsnog zien echt te kunnen verdedigen als de beste, dus wellicht komt later die rol in het centrum nog wel.
Het is niet zo'n aanvallende back als Kardorp.
In een 5-3-2 zou hij bijvoorbeeld wel de rechter centrale positie kunnen invullen, met een aanvallende back ernaast.

[ Voor 25% gewijzigd door dutchgio op 13-11-2015 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
@fiber
Het belang van het middenveld wordt al jaren onderschat bij Oranje. Met de middenlinies die wij opstellen zou zelfs een duo Ramos-Hummels voor gek staan

@dutchgio
Maar Tete is nu nog back. En er zijn genoeg centrumverdedigers in de selectie

Je moet ook gewoon kiezen. Kies je voor 532 dan kies je voor backs als Janmaat, Karsdorp en Willems. Kies je voor 442 dan is Tete, Kongolo of Pieters logischer

[ Voor 24% gewijzigd door D-e-n op 13-11-2015 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Tete als RCB? 'Te klein' zou mijn eerste reactie zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:29
Tete is eigenlijk vrijwel altijd een CB geweest, net zoals Van Rhijn en Vd Wiel, alleen door de snelheid op backpositie gekomen. Bij jong Ajax stond hij wel vaker CB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Wel vijf verdedigers maar andere namen :
Cillessen; Janmaat, Bruma, Van Dijk, Blind, Kongolo; Clasie, Promes, Sneijder; Robben, Dost.

Nog steeds een onderbezet middenveld natuurlijk. Sneijder en Clasie worden overlopen als Wales er echt op klapt. Blind heeft kennelijk geen idee hoe je defensieve zekerheid inbouwt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

5-2-3? Dit wordt lachwekkend :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:24
Zoals altijd wel weer een erg Ajax minded opstelling :+

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 11:34
Cijfers zijn leuk, maar het is belangrijker dat spelers doen wat er van ze gevraagd wordt en dat ze instructies mee krijgen. Janmaat en Kongolo staan er duidelijk als aanvallende backs, dus die komen al meer op het middenveld dat dat ze als verdediger er staan, zie Kuyt, Janmaat en Blind op het WK. Blind kan ook nog eens vanuit de verdediging het middenveld inschuiven en Sneijder kan dan ook weer doorschuiven naar voren.

Laten we over 90 minuten maar roepen dat 't kut is, nu optimistisch zijn en hopen op een mooie wedstrijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Promes op '10 in principe, dus wel 5-3-2. Op papier. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
@janw
Op het WK klaagden we dat Sneijder teveel verdedigend werk moest doen. Maar heeft hij dus nog een middenvelder minder nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Promes in plaats van Wijnaldum betekent gewoon 5-2-3, ik snap er niets van :+

Maar we gaan het zien.

En ja, als we Wales van de mat spelen, komt dat doordat Wales niets voorstelt zonder Bale en Ramsey.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:58
Cillessen; Janmaat, Bruma, Van Dijk, Blind, Kongolo; Clasie, Promes, Sneijder; Robben, Dost

"5-3-2"

Want als Promes op de flank gaat spelen en Blind doorschuift naar het middenveld is het gewoon 4-3-3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Het verhaal van Blind klonk op zich wel redelijk logisch. En er zit in ieder geval iets van een idee achter. Hopelijk pakt het eindelijk weer eens goed uit. Dit Wales moet je eigenlijk gewoon met grote cijfers oprollen. Ik zeg minimaal 0-3.

[ Voor 3% gewijzigd door Fiber op 13-11-2015 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:58
Het tikkie breed en terug onder leiding Daley Blind is weer begonnen...

edit: lekker veld trouwens 8)7

[ Voor 19% gewijzigd door Fleximex op 13-11-2015 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Valt op dit moment toch wel mee...? (Veld is inderdaad letterlijk bagger...)

[ Voor 37% gewijzigd door Fiber op 13-11-2015 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Het klinkt wat lomp, maar voor mijn gevoel kijk ik nu naar FC Knudde met één topspeler. Dit, omdat Nederland uitgeschakeld is voor het EK. Hopelijk gaan er een aantal jonge spelers in de toekomst van basiswaarde zijn bij topclubs, anders wordt het wel sneu de komende jaren.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Tja, als we over een paar jaar weer naar het WK willen, dan hebben we nu een paar wedstrijden om te experimenteren en een nieuw team op te bouwen. Lekker stevige tegenstanders ook hierna: Duitsland, Engeland, Frankrijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Fiber schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 21:04:
Tja, als we over een paar jaar weer naar het WK willen, dan hebben we nu een paar wedstrijden om te experimenteren en een nieuw team op te bouwen. Lekker stevige tegenstanders ook hierna: Duitsland, Engeland, Frankrijk...
Dat wel, maar het is nu een slappe toestand, niet een situatie die het idee geeft dat er nu wat opgebouwd wordt. Robben en Sneijder zijn degenen openingen creëren, maar de rest bakt er niks van. Het is net Ajax van dit moment.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Nouja, het Ajax van vorig seizoen misschien.
Gaat nu prima hoor, en ook gewoon resultaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
dutchgio schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 21:10:
Nouja, het Ajax van vorig seizoen misschien.
Gaat nu prima hoor, en ook gewoon resultaat...
Prima qua statistieken in de Eredivisie, maar Europees nog steeds slecht. Ik bedoel onder andere dat het er niet op lijkt dat spelers van de selectie straks meekunnen met de Europese top. Niet erg lang geleden hadden we genoeg spelers die dat wel deden. Eigenlijk is dit ook zo met het Nederlands elftal, want ook de Feyenoorders en PSV'ers hebben niet spelers die dat wel gaan bereiken naar mijn idee.

Al met al vind ik het erop lijken dat het niveau van Ajax en het Nederlands elftal een stuk lager ligt, dan niet heel erg lang geleden en heb ik niet het idee dat dit binnenkort gaat veranderen. Bij Ajax merk je dit Europees duidelijk, maar PSV heeft nog bepaalde spelers waarmee wel wat bereikt lijkt te worden.

Oja, ik denk dat Tete nog wel wat kan bereiken. Fisscher laat soms ook wat moois zien, maar is niet echt constant.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Bas Dost! :)F oOo :)F oOo :)F

[ Voor 77% gewijzigd door Fiber op 13-11-2015 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Ongelofelijk, wat een klasse dat Nederlands elftal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-09 12:24

CR1691

Hero of Time

Luxicon schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 21:14:
[...]

Prima qua statistieken in de Eredivisie, maar Europees nog steeds slecht. Ik bedoel onder andere dat het er niet op lijkt dat spelers van de selectie straks meekunnen met de Europese top. Niet erg lang geleden hadden we genoeg spelers die dat wel deden. Eigenlijk is dit ook zo met het Nederlands elftal, want ook de Feyenoorders en PSV'ers hebben niet spelers die dat wel gaan bereiken naar mijn idee.

Al met al vind ik het erop lijken dat het niveau van Ajax en het Nederlands elftal een stuk lager ligt, dan niet heel erg lang geleden en heb ik niet het idee dat dit binnenkort gaat veranderen. Bij Ajax merk je dit Europees duidelijk, maar PSV heeft nog bepaalde spelers waarmee wel wat bereikt lijkt te worden.

Oja, ik denk dat Tete nog wel wat kan bereiken. Fisscher laat soms ook wat moois zien, maar is niet echt constant.
Sven van Beek, Terence Kongolo en Rick Karsdorp zijn toch echt grote Nederlandse talenten hoor. Met de juiste mentaliteit en begeleiding kunnen die drie het heel ver schoppen.

Bij PSV en Ajax zal er ook nog wel wat aankomen de komende jaren. Maak me niet zo heel erg veel zorgen. Teams moeten meer gasten met ervaring hebben. Bij Feyenoord en PSV zie je de juiste mix. Bij Ajax naar mijn mening niet.

[ Voor 9% gewijzigd door CR1691 op 13-11-2015 21:23 ]

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
CR1691 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 21:22:
[...]

Sven van Beek, Terence Kongolo en Rick Karsdorp zijn toch echt grote Nederlandse talenten hoor. Met de juiste mentaliteit en begeleiding kunnen die drie het heel ver schoppen.
Nou, ik hoop het echt. Maar je noemt nu alleen Feyenoorders, en noemt Tete niet, dat vind ik wel verdacht, hehe. :P Ik hoop dat je gelijk hebt, maar ik zie ze niet echt spelers worden als van Bommel, Sneijder, etc.. Robben is wel erg uitzonderlijk, die ga ik persoonlijk het hardst missen.

[ Voor 6% gewijzigd door Luxicon op 13-11-2015 21:25 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
CR1691 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 21:22:
[...]

Bij PSV en Ajax zal er ook nog wel wat aankomen de komende jaren. Maak me niet zo heel erg veel zorgen. Teams moeten meer gasten met ervaring hebben. Bij Feyenoord en PSV zie je de juiste mix. Bij Ajax naar mijn mening niet.
Bij Ajax missen ze denk ik mannen, spelers die de ploeg mentaal en voetballend op sleeptouw kunnen nemen. Feyenoord en PSV vind ik momenteel goede teams hebben inderdaad. Bij Ajax vind ik het lijken op stagnatie, los van Tete. Die lijkt zich prima te ontwikkelen. Maar ik vraag me echt af of de Nederlanders wat gaan bereiken. Depay en Clasie, sterspelers van Eredivisie, maken nog niet veel klaar in ieder geval.

PS. Genoeg gebasht op het Nederlandse voetbal 2015, ik ga koken en voetbal kijken. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Luxicon op 13-11-2015 21:30 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

De leuke aanvallen zijn wel schaars inderdaad. Alleen dat schot van Promes net...

[ Voor 8% gewijzigd door Fiber op 13-11-2015 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:58
De kans voor Cilessen dit.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:00
lol de commentator. OH CILLESEN STOPT EEN STRAFSCHOP. ai, heeft hij weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
HAHA stopt ie m een keer, gaat ie er alsnog in. :+ _O-

[ Voor 3% gewijzigd door dutchgio op 13-11-2015 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Oei, Cillessen ontwikkeld zich, hehe.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Neeeee!

Hands Kongolo en penalty.

Cillesen stopt (bijna) een strafschop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 22:44

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Van Dijk mag de zeep wel oprapen voor Cillessen, debiel. :z

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan9711
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:51

Johan9711

Verslaaft aan Tweakers

Dat gezicht van Cillessen :p

Mijn tweakblog: http://johan9711.tweakblogs.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Fiber schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 21:33:
Neeeee!

Hands Kongolo en Penalty.

Cillesen stopt (bijna) een strafschop...
Ik denk dat Cilessen dit telt als een gestopte strafschop.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Ik niet...

Jammer voor Nederland. Op zich wel leuk voor de wedstrijd...

[ Voor 10% gewijzigd door Fiber op 13-11-2015 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

De tering, pakt Cillessen voor het eerst een strafschop, gaat de rebound erin.

Maar hij had 'm! En wie was die sukkel die miste? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Ja, hij heeft nu officieel een strapschop gestopt. Jammer van de smet die erop zit, maar hij had hem. :)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Nu krijg je in plaats van "nog nooit een penalty gestopt"
"1 penalty gestopt, maar die telt niet want de rebound ging er alsnog in." :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
De nummer 7 van Wales, geen idee wie 't was. Maar inderdaad, stopt ie eindelijk een penalty, komt de rebound die er dan in gaat. En die rebound had voorkomen kunnen worden volgens mij :X Rebound nog bijna gekeerd en Blind die 'm dan net mist op de doellijn.

Typische wedstrijd van de afgelopen 1,5 jaar in ieder geval :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 15:18
Ik baal serieus voor Cillessen want zo begin je te wanhopen. Maar hij moet zich maar vasthouden aan het feit dat ie er iig goed bij zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Hij is nu echt wel blij hoor. ;)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Twee keer ook. De penalty had ie, en de rebound zat ie heel goed aan. Ik zou me er niet door laten gek maken, dus mag hopen een profvoetballer ook niet.

[ Voor 37% gewijzigd door JanW op 13-11-2015 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

jaapstobbe schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 21:39:
Ik baal serieus voor Cillessen want zo begin je te wanhopen. Maar hij moet zich maar vasthouden aan het feit dat ie er iig goed bij zat.
Hoezo? Hij pakt 'm gewoon. De veldspelers mogen zich het aanrekenen dat ze niet als eerste bij de bal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Want? Hij pakt hem toch gewoon? :?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Niet dat het van belang is, maar voor wie het mee wil krijgen: België - Italië is ook 1-1 bij de rust. Scherpe tegenaanvallen van de Azzurri, matig spel van de Belgen. En een (voor mij) opvallende rol voor acteur en venijn Pellé.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:09
Er Is voetbal vanavond? Darten is attractiever en met Nederlands succes. :)F

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Die kaatses van Dost :X Volgens mij is er nog geen één in de voeten aan gekomen, alles komt hoog en van de grond. Ziet er sowieso allemaal ontzettend onbeholpen uit wat die laat zien.

Le cut inside man! :D

[ Voor 6% gewijzigd door JanW op 13-11-2015 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Wat een motherfckr is het ook. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
typisch robben goaltje...je kan m zo niet stoppen lijkt het! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Robben, echt wereldklasse.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan9711
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:51

Johan9711

Verslaaft aan Tweakers

Dat is echt een robbentje

Mijn tweakblog: http://johan9711.tweakblogs.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Wat is die Robben toch goed zeg.

En tijd voor Luuk de Jong, een spits die wel kan voetballen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Met hem hadden we het EK waarschijnlijk nog wel gehaald.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Gonadan schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 21:47:
[...]

Want? Hij pakt hem toch gewoon? :?
Een penalty waar een tegengoal uit valt vind ik niet (goed genoeg) gestopt en ik kan me niet voorstellen dat Cillessen hier blij van wordt.

Maar als jij dit wel een fraaie, lekker gestopte pingel vinden en daar blij van wordt is dat je goed recht...

En Robben maakt het op zijn bekende manier weer goed gelukkig. Een echte goal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Wordt weer wat tegen Duitsland zonder Robben overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Tuurlijk wordt je daar niet blij van. Maar 't ging om 't feit of 't een gestopte pingel was of niet, en dat was 't duidelijk wel. Dat de rebound erin gaat is dan klote, maar dat betekent niet ineens dat de penalty niet is gestopt.

Dit is gewoon zwart of wit, je probeert 't grijs te maken, maar dat is 't niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Als hij gestopt was dan zou het nu 0-2 zijn naar mijn mening. En dat is het laatste wat ik er over zeg want we worden het toch niet eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Nee, dat lijkt er niet op nee. Maar bekijk 't maar zoals jij 't wil bekijken d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Fiber schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 22:03:
Als hij gestopt was dan zou het nu 0-2 zijn naar mijn mening. En dat is het laatste wat ik er over zeg want we worden het toch niet eens.
De pentalty was gewoon gestopt hoor. Dat schot zelf in de penalty. Niet de rebound. Kijk naar een strafschoppenserie, dan is het volgens mij duidelijk wat een penalty is. ;)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
Luxicon schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 22:04:
[...]

De pentalty was gewoon gestopt hoor. Dat schot zelf in de penalty. Niet de rebound. Kijk naar een strafschoppenserie, dan is het volgens mij duidelijk wat een penalty is. ;)
Dit klopt ook gewoon. De belevenis voor Cillessen is anders; hij kon maar een halve seconde genieten van het moment dat ie eindelijk brangrijk was en ene penalty stopte. Dat is gewoon extra zuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Prima maar niet het laatste wat ik zeg. Zo kan je een prachtige redding op een knap schot ook wel af doen als geen redding als de af vallende bal niet goed verdedigd wordt en er alsnog in gaat. Vreemde redenatie.

Dat Cillesen hiervan baalt weet ik wel zeker, de rebound had hij nog bijna te pakken.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
jaapstobbe schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 22:11:
[...]

Dit klopt ook gewoon. De belevenis voor Cillessen is anders; hij kon maar een halve seconde genieten van het moment dat ie eindelijk brangrijk was en ene penalty stopte. Dat is gewoon extra zuur.
Zeker weten, maar ik geloof dat hij blij is dat de penalty zelf gestopt is. Dat heeft hij nog niet eerder gedaan. Hij zou uiteraard niets willen dat de rebound er ook niet inging. Of de bal klem had / een corner werd.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
jaapstobbe schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 22:11:
Haha, eigenlijk is het wel erg dat we een oefenwedstrijd tegen een land als Wales als belangrijk bestempelen. Ik neem aan dat hij op de training ook weleens een penalty pakt en dat is net zo belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
2-2 -_-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Wat een klunzigheid weer zeg. Ik zeg: Beter oefenen op dode spel situaties...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Tegen Duitsland wordt ook nog een leuke, met zo'n team als dit kan het dan gewoon een vernedering worden met zo'n 5 a 6-0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Gaat Vejinovic er nu nog in komen ook? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
dutchgio schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 22:18:
Tegen Duitsland wordt ook nog een leuke, met zo'n team als dit kan het dan gewoon een vernedering worden met zo'n 5 a 6-0.
We zijn Brazilie niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Niku schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 22:18:
Gaat Vejinovic er nu nog in komen ook? :')
Gewoon even zeker weten dat hij niet meer voor een ander land kan uitkomen voor het geval dat het toch nog wat wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-09 12:24

CR1691

Hero of Time

Luxicon schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 21:24:
[...]

Nou, ik hoop het echt. Maar je noemt nu alleen Feyenoorders, en noemt Tete niet, dat vind ik wel verdacht, hehe. :P Ik hoop dat je gelijk hebt, maar ik zie ze niet echt spelers worden als van Bommel, Sneijder, etc.. Robben is wel erg uitzonderlijk, die ga ik persoonlijk het hardst missen.
Ja klopt, was inderdaad meer op Feyenoord gericht :p . Maar denk dat iedereen het er wel over eens is dat spelers als Bazoer en Tete ook heel ver kunnen komen. Hoef je niet voor een specifieke club te zijn.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
ph4ge schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 22:20:
[...]

Gewoon even zeker weten dat hij niet meer voor een ander land kan uitkomen voor het geval dat het toch nog wat wordt.
Beetje triest, laat hem maar voor Servie oid spelen, die gaat het verschil toch niet maken,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

ph4ge schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 22:12:
[...]

Ik neem aan dat hij op de training ook weleens een penalty pakt en dat is net zo belangrijk.
Denk je? Juist op training horen ze er allemaal in te gaan. Want juist de wedstrijdspanning en de vermoeidheid van een wedstrijd maakt een echte penalty moeilijker...

En weer gered door Robben... :)

[ Voor 4% gewijzigd door Fiber op 13-11-2015 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

ph4ge schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 22:20:
[...]

Want wat zouden we zijn zonder Vejinovic?

Robben, wat een geweldenaar in dit kreupele elftal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Maar als je al moeite hebt met dit Wales, dan heb je op het EK ook weinig te zoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Mooie anekdote, gaan we daar nu nog mee komen? :+

Maakt toch wel een flink verschil, met of zonder Robben. Teveel afhankelijk van 1 speler is ook niet goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:00
dutchgio schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 22:28:
Mooie anekdote, gaan we daar nu nog mee komen? :+

Maakt toch wel een flink verschil, met of zonder Robben. Teveel afhankelijk van 1 speler is ook niet goed.
We zijn een soort Portugal. Ook enorm afhankelijk van Ronaldo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Bruma blijft een kluns.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Waarom zou je Wijnaldum nu nog brengen? Vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Tijd rekken, Blind wil ook wel eens winnen. :')

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Om z'n 25e interland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Vind je dat een goede reden? Vind dat beetje zielig, net als die 100e van RvP.

Maar enfin, zeuren in de marge.
Pagina: 1 ... 10 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[html]<h2>Voor het EK2016 in Frankrijk: Themaforum: Sportzomer</h2>~[/html]
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder