[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2015/2016 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 82 ... 119 Laatste
Acties:
  • 247.651 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-09 20:07
ik222 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 21:35:
Keeper gaat gewoon vol voor de bal, hij wil hem verlengen. Is inderdaad gewoon het risico van daar een duel met de keeper aan gaan. Niks aan de hand dus.
Ik heb het nog eens terug gekeken, maar Luuk de Jong gaat hier geen duel aan. Die springt gewoon recht omhoog en krijgt een uit vliegende Room tegen zijn hoofd aan. Een overtreding van de Jong was het sowieso niet, want hij hindert de keeper geenszins.

http://voetbalflitsen.nl/...al-bij-psv-vitesse-psvvit
JST94 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 22:04:
Waarom is de PSV-aanhang boos op Vink? Pröpper blokte de bal opzettelijk met zijn arm en kreeg daarvoor geel, net zoals de speler van Vitesse in de eerste helft. 8)7

PSV moet oppassen, 1 goal verschil is erg riskant..
Waarschijnlijk omdat Vink inconsequent was en o.a. Kashia voor iets soortgelijks niet op de bon slingerde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:57
Ik ben meer voor Ajax als Psv maar om 1 reden hoop ik dat Psv kampioen wordt en dat is omdat Ajax in Europa een modder figuur slaat de laatste jaren. Vooral verdedigend terwijl ze in de eredivisie nauwelijks iets tegen krijgen.

Psv speelt op een andere manier waardoor zij meer succesvol zijn vermoed ik. Dat gebrei van Ajax leidt Europees tot weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Vergeet ook niet dat PSV afgelopen jaar in de "kampioenspot" zat, waar Ajax de jaren daarvoor in pot 3 zat. Dat PSV desondanks een topprestatie heeft neergezet dit jaar staat buiten kijf.
Joster schreef op woensdag 20 april 2016 @ 08:43:
Met zoveel punten voor de uiteindelijke nummer 2 kan je imo niet spreken over minst slecht.
St@m schreef op woensdag 20 april 2016 @ 08:44:
[...]
Er zijn jaren geweest dat ik het met je eens zou zijn, maar dit is van beide teams heel heel goed. De beste staat uiteindelijk bovenaan.
Daar hebben jullie ook weer gelijk in.
Ik deed mijn uitspraak vooral aan de hand van het vertoonde spel van Ajax dit seizoen, dat was weer weinig spannend, saai en veelal ongeinspireerd, maar het blijkt toch te werken.
Ik heb niet veel wedstrijden gezien waarbij ik genoot van het spel, en ik heb geen wedstrijd gemist.
Op basis daarvan zeg ik dat Ajax geen terechte kampioen zou zijn; ik heb Ajax nog niet als (aankomende) kampioen zien voetballen. Op basis van het aantal punten zou ik wellicht een andere uitspraak doen. Maar het oog wil ook wat ;)
Het zegt ook wel wat over de andere grote ploegen dat het gat zó groot is.

Maar goed, eerst vanavond maar eens afwachten.
Ik hoop dat het tot de spelers doordringt dat die 3 punten gewoon nodig zijn en er vanaf minuut 1 vol op de aanval ingaan.

[ Voor 17% gewijzigd door Superkiwi op 20-04-2016 09:51 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Harribo schreef op woensdag 20 april 2016 @ 09:15:
Ik ben meer voor Ajax als Psv maar om 1 reden hoop ik dat Psv kampioen wordt en dat is omdat Ajax in Europa een modder figuur slaat de laatste jaren. Vooral verdedigend terwijl ze in de eredivisie nauwelijks iets tegen krijgen.

Psv speelt op een andere manier waardoor zij meer succesvol zijn vermoed ik. Dat gebrei van Ajax leidt Europees tot weinig.
Daarom zal ik juist voor Ajax zijn,
PSV Kan het nog wel oplossen in de CL voorronde, Ajax niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:48

St@m

@ Your Service

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:41
NEPSUPPORTER!!! ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Jij hebt nog geen kaarten? Tweakersprijsje maken?
Overigens klopt de informatie natuurlijk van geen kant, kaarten waren geen € 17,50 en wij zitten gewoon in het stadion.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Ik heb altijd kaarten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Laatst online: 08:00

Ajax slaat zeker een modderfiguur, maar PSV heeft het afgezien van afgelopen jaar, ook steeds niet al te best gedaan in die Europa League. Regelmatig ook met een B-team gespeeld omdat ze de competitie belangrijker vonden.
Knap natuurlijk dat ze de volgende ronde dit jaar gehaald hebben, maar vind dat ze in de jaren daarvoor er ook steeds niks van gebakken hebben.

Overigens voor NL het beste als er slechts 1 in die CL terecht komt, die wordt 3e en dat beide ploegen dan is ver gaan komen in de Europa League. Volgend jaar moet er geknald worden in Europa anders raken we plekken kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:53
"Zogenaamde fans'' :9
Helaas geen plaatsen naast elkaar, dat maakt het al een stuk moeilijker om te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
de kans dat PSV ongeplaatst zal zijn in de laatste play-off ronde is nog een stuk groter, er staan op de ranking 3 of 4 ploegen tussen Ajax en PSV en 2 daarvan zullen vermoedelijk in de play-off ronde komen als nr. 3 of nr. 4 uit hun competitie. De kans dat Ajax geplaatst is, is er daardoor nog wel maar de kans dat PSV dat zal zijn is erg klein volgens mij.

en eindelijk serieus werk van video-arbitrage :) http://www.nu.nl/sport/42...r-wk-2018-in-rusland.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Geen idee of je echt je seizoenkaarten te koop aanbied, maar is denk ik niet zo slim om te doen.
[message]Bron: http://www.metronieuws.nl/xl/sport/2016/04/wij-willen-harde-kern-ajax-niet-in-het-kindervak[/message]

Ook bij PEC Zwolle jaagt de afdeling ticketing op fans die hun seizoenkaart te koop aanbieden voor de laatste wedstrijd van het seizoen of met hun clubcard een los entreebewijs aanschaffen om die vervolgens te verkopen. „We monitoren dergelijke handelingen op Marktplaats en andere websites waar mensen toegangskaarten kunnen verkopen en kopen. Zodra we de identiteit van de verkoper hebben achterhaald, geven we zijn naam en gegevens door aan de KNVB en wordt diens seizoen- of clubkaart geblokkeerd”, aldus zegsman Koen te Riele. „Dat doen we overigens altijd, ook als het om pak ‘m beet de wedstrijd tegen Roda JC gaat. Alleen merken we dat het nu meer speelt, omdat er voor PSV iets belangrijks op het spel staat.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

JST94 schreef op woensdag 20 april 2016 @ 10:14:
[...]

Geen idee of je echt je seizoenkaarten te koop aanbied, maar is denk ik niet zo slim om te doen.

[...]
Nee, geen seizoenskaart. En inderdaad, ik werd net al benaderd door de plaatselijke "courant" of ik even wilde bellen :P No way.. Ik denk dat ik maar even een ander medium ga zoeken om de kaarten te verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
St@m schreef op woensdag 20 april 2016 @ 10:20:
[...]

Nee, geen seizoenskaart. En inderdaad, ik werd net al benaderd door de plaatselijke "courant" of ik even wilde bellen :P No way.. Ik denk dat ik maar even een ander medium ga zoeken om de kaarten te verkopen
Persoonlijk vind ik het maar keiharde matennaaierij om kaarten voor het veelvuldige te verkopen aan andere supporters. Ik ben dus ook van mening dat dit soort mensen keihard moeten worden aangepakt en niet meer in een voetbalstadion horen te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

JST94 schreef op woensdag 20 april 2016 @ 10:24:
[...]

Persoonlijk vind ik het maar keiharde matennaaierij om kaarten voor het veelvuldige te verkopen aan andere supporters. Ik ben dus ook van mening dat dit soort mensen keihard moeten worden aangepakt en niet meer in een voetbalstadion horen te komen.
Ja, handel zou echt afgeschaft moeten worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
St@m schreef op woensdag 20 april 2016 @ 10:25:
[...]

Ja, handel zou echt afgeschaft moeten worden!
Het handelen in kaarten niet, maar ik vind het belachelijk dat als men een kaart koopt voor bijvoorbeeld 30 euro, dat ze hem vervolgens door willen verkopen voor 100 euro. Erg goed dat clubs hier hard tegen optreden.

[ Voor 6% gewijzigd door JST94 op 20-04-2016 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

JST94 schreef op woensdag 20 april 2016 @ 10:27:
[...]

Het handelen in kaarten niet, maar ik vind het belachelijk dat als men een kaart koopt voor bijvoorbeeld 30 euro, dat ze hem vervolgens door willen verkopen voor 100 euro.
Ja, dat is denk ik een andere discussie, maar dat is zeg maar het basisprincipe van vraag en aanbod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipneck
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-09 20:55
[...]

Het handelen in kaarten niet, maar ik vind het belachelijk dat als men een kaart koopt voor bijvoorbeeld 30 euro, dat ze hem vervolgens door willen verkopen voor 100 euro. Erg goed dat clubs hier hard tegen optreden.
ikzelf ben in bezit van een cc van ajax, en nu wou ik vanavond naar heerenveen, het uitvak heb ik zelf niet zoveel belang bij.
Maar de enige manier om het stadion in te komen is met een cc van een ander.
Of dit nou dan de manier is? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
St@m schreef op woensdag 20 april 2016 @ 10:20:
[...]

Ben je nu toch al te laat in principe, want ze kunnen nu vast wel achterhalen wie 5 kaarten gekocht heeft in de genoemde vakken nu je advertentie 'viral' gaat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

dutchgio schreef op woensdag 20 april 2016 @ 11:01:
[...]

Ben je nu toch al te laat in principe, want ze kunnen nu vast wel achterhalen wie 5 kaarten gekocht heeft in de genoemde vakken nu je advertentie 'viral' gaat. :)
Nee, denk het niet. Alle kaarten staan op een andere naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
St@m schreef op woensdag 20 april 2016 @ 11:51:
[...]

Nee, denk het niet. Alle kaarten staan op een andere naam.
Wel dezelfde achternaam/adres? Want zo zou je natuurlijk een verband kunnen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Als het je eigen kaarten zijn en die verkoop je voor wat de gek er voor geeft vind ik het prima, kwestie van vraag en aanbod.
Ga je zelf een stapel kaarten inslaan zuiver met de intentie eraan te gaan verdienen omdat de prijs door schaarste enorm stijgt dan is dat ten zeerste verwerpelijk en mag keihard aangepakt worden.

Zo zie je al tig evenementen waar gewoon verdiend wordt met het groot opkopen en doorverkopen van toegangskaarten. :r

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:37
Exorcist schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 22:45:
[...]

Dit is het. Nu is het toevallig aan het einde van het seizoen, maar in het begin of elders hoor je niemand; dan is de impact namelijk veel lastiger in te schatten. .............................
Ik kan mij toch nog echt herinneren dat dit forum te klein was voor bepaalde mensen (vooral van een club die nu eerste staat ;-)) toen Feyenoord een paar penalties had gekregen aan het begin van het seizoen. Zoals er nu op makkalie wordt gescholden werd dat toen door anderen op de arbitrage gedaan omdat ze Feyenoord zo "bevoordeelde" hiermee en elke daarna terecht toegekende penalty gelijk ook onterecht waren geworden.

Merk gewoon dat mensen niet helemaal objectief zijn als het om hun eigen clubje gaat ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Gonadan schreef op woensdag 20 april 2016 @ 12:45:
[...]

Als het je eigen kaarten zijn en die verkoop je voor wat de gek er voor geeft vind ik het prima, kwestie van vraag en aanbod.
Ga je zelf een stapel kaarten inslaan zuiver met de intentie eraan te gaan verdienen omdat de prijs door schaarste enorm stijgt dan is dat ten zeerste verwerpelijk en mag keihard aangepakt worden.

Zo zie je al tig evenementen waar gewoon verdiend wordt met het groot opkopen en doorverkopen van toegangskaarten. :r
Dan nog. Bij Feyenoord voor de bekerfinale waren er 26000 seizoenskaarthouders die zich inschreven voor een kaart. Er waren 12000 kaarten te verloten, dus adhv een lotingssysteem kregen mensen een kaart toegewezen.

Na de loting zag je allemaal berichten verschijnen van mensen die hun kaart te koop aanbieden (terwijl ze deze nog niet gekocht hadden) omdat ze niet konden, of omdat hun vader/moeder/vriend/vriendin etc geen kaart had. Koop de kaart dan niet óf verkoop hem voor ongeveer hetzelfde bedrag door. Ipv je mede-supporters te naaien.

Ik ben van mening dat wanneer je je kaart voor het veelvoudige wilt verkopen je 100% de intentie hebt om er zelf aan te verdienen. Seizoenkaart afpakken/blokkeren en komende 10 jaar het stadion niet inlaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:46

On_E

Housemusic

Straks weer naar De Galgenwaard, hoop op drie punten en dat het geen ordinaire schoppartij wordt van De Graafschap.

Dat zij er vol voor gaan is natuurlijk prima maar ik moet er niet aan denken dat een basisspeler van Utrecht geblesseerd raakt of rood krijgt door frustratie...

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
Eigenlijk zouden clubs daar veel slimmer op in moeten spelen. Doorverkoop verbieden via de huisregels (als dat wettelijk mogelijk is), 80-90% van de kaarten op de huidige manier verkopen en de rest via veilingen o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:52
On_E schreef op woensdag 20 april 2016 @ 13:56:
Straks weer naar De Galgenwaard, hoop op drie punten en dat het geen ordinaire schoppartij wordt van De Graafschap.

Dat zij er vol voor gaan is natuurlijk prima maar ik moet er niet aan denken dat een basisspeler van Utrecht geblesseerd raakt of rood krijgt door frustratie...
Ik stap om 17:30 ook weer op de fiets, laten we idd maar hopen dat het een rustige wedstrijd blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Clubs hebben dat ook al wel, interne regeling om als seizoenkaarthouder je plek aan te bieden wanneer je zelf niet kunt. Dat is alleen zo intern dat je zelf ook al een CC nodig hebt.
Ook is het interessanter om op het marktplaats aan te bieden natuurlijk als je dan ineens het dubbele vangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
dutchgio schreef op woensdag 20 april 2016 @ 14:16:
Clubs hebben dat ook al wel, interne regeling om als seizoenkaarthouder je plek aan te bieden wanneer je zelf niet kunt. Dat is alleen zo intern dat je zelf ook al een CC nodig hebt.
Ook is het interessanter om op het marktplaats aan te bieden natuurlijk als je dan ineens het dubbele vangt.
Is - net als bij bijvoorbeeld concerten - volgens mij al bij wet verboden. Al is handhaven hierop vrij lastig te doen. PSV heeft wel actie ondernomen naar aanleiding van het duurder aanbieden van kaarten voor de wedstrijd tegen Atletico:

https://twitter.com/ToonGerbrands/status/698467613761019905
https://twitter.com/ToonGerbrands/status/699652165464358912

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:02
SuperKneus schreef op woensdag 20 april 2016 @ 14:16:
[...]

Ik stap om 17:30 ook weer op de fiets, laten we idd maar hopen dat het een rustige wedstrijd blijft.
Was graag ook gegaan maar gezien het onmogelijke tijdstip deze toch aan me voorbij moeten laten gaan. Zag op Twitter wel voorbij komen dat er flink wat kaarten (ook voor het uitvak) over de toonbank zijn gegaan. Toch een goede zaak!

Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
dutchgio schreef op woensdag 20 april 2016 @ 14:16:
Simpel. Wanneer er een kaart is gekocht op een CC óf op een SCC (Zoals mijn kaartje voor de bekerfinale) bij binnenkomst de bijbehorende CC of SCC tonen. Je geeft niet zo snel je SCC of CC af aan een onbekende natuurlijk.

Dan is een verkoop op marktplaats misschien wel interressant. Maar ik zou mijn SCC niet afgeven aan een onbekende.

[ Voor 8% gewijzigd door JST94 op 20-04-2016 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Precies, dan ben je er en sluit je 90% uit.
Dat staat nu doorgaans ook al op e-tickets, neem je CC mee ter identificatie, maar daar is tot dusver geen controle op. Doe je dat wel dan is die verkoop ineens veel minder interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Daarom, plus het is niet heel veel werk om je CC even met je kaartje te laten controleren. Maargoed, vanavond weer voetbal! _/-\o_

Las gisteren dat Gio Kuyt, El Ahmadi en Botteghin rust gaat geven. Logische vervangers waren Gustafson, Vejinovic en Van der Heijden. Bij deze feliciteer ik Heracles met de overwinning. Met die van der Heijden winnen we nooit. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-09 14:42

Ondanks dat ik PSV supporter ben (en ik hoop dat PSV kampioen wordt) moet ik van bovenstaande wel zeggen dat Ajax 2 jaargangen heel dicht bij was bij overwintering in de CL. Het ene jaar uitgeschakeld door de dubieuze wedstrijd tussen Dynamo Zagreb en Lyon en het andere jaar door onder andere een penalty tegen in de dying seconds tegen Milan + de uitwedstrijd tegen Celtic die je uiteindelijk nekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 16:27
Toewan schreef op woensdag 20 april 2016 @ 18:00:
[...]

Ondanks dat ik PSV supporter ben (en ik hoop dat PSV kampioen wordt) moet ik van bovenstaande wel zeggen dat Ajax 2 jaargangen heel dicht bij was bij overwintering in de CL. Het ene jaar uitgeschakeld door de dubieuze wedstrijd tussen Dynamo Zagreb en Lyon en het andere jaar door onder andere een penalty tegen in de dying seconds tegen Milan + de uitwedstrijd tegen Celtic die je uiteindelijk nekt.
Het heeft Ajax ook wel genekt dat ze tegen de echt grote ploegen sterk speelden maar dit niet om wisten te zetten in punten.
Niet dat Ajax in al die zware wedstrijden de winst had verdient maar ik denk niet dat veel mensen raar hadden opgekeken als ze 1 of 3 punten in sommige wedstrijden hadden meegenomen.

De geluksfactor ontbreekt dan, alhoewel het teleurstellend blijft wanneer ze een top pot spelen tegen de echte top en dan tegen minder of gelijkwaardige ploegen gewoon met 0 punten naar huis gaan omdat het spel nergens op lijkt.
Dat zijn denk ik de momenten waar je gewoon ziet dat Ajax de ervaring ontbreekt die PSV wel heeft.

[ Voor 16% gewijzigd door Deadsy op 20-04-2016 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-09 20:49

Vos

AFCA

Als je kampioen wordt en in pot 1 komt kan je met wat geluk in een leuke poule komen. Als je in de oude situatie in pot 3 zat was de kans wel kleiner op een 'makkelijke' poule.

Doe mij maar weer een keer 2 Nederlandse ploegen in de CL, te lang geleden.

[ Voor 25% gewijzigd door Vos op 20-04-2016 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Cgf_HcFW8AASGGI.jpg:large

Opstelling is bekend. Had niet verwacht dat Kongolo direct in de basis zou starten na zijn blessure, vooral niet omdat er op kunstgras gespeeld wordt.

Ohja, Nelom captain. |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:57
Joostje123 schreef op woensdag 20 april 2016 @ 09:42:
[...]

Daarom zal ik juist voor Ajax zijn,
PSV Kan het nog wel oplossen in de CL voorronde, Ajax niet.
Hoe lang en ook hoe vaak is dat voorgekomen? Dat een Nederlandse ploeg door de voorronde van de CL kwam?
Nee hoor ik heb zoveel tabak van Ajax in Europa, die moeten zich echt schamen. Europees geef ik de voorkeur aan Psv.

Edit : serieus? Nelom captain? Dat kan toch niet, zo'n matige speler?

[ Voor 7% gewijzigd door Harribo op 20-04-2016 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Tja, wie anders?
Vermeer had nog gekund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Hahahahaha, De Graafschap op voorsprong. Als Utrecht zondag ook zo speelt vind ik het prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Bij PEC zijn ze al in koningsdag-sfeer, volledig oranje tenue en koningsdag-sponsor.
Ook al met 2-0 voor. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Utrecht is echt nergens atm, dat had ik toch niet verwacht. De 0-2 hangt in de lucht.
Maar laat ze maar lekker hard op hun plaat gaan, het zal helpen zondag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Vos schreef op woensdag 20 april 2016 @ 18:38:
Als je kampioen wordt en in pot 1 komt kan je met wat geluk in een leuke poule komen. Als je in de oude situatie in pot 3 zat was de kans wel kleiner op een 'makkelijke' poule.

Doe mij maar weer een keer 2 Nederlandse ploegen in de CL, te lang geleden.
Een tijd geleden las ik een artikel waar ze de oude met de nieuwe situatie vergeleken hebben en voor Nederland is de nieuwe situatie nadeliger.
In de oude situatie zat een ploeg als Ajax of PSV bovenin pot 3 met een kans dat als er 2 of 3 ploegen de voorrondes niet zouden overleven dat ze in pot 2 terecht zouden komen.
In de nieuwe situatie zitten Ajax en PSV onderin pot 3. En moeten er meer ploegen sneuvelen in de voorrondes om in pot 2 te komen.

En Nederland zakt toch uit de top8? Waardoor pot 1 er niet meer in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online

Hupske

AFCA

Ongelooflijk wat spannend. 0-2 is nog niet voldoende voor de Graafschap. Het kan nog zo makkelijk mis gaan ook al is er nog maar 15 minuten te spelen.
Had makkelijk 0-3 of 0-4 kunnen zijn, maar anderzijds had Utrecht ook al wel voor kunnen staan :P Het gaat alle kanten op deze wedstrijd en zijn beide erg slordig met de kansen.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Feyenoord is vet slim en tactisch aan het spelen. Ze doen net alsof de aanval niet loopt. Spelen ballen over de zij en achterlijn, schieten op doel met 5km/u of juist 200km/u over. En geen pass komt aan.

Alles om Utrecht een loer te draaien natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
PWM schreef op woensdag 20 april 2016 @ 20:14:
Feyenoord is vet slim en tactisch aan het spelen. Ze doen net alsof de aanval niet loopt. Spelen ballen over de zij en achterlijn, schieten op doel met 5km/u of juist 200km/u over. En geen pass komt aan.

Alles om Utrecht een loer te draaien natuurlijk.
En tegelijk laat Utrecht zich van de mat vegen door een degradatie kandidaat

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21-09 15:09
I.m.o. is het altijd slim om met je sterkst mogelijke opstelling te beginnen en goed te spelen. Helemaal als je kijkt de die bekerfinale pas zondag is. Maar je ziet toch vaker dat teams dan juist slechter spelen en niet met hun sterkst mogelijke opstelling. Ik vind het dom. Zo speelde PSV ook gelijk tegen Heerenveen voor de wedstrijden tegen Atlético en Ajax.
Ga gewoon lekker voetballen en behoudt je vorm. Ik kan me er bijna boos over maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:23
Fleximex schreef op woensdag 20 april 2016 @ 20:20:
I.m.o. is het altijd slim om met je sterkst mogelijke opstelling te beginnen en goed te spelen. Helemaal als je kijkt de die bekerfinale pas zondag is. Maar je ziet toch vaker dat teams dan juist slechter spelen en niet met hun sterkst mogelijke opstelling. Ik vind het dom. Zo speelde PSV ook gelijk tegen Heerenveen voor de wedstrijden tegen Atlético en Ajax.
Ga gewoon lekker voetballen en behoudt je vorm. Ik kan me er bijna boos over maken.
Aan de andere kant zijn er ook genoeg reden om de nrs 12,13 en 14 van je selectie af en toe te laten spelen. Wijsheid achteraf.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Je kunt ook stellen dat bekertoernooien pure competitie vervalsing zijn.

Maar met een veel belangrijkere wedstrijd voor de boeg is het niet gek om de breedte wedstrijdritme op te laten doen en de belangrijkste spelers te sparen.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben erg benieuwd of Ajax het vandaag op eigen kracht redt. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Ach de ene keer pakt het goed uit en de andere keer pakt het slecht uit wanneer je teveel basis spelers rust geeft de doordeweekse wedstrijd voor de belangrijke wedstrijd of anders gaat spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Pff, wat dramatisch slecht gedekt bij Feyenoord, ongelooflijk ze staan gewoon 2x compleet te slapen. Laten we het er maar op houden dat ze er niet met het hoofd bij zijn...

EDIT: OMG en dan laat je Vejinovic de penalty nemen, de man die totaal uit vorm is en dus kansloos mist. Is er geen basisspeler die durfde?

[ Voor 29% gewijzigd door ph4ge op 20-04-2016 20:57 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
ph4ge schreef op woensdag 20 april 2016 @ 20:53:
Pff, wat dramatisch slecht gedekt bij Feyenoord, ongelooflijk ze staan gewoon 2x compleet te slapen. Laten we het er maar op houden dat ze er niet met het hoofd bij zijn...

EDIT: OMG en dan laat je Vejinovic de penalty nemen, de man die totaal uit vorm is en dus kansloos mist. Is er geen basisspeler die durfde?
Ik begin het gevoel te krijgen dat de finale wel eens een echte zaad wedstrijd kan gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 21:23
Milik is niet scherp, loopt te vaak te vroeg weg en stond zo al een keer of 5-6 buitenspel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Dit gaat gewoon verkeerd aflopen voor Ajax zo :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Toch wel een briljante redding van Cillessen, menig keeper had die niet gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Zat ie er al bijna in, dit kan nog wel eens lastig gaan worden op deze manier..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12:54
Ajax is weel gevaarlijker, (helaas voor mijn ploegje).

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
carpebios schreef op woensdag 20 april 2016 @ 21:05:
Ajax is weel gevaarlijker, (helaas voor mijn ploegje).
Beste kans was toch voor Heerenveen tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online

Hupske

AFCA

Die kans van Klaassen moet er gewoon in.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Die kreeg door het wegglijden wel een cadeautje.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Yep, aanval is weer niet scherp. Zowel Milik als Klaassen zijn weer met hun hoofd ergens anders.
Hopen dat Younes er eentje maakt :D

[ Voor 16% gewijzigd door Krukar op 20-04-2016 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Slordig van Heerenveen zeg, geeft zo de bal aan Ajax. En dan het middenveld wat alsmaar harde passes naar voren geeft en zo de bal gelijk weer kwijt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
carpebios schreef op woensdag 20 april 2016 @ 21:11:
Slordig van Heerenveen zeg, geeft zo de bal aan Ajax. En dan het middenveld wat alsmaar harde passes naar voren geeft en zo de bal gelijk weer kwijt is.
Mjah zolang Milik als een idioot blijft lopen is er voor Heerenveen weinig aan de hand.

Van der Hoorn komt ook aan Milik laten zien hoe het moet :+

Alleen Gudelj is goed aan het spelen bij Ajax imho.

[ Voor 14% gewijzigd door Krukar op 20-04-2016 21:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
Deadsy schreef op woensdag 20 april 2016 @ 20:58:
Ik begin het gevoel te krijgen dat de finale wel eens een echte zaad wedstrijd kan gaan worden.
Ik denk/hoop juist dat beide ploegen nu zo zwak zijn omdat de finale echt de wedstrijd van het seizoen wordt. Sowieso 2 ploegen die het van strijd moeten hebben, dus dat kan best leuk worden. Niet goed, wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Dat was de tweede kans voor Ajax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Elia scoort. Gelijkspel is belangrijk, dan blijf je 1 extra wedstrijd verwijderd van AZ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
carpebios schreef op woensdag 20 april 2016 @ 21:19:
Dat was de tweede kans voor Ajax.
Was weer buitenspel voor Milik... uit een vrije trap situatie, die is er echt niet bij vanavond.
Was wel een terugspeelbal maar daar wordt niet meer voor gefloten tegenwoordig volgens mij.

Die rechtsback van Heerenveen heeft overigens echt geen idee, volgens mij vrijwel alle duels verloren vann Younes :D

Hoop echt hard dat Huntelaar terugkomt volgend seizoen, eindelijk weer een echte spits.

[ Voor 24% gewijzigd door Krukar op 20-04-2016 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Tevrede ook ;)

En Younus wil ook altijd te veel trucjes enzo. Geef eerst eens bruikbare passen en voorzetten.

[ Voor 77% gewijzigd door carpebios op 20-04-2016 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
carpebios schreef op woensdag 20 april 2016 @ 21:25:
Tevrede ook ;)

En Younus wil ook altijd te veel trucjes enzo. Geef eerst eens bruikbare passen en voorzetten.
Younes is een man van de kleine ruimte hé, niet van de briljante passes. Dat Milik niet goed vrijloopt is niet Younes z'n fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Wat een kans, maar buitenspel. Deze gaan nog wel vaker komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Krukar schreef op woensdag 20 april 2016 @ 21:27:
[...]

Younes is een man van de kleine ruimte hé, niet van de briljante passes. Dat Milik niet goed vrijloopt is niet Younes z'n fout.
Wat denk je waarom het zo een koopje was?
Als hij sterk was in de kleine ruimte en ook nog briljante passes gaf dan was hij al lang opgevallen bij grote clubs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Die Younes :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Deadsy schreef op woensdag 20 april 2016 @ 21:30:
[...]

Wat denk je waarom het zo een koopje was?
Als hij sterk was in de kleine ruimte en ook nog briljante passes gaf dan was hij al lang opgevallen bij grote clubs
Precies, als je zijn manier van spelen in de kleine ruimte hebt én een briljante pass kan afleveren dan zit je op niveau Robben/Müller, zoveel buitenspelers van die klasse zijn er helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Krukar schreef op woensdag 20 april 2016 @ 21:32:
[...]

Precies, als je zijn manier van spelen in de kleine ruimte hebt én een briljante pass kan afleveren dan zit je op niveau Robben, zoveel buitenspelers van die klasse zijn er helaas niet.
Is de wereld waarin Ajax zich bevind. Als ze spelers willen halen die er direct in de basis kunnen dan moet je spelers halen waar de echt grote clubs niet naar kijken, spelers die ok zijn maar nergens echt goed in zijn of spelers die incompleet zijn zoals Younes.
Vind het nog steeds een blunder dat hem naar Ajax hebben laten gaan, want voor een incomplete speler is hij toch vrij goed.

Ik hoop dat hij het niveau van zijn passes nog kan opkrikken, want dan word het echt wel een speler die iets toevoegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Deadsy schreef op woensdag 20 april 2016 @ 21:35:
[...]

Is de wereld waarin Ajax zich bevind. Als ze spelers willen halen die er direct in de basis kunnen dan moet je spelers halen waar de echt grote clubs niet naar kijken, spelers die ok zijn maar nergens echt goed in zijn of spelers die incompleet zijn zoals Younes.
Vind het nog steeds een blunder dat hem naar Ajax hebben laten gaan, want voor een incomplete speler is hij toch vrij goed.

Ik hoop dat hij het niveau van zijn passes nog kan opkrikken, want dan word het echt wel een speler die iets toevoegt.
Zeker, als hij z'n passes verbeterd kan het wel eens een nieuwe Robben worden, die potentie heeft hij wel.
Vergeet niet dat hij pas 22 is.
Mönchengladbach heeft de beschikking over Traore, Hazard, Hahn, Ritter en Hrgota. Die waren op het moment van het verhuren van Younes gewoon alle 3 op een hoger niveau dus heelr aar is het niet dat Younes weg mocht. Van Ajax gewoon goede scouting geweest.

[ Voor 13% gewijzigd door Krukar op 20-04-2016 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:44
Als ik sommige aannames en passes zie dan vraag ik me echt af wat er aan de hand is :/

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09:24

Qu3st

Waarom kan Ajax de frustraties niet zo wegvoetballen als Barcelona?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emgeebee
  • Laatst online: 13:32
Ik vind Ajax toch altijd zo saaaii om naar te kijken. Het is degelijk voetbal en ze winnen er mee, maar mijn god wat een ongeïnspireerd spelletje spelen ze toch. Totaal onvergelijkbaar met PSV gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Michielgb schreef op woensdag 20 april 2016 @ 21:38:
Ik vind Ajax toch altijd zo saaaii om naar te kijken. Het is degelijk voetbal en ze winnen er mee, maar mijn god wat een ongeïnspireerd spelletje spelen ze toch. Totaal onvergelijkbaar met PSV gisteren.
Het stramien van De Boer. Niet om aan te zien. Mag van mij wel veel directer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Lekkere wedstrijd voor Heerenveen dit... Ajax niet bij machte, Heerenveen die niet hoeft. Kwestie van wachten voor Heerenveen, de ruimtes zullen steeds groter gaan worden en wordt Heerenveen gevaarlijker met counteren. Voor Ajax is er geen doorkomen aan zo, totaal geen creatieve ingevingen, telkens het zelfde recept bij de aanval. Heerenveen kan het prima verdedigen zo...

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Hoop eigenlijk dat El Ghazi toch erin mag voor Schöne na rust. Toch wat meer snelheid op de flank.
Schöne voegt de laatste weken ook niet heel veel toe.

1 doelpunt is genoeg in principe, de betere scores kunnen wel gepakt worden tegen Twente en De Graafschap.
En PSV loopt maar 1 doelpunt in bij een 0-1.

[ Voor 55% gewijzigd door Krukar op 20-04-2016 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Feyenoord kreeg wat hulp vandaag, hopen dat Ajax dat ook gaat krijgen. Weer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Haha, die Fox verslaggever zit lekker te stoken bij de Weghorst aanvoerder van Heracles. "Had je mot met Kramer?" zegt ie: "Nee, hoezo? Was gewoon een normaal gesprek en ik vind die opmerking nogal ongepast na alles wat er rond hem gebeurd is."

Mooi dat voetballers niet allemaal matenaaiers zijn en Fox bevestigt weer even wat iedereen denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07:30
Bazoer en EL ghazi erin en gaan met die banaan, maar zal wel weer, de boer zal wel weer wat geks doen, fisher ofzo erin.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emgeebee
Snapt iemand overigens waarom Serero er in staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Waarom spreekt ten Hag zo raar Nederlands? Het lijkt een bijna noord-afrikaans (no pun intended) Nederlands.

Is hij nu wel of niet van origine een Nederlander?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Michielgb schreef op woensdag 20 april 2016 @ 21:45:
Snapt iemand overigens waarom Serero er in staat?
Bazoer uit vorm volgens De Boer. Vind Serero nog niet zo slecht spelen.

Als Milik zo blijft spelen zeg ik El Ghazi voor Schöne, Tete voor Milik en Van der Hoorn in de spits :D

[ Voor 20% gewijzigd door Krukar op 20-04-2016 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Omdat Bazoer uit vorm is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
El Ghazi is in 5 minuten al gevaarlijker dan Schöne in een hele helft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Die Younes hahaha.
Nou ja ik moet m'n mond houden, straks maakt die een goal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Heb het idee dat deze helft al een half uur bezig is. Maar het zijn pas 7 lange lange minuten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Snap die korte corners ook niet, volgens mij heeft Ajax daar nog nooit uit gescoord.
Waarom korte corners als je VdH voor het doel hebt staan, langste man op het veld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emgeebee
carpebios schreef op woensdag 20 april 2016 @ 21:53:
Die Younes hahaha.
Nou ja ik moet m'n mond houden, straks maakt die een goal.
Vind ik dit seizoen één van de leukste spelers van Ajax, wil nog wel eens creatief overal doorheen dribbelen, maar qua passing inderdaad niet al te best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Krukar schreef op woensdag 20 april 2016 @ 21:55:
Snap die korte corners ook niet, volgens mij heeft Ajax daar nog nooit uit gescoord.
Waarom korte corners als je VdH voor het doel hebt staan, langste man op het veld.
Omdat Barca dat ook vaak doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Vos schreef op woensdag 20 april 2016 @ 21:56:
[...]

Omdat Barca dat ook vaak doet.
Die hebben dan ook een schuld van 328 miljoen. DIe hebben er de spelers voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Viergever, WTF o.O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Man man man, die moet er echt wel in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Goede kans zeg. Heerenveen doet echt steeds minder mee qua aanvallen.

Pagina: 1 ... 82 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[html]<h2>Voor het EK2016 in Frankrijk: Themaforum: Sportzomer</h2>~[/html]
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder